Korzystając z portalu Jaslo4u.pl wyrażasz zgodę na użytkowanie mechanizmu plików cookie. Mechanizm ten ma na celu zapewnienie prawidłowego funkcjonowania portalu Jaslo4u.pl. Korzystając ze strony akceptujesz Politykę Prywatności portalu Jasło4u.pl
Jaslo4u.pl - Jasielski portal informacyjny
Jaslo4u.pl - Jasło dla Ciebie

Zbulwersowani mówią dość. Chcą zmienić sieć

77

Nie zależy im na klientach. Nie płacę dużych rachunków, ale takich jak ja może być setki – mówi Jan Stoś z Nowego Żmigrodu, klient sieci T-Mobile. Nie mają zasięgu lub tracą połączenie. I tak od stycznia. -Płaci się abonament, a co chwilę rozmowy są rozłączane – podkreśla Krzysztof Budziak, właściciel sklepu.

Jan Stoś z Nowego Żmigrodu od kilku lat korzystał najpierw z sieci Era GSM, teraz z T- Mobile Polska. Jako klient był bardzo zadowolony. Nie występowały żadne problemy z połączeniem, aż do stycznia. T-Mobile poinformowało abonentów o przeprowadzanej modernizacji sieci komórkowej, która miała trwać do 3 tygodni. Niestety, mieszkańcy Nowego Żmigrodu skarżą się, bo wciąż występują problemy, choć mieli nadzieję, że wkrótce zasięg wróci, a połączenie się poprawi. - Połączenie raz było raz nie. Jak wiatr zawiał. W tym czasie wiedziałem, że jest modernizacja, ale od stycznia miało się polepszyć, a teraz jest jeszcze gorzej – mówi Jan Stoś.

Zasięg tracą już od Zarzecza. Wielokrotnie kontaktowali się z Biurem Obsługi Abonenta, by zgłosić nagminne występowanie problemów z połączeniem. W zamian za to otrzymali upust w kwocie abonamentu 4 zł. Po kolejnych wykonanych telefonach wzrósł do 7 zł. - Nie zależy im na klientach. Nie płacę dużych rachunków od 45-60 zł, ale takich jak ja może być setki. Nie możemy jednak rozwiązać w tym momencie umowy, która jest podpisana do października br. Za jej zerwanie musiałbym zapłacić karę – podkreśla pan Jan. Zapewnia jednak, że zmieni sieć tuż po jej wygaśnięciu. - Na milion procent!

Brak zasięgu, problemy z połączeniem to również kłopot dla osób prowadzących działalność gospodarczą. O tym przekonał się Krzysztof Budziak z Nowego Żmigrodu. - Zgłaszaliśmy to kilka razy. Co chwilę składają nam oferty, żeby ponowić umowę, ale na razie wstrzymujemy się, bo jest brak zasięgu. Płaci się abonament, a co chwilę rozmowy są rozłączane – podkreśla pan Krzysztof. - Przed remontem był dobry zasięg. Obiecują tylko, że się poprawi. Co mi ze zniżki, jak nie ma połączenia – dodaje zrezygnowany.

Mieszkańcy płacą abonamenty, ale nie zawsze mogą skorzystać z usług sieci. Problem ciągnie się od stycznia, aż do chwili obecnej. Klienci T-Mobile ratują się nowymi kartami z innych sieci, by móc złapać połączenie i kontakt z bliskimi.

Próbowaliśmy dowiedzieć się czegoś więcej od pracowników biura prasowego Polskiej Telefonii Cyfrowej S. A., jednak bezskutecznie. Nikt nie poczuł się do tego, aby odpowiedzieć na nasze zapytania w tej sprawie. Mieszkańcy Nowego Żmigrodu, którym zależało na jej nagłośnieniu podkreślają, że będą chcieli zrezygnować z usług operatora sieci T - Mobile.

Ilona Czarnecka

[email protected]

Napisany dnia: 13.05.2013, 15:20 , Tagi: Nowy Żmigród

Komentarze Czytelników:

Dodaj komentarz Widok:
0
@ keszelek
dnia 20.11.2015, 14:05 · Zgłoś
przenioslem numer do t mobile i zostałem bez lacznosci..Czekam teraz na rachunek za brak jakiejkolwiek usługi..he,he
Odpowiedz
0
@ keszelek
dnia 20.11.2015, 14:04 · Zgłoś
przeniosłem numer do t mobile ..i zostałem bez lacznosci..he.he..Cekam teraz na rachunek z t mobile za brak jakiejkolwiek uslugi
Odpowiedz
2
@ trzykropek
dnia 15.05.2013, 15:35 · Zgłoś
wypowiedzmy im pozew zbiorowy oni nam niczego nie odpuszczają !!!zbieram chętnych.
Odpowiedz
2
@ GD
dnia 14.05.2013, 20:39 · Zgłoś
Ludzie, zamiast pisać [...] o tym czy ta sieć jest lepsza czy gorsza zgłoście sprawę do UKE.
Każdą umowę można rozwiązać bez konsekwencji jeśli nie są dotrzymywane jej warunki.
Macie tutaj numer do UKE - 801 900 853 i dzońcie.
Odpowiedz
0
@ mój pseudonim
dnia 14.05.2013, 19:39 · Zgłoś
To fakt, że Tmobile ma gdzieś klientów. Zawierałam z nimi telefoniczną umowę i daremny konsultant źle zaznaczył jeden z punktów w w umowie. Rzecz jasna, na moją niekorzyść, choć kilkakrotnie powtarzałam tumanowi, jakich warunków żądam. Parę razy dzwoniłam do biura obsługi klienta, żeby to odkręcił. Albo nie było go w pracy, albo miał właśnie kogoś na linii. Inni konsultanci obiecywali, że informację przekażą. Do dziś cisza. Pozostała reklamacja. Takiego jak w Tmobile olewania klienta, jak się go już złapało, nie ma nigdzie!!! LUDZIE, TRZYMAJCIE SIĘ Z DALA OD TMOBILE.
Odpowiedz
0
@ qaz
dnia 15.05.2013, 06:47 · Zgłoś
Nigdy nie zawierajcie umów przez telefon z nikim!
Odpowiedz
1
@ JJJ
dnia 14.05.2013, 19:14 · Zgłoś
Co lepsze jak znajomy zadzwonił zapytać co się dzieje i czy poprawią ten zasięg to usłyszał że trzeba PODPISY zbierać w okolicy . Totalne olewanie klientów !!!
Odpowiedz
-1
@ obserwator
dnia 14.05.2013, 12:21 · Zgłoś
ludzie zmieńcie sobie sieć na play play ma wszędzie zasięg
Odpowiedz
0
@ qaz
dnia 15.05.2013, 06:48 · Zgłoś
okaże się w lipcu kiedy okres przejściowy (taryfa ulgowa) dla play się skończy, jak ta firma się zachowa!
Odpowiedz
1
@ jasełko
dnia 14.05.2013, 12:07 · Zgłoś
znowu was [...] nabili w butelkę i tyle w temacie
Odpowiedz
1
@ XYZ
dnia 14.05.2013, 10:41 · Zgłoś
TEN Stoś może próbuje naciągnąć sieć na odszkodowanie. Zapewne żyje w biedzie i próbuje coś ugrać dla siebie. Niech się za robote złapie a nie za szuka okazji na darmowe koryto!
Odpowiedz
4
@ ZZZ
dnia 14.05.2013, 21:14 · Zgłoś
Znam takiego Stosia z N.Zmigrodu gość wpier...la się bezprawnie na działki różnych osób i ARiMR bierze dofinansowanie bez ich wiedzy...teraz pewnie wszyscy wyrzucili go ze swoich działek to szuka łatwego zarobku. Panie Stos do roboty [...] a nie wyłudzać odszkodowania ... brakło na wode?
Odpowiedz
0
@ ulan
dnia 14.05.2013, 10:24 · Zgłoś
Przed a nie stawia sie przecinka
Odpowiedz
1
@ sx
dnia 14.05.2013, 10:09 · Zgłoś
Polecam sieć BIEDRONKA:D codziennie niskie ceny, i zawsze jest blisko^^
Odpowiedz
0
@ a
dnia 14.05.2013, 09:30 · Zgłoś
no tak...
Odpowiedz
-2
@ Pyndzel
dnia 14.05.2013, 08:57 · Zgłoś
polecam play :p
Odpowiedz
4
@ POlak
dnia 14.05.2013, 08:53 · Zgłoś
Byłem 12 lat w ERZE, a pozniej w Tmobile. O ile na ERE nie narzekalem, o tyle tmobile to zdziercy...
W tym roku powiedziałem im dość, na zawsze!!
Odpowiedz
2
@ VOIP przez internet najlepszy i najtansz
dnia 14.05.2013, 08:23 · Zgłoś
Ale gość ma problem ! Niech wybierze inną firmę i po problemie. Ehhh gdyby się tak dało zrobić w tym socjalistycznym kraju z ZUSem. On jest gorszy od nie działającego T-mobile, a nawet gorszy do sieci UFO7-krzak. O tym napiszcie artykuł, że złodziejski rząd każe nam płacić na piramidę finansową która niebawem runie z wielkim hukiem !
Odpowiedz
2
@ uuuuu ;p
dnia 14.05.2013, 08:07 · Zgłoś
oj ludzie przestańcie narzekać, mieszkam 15 kilometrów od nadajnika i bez problemów korzystam z niego i nie narzekam
Odpowiedz
-2
@ Radosny.
dnia 13.05.2013, 23:18 · Zgłoś
Juz nie bawem nowe info ;) LUDZIE !!! bedzie show !!!. Pogrzebowy zaklad bedą licytowac:D , czyżby kredyty zjadly pewnego pana ??:D
Odpowiedz
8
@ lol
dnia 13.05.2013, 22:34 · Zgłoś
Ilonko słodziutka "T-Mobile poinformowało abonamentów"... ABONENTÓW!!! abonament to się płaci, a abonent, to osoba która go płaci! :)
Odpowiedz
1
@ aa
dnia 13.05.2013, 22:31 · Zgłoś
jka w Play mam tak samo
Odpowiedz
-3
@ t mobile
dnia 13.05.2013, 22:01 · Zgłoś
orange lepsza
Odpowiedz
0
@ xzxz
dnia 13.05.2013, 21:46 · Zgłoś
przyczyna jest prosta, telefony sony ericson. jakos tam często jestem i nic mi rozmowy nie przerywa a mam w t mobile telefon a dzwonie często i długo
Odpowiedz
0
@ x
dnia 13.05.2013, 21:09 · Zgłoś
Jak ja uwielbiam te "na tysiąc / milion procent"
Odpowiedz
1
@ łysy
dnia 13.05.2013, 21:01 · Zgłoś
Oj ludzie wybieracie takie badziewia a potem narzekacie , najpierw myśleć a potem brać.
Odpowiedz
1
@ jurant
dnia 13.05.2013, 20:49 · Zgłoś
Polecam Telgam
Odpowiedz
7
@ olo
dnia 13.05.2013, 20:42 · Zgłoś
nie tylko w Żmigrodzie takie harce... w Jaśle też czasami zdarza mi się cały dzień bez zasięgu. Tylko czekam na koniec umowy i spier**
Odpowiedz
5
@ jr
dnia 13.05.2013, 20:27 · Zgłoś
Kiedy w Polsce wprowadzą sieć o2?
Odpowiedz
6
@ łysy
dnia 13.05.2013, 20:39 · Zgłoś
nie wiadomo, może w ogole...za granicą byłem zadowolony z O2
Odpowiedz
0
@ qaz
dnia 15.05.2013, 06:50 · Zgłoś
nawet jak wprowadza to i tak wszystkie oferty dostosują do polskich warunków, przecież t-mobile na świecie ma się dobrze!
Odpowiedz
-27
@ jasełko
dnia 13.05.2013, 20:23 · Zgłoś
trzeba mieszkać w mieście a nie na zapadłych wioskach, to będzie zasięg
Odpowiedz
10
@ OOO
dnia 13.05.2013, 21:10 · Zgłoś
sie odezwał miastowy !!! heh
Odpowiedz
7
@ qaz
dnia 14.05.2013, 06:49 · Zgłoś
będziesz kiedyś przejeżdżał przez wioskę i padnie Ci auto lub inne cóś i co wtedy? brak zasięgu! Miłego dnia życzę!
Odpowiedz
0
@ Lob
dnia 13.05.2013, 20:21 · Zgłoś
T- bubel. ta modernizacja sieci polega na likwidowaniu przekaźników, w marcu zdemontowali cały sprzęt z komina na rafinerii.
Odpowiedz
6
@ jarooo
dnia 13.05.2013, 20:10 · Zgłoś
bo w miescie niema problemu
a w malych miejscowosciach jest i to dluzy ja mam na abonament i place 50 zl a zasiegu niemam wcale jedna kreska w t mobile i jak czlowiek chce zadzwonic to trzeba chodzic i szukac po pokoju to jest karygodne
Odpowiedz
-14
@ T-mobilowa klientka
dnia 13.05.2013, 19:16 · Zgłoś
mam w sieci t-mobile telefon od 6lat i nie narzekam na nic :) wszytsko jest oki,siec,zasieg i nawet rachunki :)
Odpowiedz
1
@ sp
dnia 13.05.2013, 19:07 · Zgłoś
ten problem jest tez w gminie OSIEK JASIELSKI
moja umowa konczy sie w lipcu i przenosze numery do play bo masakra z tym t-mobile
Odpowiedz
-4
@ leo
dnia 13.05.2013, 19:00 · Zgłoś
proszę sprawdzić ofertę mbank mobile
Odpowiedz
5
@ ja
dnia 13.05.2013, 18:47 · Zgłoś
Ja mieszkam w okolicy Jasła i również zasięg jest bardzo kiepski. Też po kilku reklamacjach w biurze obsługi postanowiłem zmienić operatora,ponieważ t-mobile mają klientów w d...ie.
Odpowiedz
-16
@ matti04
dnia 13.05.2013, 18:36 · Zgłoś
nie rozumiem tego artykułu - nagle zachciało się portalowi robić najazd na t-mobile? a czemu nie napiszą o innych miejscowościach, w których pozostałe sieci również sobie nie radzą? jak nie ma zasięgu, to pozywać czy zmieniać sieć i tyle - każdy powinien znać swoje prawa konsumenckie! ale żeby jaslo4u się takimi sprawami zajmowało to żenada...
Odpowiedz
7
@ AAAA:)
dnia 13.05.2013, 17:11 · Zgłoś
Dokładnie tak jak w artykule- też nie mam non stop zasięgu , nikt do mnie nie może się dodzwonić! rozmowy są przerywane, płace abonament 105 brutto (mam dwa telefony) prowadzę działalność gospodarczą , załatwiam ważne sprawy , a tu non stop utrudnienia Podpisałam umowy na 18 mc i tragedia z tą siecią !!! Nie wiem już co robić ?Porażka to T-mobile !!! teraz nie zrezygnuję bo zaplace dużą karę - nie ma nigdzie zasięgu nie tylko w tych okolicach .
Odpowiedz
15
@ łysy
dnia 13.05.2013, 17:24 · Zgłoś
zbiorowy pozew do sądu panie, i tu sprawa jest wygrana więc spokojnie by się umowe z nimi zerwało za pośrednictwem sądu,
Odpowiedz
2
@ play
dnia 13.05.2013, 21:15 · Zgłoś
105 zł ? w play płacę za abonament na firmę 15,30 brutto i mam 4 tel.. jak coś przekroczę to płace 70-80 zł miesięcznie. Za te 15 zł mam 300 minut na komórki i 45 tys minut w play i na stacjonarne.
Czy aby na pewno masz dobre ofertę?
Odpowiedz
9
@ łysy
dnia 13.05.2013, 17:11 · Zgłoś
A i prawo przysługuje nam pozwać sieć Tmobile do sądu.
Odpowiedz
-5
@ szajs
dnia 14.05.2013, 07:51 · Zgłoś
Macie niezły problem, przeprowadzcie sie do miasta !
Odpowiedz
0
@ łysy
dnia 13.05.2013, 17:09 · Zgłoś
Ja od stycznia wypisuje do tej beznadziejnej Heyah i zawsze odpowiedz wszystko wporządku nie zanotowano żadnego problemu...
Odpowiedz
1
@ dfghdgfhdf
dnia 13.05.2013, 16:10 · Zgłoś
teraz to najbardziej opyla się przejść do virgin mobile
Odpowiedz
0
@ aro
dnia 14.05.2013, 08:13 · Zgłoś
sam się zastanawiam na tym, ale z przeniesieniem numeru.
Virgin Mobile - 19gr/min do wszystkich, sms-6gr do wszystkich i za zatankowanie konta za min. 10zł - 100MB za free, bonusy od 5zł - 50% gratis.

Play - 29gr/min do wszystkich, sms- 9gr do wszystkich i to tyle bonusów brak i na internet do wykupienia drożej jest niż ma Virgin Mobile.

Razem - to obydwoje korzystają z nadajników PLAY, PLUS, Orange.
Odpowiedz
5
@ goska
dnia 13.05.2013, 16:03 · Zgłoś
ja mam heyah od kilku lat,rozmowy za free i nie narzekam
Odpowiedz
8
@ AUDI
dnia 13.05.2013, 15:36 · Zgłoś
To weź sobie gościu do Heyah przejdź. Wtedy bedziesz wiedział co to tanie rozmowy i smsy.
Odpowiedz
1
@ Ona
dnia 13.05.2013, 23:38 · Zgłoś
Tylko jak ktoś do Ciebie zadzwoni z innej sieci,to za chwilę pieniążków brak na koncie i trzeba doładować albo dopłacać do abonamentu, niestety.
Odpowiedz
3
@ Ona
dnia 13.05.2013, 23:41 · Zgłoś
O przepraszam, to był komentarz do Play. W złym miejscu wstawiłam.Jeszcze raz sorry
Odpowiedz
0
@ aro
dnia 14.05.2013, 08:04 · Zgłoś
Kiedyś tak było ale UOKiK dostał skargę od PLAYa w tej sprawie i mieli operatorzy PLUS, Orange i T-Mobile zmienić ceny do Playa na takie same jak z Plusa do Orange.
A reszta czy to uczynił operator to tylko do salony operator z pretensjami.

Heyah zarobiła inaczej karty SIM aktywowane do 18.03.2013r to do Playa - 80gr, a po 19.03.2013r- 30gr. I kto was robi w ch.ja? Sprawdzie sobie cenniki na stronie www.
Odpowiedz
8
@ ja
dnia 13.05.2013, 15:31 · Zgłoś
Moim zdaniem nie powinno być żadnych terminowych umów. Teraz to jest tak że podpisujmy coś co nas zniewala na pewien czas i praktycznie w razie kłopotów z nie naszej strony to ciężko jest cokolwiek o coś zawalczyć. My tylko mamy płacić i siedzieć cicho, ot demokracja.
Odpowiedz
-2
@ szajs
dnia 14.05.2013, 07:50 · Zgłoś
Nie dziwota że taki złomski telefon nie ma zasiegu !
Odpowiedz
6
@ RMN
dnia 13.05.2013, 15:31 · Zgłoś
Dlatego zmieniłem Heyah na Play. Od tej modernizacji nastała tragedia!!!
Odpowiedz
-2
@ bioly
dnia 13.05.2013, 15:39 · Zgłoś
i masz po [...] tanie rozmowy w tym pleju hehe..wez sie uspokoj
Odpowiedz
1
@ łodyniec
dnia 13.05.2013, 19:52 · Zgłoś
w play wszystko za free tylko trzeba wiedzieć jaki starter wybrać hahahaha
Odpowiedz
3
@ free
dnia 13.05.2013, 21:05 · Zgłoś
za free nic nie ma ! :D ... najwyżej po ry... dać moga - a i tak trzeba zapłacic za to ... :D
Odpowiedz
0
@ masz racje
dnia 13.05.2013, 22:02 · Zgłoś
ja kupiłem odpowiedni starter w play i mam za darmo w sieci a poza 29gr/min - jestem zadowolony
Odpowiedz
1
@ RMN
dnia 14.05.2013, 07:54 · Zgłoś
Się składa, że wziąłem abonament i za kasę, którą wydawałem w Heyah mam 9 godzin rozmów do wszystkich a to mi w zupełności wystarcza :) Dla porównania 30 zł w Heyah = 100 minut do wszystkich. 29 zł w Play = 540 minut. Jest przebicie co nie? A poza tym to wolny kraj. Ktoś może płacić i 5 zł za minutę jak ma taki kaprys a Ciebie to nie powinno obchodzić :)
Odpowiedz
2
@ Tarzan-zan
dnia 16.05.2013, 10:58 · Zgłoś
Jak kogoś stać to sobie po prostu normalnie telefonuje i płaci rachunki, a jak ktoś jest gołodu...cem to będzie kombinował jak koń pod górę byle tylko te 10 zł zaoszczędzić...
Odpowiedz
53
@ xyz
dnia 13.05.2013, 15:28 · Zgłoś
Najgorsza sieć to T-Mobile !!!
Odpowiedz
5
@ edo
dnia 13.05.2013, 16:14 · Zgłoś
Od pół roku jestem w Virgin mobile. Tam przeniosłem numer z Plusa. Z 50% bonusem za doładowanie wychodzi mi 12 groszy za minute rozmowy i 4,5 gr za SMS. Za 10 zł-towe doładowanie mam za free 100 Mb dostęp do internetu.
Doładowuję przez internet, tam man podgląd konta i biling. Nie widzę lepiej.
Poza tym sieć korzysta z nadajników Plusa, Play i Orange, więc zasięg jest wszędzie. Polecam.
Odpowiedz
-5
@ Tarazan-zan
dnia 13.05.2013, 16:53 · Zgłoś
Problem zapewne leży w tym, że modernizacja polegała na rozbudowaniu nadajników o sieć 3G. Ludzie mają włączone w ustawieniach "odbieranie" z sieci 3G, o czym zapewne nawet nie wiedzą. Dawniej, gdy sieć pracowała TYLKO w "starym" systemie, problemu nie było, teraz - telefony domyślnie logują się w 3G a tam jest problem z zasięgiem jeśli mieszka się dalej od nadajnika... Zamiast psioczyć i złorzeczyć radzę jednemu z drugim aby wyłączył sobie w swojej nokii "3310 :) " sieć 3G i będzie miał zasięg jak za starych dobrych czasów. Alleluja !
Odpowiedz
3
@ łysy
dnia 13.05.2013, 17:14 · Zgłoś
to mi panie kolego napisz jak wylaczyć 3G w Galaxy S3 z góry dzięki...
Odpowiedz
4
@ łysy
dnia 13.05.2013, 17:19 · Zgłoś
właczyłem tylko na GSM i zasięg ten sam to nie [...] smutów...
Odpowiedz
-2
@ tak??? ile ci dali za reklame
dnia 13.05.2013, 18:49 · Zgłoś
bzdury nic za darmo
Odpowiedz
2
@ łodyniec
dnia 13.05.2013, 19:51 · Zgłoś
3G ? nie pitol głupot hahaha :P sieć się zje[...] i trzeba do plusa przejść i tyle :P
Odpowiedz
-3
@ virgin
dnia 13.05.2013, 21:04 · Zgłoś
Virgin Mobile :) ... ach tak... to ta DZIEWICZA sieć ... powstała jak Dziewica i zniknie jak inne... dziewiczo powstałe... :D
Odpowiedz
2
@ pyta
dnia 13.05.2013, 21:13 · Zgłoś
Jaka jest procedura przeniesienia numeru do innej sieci ???
Odpowiedz
3
@ adamus
dnia 13.05.2013, 22:20 · Zgłoś
w fonie z androidem wlacz opcje Tylko 2G.
Odpowiedz
3
@ Topola
dnia 14.05.2013, 07:28 · Zgłoś
A czy operatorzy nie opowinni tego wyjaśnić ?
Odpowiedz
1
@ ccc
dnia 14.05.2013, 10:39 · Zgłoś
ale macie problemy..
Odpowiedz
4
@ Tarzan-zan
dnia 16.05.2013, 10:55 · Zgłoś
w Galaxy S3 wyłączasz 3G w taki oto sposób - Ustawienia / zakładka komunikacja - więcej ustawień/ > sieci telefonii komórkowej >Tryb pracy sieci > i tu wybierasz TYLKO GSM...

Zatkało kakało ??? Tylko nie wiem po co Ci to drogi ŁYSY, jak Galaxy S3 i tak pozostanie twoją własnością tylko w snach i marzeniach... Przejdźcie sobie wszyscy do tego plusa - alleluja i do przodu... Z dekoderem polsatu dostaniecie rabat na pakiet rodzinny z 9,90 - opuszczą Wam na 8,50 :) powodzenia
Odpowiedz
1
@ ja :)
dnia 20.05.2013, 16:35 · Zgłoś
Ja miałam ustawione 3G i GSM (mam taką możliwość w telefonie). I miałam niesamowite problemy z zasięgiem, tak jak ten Pan w artykule. I zaznaczam, że mieszkam 1km od nadajnika i ode mnie z domu widać go całego. Ale po przeczytaniu komentarza wyżej zmieniłam tylko na GSM i mam zasięg jak przed modernizacją nadajnika! :D

Gdyby nie ten komentarz to nadal bym się męczyła z tym 3G... A i również pisałam do T-Mobile i nie potrafili mi pomóc...

I dziękuję Tarazan-zan za ten komentarz :D
Odpowiedz
Dodaj komentarz
Piszesz jako:

Serwis Jaslo4u.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania i redagowania komentarzy niezwiązanych z tematem, zawierających wulgaryzmy, reklamy i obrażających osoby trzecie. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za treść komentarzy zgodnie z Polskim Prawem i normami obyczajowymi. Pełne zasady komentowania dostępne na stronie: Regulamin komentarzy

Wiesz coś ciekawego? Poinformuj nas o tym!
Wiesz coś, o czym my nie wiemy?
Chcesz podzielić się z nami informacjami?
Napisz do Redakcji lub wypełnij poniższy formularz.
Treść (wymagana):
Kontakt (opcjonalnie):
Kontakt z redakcją:

Mailowo: [email protected]
Telefonicznie: 508 772 657