Korzystając z portalu Jaslo4u.pl wyrażasz zgodę na użytkowanie mechanizmu plików cookie. Mechanizm ten ma na celu zapewnienie prawidłowego funkcjonowania portalu Jaslo4u.pl. Korzystając ze strony akceptujesz Politykę Prywatności portalu Jasło4u.pl

Czy nauczyciel uderzył ucznia?

204

Do jasielskiej prokuratury wpłynęło zgłoszenie od matki chłopca, ucznia Szkoły Podstawowej w Cieklinie, że jeden z nauczycieli podczas lekcji wyciągnął go z klasy, zaprowadził do łazienki i uderzył w twarz. Przyczyną tego zachowania miało być złe zachowanie 12-latka. Nauczyciel nie chce komentować sprawy.

Do zdarzenia doszło 7 kwietnia. Kamera monitoringu uchwyciła moment, kiedy nauczyciel podczas lekcji wyprowadził ucznia z klasy i zaprowadził go do toalety. Chłopiec twierdzi, że mężczyzna uderzył go w niej ręką w twarz. Jednak świadków tego zdarzenia nie ma. - Zostało złożone zawiadomienie w tej sprawie przez matkę chłopca, który twierdzi, że nauczyciel go uderzył. Nie było świadków, którzy mogliby potwierdzić, że doszło do tego zdarzenia. Podobno uczeń miał być niegrzeczny i bawił się długopisem – mówi Kazimierz Łaba z Prokuratury Rejonowej w Jaśle. - Na korytarzu jest monitoring. Płytka z nagrania została dołączona do akt sprawy. Mężczyzna nie był jeszcze przesłuchiwany. Obecnie rozważamy, czy będzie prowadzone postępowanie z oskarżenia prywatnego, czy ścigane z urzędu – dodał.

Rodzina 12-latka na chwilę obecną zrezygnowała z rozmowy na ten temat. Podobnie nauczyciel, który nie chciał się w tej sprawie wypowiadać. Jego zdaniem jest to sprawa polityczna. Dyrektor Szkoły Podstawowej w Cieklinie podkreśliła, że tego typu sprawa ma miejsce po raz pierwszy. Nauczyciel za wyprowadzenie ucznia w czasie lekcji otrzymał upomnienie.

- Sprawa została zgłoszona do organu prowadzącego z prośbą o pomoc w rozstrzygnięciu sporu. Ponadto nauczyciel otrzymał ode mnie upomnienie, gdyż nie powinien wychodzić z uczniem z klasy w trakcie lekcji. Tego typu zdarzenie miało miejsce po raz pierwszy. Nigdy wcześniej nie docierały do mnie  skargi na nauczyciela - wyjaśnia Maria Więcek, dyrektor Szkoły Podstawowej w Cieklinie.

- Chciałam, aby doszło do spotkania między nauczycielem a rodzicem chłopca w mojej obecności, jednak nie udało się - matka odmówiła. Obecnie uczeń objęty jest opieką dyrektora i wychowawcy klasy. Sprawdzamy, czy wszystko jest w porządku - dodaje dyrektor.

Jak podkreśla dyrektor szkoły podstawowej lekcje przebiegają jak do tej pory, a chłopiec zachowuje się tak, jakby się nic nie stało.

Pismo w tej sprawie trafiło do wójta gminy Dębowiec. Zbigniew Staniszewski zapewnia, że o sytuacji poinformuje Kuratorium Oświaty w Rzeszowie. Dobro dziecka jest dla niego najważniejsze. 

Ilona Dziedzic

ilona.dziedzic@jaslo4u.pl

Reklama

Komentarze: 201

Dodaj komentarz Widok:
0
@ amanda
dnia 26.04.2016, 23:59 · Zgłoś
szkoda mi tego dziecka bo teraz będzie napiętnowany przez nauczycieli nie będzie miał życia w szkole
Odpowiedz
7
@ mm
dnia 25.04.2016, 21:33 · Zgłoś
I tu pani ma racje, nie takie uchybienia były w gminie Dębowiec i wójt to zamiótł pod dywan ale ta osoba była po stronie wójta i jak chciał wójt tak głosowała , a nauczyciel nie i trzeba było w jakiś sposób tą sprawę rozdmuchać. Jak by to była inna osoba napewno zostało by to zamiecione pod dywan przez pana wójta.
Odpowiedz
7
@ amanda
dnia 25.04.2016, 11:59 · Zgłoś
o zgrozo czytając to przypomina się incydent z krempnej z tą różnicą że tam matka chciała konfrontacji z nauczycielem ale nauczycielka nie zgodziła się i sprawa została zamieciona pod dywan. Nie staje po stronie ani ucznia ani nauczyciela,uważam że należało ten problem rozwiązać w szkole wzywając rodziców i nauczyciela nie rozdmuchiwać publicznie bo to bez sensu
Odpowiedz
1
@ nijaki
dnia 25.04.2016, 07:42 · Zgłoś
No co do rodziny to xhopak ojca nie ma bo jego siostra nie udzieliła pomocy i było brak zainteresowania z jej strony byle by umarł to będą mieć spokój taka gratka była i przekłada się to też na wychowanie dziecka jeśli dziecko wozi jak jest w domu to dobrze wychowane nie będzie i każdy problem z nim nie bedzie jego wwina taka prawda . Niech matka w końcu sie nim zajmie bo wcale święta nie jest jej też dużo brakuje do dobrego wychowania
Odpowiedz
4
@ jur
dnia 23.04.2016, 17:34 · Zgłoś
A co z wojtem ktory rzcal kluczami w uczniow i swoja ucynnice wykorzystywal ponizej 15 roku zycia
Odpowiedz
2
@ niewiadomo
dnia 23.04.2016, 11:43 · Zgłoś
Musiał go prowokować

A wogule nie wiadomo czy to prawda
Odpowiedz
6
@ Rysiek
dnia 23.04.2016, 02:46 · Zgłoś
Mamy za malo danych aby wiedziec o co naprawde w tym wszystkim chodzi: czy to nagonaka na nauczyciela, czy mama jest ustawiona albo prezwrazliwiona. Na pewno jest to potkniecie nauczyciela. Nauczyciel z uczniem nie powinien wychodzic do ubikacji. Sprawa powinna trafic do Komisji Dyscyplinarnej a nie do prokuratury. Na pewno nie pozbawil ucznia mozliwosci chodzenie do szkoly. Nia ma tez dowodu ze go uderzyl. Na temat ucznia mozna sie sporo dowiedzic z komentarzy. Moim zdanie bardzo komus zalezy na tym aby dokopac nauczycielowi, bo wiele podobnych spraw tuszuje sie skutecznie.
Odpowiedz
7
@ emeryt - na szczęście
dnia 22.04.2016, 19:26 · Zgłoś
"KTO Z WAS JEST BEZ WINY NIECH PIERWSZY RZUCI KAMIEŃ " Tak sobie myślę, gdzie serce, miłosierdzie, sumienie. Jak czują się osoby rzucające oskarżenia bez żadnych podstaw, niejednokrotnie nie wiedząc o kogo i o co chodzi. BYLE DOWALIĆ !!!
Macie serce...macie sumienie...stańcie przed lustrem, popatrzcie sobie w oczy i sami sobie odpowiedzcie CO JA ROBIĘ I PO CO ?
Odpowiedz
0
@ !!!!
dnia 21.04.2016, 12:20 · Zgłoś
- Nauczyciel pobił ucznia i bardzo dobrze tak z łobuzem należy postępować ! A co może ma być odwrotnie ?
Odpowiedz
2
@ annakijak;-)
dnia 21.04.2016, 12:48 · Zgłoś
Ooo, pan prokurator już zakończył dochodzenie, odbył się proces i ogłoszono wyrok. Prędkość iście kosmiczna.
Odpowiedz
4
@ seneka
dnia 21.04.2016, 08:44 · Zgłoś
Brak ojca , brak wychowania a mama lansuje małpią miłość. Ale tu chodzi o coś więcej jakby tu zniszczyć tego nauczyciela. Wójt jest w konflikcie z panem JK - [...] i mściwość wójta nie zna granic a poza tym wtóruje mu w tym radny bezradny z Cieklina M.CZ., pani Zosia żona wójta oraz ex żona nauczyciela. Dziwi mnie tylko, że matka tego dziecka daje się wciągnąć w te gierki oj , oj nie ten poziom oni się pogodzą a matka wyjdzie na głupka.
Odpowiedz
-3
@ Dan_ka_z_łokolic
dnia 20.04.2016, 17:54 · Zgłoś
Ojej dawniej ja dostąłam i nie płakałam. koniec
Odpowiedz
-1
@ mietek
dnia 20.04.2016, 14:41 · Zgłoś
Dobrze zrobił bo wiadomo jacy są [...] w podstawówce czy [...], bez powodu nie dostał w twarz widocznie mu się w 100% należało
Odpowiedz
10
@ rrr
dnia 20.04.2016, 12:16 · Zgłoś
Czy to prawda że w Cieklinie pracuje najstarszy czynny zawodowo nauczyciel???
Odpowiedz
-1
@ podatnik
dnia 20.04.2016, 12:27 · Zgłoś
Tak i chwała jej za to.
Odpowiedz
6
@ rodzic
dnia 19.04.2016, 21:25 · Zgłoś
Pisząc że dzieci powinny czuć że mają w nas wsparcie ,,nawet jeśli zrobią coś źle" - nie mam namyśli tego że pochwalamy ich czyn - tylko to, że powinny mieć świadomość tego że jeśli przyznają się do zrobienia czegoś złego i poproszą o pomoc to nie pozostawimy ich samych sobie z problemem lecz im pomożemy a konsekwencje zlego postępowania oczywiście poniosą.
Odpowiedz
3
@ rodzic
dnia 19.04.2016, 21:16 · Zgłoś
Ja też mam dzieci i staram się je wychować jak najlepiej. Ważne jest od poczatku by było wzajemne zaufanie do siebie. dziecko powinno wiedzieć że z kazdym problemem może porozmawiać z ojcem czy matką i zostanie wysłuchane i wspólnie rozwiązany problem, Bardzo ważne by nie bagatelizować problemów dziecka bo czasem dla nas może to byc bez znaczenia a dla dziecka stanowić znaczący problem. To czy nauczyciel uderzył czy nie dzieciaka akurat niewiem i zaiste się nie dowiem. Jedno jest pewne, gdyby moje dziecko przyszlo do domu z płaczem że uderzył je- nauczyciel, policjant czy ksiądz, bez znaczenia kto ( jeśli chodzi o dorosłą osobę ) to z pewnością dałbym mu w zęby. Jak obcy człowiek może lać mojego dzieciaka. gdyby nawet zasłużył to od tego jestem ja lub żona i nikt poza tym. Nie mówie o bójce z rówieśnikami bo to inna sprawa niektóre sprawy muszą sobie same rozwiązać to też w pewien sposób kształtuje ( oczywiście wszystko pod kontrolą ). Jeśli chodzi konkretnie o ten przypadek to tak jak pisałem wczesniej nie mam pojęcia czy nauczyciel uderzył dzieciaka czy nie - tak że nie wypowiem się o nim w żaden sposób, chciałem tylko niektórym uświadomić że jako rodzice powinniśmy walczyć o dobro swoich dzieci a przedewszystkich dać im to odczuć że w każdej sytuacji mają w nas wsparcie - nawet jeśli zrobią coś źle. Należy pamietać że to dzieci i trochę innaczej paczą na swiat i mają inne myślenie. Zanim ukarzemy dobrze porozmawiać na spokojnie o całej zaistniałej sytuacji i uświadomić dzieciaka o konsekwencjach czynu i dalszych tragicznych skutkach jakie mogły być. Są lepsze i skuteczniejsze sposoby jak ,, pas czy policzkowanie"
Odpowiedz
-1
@ anonim
dnia 19.04.2016, 20:49 · Zgłoś
ten nauczyciel jest nie winny on go zaprowadził do łazienki i powiedział mu parę ostrych słów to on sobie pozmyślał wszystko jest świadek który to widział jedna sprzątaczka z tej szkoły
Odpowiedz
2
@ lula
dnia 19.04.2016, 21:42 · Zgłoś
haha nagle znalazł się swiadek .. Hahaha BO BOJĄ SIĘ KURATORIUM.. To jest prawda ,że z nauczycielem nie wygrasz .. Pytanie to czego tego nie zrobil na korytarzu tylko w toalecie ??
Odpowiedz
0
@ annakijak;-)
dnia 20.04.2016, 17:53 · Zgłoś
to znaczy czego?
Odpowiedz
2
@ @uczeń
dnia 19.04.2016, 20:31 · Zgłoś
To było u dyrektorki z podstawówki
Odpowiedz
-4
@ fuuuu
dnia 19.04.2016, 18:44 · Zgłoś
Ciekawe jak by wasze dziecko uderzył nauczyciel to na sto procent siedział by każdy cicho. Nikt nie ma prawa uderzyć dziecka czy to jest nauczyciel matka, ojciec trzeba rozmawiać z dziećmi zgłosić rodzicom , że dziecko się zle zachowuje a jesli takie kroki nie skutkują to rozmowa z psychologiem ,a może zaproponować mu inną placówke jesli nauczyciele z tego okręgu nie radzą sobie z wychowaniem dzieci może nie są nauczycielami z powołania ... Ja sama chodziłam do szkoły do Ciekilna I wiem jak postępują nauczyciele z dziećmi. Dzieci są różne nadpobudliwe, nerwowe z ADHD, Spokojne Każde dziecko jest inne.. A biciem jeszcze nikt sprawy nie załatwił ..
Odpowiedz
13
@ Również były uczeń
dnia 19.04.2016, 23:37 · Zgłoś
Z ADHD?? jeśli uważasz że "urwisy z Cieklina" cierpiały na ADHD i to było przyczyną ich zachowania zamiast złego wychowania i pozwalania im na wszystko, ciągłego wychwalania, bez karcenia przez rodziców to szczerze Ci współczuję z powodu twojego patrzenia na świat. Też edukację cieklińską mam za sobą i co do metod wychowawczych które widziałem za moich czasów (kilka lat temu) nie mam większych zastrzeżeń... A efekty innych "bezstresowych" placówek widziałem wiele razy i powiem tyle, że z gimnazjum w Cieklinie nawet nie najgorzej wychowani wychodzili w przeciwieństwie do absolwentów szkół "czysto bezstresowych". "Ciekawe jak by wasze dziecko uderzył nauczyciel to na sto procent siedział by każdy cicho. " - tak siedziałbym cicho - BO BYŁOBY MI WSTYD ŻE TAKIE [...] I NIEKULTURALNE DZIECKO WYCHOWAŁEM, KTÓRE MA [...]... ZASADY. Za nadpobudliwość nikt nie jest karany, ale trzeba odróżnić nadpobudliwość od celowej agresji słownej i nieposłuszeństwa ze strony ucznia...
Odpowiedz
11
@ annakijak;-)
dnia 20.04.2016, 08:58 · Zgłoś
ADHD, dysortografia, nadpobudliwość... co jeszcze wymyślicie, żeby przerzucić na innych ciężar wychowania tego, co spłodziliście?
Odpowiedz
5
@ Również były uczeń
dnia 20.04.2016, 15:45 · Zgłoś
Uważaj, bo to dopiero początek wyliczanki hahah
Odpowiedz
0
@ lula
dnia 20.04.2016, 19:18 · Zgłoś
To życze ci Kiedyś żebyś był w takiej sytuacji. A skąd wiesz co ten uczen robił na lekcji? Ja znam tego chłopaka i cała jego rodzine i nie mam żadnych zastrzeżeń. A poza tym w komętarzu pisze, że są różne dzieci a nie że są z ADHD.
Odpowiedz
2
@ Również były uczeń
dnia 20.04.2016, 23:48 · Zgłoś
Wychowując dziecko tak jak moi rodzice mnie wychowali, (a także rodzice moich nadpobudliwych kolegów, którzy mimo swojej nadpobudliwości dali radę być normalnym i nie przekraczać granic jak ten chłopiec) na pewno nie spotka mnie taka sytuacja... A jak dla niektórych wychować dziecko na normalnego człowieka to problem to już inna bajka. Nie rób [...] z nauczyciela - za nic się "w [...]" nie daje nawet dorosłemu, a co dopiero dziecku... A swoją drogą - WIDAĆ JAKIM JESTEŚ CZŁOWIEKIEM ŻYCZĄC INNYM NA ŹLE. JAK TAKIMI SAMYMI ZASADAMI WYCHOWUJESZ DZIECKO TO NIE MA SIĘ CO DZIWIĆ NA KOGO MOŻE WYROSNĄĆ...
Odpowiedz
-3
@ obserwator
dnia 19.04.2016, 17:58 · Zgłoś
brak wychowania ze strony rodzicow to kto takiego [...]a wychowa bib bic nie zwazacna gadanie jeszcze powinna wyjsc ustawa
Odpowiedz
5
@ kl
dnia 19.04.2016, 15:53 · Zgłoś
DO DREK Po pierwsze prokuratura jeszcze nie stwierdziła że nauczyciel pobił ucznia w ubikacji, nie ma świadka, po drugie dlaczego gazetka- to przecież wójt i gmina jest pracodawcą tego nauczyciela. Bez komentarza.
Odpowiedz
9
@ @uczeń
dnia 19.04.2016, 14:43 · Zgłoś
Dyrektorka kłamie bo rok temu był uczeń na skargę dwa razy i nic stym nie zrobiła tylko usunęła nagrania z kamer.
Odpowiedz
5
@ ppp
dnia 19.04.2016, 14:56 · Zgłoś
Ta sprawa była u dyrektorki w gimnazjum a tutaj jest opisane o tej z podstawówki
Odpowiedz
2
@ @uczeń
dnia 19.04.2016, 20:36 · Zgłoś
Było w tym roku ale w tamtym parę razy w podstawuwce
Odpowiedz
1
@ Również były uczeń
dnia 20.04.2016, 23:52 · Zgłoś
Nie róbcie z nauczyciela [...]... Za nic "w [...]" nawet dorosły nie dostanie, a co dopiero dziecko...
Odpowiedz
0
@ ttt
dnia 19.04.2016, 12:37 · Zgłoś
pytam.
w jakim celu nauczyciel zabiera ucznia do ubikacji ???
kwestia ewentualnego pobicia jest drugorzędna !!!
Odpowiedz
3
@ annakijak;-)
dnia 19.04.2016, 12:57 · Zgłoś
żle się poczuł?
Odpowiedz
9
@ tak bywa...
dnia 19.04.2016, 13:33 · Zgłoś
aniu...tam jest gabinet szkolnej higienistki...chyba w kibelku nie przyjmuje...
Odpowiedz
-2
@ annakijak;-)
dnia 19.04.2016, 14:06 · Zgłoś
Hm... wyczuwasz ironię?
Odpowiedz
1
@ tak bywa...
dnia 19.04.2016, 19:49 · Zgłoś
nie ironię...tylko logika przemawia prze zemnie...jesteś n-lem i go bronisz...fajnie...ale to nic nie da...wiesz dobrze ,że to zależy od rodziców tego dzieciaka...mogli już wcześniej jakoś się dogadać...to poszło o krok za daleko...no może jakaś nagana dla nauczyciela...a on finansowo odwdzięczyłby się tej rodzinie..no i byle do wakacji...po wakacjach nikt by już o tym nie gadał i nie paniętał...
Odpowiedz
6
@ annakijak;-)
dnia 20.04.2016, 08:56 · Zgłoś
Chwila, chwila, spotkanie miało być, matka odmówiła, prawda? Finansowa gratyfikacja? Za co? Zapadł jakiś wyrok? Ja to widzę, niestety tak: młody ma poważne kłopoty w szkole, koniec roku się zbliża i grozi mu pozostanie na drugi rok, mama ratuje swojego [...] jak może, takie jej zbujeckie prawo, więc oskarża nauczyciela o cokolwiek. Prokuratura musi się tym zająć, będą godziny zmarnowane na przesłuchaniach, a na koniec sprawa umorzona z braku dowodów. A zapłacą za to podatnicy.
Odpowiedz
0
@ podatnik
dnia 20.04.2016, 12:25 · Zgłoś
...czyli [...])
Odpowiedz
2
@ annakijak;-)
dnia 20.04.2016, 17:56 · Zgłoś
Między innymi. Sytuacja bardzo podobna do tej opisanej w artykule była także w innej szkoły, właśnie z wymienionych przeze mnie przyczyn, Aha, tam matka, przyłapana na kłamstwach, wycofała oskarżenia. Napsuła jedynie krwi dyrekcji, wychowawcy i wszystkim, którzy, paradoksalnie, chcieli pomóc chłopakowi.
Odpowiedz
6
@ tak bywa...
dnia 20.04.2016, 18:33 · Zgłoś
zbójeckie Aniu piszemy ,, Ó " ale to szczegół sam czasem robie byki...za co kasa...a no za to , że go walnął...to pewne...tam w szkole od wielu lat w podstawówce nikt nie został... ten wątek możemy pominąć...nie oskarża o cokolwiek...młody cwaniak nie wpadłby żeby powiedzieć matce o pobiciu...gdyby tak nie było...jest zapis monitoringu...zabrał go z lekcji do łazienki...matka też by nie wpadła na taki pomysł oskarżyć i zrobić aferę gdyby nie była to prawda...ja bym jeszcze dorzucił watek [...]...gdybym chciał trochę kasy szarpnąć...ale zrobiłbym to ja i ten nauczyciel ...bez pośredników i chaosu...bo z pewnością młody też świety nie jest...
Odpowiedz
2
@ tak bywa...
dnia 20.04.2016, 18:41 · Zgłoś
no i żeby była jasność ... nie oskarżam nikogo...a kibicuje nauczycielowi...Cieklin to specyficzna wioska...tam nie jest czarne czarnym...ani białe białym...znam troche społeczeństwo...ale obawiam , że n-l przegra tą sprawę...no chyba że matka się wycofa...ciekawe czy na wcześniejszą emeryturę może uciec...
Odpowiedz
2
@ annakijak;-)
dnia 20.04.2016, 19:01 · Zgłoś
@tak bywa, niestety byków ortograficznych przydarza mi się coraz więcej, to pewnie osmoza :-D Skąd wiadomo, że go "walnął"? Dlaczego matka nie chce przyjść do szkoły na rozmowę z dyrektorem i nauczycielem? Z doświadczenia wiem, że matki w obronie swoich dzieci wpadają na "świetne" pomysły, jak ten przeze mnie opisany, kłamią w żywe oczy, aby obronić dziecko, takie ich zbÓjeckie prawo, ale na tym cierpią dzieci (chyba że to zdemoralizowane bandziory), nauczyciele, wychowawcy i opinia szkoły. Młody cwaniak natomiast będzie się bronił wymyślając niestworzone historie, również znam to z autopsji, niestety.
Odpowiedz
1
@ tak bywa...
dnia 21.04.2016, 09:08 · Zgłoś
z tego co ja wiem to matka była w szkole...zapytać co się stało...no i o co poszło...dowiedziała się, że jak go nie umie wychować...to on go wychowa...chciała zobaczyć na zapis z monitoringu...nie zobaczyła...dopiero interwencja policji pomogła...skoro nikt z nią nie umiał pogadać by znaleźć rozwiązanie...to można się nieźle wpienić i postawić na swoim...prawda...i tak też zrobiła...ja tam nie byłem i nie wiem...takie pogłoski słychać może to kłamstwo...lecz zawsze w plotce jest ziarenko prawdy...możemy sobie gdybać...wymyślać scenariusz...a wyrok może nam się nie podobać...my na tę sprawę nie mamy wpływu...ocenią to już fachowcy, którzy są ekspertami...dajmy spokój już z komentowaniem...i zaczekajmy chwilę na finał tej sprawy...
Odpowiedz
0
@ annakijak;-)
dnia 22.04.2016, 10:32 · Zgłoś
Znam przypadek, gdy matka po rozmowie z dyrektorem zaprzeczyła w piśmie do kuratorium, że taka rozmowa miała miejsce. Ot, kłamczuszka.
Odpowiedz
13
@ xxxxx
dnia 19.04.2016, 11:06 · Zgłoś
za darmo nie dostał
Odpowiedz
12
@ tuz
dnia 19.04.2016, 10:18 · Zgłoś
Jak widać po tych ostatnich komentarzach można się tylko domyślać o jakiego nauczyciela chodzi on zawsze mówił i pisał "PROSTO W OCZY" - [bezpłatne czasopismo, dla ludzi którzy chcą wiedzieć więcej..] www.prostowoczy.info była taka gazetka jak był radnym i wytykał błędy, kłamstwa i nieprawidłowości radnych ze świty pana Staniszewskiego jak i samego wójta Staniszewskiego czy to przypadek?...
Odpowiedz
-3
@ drek
dnia 19.04.2016, 10:40 · Zgłoś
A co ma gazetka prosto w oczy do bicia ucznia w ubikacji? Weź się człowieku zastanów co ty w ogóle piszesz?
Odpowiedz
7
@ annakijak;-)
dnia 19.04.2016, 10:46 · Zgłoś
To, że najłatwiej oskarżyć nauczyciela o znęcanie się nad uczniem, bicie, czy ekstremalnie o [...] i zniszczyć mu życie, nawet przy ewentualnym wyroku uniewinniającym. Tego pana już większość komentujących osądziła, a Cieklin to mała miejscowość.
Odpowiedz
2
@ drek
dnia 19.04.2016, 12:40 · Zgłoś
A jak osądzaliście innych uczciwie pracujących ludzi na tym portalu to było dobrze? Pluliście na tych co uczciwą pracą do czegoś doszli. Jak niszczyliście życie innym ludziom?
Odpowiedz
3
@ qwerty
dnia 20.04.2016, 10:49 · Zgłoś
przypadków nie ma. a pan Staniszewski cóż... każdy wie jak jest. Sprawa polityczna. Biedny facet. Uczył mnie w podstawówce, dobry wychowawca, dał naszej klasie solidne podstawy. Zawsze będę go dobrze wspominała.
Odpowiedz
1
@ Również były uczeń
dnia 20.04.2016, 15:44 · Zgłoś
tak to sprawa polityczna ... i niech nie komentują ci "niekumający" sprawy...
Odpowiedz
0
@ annakijak;-)
dnia 19.04.2016, 09:51 · Zgłoś
[Komentarz nie na temat] .
Odpowiedz
9
@ annakijak;-)
dnia 19.04.2016, 11:25 · Zgłoś
O wychowywaniu dzieci na [...], którym wszystko wolno i wszystko się należy piszą autorytety pedagogiczne. Niestety, potem życie to weryfikuje i mamy falę depresji, agresji i [...].
Odpowiedz
3
@ szkolnik
dnia 19.04.2016, 09:28 · Zgłoś
uczeń przedmuchiwał na lekcji lufke , bo była zapchana i mu [...] słabo jarały i gwizdał więc został wyprowadzony zeby sie wygwizdał w ubikacji
Odpowiedz
1
@ elf
dnia 19.04.2016, 10:01 · Zgłoś
Szkolniku, ubikacja nie jest miejscem do rozwiązywania problemów z uczniami o czym nauczyciel ma obowiązek wiedzieć. W ten sposób nie wychowa się młodego człowieka a wręcz odwrotnie, stanie się on jeszcze bardziej agresywny, wulgarny itd. bo będzie się po prostu bronił tak jak potrafi i jak go nauczono. Zadaniem nauczyciela jest wychować i przekazać wiedzę. Co do tego incydentu, to należy poczekać z wyrokami aż zostanie wyjaśnione jak było bo na razie mamy wiadomości podane przez redakcję i komentujących.
Odpowiedz
2
@ sara
dnia 19.04.2016, 09:26 · Zgłoś
A co nato wychowawca klasy pani staniszewska zona wójta czy to przypadek?
Odpowiedz
2
@ Również były uczeń
dnia 20.04.2016, 15:41 · Zgłoś
[komentarz nie na temat.]
Odpowiedz
1
@ XXUCZEŃTEJKLIKIXX
dnia 20.04.2016, 20:38 · Zgłoś
Nauczyciele w Cieklinie to jedna klika i nikt jej nie ruszył i nie ruszy!
Odpowiedz
1
@ Poinformowany
dnia 19.04.2016, 08:12 · Zgłoś
mozna przyjąć ,ze cos jest na rzeczy ,skoro miał juz konflikt z prawem o znęcanie sie
Odpowiedz
1
@ Uczeń Gimnazjum
dnia 20.04.2016, 14:18 · Zgłoś
Ten pan nie miał konfiktu z prawem o znęcanie się po prostu niektórzy ludzie nie wiedzą o kogo chodzi i tyle... To zdarzyło się w podstawówce a pan z tym znęcaniem sie uczył w gimnazjum
Odpowiedz
1
@ Również były uczeń
dnia 20.04.2016, 15:39 · Zgłoś
Tak... Jak widać wiele osób myli owe zdarzenia...
Odpowiedz
0
@ [...]
dnia 19.04.2016, 08:06 · Zgłoś
Konfrontacji??? ten pan nadal uczy chłopaka, jak to sobie wyobrazacie?
Odpowiedz
4
@ [...]
dnia 19.04.2016, 07:59 · Zgłoś
Konfrontacji???ten pan nadal uczy chłopaka,jak to sobie wyobrażacie?
Odpowiedz
1
@ annakijak;-)
dnia 19.04.2016, 08:02 · Zgłoś
Ten chłopak nadal chodzi do szkoły, jak to sobie wyobrażacie?
Odpowiedz
5
@ Ja
dnia 19.04.2016, 13:46 · Zgłoś
Od problemów się nie ucieka, tylko się je rozwiązuje. Nie rozumiem dlaczego chłopak nie miałby chodzić do szkoły... i dlaczego pan miałby nie uczyć ...
Odpowiedz
2
@ [...]
dnia 19.04.2016, 07:55 · Zgłoś
Tak z Cieklina. Rok temu stracił ojca i jak widać nauczyciel z ZASADAMI chce go zastapić. Smutna ale prawdziwe... co by było gdyby w wyniku tego zajścia doszło do czegoś gorszego? Jak wówczas komentowali by obrońcy surowego traktowania? W młodości niejednokrotnie doświadczałem twardej ręki zarówno ze strony rodzicow jak i nauczycieli,nie mam im tego za złe,nawet wdzieczny jestem,bo to często wzmacnia kręgosłup moralny w dorosłym życiu. Ale dzisiaj młodzież,dzieci są inne,osłabione emocjonalnie przez otaczającą rzeczywistośc płynącą głównie z kolorowch ekranów.Do róznych sytuacji może dojść ,gdy nałożą sie tragedia rodzinna i pobicie przez nauczyciela w szkole.Wielu z Was chyba nie zdaje sobie sprawy z tego pisząc negatywnie o uczniu i jego mamie.A głównym,który tego nie pojmuje jast chyba nauczyciel,który z pedagogiką ma nie wiele wspolnego...
Odpowiedz
0
@ annakijak;-)
dnia 19.04.2016, 08:02 · Zgłoś
O jakim pobiciu Pan mówi? Bo na razie są tylko podejrzenia nie poparte dowodami. A "osłabienie" i "chęc odreagowania" młodzieży to wygodne tłumaczenie większości chiligańskich zachowań.
Odpowiedz
3
@ Również były uczeń
dnia 20.04.2016, 15:38 · Zgłoś
To nie jest zły nauczyciel... A na pewno ma już więcej z pedagogiką wspólnego od ciebie więc nawet nie komentuj...
Odpowiedz
4
@ tedi
dnia 19.04.2016, 07:25 · Zgłoś
Przy Wojewodzie są osoby z kuratorium które są odpowiedzialne i reagują na takie sprawy jak bicie dzieci przez nauczyciela a bicie dzieci nie jest w przywilejach karty nauczyciela myślę że nie zamiotą tego pod dywan.
Odpowiedz
8
@ annakijak;-)
dnia 19.04.2016, 07:30 · Zgłoś
Mamy tylko słowo matki, która unika konfrontacji.
Odpowiedz
15
@ ja
dnia 19.04.2016, 06:44 · Zgłoś
jeszcze rodzicom po[...] ,za bezstresowe wychowanie,, u mnie w szkole nie bito ,ale dawniej człowiek czuł respekt przed nauczycielem,teraz [...]ki na [...] by wlazły ,a jak krzykniesz ,to mamusia z większym i głośniejszym [...] przyjdzie do szkoły
Odpowiedz
2
@ Eska
dnia 19.04.2016, 02:31 · Zgłoś
Co to za chłopak on z cieklina jest
Odpowiedz
-3
@ @ski
dnia 18.04.2016, 23:52 · Zgłoś
Większość komentarzy odbiegła od głównego wątku"nauczyciel uderzył ucznia wyprowadzając go do toalety" Być może są one autorstwa, tegoż właśnie nauczyciela i jego przyjaciół? Raczej nie najbliższej rodziny ,bo jak wieść niesie ten "niewinny" pseudopedagog miał juz sprawe w sądzie o boksowanie żony i znęcanie się nad rodziną...Jeśli teraz przerzuca swoje frustracje na uczniów to cała ta sprawa robi się niepokojąca i powinna zostac wyjaśniona ,włącznie z wyciągnięciem konsekwencji.Gdyby takie zajście miało miejsce np.w większej miejscowości czy tez mieście,nauczyciel by juz nie pracował,przynajmniej do wyjaśnienia sprawy przez organy ścigania,kuratorium oświaty i psychologa dziecięcego. Swoja drogą ,jak czytam tłumaczenie nauczyciela,że to sprawa polityczna,nasuwają mi się podejrzenia o kogo chodzi...a Wam? Panie nauczycielu...wrogów politycznych to się leje w Moskwie a nie dzieci w szkole.Sprawa faktycznie stanie sie polityczną ,jak zostanie zamieciona pod dywan dzieki właśnie politykom jasielskim,których nasz bohater dobrze zna. pozdrawiam
Odpowiedz
0
@ @ski
dnia 18.04.2016, 23:56 · Zgłoś
O tak,zapomniałem,były proboszcz na pewno pomoże
Odpowiedz
5
@ osm
dnia 19.04.2016, 16:23 · Zgłoś
To już jest wielkie świństwo wyciągać takie rzeczy nie sprawdzając jak to było gdzieś dzwonią nie ważne co i z jakiego powodu i jaki wynik tego oskarżenia jest okazja to dowalić bo można bezkarnie a najlepiej nie domówieniami i tak naprawdę nie ważne czy oskarżenie było prawdziwe i co sąd ożek a kto to będzie sprawdzał jest okazja to dowalić a jaka prawda a kogo to obchodzi z jakiego powodu było oskarżenie jaki wynik dochodzenia przecież to nie ważne kto to sprawdzi wstyd że nauczyciela który pochodzi z tego środowiska ba przecież to były uczeń tej szkoły nauczyciel od lat nie było na niego skarg pewnego dnia oszalał i bije dzieci po twarzy ludzie zastanówcie się coś tu nie gra to widać na odległość że coś [...] w tej sprawie jest jakieś drugie dno
Odpowiedz
0
@ [...]
dnia 18.04.2016, 23:35 · Zgłoś
psycholog jest z cieklina, nie wiadomo za kim będzie. Konflikty rozwiązuje się inaczej, nie za pomocą siły, to takie małe cieklińskie sb. Ale może były proboszcz pomoże panu nauczycielowi...???
Odpowiedz
24
@ mój pseudonim
dnia 18.04.2016, 23:33 · Zgłoś
Jeszcze więcej praw dzieciom dajcie. Do każdej szkoły jeszcze ze dwóch pedagogów, żeby rozwydrzonego [...] usprawiedliwiali i doszukiwali się winy za zachowanie dziecka w nauczycielu i całym świecie. Jeszcze z jedną linię błękitną, niebieską czy [...], żeby rozwydrzony [...] miał gdzie zadzwonić ze skargą, bo się rodzic krzywo popatrzył. Pokupcie telefony z jeszcze większymi wyświetlaczami, żeby inaczej wychowane dziecięta mogły nagrywać nauczycieli, sąsiadów, rodziców zaraz po tym, jak ich wyprowadzą z równowagi. W normalnych rodzinach są normalnie wychowane dzieci, których nie trzeba upominać i wyprowadzać z klasy. Jak dziecko rządzi w domu i nikt nie ma prawa mu się sprzeciwić, to nie oczekujcie, że będzie grzeczne w szkole. Bycie zdyscyplinowanym i uprzejmym to dla niego nienormalność, do której nie jest przyzwyczajone. więc zrozumiałe, że będzie protestował. Tyle w temacie.
Odpowiedz
0
@ ss
dnia 18.04.2016, 22:36 · Zgłoś
A co na to psycholog szkolny???
Odpowiedz
2
@ mój pseudonim
dnia 18.04.2016, 23:37 · Zgłoś
Szuka zapewne usprawiedliwienia dla cacanego dziecusia.
Odpowiedz
-3
@ Tetryk
dnia 18.04.2016, 22:11 · Zgłoś
[...] ! Eee, nie, chyba to nie o dzieciach było?
A, już wiem. Bić dzieci ile wlezie, aż im skóra z d ... zlezie! O, tak. Lud prosty wie dobrze jak dzieci wychowywać.
Z komentarzy wynika, że u nas jest lud najprostrzejszy!
Odpowiedz
0
@ annakijak;-)
dnia 19.04.2016, 07:31 · Zgłoś
Nikt normalny nie nawołuje tu do bicia dzieci. Rzeczona ofiara, też nie wiadomo, czy została uderzona.
Odpowiedz
1
@ Również "były uczeń"
dnia 19.04.2016, 21:17 · Zgłoś
Po twojej "poprawnej polszczyźnie" i stopniowaniu wyrazów widać, że wyraźnie jesteś zbratany z owym prostym ludem :D
Odpowiedz
6
@ fuuuu
dnia 18.04.2016, 22:06 · Zgłoś
Bardzo Dobrze wreszcie zrobią porządek w tej szkole .. Chodz w Gimnazjum jest nie lepiej .. Podobna byłą sytuacja w Gimnazjum ale Pani Dyrektor siedziałą cicho ..
Odpowiedz
11
@ Były uczeń z Cieklina
dnia 18.04.2016, 22:05 · Zgłoś
Jeśli jest się takim chuliganem jak ten chłopak, to nauczyciel już nie wiele może. Znam go i nie raz widziałem jak się zachowuje. Bez względu na to czy jest to osoba dorosła czy rówieśnik.

Ale jeśli chodzi o rówieśników to powinni ich przesłuchać bo wiem i słyszałem jak się dzieci skarżyły na tego "kolegę". Przezywa, wyzywa, wyśmiewa, przeklina.
To nie ma znaczenia jak on traktuje innych ?
Po tylu uwagach ile on już dostał od każdego z nauczycieli to powinien być wywalony ze szkoły. Ale dyrektor nie chce robić rodzicom kłopotu. !

I to prawda, że nie powinien go "bić". Dostał w twarz, na pewno nie z pięści. Należy też to zauważyć. Dlatego nauczyciel tez powinien ponieść konsekwencje ale nie tylko on. Przede wszystkim ten chłopak.
Odpowiedz
1
@ Również "były uczeń"
dnia 19.04.2016, 21:15 · Zgłoś
Mógłbyś podać inicjały? Podejrzewam ale nie jestem pewien. Chociaż pierwsza litera nazwiska...
Odpowiedz
17
@ Fff
dnia 18.04.2016, 21:56 · Zgłoś
Dlaczego poszedł z nim do łazienki a nie do dyrektora?
Odpowiedz
5
@ tuz
dnia 18.04.2016, 21:44 · Zgłoś
A skąd pochodzi ten nauczyciel rodem z Cieklina czy poza. No ostatnio Cieklin staje się słynny.
Odpowiedz
6
@ kolega gimnazjum
dnia 18.04.2016, 20:27 · Zgłoś
ten nauczyciel jest bardzo fajny,a jak mi wiadomo to on go tylko za szyje trzymał i tyle jak chodziłem do podstawówki to jak kto był niegrzeczny to ten nauczyciel wyprowadzał ucznia i stał koło klasy a nie do łazienki.Mi się zdaje że to on prowokował nauczyciela i on go musiał postawić do pionu
Odpowiedz
22
@ kolega gimnazjum
dnia 18.04.2016, 20:22 · Zgłoś
ja znam tego chłopaczka , kurzy [...] i E-[...] handluje nimi a to dopiero 5 klasa
Odpowiedz
5
@ Cichy
dnia 18.04.2016, 20:20 · Zgłoś
To nie pierwszy raz w tej szkole taka akcja. W Gimnazjum taka akcja miała akcje jakieś dwa lata temu i nic z tym nie zrobiono
Odpowiedz
13
@ xxxcx
dnia 18.04.2016, 20:15 · Zgłoś
uczniowie sa teraz bezkarni a nauczyciele bezradni ja jak zaliczem po lapie za "niewinnosc" to nawet rodzicom nic nie mówiłem żeby jeszcze po[...] nie dostać a teraz wielkie halo się robi
Odpowiedz
1
@ aaaaaaaaaaaauuuuuuuuuuuuuu
dnia 19.04.2016, 16:24 · Zgłoś
Za błąd ortograficzny w początkach lat 60 dostałam linijką po łapkach i to w szkole miejskiej. Do dziś pamiętam słowo, które błędnie napisałam i nauczycielkę, która była egzekutorem. Nie doceniła, a wręcz olała mój wysiłek. Do dziś ta pani wzbudza we mnie odrazę, chociaż już dawno nie żyje. Także nie powiedziałam o sytuacji Rodzicom, choć do dziś tego żałuję jako dorosły człowiek. Ale dziecko czuje inaczej. Bicie jest niedopuszczalne, ponieważ przemoc rodzi przemoc. Rozumowanie, że byłem bity i dlatego wyrosłem na porzadnego człowieka jest nieprawdziwe. To, że pomimo bicia, wyrosłeś na porządnego to Twój sukces, a nie tego co Cię lał. Pomyś czy nie mam racji?
Odpowiedz
6
@ Również "były uczeń"
dnia 19.04.2016, 21:10 · Zgłoś
Nie gdyż z jednej skrajności popadasz w drugą... Nie chodzi o to by kogoś bić, czy karcić gdy czegoś nie rozumie (to dawniej było złe), ale żeby nie było sytuacji, typu: chłopak wyzywa i lekceważy nauczyciela, nie pozwalając na prowadzenie lekcji, a nauczyciel nie może nawet podnieść głosu. Czasem wystarczy nawet "wykręcić ucho" - to nie boli, a daje efekt psychologiczny. Czy to kogoś skrzywdzi? - nie, gdyż spokojnego (normalnego) to nie spotka, zaś rozzuchwalonego trochę przyhamuje w jego "zapędach bandyckich". Choć mimo wszystko nawet to nie jest właściwe w 100%, ale puki rodzice nie będą uczyli dzieci że JAK NIE MASZ RACJI TO NIE PODSKAKUJ DO NAUCZYCIELA, a czasem PRZEZ SZACUNEK I PORZĄDEK ODPUŚĆ NAUCZYCIELOWI PRZEZ KULTURĘ to nie można mówić o kulturalnej lekcji...
Odpowiedz
29
@ Rodzic
dnia 18.04.2016, 19:51 · Zgłoś
Najwyższy czas aby mamusia zajęła się synkiem, a nie mamusia sobie a synek od rana do wieczora hulaj dusza piekła nie ma. [...] itp.
Odpowiedz
15
@ xxx
dnia 19.04.2016, 12:34 · Zgłoś
Popieram. Niech mama zajmie się synkiem.
Odpowiedz
17
@ rodzic
dnia 18.04.2016, 19:10 · Zgłoś
jakie dobro dziecka jest najważniejsze pozwolenie na wychowanie bandyty bezkarności utwierdzanie w przekonaniu że jest nietykalny że on może wszystko a nikt inny nie może go tknąć to ty panie z kuratorium deprawujesz młodzież - to to ma być dobro dziecka
Odpowiedz
5
@ aaaaaaaaaaaauuuuuuuuuuuuuu
dnia 19.04.2016, 16:08 · Zgłoś
Czy sądzisz, że stosując "bandyckie metody" (przemoc fizyczną) wychowuje się prawego człowieka???
Odpowiedz
27
@ emeryt - na szczęście
dnia 18.04.2016, 19:07 · Zgłoś
O ile mi wiadomo, w czasie gdy ów nauczyciel wyprowadził chłopca z klasy uczniowie zostali pod opieką p.pedagog. Rozumiem dlaczego nauczyciel wyprowadził delikwenta z klasy na "wychowawczą pogawędkę" Krnąbrny uczeń przy klasie reaguje agresywnie na morały nauczyciela, a często nawet arogancko chcąc zaimponować klasie. Druga sprawa wymaga wyjaśnienia . Pan prokurator zbyt dobrotliwie określił zachowanie ucznia, "że BAWIŁ SIĘ DŁUGOPISEM" tylko, że ta zabawa polegała na gwizdaniu na tym długopisie, a to już zasadnicza różnica.
Odpowiedz
18
@ wuj
dnia 18.04.2016, 19:03 · Zgłoś
40 lat temu większość nauczycieli siedziała by w więzieniu bo wtedy linijka lub wskaznik były często w użyciu Jak ktoś zasłużył to jeszcze ojciec poprawił jestem im wdzięczny bo ja i czterech moich braci jesteśmy normalnymi obywatelami bez terażniejszych kompleksów.Obecnie to powinni walić niektórych nie linijką tylko pałą pewnie i tak by nie pomogło.
Odpowiedz
-12
@ Tetryk
dnia 18.04.2016, 19:49 · Zgłoś
Ale jednak bicie ci zaszkodziło i zahamowało rozwój umysłowy, o czy świadczy to co piszesz.
Odpowiedz
3
@ tak
dnia 18.04.2016, 19:53 · Zgłoś
Racja 1000% nie 100%,i kazdy jak chcial to wyszedl na ludzi.
Odpowiedz
0
@ tedi
dnia 18.04.2016, 18:52 · Zgłoś
Takiego nauczyciela co dzieci bije to na odstrzał albo do Dobryni tam niech uczy nie można tak postępować Wójt osieka znieważył ucitiela i dostał wyrok dlaczego tu nie może być odwrotnie każdy nauczyciel co bije zostaje przez kuratorium zawieszony do wyjaśnienia nie powinien uczyć do chwili wydania wyroku przez sąd takie są procedury i nie może być inaczej jutro TVN tam zawita a ta babcia co uczy matematyki to ma z 70 lat tam w cieklinie jest fajnie.
Odpowiedz
1
@ annakijak;-)
dnia 18.04.2016, 18:55 · Zgłoś
A ja myślałam, że w Polsce obowiązuje zasada domniemania niewinności?
Odpowiedz
14
@ Ja
dnia 18.04.2016, 18:33 · Zgłoś
Na pewno wyprowadził nauczyciela z równowagi bawiąc się długopisem... Długopis jest strasznie denerwujący jak uczeń się nim bawi już od września, a jest kwiecień przecież. No cóż jakoś trudno mi uwierzyć, że to tylko za ten nieszczęsny długopis... Gdyby tak było, to 90% klasy by pewnie oberwało. Nie bronię nauczyciela, bo bić już dawno nie wolno, ale co nauczycielowi wolno??? Upomnieć po raz kolejny... ale nie za głośno... żeby się uczeń za bardzo nie przestraszył...
Odpowiedz
5
@ tak
dnia 20.04.2016, 08:03 · Zgłoś
nauczyciel powinien do dyrektorki z nim isc a nie do ubikacji a jak to by nie pomoglo to do matki ma szczescie ze o [...] go nie oskarzaja
Odpowiedz
-2
@ annakijak;-)
dnia 20.04.2016, 08:46 · Zgłoś
Rozumiem że to oskarżenie byłoby równie zasadne? No to już mamy jasność.
Odpowiedz
4
@ Uczeń Gimnazjum
dnia 20.04.2016, 14:14 · Zgłoś
Ten chłopiec na pewno nie bawił się długopisem ale tak powiedział matce a matka zgłosiła i tak jest słowo przeciw słowu. Znam tego dzieciaka i wcale święty nie jest także no...
Odpowiedz
-7
@ Hah
dnia 18.04.2016, 18:31 · Zgłoś
Dlaczego każdy komentarz który broni dzieci jest negatywnie oceniany a ten który broni uczniów ma ocenę pozytywną?
Odpowiedz
12
@ marek.m
dnia 18.04.2016, 17:44 · Zgłoś
widocznie [...] wyprowadził [...] z równowagi dostał w [...] ma nauczkę że ma bata nad sobą
Odpowiedz
1
@ jasmin
dnia 18.04.2016, 17:31 · Zgłoś
Nie ladnie nie ladnie bic dzieci
Odpowiedz
1
@ jasmin
dnia 18.04.2016, 17:30 · Zgłoś
Nie ladnie bic dzieci
Odpowiedz
2
@ XYZ
dnia 18.04.2016, 16:52 · Zgłoś
Uczęszczalem do tej szkoły 5 lat temu i wiele się zmieniło, niestety na gorsze chociaż za moich czasów nie było też kolorowo. Nauczyciele mieli gdzieś czy uczeń coś umie czy nie. Liczyło się tylko [...], a jak ktoś wspomniał że tu takie niskie(w gimnazjum) to (np w porównaniu z Dębowcem czy Jaslem) to odpowiadali że: w innych szkołach tak jest, ponieważ uczniowie chodzą na kółka i... korki. Owszem ale nie wszystkich stać na korki. Uczniowie też nie są grzeczni ale nauczyciele nawet rodzica nie powiadomią ani uwagi nie wpisza (byle by szybko uczeń skończył podstawowke czy gimnazjum).
Odpowiedz
4
@ Również "były uczeń"
dnia 19.04.2016, 20:49 · Zgłoś
Poziom "mój drogi" był nie gorszy, zaś czasem lepszy niż w innych szkołach np. jasielskich... Może nie było aż tylu "orłów" ale np. rocznik 97 miał i takich którzy egz. gim. pisali na 200/200... Średnia wiedza przeciętnych uczniów była wyższa niż w niektórych pobliskich gimnazjach. To są fakty - poszukaj danych, wykresów i porównaj... Zaś jak mówisz [...] - może i po części się zgodzę, choć nie wszyscy tacy byli... "Korki" patrząc obiektywnie nie są potrzebne, jeśli ktoś ma do dyspozycji książkę i uważnie słucha nauczyciela (bo na testach na 5 nie trzeba rzeczy ponadprogramowych). No chyba że ktoś ma gorszą pamięć i nie ma głowy do nauki - no ale wtedy nasuwa się pytanie - czy jest sens robić z kogoś "uczonego" na siłę, nawet jeśli ktoś się nie nadaje...
Odpowiedz
1
@ Również "były uczeń"
dnia 19.04.2016, 20:52 · Zgłoś
200/200 w sensie ostatecznej punktacji przy przyjmowaniu do kolejnej szkoły, czyli 100% test, olimpiady, konkursy, świadectwo (oceny i pasek)...
Odpowiedz
1
@ ...
dnia 20.04.2016, 21:39 · Zgłoś
Z tego co wiem w waszym roczniku była tylko jedno taka osoba i owszem była/ jest wybitna
Ale Tylko jedna. I nie zdziwię się że nie trzeba jej korków. Ale to że ona ma dar do nauki nie znaczy że inni też mają (tak samo wybitny jak i ona)
Odpowiedz
0
@ Również były uczeń
dnia 21.04.2016, 00:04 · Zgłoś
Oj nie jedna taka była, dar miała i ma :) Nazwiskami wymieniać tutaj nie będę... Było i jest kilka osób które nie poświęcały wiele czasu na naukę, a same 4 i 5 bez korków były... Tyle, że nie wszystkim chciało się uczyć na średnią powyżej 5.0 bo było to im niepotrzebne przy ich planach...
Odpowiedz
4
@ [...]
dnia 18.04.2016, 16:43 · Zgłoś
Wyjdzie na to ze dzieci to diabły a nauczyciel to anioł.z prostej przyczyny w dobie bezrobocia nauczyciele to krewni albo znajomi tych którzy decydują o tym kto ma pracować w szkole ..
Odpowiedz
-15
@ też były uczeń, ale ojciec dwojga
dnia 18.04.2016, 16:30 · Zgłoś
Dostrzegam w komentarzach wyraźną wrogość do dzieci. Można po tym sądzić, że wypowiadają się głównie ci, którzy nie mają dzieci. Nie mogę sobie bowiem wyobrazić, aby normalny rodzic mógł godzić się na ryzyko, że jego dziecko będzie wyprowadzane do łazienki przez nauczyciela. W jakim celu, po co do łazienki, czyli właśnie tam gdzie nie ma monitoringu.
Odpowiedz
1
@ annakijak;-)
dnia 18.04.2016, 17:41 · Zgłoś
Ok, następnym razem, gdy uczeń się źle poczuje, to najpierw skoczę do sklepu kupić kamerkę. A potem i tak z nim nie pójdę, bo "przepisy" zabraniają.
Odpowiedz
14
@ Matka
dnia 18.04.2016, 21:34 · Zgłoś
"...Aby normalny rodzic mógł godzić się na ryzyko, że jego dziecko będzie wyprowadzane do łazienki przez nauczyciela" - a jakie normalne dziecko trzeba wyprowadzac?? Normalne fajne dzieciaki nikt nie wyprowadza. Mam dwójke (chłopca i dziewczyne) i nigdy nikt ich nie wyprowadził, ale tez oni nigdy nauczyciela nie wyprowadzili...z równowagi.
Rodzice - patrzcie obiektywnie na swoje dzieci. I zauważcie jedną zasadę - problem ze szkołą i nauczycielami nie mają rodzice spokojnych, uczących sie dzieci...
Odpowiedz
17
@ cieklin
dnia 18.04.2016, 15:59 · Zgłoś
bo [...] młody dostał i wielkie halo ,rodzice nie potrafia wychowac to wkoncu nerwy poniosły ..
Odpowiedz
6
@ sprawiedliwośc
dnia 18.04.2016, 15:45 · Zgłoś
zasłużył sobie.
Odpowiedz
12
@ elf
dnia 18.04.2016, 15:19 · Zgłoś
Prawa, jak zwykle, leży gdzieś pośrodku. I nauczyciele i uczniowie mają mocne i słabe strony, lepsze i gorsze dni bo są ludźmi. Niektórzy uczniowie sprawiają wiele problemów tak nauczycielom jak i rodzicom. Niekiedy bardzo trudno jest dotrzeć do zbuntowanego, agresywnego młodego człowieka ale takie zachowanie ma swoje przyczyny.
A tak na marginesie zastanawiające jest w jakim celu nauczyciel wychodził z uczniem akurat do łazienki, mógł podprowadzić go do np. do dyrektorki czy pedagoga, jeśli taki jest w tej szkole.
Odpowiedz
6
@ aaaaaaaaaaaauuuuuuuuuuuuuu
dnia 19.04.2016, 00:06 · Zgłoś
Zgadzam się z Twoim komentarzem, chociaż uważam, że nauczycielowi wolno mniej, chociazby z racji, że jest dorosły, ma przygotowanie do pracy z dziećmi i zdecydował się wykonywać pracę, która jest bardzo trudna, stresujaca i odpowiedzialna. Jeżeli uczeń zachowuje się niestosownie zawsze można z nim porozmawiać, poszukać przyczyny, powiadomić rodziców, zwrócić się do specjalistów itd. Nauczyciel na swój autorytet musi zapracować. Nie krzykiem, nie biciem, ale swoim profesjonalizmem i traktowaniem ucznia tak, jakby chciał sam być traktowany. Moja wypowiedź nie jest teoretyczna, ale poparta wieloletnia pracą z młodzieżą i obserwacją swoich koleżanek i kolegów.
Odpowiedz
5
@ uczeń
dnia 18.04.2016, 15:11 · Zgłoś
W tej szkole to normalne
Odpowiedz
47
@ nauczyciel gimnazjum
dnia 18.04.2016, 15:08 · Zgłoś
Rodzice...rodzice...rodzice... trochę pokory i dla Was i dla dzieci. Nie oceniam tej sytuacji, bo z artykułu niewiele wynika. U mnie w szkole był taki uczeń, że dopóki dokuczał nauczycielom, podważał ich autorytet, dezorganizował lekcję itp. nie można mu było nic zrobić. Nawet nie dostał zachowania nagannego na I semestr, bo mamusia na czas nie dostała karteczki, że takie mu się należy. A 2 tygodnie po klasyfikacji (czując się panem sytuacji, bo przepisy, wewnątrzszkolny system oceniania itp. bzdury, w których podkreśla się tylko PRAWA ucznia, a nie jego OBOWIĄZKI) złamał grzecznemu, spokojnemu koledze z klasy nos, bo zorganizował ustawkę. Mama pokrzywdzonego wezwała policję i nie popuściła - tego oprycha wreszcie skłoniono do przeniesienia do innej szkoły. Ci, co krytykują nauczycieli i dziwią się, że i nauczyciel człowiek i czasem go poniesie, bo już po prostu nie wytrzyma, zapraszam do gimnazjum na lekcje, ale nie takiego wiejskiego, tylko do prawdziwego, to będzie okazja w praktyce sprawdzić swoją cierpliwość.
Odpowiedz
50
@ obserwtorka
dnia 18.04.2016, 15:28 · Zgłoś
Uważam, że każda mamuśka powinna być na szkolnej wycieczce,dyskotece, dyżurze na przerwie. Nie jako obserwator ale jako nauczyciel który ma ogarnąć to całe towarzystwo.
Upilnować żeby sobie oczu nie wydłubali, głów nie porozbijali. A wszystko to łagodnie, bezstresowo ,żeby nie zdenerwować dzieciaczków . Rodzice opamiętajcie się - Wy sobie z jednym, dwojgiem dzieci nie radzicie a chcecie żeby nauczyciele sobie dali radę.
To dom ma wychować i rodzice a szkoła dać wiedzę .Ale prościej jest dać dziecku komputer i wolną rękę a potem narzekać na cały świat tylko nie na dziecko i siebie.
Linijko WRÓĆ
Odpowiedz
18
@ elf
dnia 18.04.2016, 15:58 · Zgłoś
Wpływa na wychowanie dziecka mają rodzice ale też i szkoła, która oprócz wiedzy ma również wychowywać. To właśnie w przedszkolu, szkole dziecko przebywa po kilka godzin dziennie przez kilkanaście lat. Bardzo dobre efekty są wtedy gdy rodzice współpracują ze szkołą i nie przerzucają swoich obowiązków na druga stronę.
Odpowiedz
7
@ Rodzic
dnia 18.04.2016, 19:24 · Zgłoś
Ale są nauczyciele, którzy na 20 uczniów w klasie promują 2 uczennice, robiąc za nich zadane, nawet konkursowe przy reszcie uczniów i na siłę próbuje dawać 5 i szóstki, a resztę uczniów obrywa za niewłaściwe zachowanie. A jeżeli chodzi o ulubioną uczennice, to chociaż klejem posmaruje krzesło koledze to i tak się nic nie dzieję. Na autorytet nauczyciel powinien sobie zapracować.
Odpowiedz
2
@ @roza
dnia 18.04.2016, 21:42 · Zgłoś
Ta pani ma więcej niż dwójkę dzieci, które znam i wiem, że w żadnym razie nie były i nie są zaniedbywane. A nauczyciel, który nadużywa [...], nie prowadzi lekcji lecz kampanię wyborczą (o zgrozo) wśród dzieci, pozostawia wiele do życzenia. Zadziwiające, że dyrekcja nie rozwiązała sprawy wcześniej, a z tego, co mi wiadomo, skargi na tego nauczyciela napływały już wcześniej z innych powodów. Znam tę osobę osobiście i bardzo ubolewam nad kolosalną zmianą jaka w nim zaszła. Kiedyś był dobrym nauczycielem, teraz niestety nie można tego o nim powiedzieć.
Odpowiedz
20
@ Znajomy
dnia 19.04.2016, 00:54 · Zgłoś
Też znam, nie wyglądają na zaniedbane i myślę, że nie są. Ale, jak inne są grzeczne i kulturalne to ten chłopiec przechodzi sam siebie.

Pali, pije (widziałam), przeklina, wyzywa inne dzieci, wyśmiewa na tle klasy. A uwagi nic nie dają ! A jego mama była informowana wzywana do szkoły i nic. Raz, drugi, trzeci, i co wtedy ?
Odpowiedz
4
@ 6986
dnia 18.04.2016, 14:47 · Zgłoś
i tak jest
Odpowiedz
6
@ 1234
dnia 18.04.2016, 14:45 · Zgłoś
dobrze mu tak
Odpowiedz
4
@ ddd
dnia 18.04.2016, 14:37 · Zgłoś
Ciekawy jestem czy portal cieklin-ski coś napisze o sprawie. To będzie test dziennikarskiego obiektywizmu dla prowadzącego.
Odpowiedz
2
@ hii
dnia 18.04.2016, 23:51 · Zgłoś
Bo to portal tylko dobrych wiadomości, a nie jak większość "polskich" portali.
Odpowiedz
3
@ tuz
dnia 18.04.2016, 14:34 · Zgłoś
Dlaczego takiej wiadomości nie ma w aktualnościach Cieklin kolebką narciarstwa polskiego.
Odpowiedz
27
@ Do mamy tego dziecka
dnia 18.04.2016, 14:24 · Zgłoś
Weź go ze szkoły, skoro wychować nie potrafiłaś i go edukuj. Tyle samo jesteście warci. Nikt się nie będzie użerać z takim syneczkiem. Jeszcze od niego możesz dostać,jak to historia nie raz już pokazała...
Odpowiedz
33
@ nb
dnia 18.04.2016, 14:48 · Zgłoś
Dokładnie tak jak piszesz ...ciekawe że podobnych problemów nie mają dzieci grzeczne ,dobrze wychowane .SZKOŁA jest dla tych co chcą się uczyć ,dla rozrabiaków ,[...] bezstresowców POPRAWCZAKI !!!...a mamuśka która nie potrafi zapanować nad synalkiem ...jako niewydolna wychowawczo powinna otrzymać nadzór kuratora.
Odpowiedz
-16
@ też były uczeń, ale ojciec dwojga
dnia 18.04.2016, 15:39 · Zgłoś
A może od razu obóz koncentracyjny?
Odpowiedz
13
@ RSA
dnia 18.04.2016, 17:01 · Zgłoś
Nie wystarczy kurator,a jak nie pomoże to poprawczak.
Odpowiedz
10
@ Rodzic
dnia 18.04.2016, 14:15 · Zgłoś
Do szkoły w Cieklinie powinien przyjechać audyt. To nie tylko chodzi o tego nauczyciela, który uderzył ucznia, ale też o innych nauczycieli. U niektórych liczy się tylko lizustwo i kumoterstwo!
Odpowiedz
0
@ Rodzice
dnia 18.04.2016, 13:44 · Zgłoś
Dyrektora ...
Odpowiedz
-26
@ Rodzice
dnia 18.04.2016, 13:37 · Zgłoś
To nie pierwszy raz takie rzeczy w Cieklinie to norma dzieci nie maja zadnego prawa tylko nuczyciele a jak zglosi sie do derektorki to staje w obronie nauczycieli taka prawda to jest szkola w Cieklinie
Odpowiedz
15
@ Uczeń 2
dnia 18.04.2016, 14:45 · Zgłoś
Twój komentarz również należy zgłosić do ''derektorki", w sprawie wydania słownika języka polskiego.
Odpowiedz
16
@ Były uczeń z Cieklina
dnia 18.04.2016, 21:54 · Zgłoś
Jeśli jest się takim chuliganem jak ten chłopak, to nauczyciel już nie wiele może. Znam go i nie raz widziałem jak się zachowuje. Bez względu na to czy jest to osoba dorosła czy rówieśnik.

Ale jeśli chodzi o rówieśników to powinni ich przesłuchać bo wiem i słyszałem jak się dzieci skarżyły na tego "kolegę". Przezywa, wyzywa, wyśmiewa, przeklina.
Po tylu uwagach ile on już dostał od każdego z nauczycieli to powinien być wywalony ze szkoły. Ale dyrektor nie chce robić rodzicom kłopotu. !
Odpowiedz
-36
@ też były uczeń, ale ojciec dwojga
dnia 18.04.2016, 13:27 · Zgłoś
Po pierwsze, za bawienie się długopisem karać ucznia? Wyprowadzać z klasy? Już o biciu nie wspomnę, bo niby nie wiadomo czy było.
Po drugie, jaka sprawa polityczna? Kim jest ten nauczyciel? Premierem? Ministrem? Gdzie tu jaka polityka?
I na koniec, już nie można czytać tych głupot o bezstresowym wychowywaniu dzieci i młodzieży. Otóż, drodzy zwolennicy stresowania dzieci: dzieci i młodzież ma dzisiaj dostatecznie dużo stresu w życiu. Ja wiem, że wy piszecie tak naprawdę o stosowaniu kar dyscyplinujących. Wierzycie w to, że dzieci trzeba bić kierując się chrześcijańską reguła, że jak w [...] nie dostaniesz, to dobrym człowiekiem nie zostaniesz.
Otóż, moim zdaniem stosowanie kar cielesnych jest tylko i wyłącznie wyrazem bezradności rodzica, który popełnił już wcześniej dostatecznie dużo błędów w wychowaniu swoich dzieci, że wydaje mu się, że już tylko mu to pozostało.
Ja wychowałem dwoje, są dorosłymi wartościowymi ludźmi, pracują zawodowo, mają rodziny i swoje dzieci, a moje wnuki. Nigdy ich nie biłem, nawet mi to przez głowę nie przeszło, aby uderzyć dziecko. Można? I tak też wam radzę.
Odpowiedz
23
@ annakijak;-)
dnia 18.04.2016, 13:52 · Zgłoś
Tam jest takie małe slowo "podobno". W klasach nie ma monitoringu (a szkoda) w ubikacjach także (nie mówimy tu o kabinach, absolutnie), więc niestety słowo przeciwko słowu. A młodzież faktycznie zestresowana, musi odreagowac, na przykład podpalając kontenery, czy smarując po ścianach.
Odpowiedz
48
@ matka dwojga. była uczennica
dnia 18.04.2016, 14:47 · Zgłoś
Niestety ale w dużej części nie masz racji Ja swoje dzieci wychowałam też bez bicia, wyrośli na mądrych i też wartościowych ludzi , jeden założył rodzinę, drugi jeszcze nie ale jest niezależny finansowo. Jednak kiedy wracam myślami wstecz to przypominam sobie wiele sytuacji ,które niestety doprowadzały mnie do szału,choć starałam się tłumaczyć, godzić ,dawać szlaban na rzeczy na których im zależało. I jakoś pchało się ten wózek. Ale wybacz , teraz nauczyciel jest nikim, według uczniów. Mieszkam niedaleko trzech szkół i obserwuję to młode towarzystwo, wiem co mówię. Słyszę nieraz wstawki uczniów/ a i też bardzo często uczennic/że ten i ten belfer to [...]Że należałoby mu wiper...itp.Nie jestem nauczycielką i Bogu niech będą dzięki że wybrałam inny zawód. Nie generalizuję wszystkich uczniów, ale wiem z opowiadań moich zaprzyjaźnionych nauczycieli , że nie raz muszą znosić wulgarne odzywki, < udają że nie słyszą>, pokornie spuszczają głowę aby nie wdawać się w polemikę z młodymi, którzy sami prowokują nauczycieli. Wcale nie jestem pewna czy za zabawę długopisem ten uczeń został ukarany, o tym wie cała klasa,[...] solidarność uczniowska. Znam też rodziców którzy nawet nie zauważają, że ich dziecko jest osobą dwulicową: inny w domu, inny w szkole wśród rówieśników. Zresztą często prawda leży pośrodku. A swoją drogą to też intryguje mnie fakt, że mamuśka tego ucznia nie chciała aby doszło do konfrontacji obu stron.
Odpowiedz
13
@ RSA
dnia 18.04.2016, 16:56 · Zgłoś
Jakiego stresu?Z czego?Z lenistwa i chuligaństwa?Bzdury waść piszesz.
Odpowiedz
-13
@ też były uczeń, ale ojciec dwojga
dnia 18.04.2016, 17:00 · Zgłoś
Widocznie twoje dzieci to lenie i chuligani, więc wydaje ci się, że inne są takie same.
Odpowiedz
28
@ normalny
dnia 18.04.2016, 13:23 · Zgłoś
Dobrze zrobił uczniowie teraz to zwykłe szambo
Odpowiedz
29
@ @cyfer
dnia 18.04.2016, 13:21 · Zgłoś
Akuratnie co do tego ucznia miał niby otrzymać lanie to jest wulgarny i niewychowany.
Odpowiedz
38
@ xxx
dnia 18.04.2016, 13:08 · Zgłoś
Wielkie mi mycyje malo razy prawie dostalem w [...] od dyrektora ?
Odpowiedz
56
@ !!!!
dnia 18.04.2016, 13:05 · Zgłoś
Tak się dzieje kiedy uczeń ma więcej praw niż nauczyciel - bezstresowe wychowanie
Odpowiedz
-8
@ [..]
dnia 18.04.2016, 12:34 · Zgłoś
Z jakiego przedmiotu - WF-u? Tam bodajże pracuje były funkcjonariusz...
Odpowiedz
2
@ Rodzic
dnia 18.04.2016, 14:17 · Zgłoś
Był funkcjonariusz już nie pracuje, a pracował w gimnazjum...
Odpowiedz
5
@ Uczeń
dnia 18.04.2016, 14:41 · Zgłoś
Jak się chodziło uczyć dzieci pod wpływem to wcale się nie dziwię, że już nie pracuje.
Odpowiedz
2
@ sx
dnia 20.04.2016, 18:04 · Zgłoś
to nauczyciel j. polskiego
Odpowiedz
17
@ miszkaniec
dnia 18.04.2016, 12:29 · Zgłoś
Tam w Cieklinie wiele dzieci w tym wieku albo jezdzi środkiem drogi albo skacze nie patrząc na nic
Odpowiedz
-9
@ RSA
dnia 18.04.2016, 16:53 · Zgłoś
[...] i tyle.
Odpowiedz
37
@ juzek
dnia 18.04.2016, 12:27 · Zgłoś
To jest tak gdy tylko uczeń ma racje. Nie ma świadków słowo przeciw słowu i nauczyciel jako osoba publiczna jest na straconej pozycji bo... przeciez taki młody nie kłamie . A tu aż widać zacietrzewienie jeszcze rodziców.
Odpowiedz
43
@ agata
dnia 18.04.2016, 12:22 · Zgłoś
Calkowicie zgadzam sie.z Rodzicem. Trafny komentarz w 100%.
Odpowiedz
104
@ jaślanin
dnia 18.04.2016, 12:21 · Zgłoś
Kochani rodzice opiekujcie się swoimi pociechami,przekażcie im szacunek do ludzi starszych, przełożonych i do was samych a kłopoty i problemy znikną. Nasze i Wasze pociechy muszą wiedzieć gdzie ich miejsce a to muszą przekazać sami rodzice.
Odpowiedz
-47
@ złosliwy
dnia 18.04.2016, 14:43 · Zgłoś
ja kilkanascie lat temu chodziłem do szkoły podczas lekcji polskiego nauczycielka mnie zabrała do pokoju nauczycielskiego wzieła linijke i chciała mnie [...] zbic ale sie pomyliła bo linijka miała dwa konce jak jej wyrwałem przywaliłem w pupe to po 3 schody do kierownika leciała nie było wtedy dyrektorów ojcieca wezwali ale i tak nic mi nie zrobili bo przekonałem kierownika ze miałemm racje
Wiec uczniowie ja Was nie podpuszczam ale nie dajcie sie wyjcie jest zawsze on cie raz ty jemu trzy razy tyle
Odpowiedz
2
@ annakijak;-)
dnia 20.04.2016, 17:58 · Zgłoś
A potem się Pan obudził...
Odpowiedz
219
@ Rodzic
dnia 18.04.2016, 12:18 · Zgłoś
Po komentarzach sądzę, że piszą tu sami uczniowie. Drodzy dorośli, zanim cokolwiek napiszecie, posłuchajcie opowieści swoich dzieci, co niektórzy uczniowie np. gimnazjum wyprawiają na lekcjach, jak się zachowują. Nigdy nie chciałbym w dzisiejszych czasach być nauczycielem, bo chyba mógłbym [...], cierpliwość belfrów jest naprawdę, w niektórych przypadkach, godna podziwu. Chociaż czasem zastanawiam się, czy to cierpliwość, czy bezradność. Uczniowi wolno wszystko, nauczyciel nie może nawet skarcić słownie dziecka, bo od razu niektóre mamuśki biegną na skargę (na wywiadówki ogólne, od jakiegoś czasu, wysyłam żonę, bo kilku roszczeniowych matek po prostu nie da się słuchać). Znam przypadek, że matka zmieniała synalkowi szkoły, bo wszędzie nauczyciele byli źli, a gdy synuś wreszcie mamusię okradł i poszturchał, to przyszła po pomoc do tej złej szkoły, żeby pomogła załatwić dla syncia kuratora, bo ona sobie nie radzi. Bezstresowe wychowanie, róbta, co chceta.
Odpowiedz
107
@ annakijak;-)
dnia 18.04.2016, 12:30 · Zgłoś
No, jakoś nie chce mi się uwierzyć, że nauczyciel, na którego do tej pory nie było skarg (bo nie było) nagle przejawił tak daleko posuniętą agresję. Dlaczego matka odmawia konfrontacji? To także jest dziwne.
Odpowiedz
117
@ Jan
dnia 18.04.2016, 12:44 · Zgłoś
To jest właśnie to bezstresowe wychowanie. Niedługo uczniowie wejdą nauczycielom na głowę.
Odpowiedz
13
@ annakijak;-)
dnia 18.04.2016, 13:39 · Zgłoś
Złamany kręgosłup? Na kolanie go przełamał jak Bolo Yeung? Czy po prostu wypadek na lekcji w-fu?
Odpowiedz
-23
@ Po prostu Mama.
dnia 18.04.2016, 14:00 · Zgłoś
Niestety nie "zwykły wypadek".
Taka forma żartu, którą stosował już wcześniej.
Odpowiedz
-13
@ annakijak;-)
dnia 18.04.2016, 14:05 · Zgłoś
No to można dochodzić swoich racji z oskarżenia prywatnego i nawet trzeba, skoro to powtarzający się "żart". A synowi życzę zdrowia.
Odpowiedz
9
@ pan nikt
dnia 18.04.2016, 14:07 · Zgłoś
Jak kręgosłup? Moralny?
Odpowiedz
-10
@ Po prostu Mama.
dnia 18.04.2016, 14:08 · Zgłoś
Dziękuję! Mam taki zamiar.
Wcześniej dotyczyło to innych, ale oni mieli więcej szczęścia.
Odpowiedz
-1
@ ksiądz Mateusz
dnia 18.04.2016, 14:18 · Zgłoś
Złamanie kręgosłupa to poważna sprawa, aż dziw że sama matka nie zawiadomiła policji, taki nauczyciel powinien siedzieć w [...]
Odpowiedz
24
@ podatnik
dnia 18.04.2016, 14:57 · Zgłoś
I tak pan nauczyciel miał fart...młody mógł go
oskarżyć o [...].
Słowo przeciwko słowu...bez świadków
Odpowiedz
-3
@ Po prostu Mama.
dnia 18.04.2016, 15:09 · Zgłoś
Tu akurat świadków nie brakuje.
Odpowiedz
31
@ podatnik
dnia 18.04.2016, 16:17 · Zgłoś
Nie brakuje?
Czyli toaleta była pełna świadków w czasie
zajęć lekcyjnych?
Biedne "grzeczne" dzieci...trzeba być desperatem albo
mieć powołanie żeby uczyć dzieci w dzisiejszych
czasach
Odpowiedz
-5
@ annakijak;-)
dnia 19.04.2016, 07:56 · Zgłoś
Panie podatnik, ten komentarz dotyczył "żartu" nauczyciela, które skończyło sięuszkodzeniem kręgosłupa.
Odpowiedz
10
@ podatnik
dnia 19.04.2016, 08:04 · Zgłoś
Pani Anno ale uczeń dostał [...]...nic o złamaniu
kręgosłupa w artkule nie piszą ;)
Odpowiedz
-5
@ annakijak;-)
dnia 19.04.2016, 08:18 · Zgłoś
Odnosiłam się do komentarza @po prostu Mama
Odpowiedz
1
@ podstawka
dnia 20.04.2016, 12:40 · Zgłoś
Nie mylić braku wychowania z bezstresowym wychowaniem bo to są 2 różne rzeczy.
Odpowiedz
-2
@ xxx
dnia 20.04.2016, 23:30 · Zgłoś
mam pytanko gdyby wasze dziecko przyszło do domu i że powiedziało że dostało w twarz od nauczyciela mało tego na drugi dzień miało zasinioną twarz ciekawe co powiedzieliby ci wszyscy mondralińscy jedynym błędem matki że nie zrobiła obdukcji a matka z tego co mi wiadomo chciała porozmawiać znauczycielem na to ten odpowiedział że moze mu skoczyć.
Odpowiedz
5
@ Również były uczeń
dnia 21.04.2016, 00:08 · Zgłoś
No właśnie bez obdukcji... Coś tu podejrzane... Na rozmowę matka też nie chciała przyjść. A może tak nie było po czym robić obdukcji??
Odpowiedz
-21
@ annakijak;-)
dnia 18.04.2016, 12:01 · Zgłoś
"Ponadto nauczyciel otrzymał ode mnie upomnienie, gdyż nie powinien wychodzić z uczniem z klasy w trakcie lekcji." - ciekawe. A gdzie takie przepisy są, można wiedzieć?
Odpowiedz
-49
@ oo
dnia 18.04.2016, 11:59 · Zgłoś
no prosze czasem uczeń mówi prawdę a dyrektor i tak stanie w obronie nauczyciela!!!
Odpowiedz
33
@ Opas
dnia 18.04.2016, 11:57 · Zgłoś
hhaha ja to pamietam jak Pani Zosia nie raz poszarpala za wloski ale to nie bylo na tle jakiejs nienawisci zwyczajnie by upomniec ucznia do opanowania sie. Po zatym zmienil sie dyrektor szkoly gimnazjum w Cieklinie? Kurcze felek duzo sie zmienia widze
Odpowiedz
-1
@ X
dnia 18.04.2016, 12:51 · Zgłoś
To bylo w szkole podstawowej...
Odpowiedz
-79
@ obywatel
dnia 18.04.2016, 11:57 · Zgłoś
ja za takie cos był napewnio oddal i to dwa razy
Odpowiedz
72
@ wrrrrrrr
dnia 18.04.2016, 11:51 · Zgłoś
to dlatego, że linijki i cyrkle /te do tablicy/ ze szkół znikły
Odpowiedz
198
@ wrrrrrrr
dnia 18.04.2016, 12:07 · Zgłoś
a... muszę młodszemu pokoleniu dopisać... linijką po łapkach, cyrklem w [...], przed całą klasą ! ! skarga w domu skutkowała "poprawką" od rodziców. Inne czasy, to już niestety historia
Odpowiedz
-94
@ jaszek
dnia 18.04.2016, 15:02 · Zgłoś
Jest ten filmik gdzies na YT?/trzeba wstawic na [...].Piętnujmy takich ludzi jak ten nauczyciel.
Odpowiedz
-30
@ tak bywa...
dnia 18.04.2016, 18:44 · Zgłoś
świadków nie było...jak go zaciągnął do łazienki to kto to miał widzieć...??? jeszcze w czasie lekcji...podać jego imię...??? wyciągnął go z klasy...to już wiadomo że facet...wielu ich tam nie ma...
Odpowiedz
79
@ rodzic
dnia 18.04.2016, 18:59 · Zgłoś
ta zacietrzewiona mamuśka powinna najpierw dostać tak konkretnie aby się nauczyła jak wychowywać syna bo w tym momencie go chowa i nic więcej to ją należy posądzić do prokuratury o to że dziecko rozrabia i lekceważy ludzi starszych i to próbuje przekazać wiedzę tym młodym ludziom. tak że popieram by młodzi ludzie od czasu dostali bo jak nie zaboli to nie zrozumie.
Odpowiedz
-18
@ qwerty
dnia 18.04.2016, 20:09 · Zgłoś
ciebie napiętnować może?
Odpowiedz
30
@ juzef radiuan
dnia 18.04.2016, 22:22 · Zgłoś
ja pamiętam że za moich czasów to nauczyciel mógł wszystko od klęczenia na grochu po policzkowanie i wszystko było dobrze bez bandziorstwa i po szkole ludzie mieli prace na wysokich stanowiskach nie tak jak teraz
Odpowiedz
32
@ annakijak;-)
dnia 19.04.2016, 08:20 · Zgłoś
A uderzył? Proszę upuścić parę z gwizdka, dobrze? Nie wszystko, co mówią uczniowie (a tym bardziej ich rodzice) jest prawdą. Niejeden nauczyciel przekonał się o tym na własnej skórze.
Odpowiedz
-1
@ rodzic 3
dnia 19.04.2016, 08:57 · Zgłoś
Ze słownikiem się "spodkaj" Kulfonie
Odpowiedz
1
@ ktoś
dnia 21.04.2016, 14:19 · Zgłoś
Jego matka jest dobrą kobietą.Wychowuje go sama ponieważ jego tata zmarł.Nie wszystko zależy od rodziców.
Odpowiedz
2
@ Rocznik 1963
dnia 22.04.2016, 20:32 · Zgłoś
Dokładnie tak było. Uczniowie mieli szacunek dla nauczycieli a dzieci dla rodziców. I to było zdrowe wychowanie.
Odpowiedz
Dodaj komentarz
Piszesz jako:

Jaslo4u.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za treść komentarzy zgodnie z Polskim Prawem. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania i redagowania komentarzy niezgodnych z regulaminem.