Korzystając z portalu Jaslo4u.pl wyrażasz zgodę na użytkowanie mechanizmu plików cookie. Mechanizm ten ma na celu zapewnienie prawidłowego funkcjonowania portalu Jaslo4u.pl. Korzystając ze strony akceptujesz Politykę Prywatności portalu Jasło4u.pl

Radni Rady Miejskiej Jasła przeciwni budowie łącznicy kolejowej

72

Radni Rady Miejskiej Jasła przyjęli negatywne stanowisko w sprawie budowy łącznicy pomiędzy liniami kolejowymi nr 106 i 108. Stanowisko ma zostać wysłane do Marszałka Województwa Podkarpackiego oraz do Centrum Zrównoważonego Transportu, które prowadzi konsultacje tego projektu. 

Celem projektu jest skrócenie czasu jazdy pociągów między Rzeszowem a Krosnem, Sanokiem i Zagórzem. Łącznica ma wyeliminować konieczność jazdy do Jasła i zmiany kierunku.

(...) Jako radni Rady Miejskiej Jasła nie zgadzamy się z podanymi w koncepcji uzasadnieniami celowości realizacji budowy łącznicy. Skrócenie czasu jazdy pociągiem pomiędzy Rzeszowem, a Krosnem, Sanokiem i Leskiem oraz zmiana kierunku jazdy jest możliwa do zrealizowania bez konieczności ponoszenia tak znacznych nakładów inwestycyjnych. Uważamy, że lepsze zsynchronizowanie pociągów na trasie Krosno-Jasło i Jasło-Rzeszów oraz optymalizacja wykorzystania zmodernizowanej linii 106 Jasło-Rzeszów, linii 108 Stróże –Zagórz oraz istniejącej łącznicy linii 618 (Jasło Towarowa-Sobniów) może spowodować zmniejszenie czasu podróży z Krosna do Rzeszowa.

Radni w swoim stanowisku podkreślili również, że budowa łącznicy spowoduje znaczące wykluczenia komunikacyjne mieszkańców Powiatu Jasielskiego i mieszkańców Jasła, a ewentualne skierowanie ruchu turystycznego na kierunku Warszawa-Bieszczady z pominięciem Powiatu Jasielskiego w niekorzystny sposób wpłynie na liczbę turystów odwiedzających ziemie jasielską. W zajętym stanowisku zaznaczyli również, iż „wydawanie znacznych publicznych pieniędzy na przedsięwzięcia, które nie powodują zwiększenia atrakcyjności społeczno-gospodarczej całego obszaru krośnieńsko-jasielskiego, a tylko w niewielkim stopniu poprawiają sytuację wyłącznie jednego samorządu na tym obszarze, jest wysoce niecelowe.”

UMJ

Reklama

Komentarze: 72

Dodaj komentarz Widok:
0
@ ekonom
dnia 22.05.2016, 15:00 · Zgłoś
nowa lacznica to rozwoj dla nas wszystkich.Praca komunikacja biznes itd.Tylko by madrze bylo to zrealizowane tz:Stacje w bliskosci do osiedli i skupisk ludzkich nie tak jak wojaszowka w polach:}
Odpowiedz
0
@ ekonom
dnia 22.05.2016, 14:53 · Zgłoś
jestem za nowa trasa od przybytku glowa nie boli.
Odpowiedz
1
@ bardzo zły
dnia 05.05.2016, 21:28 · Zgłoś
No mam nadzieję że nie,ale nie chcę tych pieniędzy ani ponownie tych nerwów,stresów i tego wszystkiego.Kto budował dom wie o co mi chodzi.
Odpowiedz
1
@ kiedyś mieszkanka jasła
dnia 06.05.2016, 08:39 · Zgłoś
Domyślam się, same pieniądze włożone w dom to może i zwrócą, ale wkladu emocjonalnego już nie.
Odpowiedz
-4
@ bardzo zły
dnia 04.05.2016, 21:27 · Zgłoś
Ciekaw jestem czy wy z Krosna bylibyście tacy szczęśliwi jak tutaj piszecie gdyby to właśnie WASZ nowy dom ,całe gospodarstwo miało by być WYBURZONE.Nikt z was o tym nie pisze ,bo poco, bo to nie wasze, ale inni ludzie mają z tym bardzo wielki problem.Mogą potracić dorobki całego życia i to jest właśnie problem a nie jakieś [...] spory między Jasłem a Krosnem czy odwrotnie.Mieszkam pod krosnem i to mi i nie tylko mają wyburzyć wszystko,a to nowy dom,garaż, dopiero wykończony i tego problemu nikt nie widzi.
Odpowiedz
1
@ kiedyś mieszkanka jasła
dnia 05.05.2016, 08:11 · Zgłoś
No ale chyba za darmo ci nie wyburzą?
Odpowiedz
4
@ Zbudują łącznicę kolejową
dnia 03.05.2016, 18:31 · Zgłoś
Zbudują łącznicę kolejową na trasie Krosno-Rzeszów.!!!

[url]http://www.nowiny24.pl/wiadomosci/podkarpacie/a/zbuduja-lacznice-kolejowa-na-trasie-krosnorzeszow,9948121/[/url ]

... i Jasło nie ma tu nic do gadania.
Odpowiedz
4
@ PKP Frekwencja
dnia 03.05.2016, 17:35 · Zgłoś
W Krośnie duże zainteresowanie na PKP dlatego chcą ominąć umierające Jasło. Bo kto z Jasła będzie wsiadał?? Po co tracić czas jadąc przez Jasło z Rzeszowa w Bieszczady.

http://esanok.pl/2016/tlumy-w-bieszczadzkim-zaczku-najblizsze-kursy-do-lupkowa-3-i-26-maja-film-zdjecia-00e2mp.html
Dużą frekwencję podróżnych dało się zaobserwować zarówno w pociągach regionalnych, jak i dalekobieżnych. Z jadącej z Warszawy „Luny” na dworcu w Krośnie do „Bieszczadzkiego Żaczka” przesiadło się około 40 osób a w Zagórzu kolejnych 100 pasażerów.
Odpowiedz
4
@ Emeryt
dnia 03.05.2016, 13:16 · Zgłoś
Mieszkańcy Jasła nie tylko protestują gdy władze naszego miasta chcą wybudować
coś dla naszego dobra ale też protestują gdy sąsiednie miasta np. Krosno
ma w planach rozbudowę i udogodnienie życia swoim mieszkańcom.
Pomimo utrudniania rozwoju i postępu trudno jest się zatrzymać na dłuższy czas
stagnację gdyż zatrzymanie rozwoju powoduje, że się nie rozwijamy
tylko się cofamy.
Odpowiedz
1
@ [...]
dnia 02.05.2016, 22:00 · Zgłoś
Kupię w jaśle mieszkanie bo właśnie jest takie ciche, idealne na hodowlę grzybów czy trawy, iść na basen, napić się [...], odpalić playa i iść spać. Takie jest jasło i inne już nie będzie. Jego czas został zmarnowany i ja ani wy tego już chyba nie zmienicie. Jasło straciło najważniejszą wartość to jest firmy i młodych ludzi takich jak ja:D. Wpadnę na wakacje na [...]. Cześć...
Odpowiedz
0
@ kiedyś mieszkanka jasła
dnia 05.05.2016, 08:09 · Zgłoś
Wpadnę i ja:) Na stałe ani ja, ani moja rodzina nie mamy juz tu czego szukać. To miasto nas olało, podobnie jak wielu innych.
Odpowiedz
3
@ x
dnia 02.05.2016, 11:43 · Zgłoś
PO co kolej w Jaśle jak dworzec oddaliście busiarzom za darmo a oni od kolei chcą opłaty za wjazd pociągu PO POlsku prywatyzacja buhahahaaaaaaaaaaaa.
Odpowiedz
2
@ Wyborca
dnia 02.05.2016, 09:15 · Zgłoś
Powinni zmienic przewodniczacego rady Pana Raka ,sa osoby z radnych ktozy naprawde pomagaja i reprezentuja mieszkancow ,a ten Pan nic kompletnie nic
Odpowiedz
4
@ jaslo
dnia 01.05.2016, 15:34 · Zgłoś
Nie można było zaprosić radnych Sejmiku na Sesje? Bril , Zajac ?? Tez mogli by zabrac głos tymbardziej ze pare dni wcześniej radna Bril zabierała głos w tej sprawie? Z tego co wiem jest z wykształcenia doktorem transportu . Radni Sejmiku mamy Ich mamy Posłów Senator i cóż z tego ?
Odpowiedz
6
@ j
dnia 01.05.2016, 20:59 · Zgłoś
Prymitywizm ,krótkowzroczność,pozorne myślenie o" własnych interesach"
tak myśle o decyzji jasielskich Radnych , Pozdrwaiam
Odpowiedz
1
@ Lord
dnia 03.05.2016, 18:09 · Zgłoś
Oni juz obrośli w piórka,taki lud jak my mają serdecznie w [...]żym poważaniu. Gdzie panI Kurowska, pan Rzońca no i pan Lechowski? Co dalej nie można ściągnąć żadnego inwestora? Rzeszów może, Krosno może bo ma porządnych gospodarzy! A my? Z takimi przełożeniami NIC poprostu NIC !!! Żal mi Was..oczywiście drogi elektoracie!!!
Odpowiedz
-2
@ Kwa
dnia 01.05.2016, 15:30 · Zgłoś
Kwakwakwa...
Odpowiedz
2
@ annakijak;-)
dnia 01.05.2016, 17:29 · Zgłoś
Z całej wypowiedzi tylko TVN się panu rzucił w oczy? Matko... Niestety, na Jaśle mści się zmiana ekipy rządzącej co cztery lata i zasada "teraz [...] my!" Zamiast fachowców, zatrudnia się swoich i tych co po linii. Jeśli to się nie zmieni, faktycznie będą się z nas śmiać. Przez łzy.
Odpowiedz
1
@ podatnik
dnia 01.05.2016, 17:56 · Zgłoś
nie tylko tvn...i to co pani pisze to nie jest problem tylko Jasła ...ta zaraza toczy cały kraj.I nie ma sie z czego smiać...raczej jest nad czym zapłakać
Odpowiedz
1
@ hmmm
dnia 03.05.2016, 10:17 · Zgłoś
Ten TVN w wypowiedzi "na logikę" chodzi o dobra promocje Krosna w całej Polsce, której brakuje Jasłu na potęgę!!! Na następnym zawodach balonowych w Krośnie będzie TV Polsat czy TVP 1,3 też to będzie zaraza?? Nie widzicie że Krosno podejmuje duże starania o ogólnopolską promocję miasta a Jasło hmm.??? Michał Szpak z Jasła...
Odpowiedz
0
@ annakijak;-)
dnia 03.05.2016, 18:12 · Zgłoś
Jasło też miało ostatnio "promocję" w TVNie. Cała Polska o nas słyszała, niestety...
Odpowiedz
9
@ Prawda w oczy kole
dnia 01.05.2016, 14:16 · Zgłoś
Jeżeli Krosno chce mieć szybkie połączenie kolejowe z Rzeszowem to nic Jasłu do tego. Najlepiej zwalić na Krosno że zabiera wszyto i przez to w Jaśle nic się nie dzieje i się robi [...]. To jest śmieszne. Jasło się takim zachowaniem kompromituje. Śmieją się z Nas.

Niestety prawda jest taka drodzy Jaślanie że Krosno jest większe(subregionalne to 100 tyś mieszkańców), jest bardziej nowoczesne, bardziej rozwinięte, jest dużo więcej firm, zakładów pracy, hoteli, stylowych restauracji, piękny rynek z zabytkami, CDS, coś się dzieje w mieście, wielki nowoczesny dom kultury R.C.K.P. co chwila przyjeżdżają gwiazdy, jest lotnisko które się rozbudowuje ze strefą ekonomiczną. Jasielska obwodnica to wąska ścieżka porównując do krośnieńskiej trasy średnicowej.

Co chwile widać Krosno w ogólnopolskim TV . A w Jaśle nawet nie ma gdzie iść na rynek z rodziną która przyjechała z Polski bo wstyd !!! Wstyd same speluny!!!
Na majówkę też nic się nie dzieje w Jaśle! A w Krośnie Górskie Zawody Balonowe największa impreza w płd.-wsch. Polsce! pokazywane w TVN, TVN 24, TVN 24 BiŚ, TVRzeszów, Obiektyw.
Odpowiedz
9
@ do@ Prawda w oczy kole
dnia 01.05.2016, 18:15 · Zgłoś
Jasła to nawet na mapie pogody podkarpacia w TV Rzeszów nie ma :(
Odpowiedz
-1
@ PAWEŁ
dnia 02.05.2016, 10:37 · Zgłoś
Jak Krosno skończy inwestycję,Rada podejmie uchwałę o najeździe na Krosno,i wcieleniem go do Jasła...Bójta się ludy krośnieńskie,jasielskiego oręża,co to jak w zaparciu organizm wytęża
Odpowiedz
10
@ podkarpacie
dnia 01.05.2016, 12:14 · Zgłoś
Jaślanie będą pracować jako lud pierwotny w Kapackiej Troi.Takie jest ich miejsce.W troi postawić kilksadziesiąt kościołów z różnych okresów.Więcej pracy dla chłopaków w sukiemkach.
Odpowiedz
4
@ uuu
dnia 01.05.2016, 18:16 · Zgłoś
Tylko na mamuta nie ma gdzie zapolowac...
Odpowiedz
0
@ kiedyś mieszkanka jasła
dnia 05.05.2016, 08:07 · Zgłoś
Jaslo do zaorania i zalesienia. Bedziemy śmigać pośród drzew, ubrani w skóry jak Flinstonowie, warszawka będzie przyjezdzać na nas polować:)
Odpowiedz
4
@ PAWEŁ
dnia 01.05.2016, 11:04 · Zgłoś
A niby to czemu jaslo ma być pokrzywdzone.Samo sobie zapracowało na marginalizację,ciągłymi swarami i niekompetencją władz, wspomaganą "dobrym" wyborem..Teraz w odpowiedzi na to wołanie krzyknąć można tylko jedno słowo: "BUDA"!
Odpowiedz
7
@ jas
dnia 01.05.2016, 10:17 · Zgłoś
A jaka inną decyzje mogli podjąć ?
Radni wszystkie decyzje podejmuja na NIE. To łatwiej nikomu sie nie podpada. Dlatego niedługo pługi wjadą i zaorzą
Odpowiedz
13
@ podkarpacie
dnia 01.05.2016, 10:14 · Zgłoś
W Jasle chcą nastawiać pomników i chcą aby składali kwiaty przyjezdni.Na razie postawili nieżyjącym a kolejka w żyjących jest ogromna P.Jaro Kaczyński ,całe pokolenie Zająców,Boguś F.Rzońca ,Putyra wielebny i wielu,wielu innych.
Odpowiedz
6
@ lord
dnia 01.05.2016, 18:19 · Zgłoś
I tutaj zgadzam się w 100%, rodziny do rządzenia a nas i tak dalej będą robić w [...]
Odpowiedz
14
@ obiektywny
dnia 01.05.2016, 09:31 · Zgłoś
W Jaśle nie ma nic,Krosno się rozwija niesamowicie a w Jaśle nie ma grupy ludzi którzy wzieli by się do roboty i zaczęli działać.No cóż,warto nadal inwestować w kościoły i marsze :)
Odpowiedz
5
@ rem
dnia 01.05.2016, 08:44 · Zgłoś
Polska na skróty !!! Tutaj połączenie Krosno - Rzeszów, a na północy przekop mierzei wiślanej.
Odpowiedz
7
@ res
dnia 01.05.2016, 07:02 · Zgłoś
Rada miasta to typowy pies ogrodnika. Sami nic nie wymyśla a innym nie pozwola
Odpowiedz
12
@ PS
dnia 30.04.2016, 20:41 · Zgłoś
A dlaczego nie słychać Posla Specjalisty od kolei???
Odpowiedz
28
@ saracen
dnia 30.04.2016, 16:56 · Zgłoś
JESTEM JASLANINEM MIESZKAM W TYM PIĘKNYM MIEŚCIE ale nie rozumiem dlaczego mam być przeciwny inwestycji która dla sąsiada będzie dobra. Krosno sie rozwija i to widać gołym okiem a Jasło co ??? UPADA udowodnijcie mi że jest inaczej
Odpowiedz
11
@ !!!!
dnia 30.04.2016, 16:05 · Zgłoś
Jasło - Krosno- Sanok [...] i zdegradowane rywalizujace Trójmiasto
Odpowiedz
18
@ saracen
dnia 30.04.2016, 16:03 · Zgłoś
tak dla Krosna chociaż jestem jaślaninem ale mówię tak Krosno sie rozwija a Jasło upada na kolana a może już jest
Odpowiedz
-4
@ Admin
dnia 30.04.2016, 16:07 · Zgłoś
Po IP widać jaki z ciebie jaslanin. Musisz popracowac nad soba bo nawet trolling słabo ci wychodzi
Odpowiedz
0
@ belon
dnia 30.04.2016, 16:41 · Zgłoś
Saracen a co wy tam w Krośnie nie macie swoich portali że tak licznie w ostatnich dniach odwiedzacie jasielskie?
Odpowiedz
3
@ Bhp
dnia 01.05.2016, 14:13 · Zgłoś
Tak skloceni ze sobą sąsiedzi niczego dobrego nie załatwią. Ażeby PKP w tym rejonie mogła funkcjonować to trzeba karkolomnych działań.Z Krosna do Rzeszowa smigaja prywatne połączenia autobusowe.Jaslo opanowal krosnienski Kubuś i Barbara .A kolej może liczyć na przewóz powietrza luzem zarówno istniejącą magistrala jak i łącznikiem który budzi tyle emocji.
Odpowiedz
16
@ eryk
dnia 30.04.2016, 13:46 · Zgłoś
rozwiją się winice rośną jak grzyby po deszczu , nic tylko pić
Odpowiedz
1
@ No nieźle
dnia 30.04.2016, 13:42 · Zgłoś
Czy w tym zaściankowym Jaśle cokolwiek się rozwija ?
Odpowiedz
2
@ Jozin
dnia 30.04.2016, 13:52 · Zgłoś
Tak np. Nowy Styl który wybudował i rozwija fabryke własnie u nas a nie u was w Krośnie. I co gul skoczył?
Odpowiedz
6
@ press
dnia 30.04.2016, 14:01 · Zgłoś
Jak sie nawet nie rozwija to nie upada. Przykład Huta szkła, krosnienska sie sypie i co rok notuje tylko większe zadłuzenie a jasielska znalazła nowego inwestora i działa.
Odpowiedz
1
@ DO JOZIN
dnia 04.05.2016, 09:51 · Zgłoś
Tylko sprawdż gdzie nowy styl płaci podatki:) do Krosna nie do JASŁA. Jasło ma w[...]
Odpowiedz
11
@ Zbigniew
dnia 30.04.2016, 12:05 · Zgłoś
Cynizm nie zna granic.Nikt już pociągiem nie się nie przemieszcza i żadne ominięcie Jasła przez turystów nie będzie miało miejsca ,bo nikt tu nie przyjeżdza pociągiem,co w cale nie oznacza że celowa jest budowa łącznicy.Przekonywujący jest argument skróconego czasu przejazdu na trasie Krosno- Rzeszów. Należy więc po zmodernizowanych torach zwiększyć prędkość z 30km/godz do 90km/godz i skrócimy czas o te deklarowane 30-40 min
Odpowiedz
13
@ podatnik
dnia 30.04.2016, 11:28 · Zgłoś
cyt:Radni w swoim stanowisku podkreślili również, że budowa łącznicy spowoduje znaczące wykluczenia komunikacyjne mieszkańców Powiatu Jasielskiego i mieszkańców Jasła, a ewentualne skierowanie ruchu turystycznego na kierunku Warszawa-Bieszczady z pominięciem Powiatu Jasielskiego w niekorzystny sposób wpłynie na liczbę turystów odwiedzających ziemie jasielską.

co radni biorą?to się łyka czy wciąga nosem?jacy turyści?jakie Bieszczady?
zajmiecie sie wreszcie do [...] nędzy robotą czy dalej bedzieta cuda wymyslać...
ratowanie koleji w tym czasie to tak jak malowanie [...]
Odpowiedz
0
@ Jur
dnia 30.04.2016, 10:49 · Zgłoś
Rzeszów nie pozbędzie się Jasła.
Odpowiedz
27
@ franek
dnia 30.04.2016, 13:41 · Zgłoś
Jakos Biecz się nie pytał tylko sami na swój wniosek odłączyli sie od ruskiego Krosna i Rzeszowa.
Odpowiedz
56
@ Ktos
dnia 30.04.2016, 10:46 · Zgłoś
Powtarzam. ... JASŁO odłączyć od woj.podkarpackiego
i powrócić do woj.małopolskiego .To naturalna historyczna
granica pomiędzy Malopolską , a Grodami Czerwienskimi.
Odpowiedz
44
@ heehe
dnia 30.04.2016, 10:49 · Zgłoś
A to fakt. Historycznie Krosno to Ruś a Jasło Małopolska.
Odpowiedz
7
@ O dyr
dnia 30.04.2016, 11:30 · Zgłoś
Trzeba pogadać z księdzem z s-wa pojedzie do księcia z Torunia i sprawa załatwiona..
Odpowiedz
6
@ cez-are
dnia 30.04.2016, 11:31 · Zgłoś
Patrzę i coś się tego Jasła nie mogę doszukać na tej mapie, czyżby istniało tylko teoretycznie... ?
Odpowiedz
2
@ Mrugawka
dnia 30.04.2016, 11:36 · Zgłoś
Widać już wtedy wiedzieli,że tutaj ino kamieni kupa...
Odpowiedz
1
@ heehe
dnia 30.04.2016, 13:32 · Zgłoś
Bo ślepy jesteś to i Jasła nie widzisz. Gdybyś uważał na lekcjach w podstawówce to wiedziałbyć gdzie leży Jasło.
Odpowiedz
21
@ Jurek Nowak
dnia 30.04.2016, 13:35 · Zgłoś
Nic tu nowego, Krosno zawsze było uważane razem z Sanokiem za ziemie Rusi.A Jasło przynależało do Galicji.
Odpowiedz
8
@ Krośnianka
dnia 30.04.2016, 13:46 · Zgłoś
Krosno niestety zawsze jest ponizane, tak było ws decyzji gdzie budowac skład smieci. Włodarze Krosna łapneli kit i teraz my Krośniacy musimy wąchać [...] zwożone z Jasła i innych miejsowości. Ale nasze władze mówią ze to korzysc . Ja sie pytam dla kogo bo dla mnie żadna.
Odpowiedz
5
@ Jozin
dnia 30.04.2016, 13:52 · Zgłoś
Tak sobie wybraliscie w Krośnie to tak macie.
Odpowiedz
5
@ Mrugawka
dnia 30.04.2016, 15:57 · Zgłoś
Tylko pozazdrościć dobrego wzroku i zaangażowania na lekcjach w podstawówce. Napewno zagwarantowało to błyskotliwą karierę w Jasełku.
Odpowiedz
-3
@ heehe
dnia 30.04.2016, 16:05 · Zgłoś
O jakiej karierze mówisz? O tej z racji pochodzenia? Normalni ludzie nie patrzą na miejsce urodzenia bo wybitnym w danej dziedzinie można urodzić się i nawet żyć w każdym miejscu na ziemi.
No chyba ze chodzi ci o kariere jaką zrobili Wiesław Gomułka i ludzie z Krosna pod niego podczepieni:)
Gdyby nie partyjne koneksje to Krosno nie byłoby miastem wojewódzkim, nie zapominaj o tym, bo przez lata inne miasta regionu były z góry kasowane żeby czasem nie okazały sie lepsze od Krosna.
Odpowiedz
-26
@ O dyr
dnia 30.04.2016, 10:15 · Zgłoś
W kaczolandzie radni myślą tak jak ich goru
Odpowiedz
-20
@ O dyr
dnia 30.04.2016, 13:34 · Zgłoś
A minusujcie sobie kaczopodobni..
Odpowiedz
8
@ Jozin
dnia 30.04.2016, 13:51 · Zgłoś
Zapominasz krośniaczku że sam pomysł nowych torów to właśnie poseł PISu wymyslił:) Widzisz jaki jesteś mało bystry? Smiejesz się z Jasła a u ciebie w Krosnie masz większy bajzel bo chcą z was wyłudzic pieniądze na bezsensowną nową linie
Odpowiedz
-1
@ Prawy
dnia 01.05.2016, 14:21 · Zgłoś
Nowa łącznica to inicjatywa miasta Krosna i prezydenta Pana Przytockiego który uruchomił wszystkie wtyki żeby miasto miało bezpośrednie połączenie z Rzeszowem!! Bo Krosno i Rzeszów to główne korytarze transportowe. PiS jak zwykle sobie przypisują wszystko.
Odpowiedz
31
@ [...]
dnia 30.04.2016, 09:35 · Zgłoś
Trudno się nie dziwić, ale może być i wilk syty i owca cała:
- z Rzeszowa co drugi skład na Gorlice/Nowy Sącz a co drugi do Zagóza/Ustrzyk/Komańczy
- możliwość przesiadki na Jasło/Gorlice/Nowy Sącz na stacji która będzie łącznicą

przy przyzwoitych taktach ludzie dojadą do szkoły i pracy i będą chcieli wrócić do pociągów, a wtedy przeciwne będzie jedynie busiarstwo i przewoźnicy z autobusami, bo nie będą w stanie od Wisłoczanki/Boguchwały do centrum Rzeszowa w 15 minut dojechać.

Tłumaczenia - żebnada - ciekawe czy którykolwiek radny był na stacji PKP odkąd politycy lokalni centralni [...] kolej - TLK jedzie w takich godzinach, że żaden turysta z niego nie skorzysta, a tych co wysiadali to na palcach 1 ręki. Jak ktoś te okolice chce zwiedzać to nigdy pociągiem bo utknie w Jaśle i koniec, a co tu zwiedzać? Te okolice tylko autem, Pociąg jest dla tych co chcą w Bieszczady albo do codziennego dojazdu: szkoła/praca. A jak nie chcą wykluczenia komunikacyjnego to niech działają - od tego są - linia na stróże aż się prosi o remont i przejęcie podróżnych Nowy Sącz - Rzeszów, a jak załatwicie "odrutowanie" z Towarowej do Rzeszowa to będzie możliwość puszczania EZT w tamtym kierunku.
Odpowiedz
-13
@ SYDNEY
dnia 30.04.2016, 09:26 · Zgłoś
Krośniaki zawsze muszą coś namieszać. Dlatego zgadzam się z tezą ze krosno się tka a Krośniaka [...].
Odpowiedz
-9
@ franek
dnia 30.04.2016, 13:39 · Zgłoś
Hahahaha jak tam krośniaczki gul musi s[...]ć że sie pojawiliście na jaslo4u o trollujecie że niby wam potrzebna nowa linia. Najpierw zelektryfikujcie starą bo nadal musicie węgiel dorzucać żeby pociągiem wyruszyć na zachód Polski:)
Odpowiedz
3
@ deS
dnia 30.04.2016, 13:54 · Zgłoś
Bo im w Krośnie dalej sie wydaje ze Gomułka ma coś do powiedzenia. Przyzwyczajenia z komuny.
Odpowiedz
25
@ O dyr
dnia 30.04.2016, 15:42 · Zgłoś
Jasło jest za [...] 30lat...
Odpowiedz
6
@ Jasło też musi szuflować
dnia 01.05.2016, 13:57 · Zgłoś
I niby na ten zachód z Jasła są jakieś połączenia?? jedynie do Rzeszowa z Jasła też trzeba węgiel [...] szuflować.
Odpowiedz
Dodaj komentarz
Piszesz jako:

Jaslo4u.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za treść komentarzy zgodnie z Polskim Prawem. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania i redagowania komentarzy niezgodnych z regulaminem.