Korzystając z portalu Jaslo4u.pl wyrażasz zgodę na użytkowanie mechanizmu plików cookie. Mechanizm ten ma na celu zapewnienie prawidłowego funkcjonowania portalu Jaslo4u.pl. Korzystając ze strony akceptujesz Politykę Prywatności portalu Jasło4u.pl

Aktualizacja - Śmiertelny wypadek w Dębowcu z udziałem motocyklisty

107
 Tuż przed południem w Dębowcu doszło do śmiertelnego wypadku. Jadący motorem marki "Suzuki" 21-letni mieszkaniec powiatu jasielskiego wjechał w przechodzącego z rowerem przez przejście dla pieszych 69-letniego mężczyznę.

Na miejsce wezwano policję, pogotowie i straż pożarną. Rowerzysta został zabrany do szpitala, gdzie zmarł w wyniku doznanych obrażeń. Do szpitala trafił również 21-letni kierowca motocykla i jego pasażer. Pasażer motocykla pozostał na leczeniu, natomiast kierowca pojazdu został zatrzymany przez policjantów.

Sprawca wypadku został zatrzymany do dyspozycji prokuratura. Jak się okazało 21-latek nie miał uprawnień do kierowania. Policjanci ustalą również czy kierowca nie był pod wpływem alkoholu lub środków narkotycznych.

Obecnie trwają czynności wyjaśniające okoliczności tego zdarzenia.

(omega)

Reklama

Komentarze: 107

Dodaj komentarz Widok:
0
@ lolek
dnia 18.09.2009, 16:27 · Zgłoś
Co sie odwlecze to nie uciecze. Pan kierowca gryzie glebe :)
Odpowiedz
0
@ seku
dnia 07.09.2009, 02:48 · Zgłoś
;);)rozmawialem z kierowca tego wypadku i kazal wam przekazac ze byl pijany tak ze nic nie widzial i ze dla was wszystkich to moze siedziec do konca zycia i w duie was ma a suzuki jest do sprzedania i ma pytanie do swiadkow czemu jesli tak szybko jechal to nic sie ni stalo w moto tylko sie otarl ?? ;);)
Odpowiedz
0
@ Ludzu
dnia 30.06.2009, 10:42 · Zgłoś
Wyniki Badan podtwierdzily ze kierowca nie byl pod wplywem alkocholu
Odpowiedz
0
@ Anonim.
dnia 29.06.2009, 21:34 · Zgłoś
A ja ich znam ;p
to był wypadek, a ten kierowca był pijany ;))
ładną ma kartoteke =]
Odpowiedz
0
@ [...]
dnia 28.06.2009, 23:56 · Zgłoś
co wy *** piszecie *** dostal [...] moto co niemaial doswiadczenia i przeliczyl swoje mozliwosci tacy wlasnie robia opinie motocyklista ale niemozna owiniac wszystkich tak jak z samochodami piszecie o statystykach wiadomo ze wiekszosc motocyklistow jest w mlodszym wieku i czassem wyobraznia poniesie a popatrzcie ile jezdzi *** w swoich starych bmw golfach *** *** jezdza [...]... [...] i sa 2 razy gorsi od motocyklistow w dodatku jeszcze cwaniaki zajezdzaja droge moto nie patrza w lusterka [...] tuningi a co do moto to niepier... mi tu glupot o dostawaniu niekazdy tak ma ze tatus kupi bo napchany kapusta a za dwa dni chowa synka ja naprzyklad pracowalem 2 lata na moto za granica i odmawialem sobie przeroznych rzeczy tylko to moze zrozumiec drugi motocyklista a nie lans bez mozgu ktory umi wszystko krytykowac a sam siebie niewidzi
Odpowiedz
0
@ Pipi
dnia 28.06.2009, 12:36 · Zgłoś
Wczoraj po raz ostatni pożegnaliśmy Pana Aleksandra. Będzie nam Go brakowało... [*][*][*]
Odpowiedz
0
@ xxxxxxxx
dnia 28.06.2009, 09:14 · Zgłoś
[*]
[*][*][*]
[*] :( Żegnaj!:(
[*]
Odpowiedz
0
@ hmmmmm
dnia 27.06.2009, 16:33 · Zgłoś
hmmm głupota i tyle napewno to był wypadek bo jak wielu juz wspomina w komentach trudnawo jak sie nie ma pojecia o jezdzie na scigu nad nim zapanowac i zapewne nie chciał wpasc w kola ,ale fakt iz prawka nie miał robi z [...] przestepce już wiec co tu kminic !!!
Odpowiedz
0
@ GAgatek
dnia 27.06.2009, 05:49 · Zgłoś
21-latek nie posiadał uprawnień, a więc i doświadczenia. Motocyklista widziany z przodu jest stosunkowo niewielkim, mało widocznym na tle otoczenia 'punktem'!....Często zdarza się, że nie jest w porę dostrzeżony, a zwłaszcza wtedy, kiedy porusza się z dużą prędkością!
Ktoś przypomniał iż pieszy ,kiedy tylko postawi nogę na przejściu, to już ma pierwszeństwo!?...Tak, ale nie ma prawa tego robić w ostatniej chwili! Jeśli starszy pan wtargnął na przejście tuż przed motocyklem, to będzie współwinnym?!....
Przy okazji mały apelik:
Panowie Motocykliści, skoro Policja uważa was za "święte krowy" i nie reaguje, kiedy Wy, z OGROMNYM RYKIEM śmigacie obok błagalnie machającego na wasz widok policjanta;))) to ja was proszę, bo tylko to pozostaje-Pozakładajcie sobie chociaż tłumiki... i jedźcie wolniej!
Odpowiedz
0
@ Leku
dnia 26.06.2009, 21:45 · Zgłoś
Ani kierowca ani pasażer nie był pijany
Odpowiedz
0
@ ...
dnia 26.06.2009, 20:02 · Zgłoś
kobieto widziałas ich wyniki badań?? jesli nie to sie nie udzielaj:)
Odpowiedz
0
@ kira
dnia 26.06.2009, 14:56 · Zgłoś
w jakim szoku !!! bylam wtedy w szpitalu i go widzialam!!! ten chlopak co prowadzil on nie byl w szoku tylko pijany jeszcze chyba dobrze widze.. a ty nie widziales to nie pisz..
Odpowiedz
0
@ ,,,,,,
dnia 26.06.2009, 13:14 · Zgłoś
Nie umarł Gość z motoru, żyje ale mam nadzieje że długo sobie posiedzi...
Odpowiedz
0
@ Pipi
dnia 26.06.2009, 13:12 · Zgłoś
Do xXx: Powidz mi jaki normalny człowiek jedzie ż taką prędkością? Centralnie w człowieka? Mogli chociaz hamować. A "swiry" dla mnie to mało powiedziane...
Odpowiedz
0
@ Mon
dnia 26.06.2009, 12:25 · Zgłoś
przestroga dla wszystkich zobacz http://www.youtube.com/watch?v=iatezFC1aFk
Odpowiedz
0
@ ...
dnia 26.06.2009, 11:39 · Zgłoś
kira, tego chłopaka ojciec wyprowadzał bo był w szoku! jakbyś Ty sie czuła gdybyś [...] człowieka?? ponadto gdzie wyczytałes ze był pijany? Jeśli nie znasz faktów z pierwszej ręki lepiej zachowaj swoje bezmyślne konetarze dla siebie. Oczywiscie chłopak nie jest bez winy należy mu sie wysoka kara..do pozostałych..powiem jedynie tyle nie znacie faktów a takie bzdury wypisujecie, wypadki były i będą..a wasze kometarze niczego nie zmianią:) wyrazy wspólczucia dla rodziny zmarłego[*][*]
Odpowiedz
0
@ xxx
dnia 26.06.2009, 01:05 · Zgłoś
czy to prawda żę jeden gośc z tego motoru umarł?
Odpowiedz
0
@ marley
dnia 25.06.2009, 22:45 · Zgłoś
mozecie sobie bronic motocyklisty jak chcecie ale NIE MIAŁ PRAWA poruszac się motocyklem na drogach publicznych. KONIEC!
Odpowiedz
0
@ DRACULA
dnia 25.06.2009, 22:43 · Zgłoś
nie powinno sie tak stac! Mysle ze kazdy powinien przewidzieć co sie moze wydarzyc w danej chwili.
Odpowiedz
0
@ forgetmenot
dnia 25.06.2009, 22:18 · Zgłoś
dożywocie dla bezmyślnych ******** na motorach!!!!
Odpowiedz
0
@ kira
dnia 25.06.2009, 22:15 · Zgłoś
no ja akurat bylam w szpitalu jak przywiezli tego 70-letniego pana i tych dwoch mlodzikow,ktorzy byli tak zalani ze jednego ojciec wyprowadzal do auta policyjnego. takiego to sie nie usprawiedliwia bo bylpod wplywem [...]!!! jak piszesz nie jedz!!!
Odpowiedz
0
@ bob
dnia 25.06.2009, 21:54 · Zgłoś
No co zrobić,stało się i już.Bez prawka nie powinien wsiadać na taki motor,dość że to nie był jego motor to jeszcze pasażera miał za sobą.fakt brak wyobraźni ale motor to do siebie ma ze jak się na niego wsiada to się człowiek odcina od reszty świata.Ludzie ale trochę zimnej krwiiii,nie dawać się emocjom, trochę rozwagi bo inaczej nic z tego nie będzie.a [...]ek z tego co wiem to raczej nie winny,szkoda go.Ale cóż no tak się miało stać i się stało.przeznaczenie :|
Odpowiedz
0
@ DRACULA
dnia 25.06.2009, 21:42 · Zgłoś
nie powinno sie tak stac! Mysle ze kazdy powinien przewidzieć co sie moze wydarzyc w danej chwili.
Odpowiedz
0
@ [...]
dnia 25.06.2009, 20:54 · Zgłoś
Czy to prawda,że motocykl należał do gościa, który ma szwagra w policji jasielskiej. Jeżeli tak to ...
Odpowiedz
0
@ ELWIS
dnia 25.06.2009, 20:17 · Zgłoś
to nie musiało sie stac! przemysl co moze sie stac!
Odpowiedz
0
@ Ktoś
dnia 25.06.2009, 19:14 · Zgłoś
wina motocyklisty nie ze mam uprzedzenia do motocyklistow ten mlody to furiat i doprowadzil do tragedii innej rodziny wspolczuie dla rodziny zabitego czlowieka
Odpowiedz
0
@ wera
dnia 25.06.2009, 18:48 · Zgłoś
tak szkoda jest tego człowieka co zginął ale winny jest młody i buńczuczny człowiek on cale życie sadził że świat jest jego nie znal zakazów i nakazów ale przebrał miarę [...] niewinnego człowieka i powinien to odpokutować nie wiem czy i to nauczy go czego mądrego bo to człowiek młody i i cwaniak
Odpowiedz
0
@ do motocyklista
dnia 25.06.2009, 16:40 · Zgłoś
Wy tylko się umiecie popisywać na tych drogach nie patrzycie czy ktoś idzie czy nie tylko prujecie jak [...]. To był teren zabudowany i jeszcze bez prawka jechał. Powinien dostać minimum 10 lat może go to coś nauczy!!!
Odpowiedz
0
@ xXx
dnia 25.06.2009, 15:41 · Zgłoś
Do Pipi - Wjechał czy wszedł to jedno i to samo... nie popatrzył do tylu tylko zrobił manewr a oni nadjechali ... Po prostu to tylko wypadek i nie mówcie że motocykliści to "[...]", wystarczy tylko wiedzieć jak się zachować na drodze i tyle ...
Odpowiedz
0
@ motocyklista
dnia 25.06.2009, 15:20 · Zgłoś
Bedziemy jezdzili tak czy tak, wiec sobie możecie pisać co chcecie motory były są i bedą tak samo jak i my ''MOTOCYKLIŚCI''!!!!!!!
Odpowiedz
0
@ :P
dnia 25.06.2009, 14:45 · Zgłoś
Prawo jazdy na motor powinno być od przynajmniej 25 lat. I większość ludzi ze mną się zgodzi ze 18+ i motor to złe połączenie.
Odpowiedz
0
@ JMK
dnia 25.06.2009, 14:30 · Zgłoś
Z innej beczki, aby troszkę rozładować emocje: ktoś, kto pisał newsa (omega?) powinien go wcześniej sprawdzić na okoliczność gramatycznej zgodności z zasadami j. polskiego :) W przedostatnim akapicie 1 błąd gramatyczny i 1 składniowy.
Co do meritum:
- sprawca powinien ponieść karę;
- ofierze nikt już życia nie przywróci;
- motocykliści, jak i inni uczestnicy ruchu drogowego dzielą się na "mądrych" i "mądrych inaczej";
- motocykliści byli, są i będą i jak inni uczestnicy ruchu drogowego mają te same prawa;

Pozdrawiam
Odpowiedz
0
@ ....
dnia 25.06.2009, 14:26 · Zgłoś
Nie wiecie jak było na prawde a taki bzdury piszecie ;/ jak to czytam to az cos mi sie robi... wiadomo ze wypadki sie zdarzaja;/ ale gdyby było wiecej ostrożnosci to by mogło tego zdarzenia wogole nie byc ;( za zmarłego odmówcie lepiej modlitwe a wypisujcie głupot
;( Niech ziemia mu lekko bedzie [*][*][*][*]
Odpowiedz
0
@ LOKO
dnia 25.06.2009, 14:16 · Zgłoś
To się młody [...] doigrał. Powinien dożywocie dostać. Bez prawa jazdy na pożyczonym motorze bez papierów i ubezpieczenia. Tatuś będzie musiał płacić..
Odpowiedz
0
@ [...]
dnia 25.06.2009, 13:16 · Zgłoś
...
1. w terenie zabudowanym jaka jest prędkość dozwolona?
2. przejście dla pieszych to jest rzecz święta,
3. znaki drogowe informują, że za około 100- 150 metrów jest przejście dla pieszych,
Do wszystkich pseudomotycklistów, którzy tutaj bronią ***co ludzkie życie zabierają... to wy się zastanówcie co za teksty wypisujecie. [...] wsiadły na ''motór'' i pozbawiły kogoś życia. Koniec kropka. Niestety brakło doświadczenia, mądrości, rozwagi, umiejętności. Jak się wjeżdża w teren zabudowany, to doświadczony normalny kierowca z podówjną ostrożnością pokonuje drogę. A tu [...] [...] manetka do oporu i dawaj przez [...] bez kasków, żeby żel było widać na [...] baranim i żeby dziewuchy podziwiały. I *** [...] [...]. Wielcy motocykliści jesteście [...], a nie motocykliści, jak takich opentańców morderców bronicie.
Odpowiedz
0
@ riders
dnia 25.06.2009, 12:12 · Zgłoś
Czemu brobicie tego goscia na motorze skoro nie miał uprawnień do jego prowadzenia. Fakt jest taki że tego typu zachowanie jest [...] i nie odpowiedzialne. On w ogóle nie maiął prawa zeby go prowadzić.
Odpowiedz
0
@ kierowca toyoty
dnia 25.06.2009, 11:58 · Zgłoś
Zazwyczaj właściciele pojazdów jednośladowych to jeżdzą po [...] i brawurowo, a ten zaistniały wypadek jest tego dowodem..., proponuję wprowadzić blokady ograniczające szybkość ( do 50 km/h )do wszystkich pojazdów jednośladowych ( spalinowych).
Odpowiedz
0
@ do świadka
dnia 25.06.2009, 11:39 · Zgłoś
jak wiesz jak było to napisz!! A ty myślisz że jedynym świakiem byłeś/aś?? Szkoda mi [...]zia i jego najbliższych - współczuje.
Odpowiedz
0
@ [...]
dnia 25.06.2009, 11:14 · Zgłoś
Oby zgnił w [...] na wieki wieków. amen
Odpowiedz
0
@ młoda
dnia 25.06.2009, 10:44 · Zgłoś
szkoda [...]ka ale trudno kazdemu mogło sie to przydarzyc!!!1 ale uwazajcie na tych motorach bo niektorzy naprawde przesadzaja co do predkosci w terenie zabudowanym! Szerokosci i zwolnijcie
Odpowiedz
0
@ WERTA
dnia 25.06.2009, 09:54 · Zgłoś
Ten [...] powinien dostać 10 lat...
Odpowiedz
0
@ ZWOLNIJCIE
dnia 25.06.2009, 09:49 · Zgłoś
Każdy powinien uważać na drodze i piesi i inni użytkownicy dróg.Owszem może i wina motocyklisty ale piesi czy ludzie starsi na rowerach też nie jeżdżą zbyt ostrożnie.Sam spotkałem się z takimi ludźmi co przechodzą drogą tuż przed zbliżającym się samochodem który ma 70/80/100 na liczniku.Więc jeśli ten starszy pan widział że jedzie motocykl to mógł nie wchodzić bo powinien przewidzieć że taka maszyna nie jedzie 60 km/h ale coś kolo 100.Zdarzył się wypadek... kolejny ale ludzie kierowcy wszelakich pojazdów otwórzcie oczy i zanim coś zrobicie zastanówcie się czy to jest odpowiedni moment na wasz ruch...

!!!Z W O L N I J!!!
Odpowiedz
0
@ Jaślanka
dnia 25.06.2009, 08:58 · Zgłoś
Aha a jeszcze na innym portalu jasielskim piszą że chłopak nie miał w ogóle uprawnień do kierowania motocyklem HAHAHHA DO WIEZIENIA DO KONCA ZYCIA Z NIM !!! tam dostanie porządną szkołę życia
Odpowiedz
0
@ Jaślanka
dnia 25.06.2009, 08:56 · Zgłoś
śmieszne jest to ze oskarżacie o ten wypadek tego starszego Pana;/ co on był winien? ze przechodził przez przejście? To jest ta jego 'wina' ? Ciekawa jestem tylko ile ten motocyklista miał na liczniku i ile promili :)
Odpowiedz
0
@ nieznajomy
dnia 25.06.2009, 07:56 · Zgłoś
Zasada jest tak że jak pieszy postawi stopę na przejściu to on ma pierwszeństwo a zarówno motocykliści jak i kierowcy samochodów maja obowiązek zwolnić przed przejściem żeby w razie potrzeby zdążyć zahamować.Fakt że nie każdy jeździ przepisowo(bo czasami z naszymi ograniczeniami to jest śmieszne jechać np 40km/h na dobrej i prostej drodze) ale na przejściach lub np szkołach powinno się zwalniać bo nie jesteśmy w stanie przewidzieć czy np dziecko nie wybiegnie.
Odpowiedz
0
@ leśmian
dnia 25.06.2009, 07:12 · Zgłoś
Teren zabudowany,przejście dla pieszych.Brak
wyobrażni,brawura,ignorancja ludzkiego życia.To
cena gówniarskiej wyobrażni....
Odpowiedz
0
@ Hell Ride
dnia 25.06.2009, 06:31 · Zgłoś
I do "occo" [...] to masz [...] !!
Odpowiedz
0
@ Hell Ride
dnia 25.06.2009, 06:29 · Zgłoś
Do "ab" nie życz komuś czegoś co tobie nie miłe...
Odpowiedz
0
@ Bartekkk
dnia 24.06.2009, 23:55 · Zgłoś
Człowiek miał 70lat kawał historii..pewnie czyiś mąż od 45lat..czyiś ojciec..czyiś [...]ek..chłopak nie chciał ale kogo to teraz obchodzi..Motocykliści ZWOLNIJCIE!!
Odpowiedz
0
@ Damian ........
dnia 24.06.2009, 23:24 · Zgłoś
Napewno nikt nie chce mieć wypadku ani nikogo [...] ale czasami tak jest (przykre) życie pisze nam różny los. Kondolencje dla rodziny trzymaj się Wojtek...
Odpowiedz
0
@ kisia
dnia 24.06.2009, 23:18 · Zgłoś
Byłam przed domem i wszystko widziałam. Wy prawdę mówiąc [...] wiecie...
Odpowiedz
0
@ Nikt
dnia 24.06.2009, 23:04 · Zgłoś
Czemu bronicie tego kolesia? Czy on oczu nie miał? Człowieka z rowerem nie widział?
Odpowiedz
0
@ Osa
dnia 24.06.2009, 22:59 · Zgłoś
[*][*][*]
Odpowiedz
0
@ Pipi
dnia 24.06.2009, 22:53 · Zgłoś
Do xXx: Jakim prawem oskarżasz rowerzyste? Widziałeś to? On nie jechał na rowerze tylko prowadził...
Odpowiedz
0
@ [...]
dnia 24.06.2009, 22:50 · Zgłoś
motor był jego tylko że na niemieckich tablicach a szkut nie miał prawka ani kasków nie mieli szczęście że im się nic wiele nie stał a wiem to bo jestem ich sąsiadem
Odpowiedz
0
@ nie nawidze motorów
dnia 24.06.2009, 22:50 · Zgłoś
"wjechał w przechodzącego z rowerem przez przejście dla pieszych !!! 70-letniego mężczyznę" wypadek ? tak ? nie umie [...] jeździć i pewnie nie zna przepisów ... myślał ze wszystko mu wolno i jest panem na drodze. powinien sie zatrzymac przed przejsciem a nie walnac w czlowieka.
Odpowiedz
0
@ koko
dnia 24.06.2009, 22:48 · Zgłoś
jakbyście pomyśleli to byście wiedzieli każdy kto ma motor to wie że nie wyhamuje się nim n a odcinku 10 metrów a jak się [...]ki pchają na przejściach i nie patrzą czy coś jedzie to nie dziwne że co chwile są wypadki fakt że jechali za szybko ale jak by [...]ek popatrzył czy coś jedzie to by się nie pchał na przejście a szkoda tych chłopaków bo będą mieli na sumieniu człowieka do końca życia
Odpowiedz
0
@ XXX
dnia 24.06.2009, 22:48 · Zgłoś
Znałam tego Pana i jest mi go strasznie szkoda, na taką śmierć nie zasłużył. Mam tylko nadzieję że winny za to zapłaci!!!
Odpowiedz
0
@ koko
dnia 24.06.2009, 22:45 · Zgłoś
jakbyście pomyśleli to byście wiedzieli każdy kto ma motor to wie że nie wyhamuje się nim n a odcinku 10 metrów a jak się [...]ki pchają na przejściach i nie patrzą czy coś jedzie to nie dziwne że co chwile są wypadki fakt że jechali za szybko ale jak by [...]ek popatrzył czy coś jedzie to by się nie pchał na przejście a szkoda tych chłopaków bo będą mieli na sumieniu człowieka do końca życia
Odpowiedz
0
@ "Z boku"
dnia 24.06.2009, 22:22 · Zgłoś
Kolejny... No cóż, to nawet nie jest temat do rozważań. Bo zaraz odzywają sie głosy: fajny był, to nie jego wina, a tego na pasach: cóż on tam robił? - no właśnie!!!
|Czy którykolwiek z Was wziął pod uwagę 100 KM (a może i więcej) i "stówę" w kilka sekund, i zestawił te "walory" z polskimi (jasielskimi) drogami? Po wypowiedziach widać, że nie. Chyba nie dorośliście do krytycznej czyt. rzeczowej oceny. Z treści widać tylko przepychanki: ja wiem najlepiej! (?)
Tym wszystkim "scigaczom", którzy gromią myślących nieco inaczej, dedykuję jedno: Jak jeden z drugim walniecie, tak na amen, chyba będzie Wam miło jak po śmierci "usłyszycie": X ... jesteśmy z Tobą, fajny byłeś. No właśnie - BYŁEŚ!!!!!
Odpowiedz
0
@ $wi@tas
dnia 24.06.2009, 22:14 · Zgłoś
Tak się właśnie kończy jak szkut kupi lepszy motór. Myśli że jak na simsonie zapie****** jak szalony to na ścigałce też tak można. Ich głupota mnie poraża :/
Odpowiedz
0
@ l
dnia 24.06.2009, 22:09 · Zgłoś
nie mówcie że tylko ściagacze szaleją. Można mieć ścigacza i można pojeździć troche szybciej nawet i
to 200 km / h. tylko trzeba mieć wyobraźnie gdzie można przyśpieszyć gdzie zwolnić. Jeden będzie jechał na warzyckiej 200 a drugi będzie jechał 200
na autostradzie. [*]- dla ofiary
Odpowiedz
0
@ siema
dnia 24.06.2009, 21:57 · Zgłoś
25 lat niech siedzi
Odpowiedz
0
@ aaaa
dnia 24.06.2009, 21:56 · Zgłoś
był pijany jak kazdego dnia!!!!!!i wkoncu sie przejechał a kolega po co mu dawał motor?????????????
Odpowiedz
0
@ occo
dnia 24.06.2009, 21:54 · Zgłoś
Hell ride ty [...]!!!
Odpowiedz
0
@ ab
dnia 24.06.2009, 21:44 · Zgłoś
do Hel ride obyś był następny
Odpowiedz
0
@ marcin6288
dnia 24.06.2009, 21:36 · Zgłoś
najbardziej mnie wkurza obwinianie sprawcy, ale nikt nie wie jak dokładnie było.
mobilek to może wszystkiego bedziemy zabraniac, nawet [...]. Co ty na to ?
Odpowiedz
0
@ Kuba
dnia 24.06.2009, 21:30 · Zgłoś
Co wy od tych motocyklistów chcecie????
Odpowiedz
0
@ ...
dnia 24.06.2009, 21:21 · Zgłoś
do mobilek. słuchaj zakazać tego nie mogą bo niektórzy tylko w taki sposób może sie poruszać po drogach ! czlowieku! popatrz ile jest wypadków samochodowych. to ze teraz przyszla pora na motocykl nie znaczy ze nie przyjdzie czas na np. hulajnogę. może najlepiej to pieszo z jasla do gdanska isc? wypadek jak kazdy inny. nic nie poradzisz... tak mieli pisane i juz!
Odpowiedz
0
@ stokrotka
dnia 24.06.2009, 21:17 · Zgłoś
do [...] o pisowni apeluje do policji!!!
szkoda,ze [...]zius nie przezyl
Odpowiedz
0
@ smiech na sali...
dnia 24.06.2009, 21:16 · Zgłoś
Opieprzacie każdego z góry na dół to co ze miał kasę każdemu się to może zdarzyć czy na motorze czy autem *** opanujcie się bo nie wiecie co piszecie jesteście [...]...!!!
Odpowiedz
0
@ euzebio
dnia 24.06.2009, 21:12 · Zgłoś
jaślanka88 to Ty jesteś [...]...[...] nie daje sie motorów i samochodów...niecha na hulajnodze takie *** jeżdżą...mam nadzieje ze [...] za to i to zdrowo!!!wcale mi nie szkoda ***!!...współczucie dla rodziny starszego pana
Odpowiedz
0
@ Mietek
dnia 24.06.2009, 21:02 · Zgłoś
Poziom co niektórych komentarzy jest [...]. Do mobilek: człowieku szkoda mi takich ludzi jak Ty, [...] i [...] jest wszędzie a to mnie przeraża...
Odpowiedz
0
@ xXx
dnia 24.06.2009, 20:36 · Zgłoś
Po pierwsze to była wina rowerzysty bo wjechał wprost pod motocykl. A chlopaki to nie jechali nie wiadomo jak ...

[*]
Odpowiedz
0
@ Ktoś
dnia 24.06.2009, 20:20 · Zgłoś
Żal żal żal Was ;/ Może wogóle powróćmy do czasów gdy poruszaliśmy się piechotą;/ Nie ważne kto jeździ, czym jeździ, ale jak! Gdybyśmy wyłapali [...] kierowców i kierowców "brawurowo" prowadzących samochody to na pewno było by mniej wypadków!
Odpowiedz
0
@ Do (..)
dnia 24.06.2009, 20:15 · Zgłoś
dziecino odejdz od komputera jak nie wiesz co napisac:) jednoślad jest takim samym pojazdem jak kazdy inny zalezy kto na nim siedzi jesli ktos ma na [...] w głowie to konczy sie tak jak wyzej pisza i to nie zalezy od tego gdzie kto mieszka:P miastowe piiiiii sie znalazły XD
Odpowiedz
0
@ do jaslanka88
dnia 24.06.2009, 20:08 · Zgłoś
popieram cie jaslanka88 :*
Odpowiedz
0
@ Krol Macius
dnia 24.06.2009, 19:20 · Zgłoś
Zginął człowiek...Za chwile okaże się że każdy potencjalny motocyklista to Morderca... widzę że jak najszybciej wysłalibyście go na krzesło elektryczne:/ Katolicy z Bożej Łaski:/ Gdyby rowerzystę potrącil samochód nikt nie wypisywałby głupot typu zakaz poruszania się po drogach,sam se jezdzij po podwórku jak masz ochotę;/ I jak masz pisać takie tanie teksty to wcale się nie odzywaj...
Odpowiedz
0
@ NN
dnia 24.06.2009, 19:17 · Zgłoś
zanim zaczniecie wydawac te bezmyślne opinie,pomyślcie 10 razy bo jutro to wy mozecie znależć sie na miejscu motocyklisty lub rowerzysty. nikt nie wie co przyniesie jutro:(
Odpowiedz
0
@ Joe
dnia 24.06.2009, 19:13 · Zgłoś
Do Hell Ride i motocyklista - nie powołujcie się na statystyki. Zobaczcie ile jeździ po drogach samochodów i motocykli i weźcie wtedy statystykę. Prawda jest taka że statystycznie motocykliści mają więcej procentowo w swej grupie wypadków. Weź tysiąc kierowców i tysiąc motocyklistów i wtedy wyjdzie statystyka. A wynika to z brawury i niestety z głupoty są takie wypadki. Bo za dużo "amerykańskich filmów oglądacie....."
Odpowiedz
0
@ świadek
dnia 24.06.2009, 19:01 · Zgłoś
powiem tylke... nie wiecie co mówicie ;] nie widzieliście tego i nie wiecie jak to było...
Odpowiedz
0
@ amika
dnia 24.06.2009, 18:53 · Zgłoś
do motocylkisty zgadzam się z tobą niektórzy jadący ścigaczami są jak dzieci którym rodzice kupili nową zabawkę i musza ją sprawdzić do maksimum ale zdarza się że są i też tacy co potrafią się zachować na drodze zgodnie z zasadami ale niestety tych drugich jest jak na lekarstwo dlatego tak DUŻO jesr wypadków z ich udziałem może wreszcie motocykliści zaczną myśleć jadąc po naszych drogach???? bo przecież inni też chcą żyć
Odpowiedz
0
@ ggg
dnia 24.06.2009, 18:47 · Zgłoś
Ktoś wie skąd pochodzi ten chłopaczek ?
Odpowiedz
0
@ [...]
dnia 24.06.2009, 18:43 · Zgłoś
Co z tymi chłopakami żyją??
Odpowiedz
0
@ motocyklista rjs381L
dnia 24.06.2009, 18:40 · Zgłoś
powiesic go/zagazowac/na krzesło elektryczne...
Odpowiedz
0
@ Do ...
dnia 24.06.2009, 18:12 · Zgłoś
A panie miastowy chlopaczki z miasta to co jacys inni sa czy co?? Tak samo jezdza jak i ci ze wsi
Odpowiedz
0
@ chwaścik
dnia 24.06.2009, 18:09 · Zgłoś
Dlaczego przez takich [...] opluwa się wszystkich motocyklistów?? Jakoś nie słychać o wypadkach czoperów. To że niektórym nie podobają się ich ubrania to nie znaczy że to są [...] itd. Znam kilku takich ludzi i mogę powiedzieć że takich właśnie brakuje w naszym kraju. Ale niestety przez małolatów na ścigaczach i oni obrywają.
Odpowiedz
0
@ ja27
dnia 24.06.2009, 18:05 · Zgłoś
do hmm...bo zazwyczaj takie smarkaczen biora bryki starych i nimi rozwalaja niewinnych ludzi a pozneij matka z ojcem [...] kryje...mieszkam 2000km od debowca wiec to domysly...a pewnie tak bylo jak i z panem R
Odpowiedz
0
@ KtoŚ
dnia 24.06.2009, 18:05 · Zgłoś
Te komentarze są żałosne ... Przecież i tak każdy wie , że jest to nie pierwszy i ostatni wypadek spowodowany prze motocyklistę ...
I czy ktoś w ogóle wie jak było na prawdę ??
Znacie dokładne szczegóły ??
Odpowiedz
0
@ jadłospis
dnia 24.06.2009, 17:39 · Zgłoś
Wiosna przyszła i są warzywa oraz mięsko na tatara!!! Szkoda że giną piesi bo hell riderów wcale nie szkoda!
Odpowiedz
0
@ Do motocyklisty
dnia 24.06.2009, 17:38 · Zgłoś
Tylko kolego zauważ że sezon motocyklistów to jest nie pełne 6 miesiecy a samochodzem cały rok się jeździ " kury mają większy mózg od motocyklistów" :>
Odpowiedz
0
@ wilk
dnia 24.06.2009, 17:31 · Zgłoś
tez mam motor,ale staram sie jezdzic z rozwagą...co nie zawsze jest proste majac taka moc w rekach i pozornie czując sie bezpiecznie:( fakt faktem ze stosunkowo wiecej jest wypadkow z udzialem samochodow niz motocyklow,ale wezmy pod uwage fakt ja jeszcze malo motorow jezdzi po drogach,oczywiscie w stosunku do samochodow!gdyby motorow jezdzilo wiecej i jezdzili by tak jak jezdza...to strach nawet myslec co by sie dzialo,a wtedy drogi zmienily by sie w drogi krzyzowe:(:(:( pisze tak bo wiem jak czlowiek sie czuje na takiej "besti", dlatego motocyklisci uwazajcie bo przeciez kazdy z nas ma rodziny i plany na przyszlosc:(:(:(
Odpowiedz
0
@ motur
dnia 24.06.2009, 17:30 · Zgłoś
do Mobilek ej koleś jak zawsze wina motocyklisty [...] ciesz się za tobie jak jechałeś samochodem nie wyszedł żaden pieszy każdemu możne się zdarzyć akurat trafiło na motocyklise a ty wyskakujesz z hasłem żeby zabronić jazdy jednośladami hahah
Odpowiedz
0
@ kanda
dnia 24.06.2009, 17:27 · Zgłoś
Lanserzy na ścigaczach wybić można !!!
Odpowiedz
0
@ anty
dnia 24.06.2009, 17:27 · Zgłoś
SZKODA FACETA. A MŁODY CAŁE ŻYCIE BĘDZIE MIAŁ GO NA SUMIENIU PRZEZ WŁASNĄ GŁUPOTĘ.ZWOLNIJCIE MOTOCYKLIŚCI.....?????????
Odpowiedz
0
@ Aisha
dnia 24.06.2009, 17:21 · Zgłoś
Co za ***... Szkoda mi tylko tego Pana starszego,bo nie zasłużył na taka smierc... tym bardziej,ze przechodził normalnie przez przejście ;/ tylko ten *** musiał jechac szybko co nawet wyhamowac nie zdązył... Do [...] z nim !!!
Odpowiedz
0
@ pavlo
dnia 24.06.2009, 17:08 · Zgłoś
do mobilek...najpierw to się naucz pisać, poza tym po to są jednoślady żeby jeździć więc jak pokrako nie potrafisz to się nie odzywaj..
Odpowiedz
0
@ człowiek
dnia 24.06.2009, 17:04 · Zgłoś
powiem tak kto był przy tym zdarzeniu to wie jak było naprawdę a nie piszecie same smuty!!!!!
Odpowiedz
0
@ jaslanka88
dnia 24.06.2009, 16:53 · Zgłoś
to był wypadek jak każdy inny

jak by samochodem jechał to tez byście tak pisali i jak by miał więcej lat??
co poniektóre komentarze są żałosne
Odpowiedz
0
@ ..
dnia 24.06.2009, 16:39 · Zgłoś
Tak się właśnie kończy jazda chłopocków ze wsi..
Odpowiedz
0
@ motocyklista
dnia 24.06.2009, 16:37 · Zgłoś
Każdego motocyklistę śmiech na sali i puste krzesła jeszcze [...] nie pisze się grogach tylko ''drogach''wystarczy popatrzeć na statystyki ile potrąceń jest przez motocyklistów a ile przez kierowców samochodami,a po drugie zgodzę się że są motocykliści którzy nie umieją się zachować na drodze mówię mianowicie o ludziach poruszającymi się tzw <ścigaczami> bo nigdy jeszcze nie widziałem żeby motocyklista na chopperze spowodował wypadek lub na skuterze :)
Odpowiedz
0
@ mobilek
dnia 24.06.2009, 16:36 · Zgłoś
Zakazać w Polsce, poruszania się po drodach publicznych jednośladami !!!!!!! niech jeżdzą na swoich podwórkach.
Odpowiedz
0
@ hmm
dnia 24.06.2009, 16:33 · Zgłoś
do ja27!! po co mowisz ze dostal od starego motor jak wogole nie wiesz skad go mial?? pFF... wez sie zastanow co piszesz a pozniej pisz ;]
Odpowiedz
0
@ Hell Ride
dnia 24.06.2009, 16:20 · Zgłoś
Ej ty [...] chetnie bym cie tak przewiózł motorem zebys sie [...] !! Moze zrozumiesz ze to był wypadek! Apelowac to sobie mozesz na Jasnej Górze.Moze poszukasz w statystykach swojej pustej glowy ile jest ofiar smiertelnych dziennie w ruchu samochodowym ??
Odpowiedz
0
@ derix
dnia 24.06.2009, 16:15 · Zgłoś
[...] na przejaźdzkę się wybrali nie ubezpieczonym motorem, na trasie z Zółkowa do Żmigrodu już dość krzyży teraz przenieśli się na równoległą drogę tu ludzi [...]!!!
Odpowiedz
0
@ [...]
dnia 24.06.2009, 16:01 · Zgłoś
[...] czego znowu motocyklista?? Apeluje policje trzymajcie każdego motocykliste na grogach!!!
Odpowiedz
0
@ ja27
dnia 24.06.2009, 15:57 · Zgłoś
[...] [...]!!! dostal zabawke od starego i mysli ze wszystko mu wolno. I jak to zawsze bywa skonczy sie na poblazeniu...
Odpowiedz
Dodaj komentarz
Piszesz jako:

Jaslo4u.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za treść komentarzy zgodnie z Polskim Prawem. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania i redagowania komentarzy niezgodnych z regulaminem.