Potrącenie pieszego w Majscowej
51
Napisany dnia: 03.01.2012, 20:23 , Tagi: Brak
Dzisiaj tuż po godzinie 19.00 w miejscowości Majscowa doszło do potrącenia pieszego. Mężczyzna został przewieziony do jasielskiego szpitala.

Do zdarzenia doszło nieopodal domu ludowego w Majscowej (droga wojewódzka nr 992). Ze wstępnych ustaleń wynika, że jadący od strony Nowego Żmigrodu w kierunku Jasła samochód ciężarowy Volvo potrącił idącego poboczem pieszego.
Mężczyzna z obrażeniami ciała trafił do jasielskiego szpitala. Kierowca ciężarówki był trzeźwy. Na miejscu zdarzenia zadysponowano zespół Pogotowia Ratunkowego oraz Policję. Ruch w miejscu zdarzenia prowadzony jest wahadłowo.
Red.
Fot. Kamil Cygan|LysaGora.info
Komentarze Czytelników:
Dodaj nowy komentarz
Wybierz sposób wyświetlania komentarzy:
dnia 03.01.2012, 20:40. Identyfikator użytkownika: e0e87e0174f0
napewno wina pieszego ! kto to widzial tak pozno chodzic poboczem!!!
kierowca napewno go nie widzial bo pewnie jakas mgła byla albo cus innego ,sniezyca jaka moze :) latarni tam jest w pierony to chyba cimno nie bylo :)hahahahaha
kierowca napewno go nie widzial bo pewnie jakas mgła byla albo cus innego ,sniezyca jaka moze :) latarni tam jest w pierony to chyba cimno nie bylo :)hahahahaha
dnia 03.01.2012, 20:50. Identyfikator użytkownika: 6948cac45048
do łodyniec Ty chyba nocą chodzisz.
dnia 03.01.2012, 20:52. Identyfikator użytkownika: 93c14329ddd8
O czym ty gadasz?Jaka pózna pora?Musiało stać się nieszczęście żeby nasi rządzący ruszyli t..ki. Mieszkańcy walczą od jakiegoś czasu o chodnik ale zero reakcji. Na tej drodze jutro będzie stała policja oni reagują po jakimś nieszczęściu. Podobnie było w Łężynach stali po wypadku wtedy łapali wiatr.
dnia 03.01.2012, 20:56. Identyfikator użytkownika: 52ed72bdd1ce
Gościu, to nie jest śmieszne. Potrącona osoba to mój znajomy, starszy mężczyzna... a wpaść pod tira to nie jest zbyt przyjemne... więc wstrzymaj się z takimi komentarzami. Nie obwiniam kierowcy i nie twierdzę, że to nie była wina pieszego, ale nie wypisuj głupot w stylu "hahahahaha" - to wcale nie jest śmieszne.
dnia 03.01.2012, 21:04. Identyfikator użytkownika: 12810b3fc314
łodyniec to troll internetowy
dnia 03.01.2012, 21:08. Identyfikator użytkownika: e0e87e0174f0
tylko czekalem na oburzenie :) prawda jest taka ze jesli nawet wina jest kierowcy to pieszy tego nie udowodni bez swiadkow ,dla tego moj smiech :)
a jesli byl by po piwku to juz ani tyle nic nie zrobi ... znam takie przypadki.
kazdy kierowca tirow powinien przechodzic co pol roku badania wzroku ,bo zawsze sie tlumacza ze nie widzieli a jednak kazdy kierowca wie ze czym wieksze auto tym lepsza widocznosc !
a jesli byl by po piwku to juz ani tyle nic nie zrobi ... znam takie przypadki.
kazdy kierowca tirow powinien przechodzic co pol roku badania wzroku ,bo zawsze sie tlumacza ze nie widzieli a jednak kazdy kierowca wie ze czym wieksze auto tym lepsza widocznosc !
dnia 03.01.2012, 21:30. Identyfikator użytkownika: 048022ac7326
Ty łodyniec to chyba na miotle lotosz :D
dnia 04.01.2012, 22:25. Identyfikator użytkownika: 17fe0cf26723
to ty koniowale chyba jescze nie jechales po takich pipidowkach ciezarowka.- Jedziesz pomalusienku twoj szef i inni kierowcy osobowek malo cie nie zjedza bo jestes im za wolny, jedziesz dostosowujac sie do przepisow mozesz kogos nie zauwazyc! W tym problem ze tam gdzie trzeba nie inwestuje sie a chodniki sa potrzebne!!! Moze ten pan ktory szedl poboczem byl ubrany na czarno i mozna bylo go zobaczyc w ostatniej chwili! LUDZIE JESLI CHODZICIE PO ULICACH GDZIE NIEMA CHODNIKOW UBIERZCIE KAMIZELKE ODBLASKOWA - TO TYLKO POMOZE WAM BYC WIDOCZNYM
dnia 04.01.2012, 22:28. Identyfikator użytkownika: a144486083f4
co pół roku to ty de*** powinieneś sie zbadac u psychiatry.wszyscy widza jaka teraz mamy pogode i jakie sa warunki do jazdy.
dnia 05.01.2012, 23:20. Identyfikator użytkownika: 8eab18d0f0a1
popieram Cię dokładnie tak jest a reszta wyśmiewców to palanty które nic nie wiedzą o jeżdzie nocą gdy ktoś ubrany na czarno zostaje zauważony 10 m przed autem żal mi ich żeby oni nie musieli kiedyś gwałtownie hamować przed takim przechodniem albo co gorsza oni nie szli poboczem ale trudno to ich wybór
dnia 08.01.2012, 12:29. Identyfikator użytkownika: 21181b73801a
Słowo daję że jako kierowca ciężarówki w imieniu innych szoferów bym ci oklepał michę za takie hejterstwo... Dzięki nam masz się w co ubrać masz co zeżreć, auto zreperować masz czym i przede wszystkim dzięki nam masz kompa bo żeśmy ci go do sklepu przywieźli... Chorzy ludzie traktujący nas szoferów jak jakieś paroby... Naprawdę... Aż przykrość bierze... W Majscowej zdał by się ten chodnik. Wąziutko jak na tak ruchliwą drogę jest i stąd zdarzają się takie wypadki.
dnia 03.01.2012, 20:51. Identyfikator użytkownika: 1d092e665965
Ja się pytam gdzie byli rodzice?:)
dnia 03.01.2012, 21:18. Identyfikator użytkownika: e064e50d683a
bebilku byli byli ale cię na porodówce pozostawili bo się ciebie bżydzili.
dnia 03.01.2012, 21:43. Identyfikator użytkownika: 54b140440937
Jasiu, jeśli kogoś obrażasz, zrób to nie obrażając siebie jednocześnie :) taka rada na przyszłość.
dnia 03.01.2012, 21:36. Identyfikator użytkownika: 66d47ed7ac27
Tak się kończy chodzenie nocą bez odblasków !!!
dnia 03.01.2012, 21:42. Identyfikator użytkownika: 3a32e5ee9975
Codziennie jadę do pracy zJasła Katów. Teraz jest rano i po południu ciemno.
Ludzie chodzą na szro ubrani i są niewidoczni na jezdni - zlewają się z asfaltem i szarością
otoczenia - nie mają świateł odblaskowych .
sam nie raz w ostatniej chwili odbijałem w bok. Ludzie uważają, że to samochód powinien ich zauważyc a nie odwrotnie.!
Piesi ubierajcie opaski odblaskowe lub noście latarki.
Ludzie chodzą na szro ubrani i są niewidoczni na jezdni - zlewają się z asfaltem i szarością
otoczenia - nie mają świateł odblaskowych .
sam nie raz w ostatniej chwili odbijałem w bok. Ludzie uważają, że to samochód powinien ich zauważyc a nie odwrotnie.!
Piesi ubierajcie opaski odblaskowe lub noście latarki.
dnia 04.01.2012, 07:57. Identyfikator użytkownika: 93c14329ddd8
Czytając twój komentarz można się pochlastać;)
dnia 04.01.2012, 12:22. Identyfikator użytkownika: 3a8261750313
a ty juz sie pochlastałes?
dnia 03.01.2012, 22:11. Identyfikator użytkownika: 35776d5461a8
Maja chodnik piesi a nie drogą chodzić!
dnia 04.01.2012, 08:18. Identyfikator użytkownika: d0149daa15d7
W tym miejscu nie ma chodnika - musza iśc ulicą>
dnia 03.01.2012, 22:18. Identyfikator użytkownika: 31caf75bfc21
Jezdnia powinna być dla pojazdów ,a szerokie pobocza ,chodniki dla pieszych.W zamian za to mamy tylko jezdnie i rowy więc co tu się dziwić potrącenia nie unikniesz.Nie trzeba geniusza ,żeby to wiedzieć.Nie będę się rozpisywał ,bo brak mi słów.A tak na razie to zakładajcie odblaski,na pewno będziesz czół się trochę bezpieczniej.Pozdrawiam.
dnia 04.01.2012, 07:13. Identyfikator użytkownika: 00325c25f43a
Pieszy miał we krwi 1,2 promila. To tyle.
dnia 04.01.2012, 14:39. Identyfikator użytkownika: e3e6c6d4ddb4
dragoness ty chyba byłes lub jestes teraz pijany i piszesz takie brednie jesli nie wiesz to nie pisz głupot bo ten człowiek nie pił i nie pije oraz juz pił nie bedzie znałem go od 30 lat chyba cie musze odnalesc po twoim IP i podac do prokuratury wiecej głupot pisał nie bedziesz durniu jeden Gieniu K.spoczywaj z Bogiem
dnia 04.01.2012, 18:02. Identyfikator użytkownika: 00325c25f43a
Jako, że podany link był do konkurencyjnego portalu, który zadbał o aktualizację wiadomości, powtarzam; pieszy żyje, doznał urazu glowy i prawej ręki i po zbadaniu alkomatem stwierdzono u niego 1,2 promila alkoholu w wydychanym powietrzu.
@ojjjjj
Nie nadymaj się , bo ci żyłka pęknie. Do prokuratury nadaje się fakt, że w publicznym medium uśmierciłeś czlowieka.
@ojjjjj
Nie nadymaj się , bo ci żyłka pęknie. Do prokuratury nadaje się fakt, że w publicznym medium uśmierciłeś czlowieka.
dnia 04.01.2012, 07:42. Identyfikator użytkownika: ada36cb55e3c
Wystarczy odblask i lepiej widac pieszego. Jest szaro ponuro a taki pasek odblaskowy widoczny jest wczesniej jak pieszy. sobie sprawę dopiero jak krzywda stanie sie osobie bliskiej.
dnia 04.01.2012, 09:03. Identyfikator użytkownika: fe002ff7dbaf
I tu są potrzebne odblaski ,kazdy pieszy bez wyjątku powinien je nosić żeby być widocznym na drodze a nie ubrać sie na czarno i zgrywać bohatera a potem skutki są jakie są i kto tu jest winny -oczywiście ze kierujący pojazdem
dnia 04.01.2012, 09:41. Identyfikator użytkownika: 3cc6cefa8915
wie ktoś może jak sie poszkodowany nazywał??
dnia 04.01.2012, 10:31. Identyfikator użytkownika: c0d5b91ae676
ktoś wie - dziwi Cie to??
dnia 04.01.2012, 10:35. Identyfikator użytkownika: c0d5b91ae676
No no spotkanie człowieka z takim gabarytem auta - dobrze że pieszy przeżył!! Dzisiaj trzeba mieć ograniczone zaufanie - zarówno kierowcy samochodów do pieszych jak i na odwrót!! Nie wiadomo czy w danej chwili kogoś nie zachwieje, bądź kierowca przyśnie... taka jest prawda!! A swoją droga - piesi bądźcie widoczni gdy zmrok na zewnątrz!!! (osobiście gdy mieszkalem na wsi wieczorami zawsze mialem latarkę by być widocznym na poboczu). Rychłego powrotu do zdrowia.
dnia 04.01.2012, 14:01. Identyfikator użytkownika: 239fca0fbbdd
Nie przeżył :( I niech spoczywa w pokoju.
dnia 04.01.2012, 15:55. Identyfikator użytkownika: bd3cca8f0528
Nie wprowadzaj ludzi w błąd, jeśli nie masz sprawdzonych informacji
dnia 04.01.2012, 15:56. Identyfikator użytkownika: bd3cca8f0528
Powyższy komentarz odnosi się do użytkownika Ola
dnia 04.01.2012, 20:30. Identyfikator użytkownika: 239fca0fbbdd
Proszę w takim razie powiedzieć ludziom ze swojej wsi, żeby przestali [...] głupoty, zwłaszcza Krystynie P., bo szuka wszędzie sensacji dewota jedna.
dnia 04.01.2012, 21:26. Identyfikator użytkownika: bd3cca8f0528
Ludzie na wsi niejednokrotnie bzdury opowiadają szukając sensacji, więc takie informacje od "sąsiadki" raczej nie powinno brać się na poważnie, a tym bardziej rozpowszechniać w internecie, gdzie dużo osób to czyta.
dnia 04.01.2012, 10:58. Identyfikator użytkownika: 154c8c3fa285
urwał nastepnemu?
dnia 04.01.2012, 13:55. Identyfikator użytkownika: 20241053ada3
zgadzam sie odblask moze ci kiedys zycie uratowac. Na zachodzie a szczególnie w skandynawi nikt bez odblasku nie wychodzi wieczorem... jesli to sie przyjmnie w naszym zacofanym kraju to i wypadlow z udzialem pieszych bedzie znacznie mniej. Jesli masz cos odblaskowego na sobie to cie widac z daleka a bez odblasku jestes niewidoczny jeszcze sobie wyobrazcie ze pada deszcz a pieszy jest ubrany na czarni i jest noc... niewidoczny dla kierowcy. takze ludzie zakladajcie odblaski to nie jest obciach jak wielu w tym kraju mysli to jest postęp... ktory tobie pozwoli czuc sie pewniej bo wiesz ze jestes widoczny odblask niczego nie gwarantuje ale napewno pomaga...
dnia 04.01.2012, 15:58. Identyfikator użytkownika: 25df5305749c
mogl zapalic faje bylo by go widac
dnia 04.01.2012, 16:38. Identyfikator użytkownika: 77c0c82d4d64
ciekawe ile jeszcze musi być wypadków na tej drodze z Majscowej do Zarzecza żeby wreszcie zrobili chodnik
dnia 04.01.2012, 17:05. Identyfikator użytkownika: 2b22c0ce802a
Zawsze wina lezy po srodku, fakt ze chodnik by sie przydal, zwlaszcza dzis gdzie wiecej aut i TIR-ow . Sam sporo jerzdze i nie tylko na miejscu i prawda jest taka ze tam gdzie sa chodniki to i tak zdazaja sie tacy co ida droga , a tam gdzie niema to chodza na ciemno ubrani zwiekrzajac ryzyko a niemowiac wtedy kiedy pada deszcz. Moze i kierowca nie zauwazyl , jadac duzym autem nieda sie jechac jak maluchem prawie przy osi jezdni zostawiajac 1,5 metra drogi + pobocze.. Czasem albo czesciej niz czasem warto sie zastanowic czy sami jestesmy w porzadku a potem karcic innych...POZDRAWIAM.
dnia 04.01.2012, 17:33. Identyfikator użytkownika: 5d0e4cc7f92e
Masakra po prostu. Po tirze widać że uderzenie było mocne. Nie dość, że mojemu wujkowi kilka miesięcy temu zmarła żona, to teraz został jeszcze potrącony. Mam nadzieję, że się z tego wykaraska.
Do łodyniec, dragoness i bebil:
Zastanówcie się następnym razem jak macie pisać takie głupoty, bo to naprawdę nie jest śmieszne.
Do łodyniec, dragoness i bebil:
Zastanówcie się następnym razem jak macie pisać takie głupoty, bo to naprawdę nie jest śmieszne.
dnia 04.01.2012, 17:54. Identyfikator użytkownika: e3e6c6d4ddb4
wujek żyje żyje żyje nic poważnego się nie stało poza złamaniami kończyn oraz potłuczonej głowy to jest dla tych osób Do łodyniec, dragoness i bebil:
dnia 04.01.2012, 20:28. Identyfikator użytkownika: 239fca0fbbdd
To niech na tej za[...]nej Majscowej przestaną rozpowiadać, że umarł.
dnia 04.01.2012, 18:49. Identyfikator użytkownika: 1cd11932058d
Skoro został potrącony to najwyrażniej musiał iść jezdnią,bo gdyby szedł poboczem to kierowca ciężarłwki musiałby jechać samym krajem jezdni żeby potrącić człowieka na poboczu.
dnia 06.01.2012, 09:46. Identyfikator użytkownika: debefc06adae
jeśli jechałeś tamtą drogą to powinienes wiedziec ze pobocz tam jest moze 5cn wiec pomysl troche
dnia 04.01.2012, 19:10. Identyfikator użytkownika: 85a3f62ca385
Poza złamaniami kończyn oraz potłuczonej głowy, nic poważnego się nie stało - to jest wypadek. Odblaski dotyczą dzieci do lat 15 i tylko w obszarze zabudowanym, a nie dorosłych. Może Pana Biernackiego do Majscowej wysłać ..., to coś może zaradzi.
dnia 04.01.2012, 19:21. Identyfikator użytkownika: 00325c25f43a
A szkoda, bo dorośli powinni mieć więcej rozumu. Przecież nosić odblask to nie żaden wstyd. Ale tutaj temat nie dotyczy, bo "- Nagle z jego prawej strony na jezdnię wtargnął pieszy. Kierowca nie zdołał wyhamować. Doszło do potrącenia. – powiedział portalowi (...) podkom. Łukasz Gliwa, rzecznik prasowy jasielskiej Policji."
dnia 04.01.2012, 20:06. Identyfikator użytkownika: 48686b4b4c3a
Jak się pije pod sklepem to człowiek nie wie jak chodzi .Promile tam chyba były
Dodaj komentarz
Jeżeli chcesz, aby Twój nick był wyróżniony żółtym kolorem, po prostu zaloguj się w panelu logowania po prawej stronie
Zasady komentowania
⇓ ⇓ ⇓ Powiększ pole komentarza ⇓ ⇓ ⇓
Zasady komentowania
Wiesz coś ciekawego? Poinformuj nas o tym!
Wiesz coś, o czym my nie wiemy?
Chcesz podzielić się z nami informacjami?
Napisz do Redakcji lub wypełnij poniższy formularz.
Chcesz podzielić się z nami informacjami?
Napisz do Redakcji lub wypełnij poniższy formularz.

