Korzystając z portalu Jaslo4u.pl wyrażasz zgodę na użytkowanie mechanizmu plików cookie. Mechanizm ten ma na celu zapewnienie prawidłowego funkcjonowania portalu Jaslo4u.pl. Korzystając ze strony akceptujesz Politykę Prywatności portalu Jasło4u.pl

Czy Alicja Zając zastąpi swojego zmarłego męża?

122
- Kontynuowanie działalności mojego męża jest jednym z powodów, dla których kandyduję na senatora RP. Kolejnym było to, że zwrócił się do mnie w imieniu prezesa Kaczyńskiego poseł Kuchciński i wydaje mi się, że tego typu propozycja do osoby, która nie jest politykiem, to jest wielki zaszczyt. Poza tym pozostaje jeszcze rok tej kadencji i dlatego też zdecydowałam się kandydować, ponieważ jest to na rok i jest to dokończenie pracy dwóch wybitnych parlamentarzystów, z których jeden był dobrze mi znany, a drugi był mi szczególnie bliski i dlatego muszę podjąć to wyzwanie podjąć – powiedziała podczas swojej pierwszej konferencji prasowej Alicja Zając, kandydatka na senatora z ramienia Prawa i Sprawiedliwości w okręgu krośnieńsko-przemyskim.


To trudna decyzja, ale życie toczy się dalej

Przewodnicząca Rady Powiatu Jasielskiego, wdowa po zmarłym w katastrofie lotniczej senatorze Stanisławie Zającu, otrzymała propozycję kandydowania w wyborach uzupełniających do Senatu od prezesa PiS Jarosława Kaczyńskiego.


- Ta decyzja może być dla pani Alicji trudna, ale życie polityczne toczy się dalej. Terminarze wyborcze są niereformowalne, z góry narzucone i my jako Prawo i Sprawiedliwość nie mamy innego wyjścia, tylko musimy dalej brać udział w życiu politycznym, mimo tej strasznej tragedii, która dotknęła przede wszystkim PiS. –
powiedział rozpoczynając spotkanie z Alicją Zając, Witold Lechowski, wicestarosta jasielski.

Mam zastąpić  Staszka?

Wstępne rozmowy na temat jej kandydowania toczyły się już w ostatnim dniu sprowadzenia trumien z ciałami zmarłych pod Smoleńskiem do Polski. - Moja skromna osoba została zauważona przez posłów, senatorów, którzy w rozmowach na uroczystości w Warszawie, jak również, gdy towarzyszyli mi w momencie kiedy na lotnisku witaliśmy ciała zmarłych, które w ostatnim terminie przyleciały do Polski też proszono mnie, abym rozważyła propozycję zastąpienia Staszka – wspomina pani Alicja.


To wielki zaszczyt

Kandydatka na urząd senatora nie ukrywa, że była do dla niej trudna decyzja, tym bardziej, że się jej nie spodziewała. Jednak poczytuje ją sobie za wielki zaszczyt i wyróżnienie. Podkreśla jednocześnie, że zastąpienie męża na tym stanowisku jest nie lada wyzwaniem. – Chciałabym w sposób właściwy najpierw poprowadzić skromną kampanię wyborczą, a później jeżeli zostanę obdarzona zaufaniem wyborców dalej pracować, chcąc w pewnej części zastąpić mojego męża. To będzie dosyć trudne, ponieważ wiele lat jego doświadczenia parlamentarnego trudno jest zastąpić, zwłaszcza, że ja nie jestem politykiem i nigdy w tej roli wcześniej nie występowałam. Natomiast pełnienie funkcji senatora jest to pewien rodzaj pracy politycznej i dziękuję również za zaufanie jakim obdarzyło mnie PiS, składając mi propozycję kandydowania. Uważam, to za wielki zaszczyt  i chcę w miarę swoich możliwości również włączyć się bardzo aktywnie w kampanię kandydata na prezydenta pana prezesa Jarosława Kaczyńskiego – mówiła Alicja Zając.

Rodzina i przyjaciele służą wsparciem i pomocą

Przyznaje, że podejmując decyzję kierowała się sercem i pamięcią o tym, co przez lata czynił jej mąż. Aktywnie uczestniczyła w życiu senatora i wspierała wszystkie jego działania. - Byliśmy małżeństwem 32 lata, a ostatnie lata to była wyłącznie działalność publiczna Staszka i w tej działalności ja mu towarzyszyłam na ile mogłam – mówi wdowa. W podjęciu decyzji pomagały także dzieci. - Zapytałam również swoje dzieci czy mam kandydować, kiedy ta propozycja została mi złożona. Powiedziały mi, że tak. Wspierają mnie moja synowa i mój zięć. Jeżeli się ma oparcie w rodzinie i przyjaciołach, które my mieliśmy i mamy wielu to myślę, że mi się uda – dodaje pani Alicja.

Chcę  kontynuować działania mojego męża

Kandydatka na senatora podkreśla, że chciałby kontynuować wszystkie działania prowadzone przez polityków Prawa i Sprawiedliwości, szczególnie przez jej męża. - Widzę, z tej działalności same rzeczy pozytywne. Wystarczy popatrzeć na naszą współpracę w ciągu czterech lat w Radzie Powiatu Jasielskiego, gdzie pracowali nie tylko członkowie PiS-u, ale również członkowie PO, jak starosta, w zarządzie zasiadali też członkowie PO. My potrafiliśmy w zgodzie budować pewne formy współpracy, która przynosiła dobre efekty. Ja należę do ludzi bardzo zgodnych i chciałabym dalej prowadzić tego typu działalność w porozumieniu i w zgodzie, dla dobra okręgu, z którego mam zaszczyt być kandydatem do Senatu – zaznacza A. Zając.

Nie mam pomysłu na kampanię  wyborczą, ale...

...Myślę, że partia, która zgłosiła moją kandydaturę będzie prowadziła kampanię kandydata na prezydenta i może będę miała szansę krok za tym kandydatem stanąć i uczestniczyć w tej kampanii, a przy okazji prezentować siebie – przyznaje kandydatka na senatora. Zaznacza, że jej dotychczasowa działalność nie ograniczała się tylko do Jasła czy powiatu jasielskiego, ale również do innych regionów.

Ludzie się  najważniejsi


Alicja Zając zna także problemy ludzi Podkarpacia i deklaruje swoją  pomoc w tym zakresie. - Najważniejsze zadania to praca dla ludzi. Wcześniej działałam zawodowo w ochronie środowiska teraz w pomocy społecznej, w likwidacji skutków bezrobocia. Te sprawy społeczne szczególnie mnie interesują i chciałabym się nimi zająć, zwłaszcza, że region podkarpacki i powiat jasielski czy sąsiadujące powiaty, to miejsca gdzie jest duże bezrobocie i gdzie są małe perspektywy rozwoju. Dlatego chciałabym to zmienić, żeby tutaj przybywali inwestorzy, ale nie wiem jak to spowodować – zastanawia się wdowa pod senatorze.
 

Katarzyna Pacwa-Wilk
k.pacwa@jaslo4u.pl
Reklama

Komentarze: 122

Dodaj komentarz Widok:
0
@ xyxl
dnia 09.05.2010, 22:15 · Zgłoś
Kobieto nie wyglupiaj sie,jeszcze ci malo.Maja racje ci co mowia,ze jak ktos zacznie chapac to trudno mu przestac,ciagle malo i malo.Z drugiej strony to wspanialy dodatek do naszej burmistrz,podobna mentalnosc,i aktywnosc.Tylko miasta i mieszkancow zal!
Odpowiedz
0
@ Rodak z US
dnia 09.05.2010, 21:09 · Zgłoś

Droga Alicjo - jesteśmy całym sercem z Wami ...gratulujemy decyzji, uda sie napewno ...
Serdecznie pozdrawiam i życzę wszelkiego dobra
franek:))
Odpowiedz
0
@ veni
dnia 09.05.2010, 14:15 · Zgłoś
brawo malutka dobrze napisane..
Odpowiedz
0
@ piękni
dnia 09.05.2010, 02:43 · Zgłoś
ja bym Pani Alicji nie poluzował tym bardziej że nie wiem czy to Jasło już orężem czy Bogiem stoi.Wyrcza ty wyżej niż ja ale do Leppera ci daleko. Sam nie wiem. Już taki brecht że na zdjęciu powaga absolutna.Pani Alicjo nie wiem. A co byś mi powiedział gdybyś miał 2 latka.
Odpowiedz
0
@ edi
dnia 08.05.2010, 22:18 · Zgłoś
w wolnych wyborach nie miałaby szans, to parodia demokracji
Odpowiedz
0
@ Berta
dnia 08.05.2010, 21:41 · Zgłoś
Jesli tacy ludzie chca kandydowac,ktorzy tylko prywate i korzysci wtym widza to koniec swiata.Tej pani trudno z tego zrezygnowac,po tylu latach siedzenia przy zlobie.
Odpowiedz
0
@ hm
dnia 08.05.2010, 21:18 · Zgłoś
Wojtek, idź z powrotem do podstawówki i naucz się pisać. Poparcie przez półanalfabetów szkodzi.
Odpowiedz
0
@ xxxl
dnia 08.05.2010, 20:16 · Zgłoś
[...] sie w glowie poprzewracalo,wydaje jej sie ze posadka dziedziczna,a gdzie kompetencje? A moze zal korzysci i wplywow do ktorych przywykla.Jeszcze jej malo.Wstyd!
Odpowiedz
0
@ dragoness
dnia 08.05.2010, 11:22 · Zgłoś
No super! A mój owdowiały mąż pójdzie uczyć do szkoły, aby kontynuować "dzieło mojego życia"!
Odpowiedz
0
@ Paranoja
dnia 08.05.2010, 10:18 · Zgłoś
Jak To Ludzie Sie Kochaja Niedawno Umarł A Tu Juz [...] Do Władzy Sie Pchaja Zenada Jak Dla Mnie :///
Odpowiedz
0
@ Adaś
dnia 08.05.2010, 09:19 · Zgłoś
Ten gość z lewej to na burmistrza pójdzie.
Odpowiedz
0
@ jaslanka
dnia 08.05.2010, 00:32 · Zgłoś
kazdy moze robic co chce,demokracja jest.Gdybym byla na miejscu p.Alicji tez bym tak postapila...chyba...Trzeba zyc dalej nawet po takiej tragedji.
Odpowiedz
0
@ agat25
dnia 07.05.2010, 22:20 · Zgłoś
pis-man , ty to jednak [...] jesteś i nie umiesz się z tym pogodzić <[...]> :)))
Odpowiedz
0
@ kik
dnia 07.05.2010, 22:15 · Zgłoś
po trupach do władzy....
Odpowiedz
0
@ Jaślak
dnia 07.05.2010, 21:52 · Zgłoś
Piszę bo rece opadają jak się czyta komentarze każdyma prawo głosu, głosu !! a nie bełkotu Wstyd ! jakim prawem mówicie drugiemu jak należy przeżywać tak osobistą tragedię, sami zapewne nic albo prawie nic nie robicie dla innych poza krytyką bo najprościej przecież jest narzekać!!
Odpowiedz
0
@ Jaślanka
dnia 07.05.2010, 09:36 · Zgłoś
Owszem, każdy ma prawo mieć soje zdanie w tej sprawie, ale jak czytam sobie niektóre komentarze, to myślę, że nawet taka straszliwa tragedia jak spotkała nasz kraj i wielu Polaków, nie nauczyła empatii i kultury niektórych z nas... a szkoda...
Odpowiedz
0
@ malutka
dnia 07.05.2010, 09:03 · Zgłoś
Wyrazy współczucia!nie dla p. Alicji ale dla Was komentujących....tok myślenia godny pożałowania!!!!
Odpowiedz
0
@ Wyborca
dnia 07.05.2010, 08:51 · Zgłoś
Koszmar!!!
Odpowiedz
0
@ [...]
dnia 07.05.2010, 00:33 · Zgłoś
[...] tu jest tu był i tu zawsze będzie. żyjcie i [...] zdrowo...
Odpowiedz
0
@ samsung
dnia 07.05.2010, 00:12 · Zgłoś
Kobieta po prostu intratną robotę po mężu przejmuje. To tak jakby owdowiała żona wyplatacza koszy sama zaczęła wyplatać bo zlecenia są. Z moralnego punktu widzenia nic mi tu nie zgrzyta, z żałobą się nie kłóci. Natomiast czy ma to sens od strony kompetencyjnej? To już niech wyborcy osądzą sami. Ja bym sobie koszyka nie zamówił u wdowy po wyplataczu. Raczej rozejrzał bym się za innym doświadczonym (Nie mówię tu o panach towarzyszących kandydatce na fotografiach. Ci to nie wyplatają lecz co najwyżej plotą a i szkarłatny kolorek na twarzy jednego co nieco [...]). Poza wszystkim PiS jest do bani.
Odpowiedz
0
@ PiS-man
dnia 07.05.2010, 00:10 · Zgłoś
Agat - widzę, że znowu wykorzystałeś zasoby wszystkich swoich 25 szarych komórek :D
Odpowiedz
0
@ s.
dnia 06.05.2010, 19:59 · Zgłoś
wolne wybory 1 kandydat ale mi demokracja tak jak za PZPR
Odpowiedz
0
@ leśmian
dnia 06.05.2010, 18:20 · Zgłoś
Śmierć męża nie jest dobrą trampoliną w drodze do wielkiej polityki.Dla normalnych wyborców będzie to decyzja nieetyczna i niesmaczna.Ale z drugiej strony,co ma [...] do polityki ...?
Odpowiedz
0
@ konrad
dnia 06.05.2010, 17:51 · Zgłoś
gratulacje
Odpowiedz
0
@ mieszkaniec65
dnia 06.05.2010, 17:26 · Zgłoś
sadzac po komentarzach to podkarpacie powinno byc normalne ale jak znam zycie wybory wygra tu pis hahaha dlaczego? dlatego ze bieda kumuluje glupote hahaha i nawet sp senator zajac nic tu nie poprawil na lepsze p. alicja tez nie chodzi tylko o zachowanie ukladow a moze myslaca czesc tej naszej spolecznosci jednak bedzie gora i podziekuje wszystkim pisowca? mam taka nadzieje
Odpowiedz
0
@ agat25
dnia 06.05.2010, 17:15 · Zgłoś
ETYKA MORALNOŚCI jest tej kobiecie [...] - O B C A !!! ... żal *** ściska widząc jak zdobywa się kapitał polityczny ,,obejmując'' w ramiona <futerał> ,,UKOCHANEGO'' ... jASIELSKIE [...] wsperające Zającową akcję <<<senator>>> jesteście odlotowo dupnięci pod sufit !!! .. to zrozumiałe że Stachu załatwił wam pracę w tym [...] Jasielskim zaścianku i teraz płaczecie nad nim wspierając Sołtysową na urzędnika państwowego bo inaczej wam *** ze stołków pospadają - OBŁUDNICY !!! -[...] się chce od tej *** CHIPOKRYZJI i OBŁUDY !... ale S Y F !!!... (,...)... ...
Odpowiedz
0
@ a ja jestem za
dnia 06.05.2010, 15:44 · Zgłoś
P.Alicjo - gratuluję decyzji. Mam nadzieję, że ma Pani poparcie rozsądnych i logicznie myślących mieszkańców Jasła i powiatu. Głupawymi komentarzami małostkowych i zazdrosnych ludzi, którzy Pani nie znają- proszę się nie przejmować. Jest to nasza polska, nie tylko jasielska rzeczywistość, gdzie liczy się tylko kasa, kariera,nepotyzm. Uważam, że niekoniecznie Pani po drodze z PIS-em i osobami na zdjęciu. Na Jarosława nikt z mojej rodziny nie będzie głosował!
Odpowiedz
0
@ bolo i lolo
dnia 06.05.2010, 15:36 · Zgłoś
pani Alicjo Zzzzz-et , jest pani [...] !!! zbijając kapitał polityczny nad trumną Stanisława świadczy o nikczemnośi potrzeby chwili PiS-uarowskich potrzeb przetrwania na Polskiej scenie politycznej !!!, jak znam życie , pani nie umie prawdziwego rosołu ugotować,a zabiera się za politykę :((( PANI JEST w ogólnych standartach na dnie współczesnej polityki !!! pani dobiła do DNA !!!- mam nadzieję ze tam pani pozostanie bo tam jest pani miejsce !. [...] nieudolna kobietko! ... W S T Y D Sołtysowo , totalna porażka tym bardziej że Jaślanie wiedzą jak się Pu-owo ,Zającowe sprawy <mają> !!! jeżeli myśli pani inaczej ,jest pani bliska spojrzenia w [...] pełen FEKALIÓW .
Odpowiedz
0
@ ja :P
dnia 06.05.2010, 14:39 · Zgłoś
na Kaczyńskiego nie będe głosować ale na P. Alicje TAK :P
Odpowiedz
0
@ duszyczka
dnia 06.05.2010, 12:23 · Zgłoś
mam pytanie...a gdzie etyka moralność sumienie?!!!jak można robić kariere polityka na śmierci najbliższej nam osoby?!!!pis bez sumienia!!!szopka odstawiona w tej polsce i tyle!!![...]...sie chce jak sie tu mieszka!!!
Odpowiedz
0
@ PiS-man
dnia 06.05.2010, 12:09 · Zgłoś
Sven - na jak długo dostałeś przepustkę? :D
Odpowiedz
0
@ kasia
dnia 06.05.2010, 09:32 · Zgłoś
Pani Alicjo, jestem z Panią...była Pani motorem napędowym dla P.Stanisława i przez lata jego "szyją"...uda się, na pewno:)
pozdrawiam i życzę wszystkiego dobrego
Odpowiedz
0
@ Hmm...
dnia 06.05.2010, 08:31 · Zgłoś
Nie ma już o co się strzępić. PO zrezygnowała z wystawienia kandydata, więc wygląda na to, że P.Alicja Zając będzie jedyną kandydatką. Wystarczy że zagłosuje sama na siebie że w całym okręgu dostanie tylko jeden głos i zostanie senatorem. A mówiłem że wygraną ma w kieszeni? Co do żałoby... Żałoba, to nie czarne ubranie, nie poorana łzami twarz, nie wbity w ziemię wzrok. To stan duszy.
Inna sprawa - rada dla P.Alicji.
Niech Pani zakończy współpracę z PiS. Kaczyńscy żerowali na popularności Pani męża, teraz Jarosław chce żerować na dobrej pamięci ludzi o Pani mężu. Może Pani zajść daleko ale nie z PiSem. I rzeczywiście - proszę wystartować w wyborach na Burmistrza.
Odpowiedz
0
@ xxx
dnia 05.05.2010, 23:57 · Zgłoś
Może bym i zagłosował na PiS ale jak widzę "jak oni przeżywają "tragedię w Smoleńsku to na pewno na nich nie zagłosuje,
Chcą zdobywać głosy kosztem uczuć i emocji nas Polaków .
TO JEST STRASZNE I WSTRĘTNE.
Odpowiedz
0
@ Myślę...
dnia 05.05.2010, 23:17 · Zgłoś
Żeby dla dobra ów wdowy, nie głosować na nią. bo po co jej jeszcze dodatkowe problemy... dosyć ma swoich, niech sobie odpoczywa na stare lata, dość mamy młodych, energicznych, ambitnych, wykrztałconych ludzi, którzy z powodzeniem mogą zastąpić szanownego senatora...
Odpowiedz
0
@ ARDI
dnia 05.05.2010, 23:13 · Zgłoś
wszyscy weźcie sie zabierzcie za gotowanie pierogów, a nie obrażacie tylko najpoważniejszego kandydata na Senatora...ZWYCIĘSTWO PIS...Czeluśniak do ROWU!!! i przestań bezustannie pisać bo to staje sie nudne...aaa zapomniałam Ty nic tylko siejesz propagande i maskarady wyczyniasz, no ale wkońcu tylko takich rzeczy uczą w SP 5 . POZDRAWIAM CZELUŚNIAKA...a i P.S. a sam przedz wyborami bedziesz latał za bachorami żeby na Ciebie głosowali bo nikt przy zdrowym rozumie tego nie zrobi ha ha ha
Odpowiedz
0
@ naprawdę ...???
dnia 05.05.2010, 22:52 · Zgłoś
To dla Nas...??? dziękujemy Pani Alicjo... co za poświęcenie ... To anioł, nie człowiek..., któż inny, tak by się o nas zatroszczył...???
Odpowiedz
0
@ Daniel
dnia 05.05.2010, 22:30 · Zgłoś
Ja popieram decyzję Pani Alicji o kandydowaniu
na senatora.Uważam to za naturalne,kontynuować pracę męża.Proszę jednak wyeliminować tych 2 siedzących obok(na zdjęciu) delikwentów z gry.Oni mają "wspaniałą" opinię w regionie,i winni odejść od władzy wszelakiej...Co do p. Kuchcińskiego,to naprawdę jest niezłym,ale ogrodnikiem,a śmiesznym(sławetna mowa pochwalna śp. Putry w jego staraniach o fotel wicemarszałka przejdzie do annałów polskiego parlamentaryzmu)? Najważniejsze jest to,ze Jasło ma realne szanse obronić byt w parlamencie dzięki odwadze p. Alicji.Gratuluję!
Odpowiedz
0
@ Do Zosi
dnia 05.05.2010, 21:53 · Zgłoś
Ta choroba to głupota - nie ma tabletak na nią,
nie jest zaraźliwa ale czasami dziedziczna w ramach tej samej parti!
Odpowiedz
0
@ j
dnia 05.05.2010, 21:42 · Zgłoś
popieram te decyzje zjednym malym ale nie nalezy organizowac kampani i wyborow za ciezkie pieniadze podatnikow uznac stanowiska za dziedziczne i juz sa przecierz inne potrzeby w spoleczenstwie kture mozna zfinansowac ta kasa
Odpowiedz
0
@ Wróżba w żałobie
dnia 05.05.2010, 21:36 · Zgłoś
Pewnie ją wybiorą te całe układy i pojedzie do dużego miasta, a tam sprawdzą kto to jest, co zrobił i co ma do powiedzenia, a wtedy i Archanioł nie pomoże. Wróci po roku i wszyscy będą się śmiali.
Odpowiedz
0
@ bezstronny
dnia 05.05.2010, 21:30 · Zgłoś
...Pani Alicjo, myślę, że w Polsce potrzebni są ludzie, którzy wiedzą jak np. ściągnąć inwestorów itp. a nie tacy, którzy mają zapewnione zajęcie miejsca i zdobycie mandatu dla Prezesa (który też powinien czasami pomyśleć normalnymi ludzkimi kryteriami)... Pani Alicjo, zawsze miałem do Pani szacunek, więc proszę Panią (jeśli Pani to czyta)niech Pani stanie przed lustrem, popatrzy w oczy Tej z drugiej strony i powie Jej "Kobieto, przemyśl wszystko, kiedy nie jest jeszcze zbyt późno, czy warto dla stanowiska, śmiesznych partyjnych idei psuć swój wizerunek ??? czy nie wystarczy pamięć o Mężu ?? czy gdyby Mąż był na Twoim miejscu też nie uczciłby żałobą Twojej pamięci ?? "... może to są tylko takie moje przemyślenia, dlatego zaznaczam, że ja jestem zwykłym człowiekiem, który ma przed sobą perspektywę śmierci, wie co znaczy stracić kogoś bliskiego i posiada serce, oraz rozum pozwalający kierować się uczuciami a nie pionkiem, który może służyć komuś do zarezerwowania miejsca...Pani Alicjo, ja wyraziłem swój pogląd, który można przeczytać, pomyśleć nad nim, lub normalnie go zignorować (ale to kiedyś wróci, zapewniam)... dużo zdrowia i rozsądku Pani życzę...
Odpowiedz
0
@ patik
dnia 05.05.2010, 21:25 · Zgłoś
ale badziewo ,dynastja ,mam68 lat ale moze doczekam sie koronacji
Odpowiedz
0
@ xxx
dnia 05.05.2010, 21:13 · Zgłoś
gratulacje Pani Alicjo ! zakłamanie i obłuda, niech Pani nie obraza mieszkancow tego miasta liczac ze beda na Pania głosowac - przeciez nie mieszkaja tu sami [...] ktorzy złapia sie na chwyty typu kontynuacja dzieła
Odpowiedz
0
@ Sven
dnia 05.05.2010, 21:10 · Zgłoś
,,podoba'' mi się ten ostatni akapit i jego treść buhhhhhhhhhhhhhhh...buhhhhhhhhhhhhhhhhh boże teraz są ,,ludzie najważniejsi'' a co było robione przez tyle lat ? aaaaa przypomniałem sobie rozwój nastąpił przecież rozmontowali szyny kolejowe do gamratu to jest rozwój nastawiali krzyży na niemal każdej górce za miliony złotych,plebanie,urzędy to są inwestycje no o co chodzi ! pasuje im głos ludzi ale nie ma co powiedzieć,że coś się dla nich zrobiło.
taki ferenc w rzeszowie to jest mądry facet proponuję z niego brać przykład ale przypuszczam,że nic by z tego nie było bo to postkomunista i w takim jaśle ksiądz by się zdenerwował i co by było ? mają być jedne buty na trzech synów -,,na ranną,na szkolą i na sumę''osobiście już poznałem prawicową [...] władzę w jaśle i szkoda waszego zachodu o głosy,a moje zachowanie wobec marnej władzy jest zaraźliwe na innych ludzi.
Odpowiedz
0
@ EEE
dnia 05.05.2010, 21:09 · Zgłoś
Pomysłu na kampanię nie ma wiec pewnie na to co można zrobic dla regionu tez nie bo politykiem nie jest. Nie chodzi przecież o to aby wybrać do senatu kogoś kto mieszka w Jaśle ale ważne jest żeby ta osoba wiedziała co może dla nas zrobić.. Na szczęście to czy wejdzie do senatu czy nie - zależy od nas samych.. :-))))
Odpowiedz
0
@ POZIOMKA
dnia 05.05.2010, 21:05 · Zgłoś
Przeciez to wyborcy powinni miec do wyboru kandydatow na senatora. tego prawa wyborcom zabrano.TO SKANDAL SKANDAL SKANDAL SKANDAL.
Odpowiedz
0
@ Barbara
dnia 05.05.2010, 20:59 · Zgłoś
Cała moja rodzina będzie głosować na panią Alicję! To zaszczyt dla małego Jasła, że będzie miało godną przedstawicielkę w senacie. To szansa dla nas wszystkich. Trzymamy kciuki! Pozdrawiamy
Odpowiedz
0
@ real
dnia 05.05.2010, 20:57 · Zgłoś
Do wojtka: naucz się pisać.
Odpowiedz
0
@ Ludwik
dnia 05.05.2010, 20:55 · Zgłoś
Pani Alicjo proszę startować i nie przejmować się. Opozycja zawsze istniała i istnieć będzie. Jednak co do lokalnych kacyków będących w otoczeniu Waszej rodziny i ich etyki zarówno samorządowej, jak i ogólnej powstają ogromnie negatywne komentarze. Jeżeli pozostaną w Pani otoczeniu spali pani sprawę, o którą chce i powinna Pani walczyć.
Odpowiedz
0
@ Sven
dnia 05.05.2010, 20:54 · Zgłoś
Ten NAWIEDZONY *********** na fotografii z prawej strony to gwarantowana zagłada dla Jasła on tylko by czarnym i sobie przyznawał hojne fundusze z naszych podatków na własne cele.
Odpowiedz
0
@ Adam
dnia 05.05.2010, 20:35 · Zgłoś
Lechowski nie miał najmniejszego zamiaru startować bo gdyby chciał to by miał!Zna Kaczyńskich 20 lat, ale sytuacja jest jaka jest i trzeba zachować się godnie i razem musimy wspierać panią Alicję.A te jątrzące ubeki-esbeki ,których opanował strach niech cicho siedzą i się modlą aby Szydło nie wyszło z wora!
Odpowiedz
0
@ krynio19
dnia 05.05.2010, 20:31 · Zgłoś
mysle ze moj komentarz bedzie kwintesencja wszystkich komentarzy.pytanie redaktora czy alicja zajac zastapi meza na tym stanowisku?odpowiedz:tak samo jak benedykt xvI jana pawla 2!!!!!,stanislaw zajac byl i go nie ma i zona jego nie bedzie nim.wiec prosze na trzezwo podejmowac wyborcza decyzje!dziekuje.
Odpowiedz
0
@ do jaślanin
dnia 05.05.2010, 20:29 · Zgłoś
wszyscy jak wszyscy - nie przypominam sobie żebym miał rzecznika - ja głosował nie będę ... wstyd ... tylko to jedno słowo określić może obecną sytuację ... dzięki Bogu samoloty w tym tygodniu latają - żegnam !
Odpowiedz
0
@ naga prawdaaa
dnia 05.05.2010, 20:14 · Zgłoś
Od kiedy to stanowisko senatora jest dziedziczne? Najpierw mąz, teraz żona, niedługo pewnie dzieci będą kandydować:/ Zero doświadczenia, wiedzy (wystarczy poczytać powyższy artykuł), ale pociąg do koryta jest silniejszy... Żeby nie być złośliwym - za wysokie progi...

Ktoś tam wyżej (zapewne jakiś ociemniały zmanipulowany [...]) napisał że będzie na nią głosował choćby dlatego że jest z Jasła. No pewnie, pogratulować sposobu myślenia. Ostatnią rzeczą na jakiej tej pani zależy - jest Jasło.
Odpowiedz
0
@ s.
dnia 05.05.2010, 20:11 · Zgłoś
takie rzeczy to tylko u nas i tylko w PIS
Odpowiedz
0
@ ?
dnia 05.05.2010, 20:03 · Zgłoś
Nie po to Bog nas od tych PISOBOLSZEWIKOW uwolnil zeby ich zaraz atrapami zastepyowac! KC PiS MA NOWE MOTTO PARTYJNE: PO TRUPACH DO WLADZY..niedobrze mi sie robi..
Odpowiedz
0
@ jaslanie nie ...
dnia 05.05.2010, 20:02 · Zgłoś
ktos musi trzymac wladze na podkarpaciu. Pan Skrzypek musi doprowadzic do konca sprawy za ktore juz mu ...
Odpowiedz
0
@ ?
dnia 05.05.2010, 20:02 · Zgłoś
Nie po to Bog nas od tych PISOBOLSZEWIKOW uwolnil zeby ich zaraz atrapami zastepywac! KC PiS MA NOWE MOTTO PARTYJNE: PO TRUPACH DO WLADZY..niedobrze mi sie robi..
Odpowiedz
0
@ [...]
dnia 05.05.2010, 19:47 · Zgłoś
A co na to ks. [...].
Odpowiedz
0
@ bolo
dnia 05.05.2010, 19:37 · Zgłoś
lzy nie obeschly a tu prosze szmaciarstwo w najlepszym politycznym wydaniu
Odpowiedz
0
@ piii
dnia 05.05.2010, 19:27 · Zgłoś
Stanislawa Alicja Zajac-Putyra
Odpowiedz
0
@ anna
dnia 05.05.2010, 19:25 · Zgłoś
Właśnie po tragedii trzeba startować.Płacz nic Pani Alicji nie pomoże Ona chce kontynuować prace swojego kochanego męża i pomoc też nam i naszemu regionowi ...i proście Boga żeby ja wybrali a wy wszyscy pseudopolitycy z Bożej łaski tylko umiecie wszystkich szkalować a co wy zdobiliście dobrego dla naszego społeczenstwa...no co???Gratuluje Pani Alicjo ma Pani moj glos a tym co wypisuje ten [...] niech się Pani nie przejmuje... to są bezmózgowcy.Pozdrawiam serdecznie.
Odpowiedz
0
@ ula
dnia 05.05.2010, 19:09 · Zgłoś
brawo!!! tragedia nie musi oznaczac tego, zeby zamknac sie w domu przed calym swiatem !!! znam Panią osobiscie jest Pani odwazna, ciepła osooba prosze robić dalej swoje, a jesli ktos tez chce spróbować tez moze, czemu nie, wolny kraj !!!!
Odpowiedz
0
@ do jaślanin
dnia 05.05.2010, 18:57 · Zgłoś
mów za siebie bo ja nie mam zamiaru głosować !!!
Odpowiedz
0
@ Seth_I
dnia 05.05.2010, 18:37 · Zgłoś
szkoda, że nie słyszeliście odzywek tej .... na imprezie z alkoholem do śp. męża, putyra powinien je znać na pamięć,bo siedział obok.
Odpowiedz
0
@ ryszardu
dnia 05.05.2010, 18:19 · Zgłoś
Pani Alicjo słusznie Pani postąpiła,nadaje się Pani do tej roli,prosze nie martwić sie głupotami wypisywanymi przez ludzi nieżyczliwych zazdrosnych,i nie mających wyczucia politycznego.Jestem w stu procentach pewny że zostanie Pani Senatorem gratuluje
Odpowiedz
0
@ JASLANIN
dnia 05.05.2010, 17:22 · Zgłoś
BEDZIEMY GLOSOWAC WSZYSCY NA PANIA PANI ALICJO
Odpowiedz
0
@ CZYTELNIK
dnia 05.05.2010, 16:31 · Zgłoś
po katastrofie ją oświeciło i zajeła się polityką,bez jaj następny [...] do utrzymania za nasze pieniądze.
Odpowiedz
0
@ xxb
dnia 05.05.2010, 16:17 · Zgłoś
Mam nadzieje, że wyborcy się obudzą i na nią nie zagłosują. większość wie jakim jest. dosyć obłudy
Odpowiedz
0
@ xyz
dnia 05.05.2010, 16:07 · Zgłoś
zgadzam się z Wami, pani A. Zając troszkę się zagalopowuje, zresztą teraz przy pomocy osób współczujących w sprawie tragedii pis może dotrzeć bardzo wysoko
Odpowiedz
0
@ SYymp PIS
dnia 05.05.2010, 15:06 · Zgłoś
Na prezydenta oczywiste ze Kaczynski ale na senatora nie ma bardziej kompetentnej osoby?
Odpowiedz
0
@ do sympatyk pis-u
dnia 05.05.2010, 15:01 · Zgłoś
A ja na Pana Jarosława głosował nie będę, a na Panią Alicję jak najbardziej tak. I myślę, że takich jak ja będzie więcej.
Odpowiedz
0
@ ja
dnia 05.05.2010, 14:56 · Zgłoś
załosna
Odpowiedz
0
@ MAX
dnia 05.05.2010, 14:40 · Zgłoś
PANI ALICJO JESTEŚMY Z PANIĄ
Odpowiedz
0
@ jaslanka
dnia 05.05.2010, 14:30 · Zgłoś
chore startowac po takiej tragedi
Odpowiedz
0
@ jaślanka od lat
dnia 05.05.2010, 14:28 · Zgłoś
Szanowna Pani Alicjo.Od wielu lat głosuję na Prawo i Sprawiedliwość,gdyż bliskie mi są ideały tej partii.Jednak Pani decyzja o ubieganiu się o mandat senatora zabolała mnie bardzo.Uważam, że swoją decyzją ściągnęła Pani na PiS ogromną falę krytyki.Jeżeli nie ma Pani za co żyć,chętnie podzielę się moją nauczycielską emeryturą.Będą to pierwsze wybory w których zagłosuję przeciw Prawu i Sprawiedliwości.
Odpowiedz
0
@ rf
dnia 05.05.2010, 14:11 · Zgłoś
Smiech na sali puste krzesła...
Odpowiedz
0
@ [...]
dnia 05.05.2010, 13:58 · Zgłoś
Nekronepotyzm !!!
Odpowiedz
0
@ patriotka
dnia 05.05.2010, 13:35 · Zgłoś
Z tych wypowiedzi jasno wynika, że naród miał żałobę, a rodziny ofiar tragedii zajmowały się polityką!!!Dla mnie osobiście to jest straszne.Nawet jak tak było to dziwię się,że publicznie się o tym mówi!Jedzie witać nagle zwłoki męża i ma głowę myśleć i dyskutować o kandydowaniu do senatu.
Odpowiedz
0
@ czesio zakościelny
dnia 05.05.2010, 13:27 · Zgłoś
A u nas kampania rozpoczeła sie niedzielną mszą w intencji śp.Stanisława z udziałem pani Alicji,a [...] latają po parafii i zbierają podpisy,a jak nie podpisałeś to cała [...] sie dowie że jesteś anty,nie wspomne o tym że wielebny F.M. bedzie cie miał na oku...ja peerdole w jakim kraju przyszło żyć:(:(
Odpowiedz
0
@ zbyszek
dnia 05.05.2010, 13:10 · Zgłoś
Rodzina Kennedy istnieje w polityce USA od dawna i nikt sie nie burzy. W wolnym kraju wolni ludzie maja takie prawo. Nikt nikogo nie zmusza do kandydowania ani tym bardziej do glosowania. Zycze wszystkim powodzenia!
Odpowiedz
0
@ popiS
dnia 05.05.2010, 12:40 · Zgłoś
Po trupach do celu!
Odpowiedz
0
@ Do "Vincent"
dnia 05.05.2010, 12:15 · Zgłoś
Z pewnością wielu by się odważyło z PiS-u kandydować na senatora i Pan Lechowski też, tylko Prezes J. Kaczyński nie pozwoli, wyznaczył (namaścił) Panią Alicję i reszta nic nie ma do powiedzenia, muszą słuchać, służyć i nawet wbrew swoim odczuciom, przekonaniom popierać aktywnie Panią Alicję.
Odpowiedz
0
@ PiS
dnia 05.05.2010, 11:59 · Zgłoś
PiS hehe polecieli i spadli
Odpowiedz
0
@ matrix
dnia 05.05.2010, 11:50 · Zgłoś
Gratulacje dnia 04.05.2010, 22:46 - ip: 82.177.95.*
P.Alicjo - gratuluję decyzji. Może Pani liczyć na poparcie zdroworozsądkowo i logicznie myślących mieszkańców Jasła i powiatu jasielskiego. Głupawymi, zazdrosnymi i [...] komentarzami proszę się nie przejmować. Jest to nasza polska, nie tylko jasielska, specjalność, że wielu hipokrytów chwalić będzie zasługi Ś.P. Senatora ale podejrzewać niecne intencje kogoś kto mógłby go godnie zastąpić. Uważają oni, że w każdym działaniu liczy się tylko kasa, kariera,własny interes. Sądzą według własnej miary. To margines, może głośny ale pusty - jak dzwon. Mówiąc wprost: Jasłu należy się ten mandat jak psu kość i bez niego będziemy [...]ami proszalnymi.Szansę wygrania dla Jasła tego mandatu nie należy zaprzepaścić. To powinna być oczywista oczywistość nawet dla tych co w swojej naiwności uważają, że tylko obca osoba, spoza Jasła, bęzie rzecznikiem interesów tej społeczności.
---
I ja się podpisuję pod tym tekstem, powodzenia !
Odpowiedz
0
@ POPIERAM
dnia 05.05.2010, 11:27 · Zgłoś
Popieram Panią Alicję Zając. Myślę, że taka osoba jest nam bardzo potrzebna! Proszę się nie przejmować głupimi komentarzami. Piszą to Ci sami ludzie, którzy tak szkalowali Pani męża. Proszę pokazać, że jest Pani silna i nie daje sie takim komentarzom! I jeszcze jedna taka sugestia, proszę się nie utożsamiać z takimi osobami z jakimi jest Pani na zdjęciu, oraz z naszą kochaną Panią Burmistrz. Jest Pani za porządną osobą! Doceniam to, że ma Pani tyle siły, by po takiej tragedii móc się w miarę pozbierać. Bardzo dobrze, Staszek nie chciałby, aby Pani się załamała, na pewno chciałby aby Pani kontynuowała jego dzieło! Pani powinna startować w wyborach na burmistrza Jasła, wierze, że zrobiłaby Pani bardzo wiele dla tego miasta. Życzę Pani dobrej kariery politycznej! Wierze, że będzie Pani godnym senatorem, że godnie będzie Pani reprezentowała nasze miasto, tak jak Stanisław. Pozdrawiam
Odpowiedz
0
@ ktos
dnia 05.05.2010, 11:09 · Zgłoś
To w Jaśłe już nie ma innego kandydata tylko ona,tylu mądrych wykształconych młodych ludzi ma Jasło- dajcie szanse innym,bo to to OBCIACH!
Odpowiedz
0
@ ola
dnia 05.05.2010, 11:09 · Zgłoś
Gratujuję decyzji -jest pani jedyną kandydatką która zastąpi godnie p.Stanisława.Może pani liczyć na głos od całej mojej rodziny i myślę że tych głosów będzie dużo.Bo po co głosować na kogoś kogo się nie zna albo złośliwie oddawać głos na innego kandydata.Apeluje o rozwagę...
Odpowiedz
0
@ Iza
dnia 05.05.2010, 11:03 · Zgłoś
Droga Pani Alicjo dziękuję i cieszę się, że się Pani zgodziła. Proszę nie przejmować się komentarzami i robić swoje
Odpowiedz
0
@ mariusz
dnia 05.05.2010, 10:37 · Zgłoś
czy wszystko na tym świecie jest dziedziczne
Odpowiedz
0
@ mieszkaniec powiatu
dnia 05.05.2010, 10:26 · Zgłoś
Ani SzP Alicja ani J. Kaczyński kandydować nie powinni. Wiadomo, że życie się nie kończy po śmierci najbliższych ale nie upłynął nawet miesiąc...
Odpowiedz
0
@ dd
dnia 05.05.2010, 10:12 · Zgłoś
no dokladnie ...teraz kampania.... kontynuowanie dziela meza...jasne... :-)
Odpowiedz
0
@ pl
dnia 05.05.2010, 09:49 · Zgłoś
Hmm...co to teraz bedą startować na wysokie miejsca rodziny zmarłych? Moim zdaniem to jest paranoja...przecież oni sa pewni że mają wygraną w kieszeni bo ludzie im będą współczuc tragedii która ich spotkała a następnie zagłosują na nich.Faktem jest to że rzeczywiście im współczujemy ale to nie jest powód by na nich głosować bo nikt nie ma pewności że będą dobrze wykonywać swoja prace:P
Odpowiedz
0
@ aaaaaaauuuuuuuuuuuu
dnia 05.05.2010, 09:35 · Zgłoś
Nie będę komentować decyzji pani Alicji Zając to jej i PIS sprawa. Chcę odnieść się do komentarzy na temat Jej żałoby.
Mili Państwo, jeżeli mieliście szczęście i nikt z Waszych bliskich nie odszedł na zawsze to nie wypowiadajcie się na temat uczuć jakie muszą przeżyć osoby w żałobie.Nie ten cierpi po stracie najbliższej osoby, kto ma to wypisane na twarzy, to są sprawy tak bardzo osobiste, że proszę nie piszcie już takich [...] komentarzy, bo dokładacie jeszcze swoje okrucieństwo do tragedii tej Rodziny.
Odpowiedz
0
@ Zosia
dnia 05.05.2010, 09:23 · Zgłoś
Członkowie p-liiiiii-s i ich zwolennicy wyginą jak mamuty......hehehehehehehe,.Już mają na twarzach objawy jakiejś podejrzanej choroby,,,,,,, :):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):"):):):):):),może ktoś wie jakiej,czy to zaraźliwe,,,,,,,,
Odpowiedz
0
@ anty pis
dnia 05.05.2010, 09:15 · Zgłoś
po trupach do celu
Odpowiedz
0
@ tancerz
dnia 05.05.2010, 09:05 · Zgłoś
Chciałoby się rzec > kobieto puchu marny < ale to bezsensu ,pisowskie kobiety niczym Ludmiła Ostapieńko przodownica pracy w socjalistycznym kołchozie Urrra i [...]
Odpowiedz
0
@ Hmm...
dnia 05.05.2010, 09:04 · Zgłoś
Możemy się tu strzępić na tak , lub na nie. I co to da? NIC. Pani Zając i tak wygra. A dlaczego? Bo ma NAZWISKO. Gdyby startowała jako Alicja Zając - działaczka PCK, to miałbym wątpliwości. Natomiast jako Alicja - żona senatora Zająca, ma wygraną w cuglach. Żal mi Pani Alicji (tak jak i żal było senatora Stanisława) bo niestety żyjemy w specyficznym regionie. A PiS wykorzystywał popularność senatora do podbijania procentowej liczby głosów oddanych na swoją partię. Teraz będzie tak samo. Idę o każdy zakład, że gdyby P. Alicja startowała z listy nawet SLD też miałaby wygraną w kieszeni. Nie potępiam P.Alicji - chce, to niech startuje. Ale polityka i sposób postępowania Pis-u są OBRZYDLIWE.
Odpowiedz
0
@ Ludwik
dnia 05.05.2010, 08:54 · Zgłoś
Pani Alicjo jako Jaślanka może Pani zrobić dużo dla miasta i regionu. Trzeba jednak zrezygnować z otaczających Pana senatora Stanisława [...] robiących bardzo złe wrażenie w społeczności lokalnej i nie tylko.
Odpowiedz
0
@ Vincent
dnia 05.05.2010, 08:09 · Zgłoś
PiS-manie - jak widać trafiłem, zabolało i zmusiło Cie do odpisania (na takim a nie innym poziomie). Tylko nie wiem co bardziej zabolało: uwagi o Ameryce Łacińskiej czy raczej stwierdzenie o tchórzostwie i mierności-marności co ważniejszych członków PiS? Stawiam na to drugie... Wy nawet kandydata na wójta Tarnowca nie potraficie wystawić czy list zblokować, więc nie dziwota że do niczego się nie nadajecie poza płaszczeniem się i całowaniem pańskiej ręki. Ale wciąż liczę na jakąś pozytywną zmianę.
Odpowiedz
0
@ obiektywna
dnia 05.05.2010, 08:08 · Zgłoś
Szczerze mówiąc, ja sama, jakbym była na miejscu tej Pani bym nie kandydowała... ale nie o tym chciałam pisać... przykro patrzeć jak PiS leci w dół... z resztą PO też wystawiając Komorowskiego ... dwie partie które mają największe szanse na polskiej scenie politycznej zwiodły w tej kwestii... ludzie weźcie do ręki Konstytucje RP - osoba Prezydenta ma być reprezentantem narodu, poza tym Konstytucja dość sprawnie ogranicza kompetencje prezydenta! Co się liczy ? IMAGE, POSTAWA, ZNAJOMOŚĆ JĘZYKÓW, OBYCIE - ktoś kto godnie będzie reprezentował nasz kraj, będzie szanowany za granicą, potrzeba nam kogoś kto będzie UMIEJĘTNIE ROZGRYWAŁ NA ARENIE MIĘDZYNARODOWEJ a jednocześnie prowadził spójną politykę wewnętrzną (a nie popierał jedną stronę sceny politycznej itp.) - wśród obecnych kandydatów takiej osoby nie ma! Powtarzam nie ma ! W polityce potrzeba ludzi kompetentnych a nie z przypadku ! ......może wszystkie żony/ mężowie nieszczęśliwie zmarłych (Smoleńsk 2010- wydarzenie, które na prawdę było szokiem) zaczną kandydować, licząc na.. w sumie nie wiem na co? na współczucie reszty społeczeństwa, które pozwoli im zasiąść w ławach sejmu/senatu... Kolejne 5 lat w plecy... czy tego chcemy ?
Odpowiedz
0
@ o jej
dnia 05.05.2010, 08:01 · Zgłoś
ŻENADA takiej głupoty jeszcze nie słyszałem i nawet sam nie potrafie wymyśleć,to kucharka po śmierci proboszcza powinna zająć jego etat ?
Odpowiedz
0
@ do Vincenta
dnia 05.05.2010, 07:44 · Zgłoś
Powtarzanie ciągle tego samego komunikatu o zniesmaczeniu świadczy o lenistwie - nie chce się napisać czegoś nowego tylko [...] - gotowiec i CTRL V- lub o ociężałości umysłowej. Niesmaczne jest ciągłe powtarzanie się, może świadczyć o zmianach sklerotycznych, niezależnych od wieku lub o braku merytorycznych argumentów.
Odpowiedz
0
@ jaslanka
dnia 05.05.2010, 06:52 · Zgłoś
Czy to aby na pewno dobry pomysl i czas.Dobre intencje to nie wszystko.Moze powinna pani zajac sie praca spoleczna,bawic wnuki albo cos innego jezeli sie pani nudzi.Polska nie potrzebuje ludzi bez doswiadczenia,takich mamy w nadmiarze zwlaszcza w P I s.Znac problemy ludzi a umiec je rozwiazac to dwie rozne sprawy.Prosze sie nie oslabiac,to nie jest smaczne
Odpowiedz
0
@ do sympatyk pis-u
dnia 05.05.2010, 05:44 · Zgłoś
Padło Ci na mózg???? Chyba tak...jak nie zagłosujesz na to się obrazi na ciebie prezes.Jestem za P.Alicją choćby dlatego że jest z Jasła.
Odpowiedz
0
@ stary
dnia 05.05.2010, 04:54 · Zgłoś
pani Alicjo tylko nie pan Pawlus twarza pisu
za sam wyglad to widac ze naduzywa uzywek
Odpowiedz
0
@ nikt :(
dnia 05.05.2010, 01:05 · Zgłoś
stołek ciepły?
Odpowiedz
0
@ Mast
dnia 05.05.2010, 00:36 · Zgłoś
żeby tutaj przybywali inwestorzy, ALE NIE WIEM jak to spowodować...tzn co pani redaktor? ja tego nie rozumiem
Odpowiedz
0
@ sympatyk pis-u
dnia 05.05.2010, 00:10 · Zgłoś
Na Pana Jarosława Kaczyńskiego będę głosował, ale na Panią Alicję Zając to już napewno nie i myślę że takich jak Ja będzie więcej.
Odpowiedz
0
@ Cytryn Kwas
dnia 04.05.2010, 23:53 · Zgłoś
Czytając życiorys Pani Alicji teraz już kandydata : http://www.powiat.jaslo.pl/images/stories/RADA_POWIATU/azajac.pdf
to myślę że po studiach nic nie robiła przez wiele lat a stanowisko eksperta to chyba z nieba spadło! może tak będzie ze senatorem?
Odpowiedz
0
@ PiS-man
dnia 04.05.2010, 23:46 · Zgłoś
Vincent - twoja troska o PiS jest wzruszająca :D A czy ty w ogóle możesz już głosować? :D Pytam, bo to trzeba mieć już ukończone 18 lat... :D
Odpowiedz
0
@ znałem ojca
dnia 04.05.2010, 23:41 · Zgłoś
Ale towarzystwo ( obaj siedzący po prawicy i lewicy) nie rokują dobrze dla Pani Alicji. Czas odsunąć tych ludzi Pani Alicjo. Ci ludzie są źle postzregani w Jaśle i nie tylko. Proszę się otaczać ludźmi wartościowymi, honorowymi i z ambicjami a nie karierowiczami. Życzę powodzenia. Równocześnie jestem przekonany, że potrafi Pani być sobą i takich ludzi jak obecni przy Pani na foto. czy też takich jak Pani Maria K. będzie się Pani wystrzegała. Jeśłi nie to znaczy, że powinienem glosować na kogoś innego. Tego co wypisują niektórzy proszę nie traktować seri. Dobrze Pani robi zamierzając kandydować na Senatora. Pani śp. Tatuś Pan Józef ( znany mi osobiście) byłby napewno dumny ze swojej Ali.
Odpowiedz
0
@ wojtek
dnia 04.05.2010, 23:19 · Zgłoś
Bede na Pania glosowal! Pani Marz byl wielkim czlowiekiem!
Odpowiedz
0
@ Leonisko
dnia 04.05.2010, 23:18 · Zgłoś
To jest żałosne ! Teraz tragedia w Smoleńsku, przerodzi się w kampanię wyborczą na rzecz rodzin.
Odpowiedz
0
@ Prawo ciągłości pisu
dnia 04.05.2010, 23:10 · Zgłoś
Dla pisu wartość kandydatów jest sprawą drugorzędną - ważne żeby był posłuszny [...] tak jak poprzednik. Żony czy mężowie to logiczne, bracia czy siostry też się mogą przydać bo głeboka żałoba robi z nich najlepszych następców! (dla większości społeczeństwa to raczej [...] upadek moralny)
Odpowiedz
0
@ zak
dnia 04.05.2010, 23:06 · Zgłoś
Po tej pani nie widać by tydzień temu pochowała ukochanego męża.Zakłamany PiS!!!!!!!!
Odpowiedz
0
@ xx
dnia 04.05.2010, 22:53 · Zgłoś
wybudować center park
Odpowiedz
0
@ Vincent
dnia 04.05.2010, 22:47 · Zgłoś
Kandydatura Alicji Zając w obecnych tragicznych okolicznościach jest dla bardzo wielu ludzi zwyczajnie niesmaczna. I chodzi tu także o osoby sympatyzujące z PiS. Żałoba powinna skłonić ją do zdystansowania się od czynnej polityki. Tymczasem oferowane jest nam przedstawienie przystające do realiów panujących w krajach Ameryki Łacińskiej... Kandydatura Alicji Zając świadczy również o indolencji działaczy tutejszego PiS i o braku u nich jakiejkolwiek samodzielności mentalnej i intelektualnej. Czy żaden z nich nie odważy się sięgnąć po przywództwo? Taki Witold Lechowski, towarzysz z czasów PC, potrafi być tylko wicestarostą?

Poza tym nie każdy jest Jarosławem Kaczyńskim, który ma moralny obowiązek aby zastąpić zmarłego brata.

Jak czytam o propozycji dla "osoby, która nie jest politykiem" itp. blablabla to ręce mi opadają... Biedne Jasło.
Odpowiedz
0
@ durek
dnia 04.05.2010, 22:47 · Zgłoś
A lechowski śpi , godziny lecą i kupka rośnie .... :D
Odpowiedz
0
@ Gratulacje
dnia 04.05.2010, 22:46 · Zgłoś
P.Alicjo - gratuluję decyzji. Może Pani liczyć na poparcie zdroworozsądkowo i logicznie myślących mieszkańców Jasła i powiatu jasielskiego. Głupawymi, zazdrosnymi i [...] komentarzami proszę się nie przejmować. Jest to nasza polska, nie tylko jasielska, specjalność, że wielu hipokrytów chwalić będzie zasługi Ś.P. Senatora ale podejrzewać niecne intencje kogoś kto mógłby go godnie zastąpić. Uważają oni, że w każdym działaniu liczy się tylko kasa, kariera,własny interes. Sądzą według własnej miary. To margines, może głośny ale pusty - jak dzwon. Mówiąc wprost: Jasłu należy się ten mandat jak psu kość i bez niego będziemy [...]ami proszalnymi.Szansę wygrania dla Jasła tego mandatu nie należy zaprzepaścić. To powinna być oczywista oczywistość nawet dla tych co w swojej naiwności uważają, że tylko obca osoba, spoza Jasła, bęzie rzecznikiem interesów tej społeczności.
Odpowiedz
Dodaj komentarz
Piszesz jako:

Jaslo4u.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za treść komentarzy zgodnie z Polskim Prawem. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania i redagowania komentarzy niezgodnych z regulaminem.