Korzystając z portalu Jaslo4u.pl wyrażasz zgodę na użytkowanie mechanizmu plików cookie. Mechanizm ten ma na celu zapewnienie prawidłowego funkcjonowania portalu Jaslo4u.pl. Korzystając ze strony akceptujesz Politykę Prywatności portalu Jasło4u.pl

Czy powstaną ścieżki rowerowe na osiedlu Gądki?

64

Rada Miejska Jasła wyraziła zgodę na współpracę z miastem Krosnem, powiatem jasielskim, miastem Truskawcem oraz Samborską Radą Rejonową, w sprawie budowy ścieżek rowerowych na koronie wałów w Jaśle...

Projekt pod nazwą „Wdrażanie wspólnych działań w zakresie rozwoju turystyki” został poparty przez Radę Miejską Jasła. Dzięki temu, burmistrz Andrzej Czernecki będzie mógł przystąpić do składania odpowiednich wniosków na realizację zadania.

Ścieżki rowerowe będą przebiegać po koronie wałów od kładki przy Miejskim Ośrodku Sportu i Rekreacji w Jaśle, aż do osiedla Rafinerii. - Cały projekt obejmuje blisko 42 km ścieżek. Pierwszy etap inwestycji na terenie miasta Jasła to koszt na poziomie 2 mln zł – powiedział Andrzej Czernecki, burmistrz Jasła.

Oświetlenie korony wału jest niemożliwe, ponieważ łączenie kabli w samym wale mogłoby osłabić jego konstrukcję. - Gdyby jednak zaistniała taka potrzeba, wtedy można byłoby pomyśleć o oświetleniu hybrydowym. Będziemy wsłuchiwać się w opinię użytkowników ścieżek rowerowych - dodaje Czernecki.

Budowa ścieżek rowerowych nie może trwać dłużej niż dwadzieścia cztery miesiące. Inwestycja ma zostać zakończona w 2013 r.

(icz)

Reklama

Komentarze: 64

Dodaj komentarz Widok:
0
@ m
dnia 23.09.2011, 23:15 · Zgłoś
a powiedzcie mi za co te 2 mln zł !!!bo po wale już od dawna można jeździć
Odpowiedz
0
@ JA
dnia 22.09.2011, 11:50 · Zgłoś
Chory pomysł-tyle pieniędzy na ścieżki rowerowe?Jak niby mają one wyglądać przecież nie trzeba jechać koroną wałów można obok wałów gdzie są wyłożone płyty i bardzo fajnie się tam jedzie wiem bo tam jeżdżę bardzo często i po sprawie.A co do mostu przejezdnego na Gądkach nie liczcie na to bo z tego co wiem dużo mieszkańców nie wyraża zgody:bo ruch duży,bo nie ma odpowiednich poboczy dla pieszych,bo nie odstąpią nawet metra by poszerzyć drogę więc to tylko gadanie które nie dojdzie do skutku w tym stuleciu.
Odpowiedz
-1
@ fuj
dnia 21.09.2011, 10:26 · Zgłoś
Bleeeee tylko nie Gądki, nie trawię:(
Odpowiedz
-1
@ mieszkaniec
dnia 21.09.2011, 08:59 · Zgłoś
wszystko ładnie ale kiedy się doczekamy w końcu mostu na Gądki, on jest najbardziej teraz potrzebny
Odpowiedz
-1
@ ecik
dnia 20.09.2011, 11:05 · Zgłoś
A na zdjęciu dwie czołowe "działaczki" PiSu ! Całkowicie oddane sprawie VIIRP!
Odpowiedz
3
@ Komentator
dnia 20.09.2011, 08:09 · Zgłoś
Już mielismy butmistrza , który chronił wody Bałtyku w Jaśle a obecnie miłościwie panujacy będzie zmieniał bieg Wisłoki do Truskawca . Tylko pogratulowac inwencji twórczej.
Odpowiedz
0
@ werw
dnia 20.09.2011, 06:43 · Zgłoś
Co do kostki np na gimnazjum nr 2. Składaliśmy pismo o kupno tej kostki i nawet odpowiedzi nie dostaliśmy z urzędu miasta w tej sprawie. Pewnie znajomi sobie ją wzięli:)
Odpowiedz
1
@ jr
dnia 20.09.2011, 06:42 · Zgłoś
Panie Burmistrzu przecież jeszcze nie tak dawno za kadencji M. Kurowskiej na wałach koło Pektowinu miał powstać most i przejazd do Gorlic. Już studium na ten temat było uchwalane. Teraz nagle zmiana planów? I zresztą całe szczęście bo to bardzo dobry pomysł. No chyba, że to chwyt i obiecanki wyborcze.
Odpowiedz
0
@ PiS Off!!!
dnia 20.09.2011, 00:21 · Zgłoś
aż dziwne, że wyrocznia z Brzysk jeszcze nie zajęła stanowiska w tej sprawie. Widać za mało maili dostał od ludu...a może zbyt zajęty lataniem za Księciuniem ???
Odpowiedz
-1
@ duży
dnia 20.09.2011, 15:37 · Zgłoś
[cytat=PiS Off!!!]aż dziwne, że wyrocznia z Brzysk jeszcze nie zajęła stanowiska w tej sprawie. Widać za mało maili dostał od ludu...a może zbyt zajęty lataniem za Księciuniem ???[/cytat]

Znowu ta PO-czwara rechocze...
Odpowiedz
-1
@ PiS Off!!!
dnia 20.09.2011, 20:41 · Zgłoś
Nic na to nie poradzę, że uwielbiam szydzić z pisiowskich [...] :))) Sami się o to proszą :)))

p.s.
a tak na marginesie to skąd zaczerpnąłeś wiedzę, że niby uwielbiam PO? może z [...] ?
Odpowiedz
1
@ takiego [...]
dnia 19.09.2011, 21:23 · Zgłoś
od kiedy to można jeżdzić po wałach?
Odpowiedz
-3
@ Powódz
dnia 19.09.2011, 20:48 · Zgłoś
Przyjdzie powódź zaleje i szkoda tej kasy bardziej zrobić można ale nie na gadkach tam [...] i brud
Odpowiedz
3
@ mieszkaniec Gądek
dnia 20.09.2011, 18:56 · Zgłoś
[...] i brud to jest może w twojej zabitej dechami dziurze. Siedz cicho jak nie masz nic mądrego do powiedzenia.
Odpowiedz
1
@ hahaha
dnia 19.09.2011, 20:05 · Zgłoś
hahahahahaha powstanie?? hahahahahahaha
ludzie oni chca drogi rowerowe budowac tam?? po co pytam??
niechwybyduja na osiedlu rafineriia jakis klub dla mlodziezy to zobaczycie ze mlodziez z gadek i rafinerii bedzie tam przesiadywala i nie bedzie juz narzekan ze [...] pod blokami domami pomyslcie
Odpowiedz
4
@ asdfghj
dnia 19.09.2011, 22:32 · Zgłoś
prawde powiedzial i minusy dostal :) szara rzeczywistosc...
Odpowiedz
4
@ gutik
dnia 19.09.2011, 18:55 · Zgłoś
Na pewno będzie to częściowo sfinansowane z Unii wiec dlatego budowa musi trwac tyle i tyle czasu i musi pewne byc podjęta współpraca z tymi miastami żeby dostac kasę, jak dają to czemu mamy nie korzystac ?Co by sie nie działo to źle:(
Odpowiedz
-6
@ wirtes
dnia 19.09.2011, 21:42 · Zgłoś
Następny , ile razy trzeba wam tłumaczyć ze pieniądze z Unii to nie paczka od Mikołaja . Ludzie to są pieniądze podatnika Polaka Greka Niemca itd. Przykład z Grecji pokazuje ze wszystko trzeba kiedys zwrocić , a kto zwróci ? Polityk bankier czy zwykly szary podatnik ? Jest jakas mania nakrecana przez tych co na doradctwie i pisaniu wniosków zarabiają zeby brac ile i na co sie da , a to przeciez predzej czy pozniej odbija sie na płatnosciach do unijnej kasy .
Odpowiedz
5
@ gh
dnia 19.09.2011, 21:46 · Zgłoś
[cytat=gutik]Na pewno będzie to częściowo sfinansowane z Unii wiec dlatego budowa musi trwac tyle i tyle czasu i musi pewne byc podjęta współpraca z tymi miastami żeby dostac kasę, jak dają to czemu mamy nie korzystac ?Co by sie nie działo to źle:([/cytat]

nie dziw się, bo dla większości osób, które tutaj się wypowiadają, najlepszym zajęciem i najlepszym hobby jest siedzenie w domu na foteliku i pisanie bzdurnych komentarzy :) Nawet gdyby wybudowanie ścieżki kosztowało 0zł, to i tak będą narzekania. Bo tacy są mieszkańcy Jasła i w ogole Polacy. Dziwię się, że w ogóle tego typu informacje są upubliczniane, bo ścieżka by została wybudowana i dobrze by było.

Jakoś nikt nie protestował w momencie kiedy była podejmowana dezycja o wydaniu pieniędzy na jakąś fontannę w rynku. Teraz mamy burmistrza, który gra w otwarte karty, a dalej jest milion maruderów, którym się nic nie podoba.
Odpowiedz
1
@ nng
dnia 19.09.2011, 22:05 · Zgłoś
[cytat=wirtes]Następny , ile razy trzeba wam tłumaczyć ze pieniądze z Unii to nie paczka od Mikołaja . Ludzie to są pieniądze podatnika Polaka Greka Niemca itd. Przykład z Grecji pokazuje ze wszystko trzeba kiedys zwrocić , a kto zwróci ? Polityk bankier czy zwykly szary podatnik ? Jest jakas mania nakrecana przez tych co na doradctwie i pisaniu wniosków zarabiają zeby brac ile i na co sie da , a to przeciez predzej czy pozniej odbija sie na płatnosciach do unijnej kasy .[/cytat]

ale jeśli masz wybór: brać i potem "spłacić do unijnej kasy" a nie brać i też "spłacić do unijnej kasy" to co wybierzesz?
Odpowiedz
-1
@ Akonia
dnia 20.09.2011, 03:03 · Zgłoś
Proste ze nie brać , tylko wydawać tyle ile sie ma w kieszeni
Tylko [...] biorą na kreche to co nie jest im potrzebne do zycia - czyli wóde . Normalny człowiek wydaje na zycie i zazwyczaj tak by sie nie zapozyczać ( choc czasem niestety trzeba )
Odpowiedz
-1
@ michu
dnia 20.09.2011, 03:08 · Zgłoś
@mng typowe myslenie kombinatora , dlatego Europa wygląda jak wyglada i pewnie niedługo nie bedzie wygladać . Jak myslisz kto zaplaci za Grecję Wlochy Portugalię ? Zreszta juz płacimy wszyscy .
Odpowiedz
-1
@ nng
dnia 22.09.2011, 10:34 · Zgłoś
[cytat=michu]@mng typowe myslenie kombinatora , dlatego Europa wygląda jak wyglada i pewnie niedługo nie bedzie wygladać . Jak myslisz kto zaplaci za Grecję Wlochy Portugalię ? Zreszta juz płacimy wszyscy .[/cytat]

no to sam przyznałeś, że już płacimy wszyscy, to dlaczego Jasło ma wyjść na [...] i dokładać do interesu nie czerpiąć z tego żadnych korzyści, nawet pozornych?
Odpowiedz
-1
@ luk
dnia 19.09.2011, 17:52 · Zgłoś
Trochę duży koszt. Ale bardzo dobre posunięcie! Zobaczcie chociażby na rzeszów planty, super sprawa i masa ludzi.
Odpowiedz
3
@ rower
dnia 19.09.2011, 16:01 · Zgłoś
rumiany kto bedzie jezdzil na takim [...] ?
Odpowiedz
7
@ mmm
dnia 19.09.2011, 15:48 · Zgłoś
Chodzę po tych wałach średnio 3 godziny dziennie z psem, nie am tam takiego ruchu! To są chwyty przedwyborcze! Nie ma potrzeby budować czegoś co już jest, przecież wzdłuż wałów są betonowe ścieżki i tamtędy jeżdżą rowery. Górą wałów chodzą ludzie z psami. Nie ma potrzeby wydawać milionów na rzeczy istniejące. Warto byłoby zainwestować np. w park linowy w małpim gaju.
Odpowiedz
4
@ kuba
dnia 19.09.2011, 17:37 · Zgłoś
masz racje , tam są płyty pod wałami ! pieniądze wyrzucone w błoto
Odpowiedz
0
@ Ewa
dnia 08.10.2011, 10:30 · Zgłoś
Czy piesek jest prowadzony na smyczy i czy ma kaganiec . Ja też często tam spaceruje i widzę te psy biegające bez smyczy i bez kagańców.
Odpowiedz
1
@ dyzurny ksenofob
dnia 19.09.2011, 15:35 · Zgłoś
Jak świat światem nie będzie krośniak jaślaninowi bratem!
Odpowiedz
4
@ jaślan
dnia 19.09.2011, 15:33 · Zgłoś
jestem za. Oby tylko pomysł nie padł po wyborach.
Odpowiedz
1
@ rowerzysta
dnia 19.09.2011, 15:15 · Zgłoś
Jestem jak najbardziej za!Coraz wiecej ludzi wybiera ta forme sportu a niestety na grogach nie brakuje kierowców ''bez wyobraźni" nie zwracajacych uwagi na rowerzystów czesto powodując niebezpieczne sutuacje z ich udzialem.
Odpowiedz
3
@ ano
dnia 19.09.2011, 15:32 · Zgłoś
co racja to racja,ale po walach juz mozna jezdzic ,wiec gdzie trafi KASA???
Odpowiedz
1
@ Laura Diaz
dnia 19.09.2011, 15:10 · Zgłoś
Jeżeli spowoduje to, że rowerzyści zamiast rozjeżdżać ludzi po chodnikach, zaczną z tych ścieżek rowerowych korzystać - jestem za :)
Odpowiedz
1
@ Hejka :)
dnia 19.09.2011, 14:48 · Zgłoś
Jazda na rowerze, bieganie itp. to samo zdrowie. A na inwestowaniu w zdrowie nie ma co oszczędzać. Nie tylko parkingi i drogi dla samochodów. Potrzebna jest jakaś równowaga.
Odpowiedz
13
@ Agent Delegat
dnia 19.09.2011, 14:16 · Zgłoś
Budujcie dalej na terenach zalewowych, potem będziecie szukać fragmentów tych ścieżek w Gdańsku...
Odpowiedz
4
@ łodyniec
dnia 19.09.2011, 15:29 · Zgłoś
mądrze prawisz oj mądrze !!!
Odpowiedz
6
@ M.N.
dnia 19.09.2011, 14:14 · Zgłoś
Lepiej niech takie drogi rowerowe powstaną tam gdzie jest duży ruch i jazda rowerem jest po prostu niebezpieczna (rumuńskie tiry, wąskie drogi), a nie tam gdzie jest spokojnie. Szkoda budować dla samej rekreacji.
Odpowiedz
3
@ bubu
dnia 19.09.2011, 14:12 · Zgłoś
Pod koroną wałów juz jeżdza rowerzysci i nie trzeba nic budować na koronie walów. @ mil zł za 3 km czego ?
Odpowiedz
6
@ kaszanka
dnia 19.09.2011, 14:05 · Zgłoś
oswietlenie nie widze problemu kilka wiatrakow postawic przed walami i jest oswietlenie za WIATR ktorego nie brakuje,,, a co z bylymi torami do gamratu nie biedzie tam nic??? tam tez by jezdził na rowerku od Przysiek do Jasła moze to bietnica przedwyborcza??? oby nieeeeeee
Odpowiedz
-5
@ anonim
dnia 19.09.2011, 13:48 · Zgłoś
A po co tam ścieżki ? dokładnie tak, jak napisał poprzednik. Scieżki powinny byc tam, gdzie są potrzebne czyli wzdłuż głównej ulicy
Odpowiedz
3
@ wichura
dnia 19.09.2011, 13:18 · Zgłoś
i znów mieszkanców robia w bambuko jak z przedszkolami , placimy podatki a potem jeszcze raz za przedszkola . Teraz wyciągnie się kase za watpliwa inwestycje , którą tak na prawde mozna zrobic mniejszym kosztem - trzeba tylko pomyslec a nie placic [...] kase za projekty i pozniejsze wykonastwo
Odpowiedz
5
@ kolarzówka
dnia 19.09.2011, 13:15 · Zgłoś
Jasło jest połaczone z Krosnem Truskawcem i Samborem wałami ... tymi co siedza w urzedach chyba
Odpowiedz
-3
@ BMW to jest to
dnia 19.09.2011, 13:07 · Zgłoś
brawo , wiedziałem ze glosójąc na pana się nie zawiode , czas by rowerzysci nie plontali sie na drodze i utrudniali kierowcą normalnego ruchu , niech jezdza sobie po walach i sciezkach
Odpowiedz
3
@ buhahahahaha
dnia 19.09.2011, 15:26 · Zgłoś
beda :) moze za 20 lat buhahahahaha
Odpowiedz
2
@ ROWER to jest to
dnia 19.09.2011, 22:08 · Zgłoś
[cytat=BMW to jest to]brawo , wiedziałem ze glosójąc na pana się nie zawiode , czas by rowerzysci nie plontali sie na drodze i utrudniali kierowcą normalnego ruchu , niech jezdza sobie po walach i sciezkach[/cytat]

czas, żeby się kierowcy nie plątali po drodze i nie utrudniali rowerzystom normalnego ruchu, niech sobie jeżdżą po wioskach tymi bmw, a nie, że bym musiał ich w mieście musiał wyprzedzać i omijać...

ps, kup sobie słownik, bo SŁOWNIK TO JEST TO
Odpowiedz
-4
@ mala
dnia 20.09.2011, 03:00 · Zgłoś
slownik to dobre dla moherów , nowoczesny człowiek nie paczy na takie szczegóły
Odpowiedz
-1
@ duży
dnia 20.09.2011, 15:35 · Zgłoś
"Paczy" to się trochę inaczej pisze...
Odpowiedz
-2
@ DUŻY
dnia 22.09.2011, 10:32 · Zgłoś
[cytat=mala ]slownik to dobre dla moherów , nowoczesny człowiek nie paczy na takie szczegóły[/cytat]

nowoczesny człowiek używa firefoxa albo innej przeglądarki, która mu podkreśli błędy. A Ty biedactwo staroświeckie ani nie potrafisz pisać, ani korzystać z nowoczesnych przeglądarek.
Odpowiedz
2
@ komentator
dnia 19.09.2011, 13:01 · Zgłoś
Panie Czernecki czy Pana powoliło , czy może zbyt często spotyka się Pan z głównym strategiem PSL Urbanem . Czyżby stara miłośc nie zardzewiała , gratuluję .Od dłuższego czasu obserwuję Pana działania na terenie Jasła i stwierdzam , że pomysły aby zaistnieć w mediach są identyczną kalką zachowań Urbana za waszej wspólnej kadencji.
Odpowiedz
5
@ zenek spruch
dnia 19.09.2011, 12:59 · Zgłoś
A co tu ma wspolpraca z tymi miastami ??? czyzby ktores wały jasielskie łaczyly sie np. krosnienskimi ??? zwykla papka i lans jak zwykle .
Akurat w Jasle rowerzysci sa i dzialają od lat bez [...] kolejnych politykierów , byc moze pijarowcy to zauwazyli i teraz podepna sie pod sukcesy kolarzy ?
Odpowiedz
0
@ ;)
dnia 19.09.2011, 15:58 · Zgłoś
[cytat=zenek spruch]A co tu ma wspolpraca z tymi miastami ??? czyzby ktores wały jasielskie łaczyly sie np. krosnienskimi ??? zwykla papka i lans jak zwykle .
Akurat w Jasle rowerzysci sa i dzialają od lat bez [...] kolejnych politykierów , byc moze pijarowcy to zauwazyli i teraz podepna sie pod sukcesy kolarzy ?[/cytat]

masz rację, ale akurat ta ściezka to nie będzie dla kolarzy, tylko dla zwykłych rowerzystów ;) Kolarze mają ciekawsze miejsca do trenowania niż wały nad rzeką ;)
Odpowiedz
-14
@ anonim
dnia 19.09.2011, 12:55 · Zgłoś
niech powstana wzdluz glownej ulicy co zagwarantuje bezpieczentwo dzieci mlodziezy i starszych rowqerzystow a nie na osiedlu domkow jedno rodzinnych...
Odpowiedz
8
@ jj
dnia 19.09.2011, 13:50 · Zgłoś
[cytat=anonim]niech powstana wzdluz glownej ulicy co zagwarantuje bezpieczentwo dzieci mlodziezy i starszych rowqerzystow a nie na osiedlu domkow jedno rodzinnych...[/cytat]

jakby zlikwidować chodniki i parkingi, to by rzeczywiście dało się wybudować. A tak, to pomyśl chwilkę którędy niby ta ścieżka miałaby przebiegać? Jasło to nie Kraków, że jest miejsca na osoby pas dla rowerów, a oprócz tego ruch też jest mniejszy. Tylko część kierowców samochodów nie potrafi jeździć. Poruszać się po miejście trzeba uczyć zarówno rowerzystów jak i kierowców.

A taka ścieżka, która zostanie wybudowana ma też charakter rekreacyjny, z dala od ruchu miejskiego i zgiełku miasta. Podoba mi się, że bierzemy pod tym względem przykład z Krakowa (droga koroną wału Kraków-Tyniec).

Niech się Jasło rozwija, a kierowcy uczą się jeździć i szanować innych uczestników ruchu.
Odpowiedz
0
@ stefan
dnia 19.09.2011, 15:31 · Zgłoś
anonim odsyla do filmiku:)
http://www.youtube.com/watch?v=fEU0BnpI51I
w kadym miescie to samo,sciezki a na nich spacerowicze!!!
Odpowiedz
-2
@ anonim
dnia 19.09.2011, 16:56 · Zgłoś
w takim prazie glupota bylo tworzyc przepisy pod takie miasta jak nasze ze rowerzysta moze poruszac sie po calej jej szerokosci srodkiem lub dwoch obok siebie moga jecha... Jak tacy ci wzyscy naszy rzadzxacy madrzy to niech zadbaja o bezpieczentwo poruszajacych sie jezdnia jak pieszych, kierowcow czy rowerzystow a pozniej mi wytykaj krakow itp. bo przepisy te sie tycza calego kraju...
Odpowiedz
-1
@ wladek
dnia 19.09.2011, 19:26 · Zgłoś
mylisz sie miejsce na wydzielenie pasa jest nieduza modyfikacja szerokosci i juz ale ida wybory i zawsze scieme wala
Odpowiedz
-1
@ jj
dnia 19.09.2011, 21:59 · Zgłoś
[cytat=wladek]mylisz sie miejsce na wydzielenie pasa jest nieduza modyfikacja szerokosci i juz ale ida wybory i zawsze scieme wala[/cytat]

ciekawe przy której ulicy... chyba jakbyś domy wyburzył. Nie wiem czy wiesz, ale ścieżka musi być określonej szerokości. Zarówno ta dzielona z chodnikiem, jak i ta, która jest wydzielona z jezdni. Miasto postawiło na parkingi dla samochodów i teraz nie ma miejsca na takie bajery... Coś za coś.
Odpowiedz
0
@ obserwator
dnia 22.09.2011, 09:51 · Zgłoś
racja bo spacerowicze juz są bo niby gdzie mają chodzić rodzice z małymi dziećmi i właściciele z czworonożnymi pupilami jak nie na wały
Odpowiedz
-33
@ niezadowolony
dnia 19.09.2011, 12:40 · Zgłoś
Czy wy oszaleliście? Tyle pieniędzy przeznaczać na drogi rowerowe? 2 mln tylko za I etap budowy ... szok! Dajcie mi te pieniądze to wybuduje wam za to drugie tyle ehh ... Jasło
Odpowiedz
7
@ ...
dnia 19.09.2011, 13:45 · Zgłoś
[cytat=niezadowolony]Czy wy oszaleliście? Tyle pieniędzy przeznaczać na drogi rowerowe? 2 mln tylko za I etap budowy ... szok! Dajcie mi te pieniądze to wybuduje wam za to drugie tyle ehh ... Jasło[/cytat]

ty to jesteś wiecznie niezadowolony. Już to widzę jak byś wybudował... pokaż co do tej pory zbudowałeś, to przynajmniej nam się humor poprawi ;)
Odpowiedz
3
@ opel
dnia 19.09.2011, 19:24 · Zgłoś
tak najlepiej dać tobie przejeść kasę na zasiłki.
Odpowiedz
2
@ wyobraźnia
dnia 19.09.2011, 19:44 · Zgłoś
Już widzę oczami wyobraźni jak na tych 42 kilometrach śmigają cudowne dzieci dwóch [...] czyli rowerzyści - nie mylić z czymś innym. Mrzonki, [...], baśnie z mchu i paproci snute w sytuacji gdy wystarczy, że jedna prywatna właścicielka lub właściciel nie zgodzi się na użyczenie czy sprzedaż skawka gruntu na ten cel - i co ? Posprzątane. Przy 42 km będą takich dziesiątki. Kto jak kto ale Ojciec Miasta jako były budowlaniec powinien mieć o tym jakie takie pojęcie, chociaż stare powiedzenie mówi: Są rzeczy które nie da się zrobić - Nie należy jednak przeszkadzać jeżeli ktoś, mimo wszystko, bierze się za ich wykonanie.
Odpowiedz
0
@ xyx
dnia 19.09.2011, 20:04 · Zgłoś
Po części "niezadowolony" ma rację, większość inwestycji w Jaśle jest za przeproszeniem partaczona.
1 - Boisko na MOSIR ze sztuczną nawierzchnią !!!
2 - Inwestycja na terenie Szkoły "9" !!!
3 - Chodniki na mieście
A tak apropo co się stało z kostką brukową którą zdemontowano na ulicy Jagiełły i kładzie się nową - chyba poprzednia była całkiem ok.
NIE MA NADZORU NAD INWESTYCJAMI W JAŚLE - w specyfikacji przetargowej jest "TAK" a robi się "TAKsamo tylko taniej"
Odpowiedz
-2
@ gg
dnia 19.09.2011, 22:03 · Zgłoś
[cytat=wyobraźnia]Już widzę oczami wyobraźni jak na tych 42 kilometrach śmigają cudowne dzieci dwóch [...] czyli rowerzyści - nie mylić z czymś innym. Mrzonki, [...], baśnie z mchu i paproci snute w sytuacji gdy wystarczy, że jedna prywatna właścicielka lub właściciel nie zgodzi się na użyczenie czy sprzedaż skawka gruntu na ten cel - i co ? Posprzątane. Przy 42 km będą takich dziesiątki. Kto jak kto ale Ojciec Miasta jako były budowlaniec powinien mieć o tym jakie takie pojęcie, chociaż stare powiedzenie mówi: Są rzeczy które nie da się zrobić - Nie należy jednak przeszkadzać jeżeli ktoś, mimo wszystko, bierze się za ich wykonanie.[/cytat]

Ty to masz wyobraźnię :D chyba Ci się przyśniło 42 km ścieżki xD
Odpowiedz
Dodaj komentarz
Piszesz jako:

Jaslo4u.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za treść komentarzy zgodnie z Polskim Prawem. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania i redagowania komentarzy niezgodnych z regulaminem.