Korzystając z portalu Jaslo4u.pl wyrażasz zgodę na użytkowanie mechanizmu plików cookie. Mechanizm ten ma na celu zapewnienie prawidłowego funkcjonowania portalu Jaslo4u.pl. Korzystając ze strony akceptujesz Politykę Prywatności portalu Jasło4u.pl
Jaslo4u.pl - Jasielski portal informacyjny
Jaslo4u.pl - Jasło dla Ciebie

Przeciwnicy zaostrzenia prawa aborcyjnego znów wyszli na ulice Jasła

330

W środę, ulicami Jasła po raz kolejny przeszedł Strajk Kobiet. Jego uczestnicy znów postanowili zamanifestować swój sprzeciw wobec zaostrzenia przepisów ustawy antyaborcyjnej. Na niesionych przez demonstrantów transparentach znalazło się hasło – „Rząd nie ciąża, da się usunąć”. Manifestacja zgromadziła blisko trzydzieści osób.

W środowym Strajku Kobiet w Jaśle wzięło udział blisko trzydzieści osób/fot. Marcin Dziedzic

Przeciwnicy wyroku Trybunału Konstytucyjnego w sprawie dopuszczalności aborcji zaczęli gromadzić się przy glorietce w Parku Miejskim przed godziną 18. Wrócili w to miejsce po tygodniowej przerwie. W ubiegły czwartek, wyszli na ulice miasta, aby po raz kolejny zaprotestować przeciwko zaostrzeniu prawa aborcyjnego, czego tłem były publikacje wyroku TK w Dzienniku Ustaw oraz jego uzasadnienia wraz ze zdaniami odrębnymi w Monitorze Polskim.

Dzisiejszego wieczoru, w manifestacji wzięło udział blisko trzydzieści osób. Uczestnicy protestu tradycyjnie przemaszerowali na płytę jasielskiego rynku, wznosząc wolnościowe i antyrządowe hasła. Ulicami miasta niosły się głośne okrzyki: „Moje ciało, moja sprawa”, „Precz z Kaczorem, dyktatorem”, „To jest wojna”. Po około trzydziestu minutach demonstranci wrócili do parku, gdzie przez kolejnych kilkadziesiąt minut kontynuowali ożywione dyskusje.

Wsłuchując się w wymianę zdań można było odnieść wrażenie, że w protestach, które odbywają się w Jaśle biorą udział mieszkańcy miasta o zróżnicowanych poglądach. Nie wszyscy, wbrew obiegowej opinii są zadeklarowanymi zwolennikami aborcji na żądanie. Dla części z nich, udział w demonstracji jest aktem sprzeciwu wobec ograniczaniu podstawowych wolności. – Wydaje mi się, że każdy przychodzi tutaj motywowany przeróżnymi okolicznościami. Ja biorę udział w protestach z uwagi na to, że zmiany w prawie prowadzą wprost do ograniczania prawa do wolności słowa, sumienia i swobody wyrażania swoich poglądów. Aborcja jest zapalnikiem tego, co dzieje się w Polsce – mówi pani Małgorzata, mieszkanka Jasła. Dodaje również, że przeciwników zaostrzenia przepisów ustawy antyaborcyjnej nie należy wrzucać do jednego worka, wskazując wszystkich jako obrazoburców wrogów tradycji chrześcijańskiej. – Jestem osobą wierzącą. Staram się być dobrym człowiekiem. Wydaje mi się, że to, o czym chcemy mówić jest dla niektórych szokujące, ale nie jest wymierzone w wiarę katolicką. Jako matka nie chciałabym, aby ktokolwiek, państwo, czy też mąż zmuszał kobiety do czegoś, czego nie chcą. Nie powinno być tak, że przymus wynika z przepisów prawa. Zostawmy to sumieniom  – przekonuje.

W Strajku Kobiet biorą również udział kobiety, dla których prawo wyboru ma fundamentalne znaczenie, w kontekście sytuacji, z jakimi muszą borykać się kobiety, u których dziecka stwierdzono wady wrodzone. - Jestem przeciwniczką aborcji na żądanie. Nie można szukać pretekstu, że to jeszcze nie czas, że to nie ta płeć, że najpierw kariera. Są jednak sytuacje, w których kobieta musi dokonać trudnego wyboru. Teraz nie będą miały takiej możliwości. To nie przepisy prawa powinny regulować te kwestie. Trzeba edukować i pomagać ludziom, którzy znaleźli się w takiej sytuacji, szczególnie rzecz jasna kobietom. Jeżeli kobieta zdecyduje się urodzić dziecko, ze stwierdzonymi wadami, trzeba jej pomóc. Tymczasem kobiety pozostawiane są samym sobie. Nie tak powinna wyglądać troska o życie poczęte. Po urodzeniu dziecka rząd i Kościół mają takie kobiety gdzieś – mówi imienniczka pani Małgorzaty, również mieszkanka Jasła.

Środowy protest przebiegł bez zakłóceń. Po godzinie 19. wszyscy uczestnicy Strajku Kobiet opuścili Park Miejski w Jaśle.

MD

Napisany dnia: 03.02.2021, 20:44

Komentarze Czytelników:

Dodaj komentarz Widok:
1
@ Kierowca 810
dnia 07.02.2021, 11:50 · Zgłoś
Sprzeciwianie się przez Polaków wszystkiemu ma długie ugruntowane
tradycje historyczne w narodzie i trwa to nadal.
Odpowiedz
1
@ Antek
dnia 07.02.2021, 10:45 · Zgłoś
Do oglądnięcia co się dzieje na świecie temat dzieci co robią pedofile: afera pizzzagate USA, "Oczy diabła" - P.Vegi ,P.Bedarz walczy o dzieci z adopcji pobudka ludzie?
https://www.youtube.com/watch?v=YuoRwKZzu5M
Odpowiedz
5
@ Bez nicka
dnia 05.02.2021, 14:38 · Zgłoś
Nawet przy ikonie baterii w telefonie mam błyskawice. To już zaszło za dalejko, to MUSI być spisek i opłacany spęd!
Odpowiedz
1
@ Luki
dnia 05.02.2021, 12:56 · Zgłoś
Co za kraj że nie zrobiom z takimi porządki pozamykać i zmodrzejom
Odpowiedz
-1
@ Kierowca 810
dnia 05.02.2021, 12:14 · Zgłoś
Znalazł się Ab wykształcony Jaślanin co się ośmieszył i pisze z błędami
Odpowiedz
2
@ Bez nicka
dnia 05.02.2021, 15:54 · Zgłoś
„Jaślanin” piszemy MAŁĄ literą;-)
Odpowiedz
-3
@ Bez nicka
dnia 05.02.2021, 19:26 · Zgłoś
Znalazł się kierowca z koziej d
Odpowiedz
0
@ Bez nicka
dnia 05.02.2021, 11:22 · Zgłoś
Fasolka po bretońsku jest smaczna!
Odpowiedz
-1
@ dragoness
dnia 05.02.2021, 00:56 · Zgłoś
[Komentarz nie na temat]
Odpowiedz
0
@ Husarz
dnia 05.02.2021, 09:07 · Zgłoś
[komentarz nie na temat]
Odpowiedz
5
@ XXX
dnia 04.02.2021, 19:30 · Zgłoś
Pomijając temat, przeraża mnie sposób w jaki Jasło4u.pl piszę artykuły...
Odpowiedz
4
@ Woj
dnia 04.02.2021, 18:52 · Zgłoś
Te które widzę na tej demonstracji to zanim zajdal w ciążę to sobie jajniki odmrza w tych dziurawych portkach
Odpowiedz
0
@ Konik
dnia 04.02.2021, 18:25 · Zgłoś
Podsumowanie: Protesty 20km od granicy ze Słowacją gdzie aborcja do 12 tygodnia jest legalna.
Odpowiedz
2
@ Husarz
dnia 04.02.2021, 19:09 · Zgłoś
A dlaczego nie w Polsce?
Odpowiedz
2
@ Ejbisi
dnia 04.02.2021, 22:44 · Zgłoś
Polska to stan umysłu.
Odpowiedz
1
@ Olo
dnia 04.02.2021, 17:47 · Zgłoś
A ci w rurkach też wołają " moje ciało, moja sprawa"?
To się nazywa wiara w cuda.
Odpowiedz
0
@ Ejbisi
dnia 04.02.2021, 18:02 · Zgłoś
Tzn. ciało mężczyzny to nie jego sprawa?
Odpowiedz
2
@ Ad
dnia 04.02.2021, 16:38 · Zgłoś
Nie ma wrogow jasla
Sa tylko niwyksztalceni i sorumpowani na stolkach
Odpowiedz
-1
@ Kierowca 810
dnia 04.02.2021, 16:30 · Zgłoś
W Jaśle rodzi się coraz mniej dzieci. I o to chodzi wrogom Jasła.
Odpowiedz
6
@ Ejbisi
dnia 04.02.2021, 17:42 · Zgłoś
Dzieci rodzi się coraz mniej w ogóle. I wcale się nie dziwie.
Odpowiedz
-9
@ Agn
dnia 04.02.2021, 15:34 · Zgłoś
Mamy już dość tego chamstwa ,
Nie pokazywać ich więcej na portalu
A policja ich powinna przykładnie ukarać
Rozleniwione gówniary .
Odpowiedz
-3
@ dragoness
dnia 04.02.2021, 18:24 · Zgłoś
Dziękuję za komplement dotyczący wieku.
Odpowiedz
1
@ Bez nicka
dnia 04.02.2021, 20:26 · Zgłoś
A Ty bronisz zabijania dzieci nienarodzonych każde dziecko ma prawo do Narodzenia się i życia na tej ziemi A aborcja jest grzechem przeciwko 5 przykazaniu Bożemu nie zabijaj osoba dokonująca tej zbrodni powinna się wstydzić bycia katolikiem
Odpowiedz
2
@ Pelagia
dnia 05.02.2021, 07:12 · Zgłoś
Ojców ...mają dzieci? Matko boska do czego to doszło...ktore to Panie się z nim ten tego.
Odpowiedz
8
@ Gh
dnia 04.02.2021, 15:24 · Zgłoś
Jeżeli kobietom podobało się rządzenie platformy obywatelskiej
To zabrać im 500 Plus
Wyprawka szkolna 300 plus
emerytura bez jednego dnia przepracowanego w pracy dla matek zabrać
Przywrócić wiek emerytalny do 67 lat dla kobiet .
To wszystko mają dzięki pis-owi
A teraz tak ładnie dziękują.
Odpowiedz
-2
@ Ejbisi
dnia 04.02.2021, 15:44 · Zgłoś
Platformy też mogło się nie podobać, ale to nie powód by godzić się na fundamentalny bajzel tylko dlatego, że PiS zdołał kupić ludzi kasą. Obudzisz się z ręka w nocniku i na co Ci te świadczenia wtedy? W dodatku tak jakby przy tym wszystkim wyższe ceny nie miały znaczenia.
Odpowiedz
-5
@ dragoness
dnia 04.02.2021, 18:26 · Zgłoś
@Gh
Bez łaski. Uczciwie pracującym wystarczy to:
– wydłużenie urlopu rodzicielskiego z 16 tygodni do roku (najdłużej w Europie; 2013);
– wprowadzenie urlopu ojcowskiego. W 2011 r. był to tydzień, od 2012 r. – dwa;
– wzrost świadczenie pielęgnacyjnego dla rodzin z niepełnosprawnością w latach 2007-2016 z 420 zł do 1300 zł (netto);
– zwiększenie ulgi podatkowej na trzecie dziecko z 1688 do 2000 zł, a na czwarte i kolejne – z 2224 do 2700 zł.
– wprowadzenie możliwości odliczania tychże ulg nie tylko od podatku dochodowego – co powodowało, że wiele rodzin odzyskiwało ułamek pieniędzy – ale też od zapłaconych składek ZUS i 7,75% podstawy wymiaru składki NFZ. W efekcie czterodzietna rodzina odzyskuje niemal 7000 zł!
– ustawę żłobkową z 2011 r. ułatwiającą otwieranie takich placówek (w 2010 r. tylko 2% dzieci do trzeciego roku życia obejmowała taka opieka, w 2015 r. już 7%);
– ulgę podatkową dla firm, które założą żłobek i przedszkole dla dzieci pracowników;
– kosiniakowe: grupy wcześniej wykluczone z tego przywileju – osoby pracujące na umowę cywilnoprawną, studenci, uczniowie, bezrobotni i rolnicy – po urodzeniu dziecka otrzymują 1000 zł miesięcznie przez pierwszy rok (2016 r.);
– wprowadzenie zasady‚ "złotówka za złotówkę", dzięki której osoby przekraczające próg uprawniający do zasiłku nie tracą całej kwoty (dotyczy zasiłku rodzinnego i dodatków do niego; 2015 r.);
– podniesienie progu dochodowego uprawniającego do zasiłku rodzinnego, by obejmował więcej dzieci;
– ustawę z 2013 roku, na mocy której państwo opłaca składki emerytalne za kobiety samozatrudnione i bezrobotne będące na urlopach wychowawczych;
– opłacanie od roku 2011 przez państwo składek społecznych i zdrowotnych niań, by odciążyć rodziców;
– program "Przedszkole za Złotówkę", ograniczający koszt godzin wykraczających poza czas bezpłatnej opieki (5 h) w publicznych przedszkolach do złotówki (2013 r.);
– ustawę przedszkolna nakazująca samorządom zapewnienie czterolatkom miejsc w przedszkolu (2015 r);
– bezpłatne podręczniki, dzięki którym rodzice oszczędzają średnio 250 zł na kupnie książek (2014 r.);
– Kartę Dużej Rodziny dla rodzin z przynajmniej trójką dzieci, uprawniającą do zniżek w prawie 10 tys. miejscach w Polsce (2014 r.);
– program in vitro, dzięki któremu do grudnia 2015 roku urodziło się 3841 dzieci;
– 360 mln zł przeznaczonych na budowę i remonty placów zabaw dla dzieci (Radosna Szkoła)
 - w latach 2008-2012 do użytku oddano 2271 orlików
Odpowiedz
1
@ PiS-man
dnia 04.02.2021, 21:44 · Zgłoś
/.../ podniesienie progu dochodowego uprawniającego do zasiłku rodzinnego, by obejmował więcej dzieci /.../

Pani to chyba tak szybko kopiowała, że nawet nie myślała o tym, co kopiuje? A teraz proszę się skupić i odpowiedzieć sobie na pytanie, w jaki sposób PODNIESIENIE progu dochodowego zwiększyło liczbę uprawnionych do zasiłku dzieci? :)
Odpowiedz
-1
@ Zjawa z Golesza
dnia 04.02.2021, 23:59 · Zgłoś
Orliki. Dobre! I pomimo tego dwa miliony młodych ludzi z powodu ubóstwa wyjechało aby nie umrzeć z głodu. Dla równowagi-wciąż nie mają do czego wracać.
Odpowiedz
-2
@ dragoness
dnia 05.02.2021, 07:25 · Zgłoś
A teraz tłumnie wracają? NIE wracają, mimo brexitu nawet.
Odpowiedz
2
@ jas
dnia 05.02.2021, 08:20 · Zgłoś
A kto w Polsce umieral z głodu? Wyjeżdżali również ludzie dobrze sytuowani bo tam zarobili 3-4 razy tyle. teraz w GB wracają,m tyle że do Niemiec albo Holandii!
Odpowiedz
-1
@ do PiSman
dnia 05.02.2021, 12:01 · Zgłoś
Jesteś głupszy niż ustawa przewiduje.
Odpowiedz
0
@ dragoness
dnia 05.02.2021, 14:27 · Zgłoś
Czy z całej listy ma pan tylko zastrzeżenia do jednej pomyłki? To cudownie. Znaczy, że reszta działa i ma się świetnie. czy zauważył pan, że większość dotyczy rodziców pracujących, tak jak powinno być w normalnym kraju i że nie polega na rozdawaniu gotówki?
Odpowiedz
4
@ Poz
dnia 04.02.2021, 15:12 · Zgłoś
Gówniary chodzą i protestują
A matka z ojcem 500 plus na nie biorą
Odpowiedz
4
@ Poz
dnia 04.02.2021, 14:51 · Zgłoś
[komentarz zawierał obraźliwe treści]
Odpowiedz
-9
@ dragoness
dnia 04.02.2021, 15:02 · Zgłoś
Z tobą na pewno. Która by chciała mieć?
Odpowiedz
3
@ Ooo
dnia 04.02.2021, 14:09 · Zgłoś
Toolpursher idz daj na skladke bo ojciec zbiera na merola
Odpowiedz
2
@ toolpusher
dnia 04.02.2021, 14:01 · Zgłoś
Motłoch i hołota na ulicy z Goebelsowską kłamliwą propagandą za obce pieniądze. Dlaczego na plakatach są w większości polityczne hasła?
Oczywiście, że aborcja jest dozwolona jeśli zdrowiu i życiu matki zagraża niebezpieczeństwo. Dlatego tu nie chodzi o aborcję. Lewacka metoda, że kłamstwo powtarzane 1000 razy staje się prawdą -vide Urban Jerzy.
Zachowanie i wulgarność na poziomie menela spod budki.
Odpowiedz
-3
@ dragoness
dnia 04.02.2021, 14:16 · Zgłoś
Polityczne, bo cala sprawa jest upolityczniona, na czele z Towarzystwem Kulinarnym p. Przyłębskiej.
Odpowiedz
-1
@ Ejbisi
dnia 04.02.2021, 14:28 · Zgłoś
Oczywiście potrafisz przedstawić dowody na to, co piszesz?;-)
A gdy dziecko ma wady letalne, to o co chodzi? O „morderstwo”?;-) Bo takie wady zagrażają jemu samemu, skazują na cierpienie i smierć w agonii...
Jesteście bandą nieczułych, egoistycznych mizoginów! Pachołkami Rosji- vide Moczulski.
Odpowiedz
3
@ ha ha ha
dnia 04.02.2021, 14:57 · Zgłoś
Oj, tak. Lewacka metoda to najlepiej jest widoczna w telewizji. Kłamstwa powtarzane w tvp to dla wielu najświętsza prawda. Łącznie z tym, że protestujący to wrogowie ludu i mordercy. Dawniej ruszała kampania buraczana, a teraz mamy kampanię przeciw zgodzie w narodzie. Jest rozwiązanie. Niech państwo i Kościół tym mordercom zabierze z pleców ciężar utrzymania dziecka, które może nawet nie będzie świadome, że żyje.
Odpowiedz
1
@ jas
dnia 05.02.2021, 08:16 · Zgłoś
Odczep się od Urbana. Po kilkudziesięciu latach wychodzi na to, że miał rację, już wtedy przewidział jakie tzw. "dobrą zmianę" i do czego doprowadzą kult JP II i rosnące wpływy kościoła. Pedofillię wśród księży i rozpasanie kleru NIE opisywało z detalami już w l. 90. Ciekawe dlaczego nikt dotychczas nie wniósl pozwu o zniesławienie przeciwko Urbanowi np. o słynnym artykule o mieszkaniu ks. Popiełuszki?
Odpowiedz
1
@ ala
dnia 04.02.2021, 13:57 · Zgłoś
To są potomkowie komuchów jasielskich, tą zarazę policja powinna pałami rozgonić ,jak za komuny ich dziadkowie
Odpowiedz
-4
@ do ala
dnia 04.02.2021, 14:33 · Zgłoś
Potomkowie komuchów to są dzisiaj w PiSie i w kościele.
Odpowiedz
-13
@ Ada
dnia 04.02.2021, 13:47 · Zgłoś
Dzieci powinny rodzić się zdrowe, dzieci chore na
Deuna itp zdane są na litość pośmiewisko i opiekę ,do końca życia
Nigdy nie będą samodzielne powinny być eliminowane
Odpowiedz
4
@ kamil
dnia 04.02.2021, 13:58 · Zgłoś
Szczera lewicowa wypowiedź!
Odpowiedz
7
@ Kejpi
dnia 04.02.2021, 13:33 · Zgłoś
No cóż, wielu na Podkarpaciu powinno się ubrać w płaszcze krzyżackie.
Odpowiedz
2
@ jurciu
dnia 04.02.2021, 13:24 · Zgłoś
[komentarz zawierał obraźliwe treści]
Odpowiedz
0
@ ixi
dnia 04.02.2021, 13:32 · Zgłoś
Przecież PiS robi te burdy dla takich ja ty by się spinali. Temat zastępczy. Myśl. To o żadną aborcję nie chodzi.
Odpowiedz
-1
@ Ejbisi
dnia 04.02.2021, 14:14 · Zgłoś
A co miał przykryć taki sam „temat zastępczy” w Argentynie? Albo Irlandii? Chyba tylko pedofilię kleru :))) Ty słowo „myśleć” znasz tylko teoretycznie.
Odpowiedz
0
@ ixi
dnia 04.02.2021, 19:10 · Zgłoś
Miał przykryć Góralskie Veto i akcje Otwieramy. Wyjdź z czołgu..
Odpowiedz
-1
@ dragoness
dnia 04.02.2021, 19:17 · Zgłoś
Górolom wystarczy ochłap rzucić i pomachać Matka Boską na sztandarze. Proszę jak są cichutko.
Odpowiedz
1
@ Ejbisi
dnia 04.02.2021, 19:50 · Zgłoś
W Argentynie akcja „Otwietamy”? Otwórz się wreszcie!;-)
Odpowiedz
1
@ do dragoness
dnia 05.02.2021, 08:04 · Zgłoś
Tak jak to niegdyś robił Hans Frank. Doktor prawa.
Odpowiedz
17
@ Ixii
dnia 04.02.2021, 13:23 · Zgłoś
Normalnie stedniowiecze !!!
Zacofany lud..
Odpowiedz
-3
@ ixi
dnia 04.02.2021, 13:31 · Zgłoś
Nie podszywaj się
Odpowiedz
13
@ CWP
dnia 04.02.2021, 12:26 · Zgłoś
A niech się skrobią do woli .Tyle będzie mniej lewaków,sodomitów,gomorytów i tęczowych wywrotowców.Prawdziwych kobiet tam nie ma i nie będzie ponieważ naturalnym dla nich jest ochrona własnego potomstawa nawet poświęcenie życia dla dziecka .Pozdrawiam wszystkich kamratów.CZOŁEM WIELKIEJ POLSCE.
Odpowiedz
-9
@ dragoness
dnia 04.02.2021, 12:56 · Zgłoś
O, witam naziolka.
Odpowiedz
6
@ ixi
dnia 04.02.2021, 13:12 · Zgłoś
Sama sobie zaprzeczasz kobieto. Tu chcesz zabijać nienarodzone dzieci na życzenie, tu wyzywasz tych którzy mają inne zdanie od ciebie od "naxiili". Zdecyduj się wreszcie bo się kompromitujesz. Sama nie wiesz czego chcesz, i na siłę wprowadzasz lewacką dyktaturę i Terror dla innych w imię tej waszej "postępowej tolerancji". Nie ośmieszaj się. Kaczyński was wykorzystuje do odwracania uwagi od istotnych rzeczy, Lempart zbija na was kasę, a wy dajecie się podpuszczać jak na użytecznych lewackich idiotów jak przystało. Ty nie masz żadnych argumentów, nic oprócz wulgaryzmów i obelg. Zero
Odpowiedz
3
@ Abnegat
dnia 04.02.2021, 13:25 · Zgłoś
Wita pani lewaczka, do której mam pytanie: czy równie aktywnie jak z nacjonalizmem polskim walczy z antypolskim szowinizmem żydowskim?
Odpowiedz
1
@ Ejbisi
dnia 04.02.2021, 14:00 · Zgłoś
Ciekawe czy równie aktywnie walczysz z antysemityzmem jak z „antypolonizmem”?;-)
Odpowiedz
-1
@ dragoness
dnia 04.02.2021, 14:09 · Zgłoś
Czy wszyscy przedstawiciele "ruchu społecznego" Konfederacja są tak ograniczeni, jak ixi? Potrafisz napisać coś od siebie, własnymi słowami, zamiast jechać sloganami waszego naczelnego mizogina i kryptogeja? Poza tym prawda nie obraża, a CWP zdefiniował sie w poście. jest pewnie jednym z tych co plączą się na obrzeżach protestu, ale jak widzą policję, to udają spacerowiczów.
Odpowiedz
2
@ Ejbisi
dnia 04.02.2021, 14:09 · Zgłoś
Ixi sfixi na punkcie konfixi. Nie ma aborcji tak późno (chyba że zagraża życiu, jak sadze ), zeby można było mówić o „zabijaniu niebaridzonego dziecka”. Aborcji nie przypadkiem dokonuje się DO określonego momentu. Sam wiec sobie zaprzeczasz, korwinku. Poza tym usilnie zamykasz oczy na to, ze ktoś wyraźnie pisze, ze jest za prawem, wyborem, a nie konkretnie takim postępowaniem. Dlatego wsadź sobie wymysły o jakimś „terrorze”. Jesteś pozalowania godnym manipulantem.
Narzucenie wyboru to przecież sprzeczność. Narzucenie czegoś jest wtedy gdy wyboru brak. Idźcie się w końcu leczyć zanim was Janusz polityki nie pociągnie za sobą w jeszcze gorsze bagno.
Odpowiedz
-1
@ dragoness
dnia 04.02.2021, 14:15 · Zgłoś
Panie Abnegat. Nie zamierzam teraz udowadniać, że nie jestem wielbłądem, ale tak; walczę z KAŻDYM fanatyzmem, niezależnie od proweniencji.
Odpowiedz
2
@ Ejbisi
dnia 04.02.2021, 14:22 · Zgłoś
Tylko nie kreujmy fałszywego wrażenia symetrii pomiędzy niekwestionowanym antysemityzmem a będącym zasadniczo wymysłem polskich nacjonalistów żydowskim „antypolonizmem”. I jestem ciekawy, czy pan Abnegat kocha swoich wrogów albo nie jest uprzedzony do ludzi, o których słyszał nienajlepsze opinie? Cóż, jest podobno chrześcijaninem, więc ma „polskie obowiązki”.
Odpowiedz
1
@ CWP
dnia 04.02.2021, 14:29 · Zgłoś
Podejrzewam ,że użyła pani tutaj formy żenskiej rzecz. naziolstwo n, nazizm m, nazista m, nazistka n forma żeńska naziolka albo poprostu zdrobniale od nazisty.
„W obliczu dużych rodzin tubylczej ludności – podkreślał Hitler– jest dla nas bardzo korzystne, jeśli dziewczęta i kobiety mają możliwie najwięcej aborcji”. Hitler groził także: „osobiście zastrzelę tego idiotę, który chciałby wprowadzić w życie przepisy zabraniające aborcji na wschodnich terenach okupowanych” (cyt. za: William Brennman „The abortion holocaust. Today's final solution”, Landmark Press 1983, s. 34).
p.s Myślę,że pani te fakty zna doskonale a tylko przez roztargnienie lub nadmiar pracy nazywa mnie pani naziolkiem.
Odpowiedz
1
@ do ixi
dnia 04.02.2021, 14:31 · Zgłoś
A co to takiego te "nienarodzone dzieci"? Jak nienarodzone to nie dzieci nieuku.
Odpowiedz
2
@ Ejbisi
dnia 04.02.2021, 14:33 · Zgłoś
Nie ośmieszaj się! Hitler mordował wrogów, więc aborcja ICH przedstawicieli była logiczna. Ale u Niemek wręcz przeciwnie!!! Miały rodzic na potęgę narodu! Myślenie aż tak Cię boli? Macie „najlepsze” wzorce.
Odpowiedz
0
@ dragoness
dnia 04.02.2021, 15:04 · Zgłoś
Czyli Hitlera popierasz, słoneczko. "A niech się skrobią do woli .Tyle będzie mniej lewaków,sodomitów,gomorytów i tęczowych wywrotowców." Quod erat demonstrandum.
Odpowiedz
-3
@ CWP
dnia 04.02.2021, 15:41 · Zgłoś
Ironia słoneczko ironia.
Odpowiedz
0
@ Abnegat
dnia 04.02.2021, 16:41 · Zgłoś
@Ejbisi 14:22

Przykład żydowskiego antypolonizmu, będącego jakoby wymysłem polskich nacjonalistów - wypowiedź na blogu filozofa Jana Hartmana, który zapałał zemstą wobec Polaków po zastrzeleniu mu psa na pocz. 2017 r. (sprawca nieznany).

"Miliony was, chamy, miliony. I co my mamy z wami zrobić? Ale przyjdzie na was czas. A jak nie na was, to na wasze dzieci. Weźmiemy szturmem wasze szkoły, zwabimy was podstępem do teatrów, wyślemy wasze dzieci w świat.

I pewnego dnia zniknie ta zabobonna, prostacka i kruchciana Polska, dławiąca się pychą, jakąż to ona jest „prawdziwą” i „wierną” jest. I narodzi się Polska ludzi przyzwoitych, kulturalnych, wiedzących coś o świecie i zdolnych do myślenia społecznego i obywatelskiego. Brzydzących się okrucieństwem i przemocą. I ja o taką Polskę będę walczył, jak potrafię. Tak pomszczę swojego psa" – pisał na swoim blogu filozof Jan Hartman.

glosgminny.pl/miliony-chamy-miliony-wami-zrobic-przyjdzie-czas/
Odpowiedz
1
@ Ejbisi
dnia 04.02.2021, 17:36 · Zgłoś
Podpusuje się! Wezwanie do empatii, tolerancji, pacyfizmu i edukacji. Nie wy, to przyszłe pokolenie. Bo ewidentnie zaniedbalismy edukacje. PS Hartman jest przede wszystkim Polakiem, a Ty może upewnij się co do własnego pochodzenia, bo „miliony was mieszańców”.
Odpowiedz
2
@ Ejbisi
dnia 04.02.2021, 18:26 · Zgłoś
[komentarz zawierał obraźliwe treści]
Odpowiedz
1
@ dragoness
dnia 04.02.2021, 18:28 · Zgłoś
Czy ten komentarz jest antypolski? Nie. On jest antykołtuński, proszę pana. A że przypadkiem jest autorstwa Hartmana? Pech. Nota bene wiele rzeczy, które głosi mi nie odpowiada, to jednak jak najbardziej.
Odpowiedz
-1
@ dragoness
dnia 04.02.2021, 18:30 · Zgłoś
@CWP
Czyli chwała Wielkiej Polsce to też ironia? A tu małe wyjaśnienie, dlaczego nazwałam cię naziolem. "Obóz Wielkiej Polski (OWP) – radykalna organizacja polityczna obozu narodowego[3], powołana podczas inaugurującego zjazdu 4 grudnia 1926 w Poznaniu z inicjatywy Romana Dmowskiego[3] i członków Związku Ludowo-Narodowego oraz przedstawicieli innych stronnictw prawicowych[4]. Powstanie OWP miało na celu zjednoczenie prawicowych przeciwników sanacji, oddziaływanie na społeczeństwo w duchu idei narodowej[5] oraz walkę z sanacją[3]. Organizacyjnie Obóz był zbliżony do partii faszystowskiej[6]."
Odpowiedz
-3
@ ixi
dnia 04.02.2021, 19:09 · Zgłoś
Konfederacja to partia, więc przestań szajbowac i się powtarzać bez sensu. Brakuje Ci argumentów to zaczynasz fantazjować.
Odpowiedz
-1
@ dragoness
dnia 04.02.2021, 19:20 · Zgłoś
Oczywiście, że Konfederacja to partia. Dlatego, jak zauważyłeś, określenie "ruch społeczny" piszę w cudzysłowie. Jest to dosłowny cytat z twoich kolesi, którzy przyszli pod szpital lansować się na ratownikach. Sami się tak określają, na czele z niedoszłym panem posłem, radnym i czym on tam jeszcze próbuje być.
Odpowiedz
0
@ Ejbisi
dnia 04.02.2021, 19:53 · Zgłoś
Argumentów nie masz tylko ty. Zostały ci tylko minusy.
Odpowiedz
2
@ Ejbisi
dnia 04.02.2021, 20:22 · Zgłoś
Konfederacja to aberracja.
Odpowiedz
0
@ yozef
dnia 07.02.2021, 09:02 · Zgłoś
dragoness tylko pani ma tu tyle wpisow ,,,szok dyskutuje pani ,po co ,,,za moich czsow pzpr juz dawno by pani przestala byc nauczycielka i wilczy bilet by pani dostala ,,,szkoda mi pani , nie czuje pani ze jest pani na czarnej liscie ,,,
Odpowiedz
0
@ dragoness
dnia 07.02.2021, 12:31 · Zgłoś
Na szczęście to nie są pana czasy, choć mam wrażenie że powracają. A po co dyskutuję? Bo moim zadaniem jest niesienie kaganka oświaty. A czarna lista? Jestem na niej za każdych rządów.
Odpowiedz
3
@ Stary Glina
dnia 04.02.2021, 12:16 · Zgłoś
,,Dla części z nich, udział w demonstracji jest aktem sprzeciwu wobec ograniczaniu podstawowych wolności". \
Demonstrowali w ,,symbolach wolności" na twarzach. Oj nieszczęsny, niemądry Narodzie!!!
Odpowiedz
1
@ Ejbisi
dnia 04.02.2021, 17:40 · Zgłoś
Prezerwatywę też ściągasz w akcie sprzeciwu wobec „ograniczenia wolności”? Bo jedno i drugie (maska i guma) ma za zadanie chronić;-)
Odpowiedz
1
@ Stary Glina
dnia 04.02.2021, 12:10 · Zgłoś
Akt sprzeciwu przeciw ograniczaniu podstawowych wolności
Odpowiedz
0
@ Do organizatorów
dnia 04.02.2021, 11:44 · Zgłoś
Kiedy jest koleny strajk w Jaśle?
Odpowiedz
-4
@ dragoness
dnia 04.02.2021, 12:12 · Zgłoś
Proszę śledzić stronę Murem za kobietami - Jasło, na facebooku
Odpowiedz
0
@ ixi
dnia 04.02.2021, 13:30 · Zgłoś
Następny będzie jak Kaczyński i spółka zadecydują by przykryć coś innego. Temat zastępczy.
Odpowiedz
0
@ dragoness
dnia 04.02.2021, 14:10 · Zgłoś
Na pewno nie taki zorganizowany przez "ruch społeczny" Konfederację.
Odpowiedz
0
@ ixi
dnia 04.02.2021, 19:07 · Zgłoś
Nic nie masz do zaproponowania. Kaczyński wami gra a wy dajecie upust swoim fanaberiom. PiS = Dzika lewica
Odpowiedz
3
@ Husarz
dnia 04.02.2021, 19:12 · Zgłoś
Wy za to macie do zaoferowania świra śpiącego na sesjach parlamentu, kryptogeja, żonatego z paniusia z Ordo iuris i kompletną utopię gospodarczą.
Odpowiedz
3
@ Ejbisi
dnia 04.02.2021, 22:52 · Zgłoś
Od tego dymania przez Putina już się wam zdaje, ze wszyscy tak maja. Konfederasci-aberrasci.
Odpowiedz
2
@ Ejbisi
dnia 04.02.2021, 22:55 · Zgłoś
Każda nieistotna w waszym przekonaniu kwestie, czyli niedotycząca neoliberalnej gospodarki, zbędziecie jako „temat zastępczy”.
Odpowiedz
1
@ mrX
dnia 04.02.2021, 11:37 · Zgłoś
[komentarz zawierał obraźliwe treści]
Odpowiedz
4
@ ktoś
dnia 04.02.2021, 11:35 · Zgłoś
a ja jestem ciekawy, czy te ciężko niepełnosprawne dzieci życzą sobie takiego życia. Bo ja osobiście wolałbym się w takim stanie nie narodzić i to bez względu kto i kiedy podjął by decyzję o mojej śmierci...
Odpowiedz
-4
@ dragoness
dnia 04.02.2021, 12:13 · Zgłoś
One sobie nic nie mogą życzyć, bo praktycznie są martwe, albo martwo urodzone.
Odpowiedz
3
@ kamil
dnia 04.02.2021, 12:34 · Zgłoś
To może zaproponujecie, by je dobić? W ramach postępu.
Odpowiedz
-2
@ dragoness
dnia 04.02.2021, 12:56 · Zgłoś
Chorego psa byś uśpił, ale odmawiasz tej łaski czlowiekowi?
Odpowiedz
0
@ kamil
dnia 04.02.2021, 13:00 · Zgłoś
Gdyby ktoś napisał, że chce uśpić chorego psa to byś pierwsza podniosła wrzask pod niebiosa hipokrytko!
Odpowiedz
-3
@ dragoness
dnia 04.02.2021, 13:06 · Zgłoś
[komentarz zawierał obraźliwe treści]
Odpowiedz
2
@ ixi
dnia 04.02.2021, 13:28 · Zgłoś
Pisanie o zabijaniu, i zrównywanie ludzi że zwierzętami może tylko lewak psychopata. Takie postępowe lewactwo. Już widzę dragoness jak dragoness spełnia się przy eutanazji bawiąc się w Boga. Bogami nigdy nie będziecie chorzy lewacy.
Odpowiedz
-1
@ dragoness
dnia 04.02.2021, 14:11 · Zgłoś
Ok, jak będziesz umierał w męczarniach bez nadziei na wyzdrowienie, przyjdę popatrzeć.
Odpowiedz
4
@ Ejbisi
dnia 04.02.2021, 14:48 · Zgłoś
Nie czaisz w ogóle tematu. Zwierzęta często usypia się dlatego, że traktuje się je zle albo nie decyduje na leczenie, bo „to przecież nie człowiek” (antropocentryzm), czasem nie ma nawet odpowiednich terapii jak w przypadku ludzi, albo są niezwykle kosztowne, brak systemu opieki jak w przypadku ludzi, ale często eutanazji, czy zoonazji (słowa służą przede wszystkim naszym człowieczym celom) dominuje się właśnie dlatego, ze zwierzęciu nie da się pomoc inaczej. Nie da się przerwać jego bólu i cierpienia! Więc tym bardziej, można by rzec, należy oczekiwać prawa do eutanazji, bo niestety nie jest jeszcze wciąż tak, ze z każdym bólem i cierpieniem możemy sobie poradzić. A gdy ono prowadzi tylko do śmierci, to decyzja o eutanazji jest aktem empatii, czego Ty mentalny pachołku nie jesteś w stanie przyswoić. Uważasz, ze zwierze mozna zabić, bo jest zwierzęciem, i to jest właśnie świadectwo zaprzeczenia człowieczeństwa u Ciebie i wyraz szowinizmu gatunkowego. Totalny brak serca i wyobraźni. Ludzie tacy jak Ty uwsteczniają tylko ten świat pid każdym możliwym względem.
Odpowiedz
2
@ Ejbisi
dnia 04.02.2021, 14:50 · Zgłoś
Bo psa traktuje jak alarm. Samochód w garażu jest cenniejszy. Niestety. Dlatego taki idiota nie rozumie porównania ze zwierzęciem.
Odpowiedz
0
@ ixi
dnia 04.02.2021, 19:04 · Zgłoś
Ja wiem, ty z przyjemnością odłączysz urządzenia podtrzymujące życie..
Odpowiedz
0
@ ixi
dnia 04.02.2021, 19:05 · Zgłoś
Wy się tak zezwierzecilisci lewacy że różnice się zatarły bo się zezwierzeciliscie...
Odpowiedz
3
@ dragoness
dnia 04.02.2021, 22:56 · Zgłoś
Gdybyś cierpiał i poprosił, to natychmiast. Nawet ty nie powinieneś się męczyć.
Odpowiedz
3
@ Ejbisi
dnia 04.02.2021, 23:06 · Zgłoś
A wam to niestety nie grozi. Niestety, bo zwierzęta nigdy nie zachowują się tak podle jak ludzie. Nie zczłowieczaja się. Bo sie szanują. Jesteś tak tępym wałkiem, że nie zrozumiałeś tego, co napisałem wczesniej. Tylko barbarzyńca może skazać zwierzę na cierpienie dlatego ze to... zwierzę. Służy wam tylko jako towar, uprzedmiotowione i zniewolone. A usprawiedliwieniem tego ma być to, ze nie jest człowiekiem. Niewolnicy też nie byli uznawani za ludzi, nie można ich było w świetle prawa zamordować- bo byli „własnością”.
Odpowiedz
1
@ Ejbisi
dnia 05.02.2021, 00:36 · Zgłoś
Chyba wegetację. Ale dopóki Cię nie boli, to chętnie się opodatkuje na jej podtrzymywanie. Ironia, bo wy tak nie lubicie podatków... ;-)
Odpowiedz
1
@ Ejbisi
dnia 05.02.2021, 00:44 · Zgłoś
Pod wzgledem zdolności odczuwania bólu jesteśmy równi, a nawet zwierzeta równiejsze, Einsteinie. Inteligencja nie ma tu NIC do rzeczy. Ale ta sama i teligencja niestety nie przeszkadza niektórym tego nie dostrzec. I zauważ, że jeśli pies osiąga ją na poziomie pięciolatka-sześciolatka, a świnia jest inteligentniejsza od psa, to wysyłamy do rzeźni MILIARDY takich „pięcio- sześciolatków”. A świadomość do odczuwania bólu już jest niezbędna.
Odpowiedz
7
@ elea
dnia 04.02.2021, 10:23 · Zgłoś
Ten młody na zdieciu do nauki .
Odpowiedz
-1
@ ola
dnia 04.02.2021, 10:17 · Zgłoś
[komentarz zawierał obraźliwe treści]
Odpowiedz
7
@ rachmistrz
dnia 04.02.2021, 09:36 · Zgłoś
To ciężko policzyć ile było osób, na strajku kobiet było 22 osoby w tym 8 kobiet.
Odpowiedz
8
@ Casanova
dnia 04.02.2021, 09:39 · Zgłoś
A połowa z nich w wieku w którym nie tylko o ciąży ale nawet o seksie można tylko pomarzyć! :)
Odpowiedz
9
@ Przecież
dnia 04.02.2021, 10:06 · Zgłoś
Decydowali o tych nowych przepisach też ci co ani o ciąży ani o seksie nawet nie mogą marzyć:-)
Odpowiedz
-4
@ js
dnia 04.02.2021, 10:27 · Zgłoś
Do Przecież. Czyli coś podobni do Ciebie.
Odpowiedz
4
@ Do casanova
dnia 04.02.2021, 10:54 · Zgłoś
Ale myślą nie tak jak niektórzy którzy już mogą zajść i robić dzieci.
Szkoda tych starszych a nadal bez doświadczenia w myśleniu o przyszłości.
Odpowiedz
4
@ strazak Sam
dnia 04.02.2021, 09:29 · Zgłoś
/…/ Jestem przeciwniczką aborcji na żądanie./…/

I dlatego pani Małgorzata biegnie do parku, by popierać projekt dopuszczający aborcje na żądanie do 12 tygodnia! Logika i pani Małgorzata to nie są cycki tej samej krowy!
Odpowiedz
-4
@ dragoness
dnia 04.02.2021, 11:05 · Zgłoś
Proszę zapoznać się z postulatami. Zresztą dopuszczalność nie jest nakazem.
Odpowiedz
1
@ Casanova
dnia 04.02.2021, 12:30 · Zgłoś
http://strajkkobiet.eu/postulaty/

pkt. 1. 3 – dostępu do bezpiecznego przerywania ciąży

Coś pisze w jakich przypadkach?
Odpowiedz
-3
@ dragoness
dnia 04.02.2021, 12:57 · Zgłoś
Czy dostęp jest nakazem do przerwania ciąży?
Odpowiedz
0
@ kamil
dnia 04.02.2021, 13:01 · Zgłoś
Czy przeciwniczka aborcji na żądanie pani Małgorzata domaga się aborcji na żądanie?
Odpowiedz
0
@ dragoness
dnia 04.02.2021, 13:07 · Zgłoś
Postulaty czytał? Wszystkie? Czy dostęp do aborcji na żądanie jest nakazem do jej wykonania?
Odpowiedz
-1
@ KOMUCH
dnia 04.02.2021, 09:04 · Zgłoś
[komentarz zawierał obraźliwe treści]
Odpowiedz
0
@ Jaslo
dnia 04.02.2021, 08:44 · Zgłoś
SM powinna wylegitymować osoby i sprawdzić czy są pełnoletnie ?
Odpowiedz
3
@ Bob
dnia 04.02.2021, 09:38 · Zgłoś
Istnieje obowiązek zachowania dystansu społecznego. A na zdjęciu nie widać by dystans został zachowany.
Odpowiedz
8
@ Przecież
dnia 04.02.2021, 10:04 · Zgłoś
W Toruniu w kościele obecni rządzący stali jeden obok drugiego i wszystko było ok, tu na świeżym powietrzu chyba tym bardziej wszystko w porządku? Poza tym to młodzi ludzie a nie stare zagrożone dziadki.
Odpowiedz
6
@ Do @jaslo
dnia 04.02.2021, 10:52 · Zgłoś
I co jak będą niepełnoletnie, zabić dzieci nie można, ale wg ciebie można kleblowac, bo ryby i dziecko głosu nie mają. Życzę ci powodzenia jak oni będą rządzić. Wybacz że nie pogratulije takich poglądów.
Odpowiedz
0
@ szejan
dnia 04.02.2021, 08:44 · Zgłoś
Apel do uczestników strajku kobiet w Jaśle ' WYP... LAĆ"
Odpowiedz
0
@ stasienek
dnia 04.02.2021, 11:13 · Zgłoś
To hasło występuje już w postulacie "pani" Lempart.
Oskarży Cię o plagiat
Odpowiedz
4
@ ciąża
dnia 04.02.2021, 08:35 · Zgłoś
one chcą aby to my chłopy zachodzili i rodzili. nigdy się na to nie zgodzimy. za duży ból (ale nie ten "bul") róbcie to od czego jesteście.
Odpowiedz
19
@ wsiur
dnia 04.02.2021, 07:20 · Zgłoś
ABORCJA - temat zastepczy rzadu w dobie zaje podwyzek i bajzdlu ze szczepionkami. Czyms sie ludzie musza zajac
Odpowiedz
0
@ Www
dnia 04.02.2021, 06:06 · Zgłoś
4 nienormalne osoby
Odpowiedz
1
@ BogdanT
dnia 04.02.2021, 05:54 · Zgłoś
Dobrze, że strajkujecie, ale to nic nie da.
Przecież nie od dziś wiadomo, że to temat zastępczy aby odwrócić waszą uwagę.

Powiedzcie sami, co to da, że pochodzicie po ulicach... Myślicie, że ten kure...ski nierząd wycofa się z tego mydła?

Coś chce popchnąć w tle i tyle. Jakaś ustawka służąca korporacjom zagranicznym...

Szkoda, e nie widzicie tego...

Tu jest potrzebna zmiana rządu a nie chodzenie po ulicach...
Odpowiedz
5
@ do BogdanT
dnia 04.02.2021, 11:05 · Zgłoś
Zmień sam jak jesteś taki mądry i silny. Sami nie odejdą!
Odpowiedz
9
@ ABSOLUT
dnia 04.02.2021, 03:52 · Zgłoś
Głowa boli od tych komentarzy, dezynfekcja od wewnątrz konieczna ...na zdrowie!
Covid "robi" swoje, nie tylko testowe szprycowanie "uratuje" ...na zdrowie!
Odpowiedz
7
@ Do robbo
dnia 04.02.2021, 01:22 · Zgłoś
[komentarz zawierał obraźliwe treści]
Odpowiedz
4
@ Abnegat
dnia 03.02.2021, 23:56 · Zgłoś
Chcą usuwać rząd, a nie potrafią usunąć kagańców z gęb - to byłby przynajmniej jakiś wyraz protestu przeciwko rządowi. To byłoby może nawet śmieszne, gdyby nie było groźne, poprzez odwracanie uwagi od śmiertelnego zagrożenia, jakim jest masowy eksperyment medyczny, czyli zastrzyki preparatem mRNA.
Odpowiedz
4
@ Do abnegat
dnia 04.02.2021, 10:49 · Zgłoś
Proszę nie szczep się i przekonaj do tego tak samo.myslacych.
Odpowiedz
2
@ Abnegat
dnia 04.02.2021, 11:15 · Zgłoś
Tak samo myślących nie trzeba przekonywać, sami dojdą do określonych wniosków. Natomiast najgorzej z tymi, którzy nadal posłusznie naciągają kagańce po same oczy i noszą je tak nawet w lesie - ich już nic nie przekona, szkoda na to czasu i energii.
Odpowiedz
2
@ Poz
dnia 03.02.2021, 23:33 · Zgłoś
Żałosne jesteście
Obyście nigdy nie dostałem matką.
Odpowiedz
-2
@ pisowiec
dnia 03.02.2021, 23:25 · Zgłoś
[komentarz zawierał obraźliwe treści]
Odpowiedz
-1
@ Bez nicka
dnia 03.02.2021, 23:29 · Zgłoś
[komentarz zawierał obraźliwe treści]
Odpowiedz
5
@ Poz
dnia 03.02.2021, 23:21 · Zgłoś
Nie chciałbym się związać z taką kobietą,
która nawołuje do mordowania nienarodzone dzieci.
Odpowiedz
4
@ Bez nicka
dnia 03.02.2021, 23:41 · Zgłoś
Ja też nie
Odpowiedz
3
@ do Poz
dnia 04.02.2021, 00:17 · Zgłoś
Ona też nie!
Odpowiedz
6
@ Do po
dnia 04.02.2021, 10:47 · Zgłoś
Oglądam te transparenty i słucham uważnie, ale nie widziałem ani nie słyszałem , aby nawoływali do zabijania.
Odpowiedz
1
@ Abnegat
dnia 04.02.2021, 11:18 · Zgłoś
Chyba uwierzyłeś w hasło wpisujące się w orwellowską rzeczywistość - "Aborcja to życie".
Odpowiedz
0
@ dragoness
dnia 04.02.2021, 12:14 · Zgłoś
Czasem to życie. Matki.
Odpowiedz
5
@ POkraki do paki
dnia 03.02.2021, 23:17 · Zgłoś
Ile płacą za występy w tym żydowskim cyrku ?
Odpowiedz
-2
@ Bez nicka
dnia 03.02.2021, 23:22 · Zgłoś
Ale antysemityzmu to nie ma, tak?
Odpowiedz
0
@ POkraki do paki
dnia 04.02.2021, 01:06 · Zgłoś
[Komentarz nie na temat]
Odpowiedz
-1
@ Bez nicka
dnia 03.02.2021, 23:11 · Zgłoś
[Komentarz nie na temat]
Odpowiedz
0
@ Bez nicka
dnia 03.02.2021, 23:04 · Zgłoś
[Komentarz nie na temat]
Odpowiedz
1
@ Poz
dnia 03.02.2021, 22:49 · Zgłoś
[komentarz zawierał obraźliwe treści]
Odpowiedz
-2
@ Mo
dnia 03.02.2021, 22:45 · Zgłoś
To są kobiety które chcą mordować nienarodzone dzieci,
Tak się ich powinno tytułować
Odpowiedz
2
@ ABC
dnia 04.02.2021, 05:28 · Zgłoś
ty jak urodzisz albo twoja kobieta takie "dziecko" będziesz się mógł wypłakać bo pis obiecuje pokoje do wypłakiwania
Odpowiedz
1
@ hans klops von tusk
dnia 03.02.2021, 22:36 · Zgłoś
[komentarz zawierał obraźliwe treści]
Odpowiedz
9
@ Towarzysz
dnia 03.02.2021, 22:34 · Zgłoś
Jak czytam te wPiSy to zastanawiam się czym ci ludzie tak wqrzyli stwórcę, że ich tak pokarał...
Odpowiedz
1
@ MZ
dnia 03.02.2021, 22:34 · Zgłoś
Pała i ciasne drzwi,
I gnać to chamstwo do roboty
bo z tego dobrobytu niektórym się w głowach pomieszało.
Odpowiedz
5
@ Wiktor
dnia 03.02.2021, 22:33 · Zgłoś
Pan redaktor pisze, że protestowali w obronie podstawowych wartości, czyli prawo do mordowania chorych dzieci jest podstawową wartością ? Ludzie, opamiętajcie się !
Odpowiedz
14
@ MZ
dnia 03.02.2021, 22:36 · Zgłoś
Na tym portalu redaktor to celowo chyba nakręca.
Odpowiedz
0
@ Donwoktoria
dnia 03.02.2021, 22:58 · Zgłoś
[Komentarz nie na temat]
Odpowiedz
5
@ Do wiktor
dnia 04.02.2021, 10:45 · Zgłoś
To dziecko w.lonie matki jest od niej zależne w 100%, stąd naturalnie ona ponosi 100%odpowiedzialnosci.
Boskie prawo też jest takie.
Odpowiedz
-2
@ Bez nicka
dnia 03.02.2021, 22:31 · Zgłoś
Oni wiedzą, Ty- ni uja.
Odpowiedz
9
@ Staś
dnia 03.02.2021, 23:25 · Zgłoś
Oprócz prawa do aborcji walczą o usunięcie dobrowolnych lekcji religii ze szkół, likwidacji klauzuli sumienia, która jest zagwarantowana w Konstytucji RP, pozbawienie finansowania kościoła, co wiąże się z renegocjacją konkordatu również zawartego w Konstytucji :D
Odpowiedz
-4
@ dragoness
dnia 04.02.2021, 07:47 · Zgłoś
Można prosić te akapity z konstytucji, o sumieniu, konkordacie i lekcjach religii? Aha i o życiu od poczęcia?
Odpowiedz
7
@ Staś
dnia 04.02.2021, 09:08 · Zgłoś
Art.53 wolność sumienia rozwinięta w orzecznictwie Trybunału Konstytucyjnego. Konkordat Art.25 ust.4. Lekcje religii nie są w Konstytucji zawarte, tylko w k
onkordacie.
Odpowiedz
2
@ Bez nicka
dnia 04.02.2021, 09:12 · Zgłoś
Pani jest za zabijanie dzieci czyli popiera Pani morderstwo
Odpowiedz
3
@ Do Staś
dnia 04.02.2021, 10:23 · Zgłoś
Wolność sumienia tak klauzula nie. To nie jest równe sobie.
Lekarz niech zachowa wolność sumienia, ale jeśli sumienie mu nie pozwala, to powinien przestać być lekarzem, także wszak działa wbrew przysiędze Hipokratesa.
Dalej Art. Nie jest o konkordacie tylko o państwie świeckim. W pl mamy też inne wiary poza rzymskokatolicka! Dalej lekcje religii zachodniochrzescijanskiej , to zbyt nawet ogólne określenie nikają z wcześniejszego zdania.
Odpowiedz
-4
@ dragoness
dnia 04.02.2021, 10:29 · Zgłoś
Art.53
4. Religia kościoła lub innego związku wyznaniowego o uregulowanej sytuacji prawnej MOŻE być przedmiotem nauczania w szkole, przy czym NIE MOŻE być naruszona wolność sumienia i religii innych osób. - KONKORDAT MNIE NIE INTERESUJE.
Wolność sumienia nie może kolidować z sumieniem innych osób, a klauzule sumienia wymyślili oszołomy, w konstytucji nic na ten temat nie ma, podobnie jak o konkordacie. No to zostało nam życie od poczęcia; poproszę artykuł, w ktorym jest o tym mowa.
Pan @bez nicka, niech nie robi z siebie bezobjawowo inteligentnego.
Odpowiedz
2
@ Staś
dnia 04.02.2021, 12:06 · Zgłoś
Klauzulę sumienia nie sformułowali oszołomy ale jeszcze niepisowski TK, a prawo od poczęcia było poruszane np. W orzeczeniu w którym usunięto przesłankę złej sytuacji materialnej jako dopuszczająca aborcję, to był
TK pod prezesurą prof.Zolla.
Odpowiedz
-4
@ dragoness
dnia 04.02.2021, 12:16 · Zgłoś
Mówimy o konstytucji, na którą się pan powoływał w pierwszym poście. Nestety nic takiego w niej nie ma.
Odpowiedz
-1
@ Staś
dnia 04.02.2021, 12:19 · Zgłoś
No tak już jest że w ramach równouprawnienia wyznań, sytuacja Kościoła została dodatkowo uregulowana, w formie umowy międzynarodowej która stoi nad ustawą.
Odpowiedz
-3
@ Staś
dnia 04.02.2021, 12:31 · Zgłoś
W tekście o prawie do życia Art.38 mówi jednym zdaniem. Były rozwijane te kwestie od 1997 przez TK. Uważam że takie kwestie powinien podejmować parlament. Ale tak się przyjelo że kto ma władzę interpretacji ten ma władzę stanowienia prawa i tak działa TSUE i TK
Odpowiedz
-3
@ dragoness
dnia 04.02.2021, 12:59 · Zgłoś
"Rzeczpospolita Polska zapewnia każdemu człowiekowi prawną ochronę życia." - gdzie widzi pan słowa "od poczęcia"?
Odpowiedz
6
@ Staś
dnia 04.02.2021, 13:18 · Zgłoś
Prawna ochrona życia obowiązuje od początku życia człowieka do jego końca. Trybunał uznał że początek życia to chwila poczęcia, a nie chwila narodzin. W prawie cywilnym są tego przykłady np. warunkowa zdolność do dziedziczenia przez nienarodzonego. Skoro może warunkowo dziedziczyć to może być uznany za osobę (fizyczną), a konstytucja to osobom przyznaje prawa i wolności.
Odpowiedz
-5
@ dragoness
dnia 04.02.2021, 14:13 · Zgłoś
Konstytucja, dziubku, nie jej interpretacja jak komu aktualnie wygodnie.
Odpowiedz
2
@ Ejbisi
dnia 04.02.2021, 15:23 · Zgłoś
nie cytuj nam poglądu kościoła.
Odpowiedz
0
@ Ejbisi
dnia 04.02.2021, 15:38 · Zgłoś
Efekt szafowania „dzieckiem poczętym” czy „od poczęcia do naturalnej śmierci” i gostek od razu myśli tak jak chcieli. Pranie mózgu.
Odpowiedz
0
@ w sumie
dnia 05.02.2021, 14:29 · Zgłoś
Ale ta cała OTUA "konstytucja" z 1997 to jedno wielkie pole do interpretacji wielce wielmożnie szanowna pani pedagog i stąd cały problem.

Problem z PiSem i każdym kolejnym rządem

Streszczenie tej "konstytucji:

1.Obywatel ma prawo [...] chyba że ustawa stanowi inaczej
2. Obywatelowi przysługuje [...] szczegóły określa ustawa

I prawie całe prawo u nas tak mętnie piszą,bo w mętnej wodzie złodziejom się dobrze ryby łowi. A niezależnych instytucji które by miały przeciwdziałać zamachowi stanu i łamanie przez jakąkolwiek władzę praw nie ma.

Nie wiem jakim cudem się udało,że chociaż eksperymentowania na ludziach (co teraz uderza w "szczepionkę") którą lewacy by chcieli wszystkim na siłę wcisnąć zakazali jednoznacznie w tej konstytucji
Odpowiedz
1
@ Staś
dnia 03.02.2021, 22:29 · Zgłoś
Pytanie czy wiedzą o co walczą bo strajk kobiet opanowała pani Lempart, która uciekła z zoo. Może najpierw niech określa postulaty, podejmą współpracę, bo na razie etymologię brzydkiego słowa na W poznajemy.
Odpowiedz
-2
@ Do stas
dnia 03.02.2021, 22:54 · Zgłoś
No tak bo pani godek to ma jaja i to większe niż ex posłanka lewicy o nadal dość męskiej twarzy, ale nazwiska tego pana nie pamiętam.
Odpowiedz
1
@ As
dnia 03.02.2021, 22:24 · Zgłoś
Policja powinna się tym chamstwem zająć,
Wlepić surowe mandaty,
A jak gówniarze nie mają pieniędzy
Powinni za karę wysprzątać całe Jasło,
Bo im się chyba nudzi w domu.
Odpowiedz
1
@ Bez nicka
dnia 03.02.2021, 22:30 · Zgłoś
O tak! Mieli megafon, więc tak jak ten 17-latek ze strajku klimatycznego mogliby zostać oskarżeni o „demoralizację” i coś tam z prawa w zakresie szkodzenia... przyrodzie (huk). Czy ktoś jeszcze ma wątpliwości, że PiS musi odejść???
Odpowiedz
2
@ Do as
dnia 03.02.2021, 22:48 · Zgłoś
[Komentarz nie na temat]
Odpowiedz
1
@ Do bez nicka
dnia 03.02.2021, 22:52 · Zgłoś
[Komentarz nie na temat]
Odpowiedz
7
@ asa
dnia 03.02.2021, 23:00 · Zgłoś
za komuną tęskno???
Odpowiedz
1
@ Werka
dnia 04.02.2021, 01:35 · Zgłoś
Policja pilnuje strajki aby nikomu nic się złego nie stało od strony agresywnych kiboli i innych ludzi. Widać ta ogromna agresję na każdym strajku. A strajk jest legalny. Każdy ma prawo do wypowiadania swoich poglądów i do protestowania. Nikt na strajkach nie łamie prawa więc mandatów za nic też dawać nie będą :) Ja jestem dumna z policji że pilnują bezpieczeństwa na strajkach
Odpowiedz
1
@ w sumie
dnia 05.02.2021, 14:19 · Zgłoś
Że PiS powinien spadać na drzewo to racja,ale jeśli zastąpić go ma lewactwo co mentalnie z tego drzewa nie zeszło to w sumie nie wiem czy tego PiSu nie zostawić...
Odpowiedz
-4
@ Niania z torunia
dnia 03.02.2021, 22:23 · Zgłoś
Dobra paciorek i spac moje mocherki
Odpowiedz
11
@ HaHa
dnia 03.02.2021, 22:17 · Zgłoś
Ten "wyrok" to zemsta Kaczora na kobietach bo go żadna kobieta nie chciała i został starym kawalerem.
Odpowiedz
0
@ Bez nicka
dnia 03.02.2021, 22:26 · Zgłoś
Bliźniak jednak znalazł amatorkę... No, ale który facet zechce Jarka, jak faceci to wzrokowcy?
Odpowiedz
0
@ jas
dnia 03.02.2021, 22:38 · Zgłoś
Każda potwora znajdzie amatora!
Odpowiedz
0
@ Bez nicka
dnia 03.02.2021, 23:23 · Zgłoś
Jarka wożą do Brukseli;)
Odpowiedz
1
@ Kol
dnia 03.02.2021, 22:16 · Zgłoś
[komentarz zawierał obraźliwe treści]
Odpowiedz
2
@ HaHa
dnia 03.02.2021, 22:13 · Zgłoś
[Komentarz nie na temat]
Odpowiedz
2
@ Tz
dnia 03.02.2021, 22:11 · Zgłoś
[komentarz zawierał obraźliwe treści]
Odpowiedz
4
@ Frej
dnia 03.02.2021, 22:04 · Zgłoś
Strajk nie aborcja , można usunąć !
Odpowiedz
10
@ Bez nicka
dnia 03.02.2021, 22:24 · Zgłoś
Komentarz nie ciąża- też da się usunąć;)
Odpowiedz
6
@ Frej
dnia 03.02.2021, 22:46 · Zgłoś
Dokładnie tak , różnica tylko i aż w tym , że zarówno mój tak jak i Twój można usunąć :)
Odpowiedz
7
@ Aldona
dnia 03.02.2021, 21:49 · Zgłoś
A Pani ,,profesor,,Szenyszyn to ma jeszcze lepszy pomysł,aby już żyjące chore dzieci usypiac smiertelnym zastrzykiem,żeby według niej nie cierpiały.Oto cały plan i program na przyszłość jaki ma to lewactwo.
Odpowiedz
10
@ smooth operator
dnia 03.02.2021, 21:55 · Zgłoś
Profesorowa Środa natomiast uważa, że nie ma czegoś takiego jak 'początek życia człowieka'.

Profesorowa Płatek z kolei głosi, iż w związkach jednopłciowych rodzi się więcej dzieci niż w związkach dwupłciowych.

A to wszystko autorytety lewactwa, biednych studentów i młodzieży...
Odpowiedz
3
@ Bez nicka
dnia 03.02.2021, 22:22 · Zgłoś
„Profesorowa” to żona profesora. I owszem, naukowcy uważają, ze nawet początek życia to proces.

Być może pary lesbijskie, gdzie jedna z kobiet rodzi, mają w stosunku do swojej liczebności więcej dzieci niż pary mieszane proporcjonalnie do swojej. Jak znam życie, to na prawo od półkul mózgowych czegoś nie zrozumiano i teraz się to niemiłosiernie ciśnie. A sądząc choćby po „procesorowej”, to macie państwo braki.
Odpowiedz
0
@ Bez nicka
dnia 03.02.2021, 22:23 · Zgłoś
*profesorowej
Odpowiedz
1
@ Bez nicka
dnia 03.02.2021, 22:34 · Zgłoś
Nie jest pozbawiona empatii sadystka albo sadomasochistką jak Ty. Zawsze mnie dziwi jak ludzie potrafią być odrealnieni.
Odpowiedz
0
@ Do aldona
dnia 03.02.2021, 22:46 · Zgłoś
[Komentarz nie na temat]
Odpowiedz
-1
@ Do smuta
dnia 04.02.2021, 10:16 · Zgłoś
Widać piszesz o autorytetach lewactwa, bo są, a na prawicy nie ma żadnego, przykre prawda?
Odpowiedz
5
@ Ja
dnia 03.02.2021, 21:43 · Zgłoś
Dobrze ze ich rodzice nie mieli takiego zdania jak oni bo kto by dziś nosił te
transparenty po ulicach
Odpowiedz
0
@ syn
dnia 03.02.2021, 21:47 · Zgłoś
Ty sobie lepiej włącz TVP info i zrób przelew rydzykowi.
Odpowiedz
4
@ Do ja
dnia 03.02.2021, 22:43 · Zgłoś
No właśnie czy to nie najlepszy argument żeby dowolic na aborcję. Dzięki niej nikt już nie będzie protestował, tylko nadludzie będą się rodzić i sądzić tak jak ten wzrostu Napoleona każe.
Odpowiedz
15
@ saracen
dnia 03.02.2021, 21:26 · Zgłoś
to nie COVID zagraża nam - nam zagraża głupota. Na to w obecnym czasie lekarstwa nie ma
Odpowiedz
6
@ Do saracen
dnia 03.02.2021, 22:41 · Zgłoś
Ale covid mógł głupotę wyplenić. Niestety na ustalanie kolejności szczepienia wzięli się nie ci najmądrzejsi od od takich zaczęli szczepić.
Nie pozbędziemy się.plaskozoemcow, tylko niektórzy z obawy chipów i kosmitów zgina niezaszczpieni.
Odpowiedz
-10
@ Japie....
dnia 03.02.2021, 21:23 · Zgłoś
I w artykule wyszło jacy to ludzie mają się za wierzących. Pani Małgorzato jak może pani mówić że jest pani wierząca (ciekawe w co? ) i nie jest to wymierzone w wiarę katolicką? No to ma pani poczucie humoru w tak poważnej sprawie. Coś pani mówi Nie Zabijaj?
To niech mi pani lub ktoś wytłumaczy aborcja na życzenie czyli widzimisię a nie ze względu na chorobę to co to wedlug pani jest? Bo to że strajk kobiet zszedł do 12tygodni to tylko ukrycie prawdziwych intencji czyli aborcja na życzenie kropka, czyli od poczęcia do urodzenia, czyli pani jako wierząca pewnie nieświadomie popiera zabijanie (nie bójmy się tego słowa) zabijanie dzieci nienagrodzonych bez względu na ich stan zdrowotny a tylko widzimisię "matki"

Co innego jest jak ma się urodzić poważnie chore dziecko, czyli sytuacja z którą zgadza się myślę około 80procent społeczeństwa i jest za postulatem aborcji
A co innego jak jest zabijanie zdrowego dziecka bo paniusi się niepodobają np rozstępy bo tym jest aborcja na życzenie
Odpowiedz
5
@ Do ja pierd
dnia 03.02.2021, 22:38 · Zgłoś
Różnica jest taka że aborcja za życzenie a nie na rozkaz.
Z drugiej strony jest prawny nakaz ryzykowania dwóch żyć, z których jedno i tak szybko się skończy.
Po lewej możliwość czyli wybór, wolna wola.
Po prawej rozkaz, wybór nie twój obcy inny czyjś ale w twojej sprawie, mus.
Każda aborcja to wielki dramat tu nie ma sporu o to, tylko czy można czy ktoś.ci prawa odbiera.
Odpowiedz
-3
@ Bez nicka
dnia 03.02.2021, 22:40 · Zgłoś
„Nie zabijaj” jest ogólne, więc zabijając nie tylko człowieka także popełnia się grzech. Tylko że księżom chodzi tu tylko o człowieka, ale jeśli tak, to trzeba powiedzieć, że człowiek nie jest od poczęcia, bo nie ma takich cudów. Jak się nie przerwie, to rozwinie się człowiek, ale to nie to samo co „czlowiek jest od poczęcia” i nie należy obrażać rozumu. A jakaś „aborcja do końca” czy coś to zakłamywanie rzeczywistości.
Odpowiedz
-4
@ Bez nicka
dnia 03.02.2021, 22:43 · Zgłoś
Nie, nie każda aborcja to dramat. To po prostu nie prawda. Chyba że mamy na myśli to, ze nie rozwinie i nie urodzi się kolejny człowiek. Ale tak samo jest, gdy się zabezpieczymy i nikogo nie spłodzimy. Różnica tylko w tym, ze tu nie dochodzi do powstania zygoty.
Odpowiedz
-1
@ Jaślanin
dnia 03.02.2021, 23:00 · Zgłoś
Człowiek jest od poczęcia to Bóg daje życie i to Bóg może je odebrać
Odpowiedz
0
@ do Jaślan
dnia 04.02.2021, 00:14 · Zgłoś
naprawdę a skąd wiesz?
Odpowiedz
-3
@ 1971
dnia 04.02.2021, 07:14 · Zgłoś
A słyszałeś o czyms takim jak wolna wola??
Odpowiedz
4
@ Stary
dnia 04.02.2021, 09:35 · Zgłoś
Życie powstaje po wniknięciu plemnika do jajeczka a to dają rodzice i nikt inny! Wg wiary kazirodztwo jest grzechem a dzieci Adama i Ewy nie mieli dzieci, ich dzieci też ?
Odpowiedz
3
@ Jas
dnia 04.02.2021, 10:49 · Zgłoś
Dla tego takie dzieci można obecnie mordować tak jak poczęte w gwałcie widocznie to nie są ludzie obłuda PiSu nie ma granic
Odpowiedz
0
@ Hhh
dnia 03.02.2021, 21:19 · Zgłoś
[komentarz zawierał obraźliwe treści]
Odpowiedz
-9
@ Katolik
dnia 03.02.2021, 21:22 · Zgłoś
Wylepić po 500 zł mandatu gówniarzom to sie im odechce ptotestowania
Odpowiedz
6
@ do katolik
dnia 04.02.2021, 02:03 · Zgłoś
A tobie 100 batów na gołą dpę!
Odpowiedz
-7
@ Cv
dnia 03.02.2021, 21:18 · Zgłoś
To nie są przeciwnicy zaostrzania przepisów tylko zwolennicy zabijania dzieci uwaga do autora artykułu
Odpowiedz
5
@ Jasiu
dnia 03.02.2021, 21:12 · Zgłoś
[komentarz zawierał obraźliwe treści]
Odpowiedz
1
@ Werka
dnia 03.02.2021, 21:54 · Zgłoś
Ta bo po robocie to odrazu zmęczeni i najlepiej nic nie robić. Margines społeczny uważa że robota to najwyższe co jest w stanie zrobić. W życiu nie tylko praca się liczy. A skąd wiesz czy w domach od rana pracują, uczą się i wieczorami mają siły żeby walczyć jeszcze o swoje prawa. Brawa za taką młodzież ze nie siedzą na[...] jak większość po 40..z kryzysem wieku średniego
Odpowiedz
-1
@ smooth operator
dnia 03.02.2021, 21:09 · Zgłoś
'Moje ciało, moja sprawa' - ciekawe podejście. Otóż, nie twoje ciało i nie twoja sprawa, bo to, żeby inne ciało znalazło się w twoim ciele wymaga nasienia faceta. Jako facet nie daję ci zatem prawa do egoistycznego decydowania bez mojej zgody o tym, co jest dobrem wspólnym. Wypadało by się zastanowić choć chwilę nad tym, co się głosi, a nie bezmyślnie klepać hasła suflowane proletariatowi zastępczemu przez pierwszorzędnych fachowców.
Odpowiedz
15
@ Do smuta
dnia 03.02.2021, 22:28 · Zgłoś
Jestem facetem i tylko mogę wyobrazić ci jeśli się uda że podczas ciąży facetów ciało i życie nie jest w takim stopniu zagrożone jak kobiet.
Nie odbieram prawa facetom do współdecydowania o dziecku, ale nie czujemy tego i nie możemy wiedzieć jak to jest być kobietą.
Odpowiedz
-3
@ Bez nicka
dnia 03.02.2021, 22:50 · Zgłoś
Ostatecznie to nie facet ma macicę, a płód nie jest jeszcze odrębnym bytem w tym sensie, że jest zależny od ciała kobiety, której nie można traktować jak inkubator. Człowiek NIE jest od poczęcia żeby nie wiem jak bardzo starać się to zakłamywać. To jest proces.
Odpowiedz
1
@ smooth operator
dnia 03.02.2021, 23:01 · Zgłoś
Przecież aborcja jest cały czas dozwolona w przypadku zagrożenia życia kobiety (po wyroku TK, jak i 25 lat z okładem wstecz). Dobrze jest wiedzieć, o czym się mówi...
Odpowiedz
2
@ Bez nicka
dnia 03.02.2021, 23:35 · Zgłoś
A oprócz wspomnianych okoliczności? Dobrze jest wiedzieć...
Odpowiedz
1
@ R
dnia 04.02.2021, 10:27 · Zgłoś
Smooth operator z ciebie to jest dobry Pan! Zrazu niby "nie twoje ciało i nie twoja sprawa", "nie daję ci zatem prawa do decydowania" ale zaraz potem okazuje się że jednak " dobro wspólne(?)". Ludzki pan z ciebie ale czy aby nie za ludzki. A tak zupełnie serio: zwaliłes już gruchę wsiowy incelku?
Odpowiedz
4
@ Aldona
dnia 04.02.2021, 11:30 · Zgłoś
Przecież trybunał nic nowego nie wymyślił.tylko stwierdził zgodność ustawy z konstytucją, która w 1997roku podpisał komunistyczny prezydent Kwaśniewski.Miejcie lewacy pretensje do swojego prezydenta.
Odpowiedz
-6
@ dragoness
dnia 04.02.2021, 13:03 · Zgłoś
W tym problem, że Towarzystwo Kulinarne p. Przyłębskiej nie mogło tego stwierdzić, bo primo, w konstytucji nie ma słów "od poczęcia", po drugie, zgodnie z zasadą "nikt nie może być sędzią we własnej sprawie", pani Pawłowicz powinna była, jako jedna z wnioskodawców, odsunięta od orzekania. Et tout finit.
Odpowiedz
6
@ ABSOLUT
dnia 04.02.2021, 14:21 · Zgłoś
Jeżeli to ma być po francusku to powinno być " fini".
Odpowiedz
0
@ Ejbisi
dnia 04.02.2021, 15:35 · Zgłoś
„Wszystko skończone” a „wszystko się kończy”, gjenjuszu.
Odpowiedz
2
@ w sumie
dnia 05.02.2021, 14:15 · Zgłoś
@Dragoness : jak takaś mądra to po co uczniów namawiasz do darcia mordy teraz, poczekajcie do wyborów i wtedy PiS odsuńcie od władzy w te 30 osób i wtedy sobie to unieważnicie. Ludzie chcą spać po nocach a nie wysłuchiwać wrzasków gówniażerii inspirowanej przez bawiących się w politykę pedagogów.
Odpowiedz
7
@ Hanka
dnia 03.02.2021, 21:07 · Zgłoś
[komentarz usunięto ze względu na wulgaryzmy]
Odpowiedz
-9
@ Katolik
dnia 03.02.2021, 21:07 · Zgłoś
To się już robi żenujące rzygać się chce od tych protestów co t robi mlodzierz zamiast się uczyć to łażą po mieście i wykrzykują wulgarne hasła aborcja to jest grzech ciężki przeciwko 5 przykazaniu Bożemu nie zabijaj
Odpowiedz
-3
@ jas
dnia 03.02.2021, 22:36 · Zgłoś
To wynocha z tego kraju. Krzyż na drogę!
Odpowiedz
11
@ do katolik
dnia 03.02.2021, 22:54 · Zgłoś
Nie młodzierz a młodzież nieuku
Odpowiedz
4
@ Bez nicka
dnia 03.02.2021, 23:33 · Zgłoś
To zrob kontrmanife. Proste.
Odpowiedz
-2
@ Bez nicka
dnia 03.02.2021, 23:43 · Zgłoś
To wy lewaki wynocha z tego kraju Putin na drogę !
Odpowiedz
-2
@ Woytazzz
dnia 03.02.2021, 21:06 · Zgłoś
Zaostrzenie prawa aborcyjnego to krok w dobrym kierunku, ale nie można na tym poprzestać. Należy kontynuować budowanie "cywilizacji życia" poprzez wprowadzanie prawa boskiego, które jak wiadomo powinno stać nad prawem ludzkim. Dlatego jak najszybciej należy usankcjonować prawnie:
- zakaz rozwodów
- zakaz sprzedaży oraz stosowania antykoncepcji
- zakaz wspólnego zamieszkiwania bez ślubu kościelnego.

Chyba nie ma prawdziwego katolika, który nie poprze takiego prawa i nie będzie się do niego stosował, prawda?
Odpowiedz
-9
@ Katolik
dnia 03.02.2021, 21:09 · Zgłoś
Ja jestem za tymi zakazano które Pan wymienił powyżej
Odpowiedz
28
@ ....
dnia 03.02.2021, 21:10 · Zgłoś
kolejny idiota, któremu się wydaje, że sprowokuje
Odpowiedz
0
@ Katolik
dnia 03.02.2021, 21:14 · Zgłoś
[komentarz zawierał obraźliwe treści]
Odpowiedz
23
@ miis
dnia 03.02.2021, 21:34 · Zgłoś
dodać należy również zakaz seksu, którego celem nie jest prokreacja. Pan Katolik jest za??
Odpowiedz
13
@ Aldona
dnia 03.02.2021, 21:44 · Zgłoś
Do Woytazz Nie znasz orzeczenia trybunału.Aborcji można dokonać gdy płód jest uszkodzony i nieodwracalnie chory,gdy zagraża życiu matki ,gdy ciąża pochodzi z gwałtu,kaziroctwa czy pedofilii.Nie można tylko dokonać aborcji eugenicznej,czyli będą żyły dzieci z zespołem Dawna.A to lewactwo chce aborcji na życzenie i nawet w 12tyg.ciazy.To mordercy,którzy wkrótce będą domagać się eutanazji po 60roku życia.Jak można na to zezwalac i się temu przyglądać.
Odpowiedz
8
@ smooth operator
dnia 03.02.2021, 21:51 · Zgłoś
Otóż to, Aldono! Stawiam dolary przeciwko orzechom, że 90% lewactwa nie ma pojęcia czym jest TK i jakie są jego zadania.
Odpowiedz
19
@ Do aldona
dnia 03.02.2021, 22:19 · Zgłoś
Nie jestem lewakiem, jestem za kultura, języka też.
Jeśli jest możliwość, to nie znaczy obowiązek. Zarówno aborcji i eutanazji to dotyczy.
Dajmy ludziom o sobie decydować, nie odbierajmy boskiego daru wolnej woli. Jak chce trafić do piekła to siła nie wyciągniesz i tak. Jeśli nie będzie chciała to nie zrobi aborcji ani eutanazji.
Odpowiedz
-11
@ Do smuta
dnia 03.02.2021, 22:21 · Zgłoś
A ponad 90% prawicy i tak wie że tk to bujda lewaków.
Odpowiedz
-5
@ Bez nicka
dnia 03.02.2021, 22:52 · Zgłoś
Nie ma „aborcji eugenicznej”. To prawicowa propaganda.
Odpowiedz
3
@ Bez nicka
dnia 03.02.2021, 23:27 · Zgłoś
To nie tak działa. Nie napiszesz tego samego w odniesieniu do już urodzonych. Tu nie ma mowy o wolnej woli w takim kontekście jak ten aborcji. A to dlatego że prawica oszukuje się z tym „człowiek jest od poczęcia”.
Odpowiedz
0
@ Bez nicka
dnia 03.02.2021, 23:28 · Zgłoś
Obecnie nie ma TK i na prawicy tego nie wiedzą.
Odpowiedz
1
@ Bez nicka
dnia 03.02.2021, 23:32 · Zgłoś
Nie zdają sobie sprawy, że tak właśnie może się skończyć , ale będzie za późno.
Odpowiedz
-23
@ Ouy
dnia 04.02.2021, 06:50 · Zgłoś
Na eutanazję po 60r życia to bym im pozwolił. Po co ich utrzymywać na emeryturach .
Odpowiedz
8
@ 1971
dnia 04.02.2021, 07:12 · Zgłoś
Juz wszyscy wiedza ze zadaniem TK jest gotowanie obiadkow prezesowi wszystkich polakow
Odpowiedz
2
@ Jasne
dnia 04.02.2021, 14:11 · Zgłoś
I dobrze, matki będą 14 letnie, babcie 30 letnie, więcej będzie dzieci i ogólnie bardziej bogato!!
Odpowiedz
0
@ w sumie
dnia 05.02.2021, 14:11 · Zgłoś
"Na eutanazję po 60r życia to bym im pozwolił. Po co ich utrzymywać na emeryturach"

Im to można by nawet od zaraz.Niestety prokuratura, milicja i rodzice się nie zgodzą...
Odpowiedz
0
@ Basia
dnia 07.02.2021, 01:46 · Zgłoś
A ile ty masz lat. Ze dla Ciebie 60 letni człowiek jest stary , tyle co zakończył ciezko pracować i płacić ogromne składki ,jesteś debilem i ty kiedyś będziesz stary ,wtedy zobaczysz jak to jest
Odpowiedz
5
@ Tyu
dnia 03.02.2021, 21:00 · Zgłoś
Blisko 30, czyli? 4 + ile?
Odpowiedz
8
@ lol
dnia 03.02.2021, 20:59 · Zgłoś
A ja się pytam gdzie są obrońcy moralności ??? Dalej pod kościołem ???
Odpowiedz
-13
@ Katolik
dnia 03.02.2021, 21:08 · Zgłoś
A Pan chodzi do Kościoła ?
Odpowiedz
10
@ NoToJak
dnia 03.02.2021, 22:10 · Zgłoś
"Obrońcy moralności"powinni być przecież w kościele,a są???
Odpowiedz
-6
@ do "bez nicka"
dnia 04.02.2021, 06:38 · Zgłoś
I co były momenty?
Odpowiedz
37
@ Nina
dnia 03.02.2021, 20:58 · Zgłoś
Do wszystkich niby wierzacych. Czy pamietacie V przykazanie? NIE ZABIJAJ!!!
Odpowiedz
0
@ Katolik
dnia 03.02.2021, 21:21 · Zgłoś
Ja pamiętam bo jestem osobą wierzącą i nie uczestniczę w jakiś gównianych protestach które mają na celu jeszcze obrażać Kościół i księży te osoby które protestują A chodzą do kościoła powinny mieć zakaz wstępu do świątyni
Odpowiedz
-7
@ miis
dnia 03.02.2021, 21:30 · Zgłoś
do kościoła to strach chodzić. tam się można zarazić covidem
Odpowiedz
41
@ Do nina
dnia 03.02.2021, 22:06 · Zgłoś
Wierzący też. Popełniają grzechy, też.lamia te i inne przykazania. Ty nie łamiesz? Tylko zatem ty jesteś wierząca?
Odpowiedz
-25
@ Do katolik
dnia 03.02.2021, 22:09 · Zgłoś
1. Nie uczestniczę, to wiem co mają na celu lepiej od innych, np. uczestniczących.
2. Jestem katolik i zakazuje tym i tamtym wstępu do świątyni.
Odpowiedz
2
@ Do katolik
dnia 03.02.2021, 22:10 · Zgłoś
A tyłu księży bez maseczek właśnie i katolików bez maseczek też już z nami się na ziemi nie pomodli.
Odpowiedz
-23
@ Bez nicka
dnia 03.02.2021, 22:54 · Zgłoś
A kogo masz na talerzu? „Nie zabijaj” to „nie zabijaj”. Po prostu. A „fasolka” to przynajmniej dopiero „fasolka”. Można naskrobać na danie po bretońsku (żart;-)
Odpowiedz
10
@ js
dnia 04.02.2021, 04:55 · Zgłoś
lepiej poszwędać się po galerii lub biedrze.Tam covida nie ma
Odpowiedz
13
@ władek
dnia 04.02.2021, 07:53 · Zgłoś
Jak to Rydzyk powiedział? Każdy ma pokusy? Może i oni mieli pokusy zaprotestować? Kościół i księża nie mają nic wspólnego z wiarą w dzisiejszych czasach. Chyba, że wiara w mamonę i używanie na dzieciach jest nową religią?
Odpowiedz
0
@ Basia
dnia 09.02.2021, 10:11 · Zgłoś
Oni nie pamiętają przykazań bo nie chodza na religie bo zrezygnowali
Odpowiedz
28
@ Ja nie jestem Snax
dnia 03.02.2021, 20:55 · Zgłoś
świat należy do młodzieży. stary robi młody leży :D
Odpowiedz
20
@ Polak
dnia 03.02.2021, 20:54 · Zgłoś
30 osób czyli nikt.30 osób nienormalnych.
Odpowiedz
-8
@ Bez nicka
dnia 03.02.2021, 23:30 · Zgłoś
Konsekwentnych.
Odpowiedz
-5
@ do Polak
dnia 04.02.2021, 00:09 · Zgłoś
a ty normalny inaczej
Odpowiedz
10
@ ania
dnia 04.02.2021, 15:40 · Zgłoś
[komentarz usunięto ze względu na wulgaryzmy]
Odpowiedz
22
@ Polska średniowieczna
dnia 03.02.2021, 20:54 · Zgłoś
hahhaha cenzura i ucinanie gwiazdek , tego jeszcze nie grali
Odpowiedz
16
@ łodyniec
dnia 04.02.2021, 09:29 · Zgłoś
Zaś chłopcy w rurkach drą ryja nie wiedzą nawet o czym.
Lać to towarzystwo pałą po czym się da ,aż rozum wróci do głowy.
Odpowiedz
-12
@ Tak
dnia 04.02.2021, 09:55 · Zgłoś
Ty łodyniec to naprawdę biedny jesteś. Musiałeś być bity w dzieciństwie stąd przyzwyczajenie do tych metod. Wszystko krytykujesz, wszystko jest złe, tylko ty znasz lekarstwo na wszystko. W wirtualu grasz alfę i omegę a w życiu? No cóż, żyj tymi komentarzami skoro to daje ci poczucie ważności:-)))
Odpowiedz
23
@ nadęty gbur miejski
dnia 04.02.2021, 10:50 · Zgłoś
Rodzice powinni się zająć tym gdzie ich synalki chodzą . Lać pasem i patrzeć czy równo puchnie .
To pewnie wsiury ci chłopcy w rurkach
Odpowiedz
6
@ Polska średniowieczna
dnia 03.02.2021, 20:53 · Zgłoś
brawo

*** ***
Odpowiedz
2
@ Boni
dnia 03.02.2021, 22:16 · Zgłoś
[komentarz zawierał obraźliwe treści]
Odpowiedz
-2
@ Yti
dnia 04.02.2021, 08:33 · Zgłoś
*** lewactwo
Odpowiedz
32
@ Stop ....
dnia 04.02.2021, 09:15 · Zgłoś
Bylo ich okolo 30 bo jak by mordy nie byly zakryte to wyszlo by moze z 5 jestescie zalosni w dzisiejszych czasach powinno sie walczyc ale o zycie ...zal mi was
Odpowiedz
18
@ pytanie do redakcji
dnia 04.02.2021, 10:33 · Zgłoś
czy to prawda, że wszyscy uczestnicy tego protestu mają żal, że nie zostali kiedyś wyłyżeczkowani?
Odpowiedz
1
@ cenzura
dnia 04.02.2021, 11:33 · Zgłoś
[Komentarz nie na temat]
Odpowiedz
0
@ Babulinka
dnia 07.02.2021, 01:35 · Zgłoś
Chyba prawda bo zamiast cieszyć się życiem ,ze maja dobrobyt i nic im nie brakuje ,przepierduja jedzeniem ,a w ciuchach robią dziury,to dają się wciągać w takie zagrywki polityczne lewactwa, wulgarnego gardzącego Bogiem , Matką Boża,rzucają się na kościoły malują czerwoną farba i groža podpalaniem. Czytam powinna wyglądać Polska młodzież. To jest szok i dla nas starszych ludzi ogromna rozpacz
Odpowiedz
-2
@ ....
dnia 03.02.2021, 20:49 · Zgłoś
[Komentarz nie na temat]
Odpowiedz
58
@ darek
dnia 03.02.2021, 22:36 · Zgłoś
garstka lewaków, niech się dalej ośmieszają
Odpowiedz
24
@ pl
dnia 03.02.2021, 22:48 · Zgłoś
bylo ich ponad 20 osob czyli nic nie znacza
Odpowiedz
40
@ Edward
dnia 04.02.2021, 06:41 · Zgłoś
Jak długo jeszcze nielegalne marsze będą zakłócać spokój? Gdzie są władze?
Odpowiedz
-10
@ Z Urzędu
dnia 04.02.2021, 06:59 · Zgłoś
[Komentarz nie na temat]
Odpowiedz
30
@ Yti
dnia 04.02.2021, 08:32 · Zgłoś
Jak by to było we Francji to by taki wpie...l dostali że lewactwu do końca życia odechciało by się demonstrować.
Odpowiedz
10
@ Obserwator
dnia 04.02.2021, 08:39 · Zgłoś
30 osob, poniewaz Jaslo zamieszkuja seniorzy. Babulenka nie pojdzie pod Glorietke. Jedynie na rechabilitacje. Chociaz tyle dzieje sie w tym umierajacym miescie
Odpowiedz
32
@ Jan
dnia 04.02.2021, 08:40 · Zgłoś
U ruskich dostali byście pałą przez mordę i było by po sprawie, a nasza policja się z wami pie...li jak z dziećmi...
Odpowiedz
5
@ Ja i on
dnia 04.02.2021, 08:56 · Zgłoś
Do Edwarda !
Widzę, że w/g Ciebie, każdego demontranta władza powinna pacyfikować !
W przeszłości owszem, tak się działo np w 56', 66', 70', 81' roku i cały stan wojenny (podobnie robią też o obecni włodarze)
"Gratuluję" Ci człowieku postawy !!!
Pojeżdzij trochę po świecie, poznaj innych ludzi ich kulturę, zwyczaje i poglądy.
Nie bój się innych, inaczej myślących a posiądziesz wiedzę którą Ci się przyda w życiu.
Odpowiedz
-19
@ xxxxx xxx
dnia 04.02.2021, 09:21 · Zgłoś
pis = pzpr w najgorszym wydaniu, zapamiętajcie te pisowskie gęby - żeby ich potem grubym sikiem mijać na ulicy!!!
Odpowiedz
11
@ No
dnia 04.02.2021, 09:49 · Zgłoś
Gratuluję wyboru idola - putina. Pewnie lubisz być trzymany za pysk ale na szczęście młodzi cenią wolność i nie pozwolą na odbieranie sobie ani wolności ani godności! Ty i tobie podobni niech biorą "pińcet" i chwalą dziadków z rządu za ich decyzje.
Odpowiedz
16
@ Lequser
dnia 04.02.2021, 10:10 · Zgłoś
Bonto przecież dzieci. Na garnuszku Mamusi i Tatusia.
Odpowiedz
-9
@ do Yti
dnia 04.02.2021, 11:13 · Zgłoś
We Francji chłoptasiu policja nigdy nie palowała pokojowo manifestujących kobiet tylko bandziorów podpalających samochody, demolujących i rabujących sklepy, napadających na przechodniów. A u nas na odwwrót - chowa się w brarmach przed bandziorami z Marszu Niepodległości.
Odpowiedz
15
@ Pisior
dnia 04.02.2021, 11:33 · Zgłoś
Dzięki za te wygłupy w parku. Poparcie dla PiS-u znowu urosło do 42 % dzięki temu. Ludzie normalni nie chcą wulgarnej, rozwydrzonej młodzieży na ulicach. W końcu macie wolność jakiej nigdy nie było wcześniej w tym kraju. Szanujcie to. Przez takie brutalne zachowania nigdy PiSu od władzy nie odsuniecie. Trochę mądrości i subtelności. Zmieńcie swoje wzory przywódcze.
Odpowiedz
32
@ Yti
dnia 04.02.2021, 12:12 · Zgłoś
Co ty pieprzysz. Te hasła, ten język protestujących nazywasz pokojowym?
Posłuchaj to co wypowiada ta Lempart. Brzmi to jak by byli nienormalnymi ludźmi.
Odpowiedz
-25
@ dragoness
dnia 04.02.2021, 13:05 · Zgłoś
Panie pisiorze, jakie wygłupy? jaką brutalność pan zaobserwował w Jaśle?
Odpowiedz
-3
@ do Pisior
dnia 04.02.2021, 14:22 · Zgłoś
Naprawdę czy w sondażu na zamówienie? Nawiasem mówiąc to ta sama sondażownia co na 10 dni przed wyborami dawała wygraną ponad 50 % Dudzie w I turze.
Odpowiedz
6
@ do Yti
dnia 04.02.2021, 14:26 · Zgłoś
Po prostu przemówiła zrozumiałym dla was językiem. jak widać skutecznie.
Odpowiedz
-1
@ do Pisior
dnia 04.02.2021, 15:17 · Zgłoś
Wasze "rady" to są opozycji potrzebne jak krowie majtkii. Rozwydrzoną młodzież to masz 11 listopada na "pochodzie" święto niepodległości.
Odpowiedz
2
@ Jajo
dnia 04.02.2021, 15:25 · Zgłoś
[komentarz usunięto ze względu na wulgaryzmy]
Odpowiedz
6
@ Polak
dnia 05.02.2021, 02:18 · Zgłoś
Przestańcie już o nich pisać i trąbić to się zrobi cisza
Odpowiedz
2
@ Michaś
dnia 05.02.2021, 08:33 · Zgłoś
Po świecie jeździ się głównie w celach turystycznych.
Tutaj wystarczy mniej tvn-ów i Onet-ów a więcej wiedzy
prawnej i społecznej.
Porównywanie lat jw. świadczy o zaściankowości w aspekcie nie
tylko organizacji miejsca bytowania ale i myślenia pozbawionego
walorów odpowiedzialności
Odpowiedz
3
@ Zyg zyg zyg
dnia 05.02.2021, 19:54 · Zgłoś
Bo to przecież są dzieci! G.wnażeria nie może sama (bez rodzica/opiekuna) usunąć zęba u stomatologa a wypowiada się nt. usuwania ciąży? Dzieci do domu na kakao!!!
Odpowiedz
Dodaj komentarz
Piszesz jako:

Serwis Jaslo4u.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania i redagowania komentarzy niezwiązanych z tematem, zawierających wulgaryzmy, reklamy i obrażających osoby trzecie. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za treść komentarzy zgodnie z Polskim Prawem i normami obyczajowymi. Pełne zasady komentowania dostępne na stronie: Regulamin komentarzy

Wiesz coś ciekawego? Poinformuj nas o tym!
Wiesz coś, o czym my nie wiemy?
Chcesz podzielić się z nami informacjami?
Napisz do Redakcji lub wypełnij poniższy formularz.
Treść (wymagana):
Kontakt (opcjonalnie):
Kontakt z redakcją:

Mailowo: [email protected]
Telefonicznie: 508 772 657