Korzystając z portalu Jaslo4u.pl wyrażasz zgodę na użytkowanie mechanizmu plików cookie. Mechanizm ten ma na celu zapewnienie prawidłowego funkcjonowania portalu Jaslo4u.pl. Korzystając ze strony akceptujesz Politykę Prywatności portalu Jasło4u.pl

Kryta pływalnia zamknięta przez wakacje

74
Co najmniej do września br. będzie nieczynna kryta pływalnia w Jaśle. Podczas ostatniej powodzi została zalana część podziemna, gdzie znajdowała się stacja uzdatniania wody. Straty oszacowano wstępnie na 2,5 mln zł. W podobnej sytuacji znajduje się basen odkryty. Ten jednak przywrócony zostanie do użytku wraz z końcem roku szkolnego. Obecnie trwają tam prace naprawcze.


- Woda, która zalała piwnicę na wysokości 2 metrów zniszczyła całą automatykę, elektronikę i sterownię. Zgodnie z naszą wiedzą, konsultowaną z fachowcami, to nie nadaje się do użytku. Trzeba kupić nowy sprzęt, a tego się nie da kupić w sklepie. Muszą tu przyjechać fachowcy, pooglądać, spojrzeć w dokumentację. Według mojej oceny nie otworzymy basenu na okres wakacji – mówi zmartwiony Tadeusz Baniak, dyrektor Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Jaśle. Oprócz strat spowodowanych powodzią dojdą także te, które wynikną z zamknięcia basenu. Szacuje się, że miesięcznie MOSiR straci ok. 100 tys. zł. - Trzeba zmienić zasady funkcjonowania MOSiR-u, bo teraz jest zakładem budżetowym. Oznacza to, że jest dotowany w 50%, z budżetu miasta, a pozostałe środki musi wypracować sobie sam. Teraz nie mamy szans zarobić na czymkolwiek, bo większość dochodów przynosił nam basen kryty – mówi Baniak.  

Jego zdaniem, należałoby przekwalifikować zakład budżetowy jakim obecnie jest MOSiR na jednostkę budżetową. W praktyce oznacza to, że placówka byłaby dotowana w 100% z budżetu miasta, natomiast dochód byłby zwracany do kasy miejskiej.

Na razie nie wiadomo z jakich środków będą pochodzić pieniądze na zakup nowego sprzętu do krytej pływalni. - Zgłosiliśmy do Urzędu Miasta szczegółowy wykaz strat. Wezwaliśmy również firmę ubezpieczeniową. Przedstawiciel spisał protokół, uwzględniając w nim pozostałe straty: zalany hotelik, maszynownię basenu odkrytego oraz stadiony. Z tym jednak nie ma problemu, uda się to szybko przywrócić do użytku – podkreśla dyrektor Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji.

Prace na basenie odkrytym już trwają. Dzięki Zakładowi Karnemu z Jasła wykonywane są bezpłatnie. - Ta pomoc nic nie kosztuje, oni porządkują basen, przygotowują do użytku. Betonujemy te ubytki po płytkach i malujemy – mówi Baniak.

Kolejny obiekt MOSiR-u, który uległ zniszczeniu podczas powodzi to hotelik. Tam  trzeba wymienić wszystkie podłogi, pomalować ściany oraz kupić część mebli. - Pokrzyżowało nam to plany, bo mieliśmy zakontraktowane obozy, a teraz nie wiadomo czy się nie wycofają, bo nie ma basenu – martwi się dyrektor.

Jedyne miejsce, jakie ocalało od wody, to sama hala sportowa.  


(kp)
Reklama

Komentarze: 74

Dodaj komentarz Widok:
0
@ t
dnia 18.06.2010, 17:30 · Zgłoś
jupi basen odkryty bedzie czynnny jea jeaa
Odpowiedz
0
@ TROP
dnia 18.06.2010, 12:46 · Zgłoś
no to pokazałeś kto tu jest [...]. z tego co pamiętam to woda gruntowa poprzez pęknięte posadzki zalewała juz basen we wcześniejszych latach, wiedziałeś o tym i nic nie zrobiłeś z tym? to jest działanie na własną szkodę, oraz brak skali na rozmiar twojej głupoty?
w poprzednich latach po ulewach tymi samymi nieszczelnosciami i popękaną posadzką też została zalana dolna część basenu, i też basaen był po deszczach zamkniety. ja tego już nie mam siły kometować, jeżeli wiedziałes, że są tam nieszczelne posadzki i niec nie zrobiłeś w tym celu, czując powódz 100 lecia nosem, nic kompletne 0, żadnych działań, mając świadomość zagrożenia z powodu nieszczelności posadzek, o których wiedziałeś, to ty jesteś dla mnie nie [...], ale [...] do potęgi muła z krainy mchu i wodorostów. i tu już jest rola prokuratury, a nie moja. wykrzykniki, to oznaka twojej bezradności i dyletanctwa, podlanego półmrokiem destylatu.
i żenująco-infantylna jest twoja personifikacja... od księgowej, poprzez kibica, zawodniczkę, a teraz okazało się że jesteś strażakiem :)))
Odpowiedz
0
@ Straż ochotnicza
dnia 17.06.2010, 14:50 · Zgłoś
Słuchaj TROP. To wina poprzedniego dyrektora, bo wybudował basen na żwirowisku 3 metry w [...] ziemi. I żeby była jasność woda nie waliła do środka drzwiami i oknami, tylko różnymi nieszczelnościami, w tym popękaną z tego powodu posadzką 9woda gruntowa), więc nie pisz bzdur. Przyjdź, zobacz a później "obwiniaj" [...]!!!
Odpowiedz
0
@ davidd
dnia 17.06.2010, 11:17 · Zgłoś
A kiedy otworzą siłownie?? Zalało ją czy nie?
Odpowiedz
0
@ TROP
dnia 16.06.2010, 18:05 · Zgłoś
... ja nie będe siał propagandy, ale ludziska opamiętajcie się, przecież nikt nikogo nie oskarża o to, że przyszła taka duż woda i że wogóle deszcz padal, ale JEŻELI KUPILIŚCIE TEN TEKST O TYM, ŻE TO WINNA JEST KLIMKÓWKA, TO WAM WSPÓłCZUJE. To wymówka naszych. Dwa,jak tak jest, to nasza władza mogła przynajmniej ograniczyć skutki działaniem prewencyjnym. Dlatego zapytam w tym miejscu, czy ktoś próbował wydostać się z Jasła w tamtych dniach. Ja tak, dzwoniłem do urzędu miejskiego, to tam mi pan powiedział, że on nie jest od tego, żeby podawać info na temat przejezdności dróg, policja miała urwanie głowy, straż także, to ja zapytam, po co tworzyć z nazwy jakieś sztaby antykryzysowe, przeciwpowodziowe i inne srety, jak nikt mieszkańców nie potrafił poinformowac na czas, że idzie woda, ani później jak mają się mieszkańcy poruszać. Tragedia informacyjna!!! Po to wymyślono SAMORZĄD, żeby częśc obowiązków przejęła władza lokalna i nie ma tu gdzie indziej szukać winnych!!! Bo tu niema co liczyć, że gora da, po to sie pchało do władzy, żeby gospodarnie i lokalnie dbać o swoje podwórko. Tylko jak to powiedział Kalisz więcej WIZJI A MNIEJ TELEWIZJI. Dlaczego ciągle odgrzewacie kotleta pt Myscowa, a dlaczego sami nie potraficie stworzyć lokalnie systemu wczesnego ostrzegania, dlaczego sami nie potrafiliście poinformowac mieszkańców jak mozna wyjechać z Jasła i które drogi sa przejezdne. Dlaczego nikt nie antycypował w tym, ze jak mamy powódź 100 lecia, to i może Jasło trzasnąć wodą, bo lezy nad trzema rzekami, i może trzeba było zorganizowac więźniów, nie teraz, zeby płytki kleili na basenie, tylko wcześniej, żeby worki z piaskiem pomogli pod maszynownią poustawiać. Tylko tu też trzeba nam DYREKTORA MENAGERA z głową i koncepcją, który nie tylko mówi pięknie co to by i jaki on to jest super... tylko zamiast gadać i się dąsać jak ktos mu cos zarzuca, to działa. Miał okazję zabezpeiczyć maszynownię, były różne sposoby pianka, worki z piaskiem, zalałoby, ale może nie w takim wymiarze. I teraz nie trzy miesiące by sie czekało, a może miesiąc. Ludzie tu nikt nikogo nie wini za deszcz z nieba, tylko jeżeli ktos jest starostą, burmistrzem, radnym, dyrektorem, to dlaczego ten ktoś po prostu nie miał instynktu samozachowawczego... kurcze leje jak z wiadra przecież zatopi to moje Jasełko? Musimy cos robić, działać, choć by była 24 godzina w nocy, dlaczego nikogo nie zapokoiło to co działo się w czwartek,nikogo z władzy. JSAŁO TO WASZ ZAKŁAD PRACY, A MY MIESZKAŃCY, wam powierzyliśmy opiekę nad sobą, właśnie Wam. Wy macie narzędzia i jesteście umocowani i ukonstytuowani do tego by działać....
Odpowiedz
0
@ [...] toruński
dnia 16.06.2010, 09:46 · Zgłoś
TK. Ty jak zwykle jesteś w stanie amoku [...] na okrągło, tyle,że po "delirce", już w stanie agonalnym. Było dwudziestu, a ty biedaku widziałeś jedynie 2. Nazwisko i imię podaj. Spróbujemy Ci znaleźć miejsce np. w MONARZE. Ojcze Dyrektorze! Wiemy, że jesteś [...] oryginału z Torunia. Ha,ha,ha
Odpowiedz
0
@ aaaaauuuuuuuuuuuu
dnia 16.06.2010, 00:33 · Zgłoś
Ani pani Burmistrz, ani pan Baniak nie mogli uchronić Jasła i w tym basenu przed taką nawałą wody jaka wdarła się do miasta. Tu,w mieście żadne decyzje nie były możliwe z chwilą, gdy Klimkówka wyrzuciła nadmiar wody i tam należy szukać przyczyny nieszczęścia, które dotknęło tak wielu ludzi, a nie wyżywać się na kimś kto jest w obecnie jest burmistrzem czy dyrektorem obiektu, gdyż to tylko świadczy o dyletanctwie niektórych forowiczów lub zwykłej, bezinteresownej zawiści. Mieszkam w Jaśle od urodzenia i pamiętam,że ostatni raz woda podeszła pod ulicę Jagiełły w latach sześćdziesiętych ubiegłego wieku, kiedy to jeszcze rzeki nie byłu obwałowane. Natomiast w latach siedemdziesiątych na Osiedlu XX Lecia była woda, gdyż kanalizacja deszczowa nie była dostosowana do większych opadów. Póżniej już nie było większych podtopień, gdyż wały skutecznie chroniły miasto.Projektanci wałów nie przewidzieli tylko, że zarządzający zbiornikiem wykażą się taką bezmyślnością i przyczynią się do powstania takich szkód, bo zapewne podnieśli by ich wysokość o te parę brakujących centymetrów.
A tak już na zakończenie - ja też nie gustuję w pani Burmistrz, ale coż ona mogła zrobić? Jak ktoś z Państwa zrobiłby to tak, że miasto nie zostałoby zalane niech poda swoje dane i w następnych wyborach startuje na jej miejsce, a mój głos będzie miał na 100% - słowo honoru.
Odpowiedz
0
@ Ojciec Dyrektor
dnia 15.06.2010, 17:37 · Zgłoś
Chyba Ojciec Dyrektor Towarzysz Tadeusz jest zadowolony z zamknięcia pływalni. Nie będzie miał niechcianego obiektu, działał będzie ulubiony basen otwarty. Może uda się w ogóle już nie uruchomić pływalni a wziąć dotacje. Będzie kasa bez roboty. Atrakcyjność MOSIRu bez pływalni znacznie wzrosła .... dla Dyrekcji. P.S. Następny komentarz jeżeli będzie z wyzwiskami lub wulgarny - to Ojciec Dyrektor we własnej osobie.
Odpowiedz
0
@ TK
dnia 15.06.2010, 08:55 · Zgłoś
Niech tow. dyrektor wyjaśni, jak to jest: z 50 aktualnych pracownikow MOSiR w czasie powodzi na pływalni aktywnych niczym muchy w smole bylo aż 2 (słownie dwóch). Teraz, do komentowania zatrudnionych jest z tuzin.
Tydzień czasu trzeba na wybudzenie tego towarzystwa ?
Odpowiedz
0
@ pp
dnia 15.06.2010, 08:32 · Zgłoś
Lasalle nasłuchałaś się plotek o zasuwach i pompach i wypisujesz głupoty. Myślisz, że jeśli by takowe były, to nie były by w pierwszej kolejności pozasuwane? A panie pływak ;) po pierwsze nie o odkażenie chodzi, poczytaj sobie główny artykuł, a poza tym chyba grube miliony nie spływają z każdej strony, prawda? Nawet jeśli te pieniądze leżałyby na ulicy to tego całego sprzętu zalanego nie można kupić sobie od tak w sklepie, i załączyć jak pralkę. Na wszystko trzeba czasu.
Odpowiedz
0
@ pływak
dnia 15.06.2010, 08:23 · Zgłoś
Niestety, trzeba będzie znów jeździć na wakacjach, na basen w Gorlicach lub Turaszówce .
Odpowiedz
0
@ khjgkhgkhl
dnia 14.06.2010, 23:25 · Zgłoś
masz za swoje!! kara za to ze podniosles znacznie ceny!! zapewne teraz znowu podniesie...w koncu ktos musi zaplacic za jego niekompetencje!! [...] teraz w baniak!!
Odpowiedz
0
@ Kris
dnia 14.06.2010, 21:46 · Zgłoś
Do abc. Chlopie byles w swojej piewnicy jest o Wymiarach 2x2 m a piewnica pod basenem jest tak duza jak basen i wiem jak wyglada w srodku bo tam bylem i niemysl sobie ze to tak mozna porozkrecac i wyniesc. Zastanow sie co poszesz bo to nie jest tak prosto. Ja mieszksm 100 metrow od basenu i wiem i widzialem jaki sprzet jest potrzebny zeby cokolwiek tam wniesc czy wyniesc. Teraz jak beda wymieniac wszystko to sobie pojedz i zobacz ile tego wszystkiego jest w srodku. Mi piewnice zalalo i ratowalem mieszkanie co w nim mam z nie piewnice bo tam to moze zalac tylko sloiki i kartofle a w mieszkaniu jest caly dobytek.
Odpowiedz
0
@ inżynier
dnia 14.06.2010, 20:55 · Zgłoś
Dyskusja poszła na złe tory.To p.Burmistrz w ciągu 12 godzin winna podnieśc kilometr wałów o 1 metr i nie byłoby problemu.Nie byłoby zalania Szajnochy,20-lecia,Kościoła i osiedla przy kościele MB Częstochowskiej.W Sandomierzu wybudowali od zera 2km wału i uratowali hutę.W Jaśle na Sikorskiego mieszkańcy nie mogli się doprosić wywrotki piasku,bo przywieźli same worki.[...] organizacyjne całego Urzędu Miasta Jasła pod kierownictwem p.Burmistrz..Wyborcy na jesień zapamiętają,mam nadzieję.
Odpowiedz
0
@ Lasalle
dnia 14.06.2010, 20:28 · Zgłoś
Typowe baniaczenie w tych komentarzach. Ładu, składu, argumentu ani ortografii. Odciski na paluszkach od pisania się biedakowi robią. Zakręcić zasuw i włączyć pomp to nie miał kto, nie mówiąc już o ustawieniu paru worków.
A zgłosić, komu trzeba, należy, TAK !
Odpowiedz
0
@ aw
dnia 14.06.2010, 20:06 · Zgłoś
ludzie dajcie już spokuj temu Abc, już go tak uświadomiliście jak to wygląda że on chyba na basen już nigdy nie pujdzie
Odpowiedz
0
@ Jasielska Kicia
dnia 14.06.2010, 19:52 · Zgłoś
powinszowac panu ABC

Nie wiedzialam ze mamy takich sprytnych mieszkancow. Szkoda ze tym sprytem sie nie wykazal w czasie powodzi, wszak jego nie zalalo, swoj dobytek uratowal to i mogl swoj czas poswiecic na rozmontowywanie stacji uzdatniania wody.Byly pierwszym w swiecie kto tego dokonal w kilka godzin. Taki nasz ABC McGiver
Odpowiedz
0
@ pływak ;]
dnia 14.06.2010, 19:35 · Zgłoś
ludzie ogarnijcie sie... pieniądze sie teraz po powodzi sypią z każdej strony więc ruszcie [...] i odkaźcie ten basen bo to chyba ostatnia rozrywka jaka nam w mieście została, a wy chcecie go zamknąć na całe lato. Porażka!!!
Odpowiedz
0
@ eng
dnia 14.06.2010, 18:41 · Zgłoś
GMTO!!!
Odpowiedz
0
@ pływak
dnia 14.06.2010, 18:32 · Zgłoś
kurrrrrrrrrrrrrrrrrnaaaa ;((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((
Odpowiedz
0
@ Prokurator
dnia 14.06.2010, 16:47 · Zgłoś
Hej Cwaniaczki jeśli tak uważacie że nie było zabezpieczone to się nadaje do prokuratury który pierwszy zgłosi CO? Każdy mądry po szkodzie.
Odpowiedz
0
@ ania
dnia 14.06.2010, 15:55 · Zgłoś
A miałam plany żeby chodzić na basen przez całe wakacje, a tu widzę że klops:)
Odpowiedz
0
@ pracownik
dnia 14.06.2010, 15:17 · Zgłoś
ZAPEWNIAM pana ABC ze jesli by dyrektor dal rade to wszystko wynies to by to wyniusl sam i ostatni by opuscil basen. moim zdaneiem jest badro dobrym dyrektorem i nie widze na dzien dzisiejszy innego i lepszego dyrektora ktury by sie znal na zeczy.
Odpowiedz
0
@ jaślan
dnia 14.06.2010, 14:48 · Zgłoś
Do TK. "W Sandomierzu ludzie bronili huty." A Ty co robiłeś w czasie powodzi? Pewnie zdjęcia komórką zalanym i szukałeś/aś sensacji. Pomogłeś komuś? [...] ten Twój komentarz.
Odpowiedz
0
@ do Abc
dnia 14.06.2010, 13:48 · Zgłoś
Ty musisz być [...] pisząc taki komentarz
Odpowiedz
0
@ hejka
dnia 14.06.2010, 11:16 · Zgłoś
Abc się poprawi i w wakacje zrobi sobie wycieczkę po maszynowniach tak dużych obiektów. Pewnie szczęka mu opadnie he he :)Mnie latem wystarczy odkryty basen, kryta pływalnia jest dobra na pochmurne i szare dni. Pozdrawiam :)
Odpowiedz
0
@ ~~~~~~
dnia 14.06.2010, 10:56 · Zgłoś
Do ABC myslisz typowo jak ,, chłopek [...] " !! wyniósł piecyk który wazy kilka kg i mądruje. n abasenie jest cała stacja filtrów,pomp zbiorników, elektroniki,a najlepiej zobacz i [...] sie w czoło jakie bzdety wypisałeś !!!
Odpowiedz
0
@ Orety,rety
dnia 14.06.2010, 10:49 · Zgłoś
Oj rety. Przed Toba trzeba się zabezpieczyć. Zgłoś się w punkcie szczepień na wściekliznę i podaj swoje nazwisko, żeby można Cie było namierzyć, unieszkodliwić, abyś politykierze nie pogryzł ludzi-buldogu!
Odpowiedz
0
@ T.Baniak
dnia 14.06.2010, 08:59 · Zgłoś
Nie ukrywam, że przykro jest czytać komentarze, oparte na "wirtualnej ocenie sytuacji", braku chociażby odrobiny wyobraźni o możliwości ratowania urządzeń niezbędnych do funkcjonowania basenu krytego. Nie zamierzam wdawać się w dyskusje.Wszystkich, którzy maja wątpliwości co do działań zabezpieczajacych basen przed zalaniem zapraszam, celem zapoznania się z realiami na miejscu zdarzenia.
Odpowiedz
0
@ TK
dnia 14.06.2010, 07:58 · Zgłoś
Księgowa, czyli baniaczek po operacji :))) Nie ma to, jak wyciągać łapę. Od czasu zmiany dyrektora MOSiR na basenie obowiązuje hasło Nasz klijent - nasz wróg, teraz klijenta nie bedzie, to pani burmitrz, a raczej podatnik zapłaci. Do czasu - paździenik się zbliża ! W Sandomierzu, psiakrew, ludzie bronili huty i swoich miejsc pracy. A w Jasełku pisosocjalizm ma się w najlepsze. Czy się stoi, czy się leży.
Odpowiedz
0
@ Nożyce
dnia 13.06.2010, 23:35 · Zgłoś
Te wulgarne i zacietrzewione komentarze to znowu Tadeusz B.- odezwał się jak nożyce gdy uderzy sie w stół. Towarzyszu B. nie można dyskutować na argumenty - nie na wyzwiska?
Odpowiedz
0
@ rety
dnia 13.06.2010, 23:18 · Zgłoś
Ok., może i ABC przesadził z tym wynoszeniem, ale ja mam pytanie do wszystkich mądrych, czy jakbyście mieli w swoich chałupach sprzęt w piwnicy na PARĘ MILIONÓW ZŁOTYCH, mieszkalibyście tuż pod rzeką, od 2 tygodni grzałoby z nieba deszczem, cała Polska pod wodą, a w niedzielę od 18 H poprzez całą noc poniedziałkową lało jak z wiadra, to co? Nie zaszlibyście do tej piwnicy, nie dzwonilibyście, po innych ościennych powiatach w celu uzyskania informacji, co do poziomu rzeki i ewentualnego zalania? czekalibyście spokojnie, jak Was ta fala zaleje? Dlatego wy jesteście zdrowo pokrzywienie, że AbC wyzywacie. Bo to obowiązek pani burmistrz, pana Banioka, zabezpieczyć mienie publiczne, a wcześniej przeciwdziałać i próbować zminimalizowac straty. Hutę w Sandomierzu dało się uratować, tak bo to było prywatne i zanim fala doszła tam już był [...] z piachu. Gdzie byli włodarze i zarządzający basenem i obiektami? Przecież podaczas poprzednich ulew te maszyny juz były zalewane, podtapiane i basen był nieczynny w poprzednich latach? Dlaczego nie wyciągnięto wniosków i nie poczyniono zabezpieczeń? A tak to co poszło z wodą 2,5 mln, ubezpieczyciel wypłaci, a co tam ,że przez 3 miesiace basen nie będzie zarabiał, a ludzie nie będą mieli gdzie wypoczać, WY WŁODARZE, DYREKTORZY I TAK PENSJĘ DOSTANIECIE.I tu jest właśnie odpowiedź dla [...] na prywatyzację, właściciel huty w Sandomierzu nie mógłby sobie pozwolic na zalanie fabryki, bo sam by kasę stracił i nie zarobił, a tu Panstwo i tak [...] wypłaci kaskę pomimo, że zakłąd pracy będzie przez 3 mc generował straty i nie przynosił zysków
Odpowiedz
0
@ Mieszkaniec
dnia 13.06.2010, 23:08 · Zgłoś
Zamiast biadolić, że nie otworzy się basenu na wakacje, trzeba zabrać się do roboty. Przecież chyba basen był ubezpieczony, tym bardziej skoro generował zyski. Obowiązkiem zarządzających MOSiRem jest najszybszy remont za ubezpieczenie, pod nadzorem Urzędu Miasta.

Poza tym w obliczu ogromu zniszczeń w mieście (także infrastruktury sportowej) nie godzi się robić hucznego jubileuszu Czarnych (http://www.nowiny24.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20100613/JASLO/523761976 , pieniądze lepiej przeznaczyć na odbudowę zaplecza sportowo - rekraacyjnego dla nas, dla mieszkańców miasta i okolic.

Inne miasta potrafią: np.
Krosno: nowa hala i basen,
Gorlice: sztuczne lodowisko, kryty basen, hala sportowa, park (20 ha)z urządzonymi ścieżkami rekreacyjnymi, w planie szybka budowa nowej hali.
Nawet Jedlicze mają piękną halę a w miasteczku Bieczu budowa nowej hali zakończy się jeszcze w tym roku.

Marzy się nam w Jaśle to co inni mają w najbliższym sąsiedztwie: nowa hala sportowa, czynne baseny, remont domu kultury, normalne sztuczne lodowisko, ścieżki dla rowerzystów, rolkarzy i biegających (nie trzeba będzie biegać po wałach)

A jak jest w naszym Jaśle???

Czy marzenia się spełnią, czy lepiej zmienić miejsce zamieszkania?!

Odpowiedz
0
@ nikt_specjalny
dnia 13.06.2010, 22:49 · Zgłoś
po pierwsze wynieść się nie da
po drugie nikt się tego nie spodziewał ( że [...] zostanie przerwany koło MOSiRu ) wysoka woda była już nie raz nie dwa i basenu nie zalewało
Odpowiedz
0
@ Ksiegowa
dnia 13.06.2010, 21:45 · Zgłoś
OPINIA!W ogóle nie rozumiesz finansowania MOSiR. Budżet MOSiR roczny to kwota 3.000.000 zł, z tego zgodnie z ustawą 50% stanowi dotacja z Miasta, a 50% tzw.dochody własne, czyli, generalnie rzecz ujmując za korzystanie z obiektów MOSiR płacisz [...] połowę.Gdyby tego obiektu nie było, nie trzeba by zatrudniać obsługi, płacić za media niebotyczne kwoty i MOSiR miałby świety spokój. Dyrektor dostał takiego "zbuka" ([...] jajo), że hej, wybudowanym na żwirowisku przy rzece, poniżej koryta.Pamiętaj, że Miasto ma obowiązek ustawowy utrzymywać szkoły, utrzymywać obiekty sportowe. Dla przykładu w Krośnie i Sanoku MOSiR-y są jednostkami budżetowymi, i dzięki temu sport w tych miastach odleciał Jasłu tak, że trzeba wielu lat, by ich dogonić. LASALLE!!! Jesteś totalnom porażkom. Nie da sie z tobom polemizować. Jedynie można obudować twoją "niby głowę" workami z lodem. Pamietaj, że to nie Pan Dyrektor buduje, bo nie On o tym decyduje, tylko radni, podejmując odpowiedniom uchwałe.CBA! Tobie mętny prawusie widać zależy na zniszczeniu sportu jasielskiego. U ciebie "OOOOOOOOOO" wiedzy o finansowaniu obiektów sportowych. A tak a propos? Co ty [...] robisz, oprócz rzygania? Jak ten twój komputer wytrzymuje? Przecież go zalewa, tyle, że krew!!!
Odpowiedz
0
@ Małgorzata
dnia 13.06.2010, 21:38 · Zgłoś
Najłatwiej to komentować, szczególnie wtedy jak się nie ma o czymś zielonego pojęcia.Panie ABC, wstyd, wstyd, wstyd to co pan napisał.Osłabił się pan strasznie. A Pani Lasalle, może pani myśli ,że kierownictwo sobie siedziało i patrzyło na wodę tak?? Bez względu na to kto byłby dyrektorem MOSIRU to będzie krytykowany. Najłatwiej krytykować jak się nie wie, jak trudno w mieście wychodzić cokolwiek. Kierujący MOSIREM nie mają całej władzy i nie oni za wszystko odpowiadają. To nie jest prywatny ośrodek!! Ludzie opamiętajcie się!! Chcecie basen i różne cudawianki, ale płacić za to to już nie łaska!! Wszystko za darmo, i tylko narzekać.
Odpowiedz
0
@ CBA
dnia 13.06.2010, 19:34 · Zgłoś
No teraz wielki dyrektor ma pretekst do przekształcenia MOSiR-u. Już wcale nic nie będą robić, a pieniążki z miasta i tak muszą być. Burmistrzowie !!! czas z hukiem wyrzucić tego lewusa i mąciciela!!!
Odpowiedz
0
@ Lasalle
dnia 13.06.2010, 19:00 · Zgłoś
NIE WYNIEŚĆ, NIE WYNIEŚĆ !!! Tych instalacji wynieść się nie da. Ale uszczelnić obiekt, obudować miejsca newralgiczne zaporami z worów z piaskiem - TAK. Ale do tego trzeba trochę pomyślunku i chęci, a chociażby znajomości obiektu i instrukcji jego obsługi - a tego po aktualnym kierownictwie MOSiR spodziewać się... Eeech... Najłatwiej obiecywać jaja na kiju, budować wirtualny stadion i halę sportową (czytaj - nadmuchiwaną ślizgawkę).
Na zdrowie, Panie Dyrektorze, [...] m** !
Odpowiedz
0
@ Opinia
dnia 13.06.2010, 18:41 · Zgłoś
Derektor powiedział zmartwiony: większość dochodów przynosił nam basen kryty. Więc dobrze, że go wybudowano, czy źle? Bez tego obiektu byłaby już dawno na Mosirze [...]cja i plajta. Nie pojmuję zatem dlaczego uważał, ze za budowę tego obiektu należy ówczesnych decydentów wysłać do więzienia? Dostał przecież kurę znosząca złote jajka...Teraz nie będzie miał takiego dylematu, bo nic nowego się nie buduje. Jeżli dostanie przy tym 100% dotacji z miasta, to żyć nie umierać. Będzie Pan zadowolony...
Odpowiedz
0
@ keller
dnia 13.06.2010, 17:07 · Zgłoś
czy dzisiaj nie ma już nic co kosztuje, 100 300 tyś. tylko wszystko liczone jest w mln. Może by i było ale wtedy kilka osób nie mogło by zgarnąć dużej kasy do swojej kieszeni.
Odpowiedz
0
@ do Abc
dnia 13.06.2010, 16:46 · Zgłoś
to czemu chłopie nie wyniosłeś tego pieca na plecach? byłbyś teraz bohaterem a nie pośmiewiskiem :)
Odpowiedz
0
@ DO ABC
dnia 13.06.2010, 16:40 · Zgłoś
CZŁOWIEKU NAWET NIE MASZ POJĘCIA CO TY MÓWISZ.

TEGO NIKT NIE JEST W STANIE ROZKRĘCIĆ W JEDEN DZIEŃ A CO DOPIERO WYNIEŚĆ haha
ROZŚMIESZYŁEŚ MNIE...

JAK TO ROZKRĘCISZ I WYNIESIESZ W CIĄGU TYGODNIA TO JESTEŚ WIELKI! SAM ZOBACZ

http://i48.tinypic.com/v41if8.jpg
Odpowiedz
0
@ pseudonim
dnia 13.06.2010, 15:43 · Zgłoś
Hahahah xD To wynieś sobie przepompownię wody xDD Hhahahaha xD
Odpowiedz
0
@ mackin
dnia 13.06.2010, 15:37 · Zgłoś
najłatwiej oceniać władzę, wiadomo. ale może powinniśmy się zastanowić, gdzie tak naprawdę jest błąd i czy rzeczywiście to wina osób, które zarządzają. miejmy nadzieje, że ta powódź nauczy nas czegoś.pozdrawiam
Odpowiedz
0
@ Anonim !
dnia 13.06.2010, 15:23 · Zgłoś
No to już sobie pochodziliśmy na laby xD
Teraz będziemy w parku siedzieć ;/
Odpowiedz
0
@ do Abc
dnia 13.06.2010, 15:08 · Zgłoś
[...] w [...] [...]
Byłem tam kiedyś i widziałem jak wygląda cały ten sprzęt i nie ma szans wynieść coś bo są to całe instalacje i na to potrzeba czasu.
Więc [...] i nie pisz głupot dzieciaku
Odpowiedz
0
@ do Abc
dnia 13.06.2010, 15:01 · Zgłoś
o powodzi nie masz zielonego pojęcia. Tacy jak ty stoją jako gapie w pierszym rzędzie pasorzytów i tylko jęzorami mielają
Odpowiedz
0
@ Do ABC
dnia 13.06.2010, 14:40 · Zgłoś
Coś mi się wydaje że taki sprzęt na basenie nie tak łatwo wynieść. Nie porównuj pieca domowego CO do tego sprzętu który był na basenie. Hehe śmieszny jesteś.
Odpowiedz
0
@ do Abc
dnia 13.06.2010, 13:50 · Zgłoś
jakby placili z wlasnej kieszeni za to to by wynosili!!! a tak co im zalezy ludzie zaplaca !!! jeszcze nikt o pieniadzach podatnika niedbal i nie bedzie
Odpowiedz
0
@ Dziku
dnia 13.06.2010, 13:47 · Zgłoś
dobrze że przynajmniej odkryty będzie czynny :)
Odpowiedz
0
@ Mx
dnia 13.06.2010, 13:20 · Zgłoś
ABC trzeba było w wiaderkach wynosić wodę z basenu... do czegoś byś się przydał:)
użyj mózgu człowieku... nikt nie zacznie [...] w przeciągu kilku godzin sprzętu wartego 2.5 mln zł rękami takich ludzi jak TY!
nasz "System Szybkiego Ostrzegania" o powodzi działał tak szybko że większość ludzi nie zdążyła posprzątać swoich piwnic.

wyłącz w końcu komputer i spójrz za okno na realny świat!
Odpowiedz
0
@ [...]
dnia 13.06.2010, 13:07 · Zgłoś
Pewnie jak zwykle w takich sytuacjach skończy się to podwyżką opłat za korzystanie z obiektów. Pociągnąć do odpowiedzialności tego co dał zewolenie na basen na terenie zalewowym i tak zaprojektował urządzenia aby w piwnicy się znalazły. W domu jednorodzinnym nie jestem skazany na umieszczanie pieca i filtrów do wody w piwnicy, podobnie moja zalana lodówka - elektronike miała na górze, wystarczyło reszcze odczyścić i włączyć do prądu.
Odpowiedz
0
@ hevy
dnia 13.06.2010, 13:05 · Zgłoś
@Abc
Człowieku wiesz o czym piszesz? To nie jest jakiś tam piecyk, a na ratowanie było raptem 3 godziny
Odpowiedz
0
@ Oliwcia K . <33333
dnia 13.06.2010, 13:02 · Zgłoś
Abc , wiem że jestem młoda , ale to nie ich wina że powódź przyszła z dnia na dzień , oni ratowali swoje domy a nie basen ! ;/ ;>
Odpowiedz
0
@ balon
dnia 13.06.2010, 12:50 · Zgłoś
bardzo mądrze panie Abc, przypuszczam, że ten sprzęt do uzdatniania i przepompowywania wody waży kilka ton z pewnością dali by go rade wynieść. Biorąc pod uwagę, że ludzie z terenów blisko rzeki nie zdążyli nawet dokumentów wziąć. Kiedy ludzie w tym kraju skończą być wujkami dobra rada?
Odpowiedz
0
@ Strugi
dnia 13.06.2010, 12:48 · Zgłoś
Do ABc:
Tylko, że taki sprzęt z piwnic na mosirze nie wyniesieś tak ot co na wyższe piętro, to nie piec
Odpowiedz
0
@ balon
dnia 13.06.2010, 12:46 · Zgłoś
Bardzo mądrze panie ABC. Przypuszczam ze ten sprzet w piwnicy basenu do uzdatniania i przepompowywania wody waży kilka jesli nie kilkanaście ton.
Odpowiedz
0
@ komentator
dnia 13.06.2010, 12:31 · Zgłoś
do abc kolego masz ty wszystkich w domu co ma piec o wadze max 100 kg do sprzętu kilku tonoweggo oraz szafek elektronicznych masz pojęcie jak wygląda przepompownia ... chyba nie wkońcu jasteś z jasła
Odpowiedz
0
@ wiem
dnia 13.06.2010, 12:25 · Zgłoś
Do ABC. Zupełnie nie wiesz człowieku co ty piszesz. Nie wiesz co to jest, jak wygląda i jak jest zainstalowany ozonator , centrala klimatyczna, automatyka stacji uzdatniania wody i wiele innych urządzeń w tym pompy do cyrkulacji wody .W ogóle nie można porównywać demontażu pieca z twojej kotłowni/ pewno dwa śrubunki i rura do komina/ do demontażu wymienionego wyposażenia basenu bo jest to bzdura i nie najlepiej świadczy o piszącym.Rozmiar tych urządzeń, ciężar oraz sposób zamontowania powodują że nie można ich wymontować i wynieść w kilka godzin. Tak więc jak już coś piszesz i stawiasz komuś zarzuty to się zainteresuj głębiej tematem i wymyśl jakieś sensowniejsze porównanie.Myślę również że gdybyś sobie zadał choć odrobinę trudu to by ci pokazali tę zalaną maszynownię i jeżeli masz odrobinę wyobraźni a może i wiedzy to byś takiej tekściny nigdy nie zamieścił.
Odpowiedz
0
@ Do Abc
dnia 13.06.2010, 12:25 · Zgłoś
Dyr Baniak to nie ślimak, który w razie zagożenia budę ze swoim sprzętem wyniesie na plecach np. na pierwsze piętro. Tam pod ziemią jest fabryka obróbki wody - to nie weźmie się do walizki i w nogi. Ty swoje bambetle wyniesiesz za pół godziny. Nie masz w piwnicy instalacji, chyba że robisz tam [...] lub amfę.
Odpowiedz
0
@ do abc
dnia 13.06.2010, 12:24 · Zgłoś
nie chce bronic tutja derektora mosiru ale czy ty wogole zdajesz sobie sprawe jak taki sprzet wyglada to nie jest piecyk ktory masz w piwnicy i takiej zeczy nie da rady wyniesc w 5 minut dlatego prosil bym czsami przed dodaniem jakiegos komentarza o choc 5 minut zastanowienia
Odpowiedz
0
@ komentator
dnia 13.06.2010, 12:18 · Zgłoś
do abc kolego masz ty wszystkich w domu co ma piec o wadze max 100 kg do sprzętu kilku tonoweggo oraz szafek elektronicznych masz pojęcie jak wygląda przepompownia ... chyba nie wkońcu jasteś z jasła
Odpowiedz
0
@ crn
dnia 13.06.2010, 12:03 · Zgłoś
Widzę, że wakacje zaje.iste ;/
Odpowiedz
0
@ Jarek
dnia 13.06.2010, 11:57 · Zgłoś
Do Abc: i co, może przy każdym większym deszczu mają rozkręcać sprzęt i wynosić na górę?? Przecież to nie pralka czy lodówka! Zastanów się co piszesz!
Odpowiedz
0
@ anonim
dnia 13.06.2010, 11:39 · Zgłoś
taaa dotujcie sobie mosir w 100% z budrzetu czyli naszych pieniedzy podatnikow a za wstep na baseny wszyscy bedziemy placic smiech na sali!
Odpowiedz
1
@ wercia
dnia 13.06.2010, 11:23 · Zgłoś
ABC chyba jesteś ze wsi. Z piwnic to można powynosić kartofle a nie sprzęt zamontowany na stałe...
Odpowiedz
0
@ do abc
dnia 13.06.2010, 11:08 · Zgłoś
ty chyba nie wiesz co piszesz[...] myslisz człowieku ze tam jest 1 filtr pompa i zaworek??? ze to o tak sie bierze i wynosi??? wiesz ile tam jest zbiorników chemii rur pomp elektroniki rozdzielni???byłeś tam widziałeś to??? nie dasz rady tego w tydzien rozkrecić a co dopiero wynieść!!!
Odpowiedz
0
@ ab
dnia 13.06.2010, 10:33 · Zgłoś
Abc tak z pewnością bo to wszytsko lekkie jak piórko. żal
Odpowiedz
0
@ qwe
dnia 13.06.2010, 10:31 · Zgłoś
Ja również zgadzam sie z [abc],bo gdybyście pomyśleli to możliwe że basen byłby otwarty już w sierpniu, a patrząc na to wszystko ogółem, to nie tylko pan odniósł straty;;;;;
Odpowiedz
-1
@ dooo [...]
dnia 13.06.2010, 10:17 · Zgłoś
Nawet natura nie może znieść obecnych włodarzy,[...] we wszystkim czego się złapią.Niedawno jakiś chory [...]zio chciał karać spacerujących wałami,a nasza najjaśniejsza chwali się w telewizji że biegała jak [...] przeszkadzając tylko powodzianom.Minął tydzień a w blokach dalej jest muł,[...] ,a co za tym idzie każdy wie.Za zaoszczędzoną kasę można by zasadzić dodatkowy lasek.Dni Jasła nie ma [za to idiotyczne dni wina,rodem z Francji,dni [...],po wałach nie wolno spacerować,wieczna żałoba,na dodatek brak basenu w upały].Panie Baniak w innym kraju już byś poleciał ze stołka,zostając jeszcze ukaranym za całokształt,jeszcze pasowało by 100 proc.dotacji do tego Pana bajzlu,śmieszne.Dość udręki są jeszcze żywi w tym grajdole z jakiego zrobiliście Jasło.
Odpowiedz
0
@ JA
dnia 13.06.2010, 10:17 · Zgłoś
ODPRAWIAĆ MSZE NA PARTERZE I ZAWSZE COŚ KASY WPADNIE...PROSTE? TYLKO ZAPROPONOWAĆ KSIĘŻOM
Odpowiedz
0
@ kazek
dnia 13.06.2010, 10:15 · Zgłoś
zgadzam sie z ABC
Odpowiedz
0
@ Do ABC
dnia 13.06.2010, 10:01 · Zgłoś
To trzeba było dać spokój z tym piecem i pomóc Panu Baniakowi .Chłopie ty nawet nie wiesz co piszesz.Przyjdż zobacz a potem pisz takie głupoty.
Odpowiedz
0
@ Abc
dnia 13.06.2010, 09:13 · Zgłoś
Panie Baniak, pan jestes odpowiedzialny za zalanie tego sprzetu na basenie. Ja chodz mieszkam w centrum miasta i zalanie mi nie grozilo, to i tak z piwnic powynosilem wszystko lacznie z piecem ktory kosztuje kilka tysiakow a wazy sporo i jakos mi sie udalo. Gdyby zarzadzajacy Mosir-em z panem na czele chodz troche mysleli (basen jest tuz przy rzece) to rowniez dalibyscie rade wyniesc chodz czesc tego sprzetu z piwnic na wyzsze poziomy i takich strat by nie bylo!!!
Odpowiedz
Dodaj komentarz
Piszesz jako:

Jaslo4u.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za treść komentarzy zgodnie z Polskim Prawem. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania i redagowania komentarzy niezgodnych z regulaminem.