Korzystając z portalu Jaslo4u.pl wyrażasz zgodę na użytkowanie mechanizmu plików cookie. Mechanizm ten ma na celu zapewnienie prawidłowego funkcjonowania portalu Jaslo4u.pl. Korzystając ze strony akceptujesz Politykę Prywatności portalu Jasło4u.pl

Rondo niezgody

73

Na ostatniej sesji Rady Powiatu w Jaśle zrobiło się dosyć gorąco. To wynik rozmów pomiędzy Henrykiem Motkowiczem a Tadeuszem Gorgoszem. Dyskusję toczono na temat ronda w Osobnicy. Szybko jednak rozmowa zeszła na boczny tor, a jej głównym tematem stała się droga. Zrodziło się jednak zasadnicze pytanie – o jaką drogę chodzi? Obaj panowie stanowczo obstawali przy swoim, jeden twierdził, iż jest to droga gminna, drugi zaś, że powiatowa.

Radni głosowali nad dodatkowym punktem dotyczącym podjęcia uchwały Rady Powiatu w Jaśle w sprawie zlecenia Komisji Rewizyjnej przeprowadzenia kontroli Zarządu Powiatu odnośnie podjęcia decyzji o budowie ronda w Osobnicy. Radni opozycyjni jako pierwsi podjęli temat podkreślając swoje niezadowolenie, iż w dokumentach nie było mowy o rondzie.

Proszę zarząd, aby te informacje przebiegały były jawne – domagał się Tadeusz Gorgosz. Później było tylko gorzej, gdy pan Motkowicz i Gorgosz podjęli polemikę na temat tego, czy rondo łączy się z drogą powiatową czy gminną. Przez dobrych kilka minut radni zawzięcie spierali się w kwestii klasyfikacji rzeczonej drogi. Bezproduktywny, nic nie wnoszący do dyskusji spór przerwała dopiero interwencja przewodniczącego Rady Powiatu.

Budowa ronda w Osobnicy wchodzi w całość dużej inwestycji opiewającej na kwotę 6 mln zł pn. „Odbudowa powiatowej infrastruktury drogowej na terenie Powiatu Jasieskiego”, która obejmuje dziewięć odcinków dróg: Krempa – Polany, Zarzecze – Łajsce, Czeluśnica – Umieszcz, Tarnowiec – Sądkowa, Sieklówka – Warzyce, Jasło – Błażkowa, Grudna – Kunowa – Pusta Wola, Trzcinica – Osobnica – Cieklin – Dobrynia oraz most na potoku Ryj w miejscowości Kąty w ciągu drogi Kąty – Desznica – Świątkowa Wielka - Świątkowa Mała.

Jak się okazało Radni PiS-u nie mieli wiedzy na temat rozpoczętej w Osobnicy budowy ronda, co mocno zaznaczali podczas obrad sesji. Czy Zarząd Powiatu ma coś wobec tego do ukrycia? - W sprawozdaniu z 26 lipca w punkcie 5 była zamieszczona informacja, że będzie to skrzyżowanie, bo rondo właśnie nim jest – wyjaśnia Tadeusz Górczyk, etatowy członek Zarządu Powiatu w Jaśle.

Rondo zostało wykonane za 228 tysięcy złotych. - Prawdą jest że było to robione w bardzo szybkim tempie, gdyż padł pomysł zbudowania tego ronda na etapie już realizacji drogi. Wymagało to szeregu przygotowań m.in. projektu, po drugie przeprowadzenie uzgodnień z Urzędem Marszałkowskim, czy zmiana zwykłego skrzyżowania na rondo będzie zaakceptowana w ostatecznym rozliczeniu. W momencie, kiedy mieliśmy wszystkie informacje, została podjęta decyzja na zarządzie o zamianie skrzyżowania oraz na sesji o zabezpieczenie środków – dodaje Górczyk.

Podkreśla on również, że w miejscu nowego ronda dochodziło do wielu wypadków drogowych, a skrzyżowanie o ruchu okrężnym poprawia bezpieczeństwo na drodze i upłynnia ruch pojazdów.

Radni Powiatu Jasielskiego jednogłośnie podjęli uchwałę w sprawie zlecenia Komisji Rewizyjnej kontroli Zarządu Powiatu odnośnie podjęcia decyzji o budowie ronda w Osobnicy. O jej wynikach będziemy informować na bieżąco.

 (Red.)

Reklama

Komentarze: 73

Dodaj komentarz Widok:
0
@ pato [...]
dnia 19.09.2013, 14:50 · Zgłoś
jo se na tym rondzie ziymnioki nasadze
Odpowiedz
0
@ xxx
dnia 06.09.2013, 21:30 · Zgłoś
Henek tak trzymaj teraz zapraszam z inwestycjami do Trzcinicy i bedzie ok
Odpowiedz
1
@ romuald
dnia 05.09.2013, 11:07 · Zgłoś
A jak się będzie nazywało? Proponuję : RONDO ZEJŚKI :):)
Odpowiedz
2
@ skorpion
dnia 05.09.2013, 16:31 · Zgłoś
Przestańcie obrażać wspaniałych mieszkańców Osobnicy, sami w większości jesteśmy z [...]. Co do ronda to takie rozwiązania funkcjonują od lat w małych osiedlach (Węgry) są bezkolizyjne i powodują płynność w ruchu . W naszej rzeczywistości to wizjonerska decyzja Zarzadu czytaj P. Kmiecika,Górczyka,Motkowicza. Więcej takich osób decyzyjnych a nasze życie będzie wygodniejsze .
Odpowiedz
0
@ XxX
dnia 07.09.2013, 00:03 · Zgłoś
Ja też popieram tą decyzję o budowie ronda w Osobnicy i oby tak dalej a ludzie zawsze gadali i gadać będą bo taka natura ludzka.
TAKICH RADNYCH WIĘCEJ!!!
Odpowiedz
4
@ szybki
dnia 04.09.2013, 22:06 · Zgłoś
fajne rondo i fajnei ludzie w osbnicy Jaslo zamieszkuje 80 procent prawdziwej [...]
Odpowiedz
0
@ Precko ganja farmer
dnia 04.09.2013, 21:28 · Zgłoś
Miałem tu pisać głupoty, pod każdą na tej stronie wiadomością, są ludzie którzy sieją zamęt i poczucie ,,tzw dobra'' czyli piszą to żeby kryć ludzi którzy zarabiają na tego typu inwestycjach, ale przyznaję się, mam dosyć kłamstwa
Odpowiedz
6
@ czytelnik
dnia 04.09.2013, 17:34 · Zgłoś
Po przeczytaniu wszystkich komentarzy mozna stwierdzić,że około 1/5 piszących tutaj interesuje sie tym,i wie o czym pisze,reszta wpisów to czysty bełkot nie mający nic wspólnego z tematem,ale to na marginesie.Te prawie 250 000zł można był bardziej sensownie wykorzystać,ale tutaj wlaśnie widać że radni nie konsultują niczego z mieszkańcami,robią to co chcą i to na czym mogą coś obgryźć,bo na pewno premie sobie poprzyznają i to niemałe.Wiekszość z nas jest kierowcami,i każdy wie jak sie jedzie w deszczowe dni po zmroku,praktycznie zero widoczności.Po zrobieniu drogi piesi,dzieci ze szkoły czy kościoła nie idą poboczem,bo ten kamień wysypany ciężko nazwać poboczem,tylko maszerują drogą,a w takich warunkach o nieszczęście nietrudno,czy trzeba czekać aż jakieś dziecko wpadnie pod koła,czy może lepiej zrobić chodniki w obu kierunkach od centrum,żeby było z pożytkiem dla kierowców i dla pieszych.Muszę ze wstydem stwierdzić że Osobnica jest jedną z niewielu miejscowości gdzie nie ma jeszcze chodnika,lub dobrze zrobionego pobocza nadającgo się do chodzenia lub jazdy rowerem.Zastanawia mnie dlaczego p.Motkowicz chciał na siłę zrobić to rondo i zrobił.Tak jak wspominali wcześniej na tym skrzyżowaniu nie było żadnego wypadku.Moim zdaniem pieniądze wyrzucone w błoto i jeszcze utrudniło wjazd na posesję p.Szurka i p.Rolka.Chciałbym poznać rzeczywiste koszty budowy takiego ronda,czyli koszt planów,koszt paru metrów kwadratowych granitu i koszt położenia asfaltu,chociaż położenie asfaltu było i tak na pewno ujęte przy remoncie drogi,tak że koszt asfaltu odpada,nie mam pojęcia gdzie te 250 000zł się podziało.Porównując tą inwestycję do mostu który był robiony wcześniej (1 800 000zł)to ma to się nijak.Niestey rondo powstało i już zostanie,ale teraz radny Motkowicz powinien się z tego jakoś wytłumaczyć,z kim (chodzi mi o mieszkańców)konsultował taką inwestycję,przedstawić jakiś sensowny kosztorys na tą kwotę i dlaczego tak drogo,dlaczego nie było przetargu skoro była to oddzielna inwestycja?
Odpowiedz
4
@ Andzym
dnia 04.09.2013, 21:21 · Zgłoś
Bardzo mądra odpowiedz, lecz ludzie muszą się jakoś zgadać wszyscy razem i pójść z demonstracją i dać do zrozumienia (nawet jeśli trzeba wbić do głowy) tym ludzią co stoją za tym żeby na przyszłość takich numerów nie było, trudno już za pózno - kasa poszła po kieszeniach, teraz zobaczycie że będą sprawę łagodzić, trzeba wyjść na ulicę ludzie!
Odpowiedz
6
@ rada
dnia 04.09.2013, 16:22 · Zgłoś
Winni samowoli budowlanej powinni być zwolnieni natychmiast!
Odpowiedz
5
@ jeżynka:)
dnia 04.09.2013, 14:13 · Zgłoś
Według mnie to jest po to ,aby ktoś zarobił :)bo jak słyszę ,ze to kosztowało nas -podatników ok 300 tyś to chciałabym i pewno nie tylko ja -wiedzieć na co poszły te pieniążki !!!
Odpowiedz
5
@ Andzym
dnia 04.09.2013, 13:50 · Zgłoś
Mi te rondo tam nie pasuje, nie wyrabiam z bronami i przyczepą, kiedy już moje nerwy się zwiększą przejadę przez środek, wtedy zostanę ukarany mandatem karnym w wysokości 1000 zł, i pouczony przez ,,prawych ludzi''

Ludzie nie rozumiecie że to jest celowa robota by ludzi skłócać, zarabiają na nas
Odpowiedz
4
@ [...]
dnia 04.09.2013, 13:13 · Zgłoś
jak będzieci w miescie widzieli że ktośc jedzi wkoło ronda to moja Zecha dajcie znać
Odpowiedz
-2
@ [...]
dnia 04.09.2013, 13:06 · Zgłoś
Aś Dowcipny(a)
Odpowiedz
-1
@ [...]
dnia 04.09.2013, 12:54 · Zgłoś
Przecierz Zocha była już w Jaśle Furą
Odpowiedz
-1
@ jeżynka:)
dnia 04.09.2013, 13:04 · Zgłoś
Fura z sianem czy może pelna ziemniaków,[...] ?
Odpowiedz
-2
@ [...]
dnia 04.09.2013, 11:05 · Zgłoś
a moja Zocha nauczyła się jeździć po rondzie i pojechała dzisiaj do Jasla
Odpowiedz
3
@ [...]
dnia 04.09.2013, 10:24 · Zgłoś
Super rondzisko . Teraz czas na chodnik
Odpowiedz
5
@ JANKO
dnia 04.09.2013, 09:30 · Zgłoś
"podkreśla on również, że w miejscu nowego ronda dochodziło do wielu wypadków drogowych" mieszkam juz tutaj 25 lat i jeszcze nie widziałem tam żądnego wypadku he he [...] jesteście i tyle
Odpowiedz
4
@ jeżynka:)
dnia 04.09.2013, 10:51 · Zgłoś
Też nie przypominam sobie jakiegoś wypadku czy nawet stłuczki w tym miejscu!!!chyba ,że p.M wie lepiej:)
Odpowiedz
-2
@ [...]
dnia 04.09.2013, 13:56 · Zgłoś
eee przecież ROVERa suszyl na plocie nabitego ze 2-3 lata temu... Ale na glupote to nawet rondo nie pomoże :D:D:D
Odpowiedz
2
@ kierowca
dnia 04.09.2013, 08:44 · Zgłoś
rondo to jest konieczne na krzyzowce folusz jaslo gorlice zmigrod przeciez tam jest katastrofa nic od folusza i jasla nie widac a od gorlic nawet ograniczenia nie ma no to ciagna ze hej
Odpowiedz
0
@ lipa
dnia 04.09.2013, 07:27 · Zgłoś
Na to rondo przenieść trzeba dąb Hitlera.
Odpowiedz
-1
@ SMUTNE ...
dnia 04.09.2013, 01:09 · Zgłoś
Jedyne co jest rodosne to piękne zdjęcie naszgo ukochanego Tadeusza Górczyka, etatowego członeka Zarządu Powiatu
Odpowiedz
3
@ [...]
dnia 03.09.2013, 23:51 · Zgłoś
Macie racje, rondo niepotrzebne, kasa w błoto. Wystarczyłoby nam tradycyjne skrzyżowanie ale co jest to jest. Nie my to ustalaliśmy a panowie pod krawatami.
Odpowiedz
-3
@ majewska
dnia 04.09.2013, 00:17 · Zgłoś
a ja lubię panów pod krawatami :-)
Odpowiedz
0
@ Jasiu
dnia 03.09.2013, 23:04 · Zgłoś
W "Warszawie" rondo musi być!
Odpowiedz
6
@ zall
dnia 03.09.2013, 22:04 · Zgłoś
zal mi tych ludzi co obrazaja mieszkancow innych wsi pewno sami nie wiele maja od innych bo zalozyli internet i obrazaja mieszkancow. cwaniaki
Odpowiedz
7
@ po co te kłutnie????
dnia 03.09.2013, 21:52 · Zgłoś
nie lepiej było wybudować chodnik milej i bezpieczniej możne zajmijcie się właśnie chodnikami !!!A rondo bardziej przydało by się w innym miejscu!!!
Odpowiedz
0
@ majewska
dnia 04.09.2013, 00:15 · Zgłoś
chodniki? ludzie bogaci nie chodzą pieszo
Odpowiedz
0
@ XxX
dnia 03.09.2013, 21:44 · Zgłoś
Na 2 minuty do parnika !!!
Odpowiedz
4
@ pablo
dnia 03.09.2013, 20:58 · Zgłoś
Fajnie się wydaje nie swoje pieniążki na mało potrzebne sprawy, a te które są bardziej istotne lecz niezauważane przez ekscelencje radnych są pomijane. Banda egoistów!
Odpowiedz
5
@ calka
dnia 03.09.2013, 20:56 · Zgłoś
na tym rondzie to jeszcze fontanny brakuje
Odpowiedz
-7
@ majewska
dnia 03.09.2013, 20:36 · Zgłoś
w osobnicy ludzie nie potrafią jeździć po tak skomplikowanych skrzyżowaniach - tu zawsze będzie problem... kto ma pierwszeństwo.
pozdrawiam
Odpowiedz
6
@ xxs
dnia 05.09.2013, 19:12 · Zgłoś
no tak piszesz ze rondo to krzyzowka,, ,widac ze majewska to chyba prawa jazdy nie ma ... ale na taczki zrobimy jej tor z pierwszenstwem ...
Odpowiedz
-8
@ [...]
dnia 03.09.2013, 18:49 · Zgłoś
nie będzie moja Zocha w koło jeździć bo już była naszą furą w fabryce w Jaśle i jej prezes powiedział, że jak przyjechała , to musi dobrze jeżdzić
Odpowiedz
1
@ [...]
dnia 03.09.2013, 18:40 · Zgłoś
[...] ronda nie ogarna, jak juz wjedzie tak do wieczora bedzie wkolo [...]... czal :D jeszcze jakby [...] na srodku wywalic to by sie czuli jak u siebie w domu :D
Odpowiedz
2
@ [...]
dnia 03.09.2013, 17:30 · Zgłoś
a my z [...] będziemy se śmigac po rondzie i Zocha się nauczy jeżdzic , to se wezmie furę i pojedzie do fabryki ,bo się bała przez Jasło przejechać bo mówiła że tam same ronda
Odpowiedz
-1
@ j lka
dnia 03.09.2013, 16:47 · Zgłoś
radni powiatu na czele z etatowym powinni przegłosowac rondo w parku,na zielonym rynku i na stadionie Czarnych...
Odpowiedz
3
@ rondo
dnia 03.09.2013, 16:22 · Zgłoś
szanowni panowie radni nie trzeba sie spierac czy klocic kto ma racjie bo ronda w całej europie cywilizowanej sa robione poniewaz sa to najbardziej bezpieczne skrzyzowania, i na wegrzech czy w niemczech na wioskach tez sie buduje ronda
Odpowiedz
4
@ dd
dnia 03.09.2013, 17:28 · Zgłoś
Masz rację. Na Węgrzech to nawet w polu stoją ronda. Notabene na takim rondzie parę lat temu polski autobusik nie wyrobił. Pewnie kierowca był zaskoczony, że coś takiego w takim miejscu może być zrobione.
Odpowiedz
-1
@ dd
dnia 03.09.2013, 17:33 · Zgłoś
Zastanawiam się też ile będzie kosztowała podatnika taka komisja rewizyjna. jak znam życie to będzie to równowartość tego ronda.
Odpowiedz
6
@ stary
dnia 03.09.2013, 15:14 · Zgłoś
szkoda że radni nie mają mapy gdzie mogli by sprawdzić jakie drogi są powiatowe i nie wiedzą co mają,ale Warszawa-Osobnica rondo winna mieć i nad metrem powinni się zastanowić.
Odpowiedz
5
@ XXX
dnia 03.09.2013, 14:04 · Zgłoś
potrzebne potrzebne moze w koncu kierowcy naucza sie jezdzic z glowa
Odpowiedz
0
@ jan
dnia 03.09.2013, 12:56 · Zgłoś
Rondo jak najbardziej potrzebne,popieram Pana Henryka,tak trzymać!!!
Odpowiedz
0
@ leśmian.pl
dnia 07.09.2013, 06:59 · Zgłoś
a,to u zbiegu Al.Jerozolimskich i Marszałkowskiej.Cóż,Warszawa Podkarpacia...
Odpowiedz
8
@ alwaro
dnia 03.09.2013, 12:50 · Zgłoś
zrobić rondo obok bliskiej bo śmiało jest na tyle miejsca. przynajmniej postawić jeszcze jeden zegar odliczający czas do zmiany świateł... ale nie!!! bo to przecie kasy nie do.
Odpowiedz
30
@ fIAT 126 P
dnia 03.09.2013, 12:37 · Zgłoś
to rondo przeniesc na baczynskiego ... I BEDZIE ZGODA ... NATYCHMIAST !!!
OBECNE ŚWIATŁA >>> to jakaś pomyłka !!!
tak panie górczyk !!!
Odpowiedz
25
@ Marcin
dnia 03.09.2013, 13:17 · Zgłoś
Rondo - aż się prosi - żeby było zrobione kawałek dalej , czyli na wyjeżdzie z i MPM-u i Aesu. z ul . Kopernika. Drodzy Pańswto decydenci , pomyśkcie o tym , wyborcy też będą o Was pamiętać. Póki co apeluję do wszystkich kierowców , którzy jadą główną drogą - zatrzymajcie się czasem , dajcie komuś wyjechać z tej drogi - skoro władza nam nie pomaga , pokażmy im , że my w odróżnieniu od nich zauważamy drugiego człowieka
Odpowiedz
3
@ pamętam
dnia 03.09.2013, 14:45 · Zgłoś
około 10 lat temu słyszałem o takim pomyśle połączonym z likwidacją torowiska do Pektowinu i udrożnieniem ul. Kopernika. Jednak "się nie dało"...
Odpowiedz
3
@ pamiętliwy
dnia 03.09.2013, 22:07 · Zgłoś
"ktoś" blokuje ten pomysł od wielu lat
Odpowiedz
-2
@ amivisage
dnia 03.09.2013, 11:41 · Zgłoś
Nie znając Osobnicy na pamięć nie da się ocenić skąd to zdjęcie, bo nie ma żadnego punktu odniesienia. Fotograf kalosz.
Odpowiedz
6
@ czesio
dnia 03.09.2013, 12:20 · Zgłoś
taa mógł wskoczyć na dach hurtowni Robercika i miał by fote jak ta lala...:P
Odpowiedz
23
@ moko
dnia 03.09.2013, 11:36 · Zgłoś
nie panie gorczyk zle pan interpretuje"skrzyzowanie"to jest calkiem cos innego jak"skrzyzowanie o ruchu okreznym"widzi pan roznice?
Odpowiedz
-3
@ maniek
dnia 03.09.2013, 19:33 · Zgłoś
Sam sobie zaprzeczasz. Napisałeś "Skrzyżowanie o ruchu okrężnym" czyli jakby nie czytać i nie mówić to jest pewien rodzaj skrzyżowania. I to chyba wszystko wyjaśniłeś właśnie Ty. Dziękuję.
Odpowiedz
7
@ heh
dnia 03.09.2013, 11:33 · Zgłoś
Zamiast metro w Jaśle wybudować, to sobie rondo na wsi wybudowali, żeby "[...]"skoda superb za 100.000 zł kręciła się w kółko, jak kupka w przerębli.
Odpowiedz
4
@ merkel
dnia 03.09.2013, 11:28 · Zgłoś
rondo w klekolandi :D jupi;;;
Odpowiedz
22
@ czesio
dnia 03.09.2013, 11:25 · Zgłoś
cyt"Jak się okazało Radni PiS-u nie mieli wiedzy na temat rozpoczętej w Osobnicy budowy ronda, co mocno zaznaczali podczas obrad sesji."

pani radna Misiołek jeżdżąc do pracy codziennie nie zauważyła że się rondo pod nosem buduje??
Odpowiedz
1
@ gg
dnia 03.09.2013, 14:14 · Zgłoś
czesio czytaj ze zrozumieniem , sama budowa to nie tylko polozenie kostki i asfaltu , wczesniej potrzeba odpowiednich pozwoleń projektów - tego nie zobaczysz jadac samochodem a kosztuje i to duzo . Tu chodzi o to ze radni nie mieli tych danych wczesniej . Zreszta wypowiedz Górczyka " W sprawozdaniu z 26 lipca w punkcie 5 była zamieszczona informacja, że będzie to skrzyżowanie, bo rondo właśnie nim jest " przeczy kolejnej " Prawdą jest że było to robione w bardzo szybkim tempie, gdyż padł pomysł zbudowania tego ronda na etapie już realizacji drogi. Wymagało to szeregu przygotowań m.in. projektu, po drugie przeprowadzenie uzgodnień z Urzędem Marszałkowskim, czy zmiana zwykłego skrzyżowania na rondo będzie zaakceptowana w ostatecznym rozliczeniu "
raz twierdzi ze rondo to normalne skrzyzowanie a zaraz potem juz zmienia zdanie mówiac ze rondo to nie zwykla skrzyzowanie i potrzeba zmian w dokumentacji itd.
Odpowiedz
3
@ czesio
dnia 04.09.2013, 07:00 · Zgłoś
taa tera żem zrozumiał...czyli jakby posiadali takowe dane to co by było???zablokowali by budowę?obniżyli koszty?czy po prostu przespali temat a tera walą focha bo nikt nie powiedział...

ale proszę bardzo ,niech działają,może kogoś za to ukarzą?
szczerze wątpię bo w tym kraju jest brak tzw odpowiedzialności urzędników za błędy ,zaniedbania i inne występki na szkodę państwa i społeczeństwa...i jak to zaczeło się od czasów Rywina tak do dziś trwa litania :...nic się nie stało!
Odpowiedz
-1
@ Ronin
dnia 03.09.2013, 11:18 · Zgłoś
Bardzo dobrze przy każdymkościele powinno być rondo aby niedzielni kierowcy wkońcu się nauczyli po nich jeździź - a nie blokować miasto w piątek.
Odpowiedz
17
@ czesio
dnia 03.09.2013, 11:15 · Zgłoś
prawie 300 tysi za to cuś...?jak wam zostało trochę kasy to może w Radości by się dało zrobić...trza dać cynk do radnej Maczugi,wszak ona wszystko może to i z rondem pomoże...
Odpowiedz
31
@ asa
dnia 03.09.2013, 11:01 · Zgłoś
powiat nie wie co robi, rondo w takim miejscu zal, kase przeznaczyc na perspektywy dla mlodych a nie wydawac nieroztropnie
Odpowiedz
3
@ 4x4
dnia 03.09.2013, 21:37 · Zgłoś
o pamiętam to rondo co z kolegą przejechaliśmy przez środek tego kółka
Odpowiedz
24
@ lololol
dnia 03.09.2013, 10:51 · Zgłoś
to rondo tam nie potrzebne w takiej wsi wystarczy dobre znaki dac i było by ok.a nie ronda narobia i teraz same kłopoty,
Odpowiedz
29
@ qwerty
dnia 03.09.2013, 13:47 · Zgłoś
To teraz będą miąły gdzie bociany nawracać,a te osobnice powinni od świata od izolować bo tam same cwaniaki, jechac tam na jakąś impreze to z bronami w dachu wrócisz,ale bede miał minusów hehe
Odpowiedz
5
@ XXX
dnia 03.09.2013, 14:03 · Zgłoś
to jak wrocisz z bronami to tam nie jedz proste he jak takie cwaniaki to za jakim tam gonisz co?!
Odpowiedz
0
@ qwerty
dnia 03.09.2013, 14:23 · Zgłoś
Poprostu tam strach jechać na jakiś festyn lub coś takiego,mój kumpel miał stamtąd dziewczyne to go na 2 samochody co chwila gonili ale cwani byli tylko jak ich 10 na jednego było
Odpowiedz
7
@ jeżynka:)
dnia 03.09.2013, 14:28 · Zgłoś
To rondo tak tam potrzebne jak psu piata noga;;;nie mieli na co wydać pieniążków ? trzeba by naprawić drogę ,którą [...] podczas remontu( budowy) mostu,a nie połatać kawałki.Może by tak panowie ktorzy sa osobami decyzyjnymi przejechali zobaczyli Czas wyborów się zbliża i trzeba by coś zrobić ,aby dostać stołek ,ale coś co będzie miało sens .,a nie tylko by wydać nie swoje pieniążki!!!
Odpowiedz
10
@ jeżynka:)
dnia 03.09.2013, 15:10 · Zgłoś
Popieram !!!wystarczyło by dać znaki ,lub nawet namalować konkretne linie i już ,a pieniążki dać na coś naprawdę ważniejszego!!!nie wiem może plac zabaw dla dzieci,może przystanki o domu ludowym nie wspomnę !!!:)
Odpowiedz
9
@ [...]
dnia 03.09.2013, 15:55 · Zgłoś
tysiac rond i tysiac fontann
kiedys bylo tysiac szkol
Odpowiedz
5
@ zxc
dnia 03.09.2013, 23:19 · Zgłoś
co jak co ale kostki nie brakuje :D
Odpowiedz
0
@ ben
dnia 05.09.2013, 16:45 · Zgłoś
a kogo sie tam bac w tej [...] heheheheheehehe
Odpowiedz
Dodaj komentarz
Piszesz jako:

Jaslo4u.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za treść komentarzy zgodnie z Polskim Prawem. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania i redagowania komentarzy niezgodnych z regulaminem.