Korzystając z portalu Jaslo4u.pl wyrażasz zgodę na użytkowanie mechanizmu plików cookie. Mechanizm ten ma na celu zapewnienie prawidłowego funkcjonowania portalu Jaslo4u.pl. Korzystając ze strony akceptujesz Politykę Prywatności portalu Jasło4u.pl

Niebezpieczny wypadek w Krajowicach

61

 Wczoraj około godziny 17:30 w miejscowości Krajowice doszło do zderzenia samochodów osobowych marki Ford Fokus i Ford Fiesta. W wypadku poszkodowane zostały dwie osoby, które po udzieleniu pierwszej pomocy przez pogotowie ratunkowe zostały przewiezione do jasielskiego szpitala.

 

Na miejscu wypadku obecna była również straż pożarna, która pomogła w usunięciu zniszczonych pojazdów oraz zabezpieczyła miejsce wypadku. Konieczne było również zebranie rozlanego oleju, który wyciekł z uszkodzonych pojazdów. W wyniku tego wypadku droga Jasło – Pilzno była całkowicie zablokowana przez około godzinę.

 

Policja ustala przyczyny wypadku.

 

 

 


Więcej zdjęć w <Fotogalerii>

 

Kolkrak

Fot. Marek Reczek

 

Reklama

Komentarze: 61

Dodaj komentarz Widok:
0
@ ewelina13213
dnia 26.06.2008, 21:00 · Zgłoś
mogliście uważać to by do tego strasznego wypadku nie doszło:no:
Odpowiedz
0
@ PROPONUJE SKONCZYC TEMAT
dnia 28.12.2007, 22:43 · Zgłoś
Ta dyskusja do niczego juz nie prowadzi. Zaczynaja sie wyzwiska, oszczerstwa. Jaki to daje wizerunek strazy PANSTWOWEJ czy tez OCHOTNICZEJ??
DALISCIE SIE SPROWOKOWAC jedni i drudzy.
Odpowiedz
0
@ do osp kołaczyce
dnia 28.12.2007, 15:48 · Zgłoś
panowie z osp kołaczyce chyba troche przesadzacie
jestescie formacja mundurowa ale tylko ochotnikami i wymądrzanie się ze jestescie lepsi od psp to chyba lekka przesada.
Nie zmienicie tego że jestescie od nich uzależnieni a takimi komentarzami raczej nie poprawiacie swojego wizerunku. To psp jest formacją wiodącą a wy im podlegacie i zrozumcie to wreszcie. Co do tego sprzetu to też przesadzacie bo macie ile 1 czy 2 samochody bojowe a oni mają ich więcej co do szkolenia to też sa lepsi bo was szklą. Wniosek jest jeden oni decydują do jakich akcji wy pojedziecie a tymi komentarzami pokazujecie że nie dorosliscie do udziału w akcjach.
Odpowiedz
0
@ DO KSRG
dnia 28.12.2007, 11:49 · Zgłoś
Chciałem ci tego oszczędzić, ale sam sie o to prosisz, człowieku a mianowicie:
Co do gumiaków to sam je pewnie masz na nogach i w dodatku słoma ci z nich wystaje.
Znam dokładnie całe to zdażenie w bieszczadach od momentu zgłoszenia do zakończenia akcji więc nawet już nie będe cie poprawiał bo to tak jakby mówić do [...].
Kup sobie zestaw małego strażaka to nabierzesz więcej doświadczenia i nie pchaj sie na siłę do prawdziwej roboty.
tyle z mojej strony
Osobiście nie wysłał bym cie nawet do ściągnięcia kota z dachu, bo pewnie spadłbyś razem znim
Odpowiedz
0
@ do tego gościa co odpisuje dyżurnemu
dnia 28.12.2007, 11:25 · Zgłoś
Poczytaj sobie Ty człowieku o co chodzi bo jak na razie to ktoś z Was z Kołaczyc wyskoczył, że macie lepszy sprzęt medyczny - co Wy lekarze czy strażacy ???
Piszemy tu konkretnie o akcji - wypadek a nie o sprzęcie medycznym, który podczas tego zdarzenia nie był w ogóle potrzebny - dlatego właśnie nie pojechaliście po więcej lekarzy nie było tam potrzebnych - wystarczy, że erka ze szpitala była !!!
Dodatkowo zauważ, że ja nie piszę nic o AED - chyba pomyliłeś mnie z wypowiedzią innej osoby więc może to Ty poczytaj ze zrozumieniem bo to Ty piszesz od rzeczy !!!
Jeśli chcesz komuś tlen podawać lub inne ustojstwa to pamiętaj aby do akcji jechać innym autem a nie pożarniczym bo potem wygląda to tak, że strażak próbuje kogoś uleczyć i opatrywać np: rękawicami, którymi przd momentem obsługiwał pompę czy inny sprzęt - także trochę zastanów się - niech lekarze robią swoje a my swoje !!!
Jeśli chodzi o nasze dowodzenie to coby się Wam nie powiedziało to i tak robicie po swojemu więc wyluzuj.
Nie boli mnie, że OSP jest lepsze bo tak nie jest :)
Myślisz, że jak macie lekarza, który z Wami jedzi (może to nawet Ty nim jesteś) to jesteście lepsi ???
A jeśli chodzi o AED to mam nadzieję, że u nas go nie będzie bo jest to sprzęt zbyteczny - wystarczy, że pogotowie go ma, nam go nie potrzeba - niepotrzebnie robić ludziom wodę z mózgu !!!
Jak by się szło takim tokiem myślenia ja Twój to niedługo trzeba będzie wszystkich zwolnić z pracy bo jedna grupa załatwi wszystko - zgasi pożar, pokieruje ruchem, uleczy kogoś na miejscu zdarzenia, wypełni papierki a na koniec posprząta i pojedzie do innego zdarzenia - a jak będzie trzeba to i pogrzebie i krzyżyk postawi !!!
Ty chyba człowieku z PIS'u pochodzisz - oni tylko tak postępują - nawalą i nie ma kto po nich posprzątać !!!
Coś Ty licum strażackie w Kołaczycach skończył i kurs medyczny sobie zrobił, że masz się za taką alfę i omegę ???
Pomyś zanim coś napiszesz - jak byś skończył liceum w Jaśle to byś wiedział jak zrozumieć takie teksty, które ja piszę - nie widzę tu nic niezrozumiałego !!!
Szkoda, że portal nie wprowadził jakiejś opcji graficznej to narysowałbym Ci może wtedy byś zajarzył !!!
Nie odpisuj już więcej bo nie chce mi się powtarzać tego co napisałem wcześniej - i nie myl mnie z kim innym - jak masz problem z ustaleniem kto co pisze to z boku widoczne są numery IP.
Jak czegoś nie załapiesz to zgłoś się do swojej polonistki
Życzę wielu pomyślnych podawań tlenu :p
pozdrawiam
Odpowiedz
0
@ mir-o
dnia 28.12.2007, 09:45 · Zgłoś
Panowie z PSP i OSP!!!! Wyhamujcie z tymi negtywami na swój temat. Po co psuc atmosere, jesteście tak samo potrzebni , naprawdę nie widzę sensu licytowania się na umiejętności, na jakośc sprzętu i ilośc zaliczonych " akcji". Za bardzo poniosły Was emocje - jest to zupełnie niepotrzebe , a nawet BARDZO SZKODLIWE, mam nadzieję że nie będzie to miało przełożenia na Wasze wzajemne relacje - bo przecież wciąż będziecie się spotykac na różnego rodzaju akach - i wtedy co???? Zaczniecie się obrzuac błotem tak jak wyżej ????????? Ludzie jesteście dorośli, więc myślę , że czas zakończyc ta bezsensowną dyskusję. Zarówno PSP jak i OSP istniej po to aby ratowac ludzie życie i mienie i na te zadania spozytkujcie swją energię!!
Dla WSZYSTKICH STRAŻAKÓW tych z OSP jak i PSP Najlepsze życzenia Nowowroczne oraz niczym nie zmąconej zgody w 2008 roku. Nie dajcie się skłócic!!!!:)
Odpowiedz
0
@ do dyz PSP
dnia 28.12.2007, 08:36 · Zgłoś
Sprzetowi ratownictwa medycznego daleko do agregatów i pomp. Przeczytaj ze zrozumieniem o co chodzi w całym temacie.
A od kiedy czlowieka z nadcisnieniem traktuje sie AED?? Widac nie znasz istoty sprawy, a sie wypowiadasz. AED to nie np. xartan (lek p/nadciśnieniowy).
Czym sie rozni utrata przytomnosci od zasłabnięcia?? Wytłumacz prosze madry człowieku!! Czyż nie czasem trwania??
Pisownie twoja jest ciezko zrozumiec. Zero polskiej składni w zdaniach.
A na koniec. Po co nas wzywacie?? Aby chaos miał kto robić?? Widać tak dowodzić potraficie.
Mimo wszystko OSP Kołaczyce wie gdzie jest tlen i jak go użyć. W przeciwienstwie do Was. Czego dowod nie raz daliscie czy to w Bieździedzy czy to Kołaczycach na wiosne.
Ubodły was te "gumiaki". :P
A tak na koniec to przez takich jak Wy i wasza postawa ludzie umieraja. Nie mowie że teraz, ale kiedys mozecie sie przeliczyć.
Boli was ze OSP jest dobre.
Podobno niedlugo tez bedziecie mieli AED, wiec moja rada i ostrzerzenie. Uważajacie, bo to urzadzenie elektryczne i ignorancji i nie toleruje.
Odpowiedz
0
@ dyż. PSP
dnia 27.12.2007, 17:55 · Zgłoś
Na szczęście nie żyję w Angli tylko w Polsce, jak poczytałbyś inne komentarze to zobaczyłbyś kto to napisał ale pewnie przeczytałeś jeden i to jakiś krótki żeby nie stracić [...] godzin na czytanie i od razu odpisujesz jakieś bzdury - potrenuj czytanie (na początek proponuję "poczytaj mi mamo") !!!
Jeśli chodzi o dopuszczenie osób w tak zwanych "gumiakach" to popatrz sam jak wy jeździcie do akcji - nie dość, że [...] (ostatnia akcja w Bieździedzy - z tego co pamiętam) to jeszcze niezbyt czyści co przynosi nam wstyd jak inni ludzie patrzą - tak chcecie pomagać poszkodowanym ???
Nomexy się pierze od czasu do czasu - przepis widnieje wewnątrz ubrania na metce !!!
Pisowni mojej jak widać nie zrozumiałeś a sam napewno matury nie masz - to nie było trudne do zrozumienia.
Na zakończenie zapamiętaj sobie jedną i podstawową sprawę - nigdy nikogo nie prosiłem ani o nic nikogo prosił nie będę a napewno nie takiego marnego delikwenta jak ty sam !!!
Tak naprawdę to wydaje się Wam, że nam pomagacie - pewnie przy stodołach i innych tego typu zdarzeniach a suma sumarum robicie tylko zamieszanie i wprowadzacie niepotrzebny chaos.
Ostatnie zdanie - chociaż nie wiem czy już dojdziesz do tego miejsca bo trochę się rozpisałem: w piątek nie przyjadę na ćwiczenia do Was bo zamarzłbym czekając aż odpalicie swoje wspaniałe agregaty i pompy (na jednych ćwiczeniach już pokazaliście co jest wart Wasz sprzęt)
pozdrawiam i ćwiczcie nadal a ja i tak zrobię tak jak będę uważał - powtarzam: jesteście TYLKO OSP !!! :lol:
Odpowiedz
0
@ KSRG
dnia 27.12.2007, 13:57 · Zgłoś
Na koniec dyskusji obfitującej we wzajemne oskarzenia.
Przepraszam wszystkich którym sie dostalo slusznie czy nie.
Gdybym wiedzial jaka jatka wyjdzie z mojego prowokujacego pytania, nie pisal bym nic.
Wyszla na jaw kazda bolaczka.
Odpowiedz
0
@ DO KSRG
dnia 27.12.2007, 13:07 · Zgłoś
:)Nawet przez myśl mi nie przeszło aby cię urazić przyjacielu (nie wiedziałem że jesteś taki wrażliwy) Co do twojej wypowiedzi na temat tego nieszczęśnika, to trochę pomieszały ci się pojęcia, może nie wiesz ale utrata przytomności a zasłabnięcie to nie to samo, chyba że człowiek nieprzytomny jest w stanie poinformować ratowników że cierpi na nadciśnienie.
Sama wasza idea jest naprawdę słuszna i ja to popieram w 100% tylko każdy powinien znać swoje miejsce w szeregu i nie wychylać sie i nie zadawać dziecinnych pytań typu: dlaczego oni a nie my.
Myślę że jesteś człowiekiem na tyle inteligętnym że rozymiesz o czym pisze.
A z zaproszenia raczej nie skożystam bo tak jak np. daty to i sprzęt szkoleniowy może ci się pomylić, oby nie w akcji życzę.:)
Odpowiedz
0
@ do jednych i drugich
dnia 27.12.2007, 12:52 · Zgłoś
no i pokazaliście klasę, [...] na siebie nawzajem choć wszyscy jesteście bardzo potrzebni.I po co wam to było?? Czy nastrój swiąteczny to sprawił czy nadmiar wody ognistej? od dawna wiadomo że nadgorliwość jest gorsza od faszyzmu a i pokorne ciele dwie matki ssie, takie tam powiedzenia ludowe...niepotrzebnie się obrażacie, niepotrzebnie, nic to nie dało, tylko teraz ciężko wam będzie dalej pracować a raczej współpracować razem. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku
Odpowiedz
0
@ KSRG
dnia 27.12.2007, 12:48 · Zgłoś
Dziekujemy Ci obserwator.
Z miejego niewinnego, troche prowokującego pytania rozpełtała się prwadziwa jatka. Może to dobrze, może źle. Nie wiem.
Wyszedł stosunek co niektórych ludzi do OSP. Wcale nie pozytywny, co smuci. Myśle że ni dotyczy to tylko OSP Kołaczyce.
Wielu druhów zostało bezpodstawnie obrażonych.
Co to dało??
Myśle że należy sie zastanowić nad sensem dalszego zdobywania wiedzy i sprzetu, skoro i tak ma zostać nasz cały wysiłek zaprzepaszczony dzieki pracy tych "wszechwiedzących", "doświadczonych", a tak naprawde... (nie bede komentował - każdy sobie dopowie co uważa).
Może lepiej aby nikt nie był rozczarowany sprzedać nas sprzet pozyskany z różnych żródeł (dzieki prywatnemu zaangażowniu członków OSP Kołaczyce) i puscic na przelew wszystko. Wtedy nie bedzie dyzurny mial problemu ze banda z Kołaczyc przyjedzie i zdemoluje miejsce zdarzenia, stwarzając zagrożenie??
Doświadczenia nigdy nie zdobedziemy (co zostało powiedziane wyraźnie) bo nie puszcza nas do żadnej akcji.
Wiec ogłaszam przetarg na nasz sprzet ratownictwa medycznego.
I na koniec pragne wszystkich przeprosic. Tych, co nieslusznie naczytali sie na siebie zlosliwych komentarzy, i ktore dotykały kogoś zwiazanego z PSP a ma całkiem inne zdanie odnośnie OSP niż prezentowane powyżej.
A reszta niech trwa w [...].
Zamiast sie jednoczyć dzielimy sie. Skoro Wam jest tak dobrze...
Odpowiedz
0
@ mariusz
dnia 27.12.2007, 11:31 · Zgłoś
a czemu nie sypiom piaskiem ulic ,tak to jest
Odpowiedz
0
@ obserwator
dnia 27.12.2007, 10:06 · Zgłoś
Pozdrawiam członków OSP Kołaczyce, gratuluję Wam pomysłu na organizację szkoleń. Nie przejmujcie sie głupimi komentarzami. My członkowie OSP musimy sobie radzić sami w różnego rodzaju szkoleniach, mimo ustawowych zapisów zobowiązujących PSP do nieodpłatnego szkolenia jednostek OSP. KP PSP Jasło winno wziąć przykład z sąsiedniego powiatu gorlickiego czy tarnowskiego, nie tylko w organizacji szkoleń.Tam stosunek dyspozytora do OSP jest inny.
Wszystkim "zapaleńcom z OSP" życzę lepszego 2008 roku.
Odpowiedz
0
@ KSRG
dnia 27.12.2007, 09:07 · Zgłoś
Masz racje bylo to 22 X 2006. Moze i daty mi sie pomylily ale poszkodowany nie zatrzymal sie przy ratownikach. :)) Powodem wezwania była utrata przytomności, a powodem utraty przytomności było najprawdopodobniej NZK.
A ja nawiazalem do twojego zdania:
"Myśle kolego że dowiedziałeś się czegoś nowego, wychodzi na to że to ty do końca nie wiesz o czym piszesz, ale gratuluję zapału, pozdrawiam," - i nie obraaj mnie jak nie wiesz do kogo piszesz.
I jak taki madry jestes zapraszam w piatek o 20 do kolaczyc, zobaczymy co potrafisz. Mamy sprzet szkoleniowy. pokazesz jaki z ciebie stary wyjadacz jest.
Odpowiedz
0
@ wem
dnia 26.12.2007, 23:45 · Zgłoś
troszke mi literki pozjadało :-)
tak na wszelki wypadek do wszechobecnych mistrzów ortografi
Odpowiedz
0
@ DO NAPALEŃCA OCHOTNIKA KSRG
dnia 26.12.2007, 23:33 · Zgłoś
Może mam kompleksy, może mama mnie nie doceniała, ale przynajmniej wiem o czym pisze w pzrzeciwieństwie do ciebie.
Ściemniasz mi człowieku że coś tam pisałem o AED??? gdzie i kiedy???
Sam zaczynasz, więc cię troszkę poprawie; pierwsze udane użycie tego to defibrylatora miało miejsce, owszem w bieszczadach, ale nie w 2005, lecz pod koniec 2006 i "szczęście" chłopaki mieli że gość dostał zawału jak już przy nim byli.
Następna ściema z twojej strony to to że niby pisałem gdzieś o rywalizacji PSP i OSP, gdzie i kiedy???
Napisałem co stanowi prawo i tu nie ma o czym dyskutować człowieku.
Widze że masz zapał tylko trochę wiedzy ci brakuje, a właściwa wiedza w tym przypadku to podstawowa sprawa...
Odpowiedz
0
@ wem
dnia 26.12.2007, 23:01 · Zgłoś
sybki jesteś do wiesania w jakim kraju ty sie wychowałes?
Odpowiedz
0
@ Do dyzurny PSP
dnia 26.12.2007, 18:36 · Zgłoś
Za to czlowieku co napisales powiesiliby cie w innym kraju. Ciesz sie ze puki co wiekszosc panstwowych struktur jeszcze poprawnie nie funkcjonuje. Sa to relikty komuny, i w kapitalizmie wydaje sie Wam ze liczyc umiecie ale jestescie w powaznym bledzie.
Czas dotarcia, czas akcji i czas w jakim znajdzie sie poszkodowany w szpitalu ma decydujace znaczenie. Co to jest zlota godzina?? Platynowe 10 minut?? Pewnie wymysl zgniłego zepsutego zachodu.
Pozatym PSP co widac na zdjeciu zlamalo procedury (ktos opisal pieknie to zdjecie). Zlamalo dopuszczajac swiadkow w gumiakach do likwidownia szkody. Nawet rekawic nie mial.
I naucz sie pisac po polsku: "Ale się rozpisaliście a szczególnie KSRG i inni - człowieku" - bo co to znaczy?? Widać matura to nie wszystko.
I skoro z ciebie taki madry dyzurny to w pokaż prosze mi w Anglii OSP - bo bedąc kawał czasu nie widzialem OSP.
A na koniec pokazałeś stosunek do kolegów z OSP mówiąc "jesteście tylko OSP". I nie mamy cie słuchać. Jak chcemy to wykonamy, jak nie to mozesz prosic i klekac i tak to nic nie da. Nikt nie jest twoim podwladnym. Przyjdziesz jeszcze do nas prosząc o ludzi. Nie zdziw sie jak nikt nie pojedzie.
Gdzies juz ktos to napisal. Wasz stosunek musi sie zmienic, może nawet Wy musicie sie zmienić. Wtedy System bedzie działał znacznie lepiej.
A tak na sam koniec. Nie raz pokazalaiście na co Was stać.
Ty pewnie ogniska nawet w ogrodzie sam zgasic nie potrafisz tylko po mame biegniesz.
Odpowiedz
0
@ dyżurny PSP
dnia 26.12.2007, 12:32 · Zgłoś
Ale się rozpisaliście a szczególnie KSRG i inni - człowieku, Ty nie musisz wiedzieć dlaczego nie byliście wezwani !!!
Wystarczy, że ja wiem !!!
To ja dysponuję i decyduję kto ma jechać i gdzie !!!
Jeśli stwierdziłem, że nie będziecie tam potrzebni to po prostu Was nie powiadamiam - proste, no nie - szkoda zamieszania ???
Więcej jednostek nie oznacza, że akcja zostanie szybciej i sprawniej przeprowadzona !!!
To, że mieliście bliżej również nie upoważnia do tego, że akurat Wy musieliście tam jechać !!!
Jeśli ktoś uważa, że będzie lepiej wykonywał swoje zadania dotyczące dysponowania jednostek do akcji to niech się przyjmie do PSP i rzuci kilka argumentów moim przełożonym, że to on powinien zajmować to stanowisko a nie ja ;)
Jeszcze się tak nie ubawiłem czytając te idiotyzmy wyżej skirowane w kierunku PSP
To, że w Angli czy gdzie indziej OSP likwiduje 90% zagrożeń to nie znaczy, że w Polsce tak będzie - prawda jest taka - póki co to jesteście tylko OSP i macie wykonywać to co my Wam powiemy a nie jakaś samowolka !!!
Jeśli się to komuś nie podoba to znaczy, że się nie nadaje i jak chce to niech sobie gasi ognisko w swoim ogrodzie :p
To wszystko - możecie komentować dalej ;)
pozdrawiam
Odpowiedz
0
@ obserwator
dnia 26.12.2007, 08:16 · Zgłoś
proponuje psp jasło przenieść do kołaczyc
w kołaczycach im się w głowach od tych kursów pomieszało
Odpowiedz
0
@ do melo
dnia 25.12.2007, 23:17 · Zgłoś
swiete slowa. Ta dyskusja do niczego nie prowadzi.
Odpowiedz
0
@ ciekawy
dnia 25.12.2007, 22:08 · Zgłoś
necikchodzi az milo..wesolych swiat..
Odpowiedz
0
@ melo
dnia 25.12.2007, 20:48 · Zgłoś
Przeczytałem to wszystko i jestem zdegustowany, dyskusja niby w Świeta, niby o jakimś problemie, pewnie w założeniach miało być merytorycznie i na temat a wyszło jak zwykle to u nas bywa na wyciągnięciu brudów, wzajemnych pretensji i udowadnianiu niewiadomo czego. Najłatwiej krytykować ludziom, którzy stoją z boku i nic nie robią, a właśnie tacy nigdy się nie mylą i nigdy nie popełniają błędów. Co to wogóle za licytowanie się kto jest lepszy PSP czy OSP, każdy ma określoną rolę a ważne jest to, żeby sobie w akcji wzajemnie pomagać. Dlaczego są obrażani ludzie, którzy nikomu nic nie zawinili oprócz tego że coś robią, pobudki być może mieli różne ale idea jest wspólna. Przy zdarzeniach ważna jet każda pomoc. Życzę wszystkim piszącym aby nic złego w życiu ich nie doświadczyło, a jak coś się wydarzy, aby otrzymali jak najszybciej pomoc i nie ważne od kogo, grunt że będą to ludzie którzy ponad wszystkim będą chcieli tej pomocy udzielić. Wesołych Świąt!
Odpowiedz
0
@ Magda z Jasła
dnia 25.12.2007, 12:27 · Zgłoś
Chorzy z was ludzie
Odpowiedz
0
@ ...
dnia 24.12.2007, 23:24 · Zgłoś
Druhowie z OSP Kołaczyce jak ktoś juz tu napisał wiekszosc z Was jest [...] jak 5-letnie dzieci zwłaszcza podczas akcji !!!
Odpowiedz
0
@ do KSRG
dnia 24.12.2007, 22:21 · Zgłoś
Panowie zawodowcy z osp Kołaczyce strażakiem u was zostaje ten który nigdzie sie nie załapał i jest [...]:upset::confused: Obrażacie się a niedawno w Bieżdziedzy na akcji zaden z was nie byl trzeżwy. Za duzo wódy zamiast wody na Andrzejkach sie polalo ???chyba że za bardzo uwieżtliscie w swoje umiejętnosci i że same za was wszystko zrobią KSRG póknij się w czoło! O jakim ty czasie gotowosci piszesz? w 30sek nie dobiegnisz do tej waszej remizy (chyba że mieszkasz w remizie) TROCHę POKORY BO JESTES [...] JAK 5-letnie DZIECKO!!! O rozsądku nie wspomnę bo widzę że ci go brakuje TO NAPISALEM JA PRAWDZIWY ZIOMAL I PRZYJACIEL OSP
Odpowiedz
0
@ Kołaczyce OSP:)))))
dnia 24.12.2007, 21:09 · Zgłoś
A ja uważam ,żę OSP Kołaczyce jest NAJLEPSZE , osoby ,które się tam udzielają czynią to z powołania, poświęcając swój czas na szkolenia, podoszenie swoich kwalifikacji. Nie zgadzam się z "negatywami" na temat OSP Kołaczyce - piszą to osoby ,które nie mają zielonego pojęcia o tym temacie. Znam wszystkich starżaków z Kołaczyc i są to świetni ludzie i naprawdę ŚWIETNIE wyszkoleni strażacy- którym składam Najserdeczniejsze życzenia z okazji Świąt Bożego Narodzenia!!!!! Tak trzymac chłopaki!!!!:):):)
Odpowiedz
0
@ do ktos tam
dnia 24.12.2007, 20:49 · Zgłoś
Na pewno zgloszenia nie bylo i syrena nie wyla
Odpowiedz
0
@ ...
dnia 24.12.2007, 19:38 · Zgłoś
Nie macie o czym gadać tylko się klócicie kto jest lepszy OSP czy PSP
Odpowiedz
0
@ ktos tam...
dnia 24.12.2007, 19:11 · Zgłoś
napewno psp ma lepsze wyposarzenie niz osp kolaczyce... a to dla czego kołaczyce nie byli do tego wypadku to nikt nie wie,ale napewno zgloszenie dostali... selektywna syrena pewno wyla,ale dlaczego nie wyjechali???? widze duzo osob przechwala KOLACZYCE...:D:lol:
Odpowiedz
0
@ powiem jedno
dnia 24.12.2007, 18:43 · Zgłoś
uderz w stół a norzyce sie odezwa
Odpowiedz
0
@ KSRG
dnia 24.12.2007, 16:13 · Zgłoś
Widze ze kolega podpisujacy sie DO OCHOTNIKA Z KOŁACZYC ma kompleks mniejszosciowy. Pewnie mama Cie nie doceniala jak byles maly. Czy ja gdzies napisalem ze OSP ma być lepsze od PSP?? Nie. Trzeba tylko doceniać to ci sie ma i to pielęgnować. Bo jak pisze J. Kochanowski "szlachetne zdrowie .." tak samo bedzie z OSP, puki co jest.
Kolego jak ty uważasz ze AED jest nowoscia, to gratuluje. I widze ze na czasie jestes. mamy 2007 rok!! Pierwsze udane użycie na podkarpaciu bylo w 2005 roku w Bieszczadach przez GOPR. A same urządzenia są dostępne w Polsce dużo wczesniej a na świecie to juz nie mowie. W 2004 roku dostyepne byly na kazdym wiekszym przystanku czy stacji metra w Londynie. Wiec czy to taka nowinka. Niewiem. Skoro tak twierdzisz.....
Wytyczne do organizacji ratownictwa medycznego w KSRG wymieniaja juz ten sprzet w 2005 wprawdzie jako ponadstandardowy, ale znaja juz to. Wiec nowinki...
Pozatym program szkolenia medycznego dla strażaka ratownika OSP czy PSP jest taki sam. Wytyczne o ktorych mowa stawiaja ratownika KSRG z PSP i z OSP na równi.
A w OSP ludzie nie tylko sa strazakami.... pomysl.
I zanotujcie sobie to, iż OSP nie predentuje do tego aby być PSP. Ale jesli tak uwazacie to gratuluje. Nie bede tego nazywal po imieniu. Bo szkoda, a moze lepiej krótkowidzem być...
Wesolych Świąt pisze
Odpowiedz
0
@ ja
dnia 24.12.2007, 14:42 · Zgłoś
Przyjaciele z PSP szanujcie kolegów z OSP tak jak my Was sznujemy.
Teksty o malym chlopczyku po nizej pasa - przykro
Jak przeczytalem w komentarzach tu nie chodzi o to ze ktos jest leprzy lub gorszy to chodzi o wzajemna wspolprace.
Prosze nie uzywajcie takich tekstow bo na prawde przykro.
Nie znacie ludzi wiec takie uwagi sa nie na miejscu.
Odpowiedz
0
@ Kołaczyce
dnia 24.12.2007, 13:34 · Zgłoś
0
@ oo
dnia 24.12.2007, 13:22 · Zgłoś
Zanim cos napiszecie zlosliwego o OSP Kołaczyce proponuje przeczytac http://jaslo4u.pl/news.php?readmore=3089
Odpowiedz
0
@ DO OCHOTNIKA Z KOŁACZYC
dnia 24.12.2007, 13:16 · Zgłoś
Za bardzo sie [...] chłopie, rozumiem że każdy mały chłopczyk chce zostać strażakiem, ale nie przesadzaj kolego, coś ci powiem:
Organizatorem oraz bazą, na której opiera się KRAJOWY SYSTEM RATOWNICZO-GAŚNICZY jest PAŃSTWOWA STRAŻ POŻARNA z całym zapleczem kadrowym, sprzętowym i logistycznym.
Jednostkami realizującymi zadania KSRG SĄ "przede wszystkim" jednostki ratowniczo- gaśnicze PSP, a" ponadto" zgodnie z art. 20 i 23 oraz 14 ustawy o ochronie przeciwpożarowej inne PODMIOTY ochrony przeciwpożarowej, a mianowicie:
-zakładowe służby ratownicze
-zakładowe straże pożarne
-ochotnicze straże pożarne
-terenowe służby ratownicze
-gminne zawodowe straże pożarne
-inne jednostki ratownicze
Jeśli chodzi o sprzęt to lepiej przemilczeć
Myśle kolego że dowiedziałeś się czegoś nowego, wychodzi na to że to ty do końca nie wiesz o czym piszesz, ale gratuluję zapału, pozdrawiam, Wesołych świąt
Odpowiedz
0
@ mnietek
dnia 24.12.2007, 13:15 · Zgłoś
Do komentujacych:
Pomyślcie sobie Wszyscy Panstwo jakim optymizmem napawacie wszystkich czlonkow Ochotniczych Strazy Pożarnych naszego regionu a szczegolnie Kołaczyc Waszymi komentarzami i jaka bedzie dla Nich motywacja do dajszej sluzby. Ale w naszym kraju a (szczegolnie rejon jasielski) wszyscy wiedza lepiej i kazdy zrobil by inaczej na innym miejscu. A nawet najmniejsza glupota (nie uruchomienie agregatu - przeciez byl drugi ktory zadzialal od kolegow z OSP Brzostek) urasta do katastrofy globalnej. Pamietajmy wszedzie dobrze gdzie nas nie ma. I bledy popelnia kazdy!! Ważne tylko zeby umiec sie do nich przyznac
Odpowiedz
0
@ do gościa o niucku OSP Kołaczyce
dnia 24.12.2007, 13:06 · Zgłoś
Nie wydaje mi sie ze ludzie ktorzy sa w zespole ratunkowym naczelnika K ta sa napalency wydaje mi sie natomiast ze mozna nazwac tych ludzi pasjonatami ktorzy chca dobrze i profesjonalnie wykonywac powierzone im obowiazki i jezeli masz takie przemyslenie ze utrudniaja akcje swoja nadgorliwoscia i stwarzaja zagrozenie dla osob poszkodowanych i ratowników to podaj konkretny przyklad podczas ktorej akcji tak bylo? A sprzet czasami nawet w PSP zawodzi i to nie jest niczyja wina. Argument o smietniku do mnie nie przemawia (chyba nie jestes strazakiem)Po to wlasnie trzeba sie szkolic i doskonalic. A tacy ludzie jak Ty nazywaja to nadgorliwością.
Podejrzewam że we wszystkich organizacjah społecznych muszą byc pasjonaci (ZHP, KGW, itp)ponieważ bez nich organizacje takie nie istnialy by. A jezeli komuś sie wydaje że wyjazd godz 2,30 w nocy do powalonej galezi na drodze przy -10 stopni to taka frajda to polecam sprobowac.
Odpowiedz
0
@ Do wszystkich
dnia 24.12.2007, 12:51 · Zgłoś
Przyglądnijmy się drugiej fotografii. W tle widać Flamingo, Potem jasne światło - sprzęt oświetlenia terenu akcji. Potem widać czerwoną fiestę, świecących panów w umundurowaniu bojowym w czerwonych hełmach, panów świecących na zielono, pana w niebieskich spodniach gumiakach czapce bez rekawic opierajacego sie o pogiete elementy nadwozia czerwonej fiesty, dwóch gapiów.
Czyż to nie jest piękny widok??
Odpowiedz
0
@ Do OSP Kołaczyce
dnia 24.12.2007, 12:40 · Zgłoś
Człowieku, zastanów sie co piszesz i rozejrzyj sie trochę dookoła. Na świecie jest tak ze do pozaru śmietnika dysponuje sie 6 wozów i drabine. I to nie sa żarty.
Po co obrażasz członków OSP Kołaczyce??
Odpowiedz
0
@ KSRG
dnia 24.12.2007, 12:35 · Zgłoś
Do TK. W OSP Kołaczyce nie raz zdarzało sie ze czas mobilizacji był 30s. Można sobie zobaczyc w raporty ze zdarzeń.
Odpowiedz
0
@ do TK
dnia 24.12.2007, 12:34 · Zgłoś
SZanowny panie pracownku PSP. Skoro dajecie sobie rade sami to po co Wam takie jednostki jak OSP. Nie dysponujcie ich do niczego. Bedzie świeto, OSP sdtanie sie fikcja. Bedzie pożar stodoły lasu dacie sobie sami rade swietnie.
Odpowiedz
0
@ KSRG
dnia 24.12.2007, 12:18 · Zgłoś
Kolega zapomnial dopisac, w OSP Kolaczyce obok osob zwiazanych z ratownictwem sa też osoby pracujące w PSP. Pewnie to sa ci malo doswiadczeni.
Odpowiedz
0
@ KSRG
dnia 24.12.2007, 12:14 · Zgłoś
Nie chodzi o propagande, jeszcze na ludzkim nieszczesciu, ludzie obudzcie sie to nie komuna ze woz strazacki w jednostkach OSP wyciagano na parade. Czasy sie zmienily, jest czas na zabawe, jest czas na nauke, i na akcje. Nikt pijany, bez przeszkolenia nie jeddzie do akcji. Myslicie ze w OSP moze znaleźć sie każdy?? I do akcji moze wyjechac kazdy z lapanki na ulicy?? Do PSP może wstapic kazdy kto jest wystarczajaco sprawny i ma mature. Mature nie sztuka zrobic. Zyjecie w iluzji, ułudzie. Licząc te okolo 30s na km to prędkość wychodzi srednio 120km/h - powodzenia życze po mieście i wozem bojowym , nawet SRT (ważącym min 4tony). Myslicie ze wóz strazacki to jakas rajdówka, a kierowca w PSP to kubica?? I jedzie po sliskim 120km/[...] Pozatym tych wszystkich sceptykow zapraszam za granice, zobaczcie sobie ze najlepsze struktury ratownicze sa zbudowane na ochotnikach!! Izrael, Stany, Niemcy, czy tak lubiana przez polskich emigrantów Anglia. To Ochotnicy zyjacy w danym regionie sa pierwsi dysponowani. Mysle ze wiekszosc z Was nawet nie wie co poszczególne skróty znacza jak AED, OSP, KSRG.
Wszytkim chodzi o ratowanie. NIe chodzi o to aby zaczął sie konflikt na lini PSP OSP, wcale nie oto chodzi.
Nie chodzi o to czy ktoś jest sympatykiem PSLu czy nie jest. Pawlak jest cszefem, ale co z tego. Jakby był Kaczyński albo inne wielkie nazwisko to OSP byłoby lepsze?? Chyba nie od tego to zalezy.
Co do pieniazkow, OSP czy jezdzi czy nie tyle samo kosztuje. Strazak ochotnik nic nie dostaje za wyjazd.
A co do ilości wyjazdów to powiedzcie prosze kto o tym decyduje?? Sam nie wiedzac o tym przyznales nam racje ze nie dysponujac nas PSP jest w bledzie bo nie daje nam mozliwosci zdobyc doswiadczenia.
Pozatym co bedzie jak doswiadczeni pojadą np do Przysiek, co wtedy pocznie niedoswiadczone OSP?? Pomyslal ktoś nad tym??
Przynalezność do KSRG naklada pewne wymogi i nie ma miejsca w OSP Kolaczyce na fikcje i pozoranctwo.
Zapraszam do polemiki.
Odpowiedz
0
@ OSP Kołaczyce
dnia 24.12.2007, 11:43 · Zgłoś
pomijając dobre wyposażenie OSP Kołaczyce grupa naczelnika K. to napaleńcy którzy nie jednorotnie zamiast pomagać podczas akcji swąja nagroliwością stwarzają zagrożenie dla osób poszkodowanych jak i ratowników biorących udział w akcji. Ich nadgroliwość jest cześto widoczna podczas akcji gdzie do przysłowiowego "śmietnika" przyjeżdzrzają na dwa samochody, a podczas pokazów sprzętu ratowniczego nie potrafią uruchmić urządzenia hydraulicznego (zajmuje im to ok. 10 min przkład Błonie podczas zawodów gminnych).
Odpowiedz
0
@ do wszystkich sceptykow OSP
dnia 24.12.2007, 10:36 · Zgłoś
Wiem ze panuja w swiecie poglady ze strazacy ochotnicy to margines i nic nie robią tylko [...]. Obserwujac komentarze widze ze nikt sie nie orietuje jak jest w Kolaczycach. Nie wiecie Panstwo że jedostka OSP KSRG w Kołaczycach prawdo podobnie jako jedyna w naszym wojewodztwie ma lekarza który sluzy w tej jednostce i oprocz tego 11 ratownikow medycznych w tym pracownikow sluzyby zdrwia pracujacych w jaśielskim szpitalu (karetka reanimacyjna R) Posiadany sprzet medyczny to: zest PSP R1 z deska ortopedyczną i szynami Kramera, deska ortopedyczna Pedi Pack, kamizelka Kedricka, automatyczny defibrylator zewnetrzny AED oraz podstawowy sprzęt hydrauliczny firmy LUCAS sprezęt oswietleniowy oraz sprzet do zabezpieczenia terenu akcji ([...], taśma itp) Dla tego bardzo prosze przed wypisywaniem glupot moze sie upewnic zeby potem nie trzeba bylo przepraszac jak ten Pan w artukule sponsorowanym. Jeżeli juz ktos cos pisze to niech tego nie robi bezmyslnie lub na podstawie swojej miejscowosci tylko niechaj uzywa argumentów.
Pozdrawiam wszystkich strażaków i życze im Wesołych Świąt
Odpowiedz
0
@ Do KSRG
dnia 24.12.2007, 09:14 · Zgłoś
Człowieku weź się mocno zastanów co Ty gadasz. Nie rób sobie propagandy z ludzkiego nieszczęścia!!!!!!!
Odpowiedz
0
@ o OSP
dnia 24.12.2007, 09:05 · Zgłoś
OSP Kołaczyce - przerost formy nad treścią!!!
Odpowiedz
0
@ TK
dnia 24.12.2007, 09:01 · Zgłoś
Szanowny Panie specjalisto z Kołaczyc chcę podać do pańskiej wiadomości ,że w PSP nie siedzą goście wyłapani na rynku i też posiadają wiedzę i pewnie trochę większe doświadczenie chociażby z ilości podejmowanych działań .Te Wasze 2 minuty mobilizacji to chyba jakiś żart,pozatym biorąc pod uwagę że samochód strażacki ma teoretycznie na pokonanie jednego km.ok.30 sek.to jeśli dacie rady pomnożyć to przez 8 i dodać 30 sekund bo tyle czasu jest na wyjazd w dzień to myślę że odpowiedź jest prosta.Zdrowych i wesołych świąt dla całej załogi z Kołaczyc i wszystkich Strażaków z PSP i OSP
Odpowiedz
0
@ jam121
dnia 24.12.2007, 08:55 · Zgłoś
OSP nie jest przeszkolona do tego typów wypadków
Odpowiedz
0
@ PETER
dnia 24.12.2007, 08:23 · Zgłoś
Komu są potrzebne pro Pawlakowskie struktury. Po co je wspierać i budować POTĘGĘ PSL-u.
Za taki wyjazd musi zapłacić PSP ze swoich środków, a to są pieniądze każdego podatnika nie zawsze sympatyka PSL-u.
Odpowiedz
1
@ DO KSRG
dnia 23.12.2007, 23:27 · Zgłoś
Z PROSTEGO POWODU KOLEGO BO W SOBOTE WIECZOREM ŻADNEGO TRZEŻWEGO OCHOTNIKA NIE ZNAJDZIESZ ZWŁASZCZA W KOŁACZYCACH...
Odpowiedz
0
@ maggi
dnia 23.12.2007, 23:19 · Zgłoś
OSP zawsze bedzie OSP a nie PSP
Odpowiedz
0
@ glok
dnia 23.12.2007, 23:01 · Zgłoś
te ***** nieh się nauczą jeźdic bo będie więcej tego:upset::@
Odpowiedz
0
@ ziomek
dnia 23.12.2007, 22:54 · Zgłoś
pewnie sie zagapil na flamingo:) hehe
Odpowiedz
0
@ KSRG
dnia 23.12.2007, 22:41 · Zgłoś
POwiedzcie dlaczego PSP Jasło nie wzywa do zdarzeń typu wypadki OSP Kołaczyce?? Dla informacji, OSP Kołaczyce jest znacznie lepiej wyposarzona w sprzęt ratownictwa medycznego niż PSP Jasło. Każdy strażak OSP Kołaczyce jest po kursie certyfikowanym europejskim BLS/ AED. Zaczynam sie zastanawiać i to poważnie o co w tym wszytkim chodzi. OSP Kołaczyce - czas mobilizacji 2 minuty, dojazd 2 km, to chyba szybciej by się znalazła na miejscu niż PSP mająca 8 km z Jasła. Może OSP za bardzo sie wychyliła i stała sie zbyt dobra??
Marnuje sie potencjał ludzi którzy ciezko pracuja aby cos osiagnąć.
Odpowiedz
0
@ plo plo
dnia 23.12.2007, 22:16 · Zgłoś
Z tej okazji chciałbym życzyć wszystkim zdrowych, spokojnych i wesołych Świąt Bożego Narodzenia!
Odpowiedz
0
@ ponury żniwiarz
dnia 23.12.2007, 21:46 · Zgłoś
:Dnaucz sie ***** jeździć
Odpowiedz
0
@ PiOtreCk
dnia 23.12.2007, 21:34 · Zgłoś
A nie wiecie jak do tego doszło?
Bo według tych zdjęć można stwierdzić nastąpującą wersje (teoretycznie). Ponieważ Fiesta ma rozbity prawy przedni bok, a Focus rozbity prawy tył i po śladach rozlanego oleju po focusie, można stwierdzić że: focus jadąc od strony Jasła, uderzył w fieste która prawdopodobnie albo była zaparkowana po lewej stronie jezdni na zakręcie, albo kierowca fiesty "scinał" zakręt. Po uderzeniu fiesta zostaje obrócona, focus wpada w poślizg (wg sladów oleju) i wjeżdza w barierkę.
Czyli wg mnie obstawiam wine kierowcy fiesty. Ale powtarzam że to tylko hipotetyczna wersja.
Odpowiedz
0
@ ANKA
dnia 23.12.2007, 21:21 · Zgłoś
To straszne co sie dzieje na polskich drogach:((( Wspołczuje tak na same świeta!!!!Szkoda mi tych ludzi....
Odpowiedz
Dodaj komentarz
Piszesz jako:

Jaslo4u.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za treść komentarzy zgodnie z Polskim Prawem. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania i redagowania komentarzy niezgodnych z regulaminem.