Korzystając z portalu Jaslo4u.pl wyrażasz zgodę na użytkowanie mechanizmu plików cookie. Mechanizm ten ma na celu zapewnienie prawidłowego funkcjonowania portalu Jaslo4u.pl. Korzystając ze strony akceptujesz Politykę Prywatności portalu Jasło4u.pl

Akcja ogólnopolska: Sklep z dopalaczami w Jaśle zamknięty

96

W sobotę na terenie całego kraju została przeprowadzona masowa akcja zamykania sklepów z dopalaczami. Główny Inspektor Sanitarny wydał decyzję w rygorze natychmiastowej wykonalności. Inspektorzy sanepidów w asyście policji wprowadzili tę decyzję w życie. Zamknięty został także jedyny sklep z dopalaczami w Jaśle, mieszczący się przy sądzie. Około godziny 15-tej pracownicy Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Jaśle razem z funkcjonariuszami KPP przeprowadzili kontrolę w sklepie. Po sporządzeniu protokołu, lokal został zamknięty i zaplombowany.

- Ta decyzja nakazuje wycofanie z obrotu preparatu o nazwie tajfun i preparatów podobnych. Nakazuje również zaprzestać działalności w lokalach, w których tajfun i środki podobne są sprzedawane, bądź produkowane. GIS nadał tej decyzji rygor natychmiastowej wykonalności, czyli ona skutkowała tym, że inspektorzy wychodząc ze sklepu zmuszali właścicieli do zamknięcia tych obiektów i zakładali plomby – mówi podkomisarz Paweł Międlar, rzecznik prasowy podkarpackiego komendanta wojewódzkiego policji.

Jak się okazuje, przygotowania do tej akcji trwały już od pewnego czasu. Mimo to decyzja przeprowadzenia jej w takim trybie była zaskoczeniem. - Monitorowaliśmy jasielskie sklepy, szczególnie braliśmy pod uwagę suplementy diety, jak również środki tzw. podejrzane. O akcji dowiedzieliśmy się, kiedy przyszło odgórne polecenie od Głównego Inspektora Sanitarnego. 2 października otrzymaliśmy informację, że trzeba podjąć działanie wspólnie z policją w celu zamknięcia tych sklepów, zaplombowania i uniemożliwienia sprzedaży tych środków. W sobotę dokonaliśmy tam kontroli, sklep został zamknięty i zaplombowany – dodaje Zbigniew Paja z Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Jaśle.

Teraz lokal jest monitorowany, a jeżeli właściciel będzie próbował złamać plombę i dostać się do środka to może zostać aresztowany. W takim przypadku właścicielowi sklepu grozi kara do dwóch lat więzienia.

Ale na tym nie koniec. - Gdyby ktoś próbował w nowym miejscu czy w handlu ruchomym prowadzić sprzedaż tych środków, to my nad tym cały czas czuwamy. To jest przez nas monitorowane – podkreśla Paja.

 

(kp)

Reklama

Komentarze: 96

Dodaj komentarz Widok:
0
@ szakal
dnia 24.10.2010, 10:58 · Zgłoś
tusk sam palił trawe az mu uszami wychodziło i zapewne pali dalej.donald wszyscy mają juz dosc twojej dyktatury .palic [...] i pic wóde jest ok bo rząd napycha sobie portfele.policyjne panstwo
Odpowiedz
-1
@ szakal
dnia 24.10.2010, 10:56 · Zgłoś
tusk sam palił trawe az mu uszami wychodziło i zapewne pali dalej.donald wszyscy mają juz dosc twojej dyktatury .palic [...] i pic wóde jest ok bo rząd napycha sobie portfele.policyjne panstwo
Odpowiedz
0
@ Iras
dnia 18.10.2010, 11:16 · Zgłoś
Aaaaaaaaaj Lipa w [...] Zamknac cukiernie z takimi smakolykami :)
Odpowiedz
0
@ Adusia......
dnia 11.10.2010, 11:02 · Zgłoś
Legalizacja i po problemie....!!!!!!!!!!!!!
Odpowiedz
0
@ ja
dnia 11.10.2010, 11:01 · Zgłoś
do ...zal mi was... no to ja cie pozdrawiam jak ciebie wylweilo po kosiorze...hahahhaha najslabsze [...] z tego g[...] a...wiem bo probowalam wszystko ale z umiarem a nie jak te [...] co w szpitalu wyladowaly...dobrze ze zamkneli bo jak ciebie po kosiorze wylewilo to po konkrecie bys sie przekrecil...:D
Odpowiedz
0
@ do MM
dnia 11.10.2010, 10:59 · Zgłoś
ale jestes [...]...:D [...] hahahaha idz sie lecz...czlowieku moze [...] to smierc zlo itp...(ja oczywiscie sie z tym w pelni zgadzam) ale co tu u nas w polsce wolno...pic nie wolno chyba ze sie zaszyjesz tak ze nie bd cie widac bo sie psy czepia wszystkiego...palic nie wolno bo nie ma legalizacji...[...] byly legalne ale glupie dzieci [...] dzien w dzien to nie dziwo ze londowaly w szpitalu...[...] to straszny [...] ale jakby ktos zapalil z umiarem raz na 2 -3 tyg to nic takiego by nie bylo a tak to dziecie sie dorwaly i prosze...a moje zdanie jest takie ...LEGALIZACJA i po problemie...bo w koncu od [...] nikt jeszcze nie umarl...;p
Odpowiedz
0
@ Kubuś
dnia 10.10.2010, 08:12 · Zgłoś
Wsumie to dobrze przynajmiej sie nie trujemy tym [...]ostwem...
Odpowiedz
1
@ zal mi was
dnia 10.10.2010, 01:33 · Zgłoś
ten kto tego nie sprubowal poco wogule sie udziela ja sprubowalem 1 raz 'kosiora' moze fajna jazda na poczatku ale puzniej to masakra porostu zygac sie hce shizy na [...] nie polecam ale niech sie nie udzielaja ci co nigdy nie srubowali . Ja to najbardziej lubie sobie skuna przykopcic jest fajnie a nie zadne parciaki mam kumpla ktury to jadl palil to zle z nim teraz
Odpowiedz
0
@ dowalacz
dnia 09.10.2010, 19:46 · Zgłoś
Po [...] otwierali zeby zarobic na krzywdach mlodych ludziach wole kupic za 30 zl gieta niz za 45 zl te [...] zamykajcie i tyle. ale wzbogacili sie na tym ze to [...] sprzedawali bije ludziom na glowe i tyle
Odpowiedz
0
@ XX
dnia 09.10.2010, 15:24 · Zgłoś
"Nie chce to nie weźmie przecież swój rozum ma...."
Odpowiedz
0
@ bobo
dnia 08.10.2010, 12:03 · Zgłoś
zgadzam się ze smakoszem... palenie [...] też zabija...temat [...] to celowe działanie PO przed wyborami taka kięłbasa wyborcza..oj nie ładnie panie Tusk.
Odpowiedz
0
@ kazimierz
dnia 08.10.2010, 10:01 · Zgłoś
ja myślałem że to jest [...] jakiś a to zwykły sklep był z gupimi [...] a [...] by nie zamkli
Odpowiedz
1
@ miau miau miau
dnia 08.10.2010, 08:16 · Zgłoś
BARDZO DOBRZE ŻE ZAMKNĘLI TĘ [...]!! Ja kiedyś sie dopaliłem kupionym tam Tajfunem xd3 power czyli trutką na szczury i co?? ODJAAAAZZDDD do momenty kiedy zaczął mi rosnąc ogon szczura. Trafiłem na hirurgie gdzie dr K. "uratował" mi życie amputując go. Szkoda jedynie że po pierwszej operacji zorientował sie że położył mnie na plecach i odciął niewłaściwy "ogon" pozbawiając mnie tym samym ... no wiecie bzyku bzyku :( Ale druga operacja sie udała - ogon odcięty przy samej d[...] :) A pan dr się szczyci udaną operacja :) GRATULUJĘ a pomyłki sie zdarzają zwaszcza Panu Panie K .
TAK WIEC DZIECI I DORŚLI NIE BIERZCIE TEGO G[...] DO UST!!!

(Fraszka ku przestrodze. Zbieznośc nazwisk i sytuacji jest przypadkowa ;) he he).
Odpowiedz
1
@ lol
dnia 07.10.2010, 19:52 · Zgłoś
pozamykajcie wszystko, a jak ktos chcial to bral na wlasna odpowiedzialnosc
Odpowiedz
0
@ smakosz
dnia 07.10.2010, 16:13 · Zgłoś
I tu się nasuwa pytanie ? Co się stało ze nasz kochany premier Tusk zmienił zdanie , jeszcze rok temu popierał legalizacje , przyznawał się do palenie na studiach a teraz zagorzały bojownik anty narkotykowy .
Odpowiedz
0
@ kris79
dnia 07.10.2010, 15:21 · Zgłoś
Jeżeli rząd zalegalizowałby [...] to [...] przestałby (prawie) istnieć. Dlaczego ? To proste 1 g trawki lub innego [...] kosztowałby 20groszy i nie opłacałoby się tym handlować. To mafii narkotykowej zależy żeby rząd 'walczył' z narkomanią bo to podnosi ceny! Dlatego dają w łapę komu trzeba by [...] były nielegalne. Wracając do kwestii [...]... poprostu chłopak rozwinął interes tak że obroty mafii narkotykowej spadły, wiadome że przekupili rząd by 'walczył' z [...]. Czekali tylko na 'pierwszą ofiarę śmiertelną' której to 'męczeńską" śmierć rozbucha telewizornia;) Ludzie Wy chyba macie zamiast mózgu telewizor! Takie czasami odnoszę wrażenie czytając wasze 'posty' Pozdrawiam myślących
Odpowiedz
0
@ PiS-man
dnia 07.10.2010, 00:00 · Zgłoś
Dixel - znasz może jakiś przypadek, że ktoś umarł wyłącznie wskutek zażywania dopalczy? Jest to kolejna dęta akcja, podobna do chemicznego kastrowania [...], za skutki której zapłacimy wszyscy z naszych podatków. Ale czy przedwyborczy lans Donaldiusza nie jest warty trochę pieniędzy podatników? :D
Odpowiedz
0
@ alfa
dnia 06.10.2010, 22:52 · Zgłoś
chyba nie tędy droga , nikt nikomu nie każe kupować [...]; najpierw wychowanie. Teraz się zacznie nielegalny handel i może jeszcze okaże się że te dzialania są bezprawne
Odpowiedz
0
@ dixel
dnia 06.10.2010, 21:35 · Zgłoś
Ja jestem za tym żeby to świństwo zamknąć z drugiej jednak strony boję się że okaże się tak iż te sklepy były zamknięte bezprawnie i my za to czyli podatnicy zapłacimy. Przypomnijmy sobie sprawę firmy OPTIMUS bezprawnego zatrzymania Romana Kluski, potem okazało się że zatrzymanie to jest bezpodstawne bo nikt nie może odpowiadać za dziury w prawie i nałożono na polski rząd karę. Więc sami powiedzcie czy chcemy za to płacić właściciel sklepów z [...] robi już koło siebie szum i ma sztab prawników i dużo pieniędzy zarobionych na sprzedawaniu śmierci
Odpowiedz
1
@ Obserwator Wojenki
dnia 06.10.2010, 21:10 · Zgłoś
niektórzy są [...] że myślą że zamknięcie takich sklepów rozwiąże problem (nie jestem za [...]) jestem w 100% za ziołem ale to nasz chory rząd rozpoczął tą wojenkę, na początku zdelegalizował niewinne rośliny które zażywały różne plemienia i ludzie w innych krajach świata (san pedro , kava kava i inne) ,ale to nie pasowało rządowi, następnie pojawiły się [...] (nie wiadomo jak działające na człowieka),a że idą wybory to trzeba działać i zamknąć pozbyć się problemu z naruszeniem prawa (a przecież państwo ma niezły podatek na tym) więc chcą nie chcąc my podatnicy złożymy się na odszkodowania a kto jest temu winny ? nie [...] nie ludzie tworzący popyt na nie , ale nieudolna polityka antynarkotykowa pana TUSKA (a o propozycjach Kaczyńskiego już nie wspomne ). Dziwne jest że [...] to nie jest wymysł Polski są one w całej UE ale o dziwo oni nie dowierzają że u nas problem jest na niewyobrażalną skalę a winę za taką wnożoną chęć [...] jest super restrykcyjne prawo antynarkotykowe (jeśli ktoś chce niech zobaczy status [...] na własny użytek w krajach UE - to oko mu zbieleje i zapewne się zastanowi czy UE jest bandą [...] ? NIE ! to coś z nami jest nie tak) A na koniec kochani rodzice zacznijcie kontrolować dzieciaki czy po szkole idą prosto do domu czy chodzą bocznymi ulicami do dilerów czy może też do apteki po leki relaksacyjne bez recepty , aha nie puszczajcie jeszcze szczylów tam gdzie wóda i [...] czyli dyskoteki !
Odpowiedz
0
@ ixi
dnia 06.10.2010, 19:45 · Zgłoś
niech tam zrobia to co bylo kiedys za dobrych czasow - PLACKI ZIEMNIACZANE!
Odpowiedz
0
@ PiS-man
dnia 06.10.2010, 18:26 · Zgłoś
Smakosz - póki co to w Polsce, nawet rządzonej przez intelektualistów z PO, prawo stanowi Sejm a nie rząd :D
Odpowiedz
0
@ DAWCA
dnia 06.10.2010, 18:23 · Zgłoś
[...] sa git niech kazdy je polyka a serce niech kazdemu [...] JOŁ!!!
Odpowiedz
1
@ jatojaxD
dnia 06.10.2010, 17:51 · Zgłoś
po [...] sie wylewili [...] bo lat nie miali i za duzo wzieli i palili Tajfuna ktory jest 100 razy mocniejszy,trzeba wszystko robic z glowa,powinny byc parciaki masz 18 chcesz to palisz nie to nie palisz.
ile osob przez alkochol umarlo,dzieciakow tez.
Jakby tez zalegalizowali to by problemu nie bylo, w Polsce jest rodzin patologicznych ok.60%,a patologia w wiekszosci bierze sie z alkocholu,ile jest wypadkow co pijana matka zostawila dziecko samo.
A pozatym jakby byla Marycha legalna to wiekszosc by sie na palenie przerzucila, ojciec by przyszedl uchachany, a nie [...] i [...] dziecko swoje i zone,bo zielsku nie ma czegos takiego>wiecie ile rodzin patologicznych jest w Holandi ok. 5 rodzin w miescie takim jak Krakow,tam zamiast pic pala, nie ma tam bicia malych dzieci przez ojca ktory [...] wrocil do domu, tam jak wracaja spaleni to jest hihhi hahha,zonusiu,syneczku.
Dlatego jestem za legalizacja,to zmniejszy patologie w Polsce i nie tylko,po tym jest [...] chillout.
[...] tez bez podstaw zamkneli bo jakies glupie [...] biora sie za cos co nie trzeba nie umia palic i pala cos co [...] co [...] juz z 5 lat nie wezmie bo za mocne.wykrecaja sie glownie po tabsach.
Albo [...] jest to ze mozna miec przy sobie nasiona ale juz sadzic nie wolno,policja w [...] pali tego co maja w depozycie,w reporcie jest o wiele mniej niz zkonfiskowali,sami pala, i opylaja dilerom i spowrotem wraca na rynek.

Czego ja nie moge palic oni moga wode chlac!!!

Sadzic palic zalegalizowac
Odpowiedz
0
@ jatoja
dnia 06.10.2010, 17:18 · Zgłoś
powinni zalegalizowac [...],[...] to chemia ale jak nie umia palic albo pala takiego Tajfuna co kopie 100 razy mocniej to sie wykrecaja,powinno byc od 18 lat,masz 18 rob co chcesz.
Jakby zalegalizowali to problemu by nie bylo,ile [...] jest rodzin patologicznych w polsce,jakby zalegalizowali to by tego nie bylo,bo by bylo [...] a nie picie,po trawie jak ojciec by spalil to by z wszystkimi smial a nie wpadl [...] i [...] dzieci taka jest prawda.W Holandi jest ok.5 rodzin patologicznych na miasto takie jak Krakow, a w Polsce ok.60% jak nie wiecej.
Czego ja nie moge palic oni moga wode chlac!!!
Odpowiedz
0
@ :O
dnia 06.10.2010, 16:27 · Zgłoś
ja myślałem że tam dalej jest [...] shop :D
Odpowiedz
0
@ darek
dnia 06.10.2010, 16:06 · Zgłoś
żyjemy w coraz bardziej chorym kraju, jesteśmy niewolnikami rządzących elit, i na każdym kroku te elity pokazują nam, że nie możemy się nawet truć bez ich pozwolenia, mamy tylko chodzić do roboty, płacić na nich podatki i głosować, chociaż wybór jest żaden bo od 20 lat w tym kraju nic się nie zmienia, to ta sama banda.
Odpowiedz
0
@ MM
dnia 06.10.2010, 15:19 · Zgłoś
Konanie sprzedawców i [...] nadchodzi wielkimi krokami.

Kto wprowadza do obrotu produkty chemiczne o nieustalonym bądź ustalonym składzie, których zażycie może zagrozić zdrowiu i życiu, a okoliczności sprzedaży produktu, specyfika, sposób promocji, ogólna świadomość społeczna, wskazują na to, że osoba nabywająca taki środek z dużym prawdopodobieństwem go spożyje, podlega każe pozbawienia wolności od lat 8 do 15.
Odpowiedz
0
@ lolo4u
dnia 06.10.2010, 04:48 · Zgłoś
teraz tylko do dilla na dill:)
Odpowiedz
0
@ luzak
dnia 05.10.2010, 22:48 · Zgłoś
moim zdaniem powinni zalegalizować [...] bo jeszcze nie słyszałem żeby od naturalnego zioła ktoś umarł i młodzi sami przestali by kupować to [...]([...])
Odpowiedz
0
@ Legalizacja XD
dnia 05.10.2010, 20:45 · Zgłoś
Rzeczpospolita Polska w zakazy ubrana
nikogo nie [...] a jednak zakazana
dla rasta sakramentem jest [...]
sadzić, palić, zalegalizować !!
Odpowiedz
0
@ kris79
dnia 05.10.2010, 20:13 · Zgłoś
Widzę że to Was poruszyło, to dopisze dalej. Czy skok czy picie rozpuszczalnika czy zażywanie [...] to indywidualna sprawa jednostki (byleby nie był leczony za moją kasę). To jego sprawa co je i w jakich butach chodzi/nie chodzi! Ludzkość jest na tym poziomie co teraz dzięki ewolucji. To przez tysiące lat słabe [...] jednostki ginęły, a mądrzy się rozmnażali. Dlaczego chcecie zatrzymać naturalny proces samounicestwiania się głupoty? Przecież jest korzystny dla społeczeństwa!!!
Odpowiedz
0
@ do zwolenników
dnia 05.10.2010, 20:09 · Zgłoś
tak pewnie sttwórzmy pokolenie naćpanych [...] których pużniej będziemy musieli leczyć a ciekawe kto do pracy pracy pujdzie
Odpowiedz
0
@ winio
dnia 05.10.2010, 19:45 · Zgłoś
wy jestescie ludzie pusci jak bebny i zazdroscicie tym wlascicielom pozatym nie udowodniono zadnego przypadku smertelnego w 100% po [...] jednym slowem [...][...] byliscie g[...] widzieliscie
Odpowiedz
0
@ Dominator
dnia 05.10.2010, 19:21 · Zgłoś
tak popieram zielone !!!
Odpowiedz
0
@ kasia
dnia 05.10.2010, 18:30 · Zgłoś
Legalizacja zielonego to najlepsze rozwiązanie, a nie jakies chemiczne [...]! Czechy tez juz zalegalizowaly to moze kiedys dorównamy...
Odpowiedz
0
@ bzbzdldgb
dnia 05.10.2010, 18:28 · Zgłoś
Łamią prawo zamykając te sklepy i jeszcze z naszych podatków im odszkodowanie wypłacą. Najpierw niech zmienią ustawę a potem zamykają.
Odpowiedz
0
@ gandi
dnia 05.10.2010, 16:02 · Zgłoś
I dobrze się stało;)
[...] powinna być legalna a nie tak jak tamten [...] był.
Odpowiedz
0
@ Jakie państwo, takie
dnia 05.10.2010, 13:56 · Zgłoś
Jakie państwo, takie prawo...Białoruś 2 ...demokracja w Polsce, to tylko definicja w Wikipedii. Nie ma pomysłu na ustawę, to zamknąć na 4 spusty. Takich mamy polityków, takie prawo i nieudolnych włodarzy. Problemem nie są sklepy, tylko brak edukacji młodych. Rodzice nie zwalajcie odpowiedzialności za wychowanie swoich dzieci na innych...
Odpowiedz
0
@ hmmm
dnia 05.10.2010, 13:21 · Zgłoś
CO DO WASZYCH DZIECI TRZYMAJCIE ICH W DOMU... Nie znacie klimatów wiec nie komentujcie. Teraz w szkołach sie zacznie handel chcieliscie zamkniecia [...] macie teraz zobaczycie co sie bedzie działo w szkołach
Odpowiedz
0
@ smakosz
dnia 05.10.2010, 13:09 · Zgłoś
Zamknięte . Stalo się , w jaki sposób czy legalny czy nie nie ważne taka decyzja naszego rządu i musimy się dostosować .Ale jak czytam niektóre wypowiedzi to chyba w średniowieczu jestem .Jak ktoś sobie od czasu do czasu [...] zapali to odrazu [...] , [...] itp . Wiec powiedzcie jak nazwać ludzi którzy po [...] powodują wypadki samochodowe , bija dzieci żony . Dzieciom w sklepie na pewno nie sprzedali , tylko kupił im to co chciały jakiś pijany pełnoletni [...] który dostał na [...] lub [...] za zakup .A jak nazywacie tych który pala [...] [...] to podam znaych ludzi który palili : Albert Einstain .Whiliam Sheacpire , JFK itd . dziwne ale slyni alkocholicy nie przychodza mi na mysł . Czemu ??
Odpowiedz
0
@ lol
dnia 05.10.2010, 11:32 · Zgłoś
otworzcie to bo mnie cos strzeli nie mam co palic!!!! i nuda...
Odpowiedz
0
@ h
dnia 05.10.2010, 11:29 · Zgłoś
W Holandi [...] legalna, tam ludzie umieją z tego korzystać i nic się nikomu nie dzieje, a u nas widać, że Polska. Dorwali zakazany owoc i bez umiaru z tego korzystają, dlatego nie dziwcie się, że jesteśmy 100 lat za [...].
Odpowiedz
0
@ xyz
dnia 05.10.2010, 10:38 · Zgłoś
Może komuś zależy na tym, aby z młodego pokolenia Polaków zrobić [...] - dlaczego w Niemczech obowiązuje zakaz obrotu tym pasudztwem ?. A u nas [...] [...] - kaptur popije to świństwo [...] i skacze po samochodach na parkingu.
Odpowiedz
0
@ mat
dnia 05.10.2010, 10:10 · Zgłoś
ogladnijcie sobie ten material on jest w 3 czesciach http://www.wykop.pl/link/485843/precz-z-prohibicja-argumenty-odnosnie-legalizacji -[...]/
sami wnioski wyciagnijcie:)pozdrawiam
Odpowiedz
0
@ ok
dnia 05.10.2010, 09:44 · Zgłoś
dobrze ze zamkneli ten sklep
Odpowiedz
0
@ A... do kris 79
dnia 05.10.2010, 08:55 · Zgłoś
Po pierwsze powtarzasz sie z tym x-pietrowym budynkiem po drugie s[...]nie z owego budynku gdyby było hobby jak np: kupowanie i spożywanie [...], to wierz mi zburzono by je nawet nie zdążyłbyś podetrzeć sobie [...]

A odnośnie tematu to bardzo dobrze, że zamknęli po co komu podróbki jak oryginał można kupić, nieprawdaż?
Odpowiedz
0
@ do kris 79 -
dnia 05.10.2010, 02:10 · Zgłoś
...Faktem jest że skok z 10-tego piętra budynku jest niewątpliwie bardziej szkodliwy niż zażycie dopalacza, aczkolwiek nie zakazuje się budowy 10-cio piętrowych budynków. Dlaczego ?

Dlatego że ludzie myślący logicznie nie skaczą z budynków , nieważne ile mają one pięter- (chynba,że chcą popełnic [...])

A czy ludzie którzy " biorą " [...] które mają skład niewiadomego pochodzenia i napis "środek nie do spożycia " postępują logicznie ,mając takie informacje ( a właściwie brak nazw związków chemicznych ) ,kto przy zdrowych zmysłach jest w stanie "brac coś" o czym nie ma zielonego pojęcia jak zadziała na jego organizm

Krótko :skok z 10 tego piętra = śmierc lub kalectwo (każdy jest tego świadom)
[...] - nie wiem jaki jest skład bo nie mam o nim żadnej informacji - nikt mi o tym nie powiedział itd.( przeżyje lub nie ) powinienem przeżyc bo przecież [...] nie jest zakazany .Nie jest zakazany ale tylko dlatego że sprytnie omijane jest prawo i służy do "kolekcjonowania " a nie do "spożywania "
Pozdrawiam HARRY
Odpowiedz
0
@ nieznajomy
dnia 04.10.2010, 23:32 · Zgłoś
wytłumaczcie mi to, po pierwsze rząd nie ma z tego żadnych pieniędzy (0 akcyz), po drugie po co 25 sierpnia został wycofany składnik jak nikt od niego nie umarł, tylko dopiero teraz zdarzają się takie przypadki, po trzecie sklep powinien być otwarty gdzie są inne gadżety , ja tam nie wiem, to jest Polska :)
Odpowiedz
0
@ Mateusz
dnia 04.10.2010, 22:14 · Zgłoś
[...] to [...]ostwo, ale takie zamykanie z dnia na dzień, legalnego interesu zalatuje państwem policyjnym. Słabe rozbuchane prawo mamy i tyle no i rodziców też mamy z poprzedniej epoki, myślą że państwo wychowa im dzieci.
Odpowiedz
0
@ metyl
dnia 04.10.2010, 21:43 · Zgłoś
Taaaaaaaa dzisiejsza młodzież...w czasach mojej młodości to nikt takiego świństwa nie używał-jeśli miało się ochotę nieco zaszaleć to jechało się w beskidy i korzystało z tego co dała matka natura...
Odpowiedz
0
@ Luq
dnia 04.10.2010, 21:37 · Zgłoś
Nie mają już co robić, do czego się przyczepić nikt nie każe im kupować [...] a to, że dzieci biorą to przez rodziców, piszecie super zamknięte skoro nie braliście to co wam przeszkadzało, niech rodzice pilnują sobie swoich ,,pociech,, [...] zabijają o wiele więcej osób i co są legalne śmiech na sali, wielcy przeciwnicy nie chcecie to nie bierzcie co was to obchodzi każdy robi to co mu się podoba, Wszędzie zakazy [...]
Odpowiedz
0
@ ziomba
dnia 04.10.2010, 21:18 · Zgłoś
spoko [...] tyle mniej ludzi sie tym będzie truc popieram na 100 %
Odpowiedz
0
@ do kris 79
dnia 04.10.2010, 21:15 · Zgłoś
hmmm ciekawi mnie jak do tego doszedłeś "rozpuszczalnik do farb nie jest zakazany" a dlaczego miałby być zakazany?
Odpowiedz
0
@ używka
dnia 04.10.2010, 21:15 · Zgłoś
no to teraz chemiczne zamknąć, bo butapreny i rozpuszczalniki to faze nieziemską dają a szkodliwość jeszcze większą mają
Odpowiedz
0
@ evil
dnia 04.10.2010, 21:10 · Zgłoś
Też popieram zamiast zaleglizowac konopie indyjskie nie slyszalem o zatruciu i przedawkowaniu smiertelnym a o wlasciwosciach leczniczych tak panstwo by czerpalo zyski z podatkow i wiadomo co by bylo sprzedawane a tak maja jakies chemikalja a to ma palic i tak bedzie palil a zyski czerpie szara strefa
Odpowiedz
0
@ asdsfdsgfd
dnia 04.10.2010, 20:58 · Zgłoś
Popieram!
Odpowiedz
0
@ do kris
dnia 04.10.2010, 20:25 · Zgłoś
ale mądry jesteś . łyknij benzyny!! ŻAL
Odpowiedz
0
@ kris79
dnia 04.10.2010, 20:09 · Zgłoś
Podobno cały ten dopalaczowy biznes rozkręcił 23-letni chłopaczek z Łodzi. Zarobił 5mln. Nie przewidział jednego że mafia narkotykowa da w łapusię komu trzeba i będzie zwijał manatki. Bo gdyby dał to interes kwitł by dalej. Faktem jest że skok z 10-tego piętra budynku jest niewątpliwie bardziej szkodliwy niż zażycie dopalacza, aczkolwiek nie zakazuje się budowy 10-cio piętrowych budynków. Dlaczego ?
Odpowiedz
0
@ Koliber
dnia 04.10.2010, 19:45 · Zgłoś
Co to kogokolwiek obchodzi co ja jem? W szczegolnosci co to obchodzi sanepid i policje co ja kupuje legalnie w sklepie? Jesli ktos ma ochote jest jakies [...] niech je, jesli chce jedzic bez zapietych pasow niech jezdzi. Sami wprowadzacie socalizm takimi komentarzami. ZAL
Odpowiedz
0
@ Lukasz
dnia 04.10.2010, 19:27 · Zgłoś
Jak nie [...] to gorzej bo dilerzy zarobią na [...] czy [...] co lepsze to wy ocenicie jak wam dzieciaki po nocach nie bedą spały
Odpowiedz
0
@ zak
dnia 04.10.2010, 18:50 · Zgłoś
kris79 to jeden z radnych powiatowych.Domyślcie się który ma czerwony [...] po [...]:)
Odpowiedz
0
@ rasta
dnia 04.10.2010, 18:38 · Zgłoś
zamkniecie sklepów nic nie pomoże bo zaraz powstanie czarny rynek problem z [...] powróci. Gdyby zalegalizowali zioło to takich problemów by nie było bo zioło nie niszczy zdrowia tak jak to świństwo i przede wszystkim nie uzależnia.
Odpowiedz
0
@ zx
dnia 04.10.2010, 17:12 · Zgłoś
niby akcja słuszna, ale niezgodna z prawem i będą ogromne odszkodowania i otwarcie na nowo
Odpowiedz
0
@ do kris 79
dnia 04.10.2010, 17:08 · Zgłoś
...ale Ty jesteś [...].
Odpowiedz
0
@ do jas
dnia 04.10.2010, 16:56 · Zgłoś
A od kiedy to sanepid zawiadamia o kontroli?? Ich wizyty są niespodziewane. W innym wypadku właściciel by się przygotował i pochował to, co trzeba.
Odpowiedz
0
@ do - kris 79
dnia 04.10.2010, 16:47 · Zgłoś
rozpuszczalnik do farb nie jest zakazany gdyż sama nazwa wskazuje do czego służy , nieprawdaż ?? a że są na świecie ludzie lubiący konsumować trucizny no cóż. każdy robi to co lubi. chociaż dziwne hobby [...] sie powoli ...
Odpowiedz
0
@ Jaślanka
dnia 04.10.2010, 16:19 · Zgłoś
Ktoś na tym zarabiał,teraz jest bezrobotny! Dzieci trzeba sobie wychować,to nie będą kupowali takiego świństwa.Jeśli ktoś ma ochotę niech bierze,a poza tym teraz będą brali nielegalnie jak znam życie:D
Odpowiedz
0
@ szejan
dnia 04.10.2010, 15:59 · Zgłoś
najciemniej pod latarnią, 10 m- sąd, 50 m -polcja
Odpowiedz
0
@ pff
dnia 04.10.2010, 15:57 · Zgłoś
@taki tam.
- nic nie brał, może [...], a to różnica.
Odpowiedz
0
@ ja123
dnia 04.10.2010, 15:40 · Zgłoś
i bardzo dobrze!
Odpowiedz
0
@ dawid
dnia 04.10.2010, 15:36 · Zgłoś
szkoda ze zamkneli- zakonczyli selekcje naturalna [...] :)
Odpowiedz
0
@ [...]
dnia 04.10.2010, 15:25 · Zgłoś
I bardzo dobrze, że sklep zamknięty, jeszcze go stamtąd zabrać niech nie szpeci miasta!!!
Odpowiedz
0
@ majka
dnia 04.10.2010, 15:08 · Zgłoś
do jas...człowieku,co ty wypisujesz!!! Dobrze,że wreszcie coś się robi z tym świństwem,dopalaczowa mafia bawi się ,zbija kasę a dzieciaki umierają bo nie wiadomo nawet jaki skład zawierają te wynalazki. Ktoś kto zezwolił w ogóle na handel tym [...] też powinien za to odpowiedzieć.
Odpowiedz
0
@ aaaaaaaaaaaaaa
dnia 04.10.2010, 15:08 · Zgłoś
Moim zdaniem jest to jedno z lepszych posuniec naszego rzadu bo te cale [...] to tylko smierci, nie mowie tego bo wyczytalam to w gazecie lecz wiem z doswiadczenia nie wlasnego lecz bliskiego ktory przez to glownie zmarl!!!
Odpowiedz
0
@ ...
dnia 04.10.2010, 14:54 · Zgłoś
Kiedys tam byl [...] shop haha
Odpowiedz
0
@ a
dnia 04.10.2010, 14:49 · Zgłoś
każdy ma swój rozum i to jego sprawa czy pali czy nie, jego zycie jego decyzja a nie od razu cudowac
Odpowiedz
0
@ [...]
dnia 04.10.2010, 14:39 · Zgłoś
no nieeee
Odpowiedz
0
@ Kazimiesz
dnia 04.10.2010, 14:11 · Zgłoś
Natura buduje , chemia rujnuje! Lepsza Ganja :)
Odpowiedz
1
@ darek
dnia 04.10.2010, 13:39 · Zgłoś
wiecie co, [...] na pewno zatruło się więcej osób i więcej umarło, może zbierania grzybów w lesie też trzeba zabronić, albo najlepiej w ogóle chodzenia do lasu, przecież w lesie można znaleźć np wilczą jagodę, a może całkiem wychodzenia z domu, na naszych łąkach rośnie bieluń dziędzierzawa. Jak ktoś się chce [...] to jego sprawa, co mi do tego ? a przede wszystkim co do tego tuskowi ? ta cała akcja przeciw [...] to tak przed wyborami, że niby tusek to obrońca dzieci, żenada...
ja tego [...] nie biorę :D
Odpowiedz
0
@ kris79
dnia 04.10.2010, 13:37 · Zgłoś
Skok z 6-go piętra jest bardziej szkodliwy niż palenie [...] aczkolwiek nie zakazuje się budowy 6-cio piętrowych budynków. Dlaczego?!
Odpowiedz
0
@ hahaha
dnia 04.10.2010, 13:34 · Zgłoś
zamiast [...] pozostaje nam stary dobry hasz i feta !!!
Odpowiedz
0
@ anonim
dnia 04.10.2010, 13:05 · Zgłoś
popieram ta akcje w 100% czeszą [...] i nic wiecej te [...]
Odpowiedz
0
@ taki tam.
dnia 04.10.2010, 13:00 · Zgłoś
Eeee tam.Nasz premier za młodu też brał i co?Trochę zfiksowany,ale żyje.
Odpowiedz
0
@ Kosmita
dnia 04.10.2010, 12:57 · Zgłoś
I wkońcu zamknięte ;] super
Odpowiedz
0
@ do kris 79
dnia 04.10.2010, 12:48 · Zgłoś
...to się go [...] napij, będzie jednego [...] mniej!!!
Odpowiedz
0
@ Dan
dnia 04.10.2010, 12:38 · Zgłoś
No i tak ma być. Już dawno powinna być zamknięta ta buda.
Odpowiedz
1
@ do jas
dnia 04.10.2010, 12:38 · Zgłoś
gdyby Twoje dziecko wzięło ten [...] to miał prawo głębokow d-pie.SMACZNEGO.
Odpowiedz
0
@ jas
dnia 04.10.2010, 12:31 · Zgłoś
Nie jestem zwolennikiem [...] ale takie działania sanepidu i policji mi się nie podobają.
Sklep działał w ramach porządku prawnego i zgodnie z takim porządkiem powinien być zamknięty. Gdzie gwarantowane ustawowo zawiadomienie o kontroli, okres dostosowawczy, zasada że prawo nie działa wstecz? No i zakaz wchodzenia do sklepu właścicielowi- przecież on może mieć tam potrzebne rzeczy osobiste, leki itp.

Wiemy jaka kara grozi właścicielowi za zerwanie plomb ale nie wiemy jaka kara grozi inspektorowi sanitarnemu i policjantom za bezprawne działania?
Odpowiedz
0
@ kris79
dnia 04.10.2010, 12:04 · Zgłoś
Wypicie 0,5 litra rozpuszczalnika do farb jest niewątpliwie bardziej szkodliwe niż zażycie dopalacza a jednak rozpuszczalnik do farb nie jest zakazany. Pytam się dlaczego ?!
Odpowiedz
0
@ MM
dnia 04.10.2010, 11:54 · Zgłoś
Ha, ha, no i dobrze. Teraz [...] i tym podobne degeneraty muszą przerzucić się na mleko prosto od krowy.
Odpowiedz
0
@ ONA
dnia 04.10.2010, 11:53 · Zgłoś
I bardzo dobrze że tak się stało :)
Odpowiedz
0
@ szczery
dnia 04.10.2010, 11:33 · Zgłoś
[...] to ŚMIERĆ,skrzywiona psychika,rozpierdziel w głowie,stany odmiennej świadomisci które prowadzą do rozdwojenia jaźni czyli choroby psychicznej.Ludzie opamietajcie się nie [...] tego [...].Wolał bym zjeść kupe i wypić litre [...] niż zjeść jakiegos dopalacza.
Odpowiedz
0
@ batman
dnia 04.10.2010, 11:18 · Zgłoś
popieram w 100% zamykać:)
Odpowiedz
0
@ [...] w nerwach
dnia 04.10.2010, 11:10 · Zgłoś
no i po zabawie:D hehe w sumie dobrze zrobili... teraz przynajmniej nie bd sie nic z ludzimi dzialo.. a napewno z dziecmi... chlopaczki dostali w rece "zakazany owoc" i nie znali umiaru poprostu zal...
Odpowiedz
0
@ haha
dnia 04.10.2010, 11:05 · Zgłoś
I po [...] w Jaśle... Bedzie spokoj Z [...], teraz tylko czysty!
Odpowiedz
Dodaj komentarz
Piszesz jako:

Jaslo4u.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za treść komentarzy zgodnie z Polskim Prawem. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania i redagowania komentarzy niezgodnych z regulaminem.