Korzystając z portalu Jaslo4u.pl wyrażasz zgodę na użytkowanie mechanizmu plików cookie. Mechanizm ten ma na celu zapewnienie prawidłowego funkcjonowania portalu Jaslo4u.pl. Korzystając ze strony akceptujesz Politykę Prywatności portalu Jasło4u.pl
Jaslo4u.pl - Jasielski portal informacyjny
Jaslo4u.pl - Jasło dla Ciebie

Negatywnie ocenili działalność szpitala

91

Radni Rady Powiatu w Jaśle 13 głosami „za” przegłosowali uchwałę w sprawie negatywnej oceny działalności Szpitala Specjalistycznego w Jaśle. Jedynie cztery osoby głosowały „przeciw”, dwie wstrzymały się od głosu...

Wniesiona autopoprawka do uchwały w sprawie negatywnej oceny działalności Szpitala Specjalistycznego w Jaśle oraz pracy dyrektora polegała na usunięciu jej drugiego członu. - Należałoby sformułować przeprosiny pod adresem pana dyrektora – powiedział Wojciech Zając, radny.


Nowa ustawa o działalności leczniczej weszła w życie z dniem dzisiejszym. Nakłada ona bowiem obowiązek odpowiedzialności finansowej. - Jest to najtrudniejsza sytuacja, jeśli chodzi o podejmowanie decyzji przed tym samorządem. Na dzień dzisiejszy mamy problem budżetowy za który będziemy musieli odpowiadać – twierdzi Franciszek Miśkowicz, wicestarosta jasielski.


Biegły rewident wydał negatywną ocenę działalności Szpitala Specjalistycznego. Strata za rok 2010 wyniosła 3 090 371,00 zł przy planowanej 1 257 000,00 zł. Według Grzegorza Persa, wiceprzewodniczącego rady są dwa wyjścia z tej trudnej sytuacji. - Przejmujemy to zadłużenie szpitala jako samorząd, ale miejmy świadomość, że nie będziemy mieć finansów na inwestycje albo przekształcamy ten szpital w spółkę – wyjaśnia Pers.

Wojciech Zając zaznaczył, że w ubiegłym roku starosta Adam Kmiecik mimo zadłużenia szpitala głosował za przyjęciem pozytywnej oceny działalności szpitala. - Głosowałem za pozytywną oceną, jednakże z dyrektorem umawialiśmy się za podjęciem działań naprawczych – skwitował Adam Kmiecik, starosta jasielski.

Andrzej Stachurski uważa, że problem zadłużenia leży w wykonywaniu wszystkich usług medycznych. - Ci ludzie przyjmują pacjentów. Dziękuje im za to. Niech się zadłuża ten szpital, ale muszą być chorzy przyjmowani. Usługa jest konieczna – powiedział Tadeusz Gorgosz.


Dyrektor dr n med.  Szymon Niemiec nie kwestionuje faktu, iż sytuacja finansowa szpitala jest niestabilna, ale która nie odbiega od sytuacji podobnych jednostek powiatowych. - To czerwona kartka dla ludzi zajmujących się rozdzielaniem środków na opiekę zdrowotną w Polsce. Przy niskim kontrakcie nie mamy płacone za wszystkie nadwykonania. Wielu pacjentom nie można odmówić opieki, gdyż byłoby to łamanie zasady etyki lekarskiej. Pozostawienie kogoś bez opieki tylko po to, żeby poprawić sytuację finansową szpitala jest skandalem – skomentował Szymon Niemiec, zastępca dyrektora ds. lecznictwa.

Większość radnych opowiedziało się za negatywną oceną działalności Szpitala Specjalistycznego w Jaśle.

Ilona Czarnecka
[email protected]

Napisany dnia: 01.07.2011, 16:56 , Tagi: Jasło, Powiat Jasło, Adam Kmiecik

Komentarze Czytelników:

Dodaj komentarz Widok:
1
@ basia
dnia 11.07.2011, 01:45 · Zgłoś
Szkoda, że większość ludzi nie pamięta co drugi człowiek zrobił dla niego , bo chciał mu pomóc i widział jego cierpienie i ból, często uratował mu życie .A może ON ten chory człowiek pamięta , tylko jego rodzina ma pretensje najczęściej do pielęgniarek i lekarzy to pewnie, za to że pomogli mu !!! Może sami zrobiliby to lepiej !!!Szkoda ,może spróbują ??? Jak nie będzie szpitala w Jaśle ,to na pewno inne szpitale w okolicy będą świadczyć lepsze usługi medyczne .
Odpowiedz
1
@ zys
dnia 08.07.2011, 23:07 · Zgłoś
Kochani, po co te komentarze, przecież szpital stanowi wartość samą w sobie i powinniśmy dołożyć wszelkich starań, aby funkcjonował w dalszym ciągu. Natomiast zadaję sobie pytanie jakich korzyści oczekują radni (zwłaszcza p. Pers, którego nie można w czasie dyżuru zastać w dyżurce lekarskiej, a trzeba go szukać w odrębnym budynku, najczęściej zaspanego) z prywatyzacji szpitala? Jeżeli będzie w rękach prywatnych, to nagle stanie się placówką dochodową? Dlaczego? Czy dopiero wtedy będzie ktoś mądrze nim zarządzał? Czy chodzi tylko o pieniądze? A gdzie w tym wszystkim jesteśmy my, pacjenci, zwykli ludzie, bez których nie potrzeba byłoby ani szpitala, ani lekarza, któremu tak ciężko jest czasem wykrzesać z siebie odrobinę okrzesania i ogłady wobec nas. Brońmy więc, niekoniecznie lekarzy, ale szpitala i siebie.
Odpowiedz
1
@ Zaniepokojony
dnia 04.07.2011, 19:12 · Zgłoś
Czytając te wypowiedzi odnosi się wrażenie , że poważnie jest chora
służba zdrowia. Ale i tak się dzieje w zakładach, urzędach itp
instytucjach. Wrogość wobec siebie nieprawdopodobna. Mentalności
Naszej nic nie zmieni. Ile w tym fałszu i obłudy. Niby się do siebie
uśmiechamy i witamy ze sobą. A z drugiej strony ,,nóz w plecy''.
Uważam , że przyczyna jest na ,,górze" i po części nasza
Wybieramy na stanowiska ( polityczne) ludzi , których przerasta
umiejętność pokierowania państwem. Przedewszystkim brak
fachowości i uczciwości. Jeżeli to nie ulegnie zmianie.
Nie ma szans na uzdrowienie jakiej kolwiek dziedziny naszego życia.
Wrogość i nienawiść nas POLAKÓW wobec siebie zniszczy!!!
Odpowiedz
11
@ maniek
dnia 04.07.2011, 07:34 · Zgłoś
Może ten "Ten Wielki" Radny Pers powie coś konkretniej. Przecież znany jest on ze swojej "PRACOWITOŚCI" w tym w przychodni ( trzeba mieć wybitne szczęście aby go zastać w Przychodni w N. Żmiogrodzie a może należy uznać, że lepiej gdy go nie ma a o reszcie lepiej zamilczeć) oraz jako "znany" menago do zarządzania szpitalem- jak to było w Krośnie pamiętamy!!! Proponuje więc nie takim tonem i nie w ten sposób szanowny Panie trzeba chyba zacząć podsumowywać również Pańską działalność.
Odpowiedz
2
@ xxx
dnia 03.07.2011, 14:11 · Zgłoś
do pielegniarek szpitala-zostawcie oddzialy lekarza na jeden dzien niech sie dowiedza jaka prace wykonuja za 1500 zl za miesic -tyle to byle jaki lekarz bierze po wyspanym dyzurze .i tak wygladaja relacje w jasielskim szpitalu.
Odpowiedz
-1
@ nitka
dnia 04.07.2011, 08:21 · Zgłoś
Ale bzdury wypisujesz! Powiedzmy sobie otwarcie o tych aroganckich paniusiach pielęgniarkach olewających pacjenta. O tych siedzących naburmuszonych matronach. Jesli im nie odpowiadaja zarobki nikt ich nie trzyma. Powiedzmy otwarcie, jak faktycznie wygląda praca pielęgniarek na tzw. zachodzie ale również jak pracują pielęgniarki nie zatrudnione ale na kontraktach i ile zarabiają- tam praca i zarobki są relatywne. Niestety u nas w Jaśle siedzi taka paniusia i przewraca kartoteki a jak burknie na pacjenta to nie wiadomo czy uciec czy się schować - oczywiscie nie dotyczy to wszystkich. Sa wspaniałe niektóre pielęgniarki , bardzo pracowite, uczynne i miłe dla pacjenta i te należałoby wyróżnić ale niestety w nasze rzeczywistości w "Rzeczpospolitej Szwagrowskiej" jest to niemożliwe. Jedynie kontrakty dla pielęgniarek i redukcja tzw. pielęgniarek administracyjnych I NIESTETY TYCH BARDZO PYSKUJĄCYCH DZIAŁACZEK ZWIĄZKOWYCH naprawde rozpoczęłoby pozytywne zmiany. A pisanie , że lekarz zarabia tyle a ja tyle jest typowo komunistyczne bo wtedy była urowniłowka , która dobrze że się skończyła. Dzisiaj coraz częściej mam wrażenie, że o to o co walczyliśmy z komuna dzisiaj chcemy do tego wrócic. Nie moze być urowniłowki. Nie jest tak, że ja uważam się za najlepszego to wszyscy też tak uważają. Większość tych rosczeniowych jest naprawdę cieniutka ale ma mniemanie o sobie . prawda zaboli ale dlatego jest prawda.
Odpowiedz
10
@ J 23
dnia 03.07.2011, 12:37 · Zgłoś
Do ciecia z miotłą i pielęgniarki - barak zarabia średnio na rękę okołó 2000 zł jest ich tam około 60 osób co w stosunku do wszystkich zatrudnionych w szpitalu to jest do 1000 osób
około 6 %. ludzi pracujących w obsłudze w tym cieciów z miotłami jest ponad 150,średnia ich wynagrodzeń na ręke to około 1400 zł, stanowią oni 16 % wszystkich zatrudnionych.
Jedenaście % wszystkich zatrudnionych to "doktory" a srednia ich zarobków na rękę wynosi około 7500 zł co nie odbiega od zarobków w innych szpitalach powiatowych a w trzech przypadkach szpitali podkarpackich jest około 10% niższe. Moim zdaniem wszyscy powinni więcej zarabiać zarówno cieć jak i dobry lekarz . Zaznaczam dobry lekarz ,który dba o pacjęta dba o interes szpitala ,ponieważ jest to miejsce gdzie każdy z nas był lub będzie jako pacjent. Jest rzeczą oczywistą że powinno się lepiej wynagradzać tych ,którzy dochowują przsięgi i chodzą do szpitala po to by pomagać ludziom a tych którzy działają na szkodę pacjentów np. operują zdrową prawą nogę zamiast lewej chorej. Tych powinno się niszczyć bo są to ignoranci,nieudacznicy a takich w jasielskim szpitalu jest kilku i biorą takie same pensje jak ci wspaniali.
Odpowiedz
-4
@ xxxxxxxx
dnia 03.07.2011, 12:34 · Zgłoś
jedno jest pewne-rządy z Jasła chca aby to miasto zeszło na psy.trzeba protestowac!
Odpowiedz
1
@ pacjent
dnia 02.07.2011, 23:20 · Zgłoś
Ludzie, co pyszczycie ? Nie znacie faktycznej sytuacji, skąd się wzięło zadłużenie. Ja też nie widziałem budżetu, ale mogę stwierdzić, że każdy w domu zrobi remont jak będzie miał kase, lub będzie wiedział, że dostanie, a nie robi dla samej idei by robić, a potem płacze.
Po drugie, nie podniesiesz wynagrodzenia niańce do dziecka mimo, że nie masz pieniędzy tylko dlatego, ze fajna babka i pasuje jej więcej dać. itd itp.
Nie wiem jak było w szpitalu, może ktoś wie, ale czy w związku z brakiem kasy i rosnącym zadłużeniem wstrzymano podwyżki dla lekarzy i personelu ?? Czy zaniechano inwestycji, nie dających nic poza poprawą estetyki ?? Kto mi powie ??
Odpowiedz
-3
@ Bodek
dnia 02.07.2011, 22:29 · Zgłoś
Zamknąć szpital, przechodnie, szkoły, posterunki policji, bo to nie jest opłacalne, wtedy nie będzie zadłużenia, ale ile kapuchy zostanie na pensje dla PO, PO, PO popaprańców, którzy tak pięknie głosują siedząc na wygodnych stołeczkach już trwale przyklejonych do tłustych du.../ zdjęcie powyżej/
Odpowiedz
0
@ Pawel
dnia 02.07.2011, 22:29 · Zgłoś
A pewna pami S odmowila pomocy bratu gdy my kregosłup siadl. Wazniejszy byl pijaczek dowieziony na izbe i kazali nam o 17.30 Jechac do rodzinnego...
Odpowiedz
8
@ lolo
dnia 02.07.2011, 18:20 · Zgłoś
pozbyli sie najlepszego dyrektora w miescie-glupota
Odpowiedz
-17
@ KTOS Z NIE DALEKA
dnia 02.07.2011, 17:52 · Zgłoś
oj nawet i skurk..a sie tu wzieła no a od doktora persa zdaleka bo on jest wpoządku
Odpowiedz
0
@ sta
dnia 02.07.2011, 17:00 · Zgłoś
dalej rządzą nami tajni współpracownicy ,byli ormo-wcy , milicjanci ,to oni decydują o naszej przyszłości ..co za dziwny kraj przecież to paranoja ,głupota i samozagłada ...
Odpowiedz
7
@ zibi
dnia 02.07.2011, 16:36 · Zgłoś
za takie gadanie i nic nie robienie Pana Starosty Kmiecika i zastępcy Miśkowicza to ochyda i indolencja. Jest już lipiec i szybko zbliża się koniec 2011roku, a decyzji żadnych nie ma, na co czekacie radni, prosektorium musicie utrzymać, bo tom nie odmówią przyjęcia, a płacić też trzeba.Jeśli zarząd powiatu z radnymi nie jest w stanie wypracować decyzji to do dymisji, kupczyć możecie na rynku przy worku cebuli, a tu idzie o życie ludzi, a gdy dojdzie do tragedii w rodzinie, sąsiedztwie i... to nie liczcie na litość, a o obciążeniu sumienia nie wspomnę. Być radnym, starostą to nie jest zabawa, to jest odpowiedzialność! Darują firmy sprzęt, różną pomoc - wiecznie mało, a radni tylko o swoje gaże walczą.
Odpowiedz
1
@ hihi
dnia 02.07.2011, 15:18 · Zgłoś
Przecież chodzi tylko o to żeby sprywatzować ganc odnowiony za nasze pieniądze szpital.
Odpowiedz
3
@ SEJKO
dnia 02.07.2011, 10:41 · Zgłoś
no tak zamknąć albo sprywatyzować co oznacza że spadna płace no to lepsi lekarze uciekna tam gdzie lepiej placą np za granice!!! na co nam te samorzady jak tylko siebie będa finansować i co jest wazniejsze zdrowie ludzi czy jakaś "troja:
Odpowiedz
6
@ ja
dnia 02.07.2011, 10:28 · Zgłoś
Od ponad miesiąca aż huczało wszędzie, że Betleja już nie chcą i go odwołają to po co ta cała szopka z głosowaniem? Nowy pan już czeka na cieplutki stołeczek a obecnego dyrektora siup np. do poszukiwań na otarcie łez. ŻENADA
Odpowiedz
6
@ Żółty papier
dnia 02.07.2011, 08:43 · Zgłoś
kmiecie, persy, urbany za burse!
Odpowiedz
1
@ !!!
dnia 02.07.2011, 08:22 · Zgłoś
obecna władza nic nam nie proponuje...nie dała nam miejsc pracy, jedyne co robi to likwiduje zatrudnienie i prywatyzuje... ludzie- albo się temu sprzeciwimy, albo już dziś możemy się wynosić z naszego miasta, bo tu umrzemy...
Odpowiedz
0
@ ponury żniwiaż
dnia 02.07.2011, 01:06 · Zgłoś
w tym szpitalu traktuja ludzi jak zwierzeta nie mówiac juz o Nowym Żmigrodzie bo tam wcale nie jest lepiej.
Odpowiedz
-4
@ Do cieć z...
dnia 01.07.2011, 23:24 · Zgłoś
No niech będzie! Ile barak wraz z lekarzami?
Odpowiedz
1
@ Fuuujjj
dnia 01.07.2011, 23:20 · Zgłoś
ale dziadownia i ręce opadają na to co nasza "władza" wymyśla . Należy życzyć tylko nam wszystkim zdrowia. Pzdr
Odpowiedz
21
@ Pielęgniarki
dnia 01.07.2011, 22:57 · Zgłoś
Żądamy informacji Panie Kmieciu, ile zarabiają lekarze w jasielskim szpitalu miesięcznie!
Odpowiedz
0
@ cieć z mietłom na leni
dnia 01.07.2011, 23:14 · Zgłoś
a co nie wiecie ? to znaczy ze nic nie wiecie :-) gdybyscie były naprawde pielegniarkami to zapytalybyscie ile zatrudnia i bierze barak , bo to jest problem
Odpowiedz
4
@ barak
dnia 02.07.2011, 10:15 · Zgłoś
po 1300
Odpowiedz
-1
@ pewny
dnia 02.07.2011, 10:38 · Zgłoś
za jeden dyżur tyle co doświadczona z wyższym wykształceniem pielęgniarka za miesiąc,ale pana doktora na dyżurze nie wolno budzić bo się obrazi,on rano musi być wypoczęty by móc prywatnie przyjmować.gdy sprywatyzują nikt nie będzie zatrudniał dziewięciu lekarzy na oddziale nie zabiegowym którzy tylko w internecie siedzą i nawet kroplówki choremu nie wkują.
Odpowiedz
3
@ ADAM
dnia 02.07.2011, 16:24 · Zgłoś
Lekarze zarabiają tyle co na zachodzie wynosi zasiłek bezrobotnego.A jeżeli owe " pilęgniarki chcą więcej zarabiać jak lekarze- to zapraszam do nauki,studiowania medycyny...A ,że barak rwie kasę z powszechnie wiadomych powodów,nie podlega dyskusji,i z komentarzem w tej sprawie trudno polemizować...
Odpowiedz
-3
@ ~zniesmaczony
dnia 02.07.2011, 17:52 · Zgłoś
Lekarze skubią NFZ okrutnie a przez to cierpią pacjenci i podstawowy personel szpitala. Znane mi jest środowisko lekarzy i w prywatnych rozmowach chwalą się, że zarabiają nawet po 40 tyś.zł miesięcznie. Faktem jest, że biją się o dyżury szpitalne i domowe, bo z tego mają dużą kasę. Do tego dochodzą prywatne gabinety bez kas fiskalnych. Stawki u specjalisty są nie małe. Trzeba mieć wypchany portfel na takie leczenie. A świadczone przez nich usługi mają wiele do życzenia. Dziś nie ma znaczenia etyka lekarska, pacjent to królik doswiadczalny a liczy się tylko kasa.
Odpowiedz
0
@ do mietły
dnia 03.07.2011, 10:26 · Zgłoś
Którego masz namyśli baraka? Łobame?
Odpowiedz
1
@ barak górą
dnia 03.07.2011, 17:38 · Zgłoś
Informacji żądają te pielęgniary, którym nie udało się załapać na żonę lekarza i są wściekłe na cały świat...
Odpowiedz
0
@ zoz
dnia 04.07.2011, 18:36 · Zgłoś
Na tydzień. To stosownie do wkładu pracy?
Odpowiedz
21
@ Pp
dnia 01.07.2011, 22:40 · Zgłoś
Kto by nie był przy władzy . Czy PO.SLD,PiS,PSL ,... To samo robią
Na przestrzeni ostatnich dwudziestu lat .Wszyscy już się wykazli.
Podzielone społeczeństwo na tych, którzy żyją ponad stan,
drudzy w skrajnej nędzy. Jednym i drugim co przyświeca . To wrogość
wobec siebie. A dla polityków to istny raj. Mieszają jak chcą ,aby tylko
jednego z drugim skłucić. I garnąć pod siebie ile się da.
A,że naród płacze i daje . Więc się bierze , a szaraczkom grozi palcem.
I wmawia sie że jedynym celem jest dobro społeczne.
Odpowiedz
4
@ emem
dnia 03.07.2011, 09:46 · Zgłoś
Słuszna uwaga polityk ma sumienie partyjne, a nie ludzkie. Cały czas główkuje jak zniszczyć to co zrobili przeciwnicy lub sprawić by każda inicjatywa prospołeczna tworzona przez opozycyjną partię nie powiodła się. Obstawiają stanowiska w urzędach swoimi ludźmi z założenia miernotami, bo inteligentny to zagrożenie. Wszyscy na wzajem dbają o to by każdy miał coś na sumieniu i wtedy będzie siedział cicho i nie wyda kolegów.
Teraz są pierwsze lata rządów rady powiatu więc robią co im się podoba, a społeczeństwo mają w d... . W ostatnim roku zrobią sie prospołeczni i milusi a nawet zaciągną długi na inwestycje na rzecz powiatu żeby się wydawał ludziom że coś robią, byle być jeszcze raz wybranym.
Odpowiedz
34
@ MD
dnia 01.07.2011, 22:38 · Zgłoś
Jak by pan doktor Pers nie odebrał Szpitalowi opieki nocnej to by i szpital miał mniejsze zadłużenie . A tak to doktorzy biją się tylko o dyżury w jego przechodni ,bo nocka przeleci a pieniążki w kieszeni są i to nie małe.
Odpowiedz
25
@ nick
dnia 01.07.2011, 23:03 · Zgłoś
Opieka nocna w Nowym Żmigrodzie wygląda tak.Wychodzi zaspany pan doktor i odsyła pacjenta do szpitala.
Odpowiedz
-5
@ ***
dnia 02.07.2011, 14:11 · Zgłoś
dlaczego czepiacie się doktora Persa? a kto go wybrał? właśnie wy! więc o co chodzi?
Odpowiedz
4
@ oiu
dnia 03.07.2011, 17:42 · Zgłoś
Zamiast pić jabole pod sklepem, należało się uczyć, a nie dzisiaj zazdrościć. Najlepiej zwolnijcie wszystkich lekarzy. Po co wam lekarze? Przecież wiecie zawsze wszystko najlepiej, a ksiądz i grabarz wam wystarczy.
Odpowiedz
-6
@ gbur
dnia 04.07.2011, 09:11 · Zgłoś
Ja nie - proszę do mnie nie mówić WY.
Odpowiedz
6
@ Maks
dnia 04.07.2011, 14:08 · Zgłoś
Do ciebie tylko wy ale z małej litery
Odpowiedz
40
@ gbur
dnia 01.07.2011, 22:04 · Zgłoś
Panie Pers !!
Znane są pańskie przekręty z funduszem w Żmigrodzie. Jesteś pan ostatnią osobą, która tu powinna zabierać głos, więc zamilcz.
Odpowiedz
41
@ xxx
dnia 01.07.2011, 22:53 · Zgłoś
Panie Pers nie udało się panu przeprowadzić prywatyzacji przechodni w Nowym Żmigrodzie i w Osieku to jak się pan dorwał do władzy to chce pan być właścicielem szpitala.Już pan był dyrektorem w Krośnie to czego pan tak szybko z stamtąd wciekał.
Ale cztery lata szybko miną i będzie pan uciekał z radnego tak jak pan uciekał z dyrektorowania .
Odpowiedz
6
@ alladyn
dnia 02.07.2011, 10:41 · Zgłoś
Pers na dywan!
Odpowiedz
10
@ emem
dnia 03.07.2011, 09:29 · Zgłoś
A Persik pcha się już na posła i opowiada perskie bajki potencjalnym wyborcom. Liczy że są głupi i go wybiorą
Odpowiedz
1
@ Maks
dnia 04.07.2011, 10:20 · Zgłoś
do gbura : jeśli wiesz o przekrętach z funduszem , które jak twierdzisz robił Pers to Twoim obowiązkiem jest zgłoszenie tego do odpowiednich instytucji . Wiec powinieneś to zrobic jak najszybciej albo po prostu cicho siedziec
Odpowiedz
2
@ gbur do maksa
dnia 05.07.2011, 09:42 · Zgłoś
Nie ma potrzeby zgłaszać - fundusz połapał się w tym i sprawą nadużyć
się zajął.
Odpowiedz
29
@ Zanipokojony
dnia 01.07.2011, 21:05 · Zgłoś
Jak w Polsce ma być dobrze?
Przewodnią siła narodu są ludzie o tak niskim poziomie intelektułalnym.
Wierzących w idee własnych partii. NIe mające nic wspólnego
z interesm społeczeństwa , które na tą grupe nieudaczników
malwersantów , dyletantów...musimy świadomie płacić.
To ci,którzy sa dzisiaj przy żłobie domagali się żeby, partie
utrzymywały się z własnych składek członkowskich.
Jedynym którym pieniędzy dzisiaj nie brakuje to elita i ciamkacze
partini. Rządzić , decydować i pogrążać kraj w dziadostwie.
Na wszystko brakuje pieniędzy... Co byś nie ruszył straszą kryzysem.
A najwięcej boli to ,że głupota i populizm bierze góre nad rozumem.
Wystarczy być aktywistą partyinym i jesteś na piedestale.
Przestańcie to już było przerabiane. A są granice wytrzymałości.
Jak wam komuna nie dała rady, to społeczeństwo poradzi !!!
Odpowiedz
-10
@ krynio19
dnia 01.07.2011, 20:58 · Zgłoś
nareszcie,zmiany,redukcja etatow,i oszczednosci,a na koniec spolka!!!zrobcie to za czasu aby nie trzeba bylo zwalniac 70%ludzi tylko jak najszybciej,zwolnicie tylko ok 25%i to uratuje na jakis czas ten szpital
Odpowiedz
6
@ xxx
dnia 02.07.2011, 09:44 · Zgłoś
niech Pani Radna Dorota W. zrezygnuje z dyżurów w Szpitalu - to tym samym zmniejszy dług szpitala.
Odpowiedz
1
@ ol
dnia 04.07.2011, 06:34 · Zgłoś
Osiołki, każdy Doktor dyżurując świadczy dodatkową pracę. Jak się ktoś leniwym nieukiem urodził i jedynie stać go po zasiłek do MOPS-u iść, ewentualnie odbębnić 8 godzin za minimum to jego problem. No chyba, że miał znajomości i siedzi w baraku.
Doktorzy ofert pracy mają pod dostatkiem. Gorzej z pacjentami będzie. A do Jasła nie przyjadą z Krakłowa dla was dyżurować, no chybą, że za trzy razy więcej niż jest teraz. I dług będzie mniejszy. Prawda??
Odpowiedz
-1
@ ck
dnia 07.07.2011, 22:37 · Zgłoś
Bardzo dobrze, że pani Dorata jest na dyżurach bo to kompetentny lekarz! Jej diagnozy (w przeciwieństwie do innych) są zawsze trafne.
Odpowiedz
3
@ neutralny
dnia 01.07.2011, 20:54 · Zgłoś
swój swego kryje a czemu nie kazali głosować pacjentom,bo bali się że wyjdzie prawda na wierzch.łapówkarstwo,eksperymentowanie na pacjentach,które często kończy się ich śmiercią,dawno powinne być kamery i patrzyć pracownikom na ręce,bo strach się tam leczyć
Odpowiedz
-2
@ tak
dnia 02.07.2011, 10:11 · Zgłoś
na tobie zrobili eksperyment na mózgu
Odpowiedz
-1
@ gbur
dnia 05.07.2011, 09:38 · Zgłoś
To się durniu nie lecz.
Odpowiedz
2
@ do gbura
dnia 08.07.2011, 00:44 · Zgłoś
sam jesteś durniem ja się na szczęście tam nie leczę a ty pewnie jesteś leczony w psychiatryku za bursą...
Odpowiedz
17
@ To niesprawiedliwośc
dnia 01.07.2011, 20:46 · Zgłoś
To niesprawiedliwość aby tak ocenić tą wielką pracę jaką wykonali Dyrektorzy. Każdy widzi ile się zmieniło za ich kadencji ! Ale ja widzę ,że są jakieś ciemne siły w naszym Jaśle, które wycinają porządnych, pracowitych ludzi i tym sposobem wprowadzają miernoty na stanowiska. Źle się dzieje, bardzo źle !
Odpowiedz
6
@ bodzisław
dnia 04.07.2011, 07:59 · Zgłoś
Proszę nie uogólniać w zakresie ... Dyrektorzy. Owszem Dyrektor Betlej i Z-ca Dyrektora ale nie dr. Niemiec. dr. Niemiec najlepiej co potrafi to dbać o swoją kasę dlatego tak często go nie ma bo jest w Anglii i ma jasielski szpital gdzieś!!! Prawdą jest, że gdy nie ma dr. Niemca pełniący za niego obowiązki jeden z lekarzy jest naprawdę sumienny i dba o sprawy lecznictwa- o co się do niego pójdzie to jeśli jest niemożliwe wyjaśni dlaczego nawqet po upływie niedługiego okresu a w większości przypadków załatwia pozytywnie. Jak wiemy Pan Dyektor Betlej nie jest nowicjuszem w szpitalu i znany był i jest nie tylko w Jaśle ale również w regionie jako jeden z lepiej zarządzających tego typu szpitalem. Nie uogólniajmy . Również niech Pan Radny ( lekarz z N. Żmigrodzu) nie udaje takiego orła bo ci którzy go znają wiedzą jak działa faktycznie i o czyj interes dba ( napewno nie o pacjenta). Zapytać należy również : co szanowni przedstawieciele Starostwa z poprzedniej kadencji i obecnej zrobili aby pomóc szpitalowi ( oczywiście nie mówimy, że tak często pokazywali się w TV i udzielali wywiadów w prasie co też nie zrobili gdy były sukcesy) a faktycznie to wszystko było dzięki P. dyr. Betlejowi i jego zastępczyni bo Z-ca Dyr, d/s lecznictwa jak już kilkakrotnie wspominano prowadził wspaniałą kampanię pokazując się na sali operacyjnej szpitala gdzie nawoływał do głosowania na jedną wg. niego słuszną partię ...( takie postępowanie powinno być uznane za nagannne i potępione tym bardziej, że robił to w zakładzie pracy jako Z-ca Dyrektora - inni pracowali a on politykował i wyjeżdżał na dodatkowy zarobek do W. Brytanii) . Nazywajmy fakty po imieniu a nie uogólniajmy i nie stwierdzajmy, że to wina Pana Dyrektora Betleja bo on najmniej zawinił a to wyposażenie i status szpitala to głównie jego zasługa oraz wielu pracowników o których się też milczy. Jemu i innym powinniśmy podziękować i pomóc w wyjćiu z tej trudnej sytuacji a nie zrzucać całego odium aby pokazać jak to świetnie działamy a oni sa źli- dziwię się Panu Miśkowiczowi, Urbanowi i innym bo z działaniem Radnego z N. Zmigrodu już dawno się oswoiłem i wiem na co go stać ( to nie jest komplement).
Odpowiedz
0
@ olo
dnia 05.07.2011, 09:39 · Zgłoś
1000 % prawdy !!!
Odpowiedz
28
@ Felczer
dnia 01.07.2011, 20:45 · Zgłoś
Szpital w Jaśle to jedna z najlepszych placówek rangi powiatowej w Polsce południowej.
Warunki w szpitalu idealne, sprzęt najnowszej generacji. Personej wysoko wykwalifikowany, zawsze zwary i gotowy do pomocy. A że zadłużony - no cóż..."gdzie drwa rąbią tam wióry lecą", jak się stara za wszelką cenę pomagać pacjentom to powstają i zadłużenia. To wina chorego NFZ. Ja nie wiem skąd się biorą tacy misjonarze jak vice starosta i były dyrektor szpitala woj. w Krośnie i chcą pouczać innych i na siłe naprawiać i uszczęśliwiać świat swoimi decyzjami. Pragnę coś usłyszeć o ich dotychczasowych osiągnięciach i sukcesach zawodowych ale myśle, że z tym będzie trudno. Najwygodniej to jest siedzieć, krytykować, pouczać i za nic nie ponosić odpowiedzialności.
Odpowiedz
6
@ mucha
dnia 01.07.2011, 20:09 · Zgłoś
No to będą leczyć pszczelarze apiterapią, ona pomoże omłotowym.
Odpowiedz
-9
@ buła
dnia 01.07.2011, 20:05 · Zgłoś
fajnie jest kierowac firmą gdzie nie ma żadnej odpowiedzialności finansowej. Chyba nie na tym rzecz polega - bo mili państwo nie w ilości pieniądza tkwi to czy szpital jest dobry czy zły - tylko w umiejętnym zarzadzaniu
Odpowiedz
17
@ koko
dnia 01.07.2011, 19:34 · Zgłoś
co tam robi ;tw drzewo ???
Odpowiedz
0
@ boski
dnia 01.07.2011, 19:32 · Zgłoś
wojtek jest porzadny gosc broni wszystkiego co dobre a samorzad co chce prywatnych szpitali klinik przychodni zeby kazdy z takich szarakow jak my wszyscy biedni ludzie ktorzy zarabiaja na poziomie 1200zl placili za leczenie PO-co niech oddadza czesc na zadluzony szpital starosta i reszta niech raz w miesiacu wezma 1200zl i zobaczymy jak sie zyje a nie 9000 najlepiej tylko sprywatyzowac wszystko i PO..sprawie
Odpowiedz
2
@ diabelski
dnia 03.07.2011, 23:06 · Zgłoś
Wojtek tak prze porządny gość. Potrafi tylko wszystkich obrażać krytykować a dodatkowo kompletnie nieprzygotowany na sesje przychodzi. Najpierw sięrzuca jak wesz a potem zgaszony przez Starostę i prawnika siedzi cichutko. Ladacy klient. Ojcu do piet nie dorasta
Odpowiedz
18
@ Powiedzieli a...
dnia 01.07.2011, 19:28 · Zgłoś
Niektórym radnym zabrakło odwagi, na Radzie Społecznej w Szpitalu dzień wczesniej, głosowali za pozytywną oceną dla Dyrektora, a już przy swoich szefach z PO i PSL byli przeciw, dyscyplina partyjna i strach o własny stołek zadecydowal a nie względy merytoryczne. Wstydźcie się panowie, tyle jesteście warci co wasze słowo!!! Uniwersalni na każdą pogodę!
Odpowiedz
18
@ rozsądna
dnia 01.07.2011, 19:23 · Zgłoś
Czy naprawdę nie zdajecie sobie sprawy jak powstają nadwykonania za które nie chce płacić NFZ ? Główna przyczyna to prywatni pacjenci którzy zapłacą za wizytę w gabinecie prywatnym / odpowiednią sumę / tam dostają skierowanie do szpitala -oczywiście skierowanie jest z poradni i sam lekarz ustala szybki termin i zaklepuje łóżko . Oczywiście pacjenci z zagranicy również oficjalnie nie płacą w szpitalu tylko dla doktora do szuflady . Prywatna praktyka w państwowym szpitalu i za nasze podatki kwitnie i dopóki się nie sprywatyzuje lub nie powstaną spółki tak będzie nadal . Ja myślę ze każdy jak przeanalizuje ten problem to przyzna mi rację .Żądania płacowe lekarzy są niemoralne i wciąż rosną .Może za jakiś czas każdy przyzna mi rację . Życzę dużo cierpliwości !
Odpowiedz
-5
@ realista...
dnia 02.07.2011, 21:00 · Zgłoś
Śmieszne wnioski, jak ktoś ma kasę to się w Jaśle nie leczy. Tu jest kadra do leczenia podstawowego i tyle. Nie mogą więc robić ci pacjenci nadwyżek. NFZ nie chce płacić za leczenie biedoty. Stąd też zadłużenie. W sklepie nie dadzą ci towaru na kreskę, ale tak chce leczyć ludzi NFZ, Panowie radni też zagłosowali za odsyłaniem ludzi bez pomocy lekarskiej w imię ekonomii (oby ich odesłano cierpiących do domu- może wówczas zrozumieliby przeciętnego chorego śmiertelnika). Prawda jest taka chcą aby jasielski szpital był prywatny a jaślanie niech jeżdżą do Krosna (po to jasielski szpital przecież remontowano). Dziwne jest to iż nikt nie wyciąga konsekwencji wobec poprzedniej Rady Powiaty, która kierowała i akceptowała decyzje (podobno złe) dyrektora. A kto będzie rozliczany za decyzje tej Rady? Następny dyrektor? Czy już nikt bo będzie to prywatne? Warto aby społeczeństwo jasielski się nad tym zastanowiło czy chce mieć szpital powiatowy czy prywatny?
Odpowiedz
27
@ jedno jajo
dnia 01.07.2011, 18:55 · Zgłoś
Brawo Szymon Niemiec - czerwona kartka dla rządu i NFZ to jedyna słuszna i prawdziwa argumentacja.
Odpowiedz
4
@ Zorientowany
dnia 01.07.2011, 19:10 · Zgłoś
Niestety z tego, co już od jakiegoś czasu wiadomo to prywatyzacja jasielskiego szpitala jest głównym celem obecnych władz. I proszę mi nie zaprzeczać, bo taka jest polityka prowadzona przez obecne władze w Polsce... Ciekawi mnie najwięcej jakie plecy ma nasza szanowna pani minister, że za to co robi (dążenie do prywatyzacji, okłamywanie rodzin ofiar spod Smoleńska, że uczestniczono w identyfikacji itd.) nie została zwolniona. w Jaśle Jest negowane dosłownie wszystko, co z nim związane, poczynając od pana dyrektora a na zaległych płatnościach z NFZ kończąc... Dlatego nie łudźmy się - szpital będzie sprywatyzowany, co jak pokazały nam zagraniczne przykłady sprowadza się do tego, że stać na niego tylko najbogatszych :-)
Odpowiedz
-4
@ ZAniepokojony.
dnia 01.07.2011, 23:31 · Zgłoś
No coś podobnego w Polsce ,żeby być chorm to trzeba być
zdrowym nie tylko bogatym. Ale najlepiej wysoko partyinym.
Opieka medyczna z udziałem publicznej TV i radia.
I nie słyszałem przypadku nie zapłacenia przez NFZ.
P. doktorze Niemiec jak przywiozą któregoś zdelikwentów
którzy niszczą szpital ,to skierować odrazu na dół
pod szpital.W uzasadnieniu napisąć działamy zgodnie z uchwała
bandy 13. A tym co się wstrzymali w głosowaniu zrobić
lewatywe i wysłać na własny koszt do domu.
Odpowiedz
-2
@ Rad.
dnia 02.07.2011, 16:03 · Zgłoś
Nie nazwał bym tego prywatyzacją, tylko Z Ł O D Z I E J S T W E M.
Mam pytanie: co zrobili przemądrzali "radni" aby NFZ zapłacił za nadwykonania. Łatwo pyszczeć, ale coś konkretnie pomóc to nie umią.
Następne pytanie: czy wszystkich z Urzędu Miasta i innych urzędów będzie się bić po głowie za robione długi. Tych z PO napewno nie.
Czy pracownicy Szpitala mieli zostawić bez pomocy chorych i skazać ich być może na śmierć???
Odpowiedz
-5
@ ...,,,
dnia 03.07.2011, 21:49 · Zgłoś
popieram wypowiedź
Odpowiedz
10
@ rodzina
dnia 01.07.2011, 18:49 · Zgłoś
Czyli wojtek jest za tak jak ociec jest za - i tak trzymać
Odpowiedz
18
@ leśmian.pl
dnia 01.07.2011, 18:48 · Zgłoś
Jedni chcą przepraszać,inni rozliczać i odwoływać,słychać też głosy o prywatyzacji (spółka samorządowa ?).Jasielskie piekiełko i TW Drzewo...
Odpowiedz
26
@ tak
dnia 01.07.2011, 18:36 · Zgłoś
Pan starosta Kmiecik jak i gdzie się umawiał z Panem Betlejem - prywatnie, czy wydał mu polecenie służbowe. Z Panią dyr. Jerzak też się umawiali - jak zaczęła coś robić aby było dobrze to ja zwolnili. Podobnie było w Krośnie, jak dyrektor chciał ukrócić samowole pracowników też go zwolnili. Tu nie chodzi o dobro szpitali tylko o POLITYKĘ, przecież gdzieś trzeba swoich wsadzić.
Odpowiedz
38
@ faseka
dnia 01.07.2011, 18:22 · Zgłoś
To jest korupcja w biały dzień. Łapy z dala od dyrektora jasielskiego szpitala!
Odpowiedz
30
@ zzz
dnia 01.07.2011, 18:17 · Zgłoś
Brakuje wyjaśnienia, z jakiego tytułu są tak ogromne zadłużenia , prawie trzy razy większe od planowanego. Jeśli udzielano pomocy wszystkim chorym, a kołderka budżetowa za krótka, to dlaczego winą obarczany jest dyrektor? Miał uzdrawiac jak Kaszpirowski? A może slużba medyczna powinna pracowac za darmo i się cieszyc,ze mają gdzie wyjśc z rana lub wieczorem.
Niech cała służba zdrowia pracuje jako wolontariat przez okres, aż zadłużenie się skurczy -do zera. To jest chory system, który winien byc zreformowany z głową i na korzyśc pacjentów, którzy pracuja przez całe życie i płacą składki. a i tak muszą za swoje badania najczęściej płacic, bo lekarze rodzinni wydaja takie skierowania na badania, które często nie są refundowane.
Czy taki przeciętny pacjent ma szansę upomniec się o bezpłatne badania i od kogo lub czego to zależy??? Czy wydane skierowanie to mniejszy zysk dla Przychodni?
Odpowiedz
40
@ Jaslak krew mnie zalewa
dnia 01.07.2011, 18:09 · Zgłoś
Kogo jeszcz sprzedacie darmozjady z Jaasła krew mnie zalewa wasze te wybory Jasło nie zadługo bedzie gorsze jak Grecja JAKO MY JASLIANIE WYJDZIEMY NA RYNEK W DNIU 02.07.2011R i zróbmy z tym zadem w końcu porządfek bo tak dużej nie moze być!!!
Odpowiedz
-27
@ litera
dnia 01.07.2011, 17:40 · Zgłoś
Każdy z Podkarpacia wie że w Jaśle leczyć się strach.masa ludzi jezdzi w inne miejsca, w Jaśle pracują same gamonie bez urazy to nie szpital tylko cmentarz.Masa pijaków i narkomanów tam pracuje.
Odpowiedz
1
@ gbur
dnia 01.07.2011, 22:00 · Zgłoś
A największym gamoniem jesteś ty. Ale przyjdziesz, przyjdziesz, przyjdziesz...
Odpowiedz
-7
@ ONA
dnia 02.07.2011, 10:32 · Zgłoś
"litera" popieram Cię!!!
Odpowiedz
8
@ ;-) IW
dnia 03.07.2011, 17:48 · Zgłoś
Jasne. Każdy wie z Podkarpacia, że jechać należy na klinike, do Krakłowa. Panowei Profesorowie, ku waszemu zdziwieniu również lekarze, czekają na wasze pinionżki baranki. Jedźcie wszyscy, to będzie w szpitalu na SOR-rze mniej śmierdziało..., bo płoco do doktóra sie cały myć, jak jeno lewo nłoga błoli??
Odpowiedz
17
@ koholet-e
dnia 01.07.2011, 17:25 · Zgłoś
czy przypadkiem nie chodzi o to, aby po 22 latach wolności i samorządnosci, władzę przejęli potomkowie dawnej ubecji.
Patrzę z boku i mam wrażenie że dawna stara ubecja wraca młodym narybkiem.
Odpowiedz
32
@ jaslanin
dnia 01.07.2011, 19:14 · Zgłoś
Dokladnie , bedzie spólka tak jak plyty wiorowe gamrat rafineria ...
jak sobie chca to niech zbuduja swoje własne szpitale ... nie w Jasle tylko u siebie na wsi . dlaczego cos co budowano za podatnikow pieniadze ma teraz przejsc w łapy jakiegos POdstawionego biznesmena ?
I czy ten biznasmen tez bedzie miał opózniane wypłaty z NFZ ? Czy wtedy nagle pieniadze sie znajda ?
Teraz juz wiem dlaczego w ostatnich latach wyremontowano tak duzo w jasielskim szpitalu - by nowobogacki miał gotowe , tak było w upadlych zakladach . Kolejny raz obietnice PO/PSL pokazuja obłude , a pozywali nawet do sadu ze Kaczyński klamał mowiac o prywatyzacji .
Odpowiedz
6
@ oko
dnia 01.07.2011, 19:18 · Zgłoś
jak to 13 za ? ja tam widze tylko 10 łap sprzedajacych szpital
Odpowiedz
38
@ Fakty
dnia 01.07.2011, 20:48 · Zgłoś
1.TW Drzewo jest nadal przy władzy
2. PO rządzi NFZ, które nie płaci za wykonane przez szpital usługi- winne za długi szpitala jest PO reprezentowane m inn. przez TW Drzewo
3. Chodzący w Obuwiu Roboczym był za Dyr. Betlejem i za PIS w 3 kadencji
4. Chodzący w Obuwiu Roboczym jest przeciw Dyr. Betlejowi i za PO w 4 kadencji - zmienił poglądy, nie zmienił tylko obuwia.
5. Przebywający na chorobowym po prywatyzacji dużego zakładu czeka na stołek...
6. Osadzi się nowego na stołku - i wszystko pozostanie bez zmian, łacznie z długiem...
7. Rządzić będzie Bieda made in PO, a nie Bieda made in PIS.
Odpowiedz
21
@ Racja
dnia 01.07.2011, 21:08 · Zgłoś
I o to chodzi aby do władzy doszli synowie dawnych komunistów.
Dziwię się , że Miśkowicz tak się LANSUJE. Odcina się od ludzi, którzy go
wybrali. To nie ten sam człowiek. Woda sodowa i władza mu udeżyła do głowy.

Panie Miśkowicz Władą się bywa a człowiekiem się jest przez całe życie.

Jak pan spojży w oczy ludziom??
Odpowiedz
14
@ xxx
dnia 01.07.2011, 22:15 · Zgłoś
tylko czekać jak wiejskie ZOZy zostaną sprywatyzowane ale wcześniej odremontowane przez społeczeństwo. Wiadomo kto będzie ich właścicielem.
Odpowiedz
20
@ KOMU
dnia 01.07.2011, 23:01 · Zgłoś
Jak się popatrzysz to rządzą sami komuniści.
Jedni z platformy , drudzy ze sprawiedliwości
z boku widać chlopków. Sami idole spoleczni.
Kwitnie demokracja ,aż krew ludzi zalewa!!!
Odpowiedz
5
@ lipa
dnia 02.07.2011, 10:35 · Zgłoś
Kiedy TW Drzewo przeprosi Polaków ?
Odpowiedz
6
@ TW Wołga
dnia 02.07.2011, 15:31 · Zgłoś
W 3 kadencji rządzący PIS spostrzegł, że ma w zarządzie powiatu tajnego współpracownika i wyprowadził go z tej funkcji zachowujęc przynajmniej pozory przyzwoitości. Teraz TW Drzewo jest hołubiony i wywyższany - cóż jaka partia tacy idole i wzorce. Proponuję nadać mu tytuł honorowego obywatela powiatu jasielskiego i na pamiątkę zakupić mu "złote filcoki" - niech szlachetnie odróżnia się od Chodzącego w Filcokach - zwykłych, standartowych. A na odchodne dać mu Wołgę - jak radzieckiemu emerytowi - do przepłynięcia.
Odpowiedz
Dodaj komentarz
Piszesz jako:

Serwis Jaslo4u.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania i redagowania komentarzy niezwiązanych z tematem, zawierających wulgaryzmy, reklamy i obrażających osoby trzecie. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za treść komentarzy zgodnie z Polskim Prawem i normami obyczajowymi. Pełne zasady komentowania dostępne na stronie: Regulamin komentarzy

Wiesz coś ciekawego? Poinformuj nas o tym!
Wiesz coś, o czym my nie wiemy?
Chcesz podzielić się z nami informacjami?
Napisz do Redakcji lub wypełnij poniższy formularz.
Treść (wymagana):
Kontakt (opcjonalnie):
Kontakt z redakcją:

Mailowo: [email protected]
Telefonicznie: 508 772 657