Korzystając z portalu Jaslo4u.pl wyrażasz zgodę na użytkowanie mechanizmu plików cookie. Mechanizm ten ma na celu zapewnienie prawidłowego funkcjonowania portalu Jaslo4u.pl. Korzystając ze strony akceptujesz Politykę Prywatności portalu Jasło4u.pl

Program 500+ wystartował

150

Od dzisiejszego dnia Polacy mogą składać wnioski w ramach programu 500+. Już od wczesnych godzin rannych przed lokalami Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej zaczęły ustawiać się kolejki chętnych do złożenia wniosku.

W siedzibie MOPS przy ul. Floriańskiej 8a dla petentów przygotowano dwa punkty przyjmowania wniosków. Będą one działać równolegle do końca kwietnia. Od maja pozostanie możliwość składania wniosków jedynie w sekcji ds. świadczeń rodzinnych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego oraz postępowania wobec dłużników alimentacyjnych, która mieści się na II piętrze budynku. Pracownicy ośrodka od samego rana mieli dziś ręce pełne roboty. Już przed godziną 6 rano przed biurami zaczęły bowiem tworzyć się kolejki osób chcących skorzystać z rządowego programu.

Wnioski można było dziś pobrać również na płycie jasielskiego rynku, gdzie około godziny 10 pojawił się specjalny „500 bus”. Akcja zorganizowana przez Urząd Wojewódzki miała charakter głównie promocyjny, choć pracownice jasielskiego MOPS na miejscu służyły mieszkańcom bezcennymi radami w zakresie wypełnienia wymaganych dokumentów z czego wiele przechodzących osób nie omieszkało skorzystać.

Do godziny 14 do jasielskiego MOPS wpłynęło 350 wniosków w ramach programu w tym 31 zostało złożonych drogą elektroniczną.

Rząd dokłada wszelkich starań, aby społeczny odbiór programu 500+ był jak najlepszy, czemu rzecz jasna służyć miała dzisiejsza akcja. W Jaśle pojawił się wicewojewoda Witold Lechowski, który szczegółowo omówił założenia sztandarowego projektu rządu Beaty Szydło.

Dodatkowo Wydział Polityki Społecznej Podkarpackiego Urzędu Wojewódzkiego w Rzeszowie uruchomił specjalną infolinię za której pośrednictwem pracownicy udzielają informacji z zakresu ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci. Informacje udzielane są na bieżąco w godzinach pracy Urzędu, natomiast w związku ze startem programu 1 kwietnia br. infolinia będzie czynna również 2 kwietnia w sobotę i 3 kwietnia w niedzielę w godz. od 7.30 do 13.00.

Numer infolinii 800 100 990

PP

Reklama

Komentarze: 148

Dodaj komentarz Widok:
1
@ pseudonim
dnia 07.04.2016, 18:22 · Zgłoś
Piszecie o patologii.A za granicą to standard taki dodatek na dzieci.I nikt tam nie pisze o patologi!! O ile wiem to każdy może się o to ubiegać kto ma dzieci bez względu czy pozycję społeczną(biedny czy bogaty)!!!
Odpowiedz
0
@ [...]
dnia 04.04.2016, 20:44 · Zgłoś
...wie ktoś jak jest z GMINĄ - nie miastem - JASŁO? Faktycznie w bzwbk nie ma takiej opcji do wyboru. Nie podpięli tego jeszcze?
Odpowiedz
0
@ Denaturat
dnia 04.04.2016, 13:28 · Zgłoś
Kiedy będą piersze przelewy na konto ? Już się nie moge doczekać juuupi
Odpowiedz
-1
@ nowoczesny
dnia 03.04.2016, 21:41 · Zgłoś
PO zadłużało Polskę okropnie ale ludzie NIC z tego nie mieli . PiS zadłuża Polskę dalej ale ludzie przynajmniej coś z tego mają - ot taka różnica !
Odpowiedz
-4
@ ala
dnia 03.04.2016, 18:31 · Zgłoś
Zebyśćie nie [...] na te 500 stów
Wszyscy
Odpowiedz
2
@ 500 zł na czarną stonke
dnia 03.04.2016, 16:17 · Zgłoś
Obawiam się,że kobiety w Polsce raczej przestaną rodzić,przynajmniej te inteligentne - za to zaczną masowo uciekać z Polski.

Żadne 500 zł nie jest warte ryzyka śmierci w męczarniach po zmianie ustawy aborcyjnej tak,by nie ratować matki w imię rzekomej "ochrony życia". Przecież po zmianie tej ustawy kobiety z patologią ciąży czy problemami ginekologicznymi zostaną skazane na śmierć.

Normalnie Taliban za PiSu nam się rodzi.Taliban.
Odpowiedz
11
@ Emeryt
dnia 03.04.2016, 13:35 · Zgłoś
Jedni są patologią inni nie.
W jednej rodzinie wszyscy pracują a w innej czasem tylko jeden a nawet wcale.
W jednej rodzinie utrzymują się z pracy a w innych z zasiłków i darów.
Jedni idą na zakupy do sklepu a inni wyszukują kiedy i kto rozdaje dary.
Jedni na starość mają emerytury i renty a inni są na zasiłku dla bezrobotnych
i z MOPS-u który służy pomocą dla [...] lub w potrzebie a nie dla zdrowych.
Niech nikt nie narzeka. Każdy wybiera sobie taką drogę jaką chce.
Potem takie opowiadanie, że ma mało to jest śmieszne bo gdzie byłeś
i co robiłeś przez całe życie, że nie zabezpieczyłeś się na starość.
Często się słyszy od tych którym się nie chce pracować i tylko narzekają
że za takie marne pieniądze nie będzie pracował lub,
że do starości nie dożyje.
Lecz gdy wiek produkcyjny przejdzie i przyjdzie starość wtedy okazuje się,
że inni co pracowali mają teraz z czego żyć.
Więc nie narzekajcie i nie płaczcie tylko myślcie o przyszłości i co was czeka.
Odpowiedz
-5
@ annakijak:-P
dnia 03.04.2016, 13:07 · Zgłoś
Zachcianki? Fakt, markowe plecaki to przesada, ale reszta? To co, mają obgryzać korę z drzew i chodzić w lipowych łapciach plecionych w domu?
Odpowiedz
2
@ Mieszkaniec i suweren
dnia 03.04.2016, 12:30 · Zgłoś
Zobaczcie jakie grupy społeczne rządziły i rządzą w kraju, naszym mieście po tej całej "transformacji", do czego doprowadziły i komu jest dobrze tak, że do szczęścia nie potrzeba im nic więcej jak: sportów i rozrywki i "kolejnych pałaców zimowych" za miliony i stałe nakłady. "Na kim oni jadą" , kto ich utrzymuje, lub na kim niejednokrotnie pasożytują, lub kogo ci ludzie wykluczają ze społeczeństwa i odstawiają na boczne tory..., nawet zmuszając do emigracji...
Odpowiedz
2
@ Mieszkaniec i suweren
dnia 03.04.2016, 13:05 · Zgłoś
Jak widać ktoś te posty czyta, ba nawet "merytorycznie analizuje"...a co do obiektywizmu tego portalu i niektórych jego uczestników - to niektóre nicki z automatu są kasowane...- taka to "demokracja...
Odpowiedz
-2
@ Mieszkaniec i suweren
dnia 03.04.2016, 13:16 · Zgłoś
Cóż za "wylewność"...
Odpowiedz
-2
@ pracujący.ojciec z jednym dzieckiam
dnia 03.04.2016, 11:53 · Zgłoś
no tak i który ,[...] pójdzie teraz do roboty,będą dzieci robic i PIC ,,,bo teraz będzie za co ,a dzieci jak biedowaly tak będą nie lepiej było dawac ubranie i obiady w szkole dla dzieci ,w tedy one by korzystały niepatologiczny ojciec z matką na gorzałę
Odpowiedz
8
@ od to..
dnia 03.04.2016, 13:01 · Zgłoś
Nie wszyscy są patologią !! Mój mąż pracuje całymi dniami ja zajmuję sie wychowaniem dwójki dzieci bo nikt inny mi je nie wychowa ,czekałam na nie latami i pragnęłam je mieć jak mało kto i mam i co ja jestem patologią ?dbam o nie ,żeby im nic nie zabrakło ja sobie ciastka odmówię żeby tylko dzieci miały bo i na lekarstwa też idzie sporo pieniędzy. +500 sie nam przyda choc na leki będzie.My sie cieszymy ale czy cieszą sie biznesmeni ?oni będą mieć na wczasy i inne chu lajki to oni nic sie nie odzywają bo to tez im wpada w kieszeń ,średnio zamożnym trochę poprawi się byt ale dalej beda siedziec z dzieciakami pod ścianą.
Odpowiedz
1
@ !!!!!
dnia 03.04.2016, 11:04 · Zgłoś
- nowy zawód na czasie -[...]-
Odpowiedz
-2
@ Nowoczesny peowiec
dnia 03.04.2016, 00:48 · Zgłoś
Jeszcze się na tym 500 zł WŁADZA przewiezie - hehe . Mówili i obiecywali , że dadzą jałmużnę na każde dziecko ,a tu niespodzianka i jeszcze proszą by bogaci (nie określony stopień bogactwa) zrezygnowali z pobierania tej daniny. Od razu widać czytając komentarze jaka jest wartość człowieka - 500 zł, Szkoda mi was PIS-owskie [...] .
A co na to PIS-men . Mam wrażenie , że teraz to FAN - pewnie zaczął się wstydzić swojego poprzedniego Niku.
Odpowiedz
11
@ aaa
dnia 03.04.2016, 00:45 · Zgłoś
Moje dziecko jest jedynakiem i nie wiem po co zostało z całą klasą ciągnięte w ramach szkolnych godzin na płytę Rynku jasielskiego po ulotkę rodzina 500 plus...
Odpowiedz
5
@ kasia
dnia 02.04.2016, 22:38 · Zgłoś
nikomu nie szkoda pieniędzy na młodych, silnych i zdrowych facetów o ciemnych karnacjach, liczących na europejski socjal, ale na, często głodne i zaniedbane, polskie dzieci to szkoda każdej złotówki,
a kto będzie pracował na naszych gości? kto będzie pracował na wasze emerytury? jeśli nie zainwestujemy w te dzieci, to albo same będą kiedyś potrzebować socjalu (nigdy nie wyjdą z ubóstwa), albo wyjadą z Polski
kto z was, hejterzy z ptasimi móżdżkami, ostatni gasi światło?
Odpowiedz
-5
@ annakijak:-P
dnia 03.04.2016, 10:14 · Zgłoś
Przepraszam, kto to jest ten tajemniczy Japończyk "nikomu", pani Kasiu? Ja tylko wskazuję minusy w postaci doraźnej pomocy, która nijak nie przełoży się na wzrost demograficzny w określonych grupach społecznych, a o to chodzi Rządowi. Czy zdecyduje się pani na kolejne dziecko aby dostać 500 zł więcej?
Odpowiedz
-1
@ 500 zł na czarną stonke
dnia 03.04.2016, 16:23 · Zgłoś
Więcej socjalu mniej rozumu. Pieniądze biorą się z pracy a nie z rozdawania przez p.[...]. Poczytaj podstawowe książki do ekonomii Kasiu.

"na, często głodne i zaniedbane, polskie dzieci to szkoda każdej złotówki" - to ty mi powiedz,dlaczego tak jest,że rząd tym najbiedniejszym najwięcej ZABIERA ? Dochodowe,ZUSy, ceny podręczników...

Kwota wolna od podatku mniejsza jak minimum egzystencji. Płace - żałosne - nic tylko by stażystów i rencistów brali. Miliony wyjechało a bezrobocie nadal jest - maleje to tylko w statystykach.
Odpowiedz
2
@ seba
dnia 02.04.2016, 22:07 · Zgłoś
Ale was zazdrość zżera.
Odpowiedz
0
@ ALINA
dnia 02.04.2016, 17:34 · Zgłoś
Pani Aniu ile ludzi tyle charakterów każdy ma swoją receptę na szczęśliwe życie i nikt nie jest ideałem ja osobiście jeśli jestem ubogacona duchowo jestem lepsza dla innych często też upadam w dzisiejszych czasach świat chce zniszczyć chrześcijaństwo nie boi się Boga chodzi mi o tych ludzi ale jak pisałam wcześniej nie mnie oceniać i sądzić jeśli ludzie nie będą bronić chrześcijaństwa światem zawładnie islam nie wiem dlaczego Pani jest przeciwko chrześcijaństwu pozdrawiam Panią
Odpowiedz
2
@ annakijak:-P
dnia 02.04.2016, 20:54 · Zgłoś
Przeciwna chrześcijaństwu? Zbyt daleko idąca supozycja. Jestem przeciwna mieszaniu religii do wszystkich aspektów życia, zwłaszcza publicznego. To prywatna sprawa każdego człowieka.
Odpowiedz
0
@ malkontent
dnia 05.04.2016, 11:22 · Zgłoś
Czegoś tu Dragoness nie rozumie. Nie da się być hipokrytą i stosować wybiórczo przykazań dekalogu (prywatnie być katolikiem) a w życiu publicznym tych zasad już nie stosować.
Przecież mamy przykłady z najnowszej historii: mieliliśmy komunizm, nazizm który całkowicie odrzucił przykazania dekalogu, systemy te upadły a kościół istniej nadal.
W Polsce też mieliśmy komunę i sekretarzy zakładowych którzy wręcz prześladowali praktykujących katolików a teraz jak się czasy zmieniły są gorliwymi katolikami (gorliwością neofitów).
Odpowiedz
2
@ mieszkaniec Jasła
dnia 02.04.2016, 13:42 · Zgłoś
Niech wam daja te 500 tylko dlaczego zlikwidowali ulge prorodzinną ktora była dla wszystkich!!!
Odpowiedz
1
@ ksiądz Mateusz
dnia 03.04.2016, 13:01 · Zgłoś
coś za coś, zamiast wprowadzić kryterium dochodowe i dać te 500 zl tylko tym co potrzebują pomocy trwa rozdawnictwo na prawo i na lewo
Odpowiedz
4
@ italar74
dnia 02.04.2016, 12:53 · Zgłoś
Jestem za,jeśli tylko chociaż jedno dziecko będzie w Jaśle miało podniesioną stopę życia to tak.Nie jestem zwolennikiem żadnej partii ale ta frakcja polityczna mogła do tego doprowadzić.I nie ma co marudzić że będzie kupowany [...] ,zawsze był ale więcej zostanie na lizaki i tak.
Odpowiedz
2
@ milunia
dnia 02.04.2016, 11:56 · Zgłoś
Od teraz drzwi w monopolowym nie będą się zamykać.
Odpowiedz
4
@ Mix
dnia 02.04.2016, 12:23 · Zgłoś
Wiec nie bedziesz juz wchdzodzic na jaslo4u pisać [...] komentarzy?
Odpowiedz
3
@ do@ milunia
dnia 02.04.2016, 15:05 · Zgłoś
@ milunia mówisz o sobie ?
Odpowiedz
0
@ lol
dnia 03.04.2016, 12:04 · Zgłoś
racja ,a dzieci jak głodowały tak będa ,bo rodzice nie będą trzezwiec ,a roboty szukac tez nie będa bo po co
Odpowiedz
-3
@ ech
dnia 02.04.2016, 11:19 · Zgłoś
A mi w systemie bzwbk pisze, że ani gmina ani miasto Jasło jeszcze nie podpięte do systemu informatycznego ministerstwa. Na liście nie ma ich.

"Jeśli Twojej gminy nie ma na liście, złóż wniosek o świadczenie wychowawcze Rodzina 500+ osobiście w urzędzie gminy lub w późniejszym terminie.
Twoja gmina nie została jeszcze podłączona do Centralnego Systemu Informatycznego Zabezpieczenia Społecznego Emp@tia utworzonego przez Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej."

Udało się komuś w empatii wybrać Jasło?
Odpowiedz
8
@ yes yes yes
dnia 02.04.2016, 12:32 · Zgłoś
Wpisujesz ręcznie Jasło i masz Jasło, żadna filozofia. Każdy by chciał wszystko mieć żeby samo się zrobiło, samo wyskoczyło, samo się napisało i żeby kaska sama przyszła do domku. A ruszyć główką to już problem.
Odpowiedz
5
@ ALINA
dnia 01.04.2016, 23:18 · Zgłoś
Dziękujmy Bogu że Pis objął rządy najwyższa pora na zmiany a ci którym się nie podoba niech wyjadą z Polski.Europie nie podoba się to co robi Pis bo brak jest im wartości chrześcijańskich Europa to biedni ludzie duchowo . MY Polacy powinniśmy być dumni z tych wartości jakie posiadamy. Jutro 11 rocznica śmierci Jana Pawła II pamiętajmy o tym zmieniając swe serce na lepsze.
Odpowiedz
0
@ annakijak:-P
dnia 02.04.2016, 10:36 · Zgłoś
Ci, którym się tu nie podobało, już wyjechali. Po wprowadzeniu kolejnych "reform" wyjadą kolejni. Szczególnie, jeśli nie zajmą się gospodarką, tylko tematami zastępczymi.
Odpowiedz
7
@ Mefisto
dnia 02.04.2016, 10:37 · Zgłoś
To najgorsze z możliwych ograniczenie, jeżeli myślisz, że tylko będąc chrześcijaninem można być bogatym duchowo. Ja cię rozumiem, ponieważ od przedszkola przeszedłeś pranie mózgu na lekcjach religii i nie potrafisz tego zrozumieć.
Jako przykład podam ci Religę. To dobry przykład, bo był kiedyś bliski PIS-owi, był ich ministrem zdrowia.
Religa był zadeklarowanym ateistą. Wielokrotnie podkreślał, że nie wierzy w istnienie Boga. Czy odmówisz temu człowiekowi przymiotów moralnych? Czy sądzisz, że on nie posiadał żadnej duchowości? Pewnie nie posiadał w twoim rozumieniu.
Odpowiedz
0
@ annakijak:-P
dnia 02.04.2016, 11:50 · Zgłoś
Ksiądz Kaczkowski powiedział, że nie trzeba być katolikiem, żeby być dobrym człowiekiem. Zabawne, że to stwierdzenie najbardziej zabolało... katolików.
Odpowiedz
9
@ Mefisto
dnia 02.04.2016, 11:55 · Zgłoś
Problem polega na tym, że 1700 lat historii kościoła dowodzi, że bycie katolikiem wcale nie wpływa na to jakim jest się człowiekiem. Dużo częściej natomiast fanatyzm religijny, jak zresztą każdy inny (antyreligijny, komunistyczny, faszystowski) ogłupia człowieka i człowiek staje się dużo bardziej zły niż ci z którymi tacy fanatycy walczą.
Odpowiedz
1
@ annakijak:-P
dnia 02.04.2016, 12:01 · Zgłoś
Od powietrza, głodu, ognia, wojny i fanatyków proweniencji wszelakiej, zachowaj nas Panie.
Odpowiedz
7
@ ALINA
dnia 02.04.2016, 13:17 · Zgłoś
Katolik który ma Boga na pierwszym miejscu a katolik z nazwy to też różnica Bóg każdego kocha i za każdym tęskni wiara bez uczynków jest nic nie warta jak i uczynki bez wiary. I to że nie trzeba być katolikiem a być dobrym człowiekiem trzeba dobrze zrozumieć zależy jakie ma się wartości w sercu na przykład czy się jest przeciwko [...] i nie rozumie dlaczego dobry człowiek a nie katolik nie może być katolikiem. A Ksiądz Kaczkowski ma bardzo dużo pięknych cytatów i związanych z wiarą w Boga . Prawdziwy chrześcijanin będzie bronił swojej wiary .Wiara w Boga jest potrzebna w trudnych sytuacjach życiowych i nie tylko. Myślę że nie obraziłam tych którzy nie są katolikami ale Bóg Was kocha .
Odpowiedz
-6
@ annakijak:-P
dnia 02.04.2016, 13:29 · Zgłoś
Wiedziałam, że [...] jako temat zastępczy wcześniej, czy później wypłynie. Faktycznie, kryterium prima sort.
Odpowiedz
8
@ ALINA
dnia 02.04.2016, 13:30 · Zgłoś
Jeśli ktoś nie wierzy w Boga jak może być bogaty duchowo jeśli ktoś jest bogaty duchowo będzie bronił swoich wartości chrześcijańskich nawet najlepszego katolika też atakuje zły duch . Europa odrzuciła Boga i dzieje się się to co się dzieje we Francji w kościele w wielką sobotę urządzono sobie dyskotekę i jakie tu wartości ale nie mnie osądzać wiary trzeba swojej bronić i samemu stawać się lepszym .
Odpowiedz
3
@ Mefisto
dnia 02.04.2016, 13:51 · Zgłoś
Alino, dziecko drogie, myślisz kategoriami, które wpojono ci przez całe życie. Twój punkt widzenia jest jak tej mrówki dla której mrowisko jest całym światem, a my ludzi przecież wiemy, że to tylko maksimum 1 metr kwadratowy.
Jednakże my rozumiemy, że poza kościołem dla ciebie nie ma życia. I nic nam do tego. Twoja sprawa. Zrozum jednak, że poza kościołem katolickim jest życie w którym żyją miliardy ludzi, z których tyle samo jest dobrych i złych, tyle samo szczęśliwych i nieszczęśliwych, co wśród tych co są w KK. Taka czy inna wiara, w to lub co innego, nie ma z tym nic wspólnego.
Odpowiedz
-4
@ annakijak:-P
dnia 02.04.2016, 14:05 · Zgłoś
"Jeśli ktoś nie wierzy w Boga jak może być bogaty duchowo" to Pani słowa. A to słowo Jezusa: Błogosławieni UBODZY DUCHEM, albowiem ich jest królestwo niebieskie. Taka sprzeczność mała :-P
Odpowiedz
3
@ Mefisto
dnia 02.04.2016, 14:32 · Zgłoś
Z dzisiejszej prasówki dla Aliny:

"J. Gowin: całkowity zakaz [...] krokiem ku dechrystianizacji Polski.
- Jestem przeciwnikiem [...], ale uważam, że całkowity zakaz przerywania ciąży w Polsce byłby krokiem ku dechrystianizacji Polski - powiedział Jarodzki Gowin. Wicepremier i minister edukacji odniósł się w ten sposób do zawiązania się Komitetu Inicjatywy Ustawodawczej "Stop [...]", który będzie zbierać podpisy pod obywatelskim projektem ustawy całkowicie zakazującej przerywania ciąży."
Odpowiedz
3
@ Mefisto
dnia 02.04.2016, 14:35 · Zgłoś
Daj spokój. Oni już dawno, jakieś 1900 lat temu zagubili to co Jezus głosił w Galilei.
Odpowiedz
2
@ ALINA
dnia 02.04.2016, 16:58 · Zgłoś
Pani Anno ile ludzi tyle zdań każdy ma teorię na szczęśliwe życie ja staram się mieć B
Odpowiedz
2
@ Nowoczesny peowiec
dnia 03.04.2016, 00:42 · Zgłoś
Dlaczego łączysz śmierć Jana Pawła II z polityką . Taka z Ciebie Alinko kochająca ludzi jak Jan Paweł II , Odpowiedz sobie słuchająca radyjka ALINKO . W łyżce wody byś człowieka utopiła katoliczko za 5tkę
Odpowiedz
-5
@ annakijak:-P
dnia 03.04.2016, 10:17 · Zgłoś
Pan nowoczesny bardzo agresywny. Jak to "nowoczesny". Nie wie, że jak się uderzy w pusty garnek, to głośniej dudni. Pozwólmy każdemu mieć swoje poglądy, pod warunkiem, że nie narzuca ich innym. Wszyscy będziemy szczęśliwsi.
Odpowiedz
1
@ 500 zł na czarną stonke
dnia 03.04.2016, 16:27 · Zgłoś
Wartości chrześcijańskie,marksistowskie i muzułmańskie są takie piękne,że uchowaj nas panie. Mogiły widzę.Mogiły po horyzont od fanatycznego dbania o wszystkie 3 "wartości"
Odpowiedz
20
@ nb
dnia 01.04.2016, 21:35 · Zgłoś
ciekawe że w całej Europie funkcjonują zasiłki na dzieci i Polacy z tego korzystają a nie psioczą na brytyjski czy norweski rząd.Nie uważasz że i nam coś od rządzących się należy ??? A gdzie byliście sprawiedliwi obrońcy demokracji jak przez 8 lat okradano budżet jak afera gonila aferę ??? ..coś mi tu [...] moralnością Kalego ..dobrze jak Kali kraść niedobrze gdy Kalemu ukradli ..
Odpowiedz
2
@ wolf
dnia 03.04.2016, 14:09 · Zgłoś
Dokladnie tak jest a to zaklamane towarzystwo ktore tutaj tak krzyczy ze ze przeciwne to tez pojdzie po swoje pieniadze jak tylko bedzie spelniac kryterium to jest hipokryzja jestem przeciw ale bior3 jak daja
Odpowiedz
-2
@ taaa
dnia 03.04.2016, 16:28 · Zgłoś
"nie psioczą na brytyjski czy norweski rząd" - Brytyjski czy Norweski rząd ma więcej hajsu robaczku.
Odpowiedz
6
@ Gorszy sort
dnia 01.04.2016, 21:16 · Zgłoś
Dobra zmiana dała 500zł i to zmiana fatalna. Żaden przyszły rząd tej antyreformy nie cofnie bo przegra wybory. W moim środowisku zawsze mówiło się, że daje się wędkę, a nie rybę bo to zwyczajnie psuje ludzi. Ile to już razy słyszałem "mi się należy". Więc patologia będzie postępować. Pomyślcie ludzie gdyby te pieniądze przeznaczyć na inwestycje - coś z tego by zostało dla przyszłych pokoleń, kto by chciał pracować i zarobić to miałby szansę. Nie od dziś wiadomo że postęp i wzrost gospodarczy tworzy się właśnie przez inwestycję i oszczędności, a nie przez konsumpcję. Dziś rano w radiu podali wyniki badań z których wynika, że społeczeństwa biedne wydają na konsumpcje więcej niż społeczeństwa bogate. Więc niby skąd ta zamożność w Polsce ma wzrosnąć gdy cały program 500+ w znaczącej części pójdzie na konsumpcję. I proszę mi nie wmawiać, że te pieniądze muszą pójść na konsumpcję bo dzieci w Polsce chodzą głodne. 2 lata temu szukałem do prostej pracy w ogrodzie pracownika za niezłe pieniądze (nawet większe niż 20zł/godz. co obiecuje dobra zmiana) i niestety nie znalazłem. Sam musiałem wykonać pracę na którą niespecjalnie miałem czas.
Jak na razie Dobra zmiana to zmiana fatalna, której skutki odczują nasze dzieci i wnuki. Zadłużanie przyszłych pokoleń dla doraźnych korzyści politycznych powinno być karalne. Jak mówił Jan Rokita, PIS nauczyło się wygrywać wybory (niestety). Ale nie mają żadnej wizji państwa, żadnej woli reformowania państwa w dobrym kierunku. Jarosław Kaczyński chce się tylko dorwać do władzy by się odegrać za 8 lat upokorzeń. Jest jak Torquemada główny inkwizytor za czasów Izabeli i Ferdynanda Katolickich królów hiszpańskich. Trzeba przyznać, że żył on bardzo skromnie, ale miał ogromną żądze władzy. To mniej więcej tak jak u nas Jarosław Kaczyński. Tylko dokąd inkwizycja zaprowadziła Europę?. Kolejne osoby kojarzone ze środowiskiem PIS odwracają się od niego. Pani prof. Staniszkis, prof. Bugaj są najlepszymi przykładami tego zjawiska. Rozdawanie nie swoich pieniędzy do niczego dobrego nie prowadzi. Co będzie gdy przyjdzie kryzys (a on na pewno przyjdzie). Dodrukować pieniędzy nie będzie można, Polska znów się znajdzie pod kontrolą Komisji Europejskiej w związku z przekroczeniem dopuszczalnego deficytu. I niestety znów trzeba będzie ciąć wydatki, podnosić podatki. Kto za to zapłaci? - niestety najbiedniejsi, bogatym nic specjalnego się nie stanie.
Co zaś do Trybunału Konstytucyjnego to jest to skandal na skalę światową. Nie przestrzeganie prawa jest rzeczą skandaliczną. Za to Prezydentowi, Premier należy się Trybunał Stanu. Ale ja się nie łudzę, nigdy do tego nie dojdzie, gdyż obecna opozycja nigdy nie zbierze większości umożliwiającej postawienie tych osób przed Trybunałem. Ale p. Szydło może być sądzona za przestępstwo urzędnicze, więc bardzo się dziwię, że się tego nie boi i z uporam [...] powtarza słowa Prezesa. Tylko po skończonej kadencji, p. Ziobro nie będzie już prokuratorem generalnym i nie obroni p. Szydło przed postawieniem jej przed sądem, co teraz może gdyż na podstawie nowej ustawy o prokuraturze może nią sterować ręcznie.
Na zakończenie proponuję Państwu którzy ten wpis przeczytają - róbcie swoje jak mawiał Wojciech Młynarski w jednej ze swoich genialnych piosenek. Róbcie rzetelnie, a nie byle jak, bo to decyduje o pozycji państwa, obywateli we współczesnej Europie. Jeśli chcemy być szanowani, szanujmy samych siebie, bez nienawiści, [...] i innych spraw które szkodzą relacjom międzyludzkim.

PS. Przepraszam za objętość wypowiedzi, robię to pierwszy raz, ale masa krytyczna wzbierała we mnie od dłuższego czasu i dzisiaj znalazła ujście w tym wpisie.

I na koniec mała reklama: Czytajcie Tygodnik Powszechny w którym publikowały tak wybitne autorytety jak: przyszły papież ks. Karol Wojtyła, ks. prof. Józef Tischner, ks. prof. Józef Życiński (metropolita lubelski) - to już postacie które odeszły do lepszego świata, a z obecnych ks. prof. Michał Heller (w chwili obecnej największy polski fizyk, kosmolog i filozof, laureat nagrody Tempeltona - który całą nagrodę przeznaczył na budowę obserwatorium astronomicznego [...], postać niestety mało znana wśród społeczeństwa, za to znakomita w świecie nauki), czy choćby redaktor senior ks. Adam Boniecki. Artykuły rzetelne, bez zbędnych emocji - naprawdę polecam.
Odpowiedz
1
@ zenon korabiusz
dnia 01.04.2016, 23:21 · Zgłoś
Pora zmienić środowisko. Albo zacząć myśleć, jeżeli jest to jeszcze, możliwe.
Odpowiedz
9
@ Mefisto
dnia 02.04.2016, 10:30 · Zgłoś
To jest tzw. rzucanie grochem o ścianę. Nie warto pisać, bo do tych z [...] Pis-u i tak nic nie dociera. Po prostu tacy są - mieszanina poglądów z XIX wieku plus pozostałości po PRL-u. [...] pogania [...]. Prawo nie ma dla nich znaczenia, bo przekładają nad nie wolę ludu lub tzw. sprawiedliwość dziejową. Do czego to doprowadziło, to wiemy, pamiętamy te rewolucje bolszewickie, gdzie lud robił porządki, i pamiętamy, czym się to skończyło.
Żaden kraj nie stał się bogaty, dlatego, że rozdawano pieniądze. Na bogactwo trzeba zapracować i to ciężko. Tak na górze w polityce, jak i na dole. Tymczasem w polityce mamy bolszewików, [...] i mitomanów, którzy mamią lud, że jak rozdadzą trochę kasy to mu będzie lepiej.
Szczególnie bawią mnie komentarze, że rozdawanie kasy pobudzi gospodarkę. Gospodarkę pobudza się inwestycjami, a nie rozdawnictwem i zasiłkami!
Uprościć prawo, pozwolić ludziom pracować na swój rachunek, a nie krępować ich zasiłkami. Który z tych, co zarabiają najniższą krajową będzie chciał, chociaż trochę więcej pracować, jeżeli zaraz zabiorą mu te 500 zł, bo przekroczy jakiś limit? A dochód narodowy wytwarza się pracą, a nie zasiłkami.
Ogólnie to rozumiem, po co jest ten program 500, bo przecież trzeba się utrzymać przy władzy, a więc trzeba dać łapówkę, bo to jest łapówka za przymykanie oczu na ograniczanie swobód obywatelskich w wielu dziedzinach.
I na koniec, jeżeli Polska jest w ruinie, jak to zapewniali nas w czasie kampanii, to skąd będzie ta kasa. Przez ostatnie 8 lat ciągle PIS zarzucał rządowi, że zadłuża Polskę. A tym razem to skąd się wezmą te pieniądze. Rząd wyemituje kolejne obligacje, które będą spłacać nasze dzieci i wnuki. To teraz można zadłużać i już to pisowcom nie przeszkadza.
Jeszcze raz podkreślam, nie warto z nimi dyskutować, bo do fanatyków różnych maści, a z takimi mamy do czynienia, żadne argumenty nie dotrą.

Dla jasności i dla tych, co zaraz napiszą, że jestem z PO: nie popieram ani PO, ani PIS, ani innych partyjnych klik, ale zawsze i wyłącznie ludzi rozsądnych, bez względu na to z jakiej są partii. Niestety tym razem Polsce się nie poszczęściło. Takiej grupy głupców już dawno przy władzy nie było. Biedy ten kraj.
Odpowiedz
-2
@ annakijak:-P
dnia 02.04.2016, 11:52 · Zgłoś
Bardzo mądry komentarz. Popieram. Spójrzmy na Stany Zjednoczone. Tam nikt nie dostał na początku nic za darmo, a wszystko osiągnęli przez pracę. I mordowanie, no ale to może sobie odpuśćmy.
Odpowiedz
1
@ Mix
dnia 02.04.2016, 12:21 · Zgłoś
W USA nikt nie dostał nic za darmo? Hahaha a o machlojkach funduszy emerytalnych słyszałeś? A o wałach przy kontraktach na dostawy sprzetu wojskowego? USA od 1970 roku wiecej wydaje na socjal niz na zbrojenie. W 2012 było to kilka razy więcej na socjal niz na obronność.
Do tego dochodzi coraz więcej wydatków spowodowanych nawykami zywieniowymi ameryanów. Chipsy cola i hamburgery przynoszą skutek:)
Odpowiedz
-2
@ annakijak:-P
dnia 02.04.2016, 13:27 · Zgłoś
Mówimy o BUDOWANIU państwa. Nie o tym, co jest teraz. My w tej chwili nadal jesteśmy na etapie budowy. Stany są w stanie schyłkowym.
Odpowiedz
-3
@ zenon korabiusz
dnia 02.04.2016, 13:28 · Zgłoś
mefisto - gospodarkę pobudza się inwestycjami...

To inwestuj, [...], inwestuj! Bo chyba nie liczysz na to, że Państwo będzie inwestować?
Odpowiedz
9
@ Mefisto
dnia 02.04.2016, 13:46 · Zgłoś
Rolą państwa jest tworzenie prawa, które zachęca do inwestowania. Nie ma znaczenia skąd pochodzi kapitał, czy jest polski państwowy, polski prywatny czy zagraniczny państwowy czy prywatny. To są zawsze takie same pieniądze. Przynoszą pracę i wzrost PKB. Inna jest jedynie efektywność wykorzystania kapitału, w przypadku własności prywatnej jest wyższa, a mniej jest rozkradania i marnotrawstwa.
Inna sprawa, że dla wielu głupców z PIS-u i im podobnym obcy kapitał [...]. Dla nich lepiej, żeby u nas wszystko zgniło, niż miałby zainwestować Niemiec, czy nie daj Boże (dla nich) Żyd. To jest pokłosie myślenia z pierwszej połowy XX w. i w najbliższych latach droga ku gospodarczej przepaści.
Odpowiedz
2
@ zenon korabiusz
dnia 02.04.2016, 20:32 · Zgłoś
Kapitał nie ma narodowości, ale narodowość maja ludzie, którzy go posiadają. Ale to jest chyba za trudne dla ciebie do zrozumienia.
Odpowiedz
5
@ Pytający
dnia 02.04.2016, 22:51 · Zgłoś
A co to za znaczenie. Pomyśl, jak Polacy zarabiają w całej Europie u innych narodów, to im nie przeszkadza. A jak mogliby zarabiać te same pieniądze u tych samych obcokrajowców, ale w fabryce, która stałaby w Jaśle, to byłaby różnica?
Takie uprzedzenia jak twoje nie mają w dzisiejszych czasach żadnego sensu.
A tak naprawdę, to nawet te fabryki w Niemczech nie koniecznie są niemieckie, bo struktura ich własności jest bardzo często międzynarodowa i trzeba dobrze spojrzeć w dokumenty, aby stwierdzić kto jest i w jakim udziale właścicielem.
Myśleć, a nie kierować się jakimiś starymi uprzedzeniami sprzed I wojny.
Odpowiedz
2
@ Gorszy sort
dnia 03.04.2016, 09:47 · Zgłoś
Środowiska zmieniać nie zamierzam, dobrze mi w nim. A co do myślenia - na to nigdy nie jest za późno. Życzę panie Zenonie skutecznej terapii, powodzenia.
Odpowiedz
0
@ zenon korabiusz
dnia 03.04.2016, 10:00 · Zgłoś
Tak, tak. I dlatego rocznie na samych kombinacjach z podatkiem VAT z Polski wypływa jakieś 40-50 mld złotych. Ale przecież wiadomo, że obcy kapitał inwestuje w Polsce wyłącznie w trosce o rozwój naszego kraju, a jeżeli ktoś uważa inaczej to kieruje się wyłącznie resentymentami sprzed I wojny światowej. Lubię czytać teksty pisane przez ludzi, których wiedza o geopolityce i makroekonomii pochodzi z podręcznika do WOS i lektury "Gazety Wyborczej" sprzed 15 lat.
Odpowiedz
0
@ do zenka
dnia 04.04.2016, 02:06 · Zgłoś
Jeżeli może to zabiera zyski. Również te ze zwrotu vatu. A według ciebie co z nimi powinien robic: tapetować pałac kultury, czy oddać na radio maryja?
Odpowiedz
-1
@ zdziwiona
dnia 01.04.2016, 21:01 · Zgłoś
Akcja z dziećmi nie na miejscu. Ktoś przez dzieci chce się podlizać obecnej władzy. Dzieci nie powinny być reklamą dla pewnych działań politycznych. Jestem w szoku.
Odpowiedz
-5
@ Ja
dnia 01.04.2016, 20:53 · Zgłoś
Program dla [...] i patologi!
Odpowiedz
3
@ wolf
dnia 03.04.2016, 12:26 · Zgłoś
Twoj komentarz swiadczy ze sama jestes patologia jedz do Angli i badz pasozytem dla Angoli juz Polakom nie chca placic tyle od nich wyciagneli a te dzieci kiedys beda pracowac na twoja emeryture i twoj dom spokojnej starosci bo zakladam ze skoro jestes tak nastawiona do dzieci to wlasnych nie masz
Odpowiedz
-3
@ [...]
dnia 01.04.2016, 20:44 · Zgłoś
Emeryci z Jasła tez powinni robić dzieci ?
Odpowiedz
1
@ red
dnia 01.04.2016, 20:43 · Zgłoś
Znowu cos komus nie pasuje Bo panstwo cos chce dobrego zrobic
Odpowiedz
4
@ eryk
dnia 01.04.2016, 21:33 · Zgłoś
Za czyje pieniądze płynie to dobro , bo chyba nie drukuje bez pokrycia?
Odpowiedz
8
@ Mix
dnia 01.04.2016, 21:42 · Zgłoś
No i co z tego? Przeciez państwo na tym polega że zarabiamy i placimy podatki z których potem cos powstaje. Szkoły drogi teraz +500. Ty byś ery wolał zeby nie było 500+ i kasę rząd wydał na bankiety? W sumie tez by ktos zyskał, jakiś własciciel restauracji ale chyba lepiej rozdać je większej ilości ludziom.
Odpowiedz
2
@ taaa
dnia 03.04.2016, 16:38 · Zgłoś
Państwo nic dobrego nie robi,tylko zawsze marnuje kasę ściągniętą z podatków.

Realia są takie,że obecnie same przychody państwa nie wystarczą by spłacić zadłużenie.
TO WSZYSTKO ZATEM JEST NA KREDYT I TO MY WSZYSCY TEN KREDYT BĘDZIEMY MUSIELI SPŁACAĆ - A JAK NIE MY TO NASZE DZIECI ALBO ICH DZIECI.

"Ty byś ery wolał zeby nie było 500+ i kasę rząd wydał na bankiety?" - nie wiem jak ty,ale wolałbym,żeby rząd spłacał dług którego narobiły poprzednie rządy i zainwestował w odbudowę gospodarki narodowej albo obniżył obciążenia dla zaczynających działalność gospodarczą. Za te "500 na dziecko" można utworzyć kilkaset tysięcy miejsc pracy.

Z kogoś te pieniądze ściągnąć będą musieli.Już jest wiadomo,że zamierzają robić przekręty na ziemi rolnej (uwaga: [...] będzie mógł nią handlować dalej,ale ty własnej ziemi bez pozwolenia funkcjonariuszy PiS nie sprzedasz),a żeby pokazać że 500 na dziecko jest skuteczne zamierzają zakazać całkowicie [...] żeby rodziły się [...] [...] i dzieci z [...]ów. Tylko to może nie wypalić jak się okaże,że kobiety z powikłaniami ciąży będą marły jak muchy - wtedy to dopiero zacznie się eksodus.
Odpowiedz
0
@ aga
dnia 04.04.2016, 20:26 · Zgłoś
Czyli dla ciebie kazde niepelnosprawne dziecko jest uposledzonym potworkiem? Ze spoleczenstwo to ma byc tylko takie piekne i mądre jak ty?Wlasnie pokazales swoja inteligencje brawo.
Odpowiedz
7
@ nb
dnia 01.04.2016, 20:23 · Zgłoś
MOPS -Świetna organizacja ,szybka profesjonalna obsluga ,sprawne rzeczowe dziewczyny ,kilka stanowisk obsługujących DZIĘKI !!!
Odpowiedz
20
@ obywatel miasta jasła
dnia 01.04.2016, 20:21 · Zgłoś
Program 500+ uważam za błędny ponieważ uzyskane w ten sposób dochody nie są wliczane do dochodów rodziny. Można więc dalej latać do opieki społecznej i wyciągać kasę. Niektórzy rodzice unikają legalnej pracy i pracując na czarno mają wyższe dochody od tych którzy uczciwie pracują i płacą podatki. Na marginesie dodam ,że emeryci od marca dostali wysokie podwyżki bo średnio 5zł na miesiąc . Dalszy komentarz jest zbyteczny.
Odpowiedz
-5
@ Edzio
dnia 01.04.2016, 20:24 · Zgłoś
mylisz sie Opieka juz niedługo bd miała zmiane i bd liczone to do dochodu !

a jak nie to rzuć i ty prace! broni ci ktoś
Odpowiedz
6
@ mm
dnia 01.04.2016, 20:48 · Zgłoś
Im wyższa emerytura tym mniejszy dodatek był.Tak jak ktoś ma np.950zł to dostał ok 200 zł.
Odpowiedz
11
@ mix
dnia 01.04.2016, 22:28 · Zgłoś
I gdzie tu prawo i sprawiedliwość .Więcej pracujesz to dostajesz mniejszy dodatek lub wcale.
Odpowiedz
0
@ wolf
dnia 03.04.2016, 12:21 · Zgłoś
Emeryci dostali 1razowy dodatek zapomniales dodac a poza tym chyba nie wszystkim tak zle bo jak babki przepierduja w sklepie ze szyneczka za 20 zl za tania i bedzie wodnista to mi sie scyzoryk otwiera
Odpowiedz
24
@ mm
dnia 01.04.2016, 19:14 · Zgłoś
Dzieci to nie towar ,który robi się na akort .
Odpowiedz
-11
@ annakijak:-P
dnia 01.04.2016, 19:16 · Zgłoś
A tak jest traktowany, jak widać. Jedno dziecko kosztuje 108 tysięcy.
Odpowiedz
-2
@ annakijak:-P
dnia 02.04.2016, 20:51 · Zgłoś
Zamiast bezrefleksyjnie klepać minusy, proszę sobie przeliczyć. Elementary, dear Watson.
Odpowiedz
-10
@ annakijak:-P
dnia 01.04.2016, 19:11 · Zgłoś
No to zaczynamy odliczać miesiące i czekać na wysyp dzieci rodziców skuszonych wspaniałomyślną ofertą rządu.
Odpowiedz
12
@ mama
dnia 01.04.2016, 19:44 · Zgłoś
w blokach rotacyjnych, bo człowiek pracujący nadal się będzie zastanawiał
Odpowiedz
-2
@ maro
dnia 01.04.2016, 19:50 · Zgłoś
patologia bedzie miala wiecej kasy na alkohol
Odpowiedz
0
@ zenon korabiusz
dnia 01.04.2016, 23:19 · Zgłoś
A tobie żal, że nie ty?
Odpowiedz
6
@ maro
dnia 02.04.2016, 08:08 · Zgłoś
ja ciezko pracuje za 1500 zl i place podatki ktore pojda na tych darmozjadow
Odpowiedz
-14
@ zenon korabiusz
dnia 02.04.2016, 09:13 · Zgłoś
To nie moja wina, że tak mało zarabiasz. Widocznie jesteś słabym pracownikiem i nikt ci nie chce więcej płacić.
Odpowiedz
8
@ maro
dnia 02.04.2016, 11:31 · Zgłoś
nie tylko wole sam na siebie zarobic niz zebrac od panstwa
Odpowiedz
11
@ koko
dnia 02.04.2016, 17:00 · Zgłoś
Ciekawe ile Ty zarabiasz. Bo w jasle w tym [...] to tylko sie licza znajomosci zeby dostac prace i nic wiecej. Kazdy tylko podsyla swojego zeby go wkrecic. Ale jak ktos szuka pracy podania sklada to wszystko idzie w kosz.
Robcie teraz dzieci bo dostaniecie kase a za kilka lat ciekawe gdzie te dzieci beda pracowac a nie wspomne juz o pieniadzach na emerytury. Pozdro
Odpowiedz
3
@ maks
dnia 03.04.2016, 11:03 · Zgłoś
Co ty człowieku bredzisz słabym pracownikiem kto ci w tym podkarpackim grajdole więcej zapłaci geniusz się znalazł
Odpowiedz
-8
@ wolf
dnia 03.04.2016, 12:17 · Zgłoś
Trzeba sie bylo uczyc tobys byl prezesem a nie [...]
Odpowiedz
4
@ maro
dnia 03.04.2016, 12:48 · Zgłoś
nie jestem [...] tylko normalnym pracownikiem w jasle a ty sie pewnie uczyles i jestes prezesem
Odpowiedz
11
@ ksiądz Mateusz
dnia 03.04.2016, 12:57 · Zgłoś
Prezesem zostaje się po znajomościach a nie po szkole
Odpowiedz
-1
@ wolf
dnia 03.04.2016, 14:03 · Zgłoś
To trzeba bylo zostac ksiedzem to bys miak staly przyplyw gotowki
Odpowiedz
0
@ maro
dnia 03.04.2016, 15:26 · Zgłoś
no to jak wreszcie moglem sie uczyc i zostac prezesem czy moglem isc na ksiedza?i jezeli mozna wiedziec kim ty jestes?
Odpowiedz
15
@ !!!!!
dnia 01.04.2016, 19:09 · Zgłoś
-bezrobocie spadnie - przyrost naturalny wzrośnie kraina szczęśliwości
Odpowiedz
29
@ red
dnia 01.04.2016, 18:31 · Zgłoś
Maja problem Bo daja pieniadze a jak tusk nic nie dal to cisza
Odpowiedz
14
@ Parafianin
dnia 01.04.2016, 16:25 · Zgłoś
Ludzie,ogarnijcie sie to ze dają jest oczywiste ze nie za darmo ale to moze poprawic gospodarke i ekonomie czyli pieniadz robi pieniadz a to i tak poczatek rzadu Pis-u wiec czas pokaze...i nie byłem a czy bede za nimi zobaczymy.
Odpowiedz
3
@ heheszki
dnia 03.04.2016, 02:20 · Zgłoś
to czemu tylko 500zł ? 2000zł na dziecko dopiero zrobiłoby robotę :) to może 10 000zł na dziecko i ustawowo znosimy ubóstwo i bezrobocie, perpetum mobile :)
Odpowiedz
2
@ wolf
dnia 03.04.2016, 12:14 · Zgłoś
Ales ty [...]/a ciekawe czy po unijne rodzinne za granica nie wyciagnalbys lapy ale chyba nie masz dzieci albo dorosle i dlatego tak cie sciska a patologi to jest niewielki procent w porownaniu z ludzmi pracujacymi czy nawet bogatymi i nie zycze sobie zeby jakis [...] mnie obrazal tylko dkatego ze mam dzieci
Odpowiedz
17
@ weri
dnia 01.04.2016, 15:27 · Zgłoś
Jeśli na 1 dziecko wydałeś @ 18 1000 zł to dałeś Państwu podatku vat 230 zł. Jeśli rodzina z 2-ką dzieci wydała 2x1000 zł to państwu dała 2 x 230 = 460 zł. o trójce i więcej dzieci nie będę pisał ile oddali państwu bo sam potrafisz liczyć. Z otrzymanych 500 zł, które jak wydadzą zapłacą vatu jeszcze 115 zł (460 + 115 =575 zł) Tak więc możesz przyjąć, że odebrali od państwa niecałą kwotę, którą zapłacili.
Podsumowując
Nikt nikomu tego nie sponsoruje.
Odpowiedz
24
@ FAN
dnia 01.04.2016, 15:52 · Zgłoś
Oczywiście że nikt nikomu,ale nie których żółć zalewa że mają teraz tylko 1 dziecko.
Ale dlaczego nikt nie ma pretensji że tak mało zarabia?? i kto za to odpowiada?.
Odpowiada za to rząd-sejm.
Więc proszę przeanalizować kto rządził przez ostatnie 23 lata kto najwięcej sprywatyzował polskich przedsiębiorstw ,Banków itd.
Tylko przez 8 lat rządów PO zostało sprzedanych 1000 państwowych firm,po zaniżonej cenie,a gdzie są te pieniądze??.
PO podniosło podatki,zabrało 153 miliardy z OFE żeby łatac dziure budżetową,otrzymało 300 miliardów zł z UE razem daje 450 miliardów + dług który wygenerowali na blisko 800 miliardów to jaką daje to sumę i co mamy?? najtanszą siłę robocza w Europie dla Niemiec,Holandi,Austrii,Francji i całej Skandynawii.
A co obiecywał Tusk i co mówił jak przestrzegał o podnoszeniu podatku w Polsce??.

Brakuje słów żeby opisać ludzi którzy rządzi Polską przez ostatnie 8 lat ale też od samego początku 1989r.
Przed 89r Polska była na 12 miejscu na świecie pod względem produkcji przemysłowej a teraz mówią że prywatyzacja się opłaca?? dla własnych interesów to tak.Przykład CECH jak Kulczyk kupił daje obraz układu jaki istnieje w Polsce.
Odpowiedz
13
@ JKS
dnia 01.04.2016, 16:12 · Zgłoś
I ten sam układ uśmiercił Kulczyka :)
Odpowiedz
-23
@ 18
dnia 01.04.2016, 15:08 · Zgłoś
dokładnie tak ,od nas ludzi pracujących zabiorą żeby dać nierobom.a normalnym ludziom którzy mają 1 dziecko i pracują nie dadzą,bo dochód przekroczy.
Odpowiedz
76
@ 3
dnia 01.04.2016, 15:27 · Zgłoś
Mam troje dzieci, pracuję, kurcze według Ciebie nie jestem normalna!! Według Ciebie normalni to tylko Ci pracujący i z 1 dzieckiem? Weź się ogarnij człowieku.
Odpowiedz
-2
@ [...]
dnia 01.04.2016, 18:39 · Zgłoś
Robić dzieci leniuchy
Odpowiedz
7
@ Edzio
dnia 01.04.2016, 20:22 · Zgłoś
to sobie zrób 2 [...] !
Odpowiedz
39
@ Mix
dnia 01.04.2016, 21:39 · Zgłoś
Nie mam dzieci, płacę podatki i bardzo się cieszę że pójdą do rodzin. Bo te rodziny wydadzą w sklepie- bedzie lepiej dla sklepikarza. Jak postanowią wyremontować mieszkanie to i ja bedę miał wiecej pracy. A chyba o to chodzi.
Odpowiedz
36
@ nowoczesny sweter
dnia 01.04.2016, 14:44 · Zgłoś
Nie odczułem żeby państwo zabrało mi w zeszłym miesiącu 700 zł
Odpowiedz
-29
@ WłączMyślenie
dnia 01.04.2016, 14:49 · Zgłoś
To jak myślisz, skąd rząd wyciągnął te 500 zł? Wydrukował?
Odpowiedz
10
@ heheszki
dnia 01.04.2016, 14:55 · Zgłoś
niestety ludzie są naiwni i myślą, że dostają za darmo 500zł :D:D nieustannie mnie to śmieszy.

Problem jest tylko jeden, przeważnie kasa, którą wyciąga od nas Państwo nie wraca do nas, tylko idzie do patologii, która nie płaci nawet podatków.
Odpowiedz
40
@ FAN
dnia 01.04.2016, 15:26 · Zgłoś
Patologię to stworzyło PO-PSL??
Niszcząc Polską gospodarkę i wszystko prywatyzując cały rynek pracy oddał w naszym regionie w PRYWATNE ręce.
Przy czym nie zadbali o uczciwe prawo pracy.
Chwalą się średnią krajową 4.100 na miesiąc??? i że podnieśli najniższą krajową o 400zł przez 8 lat?.
Proszę porównać ceny z przed 8 lat a jakie są teraz.
Jedynie na co wystarcza ludzią pieniędzy z wypłaty to na wegetacje.
Większość firm BUDOWLANYCH zatrudnia na czarno nie płaci podatków jak i składek pracownikom.
Kodeks pracy ma chronić pracownika i kwota za godzinę pracy powinna wynosić minimum 20 zł na tą chwile,a nie że pracodawca zysk z roboczo godziny pracownika ma 150%.
I niech mi tutaj żaden cwaniak nie pisze żebym sobie otworzył własną działalność bo ludzie w innych państwach też prowadzą takie same dzialalności jak nasi cwaniacy i tam pracownik pracuje 40h tygodniowo i zyje sobie dobrze.
Ale tam prawo chroni zwykłego człowieka,a nie tworzy taniej siły roboczej.
Nie jeden co się dorobił w Polsce w ostatnich 5 latach nie umiałby przedstawić faktur i jak to możliwe jeden człowiek sam tyle zrobił???.
Na zachodzie rocznie pracuje się 1300 godzin w Polsce 2100 godzin?? czy potrzeba coś jeszcze dodawać.
Odpowiedz
5
@ nowoczesny sweter
dnia 01.04.2016, 15:54 · Zgłoś
no nie wiem skąd wyciągnął - oświeć minie
Odpowiedz
58
@ JKS
dnia 01.04.2016, 16:10 · Zgłoś
A może czas najwyższy zbrodniarzom komunistycznym pozabierać WYSOKIE emeryturki !
Pozwalniać z 500 tysięcy urzędników i już masz 500 pln :)
Odpowiedz
31
@ red
dnia 01.04.2016, 18:29 · Zgłoś
Ten rzad dal Bo nie ukradl a tamten nie dal Bo do siebie zgarnial
Odpowiedz
6
@ 1111
dnia 01.04.2016, 18:53 · Zgłoś
jakim zbrodniarzom mozesz wymienic komu?
Odpowiedz
-4
@ meszke
dnia 02.04.2016, 13:29 · Zgłoś
Popieram w stu procentach! Do najgorszej patologii by mieli na picie
Odpowiedz
7
@ do nowoczesny
dnia 03.04.2016, 08:12 · Zgłoś
Bo niewiesz ile masz haha do rzeczy a mamusie i tatusiowie w rurkach ciasnych marynareczkach i swiecacych glowach na ul Czackiego zatrzymuja sie przed przejsciem choc nie musza z przodu wysiada dzidzius 80 kilowy otwiera tylne drzwi zabiera tornister robi krok i jest w bramie szkoly kazdy stojac w korku podziwia mamusie i tatusia i najpiekniejsza najmadrzejsza ich pocieche.
Odpowiedz
1
@ leśmian.pl
dnia 03.04.2016, 09:25 · Zgłoś
Co Ty bredzisz.Nawet jak kupuje gorzałę,to płaci podatek Vat i akcyzę. Mylisz podatki pośrednie z podatkiem dochodowym...
Odpowiedz
1
@ SYDNEY
dnia 03.04.2016, 09:55 · Zgłoś
Ale widać twój jeszcze żyje bo się stawiasz.
Odpowiedz
0
@ Kolo
dnia 05.04.2016, 11:01 · Zgłoś
Jakoś to działa w większości krajów europejskich i nie bankructwa a po i tak więcej ukradlo
Odpowiedz
0
@ Jasio
dnia 05.04.2016, 22:34 · Zgłoś
Mylisz się... wiesz ile podatku jest w wódeczce?
Odpowiedz
-17
@ żelaznalogika
dnia 01.04.2016, 14:37 · Zgłoś
Jak się czujecie z tym ze państwo zabrało Wam 700 zł w zeszłym miesiącu a w tym oddało 500 zl ???
Odpowiedz
19
@ Lutek
dnia 01.04.2016, 16:47 · Zgłoś
Jak żes [...] to nie dziwne, że Ci zabrało.
Odpowiedz
-39
@ oby wróciło PO
dnia 01.04.2016, 17:21 · Zgłoś
i wszystko wróci do normy, a ci którzy popierając pis wzięli te marne pińcet oddadzą to z nawiązką uczciwym ludziom którzy uczciwie pracują i nie wyciągają ręki po cudze
Odpowiedz
32
@ xyz
dnia 01.04.2016, 17:32 · Zgłoś
A poprzedni rząd również zabierał, tak samo płaciliśmy podatki, Vat , składki ZUS i inne "haracze" ale rodziny nie dostawały żadnej pomocy...no tak było rodzinne...80 zł miesięcznie- smiech na sali.
Odpowiedz
33
@ FAN
dnia 01.04.2016, 17:33 · Zgłoś
Patologię to stworzyło PO-PSL??
Niszcząc Polską gospodarkę i wszystko prywatyzując cały rynek pracy oddał w naszym regionie w PRYWATNE ręce.
Przy czym nie zadbali o uczciwe prawo pracy.
Chwalą się średnią krajową 4.100 na miesiąc??? i że podnieśli najniższą krajową o 400zł przez 8 lat?.
Proszę porównać ceny z przed 8 lat a jakie są teraz.
Jedynie na co wystarcza ludzią pieniędzy z wypłaty to na wegetacje.
Większość firm BUDOWLANYCH zatrudnia na czarno nie płaci podatków jak i składek pracownikom.
Kodeks pracy ma chronić pracownika i kwota za godzinę pracy powinna wynosić minimum 20 zł na tą chwile,a nie że pracodawca zysk z roboczo godziny pracownika ma 150%.
I niech mi tutaj żaden cwaniak nie pisze żebym sobie otworzył własną działalność bo ludzie w innych państwach też prowadzą takie same dzialalności jak nasi cwaniacy i tam pracownik pracuje 40h tygodniowo i zyje sobie dobrze.
Ale tam prawo chroni zwykłego człowieka,a nie tworzy taniej siły roboczej.
Nie jeden co się dorobił w Polsce w ostatnich 5 latach nie umiałby przedstawić faktur i jak to możliwe jeden człowiek sam tyle zrobił???.
Na zachodzie rocznie pracuje się 1300 godzin w Polsce 2100 godzin?? czy potrzeba coś jeszcze dodawać.
Odpowiedz
17
@ ja
dnia 01.04.2016, 17:50 · Zgłoś
Do @oby Po wróciło ogarnij się człowieku jakie Po oby wróciło?wszędzie za granicą dostają pieniądze na dzieci a tu po tylu latach rządu Po wreszcie doczekaliśmy czegoś a ty krytykujesz?[...] W TĄ PUSTĄ GŁOWĘ!!!
Odpowiedz
-13
@ oby wróciło PO
dnia 01.04.2016, 17:54 · Zgłoś
[...] ty. na zachodzie ludzie wiedzą jak inwestować w dziecko, u nas wzrosną tylko obroty w monopolowych
Odpowiedz
7
@ red
dnia 01.04.2016, 18:25 · Zgłoś
Platforms za to ci dala ale popatrzec na pincset w telewizorze
Odpowiedz
22
@ mm
dnia 01.04.2016, 18:58 · Zgłoś
PO nie miało kasy na 500+ bo woleli wydać na nagrody dla siebie i kolegów.I to jakie nagrody.I nikt nic nie mówił , siedzieliście cicho .
Odpowiedz
-26
@ mama
dnia 01.04.2016, 19:41 · Zgłoś
Puknę się w głowę co ludzie piszecie!! Jestem mamą jednego dziecka, które jest z "gorszego sortu" bo nie otrzyma tej daniny bo jest jedynaczką:(( A ta akcja prowadzenia dziś dzieci na deptak pozostawia wiele do myślenia
Odpowiedz
10
@ FAN
dnia 01.04.2016, 19:57 · Zgłoś
[Komentarz nie na temat]
Odpowiedz
11
@ FAN
dnia 01.04.2016, 20:11 · Zgłoś
Te 500zł jest dla rodzin które chcą mieć dzieci i chcą żeby polski naród nie zanikł.
Wskażnik urodzen w Polsce wynosi 1,2 dziecka i to powoduje że nas za 100 lat może być tylko 20 milonów.Dlatego od 2-giego dziecka żeby wskaznik wyniósł 2.2
Jesli tego nie rozumiesz to sorry.
Jak biednej rodzinie zabierali dzieci do domów zastępczych z powodu ubóstwa to jak myslisz jak się czuła matka?
Dlaczego was boli że ktoś dostanie a ktoś nie?.
Mam znajomych co nie mają dzieci a tych co mają i są biedni to nazywaja patologia za to tylko ze mają 3 dzieci? czy to duzo?.
jak tak można.
Odpowiedz
9
@ Edzio
dnia 01.04.2016, 20:20 · Zgłoś
tak ze mi nie mieli z czego zabrać wiec niech biorą firma i sklepom , dzieci tez inwestycja na lata wiec [...] swoja masz z 60 lat [...]kiem jesteś i głupoty piszesz

PO nic nie dało jakoś mi przez 8 lat
z rodzinnego 77 zł miesiecznie było na dziecko bieda!! oni tam maja wiecej kasy

PiS nie lubiłem tej parti ale juz ją kocham ! jak dadza 500 + to ja majac 2 dzieci dostane 1000zł miesiecznie i urodzi mi sie 3 niedługo to 1500zł
Odpowiedz
19
@ Zaal
dnia 01.04.2016, 20:39 · Zgłoś
A jak ten ryzy z banda przglupow z PO zmniejszyli zasilek pogrzebowy z 6 do 4,5 tysiecy to nikt nie pisnal slowem
Odpowiedz
-2
@ Czołem Telewizyjne [...] !
dnia 01.04.2016, 20:47 · Zgłoś
"wiec niech biorą firma i sklepom" aż głowa boli od tych "mondrości" prostego tłumu. Firmy, sklepy i jakikolwiek inny biznes NIE PŁACI PODATKÓW . One go tylko przerzucają. Przykład: [...] tłum chce [...]***ć lekarzom kasami fiskalnymi. Przedtem wizyta kosztowała 100zł to po zainstalowaniu kas kosztuje 123zł a tum cieszy jak to "doje***li" lekarzom. SAMI TEN PODATEK ZAPŁACILIŚCIE. Lekarz go tylko doliczył do ceny wizyty Edzia czy Zenka który twierdzi ze "łon żadnych podatków nie płaci" . Jeśli podniesiesz podatek za prąd to zdrożeją bułeczki za który TY zapłacisz. Droższy prąd = droższe pieczywo. Zdradzę ci wielką tajemnicę TO TY ZA WSZYSTKO PŁACISZ baranku. System podatkowy jest tak skonstruowany że podatki są ukryte dla zwykłego Kowalskiego który jest dojną krową i nic poza tym.
Odpowiedz
8
@ czarko
dnia 01.04.2016, 21:39 · Zgłoś
[...] liberalny [...] obywatelski.Koniec z rzadami sprzedawczykow Polski.Juz nie pamietasz jak obiecywana byla w Poslce nowa Irlandia.
Odpowiedz
3
@ Ja
dnia 01.04.2016, 23:50 · Zgłoś
Nie dostanie, bo środki wam przekraczają. To dla tego jesteś zła...
Odpowiedz
-2
@ Bhp
dnia 02.04.2016, 07:43 · Zgłoś
Jasło od zawsze było bastionem Pseudo prawicy Wspólnie wszystkie rządzące opcje Liga Polskich Rodzin Porozumienie Centrum iPS PO PSL SLD .niszczyli równo Polska gospodarkę. Każdy przy korycie będąc bezprawnie brał całą garścią. Dzisiaj wielu z nich wskoczylo w objęcia PiS lub utworzylo jego zaplecze i już wspólnie po kolesiowsku dalej zreja z jednego koryta.
Odpowiedz
0
@ KAZEK
dnia 02.04.2016, 09:05 · Zgłoś
Podobno do 500+ bedą liczyć dochody za 2014r?Dlaczego jak 2014 nie było 500+ .A a 2014 mogłem mieć np duże dochody a 2015 i 2o16 nie pracuje i nie mam dochodu i powinienem dostać
Odpowiedz
2
@ tararam tararam
dnia 02.04.2016, 09:18 · Zgłoś
gratuluje kolejnego potomka :) wychowanie dzieci to wielki wysiłek i poswiecenie ...
Odpowiedz
1
@ rambo
dnia 04.04.2016, 07:00 · Zgłoś
popieram twoje zdanie ale nie podoba mi sie ze wg tego programu dziecko po ukończeniu 18 przestaje byc dzieckiem. I ze nie ma górnego progu dochodów. jeśli ktos ma dochód na poziome 10 tys miesiecznie czy wiecej , to te 500zł nie bedzie dla takich ludzi miało znaczenia przy podejmowaniu decyzji o posiadaniu dzieci
Odpowiedz
1
@ To nie do końca tak
dnia 04.04.2016, 14:54 · Zgłoś
Jeżeli 500+ miałoby zwiększyć wskaźnik urodzeń to powinno być właśnie na pierwsze dziecko a nie drugie. Dużo osób chce mieć więcej dzieci niż jedno ale ich nie stać na to, gdyby dostali zasiłek na pierwsze dziecko to mogli by się zastanawiać na następnym a nie nad tym jak wiązać koniec z końcem. Idea programu nie jest zła tylko trzeba wszystko dopracować. A kwota 500zł jest stanowczo za wysoka.
Odpowiedz
1
@ 3 dzieci
dnia 10.04.2016, 19:55 · Zgłoś
skoro Ci sie nie nalezy to masz wieej jak 2 tys miesiacznie ja mam 3 dzieci i zarabiam 1.6 tys w NStyl i mi sie nalezy na wszystkie zrob sobie drugie to dostaniesz na oba po to jest ten program
Odpowiedz
Dodaj komentarz
Piszesz jako:

Jaslo4u.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za treść komentarzy zgodnie z Polskim Prawem. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania i redagowania komentarzy niezgodnych z regulaminem.