Korzystając z portalu Jaslo4u.pl wyrażasz zgodę na użytkowanie mechanizmu plików cookie. Mechanizm ten ma na celu zapewnienie prawidłowego funkcjonowania portalu Jaslo4u.pl. Korzystając ze strony akceptujesz Politykę Prywatności portalu Jasło4u.pl

Na skróty pod zakaz

62

17 maja br. Zakład Linii Kolejowych w Rzeszowie poinformował o zamknięciu dla ruchu drogowego przejazdu kolejowo-drogowego Stróże-Krościenko usytuowanego w ciągu drogi powiatowej Jasło-Dębowiec-Folusz (Jasło, ul. Niegłowicka).
Zamknięcie przejazdu nastąpiło w dniu 25 maja.

Na czas zamknięcia przejazdu kolejowo-drogowego ustalono objazdy do Dębowca i Folusza. Dotrzeć tam można jadąc drogą 992 do miejscowości Zarzecze, gdzie pojazdy mogą kierować się już bezpośrednio do Dębowca, Folusza bądź dalej. Zjazd możliwy jest także w miejscowości Majscowa przy Szkole Podstawowej. Jest to zdecydowanie korzystniejszy wariant dla mieszkańców zamieszkałych przy ul. Niegłowickiej.

Niestety nie wszyscy kierowcy stosują się do zaleceń. Mimo znaku zakazu ruchu w obu kierunkach (nie dotyczy mieszkańców) postawionego na ul. Wiejskiej tuż przed wjazdem na tory, drogą przejeżdża coraz więcej samochodów.

- Jest to duże ułatwienie i skrócenie trasy dla kierowców. Mieszkańcom ul. Niegłowickiej, którzy swoje domy mają zlokalizowane blisko przejazdu, trudno się dziwić.
– mówi nam jedna z mieszkanek zamieszkała przy ul. Krzywej.

- Staram się być wyrozumiały, ale co w przypadku gdy tą drogą przejeżdżają osoby z dalszych miejscowości? Nie będziemy przecież wszystkich sprawdzać czy są pobliskimi mieszkańcami. Lecz z drugiej strony proszę popatrzeć na stan pobocza, do jakiego doprowadził wzmożony ruch pojazdów – relacjonuje kolejny z mieszkańców.

Utrudnienia w ruchu związane z zamknięciem przejazdu potrwają do 3 czerwca br. Apelujemy do kierowców o stosowanie się do znaków drogowych i cierpliwość przez najbliższych kilka dni.

jp

Reklama

Komentarze: 62

Dodaj komentarz Widok:
0
@ [...]
dnia 03.06.2015, 17:41 · Zgłoś
ależ jest znak , jak się wyjeżdża przez święta trójce
Odpowiedz
0
@ [...]
dnia 02.06.2015, 06:40 · Zgłoś
jeszcze niema zakazu na drugim przejeździe w brzysciu
Odpowiedz
1
@ tytol
dnia 01.06.2015, 23:13 · Zgłoś
Po pierwsze nikt nie łamie tam żadnych przepisów. Oznakowanie jest nieprecyzyjne! Tabliczka z napisem "Nie dotyczy mieszkańców" nie określa o jakich mieszkańców chodzi.

Po drugie czy ta ulica jest aby publiczna ??? Bo jeżeli nie to żadne znaki nie mają zastosowania, jeżeli nie ma znaku Strefa ruchu ustawionego przez zarządce drogi.
Odpowiedz
1
@ Jabba
dnia 01.06.2015, 10:44 · Zgłoś
Kpiną jest zamknięcie przejazdu kolejowego na tak długi okres. Pracownicy są tam tylko kilka godzin. Jak wracam ok godz. 15 to nie ma tam już nikogo. W sobotę też żywej duszy tam nie było. To nie biuro gdzie pracuje się od 7 - 15. W PKP czas toczy się jak w okresie komuny.
Odpowiedz
1
@ Zatrzymana
dnia 01.06.2015, 01:07 · Zgłoś
W sobotę o 8 przejeżdżałam bo jednak spieszno mi było do pracy i zatrzymali mnie, grozili 500 zł mandatem. Obyło sie bez ale jednak i tak uważam że to jakaś paranoja... Następnym razem powiem że to bezprawie..
Odpowiedz
1
@ mieszkanka
dnia 01.06.2015, 14:24 · Zgłoś
W sobotę, znak zniknął a w poniedziałek na nowo go postawili. A już myślałem że poszli po rozum do głowy.
Odpowiedz
4
@ b52
dnia 01.06.2015, 00:02 · Zgłoś
Jakby nie patrzeć, znak dotyczy jedynie bezdomnych.
Odpowiedz
0
@ popopo
dnia 31.05.2015, 21:31 · Zgłoś
a wystarczy jechać kawałek w str. Osobnicy potem w lewo przez las asfaltem ułatwione bez blotka:) i [...] mieszkacow którzy ciekawe co by powiedzieli na miejscu mieszkańców ul. Niegliwickiej jak by musieli nadrabiać drugie tyle. a drogi to im niech z odszkodowania naprawia czy z innych srodkow
Odpowiedz
-1
@ czytelnik
dnia 31.05.2015, 20:05 · Zgłoś
pas drogowy to niech sobie każdy szuka na swojej działce i niech przyjdzie kto chce to się mu pokaże granice to są drogi osiedlowe a najlepiej niech kuknie do mapek to zobaczy ale pas u spodni.
Odpowiedz
0
@ kierowca
dnia 31.05.2015, 14:57 · Zgłoś
jeżeli drogi są publiczne kategorii powiatowej to musi być opinia policji
Odpowiedz
3
@ mieszkaniec
dnia 31.05.2015, 14:04 · Zgłoś
Kto mi zapłaci za dodatkowe kilometry przez Żółków, tyle kilometrów więcej, paranoja.
Odpowiedz
1
@ mmmmmmmm
dnia 31.05.2015, 12:14 · Zgłoś
Prawda jest taka, że należałoby ustawić takie prace remontowe na dwie zmiany. Od poniedziałku do piątku po godzinie 16, już nie odbywały się żadne prace na przejeździe. A w sobotę po 11 przed południem ani jednego pracownika przy remoncie. Droga na Wiejskiej i Krzywej po ulewach była fatalna, ale można było puścić ruch w jednym kierunku. Niektórzy w ciągu dnia muszą tą drogą przez przejazd jeździć kilka razy. Uwaga dla organizatorów- bierzcie przykład z innych krajów, gdzie tego typu prace wykonywane są całodobowo i nie utrudniają życia ludziom.
Odpowiedz
0
@ do znak
dnia 31.05.2015, 11:04 · Zgłoś
ten inny portal pisze same głupoty
Odpowiedz
0
@ bako
dnia 31.05.2015, 11:00 · Zgłoś
a dlaczego nie mam prawa dojechać do lasu drogą państwową ? co to za zmiany przepisów z dnia na dzień i uwłaszczenia dróg ? nie wspomnę o oznakowaniu objazdów bo to chyba tylko znane dla miejscowych !!!
Odpowiedz
2
@ Max
dnia 30.05.2015, 23:03 · Zgłoś
W trakcie kapitalnego remontu przejazdu w Hankówce dalo sie zorganizować ruch wachadłowy. Miasto nie wyraziło zgody na całkowite zamknięcie przejazdu pomimo o wiele mniejszego ruchu pojazdów. A tutaj nie dało rady, czy nikomu nie chcialo sie pomyślec. No cóż ale wtedy rzadziła inna opcja.
Odpowiedz
-4
@ zyx
dnia 30.05.2015, 20:11 · Zgłoś
Remont przejazdu potrwa raptem 10 dni i o co tyle krzyku.
Odpowiedz
8
@ ila
dnia 30.05.2015, 15:09 · Zgłoś
ten znak nie ma podstaw prawnych i każdy wygra w sądzie odmawiając przyjęcia mandatu. znak mówiąc o mieszkancach musi wskazać jakich mieszkańców dotyczy. w przeciwnym razie każdy jest mieszkańcem :) wystarczy poczytać kilka banalnych orzeczeń sądowych w podobnych sprawach.
Odpowiedz
6
@ Znak
dnia 30.05.2015, 12:14 · Zgłoś
Znak postawiono nielegalnie bez zgody władz - taką informację można przeczytać na stronach innego jasielskiego portalu...
Odpowiedz
1
@ pol
dnia 30.05.2015, 11:18 · Zgłoś
,,Zakład'' nieraczył [...] tablicy informacyjnej ,jadąc od strony jasła tylko wielu kierowców dojeżdzało do przejazdu i przeklinało. Daleko zakładowi do standardów europejskich.
Odpowiedz
5
@ wisi mi to
dnia 30.05.2015, 10:12 · Zgłoś
znak nie dotyczy [...],[...]ow i pozostałych elyt...
Odpowiedz
-6
@ xxx
dnia 30.05.2015, 10:04 · Zgłoś
Narzryjcie się [...] ta droga i poboczem ! A
Przejazd kosztuje 50 zl mandat
Odpowiedz
2
@ Gregor
dnia 30.05.2015, 15:58 · Zgłoś
Pobocze nie jest twoje, to o co się ślinisz??? A niby ty mi ten mandat wystawisz??? Rżycie jak kobyły w stajni o tą drogę, a prawa nie znacie...
Odpowiedz
-2
@ bubu
dnia 30.05.2015, 09:44 · Zgłoś
A czy ktos postawil znak na skeret na n.zmigrod ze jest obijazd? Moze by sie tym piersze zejeli ... Bo gdy wczoraj jechalem to nic nie stal jak bym nie znal okolicy to bym nie wiedal jak sie dostac do rodzinnego domu ...
Odpowiedz
1
@ wyborca
dnia 30.05.2015, 09:24 · Zgłoś
[...] masz rację w 100% miałem to samo napisać i jestem tego samego zdania
Odpowiedz
1
@ Jaslanin
dnia 30.05.2015, 08:29 · Zgłoś
Czy Burmistrz miasta Jasla i Wojt gminy Jaslo tak bardzo sie kochaja' ze zapominaja o mieszkancach? Podobnie jest tez w szkole ul. Sobniowska (wczesniejszy artykol na portalu).
Odpowiedz
0
@ ixi
dnia 29.05.2015, 22:45 · Zgłoś
Ale o so chozi?
Odpowiedz
7
@ heee
dnia 29.05.2015, 22:42 · Zgłoś
Te zakazy to absurd na jednym znaku pisze nie dotyczy mieszkańców jestem mieszkańcem Jasła wiec jadę heee
Odpowiedz
8
@ znajacy temat
dnia 29.05.2015, 22:38 · Zgłoś
Czemu się dziwicie. Znak zakazu B-1 Zakaz ruchu z tabliczką Nie dotyczy mieszkańców tzn. DOTYCZY tylko bezdomnych, cudzoziemców i bezpaństwowców. Prawidłowo powinno być " Nie dotyczy mieszkańców miejscowości Niegłowice-Torowice lub posesji od numeru do numeru" Załącznik nr 1-4 do Dz. U. RP. Nr 220 pop 2181
Odpowiedz
1
@ Absurd
dnia 29.05.2015, 22:23 · Zgłoś
Gdzie teraz jest nowy pan radny Brzyscia i Niegłowic ja się pytam no gdzie ? !!! ja do pracy ma jechać prze żółtków i nadrabiać tyle km
Odpowiedz
11
@ Gregor
dnia 29.05.2015, 21:30 · Zgłoś
A pro po jak mieszkańcy chcą wojny z resztą świata, to po nagłośnieniu tematu właściciel ogrodzenia z drugiego zdjęcia pewnie będzie musiał je rozebrać... ale kto mieczem wojuje...
Odpowiedz
6
@ ccc
dnia 29.05.2015, 21:24 · Zgłoś
Znak na Wiejskiej jest nielegalny. O tym pisze Grzywacz
Odpowiedz
27
@ [...]
dnia 29.05.2015, 21:05 · Zgłoś
Redakcjo - po pierwsze z tego co wiem i się orientuję to od 25 maja przejazd był już zamknięty a ul. [...] i ul Krzywa funkcjonowała normalnie w świecie, aż do 27 maja po południu jak wsadzili znaki. No cóż po 2 dniach jakiś mądry człowiek wpadł na pomysł aby postawić zakaz ruchu - [...] w biały dzień! Pewnie nie przewidzieli że deszcz będzie padał:) a nóż widelec się uda i się nie udało. Po drugie proste pytanie: z kim PKP uzgadniało jakiekolwiek sprawy związane z ostrzeżeniami informującymi kierowców o objazdach, bo ani z Urzędem Miasta ani z Urzędem Gminy. Wystarczy stanąć i popatrzeć co tiry robią jak dojadą do rampy -parodia.Przede wszystkim bardzo słabo oznakowany wjazd lub wyjazd z Jasła zależy od której strony chcemy wjechać. Takie małe tabliczki pod znakami to niech " se wsadzą". Po trzecie nie wiem jak to tam pracują na tej rampie -przejeździe ale wczoraj o 13.30 już nikogo nie było, dzisiaj o 15,30 też nikogo, to w końcu się pytam. To robią ten przejazd czy się p i e r...ą z tą robotą?
Odpowiedz
10
@ Właściciel działki narożnej
dnia 30.05.2015, 18:15 · Zgłoś
[...] - masz zupełną rację.
Prace powinny trwać na "wydłużonym dniu pracy" aby skończyć jak najszybciej
Odpowiedz
18
@ Gregor
dnia 29.05.2015, 20:18 · Zgłoś
Płacę podatek drogowy i mogę jezdzić każdą państwową drogą, a jak się [...] kury nie niosą to niech sobie tą drogę wykupią, i tyle w tym temacie...
Odpowiedz
25
@ Gdzie jest problem ?
dnia 29.05.2015, 20:02 · Zgłoś
Znak brzmi "Nie dotyczy mieszkańców".

Ale mieszkańców czego ? Ulicy, dzielnicy, miasta, powiatu ?

Dopóki nie będzie to jasno i przejrzyście określone, to nie widzę problemu...
Odpowiedz
-3
@ tygrysica
dnia 29.05.2015, 21:02 · Zgłoś
Ten znak jest ustawiony przy przejeździe kolejowym (u. [...]). Natomiast drugi znak stoi przy początku ul. Krzywej i jest wyszczególnione, że nie dotyczy dojazdu do posesji przy ul. Krzywej. Ulica Krzywa to zdjęcia nr 2 oraz 3.
Odpowiedz
7
@ ffgefeqw
dnia 29.05.2015, 19:55 · Zgłoś
a ja nie mieszkam przy tej ulicy ale codziennie jadę tamtędy do pracy bo z niegłowic mi bliżej. Od bardzo dawna tamtędy jeżdżę i co teraz mam [...] na około przez Zarzecze bo sobie zakaz wymyślili ?
Odpowiedz
-5
@ zrobek
dnia 29.05.2015, 19:28 · Zgłoś
ja teraz pobieram oplaty za przejazd 10 zl.
Odpowiedz
0
@ [...]
dnia 01.06.2015, 00:09 · Zgłoś
pobrac to se mozesz mozg na przeszczep swojego [...] lba
Odpowiedz
-8
@ tygrysica
dnia 29.05.2015, 17:26 · Zgłoś
A może wszyscy, którzy uważacie że zakaz jest bezpodstawny, pomyślcie 2 razy co piszecie. Droga (chociaż jest asfaltowa) nie jest w rewelacyjnym stanie, nie wspominając już jak ciężko było ją wyasfaltować kilkanaście lat temu. Jest to droga wąska, i wyminięcie się dwóch samochodów wiąże się z przejazdem po prywatnych posesjach. Na co dzień to mieszkańcom nie przeszkadza, jednak przy wzmożonym ruchu (tj. obecnie) jest to mocno nie w porządku, że ludzie mają wyniszczone trawniki. Ta droga NIE NADAJE SIĘ na przyjęcie przejazdu takiej ilości samochodów. Gdybyście jeszcze np. chcieli się przejść tą ulicą to zapraszam po zmierzchu, z latarkami. Bo oświetlenia nie ma. XXI wiek, miasto, kraj cywilizowany. Pozdrawiam zwłaszcza tych którzy się oburzają, a nawet nie mają potrzeby postawić stopy na tej ulicy.
Odpowiedz
29
@ Gregor
dnia 29.05.2015, 20:24 · Zgłoś
Jest takie coś jak pas przydrożny, który też należy do drogi, i ci pseudo właściciele posesji powinni o tym wiedzieć że ten pas nie należy do nich...
Odpowiedz
-3
@ #mieszkanka
dnia 29.05.2015, 20:54 · Zgłoś
zgadzam się to jest masakra!
Odpowiedz
18
@ mieszkanka
dnia 29.05.2015, 21:07 · Zgłoś
Jako mieszkanka uważam że tego znaku nie powinno być.
Odpowiedz
-7
@ Właściciel działki narożnej
dnia 30.05.2015, 18:13 · Zgłoś
Drogi Gregorze! Takie coś jak pas przydrożny to istnieje - ale nie w tym miejscu. Dróżki są wąskie i niedostosowane do takiego ruchu. Trudno ludziom bronić przejazdu czy utrudniać życie - ale zajeżdżać za wszelką cenę to chyba trochę nie w porządku. Sam mam zajeżdzone pobocza wzdłuż ul. Wiejskiej przed przejazdem - jakoś się z tym pogodziełem - ale [...] zabezpieczajacy przed napływem wód z góry diabli wzięli. Niech sobie ludzie jeżdżą ale czasem można przyhamować i wrozminąć się z innym nie wyrządzajać szkody innym...
Odpowiedz
-3
@ a
dnia 31.05.2015, 12:04 · Zgłoś
Pas przydrożny masz na szerszych drogach, a nie na takich "polnych", zalanych asfaltem.
Odpowiedz
3
@ Gregor
dnia 31.05.2015, 14:53 · Zgłoś
Choćby to była droga leśna, ale jest to trakt przeznaczony dla ruchu publicznego, zarządcą jest gmina, i to ona wykupiła grunt pod tą drogę wraz z poboczem!!!
Odpowiedz
0
@ wisi mi to
dnia 29.05.2015, 16:30 · Zgłoś
droga jest ...nie wolno jezdzic...jak to w PISlandi...
Odpowiedz
22
@ chęć
dnia 29.05.2015, 16:16 · Zgłoś
Nie dotyczy mieszkańców - czyli kogo ?
Cóż za precyzja
Odpowiedz
16
@ własnie
dnia 29.05.2015, 16:34 · Zgłoś
ja tez jestem mieszkancem -a skad ? na znaku nie pisze jakich mieszkanców.
Odpowiedz
13
@ [...]
dnia 29.05.2015, 15:56 · Zgłoś
a moja Zocha se tędy jezdzi i co
Odpowiedz
42
@ Patologia [...]'
dnia 29.05.2015, 15:46 · Zgłoś
odkąd żyje nie było tam zakazu nagle dali bo ludzie za czeli się buntować . Boże co to za patologia.
Odpowiedz
12
@ mieszkanka
dnia 30.05.2015, 07:25 · Zgłoś
Nie wiecie zawsze znajdzie się jakiś [...]l któremu wszystko przeszkadza. Sam kołków nawbija bo po jego ziemi jeżdżą, ale on po mojej może. Ludzią z ul krzywej zawsze coś nie pasi, nawet to że drogę robią do góry po płytach
Odpowiedz
54
@ WSCIEKŁY
dnia 29.05.2015, 15:46 · Zgłoś
Biedni mieszkańcy bo droga tylko Ich i zakazy wydeptali w urzędzie by cicho bez spalin miec , a co maja powiedziec ci którzy mieszkaja przy drodze głównej i jeździ mnóstwo cieżarowych i dodatkowo Ci którym dojazd zamknięto, niemozna do sprawy podejść z wyrozumiałością? i na czas remontu puscic tamtedy osobowe? Wszyscy chcecie zgody a [...] przejazd zamkli i już krzywda!!! TYM na WIEJSKIEJ , powinniscie siię wstydzic za taką zawiść!!!
Odpowiedz
9
@ stary
dnia 29.05.2015, 20:21 · Zgłoś
może zakaz ustawić przed Jasłem i [...] nie będą miejsc pracy blokować i parkingów ???
Odpowiedz
42
@ Duda
dnia 29.05.2015, 20:51 · Zgłoś
A nie pamiętasz jak remontowali mostek w Dębowcu ?? Też można było ustawić zakaz i jeździliby ludzie jeszcze dalej, ale nie, jakoś ścierpieli mieszkańcy i to nie tydzień, ale prawie 3 misiące. Trawa odrosła i jest OK, ale tu widać inna mentalność.

Ciekawe skąd się nazwa ulicy wzięła. Jak widać pasuje.
Odpowiedz
33
@ mieszkanka
dnia 29.05.2015, 21:02 · Zgłoś
Mieszkam tu i nie przeszkadza mi to że jest duży ruch. Co mają fruwać po niebie?
Odpowiedz
-4
@ Sven
dnia 29.05.2015, 15:41 · Zgłoś
A czego oczekiwać od polskiego narody skażonego:feudalizmem,komunizmem i 25 letnią wolnością w [...] DYSCYPLINY ! To jakbym zatrudnił lisa do pilnowania kurzej fermy.

Sven
Odpowiedz
-1
@ ECHHHHHH
dnia 29.05.2015, 16:33 · Zgłoś
No to psiaki do boju -rabowac ludzi -500 zł droga nie chodzi
Odpowiedz
-1
@ hahahaha
dnia 29.05.2015, 16:42 · Zgłoś
Lisa to Svenie zatrudniasz tak jak kazdy podatnik , wszyscy skladamy sie na tego [...] zeby mógł co miesiąc brac na wypłate 70 000 złotych
Odpowiedz
13
@ wwwiw
dnia 31.05.2015, 10:51 · Zgłoś
A ja zgłoszę do odpowiednich organów aby sprawdzili legalność postawionych ogrodzeń na ul. Krzywej. Istnieje coś takiego jak PAS DROGOWY. Myślę, że większość KRZYKACZY z ul. Krzywej będzie musiała rozebrać ogrodzenia. !!! Jak Kuba Bogu tak Bóg Kubie !!!
Odpowiedz
7
@ niuniek
dnia 31.05.2015, 12:26 · Zgłoś
dokładnie ogrodzenia są postawione w pasie drogowym,nie które nawet metra odstępu nie mają.
Odpowiedz
3
@ normalny
dnia 31.05.2015, 13:27 · Zgłoś
taki znak to nasza władza może wsadzić sobie w ... (każdy niech wsadzie wedle upodobań) , tak stwierdził Pan z Ruchu Drogowego w Jaśle, kiedy spytałem go o ten znak, a następnie zadał mi pytanie: jakich mieszkańców on nie dotyczy, Pcimia Dolnego, mieszkańców ul. Błotnej, Różowej czy Sielnakowej ? Widocznie nie każdy psiak to głupiec !
Odpowiedz
Dodaj komentarz
Piszesz jako:

Jaslo4u.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za treść komentarzy zgodnie z Polskim Prawem. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania i redagowania komentarzy niezgodnych z regulaminem.