Korzystając z portalu Jaslo4u.pl wyrażasz zgodę na użytkowanie mechanizmu plików cookie. Mechanizm ten ma na celu zapewnienie prawidłowego funkcjonowania portalu Jaslo4u.pl. Korzystając ze strony akceptujesz Politykę Prywatności portalu Jasło4u.pl

"Łowca fotoradarów" z TVN Turbo przyjrzał się działaniom jasielskiej Straży Miejskiej

154

„Radarowa” wojna wypowiedziana przez grupę młodych jaślan lokalnej Straży Miejskiej nabiera tempa. Kontrowersyjne działania instytucji, której zadaniem jest ochrona porządku publicznego w mieście zostały wzięte pod lupę przez Emila Raua i przedstawione w jednym z ostatnich odcinków programu „Emil, łowca fotoradarów”, emitowanego na antenie TVN Turbo.

Bohater programu, którego celem jest ukazywanie nadużyć funkcjonariuszy Straży Miejskiej w walce z piractwem drogowym i demaskowanie bezprawnie instalowanych przez nich fotoradarów zdecydował się odwiedzić Jasło po obejrzeniu dostępnych w sieci filmów – ich autorami są młodzi jaślanie, którzy od kilkunastu miesięcy utrudniają miejscowym strażnikom dokonywanie pomiarów prędkości pojazdów za pomocą urządzenia, ustawianego na chodnikach bądź parkingach. Czynią to na różne sposoby, zwykle poprzez zastawianie fotoradaru samochodem bądź własnym ciałem.

Podczas wizyty w naszym mieście Emil Rau przeprowadził osobiste śledztwo, w którym krok po kroku weryfikował prawdziwość jasielskich „radarowych” absurdów. W pierwszej kolejności udał się na parking przy ul. Mickiewicza – gdzie właściwie narodził się spór między lokalną Strażą Miejską a grupą dowodzoną przez Krystiana Skalskiego. Jeżeli strażnik miejski w tym miejscu (na parkingu, przyp. red.) ustawia sobie fotoradar skierowany na drogę, dowolny pieszy może sobie przechodzić koło tego fotoradaru i dowolny kierujący samochodem może zatrzymać swój samochód. To jest wszystko zgodne z prawem – twierdzi Emil Rau. Bohater programu TVN Turbo odniósł się również do inicjatywy młodych jaślan. Zaparkowanie samochodu zgodnie z przepisami Prawa o ruchu drogowym, czyli na parkingu, a że przypadkowo przed fotoradarem jest tylko i wyłącznie fantastycznym patentem wygenerowanych w głowach kilku dzielnych mieszkańców – chwali Krystiana Skalskiego i jego kolegów.

O szczegółach kontrowersyjnych działań Straży Miejskiej w Jaśle bohater programu telewizji TVN Turbo chciał porozmawiać z komendantem instytucji. W tym celu zapukał do drzwi jego gabinetu. Muszę pogratulować sukcesu. W 2012 roku milion złotych wpływu z fotoradarów... – zwrócił się do Ryszarda Masteja. Jakie są intencje pana rozmowy ze mną? – zapytał komendant. Żeby Straż Miejska przestała krzywdzić ludzi a pieniądze z mandatów wpływały tylko i wyłącznie do Skarbu Państwa a nie na konta Straży Miejskiej – odparł „łowca fotoradarów”. Jego rozmówca nie był jednak zainteresowany dyskusją. Proszę stąd wyjść – nakazał. Rau zdecydował się spełnić życzenie komendanta dopiero w momencie, gdy ten – sfrustrowany ciągłą obecnością mężczyzny i nieustannymi pytaniami z jego strony – poprosił o wsparcie swoich podwładnych. 

Po opuszczeniu siedziby Straży Miejskiej w Jaśle Emil Rau spotkał się z Krystianem Skalskim, Grzegorzem Przetacznikiem oraz Arturem Warchołem – członkami nieformalnej, wspomnianej już grupy przeciwstawiającej się kontrowersyjnym, „parkingowym” kontrolom prędkości. Jej lidera zapytał o owoce podejmowanych od kilkunastu miesięcy działań. Jeżeli chodzi o strażników miejskich zmieniło się niewiele. Dalej rozstawiają fotoradary. Zmieniło się za to podejście mieszkańców do sprawy. Teraz już rozumieją, że mogą ten fotoradar legalnie zasłonić (…) i mogą nie przyjmować tych mandatów, jak to robili wcześniej – odpowiada Krystian Skalski. Młody jaślanin podkreślił, iż walka jego grupy ze Strażą Miejską znalazła już swój finał przed obliczem wymiaru sprawiedliwości. – Całą zimę spędziliśmy w sądzie na sprawach o utrudnienie pracy Straży Miejskiej i użycie przemocy poprzez zastawianie fotoradarów samochodem. Każdy z nas miał inny wyrok nakazowy, jednak odwołaliśmy się od nich, wyszliśmy z tego obronną ręką i udowodniliśmy, że można stanąć przed fotoradarem jeżeli on stoi na chodniku.

Rozmówca Emila Raua zapewnia w programie, że on i jego znajomi na bieżąco monitorują „fotoradarowe” poczynania funkcjonariuszy jasielskiej Straży Miejskiej. Dostali dwa lata czasu na poprawę swojego zachowania, zmianę trybu pracy. Jeżeli nic się nie zmieni, jesienią będziemy chcieli zorganizować referendum i usunąć tę formację z miasta. Uważam, że jest nam zbędna, podobnie twierdzi wielu mieszkańców – mówi Krystian Skalski.

W programie poruszony został również temat radaru ustawianego przez jasielskich strażników miejskich przy ul. Krakowskiej oraz tego, który ukryty w tajemniczym starym polonezie czyha na amatorów szybkiej jazdy na terenie Kołaczyc. Polonez-atrapa to już pomysł tamtejszej Straży Miejskiej.

Jakub Hap

Reklama

Komentarze: 150

Dodaj komentarz Widok:
0
@ Paweł
dnia 14.03.2015, 08:24 · Zgłoś
Ostatnio jadąc przez Kołaczyce w stronę na Tarnów zobaczyłem w oddali czerwonego "strażackiego" transita z białym gmolem. Będąc ostrożnym stwierdziłem, że mu się przyjżę. Jak się okazało straż miejska z POLONEZA przesiadła się na czerwonego postrażackiego TRANSITA i stawia go dokładnie w tym samym miejscu.
Wg mnie tym to już się powinna policja zająć bo stawiają go przy wyjeździ utrudniając wyjeżdzającym obserwację drogi, a to wielkie auto.
Pozdrawiam.
Odpowiedz
0
@ normalna
dnia 25.09.2014, 11:49 · Zgłoś
Pan Emil to przykład złego człowieka robiącego przez przypadek pożyteczne rzeczy.

Niech każdy z komentujących zrobi rachunek sumienia i zastanowi się nad swoją postawą. Założę się że większości komentującym ludziom zdarza się od czasu do czasu wykonywac swoje zawodowe obowiązki niechlujnie i bezmyślnie. Oczywiście każdy tłumaczy siebie niską pensją, itd. Pytanie: czy inni przyjeli by takie tłumaczenia gdyby ktoś nagrał o was filmik i puścil go w sieci?

I zebu bylo jasne: Ja nie kwestionuję tego, że straż miejska działa czasami wbrew wszelkim zasadom, ale mam wrażenie że Pan Emil tak naprawdę robi te wszystkie filmiki, bo upokarzanie innych sprawia mu frajdę!
Normalny, zdrowy mentalnie człowiek nie spędza swojego życia na tropieniu najmniejszych wpadek innych ludzi.
Odpowiedz
0
@ mechanior
dnia 19.05.2014, 21:32 · Zgłoś
jak ktos chce ten film to odezwijcie sie na mechanior69@o2.pl mam go na swoim chomiku :)
Odpowiedz
-3
@ ................
dnia 12.05.2014, 08:21 · Zgłoś
szukałam tego odcinka w necie i nigdzie go nie ma ... zna ktoś może link?
Odpowiedz
-4
@ zwykły kierowca
dnia 11.05.2014, 21:10 · Zgłoś
uwaga: ci [...] ze straży miejskiej robią zwykły fotomontaż zdjęć i pokazują w sądzie jako dowód. popatrzcie gdzie przyklejają tablice rejestracyjne.
Odpowiedz
-5
@ pis
dnia 11.05.2014, 17:43 · Zgłoś
u nas w Kartuzach straż m. kontrolując kierowcę bo zatrzymał się na miejscu oznakowanym zakazem zatrzymywania SAMA PODJEŻDŻA OBOK tego delikwenta i blokuje jeszcze bardziej przejazd,tak że wtedy stoją nieprzepisowo obydwaj.
Odpowiedz
-5
@ Gienia
dnia 11.05.2014, 16:00 · Zgłoś
Witam a gdzie moge oglądnąć ten odcinek ??
POdajcie link ..
Dzięki
Odpowiedz
-8
@ lolo
dnia 11.05.2014, 11:19 · Zgłoś
SM pomylili swoje powołanie nie mandaty za prędkośc chodz nie chwalę jak [...]ek jeden z drugim jedzie do gamratu z Jasla i pięć razy pyta czy jest czysto bo chce jechać 120 km/h
niech zobaczą jak idzie pan lub [...] z psem i piesek uwali kloca na chodniku i właściciel psa ma to gdzieś tu mogą się popisać.Poza tym oni w mieście są zupełnie nie potrzebni
Odpowiedz
-5
@ abc chleba chce
dnia 11.05.2014, 10:46 · Zgłoś
gdzie można zobaczyć ten odcinek z Jasła bo na youtube jest już niedostępny?
Odpowiedz
4
@ irena
dnia 11.05.2014, 07:58 · Zgłoś
oj-glowa boli od tych komentarzy i jadu- STRAZ MIEJSKA JEST POTO ABY PILNOWALA PORZADKU-zamiast sie cieszyc ze lapia zidiocialych kierowcow to wieszacie na nich psy-wyjedzcie na zachod to zobaczycie i zamkniecie te jadaczki- ...a teraz mozecie po mnie pojechac bo tylko to wam dobrze wychodzi-UJADANIE
Odpowiedz
5
@ buli
dnia 11.05.2014, 12:41 · Zgłoś
Tak masz rację popieram im wszystko szkodzi chcą w mieście i w państwie samowolkę ale to widać kto pisze jedni i ci sami których jest 20 i to młodych którzy tak piszą a mała część to z poza miasta co mogą tyle zrobić co sobie tylkoooo popisać.
Odpowiedz
7
@ olv
dnia 10.05.2014, 23:16 · Zgłoś
To dziwne Mastej ma zarzuty o mobbing i spokojnie sobie pracuje, nie długo sprawa zostanie upubliczniona w mediach bo burmistrz się nie kwapi z wyciągnięciem konsekwencji.
Odpowiedz
1
@ remo
dnia 10.05.2014, 09:43 · Zgłoś
Fotoradar to jest maszyna do "robienia pieniędzy", no bo któż podskoczy straży miejskiej. Skrzynka ustawiana na odcinkach gdzie celowo zaniżono dozwoloną prędkość, przed wzniesieniem, gdzie każdy się rozpędza... Jednak znaleźli się odważni i ja ich popieram, od kontroli ruchu jest drogówka. Stanowcze NIE Śmietnikowi!
Odpowiedz
3
@ .,.
dnia 10.05.2014, 14:24 · Zgłoś
a to straż obniżyła tam dozwoloną prędkość?
Odpowiedz
3
@ jag
dnia 09.05.2014, 22:15 · Zgłoś
Nie wiem kiedy, ale wiem, że za niedługo całą tą Polskę [...] jasny trafi bo jak się na to wszystko patrzy , na te bezczelne układy świń ,które siedzą przy korytach i całe to [...] ,złodziejstwo... Gdzie się człowiek nie ruszy czy to sprzedawca w sklepie czy dostawca pizzy, każdy kradnie, wyłudza i oszukuje... KARTA NIE [...] -ODWRÓCI SIĘ W NIEOCZEKIWANYM MOMENCIE. NIE MA BOGÓW NA ZIEMI !!!
Odpowiedz
0
@ .,.
dnia 10.05.2014, 14:29 · Zgłoś
[...] jasny trafi nie tylko za to ale też za tą zawiść i żółć jaka wylewa sie z ust niektorzych piszących. Za to jak siebie nawzajem niektorzy w łyżce wody by utopili.. a tak... bo ktoś komuś każe przestrzegać przepisów które ktos kiedyś wymyslił...a "odwazni" chłopaczki sie buntują i udają Janosików. Tylko szkoda że nie udezają tych na górze, tylko tych ktorzy tylko wypełniaja swoje obowiązki.

Takie coś nie dotyczy tylko straży, ale tak samo "miło" patrzy sie na urzedników czy innych podobnych...
Odpowiedz
6
@ malren
dnia 09.05.2014, 17:22 · Zgłoś
Radary są potrzebne ale w sensownych miejscach,gdzie kierowcy nadużywają predkosci.Na pewno przydałby się na ulicy 17-stycznia-tam to dopiero maja pole do popisu głównie tirowcy i kierowcy zamiejscowi,którzy widząc piękną prostą gnają nie zwracając uwagi że to jednak teren miasta i dużo wyjazdów z posesji i ulic bocznych
Odpowiedz
16
@ zbulwersowana:(
dnia 09.05.2014, 14:29 · Zgłoś
Komendant SM wyjątkowo nieprzyjemny gość w każdym calu!
Odpowiedz
-2
@ doświadczona przez SM
dnia 09.05.2014, 14:28 · Zgłoś
to się nazywa dopinanie budżetu przy pomocy mandatów...coś o tym wiem!!!
Odpowiedz
-4
@ Goooood
dnia 09.05.2014, 14:15 · Zgłoś
zapewniam że jest to możliwe ha ha ha
Odpowiedz
0
@ aaa
dnia 09.05.2014, 12:35 · Zgłoś
4
@ ha ha ha
dnia 09.05.2014, 12:28 · Zgłoś
ha ha bo myślisz że to takie proste... trzeba znać najpierw ustawę na której bazuje Policja żeby wiedzieć że podlega MSW a nie że miasto se zapłaci i będzie mieć! Najlepiej likwidować wszystko co niewygodne, a później żadnych mądrych pomysłów co dalej...
Odpowiedz
-3
@ Goooood
dnia 09.05.2014, 11:12 · Zgłoś
Pada pytanie likwidacja SM i co dalej ... to proste miasto dopłaca Policji pewną kwotę i ma dodatkowy patrol na mieście ... sprawny , skuteczny i nie budzący wątpliwości mieszkańców w działaniu
Odpowiedz
-1
@ taki sobie
dnia 10.05.2014, 09:26 · Zgłoś
O ile będzie to patrol pieszy, pilnujący porządku, w odpowiednich miejscach na terenie miasta.
Odpowiedz
-1
@ obserwator333
dnia 09.05.2014, 08:37 · Zgłoś
Wniosek jest jeden. Nie noście sweterków bo was jeszcze za strażnika miejskiego wezmą...
Odpowiedz
-1
@ maggi
dnia 08.05.2014, 23:08 · Zgłoś
ojjjjjjjj ale krzywda jak zlikwidują straż miejska to gdzie chlopaki pojdą do pracy? jestem pewna , ze o ile dojdzie do referendum to go sfałszują bo kto by uciął głowę kurze która znosi złote jajka
Odpowiedz
-3
@ ...
dnia 09.05.2014, 10:15 · Zgłoś
tak znosi złote jaja na głupocie Waszej, czyli tych co nie znaja przepisów i potem labiedzą bo niedobra SM dała im mandat :P

Mi tam rybka czy straż bedzie czy nie.. ale co ci przeszkadza że ludzie pracują? Pracujesz, daj pracowac innym.
Odpowiedz
4
@ nicolas
dnia 08.05.2014, 22:20 · Zgłoś
tak jest Glomar i Maksio,właśnie. jak nie pasuje to na Słowacje tam szaleć ,szybko wyleczą...
Odpowiedz
8
@ MAKSIO
dnia 08.05.2014, 22:02 · Zgłoś
Glomar masz rację - ja też często przebywam na Słowacji dlatego w pełni popieram Twoje spostrzeżenia - tam jadący Słowak czy Czech doskonale zdaje sobie sprawę, że jeżeli przekroczy dozwoloną prędkość to w przypadku kontroli nawet na myśl mu nie przychodzi, że może uniknąć tz POKUTY a POKUTA jest dosyć znaczna. Zarówno Czesi jak i Słowacy zdyscyplinowani zostali przez wysokie kary nakładane w przypadku przewinienia - dotyczy to nie tylko przekroczeń w ruchu drogowym ale również w utrzymaniu czystości miast i ulic. Tam ciężko znaleźć tz [...] na ulicy bo za wyrzucenie [...] na ulicę POKUTA, że HEJ. A WIĘC PRZESTRZEGAJMY PRZEPISÓW A NIE BĘDZIEMY ROŚCIĆ PRETENSJI DO NIKOGO.
Odpowiedz
-2
@ hm
dnia 09.05.2014, 09:46 · Zgłoś
właśnie ty tylko przebywasz a ja prowadzę ciężki skład po ich drogach i innych państwach też nie tylko dzikich jak co niektórzy nazywają i powiem tobie że chociaż przewiniłem 2 razy to otrzymałem od policmajstrów upomnienie (zaznaczam iż nic nie dawałem do kieszonki) a u nas za takie samo lub podobne otrzymałem polską pokutę+punkty. Od dawna czy to przez policję czy to przez dzikie służby miejsko-[...] w takich [...] jak jasło i inne, kierowca gdy popełni nawet minimalne przekroczenie za które nawet za czasów tzw komuny [...] dał ci upomnienie to teraz odczuwasz że jesteś przestępcą który popełnił bardzo ciężkie przestępstwo. Policjant, czy też pseudo straznik u nas są tylko do karania łatania kasy państwowej. Powinienem co niektórym napisać W[...] BYŁEŚ[...] WIDZIAŁEŚ I MAŁO PRZEŻYŁEŚ miłego dnia bajkopisaże NARKA
Odpowiedz
-1
@ Tarzan-zan
dnia 10.05.2014, 12:05 · Zgłoś
Aaaa to ty kierowcą tira jesteś...To współczuję...,. trzeba było do szkoły chodzić to byś miał normalną pracę i spał 7 dni w tygodniu w domu, a nie jak [...] w tirowej budzie...
Odpowiedz
2
@ hm
dnia 10.05.2014, 15:05 · Zgłoś
robię to co lubię a wykształcenie mam może nawet wyższe niż ty, TIRami [...] nie jeżdżą [...] i [...] po 3 klasach podstawówki jak ty sądzisz, tylko też ludzie dobrze wykształceni ja nie oceniam ludzi według zawodu pracy jaką wykonyją, a ty widzę że tak, tak więc dopisz sobie resztę jak jesteś taki kumaty na jakiego tobie się widzi że jesteś to dobierzesz sobie słowa pasujące do twej inteligentnej wykształconej osoby NARKA
Odpowiedz
1
@ jj
dnia 08.05.2014, 21:33 · Zgłoś
do "tiki" sam jesteś wielką porażką
Odpowiedz
7
@ Glomar
dnia 08.05.2014, 20:05 · Zgłoś
A ja uważam, że skoro są (Straż Miejska) tzn że po coś. Na Słowacji wjedziesz w wieś i każdy zwalnia do 50. Nie 55, tylko dokładnie 50 czy nawet mniej. Jak go stać - jedzie szybciej. A że dużo radarów u nas? Przynajmniej raz w miesiącu jadę do Popradu,Bratysławy. Na odcinku Barwinek - Presov było 10 kontroli radarowej, czyli średnio co 10 km stali i łapali, jakoś nikt tam nie płacze tylko jeździ przepisowo :)
Odpowiedz
4
@ Do glomar
dnia 08.05.2014, 22:34 · Zgłoś
Ty akurat wiesz najwiecej czy na Słowacji płaczą czy tez nie. Jeszcze napisz tutaj, ze slowackie przepisy dot. Wyposażenia samochodu i zachowanie tamtejszej policji/[...] jest normalne to sie przewroce leżąc.
Jazda przez Słowację to jeszcze większy hardcore niż czytanie twoich [...] postów.
Odpowiedz
1
@ lolo
dnia 10.05.2014, 10:49 · Zgłoś
Tak masz rację popieram trzeba jeździć przepisowo panowie i panie i będzie ok tak powinno wyglądać to wszystko. Przepisy są na to aby je przestrzegać a kto je łamie to ktoś musi je egzekwować ludzie jak nie rozumiecie to się wrócić do szkoły. Skoro płacisz to czyja wina straży policji czy twoja kierowco???
Odpowiedz
2
@ EWa
dnia 08.05.2014, 19:07 · Zgłoś
Już dawno powinno się zająć tzw. Strażą Miejską czym oni się zajmują w niczym nie pomagają mieszkańcom a z tym radarem to skandal POZWALNIAĆ PANÓW I PANIE !!!
Odpowiedz
3
@ aaa
dnia 08.05.2014, 18:36 · Zgłoś
-4
@ ...
dnia 08.05.2014, 18:26 · Zgłoś
To co ten Pan Emil pokazał w swoim reportazyku to zwykłe ble ble ble... Program nastawiony jest na jedno, czyli osmieszenie i wiecej nic więc rzetelności czy też choc trochę stanu rzeczywistego trudno sie dopartywac.
Tez sie macie czym podniecac.

Tez jestem za likwidacja SM, dodatkowo prosze zlikwidowac urzedy, policje, szkoły, budowlanców, sklepikarzy... a co!!! Zamknijmy wszystko :)
Odpowiedz
-1
@ m
dnia 08.05.2014, 18:14 · Zgłoś
w dniu dzisiejszym Straż Miejska ustawiła fotoradar w Wolicy pod słupem wysokiego napięcia, praktycznie 0,5 m od metalowego ogrodzenia, a sami zaparkowali samochód na częściowo na wjeździe do posesji prywatnej, a częściowo na pasie zieleni. i gdzieś mają to , że łamią prawo, czyli wszyscy co dzisiaj zostali sfotografowani w Wolicy powinni mieć gdzieś [...].
Odpowiedz
8
@ yorker
dnia 08.05.2014, 21:37 · Zgłoś
Gdzieś moga mieć tylko krewni i znajomi królika, bowiem tylko oni dostapią zaszczytu upomnienia.
Reszta grzecznie zapłaci mandaty!
Odpowiedz
7
@ keller
dnia 08.05.2014, 22:42 · Zgłoś
Krzysiek, na własnym terenie sąsiadów łapać !! oj nie fajnie sołtysie.
Odpowiedz
-6
@ PŁACZ i ROZPACZ
dnia 08.05.2014, 16:13 · Zgłoś
Ktoś usunął mój komentarz.. widzę, że prawda w oczy kole... ale napiszę jeszcze raz "wyzywacie strażników od [...] i [...] a cały Pan Skalski i jego ekipa ledwo szkoły jakieś pokończyli... a teraz zachciało im się kariery w mediach ha ha! O ZGROZO!"
Odpowiedz
3
@ jacie
dnia 08.05.2014, 16:39 · Zgłoś
I co z tego, że "jakieś szkoły" pokończyli? Skończyli to co chcieli. Nie każdy musi mieć magistra żeby w życiu sobie poradzić.
Odpowiedz
11
@ Krystian Skalski
dnia 08.05.2014, 16:48 · Zgłoś
Wiec powiem Ci tak...
Ja osobiście mam średnie z matura, a reszta moich kolegów ma podobne wykształcenie lub wyższe. Uważam, że nie jest najważniejsze jaki mamy papier, ale to co potrafiliśmy zrobić. Jako pierwsi powiedzieliśmy, że nie podoba nam się to co się dzieje w tym mieście i zrobiliśmy to osobiście. Jeżeli Ty posiadasz wyższe wykształcenie to gratuluję, ale granie odważnego przez internet to chyba wszystko na co Cię stać, bo jakoś osobiście nie potrafisz powiedzieć mi w twarz, że coś Ci się nie podoba w moim wykształceniu.
Pozdrawiam i powodzenia w dalszej nauce oraz miłego komentowania ;)
Odpowiedz
0
@ jankja
dnia 08.05.2014, 17:35 · Zgłoś
brawo! popieram młodych bo są ok.
Odpowiedz
3
@ daro
dnia 08.05.2014, 18:07 · Zgłoś
Spytam wprost i mogę prosto w twarz - dlaczego łżesz przed kamerami i manipulujesz nagraniami. :(
I jeszcze jedno na odcinku ul. Mickiewicza od Kaczorowy (prawa strona) NIE MA PARKINGU. :P
Odpowiedz
-2
@ yorker
dnia 08.05.2014, 21:33 · Zgłoś
Czym więc jest ten pas asfaltu, po prawej od jezdni ul. Mickiewicza, gdzie zwykły parkować samochody osób tłumnie odwiedzających cmentarz?
Czyżby wszyscy parkowali wbrew przepisom?!
Gdzie więc nasza dzielna Staż? Gdzie Policja, czemu mandatów nie wlepiają?
Odpowiedz
4
@ .
dnia 08.05.2014, 21:34 · Zgłoś
Co to znaczy wykształcenie "podobne", podobne, to nie koniecznie znaczy że takie samo.
Odpowiedz
-3
@ xyz
dnia 08.05.2014, 22:00 · Zgłoś
A co robią samochody na tym pasie w piątek??? jakoś POLICJA widzi i nie reaguje...

Jak nie parking to co to jest???

Zapytajmy STAROSTY bo to droga powiatowa jest.
Odpowiedz
-2
@ Paweł
dnia 08.05.2014, 15:31 · Zgłoś
gdzie można oglądnąć ten odcinek z Emilem jak jest w Jaśle? może ktoś wkleił by link?
Odpowiedz
1
@ Tarzan-zan
dnia 10.05.2014, 12:01 · Zgłoś
wejdź ja jutube :P - znajdź "emil łowca fotoradarów odcinek 9"
Odpowiedz
0
@ bhp
dnia 08.05.2014, 13:19 · Zgłoś
pop[rawna pisownia gospodarz
Odpowiedz
5
@ kenek
dnia 08.05.2014, 13:08 · Zgłoś
Jak czyta się te wpisy to widzę dwa poglądy:
1. - zlikwidować SM - ale brak pomysłu lub świadomości co dalej.
2. - SM jest niezbędna, a kto z nimi (NAMI) walczy ten przestępca, palacz trawki lub wróg systemu.
Prawda (przynajmniej według mnie) jest taka, że jak zlikwidujemy SM to za parę miesięcy miasto wypożyczy za dobrą kasę "[...]" Policji lub wymyśli inną opcję aby z naszej kieszeni kasę wyciągnąć. Dla mnie SM to najmniejszy problem, dużo większy problem mamy z alokacją kasy z fotoradarów. Chcesz mieć czystą SM to wprowadźmy zasadę (ustawę), że kasa z foto-pstryczków idzie na remonty dróg i na nic innego. A tak to SM jest narzędziem w rękach władzy do łatania dziur w budżecie po zatrudnianiu swoich na stanowiskach. Jak robi to dobrze to jeszcze komendant ma premie i podwładni i robi się UKŁAD w którym nie liczy się porządek tylko kasa.

A zupełnie inna bajka, to zachowanie SM. Wielki foch bo ktoś mi zaparkował samochód jak ja chce sobie siedzieć i zarabiać. Niestety ale mi w pracy też nie zawsze różami drogi wysypują. To Państwo wprowadza jakieś ograniczenia, to jest konkurencja na rynku, to ludzie chcą więcej zarabiać - maturalna kolej rzeczy, ale to trafia do ludzi w miarę obytych i rozsądnych. Władza w naszym kraju (a mieście to już szczególnie) uderza do głów jak stary doby napój winny z naszego rodzimego Pektowinu.
Odpowiedz
4
@ bhp
dnia 08.05.2014, 13:06 · Zgłoś
Jest takie życiowe powiedzenie "pokaż mi gdzie mieszkasz ,a ja Cie ocenię jakim jesteś gospodażem" Tego rodzaju spostrzeżenia i uwagi należy kierować do zarządzających miastem i jego dworu.Rzecz dotyczy jakości wykonania chodników z kostki brukowej oraz położonych nawierzchni asfaltowych na jezdniach.Bylejakość wykon ania uwidacznia się w okresach deszczów.W powstałych wyłomach tworzą się zastoiska wodne.Dotyczy to wiele ciągów pieszych.Zarówno w UM,jak i Starostwie są utworzone komórki urbanistyczne,architektoniczne,w których zatrudnia się wielu fachowców mających po kilka uprawnień i co z tego.Zleca się wykonawstwo firmie "krzok",nie sprawdza się wogóle stopnia zagęszczenia podbudowy,nikt nie zagląda co wbudowano.I nikt nie egzekwuje rękojmii.Najbardziej żałosnym przykładem ośmieszającym P.Czerneckiego jest wczorajsze ułożenie nawierzchni asfaltowej na ul.Ducala.Tuż przy oknie Biura Projektów ,w którym był zatrudniony po obu stronach ogromne zastoiska wodne.Może Panowie odpowiedzialni za miasto o powiat zaczną wydawać nasze pieniądze we właściwy sposób.
Odpowiedz
3
@ kunszt
dnia 08.05.2014, 12:50 · Zgłoś
niech beda patrole po miescie w nocy i świeta, to bedzie korzysc dla mieszkańców, bedzie bezpieczniej, wszyscy bedą zadowoleni, a radarem sie nie bawic
Odpowiedz
8
@ staroł tisze
dnia 08.05.2014, 12:41 · Zgłoś
koledzy internauci, mi sie wydaje , ze straz nie jest taka zła, ale nie powinna bawic sie fotoradarem, maja inne zadania i niech je wykonuja, wtedy ludzie nie beda sie bulwersowac, sa takie jednostki SM ja np Rzeszów i nie maja fotoradaru i żyja, wkonuja zadania wynikajace z ustawy o SM jest ich kilka , a nie przede wszystkim kontrola predkosci. Niby to jest tak ze te decyzje o zakupie fotoradaru podejmuje rada miasta, ale to tak zeby sie bylo tlumaczyc ze to nie nasza decyzja jak sie tlumaczy komendant, a naprawde to uzgodnione jest razem z komendantem i burmistrzem i nastawione na wpływy. Zlikwidowac fotoradar, ludzie beda zadowoleni, a straznicy niech sie zajmuja innymi rzeczami wynikajacymi z ustawy.
Odpowiedz
2
@ jaslak75
dnia 08.05.2014, 12:07 · Zgłoś
Kilkakrotnie zdarzyło mi się dostać pisemko od SM z Jasła, oczywiście w terenie gdzie jest ograniczenie do 40km/h bo gdzieżby indziej chłopoki ze straży stawiali swojąmaszynkę do zarabiania. Zostałem piratem dorgowym bo zmierzono mi 54 km/h. Oczywiscie nie muszę dodawać że było to na obrzezach miasta, na dlugiej prostej. Mam wielu znajomych z Rzeszowa, Debicy i te milo SM z Jasła nie wspominają.
Tak wiec jak tylko dojdzie do referendum, ja mi moja rodzina oczywiscie pojdziemy glosowac za zlikwidowaniem tej niepotrzebnej formacji.
Odpowiedz
-6
@ kierowca
dnia 08.05.2014, 11:41 · Zgłoś
Czy nie widzicie, że ten cały "dziennikarz" Emil to [...] [...] . Fakt, że SM robi sobie jaja, ale takiego "dziennikarstwa" bym nie ścierpiał. Pewnie temu łowcy oberwało by się [...] nie raz i aż się dziwie stoickiemu spokojowi strażników. Ten "dziennikarz (Boże, kto temu dał legitymacje dziennikarską- jaka TV, tacy dziennikarze) głupoty gada. Przecież pieniądze nie wpływają na konto SM tylko na konto miasta. A ta "grupa młodych jaślan" - pewnie koncepcji zabrakło, co robić z wolnym czasem na bezrobociu.
Jezdzic zgodnie z przepisami - będzie mniej tragedii a SM obejdzie się smakiem.
Odpowiedz
2
@ jasko
dnia 10.05.2014, 10:51 · Zgłoś
CIekaw jestem czy ty tak jeżdzisz zgodnie z przepisami.Ja jeżdzę z głową i [...]... mam przepisy.
Odpowiedz
-1
@ Tarzan-zan
dnia 10.05.2014, 11:57 · Zgłoś
Legitymację dostał na potrzeby realizacji programu, na tzw "odczepne", sam mówił w pierwszym odcinku że jest właścicielem kilku "TIRÓW" - [...] - i dostawał zdjęcia tych tirów z fotoradarów SM i dlatego zaczął "wojnę" - czyli czytając między wierszami - kierowcy musieli jeździć szybko a on wziął na siebie sprawę anulowania tych mandatów... To nie ważne że ci jechali tirami po 85 w zabudowanym, ważne że radar był ustawiony o 2 stopnie pod innym kątem więc wg Pana Rau'a wykroczenia "nie było"... Ciekawe tylko czy gdyby pod tego pędzącego tira wpadł pieszy pod nieco innym kątem to by przeżył...
No i chyba w 7mym odcinku - rozmawia przez telefon bez zestawu HF - trzymając telefon w dłoni i prowadzi samochód... Jeśli kontroluje innych i walczy o przestrzeganie przepisów - niech zacznie od siebie...
Odpowiedz
4
@ st
dnia 08.05.2014, 11:37 · Zgłoś
trzeba koniecznie doprowadzic do referendum w sprawie niepotrzebnej SM ...to jedno z miejsc gdzie zatrudniani sa szwagrowie czy wujki...elyt z budynkow przy rynku ..szczegolnie z UM...niepotrzebne wydatki dla ludzi ktorzy nie maja oodpowiednich predyspozycji a celem jest jedynie ratowanie budzetu miasta..czekam na sygnały w sprawie zlikwidowania sm i chetnie pomoge...
Odpowiedz
6
@ mamamia
dnia 08.05.2014, 11:34 · Zgłoś
Ojej... jacy wy wszyscy jestescie biedni... musicie przestrzegac przepisów, nie mozecie jechac po 200/h, zapic i zacpac sie na ulicy itp. bo sa sluzby co sie do tego przywalą... co za pech i co to za zycie... najlepiej isc sie powiesic ! haha... i kto tu jest cwierć inteligentem!
Odpowiedz
2
@ Tarzan-zan
dnia 10.05.2014, 11:53 · Zgłoś
ty !!!
Odpowiedz
5
@ PŁACZ i ROZPACZ
dnia 08.05.2014, 11:25 · Zgłoś
Powiem tak... wyzywacie strażników od [...] i [...]... a popatrzmy najpierw na panów Skalskich i całą resztę... ledwo szkoły pokończyli jakiekolwiek... a teraz zachciało się kariery w mediach ha ha! O ZGROZO!!!
Odpowiedz
9
@ jasiu
dnia 08.05.2014, 09:35 · Zgłoś
Kiedy referendum w sprawie likwidacji straży miejskiej,tak pytam?
Odpowiedz
4
@ lolo
dnia 11.05.2014, 18:46 · Zgłoś
powinno byc na jesieni przy okazji wyborow
Odpowiedz
-17
@ tiki
dnia 08.05.2014, 09:32 · Zgłoś
Ten Emil to jedna wielka porażka
Odpowiedz
2
@ DonKiszon
dnia 08.05.2014, 10:57 · Zgłoś
a ty co, ze straży miejskiej że go tak nie lubisz? hahah, a moze jesteś "strażnikiem" z poloneza? weź wyjdź człowieku.
Odpowiedz
35
@ NoPiS
dnia 08.05.2014, 09:21 · Zgłoś
przecież to nikt inny jak Czerencki w budżecie "zaplanował" 1 100 000 "dochodu" z mandatów a SM ma ten "plan" wykonać.
Pamiętajcie o tym przy wyborach...
Odpowiedz
-2
@ daro
dnia 08.05.2014, 17:53 · Zgłoś
Głupoty fotoradar dała Kurowska i zwrocil sie po trzech miechach ale nie wiem ile zaplanowała do budzetu
Odpowiedz
-4
@ niewyborca
dnia 08.05.2014, 18:48 · Zgłoś
ale NoPiS napisał ile zaplanował Czernecki. Czytaj ze zrozumieniem...
Odpowiedz
35
@ Z
dnia 08.05.2014, 08:59 · Zgłoś
Burmistrz Czernecki. Oto jest osoba odpowiedzialna za łupienie jaślan na drogach. Nawet ten ograniczony komendant działa tak jak mu burmistrz zagra.
Sami strażnicy wykonują tylko polecenia i moim zdaniem nie są upierdliwi.
Odpowiedz
37
@ UniFi
dnia 08.05.2014, 08:03 · Zgłoś
Bardziej od "łowcy fotoradarów" przydałby się "łowca urzędów skarbowych"
Odpowiedz
15
@ wiosna
dnia 08.05.2014, 07:53 · Zgłoś
jestem za referendum, uważam , ze straz miejska to zbędny element i koszt dla nas.
Odpowiedz
5
@ qq
dnia 08.05.2014, 07:46 · Zgłoś
Dawniej ORMO więcej robiło pożytku niż ta cała "straż" miejska.
Odpowiedz
16
@ ...
dnia 08.05.2014, 01:00 · Zgłoś
Mam inne pytanie...
Liczba komentarzy aktualnie to 45, a wyświetla tylko 42.
Niech mi ktoś powie, gdzie są trzy bardzo dobre komentarze???
Wiemy kto jest sponsorem tego serwisu, ale cenzura to już przesada.
Zauważył to ktoś z was, że niektóre komentarze znikają?
Odpowiedz
-2
@ daro
dnia 08.05.2014, 17:51 · Zgłoś
zauważył ... :(
Odpowiedz
-17
@ hhj
dnia 07.05.2014, 23:55 · Zgłoś
A kulturalne bylo bez pytania wejscie do gabinetu oj kulturalne.tez bym goscia wyrzucil .
Odpowiedz
3
@ Tarzan-zan
dnia 09.05.2014, 22:20 · Zgłoś
??? To jest urząd PAŃSTOWY... Każdy interesant, czy - w oczach "komendanta" PETENT ma prawo tam wejść i przedstawić swój problem, a komendant ma OBOWIĄZEK go wysłuchać bo za to bierze NASZE pieniądze i ma NAM służyć... Wyrzucić to on może kogoś ze swojego prywatnego mieszkania, a tam przychodzi do pracy żeby SŁUŻYĆ obywatelom... a nie ich wyrzucać... Wielki zapracowany się znalazł... Dobrze że miał jakieś papiery pod ręką to mógł udawać że je przekłada z jednej kupy na drugą i "pracuje"... Pewnie segregował zdjęcia z fotoradaru...
Odpowiedz
0
@ asa
dnia 07.05.2014, 23:32 · Zgłoś
Referendum powinno byc , niech kazdy zaglosuje . Zobaczymy jaka czesc mieszkancow jest za zlikwidowaniem .
Odpowiedz
39
@ SLD
dnia 07.05.2014, 22:15 · Zgłoś
Ludzie czy wyście zapomnieli kto kupił ten fotoradar 5 czy 6 lat temu? To ja wam przypomnę, Marysia Kurowska z tymi pisiurami na czele i chwaliła się tym że po 2 miesiącach się zwrócił. Różnica polega na tym że Marysia bardziej liberalnie podchodziła do tego tematu. dla przykładu powiem że sam przekroczyłem prędkość o 15 km/na godz. i dostałem upomnienie, pan Mastej za jej kadencji ukrywał się jak szczur na L4. Po powrocie czerwonego powrócił jako niezniszczalny i wypowiada się bezczelnie na jaslo4u że za drobne wykroczenia będzie upominał. To podam przykład. W zeszłym roku zrobili mi zdjęcie koło Astry w Krajowicach dokładnie 52km/godz przy 40 pojechałem z tym zdjęciem do samego Komendanta. Odpowiedż była krótka, pan masz dochód to 50 zł pan musisz zapłacić. Mówię Komendantowi że właśnie w tym momencie zabrał mi dodatek rodzinny na jedno dziecko a on na to że jak chcę to punkty zapiszemy na żonę, ja na to że punktów możesz pan pisać nawet 10 bo mi na tym nie zależy. Finał taki że 50 zł musiałem zapłacić. Pan Mastej dla mnie to jest ostatnia [...] w Jaśle która pozbawia dzieci zasiłku rodzinnego.
Odpowiedz
-2
@ obserwator
dnia 07.05.2014, 23:21 · Zgłoś
Ludzie zastanówcie się po pierwsze, co piszecie wy obywatele wielcy patrioci ludzie to co czytam dopatruję się jednego wam wszystko przeszkadza policji nie straży nie fotoradarów nie więc co samowolka ludzie to nie w naszym kraju. Jeżeli społeczeństwo zacznie stosować się do postawionych im norm prawnych wtedy możemy rozmawiać co jest nam potrzebne a co nie, ale nam do tego jeszcze daleko bo to wielka [...]. A więc trzeba karać karać popieram i wychowywać to ostrymi przepisami.
Odpowiedz
10
@ caro
dnia 08.05.2014, 09:16 · Zgłoś
Spróbuj w Szwecji przekroczyć 2-3 km/godz a zobaczysz ile dostaniesz.
Odpowiedz
9
@ Ktosia
dnia 08.05.2014, 09:51 · Zgłoś
Jakby w Jaśle czy ogólnie w Pl były takie warunki życia, jak w Szwecji, to ja mogę nawet zgodnie z przepisami jeździć:/
Odpowiedz
-13
@ Kubicki
dnia 08.05.2014, 11:45 · Zgłoś
Należy sprzedać samochód. Koszty remontów i paliwa (nawet z Ukrainy) sa większe miesięcznie niż 50 zł, albo pilnować szybkościomierza i po problemie.
Odpowiedz
0
@ qwerty
dnia 07.05.2014, 22:03 · Zgłoś
werh to że ze wsi to nie gorszy a mozna by powiedzieć że nawet lepszy
Odpowiedz
-3
@ Goooood
dnia 07.05.2014, 22:03 · Zgłoś
Nie ma na co czekać ... ruszamy z referendum. Ta formacja niczemu dobremu nie służy ... psie kupy dalej zalegają po całym mieście ... nie spełniają oczekiwań mieszkańców a miasto to MY
Odpowiedz
31
@ obywatel
dnia 07.05.2014, 21:24 · Zgłoś
Tak sobie czasem myślę czy aby atakuje się właściwe osoby... Wiadomo że przełożonymi strażników są możnowładcy lokalni czyli burmistrzowie i radni, którzy uchwalają budżet , w którym zakładają wpływy z fotoradarów. Myślę że Ci strażnicy mają swoje rodziny, które mają na utrzymaniu i liczy się dla nich praca, z której mogą żyć w tym durnym kraju. Reasumując... mają postawić się przełożonym i powiedzieć że nie będą obsługiwać fotoradaru bo to zwykłe złodziejstwo??? Prawda jest taka że te pieniądze służą na łatanie dziur budżetowych chyba że się mylę, to może mnie ktoś poprawi... Jedynie do czego można się przyczepić odnośnie strażników to to iż zapominają że nie są wykwalifikowanymi służbami tylko ludźmi z łapanki i traktują nas PODATNIKÓW jako ludzi gorszej kategorii
Odpowiedz
23
@ xyz
dnia 07.05.2014, 21:43 · Zgłoś
po I.
Strażnik SM w czasie pracy zmienia swą osobowość - znam kilku prywatnie, a miałem styczność z nimi podczas kontroli fotoradarem - inne osoby.

po II.
Nikt nie ma pretensji do funkcjonariuszy na najniższym szczeblu.
Ale jak przełożony wydaje polecenie że mało urobili, albo nie zrobili limitu - to już jasne kto jest winny łupieniu kierowców.

po III.
Komendant nie ma zielonego pojęcia o funkcjonowaniu Jasielskiej SM, ma prawą rączkę (zainteresowani wiedzą kogo mam na myśli).

Zbłaźnili się na oczach całej POLSKI i pokazali swe oblicze - "JAKI PAN TAKI KRAM"
Odpowiedz
-13
@ lulu
dnia 08.05.2014, 00:04 · Zgłoś
Coś tu bredzisz przecież każdy człowiek ma prawą rączkę i lewą rączkę i przecież dwie nogi nawet.
Odpowiedz
-6
@ jam jest
dnia 08.05.2014, 07:09 · Zgłoś
tu nie chodzi o to żeby się przeciwstawiali przełożonym... ani o to że łupią kierowców fotoradarem ale jeśli już muszą go wystawić niech go oznaczą i ustawią w prawidłowy sposób
Odpowiedz
-9
@ sos
dnia 08.05.2014, 08:54 · Zgłoś
Tylko czasem obie lewe
Odpowiedz
60
@ yor
dnia 07.05.2014, 21:01 · Zgłoś
Mastej Ryszard Piotr Jasło, złożył następujące oświadczenie: pracowałem i pełniłem służbę w organach bezpieczeństwa państwa w rozumieniu ustawy z dnia ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (Dz. U z 2007 r. Nr 63, poz. 425, z późn. zm.)

Źródło: pkw.gov.pl

SB, UB, [...], czy to była inna formacja? W każdym razie na filmie widać doskonale jak ten szanowny komendant traktuje ludzi... powinni go odwołać natychmiast! Kompromituje siebie i miasto Jasło w całej Polsce!

Bohaterowie reportażu, szacun za Waszą walkę, szacun za upór i konsekwencje! I przy okazji wielka prośba: zmieniła się ordynacja wyborcza do Rady Miasta, są okręgi jednomandatowe, nie oglądajcie sie na partie polityczne! Startujcie pod własnymi nazwiskami! Utwórzcie własne komitety! I zmieńcie to miasto! Macie teraz power, ludzie pójdą za Wami!
Odpowiedz
37
@ agent 009
dnia 07.05.2014, 21:19 · Zgłoś
Były bezpiecznik.
Odpowiedz
41
@ ja
dnia 08.05.2014, 07:38 · Zgłoś
Jak już to sobie załatwi chorobowe, jak to robił wcześniej.
Odpowiedz
18
@ Tarzan-zan
dnia 08.05.2014, 13:31 · Zgłoś
[...] i tyle...
Odpowiedz
-4
@ XXX
dnia 07.05.2014, 20:52 · Zgłoś
Proszę o informacje dotyczące radarów zainstalowanych w nowych policyjnych Oplach Insigniach ? Czy to też Iskry w wersji ukraińskiej jak w alfach 159?
Odpowiedz
-18
@ znający temat
dnia 07.05.2014, 20:36 · Zgłoś
Fotoradary z powrotem do instytucji budżetowej jak było na początku.
A co do Jasła to tabliczki do znaku D-51 są niezgodne z prawem, nie odpowiadają warunkom z załącznika 1-4 do rozporządzenia Ministra Infrastruktury (Dz. U. nr 220, poz. 2181 z roku 2003r.)
Odpowiedz
-2
@ gostek
dnia 07.05.2014, 20:31 · Zgłoś
Taaaaakkkkkk, Pan Szakal będzie chciał zorganizować referendum. Padłem ze śmiechu... już to widzę:-D :-D wielki obrońca jaślan:-D :-D
Odpowiedz
45
@ look
dnia 07.05.2014, 20:11 · Zgłoś
biedni chłopcy ze straży miejskiej sory wiejskiej w kołaczycach-pamiętam jak się czaili z okna bo nowy znak zakazu wprowadzili naprzeciwko kiosku ja [...] jak darli jak ktoś tam stanął wysłowić się nie umieją oj boze i do tego jeszcze jakis [...] w polonezie taką oborę robić...[...] ich wszystkich
Odpowiedz
31
@ stary
dnia 07.05.2014, 21:33 · Zgłoś
jakie miasto taka straż .
Odpowiedz
12
@ Tarzan-zan
dnia 08.05.2014, 13:28 · Zgłoś
No cóż... Jak ktoś stawia lodowisko przy +10 stopniach na zewnątrz to czego się spodziewać po jego rządach i jego podwładnych... Wszyscy reprezentują jeden poziom...
Odpowiedz
-6
@ mmm
dnia 07.05.2014, 20:11 · Zgłoś
Ja też uważam, że nie powinno być radarów, straży miejskiej, policji. Nie powinno być żadnych zasad, reguł, dostosowywania się do prędkości, uważać siebie za jedynego, prawomocnego użytkownika drogi, nie zwracać uwagi na tych pieszych co chcą przejść przez ulicę albo dojść do domu. Powinna zapanować całkowita wolność na ulicach. Może wtedy się szybciej pozbędziemy [...] na drogach.
Odpowiedz
55
@ jan
dnia 07.05.2014, 19:46 · Zgłoś
co do działania Straży Miejskiej ogólnie nie mam zastrzeżeń jednak odstapili od pierwotnego powolania , tj dbania o porządek w mieście a w 99% przeszli na ruch drogowy. a najbardziej mnie wkurza miesce pomiaru prądkości na ul Grunwaldzkie . Ptyam kto wytypowal to miejsce do pomiu rzekomo suger sie bezpieczeństwem. LLLLLLudzdzie tam 25 lat temubył wypadek i to poza terenem objętym pomiarem prędkości . Tam właśnie Władze Miasta nabijaą Was w butelkę. Czy przyczyną postawienia radaru było zamieszkanie Pana Burmistrza???
Odpowiedz
21
@ FAN
dnia 07.05.2014, 23:41 · Zgłoś
Przyjrzyj sie dobrze to zauważysz że Jasło jest oznakowane całe strefa kontroli prędkości.Górka Klasztorna od Żółkowa na Grot na Jana Pawła 3 maja.Powinni zlikwidować SM i przeznaczyć pieniądze na rozwój miasta a nie utrzymywać pół inteligencje która nie wie kiedy może dać mandat a kiedy nie [...] wymierza sprawiedliwość bo ma prawo za soba.Zapomnieli że jest internet i wszystkie przepisy lub większośc jest w necie,zapewne przed wyborami spadnie ilośc mandatów wystawianych przez SM.MOŻECIE ZACZĄC SPIEWAĆ sm TO BYŁY PIĘKNE DNI!!!
Odpowiedz
7
@ FAN
dnia 08.05.2014, 11:27 · Zgłoś
Jakoś nie widzę komentarzy które by wypisywały tak jak ostatnio jak to nasz SM jest potrzebna jacy są uczynni i jak służą obywatelom swoją dobrocia i mądrością.
Dzięki Panu Emilowi został mit SM obalony że służy społeczeństwu,służą sami sobie byle do emerytury pół ćwierć inteligenty,po czterech w samochodzie się jeżdżą i sie głupio uśmiechają jak ludzie na nich patrzą wstyd za taką służbę.Po tych ludziach widać że mają wszystkich gdzieś,na tyle krytyki już dawno powinni zostać rozwiązani i zamiatać ulice i zbierac papierki przynajmniej dawali by przykład młodzierzy że warto dbać o czystość w swoim Mieście.Jeżdzą na interwencje jak im ktoś zgłosi bo oni tylko swojego budynku pilnują,boja sie że mogą się zgubić.
ROZWIĄZAĆ TO sm i wziąć się teraz za Policje to samo się dzieje po 3 w samochodzie i wożą [...]e po Jaśle,na nogach spacerować niech ludzie widza z kim maja do czynienia.Ktoś widzi Policje pieszo na Jaśle? można ich spotkać jak idą załatwiać prywatne sprawy w godzinach pracy to muszą wysiąść z zrobić parę kroków a tak to tylko w radiowozie [...]e wożą.
Odpowiedz
-1
@ Tarzan-zan
dnia 08.05.2014, 13:26 · Zgłoś
Wierzysz w to że będzie referendum w sprawie odwołania ??? [...] zamietli sprawę pod dywan odwlekając o 2 lata, straż miejska jest zdecydowanie mniej aktywna z radarem, żeby przekiblować te dwa lata, potem wybory będą bez referendum bo ludzie zapomną, a strażnicy zaczną szaleć odrabiając zaległości...
Odpowiedz
17
@ Emigrantka
dnia 07.05.2014, 19:45 · Zgłoś
Dobra robota, Szakal rob co robisz.Wezcie usuncie ze stanowiska tych darmozjadow.Pokazcie Jaslanie na co was stac. W ludziach sila i moc.Lepiej cos zrobic dla siebie i innych niz siedziec przed komputerem i nazekac ze Jaslo to [...] ktore za pare lat bedzie nadawalo sie do zaorania.Chcecie zmian to zmiencie cos.W ludziach sila we wszystkich a nie w 3 chlopakow ktorzy prawnie odwazyli sie pokazac ze cos potrafia.Szakal rob tak dalej i nie poddawaj sie
Odpowiedz
3
@ lolo
dnia 11.05.2014, 18:41 · Zgłoś
w jesieni wybory na burmistrza wygra ten kto zlikwiduje straz miejska, trzeba referendum
Odpowiedz
33
@ aaaaaaaa
dnia 07.05.2014, 19:20 · Zgłoś
Straż miejska powinna być zlikwidowana bo tylko zbiera kasę z radarów i mandatów a zwłaszcza w kołach cach
Odpowiedz
2
@ żeton
dnia 07.05.2014, 19:24 · Zgłoś
w kołachcach ? lektorat szakala hahahahahhaha
Odpowiedz
1
@ żeton
dnia 07.05.2014, 21:16 · Zgłoś
poki co to tylko ty się koło mnie kręcisz hahahahhaha
Odpowiedz
92
@ Jaślanka
dnia 07.05.2014, 19:09 · Zgłoś
Zorganizować referendum! Jestem za likwidacją Straży Miejskiej! Trzeba Masteja wyrzucić z "jego pomieszczenia"!!! Po co fotoradar stoi na chodniku koło Bogumiła??? Czysta bezczelność!
Odpowiedz
-18
@ l
dnia 07.05.2014, 19:14 · Zgłoś
mierzy prędkość ?
Odpowiedz
3
@ kierowca
dnia 07.05.2014, 22:53 · Zgłoś
Po to stoi tam radar, żeby łapac [...], którzy pędzą bez opamiętania i zabijają niewinnych ludzi. Najlepiej zlikwidować straż, policję a [...] będą jeździć naćpani, po [...], hulaj dusza. Za chwile znou przeczytamy,że jakis nie wyrobił na zakręcie albo rozjechał kogoś na psasach, Powodzenia. Mnie radary nie przeszkadzają.
Odpowiedz
-9
@ magda
dnia 08.05.2014, 09:18 · Zgłoś
zgadzam się w stu procentach
Odpowiedz
3
@ Tarzan-zan
dnia 08.05.2014, 13:22 · Zgłoś
Mi też radary nie przeszkadzają i bardzo dobrze że są, mało tego - powiem że jest ich zdecydowanie ZA MAŁO, ale strażnik miejski - to osoba pełniąca funkcję publiczną, więc wypadało by żeby reprezentował jakiś tam, przynajmniej minimalny poziom intelektualny, a to co widać w programie to jednostki granatem od pługa oderwane...
Odpowiedz
8
@ bzdura
dnia 08.05.2014, 14:03 · Zgłoś
Popieram jeśli jest ruchliwa ulica i ktoś [...]... to Ok fotka i mandat ale jeśli pusta droga i ani żywej duszy ogr. do 50 km/h fotka przy 61km/h to jakaś paranoja.
Odpowiedz
-10
@ Tarzan-zan
dnia 08.05.2014, 15:32 · Zgłoś
Jak jest pusta droga to dzieci mogą sobie pomyśleć - ooo pusta droga jest - pogramy w piłkę - a Ty sobie pomyślisz - ooo pusta droga to pojadę moim premium [...] w dieslu 100 - sprawdzę czy się rozpędzi w minutę do steki - i nieszczęście gotowe...
No może nie z [...] bo ten [...] to robi taki [...] jak się rozpędza że z drugiej wsi go słychać, ale będzie ktoś jechał dobrym samochodem, albo np toyota prius - akurat mu się włączy napęd elektryczny, oplem Ampera albo Audi e-tron i nieszczęście gotowe... (dla nieco [...] w dziedzinie motoryzacji - trzy ostatnie samochody posiadają (m.in.) silnik elektryczny) więc nie ropoczą jak wasze [...] diesle i nie zostawiają za sobą chmury dymu.
Odpowiedz
4
@ jaślan
dnia 09.05.2014, 09:19 · Zgłoś
za dużo telewizji oglądasz Tarzan, i się rozmarzyłeś...
Odpowiedz
54
@ p
dnia 07.05.2014, 18:57 · Zgłoś
Popieram kierowcę.Oni uważają się za nietykalnych.Żyją przecież z naszych podatków.Jeśli są przy władzy to powinni być kryształowi i świecić przykładem.
Odpowiedz
-29
@ żeton
dnia 07.05.2014, 19:22 · Zgłoś
kryształowi jak ty i twoja świta... Policja s Straż Miejska powinni się wziąć za amatorów zioła...
Odpowiedz
64
@ p
dnia 07.05.2014, 18:52 · Zgłoś
Chłopaki zacznijmy zbierać podpisy pod referendum.Jak b edziecie organizować spotkanie chętnie przyjdę i pomogę w zbieraniu podpisów.Młodzi startujcie do samorządu.Wielu myślących ludzi was poprze i możecie wiele zmienić.W jesiennych wyborach wspólnie odsuńmy tę władzę od koryta.Wy jesteście przyszłościom narodu i weżcie sprawy w swoje ręce.Do boju o lepsze jutro dla was kochana młodzieży.Tym co przy władzy podziękujmy w najbliższych wyborach demokratycznych.
Odpowiedz
28
@ kierowca
dnia 07.05.2014, 18:50 · Zgłoś
Mógł zwrócić uwagę funkcjonariuszom Straży Miejskiej że niewłaściwe parkowanie samochodów pracowników Policji na ul Kościuszki oraz w okolicach Posterunku Policji obliguje ich do ukarania tych osób mandatem. Wszędzie wkładają wezwania za wycieraczki samochodów a ten teren jest "wyjęty spod prawa" i to są realia Jasła. Tutaj są "równi i równiejsi" czyli [...] a nie przestrzeganie prawa.
Odpowiedz
97
@ koko
dnia 07.05.2014, 18:47 · Zgłoś
Gość z Kołaczyc w sweterku jest super !!!
Odpowiedz
0
@ [...]
dnia 09.05.2014, 22:46 · Zgłoś
to fajnie to muj tata:)
Odpowiedz
165
@ mistrz
dnia 07.05.2014, 18:33 · Zgłoś
W Kołaczycach z tym polonezem to dopiero parodia haha
Odpowiedz
63
@ stary
dnia 07.05.2014, 21:27 · Zgłoś
polonez to pikuś w porównaniu z umundurowaniem i bystrością funkcjonariusza,ni się śmiać ni płakać.
Odpowiedz
28
@ Tarzan-zan
dnia 08.05.2014, 13:17 · Zgłoś
Zabłysnęli wszyscy nie ma co... Wstyd na cała Polskę...
Taka reklama regionu...
Odpowiedz
171
@ BRAWO Panowie !!!
dnia 07.05.2014, 18:31 · Zgłoś
Zarozumiali i bezczelni ("opiekunowie") wszystkich Jaślan muszą zrozumieć do jakiego celu zostali powołani i komu mają SŁUŻYĆ !

Jeżeli zaczęli walkę z mieszkańcami (Urząd Miasta jako zleceniodawca, a "Straż Miejska" jako wykonawca) poniosą zasłużone konsekwencje.

Pierwsi pójdą "z torbami" w najbliższych wyborach, a drudzy zostaną rozwiązani, jak stało się to w wielu innych miastach.

Dość gnębienia własnych mieszkańców !!!

Od pilnowania porządku i bezpieczeństwa na drogach jest POLICJA.
Odpowiedz
0
@ fgb
dnia 11.05.2014, 21:09 · Zgłoś
nie wiem dla czego nie mogę dodać + na powyższy komentarz
Odpowiedz
197
@ mistrz
dnia 07.05.2014, 18:29 · Zgłoś
Ja również jestem za odwołaniem "straży miejskiej"
Odpowiedz
-121
@ werh
dnia 07.05.2014, 19:15 · Zgłoś
Tyjestes ze wsi wiecsobie mozesz
Odpowiedz
47
@ Tarzan-zan
dnia 08.05.2014, 10:55 · Zgłoś
Cenzura jednak działa :P
Więc powtarzam - gdyby Komendant Straży miejskiej w Jaśle miał choć GRAM godności i honoru to po tym programie (po tym jak sam się skompromitował) powinien BEZZWŁOCZNIE podać się do dymisji...
Jak widać honoru i godności osobistej nie ma...
Odpowiedz
50
@ Tarzan-zan
dnia 08.05.2014, 13:13 · Zgłoś
Skompromitował się na CAŁĄ POLSKĘ... Ja tego nie potrafię pojąć... Widział że ma kamerę, że go nagrywa, to powinien go traktować z godnością, kajać się jak pies i być nieskazitelny... Ale nie... Żeby tak zrobić to trzeba by mieć odrobinę oleju w głowie... Lepiej dziennikarza wyrzucić kompromitując się w międzyczasie i poniżając urząd...
Odpowiedz
15
@ sx
dnia 09.05.2014, 10:55 · Zgłoś
Tylko zapominacie o żelaznej zasadzie rządzącej w Jaśle - RĘKA RĘKĘ MYJE:)
Odpowiedz
72
@ jasło i okolice
dnia 07.05.2014, 18:21 · Zgłoś
no co za tempo w tv było w zeszła Środe !!! no tu widze portal jak zawsze na czas haaha
Odpowiedz
54
@ malinka
dnia 07.05.2014, 18:24 · Zgłoś
przynajmniej o tym piszą, w odróżnieniu od innych lokalnych portali
Odpowiedz
82
@ xyz
dnia 07.05.2014, 21:33 · Zgłoś
Wystarczy popatrzeć na oceny komentarza, i wszystko jasne co społeczeństwo myśli o Jasielskiej SM.
MASTEJ podaj się do dymisji!!!
Czasy SB, UB i [...] już nie wrócą.

Czas na zmiany w SM, a napewno na stanowisku komendanta.

Burmistrz powinien zareagować ale jak widać jedna ręka,ale już niedługo...
Odpowiedz
52
@ Hehehe
dnia 07.05.2014, 21:56 · Zgłoś
Na fejsie już jest jakis profil o Odwołaniu straży miejskiej z Kołaczyc...Cos na wzór Jasła
Odpowiedz
-14
@ POGROMCA [...]
dnia 07.05.2014, 22:34 · Zgłoś
DO erty a ty to na pewno jesteś zdrowy na umyśle [...] ???
Odpowiedz
57
@ tik
dnia 08.05.2014, 06:58 · Zgłoś
przepreaqsza ze się wtrącam ale pan Mastej nie jest człowiekim wiarygotnym przy[...]s i tyle w temacie miałem racjię a ten poktartował mnie jak laiaw a to się pamięta a sam swoje grzeszki ma
Odpowiedz
-46
@ do tyrzyna
dnia 08.05.2014, 08:39 · Zgłoś
Swoje przemyslenia może dzieciom w piaskownicy przekaż,kopaczu w balon
Odpowiedz
5
@ magda
dnia 08.05.2014, 14:59 · Zgłoś
masz rację Tarzan-zan
Odpowiedz
4
@ st
dnia 09.05.2014, 19:11 · Zgłoś
masz racje W.J. to mniejsza gazeta wyborcza +tvn...komentarze zwłaszcza nie wychwalajace policji i starostwa nie sa pokazywane...
Odpowiedz
-9
@ ???????????
dnia 10.05.2014, 21:04 · Zgłoś
kto zaprosił tego pana i po co?
przed wyborami?
jaki był tego cel?
hmmmmmmm
Odpowiedz
13
@ zmiana zamieszkania?????????????????
dnia 10.05.2014, 22:43 · Zgłoś
do Ryszarda Masteja. pan zmienił swoje miejsce zamieszkania jestes pan teraz zameldowany na ul. PCK Jasło nie wiedziałem o tym . Miej chłopie odrobine odwagi i sam odejdz z tego stołka bo juz on sie pali pod Twoim [...] Ośmieszyłeś Jasło Burmistrza Pana Krzysia hahahahaha oraz nas mieszkanców co Ci dajemy wypłaty UDOWODNIJ ZE MASZ JESZCZE ODROBINE HONORU I SAM ODEJDZIESZ
Odpowiedz
Dodaj komentarz
Piszesz jako:

Jaslo4u.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za treść komentarzy zgodnie z Polskim Prawem. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania i redagowania komentarzy niezgodnych z regulaminem.