Korzystając z portalu Jaslo4u.pl wyrażasz zgodę na użytkowanie mechanizmu plików cookie. Mechanizm ten ma na celu zapewnienie prawidłowego funkcjonowania portalu Jaslo4u.pl. Korzystając ze strony akceptujesz Politykę Prywatności portalu Jasło4u.pl

Planowane rondo na Skrzyżowaniu Bednarskiej, Koralewskiego i Jagiełly

101

W lutym Miasto Jasło wykonało wstępną koncepcję ronda na skrzyżowaniu ulic Bednarskiej–Koralewskiego i Jagiełły w Jaśle wraz z wyceną budowy. Orientacyjny koszt budowy wraz zwykonaniem projektu będzie wynosił ok. 300 000 zł.



- Rondo to uporządkuje ruch na tym skrzyżowaniu i umożliwi bezkolizyjny wyjazd z ul.Koralewskiego, Bednarskiej i również z ulicy Bohaterów Monte Cassino - tłumaczy Andrzej Kachlik, zastępca burmistrza miasta Jasła.

Jeśli przyjęte zostanie takie rozwiązanie to wówczas korekcie musi ulec ruch na odcinku ul.PCK pomiędzy ul. Tkaczową, a ul. Koralewskiego polegający na odwróceniu kierunku ruchu, w taki sposób, aby wszystkie drogi do ronda były zjazdowe.

Inwestycja ta ma być prowadzona przez Miasto Jasło wspólnie ze Starostwem Powiatowym.

Biuro Obsługi Medialnej
UM w Jaśle

Reklama

Komentarze: 101

Dodaj komentarz Widok:
0
@ pff
dnia 24.02.2011, 23:13 · Zgłoś
Jeżeli zrobia tam rondo to dopiero zakorkuja tą ulicę ! W godzinach szczytu korek jest tam spoooro po za to skrzyzowanie a rondo zablokuje przejazd innym kierowcą już całkowicie ! Samo rondo bedzie zakorkowane ! Ludzie myslcie ! Co za [...] siedzą w tym UM ;/
Odpowiedz
0
@ jaslanka
dnia 22.02.2011, 17:04 · Zgłoś
jak bedą robic rondo to miejmy nadzieje ze droge tez zdrobią juz dobrą.
pomysl swietny!!
robic panowie robic!
Odpowiedz
0
@ MP
dnia 21.02.2011, 18:29 · Zgłoś
A ja wam rondo za 1000 złotych zrobię takie jak jest w Kolbuszowej. Tam nikt nie narzeka a rondo jest . P.S. przy okazji z mandatów to by sobie miasto kolejna fontannę zbudowało.
Odpowiedz
0
@ xxx
dnia 21.02.2011, 09:31 · Zgłoś
Rondo owszem,ale popatrzmy dalej jak wygląda jazda w piątek na światłach na krzyżówce koło KRUS-u.Paranoja!Jeżdżą jak im się podoba!Na żółtym nie powinno się wjeżdżać na skrzyżowanie,ale co ich to obchodzi-każdemu się śpieszy-i nie ważne,że blokuje jazde tym którzy już mają zielone.On miał żółte więc wjechał.NIE PO TO JEST TEN KOLOR!!!
Odpowiedz
0
@ jestem z jasła :)
dnia 21.02.2011, 00:18 · Zgłoś
moim zdaniem to bardzo dobry pomysł przynajmniej mniej doświadczeni kierowcy będą potrafili się poruszać po tym skrzyżowaniu jak już będzie rondo bo jak na razie to mało kto wie kto ma pierwszeństwo tam jadąc od strony Koralewskiego czy Bednarskiej jeżdżę tamtędy często i widzę jak jest...
Odpowiedz
0
@ rajdowiec
dnia 20.02.2011, 22:05 · Zgłoś
ta krzyżówka nie powinna istnieć, ludzie nie potrafia sie tam zachować, [...], okrążają, trąbią... Fakt faktem w Jasle to ludzie czy światła czy rondo to nie kumaja o co chodzi... Jak na pastwisku! Stare przyzwyczajenia pozostaly...
Odpowiedz
1
@ Mikro-ronda tam gdzie popadnie
dnia 20.02.2011, 14:32 · Zgłoś
Chodzi o to że w zimie nie można ich odśnieżyć.
Jasło wtedy jest kompletnie zablokowane i nie ma problemów
ruchu bo nic nie jeżdzi - genialne nie? (inwestorzy taż
nie przyjadą tylko helikopter zostaje)
Odpowiedz
0
@ Zawiedziony bączek
dnia 20.02.2011, 09:05 · Zgłoś
W tej klamrze z trzema kropkami powinien być wyraz "[...] "! Przecież to naturalny odchód . Dlaczego ten wyraz został wykropkowany? Ci co krytykują ronda, nic dalej nie zrozumieją i nadal będą się kręcić jak "[...] W PRZERĘBLI"
Odpowiedz
0
@ hm
dnia 20.02.2011, 03:23 · Zgłoś
Znowu ?
Ronda ?
Nie ma nic innego tylko te ronda i ronda ?
Odpowiedz
0
@ strażnik
dnia 19.02.2011, 22:39 · Zgłoś
Pyk jest chyba na cyku bo tam od dawna [...] nie mieszkają i czepia się Bogu ducha winnych ludzi.
Odpowiedz
0
@ Bączek
dnia 19.02.2011, 21:40 · Zgłoś
Twierdzę z całą stanowczością, że każdy kto krytykuje ronda, potrafi jedynie kręcić się JAK [...] W PRZERĘBLI. Nigdy nie kierowali nawet wozem drabiniastym, bo gdy próbowali, kopytem w [...] od koni dostali.
Odpowiedz
0
@ zderzak
dnia 19.02.2011, 21:22 · Zgłoś
Super pomysł - dojeżdżając do skrzyżowania ulicą Bednarską - obracamy sie o 180 stopni żeby zobaczyć czy nie przypierdzieli w nas coś z prawej strony od Koralewskiego. Jak się obrócimy, to nie widzimy czy nie przywali w nas coś od przodu. Gminastyka zajefajna! Rondo w tym miejscu - GIT!!
Odpowiedz
0
@ pyk cyk praleczka
dnia 19.02.2011, 21:02 · Zgłoś
myślę, że problem korków w tamtej okolicy rozwiąże eksmisja [...] tam mieszkających. podobnie w kilku innych miejscach w Jaśle
Odpowiedz
0
@ zdzichu
dnia 19.02.2011, 21:38 · Zgłoś
zgadzam się, to prawdziwa plaga
Odpowiedz
0
@ ja
dnia 19.02.2011, 20:22 · Zgłoś
do qw na autostradach w Niemczech niema rond
Odpowiedz
0
@ Allessio
dnia 19.02.2011, 18:26 · Zgłoś
Mam się śmiać czy płakać?! Mało macie tych rond w Jaśle?
Odpowiedz
0
@ Paweł
dnia 19.02.2011, 17:36 · Zgłoś
Po 2...nawet na swiatłach nie potrafi większośc sie zachowac...mając zielone zdąży przejechać 2-góra 3 auta...ten pierwszy nie wie że trzeba jechac lub się zastanawia ..z jedynki czy z dwójki ruszyc...
Odpowiedz
0
@ paweł
dnia 19.02.2011, 17:33 · Zgłoś
Po 1...na rondzie trzeba umiec jeździć..a w Jaśle większośc to buraki ..stanie na rondzie i się rozglada ..raz w lewo..a raz w prawo...
Odpowiedz
0
@ Krzekorz
dnia 19.02.2011, 16:46 · Zgłoś
Ludzie opanujcie sie!! ile ma byc tych rond w jasle? jakby jasl omialo wielkosc warszawy to ok ale jak to takei malutkie miasto ? To moze z kazdego skrzyzowania zrobcie rondo bo pewnie do tego dojdzie ;/
Odpowiedz
0
@ buła
dnia 19.02.2011, 14:36 · Zgłoś
Budowa ronda w tym miejscu jest [...] pomysłem, co ma rozładować, jakie korki ?. Ktoś wpadł na ten pomysł chyba dlatego że jest tam jeszcze trochę miejsca.krytycznie patrząc na wszystkie tego typu inwestycje to udało sie tylko rondo Solidarności . Przy energopalu powinno byc rondo zrobiono światła, niewypał ze swiatłami na baczynskiego,nieudane rondo koło pdk, niepotzebne na sobniowskiej,
Odpowiedz
0
@ LuQ vW drift
dnia 19.02.2011, 12:26 · Zgłoś
Po 1 zróbcie drogi a nie rondami się zajmujecie dziury jak ..... omg
Odpowiedz
0
@ dębowec drift
dnia 19.02.2011, 11:24 · Zgłoś
Jasło----> Stolica driftu w Polsce
Odpowiedz
0
@ zły
dnia 18.02.2011, 22:43 · Zgłoś
Chcieliśmy zmiany władzy bo było źle, ale teraz to już totalna katastrofa w dodatku władza nie słucha ludu tylko jakiegoś śmiesznego gostka.
Odpowiedz
0
@ ja
dnia 18.02.2011, 19:54 · Zgłoś
nie rozumiem dlaczego ronda w Jaśle mają tylu oponentów przecież rondo jest skrzyżowaniem bez kolizyjnym tylko trzeba się umieć na nim poruszać np Vehta Clopenberg(Nimcy) mają w większości skrzyżowania z ruchem okrężnym i są to miasta porównywalne wielkością do Jasła podobnie Nimburg czy Verden dlaczego w Jaśle ronda mają tworzyć korki skoro gdzie indziej sprawdzają się dobrze
Odpowiedz
0
@ qw
dnia 18.02.2011, 21:59 · Zgłoś
bo tam mają autrostrady
Odpowiedz
-1
@ PLN
dnia 18.02.2011, 19:19 · Zgłoś
boze ty widzisz i niegrzmisz!!! ludzie czy wy nie czaicie ze ronda upraszaja a NIE utrudniaja zycie... to tylko takie [...] co sie negatywnie wypowiadaja na ww temat i z autopsji zamulaja i korkuja te miejsca powoduja korki. jak sie umiejetnie poruszac po rondzie to dziala to jak zamek OMFG Prosze o Pomoc z Gory!!!
Odpowiedz
0
@ eK.
dnia 18.02.2011, 23:10 · Zgłoś
skoro tak, to proszę mi na osiedlu na drodze wewnętrznej zrobić takie rondo, bo ułatwia życie.

Przy wyjeździe z każdej stacji benzynowej też poproszę, przy wyjeździe z każdego marketu. Proszę też koniecznie zrobić przy wieżowcach i przy zakładach pogrzebowych. W tych miejscach to przynajmniej ma większy sens.

Ja nie neguję tego, że ronda upraszczają poruszanie się na skrzyżowaniu, bo to jest oczywiste, tylko zwróć uwagę, że w niektórych miejscach są one niepotrzebne, albo w innych bardziej by się przydały. I to o to się rozchodzi... a nie o to, że osoby negują temat, bo nie potrafią jeździć na rondzie. Nie wiem gdzie wyczytałeś, że "ronda korkują miasto"... więc wrzuć na luz i nie nazywaj ludzi [...]
Odpowiedz
0
@ kura domowa
dnia 18.02.2011, 15:50 · Zgłoś
moze sie zakrecic w glowie ....
Odpowiedz
0
@ do kury
dnia 18.02.2011, 19:15 · Zgłoś
...i o to chodzi, aby się zakręciło.
Odpowiedz
0
@ kierowca
dnia 18.02.2011, 15:32 · Zgłoś
Ja bym proponował inne rozwiązanie,zamiast tego ronda uruchomił bym światła na przejściu koło ZUS-u,bo tu w piątek to jest naprawdę ciężko przejechać,gdyż piesi idą w obydwie strony i nawet się nie oglądają czy nie lezą pod samochód.
Odpowiedz
0
@ Ww
dnia 18.02.2011, 15:27 · Zgłoś
Według mnie ronda bardzo pomagają w rozładowaniu korków, bardzo potrzebne są przebudowy skrzyżowań na ronda koło "strasznego dworu" i stacji paliw Energopalu, światła w tych miejscach absolutnie nie zdają egzaminu.........
Odpowiedz
0
@ >>>>
dnia 18.02.2011, 14:51 · Zgłoś
po co to rondo tam????? jeszcze chwila i na każdej krzyżówce w Jaśle bedzie rondo!!!!!!!!!
Odpowiedz
0
@ ff
dnia 18.02.2011, 17:04 · Zgłoś
i tak właśnie powinno być, tylko trzeba po tych rondach poprawnie jeździć
Odpowiedz
1
@ jaslanka
dnia 18.02.2011, 12:29 · Zgłoś
to ja moze tak z innej beczki:) zamiast ronda tam to poprawic ulice mickiewicza bo juz takie dziury ze slalomem jezdze ,a nie kombinowac i szukac nowosci , bo kto mi wroci za napraw auta pozdrawiam ;)
Odpowiedz
0
@ ...
dnia 18.02.2011, 20:50 · Zgłoś
popieram !!!
Odpowiedz
0
@ ona
dnia 18.02.2011, 12:11 · Zgłoś
no powiem ze to jeden z lepszych pomysłow tam to rondo sie naprawdę przyda
Odpowiedz
0
@ LOLEK
dnia 18.02.2011, 11:53 · Zgłoś
jak kto nie wie jak się jeżdzi to musi być zadowolony hahaha
Odpowiedz
0
@ XXL
dnia 18.02.2011, 11:52 · Zgłoś
POKRĘCIŁO TYCH NASZYCH WSPANIAŁYCH SAMORZĄDOWCÓW MOŻE BY TAK [...] RUSZYLI I POJECHALI DO WARZYC I ZOBACZYLI CO TAM SIĘ DZIEJE NIE MÓWIĄC O RONDZIE ALE MOŻE ŚWIATŁA BY ZAMONTOWALI TYLE TAM LUDZI PRACUJE PŁACI PODATKI NASTĘPNY ZAKŁAD W BUDOWIE A WYJECHAĆ Z TYCH ZAKŁADÓW TO DROGA PRZEZ MĘKĘ ALE

PEWNIE NIE WIEDZĄ ŻE WOGÓLE SĄ JAKIEŚ ZAKŁADY POZDRAWIAM
Odpowiedz
0
@ EkoNom
dnia 18.02.2011, 11:25 · Zgłoś
Najpierw pomyślcie jak usprawnić ruch w centrum, a dopiero potem blokujcie inne drogi (bo chyba władza tak lubi...)
Odpowiedz
0
@ ixi
dnia 18.02.2011, 10:53 · Zgłoś
rONDO JEST OK - ale po co "budowac", przeciez mozna oznakowac i namalowac rondo , tak jak w UK..PO CO WYDAWAC NA TO 300TYS i rozkowywac, brudzic i utrudniac ruch..PO CO!?
Odpowiedz
0
@ zadowolony
dnia 18.02.2011, 09:12 · Zgłoś
To rondo jest potrzebne, na tym skrzyżowaniu jest naprawdę ciężko !
Odpowiedz
0
@ rozwalony
dnia 18.02.2011, 13:18 · Zgłoś
to rondo jest tak potrzebne jak ty nanim komu i poco to rodo kto wyjechac nie umie i to na rondzie sie sam zablokuje rondo 3maj Baczynskiego i naprawa ulicy Kraszewskiego bo wiekszych dziur niema chyba w jasle
Odpowiedz
0
@ Jaślanin
dnia 18.02.2011, 08:47 · Zgłoś
Jasło chce być liderem w ilości mikrorond w Polsce !
Odpowiedz
0
@ Bąk
dnia 18.02.2011, 08:26 · Zgłoś
W pierwszej kolejności to potrzebne rondo koło stacji benzynowej i likwidacja swiatel przy Baczyńskiego!
Odpowiedz
0
@ Dar
dnia 18.02.2011, 08:15 · Zgłoś
Czytam te wasze marne wypowiedzi niedzielny kierowcy!!!
Na zachodzie to jest normalne. Namaluja kółko biała farba i każdy wie jak się ma zachować no ale co tu przyrownywac dobra kulturę jazdy na zachodzie do naszych pseudo jasielskich kierowców " kierowców [...]" co tylko traktorem potrafią się poruszać po polu... Żal [...] ścisła.!!!
Odpowiedz
0
@ zwolcio
dnia 19.02.2011, 21:38 · Zgłoś
Gratuluję!! Sam pewnie jesteś ze wsi a zgrywasz cwaniaka bo harujesz u naszych sąsiadów. Zapraszam do siebie [...] kierowco! Namaluję kółko białą farbą to sobie pojeździsz "traktorem"
Odpowiedz
0
@ wtch
dnia 18.02.2011, 08:14 · Zgłoś
Tam najbardziej przydatne okazało by się dobre załatanie dziur lub wylanie nowego asfaltu bo DRAMAT!!! co mi z ronda jak z niego wyjadę i koło odpadnie przy pierwszym dołku.... pozdr
Odpowiedz
0
@ filmar
dnia 18.02.2011, 08:08 · Zgłoś
Brawo za taki pomysł jak ten powinien być medal ze stali nierdzewnej na głowę w taki sposób poprawimy i tak dobre warunki jazy przez to skrzyżowanie.Proponuję jeszcze ronda może ul.Szkolna i Krasińskiego koło Biedronki albo Krasińskiego i Jagieły a najlepiej na każdym skrzyżowaniu zróbmy ronda i będziemy jeżdzić w kółko.Pozdrawiam
Odpowiedz
0
@ fikolek
dnia 18.02.2011, 07:30 · Zgłoś
to tylko zasłona żeby obwodnicy nie robić
Odpowiedz
0
@ hq
dnia 18.02.2011, 02:00 · Zgłoś
jak ci biedni bez-radni mogą cokolwiek wiedzieć na temat gospodarności i oszczędności. wystarczy spojrzeć na zdjęcia. stado [...] po liceum, zecie albo podstawówce. co ambitniejsi skończyli jakieś zaoczne studia gdzie wystarczyło mieć obecność żeby zdać.

a właśnie, a propos tego ronda. patrząc na zdjęcie to cień rzucany przez budynki jest po lewej stronie, co by znaczyło że jest +/- południe. jedynie nie można ustalić dnia tygodnia. wiadomo że piątek to dzień szczególny dla jasła związany z targiem itp i zawsze były u nas korki. ale jeżeli w pozostałe dni tygodnia na tym skrzyżowaniu jest taki ruch jak na tym zdjęciu..... oj to moi kochani radni... chyba my jaślanie nie chcieli byśmy wtopić przez was kolejnych 300tyś zł z naszych podatków.

zastanawia mnie tylko jedno. na jakiej podstawie ludzie wybierają burmistrza i radnych. czy wg ilości m2 położonego asfaltu, czy może po znajomości, a może że ładniej wygląda na plakatach od innych. bo jak dotąd za mego życia to jeszcze nie było godnego kandydata żebym ruszył [...] i pofatygował się zakreślić puste pole.
Odpowiedz
0
@ ten ze stada po podstawówce
dnia 19.02.2011, 07:20 · Zgłoś
hej ty podaj swoje nazwisko bo może jesteś mgr inż , może doktor nauk a może zwykły jakiś profesor , dobrze jest kogoś opluwać bezimiennie. Ten co pisze komentarze nie powinien być [...] i się podpisać.
Odpowiedz
0
@ o boze
dnia 24.02.2011, 23:16 · Zgłoś
hq ma rację ! A jak chcesz to sam sie przedstawiaj ! Niby co ci radni robią ze ich tak bronisz ? Może sam nim jestes ? Przedstaw się !
Odpowiedz
0
@ Ronin
dnia 18.02.2011, 01:04 · Zgłoś
jeszcze rondo przydalo by się na baczyńskiego i koło energopalu i nie mówiąc o rondach na załej obwodnicy
Odpowiedz
0
@ u
dnia 18.02.2011, 00:24 · Zgłoś
Dlaczego od kilku lat w Jasle sa budowane utrudnienia dla kierowcow.Ronda w niodpowiednich miejscach z malymi wymiarami dziwne wysepki itp.wszystko po to zeby przez Jaslo chyba jechac caly dzien i je zwiedzac.
Odpowiedz
0
@ tam ktos mysli
dnia 17.02.2011, 23:58 · Zgłoś
znowu zakorkuja miasto co za [...] a niech wezma pod uwage ze jak gdzies 73 bedzie zablokowana 17 stycznia to tiry puszcza na to rondo zebt nie zrobili jakiegos [...] tylko duze rondo nie takie male jak z debem
Odpowiedz
0
@ zlop
dnia 17.02.2011, 23:55 · Zgłoś
Proponuję na rondzie postawić pomnik [...] zajadacza paluszków :)
Odpowiedz
0
@ Olunia
dnia 17.02.2011, 23:33 · Zgłoś
Ja nie iem co się dzieje,ale żeby przedstawiciel UM pisał,że ul.PCK pomiędzy ul. Tkaczową, a ul. Koralewskiego.NIE MA W JAŚLE ul TKACZOWEJ.Był taki pan,który nazywał się TKACZOW.I tak trzeba pisać nazwę tej ulicy.
Odpowiedz
0
@ ja
dnia 17.02.2011, 23:10 · Zgłoś
super! 5 rondo w Jaśle! Już niedłuo będzie ich tyle co w Krakowie :D Oby tak dalej! (sarkazm)
Odpowiedz
0
@ M.
dnia 17.02.2011, 23:09 · Zgłoś
A po co tam rondo? Kolejne utrudnienie dla cieżarówek? Jak to niby ma upłynnić ruch? Czy Ci ludzie w urzędzie mają pojęcie o tym co robią? Zwolnijcie stołki i dajcie pracę tym którzy się na tym znają... Bezmyślne przerabianie każdego skrzyżowania na rondo nie upłynni ruchu bo niby jak? Będzie kolejne wstrzymanie ruchu na ulicy Jagiełły więc tym bardziej będzie się korkowało w tym miejscu jadąc od ulicy Mickiewicza jak i od drukarni. Poprostu genialnie! Macie za dużo kasy i nie macie na co jej wydać? Chętnie przyjmę! :)
Odpowiedz
0
@ bob
dnia 19.02.2011, 13:32 · Zgłoś
a widziałes tam ciężarówkę kiedys?
Odpowiedz
0
@ krysia
dnia 17.02.2011, 23:09 · Zgłoś
Co za [...]ny pomysł, zakorkuje całe miasto,czy burmistrz nie może zablokować tak idiotycznego pomysłu, proszę coś zrobić.
Odpowiedz
0
@ makaron
dnia 17.02.2011, 23:02 · Zgłoś
Rondo to trzeba wkoncu zrobic na końcu slynnej " Drogi do nikąd" co by Tiry , ktore dosc czesto tam wjezdzaja mialy przynajmniej jak zawrocic :)
Odpowiedz
0
@ ....
dnia 17.02.2011, 23:02 · Zgłoś
teraz ronko a w marcu następna biedronka
Odpowiedz
0
@ rondo
dnia 17.02.2011, 22:59 · Zgłoś
Narysować na środku skrzyżowania białą kopkę i ustawić 4 znaki że to rondo koszt jakieś 5 tyś i po sprawie, rondo to skrzyżowanie o ruchu okrężnym a nie wielki plac na środku którego rosną roślinki i winogrona.
Odpowiedz
0
@ nn
dnia 18.02.2011, 21:31 · Zgłoś
bardzo dobra koncepcja ,takie rozwiazanie juz widzialam w Londynie ,gdzie tam uliczki bardzo waskie i swietnie sie sprawdza:)
Odpowiedz
0
@ eK.
dnia 18.02.2011, 22:50 · Zgłoś
no właśnie, na wąskich uliczkach :D A nie na ogromnym skrzyżowaniu. Jeśli tam miałoby być rondo, to wyspa z winem musi być ;)

O ile jestem w stanie wyobrazić sobie tradycyjne rondo z wystającą wyspą w tamtym miejscu, o tyle nie jestem w stanie sobie wyobrazić płaskiego ronda na tak dużym placu. W Krośnie jest tego typu rondo, ale tam uliczki zbiegają się dokładnie w jedno miejsce i to ma sens. Tutaj mamy, że tak [...] się wyrażę, mały [...] ;) i wyloty z uliczek są na zasadzie "każda sobie w innym miejscu".
Odpowiedz
0
@ Jestem z Jasła
dnia 17.02.2011, 22:39 · Zgłoś
Co się stało z informacją z 16 lutego o uchwaleniu budżetu Jasła na rok 2011? Wyparowała?
Odpowiedz
0
@ aaa
dnia 17.02.2011, 22:32 · Zgłoś
Jeśli położą nowy asfalt na długości Jagiełły to nie ma problemu, bo droga od Agro Marketu aż po same światła przy Kazimierza Wielkiego jest w fatalnym stanie.
Odpowiedz
0
@ Jaślak
dnia 19.02.2011, 12:38 · Zgłoś
DOKŁADNIE! TRAGICZNA JEST TAM NAWIERZCHNIA...
Odpowiedz
0
@ rondiz
dnia 17.02.2011, 22:29 · Zgłoś
ja pitole to ,,skrzyzowanie' to porazka.......................masakra....................... :):):)
jestem za rondem bedzie wiekszy burde l ;-)
Odpowiedz
0
@ ek
dnia 17.02.2011, 22:08 · Zgłoś
znowu porażka....
Odpowiedz
0
@ eK.
dnia 18.02.2011, 18:04 · Zgłoś
eghmmmm...
Odpowiedz
2
@ RZ
dnia 17.02.2011, 22:00 · Zgłoś
mowicie ze rondo nie jest potrzebne...hm, to powiedzcie mistrzowie kto w takiej sytuacji ma pierwszenstwo : jeden samochod wyjezdza z osiedla 20-lecia w lewo, a drugi z Bednarskiej też w lewo ? Teoretycznie powinni wjechac na skrzyzowanie rownoczesnie i rozminac sie, bo sa na rownorzednych drogach choc przesunietych o kilka metrow wobec siebie(i to stanowi problem dla RDE KGR i naszych RJS-ow). A w praktyce kto pierwszy ten lepszy, sandal w podloge i alleluja moze gosc spanikuje.
Podobna sytuacja jest przy Agromarkecie,gdzie gostki laduja sie ze STOPU i wymuszaja pierwszenstwo na wyjezdzajacych ze Slowackiego. A przeciez jak facet stoisz na STOPIE to opuszczasz skrzyzowanie ostatni, chyba ze przepisy sie zmienily.
Jest jeszcze kilka ciekawych miejsc w naszym pieknym miescie, ale kto to bedzie czytal.
Pozdrowienia i szerokiej drogi.
RZ
Odpowiedz
1
@ RJS
dnia 18.02.2011, 14:59 · Zgłoś
kto Ci powiedział że stojąc na stopie B-20 musisz przepuszczać samochód z drogi Tobie równorzędnej ze znakiem ustąp pierwszeństwa A-7??????musisz się zatrzymać to tylko różni znaki A-7 i B-20!!!!!!!!!!!Więc niekoniecznie opuszczasz skrzyżowanie ostatni!!! Szerokiej drogi!!
Odpowiedz
1
@ eK.
dnia 18.02.2011, 18:16 · Zgłoś
hmmm, ciekawe. Akurat na Słowackiego vs Jagiełły sytuacja jest oczywista chyba. Tam te trzy ulice nie krzyżują się bezpośrednio jak na typowym skrzyżowaniu. Zobaczcie sobie z góry na satelicie http://www.zumi.pl/namapie.html?Submit=Szukaj&qt=jas%B3o+agro+market&loc =

Ci, którzy jadą od strony Szopena mają stop i trzeba się zatrzymać. Potem wjeżdżają na drogę jednokierunkową i dopiero ona się krzyżuje ze Słowackiego i jest na niej pierwszeństwo przed Słowackiego. Tutaj chyba filozofii nie ma. Ale jeśli jest, to proszę mnie wyprowadzić z błędu :)

No a wcale na stopie skrzyżowania nie opuszczasz ostatni i czy kiedykolwiek były takie przepisy? Skąd byś wiedział czy ktoś, kto czeka po przeciwnej stronie skrzyżowania też ma stop czy tylko ustąp pierwszeństwa? Bez sensu, nieprawdaż? :)
Odpowiedz
0
@ mieszkaniec jasła
dnia 17.02.2011, 21:56 · Zgłoś
proponuję rondo zamiast świateł : na Kazimierza Wielkiego , na Piłsudzkiego, na 3-go Maja przy Energopalu, i myślę że jeszcze kilka miejsc by się znalazło gdzie rondo byłoby lepszym rozwiązaniem niż światła
Odpowiedz
0
@ zły
dnia 17.02.2011, 21:48 · Zgłoś
Nie wyszło z K2 to na osłodę mieszkańcom burmistrz zaoferuje rondo-paranoja.
Odpowiedz
3
@ priorytety
dnia 17.02.2011, 21:33 · Zgłoś
Nie jest to rondo niezbędne, może i by się przydało, ale nie jest to sprawa priorytetowa. Rozumiem , że z braku większych inwestycji jest to temat zastępczy aby wykazać , że coś się robi w ruchu ulicznym miasta. To patent jak odwrócić uwagę od klęski na polu obwodnicy północnej i KG2. Nie będzie tego dostaniecie w zamian rondo. I w tym miejscu oklaski i podziękowania!
Odpowiedz
1
@ zdziwiony
dnia 17.02.2011, 21:20 · Zgłoś
DO CZEGO TAM RONDO POTRZEBNE ?,POWINNO BYĆ NA 3 MAJA PRZY ENERGOPALU BI TE ŚWIATŁA BLOKUJĄ MIASTO !
Odpowiedz
0
@ ja
dnia 17.02.2011, 21:10 · Zgłoś
Ludzie! Trzeba kupić Stoperan naszej władzy bo ich tam [...] wszystkich...
Odpowiedz
0
@ .
dnia 19.02.2011, 22:44 · Zgłoś
Wziąłeś kasę za reklamę , czy co?
Odpowiedz
1
@ Jaślak
dnia 17.02.2011, 20:40 · Zgłoś
poprawcie lepiej rondo solidarności bo tam TIR-y nie wyrabiaja na zakręcie!!! [...] jasielski, planuje sie to czego tak na prawdę nie potrzeba!!! paranoja!
Odpowiedz
2
@ eK.
dnia 17.02.2011, 20:39 · Zgłoś
chciałbym zapytać do czego tam jest rondo potrzebne?

Jakoś mi się nie wydaje, aby tam były korki... owszem, korki są, ale w piątki i w soboty przy światłach obok zakładów pogrzebowych. Te same światła są po części winne korkom w centrum miasta, które była pani burmistrz próbowała rozładować nieudolnie przez zrobienie ronda przy Europie, popularnie zwanym "rondem hitlera".

Już wtedy wiele osób pisało, że to nie rozwiąże problemu, bo korki tworzą się na 3 przejściach dla pieszych i częściowo na światłach. Jednak największą "robotę" robią przejścia dla pieszych w godzinach szczytu. Rondo tylko sprawiło, że drogą jest zablokowana we wszystkich trzech kierunkach.

Kolejne rondo nic nie da. Kropka.

Jeśli już tak bardzo chcą państwo usprawnić komunikację w tamtym miejscu to proszę rozwiązać problem kompletnego zasłaniania skrzyżowania ul. PCK i Koralewskiego. Tam zjeżdżający z góry kierowcy nie widzą tego co się dzieje po lewej stronie i w stronę przeciwną to samo. Stojące tam samochody całkowicie zasłaniają widoczność. Tu jest problem, a nie na skrzyżowaniu z ul. Jagiełły. Podobnie na wielu innych skrzyżowaniach w mieści.

Chyba, że budujemy kolejne rondo pod publiczkę, bo jest dużo miejsca w tamtym rejonie, to proszę bardzo. Ewentualnie jeśli chcemy być miastem z największą ilością rond i w ten sposób promować Jasło, to również proszę bardzo. Tylko drogie Biuro Obsługi Medialnej UM w Jaśle napiszcie powód.

PS już większy sens by miało rondo przy wieżowcach...
Odpowiedz
0
@ kierowca
dnia 18.02.2011, 18:54 · Zgłoś
I tu sie z toba w zupelnosci zgadzam
Odpowiedz
1
@ rob
dnia 19.02.2011, 22:43 · Zgłoś
Nic podobnego, rondo w tym miejscu rozwiąże problemy w ruchu drogowym. Na skrzyżowaniu tych ulic zwykle następuje paraliż, bo kierowcy nie wiedzą jak tam jechać.
Odpowiedz
-1
@ ehh
dnia 24.02.2011, 23:10 · Zgłoś
Równiez sie z Tobą zgadzam ! Tam rondo nie jest wogule potrzebne ! czesto tam śmigam i jakoś nigdy nie miałem problemów z właczeniem sie do ruchu, nawet w godzinach szczytu ! To swiatła obok zakładu pogrzebowego robia robotę ! tam trzeba coś zrobić !

PS. To zamiast ronda proponuje wiadukty i bezkolizyjne skrzyżowanie hmm ?
Odpowiedz
0
@ aaa
dnia 17.02.2011, 20:30 · Zgłoś
to wyjdzie takie rondo jak na sobniowie tzw na trojkolowca smiechu warte
Odpowiedz
2
@ becia
dnia 17.02.2011, 19:58 · Zgłoś
brawooo..jeszcze jedno rondo zero wypadków zakorkujcie nas jeszcze i tu gdzie akurat jest ich najmniej ..a może jeszcze skrzyżowanie ul.Mickiewicza z ul.Kaczorowy i na Łęgorz lepszy dojazd nad rzękę a i na cmentarz można jechać dłuższą drogą zawsze można zrobić z nieboszczykiem ze cztery rundki w koło a dziurawe drogi już istniejące niech dalej straszą i niszczą nam samochody w koncu mechanicy też muszą z czegoś żyć...
Odpowiedz
1
@ asdfadsf
dnia 17.02.2011, 19:47 · Zgłoś
beznadziejny pomysł, kompletna klapa
Odpowiedz
1
@ ja
dnia 19.02.2011, 22:38 · Zgłoś
Beznadziejny to jesteś ty ... i klapa też.
Odpowiedz
-1
@ ???
dnia 17.02.2011, 19:35 · Zgłoś
po jakiego grzyba tu taj rondo żeby to jasło do końca za korkować?
Odpowiedz
1
@ Ronin
dnia 18.02.2011, 01:03 · Zgłoś
trzeba (czeba) się nauczyć (naumieć)jeździć po rondzie kolego rondo upłynnia ruch a nie korkuje - korkują te "[...]" co żółty odwrócony trójkącik traktują jak stop i czekają na auta które np. jadą od szpitala i czekają aż rondo opuszczą ale niejsza z tym wynika że mało jeżdzisz i to ty chyba jesteś przyczyną korkowania miasta
Odpowiedz
0
@ PLN
dnia 18.02.2011, 19:13 · Zgłoś
LOL dokladnie jak slysze przeciwnikow budowy ronda to odrazu kojarzy mi sie to nie z kierowca a z jakims przechodniem co nie ma zielonego pojecia o jezdzie tudzierz z jakims niedzielnym kierowca
Odpowiedz
1
@ ddd
dnia 19.02.2011, 16:45 · Zgłoś
na tym skrzyżowaniu jest poczebne rondo.a rondo jest od tego żeby nie było korków problem jest w kierowcach jasielskich a nie w rondach.
Odpowiedz
1
@ Jaslanka
dnia 19.02.2011, 22:37 · Zgłoś
Jak najbardziej rondo jest potrzebne. Negatywnie wypowiadaja sie osoby, ktore nie wiedza do czego ono sluzy i nie potrafia jezdzic.
Odpowiedz
1
@ krs
dnia 17.02.2011, 19:29 · Zgłoś
Jasne korki już mamy od południa obwodnica koło dworca ...KORKI PRZEZ MIASTO rondo Hitlera ...teraz kolej od zachodu na ulicę Jagiełły Dobry Boże spójrz przez mgły to jest miasto a te małe a te małe to są MY!!!...jeżeli macie pomysła co jeszcze można s[...] w komunikacji tęgie głowy z budynku przy ul.Rynek CZEKAJĄ !!!
Odpowiedz
0
@ PLN
dnia 18.02.2011, 19:06 · Zgłoś
szanowny kolega chyba nie jest w stanie ogarnac dobrodziejstw za ktorymi idzie budowa tzw rondo... zalecam kurs na prawojazdy zdanie egzaminu odebranie dokumentu uprawniajacego do poruszania sie po drogach publicznych a nastepnie weryfikacje ww stanowiska bijacz (miejski slownik slangu i mowy potocznej :)
Odpowiedz
-1
@ [...]
dnia 17.02.2011, 19:25 · Zgłoś
jak dla mnie bomba
Odpowiedz
1
@ ja
dnia 17.02.2011, 19:23 · Zgłoś
pierwsze niech zrobią drogę na tym łuku koło planeta zoo a potem rondo
Odpowiedz
0
@ gruby
dnia 18.02.2011, 14:46 · Zgłoś
dokładnie, niech najpierw wyremontują drogi i koło panoramy i na skrzyzowaniu mickiewicza ze szkolną!
Odpowiedz
-1
@ ucieszony
dnia 17.02.2011, 19:21 · Zgłoś
Bardzo dobry pomysł!
Odpowiedz
Dodaj komentarz
Piszesz jako:

Jaslo4u.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za treść komentarzy zgodnie z Polskim Prawem. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania i redagowania komentarzy niezgodnych z regulaminem.