Korzystając z portalu Jaslo4u.pl wyrażasz zgodę na użytkowanie mechanizmu plików cookie. Mechanizm ten ma na celu zapewnienie prawidłowego funkcjonowania portalu Jaslo4u.pl. Korzystając ze strony akceptujesz Politykę Prywatności portalu Jasło4u.pl

Baniak kandyduje na burmistrza

106

Znamy nazwisko kolejnego kandydata na burmistrza Jasła. Jest nim Tadeusz Baniak, dyrektor Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Jaśle, przedstawiciel Komitetu Wyborczego Wyborców „Nasze Jasło”. O najwyższy urząd w mieście Baniak będzie się ubiegał po raz drugi. W ostatnich wyborach samorządowych, cztery lata temu zajął trzecie miejsce, ale z listy KWW „Nasze Jasło” udało się wprowadzić do Rady Miejskiej Jasła radnego Zbigniewa Balika.

KWW jest niezależnym komitetem, który po raz kolejny wystawia kandydaturę Tadeusza Baniaka na burmistrza Jasła. - Komitet jest bezpartyjny, otwarty na każdego, szczególnie na młodych. Mamy jeszcze miejsca na listach, więc jeżeli jest ktoś chętny to prosimy o kontakt (tel. 606 392 801)  -  zachęca Tadeusz Baniak.

Dyrektor MOSiR-u startuje w wyborach, bo uważa, że ma szansę na wygraną. Chce także, aby w mieście żyło się przyjaźnie i normalnie. Zapytaliśmy go co sądzi o kandydaturze Leszka Zduńskiego. Podobnie jak wcześniej Andrzej Gajecki, szef jasielskiej Platformy i starosta Adam Kmiecik nie chce komentować decyzji partii. Prywatnie jednak ceni i szanuje Zduńskiego. - Znam osobiście Leszka Zduńskiego i uważam go za porządnego człowieka i widzę sporą szansę na współpracę z nim, gdyby wygrał te wybory – mówi Baniak. Podkreśla jednocześnie, że będzie starał się współpracować z każdym.

Tadeusz Baniak urodził się w Jaśle w 1952 roku. W 1977 roku ukończył studia na Uniwersytecie Marii Curie- Skłodowskiej filia w Rzeszowie na kierunku „administracja”. Swoją karierę zawodową zaczynał od Urzędu Miasta, był także dyrektorem MOSiR-u, kierownikiem jednego z referatów w jasielskim Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych. W latach 1982-92 prowadził własną działalność gospodarczą, a od 2008 roku ponownie pełni funkcję dyrektora MOSiR w Jaśle. Baniak był także przewodniczącym Zarządu Osiedla, radnym Rady Miejskiej Jasła, prezesem JKS „Czarni 1910" Jasło oraz wiceprezesm MKS „ MOSiR” Jasło.


(kp)

Reklama

Komentarze: 106

Dodaj komentarz Widok:
0
@ Rysiek
dnia 25.08.2010, 15:07 · Zgłoś
Jest to bardzo silny kandydat i na pewno powalczy. W przypadku jego wygranej mozna oczekiwac wielu istotnych i merytorycznych zmian! Na pewno lepszy kandydat niz Zdunski z PO.
Odpowiedz
0
@ Ziele angielskie
dnia 21.08.2010, 19:31 · Zgłoś
Głosuje na zatroskanego, co prawda [...] pieprzem nie mielonym, tylko w kulkach hihihihihi...
Odpowiedz
0
@ Wnek
dnia 21.08.2010, 18:59 · Zgłoś
Najlepiej któregoś z "biznesmenów" lokalnych np. handlarza nieruchomościami( jak wskazuje katarina)Żołnę, lub nic nie robiącego "biznesmena" Pruchnickiego.Podobno obaj są dobrzy w swoich interesach katarino. Ale sęk w tym, że tu chodzi o interes miasta, a nie swoje.
Odpowiedz
0
@ ViceHrabiaDeValmont
dnia 21.08.2010, 16:31 · Zgłoś
A może faktycznie burmistrzem Podkula zrobić lub tego drugiego wielkiego podkarpackiego maharadże - Pawłowskiego?! chłopacy przynajmniej na biznesie się znają w każdym jego aspekcie... ;p
Odpowiedz
0
@ Replika
dnia 21.08.2010, 16:23 · Zgłoś
RITA- OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO wiedzy o sporcie!!! To tylko politykierstwo, które wprowadzasz do sportu. Może chcesz Baniokowi wleźć do łóżka. Kto ci naopowiadał o wybitnych osiągnięciach klubowych. Nie zmyślaj. Pochwały Jasia Betleja dla Baniaka Tadeusza są zawarte w prasie( do wglądu).Mogę dodać, że [...] został wicemistrzem województwa w skoku o tyczce młodzików.W powstaniu III ligi siatkówki nie brał udziału Janek Zawiliński, tylko mój kolega z drużyny siatkówki LO Tadziu Baniak. Jeżeli chodzi o piłkę nożną nie wiesz nawet, kto był kierownikiem drużyny. To Olek Karamon, który do tej pory mile wspomina współpracę z Baniakiem. Ojejku RITA! Na miłość boską! Totalna kompromitacja. Daj se na zatrzymanie. Medykiem nie jestem, to mogę ci tylko doradzić: zatkaj se kołkiem wszystkie ubytki, szczególnie te w głowie. Baj... już nie [...] . OK? Nie psuj razem z Psujem weekendu jaślanom. Proszę na kolanach, błagam... Psuj? Czy Psuj to twe nazwisko? Coś mi się wydaje, że ksywa z [...]? Prawda?
Odpowiedz
0
@ zatroskany
dnia 21.08.2010, 15:24 · Zgłoś
nie kurowska nie baniak nie zdunski ...... to moze to moze pan kononowicz by odpowiadal buhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Odpowiedz
0
@ Psuj
dnia 21.08.2010, 14:53 · Zgłoś
Taki psuj na Burmistrza. Puścić komuszka na Saharę to piasku zabraknie. Niech się zajmie pisaniem pamiętników a nie
aspiruje do stanowiska, które kilkakrotnie przerasta jego możliwości. Chyba, że jako harcownik. Gostek jest za rzadki - jak [...]... P.S. Następny komentarz z bluzgami to będzie tow. B. we własnej osobie , ale pod pseudo.
Odpowiedz
0
@ RITA
dnia 21.08.2010, 14:12 · Zgłoś
ad vocem... nie obawiaja się mnie - wśród kobiet, też [...], choćby w byłym SLD - było kilka RIT :))). Dlatego jak będą się pojawiały nieprwdziwe propagandowe teksty o zasługach, to będzie dementi.
...wszystko się zgadza 0 sukcesów sportowych w jakielkolwiek dziedzinie choćby na szczeblu wojewódzkim w dyscyplinach klubowych.
Ale jest osiągnięcie ''rozgrywki szkolne i studenckie''. Dziękujemy za pomoc w uzupełnieniu wiedzy na temat wybitnych osiągnięć sportowych i bycia wybitnym sportowcem jasielskiego sportu.
...co do pomagania w awansie dziewczyn do II ligi, to jak to czyta Jasiu Betlej albo Marek Bajorek lub Adaś to się zalewają śmiechem z tych żartów o pomaganiu, bo to według nich ta osoba to pierwszy dekonstruktor :))) Co do siatkówki męskiej - z tego co mi wiadomo jedyni zasłużeni to Olek czerwiński i Jan Zawiliński, dzięki nim powstała III liga a później II. Tak samo jeżeli chodzi o piłkę nożną ówcześni działacze mają zupełnie inne zdanie. Zapytajcie kierownika drużyny.
Odpowiedz
-1
@ [...]
dnia 21.08.2010, 12:18 · Zgłoś
Leo o 5:56 musisz spać, bo tak bredzisz, że hej. Nie można było wyremontować, bo nic leniu nie robisz i nie płacisz podatków, to skąd kasę wziąść? Wmontuj jakiś wysuszony silnieczk do twojej [...], to może ci coś rozrusza, choć wątpię, bo jak nie ma zwojów, to silnik nie zadziała.
Ty !do Zwykły pracownik! Blokady są przeróżne. Ty masz pecha,bo wpadł ci paprok do mózgu(wątpliwe czy posiadsz takie urządzenie), i zablokowało. Musisz wejść w porozumienie z Leo, to może uda wam się rozkiklać tą nawijkę.
Odpowiedz
0
@ LSD,LSD,LSD
dnia 21.08.2010, 11:01 · Zgłoś
RITA,po pierwsze tyś nie ONA, po drugie [...] był mistrzem województwa szkół średnich w siatkówce razem z Olkiem Czerwińskim, wcześniej był mistrzem powiatu w biegu narciarskim młodzików i wicemistrzem powiatu w skokach narciarskich, poza tym był bramkarzem III ligowej drużyny "Pektowin", a na Mistrzostwach Polski Studentów w Judo zdobył brązowy medal, to ten [...] założył później sekcję judo w Jaśle, to ten [...] doprowadził do wznowienia udziału siatkarzy w III lidze, to ten [...] był jednym ztych, którzy pomagali w awansie dziewczyn w latach 90-tych do II ligii, to ten [...] uratował Czarnych od spadku do V ligi, i zostawił klub oddłużony i jeszcze na dodatek z kasą. Więc nie łgaj, odwiedź lokal Za Bursą, bo teraz sobie przypominam, jak spadłeś z trzepaka na głowę, i od tego czasu jedna klapka uderza o drugą(więcej nie posiadasz) i w tym co nosisz na karku jest jeden stukot.
Odpowiedz
0
@ RITA
dnia 21.08.2010, 10:21 · Zgłoś
[...] nie jest żadnym byłym siatkarzem, w tej dyscyplinie sportu nic nie osiągnął, był rogrywającym ale chyba na trzepaku pod akademikiem. Nie słuchajcie tych bzdur, ten gość nie był nigdy siatakrzem, a co dopiero dobrym. Sportowcem też żadnym, żyłam w tamtych czasach to wiem, żero sukcesów mistrzowskich klasy choćby wojewódzkiej. Epizod w judo to wyjazd na mistrzostwa STUDENTÓW. W rozgrywkach klubowych 0 sukcesów. Dlatego prosze nie robic z siebie teraz sportowca, a tym bardziej siatkarza, bo to dyscyplina zespołowa, a nie przeznaczona dla jednego psuja.
Odpowiedz
0
@ do Zwykły pracownik
dnia 21.08.2010, 10:14 · Zgłoś
Jeśli dyrektor mosiru nic nie może zadziałać w sprawie mosiru to po co to stanowisko?niech pokaże klasę i zrezygnuje,napisze oświadczenie"W związku z tym,że nic nie mogę na tym stanowisku z powodu.......".Jak będzie burmistrzem też pewnie znajdzie się ktoś wyżej kto blokuje działania burmistrza.
Odpowiedz
0
@ kama
dnia 21.08.2010, 09:01 · Zgłoś
Katerina chyba zgłupiałaś !!!Pruchnicki przedsiębiorcą???...w zarządach z nadania SLD a teraz emeryt a reszta???...zajęta grabieniem pod siebie idąc tokiem Twojego myślenia ---PODKUL NA BURMISTRZA!!!!!! JASŁO MLEKIEM I MIODEM PŁYNĄCE !!!
Odpowiedz
0
@ Jaślanka
dnia 21.08.2010, 06:48 · Zgłoś
xxx.Epoka S.Z się skończyła. Masz dużo racji. Należy jednak pamiętać,że to S.Z wypromował najpierw Janusza Raka, później Andrzeja Czerneckiego, a na końcu Marię Kurowską. Lepiej zmienić 20 letni sposób promowania kandydatów na burmistrza. Niech za popieranie nie biorą się partacze, mający partykularne interesy, dobrze by było, żeby kościół zajął się nauką kościoła, a nie polityką. Niech społeczeństwo ma swobodę w wyborze swojego kandydata, bez narzucania w różnej formie kandydatury, i na dodatek z miejsc do tego niewłaściwych.Po to powstała Solidarność w 1980 r, aby dzisiaj można się cieszyć z wolności i demokracji, chociaż wielu pseudo działaczom solidarnościowym to nie odpowiada,bo rządy absolutne w głowach im poprzewracały. Jestam przekonana,że te zawody wygra świetny rozgrywający(były siatkarz) Baniak.
Odpowiedz
0
@ Leo
dnia 21.08.2010, 05:56 · Zgłoś
Pierwsze Baniak musi osuszyc silniki do krytego basenu , ludzie jesli gosc nie potrafi przywrocic jednego obiektu sportowego , ktore bylo jedynym miejscem dla mlodych to myslicie ,ze pokieruje miastem godziwie . Moge sobie wyobrazic jak zabezpieczy miasto przed nastepna powodzia . Szkoda tego basenu , piasli ,ze odremontowano ten odkryty , a moje dzieci nogi zdarly w brodziku do krwi . Super remont zrobil pan Baniak
Odpowiedz
0
@ LSD LSD LSD
dnia 21.08.2010, 01:25 · Zgłoś
Pierwsza sprawa - życiorys tego pana jest mizerny, jakie ten pan ma doświadczenie menadżerskie, kierownicze, gdzie był ceniony i samoistnie awansowany za dobrą robotę? Tylko pętactwo po synekurach, koneksjach politycznych, kończył się układ kończyła praca. I na bezrobocie i szukanie zemsty i do tej partii, to do następnej, byleby dorwać państwowego grosza, to jest menadzer, który ma zarządzać moim miastem.
To Zduński, może i jest nauczycielem, ale nie s[...]ł z partii do partii, nie ma tylu wrogów, nie [...] na nikogo. Normalny czysty życiorys i kariera zawodowa niczym nie utytłana.
Odpowiedz
0
@ do Naiwność
dnia 21.08.2010, 00:54 · Zgłoś
Pięknieś to Kolego ujął.

"B"ełkot w tym wątku jest tak dramatycznie napastliwy i nużący (może dlatego, że pisany jedna ręką), że każdy rozsądny głos w tym szambie iskierkę nadziei w moje skołatane serducho wlewa.
Czasem myślę, że w moim mieście niewiele mądrego zostało i z czasem coraz gorzej i jakby luźniej na ulicy....
Pozdrawiam Cię.
Odpowiedz
0
@ ppp
dnia 20.08.2010, 23:15 · Zgłoś
Sami [...] ,czy tylko mam takie wrażenie jak czytam te [...]...
Odpowiedz
0
@ Zbyszko z Bogdańca
dnia 20.08.2010, 20:45 · Zgłoś
Oj Naiwność "jakiś" ty [...]! Tadzia nikt nie kupi!Najważniejsi przyjdą na kolanach do Baniaka, ale nic z tego.Nie ma ważnych i ważniejszych. Są [...], jak ty i normalni.Ten gość powiedział,że trzeba stwarzać warunki dla młodego pokolenia, a nie żyć np. bitwą "Pod Grunwaldem"
Odpowiedz
1
@ xxx
dnia 20.08.2010, 20:13 · Zgłoś
Mamy nadzieję, że Burmistrzem zostanie Andrzej Czernecki, doświadczony pragmatyk który dużo dla Jasła zrobił i byłby jeszcze więcej zrobił gdyby mu nie utrudniał +++ S.Z który tak usilnie chciał swoją towarzyszkę obasdzić na fotel no i mamy efekty mizerne.
Odpowiedz
0
@ Siatkarze
dnia 20.08.2010, 20:07 · Zgłoś
Prezesie Tadeuszu jesteśmy z Panem. Tylko szkoda będzie,gdy odejdzie Pan z MOSiR do ratusza
Odpowiedz
0
@ Naiwność
dnia 20.08.2010, 18:42 · Zgłoś
W swojej naiwności towarzysz B. zakłada, że ponownie zbierze część głosów i zaniesie w darze przyszłemu zwycięzcy, w 2 turze, za co ten pozwoli mu piastować stołek derektora MOSIR conajmniej przez następną kadencję. Niekoniecznie uda się powtórka z rozrywki, bo opiera się na założeniu, że ciemny naród /tu jasielski/ wszystko znowu kupi i nabierze się po raz drugi. Nie jest to poważny kandydat tylko [...], tak jak Zduński. Najważniejsi jeszcze się czają, a towarzysz B. po raz kolejny będzie służył im za podnóżek. Przybiegnie merdając ogonkiem by zahandlować zebranymi głosami. Fakty te nie przeszkadzają mu puszyć się oraz w odpowiedniej chwili podpiąć się do okrętu jak [...] i nawoływać: płyniemy...
Odpowiedz
0
@ ViceHrabiaDeValmont
dnia 20.08.2010, 18:14 · Zgłoś
kolejny wybitny kandydat, prawie tak samo wybitny jak Zduński, a może jeszcze bardziej...
Odpowiedz
0
@ Mieszkancy KSJ
dnia 20.08.2010, 18:08 · Zgłoś
My mozemy postawic na powaznego kandydata ... tylko gdzie on jest ???
Odpowiedz
-2
@ kobi
dnia 20.08.2010, 17:14 · Zgłoś
Jeżeli tacy będą kandydaci na burmistrza to nic dziwnego, że Kurowska wygra w pierwszej turze. Jaślanie obudźcie się i postawcie poważnego kandydata, który miałby szanse wygrać z obecnie panującą królową.
Odpowiedz
0
@ Tropiciel
dnia 20.08.2010, 17:08 · Zgłoś
Słuchaj Jaślaku, nie asekuruj się i pisz poprawnie tzn. Baniaku! OK?
[...], ty o tym nie wiesz,ale Baniak będąc w opozycji do poprzedniej władzy nie patrzył na to, tylko wykorzystując swoje możliwości pomógł władzy jasielskiej zdobyć 1.500.000,00 zł na rewitalizację parku i drugie tyle na remont oddziału wewnętrznego jasielskiego szpitala, tylko było o tym bardzo cicho, ponieważ nikogo nie było stać na to, żeby chociaż powiedzieć dziękuję. Marek, jeszcze Baniak nie zrobił ruchu, a ty już przeszkadzasz.
katarina! Boże wielki. Nie obrażaj zacnych ludzi! Nie pchaj do jednego worka uczciwych z przekrętami.Tylko Tadziu jest w stanie powstrzymać zamach na kasę miejską przez pseudo biznesmenów. Nikt nie jest go w stanie oszukać. Zresztą, co tu wiele mówić. Wygra w cuglach!
Odpowiedz
0
@ PiS-man
dnia 20.08.2010, 17:00 · Zgłoś
Towarzyszu Lenin - Wasze słowa są niczym miód spływający na skołatane serca tych działaczy z PiS-u, którzy doceniają klasę reprezentowaną przez Panią Marię Kurowską, która jak żaden poprzedni burmistrz Jasła, potrafiła zjednoczyć wokół wspólnych celów ludzi niezależnie od ich wieku, wykształcenia i poglądów :D Wszyscy świadomi mieszkańcy Jasła doskonale wiedzą, że jest tylko jeden poważny i odpowiedzialny kandydat: Maria Kurowska! :D
Odpowiedz
0
@ do spike
dnia 20.08.2010, 16:40 · Zgłoś
A gdzie jest napisane, że ten Pan studiował na Uniwerku Rzeszowskim? Studiował w Rzeszowie, ale na filii UMCSu.
Wykształcenie administracyjne idealne to zajmowania funkcji Burmistrza.
Odpowiedz
2
@ katarina
dnia 20.08.2010, 16:32 · Zgłoś
Czy Baniak,czy Kurowska ,czy inny kandydat bez doświadczenia w biznesie lub przemyśle to naprawde nie ma większego znaczenia.Potrzeba ludzi z doświadczeniem i wizją.W Jaśle jest kilka osób,które mogą spełnić oczekiwania mieszkańców ale niestety zbyt dużo zarabiają w swoich biznesach i nie dadzą się namówić,niestety.E.Gierut,J.Kruczak,J.Pruchnicki,J.Żołna.Namówcie któregoś a Jasło rozwinie się jak nigdy dotąd.
Odpowiedz
0
@ [...]
dnia 20.08.2010, 16:26 · Zgłoś
Z całym szacunkiem dla Pana Baniaka i innych ewentualnych tzw. bezpartyjnych kandydatów, ale w obecnej polskiej rzeczywistości cokolwiek ( pieniądze ) dla miasta Jasła załatwić może jedynie przedstawiciel partii , najlepiej rządzącej.Inni mogą tylko
obiecywać.
Odpowiedz
0
@ Marek
dnia 20.08.2010, 15:48 · Zgłoś
Były pilkarz - juz my wiemy nawet który . Nic wielkiego nie pokazaleś . A III liga ? Był czas można bylo pomagać a nie przeszkadzać .
Odpowiedz
0
@ Juzek
dnia 20.08.2010, 15:46 · Zgłoś
Tadek zmieniłeś imię na Marian. Brawo [...].Masz objawy schizofreni. Baniak nie potrzebuje kasy. Ludzie ratujcie Mariana vel Tadka, toż on dogorywa z wściekłości i zazdrości. Biedny Marianku stanąłeś w rozwoju w epoce kamienia łupanego. Marian ?! Co Ty [...] potrafisz??? Wiem! Fekaliować!
Odpowiedz
0
@ Jaślak
dnia 20.08.2010, 15:30 · Zgłoś
dlaczego tak bardzo się boicie i wypisujecie tylko inicjały waznych dla Jasła polityków. Napiszcie wprost że A.K to Adam Kozak który promował Banioka.
Odpowiedz
0
@ Marian
dnia 20.08.2010, 15:03 · Zgłoś
Cóż można powiedzieć? Facet ma objawy narcyzmu...Ubawił mnie po pachy swoją decyzją,a pewnością siebie- rozbroił.Co ten facet umie i potrafi? Jakie ma cv??? Ludzie taż to nowy Kononowicz...Oj biedne to Jasło,oj biedne,skoro takich faworytów pokazuje publicznie pod urnę..
A w gruncie rzeczy chodzi o forsę i chore ambicje.Tymi zaś fekaliami miasto nie doczeka rozwoju!Ludzie zacznijcie myśleć,do ciężkiej [...]!!!
Odpowiedz
0
@ Do Tadka
dnia 20.08.2010, 14:19 · Zgłoś
czytaj ustawę z dnia 16 lipca 1998r- ordynacja wyborcza do rad gmin rad powiatów i sejmików województw (dz.u. z 1998r nr 95,poz 602), to się dowiesz co to jest "komitet wyborczy wyborców"- [...]ku!!!
radca prawny
ps. nie używaj tak pięknego imienia, jakim jest tadek.
baniak na pewno wygra, przecież nie ty- skwaśniałe mleko!!
Odpowiedz
0
@ Były piłkarz
dnia 20.08.2010, 13:58 · Zgłoś
Tadek Baniak mówi,że w Jaśle powinna być conajmniej III liga piłki nożnej i dwie drugie ligi w piłce siatkowej. To jest realne. Jak On tak mówi, to tak będzie, bo słów na wiatr rzucać nie potrafi.Ale,zeby tak było musimy Go wybrać.Wybierzmy!
Odpowiedz
0
@ Tadek
dnia 20.08.2010, 13:28 · Zgłoś
do Rozum: towarzyszu B. nie pasuje występować pod takim pseudo , bo nie masz pojęcia co się kryje pod tym słowem - jesteś przecież niezależny nawet od rozumu , zwłaszcza swojego. P.S. Co to jest za popaprana nazwa: Komitet Wyborczy Wyborców? [...] Maślanki. Nawet nazwy nie wymyślicie poprawnej, a co dopiero napisać po polsku jakieś zdanie pojedyncze , a nie daj Boże złożone. Taki efekt jeżeli kończyło się zaocznie szkoły w Uniwersytecie Ludowym w [...] /nie [...]/.
Odpowiedz
0
@ Rozum
dnia 20.08.2010, 12:23 · Zgłoś
No wreszcie właściwy człowiek na właściwym miejscu. Ci co mają [...] ze strachu, ujadają jak wśiekłe psy. Tylko Baniak da sobie radę z przekrętami,[...], obłudnikami i im podobnymi. Z niektórych tzw. komentarzy jasno wynika, że boją się o swoje stołeczki. Dla takich nie ma litości.Baniak to pewniak. Jaślanie już to zrozumieli. Koniec dwudziestoletnich układów i układzików jasielskich!!!
Odpowiedz
0
@ Do dziurkacza
dnia 20.08.2010, 12:13 · Zgłoś
Tobie z każdej dziury lecą wióry i mętny [...]. Twoje miejsce- tylko [...] !
Odpowiedz
0
@ obywatel gc
dnia 20.08.2010, 10:32 · Zgłoś
rj @ opieram!
Odpowiedz
0
@ ANTIDOTUM
dnia 20.08.2010, 10:20 · Zgłoś
Czy to ważne kto jest z jakiej partii,w takim mieście jak Jasło powinno głosować się na nazwiska a nie na partie.
Baniak Burmistrzem.
Odpowiedz
0
@ brooklin do TP
dnia 20.08.2010, 10:15 · Zgłoś
TP dnia 19.08.2010, 22:08

Czarnecki na burmistrza

jeżeli chodzi Ci o byłego burmistrza to jest to ANDRZEJ CZERNECKI
Odpowiedz
0
@ opamietajcie sie
dnia 20.08.2010, 10:15 · Zgłoś
Baniak ty [...] co malo ci pieniedzy jak teraz jestes dyrektorem MOSIRU a teraz chcesz stolek dyrektora zal.pl
Odpowiedz
0
@ jaślan
dnia 20.08.2010, 10:04 · Zgłoś
Może i byłbym za ale wydaje mi się, że nie ma szans...
Odpowiedz
0
@ dziurkacz
dnia 20.08.2010, 10:02 · Zgłoś
Kurcze bałagan na mosirze ([...] [...]żeria , fuszerka budowlana ) kabaret z zamykaniem klubu na Śniadeckich a potem placz w mediach że nie dajemy rady i miasto musi przejąć obowiązki rzadzenia . Skoro na takim obiekcie nie dajemy radę to strach pomyśleć co bedzie z machiną miejską .Jak wczesniej ktos trafnie napisał , tu trzeba kogos kto ma doświadczenie - przedsiębiorca ktory ma wyniki , nie mylić z mianowanymi prezesami którzy sprywatyzowali/rozwalili jakąś firmę . Kogoś kto sam coś stworzył , ale komu z takimi umiejętnosciami chce się babrac w tym szambie ?
Odpowiedz
0
@ ciekawy
dnia 20.08.2010, 09:11 · Zgłoś
DLACZEGO PAN BANIAK W KARIERZE ZAWODOWEJ TAK WĘDROWNY TRYB ŻYCIA PROWADZI ?.JEST TAK DOBRY ŻE WSZYSCY GO POTRZEBUJĄ CZY SIĘ GO POZBYWAJĄ ???
Odpowiedz
0
@ lis
dnia 20.08.2010, 08:57 · Zgłoś
Jasielski Dyzma atakuje...baniak ty wstydu ani wygladu nie masz ...a gdzie rozum...
Odpowiedz
0
@ do swen
dnia 20.08.2010, 08:38 · Zgłoś
smiesza mnie takie ujadajace na kosciol kundelki jak ty swen
Odpowiedz
0
@ Realista
dnia 20.08.2010, 08:21 · Zgłoś
Bawi mnie naiwność internautów piszących,ze Baniak "cos ruszy" w Jaśle.Jeszcze bardziej opinie, ze to człowiek prawy. Skończył administrację w dawnej filii UMCS w Rzeszowie(to takie studia dla sołtysów). Miał kłopoty ze znalezieniem roboty. Rwie się do władzy bo to kasa i prestiż, no i kolesie czekają w kolejce po stanowiska. Zapomnieliście, że stanowisko dyrektora MOSiR-u dostał od PiS-u za sponiewieranie Czerneckiego podczas kampanii? Wg. mnie postać podejrzana i nieciekawa. Czy Jasłem zawsze musi rządzić [...]?
Odpowiedz
0
@ patrycja
dnia 20.08.2010, 08:15 · Zgłoś
głosujcie na pana baniakaa !!!!
Odpowiedz
0
@ JUJEK
dnia 20.08.2010, 08:12 · Zgłoś
Ciekawe kogo będzie obsmarowywał w swoich ulotkach, poprzednio Czarneckiego a teraz?????????????wiem tego, który bedzie miał największe szansę.........później poprze go w zamian za jakiś stołek hahaha!!!!!
Odpowiedz
0
@ jan
dnia 20.08.2010, 08:05 · Zgłoś
Czelusniak was pogodzi !
Odpowiedz
0
@ ********
dnia 20.08.2010, 07:56 · Zgłoś
Popieram Baniaka, może wreszcie miasto pójdzie do przodu, a nie cofnie się w rozwoju jak to teraz miało miejsce.
Odpowiedz
0
@ zniesmaczony z jasła
dnia 20.08.2010, 07:32 · Zgłoś
Robią wszystko aby w nadchodzących wyborach wygrała Pani Maria Kurowska bo rozbijają glosy na wiele mniejszych różnego rodzaju ugrupowań ( myślę, że Pna Tadeusz wie o tym i jest to jego kartą przetargową bo Pani Maria też chce być). I TAKIE PYTANIE DO PANA BANIAKA: Czy już Pan nie sympatyzuje z tymi partiami i organizacjami z którymi poprzednio było Panu po drodze. Ja osobiście nie wybaczę Panu SLD!!!!! A może to taka strategia : Wystartuję i przekażę swoje poparcie po 1 turze tej osobie, która będzie miała największe szanse na burmistrza i wtedy utrzymam stołeczek dyrektora MOSiR ? Jeśli tak to jest to przyziemne i z niskich pobudek. I jeszcze taka refleksja - Czy przynależność do Solidarności też była tylko przygrywką aby chapnąć stołek ? Szkoda, że autor "ZAPOMNIAŁ" napisać, że drugą ilość gółosów, niewiele mniej od Pani Kurowskiej otrzymał Pan A. Czernecki czyli nieco wyżej w wyborach od Pana Tadeusza ( z całym szacunkiem), który niestety w porównaniu do Pani Marii i Pana Andrzeja miał naprawdę wiele mniej głosów - a jaka była kampania ze strony Pana Tadeusza warto sobie przypomnieć. Zaczekajmy jeszcze na inne kandydatury, które pomogą Pani Marii K. pozostać nadal burmistrzem.
Odpowiedz
0
@ Nasze Jasło
dnia 20.08.2010, 07:20 · Zgłoś
Krzysztof,ty jesteś taki konkretny! Chodź z nami!!!
A kuku- zostaniesz odblokowany, bądź cierpliwy.he,he...
Odpowiedz
0
@ rj
dnia 20.08.2010, 07:13 · Zgłoś
Jeśli na basenie sauna będzie w cenie biletu to zagłosuję na Niego.
Odpowiedz
0
@ aaaaaaaaaaauuuuuuuuu
dnia 20.08.2010, 00:55 · Zgłoś
Tadziu, bój się Boga. Jak Ty sobie poradzisz z takim miastem? Za delikatny jesteś. Tu trzeba menadżera i kogoś kto weźmie to towarzystwo za twarz i nie patrząc na boki pójdzie do przodu. A może tak nie wybory lecz kontrakt z fachowcem?
Odpowiedz
0
@ www.patosqad.pl
dnia 19.08.2010, 23:46 · Zgłoś
nawet w komentarzach wypowiadają się działacze partyjni, sprzedaliście [...] politykom, popieram ludzi którzy cisną tym wszystkim pseudo politykom, baniak [...]

abdul na burmistrza

PATO SQAD
Odpowiedz
0
@ Pracownik MOSiR
dnia 19.08.2010, 23:22 · Zgłoś
Jeżeli Pan Baniak ma być takim burmistrzem jak dyrektorem MOSiR to spraw Panie Boże ,żeby się tak stało.
Odpowiedz
0
@ Sven
dnia 19.08.2010, 22:36 · Zgłoś
...OSOBIŚCIE [...] NA KATOLICKI PIS...
Odpowiedz
0
@ Sven
dnia 19.08.2010, 22:32 · Zgłoś
na niego to bym zagłosował jako jedyny nie przepada za [...] i ich finansowaniu chyba też nie lubi tej katolickich oportunistów, niebezpiecznej, prymitywnej, [...] [...],która mówi o ścisłościach,nie znając podstaw.jak gość będzie przeciw katolickiej [...] to będą zmiany dla ludzi ja wam mówię...
zbieramy się wszyscy i głosujemy !!!
Odpowiedz
0
@ A kuku
dnia 19.08.2010, 22:23 · Zgłoś
A teraz proponuję odblokować IP i pokazać ile postów nabił pan - [...] - "kandydat" obsrywacz.
Moc netu jest z tobą Tedi, baw się dobrze ludziku :))
Odpowiedz
0
@ d
dnia 19.08.2010, 22:21 · Zgłoś
zadłużył mosir teraz pora na urzad miasta zeby zrobic to samo, życze jasłu wszystkiego najlepszego ale niedługo kołaczyce nas prześcigną :(
Odpowiedz
0
@ xxx
dnia 19.08.2010, 22:15 · Zgłoś
A ja powiem tak -głosować na samego T.Baniaka to za wiele nie da ,bo co może sam Burmistrz trzeba głosowac na radnych z komitetu T.Baniaka to sami młodzi ludzie nie związani z zadną partią jedyne z czym są związani to SPORTEM.
Odpowiedz
0
@ TP
dnia 19.08.2010, 22:08 · Zgłoś
Czarnecki na burmistrza
Odpowiedz
0
@ Lenin Włodzimierz
dnia 19.08.2010, 22:01 · Zgłoś
PRAGNĘ POGRATULOWAĆ W IMIENIU TOWARZYSZY OBECNEJ PANI BURMISTRZ Z POWODU PEWNEJ REELEKCJI W LISTOPADZIE.

Klasa robotnicza w Jaśle ma wspaniałe poczucie humoru! No nie Pisman
Odpowiedz
0
@ jaślanka
dnia 19.08.2010, 21:59 · Zgłoś
i bardzo dobrze, może w końcu zajmie się konkretnym działaniem, a nie tworzeniem alejek i deptaków w mieście. Jasło to nie Ciechocinek i tu nie ma kto spacerować po deptaku, albo wysiadywać na ławkach, no chyba, że bezrobotni, których w Jaśle nie brakuje, bo władze nie tworzą nowych miejsc pracy. Koniec z PIS-em, mdli mnie na ich widok!!!
Odpowiedz
0
@ lis
dnia 19.08.2010, 21:56 · Zgłoś
baniak chlopie opamietaj sie .......nie rob z siebie blazna ...
Odpowiedz
0
@ spike
dnia 19.08.2010, 21:49 · Zgłoś
Witam Wszystkich
Coś dziwne co pisze w tym artykule jeśli chodzi o wykształcenie ubiegającego się o stołek. cytuje "Uniwersytet Rzeszowski rozpoczął swoja działalność od 1 września 2001 roku na mocy ustawy uchwalonej przez Sejm Rzeczpospolitej Polskiej w dniu 7 czerwca 2001 roku, podpisanej przez Prezydenta RP 4 lipca 2001 roku." i co na to nasz ubiegający się?? czyżby dopisywanie sobie wykształcenia??
Odpowiedz
0
@ do zwykłaego prcowni
dnia 19.08.2010, 21:41 · Zgłoś
A co to da zmiana z jednostki budżetowej na zakład budżetowy?. NIC przyjacielu. Jak sie nie znasz to sie nie wypowiadaj.On przez tyle lat sie tym zajmje? To w takim razie traci czas.
Odpowiedz
0
@ RITA
dnia 19.08.2010, 21:36 · Zgłoś
śmieszy mnie, jak ktoś pisze, że ten człowiek wiele wycierpiał od solidarności, a potem od SLD.
Zenujące jak pewnie sam o sobie pisze, że to jedyny prawy i niezależny kandydat.
Mi nic do tego niech sobie kandyduje. Tylko jeżeli będę widziała te głupawe wpisy, że go SLD i Solidarność skrzywdziły i w SLD to epizod, to będę opisywałą troszkę inną rzeczywistość, tą naszą a nie zmyśloną.
Pan [...] to były zasłużony organizator struktur jasielskiego SLD, który wszedł do SLD dzięki niejakiemu Adamowi [...] a tak to nikt go tam nie chciał. Większość SLD braci w tamtych czasch to był twardy beton, który na wieść, że porzucony prawicowiec pcha się do nich zareagowała bardzo niechętnie, wręcz alergicznie na Towarzysza B. Ale mając poparcie A.K. zdołał prześliznąć się przez niechęć starych członków SLD i zostać wysoko postawionym towarzyszem w strukturach partii. Co wywołało kłutnie w starym betonie i rozsadzanie partii od środka. Od tego momentu w krajobraz funkcjonowania SLD w jaśle wpisały się wojenki podjazdowe, kalumnie, podszepty, oszczerstwa, eliminacja konkurentów do listy wyborczej itp. Prawda jest taka, że wiele osób zasłużonych w SLD zostało skonfliktowanych, przez tego pana, z każdym toczył wojenki i to ich ktoś oszukał i rozmemłał im strukturę, a nie na odwrót.
A jak tak cię towarzyszu SLD skrzywdziło, to może masz cywilną odwgę przypomnieć nam skąd znalazłeś się po latach bezrobocia w ZUSie na stanowisku kierowniczym. Pewnie sam podanie zaniosłeś?
Dość mieszania i oszukiwania ludzi.
Dlatego jeszcze raz ktoś tu napisze, ze to SLD skrzywdziło Banioka, to dopiszę dalszą ciekawszą część epizodu towarzysza u czerwonych. Nie lubię cwaniactwa, kłamstw, obłudy i cynizmu. Jeżeli kogoś się źle traktowało, obmawiało, operowało metodami [...], to trzeba teraz mieć honor i się do tego umieć przyznać, że się wyrządziło dużo szkody.
Odpowiedz
0
@ ALA
dnia 19.08.2010, 21:36 · Zgłoś
ZDUŃSKI IDZ UCZĆ DZIECI TO CI LEPIEJ WYCHODZIŁO
Odpowiedz
0
@ W
dnia 19.08.2010, 21:34 · Zgłoś
GŁOSUJCIE NA BANIAKA ON ZROBI PORZĄDEK W TYM MIEŚCIE I ZACZNIE OD TYCZ NIE PRZYCHYLNYCH
Odpowiedz
0
@ A
dnia 19.08.2010, 21:32 · Zgłoś
wkoncu normalny czlowiek na poziomie pan Baniak głosowac bede na niego. moze wkoncu zrobi porzadek w miescie bo dzisiejszymi wladzami nie idzie nic zalatwic.. tylko siedza i [...] w te fotele.. uwazaja sie za wazniejszych niz sa.
Odpowiedz
0
@ Krzysztof
dnia 19.08.2010, 21:28 · Zgłoś
Jak na razie wszyscy pędzą do koryta. Nikt nie zaprezentował konkretnego programu! Co więcej, po powodzi jest olbrzymie pole do popisu!!! Popatrzcie na pobliskie Krosno, popatrzcie na tamtejszego prezydenta, na jego historię przedsiębiorcy, którą profesjonalnie przeniósł do zarządzania urzędem wraz z konkretnym pełnym energii wiceprezydentem. Zazdroszczę Krosnu niestety puki co i wierzę, że znajdzie się "konkretny człowiek"
Odpowiedz
0
@ Krzysztof
dnia 19.08.2010, 21:25 · Zgłoś
Do Zwykłego Pracownika.
jeśli nic nie zależy od tego człowieka w sprawie funkcjonowania MOSIR to co należy do kompetencji dyrektora Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Jaśle ???? Po co więc płacić dyrektorskie pensje człowiekowi, który nie jest decydentem tylko przedłużeniem ręki urzędników? Jeśli tak jest jak piszesz Zwykły Pracowniku, będąc na miejscu tego Pana dawno podałbym się do dymisji bo w takim przypadku to nieuczciwe "wyciąganie pieniędzy podatników" na stanowisko nieadekwatne do kompetencji...
Odpowiedz
0
@ Propozycja
dnia 19.08.2010, 21:22 · Zgłoś
Czytamy z uwagą programy i wybieramy!!!
biedny,QqqQ, Jaslak,Lasalle, Felixx,Krzysztof, kandydaty, [...] A kuku.
Ja stawiam na Lasalle, chociaż cała 9-tka ma -sory- nie ma zwojów.hi,hi,hi
Odpowiedz
0
@ antidotum
dnia 19.08.2010, 21:13 · Zgłoś
Wreszcie odpowiedni kandydant na to stanowisko.
Może wreszcie coś z obiektami sportowymi ruszy ,bo jak będą obiekty to i wyniki powinny być.
Tylko kto wtedy zostanie dyr. MOSiR-u ? -zapewne obecna dyr. JDK.
Może będą tańsze bilety na baseny,bo jako Burmistrz można to zrobić a jako dyr. MOSiR nie (paranoja).
Ja głosuje na Tadeusza Baniaka.
Odpowiedz
0
@ M
dnia 19.08.2010, 21:10 · Zgłoś
krotko i zwiezle, jestem na nie:) Wciaz czekam na kandydata, ktory rzeczywiscie bedzie kompetentny
Odpowiedz
0
@ Zwykły pracownik
dnia 19.08.2010, 21:00 · Zgłoś
Krzysztofie! Ten człowiek od wielu lat chce zmienić sposób funkcjonowania MOSiR-u tj. zakładu budżetowego na jednostkę budżetową, jednak jego próby spalają na panewce. Wygra wybory, to i zmieni sposób jego funkcjonowania. Jeżeli podejmujesz jakiś temat, to się choć odrobinę przygotuj, przyjdź na MOSiR, popytaj jak to funkcjonuje, od kogo to zależy, a potem pisz. To nie jest własność Baniaka, tylko tzw. Miasta, i nie Baniak decyduje o tym, jak ma funkcjonować ten obiekt. Więc delikatnie rzecz ujmując- NIE OŚMIESZAJ SIE ZNAWCO INSTYTUCJI MIEJSKICH. Bądź bardzo daleki od zajmowania się tematami, których nie pojmujesz.
Odpowiedz
0
@ A kuku
dnia 19.08.2010, 20:57 · Zgłoś
O ja [...], mało się śliną nie udławiłem jak zobaczyłem tego newsa.
Uczciwy, pracowity i rodowity... [...] , umarłem po prostu.
Ted Baniak, specjalista od podstawiania nóg, rzygania na władzę (poprzednia kampania i kalumnie na Czerneckiego i spółkę), internetowy napinacz, nieudolny działacz sportowy - burmistrzem Jasła.
To tak niewyobrażalnie kretyński pomysł jak przenosiny stolicy do Krosna.
Ten pan nadaje się do sprzedawania różowych [...] w stylu "reformy" na rynku, a nie burmistrzowania.
Kłaniam się w pas. (no [...] nie wierzę...)
Odpowiedz
0
@ p.
dnia 19.08.2010, 20:18 · Zgłoś
coś za dużo tych zachwytów jak na jasielskie warunki(łubu dubu,łubu dubu,niech nam żyje...)a co do kandydata,jaki pan taki kram,śmieci po powodzi przy ogrodzeniu boiska dalej są i ta śmieszna zniżka od 18tej!!!na odkryty basen i tylko [...].dlaczego dla dzieci nie ma zniżki?
Odpowiedz
0
@ kandydaty
dnia 19.08.2010, 20:04 · Zgłoś
Co następna kandydatura to gorzej - czy naprawdę to miasto tak nisko upadło i nie ma jednego w miarę normalnego kandydata? Po kolej równia pochyła: Zduński, Baniak i ... tu można wpisać np. pewnego radnego, i innych już ochoczo przebierających nogami, z rączkami trzęsącymi się do kasy i władzy. Żaden z nich nawet nie piśnie o programie. Program to jedno słowo: koryto - i wszystkie środki prowadzące do tego celu są dozwolone. Kreowanie tow. B. na autorytet to mistrzostwo świata w wykonaniu domorosłego spin doktora z kanapowego komitetu. Już lepszym kandydatem byłby Wiesław Małe Jajo.
Odpowiedz
0
@ art
dnia 19.08.2010, 19:46 · Zgłoś
odpowiedz do Lassalle to poco piszesz jak nie śledzisz strumyka w którym pływa możne ciebie mamy wybrać bo jak jest ktoś konkretny na jakiekolwiek stanowisko w tym kraju to od razu [...] się człowieka
Odpowiedz
0
@ max21
dnia 19.08.2010, 19:29 · Zgłoś
do felixx! Ale ty [...]!!!
Odpowiedz
0
@ max21
dnia 19.08.2010, 19:27 · Zgłoś
Ucieszyła mnie decyzja Tadeusza Baniaka!Będę głosował na Niego a dlaczego ?Bo zrobi bardzo dużo pożytecznego dla Miasta Jasła!!!!
Odpowiedz
0
@ Krzysztof
dnia 19.08.2010, 19:14 · Zgłoś
Patrząc na Mosir i sposób funkcjonowanie tej jednostki byłbym daleki od powierzania temu człowiekowi Miasta Jasła.
Odpowiedz
0
@ Felixx
dnia 19.08.2010, 19:05 · Zgłoś
Wicia dawaj Baniak-a z bęzyną
Odpowiedz
0
@ Lasalle
dnia 19.08.2010, 18:46 · Zgłoś
Baniak na poziomie - depresji w okolicach Morza Martwego. SPORTY, Gościu już nigdzie nie staną, bo fabryka tytoniu już ich nie produkuje.

Ludzie, mowa o gostku, którego konsystencja pozwala przyczepić się do każdego okrętu i wołać głośno "Płyniemy !", do czasu aż się na nim poznają i spłukają. Wyliczę "Solidarność", SLD, próba zapisania się do PO (nieudana - szacun za czujność rewolucyjną), handelki z Kurowską. Pewno coś pominąłem - nie śledzę zbyt pilnie strumyka w którym toto pływa.

Na prawdę jaślanom potrzebne jest coś, co wygląda gorzej nawet od Kurowskiej ?
Odpowiedz
0
@ Bezpartyjny
dnia 19.08.2010, 18:45 · Zgłoś
Baniaka ogromne sprzatanie czeka. Da radę. Pomożemy!!!
Odpowiedz
0
@ xx
dnia 19.08.2010, 18:43 · Zgłoś
po co nowy stadion jak w Jaśle kibiców już nie ma.
Odpowiedz
0
@ art
dnia 19.08.2010, 18:43 · Zgłoś
wreszcie dobry kandydat rodowity jaślanin na pewno coś dla miasta zrobi
Odpowiedz
0
@ Gość
dnia 19.08.2010, 18:28 · Zgłoś
Baniak to człowiek dzięki, któremu wreszcie "SPORT" w Jaśle może stanąć na wysokim POZIOMIE! Głosujmy więc na niego!!!
Odpowiedz
0
@ PIS-man
dnia 19.08.2010, 18:13 · Zgłoś
Dobry kandydat popieram, czas na zmiany, pora pożegnać stary układ
Odpowiedz
0
@ as
dnia 19.08.2010, 18:10 · Zgłoś
może on wybuduje lepszy stadion? chociaż nie bo napewno sie pożrą z węgrzynem:d
Odpowiedz
0
@ v
dnia 19.08.2010, 17:57 · Zgłoś
stare SLD
Odpowiedz
0
@ do biedny
dnia 19.08.2010, 17:33 · Zgłoś
a Ty kim jesteś? Zdu... czy Kmi...? A może [...]
Odpowiedz
0
@ xxaaxx
dnia 19.08.2010, 17:32 · Zgłoś
jedyny dobry kandydat! [...] mi się chce już tymi z PO i z PISu, tak jak większości społeczeństwa. Trzeba nam niezależnego jaślanina, któremu zależy na naszym mieście!!!
Będę na niego głosować i myślę, że ma największe szanse!
Odpowiedz
0
@ Jaslak
dnia 19.08.2010, 17:25 · Zgłoś
Baniak? To juz które wcielenie tego człowieka?, Był już [...], potem za stołek dyrechtora pływalni poparł Kuroską, a teraz co sobą reprezentuje? Boże chroń Jasło od takich wielolicowców w sprzedawczyków, wiecznych kandydatów i [...].
To ja już wolę Kuroskom.
Odpowiedz
0
@ QqqQ
dnia 19.08.2010, 17:23 · Zgłoś
po prostu rozbawił mnie ten "news"
niby "bezpartyjny" a za PO..haHaha
no tak. nie ma lepszego kandydata tylko osoby nie znające się na rządzeniu? "hobby-ści" ludzie z innego świata
Odpowiedz
0
@ AZAG
dnia 19.08.2010, 17:13 · Zgłoś
BANIAK NAJPIERW ZAŁOŻYŁ SOLIDARNOŚĆ OD KTÓREJ SPORO PÓŻNIEJ WYCIERPIAŁ.PÓŻNIEJ MIAŁ EPIZOD Z SLD KTÓRY TEŻ MU DOCISNĄŁ.
WRESZCIE ZMĄDRZAŁ I POSTAWIŁ NA SIEBIE I LUDZI KTÓRZY TAK JAK ON CHCĄ DOBRA DLA JASŁA I JEGO MIESZKAŃCÓW . JESTEM JAŚLANINEM OD SREDNIOWIECZA (OPISANO W WIELU PUBLIKACJACH)I JEŻELI JEST MIEJSCE NA LIŚCIE :NASZE JASŁO : TO IDZMY RAZEM
Odpowiedz
0
@ biedny
dnia 19.08.2010, 17:09 · Zgłoś
tyle ma kasy i jeszcze mu mało
precz z baniakiem
Odpowiedz
0
@ Jaślanka
dnia 19.08.2010, 17:07 · Zgłoś
Nie ma lepszego kandydata od Baniaka.Rodowity jaślanin, niezależny, wykształcony, doświadczony. On to musi wygrać, po to żeby Jasło zaczęło żyć przyszłością, a nie przeszłością.
Odpowiedz
0
@ oko
dnia 19.08.2010, 17:01 · Zgłoś
W końcu ktoś komu zależy! Popieram !!!
Odpowiedz
0
@ zak
dnia 19.08.2010, 16:46 · Zgłoś
Baniak już scedował swe głosy na Zduńskiego.
Odpowiedz
0
@ XX
dnia 19.08.2010, 16:15 · Zgłoś
PRECZ Z PO i PIS !!!!!
GŁOSUJCIE NA BANIAKA
Odpowiedz
Dodaj komentarz
Piszesz jako:

Jaslo4u.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za treść komentarzy zgodnie z Polskim Prawem. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania i redagowania komentarzy niezgodnych z regulaminem.