Korzystając z portalu Jaslo4u.pl wyrażasz zgodę na użytkowanie mechanizmu plików cookie. Mechanizm ten ma na celu zapewnienie prawidłowego funkcjonowania portalu Jaslo4u.pl. Korzystając ze strony akceptujesz Politykę Prywatności portalu Jasło4u.pl

Referendum w sprawie Straży Miejskiej możliwe za dwa lata (VIDEO)

263

W 2014 r. przy okazji wyborów samorządowych odbędzie się referendum w sprawie likwidacji Straży Miejskiej, jeśli taką wolę wyrazi Rada Miejska Jasła. 

Wczorajsze spotkanie w Urzędzie Miasta pomiędzy stronami to ciąg dalszy rozmów dotyczących funkcjonowania Straży Miejskiej w Jaśle. To właśnie na nim miały paść ostateczne decyzje, deklaracje ewentualnych zmian, które miały dać satysfakcje zarówno komendantom Straży Miejskiej, jak również osobom uważającym ich służbę za zbędną. Dyskusja ponownie była żywa i górę nad uczestnikami spotkania wzięły emocje. Okazało się, że grupa osób nie tyle protestuje przeciwko używaniu fotoradaru, choć takie były ich początkowe przekonanie, ale wobec likwidacji Straży Miejskiej, która jak zaznaczyli jest droga w utrzymaniu, zbędna i niespełniająca swojej roli.

Młodzi ludzie bezsprzecznie chcą zmian i nie odpuszczą swoich dążeń. Świadczy o tym fakt, że chcą przeprowadzenia referendum. - Dajmy głos każdemu obywatelowi. Niech się wypowiedzą w tej sprawie – stwierdził Grzegorz Przetacznik, uczestnik inicjatywy przeciwko Straży Miejskiej w Jaśle.

Jak zauważył sekretarz miasta, Paweł Rzońca przeprowadzenie referendum wiąże się z duży kosztami, a przy okazji wyborów, a więc za dwa lata mieszkańcy będą mieli możliwość wyrażenia swojej opinii w temacie likwidacji Straży Miejskiej w Jaśle, w przypadku gdy pozytywną decyzję wyda Rada Miejska Jasła.

Komendant Ryszard Mastej odpiera zarzuty kierowane w ich kierunku dotyczące łupienia fotoradarem kierowców. W ciągu roku do chwili obecnej nałożono na mieszkańców Jasła 868 mandatów z tytułu przekroczenia dozwolonej prędkości, a z tego 430 to pouczenia. - Gdzie tu jest łupienie?! To kierowcy, którzy naruszają przepisy nabijają tę kasę! - mówił zbulwersowany komendant Mastej.

Wniosek ze spotkania jest jeden. Fotoradar będzie oznaczony jaskrawym kolorem w ten sposób, by kierowcy mogli go zauważyć z daleka. Ponadto będzie stawiany w miejscu widocznym i niekolidującym. Jak zapewnił burmistrz Andrzej Czernecki zostaną podjęte działania zmierzające do zażegnania konfliktu. Zwrócił uwagę na fakt, że praca Straży Miejskiej jest potrzebna. Współpracuje ona bowiem z Komendą Powiatowej Policji w Jaśle. Na terenie miasta jest prowadzony monitoring wizyjny, który w wielu przypadkach był wykorzystywany przez policjantów. Do tego potrzebni są również pracownicy. W przyszłym roku budżetowym na osiedlach miasta Jasła będą zamontowane kamery do celów operacyjnych, maksymalnie 60 sztuk. Jedna kosztuje w granicach 10 tysięcy złotych.

Burmistrz Czernecki zaproponował jeszcze jedno spotkanie, tym razem z Komisją Spraw Społecznych Rady Miejskiej Jasła.

Ilona Czarnecka

ilona.czarnecka@jaslo4u.pl

Reklama

Komentarze: 261

Dodaj komentarz Widok:
0
@ Mieszkaniec Jasła
dnia 23.12.2012, 18:53 · Zgłoś
zlikwidowac darmozjadów budrzetu miasta nie stac na utrzymywanie zbrojnego ramienia władzy . wystarczy juz panstwa policyjnego. na takich darmozjadow wprowadzają podatki od nieruchomośći ( katastralne)
Odpowiedz
0
@ Andrzej
dnia 18.11.2012, 15:52 · Zgłoś
Referendum powinno być do powołania SM ale trudno jak już jest teraz powinno być natychmiastowo rozwiązane, ale przypomnijcie sobie kto ich powołał?
zwróciłem im uwagę na niskie gałęzie nad chodnikiem pod którymi właśnie musieli się schylić, by to zgłosili ale usłyszałem "sam pan zgłoś" "żaden ptak swego gniazda nie kala" jak pisać mandat do swego szefa - ŚCIĄGAĆ MUNDURY I DO ROBOTY, ale kto was chce raczej po zasiłek
Odpowiedz
0
@ jaaaa
dnia 15.11.2012, 12:44 · Zgłoś
Bijcie się:D
Odpowiedz
2
@ straznik prawa
dnia 13.11.2012, 19:35 · Zgłoś
Usunac tych zlodzieji wkoncu !!! Tylko czekaja zeby zle zaparkowac albo przekroczyc 10 km /h wiecej !!! Wiecie beda sie bronic zeby nas krasc ale nie dajmy sie im nas jest wiecej RUSZMY WSZYSCY DO BOJU !!!
Odpowiedz
1
@ Bury
dnia 11.11.2012, 17:17 · Zgłoś
Czy zauwazyliscie skad pochodza nasi sm.Bzyska i okolice [...] pilnuje porzadku w jasle.prace zalatwil takiemu ksesny łociec albo wujek tym mlodym rolnikom ze wsi powinnostworzyc miejsca pracy na roli ktora powinni uprawiac a do jasla powinni przyjez -dzac tylko w piatki aby moc sprzedac to co zbiora lob wychoduja.
Odpowiedz
4
@ xxxx
dnia 11.11.2012, 16:08 · Zgłoś
nie są potrzebni w Jasle, nic nie robią siedzą w tym swoim [...] i kawały opowiadają !!!
Odpowiedz
3
@ jaślanin
dnia 09.11.2012, 11:28 · Zgłoś
W obecnym stanie straż miejska jest do rozwiązania . Jasielska społeczność nie ma z nich żadnego pożytku . Pewnie że władza ich broni , bo nabijają kasę za karanie kierowców . Ale my mamy dość tej obłudy . Nie odpuścimy .
Odpowiedz
0
@ kierowca
dnia 14.11.2012, 15:35 · Zgłoś
Zrobmy wszystko aby zlikwidowac pasazytów !!! Glosuje za likwidacja sm !!!
Odpowiedz
3
@ PODATNIK JASIELSKI
dnia 08.11.2012, 23:42 · Zgłoś
Czy ma rozumiec ze jeszcz 2 lata beda sie WALESAC po ulicach a ja mam ich utrzymywac!!!rozwiazac ta zbieranine NATYCHMIAST!!!jak sie popatrzy po tych twarzyczkach to o razu mozna wyczytac wszystko?czyli nie chce pracowac tylko lazikowac i brac kase!!!
Odpowiedz
5
@ Asus
dnia 08.11.2012, 20:01 · Zgłoś
Dzieki Jaslo4u mamy male referendum . niech każdy a szczególnie rada miasta policzy za czym jest społeczenstwo .
Odpowiedz
2
@ yyyy
dnia 09.11.2012, 17:15 · Zgłoś
jak wynika ze stronki jaslo bez strazy miejskiej na facebooku - 234 , 19 jedzie czolgiem :P
Odpowiedz
6
@ mieszkaniec65
dnia 08.11.2012, 17:28 · Zgłoś
panie Mastej slyszalem pana wypowiedz ze 12 straznikow jest tzw. osiedlowymi nie widzialem zadnego chodzacego po osiedlu gamrat a caly ich patrol polega na wjechaniu w jedna ulice i wyjechaniu druga smiech panie komendancie i kpina z ludzi pozdrawiam
Odpowiedz
12
@ spec
dnia 08.11.2012, 13:46 · Zgłoś
Pracownicy strazy miejskiej poczas kontroli informuja kierowcow ktorzy nie maja wlozonej na podszybie karty parkingowej ze takowa trzeba pozostawic w tym miejscu z chwila opuszczenia zaparkowanego pojazdu ale ja sie pytam co ma zrobic ktos kto przyjechal z zewnatrz i nie posiada w zapasie kart parkingowych??? . SM to nie interesuje i wypisuja potem nakaz zaplaty 30 PLN zgodnie z Uchwala Rady Miasta i wysylaja do miejsc zamieszkania wlascicieli samochodow.GDZIE SA PARKOMETRY ??? Miejsc gdzie mozna nabyc karte parkingawa jest coraz mniej Przykladem jest ze parkujac auto na ul.Kosciuszki na wysokosci Policjii po karte parkingowa trzeba biegac na Plac Zwirki i Wigury lub pod Urzad Pocztowy Ja o tym wiem ale co ma zrobic ktos kto nie zna Jasla?? Jak sie nawet wroci z taka karta to za wycieraczka mozna zobaczyc kserowana karteczke z informacja o niezaplaceniu za parking Jak nawet ktos z Was pojdzie na ul.PCK i okaze ze kupil karte parkingowa i wlasciwie ja wypelnil to i tak Pan DYZURNY powie Wam jak mnie i wielu innym -cytuje ...NIE INTERESUJE MNIE ZE PAN DOPIERO TERAZ PRZYNIOSL POKAZAC KARTE PARKINGOWA TO BEDZIE PANA KOSZTOWAC 30 PLN.!!! i niema zlituj sie !!! Straznicy Miejscy do czasu jak miasto zainstaluje PARKOMETRY powinni sami sprzedawac karty parkingowe w wyznaczonych miejscach . Przynajmniej do tego by sie nadali Panowie z Urzedu Miasta - Czy nie czujecie i nie widzicie tego ze ludzie z Was sie smieja i [...] na takie decyzje???J
Odpowiedz
5
@ XYZ
dnia 08.11.2012, 15:35 · Zgłoś
Święta prawda
Odpowiedz
11
@ tom
dnia 08.11.2012, 09:56 · Zgłoś
Jak Komendant SM jest pewny że działa w słusznej sprawie i jest potrzebny mieszkańcom to dlaczego jest przeciwko referendum. SM ograniczyła się do fotoradarów i wkładania kartek za szybę na parkingach GDZIE SĄ PARKOMETRY JAK LUDZIE MAJĄ PŁACIĆ ZA TE PARKINGI jak kioski padają np.parking koło banku PKO SA
Postawić znak z ograniczeniem 40 km/h i za znzkiem ustawić fotoradar to jest najprościej
Odpowiedz
-10
@ Marzec
dnia 08.11.2012, 07:49 · Zgłoś
Ludzie jeździjcie przepisowo, to nie będziecie mieć mandatów. Strażnicy Miejscy to też ludzie, maja na utrzymaniu rodziny i nie wiem czy byliby zadowoleni Ci [...], którzy rozpętali to wszystko gdyby nie mieli pracy i środków do życia, bo zostali zwolnienie za sumienne wykonywanie swoich obowiązków. Ludzie opamiętajcie się, zawiść do niczego nie prowadzi.
Odpowiedz
3
@ PODATNIK JASIELSKI
dnia 08.11.2012, 23:49 · Zgłoś
To niechaj sobie znajda prace jak tacy WYKSZTALCENI FACHOWCY!!!Dawniej nie bylo SM i wcal nie bylo gorzej niz obecnie!!!MLODY jestes i nic nie wiesz!!!
Odpowiedz
-3
@ WSCIEKLY
dnia 07.11.2012, 22:19 · Zgłoś
Za dwa lato bo pasuje trochu udrzec z ludzi za dwa lata to na tokach bedziecie jezdzic z tym foto...
Odpowiedz
-2
@ KONONOWICZ
dnia 07.11.2012, 22:14 · Zgłoś
wybierzcie mnie na burmistrza, zlikwiduję policję straż miejską, wszystko zlikwiduję!!!
Odpowiedz
-3
@ na rozlużnienie hahah
dnia 07.11.2012, 22:08 · Zgłoś
w urzędzie miasta jasła

rozegrała się niesnaska

tylko po co spory zwady

bez argumentów i tak nie dacie rady

do szkoły się chodzić nie chciało

pyskówka na usunięcie straży to za mało

więc po co wasze swary [...]

mądrzejsi i tak was mają [...]... nosie

hahahahahaha
Odpowiedz
5
@ Darek
dnia 07.11.2012, 21:46 · Zgłoś
A może by tak pójść o krok dalej ? Jakiejś wpływowej osobie na ul.Wiejskiej w Warszawie podsunąć pomysł wskrzeszenia nowych formacji np . STRAŻ ULICZNA , STRAŻ CHODNIKOWA , STRAŻ KLATKOWA itp . Przy okazji reaktywować ORMO i ZOMO . I tym sposobem w naszym pięknym kraju wszyscy będziemy pracować w budżetówce o nic nie będziemy się martwić bo cały czas ktoś będzie nas pilnował , na wzajem będziemy wystawiać sobie mandaty i będzie SUPER !!! Zapomniałem o zmianie ograniczeń prędkości : teren zabudowany 5KM/h poza terenem zabudowanym 15KM/h , podwyższyć mandaty o co najmniej 500 % . A WSZYSTKO PO TO ŻEBY ZWYKŁEMU CZŁOWIEKOWI ŻYŁO SIĘ LEPIEJ , BEZPIECZNIEJ I DOSTATNIEJ .
Odpowiedz
-4
@ xxx
dnia 07.11.2012, 18:25 · Zgłoś
[...] to jest wasza straż miejska a nie [...] we wsi niema SM tylko OSP i proszę nie mylić pojęć. A tak apropo to też jestem za likwidacją zrozumiano [...].
Odpowiedz
4
@ Janek
dnia 07.11.2012, 18:10 · Zgłoś
Ale SM ma roboty po tych protestach muszą siedzieć przy komputerze i odpisywać na komentarze jacy to są potrzebni, a oni są tylko narzendziem Pana Burmistrza i radnych.
W Jasle uwczesna władza obecnie nic nie zrobiła na miescie nic się w tym mieście nie dzieje
najłatwiej karać biednych ludzi mandatami.
Pozdrawiam Tych których SM siegła do ich kieszeni nie dajcie się łupić czas z tym skonczyc.
Odpowiedz
4
@ Prawo co dnia
dnia 07.11.2012, 18:07 · Zgłoś
Ale chyba referendum przeprowadza się na wniosek mieszkańców. A jak wiadomo mieszkańcy chcą referendum.
Samorządy lokalne na organizację referendów w sprawie odwołania władz wydają:

Około 10 tys. zł za referendum w sprawie odwołania wójta zapłaciła gmina Rejowiec (woj. lubelskie).
Gmina Przywidz z Pomorza na podobne referendum wydała ok. 8 tys. zł,
Gmina Filipów z województwa podlaskiego – 5,3 tys. zł.
Odpowiedz
0
@ kornelia
dnia 07.11.2012, 17:07 · Zgłoś
Żadna władza nie może zostać obalona, bo to by oznaczało, że mamy w kraju demokrację. Obywatele poczuliby, że zmiany są możliwe i system mógłby zostać zachwiany. A potem (nie daj boże) zaczęliby zwalać [...] z coraz wyższych stołków.
Odpowiedz
9
@ spec
dnia 07.11.2012, 13:16 · Zgłoś
Material fimowy- Kompletne DNO
Odpowiedz
2
@ Anonim
dnia 07.11.2012, 12:45 · Zgłoś
brawo! masz rację
Odpowiedz
1
@ Klarin
dnia 07.11.2012, 11:39 · Zgłoś
Przez przypadek kliknąłem na ten portal - czytając - nie zdziwiłem się Waszymi w większości durnowatymi komentarzami, bo one w zasadzie pojawiają się pod każdym umieszczonym artykułem które dotyczą zarówno Świąt Państwowych, Kościelnych, Kościołów, Księży, Radio Maryja, Nauczycieli, Policji, Straży Pożarnej a ostatnio Straży Miejskiej. Przykładów można mnożyć. Jeżeli przestrzegam przepisy ruchu drogowego jakie obowiązują to cóż ma przeszkadzać ustawiony RADAR. Przecież Straż Miejska czy Policja nie mandatuje za prawidłową jazdę, a skoro sam świadomie łamię przepisy to osobiście dobrowolnie bez przymusu zwiększam wpływy do budżetu - więc o co chodzi. Jest grupa której się nic nie podoba, obrażamy, grozimy, buntujemy a czy zastanawiamy się ile jest łez wylanych których dotknęła tragedia nieodpowiedzialną, brawurową jazdą. Mandaty nie są nakładane za przekroczenie jednego czy dwóch kilometrów lecz za przekroczenie najmniej jedenastu kilometrów - zgadzam się z tym, że są odcinki szczególnie na trasie, że te ograniczenia są zbyt wygórowane, ale w tym przypadku to pretensje nie do Straży czy Policji. A tak nawiasem ile wydajemy na tych co nie skalali się żadną pracą a miasto czyli my musimy ich utrzymywać - oczywiście nie dotyczy tych co utracili pracę, nie dotyczy wszystkich tych młodych dobrze wykształconych co chcieliby pozostać w swoim kraju. Życzę Straży Miejskiej co najmniej następnych 20 LAT. Zaznaczam, że nie jestem Funkcjonariuszem, ale kierującym samochodem.
Odpowiedz
-2
@ KL
dnia 07.11.2012, 12:34 · Zgłoś
Nie [...]...
Odpowiedz
0
@ spec
dnia 07.11.2012, 13:25 · Zgłoś
Klarin - czytaj i ogladaj materialy dotyczace strazy miejskiej w Jasle z tzw zrozumieniem i nie podniecaj sie zbytnio.
Odpowiedz
-12
@ Pigi
dnia 07.11.2012, 14:51 · Zgłoś
Tak masz rację popieram cię. To piszą zawsze te same osoby bo nic więcej nie umieją robić jak tylko narzekać. A ci co robią takie [...] sceny to chłopaki z WIOSKI co oni tu szukają w mieście czy u nich wszystko tak tam jest ok, nie mają problemów to widać pwewno sobie szukają by stać się sławnymi na pierwszych stronach gazet.
Odpowiedz
1
@ Batman
dnia 07.11.2012, 15:25 · Zgłoś
Czy Ty wiesz o czym piszesz? Czy masz jakiekolwiek pojecie o Świecie?
Odpowiedz
-4
@ fakt ...
dnia 07.11.2012, 20:17 · Zgłoś
Pigi w 200% racja goście się wydawało, że maja jakieś układy i będą podskakiwać do strażników, ale jak Drogówka mierzyła prędkość stojąc w polu za krzakami na Mickiewicza to tego niby nie widzieli jak niby jeżdżą tam codziennie
Odpowiedz
1
@ frd
dnia 08.11.2012, 20:10 · Zgłoś
Drogówka od tego jest aby karać piratów...
Odpowiedz
0
@ fakt ...
dnia 09.11.2012, 17:07 · Zgłoś
... szczególnie na Mickiewicza, gdzie strasznicy ustawiali fotoradar
Odpowiedz
-1
@ Barbara1952
dnia 07.11.2012, 11:29 · Zgłoś
W czwartek, 8 listopada 2012 TTV o godzinie 17.00 będzie reportaż o jasielskiej SM. TTV jest na następujących kanałach: Cyfra+ kanał 76, Cyfrowy Polsat kanał 104, Telewizja na Karte kanał 18, Telewizja N - kanał 59, Jest też w tv naziemnej.
Odpowiedz
0
@ XYZ
dnia 07.11.2012, 14:24 · Zgłoś
w telewizji N na kanale 5...
Odpowiedz
-9
@ Barbara1952
dnia 07.11.2012, 11:23 · Zgłoś
Straż Miejska jest potrzebna ludzie!!! Jak ich nie będzie to nawet z domu nie wyjdziecie, zastanówcie się!
Odpowiedz
5
@ spec
dnia 07.11.2012, 13:32 · Zgłoś
Tyle lat ich nie bylo i jakos swiat sie zie zawalil a ludzie zyli szczesliwie i spokojmnie
Odpowiedz
5
@ grey110790
dnia 07.11.2012, 10:46 · Zgłoś
"Jak zauważył sekretarz miasta, Paweł Rzońca przeprowadzenie referendum wiąże się z duży kosztami(...)." Skoro referendum wiaze sie z duzymi kosztami, to moze w takim razie fundusze na przeprowadzenie referendum wziac z pieniedzy, ktore straz miejska zarobila na dawaniu mandatow mieszkancow (za 2km/h). niech te pieniadze pojda na cos pozytecznego. czyli referendum w sprawie likwidacji SM.
Odpowiedz
-1
@ KOWALSKI
dnia 07.11.2012, 11:04 · Zgłoś
No i mamy problem rozwiązany!!!;)
Jestem za!!!
Odpowiedz
2
@ Młodzik Czarnych
dnia 07.11.2012, 09:54 · Zgłoś
NI z gruszki, ni z pietruszki.Zarząd Czarnych Jasło powinien dać sobie już spokój.Dowidzenia panom.Gorszych już od was nie będzie.
Odpowiedz
-11
@ yyy
dnia 07.11.2012, 09:28 · Zgłoś
to jednak ten foto przeszkadza czy nie bo jakoś pomalutku ci praworządni ze zdjęć wycofują się i już tak nie czepiają tego foto a samej formacji która istnieje 20 lat i problemu nie było tylko [...] się jeździć zachciało szybciej to wymyślili sposób że pozbędą się SM to i foto zniknie dziwi mnie burmistrz że się daje wplątać w taką durnotę tak jakby innych spraw w mieście nie było

co do spełniania oczekiwań widzę że jesteś wyrocznią i nawet referendum niepotrzebne bo wszytko wiesz lepiej

tak i jestem za zlikwidowaniem SM z jednym zastrzeżeniem jeżeli miasto na piśmie potwierdzi zakup około 30 fotoradarów porozstawia je na mieście i drogach dojazdowych tak żeby stały kaskadowo czyli na jednym odcinku co np 2km foto żeby takie [...] królowie prostej musieli zwolnić i zaczęli tęsknic za SM

i jeszcze jedno jak widzicie trzeba ukarać komendanta SM bo lekką ręką wywalił w błoto jakiejś 40.000zł skoro dał pouczenie tylu mieszkańcom gdybyś miał problemy z liczeniem 400pouczeń x 100zł =40.000 gdzie jak widzisz zmniejszyłem liczbę pouczonych i uśredniłem mandaty ale tobie ciągle mało

więc jak już sobie kupiłeś prawko to znak ograniczający prędkość do 50km/h oznacza max prędkość 50km/h a nie 51 czy 54 czy 60 ale to trzeba było do szkoły chodzić a nie kamieniami rzucać

dalej foto powinno być ustawione na 50km/h a nie 60 tu tez wina SM więc się zacznij ich oto czepiać i tłumacze jak dziecku dlaczego ano dlatego że taryfikator mandatów zaczyna się już od przekroczenia prędkości o 1 słownie JEDEN KILOMETR/GODZINĘ więc ustawodawca nie bawił się w jakieś złe pomiary itp itd

teraz zacznij się jeden z drugim czepiać 460osłów którzy wprowadzili limity prędkości i kary za ich łamanie ale jak się niema argumentów tylko powtarza mantre SM zlikwidować to się takiemu nic nie przegada

co do spełniania oczekiwań może najpierw poszedłbyś do tych ludzi co mieszkają w okolicy gdzie foto jest rozkładany i tam się zapytaj czy kierowcy zwalniają czy nie i oni niech wydają opinie a nie ty bo tobie się śpieszy a tu foto

jeszcze na temat wysokości mandatu bo to łupanie i nie przynosi rezultatu takie bzdury to między bajki wsadzić, jak odda jeden z drugim połowę miesięcznej pensji za mandaty to mu noga zmięknie gdy nie będzie kasy na zupkę dla dziecka chyba że [...] to takiemu trzeba prawko zabrać

więc postulat na koniec

ZLIKWIDOWAĆ SM A W ICH MIEJSCE ZAKUPIĆ 30 FOTORADARÓW I SUKCESYWNIE DOKUPYWAĆ KOLEJNE BO ZAMIAST NAUCZYĆ SIĘ JEŹDZIĆ TO SIĘ TYLKO GAZ CIŚNIE !!!
Odpowiedz
1
@ XYZ
dnia 07.11.2012, 11:21 · Zgłoś
obyś kolego jak najszybciej dostał pocztą fotorelacje z Twoich przejażdżek po jaśle to wtedy sie nauczysz kulturalnie wypowiadać, a nie szukać dziury w proteście innych. Przez takich *** jak Ty właśnie w tym mieście jest taki [...]**
Odpowiedz
-8
@ yyy
dnia 07.11.2012, 12:17 · Zgłoś
jak dostanę mandat to pójdę i zapłacę a nie narzekam że [...] ustawili foto

a jeżeli chodzi ci o kulturalne wypowiedzi to zobacz kto ma gwiazdki w poście a kto nie hahahhahahah

tak to właśnie jest z tą kulturą i z całym tym cyrkiem rozpętanym przeciwko SM przez no właśnie przez kogo ??? praworządnych obywateli?? raczej nie bo chcą zlikwidować instytucję która pilnuje prędkości na drodze czyli prawa najlepsze to że oni się może by opamiętali ale podsycają ich tacy kulturalni ludzie jak ty hahhaha
Odpowiedz
3
@ Batman
dnia 07.11.2012, 15:31 · Zgłoś
Bardziej [...] komentarza nie czytałem od dłuższego czasu, nie wiesz o czym piszesz wysiliłeś swoje szare komórki a sam wystawiasz sie anonimowo na pośmiewisko. YYY a co to [...] jest podpisz się anonimowcu!!
Odpowiedz
-2
@ yyy
dnia 07.11.2012, 20:36 · Zgłoś
bu
ha
ha
hha
ha
hha

za to ty się pięknie podpisałeś i nie jesteś anonimowy

bu
ha
hha
hhaa
Odpowiedz
1
@ Batman
dnia 07.11.2012, 22:56 · Zgłoś
Słowo [...] to obraźliwe w stosunku do tego yyy to są inne obraźliwe słowa. A kto to jest Batman to kazdy kto chce to wie a nie yyy
Odpowiedz
10
@ Asus
dnia 07.11.2012, 09:10 · Zgłoś
Komenda Policji w Jaśle posiada dosyć ludzi by zaprowadzić ład i porządek na naszym terenie .Przy dzisiejszym braku pieniędzy na różne innne cele min szkoły krok likwidacji Straży Miejskiej wydaje sie prawidłowym ruchem gdyż utrzymanie tych panów kosztuje wiecej niż nie jedna szkoła a bezpieczeństwo w naszym mieście nie zmaleje i do tego nie trzeba Referendum ;) .pozdrawiam
Odpowiedz
9
@ XYZ
dnia 07.11.2012, 15:12 · Zgłoś
Konkretnie i na temat, popieram w 100%, dzieciom do przedszkola każą nosić papier toaletowy nie mówię już o papierze do ksero i innych rzeczach na które przedszkola i szkoły nie mają kasy a powinny mieć skoro przyjmują dzieci i pobierają opłatę miesięczną, też nie małą...
Odpowiedz
0
@ buu
dnia 07.11.2012, 08:58 · Zgłoś
ja jeti;d ja słuchać szpaka i komentować
Odpowiedz
18
@ jan-mm@wp.pl
dnia 07.11.2012, 08:48 · Zgłoś
a może referendum w sprawie odwołania burmistrza
Odpowiedz
10
@ Batman
dnia 07.11.2012, 15:33 · Zgłoś
Pamiętam namawiałem kiedyś znajomych żeby na panią Kurowska nie głosowali a oddali głoś na Czarneckiego teraz się tego wstydzę i chciałbym cofnąć czas. Wstyd Panie Czarnecki
Odpowiedz
3
@ recydywistka
dnia 08.11.2012, 19:19 · Zgłoś
Ja też tak mam. Zamiast wypisywać głupoty to chwila refleksji. Straż Miejska istnieje od 20 lat a gnębi nas od roku. Na czyje polecenie. Kto im kazał skubać ludzi? Odpowiedź jest jasna Burmistrz i to on za tym stoi. Postulat, rozliczyć burmistrza.
Odpowiedz
-11
@ zadowolony
dnia 07.11.2012, 06:00 · Zgłoś
Czytając wasze komentarze to aż śmiech człowieka bierze.Pewnie zlikwidować SM policje najlepiej też i urządźmy sobie Dziki Zachód.Będzie wtedy totalne bezprawie i będzie super.
Teraz już wszyscy zapomnieli o np.powodzi ale jak wtedy strażnicy miejscy byli potrzebni,np.ostrzegając ludzi wcześniej o powodzi (dzięki czemu trochę samochodów czy innego dobytku się uratowało),czy pomagając ludziom w inny sposób to wtedy było dobrze.
Nikt wtedy nie był za likwidacją mało tego wtedy padały głosy żeby ich jeszcze doposażyć bo np.łódek nie mają czy innego potrzebnego sprzętu,ale teraz znalazła sie grupka osób którym zaczęło coś przeszkadzać (fotoradar) i dąży do referendum.
A w referendum to wynik raczej bedzie przesądzony bo pewnie na co nam fotoradar jak można bedzie jezdzic ul.Jana Pawła ponad setkę pobijając kolejne rekordy prędkości.
Odpowiedz
0
@ Batman
dnia 07.11.2012, 15:35 · Zgłoś
Hahahaha co za koleś pamiętam jak strażnik miejski na osiedlu szkolna powiedział mniej więcej tak ludzie nie ma czego ratować woda będzie sięgać do 2 piętra.
Odpowiedz
11
@ 45374
dnia 06.11.2012, 23:04 · Zgłoś
SM potrafi tylko [...] z jajkami na rynku pogonić i straszyć mandatem że handlują na chodniku
Odpowiedz
18
@ taka prawda
dnia 06.11.2012, 22:56 · Zgłoś
może zacznijmy od bardziej palącego problemu ? Urzędnicy w Urzędzie Pracy. Od nich powinno zacząć się czystki :) Każdy kto kiedykolwiek był w UP i miał do czynienia z [...] z rejestracji bezrobotnych oraz Paniami z pozostałych stanowisk, które biorą sztuczne numerki i udają, że pracują, dobrze wie, że takie osoby z miejsca powinny zostać zwolnione, a w miejsce nich stworzyć porządny system zarządzania bezrobotnymi :)
Odpowiedz
1
@ [...]
dnia 08.11.2012, 22:14 · Zgłoś
To jest kompletnie niewydolne starostwo. Jaki "dowódca" takie wojsko. No ale szpital będą uzdrawiać - tragedia !!!
Odpowiedz
8
@ Darek
dnia 06.11.2012, 22:37 · Zgłoś
Nie jestem zwolennikiem STRAŻY MIEJSKIEJ ale dlaczego od razu ją rozwiązywać . Wystarczy im zabrać ten fotoradar i wreszcie zajmą się tym do czego została powołana ta formacja np. pościg za właścicielem psa który zrobił [...] na chodniku - złapanie go i wypisanie mandatu . Czyż nie byłoby to o wiele ciekawsze i zdrowsze dla STRAŻNIKÓW MIEJSKICH niż koczowanie w krzakach i pilnowanie tej [...] skrzynki która podobno jest szkodliwa dla zdrowia :) . Oglądając ten najpopularniejszy chyba już film w Polsce o straży miejskiej to w pewnym momencie było mi już szkoda tego pana który od 20 lat pracuje jako strażnik a nie za bardzo wie co robi i czy jest to zgodne z prawem . Pozdrawiam wszystkich strażników miejskich i oby jak najwcześniej dołączylibyście do grona bezrobotnych .
Odpowiedz
5
@ dragoness
dnia 07.11.2012, 07:28 · Zgłoś
Zacząłeś swój komentarz inteligentnie, a skończyłeś jak typowy [...], życzeniem wszystkiego najgorszego. A ja ze swojej strony życzę panu burmistrzowi, żeby szybciutko poszedł po rozum do głowy i pogonił na bezrobocie pana komendanta (oczywiście jeśli znowu się nie rozchoruje), bo sobie najwyraźniej nie radzi z zarządzaniem formacją.
Odpowiedz
8
@ Darek
dnia 07.11.2012, 09:36 · Zgłoś
Rusz głową , jeśli straż miejska została by rozwiązana to jej pracownicy zostaną zwolnieni tak czy nie ??? Nikomu nie życzę najgorszego , tylko tak jak pisałem wcześniej - ZABRAĆ IM FOTORADAR i cały spór zażegnany . Od wielu lat społeczeństwo łupane jest z kasy na każdym kroku , rządzący wmawiają nam że to dla naszego dobra . Kiedyś było tylko MO i jakoś w zupełności to wystarczało . Czy wiesz ile formacji w obecnym czasie może przeprowadzić kontrole na drodze i nałożyć mandat ? Polska zrobiła się państwem policyjnym . Dla przykładu jadąc z Jasła do Gdańska trasa około 650 km ile po drodze napotkasz fotoradarów , strażników miejskich,policjantów i innych służb które czekają tylko żeby wypisać ci blankiet do zapłaty nie wspomnę już o czasie w jakim pokonasz tą trasę . Przejedź tą samą odległość np. u naszych zachodnich sąsiadów i zobaczysz ile będzie po drodze policji i fotoradarów a czas przejazdu nieporównywalny .
Odpowiedz
1
@ [...]
dnia 08.11.2012, 22:17 · Zgłoś
Jak ktoś tak ciężko chory może być "komendantem" formacji siłowej ???
A może to jest zakład pracy chronionej ???
Odpowiedz
1
@ PODATNIK JASIELSKI
dnia 09.11.2012, 00:03 · Zgłoś
ile mu brakuje do emerytury!!!il ma lat ten general z SM???moze ktos wie!!!
Odpowiedz
4
@ Kika
dnia 06.11.2012, 22:11 · Zgłoś
Jak zwykle najłatwiej wszystko krytykować i twierdzić, że jest SM jest niepotrzebna. Czytając te komentarze dochodzę do wnioski, że w Jaśle nic nie jest potrzebne ... Po co szkoły jeżeli większości ludzi źle się kojarzą a jeszcze zatrudniają znienawidzonych nauczycieli, po co urzędy takie jak UM, czy starostwo zatrudniające rzesze urzędników czy nawet Policja... Ludzie, dlaczego tak trudno zrozumieć, że pewne działania, formacje itp. związane są z rozwojem cywilizacyjnym? Zlikwidujmy wszystko, wróćmy do średniowiecza...
Wieszacie przysłowiowe psy na strażnikach miejskich - a wystarczy wrócić pamięcią do jasielskiej powodzi - tłumy gapiów (w tym ja ...) a przy łopatach strażacy i właśnie funkcjonariusze straży miejskiej - nie zapominajcie o tym.
Odpowiedz
1
@ majalotna...
dnia 06.11.2012, 22:27 · Zgłoś
SZanowna "Kiko" oni powinni mieć ów "łopatę " na wyposażeniu standardowym , by psie odchody zbierać, jeśli jakieś "przypadkiem" napotkają...i jeszcze jedno, moim skromnym zdaniem, tylko do tego się nadają...takie jest moje zdanie na ten temat...
Odpowiedz
-2
@ do @ majalotna
dnia 06.11.2012, 22:53 · Zgłoś
fakt mało lotny komentarz, może ci maja jeszcze [...] wytrzeć i pampersa zmienić bo sobie nie radzisz
Odpowiedz
1
@ Roki
dnia 07.11.2012, 14:57 · Zgłoś
Do łopaty to muszą być tacy jak ty. Oni w ustawie nie mają tego zapisane. Pozdrowienia dla SM bo dobrą robotę zrobili na działce kiedy interweniowałem dziękuję im za to.
Odpowiedz
1
@ LUKASZ
dnia 06.11.2012, 21:42 · Zgłoś
osiedlowy monitoring już jest od dawna w jaśle.

http://fishki.pl/fishka,monitoring,42164.html
Odpowiedz
0
@ osp
dnia 06.11.2012, 21:31 · Zgłoś
1
@ Janek
dnia 06.11.2012, 21:14 · Zgłoś
Panowie tak trzymać i trzeba się przyglądnąć jak będą radni głosowac, żeby wiedzieć na kogo głosować bo SM to po[...]ki radnych, będą ich bronić.
800 mandatów jak się ma do założoneji kwoty w budżecie z mandatów.
Pozdrawiam odważnych chłopaków.
Odpowiedz
8
@ Andrzej
dnia 06.11.2012, 21:14 · Zgłoś
tez taka sprawa, zwróciłem patrolowi SM, że bardzo nisko wiszą gałęzie nad chodnikiem, zresztą pod którymi właśnie się schylili aby to zgłosili odpowiednim służbą, w odpowiedzi usłyszałem, by powiadomił osobiście, (to było na placu miejskim) "żaden ptak nie kala swego gniazda" ale jak za ogrodzeniem jest za wysoka trawa to z miejsca MANDAT

CZAS POŻEGNAĆ Straż Miejską - (tacy co do Policji się nie dostali, badań lub ćwiczeń nie przeszli, odbijają swe frustracje na obywatelach.
Odpowiedz
-12
@ Mieszkaniec Jasła
dnia 06.11.2012, 20:22 · Zgłoś
Jak szybko chcecie likwidować tak szybko będziecie prosić potem by ta Straż Miejska była i istniała. Mieszkańcom miasta Jasła Straż Miejska nie przeszkadza to tylko ludziom z WIOSKI co oni tu szukają chcą się tylko stać bohaterami przegranymi. My mieszkańcy chcemy i musimy mieć Straż Miejską w mieście to oni doglądają w każde miejsce. Bez nich Jasło by tonęło w śmieciach a my piesi chodzilibyśmy po samochodach bo tak parkują po chodnikach kierowcy dzięki Straży gonią tych parkujących. A ci którzy tak szumią niech wyjadą na zachód tam nauczą się porządku i niech wtedy wrócą bohaterowie z wioski.
Odpowiedz
2
@ byku
dnia 06.11.2012, 21:19 · Zgłoś
skoro porządku trzeba nauczyć się na zachodzie, to 3/4 Jasła musieli byśmy tam przenieść. Bo gdyby Jaślanie cenili i dbali o porządek, to tym bardziej SM była by niepotrzebna. To nie mieszkańcy wiosek zaśmiecają miasto- to my sami- "tubylcy"
Odpowiedz
-1
@ Andrzej
dnia 06.11.2012, 20:20 · Zgłoś
Panie Burmistrzu mam zapytanie, ILE OSÓB ZAŁOŻYŁO "STRASZ-MIEJSKA" a ile musi ją odwołać, a odwołanie być musi nie tylko za bezczelne zachowanie się SM ale również na powołanie drugiej WŁADZY miasta Jasła, kiedy dzwoniłam na interwencja do Policji wskazali, że to sprawa Straży a kiedy dzwoniłem do Straże ta odbiła piłeczkę, że to Policji rola, pogratulować POWOŁANIA STRAŻY MIEJSKIEJ więcej niż Pan uzyskali urzędnicy którzy wycofali się z otrzymywania SM, to skandal by na mieszkańców wypuszczać takie ...? mam tez uwagę co do oznakowania drogowego w mieście na każdym skrzyżowaniu obowiązują INNE zachowania, to się skończy w SĄDZIE - bezmyślność wszechmocnych / czy to z palenia konopi?
Odpowiedz
1
@ BACA
dnia 06.11.2012, 20:13 · Zgłoś
Pozdrawiam mieszkancow Jasla ,jestescie wspaniali ,ale sami wybraliscie takich neptykow co powolali to ...etc.etc ejmen
Odpowiedz
6
@ Sanki
dnia 06.11.2012, 19:53 · Zgłoś
W innych miastach na stronach internetowych takich jak ta raz na kwartał jest jasno wypisane w jaki dzień gdzie SM ma zgodę na postawienie fotoradaru, w Jaśle też to powinno być w końcu Portal nie ma o czym pisać a jak pisze to bzdury nikomu nie potrzebne do szczęścia.
Odpowiedz
8
@ oportunista
dnia 06.11.2012, 19:40 · Zgłoś
Kiedy społeczeństwo gminy Kołaczyce upomni się o likwidację Straży Miejskiej. Zwłaszcza pseudo komendant mocno popierany przez swoją promotorke z Jasła udaje, że pracuje. Zamiast zająć się zwalczaniem dzikich wysypisk śmieci, wałęsających się psów oraz nieszczelnych szamb - łapie się kierowców przy pomocy fotoradaru (nawet w dzień Wszystkich Świętych) i zajęcie w cieple i bez zbędnego wysiłku jest. Na głowę nie pada, z ludźmi nie trzeba się użerać a ukarani kierowcy mocno się kłaniają, żeby mandat obniżyć. W tak małej gminie albo straż należy zlikwidować, albo zmusić do pracy, która jest potrzebna i pożyteczna. Dziwię się P. Burmistrz,że jeszcze tego nie zauważyła i pozwala na psucie swojej opinii przez taką pracę i pozwala na marnowanie gminnych pieniędzy. Myślę, że radni też powinni zająć się tą sprawą, a jeśli się boją, to niech już nie więcej nie kandydują i wstydu oszczedzą.
Odpowiedz
0
@ fotka
dnia 06.11.2012, 19:34 · Zgłoś
ja tu czegoś nie rozumie 870 zdjęć mieszkańcom jasła a w radiu podali ze SM z jasła od 01.01.2012 do dzisiejszego dnia zrobiła 9 tys fotek czyli 8130 albo nie wyszło albo okoliczni mieszkańcy dostali
Odpowiedz
1
@ do @ fotka
dnia 06.11.2012, 22:41 · Zgłoś
a co tu rozumieć, piraci z po za Jasła są m.in. TIRY
Odpowiedz
2
@ kra kra...
dnia 06.11.2012, 19:29 · Zgłoś
ale Wam to krakanie idzie swietnie gdy siedzicie anonimowi za monitorem... szkoda ze jak przychodzi do konfrontacji to tak jakos malo kto ma cos mądrego do powiedzenia...

Ciekawe czym Wy sie zajmujecie i oby kiedys ktos o Waszym stanowisku nie powiedzial "Zlikwidowac tego [...]".
Odpowiedz
7
@ Janek
dnia 06.11.2012, 19:22 · Zgłoś
Należy ZLIKWIDOWAC nawet bez referendum nigdy nic dobrego nie zrobili nie znam przykładu -nasówa się tylko NIEROBY
Odpowiedz
7
@ jastrząb
dnia 06.11.2012, 20:09 · Zgłoś
Ja nie widziałem jeszcze aby dziś nierobom płacono. Czy ty idąc do pracy leżysz i Ci płacą ? Oj człowieku nie używaj tak pisząc [...] bo dzisiaj każdy pracuje i charuje by zarobić za darmo kasy nie dają chyba że ciebie duży Janeczku utrzymuje mamusia.
Odpowiedz
0
@ gratulacje
dnia 06.11.2012, 21:44 · Zgłoś
janek rozbił dzbanek
Odpowiedz
7
@ obserwator
dnia 06.11.2012, 19:18 · Zgłoś
Straż Miejska do likwidacji!
Odpowiedz
5
@ kierowca
dnia 06.11.2012, 19:18 · Zgłoś
trzeba coś zrobić bo nic się nie zmieni... najlepszy przykład dziś rano ... fotoradar ustawiony na drodze w kierunku Pilzna 160 km. "zarabiał pieniążki na wylotówce z miasta" zamiast działać prewencyjnie w miejscach niebezpiecznych w mieście ...
Odpowiedz
-8
@ xxxx13
dnia 06.11.2012, 18:14 · Zgłoś
super niech mają mandaty i prace jak ludzi stać na [...] i [...] to niech i mandaty płacą a co? bieda piszczy dostanie jeden z drugim zasiłek i wali po fajki mysle że to gorsze od mandatu
Odpowiedz
5
@ Jaślanin
dnia 06.11.2012, 17:54 · Zgłoś
Kilka razy zdarzyło mi się dzwonić na Straż Miejską dosyć późną porą (po 24:00) i o dziwo, 3 próby połączenia i nic. Nawet odebrać nie raczą bo zapewne sobie słodko śpią i myślą, że Policja wszystko za nich zrobi!
Odpowiedz
6
@ ojjj
dnia 06.11.2012, 19:36 · Zgłoś
po polnocy to dzwon na "gorący telefon" a nie do strazy... Niech i policja sie wykaże.
Odpowiedz
7
@ Duduś
dnia 06.11.2012, 20:30 · Zgłoś
Pierwsze zapoznaj się z godzinami pracy Straży Miejskiej a nie pisz takie głupoty. To tak jakbyś o 24 dzwonił do Urzędu pytając jak wypełnić wniosek na wymianę dowodu osobistego.
Odpowiedz
20
@ aa
dnia 06.11.2012, 17:54 · Zgłoś
a czy Mastej już nie pamięta jak za kadencji Kurowskiej się siedziało na L4 a wróciło jak tylko Czarnecki wygrał wybory? SM=NIEROBY
Odpowiedz
9
@ maggi
dnia 06.11.2012, 17:32 · Zgłoś
jak zlikwidują SM a gdzie tym razem bedzie pracował wspaniały pan LEON
Odpowiedz
10
@ stary
dnia 06.11.2012, 17:23 · Zgłoś
wreszcie społeczeństwo się wypowie czy jest mu potrzebna SM,chyba że radni wiedza lepiej i demokratycznie nie dopuszczą do referendum ??
Odpowiedz
-7
@ po 60 latach życia cd.
dnia 06.11.2012, 16:51 · Zgłoś
odchodzi się na rentę, lub wczesniejszą emeryturę, a nie bazgroli się na portalach, jak stara zrzęda.
Odpowiedz
9
@ do pana [...]aka
dnia 06.11.2012, 17:36 · Zgłoś
Jest wielkim nietaktem nieszanować osoby w wieku średnim np. po 60 roku życia. Twoja wypowiedź świadczy najlepiej jak jesteś płytki i gdy brak Ci argumentów sięgasz dna i chwytasz się błota oby nie powiedzieć [...] z którego być może się wywodzisz. Napewno zabolały Cię zaiste słuszne i prawdziwe słowa tego po 60 dlatego taka arogancka Twoja wypowiedź, chyba, że Ty jesteś tym ze służb minionej epoki a może [...] PANA KOMENDANTA. Czegóż się obawiasz? Obawiasz się zawiadomienia przez tego po 60 prokuratury o możliwości popełnienia przestępstwa? Tobie też przyjdzie o ile Ci się uda dożyć, że będziesz po 60 i wtedy poczujesz jaki był z Ciebie przepraszam "[...]". Faktycznie ten po 60 ma rację Jeszcze WOLNA POLSKA nie zginęła tak nam dopomóż Bóg i wszyscy święci.
Odpowiedz
7
@ jaś
dnia 06.11.2012, 16:15 · Zgłoś
zlikwidować od jutra
Odpowiedz
12
@ RS
dnia 06.11.2012, 16:02 · Zgłoś
Witam
Z tego co wiem straż miejska działa nielegalnie, jest stroną zainteresowaną na zysk (mandaty z fotoradaru) pieniądze trafiają do Urzędu miasta co rodzi kontrowersje. Policja każąc kierowcę mandatem daje nakaz zapłaty do 7 dni i te pieniądze trafiają do budżetu państwa gdzie są rozdysponowane.
Natomiast straż miejska działa na konto Jasła gdzie pan burmistrz zakłada dochody dla budżetu miasta z mandatów fotoradaru. Jest to działanie nielegalne !!!
trybunał konstytucyjny ma na ten temat opinię.
Odpowiedz
17
@ RADNI
dnia 06.11.2012, 15:58 · Zgłoś
20 lat temu było 8 st a dziś ponad 30 miasto się powiększyło
Odpowiedz
6
@ RADNI
dnia 06.11.2012, 15:56 · Zgłoś
jeśli taką wolę wyrazi rada miejska jasła. przepraszam mieszkańcy nie radni i tak będa za nie;nienie
Odpowiedz
-4
@ mieszkaniec65
dnia 06.11.2012, 15:53 · Zgłoś
tez ich nie lubie gdy stoja z ta skrzynka ale mam pytanie czy w tym kraju sa ustawy o strazy miejskiej? chyba sa wiec chcialbym wiedziec czy moga czy nie moga stac i lapac bo jesli moga to cale to towarzystwo ktore im przeszkadza powinno sie ukarac z cala surowoscia prawa i do roboty panowie jesli nie moga ukarac straznikow i ich przelozonych lacznie z wladami miasta ktore pozwala na lamanie prawa poza tym mysle ze lepiej dla spoleczenstwa byloby gdyby zamiast lapac kierowcow wiecej przebywali na peryferyjnych osiedlach zwlaszcza wieczorami co do kamer na osiedlach duzy plus dla pana burmistrza bez wzgledu na koszty pozakladac pozdrawiam
Odpowiedz
4
@ xyz
dnia 06.11.2012, 15:50 · Zgłoś
Po co referendum - jak rumiany tworzył Straż Miejską to nie było referendum - nikt się nie pytał mieszkańców Jasła.
Odpowiedz
9
@ ...
dnia 06.11.2012, 17:11 · Zgłoś
straż miejska powstała 20 lat temu, nie wiesz co piszesz
Odpowiedz
9
@ bob
dnia 06.11.2012, 15:32 · Zgłoś
Witam moim zadnie panini zatrudnić więcej policjantów i tyle w temacie
Odpowiedz
2
@ bla bla bla
dnia 06.11.2012, 19:33 · Zgłoś
a jeszcze niedawno wszyscy pisali zlikwidowac policje, ze chodza nic nie robia... heheh..jestescie jak cnotki [...] co same nie wiedza co chca
Odpowiedz
15
@ rom
dnia 06.11.2012, 15:29 · Zgłoś
straz miejska w Jasle jest niepotrzebna i nalezy ja rozwiazac a pieniadze ktore strumieniem ida na ich utrzymanie przeznaczyc na chodniki drogi przedszkola i inne wazne cele przeciez ty strazakow miejskich wogole nie widac w Jasle na ulicach w celu pilnowania porzadku siedza tylko w biurze i zajmuja sie mandatami to chore miasto razem z czerwonym burmistrzem za 2 lata nalezy ich wykopac z stolkow raz na zawsze i pamietajcie Jaslanie zeby na radnych wybrac ludzi madrych i mlodych a nie takich jak mamy teraz policjantow na emeryturach rakow, przetacznikow, dybasiow ci ludzie nic nie robia w tej radzie tylko kase biora to oni miedzy innymi popieraja aby straz miejska nakladala jak najwiecej mandatow
Odpowiedz
21
@ po 60 latach życia
dnia 06.11.2012, 14:56 · Zgłoś
Czyli mówiąc wprost - nadal będziemy mieli na czele SM człowieka z przeszłością taką, że w innym mieście lub sytuacji nie znalazłby zatrudnienia ( CUDOWNIE UZDROWIONY). A od funkcjonariuszy SM będziemy się dowiadywali tak jak pokazywały TV co trzeba zrobić funkcjonariusz SM odpowiada trzeba przyjść- szkoda, że jeszcze nie uderzył. Czekam na wezwanie od prokuratora a wtedy postaram się jako starszy człowiek wyrazić swoje stanowisko. Nie wiem czy nie złożę zawiadomienia o możliwości popełnienia przestępstwa przez funkcjonariuszy SM. Dlaczego okrywacie tajemnicą jakie są faktyczne wpływy roczne z mandatów SM? Czego się boicie? Społęczeństwo ma prawo wiedzieć!!!1Nawet nie powiedfzieli przepraszamy przeanalizujemy i postaramy się aby być pomocnymi mieszkańcom miasta . Niestety nadal tak jak za komuny. DOBRZE ZACZEKAM DO WYBORÓW ALE TEGO NIE ZAPOMNĘ ANI PANU BURMISTRZOWI ANI RADNYM ANI TEMU MŁODZIAKOWI SEKRETARZOWI MIASTA. DWA LATA JAK DLA BRATA. MYŚLĘ, ŻE WIĘKSZOŚĆ MIESZKANCÓW TEŻ ZAPAMIĘTA I ODPOWIEDNIO ZAGŁOSUJE I POWIE PANSTWU JUŻ DZIĘKUJEMY. Czy tak Pan obiecywał Panie Burmistrzu Andrzeju? Niech Pan dalej siedzi w gabinecie i wchodzi w różne uzależnienia i powiązania tak, że nie można się do Pana dostać a do wyborów już tylko dwa lata- zapytamy przed wyborami i rozliczymy. Jeszcze WOLNA POLSKA NIE ZGINĘŁĄ.
Odpowiedz
-7
@ gratulacje
dnia 06.11.2012, 21:38 · Zgłoś
pan wolna europa hahahhahaha
Odpowiedz
0
@ TV kłamie
dnia 06.11.2012, 22:30 · Zgłoś
TV kłamie a szczególnie TVN, bo to medialne i kasa jest , ktoś za to płaci ;)
Odpowiedz
8
@ anty-SM
dnia 06.11.2012, 14:50 · Zgłoś
Ustawowym warunkiem przeprowadzenia referendum jest poparcie wniosku o to przez 10 proc. mieszkańców miasta uprawnionych do głosowania.
Odpowiedz
-28
@ córka strażnika miejskiego
dnia 06.11.2012, 14:46 · Zgłoś
Oczywiście zagłosuję przeciw likwidacji!
Odpowiedz
10
@ szczepan
dnia 06.11.2012, 15:04 · Zgłoś
ja tez zaglosuje przeciw pozostawieniu
Odpowiedz
-3
@ maggi
dnia 06.11.2012, 17:29 · Zgłoś
a Ty masz najmniej do powiedzenia
Odpowiedz
-7
@ A JA MAM
dnia 06.11.2012, 22:27 · Zgłoś
A Ja mam bo mieszkam w Jaśle a nie Jareniówce i zagłosuję za Strażą
Odpowiedz
12
@ Inoros
dnia 06.11.2012, 14:44 · Zgłoś
rzońca modli się czy śpiący...
Odpowiedz
6
@ dam 6 zl
dnia 06.11.2012, 14:38 · Zgłoś
dam 6 zl na referendum
Odpowiedz
16
@ dragoness
dnia 06.11.2012, 14:35 · Zgłoś
"grupa osób nie tyle protestuje przeciwko używaniu fotoradaru, choć takie były ich początkowe przekonanie, ale wobec likwidacji Straży Miejskiej,..." - znaczy z artykułu wynika, że poszli tam protestowć przeciwko likwidacji SM. Gratulacje p. redaktor!
Odpowiedz
-4
@ Król Azerbejdżanu
dnia 06.11.2012, 22:13 · Zgłoś
(Ironia)
I po co tyle jadu.
Po pierwsze oskarżyła Pani bezpodstawnnie Ilone iż jest redaktorem.
Po drugie insynuuje Pani, że napisała artykuł.
Pytam: Skąd tyle zawiści???
Tata załatwiły robota to sie pisze.
Odpowiedz
1
@ no proszę
dnia 06.11.2012, 22:25 · Zgłoś
ktoś czyta ze zrozumieniem
Odpowiedz
-2
@ Król Azerbejdżanu
dnia 07.11.2012, 16:54 · Zgłoś
Jezus Maria!!!
To jest taka ironiczna forma żartu.
Tak ciężko to złapać?
Chodziło o to iż Ilony nie wolno nazywać redaktorem.
Przez błędy, niekompetencje i brak rzetelności.
Obrona ironią przed absurdami tego świata.
Można sie bronić chamstwem, agresją, ignorowaniem, żartem, cynizmem,wiarą.
Ja akurat bronie sie ironią.
Odpowiedz
5
@ cywil
dnia 06.11.2012, 14:16 · Zgłoś
muzyczka ładna nawet w tym filmiku ale bez żadnych konkretów a co do SM... szkoda słów
Odpowiedz
16
@ Alex
dnia 06.11.2012, 14:07 · Zgłoś
Już dwa razy interweniowałem by na moim osiedlu zajęli się [...]...mi psami. Nie można wejść z dzieckiem do piaskownicy. Czy widział ktoś z was SM na porannym patrolu związku z psimi kupami ? Ja osobiście nie. To nie jest przecież nie przynosi dochodu dla miasta.
Odpowiedz
9
@ szczepan
dnia 06.11.2012, 15:03 · Zgłoś
mieszkam na kopernika i widzialem ich w samochodzie w godzinach kiedy jest jasno na zewnatrz nigdy na nogach to policja puszcza na nasze osiedle świerzakow bez palek bo mogli by sobie krzywde zrobic hehe
Odpowiedz
12
@ xxxxxxx
dnia 06.11.2012, 13:59 · Zgłoś
panowie ze strazy miejskiej stawiajcie radary zle yam gdzie trzeba popatrzcie co sie dzieje na bocznych ulicach a nie na wylotowkach zapraszam n baczynskiego szkolna i wiele innych
Odpowiedz
-4
@ no proszę
dnia 06.11.2012, 22:22 · Zgłoś
jednak ktoś chce żeby fotoradar był stawiany i na Granicznej i na Grunwaldzkiej na !& stycznia a przy Krakowskiej to parę krzyży stoi a na Mickiewicza w tym rok 3 wypadki i Policja też tam mierzy. A nijaki S. łże przed kamerami i nie będę obrażał "przyjaciela człowieka" :p
Odpowiedz
4
@ frd
dnia 07.11.2012, 20:07 · Zgłoś
W którym miejscu były wypadki na Mickiewicza a w którym miejscu stoi SM !!!
Odpowiedz
9
@ re
dnia 06.11.2012, 13:46 · Zgłoś
"komendantom Straży Miejskiej ... " to ilu ich w Jaśle mamy ?!
Odpowiedz
6
@ fgh
dnia 06.11.2012, 13:58 · Zgłoś
Trzech, ale trzeci dostał wylew jak widział co robią pierwszy z drugim
Odpowiedz
3
@ olllo
dnia 06.11.2012, 13:39 · Zgłoś
Pozapuszczali wasiki poubierali sie w kamizelki operacyjne (zeby bylo gdzie notes i dlugopis nisic) i mysla ze sa "Texas Ranger" Za duzo w piorka obrosli Mysla ze sa jak policjia - tylko czemu tam nie pracuja?
Odpowiedz
9
@ kermit
dnia 06.11.2012, 13:37 · Zgłoś
zbierajcie podpisy za referendum
Odpowiedz
2
@ demokrata
dnia 06.11.2012, 13:27 · Zgłoś
nie znam dokadnie zasad przeprowadzania referendum ale znalazlem watek dotyczacy referendum w bydgoszczy tez dotyczace usuniecia SM. http://bydgoszcz24.pl/artykul/kongres-nowej-prawicy-odwolac-straz-miejska
Bydgoszczanie aby odbylo sie referendum musieli zebrac 10% glosow mieszkancow uprawnionych do glosowania, moze i u nas nalezy tak zrobic i ruszyc dlaej z obywatelska inicjatywa a nie czekac co Rada powie. wydaje mi sie ze nie zyjemy w panstwie gdzie panuje demokracja, a dyktatura;/
Odpowiedz
-3
@ KOWALSKI
dnia 07.11.2012, 08:07 · Zgłoś
Jestem za!!Tylko niech ktos poda gdzie, kiedy..i bedzie ok..
Odpowiedz
-19
@ można oszaleć
dnia 06.11.2012, 13:27 · Zgłoś
sobie kurcze jeszcze jedno przypomniałem hhhaha zlikwidujcie przy okazji policję a przynajmniej drogówkę bo tam [...] nie dość że kręcą filmiki, mają ciepełko, [...] w fotele (hmm jak SM ciekawe hmm) to jeszcze tracą na paliwo bo nieoznakowany radiowóz nie jest na wodę hahhahahhahahha

och baranki na łąki i pastwiska bo 5 minut minęło hahahahahhaha
Odpowiedz
10
@ Charlie_P
dnia 06.11.2012, 13:38 · Zgłoś
skończ gimnazjum i złóż podanie do SM, może jeszcze mają etat, dobre i dwa lata
Odpowiedz
4
@ mgr
dnia 06.11.2012, 20:40 · Zgłoś
Po gimnazjum nie przyjmują do SM bardzo dobrze widziane jest wyższe po gimnazjum to nawet na sprzątaczkę nie przyjmują.
Odpowiedz
-4
@ lenin
dnia 06.11.2012, 20:54 · Zgłoś
sobie kurcze jeszcze to samo przypomnialem- ostatni raz jak spotkalem takiego wybitnego inteligenta, bystrego, wyszczekanego, to zrzygalem mu sie na glowe. Nie pisz juz nic [...] bo sie tylko oslabiasz .
Odpowiedz
4
@ gratulacje
dnia 06.11.2012, 21:33 · Zgłoś
lenin się [...] bo w lustro spojrzałes ;)
Odpowiedz
1
@ e tam
dnia 06.11.2012, 22:16 · Zgłoś
w dołku ścisnęło ze strachu ... z dwojga złego lepiej tą stroną :D
Odpowiedz
0
@ referendum
dnia 06.11.2012, 13:25 · Zgłoś
Wystarczy zebrać podpisy 10% uprawnionych do glosowania mieszkanców Jasła ..i pozamiatane... ponizej link jak to się robi

http://www.pomorska.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20121026/BYDGOSZCZ01/121029424
Odpowiedz
-2
@ szczepan
dnia 06.11.2012, 14:58 · Zgłoś
dzialac chlopaki zbierac glosy najlepiej przed kosciolami na meczu czarnych pod biedronkami zlikwidowac sm a mam jeszcze jeden wspanialy pomysl zrobmy referendum w sprawie odwolania rady miasta
Odpowiedz
-4
@ nie ! trzeb jeździć zgodnie z prawem!
dnia 06.11.2012, 19:52 · Zgłoś
a jak nie wyjdzie to kto za to zapłaci ?:P podatnik czyli my nie zgadzam się płace podatki i będzie kilku chłystków robić rewoltę za pieniądze moje koniec kropka
trzeb jeździć zgodnie z prawem!
Odpowiedz
1
@ frd
dnia 07.11.2012, 20:03 · Zgłoś
Czy ktoś tumówi o jeździe nieprzepisowej - zainteresuj się tematem głębiej i dowiedz się jak działa SM, co robi, czym się głównie zajmuje, co jest ICH MISJĄ !!!
Odpowiedz
10
@ rena77
dnia 06.11.2012, 13:25 · Zgłoś
Zgadzam sie,ze SM jest potrzebna ale niech robi to co do niej nalezy.Wladza ma samochody sluzbowe,dlaczego wiec SM odwozi pracownikow UM swoim samochodem?
Odpowiedz
16
@ mario1562
dnia 06.11.2012, 13:22 · Zgłoś
Redakcjo poco ten filmik z tego spotkania jak tylko minute podklad muzyczny i dwa słowa Strażnika.. jednym słowem PORAŻKA
Odpowiedz
-27
@ vv
dnia 06.11.2012, 13:18 · Zgłoś
JAKIE REFERENDUM kilku [...] żąda czego tego żeby nie podporządkować się konstytucji o co tu chodzi i komu?
Odpowiedz
7
@ zz
dnia 06.11.2012, 13:43 · Zgłoś
a ty wiesz co to Konstytucją ? poczytaj ...
Odpowiedz
7
@ bazalt
dnia 06.11.2012, 13:07 · Zgłoś
Skoro portal jest tak rzetelny i bezstronny, to powinniśmy mieć możliwość zapoznania się ze sprawozdaniem z działalności SM za ubiegły rok. (ten rok jeszcze trwa - więc takowego sprawozdania jeszcze nie będzie. Chyba ze za I półrocze - da to jakiś ogląd prawdy).
Następna sprawa - ok, skoro referendum MOŻE być za 2 lata - niech będzie. Ale (!) przez ten czas ściśle pilnować i tematu referendum, i działalności SM. Jeśliby Rada nie dopuściła do referendum - będzie to jasny i czytelny sygnał, że władza nijak się ma do demokracji. A dla wyborców prosty wybór wśród kandydatów.
Odpowiedz
7
@ Charlie_P
dnia 06.11.2012, 13:09 · Zgłoś
i napisać ile łącznie jest wystawionych mandatów, a nie tylko dla mieszkańców Jasła!
Odpowiedz
1
@ tak, tak
dnia 06.11.2012, 18:14 · Zgłoś
i napisać, że protestujący to nie mieszkańcy miasta
Odpowiedz
-14
@ można oszaleć
dnia 06.11.2012, 13:02 · Zgłoś
Ludzie czy wy czytacie ze zrozumieniem bo ja padam ze śmiechu na początku fotoradar był BEEEEE ale nagle troszkę rozumu wlało się do tych pustych łebków i nie mają nic przeciwko foto parodia jakaś, widzą że nic nie ugrają to się teraz czepiać osób będą hahah

a kto ma później ten foto pilnować POLICJA a może jakieś dyżury wprowadzić dla mieszkańców jasła hahahha cyrk na kółkach hahha a za chwile pisać będą że dwóch policjantów pilnuje foto zamiast się czymś innym zająć hahahhaha

a na koniec najlepsze bo tego rozumku jednak za mało się wlało ale może za jakiś czas kto wie, ludzie jak może być droga w utrzymaniu SM jak dzięki foto budżet miasta ma tyle kasy żeby opłacić strażników i jeszcze sporo zostaje ale jak się chodziło na wagary zamiast uczyć to się dodawać nie umie hahahhaha

mieliście swoje pięć minut a teraz się schowacie bo się tylko ośmieszacie sami nie wiecie czego chcecie nawet komendant SM udowodnił wam że połowa fotek dla mieszkańców jasła to pouczenie

ja myślę że powinno być referendum w sprawie likwidacji miasta Jasła bo jak widzę takie podejście to powinno się stworzyć łąki i pastwiska żeby się [...] miały gdzie paść hahhahahhaha
Odpowiedz
8
@ Charlie_P
dnia 06.11.2012, 13:05 · Zgłoś
a Ty pewnie jesteś z rodziny komendanta, a foto nikt nie musi pilnować tylko postawić go na maszcie, jak kilka dni temu doszło do brutalnego pobicia na dworcu, gość walczy o życie, to gdzie była straż miejska? Siedzieli i pilnowali fotoradaru!!! [...]
Odpowiedz
0
@ można oszaleć
dnia 06.11.2012, 13:17 · Zgłoś
tak tyle żę foto stacjonarny pilnuje jeden odcinek drogi tak jak jest koło szpitala w jest to udowodnione że przenośny przyhamuje zapędy kierowców na kliku ulicach w mieście ponieważ
a) nie każdy ma CB a skoro niema to zawsze zwolni chyba że [...] haha
b) ile trzeba kasa na fotoradary żeby były co kilka km ?

jak sobie pojeździsz np 17stycznia to zauważysz że coraz więcej osób jedzie te 50km/h a i nie pisz bredni że nie trzeba pilnować foto bo jak widzisz jest klika osób którym zależy lub zależało bo sami nie wiedzą do końca czego chcą żęby ten foto [...]...
Odpowiedz
5
@ spec
dnia 06.11.2012, 15:55 · Zgłoś
Psy szczekaja a karawana jedzie dalej...
Odpowiedz
-1
@ lenin
dnia 06.11.2012, 20:44 · Zgłoś
Tobie widze rozumu sie nic nie wlalo" mozna oszalec" i pisac jak i dodawac nie potrafisz ( nie dziwi).To powiedz mi gdzie wyczytales ze z mandatow wplywa tyle kasy za mozna oplacic straznikow i jeszcze zostaje? Radau nikt nie musi obslugiwac. Postawic na stale i zmieniac tylko dysk jak sie zapelni. A jesli myslisz ze 1 radar to zamalo, to kupic wiecej. I tak sie bedzie bardziej oplacac niz utrzymanie darmozjadow (1.6mln rocznie). I mosisz byc z rodziny komendanta myslac o rzstawieniu radarow w Jasle co kilka kilometrow()(*&^&*&^%$%^&*(*&^)
Odpowiedz
1
@ gratulacje
dnia 06.11.2012, 21:28 · Zgłoś
straż miejska nie został powołana by zarabiać na siebie, piszesz że [...] a za chwile że za durzo robią ... a czas lenina jak i twój dawno minoł
Odpowiedz
-6
@ Król Azerbejdżanu
dnia 06.11.2012, 22:07 · Zgłoś
Durzo czy nie durzo, minoł czy nie minoł...?
"Można oszaleć"- widzisz z kim rozmawiasz???
Masz marne szanse na przebicie sie z argumentami. Goście, których ominął proces edukacji chcą stać sie zbawcami ziemi jasielskiej. Każda kraina ma takiego Lecha Wałęse lub Che Quevare na jaką ją stać.
Zlikwidujmy policje, szkoły, sejm i senat.Będzie ekonomiczniej i fajniej.
Ps.Z tego co wiem nie jestem synem komendanta.
Odpowiedz
3
@ lenin
dnia 06.11.2012, 22:45 · Zgłoś
sm nie sostala powolana by zarabiac pieniadze. nie zostala tez powolana do wylacznie wystawiania mandatow i to glownie na male przekroczenia predkosci. Nie sa warci, to co robia nie jest warte 1.6mln rocznie bo w zasadzie nic nie robia. I nie wiem gdzie zobaczyles ze gdzies napisalem ze sm duzo robi. Rada: 1 przeczytaj jeszcze raz. 2 jak nie rozumiesz to wroc do punktu 1. I moze ci zal bo jak popatrzysz w lustro to nos masz brazowy po same oczy i nie nawidzisz tego widoku ale zyc inaczej nie umiesz i nie potrafisz. Ja mam sie dobrze i moj czas nie mina.Twoj minie wkrutce.
Odpowiedz
2
@ lenin
dnia 06.11.2012, 22:58 · Zgłoś
wyedukowany krolu azerbejdzanu, ktorego proces edukacji nie ominol chyba przeoczyles taki maly szcegol, ze mowa jest o zlikwidowaniu SM-nie policji,nie szkol, nie sejmu, nie senatu. Nie dlatego ze chodza w mundurach, nie dlatego ze sa prawoslawni albo czarni. Jest to bunt mieszkancow Jasla przeciwko sluzbie , ktora powinna sluzyc mieszkancom a tego nie robi. Robi cos zupelnie odwrotnego za pieniadze Jaslan. Sa zbedni. Podejrzewam ze taki uczony gosc jak ty pewno sie jeszcze nie kapnol ze o tym jest wlasnie mowa i dlatego mysle ze jednak jestes synem komendanta a nie krolem azerbejdzanu
Odpowiedz
-5
@ można oszaleć
dnia 06.11.2012, 23:07 · Zgłoś
lenin mam dla ciebie super propozycję w związku z tym co napisałeś a mianowicie " i to glownie na male przekroczenia predkosci." więc tak rozpędź swoje wozidło do 50km/h w pewnym momencie zahamuj na max w miejscu w którym się zatrzymałeś postaw swoją żonę dzieci jeśli posiadasz następnie rozpędź to swoje wozidło z tym małym przekroczeniem prędkości i hamuj jeszcze raz potem wyjdź [...] się w ten pusty baniak na karku i myśl a i napisz swoje przemyślenia

a teraz napisze de reszty [...]

rozpętaliście ten cyrk bo sm wystawiała wam mandaty za głupotę jakoś wcześniej nie przeszkadzało że trzeba dotować sm
przestańcie robić z siebie i jasła pośmiewiska bo najpierw trzeba mieć argument i to poważny a nie likwidować to będziemy szaleć
Odpowiedz
2
@ Król Azerbejdżanu
dnia 07.11.2012, 03:58 · Zgłoś
Do Lenin.
OMINOŁ nie OminOł, nie wiadomo.
Są rozliczne dowody na niesprawiedliwość w sejmie, senacie, szkołach, sanepidzie, policji, kościele oraz Urzędzie Pracy i Zusie.Często te instytucje nadużywają swoich uprawnien.
Zróbcie więc referendum za likwidacją wszystkiego.Wprowadzi to ogólny ład, porządek i sprawiedliwość- idąc oczywiście waszym tokiem rozumowania.
Odpowiedz
1
@ lenin
dnia 07.11.2012, 21:30 · Zgłoś
do mozna oszales. Musz ci powiedziec ze jestes niezlym mozgowcem. Z tego co piszesz wynika ze jada 50km/h nie zabijesz nikogo a jadac np 60km/h nie jestes w stanie wychamowac przed przechodniem ( tu moja zona i dzieciakiem). nie wiem, moz nosisz na oczach denka od butelek olbo masz opozniona reakcje. Ja normalnie jak jade swoja fura to patrze nie tylko na ulice ale tez co sie dzieje do okola i jesli widze ze biegnie dzieciak w strone ulicy, to noga z gazu bo nie wiadomo, moze wbiegnie. ty natomiast piszesz tu ze gdybys jechal 60km/h, to podziecku. teraz jeszcze powiedz mi co bys zrobil w przypadku: jedziesz sobie swoja fura przepisowo 50km/h albo nie 45km/h i 3 metry przed toba z uliczki wyjezdrza twoja zona na rowerz z dzieciakiem na bagaznieku( o ile masz zone, dziecko, i rower).Co robisz? Cisniesz na hampla i na 100% zatrzymujesz sie przed nimi... ale tylko ty i tylko w twojej wyobrazni,bo tyjestes gosc co wszystko wie najlepiej.
Odpowiedz
0
@ lenin
dnia 07.11.2012, 21:40 · Zgłoś
do krola azerbejdzanu. Zgadzam sie z toba. Instytucje publiczne nadluzywaja wladzy i uprawnien do zwiekszania kozysci materialnych jednostek pracujacych w tych urzedach i ich rodzin. Najleprze przyklady sa na miejscu w Jasle: UM,SM,kosciol.UM wybiera sie we wyborach. Panowie ktorzy tam siedza, juz niedlugo nie beda tam siedziec. SM,kosciola i zusu sie nie wybiera dlatego czemu nie zlikwidowac albo raczej niech zostana tylko zeby nikogo nie zmuszano, zeby placic za te instytucje. no chba ze ty jestes gosc i oprucz sm lubisz kosciol i zus.
Odpowiedz
1
@ Król Azerbejdżanu
dnia 07.11.2012, 22:42 · Zgłoś
Lenin.Podważasz zasady demokratycznego państwa???
Czy to zapowiedź grubszej rewolty???
Ciężko będzie Ci porwać za sobą tłumy, wykazując tak dalece posuniętą ignorancje językowo-ortograficzno-stylistyczną.
Najpierw pracuj nad swoimi słabymi stronami, potem zacznij naprawiać zastaną rzeczywistość.W przeciwnym razie zawsze będą pojawiać sie zarzuty o brak kompetencji powodujący to, że nie powinnieneś sie wypowiadać na tematy dotyczące ogółu obywateli.
Krótko mówiąc jesteś wtórnym analfabetą.Tacy jak ty to słaby materiał na lidera czy głos ludu.Chyba, że chcesz utworzyc front przeciwko dyskryminacji jednostek wykluczonych z powodu nieumiejętności posługiwania się językiem polskim.
Odpowiedz
12
@ N
dnia 06.11.2012, 13:00 · Zgłoś
Nie widziałem nigdy, żeby ta straż komukolwiek kiedykolwiek pomagała. Nie reagują, gdy podejrzane typki zaczepiają przechodniów, nie reagują na chuligańskie zaczepki młodzieży, nie widać ich jako pełniących porządku lecz jako polujących na kierowców. Ba za to nie reagują na nieprawidłowo zaparkowane pojazdy, które utrudniają ruch, lub stoją w obrębie skrzyżowania lub na chodniku. To zmieńcie i zacznijcie pełnić służbę dla ludzi, bądźcie im pomocnie, a nie wyręczajcie Policji w ściganiu piratów drogowych. Usuwajcie te zachowania społeczne nielicznych, którzy utrudniają życie całemu społeczeństwu - a przynajmniej lokalnemu.
Cóż - to od Was zależy, czy będziecie pracować na rzecz tych, którzy Was opłacają.
Odpowiedz
17
@ grey110790
dnia 06.11.2012, 13:17 · Zgłoś
nie reaguja na chuliganskie wybryki i zaczepki malolatow bo sami sie boja zeby przypadkiem nie dostac po twarzyczce od takiej bandy [...]rzerii. po co maja jakikolawiek wysilek w cokolwiek wkladac skoro moga sobie spokojnie siedziec w autku, grzac [...] i lapac kierowcow na fotoradar.
Odpowiedz
17
@ KOWALSKI
dnia 06.11.2012, 13:00 · Zgłoś
Hmmm..wynika z tego,iż pracownicy straży potrzebni sa NIEZBEDNIE do:
a)wystawiania obwoźnego fotoradaru,
b)kontrolowania kamer monitoringu i współpracę w tym zakresie z Policją...

Myślę, że każdy poradziłby sobie z takimi obowiazkami..nie potzreba nam rzeszy panów do tego, gdzie srednia zarobków wynosi ponad 2 tys. zł.
Kowalski-w tym i ja-równiez chetnie "pomonitoruje miasto" i bedzie utrzymywac stały kontakt z Policją w razie w.. a propos - zadanie monitoringu miasta(pochwalam jak najbardziej!!) przezciez prze Policję mogłoby byc kontrolowane?

Niech włodarze przedstawią na piśmie ile wyniesie referendum przeprowadzone juz teraz i ile to jest w przeliczeniu na 1 mieszkanca uczestniczacego w referendum!!A zakładam sporą frekwencję..Zeby to wyliczyc-niech wezma frekwencje z jakichs wyborów wzglednie obleganych i wyliczą...ale mówię, na pewno w tym wypadku frekwencja byłaby duuuzo większa.
ja sie dołożę do tego refrendum, bo sie okaze, ze zeby ref zorganizowac kazdy mieszkaniec uczestniczacy w głosowaniu musiłąby zapłacic np. 6 zł...
Ja nie wiem, czy obywatele w tym miescie nie maja nic do powiedzenia?
Co trzeba zrobic , aby miasto juz teraz referendum zorganizowało-wie ktoś moze?
Co to znaczy-za duze koszty?POojęcie względne..dla mnie duzo bedzie 10 tys, dla innego dopiero milion...

Nie było mnie na spotkaniu, ale pan burmistrz niech bieerze pod uwage opinie społeczenstwa,- i to nie tylko tych mlodych chlopaków, dla mnie odwaznych w dzisiejszych czasach-tylko niech wyłozy np ksiege w Urzedzie Miasta na parterze, gzdie beda zbierane podpisy z nr dowodu osobitego np o przeprowadzeniu referendum, niech umożliwi tez na stronach internetowych UM wpiyswanie sie obywateli, kto za referendum-zeby nie bylko sciemy-z identyfikacją np po dowodzie osobistym, czy jak...

No kurcze-pzreciez to juz niec nie kosztuje!!!A oni mi tu o 2014 roku...przy okazji łasakwie MOZE zrobią, jak sie RADA "wypowie"..nieee, no tego juz chyba troche za wiele...
Odpowiedz
-2
@ cyrk
dnia 06.11.2012, 13:12 · Zgłoś
wiesz może kto zatrudnia policjanta i jak jest z etatami na dane miasto/powiat to sobie później przesuwaj straż miejską pod policję i najlepsze może tak zrozumiesz
napisz dokładnie o co chodzi bo jak widać ten sam człowiek z tym samym fotoradarem pełniący te same obowiązku dostający na wypłatę jeszcze więcej może siedzieć w samochodzie i pilnować fotoradaru z którego kasa zasili SKARB PAŃSTWA zamiast budżet miasta jasła gdzie sens i logika ???
Odpowiedz
6
@ KOWALSKI
dnia 07.11.2012, 08:35 · Zgłoś
Policjanta, jak i strażnika miejskiego-o ile mnie pamięc nie myli "zatrudniamy"( weź pod uwagę cudzysłów!!) MY-czyli płacący podatki... Z tą różnicą, że koszty związane z funkcjonowaniem straży są pokrywane z budżetu miasta - a ja nie chcę, aby miasto uytrzymywało do niczego nieprzydatną formację!!!
I zadnych etetów nie przsuwam...cyrk to sam wypowidzią zrobiłes..wiadomo, ze gdyby SM zlikwidowali, to ktos musiałby przejac jej funkcje , jak np. monitoring...

A straz jest kojarzona tylko z fotoradarem wszedzie i o kazdej porze...,a to nie jest straż miejska tylko juz FOTORADAROWA, bo siedza i pilnują, ale nie porzadku, tylko fotoradaru..

Jest Ustawa, wyraźnie regulująca do czego byli powołani
Na pewno nie do rozkladania fotoradarów w miescie... w kazdym jego zakątku...
Jednym zdaniem zakoncze--STRAZ MIEJSKA W JASLE NIE SPEŁNIA ŻADNYCH OCZEKIWAN OBYWATELI!!!
Odpowiedz
-4
@ yyy
dnia 07.11.2012, 09:27 · Zgłoś
wkleję też ten tekst na końcu żeby sobie co nie którzy doczytali

to jednak ten foto przeszkadza czy nie bo jakoś pomalutku ci praworządni ze zdjęć wycofują się i już tak nie czepiają tego foto a samej formacji która istnieje 20 lat i problemu nie było tylko [...] się jeździć zachciało szybciej to wymyślili sposób że pozbędą się SM to i foto zniknie dziwi mnie burmistrz że się daje wplątać w taką durnotę tak jakby innych spraw w mieście nie było

co do spełniania oczekiwań widzę że jesteś wyrocznią i nawet referendum niepotrzebne bo wszytko wiesz lepiej

tak i jestem za zlikwidowaniem SM z jednym zastrzeżeniem jeżeli miasto na piśmie potwierdzi zakup około 30 fotoradarów porozstawia je na mieście i drogach dojazdowych tak żeby stały kaskadowo czyli na jednym odcinku co np 2km foto żeby takie [...] królowie prostej musieli zwolnić i zaczęli tęsknic za SM

i jeszcze jedno jak widzicie trzeba ukarać komendanta SM bo lekką ręką wywalił w błoto jakiejś 40.000zł skoro dał pouczenie tylu mieszkańcom gdybyś miał problemy z liczeniem 400pouczeń x 100zł =40.000 gdzie jak widzisz zmniejszyłem liczbę pouczonych i uśredniłem mandaty ale tobie ciągle mało

więc jak już sobie kopiłeś prawko to znak ograniczający prędkość do 50km/h oznacza max prędkość 50km/h a nie 51 czy 54 czy 60 ale to trzeba było do szkoły chodzić a nie kamieniami rzucać

dalej foto powinno być ustawione na 50km/h a nie 60 tu tez wina SM więc się zacznij ich oto czepiać i tłumacze jak dziecku dlaczego ano dlatego że taryfikator mandatów zaczyna się już od przekroczenia prędkości o 1 słownie JEDEN KILOMETR/GODZINĘ więc ustawodawca nie bawił się w jakieś złe pomiary itp itd

teraz zacznij się jeden z drugim czepiać 460osłów którzy wprowadzili limity prędkości i kary za ich łamanie ale jak się niema argumentów tylko powtarza mantre SM zlikwidować to się takiemu nic nie przegada

co do spełniania oczekiwań może najpierw poszedłbyś do tych ludzi co mieszkają w okolicy gdzie foto jest rozkładany i tam się zapytaj czy kierowcy zwalniają czy nie i oni niech wydają opinie a nie ty bo tobie się śpieszy a tu foto

jeszcze na temat wysokości mandatu bo to łupanie i nie przynosi rezultatu takie bzdury to między bajki wsadzić, jak odda jeden z drugim połowę miesięcznej pensji za mandaty to mu noga zmięknie gdy nie będzie kasy na zupkę dla dziecka chyba że [...] to takiemu trzeba prawko zabrać

więc postulat na koniec

ZLIKWIDOWAĆ SM A W ICH MIEJSCE ZAKUPIĆ 30 FOTORADARÓW I SUKCESYWNIE DOKUPYWAĆ KOLEJNE BO ZAMIAST NAUCZYĆ SIĘ JEŹDZIĆ TO SIĘ TYLKO GAZ CIŚNIE !!!
Odpowiedz
0
@ KOWALSKI
dnia 07.11.2012, 11:02 · Zgłoś
yyy--chyba nikt nie wie, o co ci chodzi???

Po co mi 30 fotoradarów?Zgłupiałes??"Zliwidowac straz i zakupic 30 radarów"-maja byc oszczednisci zwiazne z likwidowaniem strazy, a nie mnozenie wydatkow!!!i niepotzrzebnych urzadzen na stanie, ktore po paru latach okażą sie za zbyt przestarzałe...Czy jak nie bylo strazy to na kazdej ulicy, gdzie teraz radar stawiaja dochodziło do katastrofalnej liczby wypadków??
Najlepiej udac sie po jjakies statystyki z lat "sprzed działalności strazy"

Nie popadajmy w paranoje-przeciez to jest smieszne, jak idziesz, bo masz zdjecie za 10km/[...]
Jechałes kiedys 40-50 km/h prze dłuzszy czas?A tak by wypadało w wiekszosci naszych drog, bo z obszarów zabudowabych"praktycznie nie schodzisz" poruszając sie po lokalnych drogach!!!

Naprawde zenujace, jak ktos wypisuje, ze dobrze mi tak, bo jechałam 63..., a nie 50!!
Odpowiedz
0
@ tarzan-zan
dnia 07.11.2012, 11:11 · Zgłoś
ale zauważ że 63 a 50 to TYLKO 13 km/h - jak sam stwierdzisz. Więc wystarczyło by żebyś TYLKO o te 13 km/h zwolnił... Tak czy owak byś jechał powoli, ale mandatu by nie było... A gdzie ci się tak śpieszy ??? na tamten świat, czy do straży mandat zapłacić ??
Odpowiedz
-2
@ yyy
dnia 07.11.2012, 14:37 · Zgłoś
tak masz racje to tylko 13km/h ale mam dla ciebie niespodziankę więc wsiadaj w samochód rozpędź go do tych 50km/h wyznacz sobie jakiś punkt i hamujemy jak się zatrzymasz wysiadasz i na styku przedniego zderzaka postaw swoje dziecko żonę matkę itp następnie rozpędź się z tym zaledwie 13km/h szybciej czyli 63 zahamuj w tym samym miejscu co wcześniej i napisz w kogo trafiłeś żonę matkę czy dzieciaka będziemy się tu chichrać ze szczęścia i pisać głupoty nadal bo to zaledwie 13km/h

a i jeszcze jedno w zimie w lecie w deszczu według ciebie tak samo się hamuje więc gratuluje

co do oszczędności no przecież będą radar nie kosztuje co miesiąc ponad 2000zł będzie sobie jeździł jeden pan na rowerze (zęby było taniej) i zamieniał dyski z fulem fotek a przez resztę pracy będzie sobie je obrabiał i słał [...] przekraczającym o jedyne 13km/h
Odpowiedz
-2
@ KOWALSKI
dnia 07.11.2012, 14:52 · Zgłoś
yyy nie mam czasu na obelżywe, pozbawione sensu komentarze..ja o paranoi panującej a props fotoradaru..., ten o drodze hamowania...jeszcze wzór tu wstaw..jaka bedzie droga hamowania miedzy 50, a 63...
piszesz, zeby cos napisac..
Odpowiedz
-1
@ yyy
dnia 07.11.2012, 17:49 · Zgłoś
bezsensu obelżywe??? jaja sobie robisz ??
paranoja fotoradaru człowieku zrozumiałeś co pisałem ???

właśnie tacy jak ty zabrali się za SM, ośmieszacie się nie macie żadnych argumentów a jak się wam coś chce czarno na białym wyłożyć to piszesz jak nazwałeś o paranoi fotoradaru ???

a poco o drodze hamowania żebyś zrozumiał poco ten fotoradar stoi i dlaczego należy karać a nie malować foto na oczo.je.b.n.y kolor, ale widzę że nie dotarło i wy chcecie referendum chyba w sprawie czy macie jeszcze raz wrócić do szkoły
buhahahhah
Odpowiedz
0
@ frd
dnia 07.11.2012, 19:48 · Zgłoś
Ale koledzy, apropo kamer - jeden z kloszy na kamerach został jakiś czas temu uszkodzony, przez to po dluzszym czasie przez wilgoć uszkodzeniu uległa kamera, a co lepsze UM czy SM wzięła za to odszkodowanie, no ale nie ma czasu jej wymienić, są ważniejsze zadania - przedewszystkim FOTORADAR (czyt DZIAŁANIA ZAROBKOWE)...
Odpowiedz
12
@ Agent Delegat
dnia 06.11.2012, 12:59 · Zgłoś
"Straż Miejska współpracuje z Komendą Powiatową Policji w Jaśle" - w takim razie co stoi na przeszkodzie, żeby funkcjonariuszy SM (jeśli rzeczywiście są tacy niezbędni jak się o nich mówi) przesunąć do Policji? Monitoringiem może w takim samym stopniu zajmować się Policja. Jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki zniknie przynajmniej kilka zbędnych kierowniczo - dyrektorskich etatów.
Odpowiedz
25
@ Charlie_P
dnia 06.11.2012, 13:06 · Zgłoś
ponieważ do policji trzeba mieć maturę...
Odpowiedz
10
@ haha
dnia 06.11.2012, 14:51 · Zgłoś
dobre spostrzezenie:)
Odpowiedz
27
@ XXX
dnia 06.11.2012, 12:57 · Zgłoś
na pytanie czy SM jest potzrzebna mamy odpowiedz pare tematow wczesniej chodzi mi o sytuacje gdy paru wyrostkow w bialy dzien na dworcu [monitorowanym podobno] masakruje mezczyzne gdzie wowczas byli panowie ze SM ? gdzie sa gdy w nocy bandy podpitych malolatow demoluja place zabaw ,przystanki itp pewno w tym czasie dzielni panowie ze SM walcza ze zbrodniarzami przekraczajacymi predkosc [czasem o 11 km\h]
Odpowiedz
17
@ Charlie_P
dnia 06.11.2012, 12:59 · Zgłoś
dokładnie zamiast siedzieć cały dzień i pilnować radaru, niech cały dzień patrolują pieszo dworce PKP i PKS !!!
Odpowiedz
15
@ tak
dnia 06.11.2012, 13:44 · Zgłoś
godzina 15 centrum prawie 40 tysiecznego miasta,a wykolejeniec [...] spokojnego czlowieka,gdzie policja ,straz miejska,te kamery,chory kraj,w normalnym kraju,w przeciagu 2 minut,5 radiowozow,a napastnik na ziemi z butem policjanta na glowie,i wycelowanym [...] w [...] leb.POwinni jeszcze wiecej krecic srube na wlasne zyczenie spoleczenstwa.
Odpowiedz
2
@ kłamiesz
dnia 06.11.2012, 22:04 · Zgłoś
kłamiesz na dworcu PKS nie ma monitoringu miejskiego
Odpowiedz
-3
@ ppl
dnia 07.11.2012, 07:00 · Zgłoś
jest monitoring
Odpowiedz
5
@ tarzan-zan
dnia 07.11.2012, 11:08 · Zgłoś
czy jest czy nie ma to nie ważne, dworzec jest takim miejscem gdzie kręci się dużo "elementu" i tam patrol policji czy straży powinien być cały czas, 24h/d, czujny na różne wykroczenia, także przemoc, handel [...] i inne rzeczy...
Odpowiedz
3
@ kłamiesz
dnia 07.11.2012, 18:32 · Zgłoś
Ale nie miejski . Tarzan-zan 100% zgoda :D
Odpowiedz
2
@ koko
dnia 06.11.2012, 12:52 · Zgłoś
nie mam świadomości co do innych działań Straży ale pustą drogą jechałem ul.
Grunwaldzką,przekroczyłem 15 km.dostałem mandat 200 zł.i 2 punkty karne, mnie nic nie udało się załatwić ale znajomemu za podobne wykroczenie taki to najbardziej boli...
Odpowiedz
6
@ kłamiesz
dnia 06.11.2012, 22:02 · Zgłoś
kłamiesz za 15 km jest max 100
Odpowiedz
-4
@ tarzan-zan
dnia 07.11.2012, 11:06 · Zgłoś
11-20 jest 200 (a dokładnie 100 do 200)... poczytaj taryfikator... dostał maksymalna karę...
Odpowiedz
1
@ kłamiesz
dnia 07.11.2012, 18:29 · Zgłoś
kłamiesz ... poczytaj ty od 11 km do 20 jest od 50 do 110 + 2 pkt. karne :P
Odpowiedz
1
@ frd
dnia 07.11.2012, 19:39 · Zgłoś
Gościu BŁĄD, miałem przekroczone 18 na 40 i mandat 100 lub 200 bez wskazania!!!
Odpowiedz
0
@ kłamiesz
dnia 07.11.2012, 19:55 · Zgłoś
sorki mój błąd ma być 50-100 (nie 110) za prędkość
Odpowiedz
5
@ Charlie_P
dnia 06.11.2012, 12:52 · Zgłoś
1
@ Do Charlie_P
dnia 08.11.2012, 06:55 · Zgłoś
Ciekawy filmik nasz Bu...sz bardzo się jąka i co drugie słowo to jest yyyyyy.
Odpowiedz
20
@ radar
dnia 06.11.2012, 12:48 · Zgłoś
A kiedy likwidacja powiatu?
Odpowiedz
6
@ Charlie_P
dnia 06.11.2012, 12:38 · Zgłoś
Proponuję każdemu mieszkańcowi, który zobaczy, że jakaś [...] idzie na spacerek z pieskiem, a piesek robi [...], pani nic sobie z tego nie robi i idzie dalej, dzwonić na STRAZ MIEJSKĄ, przyjadą upomnieć lub wlepić mandat tej Pani, a jeżeli już jej nie będzie to mają obowiązek posprzątać [...]. :) Niech przez te dwa lata będzie z nich pożytek jakiś, a potem referendum i likwidacja!
Odpowiedz
14
@ lenin
dnia 06.11.2012, 20:20 · Zgłoś
ja mam leprzy pomysl. Nie dzwonic na sm, chyba ze wlacamy do panstwa [...]. Poprosic pania zeby posprzatala. A jesli nie posprzata to pojsc za ni i zrobic jej kupe przed domem.
Odpowiedz
6
@ tarzan-zan
dnia 07.11.2012, 11:03 · Zgłoś
i jak sądzisz - kto dostał by mandat ?? piesek, [...] czy ty ??
Odpowiedz
33
@ haha
dnia 06.11.2012, 12:26 · Zgłoś
Do likwidacji SM:)
Odpowiedz
32
@ POK
dnia 06.11.2012, 12:23 · Zgłoś
jezeli obecna rada miasta nie wyrazi zgody na referendum, to już wiadomo kto nie będzie w przyszłej kadencji w radzie zasiadał:)
Odpowiedz
15
@ elmo
dnia 06.11.2012, 12:21 · Zgłoś
tylko 800 mandatów ??
tylko dlatego że ludzie wiedzą jak wygladacie i gdzie stoicie
nie ma to nic wspólnego z porządkiem...
nie chodzie nie pilnujecie tylko ludzi męczycie i tyle
a Pan Panie Mastej przecież był chory już Pan wyzdrowiał po zmianie władz ??
Odpowiedz
13
@ 007zgłóś się......
dnia 06.11.2012, 12:20 · Zgłoś
czemu tacy czerwoni są było pewnie po głębszym przed spotkaniem ...hahha
Odpowiedz
5
@ bueeee ...
dnia 06.11.2012, 18:11 · Zgłoś
... pewnie po ziole z holandii
Odpowiedz
3
@ hmm
dnia 06.11.2012, 19:19 · Zgłoś
służby powinni zainteresować co ci panowie noszą po kieszeniach...
Odpowiedz
141
@ POK
dnia 06.11.2012, 12:18 · Zgłoś
Kto za likwidacją niech da plusa!
Odpowiedz
16
@ malkontent
dnia 06.11.2012, 14:36 · Zgłoś
Daje plusa po ich działaniach w czasie Wszystkich Świetych, stali jak manekiny, wioząc osobe niepełnosprawna zapytałem sie strażnika jak moge dojechać w pobliże cmentarza, nie był w stanie mi poradzic, dopiero napotkany policjant pomógł mi skutecznie.
Odpowiedz
4
@ hmm
dnia 06.11.2012, 19:18 · Zgłoś
może działania panów z jareniówki to kampania wyborcza ?
Odpowiedz
0
@ lenin
dnia 06.11.2012, 20:16 · Zgłoś
to dlatego bo sm nie jest od pomagania ludziom. Ale za to wspolpracuje z policja.
Odpowiedz
4
@ Jaslanka
dnia 07.11.2012, 21:33 · Zgłoś
No jasne...beda kandydowac na stolek burmistrza :) Przynajmniej tutejsi a nie jak Pan Burmistrz.
Odpowiedz
34
@ Skalski
dnia 06.11.2012, 12:18 · Zgłoś
Pani Ilono Czarnecka prosimy bardzo o poprawienie akapitu z wypowiedzią pana komendanta Masteja, gdyż nie uwzględniła pani, iż podane 868 mandatów to tylko mandaty nałożone na MIESZKAŃCÓW MIASTA JASŁA i są jedynie 10% wszystkich mandatów.
Odpowiedz
18
@ POK
dnia 06.11.2012, 12:21 · Zgłoś
dokładnie, a gdzie reszta? Jak byłem na SM to z jednego tygodnia na biurku leżało kilkadziesiąt fotek z mandatów, rocznie to są tysiące albo dziesiątki tysięcy wypisanych mandatów!
Odpowiedz
22
@ POK
dnia 06.11.2012, 12:27 · Zgłoś
PS. proponuję dać znać o tym redaktorowi z TTV/TVN24 żeby nie wprowadzano ludzi w błąd.
Odpowiedz
4
@ hihi
dnia 06.11.2012, 13:31 · Zgłoś
czytaj ze zrozumieniem piszą o mieszkańcach miasta bo ich najbardziej podobno nęka SM, a te dziesiątki tysięcy mandatów wpłynęły do budżetu miasta żeby mamusi podatków nie podnieśli by synuś mógł głupoty na internecie pisać hahahhaa
Odpowiedz
8
@ do Skalski
dnia 06.11.2012, 13:33 · Zgłoś
ty też naucz się czytać proszę jeszcze raz "W ciągu roku do chwili obecnej nałożono na mieszkańców Jasła 868 mandatów z tytułu przekroczenia dozwolonej prędkości"
Odpowiedz
8
@ mężczyzna
dnia 06.11.2012, 14:50 · Zgłoś
@hihi
to jakoś cienko wpływają do budżetu te pieniądze skoro podatki są podnoszone
Odpowiedz
-5
@ bueeee ...
dnia 06.11.2012, 18:10 · Zgłoś
referendum w jareniówce przeprowadzone prze [...] ...
Odpowiedz
-7
@ lenin
dnia 06.11.2012, 20:13 · Zgłoś
ze zrozumieniem to masz problem ty hihi. Uwazasz ze jak Jaslanom wystawili "tylko" 868 mandatow a nie mieszkancom Jasla 8000 to wedlog ciebie to jest spoko. Otuz nie jest spoko. W Jasle jak i w calej polsce jest tak jak jest, bo kazdy widzi tylko [...] wlasnego nosa. Jakos nikt nie moze dostrzec, ze gdyby wszystkim w okol bylo dobrze, to jemu tez by bylo dobrze. "a te dziesiątki tysięcy mandatów wpłynęły do budżetu miasta żeby mamusi podatków nie podnieśli by synuś mógł głupoty na internecie pisać hahahhaa"- Wplynely ale utrzymanie sm, to wiecej niz wplywy z mandatow, Jaslo musi do nich dokladac, dlatego mamusi podwyzszyli podatek a i za internet tez musi placic, czego ty jako dziecko mozesz nie wiedziec
Odpowiedz
6
@ grzybiarz
dnia 06.11.2012, 21:10 · Zgłoś
Czarnecka trzyma z nimi mydli nam oczy jak tvn!
Odpowiedz
7
@ tarzan-zan
dnia 07.11.2012, 10:59 · Zgłoś
no.. jak na mieszkańców jasła nałożono 868 mandatów - z czego połowę zamieniono na pouczenia - czytaj - pouczono SWOICH a mandaty dostali mieszkańcy...
Odpowiedz
29
@ rolnik
dnia 06.11.2012, 12:11 · Zgłoś
"Jak zauważył sekretarz miasta, Paweł Rzońca przeprowadzenie referendum wiąże się z duży kosztami", to może od zaraz zlikwidować SM (to nie będą duże koszty) a za dwa lata niech mieszkańcy wypowiedzą się czy chcą ponownie SM.
Odpowiedz
-20
@ hmm
dnia 06.11.2012, 19:16 · Zgłoś
rolnik sam się zlikwiduj...
Odpowiedz
21
@ POK
dnia 06.11.2012, 12:09 · Zgłoś
mieszkańcy nie zqapomną a przez te dwa lata SM będzie na celowniku
Odpowiedz
17
@ wojtq
dnia 06.11.2012, 12:27 · Zgłoś
Mam nadzieję że nie zapomną. Ja też nie zapomnę bo mnie osobiście też irytują panowie w czarnych mundurkach. Ale decyzja o referendum zależy od Rady Miasta a nie od nas.
Taka trochę [...] sytuacja. Bo nawet jeśli większość wypowiadających się będzie chciała likwidacji SM to jeśli Rada nie pozwoli na referendum to guzik z pętelką będzie.
Pozostaje mieć nadzieję że Radni pozwolą się wypowiedzieć jawnie mieszkańcom.
Odpowiedz
18
@ POK
dnia 06.11.2012, 12:30 · Zgłoś
Jeśli rada się nie zgodzi, to po prostu ludzie w wyborach im za to podziękują nie głosując na nich, bo kogo byś nie zapytał na ulicy, to 99% mieszkańców jest za likwidacją SM. Jeżeli rada będzie chciała zablokować referendum, to po prostu będziemy mieli nowych radnych.
Odpowiedz
12
@ wojtq
dnia 06.11.2012, 12:06 · Zgłoś
Ok wszystko pięknie ładnie tylko nie gorączkujmy się tak bo to czy będzie referendum zależy od wielkiej, wspaniałej Rady Miasta. A ta podejrzewam w większości poprze utrzymanie SM bo skąd będą doić pieniądze na diety radnych jeśli nie z podchodów z fotoradarem?
Tak więc ostudźmy emocje i podejdźmy racjonalnie do zagadnienia. Bo takich obiecanek cacanek jak o tym referendum już się dość osłuchałem.
Odpowiedz
5
@ łodyniec
dnia 06.11.2012, 12:49 · Zgłoś
więc zamiast słuchać wyjdź na ulicę !!!
Odpowiedz
36
@ xxx
dnia 06.11.2012, 12:01 · Zgłoś
600 tysięcy złotych? a na drogi i chodniki to pieniędzy nie ma za to będą obserwować czy ktoś cygara nie pali pod blokiem , za niedługo to bąka nie będzie można puścić bez zgody radnych i straży miejskiej
Odpowiedz
12
@ łodyniec
dnia 06.11.2012, 12:34 · Zgłoś
tak będzie a jak puścisz to 200 zł jeszcze pseudo portal napisze o tym i nie pozwolą Ci skomentować buhahahaha żenada po całemu!
Odpowiedz
22
@ POK
dnia 06.11.2012, 12:00 · Zgłoś
dobra decyzja według mnie, bo ciężko byłoby ściągnąć tyle ludzi na samo referendum o Straży Miejskiej, a założę się że za dwa lata wynik za likwidacją Straży Miejskiej będzie miażdżący. Brawo dla inicjatorów akcji, tak trzymać!
PS
były obecne jakieś inne media?
Odpowiedz
15
@ Skalski
dnia 06.11.2012, 12:02 · Zgłoś
Dziękujemy za gratulacje, a co do mediów to w czwartek o godz 17 na TTV w programie "Blisko ludzi" będziecie państwo mogli obejrzeć relację z spotkania. Natomiast telewizja TVN24 nada to w późniejszym terminie, ale nie mamy jeszcze dokładnej daty. Pozdrawiam
Odpowiedz
12
@ grzybiarz
dnia 06.11.2012, 13:59 · Zgłoś
to ladnie panowie walczycie ze az tv wpada :D
Odpowiedz
5
@ kierowca
dnia 06.11.2012, 17:42 · Zgłoś
a skąd te informacje - tvn24 znajomi
cos mi tu niepasi...
Odpowiedz
-9
@ lenin
dnia 06.11.2012, 20:01 · Zgłoś
Mi tu nie pasisz tylko ty
Odpowiedz
4
@ jaślanka
dnia 07.11.2012, 11:46 · Zgłoś
Proszę o podanie terminu sprawy SM w TVN24. Jestem również za likwidacją. Arogancja komendanta w stosunku do petenta jest powalająca i zasługuje na karę.
Odpowiedz
2
@ KL
dnia 07.11.2012, 12:36 · Zgłoś
Dziwi mnie że ogólnopolskie i wojewódzkie media piszą obszerne artykuły, pokazują reportaże, jak TTV,TVN24, Radio Rzeszów, Podkarpacie, Nowiny, Eska, WAWA, a w Jaśle jeden portal napisał o sprawie i to tyle co pies napłakał.. porażka
Odpowiedz
54
@ bolo
dnia 06.11.2012, 12:00 · Zgłoś
Niech SM istnieje,ale niech zajmuje się rzeczami do których zostali powołani,a nie np odwożeniem mamy pojazdem SM ze starostwa do krajowic
Odpowiedz
29
@ łodyniec
dnia 06.11.2012, 13:23 · Zgłoś
apropo sprawa miała trafić do sądu i co? kto wymiękł ?
Odpowiedz
68
@ jarrroooo
dnia 06.11.2012, 11:54 · Zgłoś
to jeszcze beda mieli stolki do 2014 roku a pozniej moze zapomna mieszkancy o konflikcje czemu nie teraz referendum
Odpowiedz
12
@ Skalski
dnia 06.11.2012, 12:06 · Zgłoś
Według nas te 2 lata dadzą Straży Miejskiej czas na poprawę swojego wizerunku, choć wczoraj na spotkaniu panowie komendanci stwierdzili, że nie mają nic do zarzucenia pracy strażników i nie obawiają się referendum. Data 2014 pozwoli zminimalizować koszty organizacji referendum, a także pozwoli pozbyć się problemu frekwencji. Każdy przez te 2 lata będzie mógł dobrze przemyśleć swoją decyzję i wyrazić swoje zdanie czy Straż Miejska w Jaśle jest instytucją niezbędną czy miasto może funkcjonować bez niej.
Pozdrawiam
Odpowiedz
27
@ ANTYSTRAŻNIK
dnia 06.11.2012, 15:02 · Zgłoś
Właśnie! Dlaczego nie teraz. Utrzymanie roczne [...], czyli [...] to 2 mln zł, przez 2 lata zrobi to kwotę 4 mln zł. Niech nikt nie mówi, że referendum będzie droższe! Chyba trzeba się będzie z tego miasta wynosić...
Odpowiedz
19
@ Max Szyderko
dnia 06.11.2012, 15:50 · Zgłoś
Krystian, aby się udało należy wykorzystać ten czas do udowodnienie , że ta banda [...] nie jest nam wcale potrzebna. Może utworzyć stronę by mieszkańcy mogli nadsyłać zdjęcia np. piesków walących klocki na miejskich trawnikach, [...]i spokojnie i przez nikogo nie niepokojonych podczas konsumpcji wina na skwerku koło kościoła, "źle" zaparkowanych samochodów "świętych krów" ( każdy już chyba nieraz widział czarne audi [...] 7 na jasielskich numerach zaparkowane na zakazie naprzeciwko UW itp...
Odpowiedz
-20
@ hmm
dnia 06.11.2012, 16:53 · Zgłoś
w[...] byłeś i [...] widziałeś...
Odpowiedz
-28
@ hmm
dnia 06.11.2012, 16:57 · Zgłoś
panie skalski najpierw musisz być mieszkańcem Jasła żeby w ogóle mógł głosować za czy przeciw jak i reszta niepewnych społecznie...
Odpowiedz
-27
@ kierowca
dnia 06.11.2012, 17:40 · Zgłoś
ja nie mam zamiaru za to płacic , jeżdżę prawidłowo i nie płace mandatów
jak chcą referendum niech sobie zrobia za własną kase
Odpowiedz
-27
@ hmm
dnia 06.11.2012, 19:13 · Zgłoś
może panowie z firmy na mickiewicza z własnych pieniążków zasponsorują referendum... szczekać to każdy potrafi a co oni zrobili dla społeczeństwa
Odpowiedz
19
@ do hmmm
dnia 06.11.2012, 19:27 · Zgłoś
własnie robią!!! tak trzymać chłopaki!!! "Panowie z firmy na mickiewicza" nie bedą fundować referendum bo i niby dlaczego?? Chcą zaoszczedzić pieniądze nie dając zarobić darmozjadom (czyt. Straży Miejskiej)
Odpowiedz
-5
@ lenin
dnia 06.11.2012, 19:59 · Zgłoś
to widze kierowco ze IQ masz <10, bo chociaz nie chcesz placic za referendum to buliszz slono za strazakow w swojej jak widze nieswiadomosci.
Odpowiedz
-1
@ gratulacje
dnia 06.11.2012, 21:22 · Zgłoś
darmozjadom-ciekawe na jakich zasiłkach jedziesz a może mamusia z [...] sponsoruja twa głupotę
Odpowiedz
2
@ kierowca
dnia 06.11.2012, 21:53 · Zgłoś
Obrażając innych dajesz świadectwo swojej inteligencji...
Dalej bez komentarza
Odpowiedz
2
@ frd
dnia 07.11.2012, 19:28 · Zgłoś
Z pewnością więcej zrobili niż ty...
Odpowiedz
4
@ Jaslanka
dnia 07.11.2012, 21:23 · Zgłoś
Tak...mieszkancem Jasla trzeba byc zeby wypowiedziec sie w sprawie SM . W takim razie wara im od mieszkancow ,ktorzy maja inny adres. Zlikwidowac ta czarna bande darmozjadow a pieniazki przeznaczyc na budowe schroniska dla zwierzat...to bardziej pozyteczny cel.
Zal sie robi patrzac jak Pan Mastej zdania nie umie zlozyc. Chlopaki trzymajcie tak dalej i nie dajcie sie...mieszkancy Jasla i okolic sa za Wami.
Odpowiedz
15
@ Max Szyderko
dnia 06.11.2012, 11:51 · Zgłoś
czyli pozamiatane...
Odpowiedz
55
@ XXX
dnia 06.11.2012, 12:26 · Zgłoś
800 mandatów ale tylko dla mieszkańców Jasła, łączna ilość mandatów jest liczona w tysiącach!
Odpowiedz
80
@ łodyniec
dnia 06.11.2012, 12:32 · Zgłoś
zlikwidować usunąć darmo.zjadów~!!! znowu usuniecie wpis??? co za beznadziejny portal...
Odpowiedz
3
@ Charlie_P
dnia 06.11.2012, 14:58 · Zgłoś
3
@ Temida
dnia 06.11.2012, 18:56 · Zgłoś
Coś mi się zdaje że Pan Sekretarz nie doczytał ustawy o referendum lokalnym, bo nie bardzo wiem jak ma się 2014 rok do terminów przeprowadzenia referendum zawartych w ustawie...
Odpowiedz
-2
@ Barbara1952
dnia 07.11.2012, 11:29 · Zgłoś
W czwartek, 8 listopada 2012 TTV o godzinie 17.00 będzie reportaż o jasielskiej SM. TTV jest na następujących kanałach: Cyfra+ kanał 76, Cyfrowy Polsat kanał 104, Telewizja na Karte kanał 18, Telewizja N - kanał 59, Jest też w tv naziemnej.
Odpowiedz
2
@ frd
dnia 07.11.2012, 20:16 · Zgłoś
Ogólnie o SM - "JAKI PAN TAKI KRAM" i tyle w tym temacie (mam na myśli komendanta który o niczym nie ma pojęcia i o I zastępcy nadrabiającym za niego i za siebie oraz za II który tak jak naczelny niedawno na L4)
Odpowiedz
2
@ beza
dnia 07.11.2012, 21:52 · Zgłoś
Zauważyliście,kiedy media mówią o Jaśle? Dąb Hitlera, Michał Szpak, likwidacja SM,...Czy ten Grajdołek rozsławi kiedyś jakaś mądra inicjatywa?
Odpowiedz
2
@ majalotna...
dnia 08.11.2012, 23:51 · Zgłoś
Popatrzcie sobie na drugą fotę, jak ci trzej panowie, składają rączki " po bożemu" ... a one wiele wyrażają...chcą powiedzieć..."przepraszam i proszę o wybaczenie" jednak "władza" (ten po prawej) nakazała mówić inaczej...
Odpowiedz
Dodaj komentarz
Piszesz jako:

Jaslo4u.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za treść komentarzy zgodnie z Polskim Prawem. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania i redagowania komentarzy niezgodnych z regulaminem.