Korzystając z portalu Jaslo4u.pl wyrażasz zgodę na użytkowanie mechanizmu plików cookie. Mechanizm ten ma na celu zapewnienie prawidłowego funkcjonowania portalu Jaslo4u.pl. Korzystając ze strony akceptujesz Politykę Prywatności portalu Jasło4u.pl

Pamięć dla ofiar. Prawda dla żyjących

123

Po raz 5 jaślanie uczcili pamięć zmarłych w katastrofie smoleńskiej. Z roku na rok, coraz mniej mieszkańców miasta bierze udział we wspomnieniowych uroczystościach. Czy Smoleńsk dzieli zamiast łączyć?

Od rana w mieście trwały obchody 5 rocznicy katastrofy lotniczej, w której zginęli m.in. przedstawiciele najwyższych władz RP. Jasło poniosło dużą stratę. W lesie smoleńskim życie zakończył senator Stanisław Zając. Jego pamięć jest wśród Jaślan żywa. Z samego rana znajomi senatora, przedstawiciele władz miasta oraz rodzina złożyli kwiaty na grobie zmarłego. Po południu w jasielskiej farze odbyła się msza święta. Eucharystii przewodniczył biskup rzeszowski Jan Wątroba.

- Udali się do Katynia, by zadać pytanie o 25 tysięcy zamordowanych polskich żołnierzy – przypominał w homilii prałat Stanisław Słowik. Ksiądz prałat przypomniał zasługi nieżyjącego senatora. - Kochał Kościół, Ojczyznę, Podkarpacie i Jasło. Występował skutecznie o wsparcie finansowe wielu inicjatyw w naszym regionie – wyliczał Słowik.

Według duchownego, Smoleńsk stał się źródłem niezgody. – Zginęli nie na wycieczce turystycznej, ale podczas podróży do Katynia, gdzie mieli zaświadczyć o naszej pamięci – podkreślał. Nie może być tak, abyśmy zaniechali prawdy o katastrofie. - . Tak jak chodziło o uznanie ofiar Katynia, tak teraz chodzi o to, aby nastąpił zwrot ku poznaniu sprawy smoleńskiej. To jest walka o jedność polskiej wspólnoty narodowej. Nie żądamy niczego tylko prawdy w tym nieszczęściu – dodał Słowik.

Mszę zakończyło odśpiewanie hymnu „Boże coś Polskę”. Następnie w asyście pocztów sztandarowych uczestnicy uroczystości udali się pod pomnik ofiar katyńskich obok I Liceum Ogólnokształcącego. Przy obelisku Wojciech Piękoś odczytał nazwiska wszystkich 96 ofiar katastrofy z 10 kwietnia 2010 r. Na zakończenie uroczystości złożono kwiaty i zapalono znicze.

PP

Reklama

Komentarze: 122

Dodaj komentarz Widok:
0
@ Jasio
dnia 17.04.2015, 21:25 · Zgłoś
JASŁO... Miasto którego patronem jest święty Zając. Ludzie nawet kiedy idąc święcić pokarmy mają go w swoim koszyczku.
Odpowiedz
3
@ obserwator
dnia 16.04.2015, 11:13 · Zgłoś
Jakieś nowe twarze z kwiatami i zniczami ?
Odpowiedz
2
@ jan12
dnia 14.04.2015, 10:06 · Zgłoś
To polskie jakoś to będzie moi drodzy doprowadziło nas do miejsca gdzie dzisiaj jesteśmy.Wszędzie w urzędach,szpitalach,policji zawsze prześladuje nas,jakoś to będzie.My jesteśmy mądrzy po szkodzie i tak będzie jeszcze przez dwa pokolenia.
Odpowiedz
1
@ były
dnia 13.04.2015, 23:30 · Zgłoś
piszecie że jesteście patriotami z krwi i kości polakami, żyjecie wycinkami historii które wam pasują do danej sytuacji widząc tylko innych winę ale nie waszej -polaków a takimi świetymi naprawdę nie jesteście
Odpowiedz
5
@ Waddle
dnia 13.04.2015, 22:42 · Zgłoś
W podtytule zadano pytanie: czy Smoleńsk dzieli zamiast łączyć. Otóż pytanie zostało żle skonstruowane, bowiem to nie Smoleńsk dzieli, ale oszołomieni politycy i wtórujące im media. Dla tej [...] tragedia smoleńska jest paszą dla ich mózgów, a dla wielu z nich od kilku lat jedynym usprawiedliwieniem ich jestestwa. NIe opowiadam się po żadnej stronie, nie wnikam w ten chory spór, który nigdy się nie skończy, bo żadna ze stron od swojej wizji nie odstąpi. Faktem niepodważalnym jest tylko to, że ofiarom już jest wszystko jedno i nikt im życia nie zwróci. Za cały ten [...] odpowiada niestety nasze niewydolne państwo, w którym politycy wolą spierać się o jakieś [...] w parlamencie wpieprzając fastfoody na sali obrad, zamiast tworzyć prawo chroniące swoich obywateli i ich przywódców oraz media, które dla lepszej oglądalności i mamony z [...] reklam, z [...] i dzieciobójczyni potrafią zrobić celebrytkę.
Odpowiedz
0
@ po
dnia 13.04.2015, 13:37 · Zgłoś
do m.zawiszy u kogo się leczysz
Odpowiedz
0
@ mariusz zawisza
dnia 13.04.2015, 11:23 · Zgłoś
coraz mniej ludzi bierze udział we wspomnieniach bo nie ogłaszacie nigdzie że będzie coś takiego tylko między sobom to robicie i nikt nie wie a czemu pani senator alicjia zając nie odkopie grobu i nie zobaczy czy tam naprawde leży jej mąż jak by mi żona zginęła to ja bym był ciekawy co jest w trumnie
Odpowiedz
8
@ [...]
dnia 12.04.2015, 21:54 · Zgłoś
[...] [...] katują zwykłych mieszkańców Jasła swoimi paranoicznymi fobiami.
Jak długo jeszcze ???
Mam dość tych awantur i epatowania jaślan politycznymi kretynizmami !!!
Odpowiedz
-13
@ dragoness
dnia 13.04.2015, 07:06 · Zgłoś
Napij się melissy i wyluzuj.
Odpowiedz
1
@ Lord
dnia 13.04.2015, 08:17 · Zgłoś
Zgadzam się z Toba [...] w 100%, tylko jak zatrzymać wróżbitę Macierewicza od siania teorii spiskowych? Ten człowiek dzieli Polaków!!!
Odpowiedz
3
@ Max Szyderko
dnia 13.04.2015, 10:08 · Zgłoś
odstawić mu leki :)
Odpowiedz
-4
@ mariusz zawisza
dnia 13.04.2015, 11:27 · Zgłoś
ty max szyderko jemu odstawić leki a tobie dać
Odpowiedz
13
@ Wątły
dnia 12.04.2015, 21:26 · Zgłoś
1. Samolot wyleciał z Polski do Katynia, bo ktoś zadecydował o tym wylocie ( Nie Ruskie )
2. Piloci podeszli do lądowania mimo warunków nie nadających się do tego, bo ktoś im kazał lądować ( Nie Ruscy )
To są podstawowe fakty na bazie których doszło do tragedii , reszta to szum informacyjny.

Żadnego zamachu nie było. Ruskie mają w Polsce dobry rynek zbytu na ropę i gaz, po za tym pełną kontrole wywiadowczą i sieć agentów.

Ci ludzie zgineli w wypadku, ale chwila ktoś ginie w wypadku i sa tragedie, nikt do tego nie dorabia ideologii. A robienie z tych ludzi świetych bohaterów to juz Polska tradycja wyolbrzymiania wszystkiego.
Odpowiedz
5
@ adam
dnia 12.04.2015, 19:59 · Zgłoś
kiedy zostanie swietym
Odpowiedz
9
@ ateista ;) ...
dnia 12.04.2015, 19:12 · Zgłoś
Jesteśmy świadkami powstania nowej religii. RELIGII SMOLEŃSKIEJ. Po co tu dyskutować, wyznawcy wierzą w zamach, a z wiarą się nie dyskutuje.
Odpowiedz
21
@ Yamha
dnia 12.04.2015, 16:37 · Zgłoś
Ja się pytam jak pan senator zabezpieczył miasto jasło i powiat?Odpowiedz jest prosta nijak. Cała jasielska władza czy to Pis czy PO to jedna wielka banda, która umie tylko siebie odpowiednio ustawić i swoje rodziny. Przykład pani senator Zając, już synalek się pnie po szczeblach kariery i dalej będziemy mieli wiecznych posłów typu Zając, Żońca itp.

A Ludziom którzy zginęli tamtego dnia należy się szacunek i nie należy co roku rozdrapywać ran.
Odpowiedz
1
@ Max Szyderko
dnia 13.04.2015, 10:12 · Zgłoś
głosujcie dalej na nazwiska to tak będzie

https://www.youtube.com/watch?v=Wk7E9Rst4aM
Odpowiedz
20
@ 123
dnia 12.04.2015, 13:42 · Zgłoś
a państwo,małgorzata i jerzy czech to jako kto?

jako sąsiedzi śp. Zając prace im załatwił to teraz niech się zanim pomodlą!!!
Odpowiedz
11
@ Czołem Telewizyjne [...] !
dnia 12.04.2015, 12:28 · Zgłoś
Św. Pamięci Lech Kaczyński był zdrajcą, bo podpisał Traktat Lizboński. Tym haniebnym czynem Polska straciła suwerenność i stała się zwykłym "województwem" unio-kołchozu. To dzięki Lechowi Kaczyńskiemu nie możemy się rządzić we własnym kraju tak jakbyśmy sobie życzyli, tylko jesteśmy jak pies na smyczy Brukseli. Przyjmujcie to w końcu do wiadomości. TAKIE SĄ FAKTY LUDZIE !
Odpowiedz
3
@ żeby nie być gołosłownym - link
dnia 12.04.2015, 12:38 · Zgłoś
19
@ ciekawy
dnia 12.04.2015, 11:23 · Zgłoś
a państwo,małgorzata i jerzy czech to jako kto?
Odpowiedz
17
@ wektor
dnia 12.04.2015, 08:55 · Zgłoś
A gdzie p. Dachowska? Już nie lubi PIS-u?
Odpowiedz
16
@ Max Szyderko
dnia 12.04.2015, 07:55 · Zgłoś
Wie ktoś może kiedy beatyfikacja ?
Odpowiedz
11
@ brzdąc
dnia 12.04.2015, 07:44 · Zgłoś
Katolicko-polityczna obłuda
Odpowiedz
-14
@ [...]
dnia 12.04.2015, 02:00 · Zgłoś
z [...] komentarzami
Odpowiedz
10
@ POlska
dnia 11.04.2015, 22:21 · Zgłoś
niech Polską będzie Polska i Polacy z rodowodem ...
Odpowiedz
-8
@ xxx
dnia 11.04.2015, 21:43 · Zgłoś
Ej buraki przecież tam zginęli Polacy, żałobą pokryło się wiele Polskich rodzin.
Czy żyd-komuna już tak zryła wam mózgi ,że tego nie widzicie?
Zamiast iść uczcić pamięć zmarłych ,to piszecie [...] .
Kto z was czuje się POLAKIEM?
Odpowiedz
-9
@ były
dnia 11.04.2015, 22:24 · Zgłoś
POLSKA dla mnie nie istnieje od 25 lat i od tego czasu nie czuję się polakiem tylko słowianinem
Odpowiedz
0
@ kocica
dnia 11.04.2015, 22:40 · Zgłoś
No to na wschód - słowianinie. Co tu jeszcze robisz?
Odpowiedz
-3
@ kocica
dnia 12.04.2015, 11:06 · Zgłoś
Naucz się polskiego, potem komentuj, gościu bez nicka.
Odpowiedz
28
@ ...
dnia 11.04.2015, 21:22 · Zgłoś
jak mamy rozumieć to ze nie zginęli na wyciecze turystycznej ? czy człowiek który ginie na wycieczce w wypadku lotniczym jest gorszy od posła i senatora ? Panie świeć nad duszą zmarłych ale czym człowiek różny od człowieka jest ...
Odpowiedz
22
@ jaś
dnia 12.04.2015, 11:05 · Zgłoś
uczciwy człowiek na wycieczkę leci za wlasną kasę a nie na koszt biednego podatnika i ma wykupione ubezpieczeniw w cenie biletu.
Odpowiedz
19
@ Ares
dnia 11.04.2015, 20:46 · Zgłoś
Pewnie żaden normalnie funkcjonujący pilot przy takich warunkach jakie wtedy tam były nigdy nie zdecydował by się na lądowanie. Nie zszedł by tak nisko i nie ryzykował lądowania. tego samolotu w tym czasie przy takich warunkach nigdy nie powinno tam być.
To pilot podejmuje decyzje i to Oni podjęli taką a nie inną decyzje.
jeszcze raz nie ważne jak ale ważne dlaczego ten samolot w takich warunkach atmosferycznych tam był??? I tylko tyle - a wystarczyło tylko zawrócić był na to czas i była możliwość.
Odpowiedz
1
@ Wątły
dnia 12.04.2015, 21:28 · Zgłoś
wg zasady "jakoś to będzie"
Odpowiedz
14
@ 13xxxx
dnia 11.04.2015, 20:10 · Zgłoś
dajcie sobie siana tyle ludzi ginie co dzień i cisza
Odpowiedz
17
@ bazalt
dnia 11.04.2015, 20:05 · Zgłoś
marmury ,fontane
Odpowiedz
23
@ Watly
dnia 11.04.2015, 19:31 · Zgłoś
A Kurowska co załatwiła dla Jasła ?
Odpowiedz
21
@ Max Szyderko
dnia 12.04.2015, 07:52 · Zgłoś
dostęp do morza...prawie
Odpowiedz
10
@ Lord
dnia 12.04.2015, 14:42 · Zgłoś
Do Adriatyku czy morza Kaspijskiego sir Maxsie ?buahaha!
Odpowiedz
-4
@ aleee
dnia 11.04.2015, 18:49 · Zgłoś
Chyba tak chowając się z drugiej strony ekranu jest się NN i można poszaleć,powylewać żółć nie ważne że się przy tym troche ludzi poobraża co tam!dowalić [...]!!!Jako NN mogę wszystko!Gorzej w realu!!!
Odpowiedz
21
@ Patriota
dnia 11.04.2015, 14:47 · Zgłoś
Ludzie skończcie z tą wojną polsko-polską ? Ile w Was jadu i nienawiści opamiętajcie się wreszcie ile to będzie trwało jeszcze ???
Odpowiedz
19
@ aleee
dnia 11.04.2015, 15:58 · Zgłoś
Wydaje mi się że gdyby niektórych ludzi pozbawić jadu to by zniknęli ;-)
Odpowiedz
-1
@ kocica
dnia 11.04.2015, 17:31 · Zgłoś
W realnym życiu boją się odezwać, to wyżywają się w internecie.
Odpowiedz
-4
@ dragoness
dnia 12.04.2015, 16:53 · Zgłoś
Ano pełno takich egzemplarzy dziś. W realu stłamszeni i zakompleksieni, choć przez chwilę mogą poczuć się kimś.
Odpowiedz
11
@ aaaauuuuuuuuuuuuu
dnia 13.04.2015, 00:03 · Zgłoś
pytania do dragoness:
1. Jakie są przyczyny, że w realu ludzie czują się stłamszeni i
zakompleksieni?
2. Kto kształtuje od dziecka takie osobowości?
3. Co zrobić, aby ludzie byli szczęśliwi, czuli, że odnoszą sukcesy i nie musieli na forach różnego typu leczyć swych frustracji?
Mam nadzieję na pełna i przemyślaną odpowiedź.
Odpowiedz
-11
@ dragoness
dnia 13.04.2015, 07:05 · Zgłoś
Niestety na pełną i przemyślaną odpowiedź nie starczyłoby tu miejsca. Mogę jednak powiedzieć krótko; przyczyna leży w charakterze człowieka, z ktorym on się rodzi, a osobowość i zachowania cywilizacyjne są kształtowane do siódmego roku życia przez środowisko, w którym żyje. Każdy może znaleźć sobie sferę, w której będzie się czuł spełniony, jeśli tylko zechce. Dziękuję za przeczytanie i pozdrawiam z początkiem nowego tygodnia.
Odpowiedz
8
@ aaaauuuuuuuuuuuuu
dnia 13.04.2015, 09:33 · Zgłoś
do dragoness:
Dziekuję za odpowiedź, choć, prawdę mówiąc, spodziewałam się czegoś więcej niż utartych sloganów.
Zastanawia mnie jedno.
Dlaczego dzieci z taką radością idą do szkoly, choć jak piszesz " osobowość i zachowania cywilizacyjne kształtowane są do siódmego roku życia przez środowisko w ktorym żyje" Cisza się na ten dzień i... po paru latach ten sam młody człowiek jest [...] i jak piszesz stlamszony?
Piszesz:
"Kazdy może znaleźć sobie sferę, w której będzie sie czył spelniony, jeśli tylko zechce" - zgadzam się, pod warunkiem, że na swojej drodze spotka własciwych przewodników.
Dziekuję za pozdrowienia i wsztstkiego co najlepsze dla Ciebie i Forowiczów, obojetnie jakie mają poglady byle były to ich własne.
Odpowiedz
-8
@ zuzia
dnia 13.04.2015, 12:18 · Zgłoś
Dzieci idą z radością do szkoły, fakt. Potem w domu słyszą "jaka ta pani jest [...]", no i zaczyna się walka o rząd dusz. Szkoda, że wszystkie wypowiedzi użytkownika auuu, miały na celu wykazanie, że szkoła to samo zło. A właściwymi przewodnikami są przede wszystkim rodzice, którzy dziś chętnie winę za wszelkie niepowodzenia dzieci przypisują szkole i nauczycielom.
Odpowiedz
-5
@ dragoness
dnia 13.04.2015, 16:40 · Zgłoś
Utarte slogany? Nie przypuszczam. Wyczuwam natomiast chęć "dokopania" jako przedstawicielowi powszechnie znienawidzonej nauczycielskiej profesji. Jak najbardziej uważam, że to RODZICE są w stu procentach odpowiedzialni za kształtowanie postaw i charakteru, a szkoła pełni jedynie rolę wspierającą. Nie możemy i nie powinniśmy zastępować rodziców w procesie wychowania. Jeśli Pani bądź Pani dziecko trafiło na nauczyciela - niekompetentnego [...], co zdarza się w każdym zawodzie, to szczerze współczuję, bo może to zostawić uraz, faktycznie. Przenoszenie niechęci na całą grupę zawodową jest niewłaściwe. Mówiąc o zakompleksieniu i stłamszeniu miałam na myśli osoby dorosłe, bo nie przypuszczam, żeby takim jadem, szczególnie pod tym artykułem, [...] młodzież.
Odpowiedz
-2
@ do Zuzanny
dnia 13.04.2015, 18:56 · Zgłoś
Operuj,operuj i głośno krzycz niech żyje nam Antonio MaciOrowicz !!!
Odpowiedz
6
@ aaaauuuuuuuuuuuuu
dnia 13.04.2015, 21:37 · Zgłoś
do dragoness - tak się składa, że przez dziesięć lat uczyłam młodziez jezyka ojczystego i miałam przyjemność poznać dość dobrze środowisko nauczycieli od strony pokoju nauczycielskiego, rad pedagogicznych, prywatnych kontaktów, zatem wiem co piszę. Zgadzam sie z tym, że rodzice wychowuja swoje pociechy i robią to jak umieją. Niektórym to całkiem dobrze wychodzi, inni mają problemy. Dobry nauczyciel przekazuje wiedzę i umiejętności, ale powinien także na tyle poznać swoich podopiecznych, żeby wiedział czy nie należy pomóc dziecku z rodziny dysfunkcyjnej, a nie raz tylko wysłuchać z uwagą dziecka. Wiekszość z moich byłych kolegów i kolezanek nie miała pojecia o fazach psychologii rozwojej dziecka, dysfukcjach rozwojowych i sposobach ich redukowania. Dobre dziecko to takie, które nie sprawia problemów z przyswajaniem wiedzy i wyniesioną z domu kindersztubą, a reszta to lenie ( nie wiem czemu patantowane) lub [...] i [...], z którymi nic się nie da zrobić ( jacy rodzice takie dzieci).
Pomimo upływu lat ,mam kontakty ze swoimi byłymi uczniami. Cieszę się z ich sukcesów, smucą mnie ich porażki.
Moje dziecko, dziś już dorosła,madra, dobrze wykształcona i samodzielna osoba miała to szczęście, że w rodzicach zawsze miała oparcie, Miała też to szczęście, że za wyjatkiem księdza katechety, to pozostali nauczyciele byli ok. Robili co do nich należało, jedni bardziej się przykładając inni mniej.
Zastanawia mnie jedno - dlaczego tak bardzo nie lubisz młodych ludzi, że przypisujesz im ( nie masz dowodów) niecne sprawki np. pisanie [...] komentarzy. Używasz słów: "[...] jadem", a skąd wiesz, że za nikiem kryje się młoda osoba, a nie stary [...] ( mam prawo tak pisać ze względu na to, że też jestem stara).
Odpowiedz
-2
@ aaaauuuuuuuuuuuuu
dnia 13.04.2015, 23:47 · Zgłoś
do dragoness - przepraszam za ostatni akapit mojej wypowiedzi - przeczytałam nieuwaznie Twoją wypowiedż - myślałam, ze potrafię czytać ze zrozumieniem - a tu taka wtopa. Jeszcze raz przepraszam.
Odpowiedz
2
@ dragoness
dnia 14.04.2015, 06:46 · Zgłoś
Kocham młodzież, pani auuu i dlatego zajmuję się ich problememi już od ćwierćwiecza i dlatego również przerażające jest, że "z młodych gniewnych wyrastają starzy wk***ni". Nie jest to z pewnością wina szkoły, a przynajmniej nie do końca. Po prostu życie nam spaskudniało, a wzorce? Jak widać w telewizji. Szkoda słów.
Odpowiedz
25
@ SKP
dnia 11.04.2015, 13:29 · Zgłoś
My młodzi ludzie mamy w głębokim poważaniu całe pięcioletnie zamieszanie związane z komedią smoleńską.
Jesteśmy zbyt zajęci zarabianiem pieniędzy- często na emigracji- żeby stawać po którejś ze stron w wojnie domowej, poprostu zajmuje nas codzienność i pielęgnowanie swojego ogródka.
Jedyne skutki, które wywarła na nas ta tragedia są takie, że co roku 10 kwietnia nie można spokojnie pooglądać telewizji. To chyba tyle chociaż mówią, że podobno pamięć jest wdzięcznościa serca...
Tylko jak wybrać właściwą prawdę?
Odpowiedz
7
@ Watly
dnia 11.04.2015, 19:30 · Zgłoś
Nie zgodzę się. Można pooglądać tv wystarczy nie włączać polskich kanałów.
Odpowiedz
6
@ jasiu
dnia 11.04.2015, 12:23 · Zgłoś
Mnie się najbardziej podobało przemówienie wygłoszone pod pałacem prezydenckim przez świętego już za żywota Jarosława.Zapamiętam do końca życie to przemówienie i współpracowników których wymieniał
Odpowiedz
1
@ mariusz zawisza
dnia 13.04.2015, 11:34 · Zgłoś
ty jasiu mi sie najbardziej podoba przemuwienie pana jarosława kaczyńskiego jak sie drze krzyczy i woła
Odpowiedz
17
@ peowiec
dnia 11.04.2015, 11:38 · Zgłoś
Lepiej nie szukac prawdy o ludziach bo może byc bolesna!
Odpowiedz
17
@ Sven
dnia 11.04.2015, 10:59 · Zgłoś
Co niektórzy uważają,że można sobie kupić wszystkich tymi żałościami w kościelnej oprawie.

Różnica pomiędzy komunizmem,a katolicyzmem jest taka,że ci pierwsi mówili ci co masz robić,a ci drudzy co masz czuć.
Odpowiedz
18
@ Sven
dnia 11.04.2015, 10:56 · Zgłoś
Przecież brzoza ucięła skrzydło i samolot spadł nie było inaczej i nie może być inaczej ponieważ biegli ludzie wykształceni,mądrzy mający kwalifikacje zawsze się nie mylą poza tym piloci byli [...]...Takie są prawdziwe informacje podane przez wyżej wymienionych osobników.
Gdyby na mnie zostało napisane przez biegłych i inne wynalazki typu sądy czy prokuratura to była by to prawda,a że władzę spotkało to co sami stworzyli ludziom i sami wpadli w zastawione przez siebie sieci to proszą społeczeństwo o empatię i zrozumienie NIC Z TEGO lojalności i honoru nie można kupić.

Podkreślę samolot spadł bo uderzył skrzydłem w brzozę.
Odpowiedz
-11
@ ccc
dnia 11.04.2015, 18:10 · Zgłoś
obydwa skrzydła ucięła ta brzoza bo rozłożysta była przecież...
Odpowiedz
19
@ pola
dnia 11.04.2015, 10:00 · Zgłoś
Jeżeli ktoś naprawdę pozostaje w ludzkiej pamięci nie musi o tę pamięć zabiegać... ktoś kto na siłę domaga się szacunku musi rozważyć czy na ten szacunek zasługuje.. w przeciwnym razie ŚWIAT SAM PAMIĘTAĆ I SZANOWAĆ BĘDZIE !!! większość dzisiejszych osobistości udziela się publicznie nie z szacunku dla zmarłych tylko ze zwykłej przebiegłości politycznej, Senator Zając był człowiekiem bardzo skromnym, szlachetnym i żadna wymuszona pamięć nie jest mu potrzebna. Lepszych 5 szczerych żałobników niż 55 obłudnych, lepszych 5 prawdziwych katolików niż 55 na pokaz. A katolicki Jaro niech najpierw zrobi porządek we własnych szeregach, potem niech ocenia resztę.
Odpowiedz
26
@ tedi
dnia 11.04.2015, 09:59 · Zgłoś
Wszystko to pod publikę, aby się pokazać
Odpowiedz
13
@ Szok
dnia 11.04.2015, 09:55 · Zgłoś
Na Podkarpaciu wiekszosc ludzi ma zakodowane w głowie że to był zamach.
Odpowiedz
-16
@ ccc
dnia 11.04.2015, 16:13 · Zgłoś
Pierwsza myśl jaka mi się nasunęła 10 kwietnia 2010 roku, gdy dowiedziałem się o katastrofie, to taka,że Putin w swoim kajecie z listy swoich wrogów, skreślił Lecha Kaczyńskiego. Wyobrażałem sobie jak zadowolony polewa sobie lampkę dobrego koniaku i z uśmiechem w myślach chwali swoje służby.
Niestety tak pracuję najlepsze służby na świecie jak [...], CAI, MI5 i oczywiście służby Rosji.
Rozkaz został wykonany perfekcyjnie, dowodów brak, wrak zostanie oddany, gdy nic na nim już nie uda się stwierdzić, bo czas rozpadu pierwiastków jest uzależniony od czasu.
Nikomu w Europie i na Świecie nie zależało na wyjaśnieniu przyczyn katastrofy, bo nikt dla dobra własnego nie chciał drażnić Putina.
Jeżeli nie masz sprawnego sztucera to nie drażnij śpiącego lwa, bo jak się obudzi to cię zje. Tego nie chciał zrozumieć nasz śp. Prezydent. Szkoda!
Dziś bezpośredni wykonawcy rozkazu nie żyją. Zmarli na zawał serca, zginęli w wypadkach samochodowych, a ich przełożeni mianowani generałami zostali skierowani na służbę w głębokiej Syberii.
Tak działają sprawne służby.
A nasze służby co na to???
Niechby chociaż ambasada rosyjska w Warszawie, przypadkowo, wyleciała w powietrze. Chociaż to.
Później Prezydent składa kondolencje Putinowi i klepie go po plecach. Wszyscy przerażeni i „głęboko poruszeni”.
Dzienniki w następne dni podały by, że dzień przed wybuchem w okolicach ambasady widoczni byli osobnicy o wyglądzie Czeczeńców i pewnie oni spowodowali katastrofę. Naród polski przeżywałby w bólu tragedię i składał kondolencję narodowi rosyjskiemu, itd, itp., itd. ...
Gdybyśmy mieli sprawne służby pewnie tak, albo podobnie by się stało, ale my tych służb nie mamy, więc połóżmy uszy po sobie. Możemy z transparentami pospacerować i tyle.
Odpowiedz
32
@ szary
dnia 11.04.2015, 17:35 · Zgłoś
Doooooooość. Dość! Dość! Po dziurki w nosie mamy "męczennika smoleńskiego" i tej całej patriotyczno-narodowej jajecznicy, jaką wam w głowach robią pisowcy spin-doktorzy. A jeszczce wymądrzanie się na forach takich "znawców". Puszczam pawia...
Odpowiedz
-3
@ ccc
dnia 11.04.2015, 18:09 · Zgłoś
"szary" ty naprawdę jesteś SZARY, no taki szary, czyli nijaki. A mnie do PIS-u jak stąd do księżyca, więc nie staraj się mnie zakwalifikować tu czy tam. Poza tym przeczytaj mój komentarz raz jeszcze, tym razem ze zrozumieniem, jeżeli potrafisz.
Odpowiedz
21
@ aaaauuuuuuuuuuuuu
dnia 12.04.2015, 02:00 · Zgłoś
Moje pierwsze słowa, które w szoku wypowiedziałam po usłyszeniu wiadomości o katastrofie były: "[...]a, to się tak musiało skończyć" i zdania nie zmieniłam do dziś. Nie miałam na myśli Ruskich, ale incydent w Gruzji.
Odpowiedz
-5
@ dragoness
dnia 12.04.2015, 16:52 · Zgłoś
Panie ccc, gratuluję celnego komentarza. Rzadkość to dziś i na tym portalu.
Odpowiedz
-7
@ SOLARJB
dnia 13.04.2015, 00:05 · Zgłoś
Aniu Pozdrawiam Cię !!!
Ot wszystko...JB
Odpowiedz
46
@ salinen
dnia 11.04.2015, 08:45 · Zgłoś
Czy Rzońca i Jajko pasują do siebie?
Odpowiedz
51
@ emigrant
dnia 11.04.2015, 09:59 · Zgłoś
Oczywiście że pasują. Przecież to wizytówki Jasła. Brak obok nich na zdjęciu Pani v-ce Burmistrz i wokalisty formacji Rompey i byłby pełen zestaw do promowania Jasła w świecie.
Odpowiedz
43
@ aaaauuuuuuuuuuuuu
dnia 12.04.2015, 01:52 · Zgłoś
Uważam, że nie.
Wiesiu Jajko to jest Gość. Nie stoi w kolejce po zasiłek lecz ciężko pracuje na swoje utrzymanie, żyje skromnie, bo i ile może zarobić na roznoszeniu prasy. Jest życzliwy dla wszystkich pomimo tego, że niektórym zdaje sie, że sa od niego o niebo lepsi. Co roku przypomina mieszkańcom Jasła o swojej zmarłej Matce, która była dla niego najważniejsza. Jeszcze wiele mozna by było pewnie o Wiesiu napisać, ale znam Go z widzenia.
Porównywanie Go do pana Rzońcy jest niestosowne.
Ten drugi żyje na nie porównywalnym z Wiesiem poziomie, ma się bardzo dobrze i wielu mu czapkuje, choć to on powinien robić, gdyż najęliśmy go do służby społecznej. O efektach jego pracy nie bedę pisać, gdyż nie posiadam żadnych informacji o jego dokonaniach, a byc może są.
Odpowiedz
30
@ Jurek
dnia 11.04.2015, 08:17 · Zgłoś
Teraz bedą żyć tym smolenskiem resztę życia,
Odpowiedz
37
@ ewa
dnia 11.04.2015, 07:46 · Zgłoś
O Janie Pawle ll nikt juz nie pamieta,wiec nie dziwi mnie ze tylko rodzina,[...] i [...] pamietaja o katastrofie smolenskiej.Dobrze ktos napisal,ze kazdy ma swoj Solensk na Starym czy Nowym Cmentarzu.
Odpowiedz
24
@ Adam Bała
dnia 11.04.2015, 10:53 · Zgłoś
[...] to pamiętają raczej nie o katastrofie a bardziej o zamachu w Smoleńsku...
Odpowiedz
60
@ pytajnik
dnia 11.04.2015, 07:01 · Zgłoś
Jest w stanie ktoś wymienić co Stanisław Z. zrobił dla Jasła? W rożnych mediach i od różnych ludzi padało to pytanie i nikt nie jest w stanie odpowiedzieć. Pewnie i to tradycyjnie zostanie bez odpowiedzi.
Odpowiedz
39
@ A4
dnia 11.04.2015, 08:07 · Zgłoś
zrobił z jazd a4 w pilźnie i zabrał go ze sobą...
Odpowiedz
58
@ Adam Bała
dnia 11.04.2015, 10:58 · Zgłoś
Oczywiście, że zasłużył. Jego rodzinka doprowadziła do upadku KHS a z Putyry zrobił niekoronowanego króla Jasła.
Odpowiedz
59
@ Max Szyderko
dnia 11.04.2015, 14:27 · Zgłoś
założył dynastię przeznaczoną do rządzenia...
Odpowiedz
18
@ czesio
dnia 12.04.2015, 09:14 · Zgłoś
I jeszcze zaporę w Kątach...
Odpowiedz
11
@ stary
dnia 12.04.2015, 10:57 · Zgłoś
a to że nie musisz wstawac rano i iść do pracy to mało ???' wstaniesz kiedy chcesz do mopsu się przejdziesz i żyjesz szcześliwie.
Odpowiedz
8
@ dodi
dnia 12.04.2015, 23:29 · Zgłoś
no w zalew nam budował przecież niedaleko nas tylko gdzieś kasa poszła w las :-)
Odpowiedz
58
@ aaaauuuuuuuuuuuuu
dnia 11.04.2015, 06:27 · Zgłoś
Z calym szacunkiem dla tragicznie Zmarłych i ich Rodzin, ta rocznica nie bardzo obeszła mieszkańców naszego królewskiego Grodu. W piątą rocznicę katastrofy, o godzinie 16,30 przechodziłam obok krzyża katyńskiego. Świeciły się cztery znicze w żadnego kwiatka w 40 tysiecznym miescie. Jest to dowód na to, że każdy z nas ma sto innych, ważniejszych spraw. Pozostawmy pamięć o Tych co odeszli do lepszego świata ich Bliskim, bo kazdy z nas ma swój "smoleńsk" na Starym czy Nowym Cmentarzu.
Ornanizuje się uroczystości, odprawia msze w intencji, żeby zatrzymać pamięć o Człowieku, zapewne prawym, dobrze wykształconym, świetnym adwokacie, wybranym przez nas senatorze, ale cóz wiecej... Bez tej gali za parę lat mało kto, oprócz rodziny, będzie pamiętał kim był.
Odpowiedz
-23
@ aleee
dnia 11.04.2015, 06:40 · Zgłoś
Ale to już świadczy chyba tylko o nas czyż nie?
Odpowiedz
64
@ zniesmaczony
dnia 11.04.2015, 10:04 · Zgłoś
Właśnie że nie.
Najpierw niech każdy pamięta o swoich, bo czasem groby zaniedbane i chryzantemy leżą od listopada do listopada, puste wypalone znicze. Aż wstyd.

A potem niech się każdy zastanowi kto w jakich okolicznościach zakończył żywot i czy należy mu się jakiś specjalny szacunek.
Nikt już nie pamięta tych 18 osób, które zginęły w busie jadąc do pracy niewolniczej, nikt nie wspomina 65 osób, które zginęły w hali w Katowicach.
Ale cóź oni nie są chwytliwym politycznie tematem i nikt nie zbuduje na nich wyniku w sondażach, nie narobi medialnej zawieruchy, więc pamięć o nich pozostaje w gestii rodziny. I tak być powinno.
Odpowiedz
5
@ CO POMNIKI ?
dnia 11.04.2015, 11:39 · Zgłoś
sobie bandziory stawiaja -mogę tam sie [...] a nie palic znicz
Odpowiedz
9
@ zniesmaczony masz rację
dnia 11.04.2015, 12:36 · Zgłoś
Masz 100% rację!
Odpowiedz
3
@ aleee
dnia 11.04.2015, 13:14 · Zgłoś
Wydaje mi się że ci którzy chcą to pamiętają i o grobach swoich bliskich i o wypadkach o ktorych piszesz to zależy od człowieka co pamięta a właściwie czego nie wyprze z pamięci!!!Szacunek należy się wszystkim zmarłym tylko płytki człowiek [...] jadem na trumnę,szczególnie że oprocz tego że byli to politycy ,byli także małżonkami,czy rodzicami!
Takie jest moje zdanie chyba mogę je mieć,czy nie?
Odpowiedz
2
@ aaaauuuuuuuuuuuuu
dnia 12.04.2015, 10:20 · Zgłoś
odpowiedż do aleee
Piszesz :" szacunek należy się wszystkim zmarłym" (pełna zgoda)
"tylko płytki człowiek [...] jedem na trumnę" ( pełna zgoda, a powiedziałabym dosadniej - podly. Jakim cudem z mojej wypowiedzi wyinterpertowałeś, że nie mam szacunku dla zmarłych???
"szczególnie że oprócz tego, ze byli to plitycy, byli także małżonkami, czy rodzicami!" - w mojej notce wypowiadałam sie o Człowieku, którego szanowałam, pomimo tego że był politykiem.
Proszę więc nie przypisywać mi intencji, których nie miałam i komentować moją wypowiedź wtedy, gdy nauczysz sie czytać ze zrozumieniem.
Życzę zdrowia.
Odpowiedz
2
@ dodi
dnia 12.04.2015, 23:26 · Zgłoś
i tu masz w nieskończoność racje i prawde piszesz!! zdrówka życzę :-)
Odpowiedz
1
@ JA268
dnia 12.04.2015, 23:47 · Zgłoś
Do "CO POMNIKI"-może kiedyś na Ciebie się ktoś "odleje' zamiast zapalić znicz.To świadczy o Twoim szacunku dla zmarłych.
Odpowiedz
20
@ lol
dnia 11.04.2015, 02:15 · Zgłoś
"coraz mniej mieszkańców miasta bierze udział we wspomnieniowych uroczystościach". jeżeli jakąś myśl podkreślamy już w drugim zdaniu leadu, to może powinien być to temat przewodni tekstu? wydaje mi się, że byłby o wiele ciekawszy, niż sam suchy opis przebiegu uroczystości, którą - mówiąc kolokwialnie - większość ma gdzieś?
Odpowiedz
58
@ Ola
dnia 10.04.2015, 23:57 · Zgłoś
Prawdą jest, ze p. A. odmłodniała i z kuchni do Warszawy sie wyrwała.
Odpowiedz
42
@ łodyniec
dnia 11.04.2015, 07:59 · Zgłoś
pamiec mozna uczcic ale tylko osób ktore nie byly zwiazane z politykom ,całą reszte mozna sobie odpuscic ,bo to dzieki nim zyje sie nam tak super na tej zielonej wyspie

łohhohoohohhoohohohohohohohoh
Odpowiedz
40
@ O_Prawdę_Proszę
dnia 11.04.2015, 11:35 · Zgłoś
Racja łodyniec,tylko pilotów i dziewczyn z obsługi tak naprawdę żal.
Odpowiedz
12
@ psełdonim
dnia 11.04.2015, 22:42 · Zgłoś
szanowny łodyńcze - pierwszy chyba raz jestem w sytuacji gdy wypada mi sie podpisać pod twą myślą ( jeszcze tylko byś waść poprawił sie z " tom politykom " i by było git.
Odpowiedz
12
@ bhp
dnia 12.04.2015, 16:05 · Zgłoś
jedyna okazja,ażeby uczcić pamięć St.Zająca,to nadanie jego imienia Biedronce,którą wybudowano przu ul.3-go Maja.Jej otwarcie planowane jest na 15.04.2015 .Stąd i zbieżności dat i zbieżność jego działalności zmierzającej miedzy innymi do zniszczenia handlu rodzimego idealnie do tego pasuja.W małym mieście Jaśle będzie działać 6 Biedronek.
Odpowiedz
8
@ juri
dnia 12.04.2015, 23:21 · Zgłoś
do koryta sie wyrwala bo miała okazyjkę
Odpowiedz
-18
@ kocica
dnia 10.04.2015, 23:33 · Zgłoś
Ciekawe, czy dowiemy się prawdy za naszego życia.
Odpowiedz
61
@ Adam Bała
dnia 11.04.2015, 00:10 · Zgłoś
Będzie ciężko zwłaszcza, że mamy dwie Polski, a tam gdzie są dwie Polski są trzy prawdy...
Odpowiedz
-7
@ Kate
dnia 11.04.2015, 06:37 · Zgłoś
Brak szacunku kompletny dla zmarłych i ich rodzin!Może jakieś konkrety bo tak poważne oskarzenia powinny być nimi poparte!no i może podanie swoich danych osobowych!!!
Odpowiedz
13
@ O_Prawdę_Proszę
dnia 11.04.2015, 11:11 · Zgłoś
Szkoda,że tak niewielu ich tam zapakowano do tego Tupolewa a tak dużo było obsługi i Pilotów. Macierewicza,Kaczyńskiego,Tuska,Komorowskiego i resztę ferajny należałoby chyba zapakować w drugi samolot i wysłać w Rosji,żywiąc nadzieję,że wylądują jak tamci. Popatrzcie co się dzieje ostatnio:
http://natemat.pl/139171,ukrainski-parlament-uznal-upa-za-bojownikow-o-wolnosc-w-dniu-wizyty-komorowskiego' ;
http://www.tvp.info/19591810/ukrainski-parlament-uznal-czlonkow-upa-za-bojownikow-za-wolnosc-w-dniu-wizyty-komorowskiego
my im podajemy rękę a oni tą rękę gryzą. My do tej [...] z kwiatem - oni z podarowanym przez nas AGATem ! Hańba UPAinie ! I precz z PO-PiSowym rujnowaniem kraju. Jak długo jeszcze będziemy narażać nasze bezpieczeństwo i drażnić Ruskich jednocześnie pozwalając UPAińcom [...] na Polskę ? Jak długo rządzący z PO i z PiS będą utrzymywać,że żadnego plucia nie ma,że to tylko "deszcz pada" ?!

Sprawa z "zamachem" też oczywista.W normalnych warunkach w samolocie dowodzi kapitan nie generał czy prezydent.

Polski Patriota nie poprze PO i PiSu - zrobi to dziś tylko [...] ! Precz z PO-PiSami ! Żądajmy demokracji - żądajmy konkretów.

Kalkstein i Szynukowicz - na [...] !
Odpowiedz
11
@ PRAWDY -BUAHHAAAAAA
dnia 11.04.2015, 11:37 · Zgłoś
Zaskoczony in plus jestem ze jednak nie wszyscy maja zdezelowany mozg i potrafia myslec -a nie szczekac na zawołanie zydo-tvnow ,[...] itp...
Odpowiedz
-38
@ FAN
dnia 11.04.2015, 16:04 · Zgłoś
A jak tam wasze wieści z wczorajszych uroczystości w Warszawie?nas są tysiące a a takich lemingów coraz mniej!!.
Wasza inteligencja jest na poziomie Kmoruskiego więc nic mnie nie dziwi odnośnie wpisów i obelg,a mówią że wykształceni??.
Jak pan Kaczyński przemawia albo pan Duda to są tłumy i wiwatują na ich cześć a jak widzą ludzie PO i Komoruskiego to się zbierają żeby wyrazić swoje nie zadowolenie i wykrzyczeć im ich kłamstwa w TWARZ!!.
Dlatego Busy komoruskiego gdzie sie pokazują to zaraz zwijają manatki? gdzie wasze radosne wiadomości na temat kampanii macie 16 komoruskich busów i co nie ma wiadomości pozytywnej w TVN czy innej stacji UB?.
Polska was rozliczy,a to co sobie wypisujecie i dajecie plusiki to tak jak mówię was tylko na tyle stać ubliżyć przez internet.
Szkoda że nie oglądaliście jak ludzie wiwatowali i jakie wykrzykiwali przed pałacem prezydenckim!!minę komoruski musiał mieć nie tego jak tysiące krzyczał pamiętamy i nasz prezydent Duda!!!
Odpowiedz
8
@ tyle_na_ten_temat
dnia 11.04.2015, 19:53 · Zgłoś
@FAN - wy też zostaniecie rozliczeni - bo jesteście takimi samymi szkodnikami jak tamci.Nie będzie Ukrainiec,[...] czy inny żyd [...] nam w twarz ! PiS(s) off!
Odpowiedz
-12
@ FAN
dnia 11.04.2015, 20:09 · Zgłoś
Twoja wypowiedz świadczy że jesteś obeznany we wszystkich sprawach związanych z państwem,wiesz za ile zostały sprzedane Polskie Banki,wiesz za ile zostały sprzedane Polskie zakłady? ty to wiesz najlepiej więc napisz kiedy jakie lata za ile Banki,za ile zakłady? i nadmień w którym roku kto rządził?.
Tyle na temat,grilla trzeba rozpalić a nie z inteligencją komoruskiego pisać?.
Odpowiedz
1
@ Jolanta
dnia 12.04.2015, 11:39 · Zgłoś
Jakiej prawdy chcesz się dowiedzieć?Co jeszcze trzeba zrobić,aby niedowiarki takie jak Ty uwierzyły,że to była KATASTROFA.Chyba,że jesteś tak zaślepiony jak p.Macierewicz,któremu wystarczy,że ktoś zgniecie puszkę lub wysadzi parówkę i już to ma być dowód,że był to zamach. Zastanów się.
Odpowiedz
-14
@ FAN
dnia 12.04.2015, 12:31 · Zgłoś
https://www.youtube.com/watch?v=mAS6Pb8KGO0
Jola?wasza prawda jest tylko wasza!.
Co badali polscy śledczy? właśnie te wasze puszki i paste do butów!!
Całe PO gra Smoleńskiem od 5 lat,zawsze przed wyborami albo jak coś wypłynie na PO!!.
Ponad 100 profesorów i doktorów polskich i nie tylko jest za angażowanych w wyjaśnienie katastrofy Smoleńskiej,ale ich badania i opinie się nie przebijają do głównych mediów tylko Laska exspert od awionetek,który przegrał proces i ma ujawnić skąd wziął 100g jakie według jego opinii i jego biegłych wystąpiły w tym wypadku?.
Osoba która go pozwała i wygrała juz 3 miesiąc czeka na przedstawienie dowodów tych 100g,a on jak kłamał tak teraz milczy i nie myśli sie odnieść do wyroku sądu?.
Samolotu nie mamy.
Czarnych skrzynek też,tylko latają przegrywać już chyba 70 wersje,co ciekawe upubliczniają wypowiedziane słowa i przypisują im dane osoby,ale nikt nie wie że skrzynka która rejestruje czas rozmów nie została skopiowana?.
Więc mówią że komoruski [...] w piątek po grochówce ale nie mówią o której godzinie tylko zapewne po obiedzie?.
Jesli samolot który warzy 80 ton,przy prędkości 240-260 uderza w teren podmokły i nie ma bruzdy od uderzenia w ziemię?a rozlatuje się na 60 tyś kawałków, to się na suwa pytanie co się stałao i kto ponosi winę.nikt nie został ukarany!!.
Samolot nad lockeryb na wysokości 10 tyś rozleciał się na 15 tyś kawałków?!!! i sprawcę znależli po malutkiej płytce jak paznokieć u małego palca.
Jesli chcecie żebym przestał wierzyć w zamach to wytłumaczcie mi to co wyżej napisałem,a i jeszcze pan z Dani zaznaczył że szczątki Tupolewa były powbijane głęboko w ziemię,co świadczy że spadały z wysokości.To jak to jest że samoot wadzi skrzydłem o brzozę na wysokości 6 metrów z podwoziem wysuniętym i traci 2.5 metr skrzydła z 9 metrów czy 8 i się rozlatuje na 60 tysięcy kawałków??.
Odpowiedz
11
@ Lord
dnia 12.04.2015, 14:35 · Zgłoś
Tylko ciemna masa wierzy w spisek! No ale jak mają takiego wróżbitę ANTONIEGO co O mały włos polskich oficerów z WSI nie naraził na śmierć, to czarne może być białe powtarzane po raz setny...ech, budować kampanie na katastrofie...to poprostu OBRZYDLIWE
Odpowiedz
11
@ faniku
dnia 12.04.2015, 14:56 · Zgłoś
[...] chłopie póki możesz przecież Pis to [...], która dzieli Polaków. Nigdy nie wygrają wyborów w takim toku
na granicach obłudy!!!
Odpowiedz
-3
@ Jaro
dnia 12.04.2015, 16:41 · Zgłoś
Wreszcie jakiś głos rozsądku Jolanto!
Odpowiedz
-6
@ dragoness
dnia 12.04.2015, 16:50 · Zgłoś
Rzadko się widzi tak spaprane śledztwo w sprawie katastrofy. Jakiejkolwiek. Nie ze względów politycznych, tylko czysto merytorycznych. Gdy w Radomiu na Air Show rozwalił się bialoruski dowódca powietrznych sił zbrojnych, to Polakom podziękowano uprzejmie za pomoc, zebrano wrak do ostatniego okruszka i wywieziono na Białoruś. O Lockerby nie piszę, bo zostało już napisane. Jak ktoś ma ochotę poczytać, jak przeprowadza się takie śledztwa w Stanach, to polecam książkę "Norton 22", opowiadającą wprawdzie o fikcyjnym śledztwie, ale opartą o prawdziwe założenia i procedury Agencji Badania Wypadków Lotniczych. To, co odbyło się w Smoleński, nie można nazwać śledztwem. To było grzebanie w piasku po stracie samolotu-zabawki w przedszkolu. A komentarze, czy komuś się śmierć należała, czy nie, pozostawiam bez komentarza, bo słów brakuje.
Odpowiedz
-15
@ FAN
dnia 12.04.2015, 19:03 · Zgłoś
I jak leming cos powie to PO wie??
Iloraz inteligencji jak u komoruskiego!!.
Odpowiedz
0
@ kocica
dnia 12.04.2015, 19:08 · Zgłoś
Panie FAN, można jaśniej? Nerwy nie są najlepszym doradcą.
Odpowiedz
-5
@ pis
dnia 12.04.2015, 20:04 · Zgłoś
po co zabral tyle ludzi jak pisowcy wiedzieli ze putin nie lubi pisu tylko po...
Odpowiedz
2
@ juri
dnia 12.04.2015, 23:20 · Zgłoś
prawdy o jego przekrętach i lewych interesach ,bo kto go dobrze znał wie jakim był przekrętem.
Odpowiedz
15
@ Oj
dnia 13.04.2015, 08:04 · Zgłoś
Tak fanie było was miliony na tym obłudnym spędzie. W PiSowskim Jaśle też.

Podsumowanie was to na końcu gorliwa modlitwa a potem szalone wyzwiska. TAKI jest obraz prawdziwego patrioty, wyznawcy kościoła ojca biznesmena oczywiście prawdziwego polaka ze współpracą z róSSkimi w swoim dorobku. Nie on jedyny.

A PRAWDA jest tak banalna zeszli PONIŻEJ 100 metrów i tyle.

Wasza jedna prawda wyklucza waszą drugą prawdę bo pierwsze mgła, potem hel, przestrzelone części kadłuba i skrzydła, zestrzelenie, bomba termobaryczna, bomba próżniowa, brak brzozy, dwa wybuchy Macierewicza teraz trzy.

Dowody to dziecinnie przerobione zdjęcia skrzydła, fjuu bzzzzdziu, pomylony płot ze sztachet z brzozą na fotach satelitarnych, zeznania świadka, który co innego zeznaje w jednym filmie Gargasowej a co innego w drugim, „gry” pseudo ekspertów Rońda i spółka, sklejanie samolotów, obserwacje skrzydła podczas lotu, kontakt z elementem samolotu, ilość kawałków wszystkiego. I najważniejsze rozerwane puszki po tyskim dobrze, że nie po Lechu, pękające parówki i hit eksperymenty myślowe ekspertów.

Macierewicz zamiast jak NAJSZYBCIEJ dotrzeć na miejsce katastrofy to jak prawdziwy patriota, wyznawca kościoła ojca uciekał jak najszybciej z Katynia do Polski. Taki prawdziwy bohater.

Podaj linki do niezależnych mediów sponsorowanych przez PiSowskie SKOKi.
Odpowiedz
-15
@ FAN
dnia 13.04.2015, 08:30 · Zgłoś
Już PO PO!!! czas mafię i złodziei z PO się kończy.
Krzycz,gryz opluwaj udawaj pokrzywdzonego [...]!!.
Z [...] nie ma co pisać,jak intelekt masz jak komoruski tak jak w czoraj się wypowiedział w łodzi,na spotkaniu feministek.Te mówią że na 120 kobiet przypada 100 facetów a ten mówi że w Łodzi jest Eldorado?? ta wypowiedz nie była czytana z kartki?!.
Skoki? może założyć kazdy nazwa nie jest zastrzeżona jak banki? inteligencjo jak u komoruskiego,a co do skoku Wołomin to WSI i PRZYJACIELE KOMORUSKIEGO wiedzą gdzie są te 3 miliardy złotych,tak samo jak wiedza gdzie jest 800 milionów z Amber Gold.Oj strach MAFII z PO zagląda w oczy!!!.
Odpowiedz
2
@ cenzura
dnia 16.04.2015, 09:42 · Zgłoś
[komentarz nie na temat]
Odpowiedz
4
@ pis i ich skok
dnia 22.04.2015, 08:12 · Zgłoś
Jarosław Kaczyński zapowiada "ostre decyzje" PiS wobec Dariusza Stefaniuka z PiS, prezydenta Białej Podlaskiej, jednego z najbliższych współpracowników senatora Grzegorza Biereckiego PiS SKOK. Grozi mu odebranie partyjnej legitymacji.
Usuwajcie prawdę a brednie fana dalej zostawiajcie.
Odpowiedz
Dodaj komentarz
Piszesz jako:

Jaslo4u.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za treść komentarzy zgodnie z Polskim Prawem. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania i redagowania komentarzy niezgodnych z regulaminem.