Korzystając z portalu Jaslo4u.pl wyrażasz zgodę na użytkowanie mechanizmu plików cookie. Mechanizm ten ma na celu zapewnienie prawidłowego funkcjonowania portalu Jaslo4u.pl. Korzystając ze strony akceptujesz Politykę Prywatności portalu Jasło4u.pl

<Aktualizacja> Zderzenie policyjnej laguny z polonezem

234

Wczoraj wieczorem, w  miejscowości Siepietnica doszło do wypadku drogowego, w którym udział brały nieoznakowany radiowóz policyjny z wideorejestratorem marki Renault Laguna oraz Polonez Caro.

W wyniku wypadku ucierpiała 41-letnia kobieta kierująca polonezem, która została przewieziona do jasielskiego szpitala. Trojgu pasażerom nic się nie stało. Dwaj policjanci zostali niegroźnie potłuczeni.  

< Fotorelacja z wypadku >

 

 

 

 

Jak wynika ze wstępnych ustaleń, policjanci jasielskiej drogówki podczas patrolowania drogi krajowej nr 28, na odcinku Siepietnica  – Jasło nieoznakowanym radiowozem wyposażonym w wideorejestrator, w miejscowości Siepietnica zauważyli dostawczego opla, wyprzedzającego w obrębie podwójnej linii ciągłej kolumnę samochodów, jadących w kierunku Jasła. Ponadto opel znacznie przekroczył ograniczenie prędkości do 50 km/h, jakie obowiązywało w miejscu, w którym się poruszał. Policjanci przy użyciu sygnałów świetlnych i dźwiękowych, ruszyli w pościg za piratem drogowym, który uciekając, popełniał kolejne wykroczenia.

 

W miejscowości Lisówek, w rejonie skrzyżowania z lokalną drogą, na pasie ruchu, którym jechał policyjny renault, kierująca polonezem 41-letnia kobieta, rozpoczęła manewr skrętu w lewo. Jadący radiowozem funkcjonariusz hamował, lecz nie zdołał zatrzymać pojazdu, w wyniku czego policyjny samochód uderzył w bok poloneza.  

 

 

 

 

Przeprowadzone badanie potwierdziło, że kierowcy byli trzeźwi. Przebieg zdarzenia został zarejestrowany przez wideorejestrator, co pewnością pomoże to wyjaśnić przyczyny i okoliczności wypadku. Śledztwo w tej sprawie prowadzi Prokuratura Rejonowa w Jaśle.   

 


Pomimo całego zajścia policjantom udało się ustalić pirata drogowego. Okazał się nim kierujący oplem 33-letni mieszkaniec powiatu gorlickiego, który odpowie za swoje nieodpowiedzialne zachowanie na drodze.

 

Jenny
Reklama

Komentarze: 234

Dodaj komentarz Widok:
0
@ jmpl
dnia 23.11.2010, 19:01 · Zgłoś
skoro i tak namierzono opla to po co ten poscig (zbiorka na wiekszy mandat?), te poscigi to dopiero jest zagrożenie. powonien wystarczyc zapis z kamery do wystawieni mandatu, nie trzeba doreczac osobiscie. tak jak w UK , list i prosze o wskaznie kierowcy jk nie to sąd i po ptakach. wyjatek ze pojzd był skrdziony w tym momencie. POLandia kraj bananowca
Odpowiedz
0
@ dodo
dnia 27.10.2009, 17:50 · Zgłoś
Pewnie sprawa ucichnie a policja będzie wyczyszczona z zarzutów, wpółczuję tej pani z poldka....MATACTWO
Odpowiedz
0
@ panX
dnia 07.01.2009, 12:17 · Zgłoś
"...przy użyciu sygnałów dźwiękowych i świetlnych..." ooo jak ładnie ubrane w słowa:D dziwi mnie ten fakt! gdyż, z tego co widziałem to Panowie pedzili tylko na "długich" i wymijając kolumnę samochodów-za tamtym "piratem" nie wpadli na pomyśł,że skoro kolumna zwalnia,to ktoś z przodu skręca... Pech sprawił,że skręcał w lewo!!!!! no i bęc....
Odpowiedz
0
@ Anonim
dnia 13.11.2008, 20:11 · Zgłoś
policjant w polonezie eeee ciagle za mna jedzie eeee
Odpowiedz
0
@ :lol:
dnia 09.10.2008, 10:44 · Zgłoś
co wtej sprawje sie dzjeje wie ktoś :p:lol:
Odpowiedz
0
@ siemka
dnia 08.10.2008, 00:25 · Zgłoś
I jak ????
Wie ktoś co dalej w tej sprawie ?????
Odpowiedz
0
@ R5 ARAB
dnia 15.09.2008, 00:38 · Zgłoś
Nie wiem czy cos Ci sie nie pomylilo poniewaz mnie nie ma w PL jakies 7 miesiecy, a modelu CORRADO w Jasle jest 5 szt w czym kolorow takich jak moj jest 2 ... :) Pozdrawiam ! :p
Odpowiedz
0
@ krysk
dnia 14.09.2008, 18:10 · Zgłoś
teraz piszecie ze policja zła ale przychodzi co do czegoś to od razu wzywacie policje. zastanówcie się co w ogóle piszecie. To był wypadek.A co by było gdyby taki wypadek spowodował kierowca samochodu dostawczego i jeszcze na dodatek byłby w stanie nietrzeźwości. Wtedy nikt by nic nie pisał.wtedy by było gdzie była policja ,Tak?Zastanówcie się co piszecie.
Odpowiedz
0
@ Czajka Piotr-do KAFCIA
dnia 10.09.2008, 20:51 · Zgłoś
Wpadnij na kawcie to pogadamy,albo napisz swój dres to ja wpadnę bo [...]wiesz:>
Odpowiedz
0
@ Rambo
dnia 10.09.2008, 10:39 · Zgłoś
Podobno za Lagune maja dostac Melexy do patrolowania ale z wyciagnietym jednym akumulatorem zeby sobie i komus krzywdy nie zrobili :D:D
Odpowiedz
0
@ do R5 ARAB
dnia 10.09.2008, 10:06 · Zgłoś
człowieku piszesz ze laguna szalała a jak ty jezdzisz tym swoim sportowym VW Corrado po Jaśle?pierwsze tobbie bym zabrał prawojazdy.!!!
Odpowiedz
0
@ do niuniu
dnia 10.09.2008, 06:45 · Zgłoś
Laguny nie ma.Za to jest Vectra z Krosna.Życzę powodzenia wszystkim zatrzymanym.
Odpowiedz
0
@ do wszystkich komentarzy
dnia 09.09.2008, 09:06 · Zgłoś
LUDZIE macie racje.zlikwidowac policje.są nam niepotrzebni.z tego co piszecie i tak nic nie robią, płcicie na nich podatki.Wtedy bedzie sobie mozna spokojenie wypic cos mocniejszego i jechac nie zwracajac uwagi na predkosc, innych uczestników ruchu czy na przepisy. Jak sie potrąci kogos lub spowoduje kolizje to nawet nie trzeba bedzie sie zatrzymywac, ot tak wolna amerykanka.tego chcecie?ale najbardziej mnie dziwi to jak w jednej z gazet ukazał sie artykuł poruwnujący ilość wykonanych połączeń na telefony alarmowe Policji na podkarpaciu to w Powiecie Jasielskim w ciagu jednego dnia jest ich ponad tysiąc. Więć kto dzwoni i po co.? Skoro Policja i tak nic nie robi i jest nie potrzebna.
Odpowiedz
0
@ woj
dnia 08.09.2008, 23:13 · Zgłoś
Ja żałuje tylko,że któryś z nich nie jest na miejscu tej kobiety, która ponoć ma już nie zejść z wózka(szczerze im tego życzę). Ludzie zastanówcie się co oni robią? to nie jest pościg za mordercą czy zbiegiem z więzienia, wystarczy im tylko numer rejestracyjny samochodu. można takiego kierowce wezwać na komisariat i wystawić odpowiedni mandat, ale im oczywiście jest mało i czują się jak na filmach!!!!
Odpowiedz
0
@ prawdziw
dnia 08.09.2008, 21:50 · Zgłoś
Ty kierowca tira, szkoda że cię puścili na takie auto, wygląda na to że nie wiele wiesz wiecej niż ci cwaniaki z laguny, jeżeli jest sygnał dzwiękowy lub świetlny to to widać i słychać a przy prędkości ponad trzykrotnie większej niz dopuszczalan w tym miejscu to za zakrętu i szeregu samochodów wyjechali tak, ze nie można ich było zauważyć nawet patrząc w oba lusterka, tam jest oznakowane skrzyżowanie a kierowca który zbliża się do skrzyżowania powinien zachować ostrożność a nie wyprzedxzac szereg samochodów pod zakaz, przepisy to lepiej przeczytaj, bo głupoty to nie brakuje.
Odpowiedz
0
@ Różyczka
dnia 08.09.2008, 18:03 · Zgłoś
:D:D Piszcie coś do mnie :)
Odpowiedz
0
@ opoła
dnia 08.09.2008, 13:05 · Zgłoś
kto policji wydawł prawojazdy
Odpowiedz
0
@ Kopcik
dnia 08.09.2008, 13:05 · Zgłoś
HAHA najlepiej zeby Wyj***** W tira Wielka policja To wy uczycie przepisów na drodze*******:lol:
Odpowiedz
0
@ VW
dnia 08.09.2008, 11:58 · Zgłoś
ludziska tak po przeczytaniu tych komentarzy to ja wam coś powiem kogo by nie zapytał to oczywiście POLICJA jest beee, tam robią [...] itd. ale uwierzcie mi gdyby któregokolwiek z was spotkało nieszczęście i potrzebowałby pomocy policji to po [...] byście ich całowali i mówili jacy to oni są wspaniali.
trudno stało się i tyle to równie dobrze mogło spotkać każdego z nas , każdy mógł mieć dzwona i co jakbyście się wtedy czuli gdyby to o was tak pisali trochę samokrytyki i ogłady przy tych komentarzach
Odpowiedz
0
@ kierowca tira
dnia 08.09.2008, 11:30 · Zgłoś
tak czytam te wasze komentarze i wiecie co to jest śmieszne wcale ich nie bronie bo święci to oni nie są ale widzę że wy to pojęcia nie macie o przepisach poczytajcie sobie jeden z drugim przepisy ruchu drogowego. Tam pisze wyraźnie że masz się upewnić przed każdym manewrem nawet przed skrzyżowaniem i przy podwójnej ciągłej powinna ta [...] popatrzeć w lusterko boczne i nacisnąć na hamulec a nie na gaz. bo taka jest prawda dostała samochód od [...] i pojechała ale to nic że jeździ samochodem tylko wtedy jak chłop na bani to jest właśnie doświadczenie a raczej jego brak!!!

ale przede wszystkim wracajcie do zdrowia ludziska.
mój kumpel niestety nie miał tyle szczęścia bo też mu jakaś [...] z bocznej drogi wyjechała a potem się tłumaczyła ze sobie oczy malowała i nie zauważyła samochodu [...]* barbi

ADI dla Ciebie [*][*][*][*][*][*][*] PAMIĘĆ
Odpowiedz
0
@ koko
dnia 08.09.2008, 00:11 · Zgłoś
dobrze ze to polonez !!! bo jak by bylo 126p to troszke inaczej by sie to skonczylo
:rol::rol::rol::rol::rol::rol:
Odpowiedz
0
@ niuniu
dnia 07.09.2008, 10:29 · Zgłoś
chwała Bogu że już laguny nie ma. Podziękowania dla tej pani z poldka i DUZO zdrowia. ciekawe czy ich ktoś ukaże mandatem...
Odpowiedz
0
@ R5 ARAB
dnia 07.09.2008, 02:36 · Zgłoś
... a tak na marginesie w cale sie nie czuje byc kims lepszym bo mam jakas rownie :) w przeciwienstwie do naszych pOLICJANTOW :) Laguna szalala, szalala ... i w koncu wyszalala :)
Odpowiedz
0
@ R5 ARAB
dnia 07.09.2008, 02:31 · Zgłoś
Gdybys nie zauwarzyl, nie napisalem ogolnie do ludzi ze Wsi, bo mam pelno znajomych z roznych stron i ich szanuje bardzo, skierowalem to do naszych pOLICJANTOW zaznaczam ;) Pozdrawiam :)
Odpowiedz
0
@ [...]
dnia 07.09.2008, 00:37 · Zgłoś
najwięcej przepisów łamie właśnie policja to są *** zakamuflowane:confused:
Odpowiedz
0
@ kafcio
dnia 07.09.2008, 00:25 · Zgłoś
A pamietacie jak w Skołyszynie brat policjanta po pijanemu miał wypadek ???
Czy cokolwiek dalej sie toczy w tej sprawie ???
Zagineła dokumentacja oczywiscie i nie ma sprawy :rol::rol::rol::rol:
Odpowiedz
0
@ lucker
dnia 06.09.2008, 18:11 · Zgłoś
a ja słyszałem że licznik się zatrzymał na 192km/h
Odpowiedz
0
@ PH
dnia 06.09.2008, 14:30 · Zgłoś
jestem PH i uwieżcie mi nieraz widziałem ta lagune na drodze łamiąc przepisy gorzej niż my PH .......ale oni śa przecież nietykalni bo to po**** , rozumiem piratów drogowych karac bo nieraz sie takich naoglądałem że prawko bym na miejscu zabrał łącznie z wozem......ale jeśli ktoś przekroczy 10 czy 20 km/h to już paranoja ..........A KTO JEŻDZI PRZEPISOWO WSZĘDZIE 50 CZ 40 ??????? TRZEBA BYC CZŁOWIEKIEM A- A NIE MASZYNĄ Z BLACHĄ I GŁOWĄ PONAD CHMURY "BO JESTEM NIOZNAKOWANYM RADIOWOZEM Z WIDORADAREM I MAM CIĘ NA CELOWNIKU "
Odpowiedz
0
@ przedstawiciel
dnia 06.09.2008, 14:22 · Zgłoś
każdy ph w jasłe ma chwiele oddechu.......podziekowania dla niespostrzegawczej pani......i przykro mi że osądzą pani wine bo napwewnoi tak bedzie !!!!!!!
Odpowiedz
0
@ [...]
dnia 06.09.2008, 11:37 · Zgłoś
dobrze im tak niech sie zajmą łapaniem poważnych rzeczy a nie głupot anie takich co przekroczą trochę prędkość a sami [...] jeździć nie umieją *** :upset::upset::upset:
Odpowiedz
0
@ Do ARAB/
dnia 06.09.2008, 11:07 · Zgłoś
Na pewno jesteś kimś lepszym bo jak rozumiem jesteś z miasta a może jesteś głąbem do kwadratu z tego tak wynika.
Odpowiedz
0
@ R5 ARAB
dnia 06.09.2008, 02:23 · Zgłoś
Laguna, nowa, chlopaki sie poprzesiadali z Polonezow i dawali czadu, a jak by nie patrzec na naszych pOLICJANTOW to wieksza polowa jest ze Wsi ... wiec dlaczego takie HALO ? :D:D:D Pozdrawiam!
Odpowiedz
0
@ POLICE
dnia 05.09.2008, 21:40 · Zgłoś
ludzie poczytajcie KODEKS DROGOWY NIEWAZNE CZY JEDZIECIE WOZEM POLICYJNYM CZY INNYM UPRZYWILEJOWANYM -NAJWAZNEIJSZE NIE STWARZAC ZAGROZENIA NA DRODZE WOBEC INNYCH KIEROWCÓW -TO NIE FILM NIE BAJKA TYLKO PRAWDZIWE ZYCIE A NIEKTORZY O TYM ZAPOMINAJĄ, POLICJANTOW ROWNIEZ OBOWIĄZUJĄ PRZEPISY A BARDZO CZĘSTO O TYM ZAPOMINAJĄ
Odpowiedz
0
@ kk
dnia 05.09.2008, 20:16 · Zgłoś
gdyby laguna jechała z prędkością 193 km/h to, wylądowała by razem z polonezem na pobliskim domu (patrz: zdj. nr 2) a ich silnik znalazłbyś camel w bagażniku!!!:sleep:
Odpowiedz
0
@ camel
dnia 05.09.2008, 09:27 · Zgłoś
do pp:
chłopie jak laguna porusza się z pędkością 193 km/h a tak stwierdzono tzn. ze pzebywa 52m na sekunde to jak kierowca poloneza spojrzał do lusterka i się upewnił a za nim inne auta stawały to nie ma takiej opcji zeby nawet na kogutach których defakto nie było zeby to zauważyc zwłaszcza na zakącie bo chłopcy z policji pokonali go w 2 s. Basta!!! :sleep:
Odpowiedz
0
@ Do magdziora
dnia 05.09.2008, 08:17 · Zgłoś
nikt nie jest idealny ale życie jest nieprzewidywalne ty też możesz być kiedyś takim matołem a może większym :phttp://www.jaslo4u.pl/images/smiley/pfft.gif
Odpowiedz
0
@ pp
dnia 04.09.2008, 22:55 · Zgłoś
z prawnego punktu widzenia jeżeli policja rzeczywiście nie dawała sygnałów kogutem to wtedy powinna być współwina ponieważ policja przekroczyła prędkość a kierowca poloneza nie zachował odpowiedniej ostrożności tzn że nie upewnił się przed skrętem czy nie jest wyprzedzany ale jeżeli laguna miała włączonego koguta to jest wtedy wina tylko i wyłącznie poloneza
Odpowiedz
0
@ ktos
dnia 04.09.2008, 21:44 · Zgłoś
nieraz widziałem jak ci z laguny ************ przez skołyszyn przeciez tam teren zabudowany jest a oni przekraczaja ponad 70 km/h predkosc .i nikt ich za to niesciga
Odpowiedz
0
@ z Jasła
dnia 04.09.2008, 21:07 · Zgłoś
Po komentarzach można ocenić poziom zaufania i zadowolenia społecznego z pracy naszych kolegów Pooooolicjantów. Jedni [...] mkną czy trzeba czy nie, a inni ich ścigają. Inni nawale...i są odważni do czasu. Ale Lagunka prowokowała to fakt. Przyspieszanie i zwalnianie na prostych to nic nowego.
A radiowóz wyprzedzający trzy samochody przed mostem i kolejne na moście mając około 80-100 km/h bez sygnału świetlnego i dzwiękowego to niby co? jechał na akcję ? a w samochodzie jedna sztuka. O innych przypadkach pisał nie będe ale jazda po Jaśle bez kierunkowskazów to się chyba podchody nazywa!!!:o
Odpowiedz
0
@ do brono
dnia 04.09.2008, 20:32 · Zgłoś
oj i tu sie z toba nie zgodze znam wiele osob ktore maja juz grubo po 30 stce a jezdza jak wariaty nie kazdy mlody jezdzi jak [...] tak sie sklada ze ostatnio sama w tym samy miejscu malo nie stracilam zycia moze w tym momencie kogos uraze ale polacy w jezdzie nie maja kultury zawsze gdzies im sie spieszy mam dobra rade do takich osob wyjedzcie 5 minut wczesniej a zapewne bedzie mniej wypadkow a propo policjantow to jestem zazenowana ich postawa jak mozna wyprzedac na ciaglej dotego na zakrecie
Odpowiedz
0
@ arch
dnia 04.09.2008, 17:59 · Zgłoś
co za [...] wsrod osob wypowiadajacych sie...
1. laguna nie jechala przepisowo, poniewaz scigala inny samochod
2. scigala nie zeby bawic sie w "amerykanski film" tylko po to zeby zlapac [...] ktory wyprzedza na podwojnej ciaglej i wpakowac mu pare stowek mandatu zeby zapamietal
3. dla takich *** ktorzy uwazaja ze pojazd uprzywilejowany powinien poruszac sie jak kazdy inny pojazd - zycze pilnej potrzeby wezwania pogotowia... niech jada przepisowo, niech nie wyprzedzaja na podwojnej ciaglej...
Odpowiedz
0
@ Ja
dnia 04.09.2008, 17:22 · Zgłoś
Im kultura nie zabrania, robić takie polowania
Odpowiedz
0
@ obserwator
dnia 04.09.2008, 16:54 · Zgłoś
W Polsce pojazdami uprzywilejowanymi są pojazdy oznaczone lub jadące na sygnałach w konwoju - ten pomimo ze jechał na sygnałach nie był pojazdem uprzywilejowanym i to polonez miał pierwszeństwo.Do nieoznaczonego pojazu każdy [...] moze sobie koguta przypiac i nie znaczy to że jest uprzywilejowany.
Odpowiedz
0
@ Różyczka
dnia 04.09.2008, 16:24 · Zgłoś
:) Do gostka, który pisał do "ale sensacja"
Wiesz [...]/Babko Warszawa To Nie Lisówek !!!
Niech Ci Bóg Sprzyja bo auta co roku nowe kupujesz !!!
:no::no::no::no::no:
:):):)
Odpowiedz
0
@ Dan
dnia 04.09.2008, 13:10 · Zgłoś
Nie ważne jakim autem ale od kiedy policja jeździ przepisowo
Odpowiedz
0
@ JP JP na 100%
dnia 04.09.2008, 00:54 · Zgłoś
krotko i zwiezle, o by tak dalej Panowie z Drogowki !!! oby tak dalej a wam bukiet gratulacyjny na kolanach przyniose hahaha !! (...)
Odpowiedz
0
@ nie cierpię drogówki
dnia 03.09.2008, 22:37 · Zgłoś
Ha, ha bardzo mnie to cieszy tzn. rozwalenie laguny - współczuję oczywiście pani z Poloneza.
Ciekaw jestem jaki będzie efekt postępowania wyjaśniającego - w sumie to tylko pojazdy uprzywilejowane mogą jeździć łamiąc przepisy, autko z videorejestratorem do takich raczej nie należy.
Kiedyś widziałem dwóch takich smutnych w oplu vectrze (nie w Jaśle) którzy zaparkowali auto w zatoczce dla autobusów i postawili radar na desce rozdzielczej. I też pytanie - kto im ***** pozwolił parkować w zatoczce???
Odpowiedz
0
@ prawdziw
dnia 03.09.2008, 21:23 · Zgłoś
Pojazdy uprzywilejowane też mają pewne ograniczenia, gdyby wszystkie pojazdy uprzywilejowane tak sie zachowywały i nie stosowały się do przepisów to co działoby się na drogach, a to co zrobili te młodziki to cwaniactwo, mogli pomyśleć że jeżeli samochody przed nimi się zatrzymują, jest oznakowane skrzyżowanie, ograniczenie i zakaz wyprzedzania to znaczy że ktoś na tym skrzyżowaniu może skręcac. Jeżeli zatrzymali się wszyscy za skręcającym autem to znaczy że widzieli kierunkowskaz (prawidłowo zasygnalizowany był manewr skrętu, i przed skrętem w lusterku widać było zatzymujące się samochody, a jeżeli cwaniaki wyrwali się z szeregu aut i jechali z prędkością ponad trzykrotnie dopuszczalną co dlaczego chcą próbują z inny6ch zrobić winnego, To policja ma byc przykładem i bronic bezpieczeństwa a nie stwarzać zagrożenie, wystarczyło podac innemu patrolowi numery samochodu, który przekroczył prędkość,
Odpowiedz
0
@ słaby numer
dnia 03.09.2008, 20:45 · Zgłoś
mysle ze trzeba byl.o sie nauczyc używać prawa do poscigu.poprostu kierowca radiowozu bez bazy jeżeli chodzi o trzymanie sie granicy przewidywania zagrożenia:rol:
Odpowiedz
0
@ Różyczka :)
dnia 03.09.2008, 20:26 · Zgłoś
:) Dla Kochanych Policjantów Z Komędy W Jaśle Na Podkarpaciu Życzę Powodzenia Na Rozprawie...
:D:D:D:D:D:D
:* Pozdro ...
Odpowiedz
0
@ Pytanie do KO!!!
dnia 03.09.2008, 20:19 · Zgłoś
Jestem kierowcą zawodowym ale w życiu nie słyszałem w przepisach ruchu drogowego stwierdzenia"" MIJANKA"" P:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:ROSZĘ O WYJAŚNIENIE...
Odpowiedz
0
@ Komunikat do policjantów z laguny!!!!!!!
dnia 03.09.2008, 19:46 · Zgłoś
witam panów chciałam sie zapytać jak tam zdrówko???????????
za tydzien przyślemy wam rachunek za wyklepanie polonezika-jak jeszcze bedzie coś z nigo_ale nie martwcie się kupicie nam nowy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
teraz nam kupcie SCANIE to sie wam odpłacimy!!!!!!!!!!!!!!!!
:yes:
Odpowiedz
0
@ Do [...]
dnia 03.09.2008, 19:22 · Zgłoś
A Ty słabo znasz ortografię
Odpowiedz
0
@ lik
dnia 03.09.2008, 15:18 · Zgłoś
nieoznakowany radiowóz nie jest pojazdem uprzywilejowanym
Odpowiedz
0
@ Do gostka, który pisał do "ale sens
dnia 03.09.2008, 14:28 · Zgłoś
To Ty *******jesteś burakiem i to ogromnym!!! A czym Jasło jest gorsze od wawy że nie mogę porównywać?? Stało się i już proste! Wyrazy współczucia dla wszystkich którzy ucierpieli, ale taka jest ich praca, za którą powinniśmy wszyscy być im wdzięczni! Ciekawe jaki numer najpierwsze"wykręcasz" jak tobie się dzieje krzywda? Wtedy Policja jest dobra nie??!!
Odpowiedz
0
@ nieznajoma
dnia 03.09.2008, 11:11 · Zgłoś
wy wszyscy cieszycie się ze nie ma już laguny a nie pomyślicie o zdrowiu ludzi przecież to jest najważniejsze w życiu a jakbyście jeździli przepisowo to by wam żadna laguna na drodze nie przeszkadzała!!!!!zastanówcie się czasami co piszecie bo krzywdzicie tym innych a zwłaszcza rodzinę ofiar!!
DO JA skoro uważasz że polonez to złom to nie znaczy że nie szkoda a nie pomyślałeś że ta kobieta mogła zginąć po prostu jesteś bez serca i uważasz się nie wiadomo za kogo!!:no::upset:
Odpowiedz
0
@ likwidator [...]
dnia 03.09.2008, 09:36 · Zgłoś
A ty gostek zostaw faceta z Warszawy bo ty byś nie wiedział jak masz się zachować na pierwszym większym skrzyżowaniu *** :p
Odpowiedz
0
@ riki
dnia 03.09.2008, 09:02 · Zgłoś
wiele słów ale czy ktoś widział dokładnie?z tego co ktoś napisał to jeśli rzeczywiście polonez skręcał a jechały za nim jakieś samochody to nie mógł w lusterkach zobaczyć radiowozu który na pewno jechał ponad setkę więc to jest koło 30 m/s a może jechał szybciej i to pewnie dużo.Dla tych co wiedzą gdzie to było mogą sobie wyobrazić dla tych co nie niech nie piszą bzdur.Kierowca poloneza gdy zobaczył lagunę to już tylko mógła (bo to kobieta)tylko pomyśleć O Boże.:bigeek:A co do niektórych komentarzy !!!!ludzie pohamujcie!!!! można zrozumieć emocje ale kultura powinna obowiązywać.POZRAWIAM WSZYSTKICH i mam nadzieję że prawda zwycięży:yes:
Odpowiedz
0
@ magdziora
dnia 03.09.2008, 08:53 · Zgłoś
jest jedna niejasnosc co do tych sygnalow swietlnych i dzwiekowych chwile przed tym wypadkiem wyjechalam na krajowa 28 po paru sekundach z wielkim [...] przemknela kolo mnie laguna i wogole sygnalow dzwiekowych nie bylo a w dodatku kogut nie swiecil sie na dachu tylko wewnatrz samochodu wiec nie robcie tu z tych [...] w lagunie ofiar bo tylko [...] wyprzedza na podwojnej ciaglej z taka predkoscia dostal [...] lagunke z jakims przyspieszeniem i mysli ze jest kims najlepiej to im zalozyc ograniczenie do 50 i bedzie spokoj...gratulacje drodzy policjanci po raz kolejny pokazaliscie swoja glupote na drodze :no::sourgrapes:
Odpowiedz
0
@ brono
dnia 03.09.2008, 00:04 · Zgłoś
powiem tak.jezdrze dosc długoi widziałem hoc co..pisanie nastoletnich [...] opsach bo taki bo [...]...niech karaja od tego sa...jeden pojedzie za granice drugiego tatus bogaty maja bryki i pokazuja swoje apotem jest tragedia jehali z imprezy był wypadek...ile ludzi zgineło przez takich [...] pokazuwke zrobili!1według mnie prawko od 21 roku bo u [...] zero wyrozumiałosci w jezdzie... policji moze i jest wina ale nas hronia od takih [...] co dorwie bryke wezmie paru bolkuw i [...] jakąs i wio...pokazuwka jak beema hodzi a potem tragedia zgineło tylu młodyh ludzi...powiem kró:confused::confused:dko o policji sa nadgorliwi tam gdzie nie trzeba ale co o [...] młodych kierowców powinni ***...
Odpowiedz
0
@ do "ale sensacja"
dnia 02.09.2008, 22:45 · Zgłoś
a co Ty [...] porównujesz Jasło do wawy???...siedź sobie w tym [...] molochu i sie nie udzielaj wielki panie ze stolicy!!
Odpowiedz
0
@ xl
dnia 02.09.2008, 21:46 · Zgłoś
teraz muszą kupić im rowery -tylko czy będą umieć jeżdzic,
a może toki!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:lol:
Odpowiedz
0
@ maro
dnia 02.09.2008, 21:46 · Zgłoś
oj zróbki kiedy wy zmądrzejecie....
Odpowiedz
0
@ xl
dnia 02.09.2008, 21:45 · Zgłoś
teraz muszą kupić im rowery -tylko czy będą umieć jeżdzic,
a możę toki!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:lol:
Odpowiedz
0
@ Wojt
dnia 02.09.2008, 21:40 · Zgłoś
Ale cwaniaczki z mondea marnie skończyli szkoda tylko że czyimś kosztem piraci drogowi są gorsi od innych kierowców a swoimi pseudo pościgami stwarzają większe zagrożenie niż to wszystko jest warte. Ciekawe po co ścigali skoro mieli nagranie??? Szkoda się denerwować
Odpowiedz
0
@ Olek
dnia 02.09.2008, 21:35 · Zgłoś
Nie posądzajcie policjantów o to,że nie potrafią jeżdzić.Szczególnie policjanci z drogówki są po specjalnych przeszkoleniach.A co do tego kto winien,a kto nie to nie można tak definitywnie osądzać.Od tego jest Prokuratura i Sąd.Jeżdżę bardzo dużo po polskich drogach i widzę jak jeżdżą niektórzy kierowcy.Niedość ,że stważają zagrożenie dla siebie,to jeszcze szkodzą niewinnym użytkownikom dróg.Posłuchajcie komunikatów w każdej stacji TV po wekendzie,albo po wakacjach.Ile w nich jest wypadków z udziałem Policji?A ile właśnie z udziałem małolatów wracających w sześciu "maluchem" i zabombionych jak kukuły?W tyn przypadku bardzo współczuję Pani kierowcy Poloneza i jej rodzinie.Oby jak najszybciej powróciła do zdrowia.Niech winni zostaną ukarani.Ale od tego są sądy.W Waszych wpisach widać ,jak sami łamiecie przepisy o ruchu drogowym i obawiacie się zatrzymania przez Policję.Trzeba jeździć zgodnie z przepisami,to nie będzie się czego bać i pisać głupot.
Odpowiedz
0
@ :/
dnia 02.09.2008, 21:34 · Zgłoś
Nasi ukochani policjanci mysla ze jadac na sygnale moga wszystko a przeciez i tak m usza zachowac ostroznosc a w tym wypadku jej nie zachowali;/ wiadomo ze wszystko pojdzie na kierowce poloneza przeciez policja jest jak zawsze bez winy;/ Wspolczuje kierowcy laguny glupoty jaka jest obdazony(wyprzedzanie na podwojnej ciaglej), ciekawe czy jezdzac samochodem prywatnym tez tak robi??
Odpowiedz
0
@ to ja
dnia 02.09.2008, 21:33 · Zgłoś
Ostatnio to nawet ich [...]... bo jechali za mną w odległości 10m i mrugali długimi światłami, chcieli abym przyspieszył. a ja heble i do nich, oni tłumaczą sie że są policjantami, a ja do nich że *** mnie to obchodzi jeżeli wymagacie od nas przestrzegania przepisów to i wy przestrzegajcie. po czym zamknęli szyby i odjechali łapać innego naiwniaka.
Odpowiedz
0
@ likwidator [...]
dnia 02.09.2008, 20:28 · Zgłoś
a tobie [...] jak się nie chce pracować to też możesz iść na chorobowe
Odpowiedz
0
@ też kierowca
dnia 02.09.2008, 20:15 · Zgłoś
oni się naoglądali policyjnych tasm w tvn turbo isię trochę zapomnieli
Odpowiedz
0
@ ja
dnia 02.09.2008, 19:46 · Zgłoś
polonez to i tak zlom to szkody nie ma:p
Odpowiedz
0
@ świadek mimo woli
dnia 02.09.2008, 19:28 · Zgłoś
ta policja to ma tupet...
pierwsze co robili jak wyszli z lagunki to za telefon i dzwonią do swoich - ratujcie nas...:rol::lol:
potem jak już się upewnili że mają plecy to zaczęli robić sobie alibi - koguta na deskę rozdzielczą wsadzili, żeby nie było potem że bez sygnałów jechali - są świadkowie!!!
ale i tak najlepsi byli ich koledzy i prokurator jak przyjechali - kto był to widział co wyprawiali!!!
słówka na ucho, rozmowy każdy z każdym w cztery oczy z dala od "gapiów", tak żeby nikt nic nie widział, telefony wykonywane dziesiątkami z ustronnych miejsc do "zaprzyjaźnionych" itd...
nikt się nie pytał czy są świadkowie iczy coś widzieli!!!
a zanim zabrali auta, to już była wyjaśniona przyczyna tragedii:
heroiczni policjanci dbając o porządek w Państwie gonili "pirata drogowego" i wpadli niechcący na samochód utrudniający im pełnienie swoich obowiązków. Próbowali wychamować (A [...]A - NIE HAMOWALI BO NIE MA ŻADNYCH ŚLADÓW - kto chce może sprawdzić) ale się nie udało i wpadli na poloneza. okazało się , że kierujący pojazdem marki polonez FSO nie upewnił się czy nic go nie wyprzedza NA PODWÓJNEJ CIĄGŁEJ I NA SKRZYŻOWANIU i to on ponosi winę za ten wypadek!"
CHORE!!!
Odpowiedz
0
@ Ja
dnia 02.09.2008, 18:44 · Zgłoś
ciekawe kto z was jak jedzie samochodem nie złamie ani jednego przepisu. jeżeli jest taki to chwała mu za to. mogę się założyć, że jadąc przez miasto żaden z was (przestrzegających przepisy ruchu drogowego) nie przekroczy dopuszczalnej prędkości 50 km/h
Odpowiedz
0
@ rfn7x
dnia 02.09.2008, 18:20 · Zgłoś
Moim zdaniem, skoro już namierzyli łąmiącego przepisy kierowcę, no i na pewno mieli jego numery nagrane, to powinni zaniechać pościgu.. ponieważ jest on bardzo niebezpieczny!

..bo jeśli na drodze pojawia się już pirat, to sobie w końcu pojedzie.. a nikt nie jest przyzwyczajony do tego, że za nim pojawia się kolejny 'pirat'-policja.. która ścigając tego pierwszego również nie zważa na przepisy ruchu drogowego..
Odpowiedz
0
@ Olus metalus
dnia 02.09.2008, 18:13 · Zgłoś
Jak te ograniczenia bedą robione z głowa to sie bede do nich stosować. Jak narazie to sa bezsensu i tyle bo tam gdzie jest widoczność i mozan by jechac conajmiej z 70 to jest 40 zby fotoradar ktury jest stawiany tam mial co lapac
:upset::upset::upset::upset::upset::upset::upset::upset::upset:
Odpowiedz
0
@ Grzech
dnia 02.09.2008, 18:09 · Zgłoś
i jeszce cos wina obacza Opla jak nie umiecie czytac to co komentujecie??
Odpowiedz
0
@ cezary
dnia 02.09.2008, 18:07 · Zgłoś
moim zdaniem władza z laguny mogła odpuścić i złapać kierowce opla w bezpiecznym miejscu a tak o mały włos nie zginęła kobieta zastanówcie się policjanci czy było warto
Odpowiedz
0
@ Grzech
dnia 02.09.2008, 18:06 · Zgłoś
Zal. Laguna podobno scigali jakiegos opla a polonezem im wyjechal i sie stukli.
Odpowiedz
0
@ Skolyszynianin
dnia 02.09.2008, 18:01 · Zgłoś
Sa inne, jak widze nieznane przez wielu, sposoby na ograniczenie swobody, moze slusznie nazwanych przez niekulturalnego [...] Tadeusza ;) wiochmenow. Ktorych ja raczej nazwalbym "nie koniecznie mlodzi - ale gniewni" ;d jeden fotoradar na prostej, jeden patrol po drodze i kazdy zwolni. Pozatym most, podwojna ciagla i ogr. predkosci;/ choc jedna z tych rzeczy powinni panowie policjanci uszanowac i nie byloby zmartwienia... pozdrawiam
Odpowiedz
0
@ janosik....
dnia 02.09.2008, 17:46 · Zgłoś
teraz można poszaleć bo nie ma słynnej laguny:lol::lol::lol::lol::lol:
Odpowiedz
0
@ gg
dnia 02.09.2008, 17:12 · Zgłoś
dziwna sprawa policja twierdzi że jechali na sygnale ale ja i kilku ziomków siedzieliśmy na stawach , wszyscy słyszeliśmy jak wydzwonił ale nikt nie słyszał ani nie widział żeby tam coś jechało na sygnale. a te ***** jak zwykle unikną odpowiedzialności a ich koledzy po fachu mogą sie poszczycić się wręcz olimpijskim czasem reakcji ok 30 minut zajeło im dojechanie na miejsce wypadku, dodam żę wcześniej zdążyły przyjechać 2 karetki i straż pożarna a więc bijmy brawo:upset::upset::upset:
Odpowiedz
0
@ majster1402
dnia 02.09.2008, 16:40 · Zgłoś
ten wypadek powinien byc pokazany na TVN turbo w programie
"UWAGA PIRAT!!!"
Odpowiedz
0
@ majster1402
dnia 02.09.2008, 16:38 · Zgłoś
tak. kierowca laguny powinien zostac ukarany mandatem za predkosc spowodowanie wypadku i inne wykroczenia ktorych w czasie tego manewru dokonal. i zaplacic za poloneza.- bylo takie ladne autko.
tak jest jak za kierownica siadaja ludzie bez wyobrazni.
Odpowiedz
0
@ [...]
dnia 02.09.2008, 16:12 · Zgłoś
slabo jerzdzom
Odpowiedz
0
@ ale sensacja
dnia 02.09.2008, 16:03 · Zgłoś
Ludzie z czego Wy robicie taką sensację?? Poczodzę z Jasła a od 10 lat mieszkam w Warszawie i tam to radiowozy są kasowane na porządku dziennym:|a tutaj rozbili sobie Lagunę to już jakby sie nie wiadomo co stało! szkoda mi was wszystkich:no::no:
Odpowiedz
0
@ Jaslanin
dnia 02.09.2008, 14:41 · Zgłoś
Wina laguny przekroczenie predkosci (wiecej niż 80km/h) Należy się kara i mandat.Polonez na złom
Odpowiedz
0
@ Kosmita:D
dnia 02.09.2008, 12:37 · Zgłoś
Dobrze że ta laguna była lekko opancerzona bo więcej by ucierpiała w tym wypadku ...Szkoda laduny ale co poradzą jak jeździć ...... nie umią:lol::lol::lol:
Odpowiedz
0
@ chuck
dnia 02.09.2008, 12:31 · Zgłoś
biedni panowie policjanci... nie dość, że życie narażali ścigając pirata drogowego, to jeszcze biedaki teraz sobie posiedzą w domkach na chorobowym, za które dostaną spore odszkodowanie... kupią sobie za to coś ładnego na pocieszenie i będą śmiać się wszystkim prosto w oczy. No i samochodzik też nowy zaraz się znajdzie. Może bardziej [...]...
Odpowiedz
0
@ x
dnia 02.09.2008, 10:53 · Zgłoś
do: • przesadzacie / dnia 01-09-2008 21:43 / IP: 88.220.124.*
A jeśli jechali lewą stroną na sygnale świetlnym jako pojazd uprzywilejowany to przecież prawo nakazuje ustąpić im pierwszeństwa przejazdu.
Jakby to był wóz strażacki to ciekawe jak wyglądałoby zajechanie mu drogi... ludzie myślcie na drodze za siebie i za innych


Mój wujek jeździł długie lata jako kierowca w państwowej straży pożarnej i wyśmiał tych policjantów. To była ewidentnie ich wina. Samochód uprzywilejowany może naginac przepisy ale zachowując bezpieczeństwo i zdrowy rozsądek a nie wyprzedzać na zakręcie bez upewnienia się czy ktoś nie sręca w lewo.
Odpowiedz
0
@ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
dnia 02.09.2008, 10:41 · Zgłoś
Policja zwala wine na kierującą polonezem że ona zajechała im droge!!!!!!!!!!!!!! Do tego nie chcą za bardzo udostępnić nagrania a świadkowie zajścia odjechali i nie mogą ich niby teraz znaleźć. Wiem to z pewnoego źródła od jej znajomego.
Odpowiedz
0
@ Luki
dnia 02.09.2008, 10:40 · Zgłoś
Gdyby kierowcy jezdzili zgodnie z przepisami i dostosowali prędkośc do swoich umiejętnosci , zanim gdziekolwiek skręcili trzy razy popatrzyli to nie byłoby tylu wypadków!
Odpowiedz
0
@ Mieszkaniec Lisówka
dnia 02.09.2008, 10:31 · Zgłoś
Nie mieli sygnałów włączonych
Odpowiedz
0
@ bartus......
dnia 02.09.2008, 10:26 · Zgłoś
:smilewinkgrin:polonez tak mocno ucierpiał a laguna troche a czemu ... bo jest wzmocniona
Odpowiedz
0
@ DO [...]
dnia 02.09.2008, 10:22 · Zgłoś
laguna była dopięta na wózku do lawety .i jak nigdy jechało do Jasła 50 km na godzine. teraz już bezpiecznie bez zagrożenia dla innych.:lol:
Odpowiedz
0
@ qwe
dnia 02.09.2008, 09:03 · Zgłoś
Dlaczego w fotorelacji nie ma zdjęcia jak dumnie odwożą Lagunę na lawecie?
Odpowiedz
0
@ marek
dnia 02.09.2008, 08:07 · Zgłoś
Ja nie widzialem jeszcze, zeby policja jezdzila tajnymi autami na sygnalach, czy to swietlnych, czy to dzwiekowych.

Ja nie widzialem tego wypadku, ale powinny byc sprawdzone informacje zamieszczone przez internautow, bo skoro nie widzieli i nie slyszeli sygnalow dzwiekowych, to policja jechala laguna tak jak ten [...] i nie ma co dywagowac nad wina kobiety, bo wtedy jest bezsprzecznie NIEWINNA. Polcjanci jechali pewnie (tak jak zwykle) i zbierali punkty kolesiowi, a ze przegieli to nie ma co wciskac [...], ze Pani z poloneza nie widziala sygnalow. Wiekszosc ludzi tez by tak jechala, czyli rzut okiem w lusterko, a ze nie widac zadnych blyskow (bo jakby byly, to wtedy poscig diabli by wzieli, koles zwalnia i placi tylko za jedno przewinienie, a nie zbiera sobie) wiec dajemy kierunkowskaz w lewo i skrecamy, bo przeciez normalnie jadacy za nami zahamuje i poczeka, zwlaszcza ze jest noc i podwojna ciagla. Ale coz czasem mozna sie pomylic. :sourgrapes:

Zeby tylko nie bylo w mysl starego powiedzonka "chlop zawinil, [...] powiesili".
Odpowiedz
0
@ LOL:)
dnia 02.09.2008, 07:30 · Zgłoś
Szkoda Laguny bo była taka ładna:( :lol::lol::lol:
Odpowiedz
0
@ carmeloo
dnia 02.09.2008, 01:48 · Zgłoś
Prawie jak ulice San Francisco i DOn Johnson, zdarza sie bojowi dzielni Ponowie Policjanci
Odpowiedz
0
@ krezus
dnia 02.09.2008, 00:46 · Zgłoś
cos mi tu nie pasuje, jezeli byliscie w poscigu to dlaczego na dachu waszego cudnego radiowozu nioznakowanego nie bylo tego [...] jednego kogucika, wedlug ktorego mozecie scigac przestepcow, nie macie koguta, jechac spokojnie, nie narazac obywateli jadacych spkojnie polonezem, !!! powodzenia z prokuratura, popieram reszte ludzi, wladzy wolno wiecej niz nam, my po przekroczeniu 15km/h dostajemy 400zl mandatu,, dla pana prokuratora, proseze sie zajac POLICYJNYMI PIRATAMI DROGOWYMI a nie normalnymi obywatelamii... pozdrawiamiam,,, oni nie sa bogami... nara
Odpowiedz
0
@ kjs
dnia 02.09.2008, 00:33 · Zgłoś
heh bez komentaża .... wolne drogi :DDD:lol:
Odpowiedz
0
@ lulek
dnia 02.09.2008, 00:19 · Zgłoś
Fakt, iż jest napisane, że jechali z włączonymi sygnałami....nie wiem....na początku jak nagrywają filmik, to nie włączają nic, tylko śmigają jak złoto....dopiero jak już nazbierają komuś punktów....i kasy, to włączają kogucika...
Odpowiedz
0
@ TO NA SKRZYŻOWANIU MOŻNA WYPRZEDZAĆ?????
dnia 01.09.2008, 23:48 · Zgłoś
kierowca scigany popełnił prawdopodobnie wykroczenie,a policjant powodujac wypadek przestepstwo !!!
Odpowiedz
0
@ BÓG JE4ST SPRAWIEDLIWY
dnia 01.09.2008, 23:42 · Zgłoś
NIE RYCHLIWY ALE SPRAWIEDLIWY TO PRZYKŁAD !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!...........nie można karać tylko malućkich,a gdy w sieci wpada elita to alkotest jest niesprawny,a na pocieszenie straż zwana miejaką ma fotoradar i zamiast psimi odchodami zajmuje się kierowcami,pozdrawiam
Odpowiedz
0
@ ozi75
dnia 01.09.2008, 23:34 · Zgłoś
i tak wszysto przekręcą na wine tej kobiety a sami wyjda na prostą.. a w kosnie widziałem jak jezdza bez swiateł i to w nocy i to jest dozwolone??? za duzo tego dobrego precz z nimi:upset:
Odpowiedz
0
@ snaki
dnia 01.09.2008, 23:10 · Zgłoś
oni powinni poprostu jezdzic na osiołkach to było by bezpiecznie :P
Odpowiedz
0
@ :D
dnia 01.09.2008, 22:53 · Zgłoś
Taczki z plandeka a nie lagune:D:D:D::lol:
Odpowiedz
0
@ zal
dnia 01.09.2008, 22:46 · Zgłoś
masakra policja i sie rozbija hehehehe niby stroze prawa i wzorowi kierowcy a jednak ma sygnale mysla ze im wszystko wolno heh
Odpowiedz
0
@ on20
dnia 01.09.2008, 22:34 · Zgłoś
hmm i tuttaj wychodzą umiejętności jazdy naszych policjantów dobrze ze kobieta wyszła cało z tej kraksya dla nich to nauczka ze nie sa bogami na drodze i ze ich równiez obowiązuja pewne zasadyB)
Odpowiedz
0
@ ju
dnia 01.09.2008, 22:32 · Zgłoś
to policja jasielska właśnie!!!!!
Odpowiedz
0
@ [...]
dnia 01.09.2008, 22:21 · Zgłoś
rowery ... dać jak nie umią jeżdzić:lol::lol::lol::lol::lol:
Odpowiedz
0
@ Korek
dnia 01.09.2008, 22:20 · Zgłoś
im przeciez wszystko wolno to w koncu policja :lol:
Odpowiedz
0
@ k
dnia 01.09.2008, 22:16 · Zgłoś
LISÓWEK, a nie siepietnica!!!
Odpowiedz
0
@ !?
dnia 01.09.2008, 22:15 · Zgłoś
a tak wogole to polscy "stróże prawa" powinni sie nie nazywac policja tylko może... KAMIKADZE
Odpowiedz
0
@ !?
dnia 01.09.2008, 22:14 · Zgłoś
odnosnie wypowiedzi
• M15HK / dnia 01-09-2008 15:50 / IP: 213.25.34.*
Większość z was powinna stworzyć swój kodeks drogowy.Ale idę o głowę, że połowa nie ma nawet karty rowerowej.Poczytajcie i dorośnijcie potem komentujcie.

wydaje mi sie ze to ty powinienes dorosnac a za swoja karte rowerowa to pewnie dales lapowke. Od kiedy to sie wyprzedza na podwojnej ciaglej i na zakrecie!?

odnosnie
• k / dnia 01-09-2008 18:07 / IP: 83.2.247.*
popieram cer.ogólna krytyka ale jak cos sie zdarzy to po policję dzwonią.

a do kogo ***** mamy dzwonic!? Placimy na tyh ***** podatki. Jakby mieli troche rozumu w glowie to nie robiliby takich numerow
Odpowiedz
0
@ Simmi
dnia 01.09.2008, 21:50 · Zgłoś
Skoro dopiero ruszyli za Oplem na pewno nie mieli włączony sygnałów !!
Muszą najpierw wykonać pomiar, pojechać chwilę za gościem żeby mu się uzbierało i zatrzymują go krótkim sygnałem dźwiękowym (miałem taką akcję :/ ).... Ale jakoś muszą się tłumaczyć chcąc uniknąć konsekwencji... Żal mi kobiety kierującej Polonezem bo wina na pewno spadnie na nią... Ale takie są Polskie realia :(
Skończyły sie szaleństwa i hardcorowe jazdy Laguny.. Oni sami więcej stwarzali niebezpieczeństwa niż Ci ,,piraci,, z którymi tak zaciekle walczyli... :upset:
Odpowiedz
0
@ przesadzacie
dnia 01.09.2008, 21:43 · Zgłoś
Troche przeginacie pisząc że policjanci to cwaniacy. To jest ich praca przecież i każdy z was zamiast to co robi mógł się szkolić na policjanta. Nie pierwszy raz wsiedli do tej laguny i na pewno zrobili więcej kilometrów za kierownicą w ciągu miesiąca niż wy robicie za rok

Dobrze że nie było ofiar.... Laguna i tak będzie bo jest jeszcze druga i fotoradary też więc myślcie za kierownicą.

A jeśli jechali lewą stroną na sygnale świetlnym jako pojazd uprzywilejowany to przecież prawo nakazuje ustąpić im pierwszeństwa przejazdu.

Jakby to był wóz strażacki to ciekawe jak wyglądałoby zajechanie mu drogi... ludzie myślcie na drodze za siebie i za innych
Odpowiedz
0
@ haha
dnia 01.09.2008, 21:41 · Zgłoś
laguny na tory. jeszcze dzwon w smietnik strazy miejskiej i bedzie czystka. Tylko kto za to zaplaci????? MY
Odpowiedz
0
@ :)
dnia 01.09.2008, 21:32 · Zgłoś
Malucha im kupić a nie lagunę bo rozwalą zaraz z powrotem i będą musieli płacić za wyklepanie albo sami wyklepią młotkami :lol:B)
Odpowiedz
0
@ kierowca
dnia 01.09.2008, 21:02 · Zgłoś
nieh lepiej zamom sie powarznymi sprawamia nie glupotami wiadomo rze kazdy kierowca jezdzi tam zawsze wiencej nisz 50km a to jest szukanie pieniendzy na ludziah kturzy czasem brakuje na hleb morze to jest dla nih nauczka jakas szkoda tylko tej kobiety a to rze laguny nie ma to bendzie hwilka spokoju w tej policyjnej miejscowosci;);)
Odpowiedz
0
@ JAJCARZ
dnia 01.09.2008, 20:59 · Zgłoś
:sleep:NO JA TEZ CHCIALBYM ZOBACZYC TO NAGRANIE
Odpowiedz
0
@ X_X
dnia 01.09.2008, 20:45 · Zgłoś
no ale jak tu nie wyprzedzac skoro scigaja "przestepce"????chcieli go po prostu jak najszybciej zgarnac, a nastąpiło nieszczesliwe zrządzenie losu i bumm......tak na marginesie TADEK a jak określisz kolesi z jasielskiej metropolii którzy wożą sie 20 letnimi bmw lub mercami???
Odpowiedz
0
@ ??????
dnia 01.09.2008, 20:41 · Zgłoś
z której strony się wyprzedza skręcający w lewo samochód?????? ???????? chyba z prawej????????
Odpowiedz
0
@ kierowca
dnia 01.09.2008, 20:37 · Zgłoś
Ludzie, wy jesteście [...] i to mocno. Takie laguny możne uratują wam życie przed [...] na drodze:no::uhoh:
Odpowiedz
0
@ desant
dnia 01.09.2008, 20:35 · Zgłoś
tak to dać ******m auto, ale myślę że jak na takich cwaniaków z Jasła to i tak długo jeździli...
Odpowiedz
0
@ we
dnia 01.09.2008, 20:29 · Zgłoś
no i bylo tak szalec laguna
Odpowiedz
0
@ Bartek..........
dnia 01.09.2008, 20:15 · Zgłoś
To fakt mogła zginąć czwórka niewinnych osób bo jakiś kierowca jechał szybciej niż 50!!!!!!!!!!!...straszny przestępca..można było tylko dać cynk do posterunku w skołyszynie....:|
Odpowiedz
0
@ johny
dnia 01.09.2008, 20:13 · Zgłoś
No to się przewiozły rabarbary............
Odpowiedz
0
@ Niuniek
dnia 01.09.2008, 20:01 · Zgłoś
To sie [...] najeżdzili :p
Na miejscu tych pasażerów to bym sie zwijał z bólu jak bym tych *** zobaczył jak wychodzą z auta i sądził sie o [...] kase.
macie racje że tak sie bedzie działo jak ***będą sie przesiadać z Polonezów na Laguny i będzie im władza do głowy uderzać :no:
Nie tędy droga panowie [...] :no:
Odpowiedz
0
@ :D
dnia 01.09.2008, 19:58 · Zgłoś
dobrze ze zostali tylko poobijani bo jakby ich ludzie dorwali to by mogli gorzej wyglądac hehe:D:D
Odpowiedz
0
@ :D:D
dnia 01.09.2008, 19:57 · Zgłoś
jA tez sobie diody zamontuje w grilu i bede uzywał sygnału takiego jak oni czyli zadnego i bede sobie wyprzedzał na podwójnej ciągłej bo m wolno bo z migaczami jade a i moge tez jechac ile fabryka da tam gdzie jest 50 km/h dobrze sie stało szkoda ze tylko lekko laguna ucierpiała szkoda ale poloneza :D
Odpowiedz
0
@ policja
dnia 01.09.2008, 19:56 · Zgłoś
ale fajnie
Odpowiedz
0
@ Hmm....
dnia 01.09.2008, 19:54 · Zgłoś
Jeżeli jasielscy policjanci chcą pozostać jako tako wiarygodni, to pokaża nagranie z wideorejestratora. Niech przynajmniej raz nie chowają **** w krzakach i głowy w piasek.
Odpowiedz
0
@ ja
dnia 01.09.2008, 19:52 · Zgłoś
następna lagunka z głowy he he znowu sie znalezli tam gdzie ich naprawde potrzeba
Odpowiedz
0
@ laguna
dnia 01.09.2008, 19:43 · Zgłoś
laguna była smacna. A taka była ładna amerykańska szkłoda:lol::lol:B)B):yes::yes::smilewinkgrin::smilewinkgrin::confused::confused:
Odpowiedz
0
@ krzysiek
dnia 01.09.2008, 19:35 · Zgłoś
może wreszcie ktoś pójdzie po rozum do głowy i Policja nie będzie bawiła się w firmę zarabiającą pieniądze (łapanie wideorejestratorami do makasymalnej kumulacji punktów, nie zważając na to, że po pierwszym wykroczeniu powinni zatrzymać delikwenta - jeśli zagraża bezpieczeństwu a jak go łapią to z pewnościązagraża) tylko w służbę zapewniającą bezpieczeństwo. Kiedy skończy się SB-ckie cwaniactwo i ignorancja w Policji?
Odpowiedz
0
@ nick
dnia 01.09.2008, 19:20 · Zgłoś
jazda samochodem ktory jest w akcji /sygnaly dzwiekowe i swietlne/musi byc ta zasada zachowana zobowiazuje kierowce tego samochodu do zachowania SZCZEGOLNYCH ZASAD OSTROZNOSCI w czasie akcji wiec?????wina tylko jedna !!!! zielone ludziki z kamerkami
Odpowiedz
0
@ huefhriofy
dnia 01.09.2008, 19:16 · Zgłoś
cza jeszcze vectre rozdupcyc:!!!!!
Odpowiedz
0
@ urwis
dnia 01.09.2008, 19:04 · Zgłoś
*****dać rower to się orzynajmniej sami pozabijają :lol::lol::lol:
Odpowiedz
0
@ prawdziw
dnia 01.09.2008, 18:36 · Zgłoś
ty cer, a czy ci gonili terroryste albo kogoś po napadzie, nie mogli to załatwić inacze bo póżniej po całym zdarzeniu dowiedzieli sie jak, chcieli pokazać jaka mają władze.
Odpowiedz
0
@ nieznajomy
dnia 01.09.2008, 18:35 · Zgłoś
i po lagunie a taka była sławna :lol:B)
Odpowiedz
0
@ jajacek
dnia 01.09.2008, 18:23 · Zgłoś
Szkoda kobiety:(.Laguny też szkoda,bo na CB była obniuchana, a teraz dadzą im jakiś inny model i trzeba będzie sie na nowo uczyć.
Odpowiedz
0
@ gość
dnia 01.09.2008, 18:12 · Zgłoś
po **** policja jak rozwala inne samochody na drodze. rowery im dać a nie auto:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:
Odpowiedz
0
@ k
dnia 01.09.2008, 18:07 · Zgłoś
popieram cer.ogólna krytyka ale jak cos sie zdarzy to po policję dzwonią.
Odpowiedz
0
@ PS
dnia 01.09.2008, 17:46 · Zgłoś
przecież samochód uprzywilejowany powinien się wyróżniać na drodze ....?zwłaszcza w nocy!!!!!!!!!!
niech kupią całkiem czarne wozy żeby ich już wcale nie było widać "POJAWIAM SIĘ I ZNIKAM "
Odpowiedz
0
@ Pytająca:)
dnia 01.09.2008, 17:36 · Zgłoś
a czy ktoś wogóle widział ten wypadek?:)
Odpowiedz
0
@ grzesiek
dnia 01.09.2008, 17:36 · Zgłoś
haha i po lagunie:lol:
Odpowiedz
0
@ XD
dnia 01.09.2008, 17:05 · Zgłoś
laguna tak jeździ...
Odpowiedz
0
@ ciekawy
dnia 01.09.2008, 16:52 · Zgłoś
Napiszcie coś o strzelaninie policjantów na komendzie w Skołyszynie...
Odpowiedz
0
@ do Lenini Włodzimierz
dnia 01.09.2008, 16:47 · Zgłoś
Wlasnie ze zle zobil poldek. Takich ************ kierowcow trzeba tepic. Jezdza jak pomyleni a potem przez nich ktos ginie na drodze.
Odpowiedz
0
@ TOT
dnia 01.09.2008, 16:42 · Zgłoś
tak to jest jak prawojazdy zrobiło sie za ser i mlek, a egzamin zdawało sie na parkingu pod gmina...:lol: (tyczy sie policjantow)
Odpowiedz
0
@ !?
dnia 01.09.2008, 16:24 · Zgłoś
Ty CER to raczej zawodowa glupota a nie ryzyko zawodowe. A nawet jaby mi babcie pobili to i tak by nikogo nbie zlapali. Bo im trzeba wszystko na dloni podac bo sa za [...] zeby kogos zlapac. Cos o tym wiem. Szkoda na nich podatkow.
Odpowiedz
0
@ Do Rzwirek
dnia 01.09.2008, 16:16 · Zgłoś
Za swój komentarz zakwalifikowałeś się do finału konkursu na etapie wojewódzkim dotyczącego przepisów ruchu drogowego
Odpowiedz
0
@ jacho 1234567890
dnia 01.09.2008, 16:16 · Zgłoś
wina leży po stronie policji koguta włączyli dopiero po zderzeniu z polonezem.a kierowca laguny najwyraźniej niemiał zamiaru hamować bo nie widać żadnych śladów hamowania .naszej polskiej policji kupić jakieś karliki:upset::upset:
Odpowiedz
0
@ ns
dnia 01.09.2008, 16:14 · Zgłoś
Policjant ktory kierowal ta laguna mieszka ok 1 km od miejsca w ktorym byl wypadek tak ze ludzie mu zyc nie dadza i nawet jak uznaja wine poloneza to ma prze****** i dobrze!!! Ten opel ktorego rzekomo scigali zostal zatrzymany przez inny radiowoz w jasle. Nie mozna tak bylo od razu sprawy zalatwic tylko zycie niewinnych ludzi narazac. Pozdro dla Policjantow
Odpowiedz
0
@ do gigu666
dnia 01.09.2008, 16:05 · Zgłoś
Maluchy? Czlowieku,no co ty, taki luksus chcesz im dac?Hulajnoga to i tak za duzo hahahaha
Odpowiedz
0
@ Do Michał
dnia 01.09.2008, 16:00 · Zgłoś
OCZYWIŚCIE.A niby gdzie miała być Laguna?Przez Lisówek nie biegnie Autostrada:sleep:
Odpowiedz
0
@ ***
dnia 01.09.2008, 15:59 · Zgłoś
..ja nie słyszałem żadnego sygnału dźwiękowego!! Tylko krótkie hamowanie i głośny trzask..!!! A poza tym misiaczki nie powinny wyprzedzać na podwójnej ciągłej nawet z włączonymi światłami błyskowymi i kogutem a przy tym zdecydowanie zwolnić jeżeli już wyprzedzają.
Do GDDKIA! Czas najwyższy zrobić na tym skrzyżowaniu dodatkowy pas do skrętu na Lisów, bo takie wypadki zdarzają się tutaj co kilka tygodniu i nie ma dnia, w którym nie byłoby sytuacji gdzie wyprzedza samochody wyprzedzają na trzeciego a ktoś właśnie skręca. A zdarza się i tak, że po sobotnio-niedzielnej nocy w ogóle nie ma żadnych znaków informujących o czymkolwiek na tej drodze bo"trzeźwe" dzieci tamtędy zmierzają do domów z imprezy...!!!:yes:
Odpowiedz
0
@ M15HK
dnia 01.09.2008, 15:50 · Zgłoś
Większość z was powinna stworzyć swój kodeks drogowy.Ale idę o głowę, że połowa nie ma nawet karty rowerowej.Poczytajcie i dorośnijcie potem komentujcie.
Odpowiedz
0
@ Ja2
dnia 01.09.2008, 15:45 · Zgłoś
Brawo dla naszej jasielskiej policji teraz na nogach trzeba chodzic ale w koncu brak laguny na jasielskich drogach :D
Odpowiedz
0
@ xD
dnia 01.09.2008, 15:33 · Zgłoś
dobrze tej lagunie może wreszcie sobie usiądą na [...] wiekcy policjanci i zajma sie poważniejszymi sprawami niż dręczenie kierowców.Szkoda tylko kierwcy z polonezaB)
Odpowiedz
0
@ &&&
dnia 01.09.2008, 15:03 · Zgłoś
odnośnie wypowiedzi CER , wreszcie ktoś powiedział coś mądrego. Ja mieszkam w tej okolicy i widzę jak jeżdżą niektóre [...]. Oni mają taką prace, za to im płacą żeby łapać takić [...] co myślą że wszystko im wolno. niech wracają do zdrowia i dalej robią to co robili
Odpowiedz
0
@ Tadek
dnia 01.09.2008, 15:01 · Zgłoś
'a co do Tadka to w czym jestes panie z wielkiego miasta lepszy odemnie zwykłego [...] ze wsi?' - a napisałem gdzieś że jestem?
Odpowiedz
0
@ a ciekawe na jakiej lini panowie wyprzed
dnia 01.09.2008, 15:01 · Zgłoś
mieli nagrane nr rej. to nie jest poscig za wszelka cene.
Odpowiedz
0
@ malo
dnia 01.09.2008, 15:01 · Zgłoś
wypadek miał miejsce nie w Siepietnicy ale w miejscowości Lisówek
Odpowiedz
0
@ tadek
dnia 01.09.2008, 14:59 · Zgłoś
Szanowni koledzy, pisząc 'wiochmen' nie mam na myśli mieszkańców wsi. Niegdyś to określenie bardziej im odpowiadało, ale obyczaje się zmieniły. Na wsi nie mieszkają już tylko [...] o nieszczególnej wrażliwości estetycznej. W mieście natomiast nie wszyscy są 'cacy'. Pisząc 'wiochmen' mam właśnie na myśli ludzi ogólnie nie szanujących zbytnio innych ludzi ani nie stosujących się do praw, norm społecznych. Nie ma na to wpływu czy ktoś mieszka w mieście czy na wsi. Tacy ludzie są wszędzie. Miejsce ich zamieszkania/pochodzenia nie odgrywa tu żadnej roli. Tak więc jeśli ktoś , kto mieszka na wsi i ma VW golfa, ale potrafi się zachować na poziomie, niech nie czuje się urażony moim tekstem, gdyż nie dotyczył on niego. Jednak jeśli na żółtym światle zawsze przejeżdzasz skrzyżowanie, trąbisz na tych którzy jeżdżą zgodnie z przepisami i masz pretensje do Policji gdy ukarze Cię nie bez winy mandatem, w tych co mają lepiej od Ciebie widzisz tylko złodzieji i cieszysz się gdy kogoś spotka jakieś nieszczęście - to jesteś po prostu zwykłym burakiem
Odpowiedz
0
@ michał
dnia 01.09.2008, 14:53 · Zgłoś
co tu dużo mówić i tak wina bedzie osoby kierującej polonezem bo ona to , bo ona tamto a że oni to przepisowo jechali i to nie z ich winy a tego gościa musieli zlapć bo jak by kogos zabil....???:confused::confused::confused::confused: żal ludzi z poloneza, niech wracaja do zdrowia. A tym tajniakom to wrotki i niech próbują gumy palić...
Odpowiedz
0
@ pepe
dnia 01.09.2008, 14:51 · Zgłoś
hahahahahaha wkoncu . no jak niedostosowanie predkosci do warunków.
Odpowiedz
0
@ lissss
dnia 01.09.2008, 14:43 · Zgłoś
policja to tez jest madra... kto jak kto ale oni juz powinni przestrzegac przepisow:lol:
Odpowiedz
0
@ Jasełko
dnia 01.09.2008, 14:43 · Zgłoś
pani z poloneza powinna zerknąć do lusterka przed wykonaniem manewru skrętu!! A gdyby laguny nie było a facet z opla komuś zrobił krzywde zaraz byłoby co oni i gdzie robili w tym czasie!!!? A to w jakim wieku przyjmują do policji w tym przypadku nie ma znaczenia!! Laguną jeździli panowie którzy przeszli specjalne szkolenie-a nie kto żyw!!
Odpowiedz
0
@ zlodziejowka
dnia 01.09.2008, 14:42 · Zgłoś
jp na 100%:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:
Odpowiedz
0
@ tojuż druga
dnia 01.09.2008, 14:05 · Zgłoś
pierwszą skasowali w olsztynie!!
[...]!
czekamy na rzeszów, przemysl i inne miasta!
panoeiw policjanci postarajcie się!
Odpowiedz
0
@ mw
dnia 01.09.2008, 14:04 · Zgłoś
mysleli ze im wszystko wolno ale nareszcie sie przejechali ale znajac zycie policja sie wywinie z tegoi obwinia nie winnego kierowce poloneza na stowe tak bedzieB)
Odpowiedz
0
@ faki
dnia 01.09.2008, 14:03 · Zgłoś
no to teraz będzię po premii ale i tak policjanci wyjdą z tego bez uszczerbku w słuzbie bo "...wykonywali czynności służbowe..."
a kobieta 41lat usłyszy tylko przepraszam! amoże nic nie usłyszy!
Odpowiedz
0
@ mw
dnia 01.09.2008, 14:02 · Zgłoś
ktos tu dobze napisal 2 maluchy i nic wiecej a jak nie to toki z zelaznym kolem zeby nie zlapali kapcia
Odpowiedz
0
@ juzefZofia
dnia 01.09.2008, 14:00 · Zgłoś
stop [...] drogowym! w nieoznakowanych radiowozach!!!
Odpowiedz
0
@ anna
dnia 01.09.2008, 13:55 · Zgłoś
do CER! popiera Cię kobieta! też ze wsi:))
Odpowiedz
0
@ senny01
dnia 01.09.2008, 13:47 · Zgłoś
brawoooo!!!!!! policaj !!!!!brawo!!!!!!
Odpowiedz
0
@ jajcarz
dnia 01.09.2008, 13:33 · Zgłoś
Do [...] stary Twoja matka to niezle sie sniegu nazarła skoro takieo [...] urodziła :D:D:D:D:D:D:D
Odpowiedz
0
@ jo
dnia 01.09.2008, 13:22 · Zgłoś
Tak jakby nie mogli poczekac przejechac skrzyżowania wyprzedzić opla i wtedy włączyć koguta :confused:
Odpowiedz
0
@ cer
dnia 01.09.2008, 13:11 · Zgłoś
ryzyko zawodowe tak jak weterynarz ryzykuje ze go koń kopnie tak i Ci policjanci nie mogli zrobic inaczej widzac ze ktos lamie przepisy. Tak nadajecie na tych policjantów ze łapią itd. ale jak komus z was by babcie pobili albo jakis inny kierowca [...] dziecko to byłoby ze nic nie robia...i pierwsi byscie po pomoc lecieli jak kazdy! czemu nie byc oryginalnym i np. straż pożarną nie [...]? dajcie policji pracowac spokojnie i uszanujcie ich zawód. a co do Tadka to w czym jestes panie z wielkiego miasta lepszy odemnie zwykłego [...] ze wsi?
Odpowiedz
0
@ *****
dnia 01.09.2008, 13:08 · Zgłoś
wypadek byl na LISOWKU a nie w siepietnicy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Odpowiedz
0
@ kara
dnia 01.09.2008, 13:06 · Zgłoś
to teraz policjantowi kierującemu lagunom mandat wystawic i prawo jazdy zabarc .hahah
Odpowiedz
0
@ CB
dnia 01.09.2008, 13:01 · Zgłoś
i po lagunie heheh jedno nieoznakowane mniej;p;p
Odpowiedz
0
@ yyy
dnia 01.09.2008, 12:49 · Zgłoś
Ja bym tylko chciał widziec nagranie z laguny tam napewno bedzie widac czy mieli sygnał czy to ...
Odpowiedz
0
@ eeee
dnia 01.09.2008, 12:44 · Zgłoś
od kiedy to poscigi u nas obowiazuja co??? wina tych panow z laguny mogli szybciej jechac bo z kad taka pani mogla wiedziec ze akurat tajniaki kogos scigaja...
Odpowiedz
0
@ do [...]
dnia 01.09.2008, 12:41 · Zgłoś
widac ze jestes skrzywiony przez partyjny system, ale przynajmniej prawidłowo sie podpisujesz
:lol:
Odpowiedz
0
@ policjant na garnuszku
dnia 01.09.2008, 12:38 · Zgłoś
my robimy swoje i zawsze mamy racje
Odpowiedz
0
@ Marek W.
dnia 01.09.2008, 12:36 · Zgłoś
************ z jasielskigo NFS pokazali co potrafią. Dziwne ze Skołyszyński patrol zjawił sie na szarym koncu procesji, nawet Jasło było wczesniej. Panowie ze sławetnej komendy w Skolyszynie nie byli na posterunku, tylko swiatło sie paliło na komendzie, a oni ogladaja TV w domkach...żal
Odpowiedz
0
@ do Tadek
dnia 01.09.2008, 12:21 · Zgłoś
Zapewne Ty nie jesteś wiochmen normalnie [...] się takimi jak Ty [...] z Jasła hehe :lol:
Odpowiedz
0
@ xxx
dnia 01.09.2008, 12:00 · Zgłoś
Przez takie pościgi tak sie dzieje jak by nie jechali za oplem to by do wypadku nie doszło
Odpowiedz
0
@ hahah
dnia 01.09.2008, 12:00 · Zgłoś
moim zdaniem dostana kolejna lagune tylko teraz beda mieli zamontowany plug z przodu :) zeby im sie nic nie stalo :) i hop siup w kolejne polonezy :) twraz to trzeba bedzie miec zalozone kaski w samochodach... bo policja to postrach szos xD hahahaha
Odpowiedz
0
@ giknf
dnia 01.09.2008, 11:59 · Zgłoś
niech sobie siadną na ***** a nie lagunami jeżdżą
Odpowiedz
0
@ ...
dnia 01.09.2008, 11:57 · Zgłoś
jak uznają jeszcze wine poloneza to juz będzie szczyt wszystkiego
Odpowiedz
0
@ D
dnia 01.09.2008, 11:51 · Zgłoś
A pan policjant to pas miał zapięty???
Odpowiedz
0
@ nick
dnia 01.09.2008, 11:47 · Zgłoś
chcieli by kogos scigac ale nawt tego nie potrawio przyjeli teraz samych mlodzikow co nawt jezdzic nie umio im tylko dac toki i to na 4 kolach:D
Odpowiedz
0
@ hehe
dnia 01.09.2008, 11:45 · Zgłoś
tajniacy myslo ze im wrzystlo wolno ale tym razem sie pomylili i i wrescie im cos ni wyszlo a ten kierowca Opla to ma racje ze wyprzedzal przeciesz sie nie bedzie wlokl nie wiadomo ile . ciekawe jak by tak jechal do warszawy i zgonie z przepisami to by chyba nie zajechalnawet przez caly dzien to jest smieszne wrzystko ale jednej lagunki zabraknie a przez to jo ****** bo nie kupili za swoje pieniodze tylko za nasze *****
Odpowiedz
0
@ cyk cyk
dnia 01.09.2008, 11:44 · Zgłoś
heheh
było sobie autko- no ale fajnie !!!

ale prosze nie sciemniajcie ,,NASZA WŁADZO '' ze kogos scigali- ciekawe co by bylo jakby kogos [...] np. ta kobiete???

co wtedy - jaka by byla wymowka???
jak maja takie bum to niech patrza na droge ??? bo co nie zauwazyli kierunkowskazu??? *** zbita... po prostu mysla ze maja v6 i mozna im wszystko...

***...pozdro dla najlepszego kolegi ,,jędrka''
Odpowiedz
0
@ hah
dnia 01.09.2008, 11:28 · Zgłoś
dobrze tak im!! policia na tory hahahaahahh
Odpowiedz
0
@ gosc
dnia 01.09.2008, 11:22 · Zgłoś
[...] jezdzic niepotrafia ale tak jest jak nasza wladza jezdzi cale zycie po 20km/h a tu nagle przyjdzie wlaczyc sygnaly:lol:
Odpowiedz
0
@ BuuuHahaha
dnia 01.09.2008, 11:20 · Zgłoś
I nie zobaczymy juz Laguny na drodze :D Ci co mieli z nią doczynienia wiedza o tym że policja iepotrafi posługiwac sie takim samochodem najlepiej dac im furmanke i fotoradar nha korbke
Odpowiedz
0
@ prawdziw
dnia 01.09.2008, 11:18 · Zgłoś
Bzdury, bzdury tak to jest jak swoi pisza o kolegach, którzy złamali przepisy, czy mają prawo łamac przepisy i zagrażać innym kierowcom, to czym różnią sie od piratów, a oni nie popełnili wykroczenia, to oni zaczęli wyprzedzać ciąg samochodów, który sie zatrzymał bo polonez skręcał,
Odpowiedz
0
@ abcd 11
dnia 01.09.2008, 11:17 · Zgłoś
policji to tylko ruskie rowery bez łańcuchów żeby prędkości nie mogli przekroczyć :p
Odpowiedz
0
@ elber
dnia 01.09.2008, 11:10 · Zgłoś
szkoda tylko poloneza i kierowcy !
Odpowiedz
0
@ prawdziw
dnia 01.09.2008, 11:08 · Zgłoś
to nieprawda że, pasażerom poloneza nic się nie stało, zostali nie tylko [...] nogi, głowa ale także maja przecięcia i to poważne od blach.
Odpowiedz
0
@ Anonim
dnia 01.09.2008, 11:02 · Zgłoś
co za świat!
policja może wyprzedzać na podwójnej ciągłej i ***** się bezkarnie w drugi samochód na skrzyżowaniu, tylko dlatego że jakiś "opel" wyprzedzał w niedozwolonym miejscu??!!!
To nie mogli poczekać **** z tym wyprzedzaniem ze 100, przecież w tym miejscu za skrzyżowaniem jest długa prosta, więc i tak by zdążyli dogonić "pirata drogowego"!!!!
A tak to skasowali poloneza i są bezkarni bo jechali na sygnale - ALE NIKT ZE ŚWIADKÓW NIE POTWIERDZIŁ, ŻE JECHALI NA SYGNALE!!!
Odpowiedz
0
@ michał
dnia 01.09.2008, 10:54 · Zgłoś
widac ewidentnie że to wina kierowcy laguny bo z tego co widze to polonez jechał swoim pasem i laguna tez jakos znalazla sie na pasie którym jechał polonez ale cóż to da jak to policja to sami wiecie kto bedzie winny...:upset::upset::upset::upset:
Odpowiedz
0
@ SW
dnia 01.09.2008, 10:52 · Zgłoś
Ewidentna wina ****, ale co tu dużo mówić mandatu ani punktów kierowca Laguny na pewno nie dostanie. ******. Będzie nowe autko może nawet lepsze, kierowca po chorobowym jakby nigdy nic wróci do pracy i będzie po staremu.
Odpowiedz
0
@ GUM
dnia 01.09.2008, 10:51 · Zgłoś
NOSI SIĘ WODĘ W DZBANKU DOPUKI SIE UCH NIE URWIE.JEZDZILI ! SZUKALI ! ZNALEZLI!!! SZKODA ZE NIEWINNI CIERPIĄ :no:
Odpowiedz
0
@ Obserwator
dnia 01.09.2008, 10:51 · Zgłoś
Wątpliwe, aby Misiaczki jechały z włączonym Kogutem.Było ciemno,a taki włączony sygnalizator widać z około 1000m.Trudno nie zauważyć takiego niebieskiego blasku w egipskich ciemnościach.To Misiaczki Sciemniają i Wybielają Swoje Czynności Patrolowe.Tak apropos to nie wystarczy mieć dobre auto, trzeba jeszcze umieć jeżdzić!
Odpowiedz
0
@ pijany policjant
dnia 01.09.2008, 10:50 · Zgłoś
niech te *** z policji nauczą się jeździć. Dobrze *** Sam widzialem jak radiowóz wyprzedzał na podwójnej ciąglej czarny punkt. Dzwonie pod 112 a tu *** mi mówi że nie moge dzwonić na ten numer w sprawie policji. [...] powiedział że może radiowóz był na akcji. Takie [...] radiowóz zajechał pod komendę w Skołyszynie. Penie kawa stygła:confused:. ***NAJLEPIEJ ZŁAPAĆ KOGOŚ BO SOBIE [...] WYPIŁ I NA ROWERZE JEDZIE. ***
Odpowiedz
0
@ tadek
dnia 01.09.2008, 10:48 · Zgłoś
Co poradzić, że takie zdarzenie nastąpi wcześniej czy później można było przewidzieć. Szkoda tylko, ze przez najbliższe parę miesięcy do czasu naprawy laguny i wideoradaru okoliczni wiochmeni w golfach, 3 i innych civicach będą czuć się bezkarnie i szaleć
Odpowiedz
0
@ gosciu
dnia 01.09.2008, 10:43 · Zgłoś
******* czaja sie***** gdzies po krzakach na zgaszonych swiatłach kupcie im limuzyne odrazy:upset::upset::upset:
Odpowiedz
0
@ przecież tam jest podówijna ciągła i skr
dnia 01.09.2008, 10:43 · Zgłoś
a z jaką prędkością jechał? Wcale go nie nagrali tylko go gonii by nagrać a co za tym idzie nie byli pojazdem uprzywilejowanym!!! [...] bez szkoły Zagrożenie tylko stwarzaja na drodze
Odpowiedz
0
@ Arci!!!
dnia 01.09.2008, 10:42 · Zgłoś
Byle tylko nie ucichło wokół sprawy prosze informować na bierząco proces bo to policjant zawinił więc mogą uciąć [...] sprawie!!!
Odpowiedz
0
@ Jezeli nawet włączyli sygnał dźwiękowy t
dnia 01.09.2008, 10:40 · Zgłoś
świetlny przeważnie mieli na desce rozdzielczej a nie na dachu. Nie mam obowiazku zaglądać w każde auto czy mu coś mruga w środku. Pojzad na sygnałach nie jest świetą krową i nie może powodować zagrożenia na drodze. Owszem część przepisów go nie obowiązuje ale moze je łamać tylko w sposób "bezpiecny" dla innych uzytkowników drogi. Te łepki z laguny powinny sie przesiąść na rowery i koniec z tymi amerykańskimi pościgami bo to tylko zagrożenie stwarza na drodze często dużo wieksze niż kierowca jadacy 70 na 50. Może ktoś z naszych decydentów w końcu pomyśli - to nie boli:upset:
Odpowiedz
0
@ rzwirek
dnia 01.09.2008, 10:33 · Zgłoś
jesli wina była by po stronie laguny to moim zdaniem polonez powinnien wniesc sprawe do prokuratury a laguna powinna odpowiadac za popelnienie wykroczenia jak kazdy kierowca ktory spowoduje wypadek moze wreszcie co do niektorych dotarło by ze nie są po za prawem bo czesto tak sie zachowują
Odpowiedz
0
@ LOJALNY
dnia 01.09.2008, 10:25 · Zgłoś
JEŹDZIJCIE ZGODNIE Z PRZEPISAMI ****** TO SIĘ NIE BĘDZIECIE MUSIELI PO KRZAKACH OGLĄDAĆ.
Odpowiedz
0
@ [...]
dnia 01.09.2008, 10:23 · Zgłoś
oj *** na stronie policji http://www.podkarpacka.policja.gov.pl/89,202,204/204/art12578.html wyraźnie można przeczytać, że pojazd jechał z włączonymi sygnałami świetlnymi i dźwiękowymi, a w takim wypadku kodeks drogowy WYRAŹNIE nakazuje, by umożliwić przejazd pojazdowi uprzywilejowanemu, czego pani z poloneza nie zrobila! wszystko na policje zwalacie, ze video rejestratory, ze kamery, ze to ze tamto a jakby jeden z drugim *** jechal wolniej to by bylo mniej wypadkow bo wam sie tylko ciagle spieszy. babka myslala ze zdazy, to co ze za nia na sygnale zachrzania pojazd, wazne, ze ona chciala przejechac i zdarzyc smiech na sali
Odpowiedz
0
@ KToś
dnia 01.09.2008, 09:41 · Zgłoś
Szkoda mi kierowcy Poloneza, bo i tak będzie na niego, niezależnie jak jechał.
Odpowiedz
0
@ Leszek Ż. z wyrazami niewdzięczności
dnia 01.09.2008, 09:38 · Zgłoś
"Szczerze" dziękujemy naszej władzy że bronią i chronią mury naszego Olimpu, polskiego Olimpu...
Odpowiedz
0
@ dżon
dnia 01.09.2008, 09:32 · Zgłoś
napewno panowie jechali na akcje bo maja koguta na dachu!!!!!!!!! Jeździli jak szaleni-oni dopiero stwarzali zagrożenie na drodze!!!! To się przewieźli !! Ciekawe co z kierowcą poloneza? Jakoś nic na ten temat nie ma
Odpowiedz
0
@ hhaha
dnia 01.09.2008, 09:30 · Zgłoś
wyklepią na komisariacie i dalej będą straszyć haha
Odpowiedz
0
@ hihi
dnia 01.09.2008, 09:27 · Zgłoś
Ale poduchy zrobiły FUUU
Odpowiedz
0
@ he he he
dnia 01.09.2008, 09:18 · Zgłoś
jedno zagrożenie mniej na drodze...ja zamiast sie skupić na jeździe to ciągle sie rozglądam czy jekiś tajniak nie jedzie za mną i czy jakiś video radar nie jest schowany w krzakach,...a to wcale nie wpływa na bezpieczeństwo jazdy..niestety.Brawo dla kierowcy za eliminacje tegoż pojazdu
Odpowiedz
0
@ :P
dnia 01.09.2008, 09:17 · Zgłoś
teraz dostaną melexa
Odpowiedz
0
@ lucker
dnia 01.09.2008, 09:16 · Zgłoś
jak sie goni sprintera to sie myśłi że wszystko wolono. a tu [...] . szkoda tylko poloneza. ciekawe co teraz im kupia do rozbicia.:p
Odpowiedz
0
@ KO
dnia 01.09.2008, 09:15 · Zgłoś
Lepiej pomódlcie się za tą kobietę, a nie pieprzcie o tym, że można poszaleć. Autor artykułu nie odróżnia Lisówka (przysiółek Skołyszyna) od Siepietnicy. Tam powinna być już dawno zrobiona mijanka. Tam są ciągle wypadki, nawet śmiertelne:(
Odpowiedz
1
@ :)
dnia 01.09.2008, 09:14 · Zgłoś
i teraz nasówa się pytanie czy czy pora nie zakończyć tych [...] pościgów , nie lepiej gdyby wezwali przez radio następny radiowóz np. ze Skołyszyna ażeby zaczymał danego śmiałka który właśnie przekraczał prędkość i to busem (też gratuluje panu głupoty) a nie ścigać się jak na filmach policyjnych heh , oczywiście wchodzi w grę też doświadczenie gdy ktoś kto jeździ passatem przesiada się do Laguny z wideorejestratorem i tu wchodzi jeszcze w grę władza a to już jest szczyt cwaniacta , i napewno teraz wina spłynie na kierowcę poloneza przecież on zajechał Lagunie drogę gdzie oczywiście Laguna miała podwójną ciągłą , ale przecież policja nie będzie klepać prawie nowego samochodu za swoje pieniążki więc kamuflarz musi być .B)
Odpowiedz
1
@ misiek
dnia 01.09.2008, 09:10 · Zgłoś
To był LISÓWEK a nie żadna Siepietnica!
Odpowiedz
1
@ ee
dnia 01.09.2008, 09:10 · Zgłoś
a taka była fajna - prawie hamerykańska --- szkoda :D
Odpowiedz
1
@ :D
dnia 01.09.2008, 09:00 · Zgłoś
hahaha....no to mozna troszke teraz poszalec:D
Odpowiedz
1
@ on
dnia 01.09.2008, 08:57 · Zgłoś
Oczywiście że będzie wina Poloneza. Laguna napewno nie jechała przepisowo, bo nieraz zauważyłem jak zapyla.
Odpowiedz
2
@ Lenini Włodzimierz
dnia 01.09.2008, 08:56 · Zgłoś
Kierowca poloneza to PRAWDZIWY [...] taranując pisowskich siepaczy uratował wielu kierowców od od finansowych represji ;) Mówimy stanowcze NIE podstępnym filmowcom samochodowym.
Cześć mu i chwała.B)
Odpowiedz
1
@ gigu666
dnia 01.09.2008, 08:54 · Zgłoś
Kupcie im jeszcze jedna tagune bueeeeeheeeeeeee, przeciez nasi kochani policjancji jezdzic nie potrafia!!!!!!!!!!! Ja bym proponowal jakies dwa maluchy z fotoradarem:)
Odpowiedz
Dodaj komentarz
Piszesz jako:

Jaslo4u.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za treść komentarzy zgodnie z Polskim Prawem. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania i redagowania komentarzy niezgodnych z regulaminem.