Korzystając z portalu Jaslo4u.pl wyrażasz zgodę na użytkowanie mechanizmu plików cookie. Mechanizm ten ma na celu zapewnienie prawidłowego funkcjonowania portalu Jaslo4u.pl. Korzystając ze strony akceptujesz Politykę Prywatności portalu Jasło4u.pl

Jaślanie zapłacą wyższy podatek od nieruchomości. Podwyżka ma zrekompensować spodziewany wzrost opłat za śmieci

130

Rada Miejska Jasła podjęła dzisiaj uchwałę w sprawie wysokości podatku od nieruchomości. Stawka jaka obowiązywać będzie w przyszłym roku od budynków mieszkalnych wyniesie 0,88 zł za metr kw. To o 0,08 zł więcej, niż w roku bieżącym. Zdaniem władz miasta podwyżka stawek podatku od nieruchomości jest konieczna, aby pokryć część kosztów związanych z obsługą systemu gospodarowania odpadami. Tym samym mieszkańcy Jasła nie zapłacą wyższych stawek za odbiór śmieci w 2024 r.

Dyskusje na temat stawek podatków i opłat, jakie zobowiązani są uiszczać mieszkańcy Jasła, za każdym razem budzą olbrzymie emocje. Nie inaczej było podczas czwartkowej sesji nadzwyczajnej Rady Miejskiej Jasła. Radni debatowali nad projektem uchwały dotyczącym podniesienia stawek podatku od nieruchomości.

W przyszłym roku stawka podatku od nieruchomości, w przypadku budynków mieszkalnych wzrośnie o 0,08 zł za 1 m kw. W stosunku do stawki obowiązującej w bieżącym roku. Decyzja władz miasta podyktowana jest koniecznością znalezienia środków, które pokryć mają część kosztów związanych z obsługą systemu gospodarowania odpadami. Urzędnicy szacują, że w przyszłym roku koszt gospodarowania odpadami wyniesie 12 983 520,80 zł. Do zbilansowania kosztów odbioru odpadów potrzebne jest jeszcze 2 016 520,80 zł. Różnicę tę pokryć mają właśnie środki z tytułu podwyżki podatku od nieruchomości.

„Polityka odpadów leży w gruzach”

Przeciwko podwyżkom opowiedziała część radnych, w tym Krzysztof Czeluśniak. - Panu burmistrzowi współczuję. Rozumiem, że polityka odpadów leży w gruzach. Nie widać alternatywy. Kowalski zapłaci te 0,50 zł czy 0,80 zł. Dla kogoś w skali roku może to jest dużo, jeśli ma 1000 m kw. i jakieś nieruchomości to są to ogromne pieniądze. Jeśli sobie ktoś z tego sprawy nie zdaje, to jak ma odwagę niech podniesie rękę. My, jako klub Jaślanie będziemy głosować przeciwko – oznajmił K. Czeluśniak.

„To wszystko obciąża mieszkańców, nas”

Krytycznie do projektu uchwały ustosunkował się również radny Jan Pierzchała. - Mamy problem, ale nie od dzisiaj ani od roku. Jak sobie przypominacie na tej sali grzmiałem, aby poczynić starania i wykorzystać środki unijne i wybudować sortownie oraz spalarnię na tym terenie. Takie działania ze strony pana burmistrza nie zostały podjęte. Nie może być tak, że co roku będziemy podnosić podatek od nieruchomości, aby wyrównać zaległości od śmieci – uważa radny Pierzchała. - Dwa dni temu mówiłem, że nie wyrażę zgody na to absolutnie, bo to wszystko obciąża mieszkańców, nas. Tyle programów było prorodzinnych. Widzimy jak dbamy o rodziny wielodzietne, że dzisiaj obciążamy najuboższe rodziny podwyżkami, aby pokryć koszty za śmieci, bo nie chciało się poczynić żadnych starań – dodał.

„Demagogię pan uprawia” - skwitował burmistrz Pabian

Włodarz miasta nie szczędził gorzkich słów w kierunku radnego Jana Pierzchały. - Wstyd mi za pana, że już kolejną kadencję jest pan radnym, a taką demagogię uprawia i głupoty opowiada. Powinien pan wiedzieć, jak w ogóle funkcjonuje budżet miasta po tylu latach bycia radnym. Taka jest prawda. Ja bym bardzo chciał, żeby mi pan powiedział, jakie to ogromne obciążenie gotujemy wielodzietnym rodzinom? Co ma wielodzietność wspólnego z tym tematem, proszę mi powiedzieć. Ja się odniosę wprost to pana wypowiedzi, do tych głupot, które usłyszałem, bo inaczej tego nie nazwę. Statystyczne mieszkanie ma 60 m kw. 60x 0,08 zł – daje 4,80 zł podwyżki. Mniej więcej, w zależności od tego w jakim budynku jest mieszkanie może to być 10 m kw., 40 m kw. razy 0,04 zł to 1,60 zł maksymalnie. Mamy 6,20 zł za cały rok podwyżki. Proszę podzielić to przez 12 miesięcy. Daje nam to 0,50 zł dla 1 lokalu mieszkalnego. O czym pan tu mówi? Dlaczego pan tutaj te bzdury tak głośno wygłasza? - dopytywał burmistrz Pabian.

Według radnego Bogdana Ziemby obecne proponowane stawki podatku od nieruchomości są najkorzystniejszym rozwiązaniem dla mieszkańców Jasła. - Chcielibyśmy, żeby w przyszłym roku powstały nowe drogi, remontowali je, śmieci na czas były usuwane z naszych domów, a dzieci chodziły do ładnych i nowoczesnych szkół, dlatego nie możemy nie dostrzegać i zakłamywać rzeczywistości, nie możemy zachowywać się jak przysłowiowy marzący chłopiec w wierszu Juliana Tuwima – podkreślał. - Kilka sesji temu pan rady Pierzchała zaproponował jak rozwiązać sprawę śmieci. Kupić malutką kopareczkę i działkę w okolicy Magurskiego Parku Narodowego w Krempnej – dodał.

Uchwała w sprawie przyjęcia stawki podatku od nieruchomości została przyjęta 8 głosami za, 5 przeciw, 2 radnych wstrzymało się od głosu, nie głosowało 6 radnych.

id

Reklama

Komentarze: 129

Dodaj komentarz Widok:
2
@ [...]ek71
dnia 16.12.2023, 23:57 · Zgłoś
kto wpadł na pomysł remontu mostu na obwodnicy (w godzinach szczytu) ... fajne epitety by usłyszał o sobie i rodzince ... brawo ... dalej tak i nie dziwcie się że ktos kogoś nazywa [...] czy [...]
Odpowiedz
3
@ pol
dnia 16.12.2023, 19:52 · Zgłoś
Dla czego Krosno ,Gorlice mają dobrych i gospodarnych włodarzy a Jasło ciągle trafia na karierowiczów ??
Odpowiedz
3
@ Wojtek
dnia 16.12.2023, 17:23 · Zgłoś
Do Damian - Masz rację . Tych radnych co głosują za podwyżkami , za brakiem inwestycji i miejscami pracy należy zapamiętać i przy wyborach w kwietniu 2024 roku wykasować ich na zawsze jako radnych.
Odpowiedz
6
@ Szafa Staszka
dnia 16.12.2023, 11:37 · Zgłoś
Dyzio marzyciel pracuje na rzecz Wojtka [...]Ciemny ludzie nie daj się kolejny raz wykiwać...
Odpowiedz
6
@ ryba
dnia 15.12.2023, 23:23 · Zgłoś
rekiny biznesu. podnosić podatki, zaciągać kredyty podnosić i zaciągać. tak właśnie "rządzicie", wy [...]
Odpowiedz
11
@ Tuskon
dnia 15.12.2023, 21:14 · Zgłoś
Może któreś dziecko w GEN wymyśli ekologiczną spalarnie śmieci i będzie tanio .Może SM zlikwidować i znajdą się pieniądze na śmieci ?
Odpowiedz
-2
@ dragoness
dnia 15.12.2023, 19:28 · Zgłoś
Według większości komentatorów bardziej będzie opłacało się miesięcznie płacić za śmieci około 10 zł więcej, niż o 50 groszy podatku więcej. Tak się kończy deforma edukacji i stawianie na religię i HiT zamiast na matematykę.
Odpowiedz
-3
@ Dragones ty już nic nie pisze
dnia 15.12.2023, 22:42 · Zgłoś
Twój tok myślenia to jest ... Jakk piosenka leady Pank ty nie rozumiesz że i tak za wszytko zapłacić musi Kowalski i to do prywatnej firmy wes już nic nie mów zresztą czemu bronisz układu który wspiera PIS
Odpowiedz
3
@ dragoness
dnia 16.12.2023, 08:30 · Zgłoś
Bronię lepszego rozwiązania, ale ty nie zrozumiesz, bo ci nienawiść na mózg padła.
Odpowiedz
10
@ QQrQ
dnia 15.12.2023, 18:18 · Zgłoś
Gospodarkę odpadami uwaliła òwczesna burmistrz kurowska...i tyle w temacie.
Odpowiedz
5
@ Do Qqq
dnia 15.12.2023, 22:43 · Zgłoś
Przewodniczącym by pan Rąk a jej zastępca był kto Pan Pabian
Odpowiedz
12
@ Bogdan
dnia 15.12.2023, 13:52 · Zgłoś
Proszę o podanie kto głosował za. Gdyby kiedyś Pani Burmistrz działała inaczej to teraz też mielibyśmy inną sytuację. Podanie tych co głosowali za pomoże w głosowaniu podczas wyborów w 2024 r. Panie Burmistrzu trochę więcej pokory. To Pan jest dla mieszkańców a nie
odwrotnie Buta jest grzechem.
Odpowiedz
5
@ Rjs
dnia 15.12.2023, 12:58 · Zgłoś
No i mamy zielona wyspę. Kilka kolchozow do okola i pensje najnizazz która starcza od miesiąca do miesiąca. Tak, żeby robol mógł przyjść do pracy i cieszył się że ja ma. A gdzie życie? Pracuje się żeby żyć a nie żyje żeby robić. Pseudo biznesmen jasielscy którzy r... Cie na każdym kroku
Odpowiedz
2
@ xtr
dnia 15.12.2023, 12:47 · Zgłoś
OK wpisałem odwrotnie Jasło 27.50 Tarnów 22,50 te dane z uchwał.pozdrawiam
Odpowiedz
1
@ xtr
dnia 15.12.2023, 12:45 · Zgłoś
Fiki /Miki u Gromyki masz cennik. Miki ty czytaju i pisati czy cię zamroziło..
JASŁO b) związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej oraz od budynków mieszkalnych lub ich części zajętych na
prowadzenie działalności gospodarczej - 22,50 zł od 1 m2
Budynki mieszkalne: 0,80 zł (stawka w 2022 r. - 0,64 zł)

Tarnów a/gospodarczej oraz budynki mieszkalne lub ich części zajęte na prowadzenie działalności gospodarczej: 27,50 zł
) mieszkalnych - 0,65 zł od 1 m2 powierzchni użytkowej,
Tarnowscy radni nie przyjęli podczas czwartkowej (9 listopada) nadzwyczajnej sesji rady miasta uchwały w sprawie podwyżek podatku od nieruchomości.

Fatycznie w Kielcach drożej Podatek od nieruchomości Kielce 0,82 zł
Odpowiedz
2
@ miki
dnia 15.12.2023, 16:19 · Zgłoś
Mieszkam na slasku i juz za ten rok placilem 1 zl za m2, a w 2022 0,80 zl. Za garaz placilem w tym roku 9.71 zl za m2 , a za grunty pozostale 0.61 zl czyli wiecej niz WY Jaslanie zaplacicie w przyszlym roku.
Odpowiedz
1
@ Bogdan
dnia 16.12.2023, 17:22 · Zgłoś
Jeśli tam tak źle przyjedź do "dobrobytu" w Jaśle.
Odpowiedz
-14
@ miki
dnia 15.12.2023, 10:03 · Zgłoś
88 groszy i panika ? Dla przypomnienia wiele miast w Polsce juz ma od zeszlego roku dzieki polskiemu ladowi maksymalne stawki podatku od nieruchomosci. Wy mieszkancy Jasla macie stawki symboliczne.
Odpowiedz
9
@ rwetest
dnia 15.12.2023, 10:01 · Zgłoś
A czy ktos mógłby napisać czym zajmuje sie i gdzie obecnie pracuje radny Filip urzędujący ze na stadionie w rafinerii?
Odpowiedz
11
@ On
dnia 15.12.2023, 08:12 · Zgłoś
Ja bym się pierwsze pozbył innych śmieci
Odpowiedz
19
@ majkel111
dnia 15.12.2023, 08:06 · Zgłoś
Słusznie prawi radny Ziemba 'chcielibyśmy"... i na tym się kończy...tak jak ścieżkę rowerową w centrum miasta.
Odpowiedz
3
@ 0,8 gr
dnia 15.12.2023, 07:53 · Zgłoś
Nikt tego nie policzył?
0,8 gr czy 0,8 zł. A może 0,08 zł.
Oj, nie uważali na lekcjach matematyki
Odpowiedz
7
@ hmhm
dnia 15.12.2023, 07:58 · Zgłoś
licząc to 80m2 mieszkanie to podwyżka w skali roku 6,4zł miesięcznie to 50gr...
gdyby nie to to byśmy mieli śmieci o 10 zł miesięcznie większe od osoby to łatwo policzyć co jest opłacalne. radni co są przeciwko działają na szkodę mieszkańców aby się tylko pokazać wybory wyboryyyyyyyyyyy
Odpowiedz
12
@ Trex
dnia 15.12.2023, 07:52 · Zgłoś
Ten Czeluśniak i Pierzchała to zrobił coś pozytywnego przez wszystkie
lata czy tylko jęzorami potrafią mielić?
Odpowiedz
12
@ janek
dnia 15.12.2023, 10:09 · Zgłoś
Już samo to zrobili sprzeciwiając się pabianowi co do podwyżek podatku .a co zrobił ten szkodnik z resztą kolesi z UM .Jedynie degradacja Jasła i SAME GŁUPOTY to ich wynik pracy za nasze monety .W niektórych miastach prawdziwi burmistrzowie nawet obniżali podatki
Odpowiedz
6
@ Dragon
dnia 15.12.2023, 13:24 · Zgłoś
2 tys.miesiecznie za głosowanie na nie pod koniec kadencji to faktycznie wyczyn nie lada.Policzmy, kadencja obecnej rady miasta to 5 lat czyli 60 miesięcy razy 2000zł. 120 000 złTyle między innymi według rachunku zarobił Jeden! Radny z naszych pieniędzy. No to faktycznie warto teraz krzyczeć, apelować, pisać po internecie życzenia bo koniec kadencji się zbliża i znowu pieniążki będą plynęły na konto co miesiąc a miasto Jasło? A co tam Jasło, ważne żeby kasa się na koncie zgadzała
Odpowiedz
2
@ Do TRex ty radny
dnia 15.12.2023, 22:46 · Zgłoś
Ty jako radny ekipy burmistrza wiesz że zrobili obaj więcej niż ty za tą jedną kadencję a to że ty ... Ludzie widzą i gwizdka na ciebie a ich i tak wybiorą niestety tobie zostaje tylko rada ... Ale parafialna
Odpowiedz
13
@ Brzyszczki
dnia 15.12.2023, 07:33 · Zgłoś
Krysiu, a znów za podwyżkami ???
Odpowiedz
5
@ brzyszczki
dnia 15.12.2023, 13:35 · Zgłoś
No niby tak, ale myślę że nie - sama nie wiem
Odpowiedz
4
@ Do Krysi Krysia
dnia 15.12.2023, 22:49 · Zgłoś
Krysia no ciężko ci będzie nas przekonać i nanic Mikołaj i paczki za publiczne za nic leżenie krzyWm w kościele niestety cóż fajnie. Było
Odpowiedz
24
@ jaślok
dnia 15.12.2023, 07:19 · Zgłoś
Jakim ignorantem trzeba być żeby w przypadku burmistrza pabiana demagogią nazywać argumenty popierające podwyższanie podatków w celu zatrzymania ich w kieszeni obywateli? Panie pabian nawet jakby to było 1 zł dla przeciętnej rodzinki to mają oni prawo zatrzymać te pieniądze i dołożyć do batona czy drożdżówki dla dziecka niż co roku wydawać na łatanie budżetu którego wy nieudolnie potraficie nie spinać i rządzicie tak że co roku od mieszkańców wyciągacie pieniądze. Tu nie chodzi o wysokość wzrostu podanku mieszkalnego tylko o trend podwyższania podatków, w tym roku kilka złoty ale po paru latach kilkadziesiąt czy kilkaset. Takie wzrosty opłat zacierają się wizualnie a ludziom nagle brakuje na chleb w sklepie. Demagogie to pan pabian uprawia pisząc takie [...] argumenty.
Odpowiedz
-7
@ Do jaślok
dnia 15.12.2023, 07:29 · Zgłoś
Idź o 11 w sobotę do Kauflanda i powiedz tym setkom ludzi pchającym wypchane wózki że brakuje na chleb. Hahaha haha
Odpowiedz
13
@ jasio
dnia 15.12.2023, 07:43 · Zgłoś
nadrabiaja diete zza granicy gdzie zarli chleb tostowy i konserwy z polski, pomidor tylko od swieta
Odpowiedz
4
@ Do jaslok
dnia 15.12.2023, 10:12 · Zgłoś
To ludki z gminy co dzieci za granicą są to nie jaś loki to [...] przyjeżdża na zakupy
Odpowiedz
13
@ janek
dnia 15.12.2023, 10:21 · Zgłoś
A kto nadzoruje np;MOSiR pracują emeryci ,inne urzędy po[...]ki i emeryci (czyżby nepotyzm) osobiście nie mam nic przeciwko nim ,ale kiedy młodzi ludzie mają wyrobić lata na emerytury żyć tu w jaśle i zarabiać na swe rodziny jak to towarzystwo blokuje etaty .Nie każdy nadaje się do zbioru szparag czy pracować w szklarniach ,zresztą nie po to się uczyli .KIEDY DOPUSZCZĄ MŁODĄ KREW by było normalnie .
Odpowiedz
8
@ jaślok
dnia 15.12.2023, 11:12 · Zgłoś
Niezły z ciebie [...] :) Latka lecą a ty nie zauważasz różnicy między zarobkami a tym jak inflacja dowala ceny produktów i najniższa krajowa czy pińcset plus tego nie równają. Pamiętaj że każda zarobiona złotówka jest twoja, moja, nasza, zarobioną złotówką i każdy godzący się na coroczne zabieranie jej w formie podatku jest [...], jeśli rządzący mają problem z jakimś tematem i nie potrafią spiąć budżetu tylko co roku proszą o pieniądze obywateli (nawet jeśli są to groszowe sprawy) to są złymi rządzącymi bo kwestie odbioru odpadów można tak zorganizować tak żeby mieszkańcy do tego nie dokładali. Takimi rządzącymi może być każdy, ja też pójdę na stołek, wezmę kasę, jak będzie jakiś problem podwyższę podatki żeby Jaślanie go swoimi pieniędzmi rozwiązywali, tak można rządzić do końca świata, takie rządy weryfikują pozorantów a nie ludzi mających pomysł na organizację miasta, a po latach ze złotówek zrobią się setki !
Odpowiedz
1
@ pol
dnia 16.12.2023, 19:57 · Zgłoś
To fakt. nie da się ukryć.
Odpowiedz
0
@ byku
dnia 20.12.2023, 18:05 · Zgłoś
sama jestes po[...]kiem droga koleżanko.
Odpowiedz
4
@ MARYYYLA
dnia 15.12.2023, 07:19 · Zgłoś
MARIA KLUZ była przeciw dopłacie do śmieci mieszkańcom szok !!!
Odpowiedz
5
@ Przestań pisać
dnia 15.12.2023, 10:11 · Zgłoś
Przestań radę napisać głupoty nie była w jakiej dopłacie przecież wyciągnięte z podatków kowalskiemu z kieszeni pieniądze i dano na zapłatę śmieci jakieś prywatnej firmie przecież nie zapłacili urzędnicy tylko Kowalski zapłacił za te śmieci trzeba to czytać ze zrozumieniem
Odpowiedz
1
@ AntyJasło
dnia 18.12.2023, 23:46 · Zgłoś
Jareniówka 24 złote od osoby- Gmina Jasło, Gamrat Miasto Jasło 35 zł od osoby??? Jaka ta dopłata i skąd różnica?
Odpowiedz
21
@ Nikol
dnia 15.12.2023, 06:56 · Zgłoś
Wstyd i żenada tylko podwyżki a dworzec kolejowy
jak z horroru , przejście podziemne to toaleta i miejskie
szalety [...] że nie można tam przejść może władze
tym by się zajeli
Odpowiedz
3
@ pol
dnia 16.12.2023, 20:01 · Zgłoś
Władza ten temat porusza przed wyborami ,a tak na prawde to ma wywalone i do puki przy wyborach nie kopniemy ich w [...]e to będzie w Jaśle [...]ostwo.
Odpowiedz
6
@ Andre
dnia 15.12.2023, 06:44 · Zgłoś
A kiedy będzie niższy ?
Odpowiedz
2
@ ala
dnia 16.12.2023, 20:03 · Zgłoś
Nie pod żądami tych bez radnych.
Odpowiedz
16
@ wyborca
dnia 15.12.2023, 06:08 · Zgłoś
wstyd  żenada kompromitacja hańba frajerstwo, nie wracajcie na listy wyborcze bo nie macie po co, będziemy pamiętać
Odpowiedz
11
@ @@
dnia 15.12.2023, 10:18 · Zgłoś
Będzie jak z posłanką, tyle narzekania a ponad 20 tyś. poparcia w Jaśle. Na wiosnę wystartują ci sami na burmistrza i radnych to z kogo wybierać? Operatywni ludzie prowadzą swoje biznesy i nie będą startować w wyborach.
Odpowiedz
10
@ Jaslanin
dnia 15.12.2023, 06:01 · Zgłoś
Zamiast dni wina dajcie pieniądze na śmieci
Odpowiedz
19
@ Prl
dnia 15.12.2023, 06:52 · Zgłoś
Zamiast GEN -ów i inkubatora też była by spalarnia
Odpowiedz
6
@ Żartowniś
dnia 15.12.2023, 09:38 · Zgłoś
Ale Jasło nie ma kosmodromu żeby śmieci w kosmos wywozić, bo na spalarnie to jak znam życie nikt w okolicy się nie zgodzi
Odpowiedz
2
@ AntyJasło
dnia 18.12.2023, 23:40 · Zgłoś
Spalajcie śmieci w GENie? Wymyślcie metodę i odbierzcie Nobla
Odpowiedz
29
@ Marcin.
dnia 15.12.2023, 01:47 · Zgłoś
Burmiszcz*, to wierny naśladowca Maryji z Dąbrówki. Ona zaczęła głupotę i zablokowała budowę spalarni, on jej uczeń i następca, nie zrobił nic, aby rozwiązać problem śmieci w Jaśle. Mam nadzieję, że ludzie w końcu zmądrzeją i wywala go z urzędu i wybiorą w końcu osoby, z pomysłem na miasto, a nie przyniesione w teczce.
Inna sprawa, to radni, którzy nie głosowali, gdzie byli? Przerwa na kawę się przedłużyła, czy dieta wpadła, więc poszli do domu? [...] już tym towarzystwem specjalistów od nic nie robienia.
*pisownia celowa
Odpowiedz
22
@ Prl
dnia 15.12.2023, 06:51 · Zgłoś
Myślę że ci którzy nie głosowali zrobili taktyczny unik. W końcu w marcu nowe wybory, należy zatem unikać sesji z trudnymi decyzjami.
Odpowiedz
13
@ janek
dnia 15.12.2023, 09:59 · Zgłoś
Zniszczyła ta banda Jasło ,najtaniej by było zrzec , odebrać (jakiś sposób jest) prawa miejskie i wybrać SOŁTYSA ,rada sołecka zbierała by się społecznie .Dla wsi Jasło na jaką ją skazali LEŚNE [...]KI z UM TO NAJLEPSZE ROZWIĄZANIE , by się ich pozbyć ,by przestali szkodzić społeczeństwu JESZCZE ZA NASZE MONETY .
Odpowiedz
20
@ Lojer
dnia 15.12.2023, 00:56 · Zgłoś
Radni którzy nie głosowali niech już złożą swoje mandaty. Szkoda że zasiadają w
Odpowiedz
3
@ ja
dnia 15.12.2023, 00:27 · Zgłoś
niektórzy ze znajomościami się śmieją. wystarczy nie dokończyć budowy i mieszkać. znam parę osób co wynajmują mieszkania w .. budowie .. w budynku gospodarczym..
Odpowiedz
5
@ Ela
dnia 15.12.2023, 00:11 · Zgłoś
W nieznajowej tyle miejsca
Odpowiedz
-2
@ R
dnia 15.12.2023, 08:33 · Zgłoś
Niestety działki nie na sprzedaż. Może na Ciechani? Bo generalnie pomysł Pana Bardzo Mądrego [...](mam nadzieję że nikogo nie obrażam?) jest ok. Plus tej lokalizacji jest taki, że ta część parku jest zamknięta więc [...] śmieci można by tam zakopać.
Odpowiedz
13
@ do młodego
dnia 14.12.2023, 23:57 · Zgłoś
masz racie czy? oni podobno rodzina jakaś ? czy to prawda? stadion chcieli zbudować podobno za 40 Milionów złotych? po co taki nie wystarczy piękny i mały za 20 milinów dla 1500 tys ludzi a ni dla 15 tys?
Odpowiedz
25
@ Mlody
dnia 14.12.2023, 23:12 · Zgłoś
Pabian pakuj sie razem z Węgrzynem.
Odpowiedz
14
@ maki
dnia 15.12.2023, 09:57 · Zgłoś
I niech wezmę ze sobą Sobczyk, Ziembe, Kluz i Dziedzic. Chodzą plotki po rynku że cała ta ekipa już bez Ryszarda Lwie Serce mocno pracuje na to żeby Pan Kostrząb był burmistrzem a oni grupą trzymającą władzę w mieście.
Odpowiedz
9
@ rwetest
dnia 15.12.2023, 10:03 · Zgłoś
Radna Kluz nie jest w tej grupie bo ona stawia na Czelusniaka .
Odpowiedz
9
@ Do mąki
dnia 15.12.2023, 10:07 · Zgłoś
A kto to ten Kostrząb skąd jest typek morze jastrząb nie burmistrza Jasła wybiorą jaslanie z Jasła tego typa nik nie znasory ja zagłosuje na kogoś kto jest z miasta Jasła a nie nie wiadoma z kad może z katowni
Odpowiedz
-1
@ janek
dnia 15.12.2023, 22:59 · Zgłoś
Już bym wolał Czeluśniaka niż pabiana (niech jedzie z powrotem lody kręci w Norwegii)
Odpowiedz
0
@ Do mąki mąki
dnia 17.12.2023, 05:20 · Zgłoś
Pierwsze polecam zakup słownika bo się tego czytać nie da. A dwa rusz mózgiem bo narazie jedyne czym ruszasz to kupą w spodniach
Odpowiedz
2
@ Bogusław z Jasła.
dnia 17.12.2023, 11:48 · Zgłoś
Nie znam osobiście ani nie wiem jakie wykształcenie ma Pan Kostrząb. Słyszałem że pracuje w Brzostku w urzędzie. Podobno gościu jest niesamowicie operatywny i z inicjatywą. Mieszkańcy tego małego miasta mówią o nim w samych superlatywach. Wydaje się nieistotne skąd jest ale ważne aby uratował ł nasze zmierzające do upadku miasto. Do tej pory niestety
Nasz Gród nie miał szczęścia do Burmistrza chociaż byli oni czy ona z Jasła czy
okolic.
Odpowiedz
9
@ Radny
dnia 14.12.2023, 22:48 · Zgłoś
Na wiosne kolejna podwyzka.
Odpowiedz
7
@ Riko
dnia 14.12.2023, 22:23 · Zgłoś
Pisałem o tym wcześniej że podatki i opłaty będą wyższe jednego tylko nie rozumiem gdzie oni widzą rekompensatę dla ludzi dosłownie prawnie okradają ludzi na widzimisię jak tylko zamarzą sobie bo zapewne brakuje im na premie i takim sposobem odzierają człowieka z ostatniego grosza zachowują się jak typowa lichwa niech więcej dadzą cyganom i tym podobnym wrrrrr.
Odpowiedz
-7
@ polit
dnia 14.12.2023, 22:20 · Zgłoś
Nie wiem o co ten zgiełk. Średnioroczna inflacja w Polsce w 2023 r. wyniesie ok. 12% i to jest wskaźnik miarodajny a nie miesiąc do miesiąca pod koniec roku. W tej sytuacji z podwyżki 10% podatku od nieruchomości władze samorządowe nie muszą się tłumaczyć, a co najwyżej władze krajowe z inflacji. Przedwyborcza demagogia i asekuranctwo nieobecnych aż krzyczą. Brawo dla tych normalnych, którzy nie bali się zagłosować za.
Odpowiedz
4
@ kolkraczek
dnia 14.12.2023, 23:18 · Zgłoś
Ty radna weś sie nie osłabiaj, wiem że cię stać, bo zarabiasz krocie z publicznych pieniadzy, ale nie pisz idiotyzmów ze inflacja to 12 % bo na 1 listopada to tylko 5% i nie miej o sobie takiego mnie mania ze ... Brawo dla tych normalnych, którzy nie bali się zagłosować za. troszkę pokory !!!
Odpowiedz
4
@ ty nie uk
dnia 14.12.2023, 23:20 · Zgłoś
Inflacja w Polsce w listopadzie 2023.
Nowe dane skomentowali eksperci Polskiego Instytutu Ekonomicznego. "Inflacja w listopadzie pozostała stabilna na poziomie 6,5 proc.. Dane GUS wskazują, że to głównie efekt skokowego wzrostu cen paliwa - te
Odpowiedz
13
@ [...]
dnia 14.12.2023, 22:04 · Zgłoś
Zima wasza...wiosna Nasza...
Odpowiedz
29
@ Ola
dnia 14.12.2023, 22:00 · Zgłoś
Panie pabian już dziękujemy panu . Na dużą literę nie zasługujesz. Podatki podnoszą ale tylko w mieście na wsi podatków nie podnoszą i tam nie trzeba dopłacać do śmieci tylko na Jaśle jak na wsi płacą od osoby 50 zł na kw a my 105 zł o 55 zł więcej i dalej wam mało . Więc pytam dlaczego tak jest jeśli mamy to samo śmietnisko w Wolicy co gmina . Nasuwa mi się tylko jedna odpowiedź że w gminie mają mądrzejszych radnych . Więc przy wyborach pamiętajcie kto był za podwyżka . A może pójdziemy pod urząd ?
Odpowiedz
24
@ xddddddd1
dnia 14.12.2023, 21:58 · Zgłoś
dlaczego wszędzie na świecie robi sie na śmieciach biznes tylko w Polsce ludzie utrzymują komuś ten biznes?
Odpowiedz
20
@ xddddddd1
dnia 14.12.2023, 21:58 · Zgłoś
zabrać urzędnikom auta i premie wtedy nie będzie trzeba wprowadzać podwyżek
Odpowiedz
22
@ Olo
dnia 14.12.2023, 21:55 · Zgłoś
Podwyżki za śmieci były do przewidzenia, ale mam pytanie dlaczego 6 radnych nie głosowało? Nie wiedzieli jak?
Odpowiedz
-20
@ Jks jks
dnia 14.12.2023, 21:41 · Zgłoś
Stadion dla jasła
Odpowiedz
25
@ Piotr Owicz
dnia 14.12.2023, 21:46 · Zgłoś
Poproś Pana Piotra Rycerskiego, który przed wyborami jaślanom obiecywał wszystko to i tobie też obieca.
Odpowiedz
40
@ do Jks
dnia 14.12.2023, 22:33 · Zgłoś
Stadion dla Jasła jest w Czeluśnicy, a obwodnice dla Jasła są w : Bieczu, Czudcu, Strzyżowie, nie wspominając o innych, dużo mniejszych miejscowościach.
To pokazuje skalę upadku tego miasta (+budynek dworca PKP- jako perła w koronie).
Odpowiedz
30
@ krośnianin
dnia 14.12.2023, 21:39 · Zgłoś
Proponuję drodzy jaślanie dalej wybierać polityków, którzy dbają o interesy Krosna i innych, a wam stawiają kapliczki i pomniki - dobrze wam to idzie.
Odpowiedz
1
@ AntyJasło
dnia 18.12.2023, 23:33 · Zgłoś
POpieram! Tylko radni i burmistrz popierający rozwój miasta Krosna są gwarancją rozwoju i sukcesu dla miasta Krosna
Odpowiedz
26
@ xyx 2000
dnia 14.12.2023, 21:34 · Zgłoś
Tak długo jak Jasłem będą rządzić ludzie nieudolni i tak zwani radni bezradni mieszkańcy będą płacić coraz większe podatki.Wybory już w przyszłym roku pokażmy że można wybrać ludzi mądrych , anie [...].
Odpowiedz
-3
@ R
dnia 14.12.2023, 21:57 · Zgłoś
Czyli kogo? Dyzio czy [...]?:)))
Odpowiedz
3
@ dragoness
dnia 14.12.2023, 21:06 · Zgłoś
Ciekawe, dlaczego nikt nie wspomniał o zasługach Maryi od kości Boboli, bo te podwyżki to też jej robota.
Odpowiedz
12
@ zero
dnia 14.12.2023, 21:09 · Zgłoś
Ciekawe co ze Zbyszkiem będzie? Karty pamięci i pendrivy są ciężkostrawne i po co to łykać?
Odpowiedz
13
@ Maria Bobola
dnia 14.12.2023, 21:25 · Zgłoś
Maria Bobola jest tylko politykiem, czyli głosami wyborców reprezentuje wolę mocodawców opowiadając o woli bożej.
Odpowiedz
6
@ pl
dnia 15.12.2023, 13:13 · Zgłoś
babino to nie kosciol ani msza
Odpowiedz
26
@ sopla
dnia 14.12.2023, 21:05 · Zgłoś
Spodziewał się ktoś, że radna Sobczyk zagłosuje inaczej? Czy ktoś wie dlaczego tak zagłosowała? Pytanie retoryczne, bo wszyscy jaślanie doskonale wiedzą. Stołeczki, stołeczki ...
Odpowiedz
27
@ Sopel
dnia 14.12.2023, 21:22 · Zgłoś
Znając jej kompetencje intelektualne, to ona nawet nie wie za bardzo za czym było to głosowanie.
No ale ktoś ją wybrał do ratowania miasta przed upadkiem.
Jak myślicie, uratuje?
Odpowiedz
15
@ wezyr
dnia 15.12.2023, 09:52 · Zgłoś
Daj spokój radnej, ledwo na sesje zdązyła z wycieczki do włoch co na fejnsie obrazuje i z wielkim przejeciem zagłosowała tak jak reszta jej ekipy nie wiedząc chyba nawet o co chodzi.
Odpowiedz
5
@ aka
dnia 16.12.2023, 07:25 · Zgłoś
Pewnie nie płaci takiego podatku. Osoby na stanowisku powinny mieć wykształcenie ii wiedzę.
Odpowiedz
14
@ Gamracik
dnia 14.12.2023, 21:04 · Zgłoś
No i nie bedzie głosów pani Mario dlaczego głosuje pani przeciw rekompensacie za odpady komunalne czyż jest pani za podwyżką za odpady to obciązy nasze rodziny po duża kasę w każdym miesiącu no i kicha z głosami przy wyborach
Odpowiedz
21
@ Zielonka
dnia 14.12.2023, 21:03 · Zgłoś
Od dwóch dni w powietrzu miasta unosi się trucizna , nie można oddychać - któś miał sprawdzać czym [...] w domach i co ? Jak idzie kontrola ?
Odpowiedz
4
@ To tajemnica
dnia 15.12.2023, 21:36 · Zgłoś
U mnie w mieszkaniu ciągle [...] i wieje zimnymi nadmuchami wychladzajac mieszkanie. Minęło już 4 lata a ja nie mogę się doprosić sąsiadów _właścicieli o usunięcie tego cuda, gdyż służy im do ogrzewania produkcji która przynosi niemaly zysk.
Odpowiedz
24
@ Frik
dnia 14.12.2023, 20:56 · Zgłoś
Dobra rozumiemy, trzeba zapłacić więcej za śmieci w przyszłym roku...ale jaki jest plan na następny rok . Na 2 , 3 , 4 lata następne? Ciągle będziemy tylko podwyżkami żyli? Może w końcu czas pomyśleć nad własną sortownia , spalarnią ! Chyba , że ktoś ma w tym biznes , żeby w jasle nie powstała?
Odpowiedz
19
@ Carlos
dnia 14.12.2023, 21:01 · Zgłoś
Tak to jest jak się żyje pomnikami, politycznymi dożynkami i bogoojczyźnianym bełkotem a nie patrzy i nie analizuje czyje interesy reprezentują nasi politycy przez kolejne kadencje.
Lokalne przekręty i ich pseudobiznesy mają umarzane podatki, a szary Kowalski podnoszonymi opłatami je finansuje
Odpowiedz
10
@ Pytek
dnia 14.12.2023, 20:51 · Zgłoś
Czemu nasza radna z gamratu zagłosowala przeciw rekompensacie za odpady czyzby chciała abysmy płacili wicej za odpady zapamietamy ti przy urnie wyborczej
Odpowiedz
44
@ Kapitan Wąs
dnia 14.12.2023, 20:39 · Zgłoś
Pani od spalarni dostała już kolejną kadencję...
To jak kochani jaślanie?
Kolejna kadencja przeznaczona na refleksję dla burmistrza i radnych?
Odpowiedz
37
@ Tak
dnia 14.12.2023, 21:57 · Zgłoś
Dostała kadencję i wstyd mi za to co opowiada w sejmie, według mnie ośmiesza nas na całą Polskę!
Odpowiedz
7
@ Asmr
dnia 14.12.2023, 20:36 · Zgłoś
Hahaha jak ktoś ma 1000 m i inne nieruchomości to to są dla niego duże koszty. Panie radny Czelusniak pozwolę sobie wyśmiać to stwierdzenie. Jak ktoś ma w Jaśle nieruchomości liczone w tysiącach metrów to jakoś mu specjalnie nie będę współczuł. Stać go na podatki. A jak nie stać to niech sprzeda ze 100 m to mu wystarczy na wszystko.
Odpowiedz
-3
@ R
dnia 14.12.2023, 21:55 · Zgłoś
Dyzio widać postanowił zawalczyć o elektorat z tzw prestiżowej dzielnicy Jasła:) tylko co na to ów elektorat? Zrobi go burmistrzem?:)
Odpowiedz
8
@ do Asmar
dnia 14.12.2023, 23:33 · Zgłoś
Szkoda mi ciebie nie wiesz co mówisz. Czelusniak ma rację, dlaczego ja mam płacić, bo 8 radnych se tak zdecydowało. W skali roku u mnie jest prawie 18 tys metrów w skali roku ta podwyżka to 17500 wole to dać na dom dziecka niż na przejedzenie przez jakieś firmy, które podnoszą co rok za śmieci jakim prawem !!!
Odpowiedz
0
@ Marek
dnia 15.12.2023, 06:17 · Zgłoś
A dales na ten Dom Dziecka czy tylko tak Ci sie wymsknęło ze wolal bys dac , a jak nie dajesz to zapłac uczciwie podatek bo tak działa kazdy normalny kraj , a gospodarka odpadami to postkomunistyczny problem całego kraju którego nie umie rozwiazać nikt
Odpowiedz
2
@ Asmr
dnia 15.12.2023, 07:27 · Zgłoś
On "woli" dać a to już jest baaardzo dużo :-). Kiedyś na pewno da, chyba że do tych 18 tysięcy metrów zechce dokupić kolejne 10 000.
Odpowiedz
3
@ Do radnego Marka
dnia 15.12.2023, 10:00 · Zgłoś
Widać kto tu pisał, panie radny pan to wybrać swoim pracownikom kasę i przestań pisać głupoty to jest moja prywatna sprawa czy dałem komu dałem i ile dałem cokolwiek bym napisał pan i tak tego nie zrozumiesz no właśnie jak się było w PZPR to się pewnych rzeczy nie rozumie szkoda czasu na pana i tak pan już nie będziesz na wiosnę żadnej radzie chyba że parafialnej
Odpowiedz
0
@ kat
dnia 15.12.2023, 11:40 · Zgłoś
Jak ty tak robisz interesy jak umiesz czytać to lepiej daj sobie spokój
Odpowiedz
9
@ QQrQ
dnia 15.12.2023, 18:15 · Zgłoś
Co...radny czeluśniak burmistrzem? Nigdy w życiu!
Odpowiedz
1
@ doQQQ
dnia 16.12.2023, 16:53 · Zgłoś
ty jako radny no możesz sobie tylko po narzekać my decydujemy jako mieszkańcy u uważam ze jedynym kandydatem który dźwignie to jest pan czelusniak a ty tylko możesz robić te swoje interesy !!! radny z ekipy rządzącej oj co pan Pabian nie startuje uuuuu nie przykro mi
Odpowiedz
28
@ wyborca
dnia 14.12.2023, 20:35 · Zgłoś
W czasach, gdy co chwilę dotykają nas boleśnie jakieś podwyżki, cieszę się, że są radni, którzy mają odwagę nie głosować za PODWYŻKĄ od nieruchomości, dzięki.
Odpowiedz
28
@ Emiliarek@wp.pl
dnia 14.12.2023, 20:33 · Zgłoś
Radni, którzy byli przeciw: Krzysztof Czeluśniak, Robert Hap, Maria Kluz, Jan Pierzchała, Leszek Znamirowski tym radnym dziękujemy a tym co podnoszą podatki o 10% przy inflacji w listopadzie pozostała stabilna na poziomie 6,5 proc.. Dane GUS wskazują, że to głównie efekt skokowego wzrostu cen paliwa was zapamiętamy przy urnach wyborczych ! wielcy biznesmeni!!!
Odpowiedz
29
@ paulina
dnia 14.12.2023, 20:32 · Zgłoś
Radni, którzy poparli uchwałę :
Andrzej Dybaś,
Iwona Dziedzic,
Mariusz Filip,
Henryk Rak,
Krystyna Sikora,
Agnieszka Sobczyk,
Marcin Węgrzyn,
Bogdan Ziemba

Radni, którzy byli przeciw:

Krzysztof Czeluśniak,
Robert Hap,
Maria Kluz,
Jan Pierzchała,
Leszek Znamirowski
Radni, którzy wstrzmali się od głosu:
Kazimierz Mikrut,
Jerzy Okarma, czemu nie piszecie jak kto głosował o cenzurka nie nakazuje to ja napisałam
Odpowiedz
0
@ 0,8 gr
dnia 15.12.2023, 07:50 · Zgłoś
Przecież 60*0,8 gr to jest 48 groszy a nie 4,80 zł.
Ktoś tu kogoś chyba specjalnie robi w konia.

W końcu o ile ta podwyżka ???
A może to 0,8 zł czyli 80 gr.
Odpowiedz
0
@ zzz
dnia 15.12.2023, 14:48 · Zgłoś
Nie nauczyli cię w czarnkowej szkole ile to jest 0,08 PLN ?
Odpowiedz
76
@ Jaślok
dnia 14.12.2023, 20:13 · Zgłoś
Mam nadzieję że to już Wasze ostatnie dni w UM a w szczególności Pabian
Odpowiedz
78
@ Paulinka
dnia 14.12.2023, 20:36 · Zgłoś
Radni, którzy poparli uchwałę :
Andrzej Dybaś, Iwona Dziedzic,
Mariusz Filip, Henryk Rak,
Krystyna Sikora, Agnieszka Sobczyk,
Marcin Węgrzyn,Bogdan Ziemba

Radni, którzy byli przeciw:

Krzysztof Czeluśniak,
Robert Hap, Maria Kluz, Jan Pierzchała,
Leszek Znamirowski

Radni, którzy wstrzmali się od głosu:
Kazimierz Mikrut,
Jerzy Okarma, czemu nie piszecie jak kto głosował o cenzurka nie nakazuje to ja napisałam
Odpowiedz
55
@ Rewanż
dnia 14.12.2023, 22:27 · Zgłoś
W zamian za położenie na łopatki gospodarki odpadowej w mieście i regionie suweren wybrał ówczesną włodarkę miasta (tak się chyba teraz powinno poprawnie nazywać) na posłankę głosami ponad 20 tys. uprawnionych, miłośników populizmu w wykonaniu tej osoby.
Dla prostego [...] ze wsi jest wiadomo, że jak nie ma nic własnego (konia czy brony), to za pożyczone trzeba płacić i to coraz więcej.
Nie wiedzieli tego mieszkańcy i teraz będą na stałe płacić, bez żadnych perspektyw
na rozwiązanie takie jak w innych, cywilizowanych miastach.
Autorka tego "sukcesu ekologicznego" czyli kierowania różą wiatrów, mimo wysokiego stanowiska, nic nie załatwi dla miasta, (bo będzie w opozycji) - ale za to, gdy była w sferach rządowych, też nic nie załatwiła - z wyjątkiem kabaretowych wypowiedzi.
Nie chodzi o 0,8 grosza czy nawet 1 grosz podwyżki od mieszkańca - chodzi o bezradność, marazm i niemoc- nie tylko w temacie odpadów.
Odpowiedz
33
@ Emilka
dnia 14.12.2023, 22:27 · Zgłoś
Uchwała w sprawie przyjęcia stawki podatku od nieruchomości została przyjęta 8 głosami za. 8 bezradnych zdecydowało za całe miasto? 8 a w radzie jest 21 ? o co tu chodzi !!!
Odpowiedz
30
@ janek
dnia 14.12.2023, 22:37 · Zgłoś
weżcie już te leśne [...]ki z um ,za co biorą takie pieniądze publiczne , nic nie robią tylko szkodzą miastu i mieszkańcom , niedługo zrobią podatek od podatku by mieć na swe uposażenia ,diety itd .ile to bedą wyciągać tylko pieniądze od suwerena by ratować swą kasę a nic mądrego nie robią poza głupotami za które mamy płacić .najwyższa pora pozbyć się szkodników i rozliczyć z idiotycznych pomysłów . co dobrego zrobił ten pabian z tymi zastępcami od nożyczek ,rak czy inne towarzystwo - nic same szkody
Odpowiedz
30
@ janek
dnia 14.12.2023, 23:14 · Zgłoś
ci co głosowali za np;;henryk rak czy inni posiadaą swoją działalność gospodarczą i ciągną jeszcze kasę z um za nic nie robienie to niech płacą więcej nawet byłoby wskazane ,za co biorą diety zero wyników .ciekawi mnie czy rak by trzymał w swej firmie jakiegoś obiboka z autopsji wiem że nie . więc co on robi tyle czasu w um nie robiąc nic ,aaaa czy czasem ostatnio nie budował coś synowi burmistrza (oczywiście mu wolno )
Odpowiedz
20
@ do rewanż
dnia 14.12.2023, 23:35 · Zgłoś
Przypomnij mi kto był vice burmistrzem u niej i kto był przewodniczącym rady czy nie ci sami co teraz są z Pabianem.
Odpowiedz
-7
@ R
dnia 15.12.2023, 09:05 · Zgłoś
Miol budować ale ni budował bo musiol zwolnić jednego obiboka(tego wisz, z autopsji) i ni miol kim robić.
Odpowiedz
8
@ To ja 2
dnia 15.12.2023, 11:52 · Zgłoś
Ledwo gdzieś wspomną o podwyżkach np.ceny paliwa czy śmieci to już są wprowadzane a jeśli mówią o obniżeniu ceny to nie śpieszą się.
Odpowiedz
17
@ ludwik
dnia 15.12.2023, 12:49 · Zgłoś
wybór byłej włodarki miasta jest wyrazicielem poziomu intelektualnego wyborców . Jaki on jest , wystarczy posłuchać rozmów w sklepie , autobusie czy na ulicy . Jest takie powiedzenie : dlaczegoś biedny , boś [...] .
Odpowiedz
8
@ Bogdan
dnia 15.12.2023, 14:20 · Zgłoś
Zapamiętajmy i my zagłosujmy w najbliższych wyborach na tych co byli za to my przeciw.
Odpowiedz
9
@ ixi
dnia 15.12.2023, 15:52 · Zgłoś
Sami za tym głosujecie, to o co wam chodzi!?
Odpowiedz
1
@ Wyborca PO ??
dnia 15.12.2023, 19:53 · Zgłoś
Spokojnie drodzy rodacy, drożyzna to przecież była wina rządu centralnego
PiSu, teraz będzie dużo taniej, wszyscy będziemy sie kochać, żaden dziennikarz
nie będzie władzy patrzył na ręce i zadawał niewygodnych pytań, w zamian za to
premier Tusk będzie woził po pięć miliardów w reklamówkach do Polski od
cioci Ursuli, z tym że za te pięć miliardów mamy im oddać minimum dziesięć,
zniszczyć nasze strategiczne firmy i zablokować konkurencyjne inwestycje...
Niezły deal... I ktoś się jeszcze dziwi że w tej unii tak wszyscy kochają tego
naszego premiera Tuska??
A na deser dla ,, inteligentnych " wyborców PO, komisje śledcze pt. kto zamówi
drogie paluszki na obrady komisji smoleńskiej...
Naprawdę na miejscu tych, którzy głosowali na ta zbieraninę wszystkiego byłbym
co najmniej obrzydzony tym co ten nowy [...] rząd prezentuje,
dać im władze to tak jak dać małpie brzytwę.
Odpowiedz
5
@ Do tak dla zmian
dnia 15.12.2023, 22:35 · Zgłoś
A gdzie jest rumiany schował głowę w piasek oj bidulek płacze bo go ludziska już niechca
Odpowiedz
1
@ sowa
dnia 16.12.2023, 11:02 · Zgłoś
Co ma [...] do wiatraka...karygodne uzasadnienie, niezgodne z prawem !!!
Odpowiedz
1
@ AntyJasło
dnia 18.12.2023, 23:28 · Zgłoś
A co ma Pis czy PO do uchwalania podatków lokalnych czy opłat za śmieci?? Rada głosuje i podnosi! 8 głosami za, 5 przeciw, 2 radnych wstrzymało się od głosu, nie głosowało 6 radnych.
Pytanie gdzie się podziało 6 radnych których nie było na sesji??? Zostali uprowadzeni przez UFO?
Odpowiedz
Dodaj komentarz
Piszesz jako:

Jaslo4u.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za treść komentarzy zgodnie z Polskim Prawem. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania i redagowania komentarzy niezgodnych z regulaminem.