Korzystając z portalu Jaslo4u.pl wyrażasz zgodę na użytkowanie mechanizmu plików cookie. Mechanizm ten ma na celu zapewnienie prawidłowego funkcjonowania portalu Jaslo4u.pl. Korzystając ze strony akceptujesz Politykę Prywatności portalu Jasło4u.pl

Poparcie R. Pabiana przypłaci utratą pracy?

165

Spekuluje się, że Elwira Musiałowicz-Czech już niebawem będzie musiała pożegnać się z posadą doradcy wojewody podkarpackiego. Powód? Związanej z PO Małgorzacie Chomycz-Śmigielskiej nie spodobało się, że reprezentantka tego ugrupowania w wyborach na burmistrza Jasła oficjalnie poparła przed ich drugą turą kandydata PiS – Ryszarda Pabiana.

Opinia wojewody nt. działań, jakie po pierwszej turze wyborów podjęła jej podwładna przedstawiony został w przesłanym lokalnym mediom oświadczeniu. Można w nim przeczytać:

Wojewoda negatywnie ocenia (…) postawę Elwiry Musiałowicz-Czech. „Była to indywidualna decyzja pani Elwiry Musiałowicz-Czech, która absolutnie nie harmonizuje z dotychczas zajmowanym stanowiskiem” – oświadczyła wojewoda.

Niedawna kandydatka na burmistrza Jasła przebywa obecnie na zwolnieniu lekarskim. Komentować słów Chomycz-Śmigielskiej na razie nie zamierza. Oto, co napisała na swojej facebookowej tablicy.

Mimo, że tematu zwolnienia Elwiry Musiałowicz-Czech z piastowanego przez nią stanowiska na chwilę obecną oficjalnie nie ma, szanse na to, by po powrocie do zdrowia dalej mogła ona pracować w Podkarpackim Urzędzie Wojewódzkim wydają się nikłe. Zwłaszcza w kontekście komentarza Małgorzaty Chomycz-Śmigielskiej nt. ostatnich działań politycznych byłej już jej zastępcy z ramienia Polskiego Stronnictwa Ludowego, Alicji Wosik.

„Koalicja PO-PSL sprawdza się w strukturach rządowych i samorządowych. Dlatego z dezaprobatą i dużym zażenowaniem przyjęłam informację o wejściu pani Alicji Wosik w skład koalicyjnego zarządu PiS powiatu sanockiego. W związku z powyższym współpraca wojewody i wicewojewody zakończyła się 1 grudnia” – oświadczyła wojewoda podkarpacki.

Alicja Wosik podczas majowej konferencji prasowej w Jaśle

Alicja Wosik wystosowała do mediów swoją odpowiedź na słowa wojewody.

Odnosząc się do rozesłanego (...) oświadczenia p. Wojewody Małgorzaty Chomycz-Śmigielskiej pragnę przypomnieć, że decyzję o zamiarze objęcia mandatu samorządowego, a w związku z tym o rezygnacji z funkcji Wicewojewody Podkarpackiego ogłosiłam podczas konferencji prasowej w dniu 22 listopada br. W tym też dniu powiadomiłam o swojej decyzji p. Wojewodę, a następnie zainteresowane redakcje. W ślad za tą decyzją, przed złożeniem ślubowania samorządowego złożyłam pisemną rezygnację z funkcji Wicewojewody Podkarpackiego na ręce Pani Premier Ewy Kopacz i została ona w dniu 1 grudnia br. przyjęta. Pani Premier wyraziła jednocześnie podziękowanie za moją pracę na tym stanowisku.

Zgadzam się, że koalicja PO-PSL sprawdza się w strukturach rządowych i samorządowych. Dlatego też mamy zalecenie zawierania podobnych koalicji również na niższych szczeblach samorządu - tam gdzie jest to możliwe. Tam, gdzie nie ma do tego warunków, funkcjonują różne koalicje i są na to dziesiątki przykładów (np. niedawna koalicja PO-PSL-PiS w sejmiku województwa świętokrzyskiego, wysoko oceniona przez marszałka PSL Adama Jarubasa, czy też inne przykłady koalicji w powiatach i gminach). W specyficznych realiach Powiatu Sanockiego, gdzie objęłam mandat samorządowy, jedyną możliwą na dzień dzisiejszy koalicją jest ta zawarta 1 grudnia, z udziałem: 2 radnych PSL + 3 radnych komitetu obywatelskiego + 6 radnych PiS, przy czym pozostajemy otwarci na współpracę z pozostałymi radnymi.

Decyzja podjęta podczas sesji jest naszą suwerenną decyzją jako radnych zgodnie z rotą ślubowania, która nakazuje nam m.in. "czynić wszystko dla pomyślności wspólnoty samorządowej powiatu i dobra obywateli". Wypełniamy w ten sposób także szczególne posłannictwo PSL, które nade wszystko nakazuje nam dbałość o dobro Małych Ojczyzn i ich mieszkańców. Oceniam zawartą koalicję jako wysoce korzystną dla Powiatu Sanockiego i jego mieszkańców, stąd też moja decyzja. Uważam (a potwierdzają to także zapisy "Ustawy o samorządzie powiatowym" i in.) , że zwłaszcza w warunkach samorządowych dobro lokalnych społeczności ma pierwszeństwo przed polityką  tej zasadzie pozostaję wierna i wiem, że znajduje ona zrozumienie wśród wielu działaczy Polskiego Stronnictwa Ludowego, do którego przynależę i którego szeregów nigdy nie miałam zamiaru opuszczać.

Dziś wieczorem na łamach naszego portalu opublikujemy wywiad z Elwirą Musiałowicz-Czech. Już teraz zapraszamy do lektury!

Jakub Hap
jakhap@gmail.com

Reklama

Komentarze: 165

Dodaj komentarz Widok:
1
@ Nostradamus
dnia 09.12.2014, 01:16 · Zgłoś
Przeczytałem wszystkie komentarze i mogę wiedzieć tylko jedno jedna wielka żenada, poziom -maluchy w przedszkolu. . Ratuj Putinie.
Odpowiedz
1
@ jaslanin
dnia 07.12.2014, 22:23 · Zgłoś
POki sa msciwe. My wybieralismy ludzi nie partie. Czego.POki sie stawiacie? Dajcie spokoj tej pieknej Pani !!!
Odpowiedz
2
@ Emeryt
dnia 07.12.2014, 17:01 · Zgłoś
Do - Jaślanka.
Bardzo rzeczowe stwierdzenie. Podziwiam i popieram.
Odpowiedz
3
@ JAŚLANKA
dnia 07.12.2014, 15:58 · Zgłoś
oceniajmy ludzi po ich czynach a nie do jakiej partii należą. demokracji nam potrzeba , a nie dyscypliny partyjnej, nie wszystkim podoba sie co guru nakazuje w danej partii.dlaczego zamyka sie im usta.
Odpowiedz
2
@ dodo
dnia 06.12.2014, 12:04 · Zgłoś
tak wyglada polityka
Odpowiedz
7
@ .
dnia 06.12.2014, 11:37 · Zgłoś
A co ma z tym wspólnego demokracja? Babka pracowała dla wojewody jako członek gabinetu POLITYCZNEGO. Skoro zrobiła to, co zrobiła, wojewoda ma pełne prawo natychmiast podziękować za współpracę. To tak, jakby nagle, w trakcie meczu Robert Lewandowski (Bayern Monachium) postanowił zdobyć świadomie gola dla Realu Madryt i zwołał w tym celu konferencję prasową. Pan Pabian, pomimo oczywistej wdzięczności, powinien mooocno zastanowić się nad przyszłą współpracą z tą osobą.
Odpowiedz
-5
@ dragoness
dnia 06.12.2014, 12:23 · Zgłoś
Cóż, zacznijmy od linku, który mówi wyraźnie, że taki stwór przy wojewodzie oficjalnie NIE istnieje http://orka2.sejm.gov.pl/IZ6.nsf/main/03CE7824 , w związku z tym pracownik ma prawo mieć poglądy polityczne jakie mu się zamarzą i nie powinno być to powodem do zwolnienia. Sytuacja taka świadczy jedynie o braku klasy wojewodziny, która zachowała się po prostu jak obrażone [...]. Przykro pomyśleć, że p. Korwin-Mikke mówiąc o kompetencjach kobiet ma czasami rację.
Odpowiedz
4
@ .
dnia 07.12.2014, 12:36 · Zgłoś
Dragoness, a może byś łaskawie przeczytała wyjaśnienie z linku, który zamieściłaś? Min. Siemoniak wyraźnie próbuje rozmyć sprawę, pisze że nie ma gabinetów politycznych wojewodów (prawda, w oficjalnej nazwie komórki organizacyjnej nie ma słowa "polityczny"), ale przyznaje że w ich skład wchodzą ASYSTENCI POLITYCZNI I DORADCY POLITYCZNI. Takim asystentem i doradcą (doradcy trochę więcej się płaci) był p.Elwira. A więc powód do pożegnania jest, i to zasadniczy.
Odpowiedz
-2
@ dragoness
dnia 07.12.2014, 12:48 · Zgłoś
"Na wstępie pragnę zauważyć, iż w strukturach organizacyjnych urzędów wojewódzkich nie funkcjonują gabinety polityczne, istnieją natomiast wyodrębnione komórki organizacyjne na prawach wydziału, które noszą nazwę gabinetu wojewody. Osoby zatrudnione w gabinecie wojewody wykonują pracę o charakterze ŚCIŚLE MERYTORYCZNYM, realizując zadania związane z szeroko rozumianym zapewnieniem organizacji pracy wojewody i wicewojewodów." - fragment z linkowanego tekstu. Dalsze zaprzeczanie własnym słowom jest przejawem politycznego [...] i stwarza pole do szerokiej interpretacji pojęcia lojalności. Jednym słowem rząd w całej krasie. Ja tam jestem ze starej szkoły, kierującej się słowami :"Niech mowa wasza będzie tak - tak, nie - nie."
Odpowiedz
5
@ .
dnia 07.12.2014, 13:30 · Zgłoś
Twoja wiara w wybrane i pasujące do koncepcji fragmenty słowa pisanego jest zaiste wielka. Nie przeczę, że zatrudnione w tej komórce sekretarki i kierowcy nie potrzebują kwalifikacji politycznych. Na granicy znajduje się rzecznik prasowy, ale zespół asystentów i doradców... To dlaczego, Twoim zdaniem ta część gabinetu odchodzi automatycznie razem z wojewodą, który ich powołał? Pozostali pracownicy UW, to jest urzędnicy, służba cywilna i obsługa nie są zatrudniani na kadencję.
Odpowiedz
0
@ dragoness
dnia 08.12.2014, 18:57 · Zgłoś
Właśnie - sekretarki. I tym tak naprawdę, jeśli zagłębić się w zakres obowiązków była p. Czech. Ta część gabinetu odchodzi razem z wojewodą, bo w naszych chorych warunkach kompetencje z zatrudnianiem nie mają nic wspólnego.
Odpowiedz
6
@ MXX
dnia 05.12.2014, 18:28 · Zgłoś
Praca na stanowisku/ przy wojewodzie ...

Cóż! Pracę
- zwłaszcza dobrą pracę, na dobrym i wysokim stanowisku -
"przypadkowo" i bez "pomocy" nie znajduje się się ot tak ! Zwłaszcza w naszym regionie!
Tylko tworząc własne stanowisko pracy możemy powiedzieć, że sami go sobie stworzyliśmy - w większości przypadków zawdzięczamy miejsce pracy "komuś"...
Odpowiedz
3
@ olka
dnia 05.12.2014, 14:29 · Zgłoś
a jeszcze niedawno sama polecala nam Elwire...
Odpowiedz
-5
@ pik
dnia 05.12.2014, 08:23 · Zgłoś
Pani Elwira zachowała się wzorowo . Takiej postawy wymagało dobro naszego miasta . Jeżeli za to utraci pracę , to będzie oznaką nietolerancji panującej w naszym kraju , gorszej niż w państwach islamskich .
Odpowiedz
2
@ al
dnia 05.12.2014, 06:33 · Zgłoś
mali ludzie w po
Odpowiedz
3
@ politykujący
dnia 05.12.2014, 06:31 · Zgłoś
To nie Pani Elwira winna całemu zamieszaniu. Pan Kmiecik
wiedział , że wybiera na kandydata PO na burmistrza panią,
która miała zaskoczyć urodą i nie była członkiem jedynie
słusznej partii. To był zupełnie świadomy chwyt wyborczy.
Skąd w takim razie teraz takie święte oburzenie.
Odpowiedz
5
@ rd
dnia 05.12.2014, 08:21 · Zgłoś
Maleńka różnica jest On [...] na stołek wrył a Ją odsądza od czci i wiary ...OT MORALNOŚĆ [...] ,który od lat jedzie na politycznych [...] pełnych [...]u..
Odpowiedz
5
@ Mickiewicza
dnia 04.12.2014, 22:13 · Zgłoś
Boże czepili się fajnej babki i żyć jej nie dadzą, [...]... jest ta demokracja czy jej nie ma, tak postąpiła i miała do tego prawo a platformersi niech se poszukają inną tylko wiedzą że już takiej drugiej nie znajdą.
Odpowiedz
7
@ Ludzie
dnia 04.12.2014, 22:09 · Zgłoś
A Kmiecik co teraz zrobił a czepia się niewinnej kobiety, jak mu na rynku pomarańcza przed wyborami podawała to była OK. No on stołek ma.

Trzymaj sie Elwirka i nie wracaj do tych co lubią tylko stołki, a wiesz o kim piszę, jestem z tobą.
Odpowiedz
6
@ Polak
dnia 04.12.2014, 21:51 · Zgłoś
Pani Wojewoda przedstawiła prawdziwe oblicze swojej partii PO-wyszło szydło z worka, i tak jest w każdym przypadku dzialaczy PO( większych czy mniejszych) nie fachowość się liczy lecz partyjność.Be [...] się tym,brawo dla obu pozostałych Pań cały szacun i ukłony.
Odpowiedz
5
@ xyz
dnia 04.12.2014, 21:35 · Zgłoś
Czernecki be. TAK! dla zmian! -wygrywa I turę wygrywa Czernecki, udziela poparcia Pabianowi,bo w końcu TAK! dla zmian. dla mnie logiczne. Chce zmiany,to nie będzie popierać tego co było do tej pory,to jak zwykle źle,że ma własny rozum i nim się kieruje. Cóż. Tym bardziej TAK! dla pani Elwiry za trzymanie się jednego hasła,a nie jak chorągiewka zawieje.
Odpowiedz
7
@ Aaaa
dnia 04.12.2014, 21:14 · Zgłoś
Ta wojewodzianka nic robi pożytecznego tylko miesza
Odpowiedz
-2
@ Jerzy Urban
dnia 04.12.2014, 21:08 · Zgłoś
A [...] wam wszystkim w [...].
Odpowiedz
1
@ j. URBAN
dnia 05.12.2014, 15:04 · Zgłoś
prowdę godocie im też po same [...]...
Odpowiedz
11
@ Kociniaka
dnia 04.12.2014, 20:45 · Zgłoś
A pro po ! Panie Pabianie proszę ściągnąć plakaty wyborcze w mieście !
Odpowiedz
2
@ rd
dnia 04.12.2014, 21:35 · Zgłoś
zgodnie z procedurą ma na to 30 dni !!!
Odpowiedz
7
@ Jks fan
dnia 04.12.2014, 20:12 · Zgłoś
oto cala partia [...] i ich demokracja .Wlasnego zdania nie mozna miec.Banda zlodziei.Precz z Jasla.
Odpowiedz
2
@ Maria
dnia 04.12.2014, 20:22 · Zgłoś
z jasla
z wojewodztwa
z polski !
Odpowiedz
3
@ mieszkaniec jasła
dnia 04.12.2014, 20:01 · Zgłoś
w jej wieku to faktycznie nadaję sie na doradcę, kobieta bardzo doświadczona, mająca sporo lat praktyki, szooook
Odpowiedz
-9
@ Maria
dnia 04.12.2014, 20:21 · Zgłoś
Nadaje sie - lepsza zapewna niz niejeden doradca poprzedniego Pana B
Odpowiedz
5
@ Wróżbita Maciej
dnia 04.12.2014, 20:50 · Zgłoś
@Maria a ty to chyba Krystyna jesteś ...
Odpowiedz
-1
@ ola
dnia 04.12.2014, 21:07 · Zgłoś
Albo Janinka ???
Odpowiedz
2
@ leśmian.com
dnia 04.12.2014, 19:45 · Zgłoś
Pomijając te nasze zaściankowe złośliwości,warto by prześledzić proces tworzenia Kodeksu Wyborczego w 2011 roku,a dokładniej poprawki (Sejmu lub Senatu) dotyczącej nie rozróżnianiu przyczyn nieważności oddanych głosów do Sejmików Wojewódzkich.
Stąd społeczeństwo nie ma wiedzy,czy karty zostały "czyste",czy zaznaczono więcej niż jeden krzyżyk,czy też dokonano innych nieprawidłowych zaznaczeń. Jest to "kością" niezgody koalicji i opozycji ...i że tak powiem coś tu [...].Bezmyślnie przegłosowano ta poprawkę,a teraz obudzono się z ręką w nocniku. Czy aby nie była to przygotówka do przekrętu wyborczego? Rewelacyjny wynik PO byłby zbyt podejrzany,ale sukces PSL może będzie do przełknięcia.Temat dla dziennikarzy...
Odpowiedz
-9
@ Maria
dnia 04.12.2014, 20:21 · Zgłoś
d o k l a d n i e
Odpowiedz
6
@ Maria Szary - Sylla
dnia 04.12.2014, 19:20 · Zgłoś
NIewiarygodne - co za paranoja !! noooooo jak sie trzy Panie w jednym urzedzie - na praktycznie jedych stolkach nie potrafia dogadac !!! to z tej POLSKI juz nic !!! NIC !!!

NIe myslalam ze dozyje takich czasow!

A tak generalnie - czy prawo pracy mowi cos o zwolnieniach z racji - czego - zdania odmiennego niz innych?, braku lojalnosci, milosci i przywiazania do PARTI POLITYCZNEJ? Czy wojewoda ma za glowne zadanie kontrole psiego oddania dla jakiejs okreslonej parti ? ... czy nic wiecej sie nie liczy nie ma zadnych powazniejszych zadan? problemow w wojewodztwie ?!!!

DOKAD IDZIESZ POLSKO !!!
(Ci co zycie za Ciebie oddali - w grobach sie pewnikiem przewracaja ! za co sie tak poswiecali..po co ?)

IDZCIEZ W KONCU RZADZACY PO ROZUM DO GLOWY !
albo sie w koncu rewolucja "francuska" w tym krau zacznie ...bo zdzierzyc juz tego NIE MOZNA !!!
Odpowiedz
7
@ To SKANDAL
dnia 04.12.2014, 20:24 · Zgłoś
Zgadzam się, ze to SKANDAL aby wojewoda zwalniała pracownika z pracy za przekonania inne jak jej własne.
Podobnie, idąc PO linii partyjnej, pani wojewoda ustosunkowała się do wyborów dyrektora ILO w Jaśle.
Świadczy to braku profesjonalizmu i o ślepym podporządkowaniu się dyscyplinie partyjnej.
Odpowiedz
1
@ pISMAN
dnia 05.12.2014, 14:59 · Zgłoś
jak cie słucham ,to pewnie przejdę na islam...
Odpowiedz
1
@ wazka
dnia 04.12.2014, 19:14 · Zgłoś
Tylko partie imstanowiska ,a gdzie obywatele ,ktorzy to wszystko utrzymuja.Guzik mnie obchodzi jaka partia,jestem zainteresowana co dana osoba,ktora chce sie dorwac do stanowiska jest w stanie zrobic dla obywateli I jak ma zamiar walczyc z bezrobociem I niskimi stawkami.Ci na gorze zawsze maja za malo za surfowanie po internecine I picie kawy ,natomiast ci ,ktorych pracaaaa jest wymierna maja glodowe stawki.To co zarabia robotnik na miesiac ten co na gorze wydaje na perfumy.Jezeli EMC popiera kogo to widocznie czuje ,ze jest odpowiedni czlowiek na dane stanowisko.Potworzyly sie partie I mamy wiecej [...] za nasze pieniadze.Powinno sie wybiera kompetentne osoby a nie partie.
Odpowiedz
-9
@ Maria
dnia 04.12.2014, 20:19 · Zgłoś
Swieta racja ! !!
Odpowiedz
14
@ @ulala
dnia 04.12.2014, 19:00 · Zgłoś
Chodzi o to żeby cały czas być na językach zasada jest taka że nieważne co mówią byle mówili dlatego jest taka sławna gdyby nie wystąpiła z tym poparciem oficjalnie dziś już nikt by o niej nie pamiętał tak jak o innych przgranych cóż każdy orze tak jak może i próbuje jak najwięcej ugrać dla siebie a co do urody to na ekranach i bilbordach wszyscy są piękni i młodzi czyli tzw. fotoshop :-)
Odpowiedz
3
@ ela
dnia 04.12.2014, 19:09 · Zgłoś
zgadzam się tylko z tym fotoishopem
Odpowiedz
17
@ jola
dnia 04.12.2014, 18:39 · Zgłoś
co za dziw..na kobieta, wszystko za kasę odda.. z każdym pódzie w układ byleby kasa była. A jak jeszcze można pochorować na koszt podatników.. to już wogóle miód malina
Odpowiedz
8
@ minio
dnia 04.12.2014, 18:36 · Zgłoś
Oj niuniu niunia.. sprzedałaś się pisowi.. dadzą Ci posadkę wiceburmistrza bo tak obiecali, za poparcie ale gwarantuje długo tam miejsca nie zagrzejesz.. takie są metody działania pisu
Odpowiedz
-12
@ Maria
dnia 04.12.2014, 20:18 · Zgłoś
patrz wyzej
Odpowiedz
11
@ julek
dnia 04.12.2014, 18:08 · Zgłoś
Ciekawe czy ma coś więcej na sprzedaż... bo siebie już sprzedała. Liga rządzi, Liga radzi, Liga nigdy Cię nie zdradzi.
Odpowiedz
-11
@ Maria
dnia 04.12.2014, 20:18 · Zgłoś
Siebie nie sprzedala ! Wolnosc slowa i wyboru zyjemy PONOC w demokratycznym kraju !!! wybrala czlowieka - a nie partie I TAK POWINNO BYC
Ile osob z tych przeroznych parti - juz inne zwiedzilo od srodka ? zmieniaja je jak rekawiczki = w zaleznosci od kierunku wiatru
Odpowiedz
3
@ do Marii
dnia 04.12.2014, 20:40 · Zgłoś
Też tak uważam.
Przypominam, że były burmistrz wiele lat temu startował z Solidarności a teraz niby jako "bezpartyjny" korzystał z poparcia PO i PSL
Odpowiedz
5
@ peksio
dnia 04.12.2014, 17:45 · Zgłoś
Kogo to wszystko obchodzi ? Macie ludzie chodź z tego 1 zł ?
Odpowiedz
5
@ Emily
dnia 04.12.2014, 20:08 · Zgłoś
Za tę złotówkę kupimy Ci słownik.
Odpowiedz
-4
@ Maria
dnia 04.12.2014, 20:16 · Zgłoś
Mamy ... nadzieje ze nowe '"wladze " miasta beda lepsze niz stare ... a co za tym idzie moze i gotowke ...nowe miejsca pracy, projekty ...kto wie
Mamy cos z tegoo ...np swiety spokoj ze nam ktos czegos [...] nie wymysla Ot - co
Odpowiedz
20
@ abc
dnia 04.12.2014, 17:16 · Zgłoś
Aby byc na swieczniku takie paniusie jak Elwira sa zdolne do wszystkiego,pytanie tylko czy warto Jej zaufac i obsadzac na stanowisku zastepcy?Moim zdaniem to nieczysta gra Tej pani byle tylko kasa sie zgadzala...
Odpowiedz
13
@ fran
dnia 04.12.2014, 17:29 · Zgłoś
masz racje wyrafinowane i zaplanowane gierki...
Odpowiedz
-1
@ dragoness
dnia 04.12.2014, 17:15 · Zgłoś
Tak się kończy wprowadzanie parytetów, że rządzą takie "wojewodziny".
Odpowiedz
7
@ fran
dnia 04.12.2014, 17:14 · Zgłoś
pozdrowienia dla ...jasielskich kolesi...
Odpowiedz
20
@ vv
dnia 04.12.2014, 17:03 · Zgłoś
ruda to fałszywa
Odpowiedz
-12
@ Maria
dnia 04.12.2014, 20:14 · Zgłoś
Bzdura - ruda bylam wczoraj dzisiaj jestm blond ! a za miesiac - kto wie !!! a charakter mi sie nie zmienia !!
Odpowiedz
3
@ Rysiek
dnia 05.12.2014, 15:00 · Zgłoś
Pomalowana
Odpowiedz
12
@ cudny
dnia 04.12.2014, 16:46 · Zgłoś
nie zawsze ładna twarz idzie w parze z pięknym sercem jak widzicie to serce jest niewierne więc nie dziwmy się że pracodawca jest zawiedziony ja bym wyrzucił na [...] ...
Odpowiedz
8
@ ącki
dnia 04.12.2014, 16:43 · Zgłoś
Zapytam niedyskretnie, Pani Elwira jest panienką pochodzącą z Jasła?
Odpowiedz
-2
@ Maria
dnia 04.12.2014, 20:14 · Zgłoś
Juz nie [...] - ale tak z Jasla
Odpowiedz
2
@ sx
dnia 04.12.2014, 16:39 · Zgłoś
0 czym mowa za poparcie dostanie posadę ✓-ce burmistrza , układ musi się zgadzać
Odpowiedz
9
@ xxx
dnia 04.12.2014, 16:39 · Zgłoś
Z tego co ptaszki ćwierkają Elwirka obejmie stanowisko V-ce Burmistrza, ale za niedługi okres czasu być może się z nim pożegna.
Odpowiedz
-3
@ Maria
dnia 04.12.2014, 20:13 · Zgłoś
A nie powinno abbsolutnie tak byc - i jest to niezgodne z prawem
Dobry prawnik w przypadku takiego zwolnienia - a nie bedzie musiala wogole juz pracowac !
Odpowiedz
5
@ jaslanin
dnia 04.12.2014, 16:36 · Zgłoś
pani elwiro powinna pani napisać w swoim oświadczeniu tak ;
wszystkich zainteresowanych serdecznie przepraszam - a nie pozdrawiam.
Odpowiedz
-8
@ Maria
dnia 04.12.2014, 20:12 · Zgłoś
POzdrawiam - nie ma za co przepraszac ! absolutnie
Odpowiedz
1
@ szejan
dnia 04.12.2014, 16:35 · Zgłoś
Pani Elwiro żyje Pani w" wolnym kraju ". Jaki to wolny kraj pod rządami PO i PSL przekonała się Pani. Tak młoda , mądra i ładna osoba znajdzie miejsce umożliwiające samorealizację.
Życzę powodzenia
Odpowiedz
-7
@ Maria
dnia 04.12.2014, 20:12 · Zgłoś
Ja również !
Odpowiedz
10
@ jan
dnia 04.12.2014, 16:30 · Zgłoś
Czy PO to nie stara Unia Wolności -a UW to same Mośki dla mlodszych w ramach zrozumienia to [...]
Odpowiedz
-5
@ Maria
dnia 04.12.2014, 20:12 · Zgłoś
No znow - nic dodac nic ujac !
Odpowiedz
8
@ koneser
dnia 04.12.2014, 16:15 · Zgłoś
Piszecie o wszystkim a nie napiszecie najważniejszego, że
Pani Elwira jest ładniejsza od szefowej a tak się nie godzi.
Odpowiedz
5
@ do konesera
dnia 04.12.2014, 18:31 · Zgłoś
i tu chyba pies pogrzebany.
Konkurencja musi odejść
Odpowiedz
1
@ ela
dnia 04.12.2014, 19:03 · Zgłoś
nie wiem pod jakim względem koneser
Odpowiedz
0
@ gacek
dnia 04.12.2014, 19:53 · Zgłoś
wow - a do tej pory to była [...] ???
Odpowiedz
-4
@ Maria
dnia 04.12.2014, 20:11 · Zgłoś
No i w koncu komentarz na poziomie ... ha ha i z humorem !
Odpowiedz
27
@ gnomu
dnia 04.12.2014, 16:10 · Zgłoś
pani Elwira ma urodę - może by robiła za witacza na granicach Jasła ?
Odpowiedz
10
@ pytanie
dnia 04.12.2014, 16:02 · Zgłoś
A co by było gdyby ta pani wygrała wybory i została burmistrzem? należałaby dalej do PO czy przeniosłaby się do PIS czy innej partii?. Jak można zmienić poglądy tak z dnia na dzień?
Jak tu zaufać takiej osobie?
Odpowiedz
-9
@ Maria
dnia 04.12.2014, 20:11 · Zgłoś
Jesli sie nie myle wcale nie nalezy do PO !!!
Odpowiedz
1
@ józek
dnia 06.12.2014, 07:24 · Zgłoś
Masz rację! Jak powiedział p. Kmiecik (starosta), ta pani jest tylko sympatykiem a nie członkiem PO
Odpowiedz
13
@ lenin
dnia 04.12.2014, 16:02 · Zgłoś
Gorzej niż za Stalina!
Odpowiedz
-2
@ Maria
dnia 04.12.2014, 20:10 · Zgłoś
Ano gorzej !
Odpowiedz
31
@ Zośka
dnia 04.12.2014, 15:52 · Zgłoś
Elwira nadaje się do zdjęć na ściankach, a nie do samorządu i podejmowania mądrych
decyzji. Brak kompetencji i merytorycznej wiedzy nie zastąpi ładny uśmiech.
Odpowiedz
17
@ xtr
dnia 04.12.2014, 19:10 · Zgłoś
taka prawda
Odpowiedz
-17
@ do Zośki
dnia 04.12.2014, 19:46 · Zgłoś
Mądrość z urodą rzadko chodzą w parze, ale Pani Elwira należy do wyjątków potwierdzających regułę
Odpowiedz
-24
@ Maria
dnia 04.12.2014, 20:10 · Zgłoś
NIe Elwira a Pani Elwira - WIcewojewoda !!! ma wiecej kompetencji niz wiele innych osob !
Odpowiedz
26
@ Rysiek
dnia 04.12.2014, 15:38 · Zgłoś
Startujac na burmistrza jako kandydat PO Pani Elwira stala sie osoba publiczna. Powinna pamietac ze ktos jej sfinansowal ta kampanie wyborcza. Tym bardziej ze w Jasle nie byla postacia znana I poparcie jakie uzyskala zawdziecza generalnie PO. Probujac prowadzic samodzielna polityke skompromitowala swoja partie (szczegolnie sposob wylanianie kadr). POkazala tez ze jej prywatne interesy sa daleko wazniejsze od jakiejkolwiek lojalnosci. W sposob jaskrawy pokazala to co robi bardzo wielu naszych szacownych dzialaczy, ktorzy co innego mysla, co innego mowia, a co innego robia.
Odpowiedz
12
@ ela
dnia 04.12.2014, 19:01 · Zgłoś
tak i moim zdaniem powinna za to teraz zaplacic
Odpowiedz
-3
@ Maria
dnia 04.12.2014, 20:09 · Zgłoś
NO comments -szkoda slow ! na ten kometarz
Odpowiedz
20
@ [...]
dnia 04.12.2014, 15:30 · Zgłoś
Czyli teraz pol roku na zasiłku i na posadke jak troche szum ucichnie
Odpowiedz
-3
@ Sven
dnia 04.12.2014, 15:27 · Zgłoś
W nico się ludzie nie angażujcie w tym wieśniackiej norze Jasło szkoda waszego zachodu jeszcze z tym beznadziejny narodem.
Odpowiedz
-1
@ DO sVEN
dnia 05.12.2014, 14:52 · Zgłoś
..i tutaj się z tobą zgadzam...[...] zagony...
Odpowiedz
2
@ :) :) :)
dnia 05.12.2014, 21:22 · Zgłoś
[...] pisze się przez "H"

ot, zarozumiały [...]
Odpowiedz
21
@ funk
dnia 04.12.2014, 15:14 · Zgłoś
No juz niedługo się okaże jaka cieplą posadke pani musialowicz dostanie za to ze tak niby pomogła nowemu burmistrzowi
Odpowiedz
-3
@ Maria
dnia 04.12.2014, 20:09 · Zgłoś
Szczerze moze sie i tak zdazyc ... jest doradca wojewody (sie przekonala czy bylo wartto hi hi) ... to moze byc rownie dobrze Burmistrza !!!Wole takich doradcow niz tych ktorych mial Burmistrz poprzedni !
Odpowiedz
14
@ Angel
dnia 04.12.2014, 15:11 · Zgłoś
Jak to powiedział w wywiadzie dla faktów tvn Leszek Miller : "w wyborach samorządowych ludzie głosują przede wszystkim na ludzi a nie na partie polityczne " i tego się trzymajmy...
Odpowiedz
6
@ wyborca
dnia 04.12.2014, 15:06 · Zgłoś
W życiu nie ma tak że "Panu Bogu świeczka a diabłu ogarek" jeśli się powiedziało "A" to trzeba kontynuować dalej. Pani Elwira jak to potrafi doskonale robić, zakombinowała że dokąd jeszcze nie otrzymała wypowiedzenia to sobie "planowo" pochoruje a zasiłek chorobowy będzie naliczany od pensji w UM. Myślę jednak że taki fachowiec jak Doradca Wojewody nie będzie miał problemu z pracą a wręcz przeciwnie będzie rozchwytywany przez headhunterów, którzy znajdą posadę dla osoby z takim kwalifikacjami bez żadnego problemu. Wysoko kwalifikowanych specjalistów zapewne poszukują również na stanowiska Doradców Ministrów więc świetlana przyszłość i otwarte drzwi do kariery. Dużo zdrowia Pani Elwirze życzę!!!
Odpowiedz
16
@ xtr
dnia 04.12.2014, 19:09 · Zgłoś
jaki doradca ona nosiła torebki i komorki pani wojewodzie...
Odpowiedz
-4
@ Maria
dnia 04.12.2014, 20:07 · Zgłoś
zwolnienie za poparcie kandydata innej PARTI - jest nezgodne z prawem !
Odpowiedz
3
@ ministrant
dnia 04.12.2014, 20:41 · Zgłoś
@Maria - zbliża się 21 wieczorem Apel trzeba odśpiewać a nie polityką się zajmować!!! Najwyższy patrzy i będzie kara!!! Trzeba będzie na tacę dać podwójnie!!! Opamiętaj się kobieto nikczemna!!!
Odpowiedz
-7
@ jan12
dnia 04.12.2014, 15:03 · Zgłoś
Pan Pabian popełnił błąd!Poparcie Pani Elwiry wcale mu nie pomogło,a teraz musi ją obsadzić na jakimś stołku.Musi teraz sciskać się z PiSowcami,których nienawidzi,ale czego nie robi się dla...
Odpowiedz
7
@ ela
dnia 04.12.2014, 18:59 · Zgłoś
dla kasy powiedzmy to glosno
Odpowiedz
-8
@ Maria
dnia 04.12.2014, 20:06 · Zgłoś
bardzo mu pomoglo - oj bardzo!
Odpowiedz
4
@ Winfield
dnia 04.12.2014, 14:55 · Zgłoś
Nie sympatyzuję ani z PO a tym bardziej z PIS, ale dla pani Musiałowicz brawo za własne zdanie (nie wynikające mam nadzieje z jakichś tam interesiarskich kalkulacji).
Odpowiedz
10
@ lover
dnia 04.12.2014, 15:07 · Zgłoś
Dziwna sprawa z tym portalem. Każdy minusowy komentarz dotyczący [...] pani jest punktowany na plus!
Odpowiedz
1
@ Maria
dnia 04.12.2014, 20:05 · Zgłoś
DOKLADNIE JAK JA ! nie popieram PO - ale wiem ze w PIS sa farbowancy co juz niejedna partie od srodka widziei !
Nie glosuje na partie ale na ludzi
Odpowiedz
36
@ kama
dnia 04.12.2014, 14:53 · Zgłoś
Dawniej straszyli kogutem, [...] - a obecnie utratą pracy
Odpowiedz
22
@ kama
dnia 04.12.2014, 14:54 · Zgłoś
zapomniałam, jeszcze czarna wołga była
Odpowiedz
4
@ ela
dnia 04.12.2014, 18:52 · Zgłoś
widać ze jeszcze masz mleko pod nosem jak nie widzisz tego ze ona robi to dla kasy
Odpowiedz
-5
@ Maria
dnia 04.12.2014, 20:04 · Zgłoś
Wojewoda = oczywiscie !
Odpowiedz
33
@ zuzia
dnia 04.12.2014, 14:51 · Zgłoś
Pani wojewoda powinna zażądać, by wszyscy pracownicy UW chodzili w koszulkach z napisem "Kocham PO! Nienawidzę PiS-u!" Kobiecina byłaby szczęśliwa i mogłaby leczyć kompleksy wynikające z posiadania tzw. trudnej urody :))
Odpowiedz
33
@ marian
dnia 04.12.2014, 14:46 · Zgłoś
Pani Wojewoda zamiast polityką niech się zajmie konkretami bo niestety podkarpackie jest na szarym końcu pod każdym względem. Dobrze, że Rzeszów ma Pana Prezydenta Ferenca bo on robi naprawdę dużo i dlatego podkarpackie oceniane jest wysoko. Niestety poza opłotkami bieda i bezrobocie ża aż [...]. ściska. Powoli powoli i Panią Małgosię też się [...]mieni bo chyba następne wybory parlamentarne przyniosą zmiany.
Odpowiedz
11
@ SLD
dnia 04.12.2014, 16:13 · Zgłoś
To dlatego Rzeszów się rozwija, bo Ferens jest z lewicy.
Odpowiedz
5
@ do SLD
dnia 04.12.2014, 16:42 · Zgłoś
[...] Ferenc jest bezpartyjny kiedyś był w SLD.
Odpowiedz
2
@ Horn
dnia 04.12.2014, 14:45 · Zgłoś
Pani Elwiro, mądra decyzja. To był ten czas na zmianę.
Odpowiedz
12
@ ela
dnia 04.12.2014, 18:46 · Zgłoś
tak czas na zmiane chyba żeby było bliżej do pracy i tylko tyle
Odpowiedz
26
@ agi
dnia 04.12.2014, 14:44 · Zgłoś
Przecież wiadomo ze poparła pabiana za konkretny stolek wiec o co jej chodzi...
Odpowiedz
6
@ anna
dnia 05.12.2014, 10:08 · Zgłoś
To powiedz proszę na którym stołku konkretnie ma siedzieć
Odpowiedz
22
@ Jarema
dnia 04.12.2014, 14:34 · Zgłoś
ja sie pytam gdzie jest S19 via carpatia Polacy ogarnijcie się, zobaczcie kto blokuje rozwoj Naszej Ojczyzny. niektórzy nawet Boga już po polsku wstydzą się wzywać no chyba że są niemcami, z angielskim akcentem
Odpowiedz
29
@ Jarema
dnia 04.12.2014, 14:30 · Zgłoś
jak to leciało pani KOPACZ dość złośliwości tak na pewno ale chyba tylko w jedną stronę. Platforma nie wybacza i zamyka drzwi oto jej oblicze
Odpowiedz
4
@ Maria
dnia 04.12.2014, 19:31 · Zgłoś
Znow ciezko sie nie zgodzic !!! o co w tym kraju chodzi ?
CZy nie wazniejsze sa OSOBY _ CHARAKTERY ... niz PARTIE !!

sama nie patrze bardzo czesto na to z jakiej parti ktos kandyduje ale glosujje na tego - kto jest lepszy !!!
Odpowiedz
3
@ Do Marii
dnia 04.12.2014, 20:25 · Zgłoś
Masz 100% racji- ważne są charaktery, a ta Pani ma z tym wyraźny kłopot :). Ne wierzę, że ktoś kto w życiu prywatnym wyznaję określone zasady, dla potrzeb wyborów omija je w imię "wyższych" idei. Jak się jest chorągiewką w sytuacji wyborów, to i w życiu prywatnym jest lepiej ?
Odpowiedz
16
@ rst
dnia 04.12.2014, 14:28 · Zgłoś
A co was to wszystkich obchodzi? To jej sprawa! Po drugie co ma sprawa partii do pracy, jeśli wykonywała ją dobrze to w czym problem?
Odpowiedz
18
@ ksiądz Mateusz
dnia 04.12.2014, 15:09 · Zgłoś
Niestety w Polsce obowiązuje demokracja wg. standardów [...]. W Warszawie podczas drugiej tury wyborów urzędnicy od HGW mieli robić zdjęcia jak głosowali, glosowanie na Sasina było równoznaczne z utratą premii
Odpowiedz
0
@ ela
dnia 04.12.2014, 18:44 · Zgłoś
proszę was dobrze ha ha ha
Odpowiedz
4
@ Maria
dnia 04.12.2014, 19:29 · Zgłoś
DOKLADNIE !!!
czy mozna kogos LEGALNIE zwolnic za wlasne zdanie ? to jest wolnosc ?
Odpowiedz
50
@ 1312
dnia 04.12.2014, 14:26 · Zgłoś
Najpierw to niech się do roboty zabiorą ! ! !
Oczywiście Elwirka największy problem a to że podatki coraz wyższe, ludzie pracy nie mają to kogo to obchodzi.
Odpowiedz
-4
@ z krosna
dnia 04.12.2014, 14:21 · Zgłoś
A w Krosnie juz wiedzą ,że za poparcie Pabian bierze ja do siebie
Odpowiedz
7
@ xxx
dnia 04.12.2014, 14:13 · Zgłoś
Poparła partię przyszłego Prezydenta RP, i Premiera, po przyszłorocznych wyborach. Pracy w PiS-ie jest dość. Czekamy. A może to kandydatka na wojewodę?
Odpowiedz
23
@ Jajcarz
dnia 04.12.2014, 15:01 · Zgłoś
To jest skandal,to trzeba na całą Polske nagłośnić.Tak sie nie robi,to nie głosowanie w sejmie że obowiązuje jednomyślność partyjna.Miała prawo poprzeć nawet i tatusia Muminka.
Odpowiedz
19
@ fgfgf
dnia 04.12.2014, 15:56 · Zgłoś
Do @zyx. Więcej pociechy z jednego nawróconego grzesznika niż z 99 sprawiedliwych. A doświadczenie nam w PiS-ie potrzebne. I to zdobyte u wroga!!!
Odpowiedz
-4
@ uyau
dnia 04.12.2014, 16:00 · Zgłoś
@zyx a Tobie ile placa za obrazanie innych? Wiesz kto powinien byc wyeliminowany? Tacy ludzie jak Ty. Dlaczego POLSKA jest krajem tak zawistnym? W ludziach jest tyle nienawisci, ze [...] sie od tego wszystkiego chce. Uwazasz ze wybory to lans? Startuj za 4 lata i zobaczysz, ze to nie zabawa. W kampanie wyborcza trzeba wlozyc bardzo duzo pracy i energii a tacy ludzie jak Ty potrafia tylko pie*rzyc bez sensu przed monitorem bo w realnym swiecie nie powiedza swojego zdania, bo [...]a w [...].
Nikogo nie popieram i nie bronie, ale szlak mnie trafia jak ludzie tylko narzekaja jak to zle sie dzieje w naszym kraju, a na wybory du*ska ruszyc im sie nie chce.
DLA TAKICH LUDZI - BRAK POZDROWIEN
Odpowiedz
4
@ do uyau
dnia 04.12.2014, 16:47 · Zgłoś
Człowieku nikogo nie obrażam i nigdy tego nie czyniłem. Piszę, że dla mnie jest to rzecz niepojęta i zupełnie niezrozumiała. jak można zdradzić drugiego człowieka?. jak można zdradzić ideały?, jak można sprzedać swoje młode, jak w tym wypadku, i niedoświadczone serce i umysł za jakieś, podobno, stanowisko.
Może dlatego, że jestem już niemłodym człowiekiem i przyjąłem inne wychowanie w rodzinie, kościele i szkole, toteż w głowie mi się nie mieści, że można tak postąpić jak ta pani. To jest po prostu zdrada. Zdradę, tak jak morderstwo, czy [...] zawsze czekała najwyższa kara bez względu na wszystko. To tak jakbyś chciał tłumaczyć mordercę, że [...] bo nie miał innego wyjścia.
Pomyśl chociaż przez chwilę nad tym co napisałem. Pomyśl...
Odpowiedz
1
@ ela
dnia 04.12.2014, 18:38 · Zgłoś
zgadzam się z tym
Odpowiedz
-15
@ ela
dnia 04.12.2014, 18:42 · Zgłoś
pewnie jesteś fanem lub fanka radia maryja i to wszystko tłumaczy co piszesz
swiety przed figura a nosi diabla za skora
Odpowiedz
2
@ Maria
dnia 04.12.2014, 19:25 · Zgłoś
NIGDY DO PO NIE NALEZALA !!!

A nie mozna zdradzac tego - komu sie nie "slubowalo" wiernosci
Odpowiedz
5
@ do fg
dnia 04.12.2014, 19:46 · Zgłoś
wyjaśnij jakie doświadczenie? w czym? no chyba że...
Odpowiedz
9
@ Do Jajcarza
dnia 04.12.2014, 20:13 · Zgłoś
A Ty byś chciał mieć wspólnika, któremu nie mógłbyś ufać, który sprzedałby Cię za 50 zł podwyżki Twojej konkurencji? Masz rację, należy nagłośnić postawę P. Elwiry, żeby inni wiedzieli czym się kończy kupczenie , nawet w polityce.
Odpowiedz
-3
@ Maria
dnia 04.12.2014, 20:24 · Zgłoś
Jesli jestedla niego AUTORYTETEM, podziwia Cie , moze sie od ciebie uczyc , szanuje ... wie ze jestes najlepszy ...nie odejdzie !!!
Odpowiedz
0
@ Maria
dnia 04.12.2014, 20:26 · Zgłoś
Prosze nie szarzowac slowami - Jeden lubi Eska inny radjo Maryja - i na tym polega wolnosc
DOSC [...] / hasel typu - czarni to [...]y / Papiez to [...] - DOSC
DOSC obrazania ludzi !!!
Odpowiedz
1
@ Maria
dnia 04.12.2014, 20:27 · Zgłoś
ale najlepsi sa ci - co do wyborow nie chodza !!! a potem narzekaja ... trzeba bylo isc ! wybrac porzadnie !!!
Odpowiedz
4
@ jenkins
dnia 04.12.2014, 20:58 · Zgłoś
Ale brednie pleciesz. Jak moźna nazywać zdradą opowiedzenie sie po stronie uczciwości ?
Odpowiedz
2
@ jenkins
dnia 04.12.2014, 21:02 · Zgłoś
Chyba źe wyznajesz zasady mafijne to by sie zgadzało.
Odpowiedz
-4
@ Jajcarz
dnia 04.12.2014, 21:19 · Zgłoś
Nie ona pierwsza i nie ostatnia.Skoro czuła że chce byc przy parti ktora niedługo przejmie władze w kraju to chyba normalne że zaczeła popierac PIS.Zresztą inni tu piszą że nie ślubowała wiernosci platformie.
Odpowiedz
1
@ uyau
dnia 05.12.2014, 03:17 · Zgłoś
Ludzie opamiętajcie się! JASŁO potrzebuje zmian! Jeszcze kilka lat i nie będzie tu już nic! Pani Elwira poprała Pana Ryszarda Pabiana, każdy ma swoje zdanie między innymi tak jak osoby piszące tu komentarze. Miała do tego całkowite prawo. Jest tyle zamieszania w okół osoby Pani Elwiry... Widziałam komentarze, że taka osoba nie nadaje się na pełnione przez nią stanowisko - ale pytanie skąd to wiadomo? Kilka wpisów na portalach internetowych, kilka wywiadów ma pomóc ocenić daną osobę? Nikt z Nas, nikt z osób nie pracujących z Panią Elwirą, nie wie i nie ma prawa oceniać wykonywanej przez nią pracy.
Pragnę jeszcze dodać jedno - skoro Pani Elwira według Was to taki "nikt" to o co tyle szumu?
PS. Porównywanie takiej sytuacji do morderstwa to absurd.
Odpowiedz
2
@ Kazimierz
dnia 05.12.2014, 10:10 · Zgłoś
Więcej kandydatów w kampanii i nie tylko tej mówiło, że nie jest członkiem Platformy Obywatelskiej, a lud wierzył
Odpowiedz
2
@ JAŚLANKA
dnia 07.12.2014, 15:48 · Zgłoś
powiedzial to co myślała. gdzie tu demokracja?to znaczy ze ma mi sie wszystko podobac co powie guru ?? nie zamykajcie ludziom ust. nie w każdej partii jest miód, nalezy wybierac z kazdej opcji to co najlepsze dla ludzi i kraju.dość z dyscypliną partyjną.
Odpowiedz
1
@ stary do jajcarz
dnia 07.12.2014, 20:26 · Zgłoś
może by poparła i tatusia Muminka ale nie startował i stanowiska obiecać nie mógł ???
Odpowiedz
-10
@ ...
dnia 04.12.2014, 14:11 · Zgłoś
Ale ona ładna
Odpowiedz
-24
@ hoody
dnia 04.12.2014, 15:38 · Zgłoś
która ??? brunetka czy ryszawa ?
Odpowiedz
74
@ xx
dnia 04.12.2014, 15:44 · Zgłoś
to się właśnie nazywa pseudo demokracja, Pani Elwira za to, że wyraziła własne zdanie a nie swojego partyjnego bosa - teraz ponosi za to konsekwencje. To ma być demokracja? Tak naprawdę jest jeden wódz partyjny który wydaje rozkazy jak mają głosować inni posłowie, a jak tylko któryś wyrazi odmienne (choć prawidłowe) zdanie, zostaje eliminowanie. To jest demokracja? Nie!! To jest dyktatura, tylko że partyjna!! Tak naprawdę Polską rządzi kilka osób, bo 98% osób w sejmie nie ma nic do gadania! I choćby byli wspaniałymi politykami i chcieli dobrze dla Polski to te [...] na wyższych stołkach im na to nie pozwolą. Wstyd dla Kmiecika, Chomycz i innych zastraszających teraz panią Eliwrę, bo pokazują tylko chory system dyktatury partyjnej jaki działa w Polsce, a oni właśnie są tej dyktatury ofiarami... jak wódz każe.. tak robią.. Wstydzę, się, że władze sprawują tacy ludzie..
Odpowiedz
30
@ Murzynek Bambo
dnia 04.12.2014, 16:14 · Zgłoś
Dlaczego [...] [...] są [...] i zazdrosne?
Odpowiedz
38
@ leśmian.com
dnia 04.12.2014, 17:17 · Zgłoś
No to Elwira na L-4,a jakie samopoczucie u Masteja,komendanta SM w Jaśle?
Za burmistrzowania p.Kurowskiej po[...]dł chłopisko na zdrowiu,ale wygrana Czerneckiego Go uzdrowiła i przywróciła do łask. A co teraz ? Pabian to jak Kurowska.
Chyba już trzęsie gaciami.Takie mamy układy w zaściankowym Jaśle.
Odpowiedz
11
@ Maria
dnia 04.12.2014, 19:23 · Zgłoś
calkowiecie sie zgadzam - to totalna kompromitacja !!! wstyd !!!
Odpowiedz
2
@ do hoody
dnia 04.12.2014, 19:26 · Zgłoś
Oczywiście, że ryszawa ładna i dlatego brunetka zazdrosna
Odpowiedz
15
@ yyy do xx
dnia 04.12.2014, 20:08 · Zgłoś
Ty chyba nie bardzo rozumiesz pojęcie demokracji. A Pani Elwirze obce jest pojęcie lojalności i nie znam jakiegokolwiek rozsądnego szefa, nawet w małej firmie, który chciałby pracować z tak nielojalnym pracownikiem. Przeliczyła się, ratowała [...] i ma na co "uczciwie" zapracowała. Jeśli P. Pabian wciśnie ją do swojej ekipy, to nie trzeba będzie długo czekać jak w najmniej oczekiwanym momencie strzeli mu w kolano. Ludzi z tak giętkim kręgosłupem trzyma się na dystans i chcę wierzyć, że P. Pabian nie będzie otaczał się takimi pracownikami. Dla mnie ta Pani jest skończona.
Odpowiedz
1
@ Maria
dnia 04.12.2014, 20:28 · Zgłoś
JAk jestes autorytetem, wspanialym szefem, masz wiedze - moga sie od ciebie uczyc etc etc - to nie odejda !!!
Odpowiedz
1
@ _jr
dnia 04.12.2014, 21:06 · Zgłoś
a wtedy nazywa się to totalitaryzm a nie demokracja!
Odpowiedz
8
@ nie zgadzam sie
dnia 04.12.2014, 21:32 · Zgłoś
Ten portal nie spekuluje tylko plotki szerzy.
Na pierwszy rzut oka widać że sprzyja PISowi.
Wczoraj nagonka na złych platformersów którzy nie pomagają Porębie, dziś nagonka na Wojewodę.
Moim skromny zdaniem - teraz to ja "spekuluje" ;), ta laska latała po wszystkich sztabach i wypytywała o oferty. Podejrzewam że PO nic na początku nie zaoferowało więc poleciała do PISu.
Nie zdziwi mnie jak zobaczymy ją za niedługo w jakiejś nowej odsłonie np "doradca p.Kurowskiej" lub taniec z gwiazdami. To tak jak z tymi kolesiami co doradzali kiedyś Kaczyńskiemu a później Tuskowi.
Ktoś mądry kiedyś powiedział ... mądrzy ludzie nie pchają się w politykę ...
Odpowiedz
3
@ PSL
dnia 04.12.2014, 23:17 · Zgłoś
Krótki łańcuch, waląca się buda, skrajnie wychudzony pies. To działka polityka PSL. Dziś weszli tam inspektorzy

Cały tekst: http://wyborcza.pl/1,75478,17080367,Krotki_lancuch__walaca_sie_buda__skrajnie_wychudzony.html#ixzz3KyCokdzp
Odpowiedz
0
@ Lenin Włodzimierz
dnia 04.12.2014, 23:29 · Zgłoś
dlatego [...] nie mają w niej konkurencji tow.nie zgadzam się
Odpowiedz
4
@ Afera
dnia 05.12.2014, 08:41 · Zgłoś
Ale afera: Misio Uszatek w roli rapera!
Żałosne jest kreowanie bohaterstwa z czysto politycznego zachowania, czyli roztrząsanie powszechnego w czasie wali o stołki postępowania.
Szczytem obłudy jest przede wszystkim oburzenie ze strony jasielskich notabli z PO, którzy w tej dziedzinie osiągnęli mistrzostwo. No, może nie mistrzostwo świata - bez przesady, ale na pewno mistrzostwo C- klasy.
Odpowiedz
2
@ ładna
dnia 06.12.2014, 09:38 · Zgłoś
A Ty myślałeś, że dzięki czemu tak daleko zaszła ?
Odpowiedz
4
@ Bullitt
dnia 06.12.2014, 18:23 · Zgłoś
Podoba mi się pomysł , aby Pani Musiałowicz została Szefem MOSiR-u. W jakim stroju?
Jak mawiał mój kolega ze studiów -" patrzę na Nią jak na dzieło sztuki"
Pozdrawiam wszystkich miłośników sztuki!!!
Odpowiedz
1
@ Bullitt
dnia 06.12.2014, 18:29 · Zgłoś
A [...] jest piękne!!!
Odpowiedz
2
@ clashtorny
dnia 07.12.2014, 23:02 · Zgłoś
To jest właśnie wasze [...] PO Mają wielki problem z porozumieniem w jakimkolwiek procencie z inną partią poza PSL XD Chociaż i tak uważam że pani Elwira zrobiła błąd że wogóle startowała z listy PO gdyby była bezpartyjna nie byłoby problemu, ale smycz PO zobowiązuje ;)
Odpowiedz
0
@ mariusz zawisza
dnia 11.12.2014, 13:59 · Zgłoś
sąd i ludzie będom mieć przy nas co robić będom miec prace przy nas
Odpowiedz
Dodaj komentarz
Piszesz jako:

Jaslo4u.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za treść komentarzy zgodnie z Polskim Prawem. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania i redagowania komentarzy niezgodnych z regulaminem.