Korzystając z portalu Jaslo4u.pl wyrażasz zgodę na użytkowanie mechanizmu plików cookie. Mechanizm ten ma na celu zapewnienie prawidłowego funkcjonowania portalu Jaslo4u.pl. Korzystając ze strony akceptujesz Politykę Prywatności portalu Jasło4u.pl
Jaslo4u.pl - Jasielski portal informacyjny
Jaslo4u.pl - Jasło dla Ciebie

Wypadek z udziałem motocyklisty na ul. 3 Maja

96

Na skrzyżowaniu ulic 3 Maja z 1 Maja doszło do zderzenia się samochodu osobowego z motocyklem. Do szpitala trafił kierowca jednośladu.

Do zdarzenia doszło kilkanaście minut przed godz. 19. Prawdopodobną przyczyną wypadku było nieustąpienie pierwszeństwa przejazdu. Kierujący hyundaiem gezt wykonując manewr skrętu w lewo z ulicy podporządkowanej w ul. 3 Maja doprowadził do zderzenia czołowo-bocznego z jadącym od strony osiedla Kopernika w kierunku centrum motocyklem honda. Kierujący jednośladem pomimo hamowania nie zdołał uniknąć zderzenia.

Kierujący samochodem osobowym, 62-letni mieszkaniec Jasła został przez funkcjonariuszy policji przebadany na zawartość alkoholu w organizmie. Był pijany. W organizmie miał 0,6 promila alkoholu. 

Kierujący motocyklem z obrażeniami przetransportowany został karetką pogotowia do jasielskiego szpitala.

Okoliczności wypadku wyjaśniane będą w toku prowadzonego postępowania.  

red.

 

Napisany dnia: 08.09.2017, 19:50

Komentarze Czytelników:

Dodaj komentarz Widok:
-4
@ ac
dnia 10.09.2017, 22:08 · Zgłoś
A w Debowcu robia zakonczenie sezonu motocyklowego patologia jak na takie Sanktuarium liczy sie tylko kasa za co dziekuja zawsze na poczatku mszy Matka Boza chyba placze tam w Niebie jak to widzi
Odpowiedz
0
@ motor
dnia 10.09.2017, 19:45 · Zgłoś
Jak się te wypociny czyta===to sami fachowcy, nauczyciele...
do narzekania pierwsi,
oby tak dokładni byli w pracy jak ją macie...
Odpowiedz
-2
@ Sac
dnia 10.09.2017, 13:40 · Zgłoś
Kolejny wredny i do tego pijany emeryt za kółkiem. Z całego serca popieram kontrolne badania dla kierowców powyżej 60 roku życia. Osobiście mam dziadka po 80-tce, ale kodeks zna lepiej ode mnie, a gdy czuje się gorzej niż zwykle poprostu nie wsiada za kółko, nie wspominając o jeździe pod wpływem alkoholu. Dowalic gościowi ile tylko się da, a może się czegoś na stare lata nauczy. Ostatnio pewien starszy Pan pod marketem przywalil mi drzwiami w samochód, zwróciłem mu grzecznie uwagę co robi, a ten wyskoczył do mnie z całą gamą łaciny. Teraz żałuję, że nie wezwalem policji, body daje mi się, że mógł być pod wpływem alkoholu. Pijani emeryci za kółkiem niosą śmierć.
Odpowiedz
0
@ ...bez komentarza
dnia 09.09.2017, 18:58 · Zgłoś
[komentarz zawierał obraźliwe treści]
Odpowiedz
10
@ lkj
dnia 09.09.2017, 21:24 · Zgłoś
jeśli zaczął hamować przed autem to zredukował prędkość znacznie ...
Odpowiedz
9
@ Ryk dziórawego tłumika
dnia 09.09.2017, 17:44 · Zgłoś
[komentarz zawierał obraźliwe treści]
Odpowiedz
2
@ portus
dnia 09.09.2017, 16:10 · Zgłoś
Czy ten Pan co spowodował nie mieszka na Szajnochy?
Odpowiedz
-1
@ ddd
dnia 09.09.2017, 15:09 · Zgłoś
będzie wysokie odszkodowanie
Odpowiedz
3
@ Gosc
dnia 09.09.2017, 14:57 · Zgłoś
Ludzie! Ja jechalam ,za ta osobowka ,ten pan skrecal w lewo a ja w prawo. Ewidentnie wymusil pierwszenstwo.
Odpowiedz
4
@ Kicia
dnia 09.09.2017, 11:06 · Zgłoś
Czekać na kolejny wypadki i to bez winy kierowców zapewne nie będziemy długo, Stan ulic jasielskich jest skandaliczny. Na Kościuszki po naprawie kilkakrotnej nadal jest zagłębienie, które dla jadących jednośladem może być zgubne. Pragnę przypomnieć włodarzom aby zajęli się zniszczoną nawierzchnią ulicy ròwnoległej do 3 Maja, poniżej PZU oraz zaprosić ich na przejażdżkę ulicą Floriańską Obok gazociągów. Wykonawca pomylił studzienki z wilczymi dołami. Wstyd dla wykonawcy i odbioru technicxnego.to powinno być karane
Odpowiedz
1
@ 0,6 promila
dnia 09.09.2017, 09:57 · Zgłoś
Nie ma dyskusji.
Odpowiedz
7
@ keller
dnia 09.09.2017, 09:41 · Zgłoś
powiedzcie mi jedno- jaki jest sens wożenia się takimi motorami w koło rynku i dodawania gazu na każdych pasach dla pieszych. Zwykła [...]żeria i tyle. Ubiera sie pół godziny w te kombinezony żeby zrobić dwa kółka po mieście.
Odpowiedz
1
@ V2
dnia 09.09.2017, 09:53 · Zgłoś
Ten który nigdy nie jeździł na 2k nigdy tego nie zrozumie
Odpowiedz
6
@ keller
dnia 09.09.2017, 10:38 · Zgłoś
w Krośnie wprowadzono zakaz dla takich rynkowych jęczycieli.
Odpowiedz
-3
@ ...
dnia 09.09.2017, 10:43 · Zgłoś
zazdrosny ze posiadamy motocykle? mozemy sie spotykac na zlotach jezdzic w trasy mamy zaj**ste skóry za kilka tysiecy zl a ty masz rozwalonego opla?
Odpowiedz
-2
@ Keller
dnia 09.09.2017, 16:07 · Zgłoś
mam nowego Opla za 80 tyś.
Odpowiedz
1
@ keller
dnia 09.09.2017, 18:20 · Zgłoś
masz pospawaną ramę w tym pierdzikułku i udajesz. Wolnego Jeźdźca.czereśniaku.
Odpowiedz
-1
@ keller
dnia 09.09.2017, 18:25 · Zgłoś
jeździsz audi po przeróbce z Anglii?
Odpowiedz
4
@ mój pseudonim
dnia 09.09.2017, 09:20 · Zgłoś
Szanowna redakcja Jaslo4u, powinna tu umieścić komentarze oparte o faceooka. Jakby każdy podpisywał się własnym imieniem i nazwiskiem nie byłoby tyle obraźliwych i nieodpowiednich treści.
Odpowiedz
2
@ czytacz
dnia 09.09.2017, 17:27 · Zgłoś
już dawno powinno tak być! :)
Odpowiedz
-22
@ javol
dnia 09.09.2017, 08:34 · Zgłoś
[komentarz zawierał obraźliwe treści]
Odpowiedz
13
@ honda
dnia 09.09.2017, 08:35 · Zgłoś
[komentarz zawierał obraźliwe treści]
Odpowiedz
2
@ Zatrważające
dnia 09.09.2017, 09:24 · Zgłoś
Dziwić się,że fatum nad miastem,gdy z zazdrości,że nie ma takiej hondy,tak źle życzy
Odpowiedz
4
@ kris
dnia 09.09.2017, 07:26 · Zgłoś
ludzie ogarnijcie sie troche , nawet jak by jechał 100 motorem to wina leży po stronie tego który wymusił pierwszeństwo, jeżeli zostanie udowodnione przekroczenie prędkości przez motocykliste to dostanie mandat itp. ps niech wraca do zdrowia poszkodowany a dziadki niech nie jeżdżą po pijaku po mieście autami , na kaczorach do chaty i spać
Odpowiedz
0
@ Oj,oj
dnia 09.09.2017, 08:15 · Zgłoś
Z tą winą to różnie bywa,pewien młody motocyklista spoczywa w grobie a finał sprawy woła o pomstę do nieba.
Odpowiedz
3
@ kjh
dnia 09.09.2017, 10:25 · Zgłoś
Miasto cechuje się np. dużą ilością zakrętów, zabudowaniem itp. Po to właśnie jest 50km/h. Każdy w mieście podejmuje decyzje biorąc pod uwagę, że tyle będą auta jeździły i nie wypadnie zza zakrętu ktoś ponad 100 km/h.
Odpowiedz
3
@ qwerty
dnia 10.09.2017, 02:37 · Zgłoś
No właśnie... W mieście, a weź ile jest pseudo zabudowanych terenów poza miastem gdzie też trzeba 50 jechać zamiast 70. Potem się wszystko wyżywa i nawet w miastach przekraczają prędkości. Normalnie mieli by to gdzieś i jechali pojeździć w inne miejsca.
Odpowiedz
5
@ Stefan cwaniak kąpany
dnia 09.09.2017, 06:18 · Zgłoś
Czy wypity czy nie ,bez znaczenia. Jego wina i tyle. Mam nadzieje ze stracil prawko.
Ps
Hjundaj getz ,nie gezt ;)
Odpowiedz
-12
@ ...
dnia 09.09.2017, 01:26 · Zgłoś
je**ć puszki powrotu do zdrowia a kierowca samochodu stary dziad dozywocie za usilowanie zabojstwa... kto normalny po alkoholu wsiada do pojazdu? za to niech gnije w wiezieniu.
Odpowiedz
-11
@ antysven
dnia 08.09.2017, 23:56 · Zgłoś
Sam latam motorem po miescie i to co wyprawiaja kierowcy osobowek to jakas masakra. Mam zalozone dodatkowe oswietlenie ale oni i tak potrafia wyjechac..
Odpowiedz
-3
@ MOTOCYKLISTA
dnia 09.09.2017, 11:57 · Zgłoś
Zgadzam się, kierowcy osobówek myślą, że są bogami szosy :) Ale fakt, niektórzy motocykliści trochę przesadzają ;) ale co by się nie działo to motocyklista zły, ból [...] mają Ci którzy nie jeżdżą, jakiś kompleks czy co?
Odpowiedz
4
@ qwerty
dnia 10.09.2017, 02:35 · Zgłoś
Nie tyle kompleks co brak doświadczenia na "motorku". Nie rozumieją że to całkiem inna jazda. To jak zagorzałemu pieszemu tłumaczyć że auto nie stanie w miejscu.
Odpowiedz
3
@ MOTOCYKLISTA
dnia 10.09.2017, 17:55 · Zgłoś
Jednak nie bronię żadnej z grup, czy to motocykliści, kierowcy osobówek, ciężarówek, czasem aż się włos na głowie jeży jak się widzi wyczyny co niektórych...
Odpowiedz
-1
@ hanka
dnia 10.09.2017, 18:14 · Zgłoś
Motocyklisto, zaproś kilku kolegow i niech pojezdza lub ,,polatają,, motorami a Ty koniecznie usiądź kolo domu i usiłuj z kimś porozmawiać. Co ja mówię: zamień 2=3 zdania . Potem nam napisz co Cię ściskało albo co Ci ściskało. Wyprzedzę jednak i podpowiem- ściska krtań, mrużysz oczy i zatykasz uszy. Mieszkam przy ulicy gdzieW y bawicie się w taki sposób.
Odpowiedz
1
@ MOTOCYKLISTA
dnia 10.09.2017, 21:56 · Zgłoś
OJEJ naprawdę? Zadzwoń na policję i problem z głowy zamiast się tu żalić, poza tym nie rozumiem po co taka uwaga do mnie. Jestem tego świadomy i nikomu nie hałasuję pod oknem bo to nie moja domena, ja jestem motocyklistą z zamiłowania i pasji a nie z nie***bania mózgowego.
Odpowiedz
-2
@ xxxxx
dnia 08.09.2017, 22:57 · Zgłoś
[Komentarz nie na temat]
Odpowiedz
4
@ azs
dnia 08.09.2017, 22:37 · Zgłoś
i z tego co widzę to faktycznie jechał od biedronki do franciszkanów :D
Odpowiedz
20
@ azs
dnia 08.09.2017, 22:26 · Zgłoś
Przechodziłem dziś pasami do biedronki to ledwie się zatrzymał dokładnie ten motocyklista. Po tym jak przeszedłem dowalił gazu w stronę franciszkanów. NA 100% nie jechał 50kmh :)
Biedny kierowca samochodu, miał pecha...
Odpowiedz
12
@ azs
dnia 08.09.2017, 22:36 · Zgłoś
Dokładnie to była ta niebieska honda, zapamiętałem bo strasznie mnie zdenerwowała arogancja kierowcy w stosunku do przechodnia na pasach.
Odpowiedz
-3
@ honda
dnia 09.09.2017, 00:09 · Zgłoś
[komentarz zawierał obraźliwe treści]
Odpowiedz
-3
@ azs
dnia 09.09.2017, 00:13 · Zgłoś
Motory mają to do siebie, że pojawiają się z nikąd, np. autostrada, próbuję wymijać przy 140kkm, a w lusterku punkt zbliża się z 250kkm.
Tutaj nie wiem czy motor jechał za szybko, ale nawet gdyby 100 kkm jechał to już całkowita wina motocyklisty - trzeba sprawdzić monitoring miejski.
Odpowiedz
-1
@ ronmi
dnia 09.09.2017, 00:17 · Zgłoś
0.6 promila to dwa normalne piwa... taka dawka alkoholu raczej wyostrza zmysły. Wg. prawa wina osobówki. Ciekawe ile faktycznie motor jechał.
Odpowiedz
0
@ Dziwne i wymowne
dnia 09.09.2017, 08:08 · Zgłoś
Dwa szafirowe zniszczone-moment i tragedia..
Odpowiedz
-2
@ moHer
dnia 09.09.2017, 10:25 · Zgłoś
Być może jesteś współwinny, bo zamiast zgłosić fakt służbom poszedłeś, a teraz się mądrzysz. To nie komuna, a zgłoszenie takich rzeczy to nie konfidencja tylko dbanie o społeczeństwo, tak czy nie?
Odpowiedz
1
@ azs
dnia 09.09.2017, 10:28 · Zgłoś
Komu miałem zgłosić ? nie widziałem wypadku, widziałem tylko ten motor, który po mieście z duża prędkością śmigał w tamte strony.
Sprawdzić monitoring, z niego można łatwo prędkość odczytać.
Odpowiedz
3
@ moHer
dnia 09.09.2017, 10:40 · Zgłoś
Wypadek to już tylko konsekwencja tego że nikt nic nie zrobił (nie mam na myśli tylko Ciebie), a może koleś śmigał tak pół dnia po całym mieście i można go było wcześniej wyeliminować z ruchu.

Nie zmienia to oczywiście faktu, że pijany kierowca jest winny spowodowania wypadku. A czy motocyklista dostanie mandat za szybką jazdę czy nie to już inna bajka.

REAGUJCIE na przykłady szaleństwa na drogach, dłużej pożyjemy. Wszyscy!
Odpowiedz
0
@ qpp
dnia 09.09.2017, 12:10 · Zgłoś
ale jak tu sie dodzwonic na jasielska komende...?
Odpowiedz
4
@ Misiek do ronmi
dnia 09.09.2017, 17:51 · Zgłoś
Masz rację 0.6 to mogło być nawet jedno piwo wypite kilka minut wcześniej i na pewno nie był (nachlany )jak napisał moHer
Odpowiedz
3
@ qwerty
dnia 10.09.2017, 02:32 · Zgłoś
Jeśli nie znasz numerów pojazdu tylko zadzwonisz i zgłosisz "niebieską Hondę" to nikt tego poważnie nie weźmie. Tak samo jest z wolno biegającymi sobie pieskami po wsiach które gryzą spacerowiczów a mimo wszystko policja ma na to wywalone choć wielu ludzi dzwoni i domaga się rozwiązania problemu... Taki piesek czasem więcej zagrożenia sprawia niż niebieskie Hondy czy pijani kierowcy. Jak nie pogryzie to wleci pod auto a pod wpływem impulsu by go ominąć można pozabijać przykładowo pieszych lub zderzyć się z innym autem jadąc przepisowo bo skąd wiesz że zaraz coś wyskoczy? Ale jak mówiłem... Policja ma to gdzieś. Dla nich jest ważne byśmy prędkość przekraczali i powodowali stłuczki bo z tego leci statystyka. Dbanie o nasze bezpieczeństwo to niezła komedia.
Odpowiedz
1
@ moHer
dnia 10.09.2017, 20:07 · Zgłoś
Rozwaliłeś mnie totalnie. Jedno piwo to już luz i jedziemy :) W ogóle nie ma sensu tego bardziej rozwijać. Obyśmy się nigdy nie spotkali na drodze.
Odpowiedz
1
@ qwerty
dnia 11.09.2017, 09:32 · Zgłoś
Bo jedno piwo to faktycznie całe nic... W Niemczech masa ludzi jedzie po kielichu bo mogą. Nawet dla rowerów jest dopuszczalne 1.5 promila żeby nikt autem nie próbował z taką dawką jechać. Nie chwalę tamtego kraju bo nie ma zbytnio czego ale tutaj bym się z nimi zgodził. W wielu krajach z resztą można wypić do obiadu kieliszek wina i zaraz potem odjechać bo to nie jest jakaś wielka dawka w porównaniu do czteropaku albo flaszki wódki na twarz.
Odpowiedz
3
@ Dzieciak na rowerze ktory siedzial na lawce
dnia 08.09.2017, 22:03 · Zgłoś
Bylem przy tym od poczatku i to musialo bolec
Odpowiedz
11
@ Jaślanin
dnia 08.09.2017, 21:58 · Zgłoś
Wszystkie te wasze rozważania o du.. rozbić.
Po pierwsze nigdy motocyklista przy zderzeniu z samochodem nie ma szans.
Po drugie oczywista wina samochodu - wyjechał z podporządkowanej ulicy.
Po trzecie nie jest ważne ile jechał, tylko czy mógł zahamować przed pojazdem.
Po czwarte widać, niestety że nie było szans wyhamować.
Po piąte zamulony kierowca (0,6 promila) - wina oczywista więc o czym dalej dyskutować
Odpowiedz
30
@ wr...
dnia 08.09.2017, 22:32 · Zgłoś
zrozum, że gdyby jechał 50,60 nawet 70km/h byłby cały, zdrowy i cieszyłby się motocyklem. Dlaczego tak wiele jest kolizji i tragedii właśnie z udziałem motorów ?
ponieważ przestrzegają przepisów i wysilają swoją wyobraźnie kierowcy ? Zamiast podpitego dziadka mógł siedzieć za kierownicą twój kolega niedoświadczony Ziutek lub ciocia Grażynka skutek byłby podobny, 100km/h to prawie 30 metrów na sekundę, mnie też się zdarza/samochodem/ przekraczać dozwoloną prędkość, ale nie w centrum miasta i tak znacznie !
Tak to już jest na drogach, że zawsze musisz myśleć... za innych też !
Odpowiedz
2
@ moHer
dnia 09.09.2017, 10:22 · Zgłoś
Zrozum, że gdyby kierowca się nie nachlał to pewnie by go zauważył, prawidłowo ocenił odległość i prędkość zbliżania, odpowiednio by zareagował pozostając w bocznej uliczce i motocyklista też cieszyłby się swoim pojazdem i zdrowiem :)

[...]ety piszecie że aż głowa mała. Wszystkich wysyłacie do leczenia. Gość w sposób nieprawidłowy włączył się do ruchu, bo źle ocenił sytuację. Nawet trzeźwy dostał by za swoje.

Teraz żart na objaśnienie: spróbuj kiedyś potrącić pieszego na pasach, który wskoczy Ci przed maskę. Wal to i zamiast wciskać hamulca zamknij oczy. Powiesz nam wtedy jak było. Aha nie pij wcześniej bo chcemy się dowiedzieć czy to miałoby jakieś znaczenie :)

Pozdrawiam, zdrowia dla motocyklisty.
Odpowiedz
1
@ qwerty
dnia 10.09.2017, 11:20 · Zgłoś
Jak ci tuż przed tobą wyjedzie i wymusi to się akurat po 50 czy 70 od razu zatrzymasz... Motocyklem się tak szybko nie zatrzymasz tak samo jak autem. Wyjechał i spowodował wypadek. Obwinia się motocyklistę tylko dlatego że jechał motocyklem... Gdyby jechał autem to wszyscy by się domagali kary śmierci dla sprawcy bo już taka natura w tym mieście jak z resztą w całej Polsce. Zero myślenia logicznego, zawiść, zazdrość, nerwy, chamstwo, niedbalstwo a potem zdziwieni że biedę mają i że władza przy wyborach oszukała...
Odpowiedz
9
@ Znający temat
dnia 08.09.2017, 21:50 · Zgłoś
Pijoków tempić, dziad 60-sta na karku pije i jedzie. Kara chłosty wróć!!!
Odpowiedz
7
@ wsiur
dnia 08.09.2017, 21:48 · Zgłoś
Nie dość że hyundaiem to jeszcze pijany!!!??? Sam nie wiem co gorsze :D :D :D
Odpowiedz
25
@ keller
dnia 08.09.2017, 21:43 · Zgłoś
mijałem na wysokości dawnej Cepelli tego motocyklistę, dodał gazu dla fantazji w swojej maszynie. i tak się skończyło-szkoda motocyklisty ,naprawę. Takie uliczki w naszych miasteczkach nie służą do okiełzania takich maszyn.,należy sie udać na autostrady albo tory wyścigowe.
Odpowiedz
12
@ KOMAR
dnia 08.09.2017, 21:28 · Zgłoś
A teraz następny motocyklista depcze po mieście bo słychać
Odpowiedz
8
@ Wqórwiona!
dnia 08.09.2017, 21:18 · Zgłoś
Widzę że paru ciemnych na motocykle placów się odezwało! Bo jak inaczej mozna nazwać oszołomów co twierdzą że motocyklista jest be... pomimo tego że pijaczyna siedział za kółkiem!!!
Odpowiedz
17
@ KOMAR
dnia 08.09.2017, 21:11 · Zgłoś
Serwis odczyta ostatnią prędkość z komputera motoru i sprawa jasna .KOMAREK przy 50 km\h ma krótszą drogę hamowania
Odpowiedz
-27
@ lolo
dnia 08.09.2017, 21:40 · Zgłoś
Hahaha serwis. Lecz się ! Prawo to prawo. .UJ ci do tego ile jechał. Prawnie nie udowqodnich, na motocyklach sie nie znasz i nikt nie otczyta!!! Ktos wymusił ~! a w sumie pijany z osobowki
Odpowiedz
4
@ Kazi
dnia 08.09.2017, 21:52 · Zgłoś
[komentarz usunięto ze względu na wulgaryzmy]
Odpowiedz
-16
@ FXSTC
dnia 08.09.2017, 21:10 · Zgłoś
Kierowca Hyundaja powinien odpowiadać za usiłowanie zabójstwa...
LwG !
Odpowiedz
-19
@ FXSTC
dnia 08.09.2017, 21:16 · Zgłoś
minusujcie, minusujcie mordercy w puszkach...
Odpowiedz
4
@ qwerty
dnia 10.09.2017, 02:25 · Zgłoś
Usiłowanie zabójstwa to próba wykonania już przemyślanej akcji a tu był to przypadek (zagapił się) lub brawura (myślał że zdąży). To że był wypity to już swoją drogą. Z drugiej jednak strony nie był aż tak pijany by nic nie widzieć. Taki odczyt można już spokojnie mieć po wypiciu od jednego do dwóch piw 6% lub kilku kieliszków. Nie bronię nietrzeźwego sprawcy i także nie potępiam motocyklisty bo patrząc na motocykl to nie jechał za szybko. Przód prawie cały, w osobówce zaledwie wklęśnięcie. Gdyby jechał 100 jak wielu tu pisze to w tym aucie nie było by połowy przodu i przedniego koła w motocyklu. A co do morderców w puszkach to się zastanów co piszesz... Samochód nie służy do zabijania tylko przemieszczania się. Dużo ludzi jeździ rozważnie i odpowiedzialnie więc nie wrzucaj wszystkich do jednego wora.
Odpowiedz
3
@ aka
dnia 11.09.2017, 13:15 · Zgłoś
Do qwerty. Motocykl też nie służy do zabijania a jednak często zabija. Ten gość motorem rozważnie nie jechał. Widziałem.
Odpowiedz
-35
@ dawcy na motorach...
dnia 08.09.2017, 21:01 · Zgłoś
wina motocyklisty bezdyskusyjna... a biedny starszy człowiek niesłusznie dostanie po tyłku...
Odpowiedz
2
@ lolo
dnia 08.09.2017, 21:38 · Zgłoś
lecz sie. Kara śmierci dla pijanych !
Odpowiedz
5
@ mój pseudonim
dnia 09.09.2017, 09:15 · Zgłoś
Czyli twierdzi Pan, że jazda pod wpływem alkoholu jazda jest dozwolona <brawa>.
Odpowiedz
11
@ Motocyklista
dnia 09.09.2017, 21:31 · Zgłoś
Czyli według ciebie ten biedny starszy człowiek jest niewinny to powiedz mi dlaczego wsiadał za kółko po pijaku ??? Gdyby był trzeźwy to pewnie nie wymusił by pierwszeństwa . Gościa który wsiada za kółko po pijaku może tylko bronić drugi pijak który też tak jeździ !!!
Odpowiedz
3
@ m - ozgy
dnia 10.09.2017, 20:17 · Zgłoś
ale po jakim pijaku... 0,6 promila to raptem po 1 piwku się ma... w cywilizowanych krajach można mieć 0,9 promila, tylko tu na tym zaścianku takie restrykcje... 0,6 promila nie ma żadnego wpływu na kierującego...
Odpowiedz
3
@ stary
dnia 11.09.2017, 11:33 · Zgłoś
w wielu krajach można kierować do 0,6 promila i wypadków jest tam niej niż u nas i to nie była przyczyna tylko brak rozsądku.
Odpowiedz
27
@ wr...
dnia 08.09.2017, 20:52 · Zgłoś
tak to wygląda, a gdyby się okazało, że motocyklista jechał w centrum miasta np. 100km/h lub więcej, rozmawiałem ze świadkami wypadku !? Życzę poszkodowanemu szybkiego powrotu do zdrowia, rozwagi na przyszłość. To, że kierowca miał 0.6 źle mu wróży, bez względu na okoliczności
Odpowiedz
14
@ ciekawy
dnia 08.09.2017, 20:48 · Zgłoś
kurcze nie wierze...kto pije przed 19...chyba jakis glupi...pije sie od 20.00 do okolo 23.15..i tyle...motocyklista niewinny...wg mnie..
Odpowiedz
31
@ BANDIT
dnia 08.09.2017, 20:14 · Zgłoś
Slady hamowania motorka to dosyć za długie jak na 50 km h
Odpowiedz
0
@ Mietek
dnia 08.09.2017, 21:49 · Zgłoś
tak bo masz czarno na białym ze hamował na tylne koło taki motorem hamuje się na przód !!! to nie MZ czy jawa inny środek ciężkości i konstrukcja jednośladu ale pewnie o tym dobrze wiesz
Odpowiedz
1
@ Swiadek
dnia 09.09.2017, 11:13 · Zgłoś
A ty jak byś był w takiej sytuacji to wiedzial byś co robić? ??
Odpowiedz
16
@ Lekarz
dnia 08.09.2017, 20:10 · Zgłoś
Z pewnością jechał 50km\h.
Odpowiedz
7
@ Inżynier motocykla
dnia 08.09.2017, 21:28 · Zgłoś
Niestety kierowca samochodu osobowego miał pecha...
motorem pewnie jechał z 90 km/h w terenie zabudowanym, ale wina pewnie będzie wyłącznie po stronie samochodu bo miał 0,6 promila ...
Odpowiedz
-116
@ lolo
dnia 08.09.2017, 21:38 · Zgłoś
Nie ważne ile jechał! .uj ci do tego ! Wina osobówki ! Szkoda ci masz odmienne zdanie to masz pecha. Prawo to prawao i motocyklista mógł jechać 200 km/h Masz tam fotoradar. Jak prawnie udowodnich. Nie udowodnisz to spie... i do spania dzieciaku
Odpowiedz
-48
@ FXSTC
dnia 08.09.2017, 21:38 · Zgłoś
i bardzo dobrze !!!
Odpowiedz
23
@ KOMAR
dnia 08.09.2017, 21:47 · Zgłoś
Technicy wyliczą może kamerka jakaś zarejestrowała ?
Odpowiedz
66
@ Rufen
dnia 08.09.2017, 21:55 · Zgłoś
do @ lolo

Sam chyba nie za bardzo ogarniasz co piszesz
cyt."Prawo to prawao i motocyklista mógł jechać 200 km/h"

Niestety ale zgodnie z prawem motocyklista nie mógł jechać 200 km/h bo w Polsce przepisy dopuszczają maksymalną prędkość 140 km/h i to na autostradzie
, śmiem zauważyć że ul. 3-go Maja jest w terenie zabudowanym i można jechać nią 50 km/h.
Odpowiedz
1
@ młody
dnia 08.09.2017, 21:58 · Zgłoś
[Komentarz nie na temat]
Odpowiedz
-52
@ Lolololo
dnia 08.09.2017, 23:08 · Zgłoś
Raufen i co z tego. Wymusił i koniec tematu. Mógł sobie jechać ile chciał. Wygra i dorobić się na odszkodowaniu. Zakład dzieciaki !
Odpowiedz
24
@ mia
dnia 09.09.2017, 09:19 · Zgłoś
Lolo jeśli masz prawo jazdy, to dla dobra własnego i całego społeczeństwa idź gdzieś i się go zrzeknij. Z tym że najpierw weź rozpęd i z baranka w ścianę. Dobrze? Mógł jechać ile chciał xD - nie mógł to po pierwsze a po drugie gdyby nie za***ł to nie znalazł by się w tamtym miejscu w tamtym czasie i do sytuacji by nie doszło. Prosta matematyka
Odpowiedz
20
@ Bhp
dnia 09.09.2017, 10:51 · Zgłoś
Prawdopodobnie moderator usunie tą informację. Sprawa dot.niebezpiecznego skrzyżowania w ul.Szopena z ul.Kraszeskiego.Otóż inwestor ktoremu prawdopodobnie wstrzymano budowę zajął poprzez wygrodzenie budowy połowę chodnika w ul.Kraszewskiego.Takim sposobem na znaku stop wymuszono na kierowcach z ul.Szopena wjazd do połowy
jezdni Kraszewskiego ze względu na zablokowana ogrodzeniem widocznosc. Jeśli to ma trwać całymi latami to stwarza to poważne niebezpieczeństwo dla pieszych i kierowców.
Odpowiedz
-5
@ ????????????????????????????????????????
dnia 09.09.2017, 15:22 · Zgłoś
Czyż byś był użytkownikiem jakiegoś Wiejskiego Sprzętu Kaskaderskiego???
Odpowiedz
2
@ Xx
dnia 09.09.2017, 18:07 · Zgłoś
Dobra firme od odszkodowan brac.
Odpowiedz
0
@ Lolo
dnia 10.09.2017, 02:32 · Zgłoś
Minusowac dzieciaki. Wina pijanego. Nie ważne jak szybko jechał.
No minuscie sprawia mi to frajdę.
Odpowiedz
10
@ Julia
dnia 10.09.2017, 18:52 · Zgłoś
Proste Piłeś Nie jedź
Odpowiedz
0
@ zgadza sie
dnia 11.09.2017, 01:15 · Zgłoś
Zarząd dróg powinien zrobić wyspę tak żeby stop był przesunięty, gdy aktualnie zatrzymuje się na stopie nic nie widzę a jak chce zobaczyć wyjeżdżam do połowy pasa.
Odpowiedz
2
@ aka
dnia 11.09.2017, 13:08 · Zgłoś
No nikt mu nie udowodni ale tak się składa, że byłem świadkiem wypadku, gość jechał z dołu od dworca ul. dworcową i też sobie beztrosko wyprzedzał na skrzyżowaniu, potem skręcił w prawo na kościół i gaz do dechy, takim motorkiem nie miał 50 chyba że razy 2. Trafiła kosa na kamień.
Odpowiedz
0
@ stop pijakom drogowym
dnia 11.09.2017, 22:04 · Zgłoś
do @ Inżynier motocykla
Zamknąć dziada pijaka. Jakby dziecko na pasach walnął to też byś mówił, że ma pecha i pewnie mu wyskoczyło?
Odpowiedz
Dodaj komentarz
Piszesz jako:

Serwis Jaslo4u.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania i redagowania komentarzy niezwiązanych z tematem, zawierających wulgaryzmy, reklamy i obrażających osoby trzecie. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za treść komentarzy zgodnie z Polskim Prawem i normami obyczajowymi. Pełne zasady komentowania dostępne na stronie: Regulamin komentarzy

Panel Logowania

Wiesz coś ciekawego? Poinformuj nas o tym!
Wiesz coś, o czym my nie wiemy?
Chcesz podzielić się z nami informacjami?
Napisz do Redakcji lub wypełnij poniższy formularz.
Treść (wymagana):
Kontakt (opcjonalnie):
Kontakt z redakcją:

Mailowo: [email protected]
Telefonicznie: 508 772 657