Korzystając z portalu Jaslo4u.pl wyrażasz zgodę na użytkowanie mechanizmu plików cookie. Mechanizm ten ma na celu zapewnienie prawidłowego funkcjonowania portalu Jaslo4u.pl. Korzystając ze strony akceptujesz Politykę Prywatności portalu Jasło4u.pl

Czy zagrażali zdrowiu lub życiu swoich dzieci?

60

W sobotę po godzinie 23.00 dyżurny policji otrzymał zgłoszenie, że pijany mężczyzna spaceruje po wale przeciwpowodziowym z dwuletnim dzieckiem trzymając je na ręku. Niedługo potem znalazła się także nietrzeźwa matka z siedmioletnią córką. O ich losie zadecyduje sąd rodzinny.

Skierowani we wskazany rejon policjanci zatrzymali opisanego 38-letniego mężczyznę z 2 - letnim dzieckiem, od którego wyraźnie było czuć woń alkoholu. W tym samym czasie do interweniujących policjantów podeszli strażnicy miejscy prowadząc kobietę będącą pod wpływem alkoholu. Okazało się, że była to żona zatrzymanego mężczyzny. Wraz z nią była 7- letnia córka. Nietrzeźwi rodzice trafili na komendę.

- Przeprowadzone badanie stanu trzeźwości wykazało u obojga rodziców po ponad 2,6 promila alkoholu w organizmie. Jeśli okaże się, że swoim zachowaniem mogli doprowadzić do zagrożenia życia albo zdrowia swoich dzieci grozi im odpowiedzialność karna. O ich dalszym losie zadecyduje sąd rodzinny – poinformował pod. kom. Łukasz Gliwa, rzecznik prasowy KPP w Jaśle.

Dzieci upojonych alkoholem małżonków policjanci przekazali pod opiekę rodzinie.

 Red.

Reklama

Komentarze: 60

Dodaj komentarz Widok:
-1
@ lisiczka
dnia 12.07.2013, 17:13 · Zgłoś
Jak to latwo potepic i zmieszac z [...]. Najlatwiej tym , ktorzy nie jedno maja na sumienku. Tak nalezy wyciagnac z tego wnioski- monitorowac rodzine. A o zabraniu dzieci zdecydowac w ostatecznosci. Nalezy rodzicom dac szanse. Napewno bedzie to dla nich i innych przestroga.Nie przekreslajcie ich...Ja trzymam kciuki za ta rodzine.
Odpowiedz
0
@ xxxxxx.
dnia 10.07.2013, 10:15 · Zgłoś
Widziałam to zdarzenie ta kobieta ledwo na nogach stała musieli ja trzymać żeby nie upadła jak można być tak nieodpowiedzialnym?!
Odpowiedz
1
@ [...]
dnia 09.07.2013, 22:33 · Zgłoś
Dali sobie kopa,a co tam dzieci niech sie uczą .
Odpowiedz
-1
@ xyz
dnia 09.07.2013, 17:01 · Zgłoś
to nie pierwszy taki "występ" tych rodziców na porządku dziennym prowadzą [...] dzieci, ojciec zatacza się, matka bełkocze, w takim stanie zajmują się dziećmi SKANDAL!!!
Odpowiedz
-1
@ CHORE PAŃSTWO
dnia 09.07.2013, 00:44 · Zgłoś
To, że ktoś nie zgadza się z moim poprzednim komentarzem - to jego prawo. Powiem tylko tyle: "jak jedna jaskółka wiosny nie czyni" - tak i jedno "zdarzenie" nie świadczy o patologii, a jak podejrzewam to większość z Was komentujących aktywnie uczestniczy w życiu kraju - utożsamia się z określonymi opcjami i wybiera sobie swoich przedstawicieli. Przykłady przedawkowania można mnożyć i płyną one z góry , począwszy od prezydenta, posłów i "elyt" itd..., jakoś to Wam nie przeszkadza nie podnosi się wrzawa, że nie powinni sprawować swoich funkcji w społeczeństwie i o dziwo przy kolejnych "wyborach ,castingach i konkursach" znów zajmują wysokie stołeczki...Niedługo zaczniecie odbierać dzieci rodzicom gdy np. dopadnie ich niespodziewana choroba i nie będą mogli chwilowo się nimi zająć {np. grypa z wysoka gorączką itp...}
Odpowiedz
1
@ Xxx
dnia 09.07.2013, 01:13 · Zgłoś
Tylko [...] podczas tego "jednego zdarzenia" które nie czyni patologi życie lub zdrowie mogło stracić dwoje dzieci. Ale jak to mówisz "jedna jaskółka wiosny nie czyni" co tam że dzieci były narażone na utratę zdrowia i życia.. Każdemu się może zdarzyć przecież...
Odpowiedz
1
@ CHORE PAŃSTWO
dnia 09.07.2013, 01:30 · Zgłoś
Na co narażony jest kraj w którym ustawodawcy w przerwie przed podejmowaniem ważnych decyzji mogą iść sobie legalnie na kilka głębszych, czy oni liczą się z jednostką {kiedy potrafią miliony lekceważyć} i gdzie jest drugi taki "zakład pracy" z takim i prawami...???
Inwektywy "świecą" z ekranu i same mówią kim jesteś...
Odpowiedz
-1
@ xx
dnia 09.07.2013, 14:23 · Zgłoś
ale Ty wogóle nie na temat piszesz [...], naucz się czytać
Odpowiedz
1
@ Jaślak
dnia 08.07.2013, 23:56 · Zgłoś
Im podobnych było tam jeszcze co najmniej kilkoro rodziców. Tyle tylko, że jedno z nich, najczęściej kobieta była trochę mniej pijana i asekurowała [...] jak stodoła tatusia, który targał na [...] wystraszoną pociechę. Nie wspominając już o tych, którzy jak stoczyli się po wale, tak zasnęli, bo nie mieli siły się podnieść-ochyda. Najwyraźniej każda okazja jest dobra, żeby się [...]. Szkoda tylko, że nazywacie to Państwo zabawą. Służby porządkowe były i tak bardzo tolerancyjne, bo gdyby chcieli dobrze zrobić swoją robotę, to w okolicznych Izbach Wytrzeźwień brakłoby miejsc dla "rozbawionej gawiedzi".
Odpowiedz
2
@ Xxx
dnia 09.07.2013, 00:30 · Zgłoś
Zgadzam się w 100 procentach z tym komentarzem. A Ci którzy uchlanie się do nieprzytomności i zapomnienie o tym że ma się pod opieką dzieci uważają za zabawę powinni się dokładnie zastanowić nad swoim życiem. Gdy nie ma się umiaru w piciu [...] i nie wie się kiedy powiedzieć stop, to nie jest dobrze. Zwłaszcze gdy ma się dzieci..
Odpowiedz
0
@ witka
dnia 08.07.2013, 23:33 · Zgłoś
żal tylko dzieci że ma takich rodziców
Odpowiedz
1
@ Świadek
dnia 08.07.2013, 23:32 · Zgłoś
Powinni tu ich twarze pokazać żeby wszyscy widzieli jacy to przykładni rodzice. Oby tylko Sąd zdał egzamin i wydał surowy wyrok bo narazili dzieci na utratę życia. Byli kompletnie [...] w pobliżu jest rzeka. Do okoła było pełno ludzi, bardzo wielu [...]. Aż strach pomyśleć co by się stało gdyby policja ich nie zatrzymała na czas.
Odpowiedz
-3
@ xmn
dnia 08.07.2013, 23:25 · Zgłoś
A ja się pytam gdzie byli rodzice ?
Odpowiedz
0
@ Czechu
dnia 10.07.2013, 13:13 · Zgłoś
po 1. Takie komentarze zachowaj dla siebie.
po 2. Nas nie interesuje co ty chcesz zrobić.
po 3. Pamietaj ,że wiem kim jesteś ale nie wiem jaki masz cel obarczając wszystkich tym co cie w życiu spotkało... Wyzywająć ludzi od złodzieji, bandytów, [...] nie uciekniesz przed rzeczywistością, ktora cie otacza w najcieplejszym gronie własnej rodziny.
Odpowiedz
1
@ x
dnia 08.07.2013, 23:17 · Zgłoś
jak mieli ochotę iść na imprezę to mogli dzieciaki pod opieką w domu zostawić
Odpowiedz
2
@ realista
dnia 08.07.2013, 22:24 · Zgłoś
jak sie jest za kogoś odpowiedzialnym to trzeba sie liczyc z tym ze nie mozna sobie na wszystko pozwalać...i trzeba sie liczyc z konsekwencjami...to jest tak jak z pijanym kierowca- widze ze chce wsiąść za kółko odbieram mu kluczyki, jesli nie reaguje - odbiera życie osobie idącej skrajem jezdni.w najlepszym przypadku sobie...a potem wyrzuty sumienia ze mogłem zareagować...tyle w temacie
Odpowiedz
-5
@ ??
dnia 09.07.2013, 10:08 · Zgłoś
Ile nazbierałeś już kluczyków?...albo z innej beczki...ile zębów ci zostało?
Odpowiedz
0
@ psseudoniom
dnia 08.07.2013, 20:51 · Zgłoś
Ludzie po pierwsze ta Matka miała opiekunkę do dzieci ale policjantka z dyżurki nie dała dojść do słowa matce ...
Odpowiedz
0
@ dragoness
dnia 08.07.2013, 21:24 · Zgłoś
I gdzie była ta opiekunka?
Odpowiedz
-3
@ psseudoniom
dnia 08.07.2013, 21:28 · Zgłoś
Szła za nimi ale policjantka nie dała dojść do słowa spakowała rodziców i dzieci ...
Odpowiedz
8
@ Świadek
dnia 08.07.2013, 22:40 · Zgłoś
Co Ty za bzdury opowiadasz. Widziałem całą sytuację. Mówisz że matka mówiła że ma opiekunkę? Matka była tak pijana że słowa nie dała rady powiedzieć, turlała się po ziemi a co dopiero jakieś zdanie złożyć. A jeżeli chodzi Ci o opiekunkę o tą stara babe która była z nimi to też była pijana konkretnie. Wogóle udana widać cała rodzinka. Albo [...] tą pijana matka albo jesteś taka sama jak ona że takie bzdury piszesz. Rodzice byli [...] prawie do nieprzytomności i jest na to dziesiątki świadków. Szkoda tych dzieci strasznie że taki mają obraz rodziców. Może się wreszcie otrząsną i na jakiś odwyk wybiorą bo tak nie może być. Nie jestem za odbieraniem dzieci rodzicom ale tacy ludzie nie zasługują na to by nazywać się rodzicami. A osoby które tu piszą że ktoś kablule jest [...] itd to widocznie sam jest [...] i znęca się nad swoją rodzina. To że dziecko jest Twoje, nie znaczy [...] że jest Twoja własnością i możesz go bić znęcać się, demoralizować itd. Jak tylko widzicie że jakiemuś dziecku dzieje się krzywda nie bójcie się tego zgłaszać na policję. Nawet anonimowo. Lepiej to zrobić bo to temu dziecku może uratować życie. Ktoś sobie wyobraża jak ta pijana matka zajęła by się tym dzieckiem wczoraj gdyby policja nie interweniowała? Nakarmiła by je? Ułożyła do snu? A może by się wogóle nie zorientowała że dziecko zostawiła na wałach gdzie waliła tanie wino. Wstyd za takich ludzi. A Ci którzy ich bronią powinni się leczyć.
Odpowiedz
-1
@ mika
dnia 08.07.2013, 22:41 · Zgłoś
haha wzięli sobie opiekunkę żeby się nawalić?? co ty piszesz? powinni im na komendzie [...]l spuścić za taką opiekę nad dziećmi. Takich ludzi powinno się przymusowo sterylizować. Tylko się rozmnażają a dzieci potem biedne.
Odpowiedz
5
@ fred
dnia 08.07.2013, 18:26 · Zgłoś
do Sven ciebie w dzieciństwie kopnął chyba koń , albo miałeś do szkoły pod górkę, lekarze tu raczej nie pomogą to jest jakiś dziwny przypadek
Odpowiedz
5
@ (L)egia
dnia 08.07.2013, 18:09 · Zgłoś
Albo alkohol albo dzieciaki. To tak, jak z autem. Nie należy łączyć jednego z drugim. TRZEBA BYĆ TRZEŹWYM!!!. W przeciwnym razie dzieci mogą odebrać i dać je ludziom odpowiedzialnym i niepijącym.
Odpowiedz
-1
@ ??
dnia 09.07.2013, 10:05 · Zgłoś
Ile miałeś lat, gdy cię oddali?
Odpowiedz
2
@ kaktusik
dnia 08.07.2013, 16:38 · Zgłoś
zabrać im dzieci oni nie mogą być rodzicami!!!
Odpowiedz
8
@ widziałem
dnia 08.07.2013, 14:35 · Zgłoś
Niestety straszne jest to co przeżywała ta mała dziewczynka z przerażeniem patrząc jak prowadzą jej pijaną i bełkoczącą matkę i w swojej jeszcze dziecięcej naiwności próbowała bronić mamy przed wielkimi panami w mundurach ze straży miejskiej którzy prowadzili ją w pięciu i nikt z tych strażników nie wpadł na pomysł , żeby zająć się tym dzieckiem w sposób profesjonalny , aby przynajmniej częściowo zminimalizować skutki traumy jaką niewątpliwie będzie miało to dziecko przez wiele lat.
Odpowiedz
9
@ lol
dnia 08.07.2013, 15:26 · Zgłoś
traumę przez wiele lat - nie, ale zapamięta tę sytuację na długo. dzieci widząc osoby w stanie mocno wskazującym odczuwają strach, bo nie rozumieją co i dlaczego z tymi osobami się dzieje i obawiają się ich nieprzewidywalnego zachowania. a już tym bardziej jeśli chodzi o rodziców
Odpowiedz
-5
@ Sven
dnia 08.07.2013, 14:26 · Zgłoś
jestem nie normalny, kto się ze mną zgadza??
Odpowiedz
7
@ mika
dnia 08.07.2013, 15:54 · Zgłoś
pogorszyło ci się wyraźnie w ciągu ostatnich paru miesięcy. Tak to zwykle bywa z ofiarami złego dotyku. Nie siadaj więcej dorosłym mężczyznom na kolanach.
Odpowiedz
-2
@ gfh
dnia 10.07.2013, 04:38 · Zgłoś
brawo sven
Odpowiedz
-8
@ Roberto
dnia 08.07.2013, 13:31 · Zgłoś
Przecież alkohol jest legalny a dzieci tegoż Państwa. Więc jakim prawem policja zakłóciła obywatelom Miasta Jasła spacer ?
Odpowiedz
-1
@ xx
dnia 09.07.2013, 14:20 · Zgłoś
alkohol w miejscu publicznym jest nielegalnym, opieka nad dziećmi pod wpływem [...] też jest nielegalna - jest to przestępstwo.
Odpowiedz
4
@ XxX
dnia 08.07.2013, 13:26 · Zgłoś
mogli doprowadzić do nieszczęscia ponieważ nie opodal jest głęboka rzeka , a nie wiadomo gdzie rodzice szli z tymi dzieciakami . powinni zostac surowo ukarani !! za nie odpowiadzialne zachowanie i narażenie zycia i zdrowia 2-ujki dzieci
Odpowiedz
2
@ dudu
dnia 08.07.2013, 13:18 · Zgłoś
bo dzisiaj nie każdy potrafi byc ojcem i matka ale takimi prawdziwymi gdzie licza sie male guesty czulosci opieka ze jest sie rodzina a nie na pokaz niewiadomo czym
Odpowiedz
-1
@ jaslanin
dnia 08.07.2013, 12:58 · Zgłoś
lapiana koncertach ana kasprowicza [...] adzieci samopas chodza i w dodatku za spoleczne pieniadzekturedostaja z opieki i poco robici jak morzna za darmo sie napic i miec pieniazki
Odpowiedz
11
@ do tych [...] rodziców
dnia 08.07.2013, 12:32 · Zgłoś
Nie powinniście miec wogóle dzieci, nie ma tłumaczenia na wasze zachowanie, patrzyło na was kilkadziesiąt osób jak prowadziła was policja bo byliście w takim stanie że nie daliście rady normalnie chodzić a co dopiero opiekować się dziećmi, wasze bogu ducha winne dzieci patrzyły jak policja wsadza do radiowozu pijaną matkę, która przeklina i bełkocze coś niezrozumiale pod nosem i tak naprawdę nie wie co się dzieje. Nie jest Wam wstyd że taki obraz z dzieciństwa zapamiętają Wasze dzieci? Nie jest Wam wstyd? To jest patologia i takim ludziom jak wy dzieci powinno się zabrać!!! Nie ma żadnego wytłumaczenia, żadnego!! Chcieliście się upić jak [...], ok, ale nie z dziećmi...
Odpowiedz
-2
@ KNP
dnia 08.07.2013, 12:30 · Zgłoś
Słuchajcie ludziska ! To że się krzywda dzieje w kilku rodzinach to nie powód żeby ograniczać prawa wszystkim dzieciom i ich rodzinom, bo przytłaczająca część dzieci ma się dobrze i ma wspaniałych rodziców. To że kilka matek w całej Polsce zabija swoje dzieci nie jest powodem żeby na pozostałe kilka mln dobrych matek nasyłać bandę dobrodziejów urzędniczych. Patologia zawsze była jest i będzie. Tak samo jak prostytucja czy wypadki samochodowe itp. Mimo ze na polskich drogach dziennie ginie kilkanaście(może kilkadziesiąt) osób nie zakazuje się jazdy samochodem. Myślcie ludzie! Telewizja wam nie powie prawdy o świecie ! Książki czytać! internet czytać i na każdy temat mieć swoje zdanie wyrabiając sobie po zasięgnięciu informacji z co najmniej kilku źródeł.
Odpowiedz
9
@ xx
dnia 08.07.2013, 12:34 · Zgłoś
oczywiście, więc niech piją dalej, właściwie po co im zabierali te dzieci? Przecież 2,6 promila [...] to tyle co nic i to normalne że matka z ojcem się zataczają i opiekują 2-letnim dzieckiem, dać im medal za wzorowe rodzicielstwo.
Odpowiedz
-1
@ KNP
dnia 09.07.2013, 12:14 · Zgłoś
Mój sąsiad daje swoim dzieciom oranżadę z aspartamem (taki rakotwórczy słodzik). Wiem, że ta substancja powoli zabija. Czy to mnie uprawnią do tego żeby dać po [...] sąsiadowi ?
Odpowiedz
-1
@ gfh
dnia 10.07.2013, 04:36 · Zgłoś
uprawnia ...
Odpowiedz
-7
@ CHORE PAŃSTWO
dnia 08.07.2013, 12:03 · Zgłoś
Odebrać biologicznym rodzicom dzieci , którzy często może i ze swojej "beznadziei" uciekają w alkohol {zamiast pracy, godziwego wynagrodzenia, lub nie są wstanie zapewnić swoim dzieciom startu w dorosłym życiu na chociażby zbliżonym poziomie do euro-kołchozu do którego wstąpiliśmy - głownie chodzi mi o możliwość zapracowania w tym CHORYM KRAJU na własne "M" i utrzymanie} ???
Sąd wyznacza rodzinę zastępczą czy ośrodek opiekuńczy i pieniądze automatycznie się znajdują i to w takim wymiarze że niejednokrotnie z takiej kwoty utrzymuje się cała rodzina...
Odpowiedz
-9
@ Sven
dnia 08.07.2013, 12:08 · Zgłoś
No to widzisz gdzie masz pseud prawo tylko cię upodlić ponaglę swoje twierdzenie sędzina rozwódka prowadzi sprawę obyczajową wobec małżeństwa dobre nie.
Odpowiedz
12
@ xa
dnia 08.07.2013, 12:29 · Zgłoś
a co ma do tego czy rozwódka czy nie? Sędzie kieruje się kodeksem karnym a za takie przestępstwo jakiego dopuścili się Ci [...] rodzice idzie się do więzienia.
"[...] ojciec i przewracająca się i wymiotująca matka" taki obraz widzą te dzieci.. Wstyd wstyd wstyd!
Odpowiedz
-28
@ Sven
dnia 08.07.2013, 11:46 · Zgłoś
W tym kraju nic nie wolno wystarczy się przejść gdziekolwiek bez złych zamiarów i cię zhaltuą i wmówią winę myślę się uzbroić w pistole będę strzelał do psów.
Odpowiedz
50
@ RR
dnia 08.07.2013, 11:58 · Zgłoś
co Ty człowieku wogóle piszesz? To co policja i ludzie mieli patrzeć jak nawaleni rodzice zataczający się i ledwie trzymający na nogach "opiekują" się dziećmi? Widziałem tych ludzi na własne oczy, ojciec ledwie trzymał na rękach to dziecko, matka to nawet szkoda gadać, leżała już potem na ziemi bo nie dała rady się utrzymać a policjanci obydwoje rodzice musieli na siłę prowadzić bo nie byli w stanie iść a co dopiero opiekować się dziećmi!!! Szarpali się z policjantami itd. przeklinali przy dzieciach, dzieci płakały, jak tak można,a Ty piszesz że w tym kraju już nic nie wolno, wedlug Ciebie to jest normalne żeby iść na impreze uchlać się do 3 promili i mieć pod opieką dzieci? Jakby ktoś w porę nie zadzwonił po policję to mogłoby dojść do tragedii!!!
Odpowiedz
-32
@ Sven
dnia 08.07.2013, 12:06 · Zgłoś
Trzeba było im pozwolić dojść do domu najwyżej upomnieć PRAWO PAŃSTWO widzi rodzinę tylko w takich okolicznościach żeby tylko komuś do... NIE !

A druga sprawa to małżeństwo było szczęśliwe na swój sposób,a dzieci się nie skarżyły,bo może powiedzieć sędzina ,,SPRAWIEDLIWA'' i wspaniała katoliczka od spraw karnych i rodzinnych po rozwodzie czegoś tu nie rozumiem rozwódka poucza małżeństwo.
Odpowiedz
14
@ Rodzic
dnia 08.07.2013, 12:27 · Zgłoś
Chyba tego nie widziałeś, pozwolić im dojść do domu? Jak oni nie dali rady się utrzymać na nogach!! A co dopiero iść do domu z dziećmi!! Pogratulować naprawdę, mam nadzieję że nie masz dzieci albo to Ty jesteś tym [...] ojczulkiem
Odpowiedz
6
@ l
dnia 08.07.2013, 15:45 · Zgłoś
[...], możne jeszcze nie jest za póżno
Odpowiedz
7
@ Szarak
dnia 08.07.2013, 23:38 · Zgłoś
Sven, to może zamiast wypisywać takie brednie, bujaj się po mieście, upominaj uchlanych biedaków i układaj ich do snu :). A od sędziny się [...] [...] . Widocznie szczęście "na swój sposób" nie każdemu odpowiada, zaś prawo do osądzania dali jej (dzięki Bogu) mądrzejsi od ciebie.
Odpowiedz
-13
@ moko
dnia 08.07.2013, 11:46 · Zgłoś
wiecej durnych koncertow!!!
Odpowiedz
24
@ Rodzic
dnia 08.07.2013, 11:44 · Zgłoś
To zwyrodnialcy i zwierzęta a nie rodzice. Jaki obraz z dzieciństwa zapamiętają te biedne dzieciaczki? Ta [...] była tak uchlana że przewróciła wózek z dzieckiem, policjanci musieli ją nieść bo nie trzymała się na nogach. Powinni ich zamknąć!!!
Odpowiedz
24
@ lol
dnia 08.07.2013, 12:19 · Zgłoś
to, że jest się rodzicem nie znaczy, że nie można sobie golnąć... ale jak planowali [...] się na całego, to na czas takiej biby powinni dzieci dać pod opiekę np. [...]kom. no, chyba że to nie są normalni rodzice ale patologia i to u nich na porządku dziennym - ale to tylko spekulacje, bo nie znam tych ludzi
Odpowiedz
27
@ Rodzic
dnia 08.07.2013, 12:26 · Zgłoś
oczywiście masz rację, pić każdy moze ale na ten czas niech da komuś dzieci pod opiekę a nie [...] jak kukuła zatacza się z dzieckiem
Odpowiedz
16
@ sasza
dnia 08.07.2013, 14:24 · Zgłoś
te rodzic nie obrażaj zwierząt bo te troszczą się o swoje małe bardziej niż ludzie i wiem co mówię
Odpowiedz
-34
@ Sven
dnia 08.07.2013, 11:43 · Zgłoś
No informatorzy coś wam powiem gliny wasi informatorzy was podpuszczają i to jest klęska ja wiem kto na mnie donosi ostatnio po mieście przez radio cb mówię wszystko kto jest informatorem.Koło mnie jest małżeństwo mają typowo ,,psiorskie zachowania'' umie to rozpoznać !
Odpowiedz
21
@ l
dnia 08.07.2013, 15:43 · Zgłoś
opowiedz to psychiatrze
Odpowiedz
-11
@ [...] socjalista
dnia 08.07.2013, 11:42 · Zgłoś
Ci ludzie zaniedbali państwowe dzieci ! Należy im się kara! Toć przecież dzieci będą pracować na 'dobrotliwy system' a nie na rodziców. Do paki z nimi!
Odpowiedz
21
@ dragoness
dnia 08.07.2013, 21:22 · Zgłoś
tyś się chyba człowieku z odyńcem czołowo zderzył...a efekty, jakie są, każdy widzi.
Odpowiedz
1
@ cyberchłop
dnia 09.07.2013, 18:36 · Zgłoś
łodyniec ty to chyba z takiej rodzinki pochodzisz sądząc po twojej wypowiedzi :))) ;)))
Odpowiedz
Dodaj komentarz
Piszesz jako:

Jaslo4u.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za treść komentarzy zgodnie z Polskim Prawem. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania i redagowania komentarzy niezgodnych z regulaminem.