Korzystając z portalu Jaslo4u.pl wyrażasz zgodę na użytkowanie mechanizmu plików cookie. Mechanizm ten ma na celu zapewnienie prawidłowego funkcjonowania portalu Jaslo4u.pl. Korzystając ze strony akceptujesz Politykę Prywatności portalu Jasło4u.pl

Kogo PiS wystawi na burmistrza?

177

Choć lider Komitetu Miejskiego PiS Bogdan Rzońca nie podaje jeszcze nazwiska osoby, która weźmie udział w wyborach na burmistrza miasta w Jaśle, to już od dawna słyszy się o jednym kandydacie.

Przewodniczący Komitetu Miejskiego Prawa i Sprawiedliwości nie chciał nam jeszcze ujawnić nazwiska kandydata na burmistrza. Zaznaczył, że personalia są ważne, ale bardziej istotne jest na chwilę obecną przygotowanie programu i pomysłu na zarządzanie Jasłem.

- Komitet Miejski Prawa i Sprawiedliwości ma już sprecyzowane stanowisko na temat kandydatów na radnych i na burmistrza. Zaprezentowanie tych nazwisk poprzedzone jednak musi być programem społeczno-gospodarczym dla Jasła. W tej chwili trwają prace nad budżetami miasta Jasła i powiatu jasielskiego. Zbierane są informacje na temat problemów mieszkańców, jak również analizowane są pomysły dotyczące bezrobocia, infrastruktury, edukacji, spraw społecznych. Ponadto trwają przygotowania opracowań dotyczące funduszy unijnych dla Jasła w latach 2014-2020 – podkreślił poseł Bogdan Rzońca.

Prawdopodobnie o tym, kto będzie startował z ramienia PiS dowiemy się oficjalnie za trzy miesiące. Teraz jednak wśród wielu osób związanych z lokalnym środowiskiem politycznym słyszy się o Ryszardzie Pabianie i jego kandydaturze na burmistrza.

Dla przypomnienia dodajmy, że Ryszard Pabian w dniu 31 stycznia 2007 r. został drugim zastępcą burmistrza miasta Jasła, którym wówczas była Maria Kurowska.

(icz)

Reklama

Komentarze: 176

Dodaj komentarz Widok:
0
@ Rysiek
dnia 25.01.2014, 03:06 · Zgłoś
Po co bic tyle piany. Kazde ugrupowanie powinno wystawiac swojego kandydata. Bardzo dobrze byloby aby tez pojawil sie kandydat niezalezny. O zwyciestwie zadecyduja wyborcy!!!
Odpowiedz
0
@ miecia
dnia 12.01.2014, 21:44 · Zgłoś
ludzie opamietajcie sie zbojkotujcie wybory czy wygra pis sld po psl to co z tego nikt wam pracy nie da oni patrza na siebie i na swoje rodziny ten pan powyzej na zdjeciu nie zarabia 1400 zl tylko pesja rzadowa jafaroska i bog wie jeszcze skad jak ich slucham to krew mnie zalewa żadnym partia nie wierze to sa same cwaniaki karierowicze niech sie wybieraja sami i ich rodziny
Odpowiedz
1
@ AtomowyTurboModerator
dnia 07.01.2014, 21:04 · Zgłoś
Trzeba mieć [...] żeby na socalistów głosować, a PiS jest właśnie taką partią.
Odpowiedz
2
@ OLEK
dnia 07.01.2014, 16:35 · Zgłoś
A co bez burmistrza by nie było???I tak jakby go nie było,a tak to kasa zostanie niezmarnowana na pchanie w kieszeń [...]
Odpowiedz
-5
@ ko
dnia 06.01.2014, 13:43 · Zgłoś
Andrzej Czajka - były prezes Gamratu może to dobra alternatywa napiszcie coś więcej
Odpowiedz
3
@ CHORE PAŃSTWO !!!
dnia 06.01.2014, 15:44 · Zgłoś
Przede wszystkim musi być to osoba posiadająca poparcie społeczne, a nie to co obecnie, że naszym krajem, regionem, miastem rządzą mniejszości niereprezentatywne, gdyż większość społeczeństwa nie posiada swoich reprezentantów, {ale jest to na rękę"elytom" i utrzymują taki stan rzeczy }.
Po wtóre ważne działania powinny być konsultowane ze społeczeństwem i powinna istnieć odpowiedzialność za podejmowane decyzje. przy takich zasadach reszta problemów "sama się rozwiązuje"...
Odpowiedz
5
@ bizneswoman
dnia 06.01.2014, 12:43 · Zgłoś
A czy to ten Pabian doprowadził Pro Bud do upadłości, a potem kupił ta firmę za drobne grosze były radny PiS Wegrzyn?
Odpowiedz
6
@ -
dnia 05.01.2014, 10:16 · Zgłoś
i po wieki
Odpowiedz
10
@ janek
dnia 04.01.2014, 20:51 · Zgłoś
z [...]ow zrobili sie PANY ciekaw jestem jakim sposobem wielcy przeciwnicy KOMUNY a wiem ze ... byli smiech raczki skladaja i w kosciele w pierwszym rzedzie siadaja ale jest jeszcze sprawiedliwosc Boska i od niej nikt nie uniknie
Odpowiedz
13
@ mietek
dnia 04.01.2014, 20:41 · Zgłoś
moi kandydaci to podkulski gierut , misiolek, rzanca itd. duzo zrobili dla jasla jaslo stalo sie metropolia podkarpacia mozna by jeszcze paru duchownych dopisac ale oni nie moga kandydowac
Odpowiedz
7
@ CHORE PAŃSTWO !!!
dnia 04.01.2014, 20:20 · Zgłoś
Jeśli partie zamiast mieszkańców będą decydować kto ma być burmistrzem - to w naszym chorym kraju nic się nie zmieni, zawsze będzie to władza pod dyktando danej partii, które notabene mają marginalne poparcie w społeczeństwie - zweryfikujcie tylko ilość ich członków, lub faktyczną ilość głosów oddanych za danym kandydatem, w porównaniu z ilością mieszkańców - jak oni mogą reprezentować naród ...???
Odpowiedz
-1
@ Urzędnik UM
dnia 04.01.2014, 19:37 · Zgłoś
Tylko Krzysiek na burmistrz
Odpowiedz
1
@ franek
dnia 04.01.2014, 10:10 · Zgłoś
Kachlik byłby najlepszym kandydatem
Odpowiedz
5
@ osika
dnia 04.01.2014, 08:54 · Zgłoś
Był niedawno sondaż na [...]. pabian miał bardzo niskie notowania, pomimo, że jest bardzo wysoki. Heh...
Odpowiedz
0
@ dyzio
dnia 04.01.2014, 08:44 · Zgłoś
Za dużo pochwał dla Pana Pabiana, PO zaraz wysle do niego CBA
Odpowiedz
0
@ plankton
dnia 03.01.2014, 23:15 · Zgłoś
a po co wy tu dyskutujeta skoro nie mata na tyle lat by uczestniczyć w wyborach, [...] ?
Odpowiedz
-15
@ vv
dnia 03.01.2014, 19:40 · Zgłoś
Andrzej Czajka na Burmistrza Miasta Jasła Przedsiębiorca
Odpowiedz
-2
@ tt
dnia 03.01.2014, 19:41 · Zgłoś
tak bede głosował
Odpowiedz
2
@ pipi
dnia 03.01.2014, 18:48 · Zgłoś
babybez wiem ze na radnych juz zabiegaja beznadziejiludzie bez pojecia jakiegokolwiek o funkcjonowaniu wladzy samorzadowej- az wstyd dyskutowac z nimi a chodzi tylko o kase my im tu piora wybierzemy i wstydu sie najedza [...].
Odpowiedz
-4
@ ewa
dnia 03.01.2014, 17:54 · Zgłoś
Pabian to konkretny, dobry kandydat-popieram :)
Odpowiedz
1
@ malkontent
dnia 03.01.2014, 19:14 · Zgłoś
Tylko nie Pabiam, on był już wiceburmistrzem i niczym się nie wykazał.
Odpowiedz
2
@ [...]
dnia 03.01.2014, 17:53 · Zgłoś
Przeczytałem te 100 ponad wpisów,i widzę,że w Jaśle nadal forsowana jest twardo linia bylejakości.Przypadkowy burmistrz to jeden z kluczowych elementów upodobań wyborczych Jaślaków.Kwalifikacje przeszkadzają,co widać po licznych negacjach przy osobie p. Pabiana.Jest akceptacja dla folklorystycznych osób...No to proszę.Wybierzcie owcę lub kozę.Mniej będzie kosztować podatników,a jedyną uciążliwością będzie usuwanie z biura odchodów...Jak [...],to na całego,i do końca... Czy w tym mieście musi ciągle śmierdzieć nieróbstwo,tchórzostwo, i " cyjectwo"???Czy nie można budować,rozwijać miasto,a ciągnąć je do rowu o głębokości Mariańskiego??? Powiem krótko: przy takim społeczeństwie,to i kozę będzie trudno namówić ,bąź zaciągnąć na listy wyborcze.Czemu się nie dziwię.I pewnie ,nie tylko [...]
Odpowiedz
13
@ sprawiedliwość
dnia 03.01.2014, 16:00 · Zgłoś
Teraz czas na lewicę. Niech się "wytłuką" między sobą ułany, pszczelarze, [...] i solidaruchy. Tak im dopomóż pośle kochany.
Odpowiedz
-1
@ jasiu
dnia 03.01.2014, 15:55 · Zgłoś
Oczekujemy na burmistrza,który nie będzie się zajmował uczestniczeniem na odbiorach jakiś światełek betlejemskich i w szopkach
Odpowiedz
9
@ Max Szyderko
dnia 03.01.2014, 15:58 · Zgłoś
A na pielgrzymki może chodzić, sorry,jeździć, służbowym autem w czasie pracy i z fotografem ???
Odpowiedz
-2
@ jasiu
dnia 03.01.2014, 18:34 · Zgłoś
Też jest to wysoce niewskazane
Odpowiedz
16
@ Po PO
dnia 03.01.2014, 13:30 · Zgłoś
Platforma już nie ma szans w Jaśle. Chyba że przewodniczący zatopionej PO jasielskiej sam się na pośmiewisko wystawi?
Odpowiedz
14
@ ącki
dnia 03.01.2014, 13:02 · Zgłoś
Kim jest Ryszard Pabian ?
Odpowiedz
-18
@ Turo
dnia 03.01.2014, 12:45 · Zgłoś
Wszystkim którzy pomagali przedsiębiorcom należą sie brawa, a [...] którzy judzą i straszą przedsiebirców służbami życzę ,,bezrobocia"
Odpowiedz
-4
@ obserwator
dnia 03.01.2014, 12:03 · Zgłoś
[komentarz nie na temat.]
Odpowiedz
-8
@ Skiba
dnia 03.01.2014, 13:46 · Zgłoś
To poważne oskarżenia wobec polityka Prawa i Sprawiedliwości. Mam nadzieję, że masz na to jakieś dowody...
Odpowiedz
4
@ sympatyk
dnia 03.01.2014, 11:03 · Zgłoś
Pani Redaktor, a kogo wystawia Platforma Obywatelska?
Odpowiedz
1
@ KLOPS
dnia 03.01.2014, 12:44 · Zgłoś
Kogo kto się zgłosi
Odpowiedz
7
@ Remiza
dnia 03.01.2014, 08:42 · Zgłoś
Wybory mieszkańców Jasła powinny być poprzedzone weryfikacją merytoryczną kandydatów. TZN powinni przejść szereg testów na :
1. Znajomość j. obcych - głownie angielskiego - przedstawiciele korporacji międzynarodowych którzy ewentualnie byli by skłoni budowac fabryki musza mieć z kim rozmawiać.
2. Wykształcenie - wyższe , ekonomiczne, inżynierskie , zarządzanie
3. Dokonania- jakie pożytki wypracował kandydat, ile miejsc pracy utrzymał, stworzył, jakie środki pozyskał, ile zysku wypracował na terenie Jasła
4. Jaka jest sytuacja materialna kandydata.
5. Testy na IQ - tu większość by poległa :)

Poźniej po tej prostej weryfikacji można wybierać . Tylko czy byłoby kogo ? :)))

W Polsce na czoło z ramienia partie wybierają "gadaczy" dobry gadacz naopowiada że zrobi wszystko i wszystkim dobrze - nawet emerytkom i emerytom :)

Czarnecki, Kurowska, Pabian itd. oni wam naopowiadają że zrobią wszystko i zaprowadzą zmianę że ho ho .
A po wyborach przy co miesiecznym przelewie na konto w okolicach 12 tys zł pamięć zostaje wymazana -error ..
Odpowiedz
14
@ niepolityczny
dnia 03.01.2014, 08:01 · Zgłoś
Poprzednio głosowałem i popierałem obecnego Burmistrza i niestety wierzyłem, że to co mówi ( obiecuje) to zrobi. Niestety okazało się, że nie realizuje swojego programu wyborczego a co najgorsze dostanie się przed jego oblicze graniczy z cudem. Zrobił reorganizację, niektórzy wartościowi ludzie odeszli inni zostali usunięci w cień. Otoczył się nowymi ludżmi nie zawsze potrafiącymi podejmować decyzje. Niestety niektórzy nowi traktują interesantów jak intruzów ( to, że kiedyś byli na stanowiskach dyrektorskich czy podobnych w firmach nie upoważnia ich do takiego postępowania) lub jako zło konieczne. Wielu z nich traktuje nas interesantów jak podległych pracowników a dotarcie do Pana Burmistrza aby powiedzieć mu prawdę napotyka na bariery gdyż sekretarka albo kieruje do kogoś innego a najlepiej wg.tej osoby aby porozmawiać z Radcą Prawnym. Ponieważ do kampanii wyborczej coraz bliżej zamierzam wraz z przyjaciółmi pokazywać Panu Burmistrzowi( jeśli będzie kandydował) jego plakaty z programem z ostatniej kampanii wyborczej. Zamierzamy na zebraniach i spotkaniach przedwyborczych zapytać dlaczego nie wykonał znakomitej większości swojego programu ale również zapytamy dlaczego uczynił wiele rzeczy, które spowodowały tak zła sytuację w mieście i niestety nie reagowanie na zabieranie i wysprzedawanie zakładów z naszego miasta. Nie zamierzamy też popierać ( jeśli będzie zamierzała kandydować) poprzedniczkę obecnego Burmistrza . Jak już wstępnie sygnalizowaliśmy i pokazywaliśmy materiały źródłowe i linki do stron internetowych zamierzamy pokazać jakże niekorzystne były działania tej pani - oczywiście za wyjątkiem tworzenia pomników i tablic rocznicowych, pielgrzymek , spotkań z generałami w tym z czasów komuny... Sądzimy, że tym razem społeczeństwo nie ulegnie podszeptom naszych Duszpasterzy ( a jak można zauważyć dosyć blisko współpracujący z najbliższego kościoła czy też inny mówiący o tym, że trzeba przygotować w przyszłości stołki dla obecnych na mszy panów burmistrzów i wymienił ich z nazwiska). Uważam, że przynależność do jakiejś partii czy ugrupowania w przypadku tak małego grodu jakim jest (bez urazy) Jasło nie powinna być jakimkolwiek miernikiem czy wskaźnikiem. Powinny liczyć się dokonania, dotychczasowa postawa w tym również moralna i realny program bez wielkich obiecanek. Myślę, że nie jest też poparcie ani posłów ani liderów poszczególnych ugrupowań bo może to zaszkodzić naprawdę dobrym kandydatom podobnie jak uznawanie, że był kiedyś np. zastępcą też nie powinno być kryterium. Chrystus powiedział poznacie ich po czynach.Oby tylko Jaślanie opamiętali się i patrzyli na fakty i dokonania dotychczasowe a nie wierzyli w OBIECANKI CACANKI, w które niestety większość z nas lubi wierzyć mimo tego, że się zawiedli. Pożyjemy zobaczymy czy zagłosujemy za tym aby nam NAPRAWDĘ żyło się lepiej czy też zagłosujemy na obiecanki!!!
Odpowiedz
3
@ Max Szyderko
dnia 03.01.2014, 10:28 · Zgłoś
Fajna inicjatywa. Mam nadzieję, że będziecie też chodzić na spotkania wyborcze i zadawać niewygodne pytania...
Odpowiedz
10
@ Kasia
dnia 03.01.2014, 12:39 · Zgłoś
Też się wybieram na spotkanie przedwyborcze i też zamierzam postawić panu burmistrzowi kilka prostych pytań. Myślę, że każdy mieszkaniec powinien to zrobić. Taka społeczna kontrola ustrzegła by nas przed tym, że na to stanowisko pchają się ludzie bez wiedzy o mechanizmach rządzenia, bez pomysłu, pochodzący spoza Jasła i tak naprawdę nas, jaślan, nielubiący.
Odpowiedz
5
@ dret
dnia 03.01.2014, 12:52 · Zgłoś
pisowska propaganda !!!
Odpowiedz
10
@ Skiba
dnia 03.01.2014, 13:47 · Zgłoś
Jak pisowska jak za Kurowska tez zamierzają łazić ???
Odpowiedz
0
@ niepolityczny
dnia 03.01.2014, 14:54 · Zgłoś
do dret. szkoda, że masz problemy z czytaniem ze zrozumieniem. Dlatego Twój komentarz jest polityczny a niestety mój nie ma nic wspólnego z polityką i ugrupowaniami!!! Popracuj nad czytaniem ze zrozumieniem
Odpowiedz
6
@ Max Szyderko
dnia 03.01.2014, 15:57 · Zgłoś
Nie omieszkajcie spytać Kurowskiej o drogę donikąd,która w zimie jest regularnie odśnieżana, aż do samego końca w szczerym polu.
Kiedyś w nocy była nawet oświetlana...
Odpowiedz
13
@ whiskey
dnia 03.01.2014, 07:58 · Zgłoś
Pis to najgorsza zaraza , która trawi Jasło , powoduje,że jesteśmy zaściankiem Polski!
Odpowiedz
0
@ Max Szyderko
dnia 03.01.2014, 10:24 · Zgłoś
To tak jakbyś wśród kibiców Wisły nagle krzyknął : Cracoviaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa !!!
Odpowiedz
-15
@ koniuszy
dnia 03.01.2014, 05:54 · Zgłoś
Tylko JAN URBAN na koniu może Jasło wyciągnąć z zapaści.Stawiam tylko na niego.Będzie się działo.
Odpowiedz
2
@ Koń
dnia 03.01.2014, 21:55 · Zgłoś
Koń będzie lepszym kandydatem.
Kaligula mianował swego ulubieńca senatorem. W ten sposób miała się rozpocząć kariera polityczna Incitatusa, ponieważ koń miał z czasem zostać konsulem.
Śmierć Kaliguli i zmiana na cesarskim tronie zniweczyła te plany. Następca Kaliguli, cesarz Klaudiusz, jak pisze o tym w swej powieści Klaudiusz i Messalina Robert Graves, sprowadził życie Incitatusa do czysto końskich wymiarów. Zwierzę musiało opuścić stajnię o ścianach pokrytych freskami, wypełnioną drogocennymi sprzętami , jak też zrezygnować z kosztownych okryć i specjalnych stajennych. Odtąd przysługiwała mu tylko dzienna racja konia kawaleryjskiego. Po tak radykalnym zmniejszeniu dochodów Incitatus nie mógł dłużej być członkiem senatu, bo był za ubogi. W ten sposób Klaudiusz nie pozwolił, by rumak pozostał senatorem przez jeszcze trzy lata brakujące mu do awansu na konsula, czego wymagało prawo rzymskie. Koń w zwykłej stajni zamieszkał jednak ze swoją żoną Penelopą, która, gdy jej małżonek uczestniczył w wyścigach, często nosiła na swoim grzbiecie Kaligulę.
Odpowiedz
-1
@ hm
dnia 04.01.2014, 16:33 · Zgłoś
to już Wiesław Jajko byłby lepszym kadydatem-słupem.
Odpowiedz
-13
@ Głos na plus
dnia 02.01.2014, 22:59 · Zgłoś
Pabian jest kandydatem na którego warto zagłosować, ale pytanie, czy wystartuje?
Odpowiedz
3
@ Myszysław
dnia 02.01.2014, 22:37 · Zgłoś
Burmistrza starostę i tę całą h[...] co u urzędzie w stołki [...], bo tatuś i mamusia wcześniej [...], wywalić i zmienić na ludzi kreatywnych i przedsiębiorczych, co pomogą i zapewnią jakiś byt ludziom i prace. Lubie Jasło ale jak tak dalej pójdzie to trzeba będzie z tond jak najszybciej [...]... Zostaną księża, policjanci, straż [...] i [...]. Zakłady upadają takie jak naftobudowa, pektowin,itd, i zaraz nie będzie z kogo podatków ściągać i te [...]... urzędy zamkną zobaczymy czy wtedy im będzie tak wesoło.
Odpowiedz
-1
@ wyborca
dnia 03.01.2014, 13:22 · Zgłoś
Daj propozycje
Odpowiedz
9
@ janek
dnia 02.01.2014, 22:25 · Zgłoś
Pan Pabian zażądzał już firmą PRO-BUD która za jego żądów upadła.Jasłu obecnie potrzebny jest dobry ekonomista a zarazem strateg z mnóstwem znajomości by tę dziurę wyciągnąć z pod mułu do miana mieściny.
Odpowiedz
2
@ Max Szyderko
dnia 02.01.2014, 22:54 · Zgłoś
Rzońca podobna ma doktorat z ekonomii :))
A jaki z niego strateg. I znajomości też ma...
Odpowiedz
1
@ krs
dnia 03.01.2014, 21:48 · Zgłoś
ha ha "jego żądy" idz do szkoły [...] !!!
Odpowiedz
2
@ pfehehe
dnia 06.01.2014, 16:55 · Zgłoś
poza tym, że pro-bud był już pod sądykiem, to inna sprawa prawda?
Odpowiedz
-9
@ oluś
dnia 02.01.2014, 21:31 · Zgłoś
Popieram Pabiana Ryszrda . Piękny życiorys, duża kompetencja.
Odpowiedz
13
@ wyborca
dnia 03.01.2014, 13:21 · Zgłoś
1.Na czym polega piękny życiorys Ryszarda - nie znam
2. Na czym duża kompetencja?
3. Jakie sukcesy osiągnął jako vice - burmistrz?
4. Czy koniecznie kandydat musi być zgłoszony przez partię polityczną tak jak ma być rzekomo Ryszard przez PiS?
Odpowiedz
14
@ a
dnia 02.01.2014, 20:10 · Zgłoś
To musi byc taki gość co pomysli o tych biedniejszych i przerwie zmowę Jaselkich ''Bismesmenów''którzy są biedni i ostatni grosz na moddają
Odpowiedz
13
@ Mary do wirtualne
dnia 02.01.2014, 20:08 · Zgłoś
Nie współpracownicy, tylko przy...asy!!!
Odpowiedz
22
@ realista
dnia 02.01.2014, 20:07 · Zgłoś
Jaslo ma najwięcej parlamentarzystów w przeliczeniu na mieszkańca i nic sie w tym mieście nie dzieje ,ono obumiera im więcej pisu tym gorzej
Odpowiedz
-26
@ XTREM
dnia 02.01.2014, 20:07 · Zgłoś
Jeżeli Jasło ma się w jakikolwiek rozwijać burmistrzem powinien zostać Przetacznik.
Piszę to ja - [...], skrajny, ortodoksyjny prwicowiec.
Odpowiedz
7
@ Max Szyderko
dnia 02.01.2014, 21:03 · Zgłoś
Jasne, bo jak mówi, że trzeba dokupić skrzynkę bo zabraknie to wie co mówi...
Odpowiedz
-2
@ bazalt
dnia 02.01.2014, 20:04 · Zgłoś
O Jezu! Takiej hecy z oceną komentarzy to na tym portalu to jeszcze nie widziałem.
Dla pewności sprawdziłem czy domena jest .by, .kp,... Nie!.pl.
Fantastyka !!!
Odpowiedz
20
@ Mary
dnia 02.01.2014, 19:58 · Zgłoś
Aha! Lepiej, żeby PiS nie wystawiał już pisiaka, bo to tragedia dla Jasła. Mamy senatora, mamy posła z PiS-u, i przez to NIC WIĘCEJ!!!
Odpowiedz
-3
@ dragoness
dnia 02.01.2014, 20:08 · Zgłoś
Och, mamy też parytet z Twojego Ruchu. P. poseł wszystko załatwi, współpracę ze wschodem, inwestorów, zwiększoną podaż na określone produkty też.
Odpowiedz
-4
@ dragoness
dnia 03.01.2014, 22:36 · Zgłoś
Tylko tyle osób liczy klub milośników pani M.M? Jestem rozczarowana.
Odpowiedz
10
@ Mary
dnia 02.01.2014, 19:55 · Zgłoś
A dlaczego sam Bogdan nie startuje? Tyle lat w polityce,i przy władzy, i co zrobił pożytecznego dla Jasła, bo nie wiem? Dwa ważne wydarzenia pamiętam. Udowodnił, że seria urządzeń pn. alkomat była wadliwa, jak również, gdy startował na burmistrza, przegrał w pierwszej turze. Zatem uważam,że Jego kandydat będzie słaby, bez względu na to czy kobieta, czy mężczyzna.
Odpowiedz
-14
@ ja
dnia 02.01.2014, 22:21 · Zgłoś
Taaa.. a potem ten sam Bogdan zajął II miejsce, zaraz po Kuchcińskim, na liście w wyborach do Sejmu.. A w wyborach samorządowych wcześniej - 30 000 głosów - wynik proporcjonalnie najlepszy w Polsce.. - sprawdzcie strony PKW...
Odpowiedz
8
@ Max Szyderko
dnia 03.01.2014, 07:23 · Zgłoś
... i dlatego już jest na celowniku. Do odsrtzału, he he he...
Odpowiedz
-18
@ wirtualne
dnia 02.01.2014, 19:51 · Zgłoś
Powodzenia Ryszard mam nadzieje ze to wygrasz - Twoi byli wspolpracownicy, pozdrawiamy
Odpowiedz
-4
@ trzeżwy
dnia 02.01.2014, 19:43 · Zgłoś
Po pierwsze żaden szanujący się biznesmen, mający sukcesy nie pójdzie do samorządu,
to mrzonki. Po drugie nie ma burmistrzów lub prezydentów miast całkiem niezależnych
politycznie ( zarówno Dutkiewicz jak i Przytocki działają przy cichej współpracy z PO ).
Po trzecie człowiek nie mający doświadczenia w samorządzie po pierwszej sesji Rady
Miejskiej w Jaśle uciekł by z Urzędu. Po czwarte są oczywiście ludzie w Jaśle, którzy
świetnie sprawdzają się na swoich stanowiskach jak np. Prezes MPGK P. Kmiecik ,ale
nie widzą siebie w roli Burmistrza, bo dostrzegają różnicę w pełnieniu tych funkcji.
Obiektywnie z kandydatów, których nazwiska podają " na giełdzie " Pabian jest zdecydowanie najlepszy i najlepiej przygotowany do pełnienia tej funkcji. Zarówno od strony merytorycznej jak i pracy samorządowej. A, że ma poglądy polityczne. Źle by z nim było gdyby był całkiem ich pozbawiony.
Odpowiedz
0
@ łodyniec
dnia 02.01.2014, 21:04 · Zgłoś
idź lepiej coś wypij ,bo głupoty piszesz :D
Odpowiedz
-20
@ jamix
dnia 02.01.2014, 19:33 · Zgłoś
Mam nadzieje, ze Pabian to wygra, zycze mu tego znam go osobiscie i bardzo cenie w nim rzetelne podejscie do sytuacji, przyklada sie do tego co robie, nie jest klamca
Odpowiedz
-20
@ [...]
dnia 02.01.2014, 19:22 · Zgłoś
Tylko Dyzio.
Odpowiedz
-9
@ Vincent Vega
dnia 02.01.2014, 19:15 · Zgłoś
ale hejterstwa pod tą dyskusją...
Odpowiedz
-34
@ obserwator
dnia 02.01.2014, 18:57 · Zgłoś
Ryszard Pabian to najlepszy kandydat
Odpowiedz
-10
@ bolo
dnia 02.01.2014, 18:47 · Zgłoś
Proponuje na burmistrza Pana Prezesa Gamratu Moske Krzysztofa !
Odpowiedz
-4
@ whiskey
dnia 03.01.2014, 08:00 · Zgłoś
Może byłego prezesa Andrzeja CZ ...
Odpowiedz
8
@ jozin
dnia 02.01.2014, 18:44 · Zgłoś
A lodówke wygrany dosatanie gratis!
Odpowiedz
-36
@ Max Szyderko
dnia 02.01.2014, 18:30 · Zgłoś
Panie Pabianie, jeżeli wystartuje Pan jako niezależny kandydat to z chęcią Pana poprę...
Jako [...] zawsze będziesz Pan uwikłany w partyjniactwo a tu chodzi o nasze miasto...
Życzę powodzenia.
Odpowiedz
-11
@ Dyzio
dnia 02.01.2014, 18:39 · Zgłoś
Powiedział ten co uwikłany w partyjny układ słuzył wiernie :-)
Odpowiedz
-2
@ lindq
dnia 02.01.2014, 20:02 · Zgłoś
Na pewno Pabian przejmie się lamentem Maksia:)
Odpowiedz
6
@ detok
dnia 02.01.2014, 23:20 · Zgłoś
od bez rzoncy nic nie zrobi nawet w wc
Odpowiedz
3
@ Max Szyderko
dnia 03.01.2014, 10:21 · Zgłoś
Dokładnie, i będzie musiał się "odwdzięczyć" i znowu w UM zrobi się [...]owo z dwudziestoparolatkami bez doświadczenia na kierowniczych stołkach z nadania...
Odpowiedz
-27
@ Adam
dnia 02.01.2014, 17:46 · Zgłoś
Panie Ryszardzie jesteśmy za Panem, bardzo mile wspominam spotkania w Urzędzie z Panem, przede wszystkim cenie Pana za merytoryczność. Mam nadzieję, że się Pan zdecyduje startować, ma Pan mój głos, pozdrawiam!
Odpowiedz
2
@ Ewa
dnia 06.01.2014, 19:21 · Zgłoś
Adam? Z jakiego wydziału UM jesteś?
Odpowiedz
-33
@ ja
dnia 02.01.2014, 17:27 · Zgłoś
Pabian - wreszcie profesjonalny kandydat! Jasło długo na to czekało!
Myśle, że ludzie postawią na profesjonalistę a nie resztę polityków
Odpowiedz
12
@ jas
dnia 02.01.2014, 17:15 · Zgłoś
Wiesiu Jajko na mera Jasła !!!
Odpowiedz
15
@ Kasia
dnia 03.01.2014, 12:25 · Zgłoś
A czemu nie Wiesiu? Burmistrz to funkcja reprezentacyjna, Wiesiu prezencję niebanalną ma. Funkcja ta wymaga dobrej znajomości środowiska lokalnego, świetnego kontaktu z mieszkańcami - tego Wiesiowi nie odmówi nikt. Burmistrz powinien być rzutki, operatywny, toż Wiesiu taki jest! W ciągu jednego popołudnia widzę go konwersującego na Rynku, spacerującego przy obwodnicy i emablującego ekspedientki w MPM-ie. A przy tym czy nie jest uczciwy? Czyż nie jest sympatyczny, otwarty? Czy ma więcej wrogów czy przyjaciół. Kocha zwierzęta, miał cudnego pieska, którym się najczulej zajmował. A przy tym, o czym nie wszyscy wiedzą, to sprawny handlowiec; sprzedawany przez niego Obiektyw Jasielski nigdy nie miał takich wyników sprzedaży jak za jego czasów. A teraz zastanówcie się, ile z wymienionych powyżej zalet możecie przypisać innym potencjalnym kandydatom nie mówiąc już o obecnie sprawującym urząd.
Odpowiedz
1
@ Żal mi was
dnia 06.01.2014, 18:51 · Zgłoś
no jak się elektorat [...]wi to dadzą głosy Wiesiowi i pozamiatane! Ale to by było...
Odpowiedz
-12
@ Adam
dnia 02.01.2014, 17:12 · Zgłoś
A może Bogdan przywiezie agenta Tomka, albo Antoniego, tego od smoleńska i wystawi na burmistrza?
Odpowiedz
1
@ VIP
dnia 02.01.2014, 17:11 · Zgłoś
Co tam burmistrz, dla Jasła najważniejsze stołki to dyrektorzy: szpitala i urzędu pracy. Tam przynajmniej można coś poprawić.
Odpowiedz
42
@ Frania
dnia 02.01.2014, 16:58 · Zgłoś
To kto w końcu jest przewodniczącym PiSu w Jaśle? Rzońca, czy Lechowski?
Odpowiedz
36
@ .
dnia 02.01.2014, 17:12 · Zgłoś
Ten drugi, do niego należy ostatnie słowo, to on rozdaje karty.
Odpowiedz
-34
@ ja
dnia 02.01.2014, 17:26 · Zgłoś
rzońca, rzońca.. kto to jest lechowski?
Odpowiedz
29
@ Miro
dnia 02.01.2014, 17:56 · Zgłoś
Szefem PiSu w mieście i powiecie zawsze był i jest Witold Lechowski
Odpowiedz
-26
@ ja
dnia 02.01.2014, 22:19 · Zgłoś
Ale dowcip, koń by się uśmiał.. :D
Rozdaje karty - hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
Odpowiedz
29
@ detok
dnia 02.01.2014, 23:18 · Zgłoś
żaden zonca tylko Lechowski prawdziwy polak on powinien być burmistrzem PIS-u
Odpowiedz
-5
@ Max Szyderko
dnia 03.01.2014, 15:53 · Zgłoś
A po czym poznać, że prawdziwy Polak ? Nieobrzezany ???
Odpowiedz
0
@ on
dnia 06.01.2014, 18:53 · Zgłoś
tylko nie on...tragedia...
Odpowiedz
-32
@ dragoness
dnia 02.01.2014, 16:54 · Zgłoś
Ja tylko współczuję p. Pabianowi wiader pomyj, które będą na niego wylewać sfrustrowani kompuszczekacze. Wytrwałości, odporności i wygranej z całego serca życzę.
Odpowiedz
1
@ łodyniec
dnia 02.01.2014, 21:02 · Zgłoś
życze ci życze umuj się w ...

... pomyjach :D
Odpowiedz
-7
@ dragoness
dnia 02.01.2014, 21:11 · Zgłoś
Jak wyżej, zwierzaczku. Chrum, chrum ;-)
Odpowiedz
11
@ Ktoś piszący
dnia 03.01.2014, 10:55 · Zgłoś
"@dragoness" to jest typowy [...] kompuszczekacz
Odpowiedz
-3
@ dragoness
dnia 03.01.2014, 18:03 · Zgłoś
Przestałeś myśleć, zacząłeś pisać? Różnicy, jednakowoż, nie widać.
Odpowiedz
0
@ Ktoś piszący
dnia 04.01.2014, 10:58 · Zgłoś
A jednak zauważyłaś że spadłem do Twojego "poziomu". Przepraszam sam siebie, nie spodziewałem się tego po sobie :( Zniżyć się do poziomu @dragoness - moralny upadek !!! Noworoczne postanowienie - "nie spadać poniżej zera" !!!
Odpowiedz
-4
@ dragoness
dnia 04.01.2014, 11:27 · Zgłoś
Naprawdę mi cię żal... Problemy ze mną w szczególności, czy z kobietami w ogólności? Łazisz za moimi komentarzami jakbyś miał obsesję. Jak pisał AS; "Nie widzę, nie znam, a już nie lubię" - prawdziwie po polsku. A na p. Pabiana i tak w razie czego zagłosuję; na człowieka, nie na partię. Tak jak powinno być w każdych wyborach, nie tylko samorządowych.
Odpowiedz
0
@ Ktoś piszący
dnia 04.01.2014, 17:14 · Zgłoś
U "ogólności" kobiet zwracam dużą uwagę na to czy mają głowę czy tylko zakończenie szyi. Przykro mi, ale w tym tu wyżej przypadku zapewne mamy wyjątkowy wybryk natury :( No nieee!!! Moje postanowienie !!! Słaby jestem albo usprawiedliwia mnie przypadek rodem z Animal Planet ...
Odpowiedz
-4
@ dragoness
dnia 04.01.2014, 17:33 · Zgłoś
To już naprawdę obsesja... A poziom komentarzy zaiste godny p. Niesiołowskiego, czy Bartoszewskiego. Takie marnowanie inteligencji... smutne, ale statystyczne. A p. Pabianowi życzę odporności jeszcze raz, bo jak mówi stare przysłowie, psy szczekają, a karawana jedzie dalej. Mojego wielbiciela zaś zapraszam na priv, tam bedzie się mógł przedstawić i wyartykułować wszystkie żale, jakie do mnie ma.
Odpowiedz
0
@ Ktoś piszący
dnia 04.01.2014, 18:36 · Zgłoś
Jeśli ktoś stawia na równi P. Niesiołowskiego z P. Bartoszewskim to już świadczy o tym że nie można upaść do poziomu takiego aby z tym kimś polemizować, to pierwsza sprawa. A priv to całkowicie odpada, pomimo tego że ma się w życiu lepsze i gorsze chwile ale nie chcę upaść. Jeśli kobieta (a tak się adwersarz przedstawia) pierwsza proponuje priv to niestety mam skojarzenia z "kobietami" z kręgów, z którymi nie chcę mieć do czynienia :( @dragoness, wybacz ale wielbiciela chętnego do privu poszukaj sobie wśród innych, może poszukiwania kiedyś się udadzą :) Sukcesów w "działaniu" życzę :)
Odpowiedz
-2
@ dragoness
dnia 04.01.2014, 20:12 · Zgłoś
[...]. QED. Sorry, ale wrodzona kultura nie pozwala mi na nic innego. Aha, jeśli chodzi o poziom wypowiedzi dołożę jeszcze p. Lisa. Będzie "święta" trójca. Bez odbioru.
Odpowiedz
0
@ Ktoś piszący
dnia 04.01.2014, 20:52 · Zgłoś
To z powodu "wrodzonej kultury" poszukiwania privu w internecie??? @dragoness - jak łatwo się domyśleć w "realu" z błyskiem inteligencji słabo a i "powierzchowność też nie telewizyjna" tak więc zostaje "dowartościowanie" się "przedniej jakości merytorycznymi komentarzami", które i tak wszyscy mają daleko, tam gdzie słońce nie dociera :) "[...]" w Twoim komentarzu brzmi jak objaw poirytowania a to może niekorzystnie wpłynąć na samopoczucie tak "trzeźwo i bezstronnie" komentującej "osobowości internetowej", naszą rzeczywistość przedstawianą na tym portalu. Zwróć uwagę że Twoje "merytoryczne" komentarze znaczą dla innych wielkie [...]o i to że ktoś jest dla Ciebie "[...]" nie wyklucza Twojego bycia dla kogoś ZEREM , wielkim ZEREM. Wypadałoby napisać, kierując te słowa (nie tylko do Ciebie): "nie jesteś Bogiem, uświadom to sobie".
Odpowiedz
1
@ kasia
dnia 05.01.2014, 01:31 · Zgłoś
[komentarz nie na temat]
Odpowiedz
-1
@ Ktoś piszący
dnia 05.01.2014, 10:03 · Zgłoś
@kasiu - Ty wprawdzie tutaj nie jesteś "osobą publiczną" ale ja chętnie zapoznam się przeszłością Twoją i Twojej Rodziny oraz tym czy obecnie Twoja rodzina się zajmuje. Może chcesz się tym tutaj pochwalić ? Później wszyscy będziemy komentować :).
Odpowiedz
0
@ Ktoś piszący
dnia 05.01.2014, 18:41 · Zgłoś
Co się stało z komentarzem @kasia? Usuńcie też pozostałe bo większość jest w tonie tym, który został usunięty (no chyba że to był "zaprzyjaźniony" komentator)
Odpowiedz
2
@ kasia
dnia 05.01.2014, 23:56 · Zgłoś
Pierwszy raz ktoś usunął mój komentarz. Nie był ani wulgarny, ani nie na temat, jak wyżej napisano, więc nie rozumiem. Jak tak redakcja portalu będzie traktowała tę część czytelników, którzy nie bluzgają tylko kulturalnie dyskutują, to sobie pójdziemy do innych portali, jest ich w Jaśle do wyboru. Redakcjo droga żyjesz z nas, z liczby kliknięć i odsłon, nie my z Ciebie korzystamy tylko Ty z nas.
Odpowiedz
-1
@ kasia
dnia 05.01.2014, 23:59 · Zgłoś
Nie mam się czego wstydzić, więc zdradzę pierwszy fakt z mojej mrocznej przeszłości. chodziłam do przedszkola przy ul. Floriańskiej. Teraz Twoja kolej, powiedz mi Ktosiu coś o sobie...
Odpowiedz
-1
@ Ktoś piszący
dnia 06.01.2014, 11:45 · Zgłoś
@kasia- jeśli ten fakt jest najbardziej interesującym w Twoim życiorysie to pomińmy jednak pozostałe, bo tak będzie lepiej. Już bardziej interesujące są jednak fakty z życia P. Niesiołowskiego :) Ale wszystko przed Tobą ... może za 20-30 lat ??? ...
Odpowiedz
-1
@ kasia
dnia 07.01.2014, 02:19 · Zgłoś
Nie załapałeś mój Drogi Piszący konwencji zabawy. To miało być stopniowanie napięcia, jeden fakt potem kolejne. Zaręczam Ci, że znając dobrze biografię pana Niesiołowskiego, swoją uważam za barwniejszą.
Ale to rzeczywiście nie jest właściwe miejsce na gry i zabawy z intelektem w tle. Chociaż akurat ta ostatnia uwaga nie odnosi się do Ciebie. Pozdrawiam z uśmiechem
Odpowiedz
-1
@ Ktoś czytający
dnia 07.01.2014, 10:06 · Zgłoś
@kasia- powaliłaś mnie, oczywiście nie intelektem do którego tęsknotę da się odczytać z Twojej wypowiedzi ale tą zabawą :) Jeśli już od czasów przedszkolnych zaczęłaś zabawy "ze stopniowaniem napięcia" to wcale nie wątpię w to, że Twoja biografia jest barwna :) Masz rację, w takim przypadku to nie jest miejsce na "tego typu zabawę", wszak czytać mogą to niepełnoletni i portal mógłby być posądzony o deprawowanie. Pozdrawiam i ubarwiaj swoją biografię "zabawami z potęgowaniem napięcia", przecież to też ludzkie i są osoby, które z takich biografii są bardziej znane w świecie niż Pan Niesiołowski :)
Odpowiedz
0
@ Kasia
dnia 07.01.2014, 13:56 · Zgłoś
Biedny [...] Ktosiu Piszący. Mama cię nie kochała, koledzy na przerwach popychali? Czemuż taką złością reagujesz na słowa pozbawione agresji, zwykłe portalowe pogaduszki, które służyć mają poznaniu poglądów interlokutorów, wymianie myśli a czasem po prostu zabiciu wieczornej nudy. Już ty się za ocenianie mojej inteligencji nie zabieraj, popracuj nad stylem i zrezygnuj z tej ubarwianej ponad miarę i potrzebę interpunkcji z częstym cudzysłowiem. Tak piszą egzaltowane panienki a ty już duży chłopczyk jesteś.
Odpowiedz
0
@ Ktoś czytający
dnia 07.01.2014, 14:37 · Zgłoś
Biedna @kasia - nie chce jej się czytać inwektyw ani nie obdarza nimi nikogo (?), marzy jej się portal gdzie ludzie na poziomie mogliby podyskutować. Dziewczynko a może wyjedziesz, nie tak wirtualnie tylko fizycznie. Popracujesz, poznasz życie inne niż klawiatura komputera i jak już będziesz dużą dziewczynką to przeczytasz te komentarze, Twoje, moje inne i zobaczysz że ta Twoja inteligencja nie jest trudna do oceny :) Wiesz, duży chłopczyk jestem i starające się dowartościować panienki, które nie chcą nikomu oceniać IQ dlatego że same mają baaardzo wysokie dostrzegam z łatwością :). Polska to nie kraj, to stan umysłu - bo właśnie takich panienek jest zbyt dużo
Odpowiedz
0
@ Kasia
dnia 07.01.2014, 16:12 · Zgłoś
Rozczulasz mnie: śledzisz moje komentarze zamieszczane pod innymi artykułami i nawet je cytujesz, dziękuję za uznanie. A w kwestii darmowego poradnictwa językowego jeszcze jedno; mniej emotikonów, to [...] pewną przynależność pokoleniową. A przecież sam piszesz, że duży z Ciebie chłopczyk. Więcej uśmiechu życzę.
Odpowiedz
-1
@ Ktoś czytający
dnia 07.01.2014, 19:12 · Zgłoś
@Kasia mEKIymF9NutL i @kasia PAkxkkK3TqWs - cytuję Twoje komentarze podobnie jak i innego [...] @dragoness nie w dowód uznania i tak sobie nie schlebiaj. Myślę że i to darmowe poradnictwo językowe zachowaj dla bliższych sobie, bo ja dziękuję. Na język staram się zwracać uwagę aby był ten właściwy nawet jeśli chodzi o sytuację stopniowania napięcia a w tej to już Twojej, nawet darmowej sobie nie wyobrażam, brrr. Jako duży chłopczyk za Twoje sklasyfikowanie mojej przynależności pokoleniowej, dziękuję i jeszcze :) A tak na koniec, to myślę że koniec mojego pisania na tym portalu bo nie dość że portal [...] to i [...] równają do jego poziomu.
Odpowiedz
0
@ kasia
dnia 07.01.2014, 21:36 · Zgłoś
Cytując klasyka "[...] [...]"
Odpowiedz
-7
@ Urzędnik UM
dnia 02.01.2014, 16:31 · Zgłoś
Wreszcie właściwy szef,kompetentny,podejmujący trudne tematy a nie jak nasz obecny zawsze nieobecny i bojący się własnego cienia
Odpowiedz
-11
@ KLOPS
dnia 02.01.2014, 16:50 · Zgłoś
Pełna zgoda
Odpowiedz
-38
@ ksiądz Mateusz
dnia 02.01.2014, 16:25 · Zgłoś
na burmistrza powinien startować etatowy CZŁONEK a tak na poważnie to niech sobie startuje kto chce, ja i tak nie mam zamiaru iść głosować,
Odpowiedz
-2
@ ksiądz Mateusz
dnia 03.01.2014, 00:49 · Zgłoś
dość chodzenia na wybory czy to do parlamentu czy na samorządowe czy na prezydenta nie wspominając już o wyborach do brukselki
Odpowiedz
-23
@ PAN X
dnia 02.01.2014, 16:15 · Zgłoś
Pomysł z panem Pabianem jest doskonały...Przede wszystkim to inny styl myślenia o samorządzie.Nie jako miejscu pracy, zarobkowaniu i kariery,a służby społecznej.Wiedza,to kryterium, które przesądza sprawę.Wiedza o inwestycjach w teorii i praktyce...Pan Pabian ją posiada.I przez to jest nadzieja,że Jasło ,przy ewentualnym wyborze p Pabiana na urząd burmistrza" wreszcie wkroczyłoby na drogę rozwoju .Doświadczenia zaś nabyte podczas bycia wice burmistrzem ,to dodatkowy atut...Należy tylko zapytać,czy pan Ryszard zechce się podjąć naprawy upadłego anioła??? Jeśli tak,to jest to jedyny kandydat na urząd godny poparcia społecznego...Oczywiście miałby mój głos!
Odpowiedz
-53
@ koliber
dnia 02.01.2014, 15:58 · Zgłoś
Pabian to jakaś kpina. tylko Czernecki
Odpowiedz
-8
@ KLOPS
dnia 02.01.2014, 16:52 · Zgłoś
Komitet pochwalny obecnego burmistrza jak widać w akcji.Tłucze minusy,jak [...]...Każdy widzi to jasno,ale niech tam
Odpowiedz
-4
@ jaslanka
dnia 02.01.2014, 17:29 · Zgłoś
Żeby im się łącza nie przepaliły . W jednym miescie zrobili taki myk ze porównali ilość "pochwałek" w sieci z ruchem na łaczach w urzedzie , wyniki osmieszyły ratusz pokazujac przy okazji jak pracuje się w państwowej administracji .
Odpowiedz
-6
@ Dyzio
dnia 02.01.2014, 17:31 · Zgłoś
Aż mni palce rozboleli od klikania minusów moherom .
Odpowiedz
-10
@ wyborca
dnia 02.01.2014, 15:53 · Zgłoś
Ryszard Pabian to bardzo merytoryczny i uczciwy człowiek. Popieram tą kandydaturę
Odpowiedz
-27
@ prorok
dnia 02.01.2014, 15:51 · Zgłoś
Rysiek nadaje sie na burmistrza. za Marii był jej pddanym, teraz wiernie będzie służył bogusiowi... slabiutka kandydatura. Stawiam 4 do 1 na Czerneckiego
Odpowiedz
-10
@ FAN
dnia 02.01.2014, 18:41 · Zgłoś
Wymień to co zrobił teraz w tej kadencji Czarnecki ok.Czyje były projekty które zostały zrealizowane i jakie.Co zostało zrobione za kadencji pani Marii,każdy mądry widzi.Jestem ciekaw co i jak napisz!!!.CZEKAM INNI TEŻ ZAPEWNE.
Odpowiedz
-28
@ l
dnia 02.01.2014, 15:31 · Zgłoś
po co ten artykuł, skoro Rzońca nie podaje jeszcze nazwiska osoby, która weźmie udział w wyborach ?
Odpowiedz
-31
@ XD:F
dnia 02.01.2014, 15:28 · Zgłoś
Pabian ma mój głos!
Odpowiedz
-29
@ Turo
dnia 02.01.2014, 15:09 · Zgłoś
Pabian jest kompetentny, nienawiedzony, spokojny, . Ma mój głos!!! Ma głos uczciwych pracowników Urzędu Miasta!, którzy czekajæ na jego powrót.
Jaslo przy nim ma szansę!!! Poprzyjcie , zobaczycie!!!
Odpowiedz
-30
@ jaccex
dnia 02.01.2014, 14:35 · Zgłoś
Pabian ma mój głos, to fachowiec nie polityk popieram go w 100% Na pewno wniesie nową jakość. Wiem, że każdą złotówkę dobrze zagospodaruje.
Odpowiedz
-7
@ jasło
dnia 03.01.2014, 10:17 · Zgłoś
Jestem za Panem Pikulem - bardzo mądry, rozsadny i pracowity burmistrz!
Odpowiedz
-2
@ plankton
dnia 03.01.2014, 23:13 · Zgłoś
a skąd ty wiesz takie rzeczy jaccex ??? zdradź...
Odpowiedz
-4
@ Skiba
dnia 02.01.2014, 14:16 · Zgłoś
To już młody Zając nie startuje ? Swego czasu krążyły takie słuchy...
Odpowiedz
8
@ FAN
dnia 02.01.2014, 15:07 · Zgłoś
A ty przygłuchy.
Odpowiedz
-18
@ Solidarna Polska
dnia 02.01.2014, 14:07 · Zgłoś
Czy to ładnie występować przeciwko chlebodawcy, którym była Maria Kurowska? Czym takim ważnym wykazał się Pabian? Chyba sikawką na rynku, ślizgawką na mosir, grotą dla mocherków, no i dzięki powodzi naprawą (nie zalanych) dróg.
Odpowiedz
-17
@ FAN
dnia 02.01.2014, 15:06 · Zgłoś
Pieski szczekają
Odpowiedz
-17
@ do Solidarna Polska
dnia 02.01.2014, 16:05 · Zgłoś
Nie podszywaj się pod Solidarną Polskę, bo cię nikt do tego nie upoważnił.
Odpowiedz
-5
@ m
dnia 02.01.2014, 13:56 · Zgłoś
pana b.rz. pewno,z poparciem jafaru w ktorym zarabial na 1/2 etatu 40tys.
Odpowiedz
4
@ FAN
dnia 02.01.2014, 15:05 · Zgłoś
Juz sie zaczyna,SB rusza w bój.
Odpowiedz
-2
@ ja
dnia 02.01.2014, 17:25 · Zgłoś
40 tysięcy na rok - ludzie, nie zapominajcie o tym, że to kwota podana na rok a nie miesiąc!!! myślcie!!!
Odpowiedz
10
@ fert
dnia 02.01.2014, 23:14 · Zgłoś
trzeba oto zpytać kogoś w Krakowie prawda pnie pośle pozdrowienia od edka
Odpowiedz
-43
@ git
dnia 02.01.2014, 13:25 · Zgłoś
Ryszard Pabian będzie najlepszym kandydatatem na Burmistrza. Bez względu na to czy wystartuje z PiS, Po czy Palikota.
Odpowiedz
-74
@ malkontent
dnia 02.01.2014, 15:54 · Zgłoś
Tylko Przetacznik może to (UM) posprzątać
Odpowiedz
10
@ Max Szyderko
dnia 02.01.2014, 18:24 · Zgłoś
"Janusz Przetacznik, Prezes - jeśli mówi, że trzeba dokupić jeszcze skrzynkę bo zabraknie- wie co mówi"

http://www.bayangol.pl/czlonkowie.php
Odpowiedz
0
@ jozin
dnia 02.01.2014, 18:41 · Zgłoś
A lodówki po wiela tera som?
Odpowiedz
1
@ Jarema
dnia 02.01.2014, 22:32 · Zgłoś
wolne żarty!!!11
Odpowiedz
4
@ łodyniec
dnia 02.01.2014, 13:23 · Zgłoś
ja obstawiam że tak na burmistrza jak i na radnych wystawieni będą ludzie bliscy mu , rodzina :D
w Polsce jest to normą ,że [...] i matołki po plecach zyskuja stołki :D
Nie głosujcie na nikogo kto nie ma zielonego pojęcia o rządzeniu - tylko czy będzie ktoś inny kandydował ...
Odpowiedz
-23
@ dragoness
dnia 02.01.2014, 13:17 · Zgłoś
Jeśli to prawda, to ma mój głos.
Odpowiedz
18
@ MW
dnia 02.01.2014, 13:57 · Zgłoś
To nie moja bajka ale pójde i tez zagłosuję , nie tyle za panem Pabianem co przeciw obecnemu burmistrzowi .
Odpowiedz
13
@ jaslanka
dnia 02.01.2014, 14:00 · Zgłoś
Wow , wybory sie zbliżają , tylko patrzeć jak Dyzio na wiosnę z Maxiem rozpoczną marsz z pochodnią , jak dobrze ze zrobili światła w Rynku i jezdze obwodnicą , nie będę musiała patrzec na cyrk na moście .
Odpowiedz
25
@ ferajna
dnia 02.01.2014, 15:27 · Zgłoś
Dyzio i Czernecki [...] teraz do Gowina, co by nie wylądować na bruku po 4 latach marazmu w tym mieście:)
Odpowiedz
171
@ PRECZ Z POLITYKAMI !!!
dnia 02.01.2014, 16:06 · Zgłoś
MOŻE ZAMIAST POLITYKOM, W NAJBLIŻSZYCH WYBORACH POWINNO DAĆ SIĘ SZANSĘ JAKIEMUŚ EKONOMIŚCIE / PRZEDSIĘBIORCY, KTÓRY MA DOŚWIADCZENIE I SUKCESY W ZARZĄDZANIU ?!

Funkcja Burmistrza niczym nie różni się obecnie od stanowiska prezesa dużego przedsiębiorstwa.

Żeby miasto było „silne” należy przyciągać inwestorów z zewnątrz (najlepiej duże firmy), bo tylko one gwarantują wiele miejsc pracy, a co za tym idzie lepsze warunki życia dla mieszkańców.

Zauważcie Państwo jedną rzecz, a mianowicie dlaczego "kandydaci niezależni" tak świetnie zarządzają miastami ???
Czyżby nie musieli nikomu się tłumaczyć (władzą partii do których należą, dzięki której dostali się na "stołek") ??? ... i są po prostu "wolnymi" ludźmi w podejmowaniu decyzji ???

Przykłady kandydatów niezależnych ???
Proszę bardzo:
- Wojciech Szczurek - prezydent Gdyni
- Rafał Dutkiewicz - prezydent Wrocławia
- Piotr Przytocki - prezydent Krosna
... i wiele innych kandydatów

Jakie te miasta są zarządzane i jak się rozwijają - nikomu chyba nie trzeba tłumaczyć ...
Nadal będę się upierał, że funkcja Burmistrza jest istotna w kontekście rozwoju miasta (podejmuje on ostateczne decyzje .. po Radzie Miasta)

W CHWILI OBECNEJ JEST DEMOKRACJA.
NIKT NIE JEST "PRZYSPAWANY DO STOŁKA" !!!
TO MIESZKAŃCY DECYDUJĄ, KTO NIMI "RZĄDZI"
Odpowiedz
-88
@ agawa
dnia 02.01.2014, 16:20 · Zgłoś
Według mnie nie ma czegoś takiego jak "niezależny " kandydat . Dla mnie jst bez znaczenia z jakiej ktoś jest partii - jesli poważnie traktuje wyborców to może być z każdej . Tych których @ PRECZ Z POLITYKAMI !!! podałaś/eś uwazasz za niezależnych od lokalnych układów ?
Odpowiedz
-78
@ dragoness
dnia 02.01.2014, 16:51 · Zgłoś
Rafał Dutkiewicz kandydat niezależny... umrę ze śmiechu http://pl.wikipedia.org/wiki/Rafał_Dutkiewicz
Odpowiedz
21
@ łodyniec
dnia 02.01.2014, 17:20 · Zgłoś
dragoness plissss ,ty nawet sucharem nie jepniesz tak jak trza :P
Odpowiedz
-66
@ dragoness
dnia 02.01.2014, 17:42 · Zgłoś
Back to the forest, zwierzaczku. Swoją drogą, czy nagła zamiana minusów na plusy przy komentarzach to jakaś magia?
Odpowiedz
-43
@ agawa
dnia 02.01.2014, 17:59 · Zgłoś
plusiki i minusiki to zabawa dla [...] którym sie wydaje że są "bogami" informatyki , dajm im się pobawić w końcu to ich jedyna rozrywka . Szkoda ze na tym kończy się ich pęd do wiedzy i ze nie wykorzystują tego dla poprawy swego bytu . Choć znam kilku którzy z tego wyrośli i dziś są cenionymi pracownikami w branży IT .
Odpowiedz
-42
@ dragoness
dnia 02.01.2014, 18:38 · Zgłoś
Ooo teraz z minusami zdecydowanie lepiej ;-) ciekawe, czy do niedzieli dociągnę do setki? Hater'ów pozdrawiam serdecznie i życzę im wzajemnie.
Odpowiedz
-28
@ Admin
dnia 02.01.2014, 18:46 · Zgłoś
Zleceniodawcy powinni jeszcze powiedzieć płatnym klikaczom jak usunąć dane identyfikujące ich komputery , bo samo czyszczenie cache to za mało , mozna dodac i 100 - lub + , tyle ze na serwerze widać kto dodał te glosy i kiedyś jak wyjdzie to na jaw ktos bedzie miał kaca .
Odpowiedz
-2
@ ????????
dnia 02.01.2014, 20:17 · Zgłoś
zgadzam sie nie mozna minusów zamienić na plusy
blokada operatora czy admina strony
a jezeli to kim "on" jest
Odpowiedz
8
@ fert
dnia 02.01.2014, 23:11 · Zgłoś
Ponadto trwają przygotowania opracowań dotyczące funduszy unijnych dla Jasła w latach 2014-2020 – podkreślił poseł Bogdan Rzońca.

pan ma doświadczenie w tym tak jak niejeden przedsiębiorca z pisu np. ... trzeba oto zpytać kogoś w Krakowie prawda pnie pośle pozdrowienia od edka
Odpowiedz
-12
@ Jaslak
dnia 03.01.2014, 03:40 · Zgłoś
Ten człowiek ma moje poparcie
Odpowiedz
-19
@ Marek K
dnia 03.01.2014, 03:42 · Zgłoś
Spokojnie głosuje na Pabiana , bo wzystkie Ryski to fajne chłopy !
Odpowiedz
-16
@ Marek K
dnia 03.01.2014, 03:44 · Zgłoś
Zapomniałem dodac ze wczoraj była u mnie impreza i przeprowadziłem wstepną sondę , na 20 osób zapytanych czy zagłosuja na Ryszarda Pabiana 16 odpowiedziało TAK . Jutro zrobie sondę w pracy .
Odpowiedz
-5
@ murarz Zenek
dnia 03.01.2014, 10:59 · Zgłoś
Z tego co widzę Ryszard Pabian ma spore poparcie , doświadczenie ma , jest konkretny , potrafi jasno i stanowczo wyrażać swoje opinie a przy tym robi to w cywilizowany sposób co w polityce jest raczej mało spotykane , może wreszcie będzie włodarzem który zakończy wojenki tak by rada wspólnie działała dla Jasła .
Odpowiedz
5
@ Ktoś piszący
dnia 04.01.2014, 11:01 · Zgłoś
- Przedsiębiorcy proponujesz ? Nie wiem czy Edward G. lub Ryszard P. będą mieć możliwość :( Może ktoś inny ...
Odpowiedz
2
@ Maciek M
dnia 07.01.2014, 07:32 · Zgłoś
Rozumiem, że to była pisowska impreza zakrapiana " U Zbyszka"?
Odpowiedz
Dodaj komentarz
Piszesz jako:

Jaslo4u.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za treść komentarzy zgodnie z Polskim Prawem. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania i redagowania komentarzy niezgodnych z regulaminem.