Korzystając z portalu Jaslo4u.pl wyrażasz zgodę na użytkowanie mechanizmu plików cookie. Mechanizm ten ma na celu zapewnienie prawidłowego funkcjonowania portalu Jaslo4u.pl. Korzystając ze strony akceptujesz Politykę Prywatności portalu Jasło4u.pl

Jak mieszkańcy Jasła dbają, tak mają

211

Od wielu lat w wielu miejscach na terenie miasta Jasła można zauważyć, że pod wiatami śmietnikowymi składowane są wielkogabaryty. Mieszkańcy nie stosują się do terminów wywozu tych odpadów, wynoszą kanapy, opony i inne rzeczy pod wiaty. Ich sterta jest tak duża, że niejednokrotnie zajmuje miejsce do zaparkowania pojazdu. A wystarczy pilnować terminów lub skorzystać z PSZOK-u na ul. Żniwnej w Jaśle. Straż miejska wzięła sprawy w swoje ręce. Obecnie na biegu prowadzone są 54 postępowania w sprawie nieodpowiedniego gospodarowania odpadami. Ukarano mandatem 26 osób. Jak podkreśla komendant Kazimierz Wiśniowski – wszystkie osoby, które podrzucają odpady są mieszkańcami Jasła.

fot. lipiec 2024 r.

Problem z podrzucaniem wielkogabarytów bardzo często występuje przy ul. Baczyńskiego w Jaśle. Śmietnik znajduje się w niedalekiej odległości od bloków, garaży, placu zabaw i przedszkola. W zasadzie wystawiony jest na widoku wszystkich przechodniów.

Tym bardziej, kiedy meble, opony i inne śmieci są pozostawione wokół wiaty śmietnikowej, wzbudza to oburzenie wielu z nas. Tymczasem nie kto inny jak jaślanie podrzucają odpady wielkogabarytowe. W lipcu interwencyjnie usunięto stamtąd kilkadziesiąt ton takich śmieci. Nie jest to jednak jednorazowa sytuacja, a każdego roku od wielu lat na niejednym osiedlu ma miejsce taki proceder. W ostatnim czasie na polecenie burmistrza miasta Jasła strażnicy miejscy wzmożyli kontrole związane z podrzucaniem śmieci poza wyznaczonym terminem ich odbioru. Temat poruszyła na ostatniej sesji radna Jolanta Jachym.

fot. lipiec 2024 r.

- Korzystając z okazji, że jest pan komendant, chciałam zapytać czy jest możliwość dostania informacji ile zostało wystawionych mandatów na osiedlach przy wiatach śmietnikowych? - pytała.

Tak jak potwierdził komendant Kazimierz Wiśniowski, kilka tygodni temu wprowadzona została akcja mająca na celu zwrócenie uwagi na osoby, które podrzucają wielkogabaryty na ulicach Baczyńskiego i Kopernika. - Na ul. Chopina jest to na zasadzie kontroli. Niestety, nie jesteśmy w stanie obstawić wszystkich kontenerów – podkreślił. - Tam gdzie są kamery m.in. na ul. Baczyńskiego jest systematycznie obserwowany. Nie odpuszczamy i wyłapujemy sprawców podrzucania wielkogabarytów i nie tylko. Prowadzone są postępowania. Jest ich dość dużo – dodał K. Wiśniowski.

Kodeks wykroczeń przewiduje jedynie dla osoby wywożącej odpady niezgodnie z prawem mandat karny w wysokości 500 zł, natomiast nie dotyczy go już kwestia ich uprzątnięcia. - Ten odpad leży czasem dość długo, aż będzie okres wywożenia – zaznacza komendant Straży Miejskiej. To wiąże się z kosztami, które spadają na barki miasta, a więc wszystkich jaślan.

Od stycznia br. strażnicy wystawili 26 mandatów karnych, 26 pouczeń, umorzono 5 spraw ze względu na nie wykrycie sprawców. W toku postępowania prowadzone są 54 postępowania. Jednym z miejsc dedykowanym odbiorowi takich odpadów jest Punkt Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych na ul. Żniwnej w Jaśle. Spółdzielnia Naftowiec w Jaśle wiele lat temu wyszła na przeciw problemowi, stawiając blaszane garaże na odpady wielkogabarytowe. Zdarzało się, że przyjeżdżały osoby z zewnątrz i podrzucały śmieci, niemniej w ostatnim czasie problem został rozwiązany, kiedy zamontowano kamerę monitoringu.

- Będę robił co w mojej mocy, aby ten problem zniknął lub został ograniczony do minimum. Na pewno będzie to ścigane. Planujemy, aby pojawił się jeszcze jeden termin odbioru wielkogabarytów. Dodatkowe wiaty na tego rodzaju śmieci to jeden z tematów, który w najbliższym czasie będę chciał poruszyć na spotkaniu ze wszystkim zarządcami nieruchomości na terenie miasta – podkreśla burmistrz Adam Kostrząb.

id

Reklama

Komentarze: 211

Dodaj komentarz Widok:
5
@ Nikki
dnia 03.09.2024, 07:18 · Zgłoś
To może jednak odbiór odpadów wielkogabarytowych dwa razy w roku to za mało? Tak trudno zrobić trzy, cztery albo pięć? Albo raz w miesiącu? To chyba władza powinna służyć mieszkańcom i rozwiązywać ich problemy, bo za to mieszkańcy płacą, burmistrzowi, radnym i urzędnikom?
Odpowiedz
-1
@ Anonim
dnia 02.09.2024, 10:39 · Zgłoś
Kogo obchodzi to miejsce nikt tam nie chodzi przeciez bo i za czym
Odpowiedz
0
@ Szot Jozef
dnia 02.09.2024, 18:37 · Zgłoś
wszystkich obchodzi .przywoza smieci z okolicznych wiosek ..monitoring gdzie straz miejska .
Odpowiedz
1
@ anonim
dnia 02.09.2024, 05:24 · Zgłoś
Ta wiata ma byc zamykana
Odpowiedz
7
@ Logik
dnia 01.09.2024, 23:45 · Zgłoś
Odpady należy znosić pod blok radnej Jachym!
Odpowiedz
8
@ dragoness
dnia 02.09.2024, 10:03 · Zgłoś
Tak. Na plecach i w zębach.
Odpowiedz
20
@ Ehh
dnia 01.09.2024, 21:22 · Zgłoś
Obecnie za śmieci płaci się jak za złoto u jubilera. To jest chore żeby placic takie kosmiczne stawki a i tak nie możemy wyrzucić tego czy tamtego, albo stosować się do jakiegoś kalendarza kiedy i co można wyrzucić. Jeśli place To i wymagam a jak na razie to place i nic nie mogę a najwięcej do powiedzenia mają firmy wywożące odpady. Taka firma świadczy nam usługi i to my mamy im dyktować warunki a nie oni nam. Jeśli tak dalej będzie to nie dziwmy się ze śmieci są wywożone w las,nad rzeki czy do rowu. Może obywatele mają dość takiego podejścia do sprawy.
Odpowiedz
8
@ Do Ehh
dnia 02.09.2024, 11:20 · Zgłoś
Wybierając aktualną posłankę na włodarza miasto jego mieszkańcy wybrali totalny bezład i drożyznę w branży odpadów.
Ulegając jej populistycznym bredniom pozwolili na brak jakichkolwiek rozwiązań tego problemu co ma miejsce w innych, po gospodarsku rządzonych miastach.
Pozostaje tylko płacić coraz więcej i więcej
Odpowiedz
20
@ Polak
dnia 01.09.2024, 18:28 · Zgłoś
Za tą cenę za wywóz śmieci segregowanych w spółdzielni Jasielskiej gabaryty powinni odbierać raz w tygodniu. A nie pouczać mieszkańców co robić ze starymi meblami. Przecież nie będę trzymał mebli na balkonie do października bo w lutym postanowiłem sobie kupić nowe. To jakaś skrajność. A tytuł artykułu raczej powinien brzmieć: Jak spółdzielnia i miasto Jasła o mieszkańców dba, tak ma.
Odpowiedz
3
@ uit
dnia 03.09.2024, 08:33 · Zgłoś
co ma spoldzielnia do odbioru śmieci z wiat? opłata śmieciowa w całości idzie do miasta i jest przez radnych ustalana... już i tak panie sprzątaczki odwalają na osiedlach robote za pracowników miejskich... wystarczy tego, opłata śmieciowa wysoka a odbiorów gabarytów z roku na rok coraz mniej
Odpowiedz
7
@ dragoness
dnia 01.09.2024, 17:05 · Zgłoś
Ten pomysł z kontenerem na odpady wielkogabarytowe jest świetny. Jeden na każdym osiedlu by się przydał.
Odpowiedz
-2
@ Rebus
dnia 02.09.2024, 14:52 · Zgłoś
Te kontenery dopiero wtedy byłyby zapełnione... Pomysł zdecydowanie nie popieram a mam kontener na przeciwko okien więc wiem co piszę...
Odpowiedz
2
@ dragoness
dnia 02.09.2024, 15:55 · Zgłoś
To chyba dobrze, że zapełnione kontenery, a nie [...] pod wiatą?
Odpowiedz
-9
@ [...]
dnia 01.09.2024, 15:26 · Zgłoś
Ludzie, przynoście kanapy, bo jak inżyniery z niemieckiej granicy przyjdo to nie będą mieli gdzie siedzieć. Bądźcie gościnni [...]. Oni też chcą być kanapowcami. Pamiętajcie.
Odpowiedz
-5
@ Jijo
dnia 01.09.2024, 20:21 · Zgłoś
Dla pisowskich bezdomnych
Odpowiedz
1
@ Władysław
dnia 01.09.2024, 15:09 · Zgłoś
Ktoś wie kiedy następna wywózka gabarytów?są ogłoszenia? Bo ja albo ślepy albo ich nie ma . Może straż miejska wie?
Odpowiedz
5
@ dragoness
dnia 01.09.2024, 15:39 · Zgłoś
W październiku chyba.
Odpowiedz
-1
@ Aktywnymistrz
dnia 02.09.2024, 00:23 · Zgłoś
[komentarz nie na temat]
Odpowiedz
4
@ Władysław do x
dnia 02.09.2024, 21:12 · Zgłoś
Czyli dwa razy w roku na wiosnę i jesień a wtedy kiedy jest najwięcej remontów czyli w lecie zero może tutaj jest problem
Odpowiedz
3
@ Władysław Do x
dnia 02.09.2024, 21:15 · Zgłoś
Dziękuję za harmonogram
Odpowiedz
2
@ ...
dnia 03.09.2024, 00:58 · Zgłoś
I tu jest problem .a płacimy oj płacimy, no ale problem bo dużo śmieci, róbcie lepsza rzeczy a nie [...] na 2-3 lata
Odpowiedz
-1
@ x
dnia 03.09.2024, 06:34 · Zgłoś
Spoko, w zeszłych latach na osiedlach zbiórka była 3 razy w roku
Odpowiedz
1
@ uit
dnia 03.09.2024, 08:34 · Zgłoś
początkowo chyba było nawet 4 odbiory gabarytów w roku... opłata coraz wyższa, a odbiorów coraz mniej...
Odpowiedz
-7
@ Jaślanka
dnia 01.09.2024, 13:27 · Zgłoś
Część mieszkańców nie segreguje odpowiednio śmieci, albo rzuci byle jak. Coś spadnie na ziemię zwłaszcza jak kontenery są przepełnione (najgorzej na weekendach) wygląda to strasznie aż nie chce się wchodzić do wiaty. Co do śmieci wielkogabarytowych - to jest odrębny temat - tego nie wrzuca się do kontenerów tylko kładzie obok wiaty wieczorem przed terminem odbioru - tu też część mieszkańców nie czeka na termin odbioru tylko pozostawia kiedy mu się podoba - cierpią na tym wszyscy bo musimy na to patrzeć a przede wszystkim zajmuje to miejsce parkingowe a samochodami na osiedlach nieraz jest ciężko stanąć. Jeśli ktoś nie chce czekać na właściwy termin to może odwieźć do PSZOK-u - ktoś napisał że za darmo - tak za darmo przyjmują ale ludzie myślą o koszcie dowozu we własnym zakresie - ktoś nie ma odpowiednio dużego samochodu aby samemu zawieźć i musi komuś zapłacić aby mu wywiózł - nikt nie chce płacić a zwłaszcza Ci którzy jak piszecie płacą wysokie czynsze w JSM.

Rada: część śmieci można lepiej posegregować - mam na myśli to m.in. wszelkie plastikowe butelki po napojach/wodzie które można zgnieść aby weszło więcej do kontenera, co do gabarytów to wynoszenia ich tylko w odpowiednim terminie.

Z drugiej strony DUŻA wina miasta/osiedli/JSM - nie wiem kogo najbardziej.

Rada:
częstszy odbiór śmieci - więcej kontenerów moim zdaniem nie jest dobrym pomysłem ponieważ trzeba by było powiększyć wiaty a na niejednym osiedlu ważniejsze jest dodatkowe miejsce parkingowe niż kolejny kontener,
częstszy odbiór gabarytów - kiedyś było częściej.. - pomysł 1 raz na 2 miesiące jest ok lub co miesiąc w okresach letnich bo wtedy jest więcej remontów a rzadziej w zimie. ,
dobry pomysł ktoś też rzucił aby zrobić specjalną wiatę na gabaryty i wtedy każdy może przynosić kiedy chce - ale na to też trzeba miejsce..

Jedno jest WAŻNE coś z tym trzeba zrobić bo to źle wpływa na wizerunek miasta
Odpowiedz
3
@ Do Jaślanki
dnia 01.09.2024, 15:21 · Zgłoś
Nigdzie nie ma tyle miejsca w Jaśle niż przy wiacie na Baczyńskiego tam można lotnisko zrobić dla helikopterów nie ma tam miejsc parkingowych , żadne okna nie wychodzą na ten śmietnik ktoś kto pisał ten artykuł nigdy tam nie był przedszkolaki na spacer tam nigdy nie chodzą bo to jest na uboczu samo przedszkole też jest niewidoczne z tamtego miejsca i odwrotnie, bardzo naciągnięta argumentacja, problem leży w tym że nikt nie chce zainwestować w klucze do zamknięcia wiaty tudzież nową wiatę na gabaryty, osoby które chciałyby sobie zabrać coś z mebli, jakieś wystawione rzeczy ze śmietnika powinny mieć możliwość dostania klucza i wziąć sobie jeszcze dobre meble czy potrzebne rzeczy
Odpowiedz
3
@ Do jaślanki
dnia 01.09.2024, 16:35 · Zgłoś
Co za bzdury z zabieraniem miejsc parkingowych chyba że to nie chodzi o śmietnik na Baczyńskiego, tam miejsce na wiatę na gabaryty jest tam gdzie one leżą teraz . Tam jest ubocze i dlatego ten śmietnik jest rajem dla tych co chcą sobie stamtąd coś zabrać i sądzę że to nie przypadek że akurat ten śmietnik jest niezamknięty i meble tam są składane od wielu wielu lat czas zrobić wiatę na te gabaryty bo ta partyzantka nie jest dobra na te czasy i nikt nie będzie płacił mandatów tylko trzeba to zmienić i dostosować do potrzeb mieszkańców a nie mandatami straszyć
Odpowiedz
2
@ Kasia do jaślanki
dnia 01.09.2024, 17:01 · Zgłoś
Nikt nigdy nie parkował auta przy wiacie na Baczyńskiego natomiast jest tam idealne miejsce na gabaryty od dziesięcioleci pełni tą funkcję zrobić wiatę na gabaryty zamknąć klucze wrzucić do skrzynek i nie trzeba pytać na Radzie Miejskiej ile mandatów straż wystawiła w tym miejscu
Odpowiedz
-2
@ Rebus
dnia 02.09.2024, 14:57 · Zgłoś
Proszę sobie taką dodatkową wiatę postawić pod swoim blokiem i to naprzeciwko swoich okien i wtedy ten pomysł od razu wyda się kompletnym niewypałem. Zdecydowanie się sprzeciwiam takim pomysłom.
Odpowiedz
2
@ iut
dnia 03.09.2024, 08:40 · Zgłoś
wszystkie "miejskie" problemy w Jaśle sukcesywnie zwalane są na spoldzielnie, a jesli chodzi o śmieci to już w ogóle jakaś paranoja. Miasta od kilku lat ogranicza terminy odbioru odpadów wielkogabarytowych, jednocześnie zwiększając opłaty. Ilość wiat nie jest tutaj problemem, należy czym prędzej przywrócić CZTERY terminy odbioru gabarytów w roku. Raz na kwartał to absolutne minimum.
Odpowiedz
0
@ Mądrala
dnia 03.09.2024, 23:06 · Zgłoś
Pleciirsz gluty a z kąd śmieci..Ja na klatce sofke 2 tyg...Bo żelaza złomu nie masz gdzie parkować za friko...Oczka cię bolą. .Ludzie płacą za śmieci słono .a autko za friko parkujesz ...Stykier se kup...
Odpowiedz
0
@ Andrzej Lechowski
dnia 01.09.2024, 07:52 · Zgłoś
Kim są Suwereni w Polsce?
W Rzeczypospolitej Polskiej na podstawie art. 4 Konstytucji RP suwerenem jest naród (ust. 1), który sprawuje władzę przez swoich przedstawicieli lub bezpośrednio (ust. 2). Co obiecuje Suweren? "- Będę robił co w mojej mocy, aby ten problem zniknął lub został ograniczony do minimum. Na pewno będzie to ścigane. ….". Co ma zrobić mieszkaniec Jasła kiedy dostanie informacje od brygady remontowej "Jutro zaczynamy u Pana-i remont proszę uprzątnąć mieszkanie." Mieszkańcu nie zapominaj że na każdym Osiedlu "działa" Zarząd Osiedla który wybraliście i . ….
Odpowiedz
11
@ Jaslanin
dnia 01.09.2024, 05:59 · Zgłoś
Mam pytanie po Dni Wina śmieci wywożą za trzy miesiące ? Kto za to płaci winiarze ? Miasto płaci ?
Odpowiedz
-4
@ Jijo
dnia 01.09.2024, 12:00 · Zgłoś
Chooooj ciem to obchodzii
Odpowiedz
19
@ aaben
dnia 31.08.2024, 17:14 · Zgłoś
Co za [...] pomysły mają jasielscy włodarze. Jeśli składowanie odpadów przy śmietnikach jest wykroczeniem i jest karane mandatami, to może lepiej będzie wywozić je nocą po kryjomu na obrzeża miasta? Jest tyle niemonitorowanych miejsc w Jaśle i okolicach.
Odpowiedz
8
@ Anonim9019
dnia 31.08.2024, 18:34 · Zgłoś
Stokrotka przy bloku 6 ul Sikorskiego cały czas podrzucają stare meble kanapy nie wspomnę że odpady budowlane z domów prywatnych cały czas podrzucają obok śmietnika dobrze by było zamontować kamerę może coś pomoże dziękuję
Odpowiedz
0
@ Oko
dnia 01.09.2024, 11:30 · Zgłoś
Spróbuj, obyś się nie przeliczył
Odpowiedz
0
@ Jasło
dnia 01.09.2024, 14:48 · Zgłoś
Jaki twój stan umysłu jest płytki. W zasadzie go nie masz !
W Jaśle funkcjonuje PSZOK poczytaj o tym i zrozumiesz że nie koniecznie trzeba śmieci wywozić na obrzeża Miasta
Wystarczy je tylko zawieść na Pszok.
Pomyśl myślenie nie kosztuje !
Odpowiedz
-9
@ Człowiek też…
dnia 31.08.2024, 15:06 · Zgłoś
Nie mają ogródków, więc nie mogą robić jak w UK:-D
Odpowiedz
2
@ [...]
dnia 31.08.2024, 19:35 · Zgłoś
Byłoś w UK zwierzączy [...]?! Opowiedz nam jak tam jest!?
Odpowiedz
12
@ Wiec
dnia 01.09.2024, 08:59 · Zgłoś
Mieszkancy Kopernika nie maja nawet KOSZY NA SMIECI kolo swoich blokow...-a malutka wiata nie jest wystarczajaca.Ja sie pytam,dlaczego PREZES J< S<M<nie rozwiazal problemu???Czynsze placimy regularnie,co w zamian???BALAGAN
Odpowiedz
8
@ Piwosz
dnia 01.09.2024, 11:39 · Zgłoś
I [...] Drej [...] Coś okropnego ludzie okna zamykają .
Odpowiedz
2
@ tata
dnia 03.09.2024, 08:43 · Zgłoś
Kosze przy moim bloku na os. Kopernika zostały zlikwidowane na wniosek samych mieszkańców :) po tym jak część z nich pozostawiała w tych małych koszach przy klatkach duże worki na śmieci :)
Odpowiedz
10
@ Mela
dnia 31.08.2024, 15:00 · Zgłoś
Kogo pan Burmistrz chce ścigać? mieszkańców osiedla emerytów Kopernika którzy płacą zarządcy wysokie czynsze i nie zamontował nawet zamka na wiacie przy ul Baczyńskiego ? To mieszkańcy mogą zarządać zwrotu pieniędzy płaconych za obsługę śmieci bo od lat śmieci wysypują się z kontenerów i mieszają się wcześniej z trudem posegregowane śmieci ten śmietnik jest niedostosowany do wielkości osiedla, nie zamykany , za mały , a wywożenie nie tylko gabarytów ale śmieci z pojemników stanowczo za rzadkie stąd [...] i obraz nędzy za co my płacimy?
Odpowiedz
10
@ Mieszkaniec
dnia 31.08.2024, 15:01 · Zgłoś
Zapytaj pana prezesa
Odpowiedz
9
@ anonim
dnia 31.08.2024, 14:26 · Zgłoś
Kiedy w koncu wiata na baczynskiego bedzie zamykana? To jest przesada.
Odpowiedz
2
@ Jontek
dnia 01.09.2024, 11:08 · Zgłoś
A niby w jakim celu? Wszyscy płacimy za wywóz smieci wiec dlaczego nie mozemy wyrzucać tam gdzie aktualnie przebywamy? Co za [...] pomysł z zamykanymi kontenerami.
Odpowiedz
2
@ Do Jontek
dnia 01.09.2024, 15:59 · Zgłoś
W zamkniętych wiatach nie na bałaganu, kotów, zbieraczy , chodzi o porządek, zbieracze są okey ale robią bałagan a za ten bałagan straż miejska wystawia mandaty mieszkańcom osiedla dlaczego mamy płacić mandaty za bałagan skoro nie ma zamykanych wiat na śmieci i gabaryty? Gdzie mamy trzymać gabaryty skoro mieszkania są na tym osiedlu jak dziuple a czynsze jak za apartamenty?
Odpowiedz
3
@ Anonim
dnia 31.08.2024, 14:09 · Zgłoś
Ten śmietnik leży na uboczu to raz a po drugie to jest za mały, niezamknięty i ewidentnie widać że gabaryty tego mikro śmietnika są za małe w stosunku do liczby bloków na tym osiedlu jednym słowem to blamaż zarządcy osiedla i miasta , ignorancja w temacie segregowania śmieci bo śmieci posegregowane wysypują się na ziemię i mieszają razem a nasza praca włożona w segregację idzie na marne
Odpowiedz
17
@ Mietek
dnia 31.08.2024, 14:03 · Zgłoś
Ta wiata na Baczyńskiego jest tak mikroskopijna i zawalona zawsze że widać z daleka że osiedle duże a pojemność pojemników jak na 20 mieszkań proszę wywozić te śmieci częściej to nie będzie [...] a nie pisać w internecie że za dużo śmieci mamy i ile ton one ważą wiecie ile ta wiata mieszkań obsługuje dziennikarze i straż miejska?
Odpowiedz
16
@ Ela z Kopernika
dnia 31.08.2024, 13:53 · Zgłoś
To skandal żeby obarczać mieszkańców osiedla Baczyńskiego Kopernika winą za [...] na tym śmietniku, to my mamy pretensje to zarządcy osiedla i miasta że od lat śmieci z wiaty nie są wywożone na czas pomimo tego że wysypują się z kontenerów i leżą na ziemi a potem są wrzucane wszystkie bez poszanowania zasad segregowania śmieci Skandal i wstyd a jeżeli jest pomysł żeby gabaryty każdy sobie wiósł na Żniwną to prosimy o zwrot pieniędzy które płacimy żeby gabaryty jechały ekonomicznie, logicznie i ekologicznie jednym transportem
Odpowiedz
17
@ Proszę nie usuwać komentarza
dnia 31.08.2024, 13:53 · Zgłoś
Zapytanie

Kochani Jaślanie!
A ja się tak zastananawiam w jaśle tańczymy, pijemy wino chwalimy się dudusiem, a co z niejasnym system rozliczania ciepla w blokach jsm?
Czy jest to prawdą że jako jedyna spółdzielnia na każdym budynku jest inne rozliczanie?
Jeśli tak to czemu ?
Skoro ciepło ma jedną cenę ?
I winno być rozliczane jednym
algorytmem ?!
Czy ktoś sprawdzil za co my tak faktycznie płacimy? Skoro nad mpgk jest ure, to kto jest nad naszym umilowanym prezesem jaśkiem [...]?!!!
Odpowiedz
0
@ Proszę nie usuwać komentarza
dnia 31.08.2024, 13:48 · Zgłoś
Zapytanie

Kochani Jaślanie!
A ja się tak zastananawiam w jaśle tańczymy, pijemy wino chwalimy się dudusiem, a co z niejasnym system rozliczania ciepla w blokach jsm?
Czy jest to prawdą że jako jedyna spółdzielnia na każdym budynku jest inne rozliczanie?
Jeśli tak to czemu ?
Skoro ciepło ma jedną cenę ?
I winno być rozliczane jednym
algorytmem ?!
Czy ktoś sprawdzil za co my tak faktycznie płacimy? Skoro nad mpgk jest ure, to kto jest nad naszym umilowanym prezesem jaśkiem [...]?!!!
Odpowiedz
8
@ Maniek
dnia 31.08.2024, 13:35 · Zgłoś
To skandal karać ludzi za [...] w systemie, segregujemy śmieci a potem są one wrzucane do samochodu jak leci, z pojemników na Baczyńskiego w wiacie wylewają się śmieci kto za to mandat dostanie? Tam nie da się wejść taki bałagan , gdzie zarządca? gdzie straż miejska? to nie mieszkańcy winni że śmieci są grubo za rzadko wywożone a wiatą nie zamykana trudno zamek zrobić?
Odpowiedz
5
@ Janek
dnia 31.08.2024, 13:27 · Zgłoś
Nie wiem o co ten raban .Czy to dziwne ze ktoś wynosi śmieci do śmietnika ?? Pewnie raczej by powinien do lasu lub nad rzekę?? z tego wynika.
My obywatele musimy opłacać podatek od śmieci bez względu ile tych śmieci robimy. Wiec jak płacimy za śmieci i wywóz to raczej artykuł powinien być o tym ze odpowiedzialni w mieście za odpady nie wykonują należycie obowiązków i nie zabierają śmieci zalegających przy wiatach. Bo gdzie ma wynieść mieszkaniec wymienione na nowe meble czy inne śmieci i odpady ? - ma trzymać w pokoju aż ktoś raczy to od niego odebrać ?? Taka jest polska rzeczywistość !!!.
Tylko że szkoda ze taki artykuł ktoś napisze a ludzie się tym podniecają.
Za takie działanie odpowiedzialni za wywóz śmieci i odpadów maja zapłacone i nie powinno być takich sytuacji. Mieszkańcy się wywiązują z obowiązku bo płaca i to nie małe kwoty za takie usługi. Dlatego Mieszkańcy maja pełne prawo do wynoszenia tych odpadów w miejsca do tego wskazane bez ograniczeń.
Odpowiedz
14
@ Janek
dnia 31.08.2024, 13:25 · Zgłoś
Nie wiem o co ten raban .Czy to dziwne ze ktoś wynosi śmieci do śmietnika ?? Pewnie raczej by powinien do lasu lub nad rzekę?? z tego wynika.
My obywatele musimy opłacać podatek od śmieci bez względu ile tych śmieci robimy. Wiec jak płacimy za śmieci i wywóz to raczej artykuł powinien być o tym ze odpowiedzialni w mieście za odpady nie wykonują należycie obowiązków i nie zabierają śmieci zalegających przy wiatach. Bo gdzie ma wynieść mieszkaniec wymienione na nowe meble czy inne śmieci i odpady ? - ma trzymać w pokoju aż ktoś raczy to od niego odebrać ?? Taka jest polska rzeczywistość !!!.
Tylko że szkoda ze taki artykuł ktoś napisze a ludzie się tym podniecają.
Za takie działanie odpowiedzialni za wywóz śmieci i odpadów maja zapłacone i nie powinno być takich sytuacji. Mieszkańcy się wywiązują z obowiązku bo płaca i to nie małe kwoty za takie usługi. Dlatego Mieszkańcy maja pełne prawo do wynoszenia tych odpadów w miejsca do tego wskazane bez ograniczeń.
Odpowiedz
24
@ Qq
dnia 31.08.2024, 10:22 · Zgłoś
Powinni postawić obok wiaty kontener na odpady wielkogabarytowe i opróżniać go co 2 miesiące. Było by po problemie.
Odpowiedz
2
@ Budowa [...]
dnia 31.08.2024, 11:19 · Zgłoś
Sprawa jest prosta jak budowa [...]: są wyznaczone terminy odbioru wielkogabarytów i należy je złożyć w wyznaczonym miejscu. Tylko tyle i aż tyle.
Są niechluje lub zapominalscy i to ich zmartwienie jak dostarczyć takie odpady do PSZOKu.
Odpowiedz
5
@ Do budowa [...]
dnia 31.08.2024, 14:17 · Zgłoś
Ten śmietnik jest za mały, niezamknięty , pojemniki to jak na dziecięce zabawki max 30 mieszkań zarządca i miasto ma wywalone na segregację, ekologię , organizację wywózki po prostu trzeba to rozbudować zamknąć i wywozić zanim śmieci wysypią się z kontenerów tudzież gabaryty wiatę rozsadzá bo takie jest niebezpieczeństwo zważywszy na poziom zarządzania tym śmietnikiem proszę wysłać strażników miejskich do spółdzielni i miasta
Odpowiedz
0
@ Dziwne
dnia 31.08.2024, 18:36 · Zgłoś
Mieszkam we wsi gminy Jaslo.Zawsze są podawane informacje 2 razy w roku o odbiorze odpadów wielkogabarytowych i mieszkańcy się do tego ustosunkowuja.Nigdy nic nie leży poza tymi terminami. Ponadto widoczne na zdjęciu drzwi i okna to są odpady budowlane i trzeba samemu wywieźć na składowisko w Hankowce i pewnie dlatego łatwiej podrzucić niż ponosić koszty.
Odpowiedz
6
@ Do dziwne
dnia 01.09.2024, 14:39 · Zgłoś
a płacisz czynsz do spółdzielni 650 zł co miesiąc?jak nie to się nie odzywaj
Odpowiedz
-1
@ Dziwne
dnia 02.09.2024, 08:27 · Zgłoś
Ty za czynsz masz ciepło w domu i ciepła wodę,nie musisz odśnieżać koło bloku i sprzątać klatek schodowych.Ja muszę sama o to zadbać,i nie mam w domu 25 st jak wy co otwieracie okna w zimie bo jest za gorąco,ja mam 20-21 st.Glupie porównanie,A remonty robi spółdzielnia w ramach funduszu remontowego opłaconego w czynszu,ja muszę za swoją kasę to zrobić i szukać wykonawcy.
Odpowiedz
15
@ bolo
dnia 31.08.2024, 08:06 · Zgłoś
Wystarczy że są potańcówki i ludzie władzy uśmiechnięci.
Odpowiedz
-18
@ dragoness
dnia 31.08.2024, 11:43 · Zgłoś
I co to ma do rzeczy?
Odpowiedz
13
@ Do dragoness
dnia 31.08.2024, 14:23 · Zgłoś
A no ma tyle że wiata mikroskopijna, śmieci wysypują się z kontenerów na ziemię wygama to inwestycji , pomyślunku a na to pewnie nie ma pieniędzy skoro straszą mieszkańców
Odpowiedz
6
@ Tancerz
dnia 31.08.2024, 22:19 · Zgłoś
Daj spokój uczytielko
Odpowiedz
-3
@ dragoness
dnia 01.09.2024, 15:42 · Zgłoś
Proszę [...], albo po rosyjsku.
Odpowiedz
25
@ Anonim
dnia 31.08.2024, 07:39 · Zgłoś
W lipcu br. Punkt Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Krośnie odnotował rekordową liczbę odwiedzin mieszkańców. W krosnie wszystko odwrotnie jak w Jasle . Krosno rozwiniete w jasle dalej [...] taki jaki bylo zawsze
Odpowiedz
3
@ Anonim94500
dnia 31.08.2024, 11:09 · Zgłoś
I coraz więcej osób produkujacych [...], [...], niszczących zdrowie i spokój sąsiadów. Są to ludzie tak bezszczelni, że brak słów.
Odpowiedz
4
@ Anonim4891
dnia 31.08.2024, 15:34 · Zgłoś
Jasło umarło w 44/45r.
Odpowiedz
10
@ ...
dnia 31.08.2024, 00:19 · Zgłoś
Czy jak przyniosę moją starą kanapę w dniu wywozu ale 30 minut po wywózce to też mandat dostanę? Czy moja kanapa będzie tam leżeć pół roku? Albo cały rok? Czy muszę ją z sąsiadką zanieść na Żniwną? I najważniejsze pytanie: ile dni przed wywózká można kanapę zanieść pod wiatę tak żeby mandatu nie dostać? Trzy ? Cztery dni? Tydzień? Miesiąc,? Czy te mandaty to jak [...] jest dajecie? Czy jak jest tylko moja kanapa to też? Czy jak zaniosę kanapę dzień po wywózce i będzie tylko mój grat stał to [...] nie będzie i mandatu też? A może mam sprzátać ten śmietnik po burzy i wietrze żeby był porządek?
Odpowiedz
22
@ Jaślanin
dnia 30.08.2024, 23:57 · Zgłoś
A co na to radna Jolanta Jachym? Zrobi kolejna potańcówkę i po problemie?! Kompromitacja tej radnej jest coraz większa
Odpowiedz
0
@ jas
dnia 31.08.2024, 07:05 · Zgłoś
Ale cię ta potańcówka denerwuje. Opamiętaj się człowieku !!! A to cię specjalnie napisałem z małej litery.
Odpowiedz
13
@ mmmaech
dnia 31.08.2024, 07:28 · Zgłoś
To potańcówke nie organizował Urzad Miasta tylko radna? Mógłbym sie dowiedziec ile ją to kosztowało prywatnych pieniążków?
Odpowiedz
-11
@ dragoness
dnia 31.08.2024, 11:44 · Zgłoś
Jaślanin ma problem, bo jego kandydaci sromotnie przerżnęli wybory.
Odpowiedz
8
@ Jaślanin
dnia 31.08.2024, 12:44 · Zgłoś
I tutaj cię zaskoczę bo miałam trzech kandydatów swoich na radnych i wszyscy zasiadają w Radzie Miejskiej. Przykre tylko że ktoś prokroju Jolanty Jachym zasiada tam... Aż tak nas mało jeszcze nie ma w tym mieście żeby musiała ona zasiadać
Odpowiedz
-10
@ dragoness
dnia 31.08.2024, 13:48 · Zgłoś
Jakieś konkretne zarzuty, jaślaninie? Czy może jaślanko, bo nie możesz się, widzę, zdecydować.
Odpowiedz
26
@ Do dragoness
dnia 31.08.2024, 14:29 · Zgłoś
No taki zarzut że radni nie interesują się tym że śmietniki są za małe, niezamknięte , proponują nieekologiczne i nielogiczne rozwiązania w postaci dymania z wersalką 20 razy przez emerytów zamiast opłaconej skądinąd wywózki jednym transportem zbiorowym to jest osiedle zarządzane przez spółdzielnię i za to płacimy wysokie czynsze żeby nasze segregowane śmieci nie walały się po ziemi więc prosimy radnych o pracę na rzecz mieszkańców a nie wysyłania straży miejskiej na mieszkańców
Odpowiedz
-2
@ Mieszkańcy
dnia 31.08.2024, 16:31 · Zgłoś
A twoja jeszcze więkasza [...] w domu i siedź i nie wyłaź jak Ci źle
Odpowiedz
15
@ Aktywiuszczuj
dnia 31.08.2024, 19:13 · Zgłoś
[komentarz nie na temat]
Odpowiedz
-6
@ Cimnosć
dnia 31.08.2024, 22:23 · Zgłoś
Porażka ...
Odpowiedz
1
@ dragoness
dnia 01.09.2024, 15:43 · Zgłoś
Skoro zarządzane przez spółdzielnie, tam należy kierować żale.
Odpowiedz
0
@ Do dragoness
dnia 01.09.2024, 16:22 · Zgłoś
No dokładnie radni , burmistrz i dziennikarze powinni udać się do kogoś kto zarządza tym śmietnikiem drugi śmietnik koło strasznego dworu jest zamknięty i każdy ma klucze i tam jest porządek jak w pudełeczku a to ci sami mieszkańcy tam śmieci wyrzucają i ten sam zarządca a ten jest na uboczu i niezamknięty pełno miejsca obok i zbieracze tam chodzą bo ciemno tam jest więc to jest taki śmietnik gdzie zbieracze od lat recykling robili za darmo i meble nie raz i nie dwa znikały po wizycie zbieraczy ale teraz chyba czym innym [...] nie znam się
Odpowiedz
9
@ On
dnia 30.08.2024, 23:01 · Zgłoś
Jak by włodarze mieli z tego zarobek to już by było po sprawie a jak nic z tego nie ma to niech ludzie się martwią
Odpowiedz
1
@ FuramTeam
dnia 30.08.2024, 22:32 · Zgłoś
Jak jest złom to ja chętnie wysprzatam ????????
Odpowiedz
15
@ edek
dnia 30.08.2024, 22:29 · Zgłoś
Jakby tam podjechali ze Starostwa to by wzięli trochę mebli i mogliby wzmocnić barykadę w siedzibie Pawlusia.
Odpowiedz
20
@ masta
dnia 30.08.2024, 21:26 · Zgłoś
no jak zwykle wszystkiemu winna jest [...] jasielska - to nie moje słowa ale tak odczytuję ten tytuł
Odpowiedz
14
@ ada
dnia 30.08.2024, 21:34 · Zgłoś
bo to prawda też tak sądzę- rzecz jest prosta albo wystawiasz w dniu wywozu albo jeśli w innym terminie masz śmieci wywozisz za darmo do PSZOKU z czym jest problem? czego nie rozumiemy? społeczeństwo jest bardzo roszczeniowe , wszystko im się należy , szkoda że z domów wam nie trzeba wynosić
Odpowiedz
1
@ Bosze
dnia 30.08.2024, 22:00 · Zgłoś
Nie osłabiaj się grażyna
Odpowiedz
6
@ ada [...]
dnia 31.08.2024, 01:16 · Zgłoś
ja przestrzegam wszystkich terminów, mam bardzo mało takich śmieci, nie mieszkam tu prawie a tu taki artykuł szkalujący wszystkich z Jasła . Dlaczego mnie ktoś szkaluje tym artykułem? Jak mieszkańcy dbają tak mają ? O kim to piszecie ? o mnie może ? na jakiej podstawie ?
Odpowiedz
-1
@ kobito
dnia 31.08.2024, 01:19 · Zgłoś
ja nie wyrzucam żadnych śmieci, [...] się ode mnie z łaski swojej
Odpowiedz
9
@ Do ady
dnia 31.08.2024, 14:35 · Zgłoś
Proszę pani my mieszkamy na osiedlu zarządzanym przez spółdzielnię i płacimy za remonty za wszystko wysokie czynsze więc proszę sobie nie pozwalać na za wiele nasze śmieci gabarytowe mają być wywożone bo opłacamy pensje prezesów pracowników spółdzielni tudzież ludzi wywożacych śmieci i ma być ekologicznie zgodnie z prawem bo wątpię żeby mandaty straży miejskiej były prawnie uzasadnione to zarządca odpowiada za to że śmietnik jest za mały i musimy gabaryty pod śmietnikiem kłaść
Odpowiedz
-5
@ ada
dnia 31.08.2024, 15:11 · Zgłoś
Ja też mieszkam i widzę 'że się do niczego nie stosują mieszkańcy (oczywiście nie wszyscy)i robią [...] na osiedlach , dobrze , że z okien nie wyrzucają bo płacą i im się należy. Jak widać ciężko zrozumieć niektóre tak proste rzeczy jak wyrzucenie śmieci. Nie rozumiem na jakie za wiele sobie pozwoliłam hahaha
Odpowiedz
-4
@ ada
dnia 31.08.2024, 15:14 · Zgłoś
A gabarytów nie kładziemy pod wiatą bo jest za mała-tylko wystawiamy w te dni kiedy jest zbiórka.
Gdy nie ma zbiórki wieziemy do Pszoku - trudne ?wygląda że tak
Odpowiedz
-4
@ Mieszkanka
dnia 01.09.2024, 02:29 · Zgłoś
Nie rozumiem tego, jak można nie zrozumieć, że są wyznaczone terminy wywozu gabartów?!
Chyba wszyscy mieszkańcy bloków są o tych terminach poinformowani, więc wynosimy te graty dzień przed wyznaczoną wywózką. Spieszy ci się? Wywież sam, płacisz za benzynę i swoją chęć!
W domach prywatnych, wolnostojących też mamy wyznaczone terminy 2x w roku i jakoś nie składuje nikt tych gabarytów na chodniku ,miesiące wcześniej. Ogarnijcie się ludzie, wszędzie chcecie zakazów : gry w pilkę, wyprowadzania psów, palenia na balkonach itp itd a sami z własnymi [...] nie potraficie porządku zrobić!
Odpowiedz
2
@ Do Ada
dnia 01.09.2024, 15:00 · Zgłoś
Czyli jak dziecku złamie się kanapa dzień po wywózce to ma pół roku na podłodze spać? Bo nowej nie wniesiesz jak starej wcześniej nie wyniesiesz w mieszkaniu 40 m czynsz placę za wywóz gabarytów i nie mam tira
Odpowiedz
3
@ Do mieszkanki
dnia 01.09.2024, 15:37 · Zgłoś
W domach prywatnych płacisz czynsz 700 stówek co miesiąc? Jak zapłacisz za mnie czynsz za cały rok to będę wywozić twoje gabaryty 6 razy w roku za darmo
Odpowiedz
3
@ Do Ady
dnia 01.09.2024, 15:40 · Zgłoś
Widziałaś jakiś kosz na śmieci na Baczyńskiego Kopernika?
Odpowiedz
1
@ Do Ady
dnia 01.09.2024, 15:50 · Zgłoś
My płacimy czynsze! To do naszych potrzeb niech się zarządca dostosuje bo jest na naszym utrzymaniu i my płacimy za obsługę naszych śmieci! Terminy wywozu gabarytów trzeba ustalaç pod potrzeby mieszkańców co to brakuje firm które za pieniądze wywiozą nasze gabaryty to co robicie z naszymi pieniędzmi skoro taki jest z tym problem ! Tak najlepiej brać pieniądze i tak ustalać wywóz gabarytów że mandaty ludzie płacá albo muszą placić za wywóz jednej wersalki
Odpowiedz
1
@ masta
dnia 30.08.2024, 21:23 · Zgłoś
No jak zwykle to wszystkiemu są winni ci źli Jaślanie- [...] [...] , i nie kto inny, już sam tytuł to sugeruje...
Odpowiedz
-1
@ Anonim46860
dnia 30.08.2024, 20:47 · Zgłoś
To lepiej żeby wywozili do lasu???
Odpowiedz
3
@ ada
dnia 30.08.2024, 21:21 · Zgłoś
za darmo można do PSZOku na Żniwnej -ciężko doczytać i dowiedzieć się? Albo [...] w mieście albo [...] w lesie/- gratulacje
Odpowiedz
-2
@ edek
dnia 30.08.2024, 22:31 · Zgłoś
Do pszoku.mozna ale czaeba czekać nawet godzinę żeby oddać.
Odpowiedz
5
@ Kazimierz
dnia 31.08.2024, 07:39 · Zgłoś
W krzakach w pobliżu wałów też co roku można znaleźć sporo tego rodzaju śmieci
Odpowiedz
-3
@ Do edka
dnia 31.08.2024, 11:22 · Zgłoś
To jak będziesz czekał godzinę to weź słownik i nauczysz się ortografii. Czas nie będzie stracony.
Odpowiedz
4
@ Bubu
dnia 31.08.2024, 13:14 · Zgłoś
Nawet godzinę no tak w pięć minut raczej nie ma szans
Odpowiedz
6
@ Do ady
dnia 31.08.2024, 14:38 · Zgłoś
To że [...] pod śmietnikiem to wina tego że jest on za mały i nie zamknięty zarządca zbiera wysokie czynsze ale o śmietnik odpowiednio duży i wywożenie śmieci nie zadba i jeszcze na mieszkańców zwala winę
Odpowiedz
45
@ elka
dnia 30.08.2024, 20:24 · Zgłoś
Pani radna ma tupet, zamiast pytać MZGO dlaczego tylko dwa razy w roku wywozi odpady , to sugeruje komendantowi aby zwiększył nacisk na wystawianie mandatów. Uśmiechnięte mandaty...odnowa.
Odpowiedz
-8
@ Anonim3474
dnia 30.08.2024, 20:50 · Zgłoś
Jak będą częściej wywozić to znowu będziesz pyskował, dlaczego tak drogo. Wiadono, że jak częściej wywozi się to i więcej kosztuje..
Odpowiedz
19
@ Karel
dnia 30.08.2024, 22:51 · Zgłoś
Na szczęście są także inni radni, którzy nie tak medialnie jak Jachym działają dla swoich społeczności. Mniej gadania i pytania pani radna a więcej działania. Jasło i bycie radną to nie zakłóca ja wypowiedzi posłów na rynku, potańcówki , lans na necie ale realne działania.
Odpowiedz
11
@ do Anonim3474
dnia 31.08.2024, 07:51 · Zgłoś
Nie pisz bzdur, drogo to już jest. Płacimy za coś co i tak potem sami musimy robić. Bo wywożenie na PSZOK jest własnie takim przypadkiem. A dlaczego tak jest? Bo brak konkurencji. Jest jedna firma od wywozu śmieci która się nie wyrabia i dlatego kontenery są pełne i nie ma gdzie wyrzucać śmieci,
Odpowiedz
6
@ DoAnonim
dnia 31.08.2024, 14:43 · Zgłoś
Proszę pana na osiedlu Kopernika ludzie połowę emerytury na czynsze i opłaty wydają więc nikt nie będzie roboty za zarządcę odwalał to bezczelność wysylać nas starszych ludzi od lat płacących i segregujących śmieci na Żniwną bo po to mieszkamy w bloku zarządzanym przez spółdzielnię i płacimy za wszystko ciężkie pieniądze żeby nas takie sprawy nie obchodziły wystarczająco ciężko jest zanieść te meble na śmietnik
Odpowiedz
4
@ Do Elki
dnia 31.08.2024, 14:49 · Zgłoś
Też uważam że to absurd na osiedlu Kopernika płacimy wysokie czynsze i opłacamy ludzi którzy naszymi [...] się mają zająć!
Odpowiedz
-8
@ [...]
dnia 30.08.2024, 20:15 · Zgłoś
Jaslo miasto [...] , [...] za darmo na internecie sprzedać kazdego . [...] donosic zawsze . Jak nie chcesz pisielcu placic za smieci to se sam smieci utylizuj
Odpowiedz
2
@ Anonim
dnia 31.08.2024, 10:15 · Zgłoś
"Wolno palić wszystkim tylko nie oponami..." ja się pytam co z oponami ??? XD
Odpowiedz
43
@ Rjs
dnia 30.08.2024, 18:41 · Zgłoś
Co [...] piszę takie brednie? Każdy płaci za śmieci i wynosi je tam gzie ich miejsce. Jak ktoś robi remont nie będzie czekał aż łaskawie ktoś po to przyjedzie
Odpowiedz
40
@ Jasiek
dnia 30.08.2024, 19:50 · Zgłoś
Dokładnie każdy płaci za śmieci co roku większe stawki
Odpowiedz
41
@ eva
dnia 30.08.2024, 20:03 · Zgłoś
To nie jest wina mieszkańców , ale złego zarządzania odpadami... Karać nie powinno się mieszkańca ale zarządzającego gospodarką odpadami. Każdy mieszkaniec płaci za wywóz śmieci i ma pełne prawo do składowania ich w miejscu wyznaczonym.
Odpowiedz
37
@ glen
dnia 30.08.2024, 20:07 · Zgłoś
Wyznaczenie terminu odbioru odpadów gabarytowych nie obliguje mieszkańca do terminu ich składowania w miejscu wyznaczonym. Jest to informacja że w tym dniu odpady będą zabrane z miejsca składowania.
Odpowiedz
1
@ Kazimierz
dnia 31.08.2024, 07:42 · Zgłoś
PSZOK do tego celu przystosowany i pracownicy przyjmują codziennie w dni robocze
Odpowiedz
4
@ Do Rjs
dnia 31.08.2024, 14:47 · Zgłoś
Dokładnie! po to mieszkamy na zarządzanym osiedlu i po to płacimy co miesiąc grube pieniądze żeby nas te sprawy nie obchodziły! Miejsce śmieci na zarządzanym osiedlu jest na śmietniku a jak śmietnik jak [...] mały to pod śmietnikiem!
Odpowiedz
3
@ Anonim23839
dnia 31.08.2024, 18:31 · Zgłoś
Karać administratorów zamiast zajmować się porządkami, to zajmują się??? Takich powinno się natychmiast zwolnić a zatrudnić utrzciwych ludzi.
Odpowiedz
1
@ Anonim5646
dnia 30.08.2024, 18:32 · Zgłoś
Czegóż można oczekiwać od potomków [...] pańszczyźnianych których władza ludowa wysiedlila z kurnych chat do czworaków z żelbetonu. Brudna roszczeniowa biomasa.
Odpowiedz
47
@ Car
dnia 30.08.2024, 17:46 · Zgłoś
A gdzie w bloku trzymać takie odpady. Miasto powinno mieć punkt zbiórki. Krosno ma już dawno. To nie wina mieszkańców a włodarzy, że takiego punktu nie ma.
Odpowiedz
20
@ Xyz..
dnia 30.08.2024, 17:51 · Zgłoś
jest punkt zbiórki pszok
ul.żniwna
Odpowiedz
20
@ do Car
dnia 30.08.2024, 17:56 · Zgłoś
No to teraz musisz napisać podziękowania do włodarzy bo taki punkt zrobili na żniwnej hehe
Odpowiedz
8
@ do Car
dnia 30.08.2024, 18:04 · Zgłoś
ale dyrdymały, punkt zbiórki jest i ma się dobrze, funkcjonuje i proszę przeprosić za ten komentarz.
Odpowiedz
5
@ dddss
dnia 30.08.2024, 18:04 · Zgłoś
dokładnie !
Odpowiedz
10
@ Jola
dnia 30.08.2024, 18:05 · Zgłoś
Brawo Car za czytanie ze zrozumieniem, punkt jest i właśnie w tym problem że mieszkańcy nie korzystają.
Odpowiedz
23
@ wr
dnia 30.08.2024, 18:08 · Zgłoś
Żniwna to nie Jasło, taki punkt powinien być bliżej, nie każdy ma pik-upa albo TIRa
Odpowiedz
2
@ Prosta sprawa
dnia 30.08.2024, 18:22 · Zgłoś
Sprawa jest prosta jak budowa [...]: są wyznaczone terminy odbioru wielkogabarytów i należy je złożyć w wyznaczonym miejscu. Tylko tyle i aż tyle.
Są niechluje lub zapominalscy i to ich zmartwienie jak dostarczyć takie odpady do PSZOKu.
Dobrze, że nie wyrzucają tych wielkogabarytów przez okna - chyba tylko z tego powodu, że nie przejdą przez okno.
Na własne oczy widziałem, na ul. Franciszkańskiej, odpady w reklamówkach wyrzucane przez okna, niekoniecznie w stronę śmietnika -ale ta ulica to stan świadomości i niechluje nie powinny się na tym wzorować.
Odpowiedz
-2
@ Do wr
dnia 30.08.2024, 18:25 · Zgłoś
Jak potrafisz produkować śmieci to się zastanów co z nimi zrobić nie trzeba kupować tira tylko wynieść wtedy kiedy jest wywóz gabarytów jak chcesz mieć blisko punkt to zrobią Ci pod oknami nie będziesz musiał wychodzić z domu bo z okna wyrzucisz oto polska kultura w Niemczech jest coś takiego nie do pomyślenia ale inna mentalność zachodnia! a my w tym [...] syfiarzy i [...] prezentujemy dno
Odpowiedz
11
@ He he
dnia 30.08.2024, 18:30 · Zgłoś
nie odkryłeś/łaś Ameryki, to każdy wie , tylko rzecz w tym roku jest za mało wywózek i się gromadzi
Odpowiedz
1
@ [...]ek71
dnia 30.08.2024, 19:43 · Zgłoś
Ale tu ci piszą że ma
Odpowiedz
6
@ odnow....a
dnia 30.08.2024, 20:15 · Zgłoś
Mam pytanie, czy jak złoże odpady gabarytowe w wyznaczonym dniu o godzinie 23:59, to będzie to w odpowiednim czasie...???
Odpowiedz
25
@ keller
dnia 30.08.2024, 20:39 · Zgłoś
i co ??? nawet jak ma samochód,to gdzie ta wersalkę czy inny mebel wsadzi ??? zwoła cały blok i na plecach poniosą na zniwną ???
Odpowiedz
2
@ joł
dnia 30.08.2024, 20:50 · Zgłoś
weź na plecy narożnik i go west !
Odpowiedz
0
@ Anonim3474
dnia 30.08.2024, 20:53 · Zgłoś
no trudno, żeby pszok był na każdej ulicy. stać Cię na remont to powinno Cię stać na wywiezienie swoich brudów do PSZOK i tyle w temacie.
Odpowiedz
5
@ Anonim792
dnia 30.08.2024, 21:20 · Zgłoś
Kartki informacyjne dawno usunięte. Więc proszę po rozwieszać!
Odpowiedz
-2
@ tak
dnia 30.08.2024, 22:03 · Zgłoś
bo jest za daleko, uczcie się od Krosna
Odpowiedz
10
@ Mania
dnia 30.08.2024, 22:36 · Zgłoś
Na zachodzie jest to absolutnie normalne że rzeczy niepotrzebne wystawia się najpierw w celu umożliwienia innych ludziom zabrania sobie potrzebnych rzeczy za darmo są to popularne wystawki i po to te rzeczy są na Baczyńskiego wystawiane, inna rzecz że po jakimß czasie powinny to zabrać odpowiednie służby bo emeryci a tacy głównie na osiedlu Baczyńskiego mieszkają nie będą przebranych rzeczy nieść na plecach na Żniwną . Inna rzecz że wiata jest niezamknięta i tam [...] jest ale to nie wina mieszkańców!
Odpowiedz
7
@ Kasia
dnia 31.08.2024, 00:04 · Zgłoś
No właśnie szkoda że nie piszą o której wywożą bo łatwo można przynieść za późno nawet jak pięć minut się spóźnisz to twoja meblościanka będzie stała na deszczu i śniegu pół roku i kto wtedy mandat dostanie? Moim zdaniem tx wywózka gabarytów to śmiech na sali i kabaret a ściganie mieszkańców bzdurą do telewizji się nadaje temat te mandaty do anulacji bo to jest kabaret!
Odpowiedz
-2
@ do Kasia
dnia 31.08.2024, 07:18 · Zgłoś
to wynosić dzień wcześniej!! każdy wie kiedy odbiór !!
Odpowiedz
-1
@ Kazimierz
dnia 31.08.2024, 07:43 · Zgłoś
W Jaśle funcjonuje PSZOK przy ul. Żniwnej
Odpowiedz
4
@ Marika
dnia 31.08.2024, 13:19 · Zgłoś
Masz rację, fajne miejsce było by na płycie rynek najlepiej koło fontanny żeby przy rozładunku był powiew świeżej bryzy
Odpowiedz
0
@ Jontek
dnia 01.09.2024, 11:11 · Zgłoś
Od Krosna? Gdzie na Bursaki [...] kilka kilometrów? Hahaha
Odpowiedz
0
@ Do Anonim
dnia 01.09.2024, 14:55 · Zgłoś
[...] [...] po to płacimy czynsze żeby nie wozić śmieci tylko zanosić na śmietnik! Proszę o zwrot kasy skoro mam mieszkanie 30 metrów i nie mogę wersalki kupić kiedy chcę tylko w dniu wywozu gabarytów!
Odpowiedz
0
@ JASŁO
dnia 01.09.2024, 15:23 · Zgłoś
Co za filozofia niech w parku lub na rynku zrobią pszok dla ciebie!
[...] oczywisty !!!
Odpowiedz
1
@ Kasia
dnia 01.09.2024, 16:44 · Zgłoś
a jak mnie łupnie akurat tego dnia w kolano? Tak wiem to czekać pół roku z fotelem albo do pszoku na [...]
Odpowiedz
0
@ któś
dnia 02.09.2024, 11:09 · Zgłoś
kupić sobie możesz zawsze, starą wersalkę też zawsze możesz wywieźć na PSZOK, ale koło wiaty możesz wystawić tylko w konkretnych terminach... Chyba to jest proste i zrozumiałe.
Odpowiedz
12
@ sasiad
dnia 30.08.2024, 17:35 · Zgłoś
a na co innego stac straz sypia mandaty zeby zarobic na siebie bo do jnnej roboty lewe rece
Odpowiedz
-1
@ Straznik miejski
dnia 31.08.2024, 08:49 · Zgłoś
Sami na siebie donosicie do nas a potem pretensje macie
Odpowiedz
14
@ @ol
dnia 30.08.2024, 17:13 · Zgłoś
Kamery sa na pokaz na Bednarski [...] [...] w dzien dziewczyny a straż nie widzi
Odpowiedz
35
@ Wiec
dnia 30.08.2024, 17:29 · Zgłoś
smieci coraz drozsze,wiec wywozka powinna byc czestsza.Trzeba dostosowac sie do potrzeb mieszkancow,a nie mieszkancy do odbierajacych.Placimy za to,wiec-o co ten lament?
Odpowiedz
17
@ Xyz...
dnia 30.08.2024, 17:53 · Zgłoś
W przyszłym roku będzie jeszcze drożej
Ale mieszkasz w uśmiechniętej Polsce
Czego jeszcze chcesz
Odpowiedz
2
@ keller
dnia 30.08.2024, 20:41 · Zgłoś
[...] jest dla ludzi ,odpowiedzialnych . piją to co ci do tego ? państwo nie przeszkadza ,w czym problem.
Odpowiedz
3
@ Anonim3474
dnia 30.08.2024, 20:56 · Zgłoś
będzie bo wszystko drożeje. co w tym dziwnego. Pójdzie minimalna do góry o 360 zł a tem ludzie pracują.
Odpowiedz
0
@ Johnyy
dnia 30.08.2024, 16:58 · Zgłoś
A byliście w Nowym Jorku ? Tam to dopiero wory śmieci na ulicach, [...] jak nie wiem, szczury biegają … światowa metropolia xd
Odpowiedz
17
@ Riko
dnia 30.08.2024, 16:57 · Zgłoś
Widzę że chcą żeby ludzie te śmieci wyrzucali tak jak dawniej do lasu,nie dość że tyle się płaci to mają do tego problem.Nie powiem że nie widziałem obcych jak swoje śmieci podrzucali za co mieszkańcy musieli płacić.Ludzi mają za jelenie którym co chwile podnoszą za wszystko opłaty i tak działają od lat więcej i więcej a w mieście taki [...] że szkoda słów.Od lat nie widać zmian na lepsze już nie wspomnę o nawierzchni którą ciągle łatają a i tak wypadają kolejne dziury bo pożądnego asfaltu nie położą tylko go lepią.uliczki na osiedlach też nie lepiej nie wyglądają asfalt dwudziestoletni a może i starszy.Studzienki ściekowe hydrantem próbują przetykać.Takiego nieróbstwa dawno nie widziałem tylko wyciągają łapę po więcej i więcej.Ludzie nie udawajcie że jest super to oni mają prace dzięki nam.
Odpowiedz
2
@ Anonim3474
dnia 30.08.2024, 20:57 · Zgłoś
zamiast do lasu leoiej chyba wywieźć do PSZOK
Odpowiedz
7
@ Kasia
dnia 30.08.2024, 22:38 · Zgłoś
na plecach? Czy tirem ?
Odpowiedz
-1
@ Ted
dnia 31.08.2024, 13:20 · Zgłoś
Może na wózku marki koliba jak ci wygodniej
Odpowiedz
4
@ Do Anonim
dnia 31.08.2024, 13:31 · Zgłoś
Nie, to jest osiedle emerytów i po to płacimy za wywóz gabarytów żeby ktoś to zgodnie z zasadą oszczędności benzyny i ochrony środowiska wywiózł jednym autem a nie 100 emerytów wynajmowało 100 samochodów i jeździło extra z jedną wersalką albo fotelem na Żniwną ktoś chciał zabłysnąć a wyszedł na ignoranta zero organizacji zarządcy miasta w tym temacie
Odpowiedz
0
@ Do Kasi
dnia 02.09.2024, 08:46 · Zgłoś
Mialam remont ,więc najelam auto dostawcze ,które zawiozlo odpady na Pszok.Musialam oczywiscie zaplacic.
Nie porownujcie odpady komunalne do remontowych.
Odpowiedz
0
@ Johnyy
dnia 30.08.2024, 16:56 · Zgłoś
A byliście w Nowym Jorku ? Tam to dopiero wory smieci na ulicach, [...] jak nie wiem, szczury biegają … Światowa Metropolia xd
Odpowiedz
15
@ AnonimGal
dnia 30.08.2024, 16:54 · Zgłoś
Po co wyrzucać śmieci ? Można spalić i po sprawie …
Odpowiedz
7
@ za mało
dnia 30.08.2024, 16:46 · Zgłoś
Skoro jest góra odpadów to znaczy że jest za mało terminów wywożenia. Nikt nie będzie trzymał starej wersalki 3 miesiące gdy kupił nową, bo łaskawcy kasę biorą za każdy miesiąc, ale śmieci zabierają raz na 3 miesiące. Do PSZOKu to sobie mogą wywozić firmy budowlane a nie zwykli mieszkańcy którzy mają stare meble, bo to się do auta nie zapakuje a nikt na plecach wersalki nie będzie niósł kilka kilometrów.
Odpowiedz
11
@ Jan
dnia 30.08.2024, 16:36 · Zgłoś
Jak kupujemy meble,drzwi itp. nikt nie ma problemu z ogarnięciem transportu i płaci ale jak trzeba wywieść stare meble nagle nikt nie ma samochodu nikt nie jest w stanie tego zorganizować.Proponuje sprawdzić jak to odbywa się w innych miastach,Krosno np. gabaryty odbiera tylko na PSZOK.
Odpowiedz
12
@ Yes
dnia 30.08.2024, 17:16 · Zgłoś
Krosna nie ma tu co porównywać , już dawno uciekło cywilizacyjnie Jasłu o lata galaktyczne.
Odpowiedz
3
@ Janek
dnia 31.08.2024, 13:30 · Zgłoś
Kolego my płacimy za odbiór smieci bez wzgledu na ilośc duze pieniadz i obowiazkiem tego co pobiera zapłate jest zabrac nasze odpady.
Dlacze ja mam placic za wywóz i potem sam to sobie robic niech nie pobieraja opłat to bede wywoził .A tak jak mówisz ludzie maja blizej do lasu jak do PSZK-U i dlatego smieci leża nie tam gdzie trzeba.A miejscem składowania oplaconych przez ludzi smieci i odpadów jest smietnik wiedza o ty ludzie na całym świecie
Odpowiedz
0
@ któś
dnia 02.09.2024, 11:11 · Zgłoś
dlatego aby go gonić wystarczy brać z niego przykład
Odpowiedz
28
@ land
dnia 30.08.2024, 16:21 · Zgłoś
W zeszłym roku były trzy terminy odbioru gabarytów dlatego podrzucanych gabarytów było mniej, w tym roku wzięto się za oszczędzanie do dwóch termonów i dlatego tak dużo znalazło się podrzutków.
Odpowiedz
-18
@ .
dnia 30.08.2024, 17:05 · Zgłoś
Tylko w tym roku już były 4 razy odbierane gabaryty.
Odpowiedz
21
@ Xyz...
dnia 30.08.2024, 17:54 · Zgłoś
Chyba w Twojej wyobraźni były 4 zbiórki
Odpowiedz
3
@ Kasia
dnia 30.08.2024, 22:45 · Zgłoś
Na wsiach wcale nie odbierają , w miastach wszyscy mają na plecach nieść wersalki w jeden dzień no comment, to wina złego funkcjonowania systemu wywozu śmieci, w Niemczech kiedy zadzwonisz to przyjadą a u nas emeryci mają dwa dni w roku na zamówienie firmy albo samemu wyniesienie mebli na plecach, ostatnio widziałam na Baczyńskiego rodzinę która niosła meble , nie takie proste zebrać ludzi do wyniesienia mebli akurat w dniu wywozu
Odpowiedz
0
@ Do Kasi
dnia 31.08.2024, 11:30 · Zgłoś
Na wsiach nie odbieraja ?? Chyba coś Ci się pomyliło.
Odpowiedz
0
@ któś
dnia 02.09.2024, 11:14 · Zgłoś
już wcześniej ktoś to napisał - kupując nowe meble jakoś wszyscy ogarniają ich przywóz w wnioskę do mieszkania, ale jak przyjdzie wyrzucić stare meble to pojawia się problem nie do ogarnięcia...
Odpowiedz
34
@ Jaslo
dnia 30.08.2024, 16:15 · Zgłoś
Jeśli jest taka potrzeba to dlaczego nie są odbierane częściej gabaryty ? Dwa razy w roku to za mało. Nie każdy ma duże auto żeby zmieścić szafę ( o ile w ogóle ma auto )a bo czynsz w naszych spółdzielniach jest stanowczo za wysoki . W większych miastach jest nawet taniej( może nie w centrum).
Cieszyć może to że pod śmietniki jest podrzucane ,a nie pod krzaki lub prosto na ulicę.
Odpowiedz
51
@ Stary Glina
dnia 30.08.2024, 16:13 · Zgłoś
A może po prostu trzeba częściej niż dwa razy w roku zbierać ten szmelc?
Odpowiedz
-16
@ Xxx
dnia 30.08.2024, 16:19 · Zgłoś
Wystarczy odwieźć za darmo na Pszok na Żniwnej
Odpowiedz
8
@ Rena
dnia 30.08.2024, 17:19 · Zgłoś
Nie każdy ma samochód i nie musi
Odpowiedz
14
@ Stary
dnia 30.08.2024, 17:41 · Zgłoś
To po co ludzie płacą za wywóz ?
Odpowiedz
9
@ He he
dnia 30.08.2024, 18:26 · Zgłoś
odwieźć za darmo ? chyba twoim autem
Odpowiedz
-3
@ do he he
dnia 30.08.2024, 19:07 · Zgłoś
jak jeździsz do biedry 5 razy dziennie to nie liczysz, ale raz w roku gabaryt wywieźć w terminie, który ci pasuje to już wielkie koszty. lepiej wywalić pod wiatę niech stoi i robi [...] w mieście. każdy niech zacznie od siebie.
Odpowiedz
4
@ Jaslo since 44
dnia 30.08.2024, 20:55 · Zgłoś
Ja nie robię zakupów w biedrze
Odpowiedz
4
@ Rozbawiony
dnia 30.08.2024, 22:28 · Zgłoś
DO do he he. Jeden odbiór jest w marcu, a jak ktoś robi remont mieszkania 1 kwietnia to stare meble ma trzymać w mieszkaniu pół roku? Weź ty się [...] w ten [...]. Za te kasę co się płaci za wywóz śmieci to gabaryty powinny być odbierane co najmniej 4 razy w roku.
Odpowiedz
6
@ Anka
dnia 30.08.2024, 22:47 · Zgłoś
Jest jakiś obowiązek posiadania tira do wywozu mebli? Czy na nogach na Żniwną proponujesz [...] z meblościanką?
Odpowiedz
7
@ Mela do he he
dnia 30.08.2024, 23:13 · Zgłoś
Do biedry jeździsz busem?meble powinny być najpierw udostępniane innym do zabrania sobie za darmo, to we wszystkich cywilizowanych krajach jest absolutnie normalne, ekologiczne i prospołeczne! Tylko u nas problem! Zarządca odpowiada za [...] , powinni dzwonić z żądaniem zabrania niepotrzebnych rzeczy a nie obywateli straszyć często [...]ków 80 letnich których się fotel nowy zamarzył akurat nie w dniu wywozu.
Odpowiedz
3
@ Do stary
dnia 31.08.2024, 00:26 · Zgłoś
A no po to żeby drałować z fotelem na Żniwną jak ma małe auto , a samochód na gabaryty ma wieźć powietrze
Odpowiedz
4
@ Lolek
dnia 31.08.2024, 00:28 · Zgłoś
Oj super że za darmo moją Franię mogę zawieżć na Żniwną na [...]
Odpowiedz
7
@ Do xxx
dnia 31.08.2024, 00:33 · Zgłoś
Już widzę 20 emerytów jak jedzie na Żniwną 20 autami bardzo mądre to nie lepiej do jednego auta to badziewie zapakować i jeden kurs zrobić zamiast 20,? Tym bardziej że już zapłacone za wywóz?to za co płacą ludzie? To od kiedy ekologia jest dla miasta niczym?Wstyd
Odpowiedz
4
@ jan
dnia 31.08.2024, 13:32 · Zgłoś
to nie jest obowiazkiem mieszkańca - mieszkaniec jest zmuszony do opłaty a obowiazek spoczywa na urzedzie miasta i tyle w temacie
Odpowiedz
3
@ Do jan
dnia 31.08.2024, 13:57 · Zgłoś
może jeszcze nam sprzątać ten śmietnik każą to kompletny brak gospodarza osiedla
Odpowiedz
0
@ któś
dnia 02.09.2024, 11:16 · Zgłoś
a jak to skalkulowałeś, że co najmniej 4 razy? Może 12 razy??? I jak na tym taki zarobek, to czemu się nie weźmiesz za ten biznes?
Odpowiedz
20
@ [...]
dnia 30.08.2024, 16:13 · Zgłoś
Ale o co wam chodzi? To dobre jest! To chcecie być w tej Europie i cieszyć się POstępem, czy nie?
Niech każdy przyniesie ekologiczną szafkę z Ikei i doda swój kamień milowy by dogonić zachód. Zrobimy z Jasła drugi Paryż!
Odpowiedz
-7
@ Mieszkaniec 15
dnia 30.08.2024, 16:12 · Zgłoś
Umnie na ul. Szopena to samo notorycznie zwożą stare meble i inne [...]rele i robi się bałagan a mieszkańcy z okna muszą na takie coś oglądać
Odpowiedz
3
@ .
dnia 30.08.2024, 17:06 · Zgłoś
Macie tam kamerę wystarczy spr i zgłosić na straż miejska i jak zapłaci mandat to się nauczy
Odpowiedz
0
@ Mieszkaniec
dnia 30.08.2024, 22:56 · Zgłoś
Mylisz się, przeczytaj dokładnie tekst i będziesz wiedział że zgłaszane jest ale nie egzekwowane bo zapis nie pozwala ustalić sprawcow
Odpowiedz
34
@ Ferdynand
dnia 30.08.2024, 16:11 · Zgłoś
Placę za wywóz śmieci i mogę wyrzucać co chcę
Odpowiedz
-14
@ dragoness
dnia 30.08.2024, 16:28 · Zgłoś
Ale nie poza wiatę śmietnikową.
Odpowiedz
3
@ Aktywszczym
dnia 30.08.2024, 17:31 · Zgłoś
Pani dragoness dobrze pisze. Nie, poza wiatę, bo tam będą namioty! To gdzie my tych wszystkich inżynierów i lekarzy pomieścimy? No tam.
Nie stać nas, tak jak Księstwo Brytyjskie, wysyłać ich od razu do *** *** hotelu! Mieszkania komunalne też się same nie zwolnią, po naszych obrońca ukraińcach. Muszą na nich czekać jak wrócą z frontu albo z więzienia.
Także radzę być bacznym, panie Ferdynandzie i słuchać dobrych rad naszej pani. Czuwaj.
Odpowiedz
15
@ Kasia
dnia 30.08.2024, 22:59 · Zgłoś
Na Baczyńskiego od lat wynoszenie mebli pod wiatę bo w wiacie jest ciasno i palca tam nie wciśniesz jest praktykowane bo te meble stoją tam po to żeby ludzie zabrali sobie co chcą , to taka osiedlowa wystawka ale w wiacie jest taki [...] że nie mam pojęcia czemu nie jest ona zamykana , to sprawa miasta żeby te meble po przebraniu wywieźć. Jest to absolutnie logiczne tylko ktoś zamiast zobaczyć w czym jest problem wylał dziecko z kąpielą.Czy wywiezienie przebranych mebli z miejsc które od lat pełnią rolę wystawek to jakiś problem? Lepiej emerytów karać mandatami ? Wielki minus dla miasta!
Odpowiedz
9
@ Do dragoness
dnia 30.08.2024, 23:25 · Zgłoś
to gdzie jak wiata malutka? Małe śmieci w wiacie a gabaryty pod wiatą nie ma innych możliwości technicznych poza tym pod wiatą nie ma miejsc parkingowych kto pisał ten artykuł? To szok co wyprawia się z ludźmi to zarządca i miasto niech rozwiążą problem [...] w tym miejscu można wiatę zamknąć i albo wiatę na gabaryty zbudować albo wywozić na telefon zarządcy jest drugą wiata na Baczyńskiego zamknięta i problemu nie ma a ta że zdjęcia to bez komentarza nie zamknięta to gdzie jest zarządca? zawsze jak tam śmieci wynoszę to wściekła jestem na zarządcę a nie na ludzi którzy śmieci wynoszą
Odpowiedz
13
@ Kazek
dnia 30.08.2024, 23:32 · Zgłoś
Tam gabaryty mają być właśnie pod wiatą zostawiane a kiedy je odbierają to nie mój problem nie będę kupować nowych mebli w dniu wywozu gabarytów Bareja by tego nie wymyślił!wstyd karać mieszkańców starych i nic nie winnych!
Odpowiedz
4
@ Mela
dnia 30.08.2024, 23:40 · Zgłoś
Tym bardziej że za zgodą zarządcy ten [...] istnieje i nikt z miasta nic nie robił z tym problemem tyle lat! To przepisy są dla mieszkańców a nie mieszkańcy dla przepisów! Nie będziemy latać na Żniwną z gratami jak płacimy za ich wywóz spod wiaty ! To jest raz nieekologiczne żeby każdy jechał ze swoim gratem na Żniwną a drugie drogie i totalnie [...] ! W tym samym dniu wszyscy mają meble kupiwać,,?
Odpowiedz
1
@ Wiesiek
dnia 30.08.2024, 23:51 · Zgłoś
Bzdury , to głupota żeby 50 ludzi jechało na Żniwną ze swoim starym fotelem , płacimy za to żeby spod wiaty fachowcy od wywożenia gabarytów upchali ten [...] do jednego auta żeby 50 aut niedomkniętych nie gonić i truć mieszkańców i wyrzucać w błoto kasę pod tá wiatą jest miejsca od gromu można zadaszenie zbudować jak jest [...] to akurat nie wina mieszkańców to miasto powinno mandat dostać ! To jest miejsce na uboczu i dlatego akurat tam te gabaryty się wynosi a nie pod Strasznym dworem
Odpowiedz
10
@ Wiesiek
dnia 30.08.2024, 23:57 · Zgłoś
Pani Dragoness to że gabaryty mają być pod wiatą składowane to nie mieszkańcy ustalają i jest to napisane na ogłoszeniach w sprawie ich wywózki proszę zadzwonić do spółdzielni gdzie na Baczyńskiego mają być gabaryty składane a potem niech się pani wypowiada poza tym to że gabaryty są wywożone w jakichś terminach nie oznacza tego że akurat w tym dniu mają być tam zaniesione tylko trzeba to zrobić wcześniej i nigdzie nie jest to ustalone kiedy więc ludzie nie bierzcie tych mandatów każdy sąd umorzy sprawę
Odpowiedz
1
@ do Ferdynand
dnia 31.08.2024, 14:48 · Zgłoś
oczywiście- w gabaryty w wyznaczonych terminach. inaczej będziesz musiał płacić, nie tylko za śmierci ale też za mandaty.
Odpowiedz
16
@ Heniu
dnia 30.08.2024, 16:10 · Zgłoś
Może coś z was będzie jak umiecie pisac
Odpowiedz
-1
@ tatu
dnia 30.08.2024, 23:41 · Zgłoś
Chyba pan Mieszkaniec 15 jednak nie umie pisać, bo to co napisał nie da się przeczytać... co to znaczy "a mieszkańcy z okna muszą na takie coś oglądać"...
Odpowiedz
0
@ Ania
dnia 31.08.2024, 00:21 · Zgłoś
tam żadne okna nie wychodzą na ten śmietnik ani okna przedszkola to jest ubocze
Odpowiedz
Dodaj komentarz
Piszesz jako:

Jaslo4u.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za treść komentarzy zgodnie z Polskim Prawem. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania i redagowania komentarzy niezgodnych z regulaminem.