Korzystając z portalu Jaslo4u.pl wyrażasz zgodę na użytkowanie mechanizmu plików cookie. Mechanizm ten ma na celu zapewnienie prawidłowego funkcjonowania portalu Jaslo4u.pl. Korzystając ze strony akceptujesz Politykę Prywatności portalu Jasło4u.pl
Jaslo4u.pl - Jasielski portal informacyjny
Jaslo4u.pl - Jasło dla Ciebie

Miejska Rada Sportu obradowała o sytuacji Czarnych Jasło

154

Burmistrz miasta zwołał wczoraj w trybie natychmiastowym posiedzenie Miejskiej Rady Sportu, podczas którego dyskutowano na temat sytuacji, w jakiej znalazł się klub sportowy. Rozmowy były prowadzone jednak bez przedstawiciela zarządu Czarnych.

Miejska Rada Sportu podczas zwołanego w trybie pilnym posiedzenia przygotowała stanowisko odnoszące się do zaistniałej podbramkowej sytuacji, w której znalazł się klub Czarnych Jasło. Burmistrz Andrzej Czernecki podkreślał w rozmowie z Jaslo4u.pl, że z przyznawanych środków w formie dotacji największą jej pulę otrzymał klub Czarnych. 175 tysięcy złotych zostało według włodarza wypłacone na jego działalność. Pozostaje jeszcze 25 tysięcy złotych, które będą przekazane po wcześniejszym złożeniu przez zarząd klubu wniosku, a taki rzekomo nie wpłynął.

Presja i szantaż

- Nie ma zdecydowanej prośby o coś, tylko otrzymaliśmy informację, że sytuacja finansowa( klubu Czarni Jasło – przyp. red.) jest zła, nie mają wsparcia ze strony zakładów, czy środowiska gospodarczego takiego, jakby klub oczekiwał. W związku z tym burmistrz miasta jest za to wszystko odpowiedzialny. Taka mniej więcej jest konkluzja dosyć przewrotna. Ja odbieram to jako presję, która jest wywierana na radę i na burmistrza w związku z podziałem nadwyżki na sesji poniedziałkowej. Chociaż nie ma żadnego wniosku, że klub zwraca się o takie środki - mówił Andrzej Czernecki, burmistrz miasta Jasła. - Nagle jest działanie zupełnie zaskakujące bardzo nieeleganckie z punktu widzenia zarządu klubu, bo niepoprzedzone żadnymi rozmowami, tylko szantaż pikietami kibiców. W ten sposób nie buduje się dobrej atmosfery wokół klubu. Całe Podkarpacie czyta o o sytuacji w Jaśle i na pewno nie sprzyja to pozyskiwaniu sponsorów, którym zależy na dobrym wizerunku, a nie na tego rodzaju sensacji. Budżet miasta nie jest źródłem finansowania komercyjnego sportu. Te pieniądze, które dysponujemy są przeznaczone w szczególności na sport masowy młodzieżowy. To jest zasada i nią będziemy się kierować. Każda kolejna pomoc jest nieobligatoryjna – dodaje.

80 tysięcy złotych

30 kwietnia odbyło się spotkanie zarządu klubu z burmistrzem Czerneckim. Wówczas jak nas poinformował włodarz miał zapewnienia, że III liga drużyny seniorów dotrwa do końca sezonu. Nie było mowy i sygnałów, że może pojawić się takie zagrożenie. W tym momencie klub potrzebuje 80 tysięcy złotych, których brakuje im w tym momencie do końca roku rozgrywek. - Występowaliśmy wspólnie z prezesem Bazanem do firm o to, żeby wsparli klub. Wiadomo, że III liga opiera się głównie na sponsorach. Samorząd nie ma w obowiązku ani możliwości, żeby prowadzić tę drużynę, bo nie mamy takich pieniędzy - podkreśla A. Czernecki.

Konferencja

W poniedziałek zarząd JKS Czarni 1910 Jasło przedstawi sytuację finansową klubu. Wówczas będzie okazja do przedstawienia swojego stanowiska w tej kwestii. Czy burmistrz i zarząd klubu dojdą do porozumienia? Czy zarząd sięgnie po 25 tysięcy złotych, które pozostało dla Czarnych i czy drużyna seniorów z III ligi spadnie do "okręgówki?" Na te pytania odpowiedzi będziemy mogli poznać już w poniedziałek.

(icz)

Napisany dnia: 18.05.2013, 14:35 , Tagi: UM Jasło, Jasło, Andrzej Czernecki

Komentarze Czytelników:

Dodaj komentarz Widok:
0
@ Trefl
dnia 23.05.2013, 14:18 · Zgłoś
WIELKI SZACUN dla burmistrza!
Nie dawa ani złotówki więcej na jasielską piłkę,bo szkoda pieniędzy!
A jak BANDA kiboli przylezie wydzierac mordy pod urzędem miasta,wezwac policję,pozamykać wszystkich i pociągnąć do odpowiedzialności karnej i to takie kary dać,żeby im się pikietów i piłki do końca ich [...]go życia odechciało!!!
Odpowiedz
2
@ dfghjk
dnia 21.05.2013, 10:38 · Zgłoś
Podobno Roberto Carlos ma trenować jakiś polski klub, jego asystentem będzie Hajto, podejrzewam że będą to Czarni, a grupa Atlas zostanie wraz z PGE i Evonik głównym sponsorem klubu, a na końcówkę kariery przeniesie się tutaj Franek łowca bramek z kilkoma kolegami z dawnej Wisełki
Odpowiedz
5
@ ktos tam
dnia 20.05.2013, 22:10 · Zgłoś
A kto rządzi klubem bo jak dla mnie czarna magia to co się dzieje ! Niech dograją do konca rundy i niech sie ktoś wezmie się za klub kto ma jaja bo po tej konferencji i prezentacji osiągnięć to ja takiej osoby w tym zarządzie nie widzę.
Odpowiedz
4
@ tnecsinmo
dnia 20.05.2013, 22:05 · Zgłoś
Jak się wychodzi, to do tego samego szamba drugi raz się nie wchodzi...
Odpowiedz
-1
@ omniscent
dnia 20.05.2013, 20:44 · Zgłoś
ku niezadowoleniu wszystkich ,,antyczarnych'' to klub wznawia rozgrywki w 3lidze:) tak więc zbędne sa wasze głupie komentarze o zlikwidowaniu klubu i jeżdżeniu po nim. A za niecale 2 tygodnie wracamy na jasielski stadion obejrzeć mecz JKS CZARNI JASŁO. Wielu chce naszej klęski ale my nie damy się.
Odpowiedz
2
@ oburzony
dnia 20.05.2013, 20:33 · Zgłoś
panie burmistrzu zajmij sie pan miastem ...
Odpowiedz
-7
@ ;)!
dnia 20.05.2013, 15:59 · Zgłoś
jak czytam te wasze komentarze osób którzy cisną po klubie Czarnych to niewiem czy mam wam współczuć jakiegoś urazu dotkniętego przez o to ten klub.Koledzy którzy tak piszą o oraniu stadionu i wogóle to mam do was pytanie wykonujecie może ten zawód skoro tak co artykuł o klubie tym jest to co czytam komentarze to powtarza się ciągle te ORANIE STADIONU.Niektóre osoby to typowo analfabeci na WASZYM miejscu wrócił bym się do szkoły bo ten wasz poziom inteligencji przeraża mnie :). Potraficie tylko szczekać w internecie stukając w klawiature bo widocznie w świecie realnym nie istniejecie, skoro wystarczyło by podejść do budynku klubu powiedzieć co wam leży na sercu;) albo Ci szczekacze co tak po kibicach cisną,tyle razy był mecz mogliście podejść na SEKTOR który znajduje sie od strony HUTY i powiedzieć chłopakom to co tutaj piszecie.Nie będe sie za dużo produkował bo i tak leje na te wasze hejty jakie polecą w moją strone i te minusy.Proponuje sie ogarnąc bo póki co na dzień dzisejszy najchetniej bym was wszystkich krzykaczy wysłał do psychologa/psychiatry by ogarnąć co wam tak naprawde dolega :) bez odbioru.
Odpowiedz
2
@ czarny
dnia 20.05.2013, 19:55 · Zgłoś
Ale zabłysnąłeś- wróciłbym pisze się razem, w ogóle osobno, nie wiem pisze się osobno, osób którzy cisną pisze się osób które cisną- i kto tu jest analfabetą, weź sie człowieku zastanów i najpierw pomyśl zanim coś napiszesz INTELIGENCIE .
Odpowiedz
1
@ kaziu
dnia 21.05.2013, 07:26 · Zgłoś
Ty chyba jesteś krewnym Gombrowicza.
Odpowiedz
3
@ Kibic
dnia 20.05.2013, 11:04 · Zgłoś
A może trzeba powołać się na byłych wychownków i mieszkańców Jasła rozsianych po całej Polsce i świecie. Może wśród nich znajdzie się ktoś kto uzdrowi piłkę w Jaśle.
Odpowiedz
6
@ konstanty
dnia 20.05.2013, 08:30 · Zgłoś
Zlikwidować klub!! Nie życzę sobie żeby kiboli utrzymywać z mojej emerytury
Odpowiedz
1
@ a
dnia 20.05.2013, 21:50 · Zgłoś
A ja sobie nie życzę żeby starzy UBecy i milicjanci mieli emerytury (wyższe niż moja wypłata) za moje podatki jednak z tym nikt nic nie chce zrobić.
Odpowiedz
1
@ sekator
dnia 20.05.2013, 22:47 · Zgłoś
Jeszcze raz mówie zlikwidowac klub!! A co mnie obchodza UB-ecy?
Odpowiedz
9
@ Żenua
dnia 20.05.2013, 08:15 · Zgłoś
Działacze czarnych doprowadzili sytuacje do absurdu. To pospolici tchórze. Byli zaproszeni na posiedzenie Rady Sportu, i nikt nie raczył łaskawie się pojawić. Wynocha z Jasła.
Odpowiedz
2
@ kaziu
dnia 21.05.2013, 07:30 · Zgłoś
Całkowicie się zgadzam. To co zrobili to zwykła dziecinada, żenada, "bucowata" upartość!
Odpowiedz
9
@ sekator
dnia 20.05.2013, 06:32 · Zgłoś
Odciąć naciągaczy od kasy miejskiej natychmiast!!!
Odpowiedz
0
@ simon
dnia 19.05.2013, 23:11 · Zgłoś
Powinno byc zorganizowane referendum. Czy Klub Czarni Jasło nadal powinien istniec mimo ogromnych problemow finansowych? krotka pilka :)
Odpowiedz
1
@ xzxz
dnia 19.05.2013, 22:35 · Zgłoś
a krosno dalej gra hahaha
Odpowiedz
4
@ Jaślanin
dnia 19.05.2013, 22:18 · Zgłoś
[...] na czarnych dostają dużo więcej niz inne kluby z tego regionu a wcale nic większego sobą nie reprezentują mają grupę idiotów w swoim fanklubie którzy niby by sobie za nich zycie oddali ale to tylko patologia jaśielska jak cały ten klub
Odpowiedz
-4
@ pseudonim
dnia 20.05.2013, 06:49 · Zgłoś
A ty do jakiej grupy należysz? PO, PiS czy innej?
Odpowiedz
1
@ a
dnia 20.05.2013, 21:48 · Zgłoś
Pewnie RP ;p
Odpowiedz
9
@ czarny
dnia 19.05.2013, 21:03 · Zgłoś
Ludzie o czym wy mówicie, o tardycji, a czym jest dzisiaj trradycja?Jaka tradycja?Jak klub nie przynosi zysków to trzeba go zamknąć. Moim skromnym zdaniem , ani miasto , ani zarząd klubu nie jest w stanie wyprowadzić klub na prostą.jedynym wyjściem jest zbilansować finanse na zero i pozyskać głównego sponsora lub najlepiej nabywcę klubu, który zainwestowałby w kopaczy i kadrę z prawdziwego zdarzenia.W dzisiejszych czasach to juz nie jest sport tylko polityka powiązana z biznesem.Obiektywnie rzecz biorąc nie jeśmy My jako kibice w stanie nic zrobić żeby utrzymać klub przy życiu, a z drugiej strony ładowanie pieniedzy w studnię bez dna -to po prostu nikomu się nie opłaca.Tyle w temacie.I prosze nie mówić mi o tradycji czy jakimkolwiek patriotyżmie. Jasło umiera i chyba każdy normalny człowiek to widzi i czuje.
Odpowiedz
2
@ pseudonim
dnia 20.05.2013, 06:51 · Zgłoś
Same sprzedawczyki w tym mieście więc umiera
Odpowiedz
-3
@ rebeliant
dnia 19.05.2013, 20:17 · Zgłoś
jks niegdy nie zginie i to wystarczy!
Odpowiedz
-2
@ janko
dnia 19.05.2013, 19:57 · Zgłoś
idzcie i dalej glosujcie na Czernerneckiego!!! to jest posmiewisko co sie dzieje w powiecie jasielskim - czy wy nie widzicie jasielscy mieszkancy co sie dzieje z miastem??
powierzyliscie wladze karierowiczowi !jestescie zalosni!!!
Odpowiedz
1
@ Bono
dnia 25.05.2013, 21:30 · Zgłoś
Janku, jeżeli, jak piszesz "to jest posmiewisko co sie dzieje w powiecie jasielskim", to jest wina Starostwa Powiatowego, a nie burmistrza. A ile w tym roku Starostwo Jasielskie przenaczyło pieniążków na Czarnych Jasło? Czy to prawda, że 0 złotych?
Odpowiedz
13
@ ułan
dnia 19.05.2013, 18:43 · Zgłoś
Resztki zarządu klubu wio z Jasła!!!
Odpowiedz
-5
@ hejka
dnia 19.05.2013, 20:09 · Zgłoś
Wio z Jasła to do swojej zony albo do siebie [...] .Te resztki o których piszesz to 6 osób,które nie uciekły ale zostały bo zalezy im na tym klubie i beda o niego walczyc do końca.Kto zazwyczaj ucieka?sam sobie odpowiedz.
Odpowiedz
2
@ ktos tam
dnia 20.05.2013, 09:17 · Zgłoś
Miały swój czas nic nie pokazały, kasy oprócz prezesa nie zdobyły, to dlaczego mają piastować swoje funkcje ?
Odpowiedz
10
@ marina
dnia 19.05.2013, 17:39 · Zgłoś
Zaraz PiS stanie w " obronie". dobry motyw przedwyborczy
Odpowiedz
8
@ kibic normalny
dnia 19.05.2013, 17:36 · Zgłoś
Zlikwidować klub i po gadaniu. Co to ma oznaczać jakieś atakowanie władz? Nie znaja swojego miejsca w szeregu? Panie Burmistrzu nie odpuszczać, a jak będą pieniądze to dać na młodzież i to ta najmłodszą.
Odpowiedz
12
@ Jan
dnia 19.05.2013, 14:48 · Zgłoś
niestety simon Czarni (działacze i kibole) wnoszą wiele chamstwa , kłamstwa, obłudy, marnotrawienia publicznych pieniedzy, szargania dobrego imienia bliźniego swego, szukania winnego swojej indolencji. Znają się bluzganiu, a nie na graniu w pilkę nożną.
Odpowiedz
14
@ simon
dnia 19.05.2013, 14:24 · Zgłoś
Ja osobiscie uważam, że zawodnicy innych dyscyplin sportowych zasluguja bardziej na pieniadze niz Czarni. Przynajmniej osiagaja sukcesy i to miedznarodowe:) a Czarni co??? III liga??? żal!! Czarni nic nie wnosza do jasielskiego sportu.
Odpowiedz
-12
@ Jedlicze
dnia 19.05.2013, 12:26 · Zgłoś
[komentarz zawierał obraźliwe treści]
Odpowiedz
14
@ Leo
dnia 19.05.2013, 14:03 · Zgłoś
Mnie rodowitemu Jedliczaninowi wstyd jest za idiotę co się tu powyżej produkuje. to pewnie jakiś idiota z wiejskiej cześci naszej gminy.
Odpowiedz
10
@ Dość tego
dnia 19.05.2013, 12:02 · Zgłoś
Czas najwyższy zlikwidować największą mafijną pralnię piłkarską w Polsce.
Odpowiedz
9
@ Kuli
dnia 19.05.2013, 11:48 · Zgłoś
Macie dyzoa i jego obietnice o jasielskim eldorado gdzie zamiast złota bedzie kuroń za głupotę się placi
Odpowiedz
7
@ misiu 30
dnia 19.05.2013, 10:31 · Zgłoś
hey rozwiazac klub jak nie zarobi na siebie to poco trzymac i utrzymywac z podatników miasta jasła
Odpowiedz
0
@ konik
dnia 19.05.2013, 16:34 · Zgłoś
A czy burmistrz i radni miasta zarabiaja na siebie czy tylko biora spora kase z Nszych podatków?
Odpowiedz
8
@ do konik
dnia 19.05.2013, 20:19 · Zgłoś
Tak, burmistrz bierze pieniądze z podatków szczególnie z podatków kiboli z których prawie nikt nie pracuje. [...]
Odpowiedz
11
@ głowa
dnia 19.05.2013, 10:14 · Zgłoś
Czy to prawda że Bogdań Rzońca zostanie Prezesem Czarnych Jasło !?

BRAWO BOGDAN !
Odpowiedz
-5
@ sem
dnia 19.05.2013, 10:03 · Zgłoś
Rzonca przynajmniej jest od kilku lat klubie 100 aa czereneckieg czy kmiecila nie mma
Odpowiedz
3
@ rodak i słowianin
dnia 19.05.2013, 09:47 · Zgłoś
Jo wom godom zodnego klubu w jasle nie bedzie jo wom godom musicie byc silni w tym co robice i pytom kazdego z wos radni bezradni coscie ku... zrobili z piniondzmi (pewnie pe[...]liscie na ku...0) jo wom godom ratujcie was i nas ratucie jks klub z radycjami nie badcmy jak niemcy kiedy wybili polaków musimy byc silni i musimy walczyc o niepodległosc prosze kazdego z wos nie glosujcie na ludzi ktorzy nie wiedzac co to jrest milosc wiara i nadzieja musimy byc silni niech tak sie stanie
Odpowiedz
0
@ kolezka
dnia 19.05.2013, 09:42 · Zgłoś
ja bym zaoral ten stadion i [...] posadzilll ludzi najal do pracy i cos b ysie krecil interes >??? co to jest JKS ??? hahaha nie osmieszajcie sie
Odpowiedz
14
@ Paźdzoch
dnia 19.05.2013, 09:41 · Zgłoś
To bardzo dobry pomysł aby Pan Poseł Rzońca został Prezesem CZARNYCH JASŁO. Ma niesamowite kontakty w świecie biznesu , więc pewnie do klubu ustawią się sponsorzy. I to oświadczenie w zarządzaniu nieprawdopodobne.
" W Wyższej Szkole Biznesu w Nowy Sączu ukończyłem studia podyplomowe. 3-go listopada 2011 roku na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie, na Wydziale Zarządzania i Komunikacji Społecznej obroniłem pracę doktorską z zakresu zarządzania."

Dla niego wyprowadzić Czarnych Jasło z kłopotów i skok do pierwszej ligi to pestka !
Odpowiedz
4
@ max
dnia 19.05.2013, 11:44 · Zgłoś
Powinien kupić Czarnych na wyłączność jak Ferguson zmienić jego oblicze ...Pokazać,że Jasło oprócz fali uśmiechu w Polsce,może także być przykładem czegoś cennego: rozumnego działania w określonym celu,bez wykorzystania cyjectwa.
Odpowiedz
14
@ Natan
dnia 19.05.2013, 09:21 · Zgłoś
Nie Klub Czarnych UPADA ze swoją tradycją, tylko pierwsza drużyna - a to subtelna różnica. Miasto nie może dotować zawodowych drużyn, a na pikę nożną przecież idzie i tak najwięcej kasy z puli "dotacji na sport". Ale poziom intelektualny pseudokiboli wypisujących te [...] świadczy tylko o tym, że mają teraz problem - bo nie będą mieli gdzie wydzierać ryje i urządzać burdy :)
Odpowiedz
5
@ Do Starszy od Ciebie
dnia 19.05.2013, 09:13 · Zgłoś
[komentarz zawierał obraźliwe treści]
Odpowiedz
-5
@ konik
dnia 19.05.2013, 10:18 · Zgłoś
Badziewo to ty widzisz codziennie rano jak wstajesz i przegladasz sie w lustrze,takie totalne zakompleksione badziewo,a ci co uciekli z klubu to nie bohaterzy ale...
Odpowiedz
1
@ Tomi
dnia 19.05.2013, 08:04 · Zgłoś
Niech klub upadnie to może wtedy działacze i pan burmistrz bedą wiedzieli co stracili,jestem za spadnieciem do okręgówki
Odpowiedz
0
@ kot
dnia 19.05.2013, 06:09 · Zgłoś
[komentarz nie na temat]
Odpowiedz
1
@ ekonom
dnia 19.05.2013, 00:46 · Zgłoś
Policzcie sobie jak umiecie: jeżeli w klubie jest przynajmniej 20 osób którym się płaci brutto po minimum2500zł/osobę (czyli niewiele bo to na rękę jakieś 1750zł) to daje miesięcznie 50tys.zł więc przy tak minimalnych stawkach i tylko 20stu opłacanych osobach rocznie jest to 600tys. zł. Jeżeli płaci się więcej np. trenerowi i Zarządowi i niektórym piłkarzom to trzeba mieć rocznie minimum milion tylko na pensje, a gdzie utrzymanie klubu??? podatki, energia, utrzymanie boiska i budynków, sprzętu, stroje sportowe, jakieś napoje dla piłkarzy na mecz i trening, opłata składek do PZPN, koszty wyjazdów, opłacenie sędziów za mecze w Jaśle itp. itd przecież z biletów od 250kibiców za około 2-3 spotkania w miesiącu w Jaśle to jest kwota, co najwyżej kilku tysięcy złotych, a to nie wystarczy na wymienione koszty. Wpływy z biletów są mizerne więc tak faktycznie koszty takiej drużyny to rocznie grubo ponad milion złotych a gdzie inne sekcje??? Bez hojnego sponsora(ów) taki klub nie ma racji bytu, a kogo w jaśle stać na wyłożenie miliona złotych na Czarnych by razem z 200tys. z budżetu miasta i wpływami z biletów dopiero zamknąć jako tako budżet??? ja nie znam takiej hojnej firmy, a stu firm gotowych w Jaśle wyłożyć po 10tys. rocznie co dałoby milion także nie ma, więc chyba pora zejść z nieba na ziemię.
Odpowiedz
-1
@ hahaha
dnia 19.05.2013, 08:13 · Zgłoś
kłamstwo i jeszcze raz kłamstwo.Nikt nie zarbia w tym klubie tyle co napisałes,poza 2 trenerem ale juz go nie ma.Zarząd pracuje społecznie i bez wynagrodzenia ,wiec twoje wyliczenia psu o tłek rozbic.
Odpowiedz
1
@ -
dnia 21.05.2013, 09:55 · Zgłoś
to ciekawe że minimum 19stu piłkarzy plus trener pracuje i gra społecznie i nie dostaje na rękę nawet takich kwot, a są to kwoty jak na piłkę niewielkie. Pomijam zarząd i to czy pracuje społecznie i czy nie ma kosztów związanych z zarządem, bo to inna bajka. Sami piłkarze kosztują, bo chyba nie powiesz mi, że grają i trenują za darmo, a minimum 19stu piłkarzy to też niewiele jeżeli w składzie na mecz wychodzi 11stu plus zmiennicy. Jeżeli grają za darmo to z czego żyją??? i jeżeli grają za darmo to ile jest pozostałych kosztów, że nie mogą zapiąć budżetu???
Odpowiedz
1
@ Krzycho Kononowicz wersja jasielska
dnia 19.05.2013, 00:44 · Zgłoś
Zlikwidować wszystko -
zakłady pracy, kluby sportowe, urzędy ... I wtedy będzie spokój i porządek!
Odpowiedz
-1
@ max
dnia 19.05.2013, 01:00 · Zgłoś
Tak to z[...] wymaga liftingu generalnego.Może i likwidacji miasta a w jego miejsca zrobienia przysiółka np. Dębowca!!!
Odpowiedz
2
@ jaś
dnia 20.05.2013, 07:54 · Zgłoś
Zostawić tylko Straż Miejską, gdzie pracować będą p o c i o t k o w i e radnych!
Odpowiedz
5
@ DAMIAN
dnia 19.05.2013, 00:11 · Zgłoś
Cóż powiedzieć.Jasło za kadencji Czerneckiego wyraźnie przyspieszyło swoją upadłość,zastępując rozum ,marzeniami,i obficie klikanymi zdjęciami...Czarni Jasło to tylko epizod w tym co dotąd się dokonało,i dzieje.A do końca kadencji tej władzy,i tego burmistrza niejedno jeszcze się przewróci i rozwali.Ale to nie ich winić trzeba,a ludzi co głupio głosują,by płacić za tą głupotę...Być może od przyszłej kadencji w Jaśle wiedza,rozum zaczną królować,zamiast cyjectwa,układzików pieszczonych od lat...A wtedy i na piłkę znajdą się pieniądze,na odbudowę sportu,a nie orlików, sadzawek i lin dla małp!
Odpowiedz
1
@ a
dnia 19.05.2013, 09:34 · Zgłoś
Obietnica goni obietnicę. Fotoradar też miał być pomalowany na jaskrawo i co... Pewnie to wytłumaczy 'brakiem wniosku'. ;p
Odpowiedz
-5
@ jks
dnia 18.05.2013, 23:02 · Zgłoś
odnnosnie jak ktos pisal wczesniej... nie 250 osob tylko ok. 450-500 na meczu..
oprócz biletow trzeba wliczyc karnety i kobiety i dzieci..
Odpowiedz
0
@ Sven
dnia 18.05.2013, 22:42 · Zgłoś
BURMISTRZU JESTEŚ TAM ? WIE,ŻE JESTEŚ co powiesz na to zdjęcie:

http://www.jaslo4u.pl/miroslaw-karapyta-z-wizyta-u-burmistrza-newsy-jaslo-12450

Niby nie posądzam cię o nic ani Karapytę bo wiem co znaczą posądzenia ,,ludzie'' tylko czekają by człowieka upodlić NIE dam się nabrać na to co ktoś na kogo mówi NIE ZE MNĄ TE NUMERY BRUNNER !
Odpowiedz
-12
@ Starszy od Ciebie
dnia 18.05.2013, 21:57 · Zgłoś
Trzeba było panie Czernecki powiedzieć w ub. roku, kiedy Klub Czarni Jasło był na pierwszym miejscu w IV lidze, że nas nie stać na III ligę, a nie komunikować, że proszę nie odpuszczać i awansować, środki się znajdą.
Pytam: GDZIE SĄ TWOJE OBIETNICE - panie Czernecki ?

Mam nadzieję, ze to ostatnia kadencja bezradnego człowieka. Miasto umiera, jedyna poważna wizytówka sportu w Jaśle sięgnęła dna, Jasielski Dom Kultury to relikt komuny, zatęchły i zniszczony, hala sportowa godna wsi na końcu świata, stadion Czarnych gdyby nie burmistrz Kurowska do dzisiaj wyglądałby tak jak 50 lat temu.

Panie Czernecki, za co pan bierze pieniądze ?
Jeżeli faktycznie jest pan autorem słów cytowanych w artykule to brak mi słów, jestem przerażony, że osoba która nie potrafi się szczerze i merytorycznie wypowiedzieć piastuje taki urząd. Dla mnie to niepojęte i po prostu nie wierze w to co czytam.

Ja też się cieszę, że zrobił pan sobie widok z domu na nowe skałki za unijne pieniądze, ale co z tego wynika dla mieszkańców, tego całe wieki niszczonego przez najeźdźców miasta ?

PAN TEŻ JESTEŚ NAJEŹDŹCĄ !
Do Myślenic !
Odpowiedz
9
@ dl
dnia 18.05.2013, 21:36 · Zgłoś
koniec czarnych i [...] kiboli haha super
Odpowiedz
7
@ koniec
dnia 18.05.2013, 21:44 · Zgłoś
masz rację koniec naprawiacza, niura, daro itp papa
Odpowiedz
0
@ Trefl
dnia 23.05.2013, 12:39 · Zgłoś
i gitara!!!
hahahahahahah...
Odpowiedz
-2
@ Jedlicze
dnia 18.05.2013, 21:34 · Zgłoś
Czarnuchy Jasielskie bardzo się cieszymy z tego co was spotkało...
Odpowiedz
9
@ pazdzioch
dnia 18.05.2013, 20:43 · Zgłoś
Poseł Rzańca na Prezesa Czarnych !
Odpowiedz
-6
@ karpaty
dnia 18.05.2013, 20:41 · Zgłoś
hahaha zal was
Odpowiedz
27
@ jaślak
dnia 18.05.2013, 20:26 · Zgłoś
Dwie osoby z zarządu zmieniły samochody na ale jak sie ma do wydania 175000 to można.To są jaja wszyscy żerują na klubie . PROKURATOR !!!
Odpowiedz
0
@ kres
dnia 19.05.2013, 08:16 · Zgłoś
Ale co ma zmiana samochodów do Czarnych?O czym ty bredzisz?Zarzucasz komus ze cos ukradł i kupił sobie za to nowy samochód?
Odpowiedz
26
@ ...
dnia 18.05.2013, 20:17 · Zgłoś
Krosno dało na Karpaty dali 70 tys. zł, Jasło - 200 tys. zł
Odpowiedz
7
@ sjr
dnia 19.05.2013, 09:25 · Zgłoś
Ale mają sponsorów np. Trafunek z Dębowca, dlaczego ta firma nie może sponsorować Czarnych co?
Odpowiedz
10
@ urzędnik
dnia 19.05.2013, 16:56 · Zgłoś
bo zarząd o to nie zadbał proste
Odpowiedz
3
@ jaś
dnia 20.05.2013, 07:51 · Zgłoś
Sponsorem Karpat jest także firma MARKUSZKA z Jasła
Odpowiedz
29
@ agent tomek
dnia 18.05.2013, 20:14 · Zgłoś
Czarni (zarząd i kibole) powinni dostawać "pały"!!! Tyle w tym temacie! Aż dziw, że w klubie pracują Panowie magistrowie, nauczuciele WF, i nie potrafią ogarnąć prostych rzeczy, a działalność "klubowiczów" polega na działaniach roszczeniowych, groźbach, inwektywach i plugastwie wobec Burmistrza ( i nie tylko). To jest pospolite świństwo!!!
Odpowiedz
-8
@ wijek
dnia 19.05.2013, 08:18 · Zgłoś
Duzo tam jeszcze w Urzedzie Miasta macie komputerów z których piszecie te brednie starając sie odwrócić kota ogonem?
Odpowiedz
10
@ pazdzioch
dnia 18.05.2013, 20:13 · Zgłoś
Poseł Rzonca na prezesa Czarnych on kocha piłkę i jest fachowcem od zarządzania !
Odpowiedz
35
@ zły
dnia 18.05.2013, 20:09 · Zgłoś
Zarząd klubu powinien wziąć sobie do serca opinie jaślan. Dostaliście z miasta 200 tys. dotacji - to duże pieniądze. Trzeba się było zabrać do roboty, a nie szukać jeleni, co będą w nieskończoność dawać kasę na rozkurz. I jeszcze zwalać odpowiedzialność za złe rządzenie pieniędzmi na burmistrza.
Odpowiedz
-1
@ wijek
dnia 19.05.2013, 08:21 · Zgłoś
Zarząd wziął sobie do serca słowa Burmistrza i miejskiego skarbnika i jak na tym wyszedł panie radny?
Odpowiedz
2
@ sjr
dnia 19.05.2013, 09:24 · Zgłoś
A propo skarbnika to wygląda jak bezdomny, wstyd gościu, ogol się.
Odpowiedz
30
@ !
dnia 18.05.2013, 19:28 · Zgłoś
No nie, 175 tys. PLN i jesze 25 k w zapasie i jeszcze wam kurna mało i lżycie burmistrza i miasto ??? no nie, to są k. normalnie jaja, normalnie k. nahajem a nie tyle kasy, gdyby ode mnie to zależało, to za takie komenty 0,00 PLN kasy z budzetu Jasła, bo to k. z mojego podatku b[...] . Wolę dać na dzieci i sport, który zdecydowanie odbiega od piłki nożnej. WSTYD !
Odpowiedz
-25
@ danek
dnia 18.05.2013, 18:50 · Zgłoś
miejska rada sportu debatuje po czasie...przeciez to nieuczciwe,co to jest...po co wydawac pieniadze na mosir ...jaki z tego pozytek...a gdzie prawdziwa promocja Jasła ..Czarni powinni dostawac kase ...WSTYD
Odpowiedz
23
@ tom
dnia 18.05.2013, 18:47 · Zgłoś
Czekam czy w poniedziałek Poseł Rzańca i Kurowska zrobią przelewy na ukochany swój klub. Chcą do władzy niech pokarzą miłość i oddanie dla Jasełka.
Odpowiedz
15
@ !
dnia 18.05.2013, 19:30 · Zgłoś
dadzą obietnicę tzw. wyborcza :D
Odpowiedz
-31
@ stary kiobic
dnia 18.05.2013, 18:35 · Zgłoś
Dziewczyno piłkarza !!! Za takie info na pewno Tobą się zajmie prokurator (skąd takie masz dane ) Zarząd przejął Klub z długami 180 tyś .zł i niestety musi je spłacać !!! Na chwile obecną oficjalne info mówi o 80 tyś zadłużenia potwierdza to nawet p.burmistrz w artykule aż tyle potrafili spłacić za poprzedników !!! Za słowo przekręty na pewno odpowiesz (kibice tego dopilnują) !!! co do grup młodzieżowych to jak widzisz grają i będą grać bo klub podał info ze wycofuje tylko I drużyne a zostaje własnie młodzieżówka i to 25tys pozostaje dla młodzieży a pan burmistrz jak zadeklarował pomoc klubowi w kwocie 300tyś zł to niech teraz się z obietnic wywiąże !!!
Odpowiedz
23
@ danek
dnia 18.05.2013, 18:52 · Zgłoś
toba powinien zajac sie prokurator jeszcvze ze starych struktur ub i dac ci wycisk za straszenie .../stary kiobic/ odwiedz lekarza...
Odpowiedz
3
@ ś
dnia 19.05.2013, 13:32 · Zgłoś
tys. nie tyś.!!!
to może jeszcze "tyśęcy"?
Odpowiedz
23
@ hah
dnia 18.05.2013, 18:32 · Zgłoś
lepiej dac pieniadze na wypoczynek dla dzieci
Odpowiedz
0
@ Trefl
dnia 23.05.2013, 12:37 · Zgłoś
Święte słowa!!!
Przynajmniej nie pójdą na marne!!!
Odpowiedz
35
@ jan
dnia 18.05.2013, 18:09 · Zgłoś
to już są jaja w ciągu 4 miesięcy roztrwonić prawie całą dotację młodzieżówka była i będzie ale oddzielić dotację dla seniorów i dzieci jasno i przejrzyście niech urząd miasta raz zrobi z tym porządek najlepsze jest to że tylko miasto im pomaga a oni z nimi wojują Brawo Bazan PRZEJDZIESZ DO HISTORII JAKO...DOMYŚL SIĘ
Odpowiedz
36
@ homosapiens
dnia 18.05.2013, 17:57 · Zgłoś
A propo 250 osób na meczach o których mowa na innym portalu to tylko i wyłącznie wina łysych [...] , którzy przychodzą pokazać jaki wielki rozum posiadają. Więc nie ma się co dziwić, że na wsi więcej ludzi przychodzi na mecz FC Burak vs AC Obora bo mniej tępaków jest którzy burdy wstrzynają.

Więc wy "kibice" możecie sobie podziękować bo ja z dzieckiem na pewno nie przyjdę na mecz po to by czymś oberwać.
Odpowiedz
-24
@ piłkarz
dnia 18.05.2013, 18:20 · Zgłoś
Nie przesadzaj z tym "sapiens"! Ty najwyżej jesteś "erectus"!
Odpowiedz
-9
@ xx
dnia 18.05.2013, 20:44 · Zgłoś
dooooooobre doooobre futbolerku :):):)
Odpowiedz
-7
@ a
dnia 18.05.2013, 22:07 · Zgłoś
Proponuję przestać podbierać leki teściowej skoro na stadionie widzisz już latające obiekty, którymi możesz 'oberwać'... Wypowiedź jak widać baranka wychowanego na paszy którą karmi go tvn i inne POlityczne media.
Odpowiedz
1
@ rjs
dnia 19.05.2013, 09:21 · Zgłoś
Może i tak było kiedyś ale nie w obecnych czasach, przestań żyć przeszłością.
Odpowiedz
41
@ Dziewczyna piłkarza
dnia 18.05.2013, 17:01 · Zgłoś
Dług i nierozliczone dotacje przekroczyły podobno kwotę 600.000 zł? Podobno też biuro rachunkowe obsługujące księgowość klubu odmówiło prowadzenia rozliczęń, ponieważ otrzymywali bardzo podejrzane dokumenty. Jeżeli tak jest to tylko CBA i Prokurator. Wina leży tylko i wyłącznie po stronie zarządu. A już barbarzyństwem jest to -o ile to są fakty- że "okradali" młodzieżowe drużyny, a teraz gdy widmo kazamatów zawisło nad przekretami, huzia na burmistrza. Nie wiedziałam, że poseł Rzońca broni d[...] i stadionowych, zwalając winę na Burmistrza, ale to chyba z tego powodu, że kiedyś przegrał wybory na burmistrza z Czerneckim. Takie zachowanie jest karygodne nie licujące z powagą POSŁA. Takiego klubu i takich posłów nam nie potrzeba.
Odpowiedz
-22
@ piłkarz
dnia 18.05.2013, 18:19 · Zgłoś
Zjedz sobie "marsa" bo za bardzo gwiazdorzysz!
Odpowiedz
20
@ !
dnia 18.05.2013, 19:32 · Zgłoś
Gratuluję odwagi w mówieniu prawdy, to na tym portalu żadkosc...może nareszcie inni tez się obudzą ???
Odpowiedz
-18
@ konik
dnia 19.05.2013, 08:26 · Zgłoś
Internet nie jest anonimowy,za te słowa będziesz musiała przepraszać.
Odpowiedz
12
@ dragoness
dnia 19.05.2013, 10:54 · Zgłoś
Od kiedy to trzeba przepraszać za prawdę?
Odpowiedz
-12
@ KIBIC
dnia 18.05.2013, 16:45 · Zgłoś
tak najlepiej takie pieniadze wsadzic w remont fontanny a pozniej bedziecie pisac ze mlodzi niemaja sie gdzie wyszumiec dlatego burdy na miescie zeby miasto niemialo klubu wstyd
Odpowiedz
43
@ POlityk sd
dnia 18.05.2013, 16:28 · Zgłoś
Na miejscu burmistrza nie dałbym ani groszy na czarnych . Jak się patrzy na te mecze to aż żal [...] ściska . Na trybunach banda [...] wykrzykuje różne hasła , 0 kultury osobistej . Nasze miasto nie stać na finansowania takich przedsięwzięć . Lepiej zainwestować te pięniądze w szkoły , ośrodki młodzieżowe i inne potrzebne wydatki .
Odpowiedz
-9
@ hahahaha
dnia 19.05.2013, 11:25 · Zgłoś
Bandę ??? co kur.. jeszcze powiesz że wolisz słuchać jak stare dziadki (którzy nie mają pojęcia o piłce) się wydzierają niż kibiców.Ta twoja "banda" tworzy klimat meczu !!! Ciekawe czy na przykład w meczu z Karpatami wolałbyś żeby nie było kibiców.Powiedz mi jaki wtedy był by mecz , czy to były by derby??
Odpowiedz
1
@ Trefl
dnia 23.05.2013, 12:35 · Zgłoś
Niestety,ale to jest BANDA,która nie umie się zachowac w miejscu publicznym!!!
Wywieść wszystkich na bezludną wyspę,niech tam wydzierają bezsensownie mordy!!!
Odpowiedz
-5
@ gruby
dnia 18.05.2013, 16:22 · Zgłoś
ale pań pokazał 2 kadencja i bagno do dymisji oddaj pan ster młodym już czas
Odpowiedz
41
@ stary
dnia 18.05.2013, 16:12 · Zgłoś
jeśli ktoś potrzebuje tego klubu to niech go utrzymuje,te pieniądze mogą być przeznaczone na szpital który jest każdemu potrzebny.Nie będzie klubu nie będzie burd na mieście i ściągania armii policji aby konwojować niegrzecznych wyrostków.
Odpowiedz
-32
@ Grzegorz
dnia 18.05.2013, 16:29 · Zgłoś
To wyobraź sobie że właśnie burd będzie jeszcze więcej. Klub Czarni Jasło to nie tylko III-ligowa drużyna, ale także grupy młodzieżowe. Przy takiej sytuacji klubowej jaka obecnie panuje klub do końca lipca może przestać całkowicie istnieć. I co wtedy z tymi dzieciakami ? Co im powiesz ? Nie gracie już, bo pan burmistrz naobiecywał pieniędzy po czym wycofał się ze swoich deklaracji ? Kiedy to miałeś burdy na mieście po jakimś meczu ? Jestem kibicem jak wiele innych osób na stadionie i choć nie przebywam na sektorze od strony huty, to podoba mi się za każdym razem jak te chłopaki dają z siebie wszystko, żeby pomóc swojej drużynie. A Czernecki pokazał już nie raz że nie warto na niego głosować. 10 lat rządzenia w Jaśle z którego nic nie wynikło, a wręcz przeciwnie sprzedał wszystko co tylko mógł. Pozdrawiam,
Grzegorz
Odpowiedz
33
@ ...
dnia 18.05.2013, 20:12 · Zgłoś
miasto nie obiecało żadnych pieniędzy - miało dać 200 tys. zł i tyle dało. A kibicie jaka pokazali miłość do Czarnych kiedy na meczu charytatywnym zakupili zaledwie 27 cegiełek po 100 zł - po prostu mamy tylko 27 kibiców
Odpowiedz
-14
@ a
dnia 18.05.2013, 22:01 · Zgłoś
Przelicz pieniądze jakie wydali na karnety, bilety, wyjazdy itp. Oni drużynę wspierają regularnie, a nie tylko 'okazyjnie'. Znam kilku z nich, wg mnie niewiele jest grup społecznych z taką 'pasją' oddających się swoim zainteresowaniom. Przestańcie słuchać tego co Wam tvn do głowy natłucze, zacznijcie myśleć samodzielnie.
Odpowiedz
2
@ kibol
dnia 18.05.2013, 23:06 · Zgłoś
Dopiero teraz sie zacznie hahaha
Odpowiedz
1
@ do stary
dnia 20.05.2013, 08:06 · Zgłoś
ciekawe co twoj dziadek powiedzial by na te slowa... i pamietaj ze sa kibice i kibole to ze pare chłystków wybieglo na meczu z krosnem nie oznacza ze odrazu trzeba likwidowac klub bo pomysl sobie capie co sie dzieje w takim krakowie... i co tez maja zlikwidowac kluby? czytajac te wasze komentarze to naprawde mozna uznac ze w Jaśle mieszka wysoki procent zacofanych ludzi...
Odpowiedz
1
@ Trefl
dnia 23.05.2013, 12:32 · Zgłoś
Racja,a dla takiej ilości kibiców klub jest zbędny i szkoda złamanego grosza!!!
Odpowiedz
40
@ ktos tam
dnia 18.05.2013, 16:11 · Zgłoś
175 tys wydać plus kasa prezesa na co ? 4 miesiące kilka meczy rozegranych i gdzie ta kasa się rozeszła. No chyba ze dług za poprzednich rządów został spłacony ?
Odpowiedz
1
@ Trefl
dnia 23.05.2013, 12:31 · Zgłoś
Za takie pieniądze można w naszym mieście wiele zdzialać,a nie cały czas ładować w kieszenie...!!!
Odpowiedz
49
@ Paźdzoch
dnia 18.05.2013, 15:48 · Zgłoś
Niech POSEŁ RZOŃCA da kasę na klub Czarnych Jasło i pokarze jak kocha piłkę i Jasło !
Odpowiedz
2
@ mms
dnia 20.05.2013, 09:01 · Zgłoś
Niech[...] Kmiecik da kasę na Czarnych Jasło!!!
Odpowiedz
-9
@ Jedlicze
dnia 18.05.2013, 15:38 · Zgłoś
[komentarz zawierał obraźliwe treści]
Odpowiedz
10
@ prosiłem
dnia 18.05.2013, 17:02 · Zgłoś
odejdź dziecko jedlickiego pomiotu, które nawet do biednej IV ligi nie potrafi awansować
Odpowiedz
67
@ realista2
dnia 18.05.2013, 15:36 · Zgłoś
175.000 zł. z miasta + XXX od firmy prezesa i innych sponsorów przepitolić w 4 miesiące i żądać jeszcze więcej to MISTRZOSTWO ŚWIATA. Tylko zarząd JKS tak potrafi !!! My też tak chcemy !!! (szachiści, narciarze. siatkarze, judocy, karatecy, pływacy i inne kluby).
Odpowiedz
28
@ hm
dnia 18.05.2013, 16:55 · Zgłoś
CBA ma już zarząd pod lupą?
Odpowiedz
26
@ tom
dnia 18.05.2013, 15:27 · Zgłoś
zlicytowac czarnych od 1 zl na allegro
Odpowiedz
9
@ urzędnik
dnia 18.05.2013, 15:13 · Zgłoś
jak się nieudolnie zarządza firmą a klub piłkarski taką firmą jest to ich sprawa a po drugie lemingi wypełniać deklaracje śmieciowe bo musimy skądś mieć kaskę na nasze premie i trzynastki
Odpowiedz
-17
@ Jedlicze
dnia 18.05.2013, 15:12 · Zgłoś
[komentarz usunięto ze względu na wulgaryzmy]
Odpowiedz
-2
@ LOL
dnia 19.05.2013, 21:52 · Zgłoś
Do widzenia RumAK! Kurowsjka wróć !
Odpowiedz
64
@ Ronin
dnia 18.05.2013, 15:01 · Zgłoś
Liga buraczan - jakby grali i ternowali byli by wyżej - jak by byli wyżej i coś znaczyli to by byli sponsorzy. Ja sie pytam dlaczego prokuratura nie siadzie na klubie za działalność poprzednikch przezesów. smród powinien być zbadany i wytępiony a święte krowy powinny być ukarane i zwłasnej kasy naprawic wyrządzone szkody.
Odpowiedz
-13
@ a
dnia 18.05.2013, 21:44 · Zgłoś
Polecam zobaczyć ile jasielskich firm sponsoruje klub z niedalekiego krosna... Niestety ta obecna władza odstrasza wszystkich z Jasła...
Odpowiedz
4
@ a
dnia 19.05.2013, 15:49 · Zgłoś
Prawda w oczy kole?
Odpowiedz
-3
@ a
dnia 19.05.2013, 15:52 · Zgłoś
http://www.karpatykrosno.net/

Po lewej stronie macie kilku sponsorów, sprawdźcie ;] Gamrat UM odstraszył i przenoszą się do Bułgarii. Nikt nie chce współpracować z leniwym Rumianym...
Odpowiedz
6
@ marina
dnia 19.05.2013, 17:38 · Zgłoś
Prokurator powinien sie zając finansowaniem nie tylko tych Czarnych ale i innych klubów z okolic Jasla i Krosna
Odpowiedz
-3
@ do ronin
dnia 20.05.2013, 08:02 · Zgłoś
kolego co tu ma gra i treningi? jak nie ma sponsorów to i gra nie idzie... zobacz na termalike nieciecze mala wioska a wychodzi do ekstraklasy bo sponsor jest dobry wiec nie wyskakuj tu z takimi bredniami...
Odpowiedz
2
@ Ronin
dnia 20.05.2013, 17:18 · Zgłoś
to żeby zdobyć sponsora to trzebo pokazać sie na tyle żeby była szansa na 2 ligę to sponsor sie pokaże inczej nie nie będzie nikt w lige buraczaną inwestował - jaki przekład ma inwestycja dla sponora skora to liga buraczna na którą przychodzi 200 pseudo kiboli moarzących o dymie a nie o zakupie produktu sponsora ... odpowiedz mi na to jako potencjalny sponsor
Odpowiedz
1
@ Ronin
dnia 20.05.2013, 17:21 · Zgłoś
bo krosno gra i karpaty zna więcej ludzi niż czarnych jasło - pozatym co ma wspólnego władza do sponsora nie kumam tej twojej chorej logiki - sponsorink ma pewne zasady - skoro wydam 100 000 zł zakładając ze to pozwoli nam wypracować 1,5mln złtych większy obrót - dla idei nawet durnie klechami nie zostają i zadarmo cię nie pochowają.
Odpowiedz
2
@ Trefl
dnia 23.05.2013, 12:28 · Zgłoś
W stu procentach zgadzam się z Tobą!
Odpowiedz
65
@ warka
dnia 18.05.2013, 14:51 · Zgłoś
ani złotówki na kiboli
Odpowiedz
9
@ miejscowy
dnia 18.05.2013, 15:34 · Zgłoś
To nie złotówki na kiboli , gdybys wiedzial na co idzie to bys nie pyszczył . Teraz młode dzieciaki zamiast na trening pójda cpac i pic i bedzie lepiej ? Dla miasta mieszkańców i policji ?
Pan burmistrz mówi ze to Czarni robia zła atmosferę bo Podkkarpacie przeczyta ze w Jasle jest źle ???
Przypominam ze Podkarpacie i potencjalini inwestorzy czytali jak UM potraktował własciciela Gamratu . Czy to tez wina Czarnych .
Czy to ze w Jasle nie ma zadnego zachecania inwestorów a wrecz przeciwnie to tez wina Czarnych ?
Pamietajcie Czarni to poczatek , nastepne padną inne osrodki sportu kultury oswiaty , a rada i burmistrz bedzą zdziwieni i znów zwala na kogoś innego . Ciekawe na kogo zwala podwyzkę jaka sobie przeglosowali na poczatku kadencji .
Odpowiedz
49
@ sos
dnia 18.05.2013, 15:46 · Zgłoś
To że 18.04.2013 nie ma pieniędzy na młodzieżowe grupy Czarnych to wina TYLKO i WYŁĄCZNIE zarządu klubu !!!
Pieniądze z miasta przeznaczone na młodzież w/g dostarczonego przez klub preliminarza wydatków powinny być na innym koncie i wydawane TYLKO na grupy młodzieżowe !!! Jeżeli tą kasą łatało się dziury w budżecie III ligowych pseudo zawodowych nieudaczników = PROKURATOR !!!
Odpowiedz
-22
@ o..
dnia 18.05.2013, 15:53 · Zgłoś
Brak Górczyka w UM i[...] k nie daje sobie rady :(
Odpowiedz
-19
@ ww
dnia 18.05.2013, 16:59 · Zgłoś
Pan Andrzej Czernecki zapisze się w historii Jasło, jako ten, który zlikwidował 111 lat historii Czarnych Jasło. Nie zazdroszczę.
Odpowiedz
5
@ kibol
dnia 18.05.2013, 18:18 · Zgłoś
Górczyk niech się zgłosi do Hryniewicza i Walerego!Oni mu pomogą!!!
Odpowiedz
-2
@ !
dnia 18.05.2013, 19:18 · Zgłoś
cóż za merytoryczna wypowiedź..[...]
Odpowiedz
54
@ Klakier
dnia 18.05.2013, 21:42 · Zgłoś
Brawo Andrzej!!! Zero polemiki z szantażem 150 troglodytów, którym ciągle mało. Jeśli w naszym mieście i regionie nie ma możliwości sponsorskich i finansowych na byt w III lidze to niech to będzie A, B lub C klasa i UKS-y bądź szkółki sportowe.
Dasz im dziś sto tysięcy, problem ustanie na 3 miesiące i wróci spiętrzony w nowym sezonie, w którym klub ustami kibiców będzie chciał już 500 tysięcy bądź jeden milion.
Tak to się kończy gdy klubem zaczynają zarządzać laicy z sektora dla VIP-ów, którzy zawodowy sport i zarządzanie klubem widzieli w Football Managerze i Piłce Nożnej Plus.
Odpowiedz
4
@ waskamp
dnia 19.05.2013, 01:13 · Zgłoś
Górczyk w UM powiadał kiedyś tak 100 tyle się kur... nie żyje -na temat czarnych
Odpowiedz
9
@ hm
dnia 19.05.2013, 07:13 · Zgłoś
[komentarz nie na temat]
Odpowiedz
-1
@ xx
dnia 19.05.2013, 08:01 · Zgłoś
i piszesz do rzeczy. taka prawda. sensowne słowa.
Odpowiedz
4
@ jaślak
dnia 19.05.2013, 09:19 · Zgłoś
No najłatwiej to doprowadzić do sprzedaży wszystkich zakładów pracy, wtedy o sponsora bardzo trudno i tak się stało że Czarni nie mają pieniędzy. Teraz to już nie ma na co się w tym Jaśle wybrać, chyba tylko do knajpy. Urząd pracy odstrasza, burmistrz odstrasza, straż miejska odstrasza. Chore miasto. Tylko pizzerie, apteki i banki nam zostaną!
Odpowiedz
13
@ jack
dnia 19.05.2013, 11:07 · Zgłoś
dawniej nie trzeba było żadnego klubu, szło sie poprostu charatnąć w gałę i było ok
Odpowiedz
0
@ jejjj...
dnia 19.05.2013, 12:03 · Zgłoś
Czami...rne chmury nad czarny
Odpowiedz
8
@ Klakier
dnia 19.05.2013, 12:27 · Zgłoś
Wiedziałem, że zaraz zacznie się opowiadanie o prywatyzacjach i rozgrabianiu majątku narodowego. Ja bym tam wolał żeby wszystko łącznie z jasielskimi urzędami sprywatyzowano. Wtedy łatwiej mógłbym znaleźć pracę na normalnych wolnorynkowych zasadach i po lini wykształcenia, gdzie firmy zatrudniają pracowników których rozliczają za wyniki a nie kombinować żeby zarobić godne pieniądze łącząc trzy prace w jeden etat.
Co do nudy w Jaśle to trudno...zawsze można jechać na hokej do Sanoka, żużel do Krosna, Rzeszowa, Tarnowa, piłkę nożną do Krakowa, Stróź, Niecieczy, Nowego Sącza, Siatkówkę do Rzeszowa- 70 km to jeszcze nie zagranica czy koniec Świata...albo na Galę "MMA" do Jasła. Taka specyfika małych miast, których ulice o 17 w dzień powszedni pustoszeją. Pamiętajcie jednak. Człowiek inteligentny nigdy się nie nudzi...
Odpowiedz
-8
@ olo
dnia 19.05.2013, 16:23 · Zgłoś
Brak energii Górczyka , kompetencji i szybkich decyzji , teraz marazm i dreptanie w miejscu .
Odpowiedz
2
@ kibic normalny
dnia 19.05.2013, 17:37 · Zgłoś
[komentarz zawierał obraźliwe treści]
Odpowiedz
7
@ jaslak
dnia 19.05.2013, 19:27 · Zgłoś
do miejscowy.
Widze ze nic sie nie orientujesz w sprawie własciciela Gamratu a prawda jest taka ze Burmistrz mu umorzył podatek a on wypłacił sobie potężną premie i sie smieje z pracowników i Burmistrza więc jak nie wiesz to nie pisz bzdur
Odpowiedz
1
@ jaś
dnia 20.05.2013, 07:42 · Zgłoś
[komentarz zawierał obraźliwe treści]
Odpowiedz
0
@ a
dnia 20.05.2013, 21:11 · Zgłoś
prawie 2 miliony zlotych ktore jaslo wydaje rocznie na utrzymanie strazy miejskiej zalatwilo by nie tylko ten problem. Klub powinien dostac wsparcie
Odpowiedz
1
@ Trefl
dnia 23.05.2013, 12:21 · Zgłoś
[...] prawda!
W Jaśle są większe potrzeby,jak sponsorowanie jasielskich kiboli,którzy pojęcia nie mają o piłce tylko nachlają się taniego wina i biegaja po ulicach po meczu i rozrabiają niszcząc państwowe mienie,za które my,podatnicy płacimy!
To zwykła łobuzerka,a nie kibice!
Przeznaczyć te pieniądze na ważniejsze cele,a taki kiepski klub zlikwidować i będzie Święty spokój!
Odpowiedz
Dodaj komentarz
Piszesz jako:

Serwis Jaslo4u.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania i redagowania komentarzy niezwiązanych z tematem, zawierających wulgaryzmy, reklamy i obrażających osoby trzecie. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za treść komentarzy zgodnie z Polskim Prawem i normami obyczajowymi. Pełne zasady komentowania dostępne na stronie: Regulamin komentarzy

Panel Logowania

Wiesz coś ciekawego? Poinformuj nas o tym!
Wiesz coś, o czym my nie wiemy?
Chcesz podzielić się z nami informacjami?
Napisz do Redakcji lub wypełnij poniższy formularz.
Treść (wymagana):
Kontakt (opcjonalnie):
Kontakt z redakcją:

Mailowo: [email protected]
Telefonicznie: 508 772 657