Korzystając z portalu Jaslo4u.pl wyrażasz zgodę na użytkowanie mechanizmu plików cookie. Mechanizm ten ma na celu zapewnienie prawidłowego funkcjonowania portalu Jaslo4u.pl. Korzystając ze strony akceptujesz Politykę Prywatności portalu Jasło4u.pl

Areszt dla sprawcy śmiertelnego pobicia

91

23-letni mieszkaniec gminy Jasło spędzi w areszcie najbliższe trzy miesiące. Jest podejrzany o brutalne pobicie, swojego ojca, który zmarł w wyniku odniesionych obrażeń. Martwego  mężczyznę w jego domu odnalazł sąsiad. Pobicie, w wyniku którego dojdzie do utraty życia, zagrożone jest karą do 10 lat pozbawienia wolności.


W dniu 17 grudnia 2011r.  około godziny 12.30  policjanci zostali powiadomieni o ujawnieniu w miejscowości Lubla zwłok mężczyzny, którego zgon  nastąpił najprawdopodobniej w wyniku pobicia. Natychmiast po zgłoszeniu do pracy przystąpili policyjni śledczy wraz z prokuratorem. Przesłuchali świadków, zgromadzili materiały pozwalające na ustalenie okoliczności, w których mężczyzna doznał tak poważnych obrażeń.

Ustalono, że w sobotę w nocy do 54-letniego ojca przyjechał syn. Podczas tej wizyty doszło do awantury w wyniku której, ojciec został dotkliwie pobity. Na odgłosy awantury zareagował sąsiad, który chciał odciągnąć napastnika, lecz kiedy i on został uderzony uciekł do swojego domu. W południe sąsiad wrócił do 54-latka i zastał go leżącego w łóżku bez oznak życia. Przybyły lekarz stwierdził zgon.

Policjanci zatrzymali trzech związanych z tą sprawą  mężczyzn w wieku 16, 23, 27 lat. Po przesłuchaniu dwóch z nich zostało zwolnionych a zgromadzony materiał dowodowy pozwolił na przedstawienie zarzutu 23-letniemu synowi pobitego. Taki czyn jest zagrożony karą do 10 lat pozbawienia wolności.

Dzisiaj Sąd na wniosek Prokuratury Rejonowej zastosował wobec mężczyzny środek zapobiegawczy w postaci tymczasowego aresztowania na okres 3 miesięcy.

KPP w Strzyżowie

Reklama

Komentarze: 91

Dodaj komentarz Widok:
0
@ g.n.z.a
dnia 12.01.2012, 22:12 · Zgłoś
nikt nikogo nie skatował to po pierwsze, po drugie M.. nie jest żadnym [...]. Nie możę nikt go osądzać kto go nie znał i nie zna ani kto nie znał jego sytuacji rodzinnej. Bo gdyby nie to że jego matka nie mieszkała z jego ojcem gdyż ten [...] ich zostawił to pewnie to dzisiaj pisalibyście jakieś oszczerstwa na jego ojca bo na pewno kiedyś na tej stronie pisało by coś na temat jego ojca co zrobił swojej rodzinie. "Dobrze" ze zginela tylko jedna osoba ktora i tak potrafiła znecac sie nad wlasna zona i dziecmi niz jakby mieli wszyscy przez jego ojca cierpiec az i tak by sie cos zlego stalo. Lepiej dla was jakby sie znecal nad wlasna rodzina ??? takie wlasnie macie glupie myslenie prostych ludzi. Zawsze osadzacie kogos kto raz zrobi cos przez PRZYPADEK zlego (owszem z duzymi skutkami) jak ktos cos robi cale zycie to nikt niczego nie widzi... dziwne...
Kto nie zna M.. to niech nic zlego na niego nie mowi bo akurat on byl i jest bardzo spokojnym chłpakiem, miłym, uczynnym, którego raz puściły nerwy.
Nie jedna osoba z was na pewno kiedys sie choć raz biła i równie dobrze mogła niechcący spowodować taki wypadek a pozniej mówilibyście że ktoś was osadza bezpodstawnie gdyż nie znał sytuacji albo coś w tym stylu. "Przygarniał kocioł garnkowi a sam smoli" bardzo dobre przysłowie
Odpowiedz
1
@ XYZ
dnia 26.12.2011, 17:59 · Zgłoś
Po pierwsze : Matka wyprowadziła sie od niego jak chłopcy byli mali. Tak zdecydowała ona.
Po drugie : Do dnia smierci płacił alimenty i nie znęcał sie nad nimi w żaden sposób, poniewaz od lat nie mieszkali razem
Po trzecie : Nie był złym człowiekiem. oczywiście -był alkoholikiem, ale nikomu nigdy nie zrobił krzywdy.
Po czwarte : Podobno był [...] ( a raczej bi..) ale to nie przestępstwo.
Po piąte : To nie było pobicie ze skutkiem smiertelnym, tylko morderstwo ze szczególnym okrucieństwem. On go nie pobił tylko skatował !!!
Odpowiedz
2
@ @
dnia 26.12.2011, 00:17 · Zgłoś
Mariuszek jak pujdzie siedziec tez zostanie [...]m haha
Odpowiedz
0
@ NK
dnia 21.12.2011, 21:53 · Zgłoś
To pewnie policyjna "rodzinka" była...jak pies to nic sie nie stało.
Odpowiedz
-6
@ logistyk
dnia 21.12.2011, 09:17 · Zgłoś
i ja mam placic podatek 10lat na tego degenarata zabil wlasnego ojca , szubienice na rynek dac i wieszac porabancow
Odpowiedz
-2
@ kolo
dnia 21.12.2011, 12:15 · Zgłoś
sam sie powies [...] kazdy w zyciu popelnia bledy ,ale to nie powod zeby go od razu wieszac
Odpowiedz
2
@ KOLEŻANKA M....
dnia 21.12.2011, 18:54 · Zgłoś
Połowa z Was nie płaci podatków a [...] się o nie swoję !
Odpowiedz
-1
@ obserwator
dnia 23.12.2011, 15:53 · Zgłoś
a ci co płacą to bedą go utrzymywac , [...]
Odpowiedz
-1
@ xxxxxxx
dnia 21.12.2011, 02:44 · Zgłoś
po 1 to, że ktoś jest [...] to nie jest powód żeby go [...].
po 2 był to bardzo spokojny człowiek, i nie mieszkał z nimi od dawna więc jak mógł [...] syna? płacił alimenty więc chyba zależało mu w jakimś stopniu na nim.
po 3 z tego co wiem to nie on zostawił ich tylko ona się źle prowadziła i w końcu odeszła od niego.
po 4 kara 10 lat pozbawienia wolności jak dla mnie to za mało, niedługo będzie tak że będziemy się bać wychodzić z domu, bo taki wyrok nikogo nie przerazi.A więźniowie powinni sami na siebie zarabiać, a nie z kieszeni podatników ich utrzymywać.
KOŃCZĄC SZKODA CZŁOWIEKA, [...] CZY NIE, PRZECIEŻ TO TEŻ CZŁOWIEK.
Odpowiedz
4
@ kolo
dnia 21.12.2011, 12:09 · Zgłoś
po 3 z tego co wiem to nie on zostawił ich tylko ona się źle prowadziła i w końcu odeszła od niego. żal jak mozesz tak pisac nie pomyslales ze to czyta jego rodzina , dobrze by bylo jak by ktos tak napisal o twej matce !! po co wysuwasz jakies swoje glupie tezy po 1 po 2 ... zle sie prowadzila..
Odpowiedz
1
@ KOLEŻANKA M....
dnia 21.12.2011, 18:53 · Zgłoś
Jak można żyć z alkoholikiem który zamiast mieszkać z rodziną wolał czuć w sobie ... nie kącząc zdania ... Był [...] i co z tego to nie znaczy że własna żone ma katowac na oczach małych dzieci ... Bo M... był mały wtedy ale psychika dziecka wiele pamięta z dzieciństwa .. złość i żal za potęgowało w nim niemawiść rozładował ja bijąc ...
Gdyby sąsiad wrócił do "kochanka" lub z domu zadzwonił na policję nie było by afery ..

Pamiętajcie ludzie ludzią zgotowali ten los ... OJCIEC zgotował dziecku własnemu taki los a Syn nieświadomie przez swój czyn pozbawił go życia chociaż tego nie chciał ..

Współczuję Rodzinie M ... M*** trzymaj się !
Odpowiedz
0
@ obserwator
dnia 20.12.2011, 22:50 · Zgłoś
szubienica, jak mozna cos takiego zrobic , nic go nie tłumaczy a z tego co wiem to oni wogóle ze sobą nie mieszkali, i to od lat, ojciec niechciał wiecej płacic na leni to sie go pozbyli, moze na rente liczyli patologia z kitajcuchowa
Odpowiedz
-2
@ Xxx
dnia 21.12.2011, 00:03 · Zgłoś
Tak wlasnie zgadzam sie!! jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o kase!!!
Odpowiedz
2
@ Sven
dnia 20.12.2011, 22:19 · Zgłoś
Z drugiej strony nie oceniajcie kogoś kogo nie znacie [...] nie wiecie jak było więc [...] w kubeł-ZROZUMIANO poza tym nawet najbardziej obiecujące ślady prowadzą czasami w drugą stronę.
Odpowiedz
2
@ Sven
dnia 20.12.2011, 22:11 · Zgłoś
No ładnie ale jak ja piszę o wsi to jest krytyka ale ja znam postępowania wsi DOBRZE ZNAM takie rzecz po wsiach to norma nikt nie piszę ile jest stosunków kazirodczych albo zoofilów i innych wynalazków bez nazwy...
Odpowiedz
0
@ lolek
dnia 20.12.2011, 22:03 · Zgłoś
ludzie ogarnijcie sie!!co ma baka do smierci tego typa???Mylicie caly czas pojecie ziola i jestem tego pewien,ze te osoby co te bzdury pisza to mialy do czynienia z tym tematem tylko tyle co ksiadz im powiezial w niedziele na kazaniu.Wypijcie 1litr alkocholu a spalcie 2 blanty i moze wtedy ogarniecie temat co bardziej wzbudza agresje.
Odpowiedz
-4
@ pk21
dnia 20.12.2011, 21:50 · Zgłoś
dożywocie i koniec.[...] ityle.powinni go zamknac w kopalni i dawac samo wode.wyjdzie po 10 latach gorszy jak jest.[...]!!!wlasnego ojca zabic to trzeba byc olejorzem porytym chyba tylko..banda kretynow.heh teraz glaby niech was wlasne dzieci wymorduja i bd spokoj wyrzutki spoleczenstwa!!!
Odpowiedz
22
@ nieposkromiona
dnia 26.12.2011, 19:10 · Zgłoś
ja [...]e .. [...]a .. co za ludzi tutaj mieszkają .. żal mi was , ktorzy nie macie pojecia co tam się działo i nawet ich nie znacanie a [...]cie jak tylko możecze .. wstydzić sie za was tylko można !!! TYRANY WSTRĘTNE !! wyrzutkiem to ty jesteś ! [...]sz na prawo i lewo i [...] z tego .. tylko ploty i jego opinie wyrabiasz .. ciekawa jestem jakybs ty był w takiej sytucji tak inni [...]i jak ty i inni .. [...] [...]ne ..!!! wiecie całe [...] .. i o ! a co wy wszyscy macie do wsi .. na wsi żyją ludzie przynajmniej .. nie tyrany .. rasiści!! płytcy jaślanie .. nie mowie tu o wszystkich ale o większości .. to wy robicie wiochę .. więc darujcie sobie te płytkie komentarze i się delikatnie [...] !! ;]
Odpowiedz
-3
@ yyyy
dnia 20.12.2011, 20:51 · Zgłoś
jak mógł [...] syna jak nie mieszkał z nim ...
Odpowiedz
16
@ nieposkromiona
dnia 26.12.2011, 19:03 · Zgłoś
ja [...]e .. [...] .. słowo 'katowanie' nie tylko polega na punkcie ciała ..
Odpowiedz
4
@ XX
dnia 20.12.2011, 20:01 · Zgłoś
znam taką sprawę: ojciec przez cale dziecinstwo przez 20 lat znecal sie nad swoim synem, psychicznie upokarzając go na każdym kroku, oraz fizycznie bijąc go, podobnie postępował ze swoją żoną. raz w nocy gdy pijany ojciec wrócił do domu, próbował [...] swoją żonę, syn slyszac to , wpadl do pokoju i wbil ojcu noz w plecy ojciec przezyl... chlopak wytrzymywal 20 lat męki, az w koncu nie wytrzymal... teraz syn odsiaduje wyrok 10 lat wiezienia, a ojciec dalej zneca sie nad swoja zoną... nie skazujcie odrazu tego chlopaka jak nie wiecie jak bylo.
Odpowiedz
0
@ KOLEŻANKA M....
dnia 21.12.2011, 18:46 · Zgłoś
Zgadzam się ...
Odpowiedz
0
@ Kumpel M..
dnia 08.01.2012, 08:10 · Zgłoś
Popieram Cię..
Odpowiedz
9
@ śmierć ojcom-tyranom
dnia 20.12.2011, 18:06 · Zgłoś
synek odwdzięczył się ojcu za zmarnowane młodzieńcze życie i za to że katował go dzień w dzień, te komentarze u góry piszą pewnie stare gbury, które postępują podobnie z całą rodziną nie dając im chwili spokoju.
To ojciec przekazuje synu wychowanie i nie mówcie mi tutaj że koledzy.
Z wami na krzesła elektryczne stare gbury, którzy nauczyli się że jedynie wychowanie to siła w łapie.
Odpowiedz
-1
@ mieszkaniec Lubli
dnia 20.12.2011, 21:57 · Zgłoś
jak mógł go [...]"dzień w dzień" jak z nim nie mieszkał zastanów sie co piszesz
Odpowiedz
-10
@ jaki ty
dnia 23.12.2011, 20:32 · Zgłoś
jaki ty jestes po[...]ony - żal mi Ciebie. "Ojciec przekazuje synu..." a nie synowi [...] [...] totalnie w [...]??
Odpowiedz
-5
@ r4h
dnia 20.12.2011, 17:57 · Zgłoś
jestem ciekawa jak wy swoje dzieci wychowujecie w każdej chwili i wasz to spotkać jak tego człowieka
Odpowiedz
-3
@ Ktos
dnia 20.12.2011, 17:19 · Zgłoś
A jest tu jakis cwaniak ?
Odpowiedz
-3
@ obiektywna
dnia 20.12.2011, 16:51 · Zgłoś
ALe w sumie ojciec go traktowal jak traktowal ale to byl ojciec i moim zdaniem popelnil straszny blad bijac go ;//. powinien siedziec wiecej niz te marne 10 lat.
Odpowiedz
-3
@ anty_pis
dnia 20.12.2011, 15:55 · Zgłoś
ten co [...] człowieka w biurze PiS-iorów dostał chyba dożywocie ...
Odpowiedz
12
@ AAAAAAAAAAAA
dnia 20.12.2011, 15:40 · Zgłoś
[...] ludzie!!!
Ojciec z nimi nie mieszkał i od 20 lat nie utrzymywał z nimi kontaktu a poza tym był [...].
Ten chłopak wypił ttroche i cała jego uraza do ojca się pojawiła!!!Niewytrzymał!!
Dajcie mu spokój!!!
Znałam go i był spoko gościem...
Odpowiedz
4
@ KOLEŻANKA M....
dnia 21.12.2011, 18:45 · Zgłoś
M*** nie chciał [...] ojca ...
A w szele złości to zrobił.. Nie dziwię się .. Ludzie jak nie znacie prawdy to nie puszczajcie bajek nie z tej ziemi ...

Zajmijcie się swoimi sąsiadami .. bo są sytuacje gorsze od tej gdzie za ściana w mieszkaniu obok akurat w tym momencie jest tragedia.. ktoś się awanturuje .. znęca nad dziećmi .. bije [...] tym się nie zajmujecie a żeby siedzieć tu i wypowiadać [...] komentarze jesteście pierwsi .. [...] Kraj ..
Odpowiedz
0
@ Kumpel M..
dnia 05.01.2012, 09:07 · Zgłoś
Zgadzam się z Tona koleżanko:)
M...jest był i będzie naprawde super kumplem...
Odpowiedz
0
@ ja
dnia 07.01.2012, 14:45 · Zgłoś
Mariu... kawał [...] co ojca [...] 9 w takich sytuacjach mam zal do panstwa ze zniesiono kare smierci)
Odpowiedz
-4
@ wrr
dnia 20.12.2011, 15:32 · Zgłoś
skoro byl [...]m to jakim cudem mial syna a to ze ktos jest alkoholikiem to nie znaczy ze trzeba go zabic a co do sasiada tez mu powinni proces wytoczyc bo za nie udzielenie pomocy jest do 3 lat.a po dwa nie wiem gdzie ty mieszkasz i z kim przyjaznisz ale w mojej wsi jest nie jeden [...] ale jakby ktos do niego skoczyl to cala wies za nim pujdzie
Odpowiedz
5
@ jaślanka
dnia 20.12.2011, 16:39 · Zgłoś
Właśnie, gdzie był sąsiad skoro uciekł do domu mógł od razu wezwać pogotowie i .policje , nie czekać do następnego dnia. powinien tak samo siedzieć .
Odpowiedz
0
@ nierasista
dnia 26.12.2011, 18:58 · Zgłoś
[...] wiesz jak było ..
Odpowiedz
8
@ xxx
dnia 20.12.2011, 15:06 · Zgłoś
był [...] i alkocholikiem wiec zasłuzył na [...] [...] wiecie co tam było mugł sasiad mu pomuc a nie olać go i pujść w [...] do domu po zdarzeniu
Odpowiedz
6
@ do xxx
dnia 20.12.2011, 19:48 · Zgłoś
obyś dostał/a słownik pod choinke... ;)
Odpowiedz
0
@ nieposkromiona
dnia 26.12.2011, 18:57 · Zgłoś
ale przunajmiej prawdę napisał . ;)
Odpowiedz
-9
@ Ktoś
dnia 20.12.2011, 14:22 · Zgłoś
Pobił śmiecia a będzie siedział jak za człowieka...
Odpowiedz
-2
@ xx
dnia 20.12.2011, 15:10 · Zgłoś
śmiecia morzna bić
Odpowiedz
-4
@ xy
dnia 20.12.2011, 15:28 · Zgłoś
same [...] sie tutaj wypowiadaja widze ze to nie jest jakis ktos tylko svena w nawiasie za dzieciaka bylo na podworku takie haselko kto kogo przezywa sam sie tak nazywa!!! no i teraz mozesz sobie przeczytac swoj komentar poraz 2
Odpowiedz
-4
@ xy
dnia 20.12.2011, 15:29 · Zgłoś
smiecia [...] to mozna wyrzucic do kosza !!!
Odpowiedz
-6
@ tylko sprawiedliwy
dnia 20.12.2011, 13:25 · Zgłoś
normalnie [...] śmiec [...] sznur i na rynek z [...] sam wytrące mu stołek z pod nóg. Kawał [...]
Odpowiedz
8
@ jo aska
dnia 20.12.2011, 13:15 · Zgłoś
jak ja lubie ten pobozny kraj, kochajacy blizniego...obluda nakazdym stopniu
Odpowiedz
0
@ ziutek
dnia 20.12.2011, 16:44 · Zgłoś
to jest m.in. efekt rozpowszechniania w latach 90-tych idei "róbta co chceta" przez określone osoby i media..Pobożność nie jest w cenie właśnie m.in. dlatego, a wiec nie ma tu nic do rzeczy..
Odpowiedz
0
@ bede
dnia 20.12.2011, 13:15 · Zgłoś
takie zje...ne prawo !!
za takie cos 10 lat a za gandzie porownywalne kary grożą \
dozywocie za takie cos !!!
Odpowiedz
9
@ qwerty
dnia 20.12.2011, 12:09 · Zgłoś
Po pierwsze nikt z Was nie ma bladego pojęcia co się tam naprawdę wydarzyło, po drugie zabójstwo a pobicie ze skutkiem śmiertelnym to dwie różne sprawy. Jestem pewna, że większość z rozpisujących się tu "chłopców" nie raz brała udział w bójce, wystarczy, niefortunnie popchnąć przeciwnika i o skutek śmiertelny naprawdę nie będzie trudno. Więc powinniśmy się dwa razy zastanowić zanim zaczniemy kogokolwiek osądzać nie znając wszystkich okoliczności sprawy.
Odpowiedz
7
@ zwykła
dnia 20.12.2011, 14:09 · Zgłoś
ci chłopcy po pijanemu wpadli w nocy do ojca jednego z nich. Tak bez powodu, dla zabawy. Z ojcem od lat już nie mieszkał. już od progu zaczął go bić pięściami, a potem kopał. Po całym zajściu wrócili do swoich domów i poszli spać. obudziła ich dopiero policja. Tragedią jest tu fakt, że oni nic nie czują. Ot, zdarzyło się. To przeraża mnie najbardziej. Powiedzcie jak pracować z młodymi ludźmi, by potrafili sami ocenić zło i dobro. O wyroku nie piszę, bo nie mnie o tym decydować.
Odpowiedz
-3
@ qwerty
dnia 20.12.2011, 14:36 · Zgłoś
A skąd wiesz, że dla zabawy, skąd wiesz, że nic nie czują ? Byłaś przy tym ? Rozmawiałaś z każdym z nich i możesz na 100 % powiedzieć, że żaden nic nie czuje ? Bo ja mam wrażenie, że nie
Odpowiedz
-1
@ jaślanka
dnia 20.12.2011, 16:35 · Zgłoś
Nie życze wam takiego dzieciństwa jakie miał ten chłopak,z ojca był [...] .ale nie mnie jest go osądzać.Kto inny już to zrobił.
Odpowiedz
0
@ Marcin M
dnia 11.02.2012, 19:51 · Zgłoś
wy [...] wiecie was tam nie było wogóle on był i jest porządnym Gościem [...] kumpel i kolega sasiad i wy sie od niego [...]
Odpowiedz
1
@ r4h
dnia 20.12.2011, 11:03 · Zgłoś
co to 10 lat za zabójstwo powinni dawać doźywocie
Odpowiedz
-1
@ dziobak
dnia 20.12.2011, 10:59 · Zgłoś
Na morderców czeka stryczek!
Odpowiedz
2
@ PROBOSZCZ
dnia 20.12.2011, 10:45 · Zgłoś
nie osądzajcie a nie bedziecie sądzeni - tylko sąd ostateczny!!!
Odpowiedz
3
@ MATKA SEVEN!!!
dnia 20.12.2011, 10:43 · Zgłoś
proszę wszystkich o ignorowanie komentarzy z pseudonimem seven!!! poprostu jak by ten człowiek tutaj nie pisał!!! tutaj i w każdym innym poście!!! to psychiatrycznie chory mój syn który lubi wrogość i dlatego was prowokuje - niestety pod kazda moją i mojego konkubenta nieobecność ta biedna półsierota prowokuje was swoimi komentarzami za co przepraszam. nie dostanie dzisiaj deseru - jabłuszko pieczone - moze to da mu do myślenia.
Odpowiedz
-2
@ ona
dnia 20.12.2011, 12:47 · Zgłoś
hehe, [...]
Odpowiedz
1
@ do svena
dnia 20.12.2011, 16:36 · Zgłoś
i co [...] glupio ci teraz cwaniaku
Odpowiedz
-12
@ zart
dnia 20.12.2011, 10:19 · Zgłoś
A gdzie była matka:)
Odpowiedz
4
@ PRAWO
dnia 20.12.2011, 09:55 · Zgłoś
Za posiadanie trawki i dilowanie można taki wyrok dostać a on [...] ojca, i oto jest nasze Polskie prawo
Odpowiedz
0
@ xd
dnia 20.12.2011, 20:55 · Zgłoś
http://wiadomosci.wpr24.pl/marihuana_w_damskiej_torebce
Za posiadanie do 3
Za dilowanie do 8, za produkcję do 10
Odpowiedz
4
@ wojt
dnia 20.12.2011, 09:53 · Zgłoś
10 lat za zabicie własnego ojca??? chyba ich [...] to jest smiech na sali a nie prawo!
Odpowiedz
-1
@ Pseudonim
dnia 20.12.2011, 09:51 · Zgłoś
Zaraz pewno ktoś napisze "Gdzie byli jego rodzice?"
Odpowiedz
-2
@ xxx
dnia 20.12.2011, 09:09 · Zgłoś
popatrzcie na swoje komentarze obłąkańce. sami powinniście iść do kamieniołomów i na krzesło. banda [...]
Odpowiedz
-10
@ Sven
dnia 20.12.2011, 09:05 · Zgłoś
Pisalem o tym ojcu ze dobrze mu tak.
Odpowiedz
2
@ xxx
dnia 20.12.2011, 15:55 · Zgłoś
Ty jesteś konkretnie [...]nięty.
Odpowiedz
5
@ kiszka
dnia 20.12.2011, 09:01 · Zgłoś
zamiast łamac się z tata opłatkiem to go pobił na śmierc... na krzesło [...]!
Odpowiedz
-15
@ Sven
dnia 20.12.2011, 08:58 · Zgłoś
Dobrze mu tak.
Odpowiedz
6
@ xy
dnia 20.12.2011, 13:06 · Zgłoś
t y m a t o l e [...] jakis [...] zabil wlasnego ojca a ty masz odwage napisac ze dobrze mu tak:: nastepnym jakims psychopata jestes: napisz imie i nazwisko swoje i wtedy sie w taki sposob wypowiadaj!!! ale nic sie nie martw przyjdzie czas na kazdego tobie tez kiedys braknie osoby ktora bardzo kochales o ile wiesz co to znaczy i bedziesz plakal a ja najchetniej podszedl bym do ciebie i bym ci powiedzial prosto w [...] dobrze mu ci tak
Odpowiedz
6
@ xy
dnia 20.12.2011, 08:48 · Zgłoś
wyrazy wspolczucia dla rodziny
Odpowiedz
-9
@ maly
dnia 20.12.2011, 08:41 · Zgłoś
kto to jest?
Odpowiedz
3
@ buła
dnia 20.12.2011, 08:16 · Zgłoś
Pobicie ze skutkiem śmiertelnym a morderstwo - praktycznie tu nieboszczyk i tu a różnica w karze oszałamiająca...
Odpowiedz
12
@ byku
dnia 20.12.2011, 08:07 · Zgłoś
tak jak ktoś kiedyś napisał- przywiązać do słupa przy głównej drodze i napisać za co.
Odpowiedz
4
@ edward
dnia 20.12.2011, 08:06 · Zgłoś
Katolicy miłosierni
Odpowiedz
-17
@ [...]
dnia 20.12.2011, 07:49 · Zgłoś
jak wychował tak ma...szczęście że kogoś obcego ta bestia nie [...].
Odpowiedz
20
@ xy
dnia 20.12.2011, 08:46 · Zgłoś
ty [...]!!! tak wychowal tak ma ty w ogole myslisz co piszesz_ do konca zycia mieli go rodzice za raczke prowadzic? takich psychopatow wychowuja koledzy trawka i [...]!!!a nastepnym razem jak cos bedziesz chcial napisac to sie wczesniej skontaktuj z lekarzem!!!
Odpowiedz
-4
@ dora
dnia 20.12.2011, 15:51 · Zgłoś
ciekawe jak ty wychowasz??? chyba nie znam rodziców, którzy chcą źle wychować swoje dzieci... chyba, że w rodzinie patologicznej
Odpowiedz
0
@ a bo kolo głópoty pisze
dnia 20.12.2011, 20:48 · Zgłoś
Co ma trawa z tym wspólnego? Ganja to spokój, alkohol to szaleństwo, co jest potwierdzone masą badań i nie tylko. Google wita.

Aaaa nie zapomniałem, że lepiej walić stereotypami na prawo i lewo, niż wpierw poczytać...
Odpowiedz
27
@ Xxx
dnia 19.12.2011, 23:18 · Zgłoś
dozywocie powinien dostac a nie 10 lat!! i niech to beda takie meczarnie jakie zadal swojemu ojcu zabijajac go.
Odpowiedz
-4
@ xy
dnia 20.12.2011, 16:54 · Zgłoś
a jakie męczarnie zadał chłopakowi jego ojciec???.. [...] go, stało się, ale nie zrobił tego dla zabawy. Nikt nie powie o tym, że miał pochrzanione dzieciństwo ! Że ojciec zostawił ich, gdy byli mali.. że nagle postanowił zostać [...] i nie interesował się rodziną. A jak już to uprzykrzał im życie? .. Dobry, miły chłopak.. Szkoda jego mamy..
Odpowiedz
2
@ Xxx
dnia 21.12.2011, 00:08 · Zgłoś
Jakie ?? takie ze katujac go na smierc zadal mu ogromny bol to robiac a robil to dlatego ze nie placil juz by na nich kasy!! i dlatego stalo sie jak sie stalo! taki byl powod.
Odpowiedz
-33
@ baflo
dnia 19.12.2011, 23:17 · Zgłoś
tak ferujecie wyroki, a nie znacie okoliczności zajścia
Odpowiedz
47
@ mieszkaniec Lubli
dnia 19.12.2011, 23:33 · Zgłoś
A co mają do rzeczy okoliczności zajścia, gość przyjechał do własnego ojca pobił go i zostawił żeby sie wykończył, albo widział już że nie żyje i uciekł. Powinien dostać dożywocie i zapie...ć na swoje utrzymanie w więzieniu. Ciasna cela, woda i suchy chleb.
Odpowiedz
-36
@ ludwik
dnia 20.12.2011, 05:41 · Zgłoś
[cytat=baflo]tak ferujecie wyroki, a nie znacie okoliczności zajścia[/cytat]

Zgadzam się z Tobą, że tylko [...] nie znający okoliczności ferują wyroki. Ale to [...] o mózgach naćpanych trawka gimnazjalistów.
Odpowiedz
-5
@ jaślanka
dnia 20.12.2011, 16:26 · Zgłoś
Ja też się z tym zgadzam .Nie znacie prawdy to nie oceniajcie nikogo.Całe życie ojciec gnębił syna ,znęcał się nad nim,w końcu spotkała go kara. Nikomu już nie zrobi krzywdy.Oko za oko.Ja go nie potempiam ,a raczej współczuje.
Odpowiedz
9
@ Lubla
dnia 20.12.2011, 18:22 · Zgłoś
jak mogł się znęcać nad synem jak z nim nie mieszkał ... ojciec mieszkał w lubli a syn w szebniach. Tylko wiadomo o co chodzilo o kase, ponieważ wniósł sprawę do sądu że za dużo płacił alimentów. A na to sąd przyznał mu racje i nakazał matce oddać pewną pule ... i z tego powodu syn sie lekko [...] i postanowil wyrównać rachunku na własną rękę i cześć.
DOŻYWOCIE W KAMIENIOŁOMIE Z KWADRATOWĄ KULĄ U NOGI
Odpowiedz
1
@ KOLEŻANKA M....
dnia 21.12.2011, 13:30 · Zgłoś
Nic nie wiesz a gadasz głupoty ... Plotek to ja juz na ten temat znam setki ;p a Twoja to już mega zbajerowana na maxa. ...

Boże ludzie zawistni jesteście pełni nienawiści ..
Ojciec [...] .. znęcał się nad rodzina dlatego rodzina odeszła od Niego ... Ja bym nie wytrzymała z takim ojcem .. w nerwach i szle to bym tez [...]... a On nie [...] pobił a że skutki były śmiertelne to juz trudno .. a Sąsiad też dobry uciekł do domu i zostawił kolege .. jak by tak zadzwonił na policję od razu to by facet żył .. a M... był by na wolności
Odpowiedz
49
@ ja
dnia 19.12.2011, 23:08 · Zgłoś
Za takie coś dożywocie, ale nie takie jak jest teraz tylko do kopalni albo do kamieniołomów i niech [...]*ala do 70 r.ż.
Odpowiedz
52
@ abc
dnia 19.12.2011, 23:02 · Zgłoś
Co to za [...] tylko 10 lat śmiech. Już nie długo to bezprawie będzie i będą się [...] legalnie!!!
Odpowiedz
20
@ łodyniec
dnia 20.12.2011, 08:39 · Zgłoś
[...] albo kamieniolom ! dlaczego mamy utrzymywac takiego [...]!!!
Odpowiedz
Dodaj komentarz
Piszesz jako:

Jaslo4u.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za treść komentarzy zgodnie z Polskim Prawem. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania i redagowania komentarzy niezgodnych z regulaminem.