Korzystając z portalu Jaslo4u.pl wyrażasz zgodę na użytkowanie mechanizmu plików cookie. Mechanizm ten ma na celu zapewnienie prawidłowego funkcjonowania portalu Jaslo4u.pl. Korzystając ze strony akceptujesz Politykę Prywatności portalu Jasło4u.pl

Miasto dotuje disco-polo. Dobry ruch czy obciach?

301

Klip do utworu "Selfi", którym na rynku disco-polo debiutuje jasielski zespół Rompey, odbija się – nie tylko na lokalnym „podwórku”, ale zwłaszcza w sieci – szerokim echem. Mimo, że od czasu jego premiery na YouTube minęły zaledwie cztery dni, produkcja była wyświetlana przez internautów już niespełna 39 tysięcy razy. Abstrahując od kwestii popularności teledysku kontrowersje wzbudza fakt współfinansowania jego realizacji z publicznych pieniędzy  decyzję w tej sprawie podjęła Elwira Musiałowicz-Czech, wiceburmistrz Jasła. 

Nowy projekt Marcina Rąpały, jaślanina, tworzącego dotychczas pod szyldem DPD muzykę z pogranicza hip-hopu i brzmień tanecznych, oraz autora filmu dokumentalnego pt. "Antoś – 70 lat po zburzeniu Jasła", wywołał ostatnio spore poruszenie. Nie tylko wśród mieszkańców regionu. Wszystko za sprawą pierwszego singla formacji. Chwytliwa melodia i lekki, a przede wszystkim łatwy do zapamiętania tekst zrobiły swoje i "Selfi" – mówiąc wprost – robi karierę. Zwłaszcza od momentu premiery powstałego do piosenki wideoklipu, która odbyła się w zeszłą sobotę. Liczba wyświetleń produkcji, nakręconej przez jedną z wiodących w kraju firm zajmujących się tworzeniem discopolowych teledysków, rośnie w zawrotnym tempie. Obrazowa wersja "Selfi" przyciąga uwagę, mimo, że fabuła klipu nie wyłamuje się ze schematu znanego z klasyków gatunku – atrakcyjnych dziewczyn i imprezowego klimatu jest w niej pod dostatkiem.

E. Musiałowicz-Czech: miasto nie jest recenzentem, jego rolą jest zapewnić rozwój

Rompey mógł zrealizować swój pierwszy klip w profesjonalnej formie dzięki wsparciu, jakiego udzieliło mu kilka jasielskich firm, "groszem" na ten cel sypnął również – co może budzić kontrowersje – jasielski samorząd. Decyzję o przyznaniu projektowi na wniosek Marcina Rąpały dofinansowania na kwotę półtora tysiąca złotych podjęła Elwira Musiałowicz-Czech, wiceburmistrz Jasła.

- Miasto Jasło jest otwarte na inicjatywy młodych ludzi, wspierało i wspiera różnego rodzaju przedsięwzięcia artystyczne i promocyjne. Wiele osób zwraca się z prośbą do miasta o wsparcie swoich projektów i ono zawsze stara się pomagać, szczególnie młodym ludziom. Miasto nie brało udziału w tworzeniu teledysku zespołu Rompey, nie uczestniczyło również w tworzeniu jego scenariusza, było jednym z wielu podmiotów, które wsparły to zadanie. Przy czym chcę zaznaczyć, że nie było to wsparcie samego teledysku jako przekazu pewnego rodzaju treści, lecz tylko twórczej kreacji młodego artysty, z którym wcześniej miasto współpracowało (produkcja filmu „Antoś – 70 lat po zburzeniu miasta”). - tłumaczy nam Elwira Musiałowicz-Czech.

Zdaniem wiceburmistrz, w toku rozważania wniosków twórców ubiegających się o dofinansowanie ich działań nie jest wartościowanie. - Miasto nie jest recenzentem dokonań artystycznych tych osób. Jego rolą jest umożliwienie rozwoju, wybór ścieżki należy do artysty i to on sam ocenia czy ten wybór jest właściwy. - mówi Musiałowicz-Czech.

Wsparcie inicjatywy czy promocja miasta?

Z treści umowy zawartej między jasielskim magistratem a liderem zespołu Rompey wynika, że dokument ten dotyczy "zlecenia w ramach działań promocyjnych miasta"  konkretnie zapłaty za umieszczenie loga miasta w napisach końcowych produkcji. Wiceburmistrz Musiałowicz-Czech podkreśla jednak, że promocja Jasła stanowiła tak naprawdę drugorzędny cel przy wsparciu projektu. - Gdyby nacisk był nałożony na promocję, środki na dofinansowanie teledysku musiałyby pochodzić z puli przeznaczonej właśnie na działania promocyjne. A wygospodarowaliśmy je z funduszy zorientowanych na kulturę. - podkreśla. 

Warto dodać, że Jasło nie jest jedynym samorządem, który zdecydował się umieścić logo gminy w napisach końcowych pierwszego wideoklipu Rompey'a. Taki ruch podjęła również pobliska gmina Brzyska, która jednak... nie wyłożyła na taką formę reklamy ani złotówki.

- Marcin Rąpała zwrócił się do naszej gminy z prośbą o dofinansowanie teledysku, realizowanego w ramach jego nowego projektu. Odmówiłem z prostej przyczyny – gminy nie stać na takie działania. Mimo to z racji, że niejednokrotnie współpracowaliśmy z Marcinem przy okazji różnego rodzaju imprez otrzymałem od niego propozycję dot. umieszczenia w tej produkcji loga gminy. Mając na uwadze oglądalność teledysków discopolowych trudno było na nią nie przystać. Jestem wdzięczny zespołowi Rompey za to, że umożliwił nam  promocję. Teledysk cieszy się dużą popularnością, więc jestem przekonany, że gmina Brzyska może na nim tylko zyskać. - powiedział nam wójt gminy Brzyska Rafał Papciak.


Czy decyzja Elwiry Musiałowicz-Czech, niezależnie od argumentacji samej wiceburmistrz, nie stanowi dla jasielskiego magistratu, odpowiedzialnego m.in. za rozwój na terenie miasta kultury oraz upowszechnianie dostępu do niej, strzału w stopę? Wspieranie przez samorząd inicjatyw lokalnych twórców – pisarzy, poetów, malarzy, również muzyków – jest działaniem, któremu niewątpliwie należy przyklasnąć, jednakże nie ulega wątpliwości, że winno być udzielane "z głową". W odniesieniu do opisywanego przypadku wydaje się, że tego zdroworozsądkowego podejścia zabrakło. O ile wsparcie z miejskiego budżetu realizacji teledysku Mateusza Mijala, wraz z którym oprócz samej piosenki "Zabijasz mnie" w świat poszło przed rokiem nie tylko "logo" miasta, ale również mnóstwo kadrów ukazujących cały jego urok trudno uznać za błąd, tak przypadek "Selfi" wielu zapewne określi mianem "wtopy". Nawet, jeżeli promocja miasta nie była celem nadrzędnym dofinansowania projektu samo "podpisanie się" magistratu pod utworem, w którego tekście nie brakuje wersów budzących dwuznaczne skojarzenia może wydawać się działaniem pochopnym. 

Jakub Hap
jakhap@gmail.com

Reklama

Komentarze: 298

Dodaj komentarz Widok:
0
@ Orin
dnia 04.07.2023, 02:54 · Zgłoś
A ja sobie rowerem jadę i niech mi miasto da kade na nowy rower
Obiecuje logo miejskie będzie na nim widniało. To niedopuszczalne by ktoś wygłupy robił za państwowa kasę a przecież on ma dwa sklepy i jeszcze mu mało
Odpowiedz
1
@ Ameryka [...]
dnia 30.03.2015, 12:16 · Zgłoś
pani elwira do dymisji .!!!
Odpowiedz
1
@ [...]
dnia 25.03.2015, 06:11 · Zgłoś
Po pisie się niczego innego nie mozna spodziewać
Odpowiedz
4
@ Ameryka [...]
dnia 21.03.2015, 11:42 · Zgłoś
Rysiek to chyba osoba która jest powiązana z tą produkcją lub jej wykonawcą bądź też jest samym zainteresowanym. Jak normalny człowiek może napisać "... przyznanie w sumie NIEWIELKIEJ kwoty nie powinno budzić żadnych emocji." No rzeczywiście niewielka 1500zł ... Kasa większa niż niejedna pensja szarego człowieka... Załosne są takie słowa. Pewnie najlepiej dać 1500zł na jakiś szit który nie ujrzy światła dziennego. Tyle że sobie będzie na youtube i nic więcej. Rzeczywiście "DOBRZE" wygospodarowane pieniążki ;/
Odpowiedz
-3
@ Rysiek
dnia 21.03.2015, 15:09 · Zgłoś
Jestem absolutnie obiektywnym obserwatorem. Nie mam zadnego interesu w tym czy dofinanowano czy nie. Dziwia mnie idiotyczne dyskusje np. Rydzyk ma GPS, Tusk ma matorowke itp. 1500 zl z nie jest duzo kwota dla miasta natomiast dla malo przedsiebiorczego mieszkanca miasta na pewno. Podoba mi sie ze podano do publicznej wiadomosci I rozwinela sie dyskusja. Tak powinno byc!!! Zainteresuj sie np. kto z nauczycieli dostawal I dlaczego magrody kutatora czy ministra za czasow Lieszka Znamirowskiego? Dlaczego nigdy nie podano tego do publicznej wiadomosci I poddano dyskusji. Czy Lieszek mial z tego osobiste kozysci??? Odnosze wrazenie ze Pani Elwira nadepnela na ogon jakiemus oczen waznemu beretowi I stad takie emocje.
Odpowiedz
-5
@ Rysiek
dnia 17.03.2015, 19:54 · Zgłoś
Najbardziej zastanawiajacy jest fakt ze ta decyzja wywolala az taka dyskusje. Nie jestem entuzjasta muzyki disco-polo. Ale "jeden lubi kiesiel, drugi [...]" W Jasle mieszka sporo entuzjastow tej muzyki. Miasto finansuje rozne formy aktywnosci, wiec przyznanie w sumie niewielkiej kwoty nie powinno budzic zadnych emocji. Pani burmistrz postapila zgodnie z prawem, ponadto nie wiadac aby miala z tego osobista kozysc. Jesli ktos chce zaszkodzic Pani burmistrz to wybral zly moment. Zdecydowanie lepiej byloby, gdyby pokazac sytuacje gdzie wladza ma kozysci osobiste ze swoich decyzji. Mysle ze redakcje zechce nam przedstwaic takie sytuacja i wtedy dyskusja bylaby rozsadna!!!
Odpowiedz
5
@ minini
dnia 17.03.2015, 13:52 · Zgłoś
Długo nie trzeba było czekać na efekty wyboru Pana Pabiana.. [...] wychodzi szybciej niż się spodziewano...
Odpowiedz
6
@ RONIN
dnia 17.03.2015, 12:41 · Zgłoś
Droga Redakcjo!!bronicie niezawislosci mediow, to powiedzcie jak to sie dzieje ze komentarze znikaja mimo ze nie zawieraja obrazliwych tresci , no i to juz wasza slynna cudowna przemiana minusow na plusy i odwrotnie???!!!
Odpowiedz
0
@ Rysiek
dnia 17.03.2015, 17:49 · Zgłoś
U mnie nie pojawiaja sie nawet niektore art. gdzie, moglbym kogos osmieszyc. Cos w tym jest!!!
Odpowiedz
0
@ jaslanka
dnia 17.03.2015, 19:33 · Zgłoś
zgadzam się gdyby to były same pochwały to byłoby pełno komentarzy, ale jak już ktoś wyrazi swoje zdanie nie po ich myśli to trzeba to usunąć śmieszni są czasem
Odpowiedz
3
@ Ameryka [...]
dnia 17.03.2015, 11:34 · Zgłoś
dragoness ja nie wychodzę z tłumu jeśli mam proponować ludziom takie badziewie. W kauflandzie są dopiero od niedawna a cały czas byli na rynku :) Gamrat... cóż nic więcej nie można było się spodziewać.
Odpowiedz
-2
@ zuzia
dnia 17.03.2015, 13:13 · Zgłoś
Jasne tak najlepiej, nic nie robić, ale krytykować.
Odpowiedz
8
@ Ameryka [...]
dnia 15.03.2015, 16:38 · Zgłoś
Moje pieniądze idą na takie badziewie. Niech lepiej gość się zajmie pomaganiem rodzince w sprzedawaniu "firanek" made ich china na rynku bo żeby robić karierę to trzeba mieć z czym się pokazać a on poki co ani głosu ani wyglądu... niestety ... !!!
Odpowiedz
-8
@ dragoness
dnia 16.03.2015, 07:10 · Zgłoś
I pomaga. A co TY robisz?
Odpowiedz
3
@ Rabbe
dnia 16.03.2015, 11:28 · Zgłoś
W Kauflandzie jak już.Reszta się zgadza.
Odpowiedz
-1
@ zuzia
dnia 17.03.2015, 13:12 · Zgłoś
To już trzecia lokalizacja, bo jest jeszcze sklep na rogu Jana Pawła i Floriańskiej.
Odpowiedz
-4
@ Jędrek
dnia 15.03.2015, 11:51 · Zgłoś
Do parafianina.
Jest dzisiaj niedziela to idź do kościoła a nie łaź po zielonym rynku.
W zimie nie układa się asfaltu na dołkach z wodą.
Dopiero po 15 maja , ale ty to nie wiesz.
Odpowiedz
-7
@ yo
dnia 15.03.2015, 11:16 · Zgłoś
Jak mozna tak pisac ? Zazdrosc-zazdrosc-i jeszcze raz zazdrosc ! Panie Marcinie rób pan co lubisz !
Odpowiedz
8
@ psełdonim
dnia 14.03.2015, 23:59 · Zgłoś
trzeba było wybrać burmistrzem Górczyka - az strach pomysleć co on może słuchać
Odpowiedz
-5
@ cienkagumka
dnia 14.03.2015, 20:11 · Zgłoś
Czasami i Ruda się uda.
Odpowiedz
9
@ parafianin
dnia 14.03.2015, 19:25 · Zgłoś
Dzisiaj byłem na zielonym rynku woda pod nogami, kałuże, brakło pieniędzy na odprowadzenie wody do kanalizacji?A na byle jakiego muzykanta się pieniądze wydaje.
Odpowiedz
-14
@ Rodak
dnia 14.03.2015, 15:49 · Zgłoś
Do emigranta.
W każdym twoim artykule przewija się tylko jeden temat.
Czy ty jesteś tak ograniczony, że nie potrafisz pisać także i na inne
tematy. Tylko same narzekanie, może i interesuje, ale tylko takich
podobnych do ciebie. Wiem,że 60 letni [...] człowiek w wieku
przed emerytalnym, którego z braku osiągnięć dopadła frustracja
nie potrafi się odnaleźć w dzisiejszych czasach. Z zazdrością patrzy
na młodych przedsiębiorczych ludzi, którzy wykazują inicjatywę.
W artykule z dnia 12.03 pisałem, że za niedługo pojawi się komentarz
o pomocy także dla innych młodych mieszkańców Jasła.
A ty już z sowizdrzalskim humorem po dwóch dniach piszesz,
że oczekujesz wsparcia także innych . Cieszy cię to, że możesz wyszydzić
młodych, którzy publicznie pokazują, że coś tworzą i do czegoś dążą.
Tobie nawet nie chodzi o te 1500 złotych przekazane dla mieszkańca Jasła,
i to jest prawda, której nie zaprzeczysz. Chodzi ci o jedno co wiem.
Chcesz, i to cię cieszy pokazać, że każdy przejaw decyzji lub poparcia
dla młodych, lub przez młodych zostanie szeroko oprotestowane.
Więc widzicie Wy młodzi, że ci z frustrowani starzy wyjadacze nie mogą znieść
przemijającego dla nich czasu i będą przeciwni wszystkiemu co Wy młodzi
będziecie inicjować i popierać.
Odpowiedz
9
@ emigrant
dnia 14.03.2015, 16:04 · Zgłoś
Przepraszam, że nie nawiążę z Tobą dialogu ale nie rozumiem Twojego określenia "z frustrowani" :( . Przykro mi, ale musisz szukać innych adwersarzy, może w gronie osób dla których wiedza i elokwencja "otwarły swoje PODBOJE" :) ...
Odpowiedz
16
@ emigrant
dnia 14.03.2015, 13:23 · Zgłoś
Pan Marcin Rąpała jakoś w kwestii pytania o współpracę na polu prywatnym z Panią Burmistrz milczy :( Takie milczenie tez MA PEWNĄ WYMOWĘ!!!
Swoją drogą ciekawe u kogo następnego Pani Burmistrz dostrzeże "twórczą kreację" i wesprze dotacją PUBLICZNYMI PIENIĘDZMI?
Odpowiedz
-8
@ PiS-man
dnia 14.03.2015, 23:43 · Zgłoś
Jedno jest pewne: wylewaną przez ciebie frustrację raczej pani burmistrz nie potraktuje jako "twórczą kreację" i nie wesprze dotacją. Najwyżej może ci - całkiem gratis - polecić adres najbliższej poradni zdrowia psychicznego :D
Odpowiedz
4
@ emigrant
dnia 15.03.2015, 11:08 · Zgłoś
Dzięki za komentarz. O moje zdrowie psychiczne możesz być zupełnie spokojny :) Mogę o nie jak i o pozostałe elementy mojego życia zadbać bez żadnego, czyjegoś wsparcia a tym bardziej Pani Burmistrz :)(w kwestii finansowej obawiałbym się takowego i jego skutków) Proponuję też więcej obiektywizmu w ocenie moich komentarzy i dostrzeżenie różnicy między frustracją a umiejętnością kojarzenia faktów oraz związków przyczynowo-skutkowych.
Odpowiedz
-10
@ Rodak
dnia 14.03.2015, 13:03 · Zgłoś
Uznanie dla zespołu pana Rąpały w formie małej kwoty 1500 zł było doświadczeniem
pokazującym młodym ludziom przejawiającym inicjatywę czy mogą zyskać uznanie,
będą czymś wyróżnieni oraz czy będą mogli liczyć chociaż małą kwotą na wsparcie
przez miasto Jasło i jego mieszkańców. Doświadczenie to pokazało już na pierwszym przykładzie, że młodzi ludzie próbujący coś zdziałać w Jaśle nie mogą liczyć
nawet na szczątkowe uznanie. Widać to w większości czytanych komentarzy.
Najbardziej zagorzali przeciwnicy osiągnięć młodych są też niektóre osoby w wieku przedemerytalnym, które sprzeciwiają się nawet wsparciem symbolicznie małej kwoty.
Pod pojęciem wydawania szeroko komentowanych pieniędzy publicznych
mieści się kwota 1500 zł, która nie jest wymieniana w komentarzach, więc nie wszyscy wiedzą o co chodzi. A nawiasem mówiąc wcale nie o tą kwotę 1500 zł. chodzi.
Chodzi tylko by narobić dużo szumu i podzielić społeczeństwo by się spierało i dzieliło.
Temat jest chwytliwy i pieniactwo ma duże pole do popisu.
Złośliwość ludzka różnymi drogami chodzi i w różny sposób jest wyrażania.
Dlaczego młodzi przedsiębiorczy ludzie mają mieć lżej i na dodatek mają odnosić
sukces i uznanie.
Najgorzej jest, szkoda z tego sporu może być taka, że już więcej żaden
przedsiębiorczy mieszkaniec Jasła czy artysta o różnych talentach i kierunkach
będzie miał duże trudności w uzyskaniu wsparcia przez kogokolwiek.
Z powyższego przykładu wynika, że dla młodych zwłaszcza przedsiębiorczych
ludzi nie ma miejsca w Jaśle.
I o to wypisującym te bzdurne negatywne komentarze chodziło.
Młodzi musicie gdzie indziej szukać lepszej przyszłości, chociaż to jest gorzkie.
Odpowiedz
13
@ Ambiwalentny Marian
dnia 14.03.2015, 15:01 · Zgłoś
Podczas gdy na całym Świecie ocenia się jakość działań w podkarpackim Jaśle mamy rok 1850 i siedząc w jaskiniach cieszymy się nie, że ktoś robi coś wartościowego tylko, że w ogóle coś robi.
Dziwna retoryka, która daje odpowiedź czemu jesteśmy zaściankiem Świata na wszystkich polach.
Co do dyskusji na forach to jak zawsze między hejterami można znaleźć słowa aprobaty lub konstruktywna krytykę.
Moim zdaniem publicznie nie powinno się promować chałtury, kiczu i bylejactwa !Powinno się więc krytykować i to z całą stanowczością!!! A w swoim domu, garażu, na działce itp. to proszę bardzo - każdy może grać co chce, jednak i to nie za głośno!
Odpowiedz
-17
@ mg
dnia 14.03.2015, 12:59 · Zgłoś
Pani Elwiro ! Brawo i szacun !
Odpowiedz
19
@ ja
dnia 14.03.2015, 11:29 · Zgłoś
Pani Elwira żle wygląda, nie potrzebnie przerwała L4.
Odpowiedz
16
@ fee
dnia 14.03.2015, 10:05 · Zgłoś
Ja powiem tak to dobry obciach :-)))
i jestem w szoku
że dotację można dostać na coś takiego
Odpowiedz
12
@ albert
dnia 14.03.2015, 08:54 · Zgłoś
Żeeeeeenada...
Odpowiedz
-10
@ viola
dnia 14.03.2015, 08:21 · Zgłoś
Wiecie oglądałam te disco _pollo i jest bomba.
Odpowiedz
13
@ Pan z Krosna!
dnia 14.03.2015, 07:40 · Zgłoś
Brawo dla [...]! Tak trzymać - disko + [...] = [...]!
Odpowiedz
17
@ maja
dnia 13.03.2015, 20:39 · Zgłoś
małym chłopcom odbierają dotacje bo chcą grać w piłkę a na głupotę kasa jest GRATULACJE NOWEMU BURMISTRZOWI dobrze zaczęli
Odpowiedz
21
@ Jakub Hap
dnia 13.03.2015, 15:59 · Zgłoś
Do wszystkich osób, które insynuują, że powyższy artykuł napisałem "na zlecenie", bądź też, że komukolwiek osobiście wyznałem, że tak było.

Jeżeli ktoś próbuje się na mnie zemścić, chyba wybrał złą drogę. Od oskarżania o popełnienie jakiegokolwiek przestępstwa, również wszelkich przestępstw związanych z korupcją, jest prokuratura. Jeśli ktokolwiek posiada informacje świadczące o tym, że mogłem wziąć pieniądze za przygotowanie jakiegokolwiek artykułu, niech zaprzestanie rozprzestrzeniania oszczerstw i najzwyczajniej ją o tym poinformuje.

[...] się kłamstwem. W związku z zaistniałą sytuacją oznajmiam, że od teraz o wszelkich pomówieniach szargających moje dobre imię i mających na celu skompromitowanie mnie jako dziennikarza będę powiadamiał prokuraturę. Chyba poniektórzy nie zdają sobie sprawy z tego, że wbrew pozorom internauta nie jest osobą anonimową.

Jakub Hap
Odpowiedz
19
@ emigrant
dnia 13.03.2015, 16:49 · Zgłoś
Panie Jakubie.
Bardzo dobrze, że poruszył Pan w swoim artykule kwestię wydawania publicznych pieniędzy w formie dotacji np. do tego typu działalności artystycznej również. Finansowe wsparcie działalności młodych ludzi w temacie sportu, muzyki oraz kultury szeroko pojętej jest bardzo pożądane, jednak przy wydawaniu pieniędzy publicznych powinno być poparte konkretnymi argumentami, które rozwiewają wszelkie związane z dotacją wątpliwości. Argument Pani Burmistrz Musiałowicz-Czech cyt. "...chcę zaznaczyć, że nie było to wsparcie samego teledysku jako przekazu pewnego rodzaju treści, lecz tylko twórczej kreacji młodego artysty" jest zastanawiający. Czy można decydować się na wydanie publicznych pieniędzy nie skupiając się nad konkretnym ich przeznaczeniem? Czy przy wniosku o wsparcie finansowe nie jest wymagany szczegółowy opis celu ich przeznaczenia? Wcześniejsza współpraca artysty z miastem to nie jest argument przemawiający za tym aby każdy jego wniosek był rozpatrywany pozytywnie, takie jest moje zdanie. Gdyby Pan Marcin Rąpała uzyskał wsparcie finansowe z prywatnych źródeł (może Pani Burmistrz Musiałowicz-Czech) to nie byłoby tematu do poddawania wątpliwości czy taka dotacja była słuszna czy nie.
W komentarzu powyżej Pan Marcin Rąpała udziela szczegółowej odpowiedzi dotyczącej korzyści dla miasta płynących z zainwestowanych w jego produkcję pieniędzy. Moim zdaniem opieranie się tylko na ilości wyświetleń jego teledysku na YouTube nie jest wyznacznikiem pozytywnego skutku takiej "promocji". Na tym kanale można znaleźć filmy mające milionowe ilości wyświetleń, które niekoniecznie ocenić można pozytywnie.
Swoją drogą zastanawiam się dlaczego Pan Marcin Rąpała komentujący powyższy tekst nie RACZYŁ UDZIELIĆ ODPOWIEDZI NA PYTANIE, KTÓRE POD JEGO KOMENTARZEM UMIEŚCIŁEM.
Panie Jakubie, życzę Panu sukcesów w karierze dziennikarskiej .
Odpowiedz
11
@ emigrant
dnia 13.03.2015, 17:03 · Zgłoś
Jeśli miarą promocji miasta jest ilość wyświetleń na YouTube to może i ci młodzi mieszkańcy Tarnowa powinni byli wnioskować o dotację?

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1019401,title,Motocyklista-z-centrum-handlowego-w-rekach-policji,wid,17342231,wiadomosc.html?ticaid=114801

Niektóre argumenty są tak "mocne" że aż ciężko z nimi dyskutować :) :)
Odpowiedz
1
@ gienek
dnia 13.03.2015, 15:11 · Zgłoś
to jest wlasnie tak dla zmian, nie tylko uroczystosći w kosciołach ale trochę teraz disco polo w [...]
Odpowiedz
13
@ Kasia
dnia 13.03.2015, 13:13 · Zgłoś
Oczywiscie, ze obciach.. Tak sie Pani Wiceburmistrz podobalo to mogla se Swoich dolozyc, ale.lepiej.kase miasta wydac
Odpowiedz
8
@ telewidzka
dnia 13.03.2015, 13:08 · Zgłoś
No pięknie miasto za p.pabiana się rozwija zamiast tworzyć zakłady pracy rozwijać przemysł to będziemy na śniadanie,objad,kolacje jedli disko polo nie mówiąc o mediach za które zwykłego emeryta nie stać płacić a do łazienki niema po co iść bo woda droga a do lasu daleko - no brawo pabian nie daje sobie rady i coraz powołuje zastępców ,skoro taki cienki to po [...] startował ,ludzie obudźcie się .!!!
Odpowiedz
10
@ Gość 2202
dnia 13.03.2015, 13:03 · Zgłoś
Artystą to trzeba się urodzić i albo się ma talent albo nie(w tym konkretnym przypadku ewidentne [...]) a nie żerować na podatnikach i dofinansowaniach z Urzędu Miasta!!! Co to za artysta który co 5 minut zmienia swój "styl artystyczny" najpierw wielki hiphopowiec później reżyser a teraz discopolowiec... powiem krótko żenada i tyle!!! Zamiast dofinansować wyjazdy wakacyjne dla dzieci z biednych rodzin to wyrzuca się pieniądze na takich [...] i naciągaczy jak właśnie Marcin Rąpała !!! który w życiu nie pobrudził się pracą fizyczna, niech sobie kręci teledyski nikt mu nie broni, tylko niech sobie sam na nie zapracuję !!!
Odpowiedz
-15
@ o
dnia 13.03.2015, 08:51 · Zgłoś
POMAGAC takim ludziom jak Marcin,bo COŚ robi,a nie jak reszta !!!
Odpowiedz
5
@ Oo
dnia 13.03.2015, 08:19 · Zgłoś
Pozytywnie nienormalni jesteśćie !! SZACUN dla Was !!
Odpowiedz
1
@ dotka....
dnia 12.03.2015, 23:01 · Zgłoś
"odpowiedzialnego m.in. za rozwój na terenie miasta kultury oraz upowszechnianie dostępu do niej" jaka to jest kultura? Koncerty były "hamowane" a to coś ? sorry cośtutaj chyba nie gra.
Odpowiedz
29
@ Muzyk z Jasła i okolic
dnia 12.03.2015, 23:00 · Zgłoś
Jest trochę przykro, ponieważ pieniędzy na prawdziwą kulturę w tym Jaśle to nie ma... W tym roku wypada 650-lecie nadania praw miejskich w Jaśle, złożyłem projekt "miastu" na uświetnienie tych uroczystości, ale p. Szewczyk, który jest odpowiedzialny za tę dziedzinę sztuki w mieście, prawdę mówiąc zna się tylko na muzyce rozrywkowej, którą sam uprawia, oczywiście nie chce się zgodzić, bo jak to powiedział, kota w worku nie będzie kupował, pomimo, że mam poparcie wydaje mi się ważnych osób w tej dziedzinie, w mieście, i On woli sobie zespół z Krakowa wynająć. Jest takie przysłowie: Cudze chwalicie, swego nie znacie. Wróciłem "ze świata", po to żeby szerzyć "kulturę" w tym naszym Jaśle, ale jak narazie to przycinają skrzydła. Nie wiem po co to piszę, ale to trochę boli, jak człowiek się stara, organizuje, dziwią się tylko, że mi się chce, że po co... w ten sposób to nasze miasto będzie tylko dla emerytów i rencistów. A kiedyś potrafiła być orkiestra symfoniczna, chóry z prawdziwego zdarzenia... aaa
Odpowiedz
-23
@ wiedząca
dnia 13.03.2015, 07:52 · Zgłoś
Już Pan występował na różnych akademiach prawda? To i tak dużo biorąc pod uwagę poziom występu. Trochę samokrytyki, to jest 650 lecie Jasła a nie Dzień Kobiet:-)
Odpowiedz
9
@ do wiedzącej
dnia 14.03.2015, 00:29 · Zgłoś
Myślę, że pomyliła Pani osoby i myśli Pani o innym muzyku.

Byłam na koncercie Muzyka z Jasła.. , który przygotował z uczniami Szk. Muz.II st. i była to prawdziwa uczta duchowa.
Taka działalność powinna być wspierana przez miasto.

Na 650 lecie Jasła muzycy profesjonaliści chcieli przygotować piękną Mszę Koronacyjną Mozarta ale podcięto im skrzydła.

Chyba, że Rąpała przygotowuje msze disco polo i dostanie na to dofinansowanie.
Odpowiedz
2
@ dotowanie
dnia 12.03.2015, 22:45 · Zgłoś
proponuje striptizerki i logo miasta . przynajmniej ktos sie zjawi. A na poważnie, zamiast dotować miejsca pracy zainwestowaćw działki pod Jasłem stworzyćmiejsca pracy to likwidacje, budowa nowych szalet w parku i ten pożal sięBoże "artysta". Szlak mnie trafia że mieszkam w mieście absurdów.
Odpowiedz
-4
@ "sztuka"
dnia 12.03.2015, 22:40 · Zgłoś
[...] na wierzchu a sztuka na dnie ... - ot taki cytat . Ktoś pamięta?
Odpowiedz
0
@ Piotr Kolanko
dnia 12.03.2015, 22:07 · Zgłoś
hahahahahahahahahahahahahaha , wzaruszający klip ... :)
Odpowiedz
4
@ psycholog 3000
dnia 12.03.2015, 20:29 · Zgłoś
Moim zdaniem nie ma się czym [...]. 50 tysięcy odsłon ... Ale co to jest kiedy z każdej strony reklama (choćby tu na portalu) i każdy wchodzi chociażby z ciekawości ...Takie cztery osiemnastki mają 18mln czy inne "dobre" disco polo wszystko grubo ponad milion, w większości bez żadnych dotacji i reklamy. Jestem w czymś dobry biorę kredyt/prywatnego inwestora i wiem że przecież mi się spłaci a nie z publicznych pieniędzy ... Jeśli natomiast chcę być w czymś dobry to nie skaczę z kwiatka na kwiatek za modą, trendem czy pieniędzmi, znajduje niszę i działam. Trochę to wszystko takie naciągane i na pokaz w mojej opinii ... Jeśli przeanalizujemy historię zespołów to żaden od razu tego miliona oglądalności nie dostał tylko sukcesywnie wrzucał piosenki i w końcu któraś komuś wpadła w ucho i booom!! A tutaj pierwsza piosenka, afera, teledysk iiii coś chyba nie wyszło. Ciężko pracą ludzie bogacą.
Odpowiedz
2
@ EnergyTurbo on
dnia 12.03.2015, 17:49 · Zgłoś
Ruda sie nie dostała
Odpowiedz
-2
@ Autochton
dnia 12.03.2015, 15:53 · Zgłoś
O ile mam mieszane uczucia co do dotowania disco polo (nawet w takiej symbolicznej kwocie) to jestem daleki od robienia afery że Jasło promuje się przez disco polo :D
Przecież 1500zł to żaden pieniądz. Gdyby miasto wymyśliło np. organizowanie jakiś festiwali discopolo za gruby szmal... oo! wtedy bym się sprzeciwiał! W tym przypadku to jest jakiś margines wydatków i to bardziej wsparcie dla tego człowieka, który już coś tam działa od paru lat, niż stricte gatunku discopolo.

Samego procederu może nie pochwalam, ale polecam ochłonąć bo na prawdę jest sporo ważniejszych tematów dotyczących Naszego Miasta (i to tam powinna się toczyć żarliwa dyskusja) niż bajońska suma 1500zł na jakiś klip.

;)
Odpowiedz
17
@ dil
dnia 12.03.2015, 15:50 · Zgłoś
Jezeli pan Marcin ma "talent"i lubi sobie pospiewac to niech to robi,tylko jak Go nie stac na ciag dalszy to niech nie zaczyna swojego tworzenia.Takie jest moje zdanie,ta niby muzyka jakos slabo promuje nasze upadajace juz [...].Promocja?Pani Elwira raczej nie wie co oznacza to slowo.
Odpowiedz
8
@ woala
dnia 12.03.2015, 15:30 · Zgłoś
Pani Burmistrz zatańczy CanCana ?
Odpowiedz
2
@ polo cocta
dnia 12.03.2015, 14:55 · Zgłoś
Bylo nie otwierać granic, i wprowadzić obowiazek pracy, jak było za komuny, wtedy nikt by nie wyjeżdżał z kraju. baju, baju było by jak w raju...
Odpowiedz
6
@ Mia
dnia 12.03.2015, 14:53 · Zgłoś
Chciałabym nie zionąć hejtem a konstruktywną krytyką, ale w tym przypadku się nie da. Zarówno rap i discopolo to gatunki których nie trawię, ale jednak rap to coś bardziej dającego do myślenia, coś głębszego, gdzie trzeba się popisać, jeśli nie dobrym głosem, to pisanymi tekstami, układaną muzyką. Mamy Pana który nie potrafi pisać tekstów komponować muzyki, jego potrzeby są ewidentnie miałkie i chodzi mu tylko i wyłącznie o jedno, no może o dwie rzeczy. Pieniążki i sławę. Nie wyszło jako raper, bo ewidentnie się nie nadawał i kupił tylko osobników o równym sobie IQ, a i kaski się nie zarobiło, to co zrobił? Oczywiście wybrał coś ,co nie dość że ma możliwości by być dochodowym, to jeszcze jest bajecznie proste. Jednym słowem sprzedał się i mało tego doskonale wie, że jego słuchacze to osobniki o ujemnym wręcz ilorazie inteligencji, nie potrafiące używać poprawnie składni, ortografii, a także ignorujące wszelkie zasady logiki(vide komentarze zarówno tutaj jak i na facebooku). Nie irytuje mnie wydawanie publicznych pieniędzy na tworzących sztukę ludzi, jestem za tym by dawać na rozwój ludziom Z TALENTEM - granie na instrumentach, śpiew. Ten pan jest antytalentem a i sztuką nazwać jego 'dzieła' raczej nikt nie jest w stanie, nawet jego odbiorcy. Ale cóż widać takie czasy - znajomości, próba wykorzystania zapotrzebowania na dany 'towar' w odpowiednim momencie, tekst który zrozumie nawet średnio rozgarnięty szympans, no i obowiązkowo [...]czki, żeby można było automatycznie zaskarbić sobie przychylność każdego neandertalczyka. Może na mój pogląd ma znaczenie fakt że wolę muzykę ambitniejszą, którą zaiste, można nazwać muzyką, a nie bitem, ale moim zdaniem nie ma sensu dotować czegoś co nie jest miarą talentu twórcy, a tylko dziełem 'robienia pod publiczkę'. Dotujmy sztukę a nie tę farsę.
Odpowiedz
-9
@ PiS-man
dnia 12.03.2015, 19:19 · Zgłoś
A ty taka wszechstronnie utalentowana. I pozostało ci tylko wycie do księżyca (jak psy nie słyszą).
Odpowiedz
-4
@ Rodak
dnia 12.03.2015, 14:38 · Zgłoś
Pan Marcin Rąpała.
Cieszy mnie sam fakt pewnych Pańskich osiągnięć docenianych przez część
przedsiębiorczych mieszkańców Jasła co widać z powyższych komentarzy.
Wiadomo już od 20 wieków, że w swoim środowisku nigdy nie zostanie
się zrozumianym a zwłaszcza gdy się jest młodym. Przykro mi to powiedzieć
ale co widać na powyższym przykładzie, pomimo prób stworzenia przychylnych
sytuacji, wszystkich młodych mieszkańców Jasła czeka przymuszony wyjazd z Jasła.
Dziwne jest, a na to wygląda, że u nas w Jaśle pozostanie tylko [...]
część tych ludzi. których przepis na życie jest narzekanie i do wszystkiego
odnosić się będą negatywnie. Najlepiej się czują jak się nic nie dzieje.
Każda inicjatywa nawet ta najmniejsza jest oprotestowana.
Dokonana została próba niewielkiej pomocy dla młodych przedsiębiorczych
ludzi z inicjatywą. Niestety to, które gdzie indziej jest popierane u nas w Jaśle
znalazło wielu przeciwników. Tej nawet niewielkiej pomocy sami mieszkańcy
Jasła są przeciwni. Sądzę, że po upływie pewnego czasu znowu odwrotnie
będą się ukazywać wpisy, że młodym się nie pomaga, nie stwarza się
im warunków tak, że muszą wyjeżdżać z Jasła.
Ta widoczna negatywna postawa części samego jasielskiego społeczeństwa
do młodych ludzi już spowodowała zmasowany wyjazd przedsiębiorczych
wykształconych młodych ludzi z Jasła.
I to jest tych piszących frustratów wina co oczywiście nie chcą tego widzieć.
Odpowiedz
-1
@ harcerz ze 139 DH
dnia 12.03.2015, 14:32 · Zgłoś
Marcinie, Twój ostatni utwór mi się nie podoba. Disco-polo to nie jest moja muzyka i nigdy nie będzie. Ale nie mam zamiaru [...] Cię za Twoją twórczość, bo imponujesz mi jako człowiek,któremu się chce! Nie będę też [...] UM i Pani Burmistrz, bo uważam, że rolą miasta jest finansowe wsparcie twórców, bez względu na rodzaj sztuki i poglądy polityczne,lub ich brak! Nie może też mieć znaczenia fakt, czy jakiemuś urzędnikowi dany rodzaj twórczości wpada w ucho/oko, czy nie. Czy działanie urzędu miasta było pochopne ocenią mieszkańcy. Zapewne jak zwykle podziela się na dwa obozy. A tymczasem wszyscy, którzy znają się na swojej robocie powinni się nią zająć jak najlepiej, twórcy - tworzyć,urzędnicy, sponsorzy-pomagać, dziennikarze - obiektywnie opisywać. Tymczasem, alleluja i do przodu.
Odpowiedz
-7
@ @
dnia 12.03.2015, 14:11 · Zgłoś
Mówcie co chcecie, ale Rompey pokazał co potrafi w filmie i już za to warto jest podjąć wyzwanie dofinansowania jego pomysłu. Chodź nie jestem zwolennikiem disco polo Rompey pokazał, że również w innej dziedzinie jest dobry. Facet ma pomysły.

PS
I winne klimaty się zareklamowały. Jak klip oglądną miliony to we wrześniu braknie pewnie miejsca na zielonym rynku :)
Odpowiedz
16
@ moje ja
dnia 12.03.2015, 14:07 · Zgłoś
niech kazdy sie powygina przed kamera a wladze dadza dotacje,a potem podateczki od pieskow i kotkow zdzieraja
Odpowiedz
3
@ zmartwiony
dnia 12.03.2015, 14:00 · Zgłoś
Podczas gdy na prawdę ważne i istotne sprawy należałoby poruszać autor tego tekstu zajmuję się sprawą niespełna 1,5 tys zł przekazanym na nota bene baznadziejny teledysk..
Ludzie otwórzcie oczy. Nie chcę wyjeżdzać z Polski jak znakomita większość moich równieśników, ale jeśli nic się nie zmieni w tym kraju (począwszy od mentalności ludzi, na władzach skonczywszy) nic nas młodych nie będzie czekało dobrego.
Pozdrawiam wszystkich "walczących" o normalność
Odpowiedz
-2
@ hmmm
dnia 12.03.2015, 14:18 · Zgłoś
co ma [...] do wiatraka?
Odpowiedz
16
@ disco z pola
dnia 12.03.2015, 13:49 · Zgłoś
Marcin nie obraz sie ale nawet do pisco polo trzeba miec kawalek glosu.o ile "przetancujem" bylo ok i doczekalo sie ciekawych remiksow o tyle to to nowe "cos" to z deka lypa...
Odpowiedz
8
@ [...]
dnia 12.03.2015, 13:43 · Zgłoś
Pani Dragones polubiła disco polo co się wyrabia w tym [...]
Odpowiedz
-17
@ dragoness
dnia 12.03.2015, 16:00 · Zgłoś
Pani dragoness NIE LUBI disco polo, wszystkie jej posty dotyczxą popierania młodzieżowych inicjatyw i nie zajmowania się przez portal i komentujących "[...]", podczas gdy ważne sprawy,jak odmawianie młodzieży gimnazjalnej prawa do wyboru szkoły, są zamiatane pod dywan i ignorowane.
Odpowiedz
7
@ [pohgfd
dnia 12.03.2015, 13:06 · Zgłoś
wielka masakra
Odpowiedz
16
@ Kiepek
dnia 12.03.2015, 12:52 · Zgłoś
to nawet nie jest disco polo tylko jakieś [...]
marcin nie rób nic takiego więcej,nie ośmieszaj sie bardziej.
Odpowiedz
17
@ jenkins
dnia 12.03.2015, 12:17 · Zgłoś
Czy znacie starą amerykańską zasadę ?
Nie ważne co mówią byle mówili i nazwisk nie przekręcali!
Odpowiedz
5
@ aaa
dnia 12.03.2015, 11:35 · Zgłoś
Zamiast odkładać kase na jakąś konkretną rozrywkę dla każdego z nas np tor gokartowy albo jakiś tor dla samochodów typu dirt czy jakoś tak, to NIE lepiej wywalić całą kase na jakiegoś nieroba...
Odpowiedz
16
@ do Pana DPD
dnia 12.03.2015, 11:21 · Zgłoś
Ciesz się Pan bo masz teraz promocje za darmo... o jaka liczbe zwiekszyły się wyświetlenia na youtube??? I nie obruszaj się Pan... bo jak sie bierze kase publiczna i jest się artystą to takie rzeczy to norma. A Pan widać jakiś kompleks mniejszosci ma... bo jezeli sie liczy tylko na uznanie i słowa pochwaly to chyba show biznes nie dla Pana - zostawiam z tym do przemyślenia.
i dobrz ze o tym się pisze i informuje ludzi! jestem za zwiekszeniem tego rodzaju artykułów...!!!
Odpowiedz
-5
@ Rodak
dnia 12.03.2015, 11:02 · Zgłoś
Do PIS man, UM.
Trafne spostrzeżenia, że są komentarze tylko na jeden temat i to na czyjeś zlecenie.
Są też znani wpisujący, którzy to osobiście potwierdzili i to już się szeroko rozniosło tak jak pisze ronin.
Ciekawe ile dostają na rękę oczywiście bez podatku za napisanie artykułu.
Wyrósł nowy ciekawy zawód, pisanie komentarzy na zlecenie, za pieniądze
lub za inne korzyści.
Wydanie 1500 zł na poparcie inicjatywy młodych mieszkańców
i zamieszczenie logo Jasła na klipie z piosenką, aż narobiło tyle szumu, że powoduje
śmiech z tych wielce oburzonych. Skąd się rodzi tyle nienawiści dla tych młodych
przedsiębiorczych ludzi. Młodzi są częstym celem niesprawiedliwej krytyki
przez piszących te komentarze.
Niektóre artykuły sugerują, żeby nie przejawiać i nie popierać żadnej nawet
najmniejszej inicjatywy, gdyż to nie będzie przychylnie przyjęte przez
jasielskie społeczeństwo. W Jaśle jest wielu oddanych wspaniałych mieszkańców.
Komentarze opisujące nas jako cytuję : [...], kolesiostwo, skorumpowani,
czy [...]. według mnie wpisują to ludzie nieprzychylni nam i naszemu miastu.
Sama krytyka i to na zlecenie nie wnosi nic nowego. Nie wskazuje
nowej lepszej drogi. Napisane komentarze zawierają wiele kłamstw i nieprawdy.
Młody muzyk tą kwotę przeznaczył dla potrzebujących z Daliowej.
Pisze o tym komentarz aaa uuuuu.
Ci co nic nie robią chcą aby inni tez nic nie robili. Stąd tyle zawiści.
Wszędzie i wszyscy mówią o wspieraniu młodych, a u nas w Jaśle chcą odwrotnie.
Uważam ten sposób wydania takj niewielkiej kwoty był we właściwym kierunku.
Odpowiedz
-8
@ antoś
dnia 12.03.2015, 10:39 · Zgłoś
Pan Rąpała, obok Mijala i Szpaka to osoby które osiągnęły jakiś sukces i dają Jasłu szansę zaistnieć w kraju nie tylko przy okazji katastrof. Dziwię się, że dla jakichś 1,5 tys. zł wylewane są kubły pomyj. Jeżeli nawet ktoś nie lubi disco polo, to ta muzyka ma w Polsce wielu miłośników i ten utwór Pana DPD ma szansę się przebić. I nie należy zniechęcać głupimi opiniami P. Marcina, który zrealizował kilka ciekawych pomysłów. Więcej tak ambitnych młodych ludzi, a o Jaśle zacznie się pisać pozytywnie.
Odpowiedz
8
@ ksiądz Mateusz
dnia 12.03.2015, 12:31 · Zgłoś
Jaki sukces osiągnął Szpak, ta jego wielka kariera się szybciej zakończyła niż się rozpoczęła
Odpowiedz
4
@ free
dnia 12.03.2015, 18:57 · Zgłoś
A skąd masz takie info , że zakończył kariere ?
Odpowiedz
5
@ maruda
dnia 13.03.2015, 07:19 · Zgłoś
Eminencjo, pan Szpak dzięki "Mam talent" rozsławił Jasło na całą Polskę właśnie z tego powodu za co jest krytykowany - że jest kontrowersyjny. Taki dzisiaj świat, więc trzeba się "wstrzelić" w zapotrzebowanie show biznesu. Potem był jeszcze "Taniec z gwiazdami" i zwycięstwo w konkursie piosenki rosyjskiej w Zielonej Górze. To nie jest mało, a pewnie jego sukcesów było więcej. Właśnie on zrobił najwięcej żeby Jasło wyrwać z tej "pseudo-katolickiej zaściankowości"
Odpowiedz
-26
@ Marcin Rąpała
dnia 12.03.2015, 10:31 · Zgłoś
Kochani, ogromnie dziękuję za moc opinii, zarówno tych pozytywnych jak i negatywnych. Nie mam nic na swoją obronę, jestem ogromnie wdzięczny wszystkim instytucjom które podjęły się działania z nami za ich wkład i wsparcie, ponieważ bez tego nie dalibyśmy rady. Cieszę się, że w końcu pojawiła się dyskusja na ogromnie ważny temat, jakim jest wydawanie pieniędzy publicznych na kulturę, gdyż ja jako sam z nich korzystający nie miałem prawa się o nich wypowiedzieć. Zachęcam do wyjęcia teczek z zeszłych lat, zapoznania się JAKIE KWOTY poszły na promowanie czegoś, co ma zaledwie kilkaset wyświetleń. Zarówno "Antoś" (około 3000 widowni kinowej, realnej) oraz Selfi (już niecałe 50 000 wyświetleń w 3 dni), zrobiły tę promocję z nadwyżką, patrząc na relację koszty - oglądalność. Jeśli to tak boli Jaślan i musieli sprawdzić ile dostałem na teledysk (ciekaw jestem kto to zlecił), to obiecuję, że oddam każdemu Jaślaninowi który się do mnie zgłosi część "jego zrzutki" na ten projekt, pod warunkiem że ujawnicie również koszty innych przedsięwzięć, bo koszty moich już dawno poznali. Także drodzy koledzy, Przyjaciele, zameldowani w Jaśle, jeśli uznaliście że te pieniądze poszły w błoto, stawcie się do mnie osobiście z pismem o przekazanie Waszej części wkładu w teledysk (0,0413 zł - 0,0167 zł podatku = 0,0246 zł, czyli będę hojny i każdemu po zaokrągleniu oddam Wasze "wtrącone" 3 grosze - 15% czystego zysku dla Was!). Pieniądze zwrócę Wam pod jednym warunkiem, że zapytacie szanowny portal również o inne wydane w poprzednich latach pieniądze, bo może się okazać, że tam leżą już nie grosze a duże złotówki. Więcej uśmiechu na twarzach i powodzenia w działaniu życzę Wam wszystkim. Pamiętajcie że to muzyka - z tego się nie strzela! :)
Marcin Rąpała
Lider zespołu Rompey
Odpowiedz
26
@ Tom
dnia 12.03.2015, 11:33 · Zgłoś
Wielce szanowny Marcinie Rąpała! Serdecznie dziękuję za hojną ofertę zwrot 3 gr, z której nie skorzystam, przeciwnie – mogę nawet wrzucić 5 zł do kapelusza grajka, o ile ustawi go Pan na Rynku. Różne bywają „ akcje promocyjne”, proszę się za bardzo nie chwalić – Dębu Hitlera i tak Pan swoją śpiewanką nie pobije. Nie miałbym nic przeciwko zatrudnieniu Pańskiej grupy przez UM podczas jakiejś podmiejskiej imprezy na Gądkach, natomiast zdecydowanie nie życzę sobie aby takie śpiewanko-fikanki kojarzono, zwłaszcza w koniunkcji, z pojęciami „kultura” i „Jasło”. To nie promocja, a obciach na miarę dow[...]sów o Porażu i Wąchocku. W tym istota rzeczy, której Pan i Pana promotorka zdajecie się nie dostrzegać.
Odpowiedz
9
@ Zią
dnia 12.03.2015, 12:43 · Zgłoś
Kochany!
Idąc Pańskim tokiem rozumowania [...] się Pan na jasielskim rynku. Zwiększy to zasięg promocji-myślę, że na youtubie będzie to oglądało z 30 mln widzów.
Natomiast jeśli promuje się miasto tą epidemią [...], która polską kulturę przeorała od spodu i z hymnów remiz i zabaw robi się jakieś wydarzenia to znaczy, że można się niepokoić o ludzi w magistracie bo najprawdopodobniej kulturę widzą oni w polsatowskich "Trudnych sprawach" a sztukę w dyskotekach- stąd trudno o rozwój.
Odpowiedz
18
@ emigrant
dnia 12.03.2015, 16:00 · Zgłoś
Szanowny Panie Marcinie Rąpała- DPD- Rompey !!!
Na samym wstępie zaznaczę iż jestem zwolennikiem wszelkiej formy rozwoju młodzieży związanej z muzyką, sportem, kulturą oraz dotacjami w/w form. Może gatunki muzyczne reprezentowane przez Pana nie trafiają do mnie ale też nie będę się wypowiadał w kwestii oceny ich poziomu artystycznego oraz wpływu na promocję Jasła. Myślę, że tej "negatywnej promocji" mamy już sporo w mediach i od listopada ubiegłego roku a ze szczególnym nasileniem z początkiem bieżącego jest ona widoczna w wielu publikacjach, których ilość wyświetleń znacznie przewyższa osiągnięcie Pana utworu. Bardzo szczegółowo przedstawił Pan kwestię "goszówek" oraz innych, być może wcześniej źle zainwestowanych pieniędzy publicznych. Myślę że wydatek 1500 zł na dotację Pańskiego teledysku budżetu miasta nie pogrąży a dla Pana może być korzystne, czego Panu życzę.
Moja wypowiedź dotyczy innej kwestii i chciałbym aby Pan PUBLICZNIE zajął stanowisko aby może na przyszłość ułatwić innym młodym (może nie tylko) ludziom starającym się o wsparcie w UM w temacie kultury, rozrywki, sportu idt.
PANIE MARCINIE, proszę o podanie informacji czy w jakiś sposób był Pan związany z kampanią wyborczą Pani Musiałowicz-Czech na zasadzie wykonywania usług dotyczących działań promocyjnych podczas tej kampanii??
Czy miał Pan związek z spotem filmowym, zdjęciami do plakatów itd ??
Są to informacje, które mogą dużo wnieść w temacie rozwoju szeroko pojętej kultury w Jaśle.
LICZĘ NA PANA PUBLICZNĄ WYPOWIEDŹ!!!
Samych sukcesów życzę!!!
Odpowiedz
-16
@ PiS-man
dnia 12.03.2015, 19:21 · Zgłoś
Panie Marcinie! Proszę robić swoje a istnienie frustratów jak ten powyżej przyjąć do wiadomości :D
Odpowiedz
7
@ emigrant
dnia 13.03.2015, 13:44 · Zgłoś
Szanowny Panie Marcinie Rąpała- DPD- Rompey !!!
Zapewne sprawdzał Pan i czytał komentarze. Proszę odpowiedzieć na moje pytanie. Czy jest ono może zbyt skomplikowane? Nie sądzę. Myślę, że treść jego jest jasna zarówno dla fanów Pana twórczości, przeciwników jak i dla Pana samego również !!!
Przecież jest to tak prosto sformułowane!!!
Niech się Pan skupi, napiszę JESZCZE RAZ:
PANIE MARCINIE, proszę o podanie informacji czy w jakiś sposób był Pan związany z kampanią wyborczą Pani Musiałowicz-Czech na zasadzie wykonywania usług dotyczących działań promocyjnych podczas tej kampanii??
Czy miał Pan związek z spotem filmowym, zdjęciami do plakatów itd ??
Są to informacje, które mogą dużo wnieść w temacie rozwoju szeroko pojętej kultury w Jaśle.
LICZĘ NA PANA PUBLICZNĄ WYPOWIEDŹ!!!

PANA MILCZENIE NIE ŚWIADCZY O PANU DOBRZE A WRĘCZ PSUJE WIZERUNEK JAKI W TELEDYSKU "SELFI" PAN KREUJE !!!

Przecież to tylko jedno, dwa zdania. Ja sobie zdaję sprawę, że jest Pan pewnie zajęty pracą i wszystkim co artystę otacza, ale może STAĆ PANA na ODPOWIEDŹ !!!

CZEKAM!!!

PS. Na rozmowę przy kawie nie mam czasu a TREŚĆ PYTANIA BĘDZIE POWRACAĆ!!!
Odpowiedz
4
@ Ala
dnia 13.03.2015, 20:24 · Zgłoś
Cyt M.R. "Zachęcam do wyjęcia teczek z zeszłych lat, zapoznania się JAKIE KWOTY poszły na promowanie czegoś, co ma zaledwie kilkaset wyświetleń."

Dostał Pan dotację z budżetu publicznego a teraz ...Zachęca do wyjęcia teczek z zeszłych lat, zapoznania się JAKIE KWOTY poszły na promowanie czegoś, co ma zaledwie kilkaset wyświetleń. Pozazdroscic LOJALNOSCI
Odpowiedz
1
@ haha
dnia 19.03.2015, 13:52 · Zgłoś
Chłopie, twoja zaśpiewanka [...], w robebeszonym wyrze, z pląsającymi pannami i komórą w roli głównej to szmira i kicz - nawet w kategorii disko polo.
Odpowiedz
12
@ szkoda
dnia 12.03.2015, 10:22 · Zgłoś
Szkoda, że portal poświęca tyle uwagi jakiejś bzdurze a 10 marca był świetny koncert jazzowy w budynku kina i na żadnym portalu nie ma informacji na ten temat.
Odpowiedz
-17
@ dragoness
dnia 12.03.2015, 10:35 · Zgłoś
Była informacja, a jakże. Mnie jednakże smuci fakt, że o wiele większe zainteresowanie budzi 1500zł wydane na klip disco polo, niż dyskusja o wyborze szkoły ponadgimnazjalnej ze wszystkimi pytaniami o JEJ finansowanie.
Odpowiedz
13
@ CO?
dnia 12.03.2015, 09:33 · Zgłoś
Trudny temat nie bardzo mogę go zrozumieć, ale czy to nie jest czasem ten młody człowiek który przygotowywał klip wyborczy pani Musiałowicz. jeżeli tak to już trochę jaśniej...
Odpowiedz
-1
@ Rysiek Cz.
dnia 12.03.2015, 09:08 · Zgłoś
Pragne przypomnieć, że film promujący Jasło za kilkanaście tysięcy złotych obejrzało 6 tys ludzi w ciągu pół roku. Klip w 4 dni obejrzało 50 tys osób ;)
Odpowiedz
3
@ vb
dnia 12.03.2015, 19:45 · Zgłoś
i co z tego ??? [...] obejrzały a nikt poważny takiego badziewa nie chce ...zapytaj która poważna firma reklamowała by się takim chłamem...
Odpowiedz
2
@ Krosnokarpaty
dnia 13.03.2015, 16:18 · Zgłoś
to ty vb telewizji nie oglądasz?
Odpowiedz
13
@ Tom
dnia 12.03.2015, 08:34 · Zgłoś
Po raz kolejny niestety widać, jak nasz ratusz przekształcono w kiepską zawodówkę dla „burmiszczóf”. [...], jak nie lustracja dębów (Hitlera) to disco olo. Dobrze ze jeszcze po krzesłach nie skaczą jak Pą Prezydą nie przymierzając. Kultura to co innego niż [...] rozrywka.
Odpowiedz
13
@ jaslanka
dnia 12.03.2015, 08:29 · Zgłoś
wydaje mi się że są ważniejsze wydatki niż sponsorowanie tego Pana, chce się wybić niech w siebie zainwestuje, a miasto Jasło może sponsorować coś co przyniesie korzyść całemu miastu.
Odpowiedz
-28
@ dragoness
dnia 12.03.2015, 09:18 · Zgłoś
Na przykład? Przypominam, że jest w budżecie określona pula pieniędzy "na kulturę". Więc o jakie wydarzenie kulturalne, mające przynieść korzyść miastu, chodzi?
Odpowiedz
2
@ CHORE PAŃSTWO!!!
dnia 12.03.2015, 23:25 · Zgłoś
"Elyty tworzą budżet pod elyty" - gdzie jest budżet tworzący miejsca pracy generujące zysk miejskiej kasy - nie tylko same wydatki...???
Odpowiedz
-22
@ dragoness
dnia 13.03.2015, 06:59 · Zgłoś
Otworzono fabrykę, to oczywiście musiałeś to opluć w komentarzu. a przecież wygenerowała nowe miejsca pracy.
Odpowiedz
0
@ CHORE PAŃSTWO!!!
dnia 17.03.2015, 11:30 · Zgłoś
Czyżby "sumienie panią ruszyło" i przyszła refleksja ,że tak nie do końca jest to fer i w jakim stopniu korzystam z tego co tworzą inni, "zmuszani do tego",a nie mogąc sami zapracować na utrzymanie...
Odpowiedz
-8
@ UM
dnia 12.03.2015, 07:55 · Zgłoś
Przeczytałam tekst z uwagą. Cieszyć się należy, że w Jaśle pojawił się "[...]" do pisania tekstów na zlecenie. Wkrótce zacznie się promowanie radnego Dyzia, jak to było za rządów Kurowskiej?
Odpowiedz
8
@ partyzant
dnia 12.03.2015, 06:24 · Zgłoś
I takimi sprawami media karmią ludzi. A tu wojna się szykuje, wróg się zbroi. Ludzie, robcie zapasy albo uciekajcie póki jeszcze czas.
Odpowiedz
14
@ dil
dnia 12.03.2015, 05:58 · Zgłoś
Kazdy wspiera swojego,tzn.kolesiostwo i uklady.Tak dla zmian!Szkoda slow,na takie glupoty kasa jest.Jaka wice... taka muzyka.
Odpowiedz
14
@ jo
dnia 12.03.2015, 01:03 · Zgłoś
dzieci w szkole od miasta nie dostają ani grosza, a tu kasa na lewo i prawo wstyd
Odpowiedz
-25
@ dragoness
dnia 12.03.2015, 10:36 · Zgłoś
Za oceny miasto ma płacić?
Odpowiedz
1
@ CHORE PAŃSTWO!!!
dnia 12.03.2015, 23:20 · Zgłoś
Słuszna uwaga, najpierw należy uczyć - nie tylko oceniać uczniów i jeszcze rządać "od miasta" kasy...
Odpowiedz
-8
@ dragoness
dnia 13.03.2015, 16:08 · Zgłoś
Faktycznie... i jeszcze żeby uczniowie chcieli się uczyć, a nie jak niektórzy tylko marudzić jak im to źle, bo szkołę z daleka omijali.
Odpowiedz
-5
@ @ jaaa
dnia 11.03.2015, 23:22 · Zgłoś
Hip hop,rap to jest zycie .muzyka ktora uczy i stawia na nogi i duchu a nie"to cos" bo tak mozna nazwac. Golo[...] na kazdym teledysku disco polo. Ale nikomu niezabrania sie sluchania muzyki jaka kto lubi.
Odpowiedz
11
@ hiii
dnia 11.03.2015, 23:02 · Zgłoś
żenada a kto by zazdroscił takiego kiczu muzycznego??? Nie obrażajcie disco polo hahahha
Odpowiedz
-8
@ nikt
dnia 11.03.2015, 22:53 · Zgłoś
Ludzie skad w was tyle zawisci nie wiem czy do tego goscia co chce sobie disco polo grac czy ogolnie do disco polo. Nikt nie slucha ale wszyscy znaja i nie raz przy tej muzyce bawili. Chlopak ma takie marzenia to niech je spelnia wam wszystkim jest szkoda ze mu sie udalo. Osobiscie ciesze sie zemu sie udajw chociaz go nie znam ale trzymam kciuki.
Odpowiedz
1
@ etam
dnia 11.03.2015, 22:52 · Zgłoś
I nawet didżej jasiu babcia kręci miksem ,same promocje same w sobie
Odpowiedz
15
@ aaaauuuuuuuuuuuuu
dnia 11.03.2015, 22:50 · Zgłoś
Już starożytni mówili, że o gustach się nie dyskutuje.
Znam zespół z Jasła - muzyka nie popierana przez przez "porządnych" ludzi - ,którzy własne pieniądze przeznaczają na swoją promocję, wydawanie płyt i ponoszą ryzyko z tym związane. Ale nie o tym chciałam napisać. Dokładnie końcem lutego zorganizowali koncert charytatywny w Krośnie i dochód z niego wyniósł dokładnie taką kwotę jaką miasto Jasło przekazało na "promowanie" młodego twórcy - oni tę kwotę przesłali do Daliowej dla osieroconych dzieci. Można tak i można tak.
Odpowiedz
0
@ otototo
dnia 12.03.2015, 12:13 · Zgłoś
przypomne koncert charytatywny w Kolaczycach... nikt nie zapyta ile za wystep wział Pan Mijal...
Odpowiedz
4
@ jojo
dnia 12.03.2015, 16:21 · Zgłoś
nie porównuj pionu z poziomem...
Odpowiedz
-4
@ free
dnia 11.03.2015, 22:19 · Zgłoś
Dadzą kase - źle...nie dadzą też źle...ludzie ogarnijcie sie...siedzicie przed tymi kompami i krytykujecie wszystko...uszanujcie chłopaka ciężką prace..a jeśli mu zazdrościcie to przynajmniej nie komentujcie głupio a miasto ma wspomagać młodzież co za tym idzie pieniadze tak jak to było mówione przed wyborami..sory tacy ludzie jak Wy nie chodza na wybory a najwiecej maja do gadania..milego wieczoru..skrytukujcie mojego posta dzieki
Odpowiedz
-7
@ konkurencja
dnia 11.03.2015, 22:01 · Zgłoś
aż mi przykro, że media jasielskie aż tak bardzo są skorumpowane i na każdym kroku podcinają skrzydła. zwykły [...]!
Marcin, wszystkiego dobrego! Świetna robota!
Odpowiedz
15
@ tola
dnia 11.03.2015, 21:57 · Zgłoś
Jeśli promocja miasta stanowi drugorzędny cel to co jest głównym celem wsparcia projektu?
Odpowiedz
-4
@ Mądra Sowa
dnia 11.03.2015, 21:36 · Zgłoś
Fajny klip, śmieszny trochę nawet bo mijam Marcina na Jaśle, trzeba mięć odwagę, Podziwiam. Gratuluję. Co do wsparcia miasta za taką kwotę, to w duże innych rzeczy sponsorujemy i wspieramy a dlaczego nie to. Bardzo dobrze, że i miasto do czyichś marzeń się dołożyło. Sukcesu jaślanie!
Odpowiedz
11
@ Bea
dnia 11.03.2015, 21:38 · Zgłoś
Marzenia ma każdy. Niejeden mądrzejsze i wartościowsze
Odpowiedz
-24
@ dragoness
dnia 12.03.2015, 09:16 · Zgłoś
No to zrealizuj je kochaneczku, idź do UM i poproś o dotacje, bo jak na tazie to tylko coś tam po cichutku bzyczysz, a z realizacją cieniutko.
Odpowiedz
5
@ Czarny
dnia 11.03.2015, 21:35 · Zgłoś
Co za obciach całe Krosno się z nas śmieje
Odpowiedz
7
@ Bea
dnia 11.03.2015, 21:36 · Zgłoś
I ma niestety z czego
Odpowiedz
6
@ PiS-man
dnia 11.03.2015, 23:49 · Zgłoś
A Kołaczyce też się smieją?
Odpowiedz
0
@ UM
dnia 12.03.2015, 12:28 · Zgłoś
A co na to mówią ludziska w Nawsiu Kołaczyckim?
Odpowiedz
0
@ Autochton
dnia 12.03.2015, 15:58 · Zgłoś
hahah :D można się pośmiać wspólnie np. również z krośnieńskiego discopolo :D youtube.com/watch?v=a0zpFtLRx50
Odpowiedz
4
@ Marek woo
dnia 12.03.2015, 19:28 · Zgłoś
Kawałek jest rzeczywiście słabizna ale co to ma do rzeczy kto się śmieje? :D

I to na dodatek Krosno ? hahaha
Przecież gdyby człowiek miał się przejmować tym co tam sobie niektórzy myślą to by zwariował :D

Pozdrawiam
Odpowiedz
-15
@ kocica
dnia 11.03.2015, 21:31 · Zgłoś
Nawet jeśli pracujących w Jaśle byłoby tylko 15000, to wypada po 10 gr na osobę. Rzeczywiście, cholernie towarzystwo zbiedniało. Wstyd, ale za Jaślan, nie za Marcina.
Odpowiedz
7
@ ....
dnia 12.03.2015, 10:06 · Zgłoś
mnie tam w sumie ta dotacja nie przeszkadza ale juz wkurza mnie ta cała stronniczość.
Inne rzeczy rozliczacie co do grosika, wciąż słychać "z moich podatków to, z moich tamto" a niektorzy calośc podatku w ulgach dostana jako zwrot.. a jak tu "marne 1500 idzie to to nagle żadna kwota.
Odpowiedz
5
@ aaaauuuuuuuuuuuuu
dnia 12.03.2015, 16:18 · Zgłoś
Myślę, że komentującym nie chodzi o przekazaną kwotę ( bo pieniądze [...] jak na miasto), ale o zasadę żeby wydawać nasze wspólne pieniądze mądrze. Z całym szacunkiem dla pani wice Burmistrz i obdarowanego, tę forsę można było wydać racjonalniej.Jeżeli już "twórca" musiał być dofinansowany to przecież w Jaśle jest nie tylko MPM, ale więcej prywatnych firm, które mogą dać swoją forsę i nikt do nich nie będzie miał pretensji, że popierają taką "twórczość". Jakoś brakło sponsorów - widocznie jaślanie mają pojęcie czym jest sztuka, nawet disco polo.
Odpowiedz
4
@ czy to aby prawda?
dnia 11.03.2015, 21:07 · Zgłoś
czy to nie plagiat ?
https://www.youtube.com/watch?v=tgw1yEcWpTU

Polecam przesłuchać Czadoman - Ruda tańczy jak szalona
Bicik baaardzo podobny, przesłuchajcie sobie.
Odpowiedz ·
Odpowiedz
8
@ cienkagumka
dnia 11.03.2015, 20:57 · Zgłoś
A gadają że Jasło to miasto, a disco polo słucha się tylko w remizach.
Koko koko ruda spoko disco polo mnie rozpolo.
Odpowiedz
1
@ hiii
dnia 11.03.2015, 22:59 · Zgłoś
super ale się usmiałem :)
Odpowiedz
10
@ bochun
dnia 11.03.2015, 20:47 · Zgłoś
Ech, biedne Jasełko. Z taką władzą nieuchronnie zmierza do upadku. Jeszcze tylko ciut, ciut i legnie w gruzach. Gratulacje za pomysl promowania wysoko pojętej "cooltury". Tylko dlaczego za moje pieniądze? A co na to elektorat [...]? Nie byłby pewnie zachwycony... Naiwni biedacy znów dali sie [...]ć. Ale mamy przynajmniej gwiazdę na Dni Jasła :-)
Odpowiedz
3
@ UM
dnia 12.03.2015, 07:58 · Zgłoś
Coś ty! Gwiazdą Dni Jasła będzie cienko śpiewający radny Dyzio jako wokal plus Rumiany jako chórek!
Odpowiedz
14
@ fiskus
dnia 11.03.2015, 20:19 · Zgłoś
A czy rompala rozliczył się z dotacji miasta, to chyba bylo 15.000zl za migawke filmową pn. Antoś?
Odpowiedz
13
@ hahahaha DPD :D
dnia 11.03.2015, 19:52 · Zgłoś
na Eurowizje go :D moze wygramy :D przepraszam... śmiechu Warte :)
Odpowiedz
24
@ Moni
dnia 11.03.2015, 19:10 · Zgłoś
Głosowałam na tę Panią tylko dlatego, że w programie wyborczym miała plany na zajęcie się bezdomnymi zwierzętami, schroniskami itp. To był błąd... Już na pewno go nie powtórzę i nie zagłosuję na nią. Popełniłam błąd, którego teraz żałuję... Dałaby by kasę na schroniska albo inny charytatywny cel.. Niestety - straciła u mnie Pani wszytko! I jeśli jeszcze kiedyś będzie gdzieś Pani startować to nie ma Pani ani mojego głosu ani mojej rodziny :)
Odpowiedz
23
@ emigrant
dnia 11.03.2015, 19:28 · Zgłoś
Jeszcze kilka miesięcy, kiedy wszyscy poznają Panią Burmistrz, jej profesjonalizm w działaniu i jego skutki dla Jasła, wtedy hasło TAK DLA ZMIAN nie będzie symbolem nadziei ale upadku, totalnego upadku :(
Odpowiedz
20
@ [...]
dnia 11.03.2015, 18:56 · Zgłoś
A i tak najlepszą promocją dla miasta był dąb Hitlera
Odpowiedz
-2
@ Bea
dnia 11.03.2015, 19:31 · Zgłoś
Jaki dąb Hitlera???
Odpowiedz
12
@ felek
dnia 11.03.2015, 18:13 · Zgłoś
jakie miastoi włodaże taka muza nic dodać nic ując
Odpowiedz
2
@ Bea
dnia 11.03.2015, 18:26 · Zgłoś
No tak. Niestety muszę przyznać ci rację jakie miasto taka muza nic dodać nic ująć Szkoda
Odpowiedz
-7
@ PiS-man
dnia 11.03.2015, 19:07 · Zgłoś
I taki poziom komentarzy :D
Odpowiedz
-4
@ ted
dnia 12.03.2015, 10:05 · Zgłoś
jaki komentujący, taka ortografia :-)
Odpowiedz
12
@ znafca
dnia 11.03.2015, 18:09 · Zgłoś
Brawo. Zamiast dotować zespoły które znają się na muzyce, potrafią spiewac, grać to najlepiej dotować człowieka nie mającego sposobu na życie prócz sprzedawania swojego wizerunku by sie dowartościować. Takie zespoły jak Humanoid,Krusher które mają talent nie chcą sie kosztem podatników wzbogacać czy promować i tylko z takimi chcemy aby Jasło bylo utożsamiane!!
Odpowiedz
-8
@ PiS-man
dnia 11.03.2015, 19:06 · Zgłoś
Fakt! Na muzyce się znają. Szkoda tylko, że sami nie potrafią jej tworzyć :D
Odpowiedz
15
@ vb
dnia 11.03.2015, 18:07 · Zgłoś
Zaśpiewajmy zatem wszyscy na melodię Miała matka syna ...bo to jest obciach obciach i żenada takich testów dzisiaj śpiewać nie wypada... powtarzam za kabaretem Bo ta mieścina razem z panią vice TAKIM OBCIACHEM JEST !!!
Odpowiedz
-18
@ mieszkaniec
dnia 11.03.2015, 17:59 · Zgłoś
Po pierwsze: nie to jest ładne co jest ładne, a co się komu podoba
Po drugie: patrząc na loga firm prywatnych sponsorujących projekt chyba jednak jakiś efekt promocyjny zostanie osiągnięty, bo nie sądzę żeby firmy te koniecznie chciały się pogrążyć i stracić kasę
Po trzecie: jeżeli piosenka i teledysk zaistnieją na szczytach list przebojów disco polo i na [...] dyskotekach w pewnym sensie spełni się marzenie wieszcza Mickiewicza wyrażone słowami "O, gdybym kiedy dożył tej pociechy, żeby te księgi zbłądziły pod strzechy".
Po czwarte: Pani Elwira startowała na stanowisko burmistrza pod hasłem "Tak dla zmian" uzyskując duże poparcie mieszkańców Jasła i próbuje działać inaczej niż jej wielcy poprzednicy- brawo Elwira za odwagę.
Po piąte: muzyka i słowa chwytliwe, nawet lepsze niż większość przebojów z tego gatunku a teledysk zrobiony naprawdę profesjonalnie.
Podsumowując: tolerancja zobowiązuje nas do szanowania poglądów innych osób, nawet jak nam się coś nie podoba, a władze miasta powinny zaspokajać potrzeby różnych osób i środowisk zamieszkujących nasze miasto. Jeżeli komuś nie podoba się taka muzyka może po prostu jej nie słuchać i dla przykładu udać się do filharmonii i przez kilkanaście godzin dziennie słuchać nowoczesnej muzyki symfonicznej np Pana Pendereckiego (bardzo obficie dotowanej z publicznych pieniędzy), a sądząc z treści komentarzy, takich zapalonych melomanów jest tutaj co najmniej 80%.
Ja czekam na kolejny utwór Marcina i oby był podobnie często lajkowany jak selfi.
Odpowiedz
18
@ emigrant
dnia 11.03.2015, 18:42 · Zgłoś
Skoro Pani Burmistrz uzyskała tak "duże poparcie" w wyborach to dlaczego tutaj te 80% jest przeciw? Chyba realizacja hasła TAK DLA ZMIAN to coś innego niż wszyscy się spodziewali. Nie ujmując nic Panu DPD, Rompey czy jakoś tam, to jeśli jego twórczość predysponuje do tego aby dotować jego szukanie swojego miejsca na ziemi, sądzę ze takich "twórców" można będzie znaleźć więcej w Jaśle i niech Pani Burmistrz też ich dostrzega. Pana Marcina pozując z nim na ściance i z racji kampanii wyborczej pewnie dostrzec jej było łatwiej.
Odpowiedz
27
@ .
dnia 11.03.2015, 17:59 · Zgłoś
Oczekuję w takim razie kolejnej informacji, tym razem o tym że Pani Wiceburmistrz wygospodarowała ze na oświatę 1500 zł na lampę uliczną na Bryłach. Z uzasadnieniem, że taka lampa to też oświata.
Odpowiedz
8
@ .
dnia 11.03.2015, 18:06 · Zgłoś
Zjadło "ze środków", ale z komentarzy widzę, że i tak wszyscy rozumieją.
Odpowiedz
-14
@ nie hejter z Jasła
dnia 11.03.2015, 17:52 · Zgłoś
Nie lubie disco polo ale lubie jaślan, którzy coś robią a jak mają w tym wszystkim jeszcze kogoś, kto im może pomóc, to całe szczęscie. Pani Elwiro, nawet sobie Pani nie zdaje sprawy, jak dobrą rzecz Pani tym zrobiła.
Odpowiedz
20
@ [...]
dnia 11.03.2015, 17:50 · Zgłoś
Tak patrząc na foto Pani Burmistrz stwierdzam że : Ma już dosyć :)
Odpowiedz
13
@ [...]
dnia 11.03.2015, 17:49 · Zgłoś
Nie ważne jak mówią byle mówili
Odpowiedz
29
@ Marcin
dnia 11.03.2015, 17:46 · Zgłoś
"artysta" i "sponsorka" powinni razem w teledysku wystąpić, to dopiero byłaby "promocja" miasta.
Odpowiedz
-5
@ CHORE PAŃSTWO!!!
dnia 12.03.2015, 00:24 · Zgłoś
Jeżeli do tego by doszło, to zbędne byłoby wydawanie publicznych pieniędzy, a i "honoraria" za sceny łazienkowe by odpadły, gdyby tak jeszcze do "zespołu" dokomponować parę "zagorzałych wielbicielek" typu @ dragones... to taki "klip" pwstałby za friko...
Odpowiedz
-16
@ dragoness
dnia 12.03.2015, 10:17 · Zgłoś
Śp. Stanisław Lem miał jednak rację z tymi [...] i internetem.
Odpowiedz
7
@ mlodziak
dnia 11.03.2015, 17:41 · Zgłoś
Pora uciekac.wstkiego wam sskoda a sami nir nie robicie
Odpowiedz
16
@ felek
dnia 11.03.2015, 17:37 · Zgłoś
ale [...], wstyd już nikomu niepowiem że jestem z tego [...]
Odpowiedz
24
@ Zwierżątko
dnia 11.03.2015, 17:36 · Zgłoś
Nie lubię disco polo - nie moja bajka. Ale jak pomyślę ile kasy publicznej wydaje się na kompletne idiotyzmy, to stwierdzam że 1500zł zainwestowane w chłopaka, który zrobił najlepszy dokumentalny film historyczny o Jaśle, a teraz całkiem estetyczny i bardzo popularny klip to naprawdę bardzo dobrze wydane pieniądze. I zostaną w naszym mieście. W odróżnieniu od dziesiątków i setek tysięcy wydanych na nigdy niezrealizowane projekty, na jakieś ekspertyzy zalegające archiwa, na strategie i opracowania, które nigdy nie doczekały się realizacji. Za to słono kosztowały, a kasę zainkasowali "eksperci" z Krakowa i innych dalekich miejsc. Każdy grosz dotacji publicznej, który zostanie w kieszeni jaślanina i będzie wydany przez niego potem w jasielskim sklepie, warsztacie, czy knajpce - to dobrze zainwestowany grosz.
Odpowiedz
0
@ Roberd
dnia 11.03.2015, 17:47 · Zgłoś
Bardzo mądrze napisane
Odpowiedz
-17
@ dragoness
dnia 11.03.2015, 18:30 · Zgłoś
Popieram w 100%
Odpowiedz
-10
@ .
dnia 11.03.2015, 20:54 · Zgłoś
Zwierzątko z kropką... Czemu piszesz o czymś, o czym nie masz zielonego pojęcia...???
Czy wiesz co to znaczy ,,inwestycja,,...???
Odpowiedz
-19
@ dragoness
dnia 12.03.2015, 09:13 · Zgłoś
A ty "kropko" wiesz, co to jest potrzeba wyższego rzędu? Inwestujemy nie tylko w przemysł, czy tak często przywoływane "miejsca pracy", ale też w ludzi i kulturę, jaka by ona nie była.
Odpowiedz
1
@ pismaczek
dnia 12.03.2015, 13:05 · Zgłoś
przeklinanie też
Odpowiedz
15
@ Laska
dnia 11.03.2015, 17:34 · Zgłoś
Gosc nagrywal slaby rap,wiec postanowil zamienic sie w 2 Zenona Martyniuka,haha zal,z szerokich spodni i punchow przejsc do ciasnych spodenek,koszuliny i spiewac jakies discopolowe badziewie.Slabo wypadla mu kariera polityczna albo wogole to musi miec jakis pomysl na zycie byle nie rapodiscopolo pzdr
Odpowiedz
-19
@ hm
dnia 11.03.2015, 17:27 · Zgłoś
I to się nazywa umiejętność zrobienia sobie reklamy. Wszyscy w Jaśle już wiedzą, że wsparło się inicjatywę godną uwagi. Panie Marcinie, Pan w trasę koncertową po Polsce a Pani Elwira w dalszym ciągu niech będzie z Wami młodymi. Pozdrawiam!
Odpowiedz
24
@ Bea
dnia 11.03.2015, 17:26 · Zgłoś
Jak dobrze, że Krosno rozumie pojęcie kultura. Zapraszam do RCKP, może niektórzy jak zobaczą to im się gusty odmienią
Odpowiedz
-14
@ :)
dnia 11.03.2015, 17:28 · Zgłoś
Jedź do Krosna i tam siedź. Jasło zostaw w spokoju.
Odpowiedz
12
@ Bea
dnia 11.03.2015, 17:35 · Zgłoś
Chyba pojadę, bo jak w Jaśle mówi się że kultura to disco polo to potwornie się wstydzę
Odpowiedz
31
@ Lech Roch
dnia 11.03.2015, 18:36 · Zgłoś
Jeśli chodzi o ofertę kulturalną i widowiska sportowe to ja już od dawien dawna korzystam z oferty Krosna.
Nie jestem jakimś jajogłowym kibicem ze Śniadeckich czy Legionów, żeby karmić się podziałami zbudowanymi na fundamencie miałkiego sportu- więc nie mam żadnych problemów z krośnianami.
Jest tylko podstawowa sprawa. Krosno ma mądre władze, które pokazują, że mimo iż nasz region nie będzie stolicą małopolskiego przemysłu to można tam coś sensownego zrobić.
Kiedy zestawimy to z sytuacją Jasła to aż płakać się chce. Miasto, które powinno edukować i dbać o poziom kultury i proponować przez kulturę rozwój swoim mieszkańcom, dorzuca się do klipu gościowi, które leży [...] na kanapie z pięcioma siusiumajtkami. Jest to straszne, żałosne i przykre zarazem, że miasto zamiast rozwijać kulturę to podcina jej korzenie.Tak to jest gdy Andrzejów zastępuję sie Ryśkami i jeden daje dotacje tylko dlatego, że drugi nie dał. Jeszcze ta Pani Elwira. Nic nie mam do kobieciny ale jeśli w ciężkich czasach małe miasto z masą problemów daje się do zarządzania dziewczynie po liceum, która elokwentnie i ładnie mówi o niczym to można się spodziewać działań rodem z Cosmopolitana i TVN Style.
Odpowiedz
18
@ Bea
dnia 11.03.2015, 19:28 · Zgłoś
Zgadzam się całkowicie. Tylko żal serce ściska kiedy patrzę jak Krosno się rozwija, wręcz kwitnie, a nasze Jasło pustoszeje ( UMIERA ) A ludzie uciekają, a taka antypromocja... Szkoda gadać:(
Odpowiedz
19
@ Lech Roch
dnia 11.03.2015, 19:39 · Zgłoś
Smutne ale prawdziwe. Trzeba się modlić o sprawne drogi bo Krk, Krosno, Rzeszów czy nawet Sącz bądź Sanok to nie koniec Świata.
Prawdziwe życie mija ten zakątek Polski... ot taki poPGRowski skansen i wakacyjne miejsce dla londyńczyków gdzie przez kulture rozumie się Dni Jasła ze Szpakiem i słuchanie Radia ESKA.
Odpowiedz
23
@ emigrant
dnia 11.03.2015, 19:58 · Zgłoś
Przepraszam bardzo, ale Pani Burmistrz po 10 latach od ukończenia liceum obroniła Pracę Magisterską pt "Wiedeń jako Europejskie centrum kultury i turystyki", wprawdzie nie rozumiem jak ten temat ma się do zarządzania miastem, ale ma wyższe wykształcenie :) :) Co do elokwentnego i ładnego mówienia, to miałbym już wątpliwości... samo "otwarcie dla niej przez UM swoich PODBOJÓW" tego nie potwierdziło :(.
Odpowiedz
16
@ Bea
dnia 11.03.2015, 20:06 · Zgłoś
Jak taki temat pracy, to na temat kultury powinna coś nieco wiedzieć, :)
Odpowiedz
23
@ Rajkoczy
dnia 11.03.2015, 17:21 · Zgłoś
Co można powiedzieć o mieście które kulture widzi w disco polo, sport w VIII lidze piłki nożnej, rozrywkę w Galerii Jasło?
Polska C ze stolica [...] w Jaśle i Londynie na uchodźctwie.
Zostali tu już Ci którzy umarli i zapomnieli się przewrócić.
Odpowiedz
18
@ annamr
dnia 11.03.2015, 17:20 · Zgłoś
nie mam nic przeciwko ale dlaczego nie dofinansowują ze swojich prywatnych pieniędzy tylko z publicznych???czy pytał na ktos o zdanie?? wydaje mi się ze jest wiele innych i ważniejszych inicjatyw wymagających dofinansowania no ale cóz na nie nie ma bo pani wiceburmistrz postanowiła wydać te pieniądze na "artyste" gratulacje naprawde szkoda słów
Odpowiedz
-11
@ rozsądny
dnia 11.03.2015, 17:18 · Zgłoś
PANI Elwiro bardzo dobrze niech Pani wspiera ludzi z Pasją. Jaka by ona nie była. Powodzenia Pani życzę i niech się Pani nie daje. Tak trzymać. Jestem na Tak
Odpowiedz
7
@ 123
dnia 11.03.2015, 17:15 · Zgłoś
HAHA tu jest disco-polo chłopie pojęcia nie masz!!!
Odpowiedz
-19
@ .
dnia 11.03.2015, 17:12 · Zgłoś
Piosenka super teledysk także. :-)
Odpowiedz
-3
@ zasmucony sytuacją
dnia 11.03.2015, 17:09 · Zgłoś
A co mają wesprzeć? Rotacyjny na Franciszkańskiej? czy ten drugi za Kauflandem? Tak się niszczy ludziom marzenia w tym mieście. Panie Marcinie, trzymam kciuki i jestem za każdym człowiekiem z Jasła, który ma siłę! Pani Elwiro! Bardzo dobrze! Wszystkich wesprzeć. A nie darmozjadów z MOPSu co nawet komentarze piszą negatywne za internet zapłacony przez Ośrodek Pomocy Społecznej. Jaślanie! pomóżcie, wspiarajcie- nie niszczcie!
Odpowiedz
22
@ Bea
dnia 11.03.2015, 17:08 · Zgłoś
Jeżeli w Jasło stać tylko na taką "kulturę " to ja się WYPROWDZAM No cóż, jestem rozczarowana poziomem co niektórych jaślan i przerażona :(
Odpowiedz
-9
@ benek
dnia 11.03.2015, 17:01 · Zgłoś
Oglądajcie oglądajcie zawistni jaślacy ;)
https://www.youtube.com/watch?v=qVIq_Mitcpk
Odpowiedz
19
@ haha
dnia 11.03.2015, 19:18 · Zgłoś
ale OBCIACH!!! Koszmar, no mówie wam, koszmar...
Odpowiedz
-24
@ dragoness
dnia 11.03.2015, 17:00 · Zgłoś
Czekamy na inicjatywy wypowiadających się tutaj "znawców" muzyki, czy szeroko pojętej kultury. Czy naprawdę 1500zł przy aktualnym budżecie to tak dużo? W porównaniu z remontami domów i zasiłkami dla bezproduktywnych "dojarzy" MOPSu to kropla w morzu. Chlopak nie chciał tych pieniędzy bo jest "chory, biedny i ma piecioro dzieci", tylko na zrobienie czegoś dla młodziezy i miasta. Nie [...], tylko pracuje i zarabia, więc jak to mówią młodzi; wrzućcie na luz.
Odpowiedz
32
@ emigrant
dnia 11.03.2015, 17:12 · Zgłoś
@dragoness, przeczytaj uzasadnienie Pani Burmistrz. Nie chodzi o te 1500 zł ale jak podchodzi do decyzji i ich uzasadnienia Pani Musiałowicz-Czech.
Odpowiedz
16
@ .
dnia 11.03.2015, 17:23 · Zgłoś
Wyjaśnij proszę , co ten chłopak takiego zrobił dla młodzieży i miasta...???
I skoro "nie [...], tylko pracuje i zarabia" to po co mu ta kasa od nas...???
I jeszcze jedno, wiem że nie jestem pewnie tak wytrawnym krytykiem muzyczym jak Ty, ale moim zdaniem ten kawałek, o którym mowa wyżej, najcelniej trafia do osobników posiadających IQ na poziomie młodej małpy.
Oczywiście nikogo nie chcę obrażać , takie jest poprostu moje zdanie na ten temat.
Odpowiedz
-23
@ dragoness
dnia 11.03.2015, 18:29 · Zgłoś
A propos przedostatniego zdania, taki sam poziom prezentuje większość zagranicznych przebojów, które chętnie słuchacie. Tylko "po angielsku" to bardziej wypasione jest, prawda? P. wiceburmistrz nie odpowiedziała na moje pytania o ścieżkę zawodową, jednak uważam, że każda młodzieżowa inicjatywa jest cenna, więc daruję to uzasadnienie.. I powtarzam, czekam na dokonania wszystkich krytykantów. Chętnie dorzucę cegiełkę na realizację.
Odpowiedz
10
@ aqq
dnia 11.03.2015, 20:48 · Zgłoś
Nie odpowiedzialas na dwa pierwsze zdania"ważniejsze " ... Pewnie dlatego że wcześniej napisała s trochę glupot , i ciężko się z nich wycofać...nawet po "angielsku" takich bzdur nie słyszałem...
Odpowiedz
-20
@ dragoness
dnia 12.03.2015, 09:08 · Zgłoś
Pokazał i młodym i starym, że można robić coś innego, niż siedzieć przed komputerem, [...]dywać dziure w stołku i pisać "inteligentne" komentarze. Chociażby za to należy mu się szacunek. No to gdzie te inicjatywy? Moja cegiełka czeka.
Odpowiedz
-2
@ pismaczek
dnia 12.03.2015, 13:00 · Zgłoś
sama wrzuć na luz ? Nie [...], a wyciąganie z budżetu kasy jak sie nazywa jałmużna
Odpowiedz
1
@ .
dnia 12.03.2015, 22:41 · Zgłoś
Jutro napisze coś o moim prawym bucie "fajny jest" czekam na Twą cegiełkę i dotację od pani Musiałowicz... chyba za to, też należy mi się szacunek...??? przykra jesteś...
Odpowiedz
-8
@ dragoness
dnia 13.03.2015, 16:10 · Zgłoś
Jak się nauczysz używać znaków przestankowych i [...] cokolwiek powyżej 200 słów, dostaniesz cukierka.
Odpowiedz
4
@ .
dnia 13.03.2015, 23:36 · Zgłoś
Ale czemu zmieniasz temat, nie rozmawiamy o znaczkach, literkach i takich głupkowatych rzeczach...
Odpowiedz
19
@ zuza
dnia 11.03.2015, 16:59 · Zgłoś
"wygospodarowaliśmy je z funduszy zorientowanych na kulturę. - podkreśla. " A co to ma wspólnego z kulturą?
Odpowiedz
26
@ .
dnia 11.03.2015, 17:03 · Zgłoś
Taka jest "kultura " w jaśle
Odpowiedz
1
@ :-(
dnia 11.03.2015, 16:59 · Zgłoś
Macie rację! Zamiast promować młodych lepiej płacić zasiłki w MOPS-ie!!! W końcu Jasło to taka kraina miodem płynąca... Wszystkim się chce-ale dowalić drugiemu! To taka nasza cecha... Żal mi Was , sami nic nie robicie,może poza narzekaniem!!!
Odpowiedz
21
@ hmmm
dnia 11.03.2015, 16:58 · Zgłoś
Właśnie.. niech wyciągnie z własnej kieszeni, czemu mu mamy płacić za to?? Za coś takiego totalnie bezwartościowego...A ja chce wiedzieć dlaczego akurat ten Pan? To, że znają się prywatnie to każdy wie...
Odpowiedz
14
@ oo
dnia 11.03.2015, 16:58 · Zgłoś
Przecież to nie jej kasa była tylko podatników. Taką kasę się dobrze dzieli. Swojej kasy by nie dała za nic w świecie!
Odpowiedz
-7
@ ted
dnia 11.03.2015, 16:54 · Zgłoś
Czy Jasło jest aż taką dziurą, że ktoś robi aferę z wydania [...] półtora tysiaka na teledysk?
To jakaś mentalność wioskowego skąpca, który nie rozumie co to promocja miasta.
Odpowiedz
30
@ sas
dnia 11.03.2015, 16:58 · Zgłoś
"Promocja miasta"...chyba raczej "antypromocja"...
Odpowiedz
-1
@ rjsfan
dnia 11.03.2015, 17:45 · Zgłoś
Wreszcie ktoś poruszył istotną kwestię :D

Na prawdę jest tyle rzeczy na które miasto niezbyt roztropnie wydaje dużo większe pieniądze, że to jest jakaś kpina żeby rozdmuchiwać wydanie tysiaka na jakiś teledysk :D

Sam nie jestem fanem disco polo i uważam, że promowanie miasta za pomocą tego gatunku nie jest zbyt dobre :D ale jeśli jest to jednorazowe wsparcie i Miasto nie przyjęło strategii promowania się jako "miasto discopolo" to jestem daleki od wczuwania się i robienia afery ;)

pozdrawiam wszystkich Jaślan
Odpowiedz
38
@ .
dnia 11.03.2015, 16:50 · Zgłoś
OBCIACH...??? to nie obciach, to totalna [...] dla miasta i pani Musiałowich za dotowanie człowieka, który kręci kawałki o telefonie...
Jeśli się jej ta "twórczość" tak strasznie podoba to niech pomega ze swoich...
Odpowiedz
24
@ )kon
dnia 11.03.2015, 16:44 · Zgłoś
ale wtopa :( Niech ten pan w bokserkach promuje siebie a nie miasto. Masakra.
Odpowiedz
-20
@ viva mexico
dnia 11.03.2015, 16:42 · Zgłoś
mam wrazenie ze nie chodzi ani o Marcina ani o disco polo tylko o probe "[...]" Pani Elwirze i jak znam zycie posypia sie komentarze ze bee ze zle itd , tylko kto Wam dal prawo zeby oceniac ? macie ludziska problem traktowac ludzi tak jak chcielibyscie byc sami traktowani ? i moze dla przypomnienia o gustach sie nie dyskutuje kazdy jakies ma ,mozna cos lubic czegos nie a wspierac trzeba jak najbardziej. Decyzja Pani Elwiry jest jak najbardziej OK i tak trzymac Pani Elwiro ! Pozdrawiam :)
Odpowiedz
35
@ AQQ
dnia 11.03.2015, 16:54 · Zgłoś
O "gustach" pewnie się nie dyskutuje, ale o wydawaniu publicznych pieniędzy jak najbardziej...
Odpowiedz
-9
@ viva mexico
dnia 11.03.2015, 17:08 · Zgłoś
no tak zdecydowanie lepiej wydawac publiczne pieniadze na pomniki i obiadki po poswieceniu takowego
Odpowiedz
40
@ emigrant
dnia 11.03.2015, 17:09 · Zgłoś
Mamy prawo oceniać działanie Pani Burmistrz ponieważ Jasło to nie jest jej "prywatny biznesik" a to że Urząd Miejski 'otworzył przed nią swoje PODBOJE" nie oznacza że jest poza krytyką. Nikt tu nie dyskutuje o gustach, tylko o decyzji przeznaczenia publicznych pieniędzy, której uzasadnienie jest na poziomie gimnazjalnym. Stanowisko Zastępcy Burmistrza to nie fundacja "Mam marzenie"
Odpowiedz
5
@ Zulus
dnia 11.03.2015, 20:37 · Zgłoś
A niby dlaczego nie dyskutować o gustach??? Fani tej muzyki mają małe wymagania. Oczywiście wiem, ze na tą muzykę jest zapotrzebowanie i nikt Wam (disco polowcom) tego prawa nie odbiera alel promujcie ją na festynach, remizach itd. Miasto powinno wspierać kulturę.
Odpowiedz
-22
@ dragoness
dnia 12.03.2015, 10:14 · Zgłoś
Prosimy o definicję "kultury". Zresztą sama podam http://pl.wikipedia.org/wiki/Kultura a w definicji występuje takie znamienne słówko jak "całokształt". Tyle w temacie.
Odpowiedz
4
@ pismaczek
dnia 12.03.2015, 12:59 · Zgłoś
idz ucz dzieci do szkoły wielka pani ! nawiedzone b...o zapisz sie do nas do PIS nie broń tej z PO
Odpowiedz
-18
@ dragoness
dnia 12.03.2015, 17:05 · Zgłoś
Melissę zalecam dwa razy dziennie. Ne należę i nie należałam do żadnej partii i nech tak zostanie.
Odpowiedz
36
@ Bea
dnia 11.03.2015, 16:41 · Zgłoś
Mnie nawet wstyd oglądać coś tak prymitywnego . Wolałabym, aby Jaslo reklamowało się czym innym i "kultura" poszła w innym kierunku
Odpowiedz
24
@ Elwirka
dnia 11.03.2015, 16:41 · Zgłoś
Elwirka niech sobie zapłaci swoje pieniądze, a nie podatników. Co na to burmistrz Pabian, Maria Szańca i radni PIS-? Co na to radny Czeluśniak?
Odpowiedz
11
@ ksiądz Mateusz
dnia 11.03.2015, 22:02 · Zgłoś
I najważniejsze co na to mój idol etatowy członek? przecież on zna się na wszystkim na disco polo również
Odpowiedz
-14
@ Czytelnik
dnia 11.03.2015, 16:40 · Zgłoś
Nie wiem o co w ogóle chodzi. Jestem mile zaskoczony tym, co mogłem posłuchać a dotychczas tego nie widziałem. Jeśli teledysk disco polo na końcu którego jest plansza Jasło "Winne Klimty" zobaczyło w tak krótkim czasie prawie 50 tysięcy ludzi (widzę, ze od 7 marca ) to chwała Pani Elwirze za to, że zechciała trafnie ulokować te 1500 zł i nie rozumiem. Film, który zrealizowała jedna z lokalnych telewizji kosztował pewnie dużo więcej a po 5 miesiącach jak się przyglądam, jest 8 tysięcy wejść. Logiczne, żeby wspierać takie rzeczy, które są oglądane. W dodatku zobaczyłem, że w teledysku grają dziewczyny, które znam z widzenia i są z Jasła i powiatu jasielskiego. Więc dla nich pewnie jedyna możliwość żeby wystąpić w teledysku i przeżyć przygodę życia a dla innych pasja, może żart. Co by to nie było, trafie ulokowane te parę złotych z budżetu. Gratuluję Pani wiceburmistrz.
Odpowiedz
3
@ Nie rozumiesz pewnej rzeczy
dnia 13.03.2015, 17:46 · Zgłoś
Spróbuję jaśniej. Gdybys był właścicielem poważnej firmy giełdowej typu Orlen, KGHM czy inne, chciałbys rozstawiać swoje banery obok sklepu z butami "u Mietka" albo pieogów Pani [...] ?
Nie ten rozmiar buta, a do tego totalne dno.
Odpowiedz
14
@ zzz
dnia 11.03.2015, 16:40 · Zgłoś
Włądze miasta nie tylko dotują artystów ale również chętnie zatrudniają w strukturach UM - wokalistka Krushera jako animator kultury
Odpowiedz
-28
@ muzyka
dnia 11.03.2015, 16:39 · Zgłoś
słuchać i podziwiać a nie się kłócić burooki

https://www.youtube.com/watch?v=qviq_mitcpk
Odpowiedz
2
@ Bea
dnia 11.03.2015, 16:31 · Zgłoś
Żal Chyba wolę już Rumunów i [...].
Odpowiedz
11
@ koko
dnia 11.03.2015, 16:32 · Zgłoś
To proszę ze swoich finansować, każdy mądry i pomocny, a przyjdzie co do czego to nagle każdy biedny i zero pomocy
Odpowiedz
1
@ Fret
dnia 11.03.2015, 16:30 · Zgłoś
To dobre jest! Nie widziałeem że w Jaśle sie tez disco robi do auta jak znalazł na rundke po mieście i na żwirki :D
Odpowiedz
18
@ King
dnia 11.03.2015, 16:29 · Zgłoś
Tragedia. Nie ma lepszych rzeczy na dofinansowanie.
Odpowiedz
-17
@ KRE
dnia 11.03.2015, 16:31 · Zgłoś
Podaj co można finansować w takim Jaśle?
Odpowiedz
-6
@ Mieszkaniec
dnia 11.03.2015, 16:29 · Zgłoś
Nie wiem co chcecie od tej piosenki i teledysku? super sprawa i fajnie to wyszło, wkońcu jest weselej w tym ponurym Jaśle!
Odpowiedz
3
@ moim zdaniem
dnia 11.03.2015, 16:28 · Zgłoś
Jezeli piosenka stanie sie hitem, bedzie to rowniez mialo wplyw na reklame dla miasta. Zamiast krytykowac, nalezy wspierac ! Gosc przynajmniej cos robi zamiast siedziec na [...] i hejtowac wszystko dookola. Wspierajcie chlopaka zamiast podkladac klody pod nogi.
Odpowiedz
-33
@ blazej mam na 3
dnia 11.03.2015, 16:20 · Zgłoś
Jakby ktoś nie widział teledysku: https://www.youtube.com/watch?v=qVIq_Mitcpk polecam ;)
Odpowiedz
-26
@ pawełek
dnia 11.03.2015, 16:22 · Zgłoś
obejrzalem, zobaczylem, zaszpachlowalem... [...]*ta nuta i dziewczyny!!!
Odpowiedz
-36
@ brawa
dnia 11.03.2015, 16:20 · Zgłoś
Brawo dla Pani ELwiry!!! Szacunek
Odpowiedz
24
@ Max Szyderko
dnia 11.03.2015, 16:19 · Zgłoś
Obejrzałem. ale [...]...bleee
Odpowiedz
-8
@ PiS-man
dnia 11.03.2015, 19:05 · Zgłoś
Przeczytałem co napisałeś! Bleeeeeeeeeeeeee
Odpowiedz
-9
@ Robert
dnia 11.03.2015, 16:18 · Zgłoś
Pani Elwiro, bardzo dobrze Pani zrobiła. Należy się Marcinowi za jego działalność, należy się również Adamowi Pucykowiczowi, jak również chłopakom z zespołu Mindfield i całej rzeczy wspaniałych ludzi, którzy w tym mieście zostali. Pani Elwiro, tym pani zyskała u mnie. Dużą odwagą. Proszę wspierać nadal wszystkich. Myślę, że gdy zjawią się nastepni ludzie z dobrymi pomysłami, również będą mogli na Panią liczyć.
Pozdrawiam
Odpowiedz
18
@ jw
dnia 11.03.2015, 21:46 · Zgłoś
Pani burmistrz nie sądziłem że będzie pani wspierać takie [...]
Odpowiedz
3
@ przem
dnia 11.03.2015, 16:15 · Zgłoś
lepsze to niz [...] wspieranie dni romskich
Odpowiedz
-29
@ lolo
dnia 11.03.2015, 16:12 · Zgłoś
pioseenka zaj*bista ciagle slucham w aucie
Odpowiedz
36
@ Max Szyderko
dnia 11.03.2015, 16:42 · Zgłoś
do tico pasuje jak znalazł...
Odpowiedz
5
@ Max Szyderko
dnia 12.03.2015, 08:57 · Zgłoś
do matiza to "Ona tańczy dla mnie"...
Odpowiedz
-2
@ pipi86
dnia 11.03.2015, 16:11 · Zgłoś
Witajcie hejterzy! nie ma się co oszukiwać, ale disco polo jest teraz na topie i mimo iż wiele osób mówi, że nie lubi, nie słucha to jednak każdy nucił kiedyś np ona tańczy dla mnie chociażby na jakims weselu itp. Może i piosenka jaślanina podbije listy przebojów i będzie hitem, który będą nucili Polacy i nie tylko.. Szanse są spore skoro w tak krótkim czasie jest tak duża liczba wyswietleń
Odpowiedz
1
@ CZLOWIEKU
dnia 17.03.2015, 12:50 · Zgłoś
człowieku kto w tych czasach słucha dico polo jakieś [...] nuty cooo!? naprawdę lepiej zainwestować te pieniądze w coś innego a nie jakieś disco polo śmieszne :v
Odpowiedz
-14
@ asdfg
dnia 11.03.2015, 16:11 · Zgłoś
Nikt nie lubi disco polo i nie słucha, a jak przyjdzie się przy nim bawic, to NAGLE każdy zna tekst... Piosenka super, teledysk super to czego chcecie?
Odpowiedz
8
@ .
dnia 11.03.2015, 16:30 · Zgłoś
Każdy "zna temst"...bo wszyscy "śpiewają" tak samo i o tym samym, różnią się tylko mor.dy i to nie bardzo...
Odpowiedz
4
@ tola
dnia 11.03.2015, 22:07 · Zgłoś
Zależy ile wypijesz.
Odpowiedz
23
@ lolo
dnia 11.03.2015, 16:10 · Zgłoś
Nic tylko patrzeć w kieszenie! Skończy się na tym ze wszyscy z tego miasta wyjadą i tyle będzie po nich :) gratulacje :)
Odpowiedz
2
@ Pou!
dnia 11.03.2015, 15:58 · Zgłoś
Ja widziałem też, że dotują Krushfest albo [...] i co też mam płakać?
Ja tam disco polo lubię :)
Odpowiedz
41
@ j
dnia 11.03.2015, 15:56 · Zgłoś
tyle w Jaśle świetnych zespołów, a dotują takie badziewie
Odpowiedz
0
@ hutnik
dnia 11.03.2015, 16:25 · Zgłoś
Wymien z nazwy który się starał o dotację i nie dostał ?
Odpowiedz
-7
@ jasielski pudelek
dnia 11.03.2015, 17:05 · Zgłoś
No i @j nie wymienił znaczy że kłamał
Odpowiedz
14
@ gygy
dnia 12.03.2015, 01:10 · Zgłoś
Krusher i Mindfield.odrzucila komisja.
Odpowiedz
47
@ emigrant
dnia 11.03.2015, 15:52 · Zgłoś
Nie wymagajcie od Pani Burmistrz decyzji, które w skrócie można nazwać trafnymi. Przecież Pani Burmistrz "się ciągle uczy" i wszyscy za to płacą. To że nauka Pani Burmistrz może być długa (sądząc po przebiegu edukacji) to i koszty jej mogą być znaczne a efekty dla Jasła znikome. Jeśli według Pani Burmistrz, wspieranie czegoś co będzie się kojarzyło z Jasłem nie interesuje UM to mamy ewidentny przykład "kompetencji" osoby odpowiedzialnej za dysponowanie publicznymi środkami. Pani Burmistrz, fotografowanie się z "artystami" (hehe) na ściance to inna sprawa niż wydawanie pieniędzy (chyba że przeznaczy Pani swoje) w pochopny sposób. Jeśli Pani profesjonalizm w zarządzaniu sięga tylko szczytów tego gatunku muzyki to "nic tylko się ciesyć" jakby to skomentował popularny sportowiec :). Pytanie tylko z czego? Chałtura prostota w twórczości, także muzycznej może przynieść "artyście" sukces (nawet ekonomiczny, natomiast w działaniu urzędnika samorządowego zwiastuje klęskę i katastrofę. Tylko czy aby mieszkańcy Jasła są zaskoczeni? Myślę że wielu niczego innego się po tej nominacji nie spodziewało i raczej nie spodziewa.
Odpowiedz
9
@ Max Szyderko
dnia 11.03.2015, 16:24 · Zgłoś
[...] chciał zmian to je ma :)))
Odpowiedz
3
@ Max Szyderko
dnia 11.03.2015, 17:31 · Zgłoś
jak to nie zna się na oświacie ? Przecież miała z nią 10 letni kontakt na poziomie uniwersyteckim :))) 200 % normy studiów !!! Prawie jak Bronek Talar ([...] nie znajo...)
Odpowiedz
3
@ malkontent
dnia 13.03.2015, 17:20 · Zgłoś
Co się czepiasz -studiowała bardzo dokładnie.
Odpowiedz
45
@ Max Szyderko
dnia 11.03.2015, 15:50 · Zgłoś
Fajnie się wydaje nie swoja kasę, co nie ?
Odpowiedz
2
@ PM
dnia 11.03.2015, 16:17 · Zgłoś
Przecież nie bedą wydawac na ciebie , bo ty nic nie robisz tylko wiecznie marudzisz .
Odpowiedz
1
@ Max Szyderko
dnia 11.03.2015, 16:22 · Zgłoś
i nie wyciągam łapy po publiczne...
Odpowiedz
21
@ hutnik
dnia 11.03.2015, 16:24 · Zgłoś
Jak to nie wyciągasz ? Siedzisz od rana w sieci i klepiesz bzdury , pewnie wyciągasz kasę z ZUSu . Masz rente jak ci co od rana w knajpach siedzą ???
Odpowiedz
2
@ Max Szyderko
dnia 11.03.2015, 16:36 · Zgłoś
ZUS to ja utrzymuję ...
Odpowiedz
0
@ buka z [...]
dnia 11.03.2015, 16:39 · Zgłoś
ty utrzymujesz ale się z trudem na wyrku .
Odpowiedz
-3
@ Max Szyderko
dnia 11.03.2015, 16:42 · Zgłoś
Nic nie potrfię nic w życiu mi nie wyszło i dlatego wkurza mnie i skręca kiedy inni coś robią .
Odpowiedz
-3
@ jw
dnia 11.03.2015, 21:45 · Zgłoś
ja sądzę że utrzymuje się z mopsu
Odpowiedz
-3
@ jaslanka
dnia 12.03.2015, 08:26 · Zgłoś
dokładnie tak
Odpowiedz
-4
@ do max
dnia 12.03.2015, 09:38 · Zgłoś
on jest w pracy w urzedzie to ma czas na wpisy zeby nie bylo jestem na urlopie
Odpowiedz
4
@ yuj
dnia 12.03.2015, 19:52 · Zgłoś
to dlatego tak minusuje:-)))
Odpowiedz
104
@ osco
dnia 11.03.2015, 15:44 · Zgłoś
Znając życie macie już gwiazdę na Dni Jasła:D
Odpowiedz
18
@ [...]
dnia 11.03.2015, 17:14 · Zgłoś
jakiś tam szyderko pisze: "Jasło stolicą Disco Polo !!!

[...], ale wstyd... :(("
Nie wiem jak to rozumieć, wstyd? czego wstyd?
Disco Polo jak wiele gatunków muzyki ostatnio i to po raz wtóry, święci sukcesy. Sam myjąc samochód, kopiąc ogródek, sprzątając wokół domu często słucham tej muzyki, bo po prostu ona mi się podoba, i tyle.
Jak chcę się rozkoszować muzyką idę do mojego pokoju, włączam wzmacniacz odpowiedniej mocy, wkładam pendriva z taką muzyką na jaką mam akurat ochotę, również muzykę poważną i jadę tak aż ciarki po plecach.
Bo tak lubię i tyle. I wszyscy którzy chcą mi narzucić co mam słuchać, a co nie i co jest cool, a co nie niech się trzymają ode mnie na trzy hu.e w bok. [...]!
Odpowiedz
-6
@ Max Szyderko
dnia 11.03.2015, 17:33 · Zgłoś
no i co [...], ulżyło ???
Odpowiedz
41
@ [...]
dnia 11.03.2015, 20:34 · Zgłoś
Sorry. Posłuchałem przed chwilą kawałka tego "utworu", tego słuchać i oglądać się nie da, to nie jest żadne disco polo, ja nie wiem jak to nazwać ... Straszne!
Odpowiedz
23
@ jw
dnia 11.03.2015, 21:43 · Zgłoś
ciekawe po ile w lecie będą pomidory?
Odpowiedz
-13
@ Tarzan-zan
dnia 12.03.2015, 10:34 · Zgłoś
1000X lepiej wspomóc taką inicjatywę niż pakować kasę w błoto - na czarnych jasło którzy na 20 meczów - 19 przegrają a jeden zremisują...
Odpowiedz
-4
@ jojo
dnia 12.03.2015, 16:23 · Zgłoś
Piast Tuczempy !!!
Odpowiedz
114
@ z dystansu
dnia 11.03.2015, 15:30 · Zgłoś
Piękna katastrofa trwa...
Odpowiedz
41
@ PM
dnia 11.03.2015, 16:16 · Zgłoś
Miasto dotuje rczej wykonawcę a nie "disco-polo" , przecież dotowało tez jego filmowa produkcję wiec nie wiem dlaczego ktoś jest zdziwiony . Gość coś robi i daczego miato miałoby nie wspierac takich jak on ?
Odpowiedz
1
@ Jaślanin
dnia 11.03.2015, 16:21 · Zgłoś
Zal mi wszystkich Maksio Szyderkopodobnych którzy nic innego w zyciu nie zrobili tylko wiecznie płaczą . Do wszystkich którzy ciagle mówią że na Czarnych na Rapałę i innych szkoda kasy : MOŻE WY COŚ POKAŻECIE CO ZASŁUGUJE NA DOTACJĘ ?
Odpowiedz
2
@ Max Szyderko
dnia 11.03.2015, 16:23 · Zgłoś
A mnie nie żal takich ciemnogrodzian, którym władzuchna kpi w żywe oczy a oni jeszcze się cieszą z tego...
Kto następny ?
Odpowiedz
1
@ pytam się
dnia 11.03.2015, 16:28 · Zgłoś
Hehe uderz w stól a Max [...] od razu sie zjawił . czy ty czlowieczku coś w życiu poza narzekaniem zrobiłeś ? Czy tylko co rano stajesz przed lustrem i rzucasz " Ale [...] "
Odpowiedz
32
@ Max Szyderko
dnia 11.03.2015, 16:34 · Zgłoś
strasznie was przepraszam, że mam jakieś wymagania i nie podniecam się byle [...] bo jest...sorry, wybaczcie...
Odpowiedz
-1
@ Max Szyderko
dnia 11.03.2015, 16:44 · Zgłoś
wystarczy, że ty się tym podniecasz...
Odpowiedz
-30
@ edek
dnia 11.03.2015, 16:53 · Zgłoś
Panie jh "Nawet, jeżeli promocja miasta nie była celem nadrzędnym dofinansowania projektu samo "podpisanie się" magistratu pod utworem, w którego tekście nie brakuje wersetów budzących dwuznaczne skojarzenia może wydawać się działaniem pochopnym. "
Nie zgadzam się , podpisanie sie pod utworem pokazuje że miasto jest otwarte na różne formy . I bardzo słusznie , zamykanie sie w jednej szufladce to stagnacja a skoro Jasło ma się rozwijać to ne można miec klapek na oczach .
Odpowiedz
-16
@ Alfa
dnia 11.03.2015, 18:11 · Zgłoś
Brawo dla pana redaktora. Pana niby "troska" o pieniądze publiczne sprawiła,że wiele osób mogło dowiedzieć się o tej produkcji. Świetne posunięcie- przypuszczam że zamierzone. Swoje zawsze powinno się promować. Może jeśli byśmy się wzajemnie wspierali jako społeczeństwo a nie ciągle szukali dziury w całym, żyło by nam się lepiej w tym kraju. Brawo dla pani Vice-Burmistrz za wspieranie takich projektów.
Odpowiedz
9
@ do buka z [...]
dnia 11.03.2015, 18:30 · Zgłoś
oczywiście mówisz o sobie lub o Pani, która wspiera takie [...]wno, no ale cóż, jaki kto poziom prezentuje, taki wspiera ( bo innego nie zna hahahah)
Odpowiedz
57
@ Dno i kilometr mułu !!!
dnia 11.03.2015, 19:06 · Zgłoś
JAKIE "MIASTO" - TAKA MUZYKA ...

Disco Polo - czy to właśnie ta muzyka odzwierciedla stan umysłu samorządowców i sponsorów ?

Odpowiedź brzmi - DOKŁADNIE TAK !!!

Szkoda mi tych dziewczyn, że szargają swoją opinię występując w czymś takim.

A co do sponsorów - dobrze wiedzieć kto wspiera takie badziewie - będę te miejsca omijał szerokim łukiem !!!

Powodzenia przy kręceniu następnych "klipów" - Jasło stanie się kolebką Disco Polo w Polsce !!!
Odpowiedz
-21
@ bury pies z kulawą nogą
dnia 11.03.2015, 19:31 · Zgłoś
SZPAK I TYLKO MICHAŁ SZPAK ma kawał głosu dobry promotor ...który by zakazał mu się wypowiadać...zadaniem jego byłoby śpiewanie i nic poza śpiewem ...SUKCES GWARANTOWANY.
Odpowiedz
7
@ FAN
dnia 11.03.2015, 21:28 · Zgłoś
Chyba wszyscy zapomnieli o ?SZPAKU!! przez kogo i za czyje pieniądze był lansowany w Jaśle.Oj leming to leming? jak bulu? pośmiewisko Polski!!
Odpowiedz
-1
@ j
dnia 12.03.2015, 07:11 · Zgłoś
podaj link do swojej wspanialej produkcji wnioskujac z twojej weypowiedzi jestes gwiazda mega produkci
Odpowiedz
31
@ pepe
dnia 12.03.2015, 08:04 · Zgłoś
Mialem oazje byc w jasielskim szpitalu mydła ani ręcznika jednorazowego w pojemnikach nie zobaczylem, moze lepiej było by to sponsorować. Tekst bylem calom noc w klubie balem sie ze telefon zgubie, dno dna
Odpowiedz
26
@ kontroler
dnia 12.03.2015, 08:33 · Zgłoś
Cóż za zobowiązania ma rudowłosa V-CE wobec wykonawcy że dotuje taki chłam z publicznych pieniędzy! Proszę sponsorować z prywatnych. A kiedy niby pytała się społeczeństwa co sądzi o takich dotacjach. Przecież według kampanii to społeczeństwo miało mieć decydujący wpływ na decyzję podejmowane w Jaśle, czyżby fb nawalił a może nikt już nie ogląda profilu pani V-CE.
Odpowiedz
5
@ oiu
dnia 12.03.2015, 08:50 · Zgłoś
Dużo rzeczy zasługuje np utalentowana młodzież która śpiewa. Stypendium dla sportowców
Odpowiedz
15
@ jasło i okolice
dnia 12.03.2015, 09:56 · Zgłoś
Mam pytanie do Pani Musiałowicz czy jak ktoś za kase miasta pokaże nam jak sie zostaje wice burmistrzem to też nie bedzie miasto miało nic naprzeciwko takiej formie informacji, oraz czy jest jakieś kryterium oceny czy można pokazywać cokolwiek w teledysku bo jak dla mnie to tu jest promocja artysty a nie jasła!!! bo ja tam skrawkajasła nie widze tylko jakąś dziuple w jaśle gdzie laski robią swoje.
Odpowiedz
16
@ alex
dnia 12.03.2015, 10:41 · Zgłoś
Może pani musialowicz sama pragnie wystąpić w kolejnym teledysku. Promocja? Nie sądzę. Może lepiej zainwestować w miejsca pracy dla osób bezrobotnych niż bawić się w takie głupoty. Jesteśmy sto lat za [...], nawet za disco polo. Teraz ktoś wyszedł z inicjatywą? Gdy już dobre trzy lata temu ten styl muzyczny zaczął przechodzić renesans?
Odpowiedz
16
@ Ale badziewie
dnia 12.03.2015, 10:49 · Zgłoś
Bo to jest totalna porażka!!!
Mamy naprawdę zdolnych ludzi dla czego takim się nie pomoże ?
Dzieciaki kończące szkoły muzyczne naprawdę potrafią wiele.
I pytam ,gdzie promocja tych zdolnych ,tych którzy naprawdę mogą zrobić coś na przyzwoitym poziomie
Odpowiedz
17
@ pismaczek
dnia 12.03.2015, 12:58 · Zgłoś
Skandal po prostu Skandal a co na to pan pabian?
Odpowiedz
12
@ maruda
dnia 12.03.2015, 13:37 · Zgłoś
Za Czerneckiego DPD na swój utwór dotacji by nie dostał, ale wygrało hasło "Tak dla zmian", no to macie te zmiany jaślaczki ... hahahah
Odpowiedz
-8
@ Rysiek
dnia 12.03.2015, 15:03 · Zgłoś
Nie przesadzaj. Oczywiscie wybor Pani Elwiry byl totalnym zaskonczeniem. Pan burmistrz mial do wyboru wlasnych ludzi z PiS, ale jeden z nich jest zbyt chorowity a drugi za bardzo trzyma sie staropolskich tradycji. Wcale nie twierdze jednak (jesli porownamy poprzdnikow na tym stanowisku) ze Pani Elwira musi sie okazac najgorszym z nich. Pamietam chlopoka z Bon Tschala, a szczegolnie jego pysiaczki. Ploty z nim byly wspaniale i do dzisiaj je wspominam z nostalgia. Pozniej nastala
gosciowa ktora na kuracje jezdzila do USA. (Dawniej magnateria jezdzila do BADEN-BADEN). Ze wzgledu na jego stan zdrowia Pani burmistrz Kurowska osobiscie zaczela robic parzadki w oswiacie. Na tyle byla skuteczna ze wielu niekompetentnych urzednikow zapadlo w choroby. Ostatni cala swa kadencje (a nawet wczesniej) poswiacil kupowaniu sobie "korytka". Kaazmirz zrobil mu laske i dal pracowac u
siebie. Nikt w tym temacie ani slowa!!! Krytykujac Pania ELwire bierzcie jednak pod uwage dzialalnosc poprzednikow.
Odpowiedz
9
@ boczek
dnia 12.03.2015, 17:30 · Zgłoś
Ten muzykant psuje muzyce Disco Polo opinie tymi zgrzytami .To nie jest Disko Polo tylko PATOLOGICZNA muzyka.Nie porównujcie tego [...]ostwa do DISCO POLO.MIASTO lepiej niech zrobi kawałak chodnika na granicznej
Odpowiedz
12
@ Marcin
dnia 12.03.2015, 18:08 · Zgłoś
Wycofał bym swój głos na tą panią za to :/
Jak to o tym mowiła że czas na zmiany , to ja wole po staremu.
Czas na zmiany to wybudowanie fabryk by było w okolicach co najmniej 3000 miejsc pracy. A nie zajmowac sie takimi [...]relami jak Disco polo i pani znajomy.
Odpowiedz
10
@ do dna
dnia 12.03.2015, 20:06 · Zgłoś
szpaka w telewizji oglądały miliony ludzi a jakoś teraz wszyscy o nim zapomnieli a to?
rompała że tak powiem nie trafił w ulicę więc teraz celuje w wieś?
nie mówiąc już o tym że kawałek o dokładnie takim samym refrenie (reszty nie jestem pewien) słyszałem już 2 miesiące temu w discopoloTV...
dostali dofinansowanie na co na te poduszki czy na opłacenie dziewczyn?
gdyby te pieniążki zainwestować w zrobienie jakiegoś 'śmiesznego filmiku" na ulicach Jasła na pewno było by więcej wyświetleń na jutubie a miasto zyskało by większy rozgłos.
a do tego że jeden [...]dal, drugi nie robi nic, a trzecii robi [...] za czyjeś pieniądze to już się chyba w naszej utopii przyzwyczailiśmy ;) ''łohohohohohoj'
Odpowiedz
-2
@ rzeszowiak
dnia 13.03.2015, 09:25 · Zgłoś
talent to jedna ze składowych sukc
esu, trzeba jeszcze umiec sie sprzedać
Odpowiedz
3
@ Jakie miasto
dnia 13.03.2015, 14:13 · Zgłoś
Dodał bym: Jakie "miasto" taka promocja. Wstyd mi że pochodzę z tego zaścianka, odwiecznej kolebki [...] a teraz jeszcze ostoi disco polo, całe szczęście już tu nie mieszkam.
Odpowiedz
0
@ viola
dnia 14.03.2015, 08:16 · Zgłoś
Oco chodzi
Odpowiedz
0
@ Dokladnie tak
dnia 17.03.2015, 12:46 · Zgłoś
Zgadzam się w 100% disco polo? Śmiech hahahahahah najpierw był PSEUDO rap a teraz jakieś disco polo śmieszne zamiast sponsorować takie coś lepiej zrobić w końcu w tym mieście, bo dla ludzi w wieku od 14-20 lat nie ma nic CIEKAWEGO TUTAJ !
Odpowiedz
Dodaj komentarz
Piszesz jako:

Jaslo4u.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za treść komentarzy zgodnie z Polskim Prawem. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania i redagowania komentarzy niezgodnych z regulaminem.