Korzystając z portalu Jaslo4u.pl wyrażasz zgodę na użytkowanie mechanizmu plików cookie. Mechanizm ten ma na celu zapewnienie prawidłowego funkcjonowania portalu Jaslo4u.pl. Korzystając ze strony akceptujesz Politykę Prywatności portalu Jasło4u.pl
Jaslo4u.pl - Jasielski portal informacyjny
Jaslo4u.pl - Jasło dla Ciebie

Jakub W. usłyszał zarzut zabójstwa matki i usiłowania zabójstwa ojca

128

20-letni Jakub W., podejrzany o zabicie matki i ranienie ojca został już przesłuchany przez prokuratora. Śledczy postawili mu zarzut zabójstwa matki ze szczególnym okrucieństwem oraz usiłowania zabójstwa ojca. Mężczyzna nie przyznał się do popełnionych czynów i odmówił złożenia wyjaśnień.

Dzisiaj w Prokuraturze Rejonowej w Jaśle odbyło się przesłuchanie 20-letniego Jakuba W., podejrzanego o zabójstwo matki i ranienie ojca. Dramat, który rozegrał się w minioną środę w ich rodzinnym domu w Sławęcinie, według śledczych miał miejsce w godzinach rannych między 6.00 a 8.00.

44-letnia kobieta otrzymała kilkadziesiąt ciosów. Wiele wskazuje na to, że narzędziem zbrodni był nóż. Matka Jakuba W. najprawdopodobniej broniła się przed atakami syna. Krew była rozbryzgana w wielu pomieszczeniach domu. W tym czasie, kiedy rozgrywał się jej dramat, kobieta była sama z synem. Po powrocie ojca z pracy, Jakub W. miał go zaatakować i zadać ciosy w szyję oraz brzuch. Ranny mężczyzna uciekł do mieszkających obok swoich rodziców.

- Biegły stwierdził również niewielkie zadrapania, które mogły być skutkiem draśnięcia nożem. Zdaniem pokrzywdzonego być może z racji stresu, czy strachu nie były dla pokrzywdzonego odczuwalne. Były to zadrapania, których pokrzywdzony nie zanotował w świadomości, bo prawdopodobnie był tak zaskoczony tym co się wydarzyło, że zdążył zbiec po schodach, otworzyć drzwi wejściowe i uciec – mówi Prokurator Grażyna Krzyżanowska z Prokuratury Rejonowej w Jaśle. Na miejscu zbrodni znaleziono i zabezpieczono pokaźnych rozmiarów nóż.

W sprawie przesłuchano już kilku świadków m.in. siostrę podejrzanego, ojca i dziadków. Prokuratura nie potwierdziła ani nie zaprzeczyła, czy dla tej rodziny była założona Niebieska Karta. Śledczy będą te informacje weryfikować, natomiast w prokuraturze jak podkreśla G. Krzyżanowska nie było prowadzonych żadnych spraw ani o znęcanie ani o przemoc w rodzinie. Na ten moment prokurator nie chciała wypowiadać się na temat relacji rodzinnych. - Pewne problemy występowały, natomiast co do szczegółów to nie będę się wypowiadać – dodaje.

Prokuratura wystąpi do sądu o zastosowanie tymczasowego aresztu wobec Jakuba W. na okres 3 miesięcy. Za zabójstwo ze szczególnym okrucieństwem grozi mu kara od 15 lat pozbawienia wolności lub kara dożywocia. - Podejrzany będzie na pewno badany przez biegłych lekarzy psychiatrów. Z praktyki wiem, że lekarze wnioskują o obserwację psychiatryczną takiej osoby, więc czas postępowania się wydłuża. Są to poważne zarzuty – informuje prokurator Krzyżanowska.

Dzisiaj przeprowadzana jest sekcja zwłok kobiety. - Ran było bardzo dużo na ciele. Czekamy na informację, co było przyczyną zgonu, czy wykrwawienie czy przecięcie tętnic. Na protokół trzeba poczekać dłuższy czas. W nim szczegółowo jest opisane, które rany były śmiertelne – wyjaśnia szefowa jasielskiej prokuratury.

id

Napisany dnia: 20.10.2023, 12:10

Komentarze Czytelników:

Dodaj komentarz Widok:
2
@ Matka
dnia 23.10.2023, 18:19 · Zgłoś
Mam podobną sytuację jak jego rodzice. Byłam już wszędzie, nic nie działa. Moj syn trafia do szpitala na dwa tygodnie, po tym jak biega z nożem po ulicy, po czym wypuszczają go jakby nigdy nic. Nikt się tym nie zajmuje, nikogo to nie obchodzi. Przymusowe leczenie przez sąd też nie działa, rok czekałam na sprawę, dostał obrońcę, który stwierdził, że nie ma powodu go zamykać, bo tak jak sam stwierdził mnie ćpa i nic złego nie robi. wierzy się choremu a nie rodzinie. Brak jakiejkolwiek pomocy. O czym my w ogóle mówimy, to chory kraj. 6 lat już walczę i nic. Czekamy na kolejną tragedię, wtedy się zajmą
Odpowiedz
0
@ ...
dnia 24.10.2023, 13:43 · Zgłoś
To chyba tylko eksmisja z domu zostaje...
Odpowiedz
1
@ tomek
dnia 23.10.2023, 13:29 · Zgłoś
[...] cie po prostu i tyle
Odpowiedz
1
@ maciek
dnia 23.10.2023, 13:29 · Zgłoś
dobvrze gadasz
Odpowiedz
0
@ Lulu
dnia 23.10.2023, 10:27 · Zgłoś
W skołyszynie jest chłopak o takim samym imieniu i nazwisku i to teraz polała się na niego fala krytyki że morderca, bandyta. Ludzie zastanówcie się zanim do kogoś napiszecie taką wiadomość.
Odpowiedz
1
@ A Poznań?
dnia 22.10.2023, 13:39 · Zgłoś
Śmieszą mnie komentarze starszych ludzi, którzy atakują młodzież że im się w du*ach poprzewracało i to najgorsi są młodsi, po czym w tym samym dniu 73 letni dziadek zabił 5 letnie dziecko. Ten chłopak miał przynajmniej motyw bo jakąś chęć zemsty, narkotyki, nienawiść przez tyle lat do rodziców.
A ten dziadek co zabił 5 letnie dziecko ? Starsze pokolenie dopiero jest chore
Odpowiedz
-3
@ ...
dnia 22.10.2023, 08:47 · Zgłoś
Na innym portalu jest info od czego to sie wszystko zaczeło. A raczej od pobytu w jakim kraju...
Odpowiedz
6
@ Lotnik
dnia 22.10.2023, 09:57 · Zgłoś
Nie trzeba jechac do holandi zeby sie nacpac wystarczy isc na rajze tam zawsze jakis diler sie znajdzie
Odpowiedz
-4
@ wbm
dnia 22.10.2023, 14:31 · Zgłoś
Zastanawiam się kto wysyła nastolatka do Holandii gdzie jak wiadomo narkotyki są dozwolone??!!
Odpowiedz
3
@ ztw
dnia 22.10.2023, 15:50 · Zgłoś
Zastanawiam Się kto wysyła nastolatka do Polski, gdzie wiadomo alkohol jest dozwolony??!!
Odpowiedz
0
@ ...
dnia 22.10.2023, 19:33 · Zgłoś
wszystko zależy od psychiki, w tym przypadku narkotyki były ważniejsze nawet od rodziców
Odpowiedz
0
@ Wnioski
dnia 22.10.2023, 08:25 · Zgłoś
Chcecie kary śmierci dla przykładu,by inni bali się tej kary,a jak jest z kierowcami?Często czytamy o surowym ukaraniu kierowców,którzy przekroczyli prędkość.Za kilka dni taki sam incydent,nie wyciągnęli wniosków,nie przestraszyli się i żadna to nauczka.Nikt nie ma prawa odbierać życie człowiekowi,nawet na wojnach i w różny sposób.Komu ręka zadrżała,gdy szczepankował przeterminowaną,lub wadliwą…Szanujmy życie swoje i cudze,a chorych leczyć i wspomagać psychicznie.
Odpowiedz
-2
@ Gaga
dnia 22.10.2023, 06:44 · Zgłoś
Do 15 lat ,co toma być promowanie agresji?
Odpowiedz
1
@ Toma byc edukacja
dnia 22.10.2023, 09:55 · Zgłoś
Od a do widzisz jakas roznice??!
Odpowiedz
5
@ Saracen
dnia 21.10.2023, 23:19 · Zgłoś
Chcieliście wolności to ją macie.
Prawo jest zalagodne
Prawo jest dla morderców i złodziei
Jest źle i będzie z roku na rok jeszcze gorzej
Dojdzie do samosądów
Odpowiedz
0
@ Do Lulu
dnia 21.10.2023, 18:58 · Zgłoś
Do Lilith:Nie znam chłopaka ani Sławęcina,a moja wiedza jest z artykułów i komentarzy.Wolno pisać swoje uwagi z myślą,że pomogą innym.Sami piszecie,że takich Kubusiów jest więcej.Zgadzam się,że nikt nie ma prawa podnosić ręki na matkę.Dawniej karano i uczono szacunku,lecz obecnie dzieci żyją w świecie jaki widzicie.Moje miłosierdzie wynika z faktu,że dorośli w różnoraki sposób odpowiadają za takie tragiczne zachowania.Cóż wymsgać od jabłonki,gdy gleba zatruta,chemiczny deszcz i ciągle wichry.
Odpowiedz
7
@ Xxx
dnia 21.10.2023, 17:19 · Zgłoś
Dlaczego policja nie reagowała jak miała informacje że zaj...e rodziców i 5 znajomych.Mieli nawet info wysyłane na mesengerze
Odpowiedz
7
@ Lilith Isztar
dnia 21.10.2023, 16:43 · Zgłoś
Do Lulu . "Wszystko w rękach Boga" , a którego? Może tego 666? Jeśli jest taka obszerna wiedzą odnoście mordercy to trzeba było działać, a nie siedzieć cicho, a teraz pisać pełne miłosierdzia komentarze. Nie ma ani usprawiedliwiena ani miłosierdzia dla kogoś kto podnosi rękę na Matkę!!! A co dopiero masakruje ją ostrym narzędziem. Nie jeden za młodu dostał solidny w...dol czy to od OJCA czy to od Matki i po dzień dzisiejszy ma Szacunek!!! Niech go skończą wyrzuty sumienia o ile takowe ma.
Odpowiedz
3
@ Lulu
dnia 21.10.2023, 21:08 · Zgłoś
No temat jego nałogów to znam tylko i wyłącznie z waszego pisania. O ile takowy jest to nie zaczął się wczoraj tylko narastal latami.
Odpowiedz
4
@ Lulu
dnia 21.10.2023, 21:23 · Zgłoś
Aosolutnie nie twierdzą że to co zrobił jest dobre ale sam pomyśl czy człowiek zdrowy na umyśle morduje a potem siada na przystanku i czeka aż go złapią. To jest normalnie chory człowiek.
Odpowiedz
-7
@ Do Lulu
dnia 21.10.2023, 15:42 · Zgłoś
Jeszcze dodam,dlaczego nie ukrywał się,nie uciekał,tylko siedział na przystanku?Może myślał wówczas”Wszystko w rękach Boga”.
Odpowiedz
-3
@ Alina
dnia 21.10.2023, 15:01 · Zgłoś
Biedny chłopak taki młody a już skazany i do końca życia za kratami, biedny bo glupi i mi go nie żal niech zdycha.
Odpowiedz
0
@ Lulu
dnia 21.10.2023, 11:16 · Zgłoś
Jak dla mnie cała ta jego agresja była wołaniem o pomoc.
Odpowiedz
-8
@ Do Lulu
dnia 21.10.2023, 15:37 · Zgłoś
Dla mnie także był to rozpaczliwy krzyk bezsilności.Udało mi się wiele razy uratować człowieka w emocjonalnym kryzysie,nawet telepatycznie zatrzymałam krwotok u samobójcy,który zadzwonił do mnie,by przekazać jego słowa mamie/przeżył i jest szczęśliwy,tylko dziwi się,dlaczego krew przestała tryskać,gdy usłyszałam jego słowa/.Aby żądać kary śmierci,spójrzcie na swoje życie i słabości.Życir jest pełne zagadek i zawiłych sytuacji,ale ważna empatia i ujrzenie w każdym człowieku coś dobrego,może zzgłuszonego słabościami,lub chorobą.
Odpowiedz
-1
@ Racja tylko nich nie pomógł każdy zlekce
dnia 21.10.2023, 15:47 · Zgłoś
Dokładnie i nich mu nie pomógł .Rospacz szkoda chłopaka bo zmarnował sobie i innym życie
Odpowiedz
12
@ 590186
dnia 21.10.2023, 11:12 · Zgłoś
Ja jestem tylko ciekawe gdzie są policjanci i psychologowie od kilkunastu miesięcy rodzice chodzili i prosili żeby coś z tym zrobić. Ja wiem że MOPS nie jest od tego żeby siedzieć u kogoś w domu 24H i czekać aż coś się stanie ale za coś wypłaty chyba biorą nie za picie kawy i świętowanie imienin w biurach...
Odpowiedz
13
@ Yersa hder
dnia 21.10.2023, 10:40 · Zgłoś
Gops nie jest od nianczenia..ale wlasnie w sprawie przemocy, ktora jest mu zglaszana ma wiele obowiazkow!!! Niestety czy to ktos weryfikuje...chyba tylko zycie!
Odpowiedz
5
@ Lulu
dnia 21.10.2023, 09:00 · Zgłoś
Chłopak zrobił straszną rzecz fakt ale ale tu nie tylko on powinien ponieść karę tylko wszyscy którzy wiedzieli o problemie a nie pomogli.
Odpowiedz
15
@ XGX
dnia 21.10.2023, 07:36 · Zgłoś
Wszyscy dookoła wiedzą,że ta ridzina była objęta niebieską kartą tylko zistała ona dziwnym trafem zakończona.Matka tego zwyrodnialca była zastraszona i żaliła się że została z tym problemem sama jak GOPS w Skołyszynie zaniechał dalszego prowadzenia niebieskiej karty.wówczas zostali bez pomocy bo nikt już tego nie kontrolował.Ten człowiek był też leczony w poradni uzależnień,bo matka mówiła że miał przymusowy nakaz leczenia przez Komisję alkoholową.Żal mi jest tej rodziny bo gdyby nie zakończono prowadzenia niebieskiej karty i takiego błędu jie popełnił by GOPSw Skołyszynie i ten nieszczęsny Zespół Interdyscyplinarny i jego przewodniczący to tragedii można było uniknąć .To właśnie te Instytucje odpowiadają za tą tragedję ,a media piszą że tam był idealnie i że nie było niebieskiej karty i interwencji policji to są bzdury.Rozmawiałam z jego matką nie raz na temat sytuacji w jej domu stwierdziła że zostali z tym problemem sami i żadna instytucja nie chce pomóc wic należy wyciągnąć wnioski i zapytać dlaczego zsniechano dslszych czynności przez Zespół Interdyscyplinarny w Skołyszynie.Może znajdzie się ktoś że poruszy ten temat.takwygląda prawda.
Odpowiedz
-6
@ Inna
dnia 21.10.2023, 08:53 · Zgłoś
Skoro Pani rozmawiała z matką to nie pomyślała, żeby to gdzieś zgłosić? To był obowiązek, na to również są paragrafy. Nie wiemy o czym rodzina mówiła a czego nie mówiła, a może o sytuacji wiedzieli wszyscy tylko dookoła, ale nikt nie reagował bo się bał? Gdy chłopak był poszukiwany wszyscy w komentarzach na niego jechali, gdy go złapali w tv lecą reportaże w których wypowiadają się sąsiedzi jaki to grzeczny spokojny chłopak był. Nie wiemy jakie działania były podejmowane, jesteś tak na sto procent pewna że matka żaląc się mówiła Ci o wszystkim? Jeśli chcemy wszystkich oskarżać, to rzucajmy oskarżeniami nie tylko na mops, ale gdzie był terapeuta chłopaka skoro miał leczenie, gdzie był pracodawca, gdzie byli sąsiedzi, gdzie była dalszą rodzina, gdzie byli współpracownicy ojca i matki? Gdzie byli koledzy - którym się podobno chwalił że to zrobi?
Odpowiedz
12
@ Inna
dnia 21.10.2023, 09:04 · Zgłoś
A i jeszcze tak się nasuwa pytanie, skoro chłopak miał sprawę z narkotykami, gdzie był sąd, prokuratur? No i policja oczywiście? Nie tylko ta z tej gminy, bo podejrzewam że sprawy o narkotyki nie prowadzi jakiś tam posterunek z pipidówy wielkiej, czułki komenda w Jaśle
Odpowiedz
5
@ Do XGX
dnia 21.10.2023, 09:53 · Zgłoś
Każda niebieska kartą się kiedyś kończy i aby była następna trzeba znów zgłosić na policję że coś złego nadal się dzieje a policja dostarcza informacje do GOPS...
Tak wyglądają procedury .
Odpowiedz
9
@ Pytam dyskretnie
dnia 21.10.2023, 10:44 · Zgłoś
A gdzie ksiądz??? Tylko instytucje mają przeciwdziałać złu? Od czego jest przewielebny - żaden z nich nie interesuje się losem swoich parafian, żadnego niesienia pociechy i pomocy duchowej dla rodzin z problemami, do chorych staruszków wpadają na 5 minut niby z Panem Jezusem, ale naprawdę po to, żeby zgarnąć zgarnąć stówkę, z młodzieżą słaby kontakt, bo religia w szkole jest odwalana jak każda nudna lekcja. Ważne tylko ceremonie, obrzędy, kadzidło. I tyle...
Odpowiedz
13
@ 590186
dnia 21.10.2023, 12:43 · Zgłoś
A co Ty chcesz od współpracowników,pracodawców i dalszej rodziny ?jak rodzice byle gdzie tylko mogli pójść każdy miał gdzieś i nie reagował to co mieli wszyscy przyjąć i przywiązać go do kaloryfera policja wiedziała gmina wiedziała MOPS wiedział i co... Gdzie ta pomoc ...
Odpowiedz
4
@ słowa zabijają i leczą
dnia 21.10.2023, 15:22 · Zgłoś
Wystarczyło jedno dobre słowo,aby pomóc Kubie.Który kolega porozmawiał z nim,wytłumaczył i odwiódł od złych planów?Słowem można zabić,ale są słowa,które ratują.Zabrakło „dobrej duszy”na zagmatwanej drodze życia tego chłopaka.Nirch to będzie wskazówka,jak pomagać i rozumieć.
Odpowiedz
2
@ Gaga
dnia 22.10.2023, 08:37 · Zgłoś
Może normalnie był grzeczny ale jak zażył jakiegoś dopalacza to nie wiadomo co mu się w głowie poprzestawiało.Różne g...a sprzedają żeby zarobić albo szybko Polskę wyludnić.Przecież jak w ostatnim czasie nachalnie umierają ludzie w rożny sposób.Rząd i odpowiednie sluzbynic złym nie robi.Wyglada to tak ze im więcej odejdzie Polaków z tego świata tym lepiej.Wszystko idzie po równi pochyłej a najgorsze ze Polacy sami siebie wzajemnie nie szanują i nie pilnują.Młodzi po co wam te tak zwane używki.To
Odpowiedz
11
@ 590186
dnia 21.10.2023, 07:27 · Zgłoś
Jeśli rodzice chodzili po urzędach i policji i prosili żeby coś z tym zrobić dlaczego nikt nie reagował. Ja wiem że MOPS nie jest od siedzenia w domach po 24h ale chyba za coś wypłaty biorą a nie od picia kawki z Panią "Grażynką" czy świętowania urodzi Pani "Halinki " Teraz tylko umywają ręce...
Odpowiedz
3
@ Hghhghgh
dnia 21.10.2023, 00:48 · Zgłoś
Takie patusy teraz rodzice wychowują
Odpowiedz
3
@ ....
dnia 21.10.2023, 06:46 · Zgłoś
Ulica i koledzy ważniejsi co tam rodzice
Odpowiedz
7
@ 1234451
dnia 21.10.2023, 00:32 · Zgłoś
"Pewne problemy występowały, natomiast co do szczegółów to nie będę się wypowiadać" jak by podali szczegóły to wyszło by na światło dzienne że policja wiedziała co tam się dzieje bo zgłoszeń było w UJ tylko nie reagowali na nic
Odpowiedz
-15
@ xxx
dnia 21.10.2023, 00:07 · Zgłoś
młodzież musi się wyszumieć
Odpowiedz
1
@ aaaa
dnia 23.10.2023, 21:45 · Zgłoś
w naszych czasach się szumiało o 4 się wróciło z imprezy a o 7 poszło się do roboty[i to na wakacjach w 4 technikum]żeby rodzice się nie skapli
Odpowiedz
1
@ poważna sprawa
dnia 20.10.2023, 23:06 · Zgłoś
Jestem za przywróceniem kary śmierci, w tym przypadku sprawa jest oczywista co do zabójcy.
Odpowiedz
8
@ Baśka
dnia 20.10.2023, 23:03 · Zgłoś
Ci musi się zadziwić w głowie młodego człowieka żeby podjął taką decyzję... patrząc na zdjęcia to przecież jeszcze dziecko... dzieci się kocha przytula... może jego nikt nie przytulał nie rozmawiał z nim nie mówił że go kocha... dlatego uciekał narkotyki...w swój świat...ii ona i on ponieśli największą karę
Odpowiedz
8
@ Do Baśka
dnia 21.10.2023, 07:40 · Zgłoś
Uważam,że zadziała się frustracja,on nie myślał,lecz wybuch negatywnych emocji spowodował nagły atak bez namysłu.Widzimy malutkie dzieci,jak reagują krzykiem,tupaniem,nawet biciem uspokajającą mamę,czy tatę.Widzę każdego dnia nipohamowaną agresję już w najmłodszych.Taki teraz świat.Technologia zniszczyła w ludziach najcenniejsze wartości i radość z życia.Kuba padł ofiarą niepohamowanej reakcji na odmowę-przecież musiał kupić odurzające środki,lub uległ szntażowi za długi.Frustracja doprowadziła do desperacji.
Odpowiedz
5
@ Lulu
dnia 21.10.2023, 10:54 · Zgłoś
Masz rację coś działo się w jego głowie. Nikt nie reagował nie pomógł chłopakowi w porę i doszło do tragedii
Odpowiedz
0
@ Lulu
dnia 21.10.2023, 10:55 · Zgłoś
Rodzice praca dom zabrakło kontaktu z dzieciakiem rozmowy. Może twierdzili że jest na tyle dorosły że może sobie sam radzić w życiu.
Odpowiedz
5
@ Do Lulu
dnia 21.10.2023, 15:09 · Zgłoś
Uważam także,iż mogli pomóc bardzo jego koledzy.Przebywali z nim i znali,ale koledzy są,gdy jest dobrze,a gdy tragedia,odwrócą się i będą krytykować.Wyczuwam intuicyjnie,że Kuba szpanował przed tymi,którzy go prowokowali do złych występków,a może namawiali do tego tragizmu.Słabszy ulega fali,chce się dowartościować i pokazać „gieroja”.Wielu kolesiów ma teraz Kubę na sumieniu.
Odpowiedz
0
@ Jaslo
dnia 20.10.2023, 21:54 · Zgłoś
[komentarz zawierał obraźliwe treści]
Odpowiedz
29
@ Refleksja
dnia 20.10.2023, 21:39 · Zgłoś
Przez Polskę przetacza się fala okropnej przemocy: dorośli mordują dzieci, synowie matki, znikają młodziutkie kobiety i chłopcy, masa samobójstw, nabuzowane młodziki w beemwicach zabijają całe rodziny... DOŚĆ tej agresji i nienawiści, zapomnieliście już , chrześcijanie, przykazanie ...miłuj bliźniego swego, jak siebie samego..?
Odpowiedz
1
@ Ja
dnia 20.10.2023, 19:48 · Zgłoś
Blokujcie takie komentarze a nie zaslaniajcie się regułka,wstyd żerować na czyjejś tragedi
Odpowiedz
-8
@ ***
dnia 20.10.2023, 19:21 · Zgłoś
,,Ci,którzy zniesli karę śmierci,mają krew na rękach"
Odpowiedz
0
@ js
dnia 22.10.2023, 02:37 · Zgłoś
A gdy była kara śmierci to zabójstw nie było naiwniaku?
Odpowiedz
17
@ Qq
dnia 20.10.2023, 18:19 · Zgłoś
Więzienie to kara ale dla nas pracujących bo będziemy musieli takie coś utrzymywać. Do roboty fizycznej do upadłego i do śmierci,to by była kara.
Odpowiedz
-2
@ xxxx
dnia 20.10.2023, 18:55 · Zgłoś
tata srata skonczcie juz z tymi podatkami bo to nudnea skad wiesz ze akurat twoje podatki pojda na niego.Sedzia ktora go skarze tez bedzie placic podatki na niego
Odpowiedz
3
@ Qq
dnia 20.10.2023, 19:54 · Zgłoś
Początek zdania które utworzyłeś sugeruje braki w podstawowym wykształceniu z języka Polskiego. Nigdzie nie napisałem że moje podatki, lecz podatki "nas pracujących". Pozdrawiam i sugeruję poduczyć się z kultury wypowiedzi,tworzenia zdań oraz czytania ze zrozumieniem.
Odpowiedz
14
@ Odyr
dnia 20.10.2023, 17:56 · Zgłoś
Przestańcie p...ć jak cokolwiek piszecie to piszcie na temat
Odpowiedz
-11
@ co tam Pislusie ?
dnia 20.10.2023, 17:51 · Zgłoś
czy wasi rodzice a może wy sami chodziliście do wyborów przed 1989 r. ?
bo właśnie wasz pisiurski prezydent powiedział że przed 89 tylko świnie chodziły do wyborów. No to jak ?
Odpowiedz
27
@ Widz
dnia 20.10.2023, 16:57 · Zgłoś
To tylko jeden, ale więcej takich Kubusiow najaranych po Skolyszynie chodzi. Wszyscy widzą tylko nikt nie reaguje dopiero jak dojdzie do tragedii to przecierają oczy. Policja też siedzi w swojej dziupli i nic nie widzi.Rodzice też jakby mogli to synkom nieba by przychylili a później wielkie halo.
Odpowiedz
6
@ !!!
dnia 20.10.2023, 17:23 · Zgłoś
"więcej takich Kubusiow najaranych po Skolyszynie chodzi" -= wolono im. Za najaranie nie ma paragrafu. Za posiadanie i to większej ilości, a nie na własny użytek dopiero jest paragraf. Leczenia antynarkotyklowego w Polsce nie ma. Chyba, że prywatnie. 3-4 tygodnie - kasa około 5 tys. zł. I to tylko wówczas, gdy narkoman chce sie leczyć. Przekonaj takiego by poszedł na leczenie i jeszcze za to zapłacił.
Odpowiedz
4
@ Adam
dnia 21.10.2023, 12:02 · Zgłoś
Posiadanie każdej, nawet niewielkiej ilości narkotyków jest zabronione i karane. Nie ma wyjątku na posiadanie niewielkiej ilości na własne potrzeby. Art. 62 ustawy o przeciwdziałaniu narkomanii.
Odpowiedz
13
@ Zgroza
dnia 20.10.2023, 16:40 · Zgłoś
Biorą różne podróby i umierają w męczarniach,lub szaleją gorzej, niż diabły w piekle.Dla kasy wepchną naiwnym straszne środki chemiczne.W jakim celu poprawiają sobie nastroje tymi truciznami,przecież wystarczy rozejrzeć się i zachwycić pięknem przyrody.Ludzie ludziom zgotowali taki los.
Odpowiedz
16
@ PODSTAWA
dnia 20.10.2023, 22:48 · Zgłoś
A pracują? Pomagają rodzicom, innym ludziom, zwierzętom, kochają przyrodę? Zakładają, utrzymują rodziny i wychowują dzieci? Cieszą się każdym pożytecznym dniem? To jest fundament poczciwego i szczęśliwego życia, a nie chlanie, jaranie, hazard, pukanie, skakanie do ludzi,a nie JA, MNIE, MOJE, DLA MNIE,
Odpowiedz
19
@ Zgroza
dnia 21.10.2023, 07:53 · Zgłoś
Do PODSTAWA:to prawda i także uważam,że obecny styl życia prowadzi do zagłady świata.Nie uda się odbudować utraconych wartości,musi wszystko runąć,aby zzcząć od nowa.Pamiętam z dzieciństwa cudowne zabawy na łące,w lesie,wspólne prace i zabawy z rodzicami.Wspólne posiłki przy stole i rozmowy,wspominki rodziców z czasu wojny.Jedynie starsi dostrzegają,jak świat posunął się niebezpiecznie i zawisł na krawędzi.Obecnie dzieci tkwią w komputerach i nie potrafią cieszyć się słońcem,ptasim śpiewem i wspólnymi zajęciami z rodziną.Szaleńczy pęd bezwartościowego życia.To bolesne ,co czeka młodzież- ofiary współczesności.
Odpowiedz
7
@ Kapitan Wąs
dnia 20.10.2023, 15:09 · Zgłoś
I skończył się polski polski drill i gangstarap na tanim polskim mefedronie.
Odpowiedz
13
@ do kapitan
dnia 20.10.2023, 15:20 · Zgłoś
nie wiem za co cię minusują, wystarczy prześledzić socjale i zobaczyć kto co obserwuje i lajkuje.

Jasło jest coraz mniej bezpieczne, a policja nic nie robi
Odpowiedz
3
@ stajenny
dnia 20.10.2023, 15:48 · Zgłoś
To mówisz że na drogim zagranicznym meferdonie szajba nie nije ?
Odpowiedz
5
@ M
dnia 21.10.2023, 10:09 · Zgłoś
Jasło miasto siupy tu Mateusz nie dociera
Odpowiedz
12
@ Czytelnik
dnia 20.10.2023, 15:01 · Zgłoś
Sprawca nie przyznaje się do winy. Beznadziejny przepis prawa karnego.
Nie przyznać się do winy może podejrzany na podstawie poszlak, ale nie ewidentny sprawca.
Ten z Poznania (zabójca 5 letniego przedszkolaka) zapewne też nie przyzna się do winy.
Najwyższa pora to zmienić - Panie i Panowie parlamentarzyści.
Odpowiedz
1
@ Do Czytelnik
dnia 20.10.2023, 16:33 · Zgłoś
Piszą o zabójcy z Poznania,że ma raka mózgu.
Odpowiedz
15
@ Lulu
dnia 20.10.2023, 14:44 · Zgłoś
Ludzie nie dają wam do myślenia słowa pani proturator. Wyraźnie mówi że po przesłuchaniu siostry stwierdza że sytuacja w rodzinie była trudna
Odpowiedz
5
@ Resfghjhfhn
dnia 20.10.2023, 16:12 · Zgłoś
Nic takiego nie mozna doczytac, ze tam dzialo sie zle. Czytaj ze zrozumieniem.
Odpowiedz
4
@ Lulu
dnia 20.10.2023, 20:10 · Zgłoś
No właśnie czytam,, pewne problemy były,,
Odpowiedz
10
@ prawda
dnia 20.10.2023, 14:22 · Zgłoś
tak jak wczesniej pisalam,
dzisiejsza mlodziez to mali bandyci.
pamietam , jak w jasle zamordowana zostala kobieta, ktora poszla wyrzucic smieci.
prosze przywrocic kare smierci,
dzisiaj bachory sa wychowywane bezstresowo!!! oto przyczyna!!!
dzisiaj w szkole dziecko sie poskarzy ze dostalp w [...] ...i juz wina rodzicow

kiedy to sie skonczy?
Odpowiedz
7
@ Lulu
dnia 20.10.2023, 14:53 · Zgłoś
A ja powtórzę slowa naszego księdza proboszcza,, nie ma złej młodzieży to tylko kwestia rozmowy i wychowania,,
Odpowiedz
6
@ Gnocchi
dnia 20.10.2023, 15:12 · Zgłoś
Ja bym wam dał broń i karę śmierci, to swoją lekką ręką i lekkomyślnością zmniejszylibyscie populację miasta o połowę.
Wasz proboszcz ma rację, ludzie nie rodzą się z natury źli.
Odpowiedz
4
@ Bh
dnia 20.10.2023, 16:01 · Zgłoś
Toś doje**ł
Odpowiedz
0
@ Anna
dnia 22.10.2023, 22:23 · Zgłoś
Gdy ma się 20 lat jest się juz dorosłym człowiekiem i odpowiada się za swoje czyny. Nikt nie tlumaczył mu że należy zabijać - ani rodzice ani szkola.
Odpowiedz
20
@ Zuzia
dnia 20.10.2023, 14:13 · Zgłoś
Wyrok powinien być min. 25 lat albo dożywocie.. mlody nie zmienia faktu zabil własną matkę ze szczególym okrucieństwem startował do ojca tak samo. On moze zrobić krzywdę obcej osobie jak zrobil własnym rodzicom
Odpowiedz
-7
@ Lulu
dnia 20.10.2023, 14:45 · Zgłoś
Znałaś wogule sytuację i rodzinę co takie rzeczy wypisujesz
Odpowiedz
15
@ Kanal
dnia 20.10.2023, 13:46 · Zgłoś
Znam pewna patologiczna" rodzine" z Jasla, w ktorej dramat rodzinny to kwestia czasu.
Odpowiedz
17
@ Lulu
dnia 20.10.2023, 14:46 · Zgłoś
Takich rodzin jest więcej w slawecinie też
Odpowiedz
6
@ Muka
dnia 20.10.2023, 13:35 · Zgłoś
[komentarz usunięto ze względu na wulgaryzmy]
Odpowiedz
14
@ Do free
dnia 20.10.2023, 13:33 · Zgłoś
Może najpierw trzeba było zgłaszać co się dzieje w domu a nie ukrywać w 4 ścianach ?
Odpowiedz
19
@ Free
dnia 20.10.2023, 13:10 · Zgłoś
Do tego czasu kontroli to w papierach w gopsie będzie się już wzzytsko zgadzało
Odpowiedz
1
@ Do @ Frer
dnia 20.10.2023, 22:10 · Zgłoś
Czy ty myślisz że GOPS to jest niania która ma mieszkać z ludźmi
pod jednym dachem i pilnować przez 24 h. Weź się rypnij w ten łeb.
Odpowiedz
-69
@ Ciasny Zbyś
dnia 20.10.2023, 12:55 · Zgłoś
Szkoda chłopaka strasznie .. :(
Odpowiedz
17
@ ....
dnia 20.10.2023, 12:57 · Zgłoś
pewnie jeszcze będzie ze rodzice winni byli zaczyna się bronienie w komentarzach
Odpowiedz
3
@ Lulu
dnia 20.10.2023, 14:48 · Zgłoś
Pewne zasady wynosi się z domu, pewne ze szkoły
Mimo tragedii wina jest po każdej z tych stron.
Odpowiedz
0
@ Do Ciasny Zbyś
dnia 20.10.2023, 16:28 · Zgłoś
Mnie też szkoda,pomyśleć,że na wojnach giną i cierpią ludzie,zwłaszcza dzieci,a nikt nie powstrzyma i nie ukarze sprawców ludobójstwa.
Odpowiedz
7
@ Dziadek
dnia 21.10.2023, 10:22 · Zgłoś
Przyczyny wszystkich wojen to religie i chciwość !!!¡
Odpowiedz
2
@ Gaga
dnia 22.10.2023, 06:57 · Zgłoś
Sprawcy ludobójstwa żyją w chwale jak wygrają wojnę i nikt ich nie rozliczaNie widzisz ze świat zjeżdża po równi pochyłej na zatracenie?
Odpowiedz
14
@ Do bbs
dnia 20.10.2023, 12:54 · Zgłoś
Oby nie...
Ale tak niestety wyglada polska sprawiedliwosc
Odpowiedz
15
@ Bbs
dnia 20.10.2023, 12:53 · Zgłoś
Juz jednego po***ba wypuścili po 5 latach za tojak mojego kolege zabil
Tu moze byc podobnie...
Bo nie poczytalny
Odpowiedz
1
@ Gaga
dnia 22.10.2023, 06:54 · Zgłoś
Wypuścili niepoczytalnego na wolność zamiast do zamkniętej instytucji żeby go leczyli?
Odpowiedz
38
@ Wuuupeee
dnia 20.10.2023, 12:45 · Zgłoś
Nie wiedza czy była założona niebieska karta? Czy nie chcą wiedzieć bo ktoś może po[...] dostać? Wszyscy wiedza tylko oni nie. Gość [...] matkę i się tym chwalił. Zarówno on i jego całe cpunskie otoczenie powinno za to beknąć. W więzieniu wiedza co z takimi ‚PRAWILNIAKAMI’ robić :,) ’po trupach do celu’
Odpowiedz
8
@ Lulu
dnia 20.10.2023, 14:51 · Zgłoś
Skoro wiedziałeś że coś takiego ma miejsce dlaczego nie powiadomiles odpowiednich instytucji. Za tajenie taki rzeczy też jest paragraf
Odpowiedz
29
@ 12345
dnia 20.10.2023, 16:35 · Zgłoś
rodzice Jakuba szukali pomocy w instytucjach państwowych, ale wszyscy rozkładali ręce, bo klasycznie, nic się nie da zrobić do póki komuś nie stanie krzywda.
Odpowiedz
4
@ Trex do @ Wuuupeee
dnia 20.10.2023, 22:08 · Zgłoś
Jak nie wiesz na czym polega niebieska karta to milcz i się nie wypowiadaj. Przecież GOPS czy policja nie będę mieszkać u kogoś w domu przez 24 godziny i pilnować czy czasem ktoś kogoś nie bije. Niebieska karta to pic na wode
Odpowiedz
9
@ Wuuupeee
dnia 21.10.2023, 00:04 · Zgłoś
A czy ja tutaj tłumacze komuś co to jest niebieska karta? Jak nie potrafisz czytać ze zrozumieniem to wracaj do podstawówki tam Cię naucza. Matka próbowała synowi pomoc i z każdej strony dostała ta sama odpowiedz. Dlaczego w artykułach piszą ze rodzina nie była znana policji jak policja tam była bardzo często. Kto próbuje umywać rece? Ciekawe czy Pani krzyżanowska będzie dążyła skąd zwyrol miał ćpanie? A może zrobią z niego świra i wyjdzie po 2 latach?
Odpowiedz
-12
@ Taktak
dnia 20.10.2023, 12:42 · Zgłoś
Jak byś głosował na Konferencje to byś miał juz Karę Śmierci w polskim prawie, trzeba było mądrze wybrać, teraz zakładajcie mu żółte papiery
Odpowiedz
11
@ Szyk przestawny
dnia 20.10.2023, 15:35 · Zgłoś
Nie miał by ignorancie bo kara śmierci jest zakazana w Uni, tzn oczywiście Konfa mogłaby to wprowadzić ale Polska byłaby poza UE.
Odpowiedz
49
@ On
dnia 20.10.2023, 12:36 · Zgłoś
A po co mu zaslaniacie twarz skoro kazdy wiej ak ten zwyrol wygląda ??
Odpowiedz
47
dnia 20.10.2023, 12:35 · Zgłoś
Czas najwyższy wprowadzić kare śmierci w naszym Pieknym kraju.
Odpowiedz
17
@ Dziadek
dnia 20.10.2023, 17:09 · Zgłoś
A gdy się sąd pomyli jak wielokrotnie dywalo to go Ty wskrzesiasz ???
Odpowiedz
5
@ DF
dnia 21.10.2023, 00:21 · Zgłoś
Przecież kara śmierci to ulga, po śmierci nic nie ma, cela dwa na dwa, bez dostępu do telewizora i innych wygód
Odpowiedz
109
@ Jaa
dnia 20.10.2023, 12:34 · Zgłoś
Co??
Jakie leczenie ?
Paka to jest najłagodniejszy wymair kary!!!
DOŻYWOTNIA PAKA TO NAJŁAGODNIEJSZY WYMIAR KARY!!!

GDYBY prawa były inne niż są to powolna męcząca śmierć
Sie mu nalezy!!!
A to co "bylo przyczyna" zgonu mqtki jest juz malo istotne
Czy przecial tętnice czy sie wykrwawila...
Czy jest poczytalny czy nie tez go z niczego nie zwalnia!!!

Z Niczego!!!

DOŻYWOCIE!!!
NAJLEPIEJ W WIĘZIENIU O ZAOSTRZONYM RYGORZE!!!
I DZIENNIE 2X WPI...DOL TAK DLA ZASADY!!!
Odpowiedz
-25
@ Szyk przestawny
dnia 20.10.2023, 15:34 · Zgłoś
Naucz się lepiej pisać analfabeto zanim zaczniesz komentować.
Odpowiedz
11
@ Mariusz
dnia 20.10.2023, 19:56 · Zgłoś
I cela jednoosobowa że szczurami tylko na to zasługuje zwyrol
Odpowiedz
4
@ Yogi
dnia 21.10.2023, 07:35 · Zgłoś
Co wy macie z tym pouczaniem o pisaniu , skoro przyczytałeś i krytykujesz, to znaczy że zrozumiałeś, to jest w Polsce obecnie zakorzenione i krytykowane , i co z tego że będzie umiał pisać jak [...] mać nic więcej nie potrafi , nawet młotkiem sobie w palec przy[...]. Nic tylko [...] ocenianie drugiego człowieka , no bo [...] musi umieć pisać , robić już nic nie musi I nie potrafi , byle ładnie pismo do mopsu napisał , i potem się tak dzieje jak mamy tu opisanego gościa z lewymi łapami , tgz Daj.
Do ...Szyk postawny ..., zajmij się czymś pożytecznym , tobie wyjdzie na zdrowie , i ludzie od ciebie odetchną ,... nawet rodzina będzie szczęśliwa że nie wpierdalasz się do wszystkiego
Odpowiedz
49
@ Sajmon
dnia 20.10.2023, 12:25 · Zgłoś
Oko za oko !
Odpowiedz
67
@ Marta
dnia 20.10.2023, 12:45 · Zgłoś
Alkohol, narkotyki, brał dyscypliny - efekty.
Odpowiedz
48
@ Komandos
dnia 20.10.2023, 12:49 · Zgłoś
Dzieciaki ćpają dla szpanu później przestają sobie radzić. Są efekty i widać jakże ciężka prace policji :)
Odpowiedz
8
@ Xyz
dnia 20.10.2023, 13:24 · Zgłoś
Do komandos. Ale filozof rodziców nie mają te dzieci co w twoim odczuciu cpaja dla szpanu. Jaka rola policji w tym może jeszcze od wychowania mają być ? Może wina nauczycieli też ?
Odpowiedz
51
@ Y
dnia 20.10.2023, 14:14 · Zgłoś
Tak, nauczycieli też. W każdym przypadku, gdy widać, że dziecko jest zaniedbane, opuszcza zajęcia, zachowuje się nieodpowiednio, notorycznie nie odrabia lekcji, a już kategorycznie gdy rodzic nie przychodzi na wywiadówki, obowiązkiem dyrektora szkoły jest wystąpić do Sądu Rodzinnego i Nieletnich o wgląd w sytuacje rodziny. Dlaczego dyrektorzy tego nie czynią, ano dlatego, że zamiatają problemy pod dywan, nie chcą konfliktować się z rodzicami, a przede wszystkim "dbają o dobrą opinię szkoły" w środowisku. Bo przecież u nich jest wszystko w porządku, u nich w szkole przecież nie ma problemów, to właśnie ich szkoła jest tą najlepszą. I dopóki nauczyciele, tak jak dawniej, nie będą wychowywać, a tylko nauczać, to z podobnymi sytuacjami jak ta w Sławęcinie będziemy mieć do czynienia coraz częściej.
Odpowiedz
22
@ Henio
dnia 20.10.2023, 16:32 · Zgłoś
Hmmm. To chyba nie rozwiązanie a nagroda. Zeby tak łatwo odszedł.
Zabójstwo w afekcie, nie był sobą, opętanie plus moze pod wpływem czegoś.
Ludzie tego pokoju powinni iść do obozu pracy, robic cos czego inni nie chcą, jeśli nie pracuje to nie je, prosta sprawa.
Zamiast siedzieć w celi i ryć sobie głowę żeby po wyjściu byc jeszcze wiekszym zwyrodnialcem. Niech sie męczy każdego dnia, by zrozumiał swój ból i dlaczego tam jest.
Odpowiedz
8
@ Mariusz
dnia 20.10.2023, 19:55 · Zgłoś
O jakim Ty wyjściu mówisz gość powinien do końca swoich dni siedzieć w izolatce Ewa po 10 latach starać się o karę śmierci, za to co zrobił nie ma litości
Odpowiedz
11
@ sowa
dnia 21.10.2023, 07:52 · Zgłoś
Pokolenie - "róbta co chceta"...,
Odpowiedz
17
@ M
dnia 21.10.2023, 09:59 · Zgłoś
W jakim afekcie? Rano zabił matkę i czekał do popołudnia na ojca. Coś w głowie się poprzestawiało a nie żaden afekt.
Odpowiedz
8
@ M
dnia 21.10.2023, 10:06 · Zgłoś
Szczęście mieli dziadkowie, że ich też nie odwiedził i siostra, że jej nie było.
Ale może ich nie miał w planie zabić. W afekcie ze szczególnym okrucieństwem to chyba taki paradoks.
Odpowiedz
-3
@ dragoness
dnia 21.10.2023, 12:23 · Zgłoś
"W każdym przypadku, gdy widać, że dziecko jest zaniedbane, opuszcza zajęcia, zachowuje się nieodpowiednio, notorycznie nie odrabia lekcji, a już kategorycznie gdy rodzic nie przychodzi na wywiadówki, obowiązkiem dyrektora szkoły jest wystąpić do Sądu Rodzinnego i Nieletnich o wgląd w sytuacje rodziny." Guzik pan wiesz, panie Y, o procedurach jakie w takich wypadkach obowiązują, a jeszcze mniej o tym, co robi szkoła.
Odpowiedz
9
@ Red
dnia 21.10.2023, 13:40 · Zgłoś
No teraz niech chłopczyk szykuje zwieracz dla recydywy
Odpowiedz
1
@ Y
dnia 21.10.2023, 20:14 · Zgłoś
Dodam tylko, że dyrektor jak w takim wypadku nie powiadomi Sądu naraża się nawet na trzy lata pozbawienia wolności. Są to przepisy, które obowiązują wprawdzie dopiero od kilku miesięcy, ale skąd pani może o tym wiedzieć. Pani jest przecież tylko nauczycielką angielskiego.
Odpowiedz
-3
@ dragoness
dnia 21.10.2023, 23:52 · Zgłoś
"O czym trzeba pamiętać przy informowaniu instytucji zewnętrznych?
W sytuacjach, w których niewymagane jest wszczęcie postępowania z urzędu (np. uporczywy brak współpracy rodzica ze szkołą) należy wyczerpać wszystkie możliwości z poziomu szkoły. Dążyć do poprawy sytuacji, a dopiero gdy rozwiązania zawiodą, kierować sprawę do zewnętrznych instytucji." - to miałam na myśli, mówiąc o procedurach wewnątrzszkolnych, o których nie ma pan pojęcia.
Odpowiedz
-2
@ Y
dnia 22.10.2023, 09:08 · Zgłoś
Procedury szkolne muszą być zgodne z ustawodawstwem i powinny być wdrażane i respektowne. Widzę jak to wygląda w otaczającej rzeczywistości, tylko teoria. Zważając na pani opinie i sposób myślenia z jakim mamy często kontakt na j4u, to powiem, że nie byłbym zdziwiony gdyby Jakub ze Sławęcina był panu uczniem.
Odpowiedz
-1
@ roho
dnia 22.10.2023, 14:49 · Zgłoś
Do Y. Pięknie powiedziane. Może ta Pani, której się wydaje, że zna się na wszystkim, zamilknie.
Odpowiedz
0
@ Y
dnia 22.10.2023, 18:35 · Zgłoś
Ta pani cytuje tylko Rozporządzenia i Ustawy, o których jak widać nauczyciele nie mają pojęcia. Nic dziwnego, jedyne ich myślenie to kolejna podwyżka wynagrodzeń.
Odpowiedz
-2
@ dragoness
dnia 22.10.2023, 21:24 · Zgłoś
Pieski szczekają, a szkołę widzieli ostatni raz jak ich z niej wyrzucano.
Pan Y to w jakim charakterze pracuje w szkole, skoro tak arbitralnie wypowiada się o procedurach? Proszę się pochwalić. I nie próbować mnie obrażać, bo będzie to pana drogo kosztowało.
Odpowiedz
Dodaj komentarz
Piszesz jako:

Serwis Jaslo4u.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania i redagowania komentarzy niezwiązanych z tematem, zawierających wulgaryzmy, reklamy i obrażających osoby trzecie. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za treść komentarzy zgodnie z Polskim Prawem i normami obyczajowymi. Pełne zasady komentowania dostępne na stronie: Regulamin komentarzy

Panel Logowania

Wiesz coś ciekawego? Poinformuj nas o tym!
Wiesz coś, o czym my nie wiemy?
Chcesz podzielić się z nami informacjami?
Napisz do Redakcji lub wypełnij poniższy formularz.
Treść (wymagana):
Kontakt (opcjonalnie):
Kontakt z redakcją:

Mailowo: [email protected]
Telefonicznie: 508 772 657