Korzystając z portalu Jaslo4u.pl wyrażasz zgodę na użytkowanie mechanizmu plików cookie. Mechanizm ten ma na celu zapewnienie prawidłowego funkcjonowania portalu Jaslo4u.pl. Korzystając ze strony akceptujesz Politykę Prywatności portalu Jasło4u.pl
Jaslo4u.pl - Jasielski portal informacyjny
Jaslo4u.pl - Jasło dla Ciebie

Lekarz z zarzutami

119

Prokuratura Regionalna w Rzeszowie po dwóch latach prowadzonego śledztwa w sprawie śmierci 32-letniej Joanny z Jasła, która zmarła osiem dni po wyjściu z jasielskiego szpitala postawiła zarzuty kierownikowi oddziału chirurgii dr n. med. Szymonowi Niemcowi. Lekarz nie przyznał się do winy i złożył wyjaśnienia w tej sprawie.

Wracamy do tajemniczej śmierci sprzed dwóch lat, kiedy 32-letnia Joanna Paszyńska z Jasła umarła 8 grudnia 2017 r. w domu po ośmiu dniach od wypisania ze szpitala, a po piętnastu od wykonanego zabiegu wycięcia woreczka żółciowego. Kobieta zgłosiła się do planowego zabiegu 22 listopada, bo jak podkreślał jej mąż, chciała pozbyć się dolegliwości związanych z kamicą pęcherzyka żółciowego. Była w pełni sił, z dobrymi wynikami badań morfologii. Następnego dnia trafiła na stół operacyjny. Zabieg był wykonywany metodą laparoskopową, jednak ze względu na trudności anatomiczne dokonano zamiany na tradycyjne cięcie. Pani Joanna po tygodniu pobytu w szpitalu została wypisana 1 grudnia 2017 r. do domu. Jej rodzina była zszokowana, że kobiecie z bardzo złymi wynikami morfologii oraz ze zwiększoną ilością płynów w brzuchu pozwolono opuścić lecznicę. Po ośmiu dniach kobieta nagle umiera w domu. - 32-letnia rozsądna osoba pracująca w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych w Jaśle, źle się czuje po wypisaniu ze szpitala 8 dni i ona nie zgłasza się do lekarza? Jak to należy tłumaczyć, że stan się jej pogarsza i czeka na śmierć? Ja podjąłem decyzję o jej wypisaniu ze szpitala bez jej oporu i za jej akceptacją. Pacjentka czuła się dobrze, aż tu nagle po ośmiu dniach doszło do nagłego zgonu, prawie szesnaście dni od zabiegu operacyjnego. Wszystko wydaje się bardzo dziwne. Kiedy się o tym dowiedziałem, od razu zadzwoniłem do lekarza stwierdzającego zgon, aby nie wydawał karty zgonu tylko wnioskował o przeprowadzenie sekcji prokuratorskiej, ponieważ wszystko bardzo mi się nie podobało. Skoro ta kobieta czuła się źle przez tyle dni to co robiła rodzina, mąż wychodzi do pracy, a matka robi jej kanapki i zostawia ją samą w domu, w dniu kiedy umiera? - pyta zaskoczony okolicznościami śmierci dr n. med. Szymon Niemiec, kierownik Oddziału Chirurgii Ogólnej i Onkologicznej Szpitala Specjalistycznego w Jaśle.

Według zaleceń lekarskich pani Joanna miała się zgłosić do kontroli w Poradni Chirurgicznej. Wizytę miała umówioną na 15 grudnia, niestety nie doczekała się. Zmarła 8 grudnia w domu. - W piątek rano pożegnaliśmy się i ja poszedłem do pracy. Do Joasi przyszła jej mama, która była z nią do 11.40. Ja wróciłem o 14.00. Wchodząc do domu rozmawiałem ze szwagrem. Zobaczyłem Asię leżącą w łóżku jakby spała. Zauważyłem, że ma sine usta. Krzyknąłem do szwagra, że umiera i żeby zadzwonił po karetkę. W tym czasie zacząłem ją reanimować aż do przyjazdu karetki pogotowia. Kiedy podjąłem resuscytację czułem się, jakbym dmuchał w balon napełniony wodą. Wdmuchując w nią powietrze słyszałem bulgotanie. Przy czwartym bądź piątym cyklu żółć z krwią o smaku metalu wpłynęła do moich ust - mówił kilka dni po śmierci mąż pani Joanny.

Śledztwo jest w toku

Sprawa trafiła do jasielskiej prokuratury na wniosek rodziny, która złożyła zawiadomienie o podejrzeniu popełnienia przestępstwa. 9 grudnia odbyła się prokuratorska sekcja zwłok, która ostatecznie nie wykazała bezpośredniej przyczyny śmierci kobiety, natomiast w jamie otrzewnowej stwierdzono zaleganie około dwóch litrów płynu. Śledczy nie zdecydowali się wysłać ciała do powtórnego wykonania sekcji zwłok przez zakład medycyny sądowej, a jedynie pobrali wycinki narządów wewnętrznych 32-latki, które przesłano do Krakowa celem przeprowadzenia ekspertyzy. Ostatecznie śledztwo przejęła Prokuratura Rejonowa w Rzeszowie, która zajmuje się prowadzeniem postępowań dotyczących błędów medycznych. Od 11 grudnia 2017 r. do 25 kwietnia 2018 r. przesłuchanych w sprawie śmierci Joanny Paszyńskiej zostało 61 świadków. - Po tych czynnościach zasięgnięto opinii Śląskiego Centrum Medycyny Sądowej w Bytomiu, która została przedstawiona prokuraturze 21 marca 2019 r. - poinformował prokurator Mariusz Chudzik, rzecznik prasowy Prokuratury Regionalnej w Rzeszowie. Na pytanie, co wykazały wyniki badań wycinków narządów 32-latki nie udzielono odpowiedzi, jak zaznaczył rzecznik prasowy prokuratury – z uwagi na tajemnicę medyczną, a także dobro śledztwa.

Prokuratura postawiła dwa zarzuty dr n. med. Szymonowi Niemcowi. Jeden dotyczący nieumyślnego spowodowania śmierci, drugi zaś za narażenie pacjentki na niebezpieczeństwo. - Podejrzany był przesłuchiwany dwukrotnie. Nie przyznał się do popełnienia zarzucanego mu czynu i złożył wnioski dowodowe – dodaje M. Chudzik. Co o tej sprawie mówi podejrzany? - 32-letnia kobieta zmarła końcem 2017 r., a dopiero niedawno zostałem przesłuchany w ej sprawie. Prokuratura postawiła mi zarzuty z automatu, ponieważ jestem kierownikiem oddziału, mimo iż jej nie operowałem, nie kwalifikowałem i nota bene nie było mnie w czasie przeprowadzanego zabiegu w pracy. Podczas przesłuchania złożyłem wyjaśnienia, zadałem również ponad dwadzieścia pytań budzących moją wątpliwość co do przyczyny zgonu. Zawnioskowałem także o dalsze przesłuchanie świadków do czego prokuratura się przychyliła – wyjaśnia Sz. Niemiec. - W czasie sekcji prokuratorskiej nie stwierdzono przyczyny zgonu związanej z przebytą operacją. Nie było objawów ropnego zapalenia otrzewnej, ropni międzypętlowych, nie stwierdzono uszkodzenia dróg żółciowych, natomiast stwierdzono dwa litry przesiękowego jasnego płynu w jamie otrzewnej (z tym płynem została wypisana do domu), ponieważ według wiedzy chirurgicznej on się samoistnie w czasie wchłania. Uważam, że zasadne było w tej niejasne sytuacji zabezpieczyć zwłoki do dalszych badań w zakładzie medycyny sądowej w Lublinie, Rzeszowie czy Krakowie z prośbą o drugą opinie, albo o powtórzenie sekcji. Wykonać cały panel badań toksykologicznych oraz histopatologicznych z narządów. Wielu pacjentów wypisanych z oddziału, którzy źle się czują zgłaszają się natychmiast ponownie do szpitala tego samego dnia wieczorem na Szpitalny Oddział Ratunkowy i to jest właściwe zachowanie w takich sytuacjach – dodaje lekarz.

Do sprawy wrócimy.

Ilona Dziedzic

[email protected]

Napisany dnia: 31.05.2019, 18:00

Komentarze Czytelników:

Dodaj komentarz Widok:
2
@ Pacjentka
dnia 03.03.2020, 20:57 · Zgłoś
Bardzo dobry lekarz.W Jaśle takich nie ma. Jakby rodzina tyle nie zwlekała to może by żyła.Kobieta sie zle czuje i zostaje sama w domu bez opieki.
Odpowiedz
2
@ pacjent z jasła
dnia 28.09.2019, 20:37 · Zgłoś
[komentarz zawierał obraźliwe treści]
Odpowiedz
1
@ pacjenci
dnia 27.09.2019, 22:15 · Zgłoś
[komentarz zawierał obraźliwe treści]
Odpowiedz
0
@ pacjent
dnia 27.09.2019, 22:08 · Zgłoś
[komentarz zawierał obraźliwe treści]
Odpowiedz
1
@ Pacjentka OCH
dnia 04.06.2019, 06:37 · Zgłoś
Na oddział chirurgii trafiłam z bólem brzucha. Niestety ordynator nie postawił diagnozy i po dwochchniach chciał wypisać mnie do domu. Diagnozę postawił lekarz Zawiliński, którego niestety już w Jaśle nie ma. Pewnie był za dobry.
Mmo postawionej diagnozy, zapalenie uchyłków, pan N cały starał się wypisać mnie do domu na szczęście to były święta więc dyżury miał tylko nocne i lekarz który przychodził na dzień wypisy anulował. Moją znajomą N wypisał do domu z zapaleniem woreczka żółciowego. Przyjął ją na oddział i oferował dopiero po wizycie prywatnej u niego.
Odpowiedz
3
@ cuski
dnia 04.06.2019, 12:36 · Zgłoś
[komentarz nie na temat]
Odpowiedz
-4
@ dragoness
dnia 04.06.2019, 14:43 · Zgłoś
Lekarz nie może wypisać wbrew woli pacjenta.
Odpowiedz
-1
@ Chir
dnia 04.06.2019, 19:50 · Zgłoś
Bardzo dobrze zrobił zapalenie uchyłków leczy się tabletkami w domu
Odpowiedz
8
@ Pegaz
dnia 03.06.2019, 15:34 · Zgłoś
Dzięki panu N przeszedłem 8 operacji zamiast jednej.
Poznałem ten odział chirurgii i dziwię się że dopiero teraz
zabierają się za ordynatora.
Odpowiedz
9
@ ola
dnia 03.06.2019, 13:31 · Zgłoś
Ja to bym panu doktorowi paznokcia nie dała sobie obciąć, taki to on specjalista. Może jakieś 30 lat temu to był chirurg, ale zatrzymał się na tamtym poziomie i jak stał tak stoi. To po pierwsze. Po drugie - jest prawdą powszechnie znaną, że jeżeli tylko są jakieś problemy, to się pacjenta należy jak najszybciej pozbyć, bo może pojedzie się leczyć gdzie indziej, albo nastąpi cudowne uzdrowienie w domu, a jeżeli umrze, to przynajmniej nie na oddziale i nie będzie szanownemu kierownikowi statystyk zaniżał. Doświadczyłam tego dwukrotnie. W sumie to dobrze, bo jest szansa trafić do prawdziwego chirurga. Po trzecie to dyrekcja szpitala powinna zmienić nazwę oddziału na oddział kolonoskopii, bo tylko tym się generalnie zajmują i nie okłamywać pacjentów, że to jakaś chirurgia. Odwiedziłam ostatnio wiele szpitali i to nieprawdopodobne jak bardzo mogą się różnić między sobą. W każdym razie tutaj to nawet paznokcia
Odpowiedz
12
@ .
dnia 03.06.2019, 06:12 · Zgłoś
Powiatowy Dom Przedpogrzebowy, tak powinna zostać nazwana instytucja z ul. Lwowskiej. Aktualnie po raz kolejny rozgrywa się identyczny dramat jak w przypadku p. Paszyńskiej, po podobnym zabiegu pani Krystynie K., przywiezionej ponownie przez męża po kilku dniach z podobnymi objawami, zaproponowano tabletkę i do domu. Obecnie jest ratowana w szpitalu w Dębicy.
Odpowiedz
4
@ Monika z W.
dnia 02.06.2019, 23:31 · Zgłoś
Widzę ze wśród narodu dużo osób nie umiejących czytać ze zrozumieniem... Pan Doktor nie operował pacjentki, nie przyjmował na oddział i nie robił wypisu do domu. Jak wynika z treści artykułu, śledztwo prokuratorskie nie potwierdziło związku operacji ze zgonem. Pan Doktor wnosił o preprowadzenie dodatkowej opinii zakładu medycyny sądowej. Osobiście myśle ze ta sprawa ma drugie dno. Niezrozumiałym jest dla mnie brak reakcji najbliższej rodziny przez tak długi czas. Nie znajduje usprawiedliwienia na tak długa bierność i nie podejmowanie działań ratunkowych. Czyżby najlepsza obrona okazał się atak ... pozostawiam do przemyśleń internautów...
Nie wiem kto operował pacjentkę, ale nie potrafię rzucić kamieniem ... czy nikt z Państwa nigdy w pracy nie popełnił błędu, czy zawsze działa zgodnie z procedura, czy zawsze jesteśmy nieomylni... założę się ze 99,9 % z Komentujących nie wykonuje tak stresogennego zawodu jakim jest lekarz, lekarz wykonujący operacje. Nasz błąd w pracy przejdzie czasem niezauważony, nie jest tak istotny. Tutaj na szali jest życie ludzkie, ale niestety jak w każdym zawodzie jest pewne ryzyko i jakiś procent niepowodzeń.
Pan Doktor zoperował tysiące pacjentów, pomógł niezliczonej rzeszy bardzo chorych osób na których wielu innych postawiło krzyżyk. Doceńmy to, nie szkalujmy.
Odpowiedz
7
@ Pacjentka OCH
dnia 04.06.2019, 06:43 · Zgłoś
Trochę za dużo tych przypadków na chirurgii.
A tych którym pomógł zapytaj ile zapłacili pod stołem
Odpowiedz
-5
@ Weronika
dnia 02.06.2019, 23:11 · Zgłoś
Ludzie... nie potraficie czytać ze zrozumieniem ? Dr Niemiec nie operował tej pacjentki, trudno żeby „pilnował „ każdego lekarza, bo musiałby spędzać w szpitalu 24h codziennie. Inny lekarz operował te pacjentkę. Dr Niemiec to wspaniały fachowiec, chirurg , najlepszy w Jasle . Jestem mu wdzięczna, dał mi to czego nie można kupić ... zdrowie, dzięki pomyślnej operacji .
Odpowiedz
-1
@ Ula
dnia 02.06.2019, 22:19 · Zgłoś
To nie lekarz . Jego podejście do ludzi chorych i personelu samo mówi jaki to zły człowiek.
Odpowiedz
4
@ Orłowski Jan
dnia 02.06.2019, 19:39 · Zgłoś
Lekarz Niemiec ma opinie taką jaką ma , od zawsze jego podejście do zawodu było marne . musi za to odpowiedzieć
Odpowiedz
7
@ Lekarz
dnia 02.06.2019, 18:26 · Zgłoś
sekcja nic nie wykazała bo 2uch pielęgniarzy bolek i lolek z jasielskiego podziemia zwanego DOM POGRZEBOWY W Jasielskim SZPITALU oraz lekarz który ja prowadzi Pompuś to dobry kolega dr niemca wszystko zamiatają pod dywan Pompuś o to zadba bo on w tym jest najlepszy co tam 1 a lu 2 osoby w tą czy w tą stronę byle kasa się zgadzała pan prokurator z jasla pomoże pesudo doktorowi bo to kumple a kumple sobie pomagają mówiąc krótko wszystko zrobią pod siebie
Odpowiedz
-1
@ Tryt
dnia 02.06.2019, 15:59 · Zgłoś
Przeczytałem część waszych komentarzy i jestem pewien że wielu z was nie doczytało do końca a i co przeczytali to niestety nic z tego nie zrozumiała. Jeżeli doktor nie operował,na, nawet w dniu operacji nie był w pracy to jak on może być winny tej śmierci? W tym całym zamieszaniu jakoś niewielu zwróciło uwagę a te osiem dni w domu . Niewielu zadało pytanie co do całości systemu kontaktu chorego z lekarzem. Czas oczekiwania. A swoją kolejkę jest jednak dla wielu zabójczy . Ale czy to wina. Konkretnego lekarza? Czy raczej tych którzy stworzyli taki system ochrony zdrowia. Cały ten system jest chory. Przykład pierwszy z brzegu . Kierowca w PSP jak każdy strażak przechodzi okresowe badania lekarskie, ot i norma bezdyskusyjna. Tylko jeśli ten sam strażak zawodowy jest też strażakiem ochotnikiem to TAKIE SAME badania musi wykonać jeszcze raz . Nonsens? Nonsens. Ale nie dla tych co takie reguła je prawne wydumali. Masz skierowanie do np. neurologa czy kardiologa? No to proś Boga o zdrowie byś mógł ŻYWY doczekać daty wizyty . A co do samych komentarzy. Szanowni internauci. Nie komentujcie czegoś czego nie przeczytaliście do końca. Jeśli zaś nie rozumiecie tego co przeczytaliście idźcie do sąsiada lub sąsiadki i spróbujcie rozwikłać ten skomplikowany temat metodą organoleptyczną. Mądrzejsi nie będziecie ale kto wie, może dzieci co z takiej dyskusji się narodzą będą inteligentniejsze
Odpowiedz
0
@ do tryt
dnia 03.06.2019, 12:46 · Zgłoś
Pisz bez błędów. Po drugie, należy zadać pytanie - co by się stało w szpitalu (hmm... brak miejsc?) gdyby pacjentka pozostała do czasu wchłonięcia tych "dwóch litrów płynu"?. Czy był to już czas na wypisanie z lecznicy? Na to pytanie muszą odpowiedzieć eksperci. A co do doktora Niemca ...słyszałem wiele dobrego.
Odpowiedz
1
@ ja
dnia 03.06.2019, 23:46 · Zgłoś
kierownik odpowiada za podległy mu personel. Być może nie były zachowane procedury. Brak nadzoru nad podwładnymi. Miałam niestety "przyjemność" kontaktu z lekarzami w jasielskim szpitalu. czułam się jak przeniesiona do PRL. Zero poszanowania człowieka. Ignorowanie pacjentów, nie odpowiadanie na pytania. traktowanie jak intruzów i idiotów, co nie wiedzą jakie mają prawa. Odburknięcie, że jak się nie podoba to można się wypisać, itp. Ja sobie poradziłam, bo wiem jakie mam prawa i jakie lekarze mają obowiązki ( pomogła wiedza z wcześniejszej pracy w przychodni) ale co ma zrobić starsza osoba, na dodatek chora? Dla porównania, izba przyjęć w Tarnowie w "starym szpitalu" - lekarze zwracają się do pacjentów jak do ludzi, wszystko świetnie zorganizowane, każdy wie co ma robić, i nie do pomyslenia, żeby tylko łazić i narzekać ile to pracy mają ( nie mieli czasu, bo tylu pacjentów przyjęli). Taki sam zespół: lekarz, pielęgniarka i ratownik 3 razy więcej pacjentów a można było się czuć jak człowiek, a nie śmieć
Odpowiedz
0
@ Pacjentka
dnia 02.06.2019, 13:03 · Zgłoś
Doktor Niemiec to lekarz któremu należy się szacunek za jego podejście do pacjenta, wiedzę i fachowość. Szanujmy takich ludzi bo niewielu takich w Jaśle.
Odpowiedz
4
@ Orłowski Jan
dnia 02.06.2019, 19:40 · Zgłoś
co ty piszesz
Odpowiedz
25
@ Jaślak
dnia 02.06.2019, 07:50 · Zgłoś
Niesamowite...Jak czytam te opinie to szpital w Jaśle jest najgorszy w Polsce, personel do wymiany cały od razu, od dyrektora do portiera, zabijają tam ludzi i w dodatku wymuszają potężne łapówki. Słowem fatalnie. Dlaczego jesteście masochistami i korzystacie z tego Szpitala, niejednokrotnie mając do wyboru inne lecznice ? Kiedy nie spojrzeć wszystkie oddziały przepełnione, pacjenci na korytarzach a na Sorze 100 osób dziennie. Nie skaz7jcie swoich bliskich seniorów na tak paskudny los, wiecie ich do Krosna, Gorlic czy Tarnowa, tam życzliwi młody i uśmiechnięty personel już czeka aby pomóc w przypadkach niejednokrotnie socjalnych a nie medycznych.
Odpowiedz
-3
@ Haha
dnia 02.06.2019, 09:53 · Zgłoś
Dokladnie skoro ten szpital caly beznadziejny to czemu zawsze pelny sor i oddzialy i lozek nigdy nie ma? Takie parcie macie na ten szpital...
Odpowiedz
4
@ yozef
dnia 02.06.2019, 12:09 · Zgłoś
przykre co pan napial naprawde
Odpowiedz
-1
@ ika
dnia 08.06.2019, 16:57 · Zgłoś
swieta racja wszędzie pelno to dlaczego tak się pchacie
Odpowiedz
-1
@ ola
dnia 01.06.2019, 21:23 · Zgłoś
wszystkie pozytywne komentarze pisze Pan doktor
Odpowiedz
1
@ Oj ola
dnia 01.06.2019, 23:50 · Zgłoś
Pan dr ma Swój honor i z pewnością nie pisze komentarzy.Nie znam,nie leczę się i dopiero na tym portalu dane mi było ujrzeć twarz dr N.,o Którym ciągle mówiono pozytywnie.Z wypowiedzi byłych pacjentów wynika,że świetny specjalista.Polityką,układami i relacjami w środowisku lekarskim nie interesuję się.Ogólnie w życiu tak bywa,że kto się stara,to wpada,kto bagatelizuje,zawsze wypłynie.
Odpowiedz
6
@ Patic
dnia 01.06.2019, 16:48 · Zgłoś
Czy p.Niemiec ma tytuł Doktora ,bo to do czegoś zobowiązuje,Pozdrawiam
Odpowiedz
7
@ typ
dnia 02.06.2019, 11:22 · Zgłoś
Tak, ma tytuł naukowy doktora nauk medycznych.
Odpowiedz
7
@ Gruha
dnia 01.06.2019, 15:46 · Zgłoś
Każdego spotka ta sama sprawiedliwość
Odpowiedz
-4
@ Pacjentka
dnia 01.06.2019, 15:41 · Zgłoś
Panie Doktorze niech się pan trzyma ,jest pan wspaniałym zyczliwym czlowiekiem ,doskonałym lekarzem ratujacym ludzkie życie .Uratował pan życie mojemu tacie zawsze będę panu wdzieczna.Pan potrafi pomóc e beznadziejnych przypadkach takich ludzi i lekarzy jest niewiele.
Odpowiedz
1
@ Do pacjentka
dnia 10.06.2019, 19:22 · Zgłoś
Zapytam wprost ile od was Niemiec w lape dostał że uratował życie ojcu??? Bo moja matkę potraktował jak śmiecia!!!
Odpowiedz
26
@ -minus/plus+//=sigma?
dnia 01.06.2019, 14:44 · Zgłoś
Tu nie chodzi o bronienie kogoś. Ale rodzi się pytanie? na miłość Boską kobieta 32-letnia zmarła po ośmiu dniach od wypisania ze szpitala, a po piętnastu od wykonanego zabiegu wycięcia woreczka żółciowego. Przez osiem dni męczrni w domu, nikt z domowników nie sprowadził lekarza rodzinnego, nikt z domownikókw nie zadzwonił na pogotowie, nikt z domowników nie zawiózł do przychodni, nikt z domowników nie zawiózł do lekarza prywatnej praktyki lekrsjkiej, nikt z domowników na Izbę Przyjęć, dlaczego, dlaczego patrzono jak kobieta się męczy, czyżby szkoda było, no właśnie oto jest pytanie ???
Odpowiedz
4
@ Jak zwykle
dnia 02.06.2019, 05:43 · Zgłoś
Mówi się po zabiegach że będzie boleć kilka tygodni przypisuje się trsmal I wysyła do domu .ktoś kto jest jajkiem może wierzyć I ma prawo lekarzowi moeiscemu takie słowa
Odpowiedz
3
@ Prima
dnia 02.06.2019, 18:00 · Zgłoś
No wlasnie.Dlaczego rodzina nie zareagowała?
Do kogo teraz pretensje?Najlepiej zwalić winę na lekarzy i mieć czyste sumienie, tylko czy na pewno?Czy rodzina nie ma nic sobie do zarzucenia?Wyglada to troche podejrzanie ... .
Odpowiedz
4
@ xena
dnia 02.06.2019, 23:04 · Zgłoś
wiesz dlaczego/ bo tak naprawde nikt po operacji nie pcha sie sam znowu do szpta;a.byla operacja,byla ingerencja skalpela.poraniona skora o inne tkanki/boli bo swieze.niedlugo mam wizyte to lekarz cos zadecyduje.tak to dziala.niw winie rodziny.i nie winie doltora Niemiec.,za ta sytuacje to moze powinien odpowiadac lekarz operujacy i prowadzacy?
Odpowiedz
7
@ oooooooooooooooooooooooooooooo
dnia 01.06.2019, 14:12 · Zgłoś
wiele do życzenia pozostawia ginekologia a szczegolnie przekazywanie złych informacji pacjentce i pozostawienie jej samej sobie-fatalnie ,bezdusznie, bez zainteresowania ,jedna Pani doktor coś okropnego
Odpowiedz
20
@ Gosciu
dnia 01.06.2019, 14:06 · Zgłoś
Niech się wkoncu wezmą za ten spital i ogarna dziadostwo które się
dzieje..
Odpowiedz
5
@ Oni barwy polityczne zmieniają....
dnia 02.06.2019, 05:47 · Zgłoś
I siedzą kameleony ,chwaląc się tzw,,oszczędności,, tylko czym kosztem??? brak porządnych lekarzy! Chwała nową salą operacyjną kolejny piękny budynek I wc lśni ! I TO CALE ZMIANY W RAMACH OSZCZEDNKSCI
Odpowiedz
-7
@ Rakieta
dnia 01.06.2019, 13:15 · Zgłoś
Super lekarz jeszcze się taki nie urodził żeby komu dogodził
Odpowiedz
26
@ endzel
dnia 01.06.2019, 12:57 · Zgłoś
Co chwilę pojawiają się artykuły wychwalające rozwój i inwestycję dokonywane w naszej jasielskiej lecznicy,więc można by odnieść wrażenie, że wszystko zmierza ku lepszemu: lepsza opieka, doświadczeni lekarze, specjalistyczny sprzęt , poprawa warunków bytowych na remontowanych oddziałach. Mnie osobiście zaskoczyła jedna rzecz. Końcem ubiegłego roku podczas pobytu w szpitalu zmarł pacjent na łóżku obok. Wydarzyło się to w nocy, wiec nieświadomie spędziłem noc z ciałem obok. Nad ranem kiedy personel zorientował się ze osoba nie żyje bynajmniej nie zostaliśmy nawet poproszeni o wyjście. Personel dokonał swoich czynności i odszedł jakby nigdy nic. póżniej normalnie podano śniadanie i przechodziły wizyty lekarskie itd.. Teraz moje pytanie: czy w tym szpitalu nie znalazłoby się choćby małe pomieszczenie do dyspozycji wszystkich oddziałów , w którym mogłyby te zwłoki zostać umieszczone wg konkretnej procedury? Ze względu na szacunek dla zmarłego , pozostałych pacjentów, zwykłą empatię czy kwestie sanitarne itd. Śmierć jest nieunikniona i czeka dosięgnie każdego , dlatego trochę poszanowania się należy. Jak można dopuszczać do sytuacji gdzie obok ciała ktoś przyjmuje gości albo spożywa posiłek.. ludzie mamy 21 wiek. O ile koedukacyjne ubikacje i łazienki, bez możliwości zapewnienia minimum prywatności (każdy z korytarza mógł wejść kiedy chciał) uznałem za do przeżycia tłumacząc,że to sytuacja wyjątkowa i przejściowa w czasie remontu, to takiego traktowania zmarłych pacjentów i tych którzy spędzają dzień w takim towarzystwie pojąc nie mogę ...
Odpowiedz
2
@ Pjoter
dnia 02.06.2019, 14:13 · Zgłoś
Wszystko jest dobre, tyko ludzie ludzie som złe. Nic od siebie, tyko mnie się należy
Odpowiedz
-9
@ Jerzy
dnia 01.06.2019, 12:33 · Zgłoś
Doktor Niemiec to wybitny specjalista.Gdyby nie on to nie wiem co byoby ze mną i moją siostrą.Zarzuty można postawić każdemu,poczekajmy do finału sprawy tym bardziej,że to nie on operował.Dlaczego więc czepiają się ordynatora?
Odpowiedz
4
@ Monia
dnia 01.06.2019, 12:03 · Zgłoś
Mnie dr.Szymon operował i dzieki niemu żyje,bardzo przyjemny lekarz na spokojnie wytłumaczył mi wyszystko,uspokajał mnie że będzie wszystko ok i tak jest.Czuje sie bardzo dobrze i jestem wsrod żywych.Rodzina tu tej dziewczyny zawaliła jak zle sie czuła mogli z nia na szpital jechac a nie czekac 8 dni aż skona.Z mojego punktu widzenia uwzieli się na dr.Szymona albo chca grubą kase wyciagnac.Ludzie czytajcie uwazniej,to nie jest wina dr.Niemca on ją tylko wypisał gdyz w ten dzien nie widzial nic niepokojacego.Cala reszta błedow była juz w domu.Ze nie pojechali z nia na szpital tylko przygladali sie pewnie jej jak umiera.Mieli 8 dni i co oni przez te 8 dni zrobili?wielkie [...] a jak dziewczyna umiera to odrazu winny lekarz.
Odpowiedz
2
@ roza
dnia 06.06.2019, 16:37 · Zgłoś
monia swietnie piszesz popieram za smierc odpowiada rodzina
Odpowiedz
1
@ morbus
dnia 01.06.2019, 10:49 · Zgłoś
Ze względów także i takich jakie widać w powyższych komentarzach (szykanowanie ludzi przez ignorantów, którzy bladego pojęcia o medycynie nie mają a opiniują świetnych lekarzy) młodzi adepci medycyny jak i ich starsi koledzy wyjeżdżają za granice. Tam z pocałowaniem ręki nas przyjmują. Pomijając kwestie finansowe możemy pracować w znaczeni lepszych warunkach, nie tyrając jak wół tutaj w Polsce gdzie Karynka i Sebiks czekają aż ktoś przy 300h/mc się pomyli by móc od niego kase ciągnąć. Naprawdę chcemy leczyć w Polsce, ale 5 minut na pacjenta? SERIO ? Cały system jest winny, a doktor tak jak i wielu jest tylko ogniwem. Poza tym nie oceniajmy dr nie znając historii choroby ani na tym się nie znając. Bo coś raz wrzucone do internetu już z niego nie wraca.
#powiedzLekarzuGdzieWyjeżdzaszPoStażu
Odpowiedz
-1
@ Popieram
dnia 02.06.2019, 05:55 · Zgłoś
Wyjazd i to jsk nsjdzybcuej poki czlowiek nie przyzwyczaili się do tej biedoty syfu , ,,, bo potem już jak dinozaur klepie po kilkaset godzin na miesiąc żeby mieć mniejszą !!! pensje jak lekarz za granicą pracujący na etacie tylko i WYLACZNIE ETACIE 7,5 GODZ .
Odpowiedz
7
@ Amanda
dnia 02.06.2019, 08:02 · Zgłoś
300hodzin to tylko wybitnej klasy pani neurolog pracuje bo reszta trochę mniej
Odpowiedz
4
@ +PLUS=/=MINUS-
dnia 01.06.2019, 09:54 · Zgłoś
Piszecie ,że w Naszym szpitalu są minusy,
we wszystkich szpitalach są minusy i plusy.
Pozdrawiam Wszystkich.
Odpowiedz
-5
@ Ooa
dnia 01.06.2019, 08:44 · Zgłoś
[komentarz zawierał obraźliwe treści]
Odpowiedz
3
@ lekarz
dnia 01.06.2019, 08:11 · Zgłoś
Najlepiej wiem że Dr.Niemiec jest nie przeciętnym fachowcem bo sam jestem lekarzem i Mnie operował Takiego chirurga Jasło jeszcze nie miało człowiek o wspaniałym sercu i wielkiej znajomości z zakresu chirurgi onkologicznej najlepiej pisać brednie o Doktorze,tylko popatrzcie ile pacjentów jest mu wdzięcznych za uratowanie życia .pozdrowienia Panie Doktorze dziękujemy za wszystko co pan robi dla Jasielskiej Chirurgi .
Odpowiedz
-6
@ kawosz
dnia 01.06.2019, 10:58 · Zgłoś
Oczywiście znajdzie się zawsze jakiś lizus pseudo lekarzyna
Odpowiedz
10
@ anna
dnia 01.06.2019, 12:00 · Zgłoś
Pan jest lekarzem??
Ortografia się kłania.
Odpowiedz
4
@ Czarna
dnia 01.06.2019, 16:28 · Zgłoś
Kruk krukowi oka nie wykole resztę o tym lekarzynie mogę uczcić minuta ciszy
Odpowiedz
12
@ Do lekarza
dnia 01.06.2019, 18:50 · Zgłoś
Na pewno jestes lekarzem? Bo styl pisowni mowi co innego...
Odpowiedz
14
@ nbc
dnia 01.06.2019, 19:53 · Zgłoś
Nooo medycyna to trudne studia ale ...żeby kończył je człowiek sadzący błędy ortograficzne i stylistyczne ???...
Odpowiedz
7
@ Gość
dnia 04.06.2019, 14:05 · Zgłoś
No jak lekarz lekarzowi na swoim własnym podwórku może krzywdę zrobić??? Panie lekarz jak tym wpisem chciałeś zabłysnąć to trzeba się było brokatem posypać.
Odpowiedz
3
@ Do Lekarz
dnia 04.06.2019, 17:42 · Zgłoś
Ty oczywiście wiesz najlepiej bo jesteś tak samo "dobrym" ordynatorem jak Niemiec.
Odpowiedz
2
@ On
dnia 05.06.2019, 19:36 · Zgłoś
Ty konawale piszesz z drewnianej klawiatury??? Na studiach nie nauczyli pisać??? Gdzie kultura pisania??? W przedszkolu były chyba wagary, więc nie odzywaj się więcej na żaden temat , no chyba, że pisać się wkoncu nauczysz!!!
Odpowiedz
1
@ Do Lekarz
dnia 10.06.2019, 19:15 · Zgłoś
Człowieku weź się wkoncu ogarnij lub idź do lekarza wiadomej specjalizacji bo takie głupoty r.piszesz że brak słów! Lekarz za lekarzem murem będzie stał więc wymyśl coś lepszego bo ludzie tu zgnoją cie jak Niemca!!!
Odpowiedz
-1
@ Do Lekarz
dnia 10.06.2019, 19:55 · Zgłoś
I tu masz rację że Jasło nie miało takiego chirurga
Odpowiedz
31
@ ben
dnia 01.06.2019, 08:03 · Zgłoś
Ostatni przypadek z 2-3 maja pacjentki z Kołaczyc opisany w prasie żleświadczy o poziomie leczenia w Jasielskim szpitalu
Odpowiedz
13
@ Tylko normalność
dnia 01.06.2019, 07:28 · Zgłoś
Przykre jest to, co tutaj się dzieje, ale podobnie jest w szpitalach
"Polski Powiatowej".
Odpowiedz
8
@ qwerty
dnia 01.06.2019, 01:26 · Zgłoś
Większość osób komentujących jak i sami autorzy tego artykułu nie mają pojęcia o medycynie ogólnej a tym bardziej o chirurgii. Nie znają szczegółów historii choroby, wyników (konkretów, nie ogólników), nie potrafią w/w interpetować, co jest logiczne, więc nie powinni w tak arogancki sposób się wypowiadać. Dla przeciętnego Człowieka medycyna wydaje się prosta, jak budowa silnika czy składanie kostki brukowej. W rzeczywistości tak nie jest... Więcej pokory.
I proszę redakcje, nie piszcie woreczka żółciowego...bo to kiepsko o Was świadczy.
Odpowiedz
12
@ kumoterstwo
dnia 01.06.2019, 01:13 · Zgłoś
Trzeba bronić swoich ponad wszystko. Pójdzie kilka razy na sesję pochwali władzę i dzięki temu ma immunitet lepszy niż poseł. Przynajmniej jest doktor Sadzikowski, mówi prawdę !!!
Odpowiedz
26
@ pacjentka
dnia 01.06.2019, 01:11 · Zgłoś
Dr Niemiec jeśli nie operował , to niech nie cierpi z powodu, być może błędu lekarskiego innego lekarza lub sytuacji bliżej nieznanej. Stan pacjentki zapewne był ciężki po powrocie i trudny do oceny dla Niej samej, bo człowiek nie zbiera się do lotu w sekundzie. Wiem jak to jest, bo też miałam ten sam problem ale przeżyłam, bo dr Niemiec mnie operował. Długo dochodziłam do siebie z powikłaniami po zapaleniu otrzewnej, ale żyję. Przemiły dr ,chyba Mateusz ( młodziutki lekarz) zawszy pozostanie w mej pamięci- mój Anioł. Panie o wielkim sercu z bloku operacyjnego, pielęgniarki i personel obsługowy zasługują na wielkie uznanie i podziękowanie za solidna pracę, często ponad swoje siły. Szczególne podziękowania należą się Pani Małgosi (o ile dobrze imię pamiętam ) za wzorowe podejście do wszystkich pacjentów, za magię wkłuwania się i sympatyczny uśmiech. Ubolewam nad odejściem z tego świata tak młodej kobiety. Sprawy sądowe, stres, niepokój tez wpłyną niekorzystnie na lekarzy a ostatecznie na pacjentów czekających na zabiegi. Życia nikt nie wróci. Podobna sytuacja powinna wyczulić najbliższą rodzinę na stan pacjenta i szybko reagować. Dzielę ból z rodzina zmarłej,ale również ubolewam nad lekarzami, bo przecież nie tak miało być. Na pewno się starali i zrobili wszystko, by operacja się udała.
Odpowiedz
6
@ Pacjentka
dnia 31.05.2019, 23:00 · Zgłoś
Doktor Niemiec to bardzo dobry lekarz i fachowiec z górnej półki.Wiem co mówię bylam przez niego operowana zna się na tym co robi.Jestem mu wdzięczna za uratowanie życia!Jestem z panem pnie doktorze niech się pan nie ppddaje.
Odpowiedz
6
@ MIX
dnia 31.05.2019, 22:59 · Zgłoś
Podczas przesłuchań przesłuchiwany może zadawać pytania? Komu?Kto zadawał 20 pytań przesłuchiwany ?
Odpowiedz
2
@ Maksymilian
dnia 08.06.2019, 17:02 · Zgłoś
Zadawał pytania do opinii biegłego...
Odpowiedz
10
@ .
dnia 31.05.2019, 22:33 · Zgłoś
Kto jest bez winy niech rzuci kamień
Odpowiedz
-5
@ To jak STRACISZ córkę matke żonę
dnia 01.06.2019, 08:06 · Zgłoś
to będziesz te [...] wypisywal osmieszajac sie tylko bynajmniej sie podpisz!!! bo moze jestes samym oskarzonym lub wspodecydującym ...

tak sadze po poziomie glupoty
Odpowiedz
35
@ Wichajśter
dnia 31.05.2019, 21:34 · Zgłoś
Mojej matki umierającej na raka tez nie mieliście zamiaru ratowac. Nawet odmawialiscie jej Brzozowa. Zabraliscie wszelaką nadzieje.
Odpowiedz
5
@ Tak bywa
dnia 31.05.2019, 22:36 · Zgłoś
Pewien młody mężczyzna umarł na raka,bardzo cierpiał.Dr N.chciał koniecznie operować,jednak konający w męczarniach nie eyraził zgody,gdyż specjaliści z innych miast nie widzieli żadnych szans i nie podejmowali się operacji.
Odpowiedz
11
@ L.
dnia 31.05.2019, 23:05 · Zgłoś
Mojej matki umierającej na raka tez nie mieliście zamiaru ratowac

A w jakim stadium poszła ? Człowieku moją odratowali operował Niemiec, wrzuciłem w innym poście - ale to nie jest tak,że każdego raka wyleczą. Pójdziesz za późno to koniec. Jak już są przerzuty to jest bardzo ciężko uratować.

Kilka lat będziesz lekceważyć objawy i unikać lekarzy to na koniec może być za późno.Zamiast psioczyć na Jasielskich lekarzy dobrze radzę - rób co jakiś czas badania bo rak bywa dziedziczny i nie ma z nim żartów.
Odpowiedz
4
@ To jest NAJGORSZE
dnia 01.06.2019, 07:52 · Zgłoś
lekarz ma dawać kruche spokój i cień nadzieji bo tego ułamka nadzieji rodxina potrzebuje zeby nie zwariowac!!!
jednak nikt nie żyje lata...i każdy będzie w tej sytuacji.
awtedy odtworza sie uczucia- co ludzie czuli jak pada slowo nic sie nie da czekac grabarz .grabarz do kazdego przyjdzie do lekarzyny tez
Odpowiedz
0
@ Mówimy o 2 przyladkach
dnia 01.06.2019, 08:09 · Zgłoś
bredzisz 2 odrębne nic wspolnego nie majace sprawy.
Odpowiedz
6
@ Nadzieja siłą życia
dnia 01.06.2019, 08:44 · Zgłoś
Dawniej nie mówiono pacjentowi o jego fatalnym stanie,gdyż nie każdy posiada siłę walki.Poddanie się beznadzieji przyspiesza odejście.Pewien mądry lekarz napisał w swej książce,iż medycyna nie zna tajemnicy w cudownych uzdrowieniach.Pisał,iż nie widzieli szans na wyzdrowienie,przypadek beznadziejny,a pacjent nagle zdrowieje.W innym przypadku,po drobnym,udanym zabiegu,nagle pacjent umiera.Znam osobiście kobietę,której matce powiedzieli tuż po narodzinach,że będzie"roślinką".Wypisała Swoją ukochaną "Roślinkę",nie oddała do ośrodka,a dziś piękna kobieta po studiach,urodziła dwoje dzieci i jest nauczycielką/nie w polskiej szkole/.Inna kobieta zwierza się po latach,że lekarze zdumieni jej długim życiem,wspominają czas jej leczenia,beznadziejne wyniki badań i żadnych szans/jednak nie mówili jej o tym,dawali nadzieję/.Cuda istnieją,należy walczyć i ufać Bogu,mamy zapisane,co będzie i kiedy.
Odpowiedz
5
@ Byku
dnia 31.05.2019, 21:33 · Zgłoś
Dobry lekarz operował mnie jestem mu wdzięczny
Odpowiedz
15
@ Inteligent
dnia 31.05.2019, 21:09 · Zgłoś
Jak się żle czuje to nie zgłaszam się do grabarza tylko do lekarza
Odpowiedz
0
@ Ares
dnia 31.05.2019, 20:56 · Zgłoś
Super lekar. Operował mnie 2 razy niezłym skutkiem. Dzieki Panie doktorze, jesteśmy z Panem i super, że Jasło ma takiego specjalistę.
Odpowiedz
12
@ G. z D.
dnia 31.05.2019, 22:57 · Zgłoś
Moją matkę też operował rok temu,mówili że ciężki przypadek,niektórzy sugerowali że nie w Jaśle – udało się,żyje,ma się dobrze.

Nie zawsze się uda.Zresztą przecież pisze,że nie on operował to co od niego chcą ?
Tym bardziej,że tyle dni w domu i niczego nie zauważyli.Po co się wypisywała tak szybko i czy czasem nie robiła jakichś prac domowych zaraz po operacji ? (ja moją matkę musiałem przed tym długo pilnować bo też miała chęci)
Odpowiedz
-2
@ gdu
dnia 03.06.2019, 10:28 · Zgłoś
Nie ma ludzi niezastąpionych ten Pan doktor może i był kiedyś dobry. Od jakiegoś czasu nie uklada się doktorkowi ale Doputy dzban wode nosi doputy ucho sie nie urwie Tylko dlaczego kosztem zycia innych. Czas to podsumować
Odpowiedz
12
@ Ares
dnia 31.05.2019, 20:54 · Zgłoś
mnie osobiście dr Niemiec uratował życie. Bardzo miły i kontaktowy lekarz
Dzieki Panie Ddr jesteśmy z Panem.
Odpowiedz
22
@ L.mgr inż.
dnia 31.05.2019, 22:47 · Zgłoś
Moją matkę też.Żyje i ma się dobrze,a prognozy były naprawdę marne.

Uczepili się ordynatora ale:
1.To nie on operował.
2.Jak było źle to co robiła rodzina i czemu do lekarzy pretensje ?

Szpital w Jaśle ma opinie jakie ma,ale z tego co widzę to bardziej przesada.
ludzie... Cudów oczekujecie i braku kolejek ?
Po cuda to jeszcze do Kościoła a jeśli chodzi o kolejki i inne takie pretensje do polityków - których zresztą takich wybieracie,Rzońca do Unii, Kopacz do Unii a PiS i PO pewnie też wybierzecie na jesieni - i wielkie pretensje że kolejki w szpitalach i ludzie umierają.

Lekarzy mało,pielęgniarek mało,a młodych lekarzy (co na lekach wręcz chodzą by wyrobić te godziny przyjęć - przynajmniej w większych miastach) jak strajkowali to jeszcze do spółki z PiSem obsobaczaliście.Młodą lekarkę co na misje humanitarne jeździła zrobili turystką która ma kasy jak lodu i jeszcze jej niby mało. Oby tak dalej a nawet weterynarza dla was nie będzie. Granice otwarte lekarzy już brakuje a ministerstwo nie widzi problemu - w szpitalach MSWiA miejsce dla polityków będzie bez kolejek,swoim lekarzom co ich leczą to płacą lepiej...
Odpowiedz
24
@ Nie żyje 32 letnia mama żoną córka!!!!
dnia 01.06.2019, 07:39 · Zgłoś
z 2 literami płynu to wariat wariatowi kit moze wcisnac jak sie drugi nie zna ze sie 2 litry wchlona !!! to jest odbarczenie! i usuniecie plynu potem antybiogram posiewy i szukanie przyczyny wlaczenie antybiotykoterapii dozylnie w szpitalu!!! ale glupiemu kity mozna wciskac ! 2 litry plynu samistnie sie wchlonie - cyrk!
Odpowiedz
14
@ jasmine
dnia 01.06.2019, 07:56 · Zgłoś
Ale w każdej robocie odpowiedzialny jest Kierownik!
Odpowiedz
-1
@ ika
dnia 08.06.2019, 16:43 · Zgłoś
znajoma z 2 litrami plynu zyje już 4 lata jak się natym nie znasz to nie pisz glupot
Odpowiedz
17
@ MIX
dnia 31.05.2019, 20:10 · Zgłoś
Jaki lekarz operował kobietę?
Odpowiedz
4
@ Misiek
dnia 31.05.2019, 20:01 · Zgłoś
Dr n. med. nie lek.med. Szymon Niemiec
Odpowiedz
14
@ ryś
dnia 02.06.2019, 11:51 · Zgłoś
Lekarz medycyny to zawód.
Nawet profesor jest lekarzem medycyny.
Doktor nauk medycznych to tytuł naukowy. Podsumowując czy to doktor, czy docent czy nawet profesor nauk medycznych jest LEKARZEM !!
To tylko tak dla wiadomości.
Odpowiedz
1
@ Maksymilian
dnia 06.06.2019, 13:06 · Zgłoś
Lekarz (a nie lekarz medycyny...) to tytuł zawodowy równoważny z magistrem a dr n. med to stopień naukowy (dwa niezależne systemy). Najbardziej poprawnie byłoby wiec: dr n. med., lekarz
Odpowiedz
20
@ ya
dnia 31.05.2019, 19:44 · Zgłoś
Oprócz nauczycieli, policjantów i księży, lekarze to jeden z najchętniej opluwanych zawodów. Śledztwo jeszcze w toku, ale pewnie zaraz będzie tu 300 potępiających doktora komentarzy. Nieważne dla komentujących, ilu ludzi wyleczył czy życie im uratował i że jeszcze nikt mu winy nie udowodnił, bo w medycynie nic nie jest takie oczywiste jak w urzędniczych papierach.
Odpowiedz
5
@ To co wyprawiają MILICJA pseudukuratorzy
dnia 01.06.2019, 07:47 · Zgłoś
to temat do poruszenia!!! lamia paragrafy ,popieraja zlamane paragrafy podpisujac sie pid tym !
wsztstko co niewygodne albo drogie w poszukiwaniu sprawcy jest szybko umarzane .moga cie zabic- umorzone po tygodniu.!!! nie do uwierzenia jaki e hamstwo lamanie par 266 panuje i jest rozpowszechnione chocby w jadle! i okolicznych mslych komendach! o lekarzach pisac mozna a to co sie dzieke jak dziala mafia w tych istytucjach to trufno uwierzyc ! i jest to akcdptowane przez komendanta!!! wstyd szok brak slowa!
Odpowiedz
3
@ ya
dnia 02.06.2019, 21:58 · Zgłoś
Masz niezbite dowody? To zgłoś. Bo jak wiesz i milczysz, to Ty łamiesz prawo.
Odpowiedz
0
@ ..
dnia 31.05.2019, 19:28 · Zgłoś
[komentarz zawierał obraźliwe treści]
Odpowiedz
1
@ medycyna rokefelerowska zabija legalnie
dnia 31.05.2019, 19:06 · Zgłoś
[komentarz zawierał obraźliwe treści]
Odpowiedz
57
@ Były pacjent
dnia 31.05.2019, 18:15 · Zgłoś
Jak zwykle lekarz nie winny
Odpowiedz
9
@ Zawody dla nie winnych :
dnia 01.06.2019, 16:54 · Zgłoś
Sędzia, prokurator, lekarz, grabarz no i ten na zasiłku.
Odpowiedz
146
@ qwert
dnia 31.05.2019, 18:12 · Zgłoś
Dlaczego lekarz z zarzutami dalej kieruje oddziałem???
Odpowiedz
52
@ abc
dnia 31.05.2019, 18:28 · Zgłoś
Bo nie siedzi za kratami.
Odpowiedz
56
@ ksiądz Mateusz
dnia 31.05.2019, 18:42 · Zgłoś
Dopóki nie został skazany jest niewinny
Odpowiedz
186
@ jasmine
dnia 31.05.2019, 18:50 · Zgłoś
Myślę, że takie rzeczy zdarzają się nie tylko na tym oddziale. Każdy oddział należy dokładnie prześwietlić. Mianowicie na którą lekarze i ordynatorzy przychodzą na planowy dyżur, o której z niego schodzą. I czy są wtedy, kiedy oddział tego potrzebuje. W końcu my za to płacimy! Od was lekarze, od waszych trafnie postawionych diagnoz zależy ludzkie zdrowie i nierzadko ludzkie życie. W tym szpitalu już coraz częściej dochodzi do absurdalnych sytuacji - pacjent czekający na zabieg/operację umiera , pacjent wychodzący do domu zaraz po operacji również umiera... Dla Was to jest statystyka. Natomiast dla nas to jest Matka, Ojciec, Mąż, Żona, Siostra, Brat czy Dziecko. ! Dla nas to jest ktoś kogo kochamy i mamy nadzieję na to by spędzić z kimś życie jak najdłużej. A dla Was?
Odpowiedz
-17
@ Chir
dnia 31.05.2019, 20:09 · Zgłoś
a znasz lepszego?
Odpowiedz
8
@ Hmm zastanówmy sie
dnia 31.05.2019, 21:04 · Zgłoś
Błędy wynikają z źle działającego systemu. Głębokie niedobory kadrowe, ciągle oszczędzanie na sprzęcie, lekach sprawiają że pojawiają się błędy. To nie jest kwestia jednego lekarza, to kwestia całego systemu, do którego rząd nie chce dołożyć ani złotówki, bo to nie popularne i daje słabe wyniki przy urnach.
Odpowiedz
58
@ Staszek
dnia 31.05.2019, 21:49 · Zgłoś
Kiedy zostanie odwołany Panie Pawlus pana kolega od nocnych spacerów po walach? Odwołać człowieka z zarzutami prokuratora!!! Gdzie prawo i sprawiedliwość?
Odpowiedz
-22
@ Gosc
dnia 01.06.2019, 05:19 · Zgłoś
Wyobraź sobie przychodzi prokurator do ciebie i stawia zarzut ze jesteś pedofilem bo mu kazał Ziobro. Czy w związku z tym powinni cię wywalić z roboty czy zaczekać na wyrok sadu?
Odpowiedz
7
@ kaj
dnia 01.06.2019, 06:52 · Zgłoś
Bo jest powiązany z PiSem, wcześniej był posłem AWSu.
Odpowiedz
-3
@ Dla LEK????? E.B-S
dnia 01.06.2019, 07:29 · Zgłoś
[Komentarz nie na temat]
Odpowiedz
64
@ Pytanie
dnia 01.06.2019, 07:33 · Zgłoś
Ja się pytam dlaczego w jasielskim szpitalu większość ostatnich zgonów to zgony na Sepsę? Czyżby brak odpowiedniej ostrożności i higieny?
Odpowiedz
50
@ q
dnia 01.06.2019, 07:44 · Zgłoś
Jeżeli prokurator stawia kolejne zarzuty w dwóch sprawach, a osoba była już wcześniej karana prawomocnym wyrokiem,a ten pan był karany, to natychmiast powinien być odsunięty od pracy i pełnienia funkcji.
Odpowiedz
4
@ hahahah
dnia 02.06.2019, 13:15 · Zgłoś
no i Adrian ułaskawił niewinnego Kamińskiego?
Odpowiedz
10
@ bhp
dnia 02.06.2019, 16:16 · Zgłoś
Nie do końca jest to prawda.Jeśli ss poważne zarzuty prokuratorskie,powinien zstac zawieszony w czynnościach szefa.do chwili wyjaśnień.
Odpowiedz
9
@ cuski
dnia 03.06.2019, 03:54 · Zgłoś
A kiedy pan starosta odpowie na skarge rodziny ?
Skandal !
Oligarchia kolesi.. raczka raczke myje a staroscie niewygodnie udupic kolege.
Odpowiedz
6
@ raw
dnia 04.06.2019, 12:34 · Zgłoś
ręka ręke myje
Odpowiedz
0
@ Majsymilian
dnia 06.06.2019, 12:58 · Zgłoś
Jestem lekarzem, przychodzę do pracy 10 minut przed czasem a wy hidze 15, 30 a czasem i dłużej po czasie...
Odpowiedz
0
@ Mat
dnia 09.06.2019, 16:49 · Zgłoś
Może dlatego, że sepsa jest obarczona dużą śmiertelnością , bakterie są coraz bardziej zjadliwe a chorzy trafiają do szpitala a nie w inne miejsca. Wątpię jednak aby to była główna przyczyna zgonów w szpitalu, raczej jest nią zaostrzenie przewlekłej niewydolności krążenia ale o to należy zapytać Dyrektora
Odpowiedz
-1
@ Do majsymilian
dnia 10.06.2019, 19:48 · Zgłoś
Ty umiesz pisać konawale?? Jak tak to zinterpretuj słowo hidze??
Odpowiedz
0
@ Hh
dnia 28.12.2023, 07:42 · Zgłoś
Jak się ma brata w organach ścigania to tak jest
Odpowiedz
Dodaj komentarz
Piszesz jako:

Serwis Jaslo4u.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania i redagowania komentarzy niezwiązanych z tematem, zawierających wulgaryzmy, reklamy i obrażających osoby trzecie. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za treść komentarzy zgodnie z Polskim Prawem i normami obyczajowymi. Pełne zasady komentowania dostępne na stronie: Regulamin komentarzy

Wiesz coś ciekawego? Poinformuj nas o tym!
Wiesz coś, o czym my nie wiemy?
Chcesz podzielić się z nami informacjami?
Napisz do Redakcji lub wypełnij poniższy formularz.
Treść (wymagana):
Kontakt (opcjonalnie):
Kontakt z redakcją:

Mailowo: [email protected]
Telefonicznie: 508 772 657