Korzystając z portalu Jaslo4u.pl wyrażasz zgodę na użytkowanie mechanizmu plików cookie. Mechanizm ten ma na celu zapewnienie prawidłowego funkcjonowania portalu Jaslo4u.pl. Korzystając ze strony akceptujesz Politykę Prywatności portalu Jasło4u.pl
Jaslo4u.pl - Jasielski portal informacyjny
Jaslo4u.pl - Jasło dla Ciebie

Kolejki jak w "Misiu" Barei – mówią petenci

276

Dzisiaj od godziny trzeciej nad ranem pod drzwiami Starostwa Powiatowego w Jaśle pojawili się pierwsi petenci. Wstają skoro świt, aby dostać się do wydziału komunikacji. Od kilku dni kolejki do rejestracji pojazdów przypominają te z minionej epoki.

Od kilku dni mieszkańcy powiatu jasielskiego, którzy nie zarejestrowali jeszcze swoich pojazdów stoją od wczesnych godzin porannych w długiej kolejce z nadzieją, że uda się im załatwić sprawę w Wydziale Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Jaśle. Dzisiaj pierwsi petenci, aby mieć pewność, że zostaną przyjęci stali pod drzwiami urzędu od godziny trzeciej nad ranem. Nasi rozmówcy nie szczędzą krytycznych słów.

- Sytuacja wygląda jak w "Misiu" Barei, żeby o piątek rano trzeba było przychodzić, aby samochód można było przerejestrować? Kpina. To już mój czwarty pojazd i za każdym razem jest tak samo, niezależnie od pory roku. Nie sądzę, żebym miał szansę załatwić swoją sprawę. W takim przypadku zarejestruję w innym mieście, gdzie trwa to do 20 minut - zaznacza pan Paweł. - Jest zbyt mało okienek, numerków i wolne tempo pracy – komentuje. - Obawiam się, że stoję tutaj na darmo, ale nie mam innego wyjścia. Nie otrzymaliśmy żadnej informacji, czy wszyscy zostaną obsłużeni. Wszystko będzie zależało od tego, ile pań będzie obsługiwało. Podejrzewam, że dwie, bo pewnie pracownicy poszli na urlopy – podkreśla pan Ryszard z Kołaczyc. - Nie wiedziałem, że są tak długie kolejki. Czyżby ludzie tyle aut nagle kupili? Nigdy tak nie było na koniec roku – dodaje. - Tutaj jest tak codziennie od trzeciej nad ranem. Ostatnio byłam o ósmej rano i już nie było bloczków. Dzisiaj przyszłam przed szóstą. Na zarejestrowanie samochodu mamy czas do 31 grudnia br., bo podobno będą wysokie kary – mówi pani Jola z Żółkowa.

- To powinno być zmienione od dawna. Ludzie zawsze stali i czekali na numerki. Dlaczego nikt nie otworzy więcej stanowisk, albo nie wydadzą więcej numerków? Podobno jest tylko pięćdziesiąt numerków. Ja jestem od piątej rano. Jeśli ktoś pracuje i chce coś załatwić coś w urzędzie to ma sobie brać trzy dni urlopu? – pyta pan Przemysław. - Wszyscy jesteśmy w celu zarejestrowania pojazdu. Niestety, tutaj tak jest non stop, że czeka się od piątej rano. Najgorsze jest to, że będą dawać kary od stycznia. Z tego co mówili ludzie w kolejce, to jedna z pań była 64 w kolejce w piątek i dzisiaj pewnie też się nie dostanie, bo też jest na końcu kolejki – kwituje pan Artur.

Okazuje się, że gigantycznie długie kolejki to efekt zmian w przepisach, które wchodzą w życie 1 stycznia 2020 r. Największą obawę właścicieli pojazdów wzbudzają kary, jakie przewidziano za niezgłoszenie kupna lub sprzedaży samochodu w terminie 30 dni od zawarcia transakcji. Wynosić one będą od 200 do 1000 zł. Jednak jak przypomina kierownik Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Jaśle, prawo nie działa wstecz. - Kary owszem będą dotyczyć, ale w stosunku do tych pojazdów, które zostały zakupione bądź sprowadzone po 31 grudnia 2019 r. Niestety, te tłumy, które w tej chwili nas odwiedzają przychodzą ze sprawami sprzed kilku lat. Prawo nigdy nie działało i nie działa wstecz, więc na pewno nie będziemy karać tych osób, które w tym roku nabyły pojazdy, a nie zdążyły ich przerejestrować – wyjaśnia Anna Klinger, naczelnik Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Jaśle.

Obecnie petentów obsługuje pięciu pracowników, a wszystko na to wskazuje, że już niebawem pojawi się kolejne, szóste stanowisko z racji dużej ilości załatwianych spraw. Urzędnicy w wydziale komunikacji przyjmują dziennie jak sami podkreślili około 100 zarejestrowanych osób. Oprócz tego w tym samym czasie obsługiwani są interesanci, którzy chcą załatwić tzw. szybką sprawę taką jak: zgłoszenie zbycia pojazdu, wybranie stałego dowodu rejestracyjnego, czy dokonanie adnotacji GAZ, HAK. - Ludzie kupowali pojazdy i czekali z rejestracją. Tak naprawdę, nie wiedzieliśmy ile ludzie mają zaległych spraw, nie na taką skalę. W poprzednich latach nie było takiego nasilenia, natomiast obawa przed karą spowodowała, że mamy taką sytuację – kwituje naczelnik wydziału komunikacji.

W styczniu 2020 r. wchodzą w życie nowe przepisy dotyczące rejestracji pojazdów sprowadzonych z krajów UE, a także zgłaszania o ich nabyciu lub zbyciu.

id

Napisany dnia: 30.12.2019, 13:25

Komentarze Czytelników:

Dodaj komentarz Widok:
2
@ mariusz zawisza
dnia 03.01.2020, 10:35 · Zgłoś
to nie muszą od razu wszyscy sobie załatwić w jednym dniu inne dni robocze też są do załatwiania takich spraw
Odpowiedz
1
@ Jamto
dnia 02.01.2020, 23:25 · Zgłoś
Chciałbym aby ktoś decyzyjny co na pewno czyta te rację, żale, pretensje wyciągnął jakieś wnioski i coś próbował zmienić. Wiele jest ciekawych propozycji włącznie z wykorzystaniem pracowników pustych pokojów UP. Do dzieła i stanowczych zmian bo to co jest w tej chwili to jedno wielkie miszmasz, dziwactwo
Odpowiedz
0
@ Nowe zasady 2020
dnia 02.01.2020, 22:39 · Zgłoś
Ludzie w 2020 roku będziemy mogli zachować tablice rejestracyjne, nawet jeśli zakupiony pojazd jest z innego powiatu. Wystarczy tylko, że spełniają one dotychczasowe wymagania (czyli mają aktualny wzór i nie są połamane), a sprawę można będzie "załatwić" jednym podaniem. Sama rejestracja będzie możliwa poprzez internet. Brawo.
Odpowiedz
2
@ Fk
dnia 02.01.2020, 04:41 · Zgłoś
Czyta się tylko o przerejestrowaniu samochodu a ja pytam -dlaczego też mam stać w takiej kolejce jeżeli skończyły mi się puste pola w dowodzie rejestracyjny i muszę wyrobić Nowy dowód,nie można tego inaczej rozwiazac
Odpowiedz
3
@ Ghg
dnia 02.01.2020, 13:01 · Zgłoś
Niestety nie. Trzeba stać od 4 rano.. podziękuj za to staroście Pawlusiowi
Odpowiedz
1
@ Fk
dnia 02.01.2020, 19:37 · Zgłoś
Dziękuję Starosto Pawlusiu
Odpowiedz
3
@ On
dnia 01.01.2020, 23:38 · Zgłoś
W jasle w urzedzie to juz rodzinami zatrudnieni są
Odpowiedz
6
@ beniu
dnia 01.01.2020, 20:11 · Zgłoś
Nic mnie k... nie skloni, aby tam wrocil. Tu mamy do czynienia z jednym dobrodziejstwem, a ile jeszcze jest innych. Bardzo wspolczuje tym z kolejek - to jest takie upodlenie jaka nabycie za komuny papieru toaletowego.
Odpowiedz
1
@ clashtorny
dnia 01.01.2020, 19:35 · Zgłoś
Większość pokoi które znajdują się w UP, służą jedynie jako poczekalnia dla urzędników, którzy przychodzą na 9:00 a wychodzą o 16:00. Dlaczego nie wykorzysta się mocy przerobowych urzędników którzy aktualnie nie mają nic do roboty? Ja w pracy jak maszyna się popsuje, jestem wysyłany na zupełnie inną a muszę znać się na obsłudze każdej maszyny. A nie jak urzędnik tylko w jednej dziedzinie wyszkolony. Druga sprawa to że te numerki które wprowadzili to jest cyrk na kółkach. Rano przychodzą "koniki" którzy później odsprzedają numerki. Trzecia sprawa to że jak kogoś nie ma to zamiast wołać kolejny numer to panie urzędniczki robią sobie przerwy. A i jak obsłużą do 14 to po tej godzinie łaskawie przyjmą lub nie, choć pracują do 15:30. Kiedyś byłem świadkiem jak dziewczyna z numerkiem już po godzinie 14 nie została przyjęta. Czwarta sprawa to to że powinna już dawno wyjść ustawa "jedne tablice na jednego kierowcę (chyba że sam chce zmienić) oraz jeden dowód rejestracyjny bez konieczności wymiany ze względu na brak miejsca na pieczątki. Obowiązek jeżdżenia z kartką z przeglądu. I możliwość przekładania tablic na dowolne auto osobowe właściciela.
Odpowiedz
2
@ benek
dnia 01.01.2020, 20:11 · Zgłoś
Państwo zarabia taką kasę że szybko tych rozwiązań co proponujesz nie wprowadzi.Co do numerków -przychodzisz o 6 do kolejki i dostajesz numerek na godz. 13 pytam co mam w tym czasie robić jak nie jestem z Jasła?
Odpowiedz
-1
@ clashtorny
dnia 02.01.2020, 19:22 · Zgłoś
Dlatego powinni w końcu naprawić ten internetowy system rejestracji, stworzony chyba przez przedszkolaka... Obecnie jak się przez niego rejestrujesz to czekasz nawet miesiąc,,, A powinno być tak : Rejestrujesz się przez internet na dany dzień i godzinę które są wolne i na ten czas przyjeżdżasz. Ale to jest tak strasznie trudne do zrobienia przez wydział komunikacji XD Wszystkie urzędniczki zasłaniają się ustawami że to nie ich wina itd. I że to petenci powinni interweniować w sejmie o to żeby miały mniej papierów do przewalania...Ja to chętnie zamknąłbym ten wydział wtedy miałyby mnóstwo czasu na kawe i pierogi ze społem.
Odpowiedz
0
@ adamkimono64
dnia 06.01.2020, 10:16 · Zgłoś
do maxa na piwo
Odpowiedz
3
@ Arek
dnia 01.01.2020, 11:58 · Zgłoś
Zima lekka,doborowe towarzystwo, miło, świąteczna atmosfera, iluminacje świetlne - można stać nawet od północy. Do tego debiut w telewizji i sława gotowa .
Odpowiedz
-3
@ ...
dnia 01.01.2020, 11:09 · Zgłoś
W PL opłaty za samochód śa stanowczo za niskie. Stąd widok samochodów z samym kierowcą i autobusów, pociagów wożacych powietrze.
Odpowiedz
5
@ poiuy
dnia 01.01.2020, 10:42 · Zgłoś
cp tu dużo mówić-pis przehandlował gospodarkę i teraz szuka na siłę kasy -a najlepiej im wychodzi karanie obywatela z a byle co.
a,że obywatele jeżdzili samochodami na kilku umowach przez kilka lat to inna sprawa.
Odpowiedz
4
@ Jan12
dnia 01.01.2020, 10:23 · Zgłoś
Ale znane jest Jasło.Jak nie z Jezusa,to z kolejek.W pierwszym przypadku i w drugi ośmieszenie grajdołka.Pan Pawluś na prezydenta!!
Odpowiedz
1
@ ...
dnia 01.01.2020, 08:40 · Zgłoś
Tylko benzyna po 20 złotych może rozwiązać te problemy
Odpowiedz
9
@ Jan
dnia 31.12.2019, 19:07 · Zgłoś
Niech się wezmą za pracownika, który bezczelnie namawia do ubezpieczenia rejestrowanego pojazdu w konkretnej agencji ubezpieczeniowej.
Odpowiedz
4
@ Do @ Jan
dnia 01.01.2020, 12:22 · Zgłoś
Ten pracowik już został nagrany na komórkę jak werbuje więc kwestia czasu...
Odpowiedz
0
@ Ghg
dnia 02.01.2020, 13:06 · Zgłoś
Za to się idzie do wiezienia
Odpowiedz
1
@ 1000zł
dnia 31.12.2019, 16:47 · Zgłoś
Se trza było zaroz po zakupie rejstrować ałto a nie czekać nie wiadomo na co? Kodeks wykroczeń przewidywal za karę a uprd też mówła o 30 dniach. Teroz stójcie - miejscie za swoje
Odpowiedz
2
@ Z h
dnia 31.12.2019, 16:35 · Zgłoś
Wspomniał ktoś śmieciach to jak śmierci nie
będą sprawdzane to Jasło będzie płaciło za
śmieci które przyjechały z Bieszczad
I są płacone dwa razy
Niech ktoś to sprawdzi
Odpowiedz
3
@ łazowiak
dnia 31.12.2019, 14:31 · Zgłoś
niech stoją[...] :D
Odpowiedz
3
@ kierowca 1987
dnia 31.12.2019, 13:29 · Zgłoś
Ja wyrabiałam nowy dowód rejestracyjny w maju, rejestrowałam się przez internet, pojechałam w tym samym dniu i załatwiłam w ciągu 30 minut.
W okresie przedświątecznym zjechali nowobogaccy z zagranicy z "nowymi" limuzynami i wszystko chcą załatwić akurat w tym okresie. Chcą stać to stoją
Odpowiedz
4
@ J
dnia 01.01.2020, 08:55 · Zgłoś
Nie pitol. Kolejki w tym urzędzie są od zawsze.
Odpowiedz
4
@ zeniu
dnia 31.12.2019, 11:10 · Zgłoś
Znowu o Jaśle pisze TVN,a telewizja publiczna milczy
Odpowiedz
-2
@ Jola
dnia 31.12.2019, 20:14 · Zgłoś
Wielka sensacja bo kolejne pokazali, czym Ty się zeniu podniecasz
Odpowiedz
8
@ szymek
dnia 31.12.2019, 10:31 · Zgłoś
Chociaż coś o Jaśle wspomnieli w TV. A ten wasz starosta to chyba niezły herbatnik. Dlatego nie ma czasu na zorganizowanie pracy urzędu.
Odpowiedz
1
@ ohoho
dnia 31.12.2019, 13:44 · Zgłoś
herbatnik :) :) :)
Odpowiedz
7
@ Z ciekawości
dnia 31.12.2019, 10:18 · Zgłoś
Na kiedy jest data, gdybym chciał wybrać dziś numerek? Luty?
Odpowiedz
9
@ niki
dnia 31.12.2019, 10:06 · Zgłoś
nie za bardzo rozumie tych nerwów i przekleństw na portalu - co sobie wybraliśmy to mamy - wiec co się denerwować . Pamiętać należy zawsze że nie wybiera się ludzi z tego co obiecują tylko jak pracują. Ale jak mówi stare przysłowie POLAK MĄDRY PO SZKODZIE
Odpowiedz
9
@ olo
dnia 31.12.2019, 09:43 · Zgłoś
Tych nierobów co siedzą w urzędzie pracy pogonić .
Przynajmniej będzie z nich jakiś pożytek.
Odpowiedz
4
@ Odyr
dnia 31.12.2019, 09:34 · Zgłoś
Moze nie wszyscy wiedza ale dzis mizemy rejestrowac takze poza miejscem zamieszkanie...skoro starostwo w Jasle nie potrzebuje pieniedzy ...
Odpowiedz
11
@ mariusz
dnia 31.12.2019, 09:34 · Zgłoś
A przecież Pawluś miał być taki wspaniały?
Odpowiedz
3
@ ohoho
dnia 31.12.2019, 13:43 · Zgłoś
ale nie wyszło
Odpowiedz
11
@ Duch
dnia 31.12.2019, 09:32 · Zgłoś
Skoro rejestruję się przez internet to po jakiego bu..ca muszę jeszcze iść wydrukować numerek? Śmieszny urząd tak jak ci urzędnicy. A gdzie ochrona środowiska?
Odpowiedz
12
@ Pomyslodawca
dnia 31.12.2019, 09:29 · Zgłoś
Skoro tak pięknie spadlo bezrobocie,moze przesunąć ludzi zajmujących tam stolki pietro wyżej?Tu stolek,i tam stolek...
Odpowiedz
9
@ tralala
dnia 31.12.2019, 09:23 · Zgłoś
W Gorlicach jak się stoi 30 minut przed otwarciem wydziału komunikacji, to już długo. Do tego system kolejkowy z bilecikami z autoamtu, więc idzie w miarę dobrze.
Moze warto wysłać jasielskich specjalistów na korepeptycje do sąsiadów?
Odpowiedz
5
@ No tak
dnia 31.12.2019, 19:57 · Zgłoś
Jasło pod każdym względem powinno się uczyć od sąsiadów, bo w każdej kwestii od nich odstaje: inwestycje, komunikacja, kultura itd. Nie wstyd uczyć się od mądrzejszego!
Odpowiedz
2
@ Happy New
dnia 01.01.2020, 14:37 · Zgłoś
Potwierdzam bo to prawda! Wszystkie ościenne powiaty prężnie idą do przodu. Krosno Gorlice Dębica Sanok a tu ŻENADA i WSTYD Starosto WSTYD!!!
Odpowiedz
16
@ Z h
dnia 31.12.2019, 09:17 · Zgłoś
Byłem w urzędzie pracy kilka dni temu i stałem przed
Okienkiem 10minut nikt mnie nie obsłużył, chociaż
nie było nikogo.
Panienki rozmawiały przez telefon na sprawy prywatne. czy starosta tego nie widzi?
Odpowiedz
4
@ Kolacz
dnia 31.12.2019, 09:12 · Zgłoś
Nic tylko sie cieszyc ze polaka stac kupic i utrzymac auto. Jeszcze. Podkreslam jeszcze. Mechanicy juz zaczęli upadac i likwidowac działalności. Robią na lewo.
Odpowiedz
17
@ yte
dnia 31.12.2019, 07:50 · Zgłoś
podczas rejestracji lub wydawania bilecików powinien być urzędas który będzie sprawdzał komplet dokumentów bo czasami jest tak że klient podchodzi na ustaloną godzinę i się okazuje że to brak książki pojazdu , przeglądu ,dowodu .tablic czy wielu innych dokumentów potrzebnych do rejestracji i pani sie oczy zapalaja odsyła nas do domu i ma 20 min na pogaduszki czy kawke a takich klientów jest sporo .
Odpowiedz
17
@ Kicia
dnia 31.12.2019, 07:33 · Zgłoś
Osobiście uważam, że w wydziale komunikacji jest ciężko załatwić cokolwiek! I nie tylko tam, Panie które pracują w biurze podawczym, pracują jakby za karę... Wszystkie Panie pięknie się prezentują makijażem, idealną fryzurą ale gdy człowiek o coś zapyta panie nie wiedzą nic. I tylko każdy wygląda za szyb jaki to nowy petent przyszedł.
Odpowiedz
1
@ pawluś do kolejki
dnia 31.12.2019, 13:42 · Zgłoś
nawet raz pytałem gdzie załatwić grupe inwalidzką to mi nie powiedziały bo nie wiedziały a 3 siedziały i gapiły w internet
Odpowiedz
4
@ On
dnia 31.12.2019, 03:00 · Zgłoś
Nic tu pis nie ma tylko są to ci sami ludzie co zadzili w innej parti
Odpowiedz
8
@ On
dnia 31.12.2019, 02:59 · Zgłoś
Ale was urzednicy ruch...ją jaslanie
Odpowiedz
6
@ Zyga
dnia 30.12.2019, 23:25 · Zgłoś
Wybraliście se PiS, to macie !!! Pisia władza nie potrafi rozwiązać problemu kolejek w starostwie od lat! A wy dalej hołdy oddajecie tej tej ekipie i pokornie kłaniacie się paniskom z PiSu na wsiowych zebraniach i kościelnych spędach.
Odpowiedz
1
@ Do zyga
dnia 31.12.2019, 04:35 · Zgłoś
Weź sie w łeb walnij porządnie.
Problem nie jest pisowy, to trwa od lat, od zawsze głupolu głupolowy.
Odpowiedz
1
@ Zyga
dnia 31.12.2019, 19:38 · Zgłoś
A miała być tzw.dobra zmiana. Prawdę mówią, że ino DOJNA
Odpowiedz
0
@ wm
dnia 01.01.2020, 11:27 · Zgłoś
Widzę że za komentarze wzięły się same burki łańcuchowe...
Odpowiedz
19
@ Mix
dnia 30.12.2019, 22:41 · Zgłoś
Wypowiedź starosty ( pisze z małej bo na dłużą trzeba zasłużyć) dla telewizji
kompromituje go totalnie i świadczy o cynizmie i lekceważeniu
ludzi. Wstyd. Jasło przeprasza za starostę
Odpowiedz
14
@ Xx
dnia 31.12.2019, 04:36 · Zgłoś
[komentarz zawierał obraźliwe treści]
Odpowiedz
-3
@ pawluś do kolejki
dnia 31.12.2019, 13:40 · Zgłoś
to już przesada to TVN tak montuje żeby człowiek z pisu wyszedł na debila
Odpowiedz
4
@ Do @ koło
dnia 01.01.2020, 12:20 · Zgłoś
Co montuje ? Ludzie stoją od 3 a ty TVN. Co TVN kazał im tam stać
Masz jakieś fobie na punkcie TVN.
Odpowiedz
21
@ jaja
dnia 30.12.2019, 22:32 · Zgłoś
Teraz Pani pilnuje aby nie handlowac numerkami, ale jak poprzednimi w poprzednich miesiacach pracownicy starostwa wybierali po kilka numerków dla znajomych to tego nikt nie widział !
Odpowiedz
1
@ szeryfie Nowy Żmigród
dnia 31.12.2019, 16:56 · Zgłoś
A, co brali poza kolejką, czy może wypychali ludzi z kolejki żeby wybrać?
Odpowiedz
0
@ zdziwko marian
dnia 02.01.2020, 12:44 · Zgłoś
Co to za maszyna do wydawania bloczków,że pracownik musi kontrolować ilość pobieranych
numerków.Tylko skaner identyfikacyjny.Skanujesz dokumenty dwóch samochodów,dostajesz dwa bloczki itd. Czy to takie skomplikowane ?
Odpowiedz
15
@ Sieka
dnia 30.12.2019, 22:30 · Zgłoś
Narzekacie a potem PiS wybieracie. Więc czego oczekujecie. Ta
ekipa jest od przecinania wstęg i dożynek. Pawluś oszczędź wstydu.
Kończ waść.
Odpowiedz
2
@ Xx
dnia 31.12.2019, 04:38 · Zgłoś
Fruń. Nie łącz tego z polityką. Taki syf tam jest od dekad.
Odpowiedz
16
@ KSJ
dnia 30.12.2019, 21:44 · Zgłoś
Dobrze, że pan z telewizji przyjechał to przynajmniej ludzie mieli trochę rozrywki, zobaczyli jak się „film” robi i czas szybciej zleciał ;)
Odpowiedz
8
@ Herkules
dnia 30.12.2019, 21:17 · Zgłoś
Samochodów jest coraz więcej
Korki się robią nie tylko wurzędzie ale również na drodze
Czy nasi urzędnicy myślą o jakieś obwodnicy.
Odpowiedz
8
@ ac
dnia 30.12.2019, 21:13 · Zgłoś
handlarze nakupili skorup i sie teraz kurna boja kary
Odpowiedz
11
@ witek
dnia 30.12.2019, 21:01 · Zgłoś
można wymienić wszystkich jak to zrobili z kołem gospodyń wiejskich w bączalu dolnym
Odpowiedz
16
@ Ada
dnia 30.12.2019, 20:30 · Zgłoś
Popieram likwidacja
Odpowiedz
22
@ Opacie
dnia 30.12.2019, 20:28 · Zgłoś
Starostwo do likwidacji!!!
Odpowiedz
-3
@ oj
dnia 30.12.2019, 20:25 · Zgłoś
Ludzie się przestraszyli i stąd kolejki w Wydziałach Komunikacji! Zbigniew Wasieczko - Dyrektor WKiT
Odpowiedz
4
@ Człowiek z lasu@@
dnia 30.12.2019, 19:56 · Zgłoś
Stoją w kolejce sami handlarze oszuści aut bardzo dobrze
Niech im koło [...] robią
Odpowiedz
8
@ keller
dnia 30.12.2019, 20:26 · Zgłoś
tak też mi się wydaje, dziwne żeby potencjalny Kowalski tak często zmieniał samochód !? no chyba że tak dobre ?? pojazdy się kupuje od handlarzy ..ha,ha . panie nówka nie śmigana.
Odpowiedz
0
@ Asia
dnia 30.12.2019, 19:55 · Zgłoś
Zobaczcie co pisze o tym problemie konkurencyjny portal. Hehehe :-) po prostu tvp info bis
Odpowiedz
0
@ Com
dnia 30.12.2019, 19:35 · Zgłoś
W Gorlicach jest jak wbanku i nietrzeba numerów bo sami petenci widzi kto niema osoby do obsłużenia
Odpowiedz
-3
@ 007
dnia 30.12.2019, 19:26 · Zgłoś
Był w tej kolejce chociaż jeden Jaslanin?
Odpowiedz
4
@ mieszkaniec
dnia 30.12.2019, 19:50 · Zgłoś
Tak ja byłem !
Odpowiedz
-1
@ Do 007
dnia 31.12.2019, 02:56 · Zgłoś
Co to jest (jaslanin) hehe dziki?
Odpowiedz
1
@ 007
dnia 31.12.2019, 16:54 · Zgłoś
Kolaczyce to nie Jasło
Odpowiedz
1
@ tofik
dnia 30.12.2019, 19:02 · Zgłoś
Już pisałem że trzeba więcej stanowisk,i niech ci urzednicy w końcu zaczną efektywnie pracować,a po drugie,kupiłeś auto to od razu idziesz i go rejestrujesz,po co jeździcie na czyimś ubezpieczeniu i czyich tablicach?
Odpowiedz
27
@ m
dnia 30.12.2019, 18:47 · Zgłoś
ale jakikolwiek wydział w starostwie, a inaczej w Urzędzie Miasta to samo, ale co można wymagać jeżeli starostą jest człowiek który na ponad 100 tys. mieszkańców do sejmu uzyskał 7 tys głosów, w mieście w-ce burmistrzem kobieta która uzyskała w wyborach samorządowych 170 głosów, to chyba świadczy o wszystkim co można się spodziewać po urzędach. w powiecie członek zarządu zasiada w zarządzie stowarzyszenia, a zarząd powiatu spełnia funkcję kontrolną nad wszystkimi organizacjami społecznymi typu stowarzyszenia i tak można by pisać bez końca itd, itd, itd
Odpowiedz
29
@ Tomek
dnia 30.12.2019, 18:27 · Zgłoś
Bardzo nie miła obsługa w tym urzędzie. Pracownicy na 1 osobe przeznaczają 15min.
Jedna robi paznokcie druga pije kawę i rozmawia z kolejną o byle czym.
Tak jest od bardzo dawna już kilka lat.
Okropnosc w tym urzędzie!!!
Odpowiedz
13
@ Starosta
dnia 30.12.2019, 20:16 · Zgłoś
A kierowniczke sprawdze. Co ona gada że 100 ludzi jak było 60 bloczków. W TVN pokazali. Żeby mie moje ludzie okłamywali? To jak 60 bloczków i 5 stanowisk to 12 na jedno. A dzisiaj poniedziałek to 9 godzin mieli robić czyli 45 minut na jednego człowieka. Chyba tam pójdę i popatrzę przez 45 minut jak pracujom. albo wyślę Pankiewicza niech wprowadzi godzine policyjnom.
Odpowiedz
21
@ Herkules
dnia 30.12.2019, 18:21 · Zgłoś
Na drogach korki w jaśle urzędzie kolejki.
To jest nieudolność urzędników naszych.
Odpowiedz
22
@ staszek
dnia 30.12.2019, 18:20 · Zgłoś
handlarze maja układy z paniami z wydziału i wiem z nie musza stac w kolejcze tylko przychodza sobie na godzine
Odpowiedz
28
@ Hmmm
dnia 30.12.2019, 18:11 · Zgłoś
Prosze wprowadzic zakaz parzenia kawy. Maja zaczynac prace o 7.30 a jak bylem ostatnio to o 7.40 byl eyscig po korytarzu z czajnikami. Dopiero o 7.50 pani zaczela przyjmowac petentow. Wstyd i hanba.
Odpowiedz
7
@ Starosta
dnia 30.12.2019, 20:10 · Zgłoś
Ja tam z czajnikiem nie biegam. Jak przychjodzę do roboty to kawusia już stoi na biureczku.
Odpowiedz
4
@ E!
dnia 30.12.2019, 21:44 · Zgłoś
Ale TVPiS nic nie mówiła (?), więc to manipulacje.
Odpowiedz
4
@ Do TVN24
dnia 31.12.2019, 10:20 · Zgłoś
Szkoda tylko , że wywiad z jedną z pierwszych osób która switerdzila , że jej wina , że czekała na ostatnią chwilę i teraz ma za swoje , że musi stać nie został puszczony w materiale wspaniałej TVNiemieckiej
Odpowiedz
2
@ pawluś do kolejki
dnia 31.12.2019, 13:36 · Zgłoś
a ty tam byłeś miód i wino piłeś wszystko słyszałeś i opowiedziałeś
Odpowiedz
0
@ Pawlus
dnia 31.12.2019, 17:40 · Zgłoś
Dokładnie tak jak mówisz robiłem :) widocznie tam też byłeś :)
Odpowiedz
23
@ Ada
dnia 30.12.2019, 17:53 · Zgłoś
Chrystus Król to wszystko widzi i napewno to starostwo rozwali
Odpowiedz
0
@ yozef
dnia 02.01.2020, 14:30 · Zgłoś
ten zboj kolo jezusatez kpil ,,,przemuysl to na przyszlosc i nie kpij wiecej
Odpowiedz
27
@ Kostka Winiary
dnia 30.12.2019, 17:42 · Zgłoś
[komentarz nie na temat]
Odpowiedz
-14
@ Amon Amarth
dnia 30.12.2019, 17:35 · Zgłoś
To nie jest nic nienormalnego, ani nie ma w tym żadnej winy urzędu czy osób pracujących w wydziale komunikacji w Jaśle. Po prostu nienormalne jest to, że każdy musi mieć samochód. Nie wiem skąd w ogóle ci ludzie się tam biorą, przecież te kolejki widać tam nie od dziś, ale od zawsze tam tak rano jest. W głowach sie ludziom poprzewracało "oh, bo ja musze mieć samochodzik ah, oh" Na ulicach nie ma w ogóle ludzi. A idąc do pracy, widze co się dzieje i widać jak dojeżdżają niektórzy do pracy mieszkając dwie ulice dalej. Każdy dzieciak dostaje na 18 stke samochodzik, nawet seniorzy robią kursy... Na ulicach, tak jak mówiłem - zero ludzi, ale samochodów multum.. Nie da się oddechu złapać, bo tak smrodzicie tymi złomami.. W ogóle piesi nie mogą czuć się bezpiecznie. Trawniki wszędzie porozjeżdżane.. Zobaczcie co dzieje się koło galerii od strony ul. P. Skargi - jedyne źdźbło trawy przy "chińczyku" porozjeżdżane i zniszczone przez was. Chodnik zdewastowany (resztki trawy wypadające z opon osób wyjeżdżających na ten chodnik, błoto i smród. Jeżdżą sobie tam jak po parkingu, przejść tamtędy to czasami naprawde duże ryzyko, bo możesz być potrącony idąc chodnikiem. Nie wiem czemu straż miejska nic z tym nie robi.. I oczywiście nie chodzi mi tylko o to miejsce, ale o całe jasło. Ja nie jeżdżę i nawet prawa jazdy nie mam i bardzo mi z tym dobrze. Nie potrzebuje przyczyniać się do niszczenia środowiska i do bycia jednym z was.. No chyba, że zrobię rzeczywiście tak jak większość kierowców z Jasła o pojade na ogórki do Niemiec i sobie kupie samochód hehehehehe
Odpowiedz
14
@ Kili
dnia 30.12.2019, 17:39 · Zgłoś
Człowieku a co ciebie obchodzi kto ma samochodzik ogarnij się jest to każdego indywidualna sprawa a w urzędzie powinno być ludzi na tyle żeby to biedne Jasło obsłużyć zal
Odpowiedz
4
@ Amon Amarth
dnia 30.12.2019, 17:47 · Zgłoś
Obchodzi mnie to, co ludzie robią tymi samochodami, bo codziennie można wyliczyć setki kierowców, którzy łamią przepisy!! I to nie moja wina, że do sklepiku 100 m od domku po bułeczki trzeba jechać autkiem, bo przecież na zewnątrz -2 C ...
Odpowiedz
3
@ Jan12
dnia 01.01.2020, 10:21 · Zgłoś
Zabrać wszystkim samochody,a zostawić tylko traktory i fury z koniem!
Odpowiedz
1
@ ....
dnia 02.01.2020, 07:38 · Zgłoś
Jeszcze nie usunęli wpis prawdy minusuja
Odpowiedz
1
@ ....
dnia 02.01.2020, 07:39 · Zgłoś
Dokładnie woza się pojedynczo a pks wozi powietrze
Odpowiedz
-1
@ yozef
dnia 02.01.2020, 14:28 · Zgłoś
chlopie w dobie 21 wieku nie osmieszaj sie ,idz do lekarza ,,,bo boje sie o ciebie
Odpowiedz
0
@ ...
dnia 02.01.2020, 16:58 · Zgłoś
bua ha ha brak samochodu -100 do lansu dla młodego ??? czy nie tak
Odpowiedz
0
@ ...
dnia 02.01.2020, 17:02 · Zgłoś
w makówkach od tych aut im się powywracało, świata bez nich nie widzą
Odpowiedz
0
@ ...
dnia 02.01.2020, 17:04 · Zgłoś
a jeszcze pożera wam auto 25 procet wypłat i wycie że mało zarbiacie
Odpowiedz
0
@ !!!
dnia 02.01.2020, 17:22 · Zgłoś
mówmy szczerze brak samochodu = wykluczenie społeczene
Odpowiedz
31
@ X
dnia 30.12.2019, 17:14 · Zgłoś
Powinna być filia WK w Galerii, druga w Nowym Żmigrodzie, w Kołaczycach, Tarnowcu i Krempnej. Przecież to kwestia zamontowania po jednym komputerze, oddelegowaniu po jednym pracowniku i wysłaniu do w/w miejsc po 200 tablic miesięcznie. Dawniej rejestrowały gminy, co za problem, by robiły to znowu jako zadanie powierzone przez Starostwo ?
Odpowiedz
0
@ pawluś do kolejki
dnia 31.12.2019, 13:34 · Zgłoś
i internet bo i tak wszysko przez internet robią w komputerach
Odpowiedz
1
@ Pomysł
dnia 30.12.2019, 17:07 · Zgłoś
Sprzedajecie samochód swoim żonom/mężom i będziecie mieć miesiąc dłużej do rejestracji
Odpowiedz
18
@ Inspektor-BHP
dnia 30.12.2019, 17:05 · Zgłoś
żądam dwóch zmian pracy płace podatki wiec się dokładam i dlaczego muszę brać urlop żeby coś załatwić
Odpowiedz
3
@ hehe
dnia 30.12.2019, 18:48 · Zgłoś
jak urzędnik chce skorzystać z twoich usług i pomalować mieszkanie to też musi wziąć urlop
Odpowiedz
5
@ Petentka
dnia 30.12.2019, 17:05 · Zgłoś
W tym roku trzy raz bez problemu wybrałam numerek do komunikacji przed 8 rano gdy już nie było kolejki i z marszu można było podejść do automatu i wziąć numerek. Tylko że to to były zwykłe dni a nie okres Świąt gdy wszyscy biorą masowo urlopy by m.in coś załatwić w urzędzie - sami sobie są winni za nakręcanie kolejek.
Odpowiedz
11
@ tirowiec
dnia 30.12.2019, 17:02 · Zgłoś
Na co im tyle aut, przecież jest taka wspaniała ścieżka rowerowa.
Odpowiedz
14
@ Wiki
dnia 30.12.2019, 16:55 · Zgłoś
dobrze ze się wymeldowałem z tego Jasła. W Dębicy na zarejestrowanie samochodu potrzeba do godziny czasu a jeden rejestrowałem nawet z marszu bo nie było kolejki wszystko szło na bierząco
Odpowiedz
-5
@ zdziwko marian
dnia 30.12.2019, 17:38 · Zgłoś
O czym to świadczy? Czy lepiej zorganizowane Starostwo,czy biedniejsze społeczeństwo mniej kupuje,czy wymienia samochodów,czy Ty pieprzysz bzdury? Zameldowałeś się w Kleciach,żeby szybciej zarejestrować samochód? Śmiechu warte...
Odpowiedz
9
@ grubson
dnia 31.12.2019, 00:31 · Zgłoś
Potwierdzam, też zmieniłem miejsce zamieszkania na powiat Dębicki i rejestrowałem samochód, godzina czasu. Ponadto w Dębicy przy każdym urzędzie jest bezpłatny parking.
Odpowiedz
-5
@ Sędzio, bądź sprawiedliwy,
dnia 31.12.2019, 16:02 · Zgłoś
To trzeba było iść do Dębicy rejestrować auto 29 grudnia, no może 23 grudnia. To byś szedł z marszu... W Jaśle początkiem grudnia też się rejestrowało z marszu. Nawet bez bloczków, numerków itp.
Odpowiedz
20
@ czytelnik
dnia 30.12.2019, 16:53 · Zgłoś
Teraz w TVN24 był reportaż o Jaśle. No to szykuje się kolejne święcenie biurka, krzesła, komputera w związku z nowym etatem.
Odpowiedz
-2
@ E!
dnia 30.12.2019, 21:42 · Zgłoś
Przecież TVN kłamie :)
Odpowiedz
2
@ pawluś do kolejki
dnia 31.12.2019, 13:33 · Zgłoś
tam pracuje chyba 20 ludzi w tej komunikacji to po co jeszcze przyjmować wiencej . Pogonić do roboty.
Odpowiedz
19
@ Dawidch
dnia 30.12.2019, 16:34 · Zgłoś
Macie co chcieliście
Odpowiedz
38
@ Jasło
dnia 30.12.2019, 16:17 · Zgłoś
5 stanowisk w tym 3 obsługują bo reszta albo kawa albo telefon albo plotki...
Odpowiedz
-15
@ ksiądz Mateusz
dnia 30.12.2019, 16:21 · Zgłoś
żadne ploty tylko zwyczajnie brak ludzi.
Odpowiedz
28
@ Sędzia na tel.
dnia 30.12.2019, 16:23 · Zgłoś
W cywizowanym świecie takie sprawy przez Internet.
W Jaśle tabliczki kamienne i kolejka.
Odpowiedz
-3
@ Sędzio, bądź sprawiedliwy,
dnia 31.12.2019, 15:58 · Zgłoś
nie pisz w Jaśle, tylko w Polsce. Wszędzie takie same są zasady. W Krośnie, w Rzeszowie, w Olsztynie, w Katowicach, przez internet większości spraw związanych z rejestracją nie załatwisz. Takie przepisy, taki system (CEPiK). Kolejki też wszędzie takie same (strach przed nieplanowanym wydaniem do 1000 zł), tylko Jaślanie widzą swoją kolejkę, a tej w Olsztynie siłą rzeczy nie widzą. No chyba. że w TVN pokażą. Ale jak nie będą chcieć widzieć i i tak jej nie zobaczą i będą obstawać przy swoim, że wszędzie z marszu można załatwić, tylko w Jaśle kolejki. Wszędzie dobrze gdzie nas nie ma.
Odpowiedz
51
@ czytelnik
dnia 30.12.2019, 16:13 · Zgłoś
A po co w ogóle jest starostwo? Moim zdaniem zbyteczny twór, który generuje niepotrzebne koszty poprzez przejęcie niektórych zadań od miasta i gmin. Nie lepiej zlikwidować starostwo, zaś te zadania rozdzielić na gminy i miasto?? Wtedy mieszkańcy odległych miejscowości np Krempna, N. Żmigród itd nie będą musieli jechać do Jasła rejestrować auta tylko załatwią to w swoim urzędzie gminy. Kolejki znikną, a może też korki zmniejszą się bo przejechanie przez Jasło graniczy z cudem.
Odpowiedz
30
@ ksiądz Mateusz
dnia 30.12.2019, 16:21 · Zgłoś
Już dawno o tym pisałem że powiaty powinny być zlikwidowane, to tylko utrzymywanie zbędnych etatów urzędniczych oraz starosty i rady powiatu.
Odpowiedz
10
@ szeryf
dnia 30.12.2019, 18:22 · Zgłoś
jest miasto Kolaczyce,Nowy Zmigrod,mozna zrobic wydzial komunikacji,wladza ma to na plecach.
Odpowiedz
1
@ szeryfie Nowy Żmigród
dnia 31.12.2019, 16:06 · Zgłoś
już dawno nie jest miastem.
Odpowiedz
33
@ RJS
dnia 30.12.2019, 16:13 · Zgłoś
Kolejki w Wydziale Komunikacji w Jaśle są od zawsze. Nie rozumiem dlaczego nie można stworzyć dodatkowych stanowisk do obsługi. No nie rozumiem tego !
Odpowiedz
26
@ serwis
dnia 30.12.2019, 16:19 · Zgłoś
po to to wszystko. teraz Pawluś musi zatrudnić kolejne 5 osób od swoich znajomych, rodziny i europosła
Odpowiedz
14
@ Sędzia na tel.
dnia 30.12.2019, 16:22 · Zgłoś
Oni już mają "pracę "
Odpowiedz
18
@ Ktoś
dnia 30.12.2019, 16:41 · Zgłoś
Starostwa to sobie zatrudnił ale kierownika od wręczania kwiatów, bo tyle ma uroczystości i go ktoś musi wozić po imprezach !
Odpowiedz
26
@ Kłamstwo
dnia 30.12.2019, 16:02 · Zgłoś
To kłamstwo tak jest od 20 lat!!!
Odpowiedz
44
@ bazalt
dnia 30.12.2019, 15:59 · Zgłoś
Pierwszy mój pojazd rejestrowałem w 1987 roku. Szmat czasu wstecz. Zmienił sie ustrój Państwa, zmieniały się przepisy, zmieniały się władze lokalne. A kolejki przed wydziałem komunikacji jak były, tak są nadal. Jedyna trwała rzecz w szanownym Urzędzie. Fizycznie nie ma takiej opcji, żeby na załatwienie czegokolwiek w Wydziale Komunikacji nie trzeba było poświęcić minimum jednego pełnego dnia. No - nie da się - i już. 33 lata i ani o włos lepiej czy sprawniej. Urząd stać na rozmnażanie funkcji i stanowisk wziętych z sufitu (swoim trzeba dać robotę - powiedzmy "robotę"... etat potrzebny sobie a muzom). Ale na reformę i usprawnienie wydziału komunikacji - nie ma mocnych. Nie da się - i już.
Odpowiedz
28
@ Aj
dnia 30.12.2019, 15:50 · Zgłoś
A co nie da się zrobić drugiej zmiany albo więcej stanowisk.
Morzna przecież pracować w sobotę i w niedzielę tak jak w biedronce czy w innych sklepach.
Tylko to są urzędnicy tak jak święte krowy.
Odpowiedz
16
@ serwis
dnia 30.12.2019, 16:18 · Zgłoś
za to w środy parcują krócej
Odpowiedz
6
@ hehe
dnia 30.12.2019, 18:46 · Zgłoś
chyba harcują
Odpowiedz
-5
@ też jaślanka
dnia 30.12.2019, 20:07 · Zgłoś
Może i dałoby sie jakby zarabiali tyle co w biedrone.
Odpowiedz
3
@ Aj
dnia 01.01.2020, 11:26 · Zgłoś
W biedronce cudów się nie zarabia - 2400 brutto. Łatwo policzyć ile wpływa na konto. Poza tym są ciągle przyjęcia do biedronek więc można próbować. Powodzenia!!!
Odpowiedz
26
@ jaślanka
dnia 30.12.2019, 15:44 · Zgłoś
Wszystko byłoby dobrze ale te kolejki na zimnie, na zewnątrz budynku...?! Kolejki zawsze były ale przecież ludzie marzną, bo stoją na deszczu, na zimnie! Nie można normalnie w budynku? Dlaczego tutaj nikt z tym nic nie zrobi?!
Odpowiedz
22
@ Sędzia na tel.
dnia 30.12.2019, 15:48 · Zgłoś
Nie dla psa kiełbasa.

Urzędnicy przy kawie reszta na pole!
Odpowiedz
12
@ Hj
dnia 30.12.2019, 16:16 · Zgłoś
Dziś do 8 stali na polu
Odpowiedz
20
@ serwis
dnia 30.12.2019, 16:17 · Zgłoś
Trzeba stać jutro rano i zablokować wejście tak żeby Pawluś nie wszedł. Chyba że ma jakies wejście od kuchni.
Odpowiedz
6
@ Amon Amarth
dnia 30.12.2019, 17:40 · Zgłoś
Niestety są tam filary i nie możecie wjeżdżać samochodami heheh
Odpowiedz
2
@ też jaślanka
dnia 30.12.2019, 20:05 · Zgłoś
A nie pomyślałaś o tym, że w starostwie nie ma stróża. Czyli wg Ciebie to ktos powinien przychodzic o 3 rano, otwierać urząd i pilnowac ludzi. Może jeszcze leżaczk, żeby było wygodnie i kaweczka. Jak durnie to stoją a najwięcej handlarzy (ten czas to w końcu ich praca). Jak się zostawia na ostatnia chwilę to tak jest. Z tego widać, że ludziom w Jaśle super sie powodzi jak tyle samochódów rejestrują. I gdzie ta bieda.
Odpowiedz
4
@ pawluś do kolejki
dnia 31.12.2019, 13:31 · Zgłoś
może pawluś przychodzić o 6 i otworzyć chociaż przedsionek - tam się zmieści ze 40 ludzi.
Odpowiedz
-24
@ Krzyś
dnia 30.12.2019, 15:24 · Zgłoś
[komentarz zawierał obraźliwe treści]
Odpowiedz
21
@ kolo
dnia 30.12.2019, 15:46 · Zgłoś
czekaja bo jak pomyslą sobie ze trzeba o 6 rano czekać do 8 aby łaskawie odebrać numerek i nastepnie do 13 czekać na swoją kolejke i za miesiąc ponownie odwiedzić wydział to na samą myśl mają tego dość
Odpowiedz
0
@ Krzysiu żeby tylko
dnia 31.12.2019, 15:12 · Zgłoś
miesięcy. Tu lata wchodziły w grę.
Odpowiedz
48
@ Sieka
dnia 30.12.2019, 15:24 · Zgłoś
Starosto Pawluś obudź się w końcu. Nie tylko imprezki i wstęgi ale
takie sprawy załatw. Tak samo wygląda rejestracja do ortopedy w szpitalu
Banda nieudaczników
Odpowiedz
23
@ Sędzia na tel.
dnia 30.12.2019, 15:41 · Zgłoś
Podobno najlepsi lekarze uciekają że Szpitala Jasielskiego
Odpowiedz
4
@ serwis
dnia 30.12.2019, 16:16 · Zgłoś
[komentarz nie na temat]
Odpowiedz
28
@ Dyndol93
dnia 30.12.2019, 17:09 · Zgłoś
Dokładnie, podobno za PO ludzie płakali w niekończących się kolejkach (tak podawały wiadomości TVP) a teraz to niby co innego jest? Ludzie od 3 rano czekają w kolejce pod przychodnią ortopedyczną a lekarz pracujący od godz 7 przychodzi sobie na 8:30 - patologia i tyle. Nie wiem czy w innych miastach tak jest ale już gorzej to chyba nigdzie nie ma.
Wydział komunikacji to też parodia. Wszystko było by ok gdyby nie handlarze samochodami - wybierają po kilka numerków, mają po kilka tablic a człowiek, który raz na 5 lat zmieni samochód nie może się załapać do rejestracji.
Jeśli ktoś legalnie handluje samochodami to powinien być obsługiwany w innym miejscu
Odpowiedz
22
@ seba
dnia 30.12.2019, 15:22 · Zgłoś
pozjeżdżały się Alanki i Dżesiczki na święta więc nie dziwota że takie kolejki
Odpowiedz
49
@ Sędzia na tel.
dnia 30.12.2019, 15:06 · Zgłoś
W Jaśle rządzą zacofani ludzie o mentalności średniowiecznych
chłopów. To co wy niby oczekujecie?

Liczy się wstęga i poparcie mnichów...
Odpowiedz
10
@ SolidarnośćBaranow
dnia 30.12.2019, 15:10 · Zgłoś
[komentarz zawierał obraźliwe treści]
Odpowiedz
39
@ Marcin
dnia 30.12.2019, 14:49 · Zgłoś
Jaki pan, taki kram - mówi przysłowie.

Na wakacjach rejestrowałem samochód - limit bloczków w sierpniu wynosił 20 dziennie!!!

Wystarczy wprowadzić rozwiązanie znane w Anglii, tam każdy pojazd ma tylko jedne tablice przez cały okres użytkowania. Tablice wracają do urzędu dopiero, gdy pojazd zostanie zezłomowany.
Odpowiedz
37
@ Pioter
dnia 30.12.2019, 14:57 · Zgłoś
A za co by kasowali pieniążki? Wtedy
Odpowiedz
13
@ Maliniak
dnia 30.12.2019, 15:04 · Zgłoś
Taa..pewnie jeszcze byś chciał to zrobić na stronie urzędu logując się numerem personalnym..
Nie ten level! :D
Odpowiedz
-1
@ Do Marcina
dnia 31.12.2019, 15:10 · Zgłoś
Marcin, łżesz.
Odpowiedz
30
@ yozef
dnia 30.12.2019, 14:42 · Zgłoś
jakie to jest chore ,panie kaczynski zrobcie cos aby nie obowiazywala adres zamieszkania ,,,jedzcie do strzyzowa kolejek brak mili ludzie mila obsluga ,a w jasle nie umia sobie poradzic z tym problemem ,tak jest tu w jasle od 5 lat ,,,panie starosto wiecej stanowisk w tym wydziale zas urzad pracy zlikwidowac ,,,ale jak zewolnic rodzinne dzieci ,,,WSTYD PANIE PAWLUS
Odpowiedz
9
@ kiepski
dnia 30.12.2019, 14:30 · Zgłoś
Samochodów im się zachciało, darmozjady jedne, pewnie jeszcze za 500+
Odpowiedz
8
@ s
dnia 30.12.2019, 14:29 · Zgłoś
I nawet internety działajO, szkoda, że nie można załatwić rejestracji przez internet. Ale jak będą auta na prONT, to wszystko pójdzie jak z płatka. Tesla i do przodu :)
Odpowiedz
54
@ Woytazzz
dnia 30.12.2019, 14:29 · Zgłoś
Naprawdę dziwi kogoś, że urząd kierowany przez faceta, który potrafi uroczyście i z pompą otworzyć ośrodek edukacyjny bez pracowników i wyposażenia, nie działa tak jak powinien?
Odpowiedz
11
@ disko
dnia 30.12.2019, 14:23 · Zgłoś
A gdyby tak można było wypełnić wniosek w domu i tylko by urzędnik sprawdził zgodność kilka minut pewnie by się zyskało
Odpowiedz
11
@ Maliniak
dnia 30.12.2019, 15:07 · Zgłoś
Do kto ci broni: możesz wysłać..Nie ogarnia Krysia i każe osobiście się wstawić
Odpowiedz
9
@ czytelnik
dnia 30.12.2019, 16:26 · Zgłoś
Zgłoszenie przez internet jeszcze dłużej. Średni czas oczekiwania od dnia zgłoszenia wynosi 2 mc. Przerabiałem to w listopadzie. Na końcu pani w okienku powie, że nie aktualny druk i zaczyna się cała zabawa.
Odpowiedz
4
@ xxx
dnia 30.12.2019, 19:50 · Zgłoś
U mnie było podobnie. Potrzebowałam wyrobić nowy dowód rejestracyjny. Chciałam załatwić sprawę szybko, więc pobrałam wniosek z ich strony internetowej, wypełniłam na komputerze, żeby było czytelnie, ale wprowadzając dane dwie linijki z jednej strony przeniosły się na drugą i Pani w urzędzie powiedziała mi, że ich wnioski wyglądają inaczej i kazała wypełniać jeszcze raz ręcznie :)
Odpowiedz
0
@ Ręczne pisanie nie boli
dnia 31.12.2019, 15:07 · Zgłoś
I to był Twój cały problem? Ręczne wypełnienie wniosku? Wpisanie kilku słów w wolne miejsca? Ja pierdziu.
Odpowiedz
-9
@ Antonio
dnia 30.12.2019, 14:07 · Zgłoś
Znajcie Panów !
Jest czas między świętami i powinniśmy być wdzięczni tym Urzędnikom, który zechcieli przyjść do miejsca swojego zatrudnienia, ale nie oczekujmy żeby jeszcze pracowali.
Obywatel zgodnie ze swoją nazwą musi się bez tego obejść
Odpowiedz
25
@ 21wiek w Jaśle
dnia 30.12.2019, 14:04 · Zgłoś
Ile Starostwo zużywa wody i prądu na Kawy?Może by tak pracownicy kawunie w termosikach nosili?
Odpowiedz
-5
@ Wera
dnia 30.12.2019, 15:08 · Zgłoś
A Ty nosisz?
Odpowiedz
46
@ ufny
dnia 30.12.2019, 14:02 · Zgłoś
Zaprosić Panią Poseł Marię Kurowską. Ona potrafi rozwiązać każdy problem.
Odpowiedz
44
@ Sędzia na tel.
dnia 30.12.2019, 15:00 · Zgłoś
Rozwiązała przecież problem śmieci
Odpowiedz
16
@ opinia
dnia 30.12.2019, 19:52 · Zgłoś
Ona nie przekroczy progu Starostwa, bo tam rządzi PiS z Pawlusiem na czele, a ona jest z Solidarnej Polski
Odpowiedz
9
@ Sceptyk
dnia 30.12.2019, 23:47 · Zgłoś
Maria Kurowska nie podejmuje trudnych spraw. Woli brylować na "salonach" i zajmować się genderami i innymi "zarazami"
Odpowiedz
2
@ 21wiek w Jaśle
dnia 30.12.2019, 14:01 · Zgłoś
[komentarz nie na temat]
Odpowiedz
38
@ TMJ
dnia 30.12.2019, 13:55 · Zgłoś
"Prawo nigdy nie działało wstecz". Proszę to wytłumaczyć Urzędowi Skarbowemu. Tam zmiana wykładni przepisów z kilkuletnią mocą wsteczną to "normalka".
Odpowiedz
-2
@ zdziwko marian
dnia 30.12.2019, 17:17 · Zgłoś
To dotyczy oszustów podatkowych i wyłudzaczy. "Kodeks podatkowy" jest dość przejrzysty i jednoznaczny,dlatego oszuści ciągle narzekają...
Odpowiedz
-26
@ Petent
dnia 30.12.2019, 13:54 · Zgłoś
Przerejestrowywałem wiele aut i nigdy nie stałem od 5 rano w kolejce, jeżeli ktoś kupuje auto i nie idzie go zarejestrować przez kilka miesięcy bo mu się nie chce to o czym mowa.
Jak strach przed karą zajrzy w oczy to wtedy do wydziału komunikacji na ostatnią chwilę.
Odpowiedz
47
@ Marek
dnia 30.12.2019, 13:56 · Zgłoś
A kogo masz znajomego w starostwie?
Odpowiedz
13
@ yozef
dnia 30.12.2019, 14:45 · Zgłoś
urzdasie nie kpij ,idz o 5rano i sie przekonasz , jaa ostatnia chwila w jasle tak jest od 5 lat
Odpowiedz
10
@ Gh
dnia 30.12.2019, 21:00 · Zgłoś
Za kolejki odpowiadają władze Starostwa. Nigdy więcej takich ludzi u władzy
Odpowiedz
0
@ dk
dnia 31.12.2019, 12:22 · Zgłoś
Rejestrowałem samochód 2 lata temu a zgłaszałem sprzedaż dwa miesiące temu.zamiast stać po numerek od razu,to polecam przyjść na spokojnie w południe lub nawet po 15.I nie trzeba mieć znajomości
Odpowiedz
-1
@ dk
dnia 31.12.2019, 12:22 · Zgłoś
I numerka też nie trzeba
Odpowiedz
-1
@ bbc
dnia 01.01.2020, 15:23 · Zgłoś
Misia gogo
Odpowiedz
46
@ urzędniczka z urzędu powiatowego
dnia 30.12.2019, 13:51 · Zgłoś
Zanim zaczniemy przyjmować petentów musimy najpierw skonsumować śniadanie żeby potem mieć siłę przyjmować ten tłum .
Odpowiedz
13
@ Miki 47
dnia 30.12.2019, 14:40 · Zgłoś
Pani chyba jaja sobie robi! pracę zaczyna od śniadania ? przed przyjściem do pracy należy zjeść lub odpowiednio wcześnie przyjść do pracy by sobie zjeść zdążyć no ale Pani mieszka w Polsce więc jest jak jest a ludzie czekają
Odpowiedz
6
@ urzędniczka z urzędu powiatowego
dnia 30.12.2019, 15:25 · Zgłoś
Mają czas to czekają
Odpowiedz
42
@ Kili
dnia 30.12.2019, 13:50 · Zgłoś
Mówi pan bzdury wina jest po stronie starosta zawsze były kolejki kpina żeby tam stać od 3 rano kpina kpina starostwo powtarzam zawsz tak było a panie nawet w czasie pracy latają po sklepach dlaczego nie ma takich jaj w innym mieście widział Pan starosta w Krośnie nieeee tylko jaslo które umiera dzięki biorokracji powitanie jak pierwsz róż zobaczył kolejkę tydzień temu to jeszcze śmiały się rano ludzi w pysk
Odpowiedz
20
@ serwis
dnia 30.12.2019, 16:08 · Zgłoś
bo żadna kobita z wydziału komunikacji sie nie boi kierowniczki i robią sobie co chcą
Odpowiedz
41
@ 21wiek w Jaśle
dnia 30.12.2019, 13:50 · Zgłoś
Panie Starosto propo miasta Kołaczyc skoro jest miastem niech otworzy sobie własny wydział Komunikacji kolejki zmaleją
Odpowiedz
16
@ obserwator333
dnia 30.12.2019, 15:18 · Zgłoś
Polecam się douczyć. To nie jest miejski wydział komunikacji a powiatowy.
Odpowiedz
-20
@ ksiądz Mateusz
dnia 30.12.2019, 13:48 · Zgłoś
Mentalność ludzka, wszystko na ostatni dzwonek zostawić, po co wcześniej jak przecież tyle czasu jeszcze a potem są efekty takie jak na zdjęciach.
Odpowiedz
55
@ Passat
dnia 30.12.2019, 13:48 · Zgłoś
Pani naczelnik proszę nie opowiadać głupot,kolejki o piątej z minutami były od dawna nie tylko teraz,rejestrowałem już kilka pojazdów i wiem co mówię.Ale jak się przychodzi na siódmą do pracy to nie widać kiedy pierwsi petęci się ustawiają.
Odpowiedz
46
@ serwis
dnia 30.12.2019, 16:07 · Zgłoś
Kolejki są od dawwien dawna tylko Pawluś wurzucił ludzi na dwór żeby mu w urzędzie nie stali i stąd się wzieło całe zamieszanie. Pawlus nie wie bo jak przychodzi do roboty to ludzi jeż nie ma.
Odpowiedz
2
@ Greg
dnia 31.12.2019, 09:56 · Zgłoś
[komentarz usunięto ze względu na wulgaryzmy]
Odpowiedz
9
@ pawluś do kolejki
dnia 31.12.2019, 13:14 · Zgłoś
Od czwartku Pawluś będzie miał biórko przed wejściem do biura, na polu i będzie rozdawał bloczki. Tylko tak się mogą zlikwjkiidować kolejki
Odpowiedz
0
@ Poko
dnia 02.01.2020, 13:20 · Zgłoś
Nie rozumiem dlaczego od tylu lat nikt z tym nic nie zrobił, dopiero telewizja musi przyjechać żeby dać jedno stanowisko więcej. Nigdy więcej takiego starosty.
Odpowiedz
48
@ 21wiek w Jaśle
dnia 30.12.2019, 13:47 · Zgłoś
Ale każdy z tych ludzi musi wrócić za 2 tygodnie po stały dowód i to jest właśnie poroniony pomysł.W Niemczech kupujesz auto o 13 stej idziesz do urzędu załatwiasz i jedziesz do domu o 15 stej mało tego opłaty załatwiasz w jednym miejscu lub w automacie a Jaśle? Jak widać na załączonym obrazku i jeszcze wszyscy przyjdą ponownie za dwa tygodnie
Odpowiedz
1
@ Miki 47
dnia 30.12.2019, 14:42 · Zgłoś
Wiadomo że po twardy dowód trzeba jeszcze raz przyjechać ale nie trzeba stać po bilety w kolejce nie douczony człowieku !
Odpowiedz
9
@ zdziwko marian
dnia 30.12.2019, 17:10 · Zgłoś
Odebranie dowodu rejestracyjnego stałego,to już nie jest problem."Przerabiałem" ten temat w pażdzierniku i o godz.10 byłem czwarty.Samo przerejestrowanie dwa tygodnie wcześniej,też było "bezbolesne".Bez bloczka przyszedłem o godz.14:30,w poniedziałek (czynne do godz.16:15) i będąc trzecim,przerejestrowałem samochód w kilkanaście minut.Oczywiście,jak się rzuci do okienek stu bezmyślnych,to wiadomo że się zrobi bajzel...
Odpowiedz
11
@ wilhelm1066
dnia 30.12.2019, 13:46 · Zgłoś
Prawo działa wstecz Pani Naczelnik ;)

Art. 5 USTAWY O OGŁASZANIU AKTÓW NORMATYWNYCH I NIEKTÓRYCH INNYCH AKTÓW PRAWNYCH: Przepisy art. 4 nie wyłączają możliwości nadania aktowi normatywnemu wstecznej mocy obowiązującej, jeżeli zasady demokratycznego państwa prawnego nie stoją temu na przeszkodzie.

Art. 3 Kodeksu cywilnego: Ustawa nie ma mocy wstecznej, chyba że to wynika z jej brzmienia lub celu
Odpowiedz
8
@ zdziwko marian
dnia 30.12.2019, 16:55 · Zgłoś
A więc ten nowy przepis o karach zawiera się w tych wymienionych przez Ciebie artykułach?Zrób interpretację prawną tych artykułów,skro o tym wspominasz ...
Odpowiedz
5
@ niko
dnia 31.12.2019, 12:35 · Zgłoś
0
@ wilhelm1066
dnia 31.12.2019, 13:52 · Zgłoś
Ja nie twierdzę co do przepisu o krach (Nulla poena sine lege), a odnoszę się do twierdzenia (nieprawidłowego), że prawo nie działa wstecz - bo może działać i w wielu wypadkach działa.
Odpowiedz
2
@ Olo
dnia 30.12.2019, 13:41 · Zgłoś
Może coś rozdawali hehe
Odpowiedz
21
@ Puzon
dnia 30.12.2019, 13:37 · Zgłoś
Ze skladaniem deklaracji rocznych pit tez polecam czekac do samego konca zeby potem jak te barany czekali od 3 rano
Odpowiedz
11
@ M.
dnia 30.12.2019, 18:40 · Zgłoś
Jeszcze można zmienić urząd skarbowy, aby ktoś inny dostał nasze podatki ;)
Odpowiedz
61
@ Ghg
dnia 30.12.2019, 13:36 · Zgłoś
Tak jest od wielu lat a nie przez zmianę przepisow
Odpowiedz
38
@ hehe
dnia 30.12.2019, 18:53 · Zgłoś
[komentarz zawierał obraźliwe treści]
Odpowiedz
10
@ 301219
dnia 30.12.2019, 19:56 · Zgłoś
... ależ pan starosta wespół z brzyskim syndykiem i ku.to.em z liwocza już na sylwestrze , nie słuchacie trendy jak spraszają ,a wy o kolejkach ,jego to ... ...
Odpowiedz
10
@ Moniś
dnia 31.12.2019, 09:04 · Zgłoś
Sukcesy starosty to budowanie bezsensownych dróg łączników które tylko przeniosą korki z jednego miejsca na drugie . A i starosta jak droga jest w złym stanie to zamiast ja naprawić to zamyka jak droga Tarnowiec - Czelusnica. Czekamy na wybory!!
Odpowiedz
9
@ ewa
dnia 31.12.2019, 09:30 · Zgłoś
Tak bo on jest na służbie u panującej rodziny
Odpowiedz
1
@ Poko
dnia 02.01.2020, 13:28 · Zgłoś
Kolesiostwo w całym starostwie i tyle. Pytam gdzie jest zarząd powiatu, gdzie są? Za co biorą pieniądze !
Odpowiedz
119
@ Pawlo
dnia 30.12.2019, 13:35 · Zgłoś
A co nie można więcej stanowisk zrobić do obsługi więcej tam kierowniczek niż
Pravcowniczek
Odpowiedz
167
@ Ghg
dnia 30.12.2019, 13:37 · Zgłoś
Tak jest od wielu lat a nie po zmianie przepisow
Odpowiedz
223
@ Marek
dnia 30.12.2019, 13:45 · Zgłoś
Niech pani kierownik Wydziału Komunikacji nie bajeruje, że to po zmianie przepisów takie kolejki. Od wielu lat żeby zarejestrować samochód trzeba stać od 5 rano! Niech Pani nie wciska kitu, a jeśli Pani opowiada takie bzdury to jest Pani oderwana od rzeczywistości i nie nadaje się Pani na to stanowisko. Pytam gdzie starosta Adam Pawluś? On nadzoruje instytucje w Starostwie. Gdzie posłowie z Jasła, gdzie Radni Powiatowi, Zarząd? Wstyd
Odpowiedz
160
@ Passat
dnia 30.12.2019, 13:50 · Zgłoś
Starosta nożyczki szykuje,rondo będą otwierać
Odpowiedz
138
@ Sędzia na tel.
dnia 30.12.2019, 14:58 · Zgłoś
Starosta i Zarząd nie radzą sobie z tak prostym tematem.
Ale za to są bardzo dobrze zorganizowani do przecinania
wstęgi, marszach , i uroczystościach.
Odpowiedz
48
@ Maliniak
dnia 30.12.2019, 15:02 · Zgłoś
Średniowiecze ale co zrobisz biurwie...nic nie zrobisz.
Podobno " mynkole" już na zabytkowe rejestrują...
Zaiste prawdali że to Ryszardzie Złotousty?
Odpowiedz
88
@ Do mieszkancow
dnia 30.12.2019, 15:14 · Zgłoś
Sami sobie wybieracie takie władze! Podziękujcie staroście.
Odpowiedz
-15
@ Smiechłem
dnia 30.12.2019, 15:24 · Zgłoś
Ludzie są niepoważni... Po kilkanascie miesięcy jeżdżą sobie samochodami, których nie raczyli przerejestrować. Strasznie przepracowani wszyscy i nie znajdą dnia w ciągu roku, żeby zrobić to, co jest ich obowiązkiem. Nie bronię ludzi z wydziału komunikacji, bo też mi się wiele rzeczy tam nie podoba, ale bardziej wolę narzekać na darmozjadow ze skarbówek. Rejestrowałem w tym roku dwa samochody, odbierałem dowody, robiłem darowiznę i fakt, musiałem czekać, ale nie stałem w jakiś kolejkach od 5.00 rano, o których opowiadają, że "to norma"... Tutaj winni są sobie sami ludzie. Głosujcie dalej na pisy (po to to samo ale w innym opakowaniu) które szukają tylko pieniędzy z 40 nowych podatków, kar, kontroli i innych, żeby później je rozdawać nierobom
Odpowiedz
13
@ lol
dnia 30.12.2019, 15:30 · Zgłoś
Słuchają TVPis i nie potrafią analizować, ciemny pisuarowy lud. Coś usłyszy i brednie powiela. Prawo nie działa w stecz, choć w kaczolandii nic nie wiadomo...
Odpowiedz
73
@ Sędzia na tel.
dnia 30.12.2019, 15:31 · Zgłoś
Najważniejsze że eurodeputowany senatorowej i poslanka mają
się dobrze
Odpowiedz
-5
@ kolo
dnia 30.12.2019, 15:38 · Zgłoś
za po były jeszcze wieksze kolejki jak pamiętam jedna wielka klika w wydziale komunikacji i wszystko w temacie
Odpowiedz
63
@ Sędzia na tel.
dnia 30.12.2019, 15:46 · Zgłoś
W całym Starostwie klika. Ciekawe czy przyznali sobie nagrody
za 2019r ???
Odpowiedz
26
@ waw
dnia 30.12.2019, 15:51 · Zgłoś
w punkt! a wina oczywiście zawsze jest czyjaś, nie własna..
Odpowiedz
29
@ Sędzia na tel.
dnia 30.12.2019, 16:19 · Zgłoś
Całe Jasło w pigułce. Nikt nie winny bo To innych wina.
Odpowiedz
48
@ TT
dnia 30.12.2019, 17:38 · Zgłoś
To „dobra zmiana” starosty Pawlusia. Te kolejki po prostu się należą mieszkańcom za to jak głosowali.
Odpowiedz
22
@ Heheh
dnia 30.12.2019, 18:50 · Zgłoś
No co pisistowska lepsiejsza zmiana nie odpowiada matecznikowi pisizmu?!
Uuu to moze sie zastanowia ci co maja jakies szare komory a nie przeciag miedzy uszami na kogo zaglosuja nastepnym razem!,
Pozdrawiam wszytskich pisistów, TS czeka na was!,
Odpowiedz
26
@ Rid
dnia 30.12.2019, 18:59 · Zgłoś
Tam przy okienkach siedziało 2 baby - słownie dwie i ani jednej więcej mało tego to jeden numerek wzywali 2 godziny i jedno okienko było sztucznie zajęte
Odpowiedz
44
@ Gark
dnia 30.12.2019, 20:49 · Zgłoś
Panie Adamie Pawlusia. Odwdzięczymy się Panu podczas wyborów za te kolejki i pozwalanie na to by ludzie starsi, chorzy stali na mrozie w zimnie, ciemnie. Jak Panu nie wstyd?
Odpowiedz
30
@ Karanie
dnia 30.12.2019, 20:53 · Zgłoś
Karanie jest ulubioną formą oddziaływania na petenta. W ramach "przyjaznego" państwa należy karać nie tylko za sprawy komunikacyjne ale np. nie zarejestrowanie do końca roku w BDO (Baza Danych o Odpadach) np. firmy remontowo- budowlanej karą nawet do 1 miliona zł.
Tak wygląda "przyjazne" prawo i "e-urząd" . Wstawać o 3 rano i drukować coraz więcej papierów w ramach elektronizacji urzędów i zwiększać zatrudnienie w biurokracji.
Odpowiedz
47
@ Petent
dnia 30.12.2019, 21:06 · Zgłoś
Co to za stek bzdur ze strony Adama Pawlusia że przez nowe przepisy są kolejki? Kolejki są od wielu lat ale skąd Pawluś może wiedzieć jak przyjeżdża do pracy i wchodzi tylnim wejściem w dodatku o 8 jak kolejka już zniknie. Jaki gospodarz,takie zarządzanie i działanie urzędu.
Odpowiedz
11
@ Kara
dnia 30.12.2019, 21:13 · Zgłoś
Potwierdzam zagrożenie w sprawie braku rejestracji w BDO, na adresie:

https://www.rmf24.pl/fakty/polska/news-nawet-milion-zlotych-kary-za-brak-wpisu-do-rejestru-bdo-czas,nId,3708033

Może nareszcie zniknie dziura budżetowa: gdyby ukarano parę tysięcy np. firm budowlanych (w tym mikroprzedsiębiorców) x milion każda firma = bilans na zero.

Można by od nowa zacząć zadłużać państwo...
Odpowiedz
14
@ PUP
dnia 30.12.2019, 21:58 · Zgłoś
Spokojnie, bez żadnej straty dla rynku pracy można znaczną część PUP przekształcić do obsługi potrzeb wydziału komunikacji. Przyuczyć co zdolniejszych do obsługi klientów, w ramach zmiany kwalifikacji urzędników PUP (można ich wysłać na kurs przysposobienia do obsługi dla potrzeb petentów z zakresu komunikacji drogowej).

W ten sposób wilk będzie syty i owca w ciąży.

Liczę na to, że znany ze śmiałych i brawurowych zachowań starosta kupi ten pomysł i jak najszybciej wdroży ku zadowoleniu interesantów i pracowników PUP.
Odpowiedz
22
@ Problemy
dnia 30.12.2019, 22:08 · Zgłoś
Problemy są po to by je rozwiązywać: szybko i skutecznie. Nie rozwiązany od wielu lat problem kolejek do wydziału komunikacji jest podobny w zakresie niemocy jak brak obwodnic wokół Jasła. Dla informacji: Strzyżów już otworzył obwodnicę. Mogą włodarze Jasła podziwiać jak to się robi nawet w jeszcze mniejszym mieście, np . w Bieczu czy Czudcu.
Do niemocy należy problem z odpadami w Jaśle: podobno Prezydent Przytocki zapowiedział budowę spalarni przy MPGK w Krośnie i będzie zarabiał, także na jasielskich odpadach. To jest zapowiedź innego niż w Jaśle podejścia do problemu. Życzę powodzenia.
Odpowiedz
16
@ Oda do odpadów
dnia 30.12.2019, 22:16 · Zgłoś
Dedykowana Marii K. i bezradnym podnoszącym ceny:

https://nowiny24.pl/czy-w-krosnie-powstanie-spalarnia-odpadow-prezydent-piotr-przytocki-zapowiada-reaktywacje-projektu-budowy-bloku-energetycznego/ar/c1-14607075

Tak się rozwiązuje problemy, przez budowę, a nie przez zakaz budowania.

Co wymagać i od kogo, jeżeli sprawa kolejki do komunikacji jest od lat nie rozwiązana?
Odpowiedz
25
@ Do @ Śmiechem
dnia 30.12.2019, 22:25 · Zgłoś
Nie smiechaj bo takie kolejki są cały rok. Pawlusia na taczki i jazda
Odpowiedz
22
@ rondo
dnia 30.12.2019, 22:25 · Zgłoś
Pani z PUP zwłaszcza ta z lewej nadaje się tylko do picia kawy i herbaty.
Odpowiedz
30
@ Gienek
dnia 31.12.2019, 00:17 · Zgłoś
Z ludzkiej życzliwości i wrażliwości nikt normalny na miejscu starosty nie pozwoliłby na to, żeby ludzie którzy go utrzumyją - stoją kilka godzin na mrozie. Nikt mający sumienie by na to nie pozwolił. Ale nie Adam Pawluś . Zapamiętamy to podczas wyborów. Ludzie to my płacimy pensje dla starosty! My!
Odpowiedz
19
@ DobraRada
dnia 31.12.2019, 00:52 · Zgłoś
Panie Adamie... Licz się Pan ze zwykłymi ludźmi bo oni Pana pogrąża . To nie USA
Odpowiedz
-10
@ Starosta
dnia 31.12.2019, 06:22 · Zgłoś
Tak po 4 tyś na głowę. Żal ci nie bo tu biedaku musisz leżeć na sofie do 12 i też na trzy miesiące iść do PUP się podpisać a raz na miesiąc do MOPS-u po kasę dla nierobów.
Odpowiedz
7
@ podnóżek
dnia 31.12.2019, 09:29 · Zgłoś
Tylko kasa i stołek!
Odpowiedz
2
@ Greg
dnia 31.12.2019, 09:50 · Zgłoś
Nie widać tam ludzi w podeszłym wieku lub schorowanych. Natomiast większość to cwaniaczki którym przez parę miesięcy nie chce się przerejestrować auta a teraz strach [...] ściska i jest biadolenie na cały świat. W lipcu przerejestrowałem auto po bloczek przyszedłem koło 7 miałem 43 numer ,po przyjściu koło godziny 11 byłem załatwiony przed 12 więc nie pier..lcie że tyle i zawsze trzeba stać. Od nowego roku grożą kary to się januszostwo rzuciło do kolejki !!!
Odpowiedz
13
@ Do Greg
dnia 31.12.2019, 10:48 · Zgłoś
To widocznie ślepy jesteś. I tak jest cały rok a nie tylko teraz. Rusz tyłek i przyjdź zobacz. Jedyne cwaniaki to siedzą przy biurkach w starostwie w cieple popijając sobie kawe i śmiejąc się z ludzi stojących na mrozie
Odpowiedz
8
@ irek
dnia 31.12.2019, 11:01 · Zgłoś
Naskaczecie mu w przyszłych wyborach? Przecież ten starzec nie będzie już kandydował bo osiągnął już to co chciał!
Odpowiedz
6
@ im się należy
dnia 31.12.2019, 13:10 · Zgłoś
Egoista i samolub, tyle w temacie.
Lekceważy ludzi chyba że to ludzie Rzońcy.
Stał w kolejce gdy rejestrował swoje samochody ???
Może naczelnik zamiast mu nadskakiwać powinna go do kolejkomatu skierować.
Nawet w szpitalu na SORze wchodzi bez kolejki bez czekania bez oglądania się na innych. Inwalida wojenny? Dostał jeden pożalsieboże krzyż za sługi i myśli że wszyscy mu mają lizać ???
Odpowiedz
6
@ xxx
dnia 31.12.2019, 14:17 · Zgłoś
Greg ma racje. Ja w tamtym roku wymieniałam dowód rejestracyjny i mając na to 30 dni zaraz po przeglądzie zarezerwowałam za pośrednictwem internetu bloczek. Za trzy tygodnie miałam termin załatwienia sprawy. Trzeba było przyjść ok. 15 minut wcześniej, odebrać bloczek i poczekać ten kwadrans lub 30 minut na załatwienie sprawy. Nie musiałam nawet czekać rano na bilet, bo zrobiłam rezerwacje przez internet. Natomiast moja znajoma będąc w podobnej sytuacji nie załatwiła sprawy tylko dopiero gdy zatrzymała ją policja i chcieli dać jej mandat to się za to wzięła. Dostała warunek by załatwić to w ciągu kilku dni i potem tak to właśnie wyglądało. Przyszła rano o 7:00 a tam już nie ma wolnych bloczków. Musiała brać wolne w pracy by stać w kolejce od samego rana, a potem ponownie wracać do miasta by załatwić sprawę. Ludzie sami często robią sobie problem zostawiając wszystko na ostatnią chwile, a potem narzekanie!
Odpowiedz
5
@ xxx
dnia 31.12.2019, 14:18 · Zgłoś
Dodam jeszcze, że ja swoją sprawę załatwiałam w połowie grudnia, więc też to była końcówka roku.
Odpowiedz
5
@ ixi
dnia 31.12.2019, 15:36 · Zgłoś
Od lat o tym piszę i nic! Leśne dziady wybieracie dalej!
Odpowiedz
9
@ opserwator
dnia 31.12.2019, 15:42 · Zgłoś
Od 90tych lat nic się tam nie zmienia,bez względu kto w mieście rządził .Burdel tam był zawsze.I jeżeli te panie nie będą bały się że pracę w wydziale komunikacji też można stracić to niestety nic tam się nie zmieni.
Odpowiedz
-2
@ Kuba
dnia 31.12.2019, 17:02 · Zgłoś
Do tego żeby było śmieszniej w TVPis przecież nie ma kolejek i jest tip top, więc nie rozumiem na co narzekać. Kolejka jak kolejka
Odpowiedz
5
@ Iga
dnia 31.12.2019, 17:22 · Zgłoś
[komentarz zawierał obraźliwe treści]
Odpowiedz
4
@ Lisaj
dnia 31.12.2019, 19:08 · Zgłoś
Jak to gdzie? Oni pilnują stołków.
Odpowiedz
1
@ Wiedźmina
dnia 31.12.2019, 21:11 · Zgłoś
Kolejna wstęga do przecięcia wraz z przy[...]sami
Odpowiedz
7
@ Grzegorz
dnia 01.01.2020, 01:14 · Zgłoś
Szanowni Państwo narzekacie na kolejki do wydziału Komunikacji czy do Poradni Ortopedycznej. Większość z Was w tych kolejkach stała, pytanie co z tym zrobiliście? Skuliliścoe głowę i czekaliście na swoją "nieludzką" kolej? Przecież wystarczy by każda ze stojących osób złożyła oficjalną skargę na działanie danej instytucji do właściwej instytucji sprawiającej nadrzędną kontrolę tj. np Wojewoda Podkarpacki czy dalej odpowiednie Ministerstwo. Ludzie.. ,zamiast zgadzać się na to co jest zacznijcie wreszcie walczyć o swoje bo nie po to oddajecie połowę pensji Państwu by oni Wami pomiatali wedle uznania. Pan Pawluś do dymisji!
.
Odpowiedz
0
@ NoToJak
dnia 01.01.2020, 09:23 · Zgłoś
D0"Problemy"
porównujesz wydział komunikacji do obwodnic ok!
Tam też jest obwodnica dla znajomych,
którzy mogą wjechać nią bez kolejki?
Pozdrawiam cierpliwych...
Odpowiedz
2
@ Borys
dnia 01.01.2020, 10:51 · Zgłoś
telewizja w jasielskim starostwie będzie się już częściej zjawiała. Dość tego!!
Odpowiedz
2
@ Do @ koło
dnia 01.01.2020, 12:16 · Zgłoś
Za Po za Po stara śpiewka. Rządzi PiS już 5 lat to daj sobie
spokój z takimi gadkami
Odpowiedz
-1
@ beniu
dnia 01.01.2020, 20:46 · Zgłoś
Pamietam z 1984 roku jak [...] w Wydziale Komunikacji ignorowaly petentow ktorzy czekali na laskawe wezwanie, a jak weszli cierpliwie czekali az "pani" byc moze z Osobnicy zaparzy sobie herbate. Inne [...] z biura paszportowego ktoremu wydawalo sie ze jest kims i pozwalalo sobie na uwagi: co sie pan tak rozjezdzil ?
Do dzis tam tkwi ta przekleta komunistyczna mentalnosc gdyz ludzie innej nie znaja.
Odpowiedz
2
@ Sceptyk
dnia 01.01.2020, 22:16 · Zgłoś
Pan Pawluś to już prawie emeryt więc już się nie obawia kolejnych wyborów
Odpowiedz
-1
@ ...
dnia 02.01.2020, 00:16 · Zgłoś
Oglądaj TVNazi, oni prawdę ci powiedzą!!!
Odpowiedz
1
@ jolka
dnia 02.01.2020, 07:36 · Zgłoś
Za wszystko dostanie nagrodę i to z nawiązką!!!
Odpowiedz
2
@ Pankad
dnia 02.01.2020, 11:23 · Zgłoś
Czy dziś już nie było kolejek?
Odpowiedz
2
@ Ghg
dnia 02.01.2020, 13:19 · Zgłoś
Popieram, typowa urzędniczka z czasów prl
Odpowiedz
1
@ Poko
dnia 02.01.2020, 13:22 · Zgłoś
Rozumiem że w związku taka kompromitacja nagród w starostwie nie będzie ?
Odpowiedz
1
@ xoxo...
dnia 03.01.2020, 08:27 · Zgłoś
Oj tak wlasnie bylo dość że człowiek musiał stać 2.5godziny na mrozie po numerek to później musiał stać 2.5 godziny w środku bo takie było opóźnienie. A panie w środku nabijały się z każdego kto przyszedł... Tak jak tu wyzej pan pisze jeden numerek wzywany byl przez 2g a później okazało się że to pani urzędniczka wybrała sobie numerek żeby blokować stanowisko.
Jest pięć stanowisk a zaledwie dwie kobiety obsługują, o które zapytasz jak masz napisac żeby bylo poprawnie to ci odpowie jak sobie pani napisze tak pani bedzie miala.
Na końcu żaliły się że nikt im nie złożył życzeń na Nowy Rok...
Kpina.
Odpowiedz
0
@ Manek
dnia 03.01.2020, 08:53 · Zgłoś
Nagrody? Jeśli urzędnicy i starosta dostaną jakieś nagrody to będzie to poprostu naplucie ludziom w twarz. Skandal
Odpowiedz
0
@ Mkop
dnia 03.01.2020, 16:39 · Zgłoś
I kolejki zniknęły czy są nadal?
Odpowiedz
0
@ Kurwa
dnia 19.08.2022, 06:23 · Zgłoś
W Rzeszowie 20 min. Tu w jasełka [...]one urzędniczki miały raj
Odpowiedz
Dodaj komentarz
Piszesz jako:

Serwis Jaslo4u.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania i redagowania komentarzy niezwiązanych z tematem, zawierających wulgaryzmy, reklamy i obrażających osoby trzecie. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za treść komentarzy zgodnie z Polskim Prawem i normami obyczajowymi. Pełne zasady komentowania dostępne na stronie: Regulamin komentarzy

Wiesz coś ciekawego? Poinformuj nas o tym!
Wiesz coś, o czym my nie wiemy?
Chcesz podzielić się z nami informacjami?
Napisz do Redakcji lub wypełnij poniższy formularz.
Treść (wymagana):
Kontakt (opcjonalnie):
Kontakt z redakcją:

Mailowo: [email protected]
Telefonicznie: 508 772 657