Korzystając z portalu Jaslo4u.pl wyrażasz zgodę na użytkowanie mechanizmu plików cookie. Mechanizm ten ma na celu zapewnienie prawidłowego funkcjonowania portalu Jaslo4u.pl. Korzystając ze strony akceptujesz Politykę Prywatności portalu Jasło4u.pl

Potrącenie pieszego na ul. Lwowskiej

95

42-letni mężczyzna z gminy Frysztak został dzisiaj popołudniu potrącony przez samochód osobowy na ul. Lwowskiej w Jaśle. Został zabrany do pobliskiego szpitala, w którym udzielono mu pomocy medycznej. Trafił z urazem głowy, licznymi potłuczeniami i złamaniem kości przedramienia.

Zdjęcie nadesłane przez Czytelnika Jaslo4u.pl

Kierujący renault laguna 29- letni mieszkaniec gminy Jasło jadąc od strony Jasła w kierunku Krosna, na jednym z przejść dla pieszych na ul. Lwowskiej potrącił 42-latka. W wyniku tego zdarzenia pieszy trafił  do Szpitala Specjalistycznego w Jaśle. Kierowca i jego pasażerka nie odnieśli żadnych obrażeń. Obaj mężczyźni byli trzeźwi.

(icz)

Reklama

Komentarze: 95

Dodaj komentarz Widok:
2
@ Min
dnia 01.04.2013, 10:53 · Zgłoś
Dajcie spokuj chłopu karzdemu mogło się to zdarzyć a ze [...] nie patrzą jak chodzą po drodze to jusz nie jego wina
Odpowiedz
0
@ [...]
dnia 31.03.2013, 15:37 · Zgłoś
Przejście dla pieszych to święte miejsce niewolno tam nikogo potrącać pieszy ma się czuć na nim bezpiecznie.
Odpowiedz
-5
@ czorny
dnia 30.03.2013, 09:56 · Zgłoś
kierowca,który potraca pieszego na pasach to pospolity morderca i bandyta a z takimi to wiadomo co zrobic
Odpowiedz
4
@ gość
dnia 30.03.2013, 12:32 · Zgłoś
to jak nazwiesz [...],który pcha się pod koła ???
Odpowiedz
1
@ kkkk
dnia 29.03.2013, 22:21 · Zgłoś
Jednen plus tej całej historii to że miał blisko do szpitala
Odpowiedz
-3
@ AntyKozak
dnia 29.03.2013, 16:31 · Zgłoś
Niektóre komentarze poprostu mnie ropier naprzykład komentarz osoby o nicku ( yess ) chlopie co ma zdjecie do tematu jak masz wchodzic na portal i pisac takie [...]... co to ani smieszne nie jest ani ciekawe to lepiej idz sniego odgarniaj koło domu. Rodzina poszkodowanego napewno się z tego nie cieszy bo idą swieta i miłe dla nich nie beda !!! chlop mógł staracić zycie a rodzina bliska osobe przez udanego kierowce co nie wiem gdzie ma oczy jak nie widział przechodnia [...] ...
Odpowiedz
2
@ swiadek
dnia 29.03.2013, 17:59 · Zgłoś
mnie [...] Twoj komentarz Bogiem nie jestes a piszesz jak bys wiedziial wszystko LOL!
nie znasz sprawy- nie komentuj
Odpowiedz
0
@ gość
dnia 31.03.2013, 23:25 · Zgłoś
dokładnie !!!
Odpowiedz
2
@ pieszy
dnia 29.03.2013, 11:06 · Zgłoś
Nie ma chyba na POdkarpaciu takiego miasta jak Jasło żeby było na odcinku 100 metrów cztery przejścia , a co do pieszych to w Indiach święte krowy lepiej chodzą wesołych św.
Odpowiedz
1
@ aa
dnia 29.03.2013, 00:21 · Zgłoś
ludzie to tak chodzą jak by chcieli a nie mogli
Odpowiedz
3
@ abaddon
dnia 28.03.2013, 23:20 · Zgłoś
nie wiem jak on jechał, ale zdażało mi się wielokrotnie, że jakiś pieszy przypominał sobie że akurat musi przejść przed moim samochodem i prosto pod koła właził. I co w takiej sytuacji, albo [...] rozjechać, albo kotwice wozić ze sobą i zarzucać za jakąś pobliską latarnie żeby stanąć w miejscu...
Odpowiedz
3
@ Bubu
dnia 28.03.2013, 19:26 · Zgłoś
A gdzie się podaział artykuł o szpionach ?
Odpowiedz
3
@ czesio
dnia 28.03.2013, 18:57 · Zgłoś
a gdzie jest artykuł o [...]ku [...]???dlaczego usunięto?kto naciskał?

DLACZEGO???
Odpowiedz
1
@ kierowca
dnia 28.03.2013, 18:25 · Zgłoś
a ty za niedługo zostaniesz biegłym , nie byłeś nie widziałeś a komentujerz
Odpowiedz
-1
@ greg
dnia 28.03.2013, 17:35 · Zgłoś
pieszy był przy osi jezdni kierowca laguny musiał go widzieć ale [...]ł co widać po drodze hamowania ewidentna wina kierowcy już ma ciepło
Odpowiedz
0
@ kierowca
dnia 28.03.2013, 15:39 · Zgłoś
łazicie po ulicach jak święte krowy. dać was do większego miasta typu Kraków to co najmniej połowa by nie przeżyła
Odpowiedz
4
@ jack
dnia 28.03.2013, 14:21 · Zgłoś
tak krytykujecie pieszych a spróbujcie przejść na ZIELONYM świetle na Szajnochy k.zakładu pogrzebowego i nie zostać przejechanym przez skręcających z K.Wielkiego. Nie raz już miałem postawioną nogę na jezdni i musiałem cofnąć przed pędzącym MKS-em czy innym razem busem. Gdybym nie uważał (powtarzam: na zielonym!) poleciałbym prosto do pobliskiego zakładu pogrzebowego... Więc nie piszcie ze to wyłącznie wina pieszych
Odpowiedz
4
@ ona
dnia 28.03.2013, 13:51 · Zgłoś
żeby nie wiem co się stało to każdy aż kipi ze złości i pisze i pisze i dopowiada i komentuje i dowala jeden drugiemu obrażając się wzajemnie a czym więcej przezwisk tym ważniejszy komentarz ... zawiść i głupota ludzka nie zna granic!!! stało się jak sie stało i dobrze że człowiek żyje i nie komentujcie że ten ... ze to ...że tamten ... ten mądry ... tamten [...] itd . dzisiaj on - jutro możesz być ty ! a prawda jest taka że punkt widzenia zależy od punktu siedzenia . jak się idzie pieszo to każdy kierowca to [...] a jak się siedzi za kółkiem to każdy pieszy to krowa ... bo już się nie pamięta jak się lazło na przełaj aby tylko przejść.
Odpowiedz
0
@ obserwator
dnia 28.03.2013, 13:12 · Zgłoś
w jaśle połowa ludzi jest [...]
Odpowiedz
3
@ lili
dnia 28.03.2013, 21:02 · Zgłoś
Łącznie z tobą !!!
Odpowiedz
4
@ Jasło
dnia 28.03.2013, 13:10 · Zgłoś
Czasem zastanawiam się czy z Jasła wszyscy mądrzy ludzie już wyjechali, a pozostali tylko ci których górnolotne opinie możemy czytać na tego typu forach...
Odpowiedz
-3
@ ja
dnia 28.03.2013, 09:58 · Zgłoś
na pasach to zawsze pieszy ma pierszenstwo nieogarnieci ludzie i to wina tego [...] co jechal jak [...]
Odpowiedz
5
@ byshfighter
dnia 28.03.2013, 06:39 · Zgłoś
Art. 13. 1. Pieszy, przechodząc przez jezdnię lub torowisko, jest obowiązany zachować szczególną ostrożność oraz, z zastrzeżeniem ust. 2 i 3, korzystać z przejścia dla pieszych. Pieszy znajdujący się na tym przejściu ma pierwszeństwo przed pojazdem.

tłumaczę [...]. ojczysty:

jeśli jeden palec u stopy, [...] buta, znajdzie się na zebrze (i nie ważne czy jest to prawa strona czy lewa (zebry) przejścia dla pieszych to już osoba jest na przejściu dla pieszych (zebrze) i mamy [...] obowiązek ustąpić pierwszeństwa
Odpowiedz
4
@ g.70
dnia 28.03.2013, 02:17 · Zgłoś
W naszym prawie jest inaczej niż w uni i stąd się biorą takie zachowania Jak nie zatrzymywanie pojazdów gdy pieszy zbliża się do jezdni. Wg Prawa o ruchu drogowym jest to zachowanie prawidłowe bo mowa w nim o pieszym na przejściu a nie o pieszym zbliżającym się do przejścia.

cytat "W Prawie o Ruchu Drogowym (PoRD) możemy przeczytać dwa zapisy, które wprowadzają chaos, zarówno w procesie nauczania kierowców, jak i później, w ruchu drogowym:

"Kierujący pojazdem, zbliżając się do przejścia dla pieszych, jest obowiązany zachować szczególną ostrożność i ustąpić pierwszeństwa pieszemu znajdującemu się na przejściu "

oraz

"pieszym zabrania się wchodzenia na jezdnię bezpośrednio przed jadący pojazd, w tym również na przejściu dla pieszych"
Odpowiedz
5
@ c73
dnia 28.03.2013, 09:03 · Zgłoś
Mówisz o Konwencji Wiedeńskiej. Pieszy chcący przejść przez przejście ma pierwszeństwo, ale również prawo zabrania mu wchodzenia tuż przed jadący pojazd.
Ma się u nas też tak zmienić w prawie.
Odpowiedz
1
@ okoliczny
dnia 28.03.2013, 01:55 · Zgłoś
na tym przejściu już nie jedno potrącenie pieszego było, wiem bo tam mieszkam w sąsiedztwie, tam jak się samemu nie wejdzie na pasy to żadne auto sie nie zatrzyma
Odpowiedz
0
@ g.70
dnia 27.03.2013, 23:57 · Zgłoś
Prawda jest zawsze po środku. Zarówno wśród kierowców znajdują się osoby nie do końca wiedzące jak należy jeździć tak i wsród pieszych znajdują się amatorzy pakowania prosto pod koła tuż przed nadjeżdżającym samochodem. Gdyby niektórzy kierowcy odpuścili swojej zawziętości, że jeszcze zdążę a piesi postawili najpierw noge na asfalcie (sygnalizując w ten sposób chęć przejścia)ale bez siłowego pakowania się pod koła to do takich zdażeń by niedochodziło. Piesi pamiętajcie, że bez względu na to czy macie rację czy nie w zderzeniu z samochodem nie macie szans.
Odpowiedz
8
@ ja
dnia 27.03.2013, 21:33 · Zgłoś
Jak cie nie potrąci auto to cię otrują wędlinami -
nie kupujcie tego [...] czyli wędlin więcej tam rakotwórczej chemi niż mięsa !!! trują ludzi -a ostatnia afera -mięso z padniętych zwierząt - biznes się bogaci a ludzie umierają na raka !!!
Trują nas i oszukują - nie będzie problemu z emeryturami bo ludzie z tego [...] do czterdziestki nie dożyją ...
Odpowiedz
5
@ Byczek !!!
dnia 28.03.2013, 09:56 · Zgłoś
i jaki z tego morał że POLAK to [...]!!!
Odpowiedz
6
@ Nieznajomy-Ktoś
dnia 27.03.2013, 21:26 · Zgłoś
Spodziewałem się fali [...] na pieszych pod tym artykułem...

Zgodzę się: PIESI CHODZĄ JAK CHCĄ, z tego znane jest Jasło, ale... wynika to tylko i wyłącznie z faktu, że KIEROWCY NIE PRZEPUSZCZAJĄ PIESZYCH. W wielu innych miastach jest kulturka - stajesz przy przejściu dwie sekundy, ktoś się zatrzymuje, przechodzisz. A w Jaśle? 30, 40, 50...
(wcale nie mówię, że nie ma pieszych, którzy nie potrafią 5 sekund wytrzymać, ale nie rozmawiamy o [...] przecież)

Drodzy Kierowcy! Spróbujcie chociaż jeden raz postawić się w roli pieszego, któremu śpieszy się tak samo albo i bardziej jak Wam.

Pozdrawiam!
Odpowiedz
-1
@ Świadek
dnia 27.03.2013, 22:34 · Zgłoś
Ja mam dokładnie odwrotne odczucia. W Jaśle spotkałem się z jakimś dziwnym przepuszczaniem, nawet na rondach, które korkuje pół miasta.
Wjedź w Kraków i zatrzymaj się przed przejściem dla pieszych aby któregos przepuścic. Patrz uważnie co się stanie i obserwuj ich reakcje. Głupieją. Nie wiedzą czy popsuło Ci się auto czy, wysiądziesz i będziesz ich gonił.
Odpowiedz
-2
@ skoda
dnia 27.03.2013, 21:23 · Zgłoś
czy tam nie ma świateł?
Odpowiedz
5
@ tolo
dnia 27.03.2013, 21:03 · Zgłoś
Chciałbym za pośrednictwem tego portalu podziękować za sprawne działania policji przez co całe Jasło było fajnie zablokowane,naprawdę w tym spisaliście się wręcz wybornie,jeszcze jeden taki wypadek z drugiej strony miasta i nikt nawet się nie ruszy.DZIĘKUJĘ.
Odpowiedz
2
@ jaslanka
dnia 27.03.2013, 20:50 · Zgłoś
uważam, że zamieszczanie takiego zdjęcia jak wyżej jest poniżej etyki dziennikarskiej. Dbajcie Państwo o prywatność innych ludzi. Zdjęcia można robić, ale publikować tylko po wcześniejszej weryfikacji.
Odpowiedz
-4
@ oicok
dnia 27.03.2013, 20:39 · Zgłoś
Prawda taka ze [...] po odebraniu prawka jad a jakby byli królami , ale Ci co nie zdali wiedza że pieszy ma pierwszenstwo i ładuja sie na pasy.wina jednego i drugiego powinni zainstalowac swiatła na wszystkich przejściach . dla jednych przejazdżka wolniejsza ale dla drugich bezpiecznejsza
Odpowiedz
1
@ xxx
dnia 27.03.2013, 20:33 · Zgłoś
wyleci tylko taki na droge prosto pod koła i puzniej kierowca ma tylko nie przyjemnosci
Odpowiedz
7
@ szpilka
dnia 27.03.2013, 20:15 · Zgłoś
o tak podobno dbają aż nadto o pacjentów
Odpowiedz
7
@ Piotruś
dnia 27.03.2013, 20:09 · Zgłoś
jak by trafił do podziemnych lekarzy to go pomalują za 100 lub 200 zł i i będzie dobrze bo Szrek jest w tym dobry
Odpowiedz
-2
@ bylem 4 za laguna
dnia 27.03.2013, 19:22 · Zgłoś
nic nie widzialem ale jasielska policij 2 godziny trwaly czynnosci sluzbowe i paraliz calego jasla przez ten czas a [...] zamiast usprawnic ruch powoli bynajmniej to stali i panika co robic mowie o samochodach ztylu a chodnikiem dalo sie objechac osobowka i jechac a nie panika i widownia
Odpowiedz
-2
@ kierowca_pewnego_bmw
dnia 27.03.2013, 19:19 · Zgłoś
do mieszkaniec [...] mozesz nazywac kazdego ja sie nie obrazam i [...]... mam co masz do powiedzenia na temat owej marki z bawarii mozesz tez swoj apel skierowac do "[...]" z oplów, golfów, czy hond. [...] czlowieku bo kazdy szanujacy sie kierowca ma troche oleju w glowie i potrafi sie zachowac na drodze:)wina lezy bo obu stronach pieszych jak i kierowcow zwlaszcza przed świetami:)wesolych:)
Odpowiedz
4
@ ciekawy
dnia 27.03.2013, 18:42 · Zgłoś
Całe Jasło zakorkowane, żadnego policjanta z drogówki nie uświadczysz bo stoją na drogach o małym natężeniu wyskakując z suszarkami lub alkometami przed samochody
Odpowiedz
9
@ Maciej
dnia 27.03.2013, 18:42 · Zgłoś
Byłem na miejscu, widziałem wszystko, ponieważ jechałem za laguną, to nie wina kierowcy tylko pieszego, wepchał się na drogę, kierowca miał może 20-30 km/h. Wkurza mnie że ktoś komentuje i krytykuje skoro nie widział sytuacji !
Odpowiedz
2
@ seb
dnia 28.03.2013, 09:23 · Zgłoś
Skoro jechał 20-30 to skąd droga hamowania taka długa, druga sprawa wzią go lewą stroną samochodu i czyja wina?
Odpowiedz
2
@ swiadek
dnia 28.03.2013, 09:55 · Zgłoś
bo było ślisko ludzie pomyślcie troche zanim zaczniecie kogos osądzac!!!
lewa strona bo mu tak szybko wbiegł nawet nie patrzył czy cos jedzie
Odpowiedz
0
@ mieszkaniec
dnia 27.03.2013, 18:28 · Zgłoś
policja szczególnie powinna zwracać uwagę na [...] z BMW bo robią co chcą
Odpowiedz
-1
@ ????
dnia 27.03.2013, 18:37 · Zgłoś
nawet z salonu te zlomy sa niebezpieczne--technologia 18 wieku
Odpowiedz
5
@ on
dnia 27.03.2013, 21:03 · Zgłoś
do kierowca BMW

odpowiedź jak 18latka jezdzacego bmw, bjuz bys ustawke chcial
Odpowiedz
-7
@ ktosiu
dnia 27.03.2013, 21:07 · Zgłoś
sam jesteś [...]choć pewnie nie jezdzisz BMW bo cie na nie nie stać...
Odpowiedz
2
@ kubica
dnia 28.03.2013, 20:18 · Zgłoś
Coś ty, najgorsi to są [...]ki w Chevroletach Aveo, albo Spark.
Odpowiedz
7
@ ksj
dnia 27.03.2013, 18:20 · Zgłoś
ewidentna wina pieszego i tyle w tym temacie, a poza tym nasze służby tj. SM, Policja powinny się bacznie przyjrzeć pieszym jak się zachowują przechodząc przez jezdnię
Odpowiedz
6
@ ciekawski
dnia 27.03.2013, 18:08 · Zgłoś
gdzie zdjęcia? ilona nie miala czasu sie przejsc liczyła że tym razem też ktoś jej prześle zdjęcia?
Odpowiedz
6
@ pseudomin mój
dnia 27.03.2013, 18:39 · Zgłoś
ilona utkła w korku :)
Odpowiedz
8
@ muzyk
dnia 27.03.2013, 21:22 · Zgłoś
odpoczywala po kilku zdjeciach zrobionych w Zmigrodzie. za duzo jak na jeden dzien...
Odpowiedz
3
@ ICZ
dnia 27.03.2013, 23:08 · Zgłoś
Oj Iloncia Iloncia Żąl Żąl Żąl!
Odpowiedz
2
@ obserw.
dnia 27.03.2013, 17:59 · Zgłoś
czy ta laguna miała przyciemnione tylne szybya kolor auta cos koło błekitnego ??
Odpowiedz
3
@ Świadek
dnia 27.03.2013, 17:55 · Zgłoś
[...] wiecie to nie komentujcie. Wina pieszego i trzeba się cieszyć, że za swoją nieuwagę nie zapłacił najwyższej ceny. Ja miałem raczej pesymistyczne myśli.
Odpowiedz
4
@ świadek
dnia 27.03.2013, 18:24 · Zgłoś
dokładnie, najpierw stał, nie przechodził a wlazł tuż pod koła tej lagunie
Odpowiedz
28
@ Świadek
dnia 27.03.2013, 18:52 · Zgłoś
Ludzie w Jaśle nie chcą się zapoznawać z faktami i nie chcą wiedzieć jak było, gdyż wtedy nie mogliby dać upustu swej radosnej twórczości i pitoleniu trzy po trzy.
Jutro pod artykułem będą rewelacje, że gośc potrącony miał 24 lata, 1,5 promila i został potrącony audi a6 na Jana Pawła o 23 w nocy przez kobiete. Prowincja tym żyje.
Apeluje też o uwage i ostrożność do naszych rodaków z saksów w Królestwie Anglii, którzy przyjechali na 5 dni leczenia kompleksów do ojczyzny. Kierownica z prawej strony zobowiązuje do podwójnej ostrożności.
Polaka na urlopie poznacie po dużym samochodzie, dużym telefonie, dużym brzuchu, dużym ego i w wielu przypadkach zerowej kulturze osobistej i cemencie pod paznokciami.
Niby styczność z wielkim światem i zerwanie z małomiasteczkowymi manierami ale ciągle gdzieś te demony wracaja po postawieniu stopy na [...] ziemi. I błagam, jeśli ktoś zwraca wam uwagę to nie zawsze wynik zazdrości o wszystkie piękne rzeczy, których sie dorobiliście na emigracji. Najpiękniejsze rzeczy w życiu są za darmo...Iphona zawsze można wziąć na raty.
Wesołych wszystkim.
Odpowiedz
1
@ 888
dnia 28.03.2013, 12:54 · Zgłoś
coś w tym jest
Odpowiedz
-1
@ kul
dnia 29.03.2013, 19:49 · Zgłoś
jak to ktos powiidzial 'jak by glupota umiala latac to ty bylbys golebiem
'
Odpowiedz
13
@ Green
dnia 27.03.2013, 17:49 · Zgłoś
Ten z laguny to tak swoją drogą nie za mądrze jeździ na codzień. Może teraz się nauczy.
Fakt faktem piesi też zachowuja sie jak święte krowy. Najbardziej beszczelni są chyba koło rynku i około europy.
Odpowiedz
3
@ jaaa
dnia 28.03.2013, 05:56 · Zgłoś
nie wiem czy zdawałeś prawo jazdy ale jeśli widzisz pieszego na przejściu to powinienes sie zatrzymać, to nie sa święte krowy, ja rozumie ok jakby to nie było na przejsciu ale to jest na przejściu i nic go nie uspraiedliwia jakby każdy tak robił jak wy piszecie to pieszy by wogóle nie mógł przejść przez ulice bo to od razu świeta krowa i trzeba by było sie zatrzymać. Lepiej jechać troszke wolniej i zgodnie z przepisami niż żeby doprowadzić do jakiegoś nieszczęścia. myślcie niekiedy. Myślicie że jak jesteście w samochodzie to macie pierwszeństwo na drodze nie prawda pieszy ma pierwszeństwo tym bardziej na przejsciu!!
Odpowiedz
1
@ don
dnia 28.03.2013, 07:08 · Zgłoś
tam są przecież światła, więc akurat powinien zaczekać pieszy, a taka prawda! ludzie w jasle chodza bezkarnie, ale to właśnie do czasu!
Odpowiedz
4
@ Green
dnia 28.03.2013, 12:00 · Zgłoś
jak ci [...] wychodzi z za ciężarówki i pcha się pod auto to jest dobrze? jak [...] idzie i nie patrzy bo myśli tak jak pewne osoby " co mnie to obchodzi i tak mam pierwszeństwo" to jest wina kierowcy?. oswiece cie. pieszy powinien bez wzgledu na to czy jest przejscie ze swiatłami czy nie upewnić się że może przejść. jak już się mamy czepiać tego czego uczą na prawku to nazywa się to zasada ograniczonego zaufania i tyczy się i pieszych i samochodów. myśli że ktoś się musi zatrzymać i się [...] pod koła i wszystko mu zwisa
Odpowiedz
0
@ leon
dnia 28.03.2013, 20:16 · Zgłoś
A najgorsi są [...] przechodzący pasami przy Poczcie idąc z Czackiego na Staszica. Lezie nie patrząc na bok z słuchawkami na uszach. Porażka. Tam powinni stanąć i wlepić kilku mandaty to by się może opamiętali.
Odpowiedz
21
@ Magda
dnia 27.03.2013, 17:43 · Zgłoś
Ten laguna jechal jak szalony a na dodatek z boku siedziala mu [...]...
Odpowiedz
1
@ świadek
dnia 27.03.2013, 18:19 · Zgłoś
nie wiesz nie pisz, jechałem za nim i wszystko widziałem
Odpowiedz
1
@ Maciej
dnia 27.03.2013, 18:40 · Zgłoś
przestań [...]#$@#lić jechałem za nim autem mieliśmy 20 km/h a ograniczenie jest do 50 km/h, jak nie wiesz to sie nie wypowiadaj
Odpowiedz
2
@ sami
dnia 27.03.2013, 23:50 · Zgłoś
20 jechałeś a gość połamany jakbyś 70 zapi...
Odpowiedz
2
@ swiadek
dnia 28.03.2013, 05:49 · Zgłoś
bo wbiegł mu pod koła widocznie tego nie widziałes!
Odpowiedz
5
@ plkt
dnia 28.03.2013, 09:58 · Zgłoś
popatrz dobrze na zdjecie !!! takie slady hamowania powstaja przy jezdzie 20km/h ??? chyba w twojej bajce na dobranoc.
Odpowiedz
2
@ swiadek
dnia 28.03.2013, 10:17 · Zgłoś
na zdjęcie? ja tam bylam i wiam jak było zacznij myslec bylo slisko, zamiast tak głupio pisac to sie najpierw dowiedz!!!
nie zna faktów a sie odzywa
Odpowiedz
4
@ świadek
dnia 28.03.2013, 14:54 · Zgłoś
koles stał na chodniku jak auta były jeszcze daleko i mógł spokojnie przechodzić ale z niewiadomych przyczyn wlazł tuz pod koła. Jakbym jechał pierwszy to wlazłby mnie boi swoim staniem jak mozna było przechodzic zmylił kierowcę
Odpowiedz
178
@ Driver
dnia 27.03.2013, 17:39 · Zgłoś
A bo ci piesi to też tak chodzą po tych jasielskich przejściach jak te święte krowy.. nie patrzą na to czy ślisko czy kierowca zdoła wyhamować pojazd.. tylko "lezie" bezmyślnie.. zero wyobraźni..
Odpowiedz
89
@ obserw.
dnia 27.03.2013, 17:57 · Zgłoś
Masz kolego rację w 100% , chociaż nie znamy okoloczności tego akurat przypadku
Odpowiedz
34
@ MROWKI
dnia 27.03.2013, 18:35 · Zgłoś
w calej okolicy sie smieja z baranow w jasle nazywajac ich jasielskie mrowki
Odpowiedz
-1
@ miki
dnia 27.03.2013, 19:21 · Zgłoś
jesli mrówki to moze ja napisze o tych mrówkach dzis około godz.15 na przejsciu koło deptaka kilkanascie samochodów sie zatrzymało ale jeden nie i juz bym ja była ta mrówka wezcie patrzcie na siebie a potem mowcie o mrówkach i te 100% to maja piesi KOLEGO OBSERWATORZE ORAZ MARÓWKA
Odpowiedz
33
@ Driver
dnia 27.03.2013, 19:33 · Zgłoś
Ale kochana "miki" - pamiętaj że życie masz tylko jedno..
..wolisz mieć pierwszeństwo i zginąć na pasach czy czasem się rozglądnąć i ocenić sytuację zanim wejdziesz na pasy??
Odpowiedz
2
@ gosc
dnia 27.03.2013, 21:05 · Zgłoś
dokładnie. idą jak kury na wiosce. A co do korków to przesada. Dłużej stać nie można było od strony krosna. Słabo się starają [...] w kierowaniu ruchu...
Odpowiedz
2
@ sami
dnia 27.03.2013, 23:47 · Zgłoś
masz tak jechać żebyś zdążył wyhamować święta [...]
Odpowiedz
1
@ łodyniec
dnia 28.03.2013, 07:38 · Zgłoś
kierowca ma obowiązek ustąpienia pieszemu na przejściu ,ale w Polsce wygląda to jak w Indiach , każdy sobie rzepkę skrobie :P

Jestem na przejściu lub nawet obok to kierowca powinien zwolnić i uważać czy nie wejdę :P

U nas jest tak ,że gdy wchodzę na przejście to kierowca jeszcze gazu dodaje hahaha
Odpowiedz
8
@ c73
dnia 28.03.2013, 08:45 · Zgłoś
Dokładnie się z Tobą zgadzam. Kiedyś mieszkałem w Jaśle, ale nie było takiego ruchu jak teraz. Obecnie często odwiedzam Jasło i muszę powiedzieć, że w przeciągu kilku lat, zwłaszcza od otwarcia "obwodnicy", piesi się dosyć "ucywilizowali". Było gorzej. Ale mimo wszystko jeszcze często się zdarzy, że pieszy bez spojrzenia śmierci w oczy wlezie, czy nawet wbiegnie na pasy przed maskę. Bywa, że do pasów brakuje 2 - 3 metrów, ale co to za problem. Z dala od pasów też nie.
Ludzie, życie macie tylko jedno.
Odpowiedz
2
@ miki
dnia 28.03.2013, 09:18 · Zgłoś
tak mam tylko jedno zycie ale wam pisze ze zatrzymało sie kilka samochodów a ten jeden wyprzedził wszystkich bo on jest swiewty i musi na czas dojechac a poco jest linia ciagła poprzeczna przed przejciem zeby zachowac szczególna uwage na przejciu WIECIE TERAZ SWIECI KIEROWCY umiecie obrazac przechodnów a sami błedy popełniacie bo uwazacie ze droga nalezy tylko DO WAS niestety dla przechodnia tez
Odpowiedz
4
@ swiadek
dnia 28.03.2013, 09:52 · Zgłoś
do milki
widze ze nie wiesz jak było.. Ale piszesz! niezłe bajki...
szkoda mi Ciebie i takich ludzi co komentują a nie wiedza nic na ten temat;/ tylko zwalają winę na kogos..

zal mi Cie po prostu!!!
Odpowiedz
4
@ c73
dnia 28.03.2013, 10:35 · Zgłoś
Gość wyprzedzający stojące auta przed przejściem, to powinien oprócz mandatu dostać gratis pałą. W niektórych krajach za takie coś traci się prawo jazdy i/lub idzie się do aresztu. Może w Polsce też tak ktoś powinien prawo zmienić.
Odpowiedz
1
@ Łukasz
dnia 28.03.2013, 12:54 · Zgłoś
A TY wiesz jak był???! Jestem jego bratem i zobaczysz jaką odpowiedzialność poniesie ten kierowca
Odpowiedz
4
@ świadek
dnia 28.03.2013, 14:52 · Zgłoś
ja wiem, i mam to nawet nagrane, policja tez to ma więc tak nie chojracz !!!
Odpowiedz
0
@ -
dnia 28.03.2013, 15:50 · Zgłoś
powinno się takich szczególnie surowo karać z więzieniem włacznie ale konieczny byłby monitoring przy każdym głównym przejściu, co piszę z całą powagą jako wieloletni kierowca ale i zarazem pieszy, gdy widzę co robią i piesi i rowerzyści a szczególnie niedzielni kierowcy (zarówno panie jak i panowie) gdy np. na skrzyżowaniu mając zielone do jazdy na wprost skręcają w prawo lub lewo zapominają, że wtedy piesi mają także zielone i mają na przejściu pierwszeństwo i należy zachować ostrożność, ale czym więcej kierowców tym więcej [...] za kierownicą. Do sporadycznych przypadków są sytuacje gdy stojący przed przejściem piesi (szczególnie dzieci i starsi) są przepuszczani przez kulturalnych kierowców.
Odpowiedz
0
@ bbb
dnia 28.03.2013, 17:20 · Zgłoś
jest w tym troche racji ale z druiej strony jest to ze niektorzy kierowcy w miescie nie musza jezdzic szybko albo zatrzymaja sie na przejsciu i jak ruszaja to gaz do dechy bo tak im sie spieszy a wiadomo ze w miescie to duzo ludzi chodzi po ulicach i trzeba uwazac zreszta jak zawsze bo tu sa zawsze dwie strony
Odpowiedz
0
@ Jasełko
dnia 30.03.2013, 11:46 · Zgłoś
dobrze chłop mówi.. Polać mu.
Odpowiedz
15
@ mieszkanka
dnia 27.03.2013, 17:33 · Zgłoś
korek był taki że masakra
Odpowiedz
27
@ lolo
dnia 27.03.2013, 21:32 · Zgłoś
korek był bo BEZNADZIEJNI policjanci zamiast kierować mniejsze samochody na boczne uliczki którymi bez problemu ludzie by przejechali to nie wiem co wtedy robili? no chyba że mamy tylko czterech policjantów na zmianie... to oczywiście możliwe tylko u nas w Jaśle! szkoda gadać!
Odpowiedz
0
@ Driv
dnia 27.03.2013, 23:11 · Zgłoś
Ooo.. cóż za kontrowersyjne zdjęcie.. podoba mi się :) oby tak dalej panie moderatorze :)
Odpowiedz
-11
@ yyes
dnia 28.03.2013, 07:32 · Zgłoś
HAHAHAHAHA jakość zdjęcia to 5 pixeli ! Jakość sprzed 10 lat z telefonu Nokia
Odpowiedz
-1
@ stry
dnia 28.03.2013, 20:59 · Zgłoś
zabrać mu prawko na zawsze
Odpowiedz
Dodaj komentarz
Piszesz jako:

Jaslo4u.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za treść komentarzy zgodnie z Polskim Prawem. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania i redagowania komentarzy niezgodnych z regulaminem.