Korzystając z portalu Jaslo4u.pl wyrażasz zgodę na użytkowanie mechanizmu plików cookie. Mechanizm ten ma na celu zapewnienie prawidłowego funkcjonowania portalu Jaslo4u.pl. Korzystając ze strony akceptujesz Politykę Prywatności portalu Jasło4u.pl

Będą kolejne zmiany w organizacji ruchu

32

Mieszkańców Jasła czekają kolejne zmiany w organizacji ruchu drogowego. Na razie nie wiadomo, której części miasta będą dotyczyć, ale wstępne plany już są. Przypomnijmy, że kilka dni temu wprowadzono zmiany na ulicach: Dworcowej, Wincentego Pola, 3 Maja, Ujejskiego i Kraszewskiego.


- W tej chwili funkcjonują już zmiany polegające na tym, że został odwrócony ruch na ulicy Kraszewskiego, wprowadzony ruch dwukierunkowy na odcinku Wincentego Pola i ruch dwukierunkowy na ulicy Dworcowej pomiędzy ulicami Staszica i 3 – go Maja – wylicza wiceburmistrz Ryszard Pabian.

Temat zmian w organizacji ruchu był już kilkakrotnie poruszany. Były także podejmowane liczne próby, choć dotyczyły nieco innych zmian. Nie udało się jednak ich wprowadzić w życie. Burmistrz przekonuje, że najbardziej istotne rozwiązania dotyczą ruchu na ulicy Dworcowej - Stwierdziliśmy tam bardzo duże natężenie po godzinie 15.-tej ,wyjeżdżających z ulicy Staszica. Po zastanowieniu i konsultacjach ze służbami starosty, jak i policją doszliśmy do wniosku, że puszczenie ruchu dwukierunkowego do ulicy 3-go Maja powinno ten temat rozwiązać – tłumaczy wiceburmistrz.

Jego zdaniem te zmiany usprawniły ruch w mieście, a kierowcy zdążyli się już przyzwyczaić do nowych rozwiązań.

Czytaj więcej: Uwaga! Od dzisiaj obowiazuje nowa organizacja ruchu!


(kp)

Reklama

Komentarze: 32

Dodaj komentarz Widok:
0
@ Mik
dnia 25.08.2010, 17:18 · Zgłoś
Trzeba wprowadzic w Jasle wiecej ulic dwukierunkowych. Nalezy zaczac od Ujejskiego i Kraszewskiego.
Odpowiedz
0
@ kier
dnia 25.08.2010, 11:28 · Zgłoś
do kierowcy!Jak sie dostaniesz na parking przy cmentarzu? Golebia powinna byc zpowrotem dwukierunkowa albo odwrotny kierunek od obowiazujacego w tej chwili,jak bedzie gololedz jak na stopie ruszyc w gore?
Odpowiedz
0
@ bolesław
dnia 24.08.2010, 16:06 · Zgłoś
zablokowaliście miasto robiąc deptaki ronda i zmieniając organizację ruchu w rejonie rynek, k.wielkiego, kościuszki, [...],gołębia i teraz chcecie pokazać co to też nie robicie. za wszystkie wasze nieudolne działania dostaniecie od wielu w tym odemnie podziękowanie. państwu radnym i burmistrzom podziękujemy i na trawę. dlaczego nie zrealizowaliście tego co obiecaliście w czasie kampanii wyborczej- rozliczymy was skandaliczni nieudolni. podobno zamierzacie budować kolejny pomnik z naszych pieniędzy !!! uważajcie aby was nie wygwizdano w czasie odsłonięcia kolejnego pomnika.
Odpowiedz
0
@ Akmo
dnia 23.08.2010, 23:21 · Zgłoś
Jak można zrobić drogę krajową z ulicy osiedlowej /Ujejskiego/. Jak mają brać zakręt /przy tak wąskiej ulicy/ wielkie samochody przy bloku z Ujejskiego na W. Pola, która do tego teraz jest dwukierunkowa. Poza tym zapomniano, że pod tą drogą jest tzw kurzajka i ciężkie samochody nie mogą tędy jeździć - tylko patrzeć jak pod asfaltem wypadną nawet metrowej głębokości dziury i samochody pozrywają zawieszenia. Tak było już nie raz, gdy próbowano wcześniej zmienić system ruchu tą drogą. Nikt tego nie pamięta??????
Odpowiedz
0
@ do kierowca
dnia 23.08.2010, 23:21 · Zgłoś
Idź się chłopie wyśpij i nie [...] głupot. W lewo skręca kilka aut a w prawo w szajnochy co drugie, także zastanów się chłopie co Ty piszesz. No chyba, że jeździsz z biedronki i chcesz zahaczyć na targowicę bo w biedronce marchewki brakło i fajnie było skręcać na zupełnie wolnym pasie, bo bury pies jeździ w lewo.. a na pewno nie tyle samochodów co w prawo.
Odpowiedz
0
@ xy
dnia 22.08.2010, 21:48 · Zgłoś
decydentom organizacji ruchu;az sie prosi by ustawic tablice informacyjne w kierunku gorlic,tarnowa ,krosna dla przejezdzajacych ,a chcacych zwiedzic centrum ,bo szukaja drog po peryferiach miasta
Odpowiedz
0
@ autostrady
dnia 22.08.2010, 09:03 · Zgłoś
Czy pomogą mi władze miasta GPSa aktualizować???
Odpowiedz
0
@ x.y
dnia 22.08.2010, 07:52 · Zgłoś
jestem zwolennikiem i popieram tych co chca likwidacji ruchu jednokierunkowego na ulicach naszego miasta,taki uklad byl dobry kiedy nie bylo obwodnicy ijaslanie mieli malo samochodow obecnie by wjechac do wlasnego garazu zachodzi potrzeba objazdu kilku ulic jest to nonsens,a slynny deptak uczynnic w godzinach od 6- 16 dla ruch w kierunku ulicy jana pawla nic mu nie zaszkodzi.
Odpowiedz
0
@ jestem z jasła :)
dnia 22.08.2010, 00:52 · Zgłoś
moim zdaniem zrobią szajnochy dwukierunkowa bo dlatego sie zabrali za asfalt tam...akurat na tym odcinku co jest jeden kierunek nie zauwazyliscie tego?
Odpowiedz
0
@ do kierowca
dnia 21.08.2010, 21:02 · Zgłoś
ciebie chyba pogieło,takjak teraz jest dobrze bo polowa aut skreca w szajnochy,a tak czekali w korku
Odpowiedz
0
@ mieszkaniec
dnia 21.08.2010, 20:55 · Zgłoś
Do Zefty. Misiu drogi, o co Ci chodzi z tymi rzekami. I tak tylko jedna przepływa przez centrum miasta. Ty na siłę chcesz się swoim samochodem wpchać do rynku. Po co? Pracujesz przy rynku? Masz nie tylko ul Kadyiego czy Igielną, masz też ul. Jagiełły, Lwowską, obwodnicę. Ja nie mam problemu jeżdzić po obowdnicy. Bardzo sprawnie i szybko przejeżdżam. Trzeba mieć tylko troche wyopbraźni. A nie zarzucasz mi prowincjonalizmu. Bo prowincjonalizm polega na patrzeniu na Jasło z pozycji małego miasteczka zamiast przez horyzont rozwoju. Gdyby miasta takie jak Kraków nie rozwijały się wg nowych trendów, to byłoby takie jak Biecz, przez którego od lat jeździło się przez rynek. I wtedy dopiero były spaliny.
Odpowiedz
0
@ ciumek
dnia 21.08.2010, 16:25 · Zgłoś
wprowadzic ruch dwukierunkowy na ulicy szajnochy!!!!
Odpowiedz
0
@ brutus
dnia 21.08.2010, 15:18 · Zgłoś
W pełni popieram zefta ,bardzo trafnie to ujął, no ale wystarczyłoby aby nasza władza poczytała trochę opinii ludu na takich forach jak to, a napewno ich decyzje co do ruchu kołowego w mieście byłyby o wiele trafniejsze.
Odpowiedz
0
@ Mike 38
dnia 21.08.2010, 10:16 · Zgłoś
Do Kazimiesz z jednej strony masz racje z drugiej nie jeździ się zgodnie ze znakami i przepisami a nie z przyzwyczajenia trzeba na znaki uważać i tyle
Odpowiedz
0
@ zetfa
dnia 21.08.2010, 10:05 · Zgłoś
do "mieszkańca" - cyt:"każde przyzwoite miasto ma rynek zamknięty. całe skupisko jest na obrzeżach". Każde przyzwoite miasto zazwyczaj nie ma 3 rzek,a jesli ma choc jedną to ma też kilka mostów odpowiednia liczbe dróg.W centrum Jasła jest jeden most a korki sięgają już rozmiarów wielkiej metropolii.Do komunikacji Zachód - Wschod pozostały w centrum Jasła dwie uliczki : Igielna i Kadyiego.Północ - Południe w sumie jedynie K.Wielkiego,bo t.zw. obwodnicą do szpitala czy na ul 17stycznia raczej żle sie jedzie.Same spaliny z zakorkowanych ulic prędzej czy póżniej doprowadzą do wymarcia mieszkańców,a kierowców do frustracji.Prowincjonalizm w myśleniu objawia się wlasnie u pana skoro pan tego nie ogarnia.Od dawna zresztą widać ze pojęcie inzynierii ruchu drogowego to dla władz w Jaśle prowincjonalna abstrakcja, a o inwestycji w kolejny most słyszy sie tylko przed wyborami.Deptaki i niepotrzebne ronda rodzą się bez problemu...
Odpowiedz
0
@ Kazimiesz
dnia 21.08.2010, 03:24 · Zgłoś
I tylko straż miejska zaciera ręce bo będzie wlepiać mandaty ludziom którzy jeżdzą z p[rzyzwyczajenia ;)
Odpowiedz
-1
@ KUPA
dnia 21.08.2010, 00:03 · Zgłoś
ONI TYLKO POTRAFIA KRASC !!!
Odpowiedz
0
@ mieszkaniec
dnia 20.08.2010, 23:38 · Zgłoś
i bardzo dobrze, że wyłączą rynek. każde przywoite miasto ma rynek zamknięty. całe skupisko jest na obrzeżach. nie jedzie się do rynku kupować, tylko do galerii, centrum handlowych. natomiast w rynku kupuje się w małych sklepikach, żeby sobie spokojnie pochodzić, a nie, żeby samochód jeździł, gdzie chce. trzeba proszę Państwa zmienić mentalność z prowincjonalnej na polską!
Odpowiedz
0
@ sumienie_urzedasow
dnia 20.08.2010, 22:17 · Zgłoś
Będą kolejne zmiany - oj będą, po wyborach w październiku!!!
Odpowiedz
0
@ obserwator
dnia 20.08.2010, 19:38 · Zgłoś
"KIEROWCA" ma rację i przyzna to każdy jasielski kierowca który często jeździ ta trasą. A ja sie zastanawiam czy nie jest to przyzwyczajanie ludzi do zamknięcia RYNKU !!! Przecież tak się robi aby później nie było mamrania że władza coś nagle zmienia. A tak to będzie po cichu i nikt / prawie / się nie zorientuje jak RYNEK będzie wyłączony z ruchu.
Odpowiedz
0
@ brutus
dnia 20.08.2010, 18:27 · Zgłoś
Do ace ...... w takim razie czegoś tu nie rozumiem.Czyżby to była droga prywatna starostwa że może sobie o niej decydować dowolnie mając w nosie mieszkańców. Czy też nie zależy mu na nowych rozwiązaniach komunikacyjnych w mieście?
Widząc co się teraz dzieje w mieście w dodatku po zrobieniu deptaka, należy moim zdaniem jak najszybciej zrobić tam drogę dwukierunkową. Choćby nawet od strony Krosna nie było skrętu w lewo aby nie blokować ruchu, zawsze można zrobić prawoskręt od strony Kościuszki. Jest ona na tyle szeroka że nie ma problemu czyż nie?
Odpowiedz
0
@ Ktoś
dnia 20.08.2010, 18:01 · Zgłoś
Kiedyś widziałem że gość wjechał tak koło AGRO MARKET-u tam pod zakaz z przyzwyczajenia a miśki go złapali :)
Odpowiedz
-1
@ Anoonim
dnia 20.08.2010, 16:56 · Zgłoś
Jasło zeszło na psy!!!
Odpowiedz
0
@ mała
dnia 20.08.2010, 16:35 · Zgłoś
kierowca ma racje!!!
Odpowiedz
1
@ RONDO
dnia 20.08.2010, 16:25 · Zgłoś
Powinni wybudować rondo na Kazia Wielkiego "na światłach" wprowadzić ruch prawoskrętny a ronda na Kazimierza kolo Franciszkanów i Baczyńskiego oraz na Piłsudzkiego i energopalu takjak i na obwodnicy tzn na Bieszczackiej wylocie z miasta tez by dobrze rowiazały sprawe oraz budowa mostu na gądkach słynna ława gdzie radny zając autem się woził zganiając ludzi na barjerki i pociągnąc od kraty do mockiewicz wzdłuż wału lub zaprojektować tak droge by mogła być wałem i droga jednocześnie?
Odpowiedz
0
@ kierowca
dnia 20.08.2010, 16:08 · Zgłoś
Proszę zacząć od ruchu na ulicy koło Żeromskiego, rynku, przy carrefour i przyrócić stan sprzed pogrzebu ŚP. Zająca. Czyli oba pasu prosto przy tym prawy warunkowy, a lewy w lewą stronę, bo każdy kierowca sobie tam radził, a teraz jest jeden wielki korek.
pozdrawiam
Odpowiedz
0
@ ace
dnia 20.08.2010, 16:04 · Zgłoś
@ brutus

Był wniosek miasta ale starosta się nie zgodził, a to było konieczne - było o tym pisane.
Odpowiedz
-1
@ zadowoleniec
dnia 20.08.2010, 15:53 · Zgłoś
Jest super , dzis wracałem z biby nad ranem i zero ruchu na mieście , kilka decyzji i taka poprawa .
Jestem zadooowooolony . Czekamy na jeszcze , może pod starostwem dreptaka zrobic ?
Odpowiedz
1
@ xx
dnia 20.08.2010, 15:30 · Zgłoś
GPS-y ogłupieją
Odpowiedz
2
@ monia
dnia 20.08.2010, 14:43 · Zgłoś
jaslo sie zmienia...to dobrze:)
Odpowiedz
1
@ brutus
dnia 20.08.2010, 14:21 · Zgłoś
Dlaczego do tej pory droga koło starostwa w rynku nie jest dwukierunkowa. Po zrobieniu sreptaka miał być tam ruch dwukierunkowy, rok już mija i nic. Czyżby starostwo bało się aby im czasem spaliny nie zaszkodziły. Mam już dosyć idiotycznych pomysłów naszej elity mając nadzieję że już niczego więcej nie zepsują. Jasło to nie Sopot czy Krynica i nie potrzeba nam deptaków, tylko dróg. Mam nadzieję że nowy burmistrz naprawi błędy poprzedników i włączy deptak do ruchu samochodowego, a także zbuduje nowe drogi bo jeszcze trochę i miasto się zakorkuje.
Odpowiedz
1
@ wwww
dnia 20.08.2010, 14:09 · Zgłoś
wprowadzic ruch dwukierunkowy na ulicy szajnochy odblokuje to ulice mickiewicza
Odpowiedz
Dodaj komentarz
Piszesz jako:

Jaslo4u.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za treść komentarzy zgodnie z Polskim Prawem. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania i redagowania komentarzy niezgodnych z regulaminem.