Korzystając z portalu Jaslo4u.pl wyrażasz zgodę na użytkowanie mechanizmu plików cookie. Mechanizm ten ma na celu zapewnienie prawidłowego funkcjonowania portalu Jaslo4u.pl. Korzystając ze strony akceptujesz Politykę Prywatności portalu Jasło4u.pl
Jaslo4u.pl - Jasielski portal informacyjny
Jaslo4u.pl - Jasło dla Ciebie

Przydomowe oczyszczalnie w gminie Brzyska

94

W siedmiu miejscowościach gminy Brzyska powstanie 78 naturalnych, przydomowych oczyszczalni ścieków. - To pierwszy krok naszej gminy w kierunku rozwiązania problemu ścieków komunalnych, choć do ostatecznego sukcesu jakim będzie skanalizowanie całej gminy jeszcze bardzo daleko - mówi wójt.

Władze gminy Brzyska próbują znaleźć sposób, by rozwiązać problem zanieczyszczenia środowiska przez ścieki komunalne. Jednym z nich mogą być przydomowe oczyszczalnie ścieków. Konsultacje w tym zakresie z mieszkańcami gminy były prowadzone już w 2011 r.

- Propozycja budowa naturalnych, przydomowych oczyszczalni była skierowana przede wszystkim do mieszkańców gminy, którzy mieszkają na terenach oddalonych od centrów miejscowości - podkreśla Rafał Papciak, wójt gminy Brzyska.

Pieniądze na realizację inwestycji Gmina Brzyska pozyskała z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich. Cała inwestycja opiewa na 799 179, 39 złotych. Dofinansowanie pokrywa 75 % kosztów netto, a pozostałe koszty poniesie gmina oraz mieszkańcy.

Umowa z wykonawcą została już podpisana. Od 5 maja na posesjach mieszkańców z miejscowości Błażkowa, Brzyska, Kłodawa, Lipnicy Dolna, Wróblowa, Dąbrówka oraz Ujazd, którzy zgłosili się do projektu nastąpi budowa przydomowych oczyszczalni.

(icz)

Napisany dnia: 15.04.2013, 08:32 , Tagi: Brzyska

Komentarze Czytelników:

Dodaj komentarz Widok:
2
@ kolo
dnia 15.08.2013, 22:24 · Zgłoś
w gminie Brzyska, to tylko smród i fetor,w każdym rowie, szambo,smród, a potem się ludziska dziwią że chorują, wstyd, żeby w XXI wieku, na terenie gminy nie było oczyszczalni ścieków!!!, niech że się w końcu wezmą Ci radni do roboty, bo biorą tylko pieniądze a nic nie robią!,wstyd na całe Podkarpacie! promują na swojej stronie jaka to piękna gmina, a tu syf i smród...
Odpowiedz
2
@ pepsi
dnia 17.04.2013, 17:12 · Zgłoś
ludzie idzcie na spacer slonce swieci :)
Odpowiedz
-6
@ Kacper
dnia 17.04.2013, 08:34 · Zgłoś
Wójcie trzymaj się i powodzenia ! Jedna rada - nie sensu rzucać perły przed wieprze.
P.S. Wieprz ,ssak , który ciągle ryje i to go trzyma przy życiu.
Odpowiedz
9
@ Prawda o Gminie Brzyska
dnia 17.04.2013, 10:10 · Zgłoś
Tak, Tak wójcie, trzymaj się koryta... lecz już wkrótce zostaniesz od niego oderwany, przez tych (jak to ich nazywacie "wieprzy").

Nie zapominaj kto dał ci władze (jak i pozostałym).

Podpalajcie dalej swoje "przekręty", żeby czasem prawda nie wyszła na jaw, co robicie z pieniędzmi ... i dlaczego Gmina Brzyska zamiast się rozwijać ... coraz bardziej cofa się do tyłu.

Z takim podejściem do mieszkańców daleko nie zajdziecie ...
Odpowiedz
6
@ do Kacperka
dnia 17.04.2013, 13:30 · Zgłoś
no tak, bo koryto pełne, a syty głodnego nie zrozumie, kruk krukowi oka nie wykole, a świnia świni świnią nie pachnie. Tak to już jest. Ale przecież nie trzeba siedzieć w chlewie
Odpowiedz
14
@ nonono
dnia 16.04.2013, 23:43 · Zgłoś
To się włodarze dowiedzieli co o nich myśli lud, ciekawi mnie czy jakieś wnioski z tego zostaną wyciągnięte. Znając polskie realia to wątpię, ale może się mylę i zostaniemy mile zaskoczeni.Pzdr
Odpowiedz
4
@ ala
dnia 17.04.2013, 05:31 · Zgłoś
Zadne wnioski nie zastana wyciągnięte w mysl zasady '' psy szczekają a karawana idzie dalej '' wójt już szykuje miejsce dla następnego '' kompetentnego znajomego''
Odpowiedz
5
@ hohoho
dnia 17.04.2013, 08:15 · Zgłoś
Tyle milionów unijnej kasy ściągnął do gminy, ale oni woleli taczkę żwiru w błoto przed domem... trudno.
Odpowiedz
4
@ benof
dnia 16.04.2013, 22:37 · Zgłoś
dziwna ta gmina powinien ktos z powiatu moze zadzialac
Odpowiedz
2
@ Sanepid
dnia 17.04.2013, 18:09 · Zgłoś
[komentarz nie na temat]
Odpowiedz
-10
@ xxcxx
dnia 16.04.2013, 20:52 · Zgłoś
ludzie to naprawde potrafią pisać BZDURY !
Odpowiedz
6
@ Prawda o Gminie Brzyska
dnia 17.04.2013, 00:06 · Zgłoś
Oooo

Jakiś rządzący / urzędnik Gminy Brzyska się odezwał !!!

Skoro to co napisane wyżej nie jest prawdą, skoryguj to i napisz "swoją" prawdę.

Pochwal się również co w ostatnich latach zrobiliście pożytecznego dla tej gminy darmozjady.

Biurokracja wzrosła o połowę, a efekty ... widać jak na dłoni.

Dalej promujcie "RODZINĘ NA SWOIM" to z rosnącym zadłużeniem sami skończycie na bruku ... i nikt wam już wtedy nie pomoże !!!
Odpowiedz
6
@ ja
dnia 16.04.2013, 20:46 · Zgłoś
Internet nie jest tu nic winien, jak by nie było wiór to drzewa by rosły dalej. Mamy "demokrację srację" więc podobno należy się wolność słowa, ludziska wylewają żale, smutki, pretensje itd,itp. Część pewnie jest prawdziwa, a część nie. Chcemy aby była równowaga, ale ona niestety nie nastąpi i trzeba uznać to za naturalne instynkty, częściowo nabyte, częściowo wyuczone. Pzdr
Odpowiedz
-5
@ macierewicz
dnia 16.04.2013, 16:16 · Zgłoś
Czy to nie jest tak że jeśli ktoś wie o przestępstwie to powinien zawiadomić prokuraturę?
Macie ludzie temat oczyszczalni a wy jak zawsze nie na temat
Internet przez ludzi takich jak wy zszedł na psy
Odpowiedz
14
@ :(
dnia 16.04.2013, 15:07 · Zgłoś
Ilu krewnych wciągnął Cz.Węgrzyn (Przewodniczący Rady Gminy Brzyska) do urzędów? Tak samo zaczyna się z sołtysem z Kłodawy...?
Ale ciemny lud i tak ich wybierze... to są realia tej gminy
Odpowiedz
4
@ Prawda o Gminie Brzyska
dnia 17.04.2013, 00:12 · Zgłoś
GMINA to była kilkanaście lat temu.

Teraz to już jest PATOLOGIA !!!

"Gminę Brzyska" (a raczej to co po niej zostało) przyłączyć do Kołaczyc, a tym pseudo - rządzącym i "wykwalifikowanym" urzędnikom łopaty w ręce ... i do prac interwencyjnych (zgodnie z ich kwalifikacjami) !!!
Odpowiedz
3
@ dodatek
dnia 17.04.2013, 18:44 · Zgłoś
[komentarz nie na temat]
Odpowiedz
-1
@ zxc
dnia 20.04.2013, 20:56 · Zgłoś
no właśnie u nas w gminie humoterstwo a ile obryków pracuje w gminie tak ja sołtys błażkowej jaki ma dom a droga koło domu ludowego jaka dziura na dziurze wójtem tej gminy powinna być np. dyr gimnazjum w błażkowej a nie papciak samo nazwisko mówi
Odpowiedz
1
@ X-MANIA
dnia 21.04.2013, 19:33 · Zgłoś
o ludzie ty sie lecz czlowieku..dyrektor...hehe
akurat on jak tam zostal dyrektorem...bo kto innny mialby miec posadke..
Odpowiedz
-1
@ Zocha
dnia 16.04.2013, 13:15 · Zgłoś
Nasza Gmina to jak media dziś caly dzień ameryka wybuchy. Ale jak na prowincji się coś dzieje to tylko wspomną. Dziś nie wiem gdzie żyje czy w Polsce czy w USA choć wiz nam nie chcą dać
Odpowiedz
3
@ anka
dnia 16.04.2013, 10:53 · Zgłoś
zrobiono nagonkę na poprzedniego wójta jaki strasznie zły jest i drodzy mieszkańcy gminy Brzyska macie to na co zasłużyliście ...
Odpowiedz
8
@ jeden wart drugiego, tu potrz
dnia 16.04.2013, 12:17 · Zgłoś
jeden wart drugiego, tu potrzeba terapii wstrząsowej aby wyrwać gmine z tego marazmu
Odpowiedz
-7
@ aaa
dnia 16.04.2013, 13:54 · Zgłoś
Wójt przed Ryszrdem P był spoko to wam sie nie podobało
Odpowiedz
5
@ Prawda o Gminie Brzyska
dnia 16.04.2013, 14:36 · Zgłoś
Każdy poprzedni wójt był "SUPER" ... dużo "gadał" i obiecywał ...a NIC nie robił.

Owoce tej "pracy" widać teraz jak na dłoni (bieda, bezrobocie, brak perspektyw na rozwój)

Zasłuchani w rekomendacje proboszcza ludzie nie myślą, tylko idą i na ślepo głosują kogo im się podsuwa...

Potem Gmina Brzyska jest "zaściankiem" i "prowincją" całego powiatu ... ba woj.podkarpackiego

DZIWI TO KOGOŚ ?
Odpowiedz
4
@ Jarek
dnia 16.04.2013, 10:01 · Zgłoś
A może o przydomowych oczyszczalniach pogadamy? bo to dość ważny temat, i oby przy tym nie było jakichś przekrętów!! Ja mieszkam w Lipnicy Górnej i mam oczyszczalnię, chętnym udzielę wszelkich informacji na temat działania, skuteczności itp..
Odpowiedz
8
@ Prawda o Gminie Brzyska
dnia 16.04.2013, 10:29 · Zgłoś
Porozmawiajmy o oczyszczalniach, a raczej o oczyszczeniu Gminy Brzyska z zbędnych, niekompetentnych zarządzających i "urzędników", którzy wstrzymują jej rozwój.

Moja propozycja: zlikwidować ten grajdołek bezprawia i korupcji ... na końcu zaorać! Pieniądze zaoszczędzone w ten sposób przeznaczyć na rozwój i promocje okolicy.

Przyłączyć do Gminy Kołaczyce, która bez problemu poradziłaby sobie z zarządzaniem kilkoma dodatkowymi wioskami.
Odpowiedz
2
@ P 75.
dnia 28.01.2016, 19:29 · Zgłoś
Jestem za. Niech i te urzedasy z gm. BRZYSK poczuja co to bezrobocie !,,,
Odpowiedz
4
@ srek
dnia 16.04.2013, 08:20 · Zgłoś
no i co z tego psy szczekaja a kareta jedzie dalej. bujaj sie bujaj sie tak bez konca
Odpowiedz
1
@ Piłsudczyk
dnia 16.04.2013, 07:19 · Zgłoś
[komentarz usunięto ze względu na wulgaryzmy]
Odpowiedz
-2
@ Piłsudczyk
dnia 16.04.2013, 15:05 · Zgłoś
Zacytowałem tylko klasyka szanowny cenzorze.
Odpowiedz
4
@ Piłsudczyk
dnia 16.04.2013, 07:17 · Zgłoś
Tak oto wygląda ta wasza demokracja - ludowa (obywatelska) oczywiście, bo innej przecie nie ma...
Odpowiedz
-1
@ gg
dnia 16.04.2013, 07:13 · Zgłoś
Osoba która była kandydatką na to stanowisko ukończyła studia prawnicze, podyplomowe- mediacje sądową i miała 2 - letni staż pracy w administracji przeszła przez 3 etapy konkursu ( test, kazusy, rozmowa- nie luźna ale pytania ustawowe) i naprawdę umiała ku wielkiemu zaskoczeniu i rozczarowaniu tzw. " komisji rekrutacyjnej"
Odpowiedz
3
@ anka
dnia 16.04.2013, 10:44 · Zgłoś
no przecież nie przyjmą kogoś mądrzejszego od siebie ...a i tak kandydat na to stanowisko już przewidziany
Odpowiedz
5
@ To w gminach robi się konkursy?
dnia 16.04.2013, 13:00 · Zgłoś
a od kiedy.Kto kiedy słyszał o jakimkolwiek konkursie na wolne stanowisko w administracji ?
Odpowiedz
3
@ Józek
dnia 15.04.2013, 23:48 · Zgłoś
Witam
Interesuje się od jakiegoś czasu tematem przydomowych oczyszczalni ścieków. Sam będę musiał w przyszłości korzystać z biologicznej oczyszczalni, tam gdzie mam zamiar budować dom - kanalizacji długo nie będzie.
W artykule nie znalazłem nic na temat producenta tych urządzeń. Okazuje się że wybór urządzenia jest baaardzo ważny, ponieważ większość urządzeń na rynku nie działa poprawnie bądź po prostu nie działa. Certyfikaty są ... ale u nas to nie do końca rozumie kto i na podstawie czego je wydaje. Ceny tych urządzeń - nie wiem czy wiecie ale są bardzo rozbieżne. Za urządzenie o podobnych parametrach trzeba zapłacić w zależności od producenta od 3tyś do 10tyś. Czyli odwieczny problem co wybrać, może jakość? Zastanawiam się na co postawiła gmina.
Nie znam tego pana na zdjęciu ani problemów z jakimi się boryka. Poniżej zamieszczam link o gminie z moich rodzinnych stron, która źle wybrała

http://www.tvp.pl/bialystok/aktualnosci/spoleczne/oczyscic-z-oczyszczalni/8995410

http://www.poranny.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20120518/MAGAZYN/120519529

Drodzy mieszkańcy trzymam za was kciuki - a wy patrzcie wykonawcą na ręce, bo kasy pewnie starczyłoby na najdroższy sprzęt.
pozdrawiam
Odpowiedz
4
@ Sven
dnia 15.04.2013, 22:41 · Zgłoś
...A podoba wam się ,,skromna'' plebania w Brzyskach za pieniądze podatnika? No cóż jak się ma pod sobą prymitywnych wieśniaków to można się dopuścić defraudacji środków publicznych na takie cele.
Odpowiedz
16
@ def...
dnia 16.04.2013, 07:52 · Zgłoś
Plebanię wybudował proboszcz za pieniądze naszej wspólnoty parafialnej i żadne publiczne środki zaangażowane nie były. Ot mieliśmy taki kaprys, by dać wyraz przywiązaniu do wiary, tradycji... Myśmy tego dokonali, rozumni i rozsądni parafianie Parafii Rzymsko-Katolockiej pod wezwaniem św. Marii Magdaleny w Brzyskach.
Do tego jeszcze wyremontowaliśmy Kościół, wykonali nową polichromię, wybudowali dobrze działające ogrzewanie w Kościele itd, itd, itd...
To będzie długo służyło nam i naszym następcom.
Zostawiliśmy po sobie ślad na ziemi, na której przyszło nam żyć i w której pogrzebani będziemy.
Jak widzisz, Drogi Svenie, nie wszystko na brzyskiej ziemi jest tak czarne, jakby to wynikało z powyższych komentarzy.
Chyba grzech zazdrości, Svenie, z Ciebie przemawia?
Odpowiedz
0
@ jasiu
dnia 16.04.2013, 14:04 · Zgłoś
Jasne,w tej dziedzinie jesteście wspaniali
Odpowiedz
1
@ sven głąb
dnia 16.04.2013, 16:33 · Zgłoś
prymitywny jesteś ty [...]
Odpowiedz
-2
@ PARAFIANIN
dnia 16.04.2013, 18:05 · Zgłoś
ok a kto płaci rachunki za prąd zużywany przez zakład pogrzebowy bo z tego co wiem to jest ten sam licznik jak plebani i kościoła ludie otwórzcie oczy za co wy płacicie
Odpowiedz
3
@ do parafianin
dnia 16.04.2013, 20:01 · Zgłoś
Odkąd Pan Janowski, właściciel Zakładu Pogrzebowego, kupił stara plebanię i stał się jej właścicielem, wszystkie liczniki zostały przepisane na niego i odtąd on płaci za media.
Albo parafianinie jesteś wprowadzony w błąd, albo jesteś parafianinem jasielskiej parafii, a tutaj, jako konkurent Zakładu Pogrzebowego, piszesz głupoty i wprowadzasz ludzi w błąd, podważając wiarygodność miejscowego Proboszcza.
Odpowiedz
0
@ .....
dnia 17.04.2013, 18:02 · Zgłoś
[komentarz nie na temat]
Odpowiedz
5
@ keller
dnia 15.04.2013, 21:06 · Zgłoś
a w Dębowcu wójt wymyślił nową bajkę-bedzie nazwy ulic nadawał we wsi.Niby taki rozsądny gościu z tego Zbyszka a takie bzdury wymyśla.
Odpowiedz
-8
@ xx
dnia 15.04.2013, 20:49 · Zgłoś
do wszystkich oburzonych... Cy to żle ze wójt przyjmuje tylu bezrobotnych(interwencyjnych)??? gdzie maja isc? za co żyć? sami wiecie i widzicie co się teraz dzieje jak trudno o prace Fakt że Urząd Gminy to nie Urząd Pracy i moze za dużo tych ludzi... ale z drugiej strony patrząc na tępo Urzędu Pracy...
Odpowiedz
3
@ jj
dnia 16.04.2013, 12:16 · Zgłoś
no interwencyjnych jest duzo a plataja sie kolo gminy i udaja ze robia a gmina taka zasyfiona ktos powinien miec nad nimi kontrole a nie ze robia co chca
Odpowiedz
6
@ xxx
dnia 15.04.2013, 20:08 · Zgłoś
PO co płaci się MKS owi za dwa czy trzy kursy skoro i tak dubluje innych przewozników do których gmina nie dopłaca?
Odpowiedz
13
@ keller
dnia 15.04.2013, 19:52 · Zgłoś
człowieku nie jedz tyle !!! daj biednym dzieciom.
Odpowiedz
15
@ radny
dnia 15.04.2013, 19:50 · Zgłoś
to nie do pomyślenia że tacy radni mogą być madejczyk s.
Odpowiedz
-9
@ pepsi
dnia 15.04.2013, 18:21 · Zgłoś
sprawiedliwośc zostawcie bogu...wobec niego wszyscy jestesmy rowni...
ludzie cieszcie sie życiem..
zyjcie pieknie..godnie... dbajcie o swoje zony, mężów, dzieci i rodziny
a gmina brzyska sie nie przejmujcie..
internetowy świat..
komputery to ekrany..a nie zywy czlowiek...z krwi i kości
Odpowiedz
8
@ bmx
dnia 15.04.2013, 18:16 · Zgłoś
tu Stanula rządzi ma układy z wszystkich stron
Odpowiedz
10
@ nn
dnia 15.04.2013, 17:06 · Zgłoś
Podobno naszą Gminą rządzi p. Wójcina ,chodzi po korytarzu i paluszkiem sprawdza czy na meblach nie ma kurzu.
Odpowiedz
6
@ eXpander
dnia 15.04.2013, 18:34 · Zgłoś
szkoda ze nie wiem o kogo chodzi
Odpowiedz
9
@ nn
dnia 15.04.2013, 19:51 · Zgłoś
Jak to nie wiesz kogo nasz wójt ma za partnerkę?
Odpowiedz
24
@ zaraza
dnia 15.04.2013, 16:24 · Zgłoś
W Gminie Brzyska pracują sami niekompetentni ludzie. W Brzyskach w każdym z gabinetów siedzi po dwie, trzy osoby od tego samego. Jak przyjdzie coś załatwić do tak jakby nikogo tam nie było. Powinna zostać dołączona do Kołaczyc. Jakiś czas temu doszło tam do podpalenia gminy, sprawa ucichła. Wstyd i hańba polskiego narodu!!
Odpowiedz
4
@ anka
dnia 17.04.2013, 08:48 · Zgłoś
sprawa podpalenia ucichła a podpalacz wróci do pracy jakby nidgy nic
Odpowiedz
-1
@ lolo
dnia 18.04.2013, 21:39 · Zgłoś
głupi jesteś może sam podpaliłeś
Odpowiedz
16
@ młody
dnia 15.04.2013, 16:07 · Zgłoś
Podobno się już nie mieszczą w tym urzędzie, tyle tam "pracowników". Jedno jest pewne, że nikomu z rodziny tych urzędników nie grozi bezrobocie.
Odpowiedz
8
@ kumoterstwi i tyle
dnia 15.04.2013, 15:17 · Zgłoś
ogłaszają konkursy na pracowników gdzie z góry już mają ustawionego pracownika też dziwnym trafem syn byłego wójta P...y, który odbywał tam staż a wymogi przyjęcia na stanowisko były sformułowane pod niego.
Odpowiedz
11
@ gg
dnia 15.04.2013, 14:16 · Zgłoś
Zachęcam do zapoznania się z ostatnimi wynikami wyboru na stanowisko urzędnicze referenta w Gminie Brzyska, informacja, iż osoba która została wybrana uzyskała największą ilość punktów z pośród wszystkich kandydatów jest kłamstwem- było dwie kandydatki. Wszystkich - to co najmniej 3 osoby, Proszę sprawdzić sobie wyniki.
Odpowiedz
14
@ anka
dnia 15.04.2013, 14:23 · Zgłoś
wybory na stanowisko referenta to zwykły " pic na wodę " osoba która będzie przyjęta wie o tym od początku kompetencje kwalifikacje nie maja tu żadnego znaczenia liczy sie tylko to kto ją poleca na dane stanowisko
Odpowiedz
12
@ Prawda o Gminie Brzyska
dnia 15.04.2013, 14:30 · Zgłoś
Dziwi później kogoś, że Gmina Brzyska to jedna z najgorzej zarządzanych ... i najbiedniejszych gmin w woj podkarpackim ? ... w Polsce ?

Jeżeli takie będzie dalsze podejście do zarządzania, promowanie modelu zatrudnienia "RODZINA NA SWOIM" , to o jakim rozwoju my mówimy ???
Odpowiedz
14
@ familiada
dnia 15.04.2013, 20:12 · Zgłoś
Gdy mama układa pytania a tata odpytowuje z nich to jak to nazwać? Familiada "Mde in Brzyska" w wydaniu dla ubogich. Kabaret lecz śmiechu w nim mało, bo życie przerosło kabaret. Kumoterstwo i nepotyzm - to fachowe określenia sytuacji w tym organie.
Odpowiedz
0
@ lolo
dnia 18.04.2013, 21:37 · Zgłoś
a co chciałeś pracować
Odpowiedz
16
@ abc...
dnia 15.04.2013, 14:03 · Zgłoś
Bo Brzyska to stan umysłu. Nie wiecie?
Odpowiedz
16
@ anka
dnia 15.04.2013, 12:46 · Zgłoś
"sukces jakim będzie skanalizowanie całej gminy " ha ha fajne hasło kampani wyborczej ciemny lud wszystko kupi ...o kanalizacji gminy mówi się od 20 lat co najmniej i nic z tego nie wynika puste gadanie które zaczyna się co jakiś czas przed kolejnymi wyborami na wójta
Odpowiedz
17
@ Prawda o Gminie Brzyska
dnia 15.04.2013, 13:13 · Zgłoś
Jest to jedna z nielicznych gmin w POLSCE ( powtarzam w Polsce ! ), która nie ma nawet projektu kanalizacji !!!

... a gdzie tam jeszcze do budowy.

Kiełbasa wyborcza "polityków" zawsze działa na ślepych ludzi, którzy ich wybierają.
Odpowiedz
9
@ x
dnia 15.04.2013, 12:27 · Zgłoś
tak ,to prawda niegdyś Brzyska były bogatą i w miarę kulturalną wsią , a teraz to straszna wiocha ,gdzie mks kursuje 2 razy dziennie nie mówiąc jak daleko ma do kultury i oświaty.Tam tylko liczą domy murowane i ogródki.
Odpowiedz
3
@ y
dnia 15.04.2013, 14:45 · Zgłoś
teraz są biedną wsią gdzie kursuje tylko MKS,PKS, Hesta i Erbus
Odpowiedz
0
@ lolo
dnia 18.04.2013, 21:36 · Zgłoś
a gdzie mieszkasz niby jak masz taki dobrobyt
Odpowiedz
-2
@ Sven
dnia 15.04.2013, 12:11 · Zgłoś
[komentarz nie na temat]
Odpowiedz
-2
@ juri
dnia 15.04.2013, 12:16 · Zgłoś
On to niech lepiej ucieka stąd jak najszybciej, bo się tutaj tylko zmarnuje.
Odpowiedz
1
@ jaaaaa
dnia 15.04.2013, 13:22 · Zgłoś
O jakiego Biernackiego chodzi???
Odpowiedz
13
@ nn
dnia 15.04.2013, 12:11 · Zgłoś
Jakiego wójta sobie wybraliście takiego macie. Wiadomo było ,że to karierowicz zmienił barwy przed wyborami i tylko dlatego kandydował,a taki był z niego PiS-owiec.Co prawda z zasadami Pis-u jemu nie po drodze.
Odpowiedz
10
@ wspomnienie
dnia 15.04.2013, 21:47 · Zgłoś
Z wiadomości jaslo 4u w dn. 28.10.2010r. w wiadomości pod tytułem: "Znamy kandydatów na wójtów i burmistrzów. PIS dominuje" zamieszczony został komentarz autorstwa xxx o treści:
xxx dnia 29.10.2010, 21:42. rafał p. kilka lat temu spowodował wypadek drogowy dziecko do konca zycia bedzie kaleką nie odpowiedzial za to znajomosci zalatwiły sprawe. Koniec cytatu.
Odpowiedz
24
@ Prawda o Gminie Brzyska
dnia 15.04.2013, 11:49 · Zgłoś
Prawdopodobnie w Gminie Brzyska dochodzi również do różnych przekrętów finansowych dotyczących dotacji z Unii Europejskiej.

Przykładem może być głośne spalenie przez pracownika (w listopadzie zeszłego roku) całej dokumentacji dotyczących dotacji z funduszy pozyskiwanych na rozwój gminy. PRZYPADEK ???

Gmina praktycznie nie ma żadnego planu odnośnie poprawy obecnej sytuacji (jest zaściankiem biedy, bezrobocia i braku jakichkolwiek perspektyw rozwoju).

Rządzą nią ludzie NIEKOMPETENTNI (zaczynając od Wójta, przez Radnych, kończąc na urzędnikach)

To jest odpowiedź dlaczego jest w miejscu ... w jakim jest (czyli w d...)
Odpowiedz
26
@ pedro
dnia 15.04.2013, 11:30 · Zgłoś
Takiej gminy jak gmina Brzyska nie ma w całej Polsce. Zdanych inwestycji czy nawet starań się o nie totalne dno o nic się nie umieją postarać.
Odpowiedz
22
@ ja
dnia 15.04.2013, 11:54 · Zgłoś
pedro, proponuję pobawić się na placu zabaw przyszkolnym, a tak na serio to zgadzam się z Tobą. Obserwuję i widzę że inne gminy są daleko w przodzie, ale ciekawi mnie gdzie jest błąd, gdzie przyczyna, a ona na pewno jest. Wszystkim urzędnikom obciąć odpowiedni procent z zarobków i przeznaczyć to na porządnych doradców, fachowców od inwestycji i rozwoju. Jestem przekonany że szybko byłyby efekty, a tak to co, ano nic wciąż to samo, albo prawie to samo bo środki unijne jeszcze ratują. Pozdrawiam
Odpowiedz
14
@ pedro
dnia 15.04.2013, 12:14 · Zgłoś
Wszystkich urzędników zwolnic bo to moim zdaniem nie są fachowcy i ludzie którym zależy na gminie i na jej rozwoju wiec bez sensu takim ludziom płacić. Nie ma dobrych dog kanalizacji czy wodociągów nawet boiska nie potrafili dobrze zrobić ciekaw jestem kto tej firmie która to robiła to odebrał.
Odpowiedz
6
@ andrewskoly
dnia 15.04.2013, 18:16 · Zgłoś
jest, w skołyszynie z wicewójtem i szarą eminencją na czele.
Odpowiedz
58
@ Prawda o Gminie Brzyska
dnia 15.04.2013, 10:32 · Zgłoś
Gmina Brzyska jest jedną z najgorzej zarządzanych.
Nie wiem czy Państwo wiecie, ale do dziś nie ma nawet rozpoczętego projektu kanalizacji (gdzie tam jeszcze do budowy).

W niedawnym rankingu gmin woj. podkarpackiego, była na szarym końcu.

Połowa budżetu przeznaczana jest na utrzymanie szkół.
Buduje się sale gimnastyczne przy szkołach, które po kilku latach zostają zamykane z powodu niżu demograficznego.

Do tego, w Urzędzie Gminy pracuje tzw. rodzina i panuje kolesiostwo
Ciężko dostać się kandydatowi z zewnątrz.
Przykładem może być komórka wydająca dowody osobiste.
Pracownica odchodząc na emeryturę, sprytnie wkręciła swoją synową na staż, która już tam została na stałe... PRZYPADEK ???
Odpowiedz
42
@ anka
dnia 15.04.2013, 12:17 · Zgłoś
ależ tak jest nie tylko w komórce wydającej dowody osobiste w paru innych też a sekretarką pana wójta jest kuzynka jego towarzyszki życia
Odpowiedz
39
@ Prawda o Gminie Brzyska
dnia 15.04.2013, 12:59 · Zgłoś
Można by tak wymieniać bez końca.
Następną taką był syn Radnego Gminy Brzyska zajmujący się pozyskiwaniem funduszy z UE
(to właśnie on w zeszłym roku spalił całą dokumentację dotyczącą dotacji UE)

NASTĘPNY PRZYPADEK ???
Odpowiedz
24
@ sami swoi
dnia 15.04.2013, 13:17 · Zgłoś
To sie nazywa nepotyzm...
Odpowiedz
20
@ ggg
dnia 15.04.2013, 13:49 · Zgłoś
drodzy rozczarowani i rozgoryczeni jedyne na to lekarstwo to w nastepnych wyborach zmienic wladze gminy moze to duzo nie da ale wtedy bardziej by sie obawiali ze straca stolki a tak jak zostanie po staremu to beda marne lata dla mieszkancow
Odpowiedz
22
@ a po co
dnia 15.04.2013, 18:25 · Zgłoś
a po co czekać do wyborów, wystarczy jakaś kontrola która weźmie pod lupę "nepotyzm", albo wcześniejsze wybory też można przeprowadzić.
Odpowiedz
9
@ ala
dnia 15.04.2013, 19:11 · Zgłoś
komentarz nie na temat ...moderator spi
Odpowiedz
20
@ anons
dnia 15.04.2013, 20:26 · Zgłoś
Przy ogłoszeniu na takie "rodzinne" stanowisko powinnna być adnotacja: "zrezerwowane dla familii". Byłoby to bardziej uczciwe niż ogłaszanie konkursu, stwarzanie pozorów legalizmu i marnowanie czasu komuś, kto o tym nie wie: przecież by odpuścił nie zdzierał butów w z góry przegranej sprawie.
Tak wygląda kolesiowata, układowa, nepotyczna i kumoterska rzeczywistość. To nie jest kraj europejski - to odmiana Bantustanu. Ciekawe czy tam, o drugiej stronie tęczy też sobie pozałatwiają miejsca w 1 rzędzie. Może być trudno, bo tam idzie tylko dusza wyposażona w dobre uczynki - dobra doczesne zostawia się tu, na ziemi.

Oj, przydała by się gminie oczyszczalnia: brudów - nie ścieków, i to o dużej zdolności oczyszczania i dużej przepustowości.
Odpowiedz
-15
@ aaa
dnia 16.04.2013, 13:44 · Zgłoś
Wy byście tylko władzę zmieniali a do tej gminy nic nie daliście
Odpowiedz
5
@ anka
dnia 16.04.2013, 13:55 · Zgłoś
mieszkańcy płacą podatki więc dają na gminę
Odpowiedz
15
@ Prawda o Gminie Brzyska
dnia 16.04.2013, 14:28 · Zgłoś
...do aaa

A co niby mamy dać Gminie Biednej ???

Mało jeszcze podatków płacimy ???

To chyba (gmina) powinna troszczyć się o dobro mieszkańców i myśleć jak poprawić im warunki życia !

Za co Wójt / Radni / urzędnicy biorą pieniądze ???

Mieszkańcy od wszystkiego płacą podatki ... a że ktoś jest NIEUDOLNY i nie potrafi tymi pieniędzmi zarządzać, to czyja jest wina ???

Taką "władzę" już dawno należało pogonić w ... siną dal, ale jak mieszkańcy słuchają proboszcza na kogo każe im głosować, a nie używają własnych mózgów ... to o czym my mówimy ???

Natomiast "urzędników" zatrudnionych na zasadzie "RODZINA NA SWOIM" powinno się jeszcze raz zweryfikować (chodzi o kwalifikacje i predyspozycje jakie posiadają ... a jakie są wymagane)

Gmina Brzyska już dawno powinna zainteresować się prokuratura !
Odpowiedz
1
@ imc
dnia 12.06.2013, 08:11 · Zgłoś
a nowa kierowniczka Gops-u to kogo zciągła jak nie siostrę,śmiechu warte co dzieje się w tej społeczności
Odpowiedz
Dodaj komentarz
Piszesz jako:

Serwis Jaslo4u.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania i redagowania komentarzy niezwiązanych z tematem, zawierających wulgaryzmy, reklamy i obrażających osoby trzecie. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za treść komentarzy zgodnie z Polskim Prawem i normami obyczajowymi. Pełne zasady komentowania dostępne na stronie: Regulamin komentarzy

Panel Logowania

Wiesz coś ciekawego? Poinformuj nas o tym!
Wiesz coś, o czym my nie wiemy?
Chcesz podzielić się z nami informacjami?
Napisz do Redakcji lub wypełnij poniższy formularz.
Treść (wymagana):
Kontakt (opcjonalnie):
Kontakt z redakcją:

Mailowo: [email protected]
Telefonicznie: 508 772 657