Korzystając z portalu Jaslo4u.pl wyrażasz zgodę na użytkowanie mechanizmu plików cookie. Mechanizm ten ma na celu zapewnienie prawidłowego funkcjonowania portalu Jaslo4u.pl. Korzystając ze strony akceptujesz Politykę Prywatności portalu Jasło4u.pl
Jaslo4u.pl - Jasielski portal informacyjny
Jaslo4u.pl - Jasło dla Ciebie

Kto przejmie ster nad Jasielskim Domem Kultury

79

Podczas dzisiejszej sesji Rady Miejskiej Jasła, Janusz Przetacznik podjął dyskusję na temat osoby zarządzającej Jasielskim Domem Kultury. Wspomniał również przebieg konkursu na dyrektora tej placówki, w którego efekcie nie wyłoniono odpowiedniej osoby, pomimo propozycji komisji rekomendującej czterech kandydatów. Padł również zarzut w kierunku burmistrza Czerneckiego, że ten oszukał radę.

Dyskusję na temat konkursu przeprowadzonego na stanowisko dyrektora Jasielskiego Domu Kultury w Jaśle podjął radny Janusz Przetacznik. Komisja konkursowa, w składzie której m. in. był zastępca burmistrza Leszek Znamirowski, z dziewięciu kandydatów wybrała czterech według niej z najlepszymi koncepcjami działalności placówki kultury. Burmistrz Andrzej Czernecki nie zdecydował się na żadną z osób biorących udział w konkursie. Do chwili obecnej, po odwołaniu Krystyny Kasprzyk, pełniącą obowiązki dyrektor JDK-u pozostaje Helena Gołębiowska.

- Panie burmistrzu Znamirowski, czy po takiej odpowiedzi nie czuje się pan zdegustowany wraz z pozostałymi pracownikami, że pańska praca i kierowanie pionem oświatowo-kulturalnym nie spotyka się z uznaniem w oczach pana burmistrza Czerneckiego? Pana praca i wizja rozwoju kultury oraz rekomendacja czterech osób okazują się być nietrafione, w związku z tym, może warto rozważyć zasady wzajemnej współpracy – zwrócił się na wstępie radny Janusz Przetacznik.

Leszek Znamirowski, zastępca burmistrza miasta Jasła podkreślił, że komisja uzyskała aprobatę Andrzeja Czerneckiego podczas przeprowadzania procedury konkursowej. - Rozstrzygniecie konkursu, a właściwie jego brak świadczy o szczególnej staranności w doborze kandydatów i tym się burmistrz kierował podejmując taką a nie inną decyzję. Sparzyliśmy się juz raz, nie chcemy tego robić po raz kolejny – odpowiedział Leszek Znamirowski, zastępca burmistrza miasta Jasła.

„Przekroczył pan swoje kompetencje”

Janusz Przetacznik przypomniał, że powoływanie kierowników powinno być poprzedzone postępowaniem konkursowym. Od 17 października 2011 roku pełniącą obowiązki dyrektora Jasielskiego Domu Kultury jest Helena Gołębiowska. Jako osoba zatrudniona w JDK-u w okresie, kiedy dyrektorem była Krystyna Kasprzyk, powinna przejść procedurę konkursową. Tymczasem ewentualnej kandydatury Heleny Gołębiowskiej zupełnie nie wzięto pod uwagę. - Złamał pan ustawę o samorządzie gminnym. Przekroczył pan swoje kompetencje, w związku z tym, jeżeli tak, to po co pan organizował postępowanie konkursowe 4 listopada ? Moim zdaniem, oszukał pan świadomie wysoką radę – powiedział otwarcie na sesji radny Przetacznik.

Nie było kandydata „na 100 %”

Burmistrz Andrzej Czernecki, zaznaczył, że stwierdzenie, które padło o wprowadzeniu rady w błąd jest przedwczesne, nieuprawnione i obraźliwe. - Nikt nie zobowiązał burmistrza do tego, żeby wyłonić koniecznie kandydata spośród osób kandydujących. Wszystkie programy były interesujące i ciekawe, natomiast jest to jednostka, która wymaga szczególnego rodzaju potraktowania. Nie było jednak kandydatury spełniającej moje oczekiwania w stu procentach – wyjaśnił Andrzej Czernecki, burmistrz Jasła.

Sytuację przybliżył radca prawny

- Nastąpiła sytuacja pewnej luki i niemożności kierowania domem kultury nawet w bieżącym zakresie, dlatego że analiza dokumentów wewnętrznych, które zostały przed dyrektora instytucji kultury wprowadzone, nie umocowywały zastępcy nawet do bieżącego kierowania domem kultury pod nieobecność. Trzeba pracownikom wypłacić wynagrodzenia, w związku z tym burmistrz korzystając ze swoich kompetencji, podjął decyzję o powierzeniu i rozszerzeniu prerogatyw zastępcy do kierowania domem kultury, do czasu rozstrzygnięcia konkursu – wyjaśniła Lucyna Gąsiorowska, radca prawny urzędu miasta Jasła.

Ilona Czarnecka

[email protected]

Napisany dnia: 28.02.2012, 00:33 , Tagi: UM Jasło, Jasło, Andrzej Czernecki

Komentarze Czytelników:

Dodaj komentarz Widok:
1
@ szarlatan
dnia 02.03.2012, 17:48 · Zgłoś
hihi Pan Przetacznik to często na tych zdjęciach jak szarlatan wychodzi :D ... kiepskie te fotorelacje na tym portalu dziwne miny na zdjęciach nie ma jakiejś ustawy żeby nakazywała fotografom robienia ładnych zdjęć ??? a z drugiej strony żeby nakazywała fotografowanym lepiej się prezentować ??? przecież świat patrzy :D
Odpowiedz
2
@ zbyszek
dnia 01.03.2012, 14:15 · Zgłoś
nie sztuką jest remontować, budować, odnawiać jak się ma pieniążki.
a co do organizacji imprez i "wielkich artystów" w Jaśle to też nie jest skomplikowane, wystarczy mieć internet i można prowadzić agencję koncertową.
to łatwe. wiem coś o tym - robię to od lat.
problem w tym że pani Kasprzyk skłóciła z JDK wiele środowisk, szkoły, zakłady pracy, media itd.
niestety to najważniejsze trybiki w całym procesie upowszechniania kultury - od form edukacji pozaszkolnej, przez sponsorów, po promocję !
nie można się ograniczać tylko do opery bytomskiej, pana Marka Wiatra i kilku teatrów z nazwiskami z Warszawy, zresztą teatry to nie jest jej pomysł.
a to że Andrzej Czernecki popełnia mega błędy pozwalając na to co się teraz dzieje,
to już inna sprawa - dramat.
Odpowiedz
0
@ właśnie tak
dnia 01.03.2012, 12:24 · Zgłoś
0
@ józiek
dnia 29.02.2012, 17:55 · Zgłoś
Pamiętajcie o ważności gaśnic
Odpowiedz
0
@ jaślanin
dnia 29.02.2012, 17:02 · Zgłoś
panie Znamirowski nie wstyd panu a tak mnie pan pouczał ,wydawało się panu .że wraz ż panią kierownik jeteście nieomylni ,a sami co proponujecie już pani nie klaszcze w dłonie z radości .że zrobiliście mi krzywdę ,jakoś trudno dostrzec wasze sukcesy na niwie oświatowej
Odpowiedz
4
@ do jaślanin
dnia 29.02.2012, 18:16 · Zgłoś
Znamirowski jest ok całe zło wychodzi od tej przywłoki kieleckiej czołowego lizusa w urzędzie.
Odpowiedz
4
@ Ul
dnia 29.02.2012, 12:59 · Zgłoś
Panie Burmistrzu już czas na decyzje.
Odpowiedz
2
@ PL
dnia 29.02.2012, 10:54 · Zgłoś
To niema jakiegoś znajomka Burmistrza . To dziwne...!
Odpowiedz
0
@ jaslanin
dnia 29.02.2012, 08:47 · Zgłoś
moze by michal szpak byl derktorem
Odpowiedz
2
@ Rysiek
dnia 29.02.2012, 05:37 · Zgłoś
Leszku!!! Druhu serdecznyj!!! Pan Przetacznik ma zupelna racje! Ty sam oceniasz swoja prace negatywnie. Zreszta czy Ty wogole masz jakiekolwiek swoje zdanie w jakiejkolwiek sprawie? Moim zdaniem najlepiej byloby abys zaparzal herbate lub kawe i podowal do stolu urzednikom. Mysle ze zostaniesz honorowym czlonkiem Klubu Filcowego Berecika!!!
Odpowiedz
0
@ st
dnia 28.02.2012, 21:11 · Zgłoś
[komentarz zawierał obraźliwe treści]
Odpowiedz
1
@ superjaslo
dnia 28.02.2012, 20:40 · Zgłoś
bede szedl naprzelaj
guzik mne obchodza wasze dywagacje na temat dyrektora jestem osoba przekleta w jasle i tyle powiem ze do tej pory liczyly sie twarze Moze zacznijmy od planow dla jdk czyli jasielskiego domu kultury . Nie interesuja mnie perspektywy czerneckiego czy znamirowskiego oni se na kulturze nie znaja i nie raz to udowadniali. Mozna jedemu czy drugiemu zadac proste pytanie i oni na nie nie odpowiedza.
Np kto spiewa piosenke yesterday?
Wybieracie pomiedzy twarzami i zawsze sa one ladne usmiechniete i rumiane. Jaki zysk dla jasla?
Odpowiedz
-7
@ Andrzej
dnia 28.02.2012, 19:56 · Zgłoś
Od trzech lat często korzystam z imprez JDK.Było dla mnie sprawą niezrozumiałą odwołanie byłej Pani Dyrektor bo Dom Kultury naprawdę tętnił życiem po pewnym marazmie ale teraz
mogę pochwalić Pana Burmistrza za to ,że nie powołal żadnego z nowych kandytatów.Uważam,że prawdopodobnie żaden z kandydatów nie dorównałby profesjonalizmowi Pani Gołebiowskiej .JDK świetnie działa.Nadal można skorzystać z rozmaitych ofert.Zaobserwowałem ,że Pani Dyrektor Gołębiowska to pełna ciepła,energii,entuzjazmu a przede wszystkim profesjonalizmu osoba.Panie Burmistrzu w pełni popieram Pana decyzjie i proszę o dalszą rozwagę.Prosimy aby JDK trzymał nadal świetną formę jak do tej pory a wybór dobrego dyrektora wymaga nie lada rozwagi.
Odpowiedz
-2
@ superjaslo
dnia 28.02.2012, 20:49 · Zgłoś
zaraz zaraz chodi ci o to zeby jdk byl nadal wypozyczalnia ksiazek?
to juz przerobily nawet supermarkety nikt nie chce ani czytac ani kupowac Ty twierdzisz ze robiac z jdk wypozyczalnie ksiazek nadasz tej plaowce nowe znaczenie, czasy sie chyba zmienily nie bede ci wiecej tlumaczyl bo gonia mnie
Odpowiedz
-3
@ miłośnik jdku
dnia 28.02.2012, 19:33 · Zgłoś
Szkoda Pani Helenki w to bagno, to wspaniały ciepły i pracowity człowiek a tam gdzie ją chcą wciągnąć jest tylko kupa smrodu, wstydu i bagna ,
Pani Helenko niech Pani nie wchodzi w to gów... jakim jest obecny "parlament Jasła"
Odpowiedz
9
@ szejan
dnia 28.02.2012, 17:42 · Zgłoś
Czeluśniak "Dyzio" na Dyrektora JDK. Burmistrz zatwierdzi.
Odpowiedz
-3
@ jan
dnia 01.03.2012, 00:20 · Zgłoś
syejan a kto to jest /DYZIO?Ty kretynie szacunku do ludzi !!!No tak zapomniałem jeżeli sam siebie nie szanujesz to jak możesz szanować ludzi!!!Prostak Jesteś!!!
Odpowiedz
1
@ CDN
dnia 28.02.2012, 17:39 · Zgłoś
Po przeczytaniu wypowiedzi obu Panów Burmistrzów mam ochotę zawołać: "Kończ Waść, wstydu oszczędź". Panie Burmistrzu Znamirowski, zakładam, ze przed pracami komisji rozmawiał Pan ze swoim szefem, na temat wizji pracy JDK, po to abyście wspólnie takową ustalili. Jeżeli nie, to na jakiej podstawie oceniał Pan kandydatów ? Fakt rekomendowania słabych kandydatów świadczy o tym, że albo chciał Pan swojego szefa "wsadzić na minę", albo nie ma Pan kompetencji do nadzorowania kultury. W obu przypadkach świadczy to o Panu fatalnie. Pański szef powinien poprosić Pana o złożenie dymisji. Jeżeli jest Pan przekonany że rekomendował mocnych kandydatów, to Pański szef pokazał, że z Pana zdanie po prostu się nie liczy. Wtedy to Pan, jako człowiek honoru powinien zrezygnować. W świetle powyższych faktów jest Pan dla mnie tylko "Pobierajacym Pensję Burmistrza". Co do Pana Burmistrza, to chciałby usłyszeć szczegółowo, jak jest jego wizja pracy JDK. Obawiam się jednak, że wtedy usłyszelibyśmy na własne uszy, że wizji takowej nie ma, bo jej po prostu nigdy nie było. Król kolejny raz okazał się nagi.
Odpowiedz
4
@ Radca
dnia 28.02.2012, 17:31 · Zgłoś
Do nuru.Masz rację. Dawniej jako sekretorz nieudolnie ale rządził Górczyk.
Odpowiedz
-2
@ superjaslo
dnia 28.02.2012, 17:15 · Zgłoś
widzimy zawzietych ludzi jakie sa kryteria wyboru dyrektora jdk
jakim umiejetnoscami ma sie wykazac?
jakim wymaganiom ma sprostac? jak ma udowodnic mieszkancom ze cos z soba prezentuje?
co na nie radzie miasta czyli np zracemu znamirowskiemu obieca kandydat?
co zaprponuje twojej corce?
Tak to ja superjaslo pytam kto zwyciezy?
Odpowiedz
-2
@ superjaslo
dnia 28.02.2012, 17:11 · Zgłoś
fajnie byloby gdybys zamiast poltykierowana okreslil czym ma byc jdk nikt z tzw politykow tego nie okreslil zaden [...] czarnecki ne powiedzialmczego oczekuje od domu kultury zaden tajny kandydat w sposob niesamowicie tajny nic nie powiedzial malo tego
nie wiadomo kt ich wybiera z tych 5 kaqndydatow

malo tego ne a kryrteriow
Odpowiedz
-1
@ b.marian
dnia 01.03.2012, 08:56 · Zgłoś
nie czarnecki a Pan Burmistrz Czernecki
Odpowiedz
11
@ Max Szyderko
dnia 28.02.2012, 15:36 · Zgłoś
Panie Przetacznik i po co to bicie piany ??? Całe miasto już mówi, kogo Pan chce tam wsadzić. Ba, nawet w Brzyskach to wiedzą.
Adrianek nawet wstrzymał się wpłata stówki na cele społeczne :)))
Wstyd Panie Prezesie...
Odpowiedz
4
@ jaślanka
dnia 28.02.2012, 16:51 · Zgłoś
Czernecki ma kandydatkę na ten stołek, swoje zobowiązania i nie potrzebuje kandydatów od Przetaczników i inych, czeka tylko, aż emocje opadną. A na razie ma super temat zastępczy dla Jaślan, którzy nie widzą, że PO likwiduje powiaty w mniejszych miastach, czyli również w Jaśle. Likwidowane są wszystkie instytucje powiatowe od powiatowego inspektora sanitarnego i weterynarza, przez sąd rejonowy, na Starostwie z PUP kończąc. Jeśli was cieszy, że część urzędników straci pracę, to zwracam uwagę, że to są zazwyczaj ludzie wykształceni z doświadczeniem zawodowym , mają znajomości i układy. Jeśli nie znajdą odpowiedniej pracy, wezmą wasze stołki, albo wyjadą z Jasła. Jasło będzie tylko większą wioską pod Krosnem. Jakie ma znaczenie, kto dyrektoruje w domu kultury w umierającym mieście?
Odpowiedz
7
@ nunu
dnia 28.02.2012, 16:53 · Zgłoś
Adrianek nie da bo to chytry pisiorek
Odpowiedz
1
@ DAMIAN
dnia 29.02.2012, 15:51 · Zgłoś
Co do tego,ze Jasło jest już wiochą,nie trzeba nikogo przekonywać.Teraz następuje tylko dopełnienie formalności-likwidacja powiatu w nieodpowiednim miejscu ,wraz z podległymi służbami.. Jedno mnie dziwi,że likwidacją objęto weterynarzy.To nie może być,by na wsi nie było speca od świń,koni,psów i innych milusińskich...No a sądzić się będą chłopy i baby same...A smród [...]owicy będzie wspaniale komponował się z fontanną...Teraz kostkę z rynku zdemontować i kartofle sadzić będziemy,...Ach,to będzie życie.Pełna ekologia pod batutą hetmana CZ...
Odpowiedz
5
@ LIZODROPULOS
dnia 28.02.2012, 15:15 · Zgłoś
Szczerze mówiąc bałbym się podjąć pracy z obecnie nam panującym JE burmistrzem Czerneckim...Dla mnie on jest zbyt inteligentnym człowiekiem.To prawdziwy człowiek renesansu,.Nigdy nie wiadomo kiedy błyśnie swoim geniuszem,wystrzeli ponadczasową koncepcją,której moje nerwy by nie wytrzymały...Przykład owego wyjątkowego talentu organizacyjnego,wiedzy wszelakiej ,objawił tak zwalniając p. Kasprzyk od męczarni w jasielskiej wylęgarni kultury,jak przy biesiadowaniu nad następcą tronu w owym przybytku. Wymagania ma większe od tych jakich by mógł się spodziewać -po sobie( warunki konkursu).skutkiem czego forma pełniącego obowiązki jest najmniej szkodliwa-dla niego...Nie dziwi mnie zirytowanie radnego Przetacznika,bo on to Ci jak mało kto wie co to kompetencja,decyzja-słowem władza okraszona porządkiem w każdym ,nieomal,calu... Zatem albo budujemy pomnik koło fontanny imć pana z ratusza,albo wyciągamy go z cierpienia noszenia kontusza!!!
Odpowiedz
-1
@ superjaslo
dnia 28.02.2012, 14:52 · Zgłoś
chcialbym aby dyrekt. jdk byla osoba majaca jakas wzje ukierunkowana w strone cyfry. Zeby JDK bylo centrum takim jakim zawsze bylo . Terza JDK kojarzy sie z biblioteka z ktorej / mimo szacunku/ malo korzystam. Nie chce mi se sc do ksiag skoro mam www. Kiedys pamietacie/?/ w jdk byly prby teatrow koncerty dyskoteki teraz za czerneckiego jet to stodola gromadzaca utalentowanych ludzi- plastyczki- i wypozyczajaca ksiazki. Problem jest ale to nie moje zmartwienie bo ja nie chce byc dyrektorem Nasze czasy nie niosa w plecaku ksiazek niasa inne wyzwania cvhcialbym aby dzieciaki mialy radoche ze jest jdk ze juz na dzien dobry moznaby bylo pograc w wirtualne gry posluchac muzy naapic sie kawy za darmo zameilowac pogadac za friko z komorki.
Szkoda ze nikt nad tm nie mysli Liczy sie jedynie wybor osoby Najladniejszy jak zwykle jest urban bo on to wybuduje wielka stajnie badz tez wydrukuje pare ulotek Kazda nasza aladza szczyci nsie ultkami i ksiazkami teraz tez produkuje tego [...] od cholery i troche zwalnajac pracownikow likwidujac zaklady
Odpowiedz
0
@ dragoness
dnia 28.02.2012, 16:33 · Zgłoś
Skoro masz taką wizję, dlaczego nie brałeś udzialu w konkursie?
Odpowiedz
2
@ superjaslo
dnia 28.02.2012, 17:06 · Zgłoś
dragon chcialbym abys zrozumiala ze masz prawo gadac ale czesto robisz to przeciw sobie i to przestaje byc zabawne. Usopkoj sie fajnie ze jestes ale nie klap dzobem kiedy nie trzeba
Odpowiedz
4
@ anka
dnia 28.02.2012, 17:52 · Zgłoś
Obrażasz wszystkich, piszesz głupie komentarze, gubisz literki i sprawiasz wrazenie lekko "rozweselonego" uzdrowicielu kultury:-) Ale przeciez anonimowo można wszystko, prawda? Nawet opluwać niewinnych ludzi! Żałosny jestes!!!
Odpowiedz
6
@ jaslanin
dnia 28.02.2012, 14:40 · Zgłoś
panie burmistrzu to niema nikogo takiego w rodzinie ktoby si nadawal moze pan znajdzie albo oglosic przetarg
Odpowiedz
6
@ .
dnia 28.02.2012, 14:35 · Zgłoś
Niestety nie było na tyle kompetentnego znajomego.
Odpowiedz
3
@ superjaslo
dnia 28.02.2012, 14:09 · Zgłoś
zgrywam sie bo mnusow nie mial ale do rzczy jest jeszcze jedej paradajs jasielskego zycia publicznego jest jeszcze jeden kanciarz w tej grze ktorego wszyscy wyciagaja z rekawa to jest tadam... Antek wydro niny nikt niby nie wiadomo skad ale swoje robi! czernecki i urban se ciesza jest czarna robota jest wydro ten facet nie mial nigdy skrupulw uwaga! pytajcie tcych co go znaja a ne tych co o nm slyszeli . Smiem twierdzic ze glupota wydro siega urbanowi badz na odwrot obaj maj ambicje nieziemskie. Czernecki takich ludszi lubi to dzieki nim czernecki wywieszal tabliczki z napisem"w sprawie pracy nie przyjmuje" to dzieki nim mozna bylo znalezc w jasielskim szpitalu klejnot czyli wywieszone tabliczki takiej tresci : Jesli nie znasz odpowiedzi na swoj problem to odejdz od tych drzwi" niedokladnie pamietam ale hanba miasta jasla zaczynaja sie wlasnie w tym momencie tu za aprobata Nowego stylu i zajaca zaczely sie zwolnienia TYSIECY ludzi! To za zajaca i czerneckieg to urban aprobowal kazde zwolnienie.Ludzie nie dajcie sie oszukac! Oni maja nazwiska oni maja waszaq krew na twarzach. Postawili sobie1 zobaczcie zajac teraz zaleje myscowa bo wykupil tam ziemie? Ja zmyslam? to zapytaj pajacu w katach czy w myscowej czyja ta trawa czy gorki sa? kazdy ci powie ze pana zajaca! [...] rosochaty. Ja tam meszkam i nie mow mi ze to jest walka o twoje mieszkanie na 3 pietrze!
Odpowiedz
5
@ użytkownik kultury
dnia 28.02.2012, 14:06 · Zgłoś
jest wiele osób które się znają na tej robocie ,ale czy pan burmistrz je zaakceptuje mam na myśli jedną osobę wyjątkowa energiczna burza pomysłów ,człowiek renesansu...mająca dobre kontakty ,ale żeby się zgodziła ,zaproponujcie jej,doskonały menedzer .
Odpowiedz
-2
@ superjaslo
dnia 28.02.2012, 14:42 · Zgłoś
mam tutaj przykre doswiadczenia w przeciagu kilkudziesieciu at zawsze wygrywaly jakies po[...]ki doszlo nawet do tego ze jasiekmszewczyk byl dyrektorem nie wspomne juz o dyrektorze sobolu za ktorego to jaslo trafilo do tv
Odpowiedz
-7
@ superjaslo
dnia 28.02.2012, 13:57 · Zgłoś
no sledze ten moj wpis i patrze raz ma dwa plusy raz dwa minusy hehehe
Odpowiedz
1
@ superjaslo
dnia 28.02.2012, 13:39 · Zgłoś
Naprawde nie chodzi tu o wybor jakiejs osoby O tym rumiany nie mysli bo ma za mala rodzine w gre wchodzi jeszcze rodzina urbana i jego znajomi Oni za wiele nie potrafia stad ten smrod. Wypadaloby uruchomic jakas placowke medialna na plaszczyznie systemow operacyjnych cos do grania ogladania wybaczcie ale to nie ja staram sie o prace dyr JDK Trzebaby zapomniec o bibliotece zepchnac ja na margines i robic wirtualna kulture typu gry zawody turnieje za grosze.
Szkoda ze nikt ze znamirowskim czerneckim end reszta holoty ne zna se na klawiszach. Szukaja jakiejs dbrej bubliotekarki najlepiej znajaca pania elzbete zajac zeby od razu pod kultura jasielska kwiaty skladac
Odpowiedz
10
@ Użytkownik chodników
dnia 28.02.2012, 13:17 · Zgłoś
mam pytanie do pana burmistrza >>> kto ma posprzatać chodniki po obecnej zimie . jest tragedia >>> a to wizytówka miasta.
ale jaki pan taki kram.
Odpowiedz
1
@ eerr
dnia 28.02.2012, 13:23 · Zgłoś
[komentarz usunięto ze względu na wulgaryzmy]
Odpowiedz
2
@ szejan
dnia 29.02.2012, 08:07 · Zgłoś
wszystko sie zgadza. Dodatkowo, kiedy Burmistrz wyłapie gawrony i kafki z parku i umieści w urzędzie
Odpowiedz
7
@ superjaslo
dnia 28.02.2012, 13:08 · Zgłoś
[komentarz zawierał obraźliwe treści]
Odpowiedz
-3
@ mariusz
dnia 28.02.2012, 11:11 · Zgłoś
zwalniacie ludzi z pracy a potem sie zastanawiacie kogo przyjąć nie zwalniajcie ludzi z pracy
Odpowiedz
13
@ wiater z Jasła
dnia 28.02.2012, 11:11 · Zgłoś
Złotoustej z Krosna stanowcze NIE!!!
Odpowiedz
-9
@ mariusz
dnia 28.02.2012, 11:10 · Zgłoś
tamta była dobrym dyrektorem
Odpowiedz
1
@ PSYCHOLOG
dnia 28.02.2012, 10:56 · Zgłoś
[komentarz usunięto ze względu na wulgaryzmy]
Odpowiedz
-1
@ zp
dnia 28.02.2012, 10:41 · Zgłoś
W/wymienionony niech się zjmi spółdzielnią bo tam jest wiele do zrobienia,a nie za poiltykę,gdzie sie bardzo żle prezetuje -mnie oraża jego fizjonomia i zachowanie.
Odpowiedz
-3
@ Plastuś
dnia 28.02.2012, 10:16 · Zgłoś
Szkoda Helenki do takiego magla!
Odpowiedz
0
@ Jasło
dnia 28.02.2012, 21:47 · Zgłoś
Ona sama działa jakby w maglu, a nie kulturze pracowała. Ludzie próbujący współpracować to widzą i któregoś dnia może im się skończyć cierpliwość.
Kolejny "skuces" burmistrza Czerneckiego...
Odpowiedz
15
@ niezdziwiony
dnia 28.02.2012, 09:57 · Zgłoś
Rumiany nigdy nie powołałby kandydata, który będzie miał swoje zdanie i nie będzie jego lizo[...]m, nawet jeśli byłby to idealny kandydat na jakieś kierownicze stanowisko. Tylko ten jest dobry, w którego oczach może przeglądać się, jak w lusterku. Bo w łyżecze do kawy, już się przegląda i tam "lustereczko powiedz przecie ..." ha ha ha!!! Dlatego zawsze tak dużo problemu sprawia mu powoływanie zastępców, kierowników ... jak nie zobaczy swojego odbicia w oczach kandydata, to gość jest nieodpowiedni. A jak odbicie zniknie to i kandydat znika. A jak było z A.K.? Miał swoje zdanie, ale nie miał już błysku w oczach. Ustawiona na gościa pułapka zadziała i po gościu. Oby tylko nie zrobił tak z A.P. bo to właściwy czlowiek. Czas pokaże.
Odpowiedz
11
@ qq
dnia 28.02.2012, 11:57 · Zgłoś
święta prawda ...,tak apropo to rumiany musi odejść !!!
Odpowiedz
4
@ Ula
dnia 29.02.2012, 12:06 · Zgłoś
Kierowniczka oświaty byłaby najlepsza porządki w szkołach i przedszkolach już
zrobione więc pora aby jej powierzyć kolejne ambitne zadania bo napewno się nudzi
a jej ambicje i oczekiwania także medialne nie są należycie wykorzystane.
Odpowiedz
10
@ znalazłem
dnia 28.02.2012, 09:48 · Zgłoś
Znalazłem rozwiązanie tej trudnej sztuacji : ZATRUDNIĆ Z POWROTEM PANIĄ KRYSTYNĘ KASPRZYK !!!
Tylko ona była na 100 % !
Teraz widzisz Andrzeju co narobieś ! Wszystkich kandydatów porównujesz do niej i żaden nie dorównuje jej !!!
Inna sprawa to: jak będziesz żył z tym brzemieniem krzywdy którą jej wyrządziłeś ?! Jak ją potraktowaleś ?! Tak jej wynagrodziłeś za to, że od świtu do głębokiej nocy pracowała aby nadrobić zalegości powstałe w ciągu 10 lat twoich rządów w mieście !!
I nadrobiła ! Postawiła JDK na nogi ! Artyści przyjeżdżajcy do JDK mówili, że tak profesjonalnej organizacji imprez jak w Jaśle nie spotykają nigdzie i to była promocja w Polsce.! Rozwinęła tyle form nowej działalności ! Odremontowała wewnątrz budynek, bo zostawiełeś ruinę ! Czy widzisz, jak teraz wyglądają garderoby,sala taneczna-kórej za ciebie nie było i inne pomieszczenia?! Nawet J.Kret i Daniec się nimi na scenie zachwycali !
Tyle wysiłku, tyle pracy włożyła ta Krośnianka i to w Jaśle na długie lata pozostanie. Ale ty tego nie doceniłeś, wręcz stało się to solą w twoim oku, bo wyszła bolesna prawda,że można wiele zrobić, jak się komuś chce ! A ty zawsze plotłeś głupstwa, że nie ma pieniędzy,i podobno tak jest do dzisiaj ! Pieniądze są, tylko zależy na co się je wydaje! Można np.zlecać niepotrzebne projekty i robić małe,ale drogie imprezki, albo wydawać je na coś co służy temu Miastu.
Cóżby się było stało, gdyby Pani Kasprzyk była dopracowała te kilka miesięcy do maja, bo dotąd miała umowę, i odeszła by z honorem ?! Po co było na siłę preparować zarzuty?!
Uważam że tobie chodziło o to żeby ją upokorzyć, żeby ją zniszczyć, bo nie mogleś znieść że cię przerasta intelektualnie ! Bo uważam,że tobie na Jaśle nigdy nie zależało, ty traktujesz Jasło jako Przedmiot z którego masz czerpać dużą kasę, a nie jako Podmiot któremu masz służyć.
Andrzeju zacznij żyć i rzadzić inaczej !
Odpowiedz
6
@ jasło 74/78
dnia 28.02.2012, 19:30 · Zgłoś
zgadzam się w milionie procentów, dokładnie taki jest problem z Czerneckim!
mały zakompleksiony człowieczek dorwał się szabelki i myśłi "polecą głowy ja tu rządzę"ale to nie prywatne podwórko tylko NASZE MIASTO! KIEDYŚ BĘDZIESZ JAK SZCZUR UCIEKAL OD OCZU INNYCH LUDZI ,choć nie wiadomo, bo do tego trzeba mieć honor!
Odpowiedz
0
@ zbyszek
dnia 29.02.2012, 19:25 · Zgłoś
człowieku czy Ty wiesz co piszesz?
szczególnie o byłej pani Dyrektor?
nie masz na ten temat pojęcia.
nie sztuką jest remontować, budować, odnawiać jak się ma pieniążki.
a co do organizacji imprez i "wielkich artystów" w Jaśle to też nie jest skomplikowane, wystarczy mieć internet i można prowadzić agencję koncertową.
to łatwe. wiem coś o tym - robię to od lat.
problem w tym że pani Kasprzyk skłóciła z JDK wiele środowisk, szkoły, zakłady pracy, media itd.
niestety to najważniejsze trybiki w całym procesie upowszechniania kultury - od form edukacji pozaszkolnej, przez sponsorów, po promocję !
nie można się ograniczać tylko do opery bytomskiej, pana Marka Wiatra i kilku teatrów z nazwiskami z Warszawy, zresztą teatry to nie jest jej pomysł.
a to że Andrzej Czernecki popełnia mega błędy pozwalając na to co się teraz dzieje,
to już inna sprawa - dramat.
Odpowiedz
0
@ włodzio
dnia 03.03.2012, 04:49 · Zgłoś
Jestem najdalej od polityki i lokalnych układzików - jestem konsumentem kultury.Pani Kasprzyk wiele zrobiła dobrego.Do tej pory zanim Ona została Dyrektorem to było totalne "zadupie".I widze ,że bedzie powrót w tym kierunku.
Odpowiedz
14
@ ona
dnia 28.02.2012, 08:53 · Zgłoś
Biedne upadłe Jasło...
Odpowiedz
7
@ mariusz
dnia 28.02.2012, 11:14 · Zgłoś
piękne ale biedne jasło
Odpowiedz
1
@ adrian
dnia 28.02.2012, 20:46 · Zgłoś
bo podobno ktos za pieniadze mieszkanców JSM bedzie co budował ale co tam jak sie zarabia 12 tys miesiecznie
Odpowiedz
0
@ Judym
dnia 03.03.2012, 00:29 · Zgłoś
Za pieniądze członków Spółdzielni Mieszkaniowej pokrywane są już od ponad 10 lat koszty utrzymania dwu piętrowego hotelu w Gamracie /przebudowa,wyposażenie,eksploatacja,wynagrodzenie pracowników,utrzymanie dużego ogrodu itd./,który praktycznie stoi niezamieszkały-samo ogrzanie takiego pustego kolosa.Przy bardzo małym zainteresowaniu noclegami w hotelu JSM nasuwa się pytanie-kto za to wszystko płaci?-b. wysokie koszty utrzymania przy marnych przychodach.Jestem przekonany,że niestety my członkowie JSM z własnej kieszeni to pokrywamy! Może ktoś wyjaśni tą sprawę.
Odpowiedz
8
@ AKI
dnia 28.02.2012, 08:37 · Zgłoś
Brawo Panie Przetacznik! To wstyd, że nie ma dyrektora JDK, Panie Burmistrzu - błagam dość tego - wstydu oszczędź.
Odpowiedz
2
@ re
dnia 28.02.2012, 20:46 · Zgłoś
wstyd to 13 tysiecy miesiecznie panie prezesie JSM
Odpowiedz
3
@ Losos1954
dnia 28.02.2012, 07:15 · Zgłoś
Od początku sledząc perypetie JDK zastanawiam się nad ludzmi,którzy traktują sprawę obsady stanowiska dyrektora jako walki politycznej.Pewnie pan Andrzej Czarnecki czytając koncepcje kandydatów nie znalazł tego czegoś,co powinno inspirować i rozszerzać horyzonty kulturotwórcze ludzi.Ta instytucja ma słuzyć ludziom pokazując kulture masową,a jednocześnie być twórczą i eksperymentującą z nowymi trendami w sztuce,rozwijać świadomość odbioru sztuki z wyższej półki ,prowadzić eksperymenty i poszukiwania kontaktu z szerokim spektrum spoleczeństwa,a przede wszystkim pozwalać na rozwój i uprawianie sztuki przez dzieci i młodzież.Ani polityka,ani religia nie może mieć wpływu na kulturę i sztukę.Pozdrawiam.W.S
Odpowiedz
6
@ mówiący wprost
dnia 28.02.2012, 07:55 · Zgłoś
Po piuerwsze Czernecki a nie Czarnecki. Nie zamierzam polemizować powiem wprost
Ta procedura jak też wiele innych, którymi zajmuje się z całym Szacunkiem Pan Burmistrz Andrzej Czernecki ślamarzy się bo tak jest w zwyczaju tego Pana. Mało powiedzieć należy, że nie wszyscy ale gro podległych mu bezpośrednio pracowników i Kierowników też preferuje długotrwałe załatwianie spraw. Pzrypomnijmy sobie jak wyglądało wyłonienie zastępców burmistrza, jak wyglada wylonienie kierownika Inwestycji itd. Cóż niektórzy uważają, że jeśli długo to dobrze? A najlepiej zasiąść w gabinecie i nie przyjmować nikogo bo się rozpatruje. Kiedyś mój znajomy mawiał : Pzrychodzi petent do urzędu i mówi ja wiem, że macie dużo pracy ale zależy mi na tym aby moją sprawę załatwić szybko bo wyjeżdżam. Pracownik urzędu odpowiada: proszę pana tu się urzęduje tu się nie pracuje. Chyba też ta władza ma taką zasadę.
Swoją droga obserwując działania i poczynania Pani Gołębiowskiej po. czy też zastępującej Dyrektora mam wrażenie, że wiele spraw jest dobrze organizowana, brak jest antagonizmów i jak widać osoba ta jest kompetencyjna. Dlaczego nie można jej powołać na stanowisko Dyrektora JDK- na to powinien odpowiedzieć zarówno Pan Burmistrz jak też "wszwchwiedzący zawsze " Pan Radny Janusz Pzretacznik. Panowie zacznijcie ciągnąć ten wózek z problemami pn. Jasło wspólnie a nie stale walczycie i to obraca się przeciwko mieszkańcom.
Odpowiedz
8
@ nunu
dnia 28.02.2012, 07:57 · Zgłoś
To po co odwoływał Kasprzykową jak nie ma osoby która się nadaje? O jakich Ty horyzontach piszesz on boi podjąć się jakąkolwiek decyzję.Przedtem robił to za niego Górczyk.A w tym przypadku niestety Przetacznik ma rację.
Odpowiedz
2
@ PSYCHOLOG
dnia 28.02.2012, 10:56 · Zgłoś
[komentarz usunięto ze względu na wulgaryzmy]
Odpowiedz
5
@ do nunu
dnia 28.02.2012, 13:24 · Zgłoś
Trochę racji masz -wynika , że nie miał swojego kandydata a "Pani w mini" nie chciał .Oj Panie Burmistrzu ,będzie teraz Twoim wrogiem numer 1--tak jak Kurowskiej.
Odpowiedz
-3
@ kuguar
dnia 28.02.2012, 16:57 · Zgłoś
po pierwsze - "po pierwsze" a nie "po piuerwsze"
Odpowiedz
0
@ flustracja administracji
dnia 28.02.2012, 20:45 · Zgłoś
[komentarz zawierał obraźliwe treści]
Odpowiedz
4
@ Tytan
dnia 28.02.2012, 06:52 · Zgłoś
Czy nie ma wazniejszych spraw ???
Odpowiedz
0
@ e
dnia 28.02.2012, 20:43 · Zgłoś
[komentarz zawierał obraźliwe treści]
Odpowiedz
13
@ ANNNA
dnia 28.02.2012, 01:56 · Zgłoś
Jak najbardziej zgadzam się z panem Przetacznikiem. To co dzieje się w mieście,to jedna wielka niespodzianka...A ,ze prawo samorządowe jest naginane do kostek burmistrza w przypadku JDK- konkursu,wcześniej odwołania p. Kasprzyk ,nie ma żadnych wątpliwości. Ciekawe czy te 2 przegrane sprawy spowodują honorowe ustąpienie ze stołka? Śmiem wątpić ,jak w dojście koziołka matołka do Pacanowa!
Odpowiedz
0
@ janusz
dnia 28.02.2012, 12:17 · Zgłoś
faworyzuje biedak swoja przyboczna k...ke która.p...a wieć weś ty daj spokój sobie ok pilnuj spółdzielni w ktorej zarabiasz tak biednie tylko 13 tys z l miesiecznie
Odpowiedz
3
@ mieszkaniec
dnia 28.02.2012, 19:55 · Zgłoś
A ja uważam, że duzo jest do zrobienia w spółdzielni i tutaj jest pole do działania !
Odpowiedz
22
@ :)
dnia 28.02.2012, 01:14 · Zgłoś
Zrobią jeszcze kilka konkursów za które "komisja" pobierze premię ... a podatnik zapłaci
Odpowiedz
4
@ Jaja jaja
dnia 28.02.2012, 10:23 · Zgłoś
Przecież to jaja z komisji która wyłoniła czterech kandydatów!!
Kogo oni zaproponowali skoro byli za słabi dla Burmistrza!!
Po co praca tej komisji skoro nie potrafi wyłonić kompetentnych kandydatów!!
A może komisja chciała wrobić Burmistrza w słabego kandydata!!
Kto jest odpowiedzialny za Kulturę w Urzędzie Miasta??
Odpowiedz
2
@ PSYCHOLOG
dnia 28.02.2012, 10:56 · Zgłoś
[komentarz usunięto ze względu na wulgaryzmy]
Odpowiedz
16
@ ja
dnia 28.02.2012, 11:13 · Zgłoś
Nam POLAKOM sprzedanym nie potrzeba już kultury, proponuję zamknąć do końca roku wszystkie istniejące jeszcze szkoły i ośrodki kulturowe, nam POLAKOM potrzeba już tylko chleba i wody oraz bata propagandy. Pzdr
Odpowiedz
2
@ eerr
dnia 28.02.2012, 13:22 · Zgłoś
[komentarz usunięto ze względu na wulgaryzmy]
Odpowiedz
Dodaj komentarz
Piszesz jako:

Serwis Jaslo4u.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania i redagowania komentarzy niezwiązanych z tematem, zawierających wulgaryzmy, reklamy i obrażających osoby trzecie. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za treść komentarzy zgodnie z Polskim Prawem i normami obyczajowymi. Pełne zasady komentowania dostępne na stronie: Regulamin komentarzy

Wiesz coś ciekawego? Poinformuj nas o tym!
Wiesz coś, o czym my nie wiemy?
Chcesz podzielić się z nami informacjami?
Napisz do Redakcji lub wypełnij poniższy formularz.
Treść (wymagana):
Kontakt (opcjonalnie):
Kontakt z redakcją:

Mailowo: [email protected]
Telefonicznie: 508 772 657