Korzystając z portalu Jaslo4u.pl wyrażasz zgodę na użytkowanie mechanizmu plików cookie. Mechanizm ten ma na celu zapewnienie prawidłowego funkcjonowania portalu Jaslo4u.pl. Korzystając ze strony akceptujesz Politykę Prywatności portalu Jasło4u.pl

Pawluś doniósł na Kmiecika

136

Adam Palwuś, etatowy członek zarządu zwrócił się do Prokuratury Apelacyjnej w Rzeszowie z pismem o „zbadanie zgodności z obowiązującym prawem działań podejmowanych  przez organy samorządowe gminy Skołyszyn oraz przedsiębiorców przy poborze żwiru i piasku na terenie tej gminy, a zwłaszcza w miejscowości Przysieki”.

Kawaler Krzyża Odrodzenia Polski nie ma odwagi cywilnej?

Sprawa trafiła do rąk zastępcy prokuratora Andrzeja Kiełtyki w lipcu 2009 roku, w czasie kiedy starosta Adam Kmiecik, przebywał na urlopie. Sam zainteresowany dowiedział się o tym znacznie później. W tym czasie radny Tadeusz Górczyk kilkakrotnie podejmował próby uzyskania informacji na ten temat. Najpierw od Adama Pawlusia, potem od starosty Adama Kmiecika. W styczniu br. z dokumentów dowiedział się, że Pawluś poświadczył, iż nie złożył żadnego doniesienia do prokuratury.

- W lutym złożyłem zapytanie do starosty, czy toczy się jakiekolwiek postępowanie przeciwko niemu i otrzymałem to doniesienie, które zostało złożone 30 lipca 2009 roku dosłownie na ręce Andrzeja Kiełtyki, zastępcy prokuratora Prokuratury Apelacyjnej w Rzeszowie. Chciałem zapytać panie Adamie, czy to wypada, żeby kawaler Krzyża Odrodzenia Polski nie miał odwagi cywilnej powiedzieć: tak, złożyłem takowe doniesienie? – zaatakował etatowego członka zarządu Górczyk.

Doniósł na swojego pracodawcę

Temat ujrzał światło dzienne podczas sesji Rady Powiatu Jasielskiego we wtorek, 31 sierpnia, podczas której radny zarzucił Pawlusiowi  przekroczenie kompetencji. – Panie Pawluś, jest pan prawnikiem, więc powinien pan wiedzieć, że przekroczył pan swoje uprawnienia wysyłając to pismo. Gdyby to zrobił Adam Pawluś, to miał do tego prawo, ale pan to zrobił jako członek zarządu powiatu jasielskiego nadając temu pismu numer. To urzędowe pismo, które pan podpisał. Jest to o tyle szokujące, że jest pan prawnikiem z wykształcenia, więc powinien pan zdawać sobie sprawę z tego typu ruchu. Dla mnie zaskakujące jest, że zastępca prokuratora Prokuratury Apelacyjnej w Rzeszowie osobiście przyjmuje zgłoszenie, a nie sekretariat – mówi zdumiony radny Tadeusz Górczyk.

„To było wyjaśnienie, a nie doniesienie”

Jego zdaniem forma pisma nosi znamiona doniesienia, a nie - jak tłumaczy Pawluś - wyjaśnienia. – Panie Górczyk! Panie radny! Jeżeli zna pan język polski i rozumie pan słowo „doniesienie” i słowo „wyjaśnienie”, to jest chyba istotna różnica. Nie było to doniesienie na starostę Adama Kmiecika, tylko na szereg czynności, które budzą wiele wątpliwości w związku z działaniami różnych organów, w tym organów samorządowych, w szczególności gminy Skołyszyn – argumentował Pawluś.

W piśmie złożonym do prokuratora etatowy członek zarządu zarzuca Kmiecikowi działanie niezgodne z prawem, cyt.: „Starosta twierdzi, że teren objęty wnioskiem o koncesję nie jest położony w obszarze narażonym na niebezpieczeństwo powodzi (...) W rzeczywistości teren jest obszarem bezpośredniego zagrożenia powodzią i zgodnie z art. 82 ust.2 pkt 3 ustawy „Prawo wodne” zabronione jest wykonywanie robót oraz czynności, które mogą utrudnić ochronę przed zalaniem terenu, a zwłaszcza zabroniona jest zmiana jego ukształtowania”.

Interesy wójta budzą wątpliwości?

Zgodnie z literą prawa osobą decyzyjną na terenie danej gminy jest wójt. To on na podstawie m.in. uchwał podjętych przez radę gminy podejmuje decyzje. Tak też było i w tym przypadku. Adam Pawluś uważa jednak, że wójt dba tylko o interesy gminy i przedsiębiorców, co - jego zdaniem - budzi szereg wątpliwości, które należy wyjaśnić. - Gmina dba tylko o interes przedsiębiorców, którzy mają swoje korzyści, ale nie myśli o tym, że mieszkańcy Przysiek mają wodę po sam dach – mówi zdenerwowany Pawluś.

Starosta postąpił zgodnie z prawem

Z kolei starosta Adam Kmiecik wyjaśnia, że postąpił zgodnie z obowiązującym prawem. - Osobą decyzyjną jest wójt gminy. Jeżeli wójt to ustali i złoży odpowiednie dokumenty do starostwa, a Urząd Górniczy zaopiniuje je pozytywnie, to starosta nie ma innego wyjścia jak podjąć taką decyzję. Jeżeli ja dostaję komplet dokumentów, który jest prawidłowy, to ja taką decyzję muszę wydać, bo to jest w zakresie moich obowiązków – przekonuje Kmiecik.

Starosta dodaje, że nie wiedział kiedy to pismo zostało złożone. - Dowiedziałem się znacznie później. Zostały wszczęte działania przez prokuraturę, czyli prokurator złożył sprzeciw do tej decyzji. Jeszcze raz zostało to rozpatrzone i identyczna decyzja została jeszcze raz wydana. Nie można – zdaniem A. Kmiecika - nie wydać koncesji na pozyskiwanie żwiru jeżeli przedsiębiorca przedłoży odpowiednie dokumenty. - Starosta nie ma możliwości tego nie zatwierdzić, skoro dokumenty są pozytywne. To wójt, rada gminy są gospodarzami. Nie mam innej możliwości, jak podpisać prawidłowo złożony komplet dokumentów – dodaje Kmiecik.

Nielojalny pracownik

Jego zdaniem Pawluś zachował się nielojalne i nadwerężył jego zaufanie. Załatwianie sprawy poprzez prokuraturę było zupełnie niepotrzebne. - Mieszanie prokuratury do tego było niepotrzebne, bo to nie był początek tej sprawy. Nie chcę rozpatrywać tego w aspekcie politycznym. Ta decyzja była jednak dobra i miałem rację, o czym świadczy to, że ta decyzja do dziś jest prawomocna. To jest złe załatwienie sprawy. To brak lojalności wobec pracodawcy. Zaufanie zostało naruszone – mówi starosta.


Katarzyna Pacwa-Wilk
k.pacwa@jaslo4u.pl

Reklama

Komentarze: 136

Dodaj komentarz Widok:
0
@ jan
dnia 17.10.2010, 11:43 · Zgłoś
macie racje w komisjach wyborczych sa calymi rodzinami nawet 10 osub zjednej rodziny
Odpowiedz
0
@ piotrek z Zawodzia
dnia 17.09.2010, 18:58 · Zgłoś
To wójt ma służyć ludziom a nie na odwrót.Dlatego Pan Pawluś się nie nadaje na żadną publiczną funkcję!
Odpowiedz
0
@ x-man
dnia 17.09.2010, 16:37 · Zgłoś
Pawlusia to już nawet w jasielskim PiS mają dość i dlatego wysyłają go na pożarcie.Przecież ten gość nigdy nie wygrał wyborów w których startował.Popytajcie ludzi co sądzą na jego temat.
Odpowiedz
0
@ manius
dnia 16.09.2010, 17:39 · Zgłoś
Tylko nie to, malinowy nos wójtem gminy, kpina, Pawluś jest skończony w Przysiekach, nie mówiąc o innych wsiach gminy. Bye,bye [...]:)))
Odpowiedz
0
@ gabryś
dnia 16.09.2010, 14:27 · Zgłoś
I już wszystko stało się jasne.Nagonka na Hasiaka i Szurę wynikała z faktu,iż Adam Pawluś zapragnął zostać wójtem gminy Skołyszyn.Jest już oficjalnym kandydatem PiS na to stanowisko.W ostatnich wyborach kandydat PiS uzyskał 801 głosów,przy 3088 głosów dla Pana [...]...
Odpowiedz
0
@ wybory
dnia 15.09.2010, 15:44 · Zgłoś
Wybory 21 listopada, panie Wieśku powodzenia, będę na Pana głosował. Już się nie mogę doczekać ujawnienia innych kandydatów, sądzę, że w większości to będzie wielkie nieporozumienie...popiszemy trochę o nich w odpowiednim czasie.
Odpowiedz
0
@ Prawie jak Jarek
dnia 14.09.2010, 07:05 · Zgłoś
KO (St.) ty się podaj do dymisji...heheheh. Śmiech mnie bierze jak czytam twoje brednie, infantylizm i głupota przez ciebie przemawia.
Odpowiedz
0
@ zgadzam się
dnia 13.09.2010, 14:42 · Zgłoś
Ko zgadzam się z tobą, ale tylko w jednym, że wybory dla przewodniczącego to pestka, spokojnie je wygra. A wiesz dlaczego??? Bo nie jest jak TY owładnięty żądzą władzy i nienawiścią. Skoro jesteś taki mądry to może się ujawnij, a nie wypisuj brednie. Czas skończyć z [...], siejecie tylko spustoszenie.
Odpowiedz
0
@ zak
dnia 13.09.2010, 13:16 · Zgłoś
Informuję cię KO że pleciesz bzdury,ale to się kiedyś na tobie zemści!
Odpowiedz
0
@ gumis
dnia 12.09.2010, 16:43 · Zgłoś
Ko ty nie jesteś zdrowy psychicznie...
Odpowiedz
0
@ do Ko
dnia 12.09.2010, 14:59 · Zgłoś
KO żal czytać twoje [...], to się kupy nie trzyma. Twojemu guru Kaczce też się pomieszało w głowie, pewnie się zaraziłeś. Zazdrość i nienawiść to grzech, wrzuć na luz, bo robisz z siebie pośmiewisko!
Odpowiedz
0
@ jasiek
dnia 12.09.2010, 14:53 · Zgłoś
Weź KO się zacznij leczyć,biedny pokrzywdzony i obrażony na cały świat malkontent!!! Trzeba się było uczyć to może byś do czegoś doszedł. Wiecznie masz o coś pretensje, zamiast wziąć się do uczciwej pracy.
Odpowiedz
0
@ KO
dnia 11.09.2010, 16:33 · Zgłoś
Możecie pisać co chcecie ród H. i tak dopnie swego. Opanowali oświatę, sport, służbę zdrowia itd. gdzie poustawiali swoich.A wybory dla nich to pestka. Grupy małolatów pozbierają karty dostarczą do knajpy gdzie zafunduje im się co nieco i po wypełnieniu wrzuci się do urny. Komisja swoja nie zauważy tego wcale i tak na nowo wybierzemy radnych.
Odpowiedz
0
@ gosc
dnia 09.09.2010, 13:47 · Zgłoś
Poczytajcie najnowsze Podkarpacie. Suchej nitki nie zostawili na Pawlusiu. Myślę, że ma posprzątane, szczególnie w Przysiekach.
Odpowiedz
0
@ wiedzący
dnia 09.09.2010, 13:44 · Zgłoś
To się Krzysiu nazywa kryzys wieku średniego ewentualnie wybujała fantazja. Ale powinno Ci minąć!!!
Odpowiedz
0
@ ksiądz
dnia 09.09.2010, 12:39 · Zgłoś
Oj Krzysie, Krzysie dwa, nie mieszajcie niepotrzebnie, bo jak zwykle nie macie racji:))) Jeszcze się nie nauczyliście, żeby nie robić koło [...] porządnym obywatelom.
Odpowiedz
0
@ robin
dnia 08.09.2010, 18:25 · Zgłoś
Wreszcie znalazł się ktoś kto robi porządek oby tak dalej zapytajcie
wójta jak pomógł mieszkańcom osuwisk w Święcanach ,boi się tego tematu jak ognia
Odpowiedz
0
@ nie zazdrosna żona;
dnia 08.09.2010, 16:12 · Zgłoś
ja też nie próznuję podczas wypadów (mojego jelenia) w myśl zasady -wolno tobie ,wolno i mnie -a =gdzie byłam to nikomu nic do tego ,nie za jego niech pilnuje swojego .Inteligencja nie ma tu nic do tego ,bo wcale nie jestem inteligentna jak się uważa TEN wyżej .a używam podobnie jak ON tu się liczy kasa bo jak niema miedzi to się w domku siedzi pozdro iteligentny Skołyszynianie do następnego razu....!!!!!
Odpowiedz
0
@ zak do inteligentny
dnia 08.09.2010, 14:12 · Zgłoś
No właśnie Krzysztof,co na to żona?
Odpowiedz
0
@ do inteligentnego
dnia 08.09.2010, 14:09 · Zgłoś
A co Grażyna na to?
Odpowiedz
0
@ obiektywny
dnia 08.09.2010, 10:03 · Zgłoś
Każdy z was jakby miał taką możliwość to też by obsadzał stanowiska swoimi znajomymi i rodziną.Z zazdrości więc wieszacie psy na przewodniczącym. A ten człowiek naprawdę wiele dobrego zrobił dla naszej gminy.Jest wzorowym katolikiem, mężem i ojcem...PiS boi się ludzi inteligentnych dlatego pod nimi dołki kopie.
Odpowiedz
0
@ inteligentny
dnia 07.09.2010, 19:13 · Zgłoś
może dosyć już tej polityki, pogadajmy o wakacjach, ja w tym roku byłem w Krynicy z kochanką,podobnie zresztą jak i w tamtym, bawiłem się świetnie tym bardziej, że za darmo, żonie nie przeszkadza, że z kochanką,zdążyła się przyzwyczaić, bo ja cały czas mam kochanki. No cóż, inteligentnym wolno więcej:)))
Odpowiedz
0
@ olala
dnia 06.09.2010, 19:27 · Zgłoś
Czego jak czego ale braku inteligencji wójtom czy przewodniczącemu nie można zarzucić, niektórych boli bo nie można ich przechytrzyć albo zrobić w konia, ale woleli by [...] na stołkach? no cóż każdy patrzy według siebie
Odpowiedz
0
@ z Nowin
dnia 05.09.2010, 13:37 · Zgłoś
Prokuratura badająca sprawę nie doszukała się żadnych nieprawidłowości ani w decyzjach samorządów ani starosty jasielskiego. Odrzucono więc zarzuty stawiane przez Pawlusia.
Odpowiedz
0
@ nina
dnia 05.09.2010, 11:48 · Zgłoś
Ko weź się do roboty, a nie tylko siedzisz na forach i narzekasz. Upierdliwość twoja nie zna granic. A jak ci się coś nie podoba to po raz kolejny próbuj szczęścia w wyborach. Tylko może w innej gminie, bo w Skołyszynie ci coś nie wychodzi:)))
Odpowiedz
0
@ ko do wiem
dnia 05.09.2010, 11:10 · Zgłoś
W Twojej rodzinie tez by bezrobotni byli, np. Ty, gdyby nie układy,układziki itp.To norma, nie tylko w naszej gminie. Tylko po co ten jad w wypowiedziach skierowany na mających odmienne zdanie. Rządźcie nawet 1000 lat, tylko mądrze!!!
Odpowiedz
0
@ wiedzący do KO
dnia 05.09.2010, 10:29 · Zgłoś
Przecież startowałeś z SLD do powiatu parę lat temu.Już zapomniałeś?!Może pochwal się ledwo dwucyfrowym wynikiem!
Odpowiedz
0
@ kat do KO,zyz,odp
dnia 05.09.2010, 10:26 · Zgłoś
Pragnę ci tylko Krzysztofie przypomnieć,że przy każdych wyborach opowiadasz się po stronie [...] a potem przybiegasz i gratulujesz zwycięzcom.Wiedz że już nikt nie będzie się nad tobą litował!
Odpowiedz
0
@ wiem do KO
dnia 05.09.2010, 10:22 · Zgłoś
Skoro w twojej rodzinie jest tylu bezrobotnych,to znaczy że jesteście kompletnymi [...].Nie wolno takich pasożytów jak wy dopuścić do władzy!
Odpowiedz
0
@ eryk
dnia 05.09.2010, 10:20 · Zgłoś
PiS trzęsie porami przed gminą Skołyszyn,gdyż to jedyna gmina w powiecie gdzie nie rządzą.[...] ich trafia.
Odpowiedz
0
@ seba do x
dnia 05.09.2010, 10:19 · Zgłoś
Skoro jesteś z innej gminy to wara od Skołyszyna.Ujadaj sobie na swoich !
Odpowiedz
0
@ ja
dnia 04.09.2010, 23:27 · Zgłoś
Oczerniajcie, oczerniajcie, wyborcy decydują, a nie Wy zakompleksieni ujadacze. Wyżyjcie się tutaj, powspierajcie się trochę i miauczcie jak Wam źle i jak bardzo Was nikt nie docenia.
Odpowiedz
0
@ gumiś
dnia 04.09.2010, 23:19 · Zgłoś
Ależ się boicie [...]:))) hehehehhe. Pogadamy po wyborach!!!
Odpowiedz
0
@ WZ
dnia 04.09.2010, 22:46 · Zgłoś
Ma rację "x". Działania Hasiaka ujrzą światło dzienne. Już dość jego wpływu na innych (nawet normalnie myślących)!
Odpowiedz
0
@ x
dnia 04.09.2010, 22:18 · Zgłoś
gdyby tak wszyscy mieli takie problemy jak Wy. Jestem z sąsiedniej gminy jednak dużo słyszy się na wasz temat, drogi Skołyszynie. p. H. na pewno nie jest odpowiednią osobą na swoim stanowisku i chyba już czas na niego. ciągle pytacie o to co złego zrobił. myślę, że wyjdzie to w swoim czasie. a jest tego na tyle żeby mu wreszcie zaszkodzic. niech sie skończy ogromna niesprawiedliwosc! ma on bardzo zły wpływ na osoby rządzące w gminie.
Odpowiedz
0
@ Jaslo
dnia 04.09.2010, 21:53 · Zgłoś
P.Pawluś nie donosi tylko ci co tak wyrażaja sie;
Mowi prawde !!!
Odpowiedz
0
@ shrek
dnia 04.09.2010, 21:20 · Zgłoś
wieje nudą
Odpowiedz
0
@ Ko
dnia 04.09.2010, 19:27 · Zgłoś
Ja nie biadolę , stwierdzam fakty.A w wyborach może faktycznie wystartuje , mam kilka bezrobotnych osób w rodzinie i w sąsiedztwie i dom do remontu i samochód stary...A może akurat mi się uda!!!Acha, [...] nie jestem, nie mam powodów.
Odpowiedz
0
@ hihih
dnia 04.09.2010, 17:16 · Zgłoś
Zakompleksieni Ko i liderze w takim razie pora wystartować w wyborach.Tylko z tym poparciem społecznym od kilku lat kiepściutko:) hehehehhe. Ale nic to, przynajmniej tutaj możecie sobie pobiadolić!!!
Odpowiedz
0
@ do Ko
dnia 04.09.2010, 17:05 · Zgłoś
Wystartuj znów w wyborach - prosimy, jesteś taki mądry, pomocny i wszechwiedzący, lider cię popiera, może i wyborcy w końcu oddadzą na ciebie kilka głosów.
Odpowiedz
0
@ lider
dnia 04.09.2010, 14:47 · Zgłoś
Słusznie stwierdza "Ko". I dlatego - czas podziękować Hasiakowi!!! Już się chyba dorobił.
Odpowiedz
0
@ Ko
dnia 04.09.2010, 14:28 · Zgłoś
Kto pracuje w urzędzie gminy i jednostkach podległych, kto siedzi w komisjach wyborczych i prowadzi spis rolny, dla kogo tworzy się specjalne etaty, kto wykonuje remonty?Kto ma możliwość niech dokona takiej analizy i wyciągnie wnioski.
Odpowiedz
0
@ pisek
dnia 04.09.2010, 12:38 · Zgłoś
PIS chce władzy w Skołyszynie!
Odpowiedz
0
@ ViceHrabiaDeValmont
dnia 04.09.2010, 11:01 · Zgłoś
Widać że w PiS zaczęła się posezonowa wycinka przy użyciu frakcji czeczeńskiej Szamila Górczajewa :)
Odpowiedz
0
@ do odp
dnia 04.09.2010, 07:22 · Zgłoś
Jasne, NIGDY nie kandydowałeś, biedactwo, do pracy masz pod górkę, a w dzieciństwie bawiłeś się metalowym misiem. Pokrzywdzony przez los biedaczek, który się wyżala na forach i obraża ludzi!!!
Odpowiedz
0
@ do zyz i odp
dnia 03.09.2010, 23:35 · Zgłoś
Mój znajomy mówi o Was [...]!!!
Odpowiedz
0
@ heheh
dnia 03.09.2010, 23:31 · Zgłoś
Ależ się trzęsiecie ze strachu, żal Wam władzy,tylko narzekać na pana H. i Sz. potraficie, a nikt nie da jednego przykładu tego, co oni dla gminy zrobili złego.
Odpowiedz
0
@ zwolennik
dnia 03.09.2010, 23:26 · Zgłoś
Strach ogarnął kandydatów - obrzucają błotem jedynego godnego przeciwnika. Poczekajmy do wyborow, ja jestem pewny,ze przewodniczacy jest odpowiednia osoba na odpowiednim miejscu!!!
Odpowiedz
0
@ odp
dnia 03.09.2010, 21:44 · Zgłoś
Nie martwcie się Przysieki o stan moich nerwów przed wyborami. NIGDY nie kandydowałem do niczego i nie mam takiego zamiaru.Ja ciężko i uczciwie pracuję za marne pieniądze i na politykę czasu nie mam, ale ślepy nie jestem![...] też nie.A tak nawiasem mówiąc- Wam wolno obrażać i oceniać innych, a innym Was nie?Zawsze macie rację?Legenda:Wy - zwolennicy Pana H.
Odpowiedz
0
@ Gmina
dnia 03.09.2010, 20:21 · Zgłoś
[...]- Ok. Hasiak- najwyższy czas go wyrzucić z Gminy!
Odpowiedz
0
@ slawecin
dnia 03.09.2010, 18:33 · Zgłoś
Skolyszynscy frustraci wezcie sie do roboty, a nie oczerniajcie ludzi ktorzy robia wiele dobrego dla tej gminy. Panie wojcie i przewodniczacy powodzenia w wyborach. Moj glos macie:)))
Odpowiedz
0
@ Jaślanin
dnia 03.09.2010, 17:50 · Zgłoś
Widzę że PiS-dołki skierowały uwagę czytelników na gminę Skołyszyn,by zatuszować czyn Pawlusia.Kiepska i krótkotrwała taktyka:)
Odpowiedz
0
@ wyborca
dnia 03.09.2010, 17:48 · Zgłoś
Cztery lata temu ci sami ludzie,którzy teraz obsmarowują wójta i Pana przewodniczącego robili to samo.Efekt był taki [...] wójtem został w pierwszej turze a przewodniczący,już trzecią kadencję piastuje swoją funkcję.Wyborcy decydują a nie [...] moralne,które tylko na internecie wylewają swoje bolączki.
Odpowiedz
0
@ widz
dnia 03.09.2010, 17:39 · Zgłoś
A ja pamiętam jak wyglądała gmina pod rządami Gołosińskiego i zrobię wszystko, by te czasy już nie powróciły,gdyż gminy już nie stać na marazm.
Odpowiedz
0
@ grześ
dnia 03.09.2010, 17:38 · Zgłoś
Może krytykujący Pana Hasiaka i wójta Szurę podadzą jakieś przykłady, dlaczego powinni zniknąć z gminy.Samo to że ktoś już kolejny raz nie może się dopchać do koryta i przez to jest [...] i obsmarowuje dobrych ludzi na necie nie wystarczy.
Odpowiedz
0
@ weron
dnia 03.09.2010, 17:35 · Zgłoś
A ja popieram zarówno Pana Hasiaka jak i Pana Szurę.Widzę ile dobrego zrobili dla gminy.
Odpowiedz
0
@ piotrek do KO
dnia 03.09.2010, 17:32 · Zgłoś
KO czeka cię podczas kolejnych wyborów.Znów nokaut!
Odpowiedz
0
@ Adam
dnia 03.09.2010, 15:13 · Zgłoś
O takich co nic nie robią się nie mówi. A jak ktoś zrobi coś dobrego dla gminy - mówi się źle z zazdrości. Popieram Wójta i Hasiaka.
Odpowiedz
0
@ KO
dnia 03.09.2010, 12:29 · Zgłoś
O Hasiaku głośno jest w całej okolicy. Czas z tym skończyć! Dość już takich działaczy! Podziękujmy Hasiakowi i wybierzmy normalnych ludzi do Gminy!
Odpowiedz
0
@ jan
dnia 03.09.2010, 11:45 · Zgłoś
To rozliczajcie, dajcie jakieś dowody na przestępstwa, a nie ciągle oskarżacie i obrzucacie błotem.
Odpowiedz
0
@ do frustratów
dnia 03.09.2010, 11:40 · Zgłoś
Nie ma jak poobrzucać ludzi błotem, od razu robi się lepiej na duszy i można myśleć o świetlanej przyszłości w Urzędzie Gminy:)
Odpowiedz
0
@ asia
dnia 03.09.2010, 11:38 · Zgłoś
Ręce opadają,gdy się czyta komentarz kolesia ukrywającego się np. pod nickami zyz.Co za [...]!
Odpowiedz
0
@ SLD- Lisówek
dnia 03.09.2010, 10:01 · Zgłoś
Głosujmy na FIRAKA u nas wody nie było i nie będzie. Wolna wieś wolni ludzie a żwiru w rzece nam nie brakuje...
Odpowiedz
0
@ do mirek
dnia 03.09.2010, 09:43 · Zgłoś
Z dokonań niech się rozliczą rządzący a nie kandydaci.
Odpowiedz
0
@ kuba
dnia 03.09.2010, 09:42 · Zgłoś
Tak, tak, zaczyna się nagonka dwóch lub trzech osób żądnych władzy w Skołyszynie, którzy obsmarowują ludzi. Ale to wyborcy wybiorą swoich przedstawicieli.
Odpowiedz
0
@ mirek
dnia 03.09.2010, 07:40 · Zgłoś
Kampania w Skołyszynie rozpoczęta.
Dla niektórych internet to jedyny sposób wyrzucenia z siebie od lat skrywanej zawiści i zazdrości.
Ale pamiętajcie kandydaci,że powinniście przedstawiać swoje dokonania, a nie prowadzić nagonkę na innych.
Powodzenia H.
Odpowiedz
0
@ Święcany
dnia 02.09.2010, 22:16 · Zgłoś
Brawo "zyz"!

"Głosujmy na Szurę, bo to dobry chłop.

Wyrzućmy z rządów klan hasiaków", bo kompromituje gminę!
Odpowiedz
0
@ A.
dnia 02.09.2010, 21:59 · Zgłoś
Hańba Panie Pawluś! Jestem rodem z Przysiek i jest mi wstyd. Hańba i wyłączna prywata polityczna. Skandal za skandalem!
Odpowiedz
0
@ normalny
dnia 02.09.2010, 21:29 · Zgłoś
a skąd ten Pawluś pochodzi bo ja go w Jaśle jakośc nie widziałem nawet w stanie wojenym
Odpowiedz
0
@ zyz
dnia 02.09.2010, 20:34 · Zgłoś
Ludziska głosujmy na Szurę, bo to dobry chłop .
wyżócmy z rządów klan hasiaków
Odpowiedz
0
@ wieś
dnia 02.09.2010, 19:31 · Zgłoś
jest i nic nie zmieniajcie a bedzie leiej
Odpowiedz
0
@ Lisów
dnia 02.09.2010, 19:24 · Zgłoś
To prawda że Gołosiński znów będzie kandydował w wyborach?Jeśli tak to będą niezłe jaja,bo my nie zapomnieliśmy co było cztery lata temu.
Odpowiedz
0
@ sebas
dnia 02.09.2010, 19:22 · Zgłoś
Gdyby nie Hasiak i [...] to nasza gmina wyglądałaby nadal jak za rządów Gołosińskiego.Wiem że niektórzy marzą o powrocie do władzy ale to nierealne!
Odpowiedz
0
@ PP
dnia 02.09.2010, 18:52 · Zgłoś
Pan Pawluś ma odwagę pokazać bolesną dla niektórych rzeczywistość. Bo leży mu na sercu dobro Jasła i okolic, a nie preferowane przez wielu kolesiostwo i kontynuacja PRL-u. I dlatego - Powiat mu zaufa w wyborach! Takich ludzi trzeba! Brawo, Panie Pawluś!
Odpowiedz
0
@ Karol
dnia 02.09.2010, 18:42 · Zgłoś
I takie indywiduum ma czelność być członkiem Zarządu Powiatu.Już czas wyeliminować jegomościa z gry.Już czas tej jesieni pokazać mu [...] w wyborach i odesłać do pracy na jaką zasługuje-bezrobocie w domu przy wałówie z MOPS-u.
Odpowiedz
0
@ przysieki
dnia 02.09.2010, 18:01 · Zgłoś
Pan Pawlus narobił bigosu, prokuratura juz sie wypowiedziala. A Ty odp wez sie w garsc, przed wyborami jestes nieco nerwowy, a nagonka na porzadnych ludzi nic nie da.
Odpowiedz
0
@ Dość z Hasiakiem!
dnia 02.09.2010, 17:27 · Zgłoś
Słusznie pisze "odp"
W całej okolicy śmieją się z Hasiaka i jego wpływu na gminę. Najwyższy czas z tym skończyć. Skończyć z PRL-em! Bez Hasiaka w Gminie będzie wreszcie normalnie. Skończy się kolesiostwo.

Myślę, że wyborcy już wkrótce pokażą Hasiakowi miejsce w szeregu.
Odpowiedz
0
@ odp
dnia 02.09.2010, 17:01 · Zgłoś
Niech H zostanie wójtem, co to dla niego,( synek już dawno wyniki wyborów samorządowych ogłosił) i rządzi jawnie, a nie kompromituje obecnego wójta, człowieka naprawdę dobrego i odpowiedniego na to stanowisko , ale z innym zapleczem.O gminnych przedsiębiorcach i ich trosce o pracownika wolę się nie wypowiadać, bo sam tego doświadczam.
Odpowiedz
0
@ do apel
dnia 02.09.2010, 15:33 · Zgłoś
Zacznij się leczyć, H. to odpowiedni człowiek na odpowiednim miejscu.
Odpowiedz
0
@ aaa
dnia 02.09.2010, 15:22 · Zgłoś
Czytam komentarze i szczerze mówiąc nie wiem o co w tym wszystkim chodzi. Jeżeli było przestępstwo to dlaczego prokuratura nie ukarała winnych. Ktoś pisze, że w gminie dba się o interes przedsiębiorców. A kto daje zatrudnienie i miejsca pracy. Polikwidujmy wszystkie prywatne zakłady i przedsiębiorstwa prywatne a zostawmy państwowe i zobaczymy gdzie będziemy wszyscy pracować. A co do Pana Pawlusia donos w sumie na swój urząd żenada.
Odpowiedz
0
@ apel do mieszkańców
dnia 02.09.2010, 12:30 · Zgłoś
Wyrzućcie z Gminy Hasiaka, a wszystko się uspokoi. On już dość namieszał.
Odpowiedz
0
@ pro publico bono
dnia 02.09.2010, 10:30 · Zgłoś
Pawluś z PISu to huzia na niego,co ma do gadania, widac cos jest nie tak skoro prokurator to przyjął.A co do Skolyszyna to naprawdę trzeba by w urzedzie gminy potężnego huraganu,tak jest jak piszesz.Zakamuflowany PRL urzeduje tam od wielu lat a interes prywatny(przedsiebiorcy)od dawna wiodą tam prym i nie wazny jest interes publiczny tak jak inicjatywa prywatna,czas,czas na zmiany
Odpowiedz
0
@ weronika do sss
dnia 02.09.2010, 09:16 · Zgłoś
Po pierwsze to trzeba wyeliminować takich [...] jak Ty.Liczba błędów w Twoim komentarzu jest zatrważająca!
Odpowiedz
0
@ Zbyszek
dnia 02.09.2010, 09:13 · Zgłoś
Panie Pawluś ja Pana błagam,niech Pan nie waży się zamykać żwirowni.Mam na utrzymaniu pięcioro dzieci i jeśli stracę pracę na żwirowni,to odeśle je Panu na wychowanie.Nie żartuję!
Odpowiedz
0
@ sebas
dnia 02.09.2010, 09:11 · Zgłoś
Widzę że znowu frustraci dopadli się do komputera i korzystając z braku wyświetlanego IP jadą na gminę Skołyszyn.Spokojnie bo po kolejnej porażce wyborczej do reszty zwariujecie!
Odpowiedz
0
@ T do P
dnia 02.09.2010, 08:56 · Zgłoś
Chciałbyś, ale się nie doczekasz Krzysiu:)
Odpowiedz
0
@ xxxx
dnia 02.09.2010, 08:52 · Zgłoś
DO P.Najlepiej ze wszystkich H.
Odpowiedz
0
@ [...]
dnia 02.09.2010, 05:56 · Zgłoś
Panie Adamie tak dalej!
Odpowiedz
0
@ sss
dnia 01.09.2010, 23:34 · Zgłoś
TA GMINA SKOŁYSZYN JEST CHORA JAK I WSZYSCY W TYM URZĘDZIE.POWINNI SIĘ LECZYĆ SAMORZĄDOWCE !!! MATOŁKI NA STOŁKACH, ALE KIJ MA DWA KOŃCE I WKOŃCU KTOŚ ZACZĄ DONOSIĆ I CHWAŁA MU ZATO!!!!!!!!!
Odpowiedz
0
@ P
dnia 01.09.2010, 22:44 · Zgłoś
Gminę Skołyszyn trzeba oczyścić z Hasiaka!!!
Odpowiedz
0
@ SYLVEK
dnia 01.09.2010, 22:35 · Zgłoś
Jaslo to 80% [...] i postkomuchy -sprywatyzowac co sie da i zamknac -zeby sie pozbyc konkurencji.Zobaczycie niebawem jak to funkcjonuje
Odpowiedz
0
@ Świadek
dnia 01.09.2010, 22:20 · Zgłoś
Stojąc na moście w Skołyszynie było widać bardzo dokładnie jak woda z koryta rzeki zalewała stawy.Gdyby nie te stawy które przyjęły wodę to fala która płynęła była większa minimum 1,5m.Więcej takich wyrobisk żwirowych spowoduje większe bezpieczeństwo przeciwpowodziowe Przysiek i Jasła.
Odpowiedz
0
@ dh
dnia 01.09.2010, 21:51 · Zgłoś
ojj ludziska...ależ wy [...] jesteście,co niektórzy:P myślicie ,że obaj są święci i chcą niby dla was dobrze??:P

obaj Panowie są siebie warci:D PiS [...].
Odpowiedz
0
@ Lekarz Psychiatra
dnia 01.09.2010, 21:48 · Zgłoś
Pawlusia natychmiast na Folusz!!!!!.DO Dolka-Najlepszy komentarz,taka prawda.Ewa-wywrotowiec,jaka gmina?.A czytelniczka twierdzi ze stawy zalały domostwa, ale numer!
Odpowiedz
0
@ Obserwator
dnia 01.09.2010, 21:05 · Zgłoś
A radcy prawnego w starostwie to Pan Pawluś nie ma? Prosty urzędnik gdy ma jakieś wątpliwości natury prawnej to zwraca się do radcy prawnego w urzędzie z prośbą o wyjaśnienie a nie leci do prokuratora.
Odpowiedz
0
@ jaslanin
dnia 01.09.2010, 19:55 · Zgłoś
Mam pytanie. Kto pochlebny dał mu jakiegoś nie etatowego członka zarządu i za co on odpowiada.???. Wiemy, że mu śp S.Z jako koleś pomógł w tym ale dlaczego A.K jako Starosta to akceptował.
Odpowiedz
0
@ seba
dnia 01.09.2010, 19:50 · Zgłoś
Etatowy członek to tylko w PiS.Ten gość nawet sołtysem w Przysiekach by nie został!
Odpowiedz
0
@ czytelniczka
dnia 01.09.2010, 19:46 · Zgłoś
Trudno ,żeby się woda wlała do stawów które są pełne.Pewne jest tylko to ,że jak nie było stawów do woda domów nie zalewała.
Odpowiedz
0
@ stary
dnia 01.09.2010, 18:58 · Zgłoś
jako etaowy pracownik starostwa ciekawe w ilu radach nadzorczych roznych spolek zasiada
Odpowiedz
0
@ krajan
dnia 01.09.2010, 18:15 · Zgłoś
ale jaja pan P bije prawa Archimedesa na leb Myslalem ze jak sie woda wleje do stawu to jest jej mniej a pan twierdzi ze jest inaczej Panie Pawlus zamiast mamic ludzi w Przysiekach walami ktorych nigdy nie bedzie da pan zyc miejscowej zwirowni przynajmniej wykopia stawy i w razie powodzi gdzies sie woda rozleje
Odpowiedz
0
@ [...]
dnia 01.09.2010, 17:15 · Zgłoś
A jak się mają [...] w Mieście? A no mają [...], bo nadchodzi nieubłaganie koniec na kapusiów, chyba,że zakapują tych, do których [...], wówczas da się im szansę wyrażenia głębokiego żalu za grzechy, mocnego postanowienia poprawy, i okrutną pokutę itd, itp...
Odpowiedz
0
@ lechosław
dnia 01.09.2010, 16:56 · Zgłoś
Co? Etatowy członek będzie startował w wyborach na wójta w Skołyszynie? Dobry żart.Mogą go wybrać przez aklamację.ale jaja...
Odpowiedz
0
@ lechosław
dnia 01.09.2010, 16:51 · Zgłoś
Kto mu przyznał ten Krzyż? Chyba podobny sprawiedliwy fachowiec...?
Odpowiedz
0
@ [...]
dnia 01.09.2010, 16:42 · Zgłoś
[...] należy wytykać na ulicy palcami.
Precz ze starostwa "urzędujący członku"!!!
ps: a swoją drogą ciekawe, jak ten "członek" urzęduje?
Odpowiedz
0
@ ooookkkkooo
dnia 01.09.2010, 15:58 · Zgłoś
dwu licowa [...] z tego pawlusia .. czy on niejest przypadkiem brata Pana dyrektora z kolaczyc? takich jak on nam nie potrzeba nad naszymi glowami [...]... oby takich jak on bylo najmniej! jak on sie tam dostal??? pewnie ma szerokie plecy [...]!
Odpowiedz
0
@ zak
dnia 01.09.2010, 15:58 · Zgłoś
Kolejna kompromitacja Pawlusia!!!!!!!!!
Odpowiedz
0
@ Gepetto
dnia 01.09.2010, 15:07 · Zgłoś
[...] kiedy kłamał to nos mu sie wydłużał a jak jest u [...] ??? Wydaje mi sie ze u [...] nos robi sie coraz bardziej czerwony :) zresztą moge sie mylic bo przeciez osoby majace katar tez maja czerwony nos i Ci którzy sobie odmrozili tez taki maja nie wspominając o osobach które maja bardzo czerwone nochale z powodu ... przeciez wiecie :):):)
Odpowiedz
0
@ xz
dnia 01.09.2010, 14:38 · Zgłoś
pan Pawlus po Przysiekach rospowiada ze," jego punktem honoru jest to , ze tu zwirowni nie bedzie " wiec jest to wojna prywatna za publiczne pieniadze bo chyba za wlasne sie nie sadzil
Odpowiedz
0
@ zzz
dnia 01.09.2010, 12:55 · Zgłoś
zaczynaja się nareszcie dobierać do portek urzędnikom z Gminy Skołyszyn z której strony by nie popatrzyć to same przekręty i walka o władze a na stołkach w szkole ,gminie,przedszkolu GOPSitd,,,itp sama rodzinka wujek ciocia.synek,córcia brat siostrzyczka .brataniczka swój swojego do żłobu pcha a cała reszta to [...] od brudnej roboty płacenia podatków (zawyżonych przez Radę Gminy)i radzenia sobie samemu .W Skołyszynie rządzą SAMI PANOWIE co się z wioch zabitych dechami do Skołyszyna dostali i uważaja się za PANÓW I WŁADCÓW najwyższa pora by ktoś ich zaczał rozliczać !!!
Odpowiedz
0
@ mieszkanka
dnia 01.09.2010, 12:16 · Zgłoś
Zadaniem wójta i rady jest dbać o dobro mieszkańców, a to co się dzieje wzdłuż Ropy od Siepietnicy do Przysiek na pewno nie jest tym spowodowane. W Skołyszynie czas na głębokie zmiany. Potrzebny huragan, który wymiecie..., bo powodzi było jeszcze za mało. Oby to mieszkańcy zauważyli przy okazji wyborów.
Odpowiedz
0
@ Adam
dnia 01.09.2010, 12:01 · Zgłoś
Nie widziałem żeby woda wylewała się z dołka, zawsze do niego wpływa. Wygląda na to, że uczeni ludzie wiedzą inaczej.
Odpowiedz
0
@ Widz
dnia 01.09.2010, 11:59 · Zgłoś
Kompletna żenada.To jest niby jeden z włodarzy powiatu i w dodatku prawnik...To tylko granie na ludzkich emocjach i budowanie kariery politycznej na nieszczęściu jakim jest powódż.Czy starosta lub wójt popełnili jakieś przestępstwo?Nie,prokuratura niczego się nie doszukała i to Pawluś wiedział od początku,ale chciał zapunktować w Przysiekach.Obiecywał most,wały...Gdyby tak postępował każdy pracownik niezadowolony z decyzji swego szefa,to byłoby fatalnie.Pan Pawluś de facto doniósł na siebie,bo też reprezentuje Zarząd Powiatu.Czemu nie odejdzie,jeśli są tam jakieś machloje?No bo uprawia się prywatę pod płaszczykiem obrony interesu mieszkańców,a poza tym pieniądze nie [...].
Odpowiedz
0
@ xz
dnia 01.09.2010, 11:52 · Zgłoś
CHYBA DOBRZE ŻE JEST LOJANY WOBEC NAS MIESZKAŃCÓW A NIE WOBEC SWOJEGO SZEFA.
Odpowiedz
0
@ samorządowiec
dnia 01.09.2010, 11:52 · Zgłoś
Czyli [...] jeszcze większe jak za komuny. I chyba ludzie o niezbyt odpowiednim sposobie postępowania i honorze. Najpierw wyszła sprawa V-ce starosty, który kłamał odnośnie dofinansowania instytucji z poza powiatu teraz ten ODZNACZONY. Ptaki takiego ptaka wyrzucaja z gniazda albo nawet pozbawiają go możliwości... A swoją drogą ciekawe jest też postępowanie pana prokuratora z Rzeszowa ( czy to przypadkiem nie ten z Przysiek a jego żona pracuje w starostwie- jeśli nie to przepraszam), który pełni role sekretariatu prokuratury i przyjmuje osobiście dokument ( ciekawe jak stanowią procedury ?). Ciekawe co wyjaśniał i na jakiej podstawie- czyżby prokuratura wcześniej wszczęła dochodzenie w sprawie i domagała się wyjaśnień. Jeśli tak to należy uznać, że działał prawidłowo Członek Zarządu ( za plecami Pana Starosty - DZIWNE TO) a jeśli nie to jest donos!!! I wszystko w imię praworządności i religijności. Boże jakich czasów dożyliśmy. Brawo Panie śledczy Górczyk . Rada Gminy Skołyszyn powinna podjąć uchwałe uznającą tego Pana Adama za "Persona non grata" na terenie gminy. I ten człowiek ( nie chcę urazić innych ludzi) śmie twierdzić, że walczył o samorządność a teraz chciałby zadziałać jak za komuny NAKAZ Z GÓRY - wstyd, że taką osobę odznaczono Krzyżem Odrodzenia Polski .
Odpowiedz
0
@ jasiek
dnia 01.09.2010, 11:51 · Zgłoś
a ja wam powiem, że prokurator Kiełtyka też z Przysiek, więc koleś Pawlusia, po drugie dośc, że Kmiecik przygarnął Pawlusia bo nikt niechciał to ten pięknie się mu odwdzięcza - niech idzie na wójta Skołyszyna będzie spokój i niech tam dokazuje.
Odpowiedz
0
@ mieszkaniec gminy
dnia 01.09.2010, 11:47 · Zgłoś
Od kiedy woda wylewa się z dołka , a nie odwrotnie. Widać o tym wie zwykły człowiek, uczony myśli inaczej.
Odpowiedz
0
@ Chłopek- uopek
dnia 01.09.2010, 11:42 · Zgłoś
A czy złożył donos na wandali, którzy rozwalili piękne i drogie ogrodzenie przy LO i postawili tam krzyż i przywlekli jakieś kamienie przed smiercią senatora. Czy to zbieg okoliczności, czy zmowa z zamachowcami rosyjskimi...?
Odpowiedz
0
@ Adam
dnia 01.09.2010, 11:42 · Zgłoś
Pani Ewo - Pani osoba to nie cała gmina. Proszę się nie wypowiadać się za wszystkich.
Odpowiedz
0
@ prokontra
dnia 01.09.2010, 11:14 · Zgłoś
Gdyby tak jak Adam zrobił jakikolwiek działacz platformy, to byłoby bicie w bębny, jaki to jedyny sprawiedliwy, jak dba o dobro mieszkańców i działania zgodne z prawem. Ale skoro zrobił to ktoś z PIS-u, to już wkracza etos Kalego, dobrze jak Kali ukraść krowę, ale odwrotnie - już nie. Co do lojalności wobec starosty czyli pracodawcy, no to sorry, liczy się lojalność wobec mieszkańców i wyborców a nie wobec szefa. W jakimś sensie to my, mieszkańcy jesteśmy pracodawcami pana Pawlusia, więcskoro miał wątpliwości, to PROKURATURA jest od tego, żeby je wyjaśnić. Tak to działa wszędzie.
Odpowiedz
0
@ jkowal
dnia 01.09.2010, 11:07 · Zgłoś
WSTYD panie pawluś! jescze raz wstyd! jak tak można? walka o koryto widać trwa od zawsze
Odpowiedz
0
@ magda
dnia 01.09.2010, 10:40 · Zgłoś
lojalność, czyli co?
krycie brudnych sprawek szefa?
Odpowiedz
0
@ nn
dnia 01.09.2010, 10:33 · Zgłoś
są siebie warci i [...] jaślan którzy na nich głosują.
Odpowiedz
0
@ niezdziwiony ormowie
dnia 01.09.2010, 10:04 · Zgłoś
JAKI KAWALER TAKIE DONIESIENIE.PO ODSZKODOWANIU ZA ZAJĘTY PAS DROGOWY PRZEZ MPN POSTANOWIŁ DONIEŚĆ NA WŁASNEGO SZEFA ?????????? ALE JAJA.
Odpowiedz
0
@ dolek
dnia 01.09.2010, 09:37 · Zgłoś
Panie Pawluś czy Pan myśli jak Pan mówi co ma wspólnego wysokość wody powodziowej z eksploatacją żwiru w pobliżu rzeki. Żeby nie ta eksploatacja to wody nie byłoby po dach domów ale po kominy domów. Przecież im więcej dołków tym więcej wody może w nich retencjować, a więc mniej wody spłynie w kierunku Jasła.Może by Pan swą energię w kierunku Jasła skierował, a Gminie Skołyszyn pomógł w utworzeniu basenów retencyjnych rękami przedsiębiorców którzy by przy okazji eksploatacji żwirów z piaskiem mogli zbudować zbieralniki retencyjne, dzięki którym, może Jasło będzie mniej zatapione ?. Tu naprawdę nie trzeba dużo myśleć. Dbanie o interes gminy i przedsiębiorców jest głównym zadaniem Wójta i Rady
Odpowiedz
0
@ Do Kmiecika
dnia 01.09.2010, 08:39 · Zgłoś
Wywalić [...] na [...] [...].
Odpowiedz
0
@ Przysieki
dnia 01.09.2010, 08:35 · Zgłoś
Wstyd Panie Pawluś.Jak Pan śmie myśleć chociażby o starcie w wyborach samorządowych?!
Odpowiedz
0
@ ppp
dnia 01.09.2010, 07:23 · Zgłoś
No to się dzieje...[...] wyrwały sie spod ręki i zaczynaja toczyc swoje walki.Tylko czemu jeszcze ten gośc pracuje to się dziwię.
Odpowiedz
0
@ vv
dnia 01.09.2010, 07:02 · Zgłoś
To było wiadomo wreszcie [...] złapali brawo Adam P.
Odpowiedz
0
@ ja
dnia 01.09.2010, 01:27 · Zgłoś
Kolega!!!! bawił z Kmiecikiem a teraz donosi na niego hehehehe
jest takie powiedzenie "kto kijem wojuje sam od niego ginie". Zbliżają się wybory pewnie Pan Pawluś chce wyeliminować konkurencje ciekawe kto będzie następny? pewnie Pan Baniak z którym i tak nie ma szans!!
Odpowiedz
0
@ kuba
dnia 01.09.2010, 00:49 · Zgłoś
co to oznacza ??
ha ha ! ano zaczyna sie akcja wyborcza Pana Pawlusia, chetnego na stołek wójta w Skołyszynie !!!
Odpowiedz
0
@ coś tam
dnia 31.08.2010, 23:45 · Zgłoś
Panie Adamie proszę być gotowym na wszystko nielojalni są wszędzie jak się Pan przekonał dwa lata temu i w partyji i w urzędzie.
Powodzenia a reszta z nich to zwykłe [...]!
Odpowiedz
0
@ Ewa
dnia 31.08.2010, 23:35 · Zgłoś
Adam prawda po twojej stronie a nie Hasiaka I Kmiecika!Tak trzymaj cała gmina Cię popiera!
Odpowiedz
0
@ XX
dnia 31.08.2010, 23:05 · Zgłoś
nie [...] głupot i nie wyzywajcie go od [...] i nie mówcie że jest nie lojalny wobec was!!!
bardzo dobrze że tak zrobił! nie ma być lojalny wobec was!!! tylko wobec mieszkańców! i taki właśnie jest!! widział wyraznie i nie tylko pawluś, że w tej sprawie są jakieś mataczenia i bardzo dobrze że chciał to wyjaśnić!! jako jedyny uczciwy!!! sprzeciwił się wam, bo chciał pomóc mieszkańcom więc chcecie go zniszczyć!!! oj wybory niedługo niedługo!
Odpowiedz
0
@ Jaślanka
dnia 31.08.2010, 22:58 · Zgłoś
No proszę, już się zaczynacie [...], o korytko!? Jakie to żalosne
Odpowiedz
0
@ Robert
dnia 31.08.2010, 22:49 · Zgłoś
panu pawlusiowi tez juz dziekujemy
i całemu pisowi
Odpowiedz
0
@ [...]
dnia 31.08.2010, 22:43 · Zgłoś
Pięknie się żrą współpracownicy na [...] koalicji. Równie pięknie się żrą między sobą byli działacze Solidarności zarówno na szczeblu krajowym jak i powiatowym, miejskim czy gminnym. Jako naród potrafimy wspaniale walczyć ze wspólnym wrogiem np. komuną, ale nie potrafimy współpracować, potrafimy się wzajemnie niszczyć, wbijać w glebę przywołując jednoczesnie etos solidarności i nauki Papieża. P.S. Donos do prokuratury na szefa to coś nowego, nowa jakość, być może wynika to z certyfikatu ISO?
Odpowiedz
Dodaj komentarz
Piszesz jako:

Jaslo4u.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za treść komentarzy zgodnie z Polskim Prawem. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania i redagowania komentarzy niezgodnych z regulaminem.