Korzystając z portalu Jaslo4u.pl wyrażasz zgodę na użytkowanie mechanizmu plików cookie. Mechanizm ten ma na celu zapewnienie prawidłowego funkcjonowania portalu Jaslo4u.pl. Korzystając ze strony akceptujesz Politykę Prywatności portalu Jasło4u.pl

Gminy nie przyjmą uchodźców

70

We wrześniu gminy w całym województwie podkarpackim otrzymały od wojewody pisma z pytaniem o możliwość przyjęcia przez nie uchodźców. Jak się okazuje, żadna z gmin powiatu jasielskiego nie posiada warunków, aby móc to zrobić.  

Pytanie zostało wystosowane przez wojewodę 24 września w ślad za pismem z Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej. Otrzymały ją samorządy w całym województwie podkarpackim. Wójtowie, burmistrzowie i prezydenci miast mieli przedstawić swoje stanowisko w związku z ewentualną gotowością do przyjęcia uchodźców. Warto jednak zaznaczyć, że stanowiska te nie są traktowane jako wiążące.

Pytanie dotyczyło możliwości przyjęcia uchodźców relokowanych i przesiedlanych. Miało ono charakter orientacyjny i odpowiedź nie stanowi żadnych deklaracji wiążących ze strony samorządów. Na odpowiedzi czekamy do 15 października. Brak przedstawienia informacji we wskazanym terminie zostanie potraktowany jako stanowisko negatywne – wyjaśniała Agnieszka Skała z zespołu prasowego wojewody. 

Na pismo wojewody nie odpowiedziało osiem z dziewięciu gmin powiatu jasielskiego, dając tym samym do zrozumienia, że ich stanowisko w kwestii możliwości przyjęcia uchodźców jest negatywne. Wójt gminy Skołyszyn wprawdzie wystosował odpowiedź, lecz była ona negatywna. Gotowości do przyjęcia uchodźców nie wyraziło również miasto Jasło, oświadczając w piśmie skierowanym do wojewody, że nie posiada warunków lokalowych do ewentualnego ich zakwaterowania.

Główną przeszkodą dla przyjęcia uchodźców na jaką gminy zwracają uwagę jest brak odpowiedniego zaplecza lokalowego. Nie bez znaczenia pozostaje również fakt, iż na terenie gmin powiatu jasielskiego panuje trudna sytuacja na rynku pracy, stąd wyjątkowo trudnym byłoby zapewnienie właściwego rozwoju ekonomicznego uchodźcom. Na ich przyjęcie nie jest gotowa m. in. gmina Jasło, która dysponuje raptem trzema lokalami socjalnymi.

Nie możemy przyjąć uchodźców dlatego, że gmina Jasło nie posiada wolnych lokali socjalnych. W tej chwili brakuje nam lokali dla mieszkańców, którzy są na przykład bezdomni bądź znaleźli się w sytuacji kryzysowej. Nie mamy na chwilę obecną wolnych lokali, w którym moglibyśmy umieścić uchodźców – mówi Małgorzata Dubiel, sekretarz gminy Jasło.  

Małgorzata Dubiel

Temat dotyczący imigrantów napływających do krajów Unii Europejskiej elektryzuje opinię publiczną od kilku miesięcy. Nie da się ukryć, że perspektywa napływu uchodźców do Polski często wzbudza wątpliwości oraz obawy społeczne. Jak jednak zapewnia resort spraw wewnętrznych brak automatyzmu w przyjmowaniu uchodźców, postulowany przez stronę polską będzie w pełni realizowany. Co więcej, przy zastosowaniu szczegółowych kryteriów weryfikacyjnych imigranci ekonomiczni mają być oddzieleni od uchodźców.

Według informacji opublikowanych w czwartek na stronach Ministerstwa Spraw Wewnętrznych Polska ma przyjąć około 6500-6800 uchodźców.

PP 

Reklama

Komentarze: 68

Dodaj komentarz Widok:
0
@ like
dnia 22.10.2015, 21:54 · Zgłoś
Judaizm i islam niestety jest w erze kamienia łupanego .Takich sie edukuje tylko siła.
Odpowiedz
1
@ dragoness
dnia 24.10.2015, 10:04 · Zgłoś
Zapomniałeś o trzeciej wiodącej religii monoteistycznej, a może belki we własnym oku nie widzisz?
Odpowiedz
0
@ Jasło Stolicą Polski
dnia 20.10.2015, 12:51 · Zgłoś
Kryste w jakim mieście ja mieszkam. Pełno uprzedzeń i stereotypów, a kościół na każdym osiedlu...
Odpowiedz
-3
@ CHORE PAŃSTWO!!!
dnia 18.10.2015, 13:27 · Zgłoś
Do czego obecnie nam służy tzw. "lokalny samorząd" np. patrząc na lokalne podwórko do: budowy drogi, chodnika, czy wymiany żarówek w oświetleniu ulicznym...??? Lub ich rola zamyka się w "sprawiedliwym" dzieleniu wspólnego dorobku... na budżetówkę i elyty...???
Jeżeli nie chcą, "czy nie mogą" pomagać tym których u nas się dyskryminuje i wyklucza społecznie ... to jak można im powierzać organizowanie życia od zera "przybyszom"...
Odpowiedz
6
@ dragoness
dnia 18.10.2015, 11:04 · Zgłoś
Cóż, miałam okazję rozmawiać z moją uczennicą, która w tej chwili mieszka i pracuje w Londynie i niestety, obraz, jaki maluje nie jest różowy. Zamknięte enklawy, patrolowane przez policję obyczajową, "odwrócona dyskryminacja", gdzie nie zatrudnia się kobiet w firmach prowadzonych przez muzułmanów, całkowite poddanie prawu koranicznemu, gdzie muzułmanin szczerze przyznaje, że gdyby imam mu kazał, to poderżnie gardło "niewiernej", choć ją lubi. Działanie na zasadzie "miękkiego przejęcia", czyli grzeczni, układni i podporządkowujący się, dopóki nie zdobędą liczebnej przewagi. Paradoksalnie, jak stwierdziła, jedynie bieda chroni Polskę przed zalewem, bo przede wszystkim liczą na socjal. Najzabawniejsze jest to, że ortodoksów najbardziej boją się muzułmanie "umiarkowani", bo to oni wiedzą, do czego są zdolni ch "bracia w wierze" a sami znajdują się na drugim miejscu listy [...] zaraz po niewiernych.
Odpowiedz
0
@ pseudo
dnia 19.10.2015, 15:29 · Zgłoś
Nie popełnijmy ich błędów, a oni niech naprawiają to, co zepsuli.
Odpowiedz
0
@ dragoness
dnia 19.10.2015, 18:54 · Zgłoś
Obawiam się, że u nich to jest już nie do naprawienia
Odpowiedz
4
@ duduś
dnia 18.10.2015, 09:48 · Zgłoś
trzeba wybrać mniejsze zło a może kubeł zimnej wody coś nauczył PIS -w każdym razie tym z PO i PSL już dziękujemy
Odpowiedz
4
@ Czołem Telewizyjne [...] !
dnia 18.10.2015, 09:35 · Zgłoś
To dzięki Kaczyńskiemu który w 2009r podpisał traktat lizboński mamy z nimi dziś problemy. Zdrajca Kaczyński sprzedał suwerenność Polski i naszą wolnoś rządzenia się w Własnym Kraju !!! TAKIE SĄ FAKTY !!! Tak, że OBYWATELU głęboko się zastanów na kogo oddasz głos w przyszłą niedzielę.
Odpowiedz
3
@ duduś
dnia 17.10.2015, 22:21 · Zgłoś
myślę że niechęć do imigrantów bieże się z tąd ,że o swoich obywateli rząd nie dba ciągłe zmiany przepisów które zamiast ułatwiać życie to go utrudniają armia niekompetętnych urzędników którzy nie znają przepisów a obywatel traktowany jest jak intruz do tego dochodzą głodowe pensje-skoro jesteśmy w UE to dlaczego nie mamy wspólnej waluty jednakowych wynagrodzeń w całej wspólnocie jednakowych cen towarów,jednakowych dopłat-a czy ktoś zdoła policzyć ile wytransferowano kasy na Zachód rozkładając nie jeden zakład i nikt za to nie odpowiedział-na Polaków ze wschodu nie było kasy,chociąż przed wyborami coś się znalazło-dziś jak trudno jest dzieciom wpoić co to dobro patriotyzm miłość do ojczyzny szacunek do sttarszej osoby-jakież aktualne stały się dziś słowa Jana Pawła II,,abyście się nie zniechęcali i zachowali to dobro któremu na imię Polska.
Odpowiedz
4
@ [...]
dnia 17.10.2015, 18:03 · Zgłoś
Człowieku, nie bądź galaretką, sprzciwiaj się złu, wystarczy już tego populistycznego bełkotu. Mulzumanin to dla mnie [...] i zagrożenie bo wszystcy terroryści to izlamiści. Jak [...] nie potrafi wyczyścić swoich szezregów to niech jadą do swoich arabskich braci. [...] z [...] z jasła
Odpowiedz
-7
@ Jasełko piekełko
dnia 17.10.2015, 15:28 · Zgłoś
Ja rozumiem wszystko... ale ciekawe co byście zrobili drodzy jaślanie na miejscu tych imigrantów:) jakby tak Putinek w nas walnął a zachód by debatował miesiacami a nad głowami bomby by wam latały ... to są mimo wszystko ludzie , małe dzieci na litość boską a wy co każdy na swoje patrzy koryto i ni okrucha nie da... Jasło bastion PIS-u brawo !!!
Odpowiedz
4
@ mój pseudonim do Jasełko piekiełko
dnia 18.10.2015, 13:46 · Zgłoś
Pewnie, że ludzie. Piszesz o dzieciach. Problem w tym, że większość małych dzieci została w domu z mamusiami. A uchodźcy to przeważnie młodzi, zdrowi mężczyźni, którzy całkiem być może chcą przygotować grunt pod nastanie jedynie słusznej wiary - islamu. Putin to Europejczyk, Rosjanie to Słowianie, czyli podobna kultura i wiara, mimo bolesnej historii jakoś się dogadamy. Słowianin ci maczetą głowy nie odrąbie ani nie wysadzi połowy miasta z powodów religijnych. Pomóżmy im, ALE NA ICH TERENIE.
Odpowiedz
6
@ Stefan
dnia 16.10.2015, 21:38 · Zgłoś
Nie chcą szkół dla Polaków w gminie Tarnowiec to może w budynkach po nich zorganizują lokale dla emigrantów.
Odpowiedz
2
@ mój pseudonim
dnia 18.10.2015, 12:29 · Zgłoś
Zgadza się. Gmina Tarnowiec będzie niedługo dysponowała takimi lokalami, jeśli rada gminy (nie posądzać broń Boże pana wójta...) zamknie jeszcze kolejne szkoły publiczne, a stowarzyszenia splajtują. Wtedy mogą dostać prikaz od państwa. Lokal pusty jest? Jest! Można dać imigrantom, bo na nasze dzieci szkoda pieniędzy? Można. I tak pusty stoi. Obyśmy tylko nie dożyli czasów, że w obawie o życie i bezpieczeństwo będziemy się bali wyjść na ulicę we własnej gminie.
Odpowiedz
14
@ jan
dnia 16.10.2015, 13:48 · Zgłoś
nie każdy islamista jest terrorystą lecz każdy [...] jest islamistą
Odpowiedz
-8
@ anty-anty
dnia 16.10.2015, 14:03 · Zgłoś
islamista to przede wszystkim znawca tamtejszej kultury i języka. jak np. anglista. Jest nawet wątpliwe, czy [...] islamski jest faktycznie muzułmaninem, będąc właśnie terrorystą.
Odpowiedz
19
@ qwerty
dnia 16.10.2015, 14:05 · Zgłoś
To prawda ale zauważ że to same młode chłopy są. Zamiast walczyć o swoje kraje to uciekają tutaj po zasiłki albo na wojnę z nami. [...] się ostatnio chwaliło że łyknęliśmy emigrantów w których szeregach są agenci Państwa Islamskiego...
Odpowiedz
12
@ łodyniec
dnia 16.10.2015, 18:59 · Zgłoś
młode jurne chłopy ,zostawili rodziny w kraju aby po otrzymaniu statusu uchodźcy w Niemczech móc ich legalnie sprowadzić . Czytajcie troszkę ,to nie boli , a sami zrozumiecie czemu tak jest, i czemu żaden z nich nie chce tu być !

łohohohohohohohohoohohohohohohho

żabojady i wikingowie mogą już coś o tym powiedzieć :P
Odpowiedz
-2
@ anty-anty
dnia 17.10.2015, 14:19 · Zgłoś
A co w tym złego? Przynajmniej chcą rodziny sprowadzić, a nie kopnąć w [...]ę jak wielu rodaków to robi, gdy tylko się wyrwą za granicę.
Odpowiedz
-4
@ anty-anty
dnia 17.10.2015, 14:24 · Zgłoś
Już widzę, jak masowo Polacy w podobnej sytuacji zostawaliby walczyć, gdyby można się było przedostać gdzie indziej w nadziei na normalne życie. Czy to takie dziwne, że ludzie chcą żyć normalnie?
I bez kryzysu ekstremiści przenikali do Europy.
Odpowiedz
8
@ angela m.
dnia 16.10.2015, 13:45 · Zgłoś
ja chętnie przyjmę uchodźców ale rozlokuje ich po sąsiadach.
Odpowiedz
1
@ anty-anty
dnia 16.10.2015, 13:08 · Zgłoś
Ciekawe, czy gdyby chodziło o repatriantów, to też by nie było. Zresztą kwateruje się w internatach, schroniskach itp. Z niejednej parafii też pewnie można skorzystać.
Odpowiedz
21
@ qwerty
dnia 16.10.2015, 14:04 · Zgłoś
Repatrianci? Chcieli z Donbasu uciec do Polski. Jakieś 100 rodzin albo osób... MSZ stwierdziło że to nie możliwe bo nie ma pieniędzy, szans itd... Na "uchodźców" jest czyli byczków 25-30 lat w markowych ciuchach i z nowym smartfonem w łapie na którego nie stać 3/4 Polaków...
Odpowiedz
-4
@ anty-anty
dnia 17.10.2015, 14:30 · Zgłoś
Na uchodźców mamy z EU. To ogólnoeuropejski problem. Na repatriantów pewnie trzeba byłoby wybulić z własnych i atmosfera wokół nich nie byłaby pewnie tak wroga, jak jest wobec tamtych. Oczywiście tylko wtedy, gdyby wśród repatriantów nie było "byczków", bo to już zdaje się być jakimś kryterium.
Odpowiedz
15
@ DD
dnia 16.10.2015, 12:03 · Zgłoś
Wszyscy uchodźcy w bliskie okolice zamieszkania Kopacz. Chciała niech ma.
Odpowiedz
-1
@ Czołem Telewizyjne [...] !
dnia 16.10.2015, 11:46 · Zgłoś
Wiecie, że już Papa w Rzymie zaprzedał swą duszę diabłu ? On chce Nas zniszczyć dlatego kazuje ich przyjmować. Smutne ale prawdziwe. Im wcześniej to do Was dotrze tym lepiej. Prawdziwego przywódcę duchowego musimy sobie sami wśród nas poszukać. Im szybciej to zrobimy tym lepiej dla nas. Rzym jest już skończony. Muzułmanie robią sobie zdjęcia na placu św. Piotra i zaczepiają pielgrzymów. Tylko czekać jak we Włoszech zaczną głowy obcinać. Tego telewizornia reżimowa Wam nie powie, kochani rodacy. Trza czytać żeby o tym wiedzieć.
Odpowiedz
-4
@ wolny
dnia 16.10.2015, 12:28 · Zgłoś
tak tak dobre ale leków nie wziąłeś.
My już mamy przywódcę przekręta Rydzyka z Torunia.
Co ty czytasz?
Odpowiedz
0
@ anty-anty
dnia 16.10.2015, 13:10 · Zgłoś
Kto Cię katechizował?
Odpowiedz
6
@ Marinero
dnia 16.10.2015, 10:17 · Zgłoś
Skoro Papież apelował o przyjęcie jednej rodziny na plebanie, to należy wysłać zapytania do każdej plebani. Żaden plebanek nie może odmówić, bo ma słuchać swojego najwyższego zwierzchnika kościoła katolickiego. Na plebaniach miejsca na nie jedną rodzinę, a ludzie na tace nie żałują. Może przy okazji uda się przerobić parę duszek na porządnych chrześcijan.
Odpowiedz
9
@ do Marinero
dnia 16.10.2015, 16:24 · Zgłoś
Od kiedy Ty chłopie tak pilnie zgadzasz się z tym co ten, czy poprzedni papież powie?
Zaglądnij w swoje życie, zapytaj siebie czy żyjesz zgodnie z doktryną wiary katolickiej, a później powołuj się na Papieża.
Odpowiedz
8
@ no
dnia 16.10.2015, 19:40 · Zgłoś
tak, Ty rzucasz tyle na tacę, że można tłumaczy zatrudnić dla 10 takich rodzin i wszystkich wyżywić .. a mózgu kiedyś używasz? uaktualnij swoją wiedzę na temat wypowiedzi papieża i postaraj się użyć szarych komórek, poza tym dowiedz się jak wyglądają dzielnice zachodnich miast gdzie mieszkają tzw uchodźcy, a potem zabieraj głos
Odpowiedz
-2
@ anty-anty
dnia 17.10.2015, 14:33 · Zgłoś
Polska prawica bezustannie powołuje się na nauczanie papieskie, wobec czego nie powinna nagle robić absurdalnych wyjątków, migając się od tej nauki.
Odpowiedz
-2
@ anty-anty
dnia 17.10.2015, 14:38 · Zgłoś
No jak wyglądają? I dlaczego są to wybrane dzielnice? Kto za taki stan rzeczy odpowiada? Sami się do nich spychali?

Może nam powiesz, jak papież uaktualnił swoją wypowiedź dotyczącą przyjmowania uchodźców?
Odpowiedz
28
@ ktoś
dnia 16.10.2015, 09:47 · Zgłoś
Uchodźców jak chcą przyjąć, to niech przyjmują ci co tak namawiają i pięknie opowiadają w mediach.
Odpowiedz
23
@ bercik
dnia 16.10.2015, 09:41 · Zgłoś
Mamy własnych beżowych [...], obcy nam niepotrzebni.
Odpowiedz
35
@ mono
dnia 16.10.2015, 09:24 · Zgłoś
najpierw zajmujcie się naszymi ludźmi spod mostów jedzących z kosza. a później . . . . a później na tym skończcie
Odpowiedz
-37
@ patryk
dnia 16.10.2015, 08:36 · Zgłoś
USA i Kraje Unii Europejskiej powinny wydalić Polaków, którzy tam wyemigrowali za pracą, skoro Polska nie chce uchodźców. Wtedy ich miejsce będą mogli zająć przybysze z krajów ogarniętych wojnami, którzy nawet za mniejsze pieniądze podejmą pracę.
Odpowiedz
32
@ łodyniec
dnia 16.10.2015, 08:40 · Zgłoś
[...] cały w [...]

łoohohhohohohohohohohhohoho

oni nie chcą pracować ,oni chcą kasę za nic ,bo im się należy !
Odpowiedz
38
@ xyz
dnia 16.10.2015, 08:52 · Zgłoś
Zauważ różnicę w zachowaniu Polaków w USA, a Islamistów w Europie. Czy Polacy tam kiedykolwiek organizowali demonstracje i grozili Ameryce śmiercią???
A we Francji czy Wielkiej Brytanii takie demonstracje mają miejsce non stop. Hasła Islamistów brzmią jednoznacznie: "Albo przejdziecie na Islam, albo zginiecie i piekło was pochłonie" Wprawdzie dają nam Europejczykom wybór, ale jest wybór pomiędzy śmiercią, a śmiercią.
Różne przepowiednie straszyły zalewem Polski czy Europy przez tzw. żółtą rasą. Myślałem, że to Chińczycy przyjdą, a teraz na naszych oczach te przepowiednie się sprawdzają, o zgrozo!
Odpowiedz
6
@ niestety
dnia 16.10.2015, 10:20 · Zgłoś
W tej sytuacji - daj Boże Ruskich albo Chińczyków.
Odpowiedz
-3
@ lola
dnia 16.10.2015, 10:29 · Zgłoś
Chyba cie zazdrosc zzzzzera jedz I ty robic za 2 dolary
Odpowiedz
-3
@ anty-anty
dnia 16.10.2015, 12:56 · Zgłoś
Islamistów, czyli ekstremistów-może, ale to jednak wyjątek, nie reguła.
Odpowiedz
16
@ ksiądz Mateusz
dnia 16.10.2015, 13:21 · Zgłoś
Patryk ty naprawdę taki [...], przecież ci uchodźcy idą po zasiłki żaden z nich pracy się nie podejmie
Odpowiedz
-34
@ cyberchłop
dnia 16.10.2015, 08:29 · Zgłoś
a taki naród katolicki , widać jak nastawiony do bliźniego modli się pod figurą a [...] ma
za skórą , jakby każda plebania w polsce przyjęła jedną rodzinkę problemu
by nie było :)
Odpowiedz
21
@ łodyniec
dnia 16.10.2015, 08:37 · Zgłoś
mów za siebie :D

łohohohohohohohohhohohohohhoho

do świętości to nam wszystkim daleko a i rasistami okazało się że jesteśmy :D

łohohohoohohohhohohohhohoo
Odpowiedz
15
@ ixi
dnia 16.10.2015, 09:20 · Zgłoś
znlalazly sie miejsca! cyberchlop - obronca ucisnionych, przyjmie 4 jurnych afganczykow i 1 pakistanczyka pod dach! no i po sprawie!
Odpowiedz
20
@ Nicola
dnia 16.10.2015, 10:44 · Zgłoś
Katolika tak ale nie morderców
Odpowiedz
-15
@ cyberchłop
dnia 16.10.2015, 11:17 · Zgłoś
to Ty chyba ksiądz jesteś :) co nie chcesz świadków jak ministrantów na plebani pucujesz?
Odpowiedz
3
@ wolny
dnia 16.10.2015, 12:44 · Zgłoś
Nicola jak my takie katoliki to po co nam więzienia?

A i jeszcze jeden stereotyp "... i złodziej bo każdy [...] to złodziej..."
Odpowiedz
35
@ łodyniec
dnia 16.10.2015, 08:14 · Zgłoś
nikt ich nie chce prócz kopaczki !!! niech ich sama wszystkich przygarnie !

łhohohohoohohhohohoohohohohho
Odpowiedz
-8
@ anty-anty
dnia 16.10.2015, 12:50 · Zgłoś
Chcesz drogi? Wybuduj sobie sam!
Odpowiedz
2
@ Pit
dnia 16.10.2015, 08:12 · Zgłoś
Chętnie przyjmę uchodźców w liczbie osób dwóch. Tylko kobiety w wieku 20 do 25 lat.
Odpowiedz
74
@ podatnik
dnia 16.10.2015, 08:09 · Zgłoś
I tak trzymać!!!
No chyba że okoliczne plebanie przyjmą...
W każdej znajdzie się wolny pokój dla wędrowca
Odpowiedz
-15
@ łodyniec
dnia 16.10.2015, 08:42 · Zgłoś
wolny pokój dla dziewczyn z zakrętu -TAK , dla [...] na których to ksionc musiałby wydawać z "własnej" kiesy kasiore - NIE .

łoohohhohohohohohhohohohohohho
Odpowiedz
-13
@ mariusz
dnia 16.10.2015, 11:09 · Zgłoś
a ja bym przyją jakom uchodżczynie młodom pięknom i samotnom
Odpowiedz
38
@ podatnik
dnia 16.10.2015, 11:37 · Zgłoś
a ma być parzystokopytna czy nie Mariuszku?
Odpowiedz
16
@ wolny
dnia 16.10.2015, 12:01 · Zgłoś
Tak jest [...] z nosicielami nie naszych pasożytów to tak po polskiemu ePiSkopatowemu. Dawać nam kase a nie na pomoc nosicielom pasożytów. Alleluja i do przodu.
Odpowiedz
43
@ kora
dnia 16.10.2015, 15:28 · Zgłoś
Być może w plebaniach znajduje się pokój dla wędrowca, dla osoby biednej, chorej, którą należy wspomóc. Wówczas ja jako członek wspólnoty parafialnej chętnie przekaże dobrowolny datek na pomoc dla tej osoby. Natomiast jeżeli jest to osoba innego wyznania, innej orientacji kulturowej, a w szczególności jeżeli jest osoba wyznająca Islam, która we mnie widzi swojego wroga i która sądzi, że miejsce niewiernego, czyli nie Islamisty jest w odchłani piekielnej, to wówczas ja, chociażby dla ochrony życia swojego i swojej Rodziny, nie pomogę, a ponadto zrobię wszystko by takie osoby nigdy nie osiedliły się w moim regionie.
Odpowiedz
30
@ kora do jaaaaa
dnia 16.10.2015, 16:49 · Zgłoś
W swoim komentarzu przedstawiłem swój pogląd na problem, który narasta i który jest istotny dla naszego kraju, rodziny, związku wyznaniowego. Ty owszem możesz się nie zgadzać z moim osądem i z moim stanowiskiem, więc przedstaw swój pogląd w tej sprawie.
Mimo, że od lat jestem obserwatorem i częstym komentującym wpisy na jasielskich portalach nigdy nie zdarzyło mi się oceniać innych osób komentujących.
Twoje określenie "Ale [...]. Beznadziejny jesteś!!" trudno ocenić, trudno sklasyfikować, nawet trudno zastanawiać się nad sensem.
Być może starałeś się mnie obrazić, ale powinieneś wiedzieć, że obrazić można tylko osobę na tym samym, albo wyższym poziomie elokwencji, wiedzy, zaangażowania emocjonalnego czy percepcji intelektualnej.
Odpisując Ci straciłem parę minut, ale myślę, że nie bezowocnie. Może kiedyś pomyślisz chwilę, zanim napiszesz podobną głupotę.
Pozdrawiam!
Odpowiedz
15
@ dragoness
dnia 16.10.2015, 18:05 · Zgłoś
Obawiam się, że komentarz, aczkolwiek uprzejmy, celny i wnoszący wiele do sprawy, dla przeciętnego hejtera jest po prostu za długi. Poza tym zgadzam się w całej rozciągłości z oboma wpisami autora.
Odpowiedz
2
@ łodyniec
dnia 16.10.2015, 18:52 · Zgłoś
tylko 11 poł ? mało postarajcie się więcej [...] :P

łohoohohohhohohoohhohohohohoho
Odpowiedz
1
@ Chociaż
dnia 17.10.2015, 05:29 · Zgłoś
Chociaż raz nie przeciwko nas
Odpowiedz
-7
@ anty-anty
dnia 17.10.2015, 15:00 · Zgłoś
Sytuacje jak ta nie mogą nie rodzić napięć, ale [...] i podszyte nieskrywanym rasizmem ("te zwierzęta, zwłaszcza z Afryki") jest wykorzystywanie tego do eskalowania napięć i pogarszania i tak trudnej sytuacji kosztem tych ludzi. Taka postawa jest szczególnie niegodna lekarza.
Tutaj artykuł z medium, które pewnie zakwalifikowane zostałoby jako "zależne", gdzie przeczytać można nie tylko o spodziewanych w ego rodzaju sytuacjach trudnościach, ale także o tym jak udaje się je przezwyciężać:
https://magazin.spiegel.de/digital/?utm_source=spon&utm_campaign=inhaltsverzeichnis#SP/2015/41/139095776
Odpowiedz
3
@ nunek
dnia 18.10.2015, 15:43 · Zgłoś
Nie sądzę aby w Polsce chciał mieszkać chociaż jeden uchodźca. To tylko zagrywka mediów. Widział ktoś chociaż jednego ? Ich celem są Niemcy - nie Polka !!!
Odpowiedz
1
@ Jaw
dnia 19.10.2015, 01:06 · Zgłoś
Warto też poczytać przepowiednie Nostradamusa nt islamistów. ciekawe
Odpowiedz
Dodaj komentarz
Piszesz jako:

Jaslo4u.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za treść komentarzy zgodnie z Polskim Prawem. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania i redagowania komentarzy niezgodnych z regulaminem.