Korzystając z portalu Jaslo4u.pl wyrażasz zgodę na użytkowanie mechanizmu plików cookie. Mechanizm ten ma na celu zapewnienie prawidłowego funkcjonowania portalu Jaslo4u.pl. Korzystając ze strony akceptujesz Politykę Prywatności portalu Jasło4u.pl

Inwestycje i remonty w mieście

58

Prawie 500 tysięcy złotych mają wartość inwestycje, których realizację Miasto Jasło rozpoczęło końcem ubiegłego roku. Cztery z pięciu zostały zakończone, finalizacja ostatniej planowana jest na kwiecień br.

Fot. Urząd Miasta Jasła


W grudniu 2010 r. zakończono budowę odcinka chodnika przy ul. Kaczorowy (wartość zadania 59 997 zł). Obecnie trwa remont chodnika przy ul. Ujejskiego, planowany termin zakończenia to 30 kwietnia 2011 r. (koszt inwestycji 174 822 zł). 15 grudnia 2010 r. zakończono remont chodników przy ul. Floriańskiej, bocznej od Rafineryjnej, oraz bocznej od Krasińskiego (łączna kwota 122 000 zł). W tym samym dniu zakończono również remonty nawierzchni jezdni ulic: Zawodzie, boczna od Lwowskiej, boczna od Krakowskiej, oraz na osiedlu Bryły (wartość robót to 127 000 zł). 30 grudnia 2010 r. zakończono budowę oświetlenia ul. Hankówka w rejonie Domu Ludowego (wartość zadania 14 030 zł).

Dodatkowo Miasto Jasło zawarło roczne umowy na utrzymanie kanalizacji deszczowej na ulicach, (wartość umowy to ok. 120 000 zł), i na oznakowanie pionowe na ulicach (za cenę  ok. 100 000 zł), których zarządcą jest Burmistrz Miasta Jasła.

Zakończono również prace nad projektem budowlano-wykonawczym odwodnienia ul. Sportowej (wartość zadania 17 080 zł), a także wykonano koncepcję odprowadzenia wód opadowych dla Dzielnicy Przemysłowo-Składowej część północno-wschodnia Jasła (wartość 35 080 zł).

Biuro Obsługi Medialnej
UM w Jaśle




 

 

Reklama

Komentarze: 58

Dodaj komentarz Widok:
0
@ bryly
dnia 21.03.2011, 17:45 · Zgłoś
tylko młodych
Odpowiedz
0
@ Cezar z Brył
dnia 10.02.2011, 22:37 · Zgłoś
Co do mieszkańców Brył - nie zróbcie błędu podczas wyborów i nie wybierajcie starej gwardii bo sami będziecie żałować !!! stawiać tylko na młodzież!
Odpowiedz
0
@ bryły
dnia 10.02.2011, 11:55 · Zgłoś
wybierajmy do zarzadu osiedli ludzi młodych
Odpowiedz
0
@ mieszkaniec
dnia 08.02.2011, 19:05 · Zgłoś
W niedzielę właśnie szedłem tym odcinkiem chodnika w Kaczorowach i tak naprawdę to był jeszcze nie skończony a ponadto początek od strony Mickiewicza na dobrą sprawę nadaje się już do remontu.Kto wymyślił w tym chodniku zagłębione kratki ściekowe na kilkanaście centymetrów poniżej powierzchni chodnika , kto to odebrał? - chodnik na którym można sobie nogi połamać.Jak zwykle zaoszczędzono kilka złotych idąc na skróty.Zaczynam zastanawiać jak funkcjonuje sprawa nadzoru zleconych robót przez miasto i ich późniejszych odbiorów. Czy są wykonywane np. przeglądy pogwarancyjne.Czy ktoś egzekwuje od wykonawców naprawę usterek w ramach gwarancji.Bo jak się widzi rozpadające się wykonane rok czy dwa lata temu chodniki ( np. Mickiewicza przed mostem czy wspomniane Kaczorowy)to ręce opadają.
Odpowiedz
0
@ mieszkaniec
dnia 09.02.2011, 10:49 · Zgłoś
Racja, powinni pilnować wykonywanych robót. Na mickiewicza odcinek przed mostem to należy do Powiatowego Zarządu Dróg - wykonanie skandaliczne. Widziałem na własne oczy jak pewna firma ( na szczęście nie jasielska ) robiła chodnik układając kostkę bespośrednio na ziemi i trawie a obrzeża obstawiała bezpośrednio w ziemi - no a w kosztorysie było: podbudowa z tłucznia 15 cm i podsypka cementowo piaskowa 5 cm. PARANOJA ŻE NIKT NIE PATRZY WYKONAWCOM NA RĘCE - a kasa to tam idzie ładna - skoro robi sie takie oszczędności.
Odpowiedz
0
@ [...]
dnia 08.02.2011, 18:41 · Zgłoś
Chciałem zapytać, czy wyznaczona na senatora Zającowa jakoś pomaga Jasłu (bo mąż podobno pomagał niewyobrażalnie), czy tylko kosi forsę?
Odpowiedz
0
@ bryly
dnia 08.02.2011, 16:30 · Zgłoś
na bryłach to remonty powinny byc zakonczone za pania kurowska ale obiecannki cacanki radny h rak nic w tych sprawach nie interweniował tylko mącił ludziom co to jest robione
Odpowiedz
0
@ lekarz
dnia 08.02.2011, 15:35 · Zgłoś
A co ze strefą przemysłową? Czy zainwestowanie w to by sprowadzić do Jasła jakiegoś inwestora nie było by opłacalne.

Nie kojarzę by ostatnio w okolicach Jasła powstał jakiś duży zakład przemysłowy (poza usługami, sklepami, galeriami). Jeżeli się mylę proszę mnie wyprowadzić z błędu. Będę mógł wtedy z ulgą patrzeć na przyszłość mojej rodziny mieszkającej w okolicach Jasła.

Pozdrowienia z GB.
Odpowiedz
0
@ Couch
dnia 08.02.2011, 07:24 · Zgłoś
Trenejro, tobie to po powodzi tylko woda w głowie została ([...]).
Odpowiedz
0
@ trenejro
dnia 07.02.2011, 21:52 · Zgłoś
MOSiR dostał kasę z odszkodowania większą niż straty to sobie asfalt może kłaść.
Odpowiedz
0
@ jaslanin
dnia 07.02.2011, 16:54 · Zgłoś
zorać i zasadzić śrubokręty na MOSIRze. Bedzie wiecej pozytku :D
Odpowiedz
0
@ Beta
dnia 07.02.2011, 13:57 · Zgłoś
Marian : usprawiedliwiać wszystko i wszystkich - marna sztuka. Widać wyrażnie, że ci, którzy zostali wybrani bardzo niemrawo biorą się do roboty. Może z jednym wyjątkiem - błyskawicznie podnieśli sobie diety /pani przewodniczaca była "za"/. Nie ma się co dziwić że ludzie są żle usposobieni do nowej władzy i oby pan nie wypowiedział w złą godzinę /w Egipcie posypały się kamienie/. Czy papież pochwaliłby taki stan rzeczy - wątpliwe.
Odpowiedz
0
@ na drugie mi marian
dnia 08.02.2011, 10:42 · Zgłoś
Co ma wspólnego Egipt z Jasłem i obiektywizmem. Błędem jest polityczne podejście w aspekcie międzynarodowym do spraw codziennych "Przepraszam" miasteczka jakim jest Jasło, które kocham i dlatego zależy mi na nim? Mnie interesują sprawy codzienne i rozwójktóry zgodnie z zasadą "Zgoda buduje niezgoda rujnuje" może przyczynić się do rozwju gospodarczego i kulturalnego Jasła oraz lepsze warunki dla nas mieszkanców i następnych pokoleń. Dlatego nie mieszajmy wielkiej polityki w nasze sprawy.
Odpowiedz
0
@ Sędzia
dnia 07.02.2011, 11:29 · Zgłoś
MOSiR był zalany w pierwszej kolejności, ale Kurowska z Pabianem asfaltowali górki a nie MOSiR. HAŃBA!!!!!!!!!!Na MOSiR nie zrobili ani jednego metra kwadratowego asfaltu, no chyba, że kwadratowe jaja!!!
Odpowiedz
0
@ wd.13
dnia 07.02.2011, 09:41 · Zgłoś
Bardzo sprawnie i szybko zostały wyremontowane nawierzchnie ulic Szkolne,Krasińskiego iwielu innych.Czy ktokolwiek zainteresował się jakością wykonania tych prac.Zapraszam do oględzin po opadach deszczu aby stwierdzić na co zostały wydane pieniądze (bez względu na to skąd pochodziły) Jakość ułożenia studzienek kanalizacyjnych jest również godna podziwu. Zostały zmarnowane dobre intencje i masa pieniędzy. Kto nadzorował te prace. Kto dał faktury do zapłaty.Populizm i tyle.
Odpowiedz
0
@ do uwodzenie
dnia 07.02.2011, 09:03 · Zgłoś
Masz rację.Ale to wyborcy są winni za takie postępowanie swoich władz. W ostatnim czteroleciu nikt się nie bawił w rozliczanie poprzedników, roboty na całym mieście ostro szły od początku do końca kadencji ,nie było pustych haseł w kampani wyborczej i jaki efekt? - Przegrana!
Wnioski nasuwają się same.
Odpowiedz
1
@ na drugie mi marian
dnia 07.02.2011, 08:50 · Zgłoś
Czytam wypowiedzi zamieszczane na tym portalu i stwierdzam jednoznacznie, że wiele z nich krytykuje Pana Burmistrza Czerneckiego że nic nie zrobił, część z nich w czambuł krytykuje również byłą Burmistrz mimo tego, że nawet nowy Burmistrz mówi o wielu rzeczach, które sprawiły, że Nasze Miasto jest ładniejsze dzięki działaniom poprzedniczki owszem mówi też o rzeczach negatywnych czyli wygląda na to, że stara się być obiektywnym. Wiele komentarzy można uznać za złośliwe i nawet obraźliwe dla wybranego burmistrza czy się komuś to podoba czy nie wybranemu w demokratycznych wyborach . Cóż w tym nienormalnego, że chcą nowowybrani stwierdzić jaki jest stan faktyczny miasta i jak zaawansowane są roboty . Ciekaw jestem kto z tych krytykujacych za praktycznie miesiąc czasu potrafiłby zrobić cokolwiek oprócz krytykanctwa i "opluwania" jak napisał jeden z krytykantów.Cóz jest złego wtym, że np. krytykują mieszkańcy stan nawierzchni jakie są czy też jakie ułożono i są one niestety nie do zaakceptowania. Cóż z tego, że np. na ul.P. Skargi wykonano nową nawierzchnię jak niestety tylko na pokaz bo na wysokości ZMKS jadąc można sobie uszkodzić samochód czy spaść z roweru. Dlaczego nie wykonano na tejże ulicy odpowiednich spadków i kratek kanalizacji deszczowej i powstają zastoiska wody podobnie jak na Dworcowej. Cóż złego w tym, że Z-ca Burmistrza podał w oparciu o dokumenty źródłowe z czasów burmistrzowania Pani Kurowskiej jakie jest zadłużenie ZMKS i ile dokłada miasto czyli de facto my podatnicy? A co jest złego w tym, że Z-ca Burmistzra Pan Kachlik zaprasza do siebie do urzędu tych, którzy chcą zobaczyć dokumenty źródlowe dotyczące zadłużenia i powodód zadłużenia ZMKS. Czy jest coś złego, że władze miasta podjęły rozmowy z wójtami i burmistzrem Kołaczyc o wstrzymaniu części kursów jeśli gminy nie będą dofinansowywały w części ZMKS? Czy to nie jest dbanie o interes podatników i finanse miasta? W tym miejscu az się ciśnie aby zadać pytanie dlaczego poprzednio sprawujący władzę nie dbali o interes Jaślan w tym zakresie? Cóż jest złego w tym, że na sesjach brak jest kłótni i wzajemnej nienawiści pomiędzy poszczególnymi radnymi ( przecież to jest teraz po katolicku). Czy jest coś złego w tym, że Pani Przewodnicząca Rady po każdej sesji RM podaje w TVJ co uchwalono i czym się zajmują itd. Ale niestety najlepiej krytykować, że jeździ Oplem ale już nie dodają z jakim wyposażeniem I KUPIŁA GO PANI KUROWSKA bo stara Honda była zbyt słabo wg. niej wyposażona. Chrystus kiedyś powiedział kto jest bez winy niech pierwszy rzuci kamieniem. Popatrzmy najpierw na siebie i oby czasami nie trzeba było rzucać tym przysłowiowym kamieniem w samego siebie. Troszkę obiektywizmu i mniej nienawiści. Niestety w naszym społeczeństwie panuje obyczaj ubliżania i [...] . Jeśli komuś powodzi się lepiej lub lepiej gospodaruje trzeba na niego napisać donos lub [...] aby mu dowalić i zniżyć do swojego poziomu bo co on ma być lepszy. W wielu społeczenstwach w tym również w USA jest tak, że cimający niższy status finansowy lub inwentarzowy starają się działać tak aby dorównać tym "lepszym" a u nas niestety trzeba lepszego opluć, szkalować, pisać donosy. Tak to wsłuchaliśmy się w to co mówił Jan paweł Drugi ale niestety postępujemy wbrew jego słowom bo mamy wrażenie że stawianie temu Świętemu papieżowi pomników czy pojechanie na beatyfikację załatwia już wszystko A TO NIESTETY JEST FAŁSZYWA WIARA I POSTĘPOWANIE NIEGODNE CZŁOWIEKA .
Odpowiedz
0
@ lekarz
dnia 07.02.2011, 10:34 · Zgłoś
Jeden z niewielu mądrych komentarzy. Pozdrowienia z GB.
Odpowiedz
0
@ bogdan
dnia 07.02.2011, 23:22 · Zgłoś
Ten komentarz faktycznie obrazuje nasze zarozumialstwo i pieniactwo. Gratuluję tak mądrego i trafnego skomentowania .
Odpowiedz
0
@ Lewica
dnia 07.02.2011, 07:43 · Zgłoś
Już niebawem będzie rządził SLD, bo PiS-u i PO wszyscy maja dość. We [...] Im się poprzewracało.Pa. Do jesieni. Ha,ha...
Odpowiedz
0
@ uwodzenie
dnia 06.02.2011, 21:16 · Zgłoś
Sztuka wygrywania wyborów to sztuka uwodzenia elektoratu. Powtarza sie co 4 lata i wyborcy ciąle dają się nabierać na obietnice i zapewnienia, że tym razem to ho, ho, ho - tylko wybierzcie mnie. Potem wybrany uważa, że od niego zacznie się dopiero historia miasta czy gminy. Pierwsze 2 lata rozlicza poprzednika, potem przez rok myśli co by tu zrobić, a ostatni rok przeznacza na kampanię wyborczą pod hasłem : zrobiłem wiele ale wybierzcie mnie na następne 4 lata to zrobię jeszcze więcej. I tak historia się powtarza. Nie na darmo politycy cieszą się takim szacunkiem jak przydrożne panny nie ciężkich obyczajów.
Odpowiedz
0
@ łoł
dnia 06.02.2011, 17:01 · Zgłoś
Jest cudownie, jest wspaniale. Przecież Księciuniu panuje. Wino schłodzone pije. Kierowca zaufany drzwi w Oplu co rano otwiera. Księciuniu zmęczony, pokonał trzy schody i już Dyzio biegnie, ociera pot na czole pierwszego w mieście. Ach jak ciężko, niegodziwcy mnie atakują, od [...] i leni wyzywają, a ja przecież z Klasztornej do Rynku przyjechałem i nawet sam sobie do szkła nalałem. Czy zbyt mało dla miasta dziś zrobiłem? Niewdzięczne to ludziska, jam Księciem, a na przeciw mnie moja Księżniczka...i tak cztery lata zleci, Księciuniu rozmarzony w gabinecie przesiedzi. Dyzio głowa [...], lecz Stańczyk z niego żaden, morał z tego taki. Jak [...] cienki, to i [...] żaden... Podwyżka dla Księcia na następnej sesji!!!
Odpowiedz
0
@ ej
dnia 07.02.2011, 00:41 · Zgłoś
padłem xD
Odpowiedz
0
@ estera do łoł
dnia 07.02.2011, 08:40 · Zgłoś
No nie! Przecież to jest super! Wydrukuję i zostawię na pamiątkę.Pisz w tym stylu częściej! Trzymam kciuki i życzę dalszej weny twórczej! Jak [...] jeszcze coś porządzi,to będziesz miał temat.
Odpowiedz
0
@ ciekawy
dnia 06.02.2011, 15:58 · Zgłoś
TO CZARNECKI ZOSTAŁ BURMISTRZEM TYLKO DLATEGO ŻE WYBORCY MIELI DOŚĆ KUROWSKIEJ ?
Odpowiedz
0
@ Beta
dnia 06.02.2011, 15:10 · Zgłoś
Tak, tak Obywatelu - podejmujmy działania dla naszego miasta niezależnie od tego, kto do jakiego ugrupowania należy. Jak na razie skala wzajemnych ataków żle wróży. Patrzmy jednak władzy na ręce i interweniujmy. Nie ma pobłażania dla nicnieróbstwa i brania za to pieniędzy!
Odpowiedz
0
@ Ciągłośc
dnia 06.02.2011, 14:12 · Zgłoś
Kurowska otwierał drogę zrobioną za czasów poprzedniej kadencji Czerneckiego i kontynuowała jego inwestycje. Teraz on zbiera laury za działania poprzedników. To się nazywa ciągłość. Gorzej będzie jeżeli niewiele po sobie zostawi i następca nie będzie miał do czego zamawiać duchownych z kropidłem. Problemu nie byłoby gdyby nie wybory co 4 lata. Powinna być koronacja dożywotnia na stanowisku i rozliczano by jednego władcę z jego osiągnięć, a nie kilku.
Odpowiedz
0
@ Obywatel
dnia 06.02.2011, 11:57 · Zgłoś
Tylko potraficie się przekrzykiwać PIS, PO i cała reszta. Partyjniactwo jego mać, [...] się chce. Róbmy coś dla naszego miasta tak po prostu i oceniajmy rządzących w miarę obiektywnie, a nie, bo ten z tej partii to dobry, a tamten z tamtej to zły. Wybierzmy tych to będziemy mieli raj, a tamtych to broń boże bo oni tylko kradną. [...] w [...], Zamiast się afiszować partią i stwarzać pozory to radzę zacisnąć pośladki i zabrać się do roboty. Wstyd mi jak widzę, że ludzie u władzy nie potrafią się dogadać, bo stawiają interes własnej partii ponad dobro naszego miasta i kraju. Patrioci od siedmiu boleści!!
Odpowiedz
0
@ do dragoness
dnia 06.02.2011, 11:10 · Zgłoś
Te "inwestycje" to cała scheda po poprzedniej ekipie. Ale super osiągnięcia. Dobrze, że to ktoś podkreślił.
Odpowiedz
0
@ credo
dnia 06.02.2011, 11:02 · Zgłoś
Ale deptak to też sukces Kurowskiej i przez to zakorkowanie centrum, precz z daptakiem i nie mówić narazie o tym burmistrzu nic złego . Aby kogoś oceniać trzeba na to czasu .
Odpowiedz
0
@ do credo
dnia 06.02.2011, 20:21 · Zgłoś
już można ocenić opieszałość i sposób wypowiadania się u nowego Burmistrza, a co do centrum to można jechać nic się tam nie dzieje i deptak jest ładny a nie jak było wcześniej szara ulica.
Odpowiedz
0
@ hala
dnia 06.02.2011, 10:10 · Zgłoś
Budowa nowej hali sportowej będzie realna jeżeli znajdzie się na to unijne dofinansowanie - z własnych środków nie ma żadnych szans wysupłać 60 milionów złotych. Tak było za Kurowskiej i tak jest teraz. Jeżeli ktoś obiecuje tą inwestycję to delikatnie mówiąc mija się z prawdą i realiami ekonomicznymi, które są bezwzględne i niezależne od tego, która partia rządzi. Nie wystarczą dobre chęci - z piasku bicza nie ukręci.
Odpowiedz
0
@ do Klaudiusza
dnia 06.02.2011, 09:13 · Zgłoś
Dziękujemy za prwdę, którą Pan napisał!
Odpowiedz
0
@ SUPERSAM
dnia 06.02.2011, 08:49 · Zgłoś
Daj spokój KLAUDIUSZ. Jak PiS ruszy te [...], to znajdzie na Ciebie HAKI!!!
Odpowiedz
0
@ Sklepikarz
dnia 05.02.2011, 23:38 · Zgłoś
Ruszaj Klaudiusz i tworz razem z czymś, co nazywasz PiS!
Odpowiedz
0
@ KLAUDIUSZ
dnia 05.02.2011, 22:40 · Zgłoś
Jak widać po komentarzach,Jaślanie powoli rozumieją swój błąd popełniony w wyborach...Mamy oto efekty.Nowa władza miasta ,to lustrzane odbicie rządu.Dużo huku,mało wybuchów.
Może warto ponieść tą ofiarę,aby zrozumieć,że ludzi oddanych sprawom publicznym,samorządowym,nie wolno kopać dla hecy,dla jaj,dla ryków jednego radnego...Mamy więc wiochę.Trzeba to albo zaaprobować,lub zmienić .Sposób jest,wystarczy tylko 10% podpisów po d listą osób uprawnionych do głosowania.Wtedy można zrobić ponowne wybory...Czas pomyśleć jak najszybciej,zanim na rynku będzie kartoflisko I tu mam propozycję: niech PiS ruszy [...],przywróci twórcze działanie rozpoczęte 4 lata temu!
Odpowiedz
0
@ PiSoff
dnia 06.02.2011, 00:41 · Zgłoś
no, jest jeszcze tyle deptaków do wybudowania, tyle fontann do zrobienia i tylu ziomali do zatrudnienia w UM !!!
Odpowiedz
0
@ stefan
dnia 05.02.2011, 21:35 · Zgłoś
nie maja sie zbyt czym chwalic. inwestycja za 100 tys ? buhahaha starosta wiecej zarabia rocznie!!!! oderwac ich minimum polowe od koryta i wtedy zaczac robic konkretne inwestycje!!
Odpowiedz
0
@ Optymistka
dnia 05.02.2011, 21:24 · Zgłoś
Masz rację obiektywny! Kurowska z Pabianem stanowili wspaniały tandem! Dawniej to był np. Pat i Pataszon, Flip i Flap..., i jeszcze pare innych duecików...
Odpowiedz
0
@ Asfalt
dnia 05.02.2011, 21:09 · Zgłoś
A czy Wiceprzewodniczący Rady Miejskiej Henek Rak to nie reprezentuje czasem osiedla Bryły? Gdzie On był jak robili asfalt? Przecie to podobno budowlaniec!!!
Odpowiedz
0
@ zadowolony
dnia 05.02.2011, 19:07 · Zgłoś
ALE FONTANNA KUROWSKIEJ NAJPIĘKNIEJSZA !!!!!!!!!!!!!!!!!!! SZKODA ZE W ZIMIE TURYSTKI NIE MOGĄ SIĘ W NIEJ PODMYWAĆ
Odpowiedz
0
@ ester
dnia 05.02.2011, 18:52 · Zgłoś
Widzę,że obecna władza na [...] potrzebuje sukcesu, i chwali się inwestycjami wykonanymi przez poprzedników!
Czy tak będzie przez najbliższe lata?
Odpowiedz
0
@ obiektywny
dnia 05.02.2011, 17:23 · Zgłoś
Pani Kurowska z Pabianem prowadzili wiele inwestycji dla dobra mieszkańców i miasta, w/w prace to ich zasługa., a teraz to na razie porażka.
Odpowiedz
0
@ sportowiec
dnia 05.02.2011, 17:17 · Zgłoś
Kiedy rusza budowa hali widowiskowo sportowej w Jaśle?
Odpowiedz
0
@ dragoness
dnia 05.02.2011, 16:44 · Zgłoś
Czym tu się chwalić? Przecież to inwestycje poprzedniej ekipy. A tyle było krzyku podczas kampanii o przypisywanie sobie zasług poprzedników.
Odpowiedz
0
@ jaślak
dnia 05.02.2011, 15:39 · Zgłoś
a co z dokończeniem remontu chodnika na ul 17 Stycznia??? zapomnieliście że władza chwaliła się remontem chodnika, a tak na prawdę remont nie dość, że [...] bo robili to byle jak i teraz kostka brukowa "pływa" jak na wodzie, to jeszcze do połowy w/w ulicy jest zrobiona nowa nawierzchnia a reszta dalej chodzimy po niej jak na torze przeszkód w szkole przetrwania!!!
PROWINCJONALNA władza tłumaczyła ze zabrakło pieniędzy, ciekawe jak nowa władza i radni którzy zdążyli sobie już podnieśc sami pensje, będą zarządzać takimi właśnie sprawami jak choćby dokończenie pewnych inwestycji... i oby lepiej było to wykonane...
Odpowiedz
0
@ sq
dnia 05.02.2011, 15:30 · Zgłoś
a kiedy sie zabiora za połozenie nowej nawierzchni na ul. Mickiewicza??
to co tam jest teraz trudno nazwac nawet traktem...
Odpowiedz
0
@ mieszkanka
dnia 05.02.2011, 21:51 · Zgłoś
Zgadzam się w zupełności, ul. Mickiewicza straszy na całym jej biegu - w części miejskiej, czyli do mostu, wielkie dziury, a jak pada deszcz, to chodnikiem trudno się poruszać z obawy o kąpiel w wodzie z kałuży, którą kierowcy uprzejmie częstują pieszych (brak odpowiedniego odprowadzenia wody deszczowej), natomiast w części od cmentarza do górki skandaliczny jest brak chodnika!
Odpowiedz
0
@ judyt
dnia 06.02.2011, 09:25 · Zgłoś
Ma Pani rację z tą ulicą Mickiewicza. To jest co prawda droga powiatowa, ale Kurowskiej udało się wprowadzić ją do programu popowodziowego 3x200,środki pieniężne już zdobyte i na wiosnę będzie jej remont.
Obecna władza przypisze to sobie za swój sukces, ale najważniejsze, że ulica i chodniki będą zrobione! Pozdrawiam serdecznie!
Odpowiedz
0
@ sq
dnia 06.02.2011, 19:32 · Zgłoś
o, prosze. miło to słyszec, mam nadzieje, ze ta informacja jest potwierdzona i ze nie będzie to zwykle łatanie dziur, jak zwykle?
Odpowiedz
0
@ Cezar
dnia 05.02.2011, 15:22 · Zgłoś
Co do ulicy na osiedlu Bryły do nawierzchnia została położona jesienią 2009r a w grudniu 2010 jest już jej remont! No gratuluje wykonania nawierzchni na naszym Osiedlu. Fuszerka na całej linii i tyle !!!! Sam widziałem jak samochody z masą bitumiczną stały po 7 godzin czekając na rozładunek a panowie fachowcy rozścielali asfalt przy temperaturze -4 st. Celsjusza - nie ma się co dziwić że trzeba po roku remontować drogę. Brawo Brawo!! (chodzi o ul. Starowiejską)
Odpowiedz
0
@ rewolucjonista
dnia 05.02.2011, 14:16 · Zgłoś
ile inwestycji nie zrealizujecie dzięki swoim podwyżce o 43%.Pseudo władzo [...] ci w [...]!!!
Odpowiedz
1
@ złota zasada biznesu
dnia 06.02.2011, 14:13 · Zgłoś
"najpierw płać sobie"
Odpowiedz
0
@ [...]
dnia 07.02.2011, 11:16 · Zgłoś
Oto wyjątkowo [...] "rewolucjonista". Takich w Jaśle należy tępić wszelkimi dostępnymi środkami.
Odpowiedz
0
@ A teraz
dnia 05.02.2011, 13:56 · Zgłoś
Ciekawe jakie remonty i inwestycje będziemy mieć dzięki obecnemu burmistrzowi.
Odpowiedz
0
@ dhv
dnia 07.02.2011, 13:23 · Zgłoś
takie jak za ostatniej kadencji... chyba wiesz jakie?
Odpowiedz
1
@ Brawo
dnia 05.02.2011, 13:55 · Zgłoś
Świetna robota Pani Kurowskiej!!
Odpowiedz
0
@ [...]
dnia 06.02.2011, 00:38 · Zgłoś
miała na to 4 lata a zaczęła tuz przed wyborami. Tylko [...] nie domyśli się dlaczego !!!
Odpowiedz
Dodaj komentarz
Piszesz jako:

Jaslo4u.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za treść komentarzy zgodnie z Polskim Prawem. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania i redagowania komentarzy niezgodnych z regulaminem.