Korzystając z portalu Jaslo4u.pl wyrażasz zgodę na użytkowanie mechanizmu plików cookie. Mechanizm ten ma na celu zapewnienie prawidłowego funkcjonowania portalu Jaslo4u.pl. Korzystając ze strony akceptujesz Politykę Prywatności portalu Jasło4u.pl

Kolejny kandydat na senatora odwiedził Jasło

41

Kampania wyborcza rozpoczęła się na dobre, świadczą o tym następujące po sobie wizyty kandydatów na senatorów. Tym razem nasze miasto odwiedził Marek Jurek, niegdyś kolega partyjny posła PiS, teraz jeden z głównych rywali na stołek senatora.

Na spotkaniu z mieszkańcami Jasła wyliczał swoje zaangażowanie na rzecz Podkarpacia „Zainicjowałem budowę drogi ekspresowej S-19, promowałem instytucje kulturalne oraz ochronę zabytków Podkarpacia, działałem na rzecz lotniska w Rzeszowie i strefy ekonomicznej w Mielcu i koledzy wtedy bardzo cenili moje wsparcie i podkarpacką działalność, gdy wspierałem kampanie Stanisława Zająca czy obecnej pani burmistrz Jasła…


Zwrócił się również do obecnych na spotkaniu osób niepełnosprawnych, „solidarność społeczna dotyczy przede wszystkim najsłabszych.” Były marszałek Sejmu opowiedział się przeciw likwidacji Państwowego Funduszu Osób Niepełnosprawnych. Mówił o potrzebie takich działań jak wprowadzenie instytucji asystenta osoby niepełnosprawnej na szeroką skalę, który byłby opłacany ze środków publicznych oraz zagwarantowaniem większych zwolnień podatkowych dla rodzin wychowujących dzieci niepełnosprawne.

Marszałek Marek Jurek mówił o potrzebie działań władz samorządowych na rzecz ochrony praw małego i średniego handlu krajowego i przypomniał uprawnienia wynikające z ustawy o handlu wielko powierzchniowym, nad którą pracował Sejm pod jego patronatem .

Odnosząc się do swojego głównego rywala w walce o prawicowy elektorat stwierdził: „Nie do końca rozumiem dlaczego on kandyduje. Myślę że dzisiaj potrzebne by było jego zaangażowanie do walki o poglądy prawicowe wewnątrz PiS.”

Głównym celem jego kampanii ma być przywrócenie znaczenia zasad, przekonań i odwagi cywilnej w polityce. Opowiedział się również za wprowadzeniem jednomandatowych okręgów wyborczych.

KK

Reklama

Komentarze: 41

Dodaj komentarz Widok:
0
@ jan Chrzanowski
dnia 24.05.2008, 12:12 · Zgłoś
To jest niepoważne,co raczył powiedzieć b.Marszałek Jurek.Widać,że w zasadzie bez niego nic wJasle nie mogło sie zdażyć.No a nawet gdy cos pomógł to nie powinien sie z tym obnosić podczas kandydowania.To niehonorowe.Obiecanki ,które odpalił,kazdy zna,a po wyborze ,będzie nieład jak w oborze.Prawda jest taka:lider Prawicy Rzeczpospolitej chce odbić swoja trupę teatralną od niebytu i tylnimi drzwiami dzieki naiwnosci ludzi z Podkarpacia wejść do parlamentu,by potem odskoczyć w bok,na żachód do Brukseli.To co teraz robi to plan minimum,jak wyjscie z grupy PL na Mistrzostwach Europy w piłkę nożną.I to jedyny powód odwiedzenia jasielskiego basenu,kawiarenki.Innego nie widzę,
Odpowiedz
0
@ Bolo
dnia 22.05.2008, 20:36 · Zgłoś
Z pełnym szacunkiem dla P. Jurka. To człowiek, który nie zmienia opinii i swoich zasad życiowych w zależności od sytuacji... Takich ludzi potrzeba Polsce i Podkarpaciu.
Odpowiedz
0
@ Krzysiu
dnia 21.05.2008, 23:41 · Zgłoś
Gdy poznałem szczegóły relacji ze spotkania,które przedstawiło biuro kandydata,to zadałem sobie pytanie : co ma [...] do wiatraka.Kandydat mówi o wszystkim,tylko nie na temat.Sprawił wrażenie,jakby los Jasła zależał zawsze i będzie zależeć od Marka Jurka ,tym razem pod postacią Senatora Ziemi Przemysko-Krosnieńskiej.Podstawia zasługi,o których ,gdyby nie przyjechał na basen,nikt by nie wiedział,tak jak nie wiedział,ze b.marszałek Sejmu był w Jasle.Czego sie bał,albo kogo?otaczajac swój pobyt tajemnicą.A moze to zapraszajacy takowy z niej zrobił.Niepotrzebnie,bo to sprawia wrażenie celowego obnizania rangi skadinąd wybitnego polityka.Lubianego za choćby honorową postawę wykazaną w związku ze złożeniem funkcji marszałka sejmu.No ,ale w Jasle,jak zawsze najlepiej udają się potknięcia na równej powierzchni.Było ,mineło, pogadało,i wyjechało.aż do następnej okazji(za 2 lata wszak wybory),a to był tylko mikro test na popularność kandydata i organizatora spotkania.
Odpowiedz
0
@ Wyborca z Jasła
dnia 20.05.2008, 14:25 · Zgłoś
Tak to prawda, Zając marzy o karierze w Parlamencie Europejskim, a właściwie to o kasie ponad 7500 Euro/m-c. i posadzie asystentów dla paru członków rodziny. Bo najważniejsza jest przecież rodzina (własna)!
Odpowiedz
0
@ Arti
dnia 20.05.2008, 10:22 · Zgłoś
A czego nie ma nic o Wojciechu Olejniczaku który 16 maja tez gościł w Jaśle i w PSW??
Odpowiedz
0
@ wyborca
dnia 19.05.2008, 18:12 · Zgłoś
popieram Marka Jurka za jego nieprzywiązanie do żłobu, trzeba pokazać innym politykom - obojętnie kiedy będą startować do wyborów, że ludzie obserwują ich poczynania i nagradzają za uczciwość a za karierowiczostwo odsyłają w polityczny niebyt:)
Odpowiedz
0
@ Głosuję na Marka Jurka
dnia 19.05.2008, 16:39 · Zgłoś
W wyborach uzupełniających do Senatu RP głosuję na Marka Jurka, to jedyny uczciwy polityk w Polsce jaki nam został. Do parlamentu powinniśmy wybierać tylko ludzi uczciwych, a wtedy będziemy przeżywali mniej rozczarowań.
Odpowiedz
0
@ Stanisław
dnia 19.05.2008, 12:32 · Zgłoś
Czy poza marszałkiem Markiem Jurkiem jest choć jeden polityk, który potrafi dla swych przekonań zrezygnować ze stanowiska? Przecież innych to i wołem się od stołka nie oderwie.Jeśli chcemy porządnych i uczciwych polityków, to takich wybierajmy.
Odpowiedz
0
@ Biecz
dnia 19.05.2008, 12:09 · Zgłoś
To chyba nieporozumienie z tym kandydowaniem do europarlamentu. W każdym razie czekam na zdementowanie przez samego zainteresowanego. Już zmienianie Sejmu na Senat jest niepoważne.A cóż dopiero kandydowanie co roku..A propos dlaczego Zając w Senacie ma być w komisji obrony narodowej,czy nie lepiej w ochronie środowiska, tak jak teraz.Nie słyszałem o żadnej wiedzy Zająca w tej kwestii.
Odpowiedz
0
@ patryk
dnia 19.05.2008, 11:46 · Zgłoś
Zając za zgode na kandydowanie zażądał od Kaczyńskiego "jedynki" w przyszłorocznych wyborach europejskich. Dzięki swojej "zaradności" za rok będziemy mieli nowe wybory do Senatu, jeśli Zając wygra, Ciekawe ile to będzie kosztowało dla budżetu.
Odpowiedz
0
@ patryk
dnia 19.05.2008, 11:33 · Zgłoś
Zając zgodził się kandydować na senatora pod warunkiem, że w przyszłym roku będzie miał "jedynkę" do europarlamentu. Więc za rok znowu będziemy mieli nowe wybory do senatu, jak Zając wygra.Ale co on dędzie w europarlamencie robił, jeżeli w żadnym obcym języku nie jest w stanie nic powiedzieć.
Odpowiedz
0
@ Obserwator
dnia 18.05.2008, 21:51 · Zgłoś
Kiedy będą pozostali kandydaci?
Odpowiedz
0
@ Wyborca
dnia 18.05.2008, 14:26 · Zgłoś
Tolerowanie niemoralności polityków przez naród, który ich wybiera, jest złem. Taka tolerancja to zło popełniane przez wyborców.
Odpowiedz
0
@ kubuś
dnia 18.05.2008, 07:31 · Zgłoś
Do fraszkopisarza - poza problemami z rytmem fraszka całkiem ok :D Ale ja się z przesłaniem artysty nie zgadzam :)

Nic nie zmieni wybór jednego senatora, zwłaszcza że w senacie większość stanowi PO, więc wybór Zająca prócz wartości chełpliwych – bo to przecież Senator z Jasła, jest bez większego znaczenia:) Nam się wydaje ze jeden kandydat może zmienić wszystko, a to nie prawda ten kto wygra albo uzupełni i tak pisowski fotel (czyli większość się nie zmieni) albo przechyli jeszcze bardziej ramię wagi w stronę PO (jeden głos więcej), albo i taka możliwość jest jeszcze realna, że zostanie wybrany kandydat, który będzie. I to bycie dla tego senatora stanie się jego najważniejszym dokonaniem.

Co do mnie, to ja zagłosuje na kandydata z partii która mi odpowiada mentalnie, poglądowo i garniturowo (czyli na tego kto ma lepiej dobrany garnitur) - bo taki mam kaprys :)
Odpowiedz
0
@ Wyborca z Jasła
dnia 18.05.2008, 01:02 · Zgłoś
Szpila - tekst z Faktu
Poseł Stanisław Zając nagle poczuł pociąg do Senatu. I rzeczywiście, i wiek, i zdrowie raczej predestynują go do tej szanownej instancji. Problem w tym, że jest to pociąg jednorazowy. Zając zgodził się kandydować do Senatu pod warunkiem, że w następnych wyborach wróci do Sejmu. W sumie nie jest to zbyt poważne. Jarosław Kaczyński nakazał Zającowi kandydowanie, zgodnie z jego wizją PiS, jako „przedsiębiorstwa Wyborczego” W liberalnej Łodzi liście wyborczej przewodziła feministka Kluzik-Rostkowska, na prawicowym Podkarpaciu bardziej prawicowy Zając, który był niegdyś prezesem ZCHN-u doprowadzając tą partie do upadku i wyprowadzając ją z Sejmu, o co obwinił Radio Maryja. Dziś uważany jest za dość prawicowego, ale tej prawicowości jest tyle na ile pozwoli Kaczyński. Gdy w ubiegłym roku głosowano poprawkę o dużej uldze podatkowej na dzieci, czy nad poprawką zobowiązującą polską delegacje do walki o wartości chrześcijańskie w Traktacie Lizbońskim, Zając był przeciw, bo tak nakazał Kaczyński. I taka jest też limitowana prawicowość Zająca.
Odpowiedz
0
@ " Na wybory"-fraszka jasielski
dnia 17.05.2008, 22:26 · Zgłoś
Gdy wybory sie zblizają kandydaci przybywają.
Spotykają z wyborcami,obiecujac uśmiechają.
Dają z siebie co potrafią, a figlując dużo dają
Żal aż żegnać tych sabałów,co pochadzą od [...].
Ludzie lubią,jak im grają,stroją mózgi i klaskają.
A gdy głosa rzucą w [...]
Zaraz gniewnie narzekają:
Chciałem dobrze,wyszło żle.
Czemu pytasz? Powiem.Boś cielę.
Zacznij myśleć jak głosujesz,kogo kopiesz,kogo trujesz
Pewne jedno,że nie Bila,ale siebie, po prostu [...]..
Odpowiedz
0
@ lolek
dnia 17.05.2008, 17:43 · Zgłoś
Nie popieram Jurka i nie zagłosuje na niego ale szanuję go za wierność głoszonym poglądom np. w sprawie [...]. Niestety o panu zającu tego powiedzieć nie można
Odpowiedz
0
@ Wojo
dnia 17.05.2008, 11:38 · Zgłoś
Brawo Panie Marszałku.Tak dalej trzymać.Jest Pan już Senatorem .Pan Zajac to niech zostanie posłem jak do tej pory.
Odpowiedz
0
@ jan
dnia 17.05.2008, 11:29 · Zgłoś
Przecież ten facet to typowy spadochroniarz - wiecie w ilu partiach już wylądował
Odpowiedz
0
@ Wyborca z Jasła
dnia 17.05.2008, 11:29 · Zgłoś
Po tym jak PiS zdradził swój program i swoich wyborców Marszałek Marek Jurek odszedł z partii i zrezygnował z funkcji Marszałka Sejmu. To jedyny polityk, który zrezygnował ze stanowiska i to z drugiego stanowiska w naszym Państwie dla obrony swojego stanowiska. Brawo Panie Marszałku. Gratuluję postawy i życzę sukcesu w wyborach. Głos mój i mojej rodziny już Pan ma.
Odpowiedz
0
@ Jasło78
dnia 17.05.2008, 10:48 · Zgłoś
W parlamencie powinni być ludzie niezależni od aparatów partyjnych. Kaczyński i Tusk przestawiają sobie działaczy jak pionki. Zając z Sejmu do senatu. Lewicki z Sejmiku do Senatu itp. Oni są całkowicie uzależnieni od swoich "wodzów". To ja już wolę Jurka, przynajmniej w zeszłym roku pokazał, ze potrafi być niezależny.
Odpowiedz
0
@ Art
dnia 17.05.2008, 10:38 · Zgłoś
Zając musi się wreszcie czymś zająć by go ponownie wybrać, a nie układaniem się z SLD i PO w mieście i jeżdżeniem po okolicznych odpustach.
Odpowiedz
0
@ vv
dnia 17.05.2008, 09:29 · Zgłoś
odwalcie się od Jasła asło chce mieć swojego posła i senatora [...] spadochroniarze wrazie czego to najlepszy byłby Lepper.
Odpowiedz
0
@ Hmm....
dnia 17.05.2008, 07:49 · Zgłoś
A mnie ta zabawa i indian i kowbojów z jednej strony śmieszy, a z drugiej [...].Nie chcę głosować na żadnego z dobijających się do żłobu. Zatem albo nie pójdę głosować po raz pierwszy od 20 lat, albo celowo oddam głos nieważny.
Odpowiedz
0
@ leśmian...
dnia 17.05.2008, 07:41 · Zgłoś
Kiedy przyjedzie Lepper,desant nadchodzi.Następny mesjasz liczy na głosy Podkarpacia. Powinien być wybrany następny z listy,a nie kosztowna zabawa w wybory.Ta ordynacja wyborcza jest chora,zresztą jak wiele rzeczy w Polsce.:no:
Odpowiedz
0
@ karol
dnia 16.05.2008, 23:59 · Zgłoś
Wizyta pokazała,ze kandydat Jurek wszystko co dobre zdarzyło się na Podkarpaciu pochodzi z jego nadania.Kazdy kto go zna ,wie jaka werwą dysponuje...Przepraszam bardzo,ale jeżeli ktoś strtuje na senatora i wymienia zasługi spoza okręgu,w którym strtuje,wspiera drobny handel ,bo przeczytał na jaslo 4u,ze jest problem na rzeczy,ż i przypisuje sobie zwycięstwo w wyborach do Sejmu posła Zająca,to faktycznie jest to pakiet zasług,które muszą docenić wyborcy.I zapewne docenią.Widać,ze przyjechał po głosy,chyłkiem.Palnął małe orędzie,i odjechał do siebie,i nie widzial go nikt wiecej...
A tak na koniec,czy ktos wie ,gdzie owa feta sie odbyła??? To dziwne kandydat jak ten z "krainy deszczowców".Czekamy na następne występy kandydatów.Moze mniej ukryte dla dyskoboli kartek wyborczych............
Odpowiedz
0
@ j
dnia 16.05.2008, 22:27 · Zgłoś
KTO CO PO CO NA CO
Odpowiedz
0
@ podkarpaciak
dnia 16.05.2008, 21:50 · Zgłoś
Dwojga imion Marku Jurku,bierz Stasia Zająca pod pachę i zapychajcie do kurnika kury macać. Bo tylko do tego się nadajecie. Ile już zaliczyliście partii?Dacie radę policzyć?Byle tylko zaistnieć.Choć na chwileczkę.Z tego co pamiętam to byliście juz
w ZChN,AWS, Solidarności,PiS, oj lubicie tą turystykę polityczno-zarobkową, oj lubicie.Ciekawe gdzie ten Wasz wewnętrzny polityczny szwendacz zaprowadzi Was na
następne wybory.
Odpowiedz
0
@ Skoro...
dnia 16.05.2008, 20:54 · Zgłoś
...Jasło "wystawia" Zajaca, to wyborcy na prawdę muszą poszukać kogoś godnego tego mandatu. Marek Jurek przynajniej jest w tym co mówi i robi konsekwentny.
Odpowiedz
0
@ wyborca posła
dnia 16.05.2008, 20:17 · Zgłoś
Ale się zrobił paradoks - chcesz mieć posła z Jasła nie mozesz głosować na senatora Zająca:confused:Pół roku temu wybraliśmy go na 4 lata i niech tak zaostanie:yes:
Odpowiedz
0
@ j
dnia 16.05.2008, 20:14 · Zgłoś
czy ktos wie kiedy ten pan rozmawial z mieszkancami bo nawet news nie zawiera daty tego spotkania czyzby tylko znowu wybranbrane [...] byly nasza reprezentacja
Odpowiedz
0
@ myszka
dnia 16.05.2008, 20:11 · Zgłoś
Ciekawe czy Zając zrezygnowałby z bycia marszałkiem sejmu dla swoich poglądów?Odpowiem Wam.Nie bo to [...] jest,bez poglądów!
Odpowiedz
0
@ do zatroskanego
dnia 16.05.2008, 19:21 · Zgłoś
No, i po co popieraleś. Przecież pan zając kieruje sie wyłącznie własnym prywatnym interesem. Widocznie senator bardziej mu sie opłaca. Przy następnych wyborach nie troskaj się ale wcześniej pomyśl.:sourgrapes::sourgrapes:
Odpowiedz
0
@ Niejasna gra
dnia 16.05.2008, 18:46 · Zgłoś
I ja nie rozumiem jak można być poslem i kandydować na senatora?
Odpowiedz
0
@ zatroskany
dnia 16.05.2008, 15:42 · Zgłoś
A ja z koli nie rozumiem dlaczego podkarpacie no i oczywiście Jasło na własne życzenia traci posła z naszego regionu. Moim zdaniem poseł może o wiele więcej niz senator? O co tu chodzi:no: Popierałem Pana Stanisława jako posła a teraz nic z tego nie rozumiem:mad:
Odpowiedz
0
@ a kogo on odwiedił i gdzie??
dnia 16.05.2008, 15:42 · Zgłoś
wiedział ktoś wcześniej o jego wizycie?? Gdzie te tłumy wyborców na spotkaniu- bo za nim jakoś nie widzę
Odpowiedz
0
@ [...]
dnia 16.05.2008, 14:22 · Zgłoś
A ja nie rozumiem dlaczego oni obaj kandydują. Znaleźli się mężowie opacznościowi. PiS i katoultraprawica ręce precz od Podkarpacia.
Odpowiedz
0
@ Jaślanin
dnia 16.05.2008, 14:11 · Zgłoś
Zastanawia mnie jedna rzecz,dlaczego prawicowi dzialacze,na prawo od których jest tylko ścsiana(lub przepaść)uwielbiają Podkarpacie.Czy chodzi o niemal pewne wysokie poparcie bogobojnego ludu,z którego "słyniemy"w Polsce czy chodzi o coś zupełnie innego.Jeżeli ktoś wie bardzo proszę o odpowiedź.Pozdrawiam.
Odpowiedz
0
@ mieszkaniec
dnia 16.05.2008, 13:59 · Zgłoś
nie chcemy Was tu, spadajcie!
Odpowiedz
0
@ kubuś
dnia 16.05.2008, 13:54 · Zgłoś
Wolny mandat się panu Jurkowi marzy:) "Cóż jedyną matką jaką znasz jest nadzieja, głupią matkę masz".
Odpowiedz
0
@ qn
dnia 16.05.2008, 13:43 · Zgłoś
następny uzdrowiciel kochanego Jasełka:rol::rol:
Odpowiedz
Dodaj komentarz
Piszesz jako:

Jaslo4u.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za treść komentarzy zgodnie z Polskim Prawem. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania i redagowania komentarzy niezgodnych z regulaminem.