Korzystając z portalu Jaslo4u.pl wyrażasz zgodę na użytkowanie mechanizmu plików cookie. Mechanizm ten ma na celu zapewnienie prawidłowego funkcjonowania portalu Jaslo4u.pl. Korzystając ze strony akceptujesz Politykę Prywatności portalu Jasło4u.pl

Ruszyły zbiórki na rzecz odbudowy hali w Roztokach

113

Dokładnie tydzień temu w środę 11 stycznia w godzinach popołudniowych hala produkcyjna firmy Sidero w Roztokach stanęła w płomieniach. Pożarem objęty był dach obiektu i jego wyposażenie. Zniszczeniu uległy maszyny, narzędzia oraz samochody zabytkowe, których pasjonatem był właściciel przedsiębiorstwa. Dzisiaj nie ma do czego wracać, ale dzięki pomocy i wsparciu możliwa będzie odbudowa hali i powrót do pracy.

Wracamy do pożaru hali produkcyjnej, który wybuchł 11 stycznia w środę w Roztokach. Do zagrożenia zadysponowano 27 zastępów straży pożarnej w tym PSP i OSP z powiatu jasielskiego. Ponadto konieczne było użycie dwóch podnośników hydraulicznych oraz drabiny mechanicznej. W hali znajdował się zbiornik z olejem napędowym, farby, rozpuszczalniki, butle z gazami technicznymi i gazem propan butan oraz dwa samochody osobowe, w których znajdowały się butle LPG. Działania gaśnicze strażaków trwały około 7 godzin.

Właściciel firmy w pożarze stracił narzędzia, sprzęty, wyposażenie hali oraz zabytkowe samochody. Firma zajmowała się kowalstwem artystycznym i naprawą ciężkiego sprzętu. - W wyniku zapalenia się sadzy w kominie spalił się praktycznie cały dorobek życia zawodowego Włodzimierza - maszyny, sprzęty, narzędzia i zabytkowe samochody, których był pasjonatem.(...) Z zawodem kowala związany był ok 30 lat. Po rozpoczęciu działalności budował firmę od zera, ciągle inwestując w sprzęty i narzędzia – czytamy na założonej przez rodzinę zbiórce na zrzutka.pl. - Celem zbiórki jest odbudowa tego co zostało zniszczone, aby jak najszybciej wrócić do ukochanej pracy – wyjaśniają inicjatorzy.

Kolejna zbiórka na rzecz poszkodowanego przedsiębiorcy z Roztok została utworzona na pomagam.pl. Panu Włodzimierzowi można pomóc dokonując wpłaty za pośrednictwem zbiórek <TUTAJ – zrzutka> lub <TUTAJ -pomagam>.

 id

fot. archiwum prywatne

Reklama

Komentarze: 111

Dodaj komentarz Widok:
0
@ [...]
dnia 25.01.2023, 20:45 · Zgłoś
Same konusy na punkcie ubezpieczen pouczają poszkodowanego, a sami w życiu nic nie osiągnęli. Ubezpieczcie się bo ja wam życze polamania nóg na lodzie.
Odpowiedz
1
@ do [...]
dnia 25.01.2023, 22:35 · Zgłoś
Ty nie życz źle nikomu, tylko sam się ubezpiecz bo teraz już ciężko znaleźć [...], którzy potem na zrzutkę na ciebie będą płacić. Nie ma co zgrywać cwaniaka i [...] gościa tylko lepiej dbać o to, co się powinno bo śmiesznie potem takie akcje wyglądają.
Odpowiedz
0
@ Co to się porobiło :)
dnia 24.01.2023, 13:53 · Zgłoś
[Komentarz nie na temat]
Odpowiedz
1
@ terminator
dnia 22.01.2023, 15:10 · Zgłoś
Szkoda chlopa, ale na litosc moglby byc bardziej kreatywny. Okolica gdzie pozar mial miejsce slynie z tego ze ludzie pisza dokladnie tak jak mowia. Inna zlota zasada: Gdy pniesz sie do gory po szczeblach kariery zyciowej bedziesz spotykal wielu ludzi wiec badz dla nich mily, bo gdy bedziesz kiedys schodzil tez ich bedziesz spotykal no i teraz jest ta chwila... Z wyrazami wspolczucia.
Odpowiedz
-2
@ Pażdzioch
dnia 21.01.2023, 18:57 · Zgłoś
Przestańcie już [...] pouczac innych że ma się ubezpieczyc, każdy robi tak jak uważa. Żaden z was nie prowadzi działalności gospodarczej i jest [...] jak [...] a poucza tych co prowadzą.
Odpowiedz
3
@ każdy
dnia 21.01.2023, 19:31 · Zgłoś
Skąd wiesz, że żaden [...] nie prowadzi działalności. Może prowadzi i ubezpiecza aby w przypadku pożaru nie musiał zakładać zbiórki. Ktoś tych konowałów pouczył i wcale nie są [...] jak [...]. Gdyby tacy byli to by nie ubezpieczali.
Odpowiedz
2
@ Nec plus, nec minus, nec alitur
dnia 21.01.2023, 17:21 · Zgłoś
A jako władza to była popatrzeć na pożar albo zgliszcza, zaoferowała jakąkolwiek pomoc poszkodowanemu ?
Odpowiedz
1
@ agent
dnia 21.01.2023, 19:50 · Zgłoś
Tam pierwsi powinni zjawić się rzeczoznawcy z firmy ubezpieczeniowej aby oszacować straty i jak najszybciej wypłacić odszkodowanie.
Odpowiedz
8
@ co łaska
dnia 20.01.2023, 09:49 · Zgłoś
Najbardziej poszkodowanymi przez nagłaśnianie zbiórek podobnych do tej na portalach publicznych poszkodowani są ci, którzy naprawdę wsparcia potrzebują. Założenie zbiórki może i jest dobrym gestem ale wystarczyłby skierowanie jej do ludzi, którzy poszkodowanego znali. Przecież nie stracił domu, rodzinie nie stała się krzywda, nikt uszczerbku na zdrowiu nie poniósł więc gdzie tu jest problem? Biznes prowadził tak, jak uważał za stosowne i zdawał sobie sprawę z konsekwencji niedociągnięć. Czy akurat w miejscu gdzie wykonuje się prace ślusarskie, kowalskie tak powinno wyglądać magazynowanie zabytkowych samochodów odpowiedź może sobie dać każdy sam. O innych kwestiach napisano wyżej wszystko. Jeśli ktoś argumentuje, że poszkodowany stracił możliwość zarabiania to jest to słaby argument i nie przemawia do nikogo, do tych co prace stracili również. To że ktoś nie zadbał o podstawowe sprawy związane z działalnością, bezpieczeństwem, porządkiem itd. i poniósł szkody, to jest dla niego problem i to jest sprawa oczywista. Jednak nagłaśnianie przez portal lokalny próśb o datki w sytuacji jaka tu ma miejsce chyba najbardziej krzywdzi właśnie osoby, które zostały bez środków do życia, niemające możliwości sfinansowania ratowania zdrowia i innych, którzy rzeczywiście pomocy potrzebują. Ludzie którzy podzieliliby się z naprawdę potrzebującymi pieniądzmi, przez podobne zbiórki wątpią w sens pomagania i nie ma się co temu dziwić. Rodzina, znajomi, koledzy poszkodowanego gdyby chcieli faktycznie udzielić pomocy to mają do tego mnóstwo możliwości i chwała im za to. Jednak apelowanie o wsparcie wśród ogółu na lokalnym portalu internetowym akurat w takim przypadku budzi mieszane uczucia i pewnie stad tak wiele krytycznych komentarzy. Oczywiście, kto chce ten wpłaca, kto nie chce nie wpłaca ale jak to bywa przy publicznej zbiórce pieniędzy ocenić jej zasadność może każdy. Zresztą było tutaj wiele próśb o wsparcie leczenia, pomocy itd. ale żadna nie wzbudziła kontrowersji. To chyba mówi samo za siebie.
Odpowiedz
2
@ Obserwator
dnia 19.01.2023, 23:37 · Zgłoś
Czytam i czytam to wszystko i powiem tylko jedno. Najbliższa rodzina tego Pana powinna się zastanowić czy nie lepiej byłoby zamknać te zbiórki bo wydaje mi się że tak naprawdę najwięcej na tym ucierpi poszkodowany. Jak ktoś wyżej napisał na biednego nie trafiło. Tak dokładnie sama rodzina jest w stanie pokryć koszty odbudowy i dziwię się bardzo że tu zbiórki i to dwie.Rozumiem choroba wypadek,chodzi o życie. Wtedy zupełnie inaczej to wygląda. Podsumowując Biedny by takiej zbiórki nie zrobił.
Odpowiedz
3
@ Pażdzioch
dnia 19.01.2023, 20:30 · Zgłoś
Nikt nikogo nie zmusza do pomocy, jak nie dajesz nie gadaj na temat zasadności bo mi sie [...] chce z tej dyskusji a nawet mnie bierze [...].
Odpowiedz
0
@ Ferdek
dnia 19.01.2023, 20:49 · Zgłoś
To uważaj przy RZyganiu abyś się nie [...] :) A zbiórka jest publiczna i każdy ma prawo się wypowiedzieć na jej temat.
Odpowiedz
2
@ Pażdzioch
dnia 19.01.2023, 19:02 · Zgłoś
Radzę tym wszystkim patałachom aby przestali pouczać innych i czepiać się poszkodowanego bo hamstwo wasze nie zna granic.
Odpowiedz
-1
@ Ferdek
dnia 19.01.2023, 19:18 · Zgłoś
Ja uważam, że co do CHamstwa to nie masz racji. W tych komentarzach większość zastanawia się nad zasadnością nagłaśniania zbiórki pieniędzy na portalu a nie czepia się poszkodowanego. Nikt chyba też nikogo nie poucza, bo jak ktoś wyżej napisał, ten kto chce naprawdę pomóc wyciąga pieniądze z kieszeni i daje poszkodowanemu i to jest realna pomoc. Uważasz, że publiczne ogłoszenie zbiórki pieniędzy nie pozwala na dyskusję i zastanowienie się wpłacać czy nie? Skoro zbiórka jest publiczna to pewnie wiele osób ma wiele opinii na jej temat. Bezdyskusyjnie zrzutka odbywa się w kościołach na tacę. Daje kto chce i nic nie gada.
Odpowiedz
0
@ Do do ja
dnia 19.01.2023, 16:46 · Zgłoś
No znam takie przypadki co robili legalnie a i tak nie dostali a i wszystko pod dywan zamiecione
A nawet Wystarczy włączyć programy typu uwaga ,interwencja, sprawa dla reportera.
Kończę z Pana /Panią dyskusje. Pozdrawiam
Odpowiedz
0
@ Do do ja
dnia 19.01.2023, 16:01 · Zgłoś
Nie mnie jednak oceniać.
Zazwyczaj jak ktoś chce dobrze zrobić to wychodzi jak wychodzi..
Z tego co wiem to nie o hobby chodzi tylko o miejsce pracy z której utrzymał rodzinę s teraz póki co został bez pracy.
Ale to nie ma co gdybać i wdawać się w niepotrzebna dyskusje.
Mimo wszystko szanuję
Odpowiedz
2
@ do @Do ja
dnia 19.01.2023, 16:15 · Zgłoś
Jeśli o miejsce pracy to dostanie odszkodowanie i powinien wszystko odbudować. Każdy przedsiębiorca ubezpiecza firmę i ma zabezpieczenie w razie takiego wypadku. Tylko ci co coś na czarno robią albo kombinują to mogą mieć problem, ale to ich sprawa bo chyba zdają sobie sprawę z ryzyka.
Odpowiedz
7
@ MWS
dnia 19.01.2023, 10:48 · Zgłoś
Brak ważnych informacji dla osób niezorientowanych w temacie:
- czy hala wraz ze sprzętem była ubezpieczona?
- jeżeli nie była to dlaczego?
- czy właściciel stracił wszystko co miał?
- czy właściciel posiada jeszcze inne nieruchomości lub środki pieniężne?
Można odnieś wrażenie, że wiele osób jest w dużo trudniejszej sytuacji ale mogę się mylić.
Jeszcze informacja dla osób publicznych organizujących zbiórki "z prośbą aby wpisać na kartce swoje dane oraz kwotę wpłaty". To jest niezgodne z prawem i US może i powinien się tym zainteresować.
Odpowiedz
5
@ popieram!!!
dnia 19.01.2023, 11:52 · Zgłoś
Bardzo dobry, merytoryczny komentarz.
Odpowiedz
10
@ Ja
dnia 19.01.2023, 12:10 · Zgłoś
Trafiona diagnoza chodzą słuchy ze na biednego nie trafiło !!!
A podobno jest zbiórka w której pewna pani zdobiła listę z imienia i nazwiska !!!
Odpowiedz
-2
@ Do ja
dnia 19.01.2023, 15:18 · Zgłoś
A kto jest od osadzania kto bogaty kto biedny. Myślałam że takie podziały były za starych czasów.
A co do rzekomej zbiórki. To faktycznie jak taka istnieje to w czym tu wina pokrzywdzonego? Nie znam gościa .ale dla mnie dziwny ten [...]. Ludzie mu samoy od siebie chcą pomóc a on po[...] za to obrywa...
Czy on prosi o cos? Bo z ciekawości zagłębiłem się w ten temat i nigdzie nie widzę żeby z jego inicjatywy wychodziły jakieś prośby zbiórki...
Odpowiedz
6
@ MWS
dnia 19.01.2023, 15:26 · Zgłoś
Ta pewna Pani to Sołtys wsi, gdzie mieszka poszkodowany. Tylko pogratulować "pomysłowości" i podstaw wiedzy prawniczej tej Pani. Bezprawne gromadzenie informacji kto, ile, kiedy. RODO się kłania oraz inne przepisy.
Odpowiedz
1
@ do @Do ja
dnia 19.01.2023, 15:36 · Zgłoś
Przecież jak ktoś znajomy chce pomóc, zna gościa to jest na to prosty sposób. Bierze dwa, czy trzy koła do ręki idzie do [...] i wręcza. Gość wie, że znajomy mu pomógł, wie na kim może polegać, komu on się może odwdzięczyć i sprawa prosto rozwiązana a nie jakieś śmieszne podchody w internecie. Z tego co wiadomo to domu i tego co niezbędne do życia nie stracił, na zdrowiu nie ucierpiał a to najważniejsze.
Odpowiedz
1
@ Do @do ja
dnia 19.01.2023, 15:46 · Zgłoś
Też fakt. Wtedy wychodzi dobra wola człowieka i na kim może polegać. Myślę że i takie osoby znalazły się ale Mi chodzi ogólnie że wszyscy dookoła robią szum itp a [...] czepiają się... Ale z drugiej strony każdy chce pomóc jak może więc nie mam osądzać.
Jak ktoś chce wypłacić niech wpłaci i po temacie.ja to jestem chyba z innej epoki bo mam całkowicie inne podejście do życia.
Odpowiedz
2
@ do @Do ja
dnia 19.01.2023, 15:58 · Zgłoś
Ja też chyba jestem z innej epoki, bo uważam że jakieś siostrzenice, znajomi jeśli chcą pomóc to powinni to zorganizować pomiędzy sobą. Przecież człowiek ani jego dom na tym nie ucierpieli. Warsztat, hobby to jest sprawa drugorzędna o którą mógł należycie zadbać aby w razie takiego zdarzenia otrzymać odszkodowanie. Jak ktoś rozbije drogiego quada to tez ogłaszać zbiórkę aby mu pomóc? Jest wiele osób którzy nie mają na ratowanie zdrowia, życia i wtedy takie rozgłaszanie zbiórki jest uzasadnione a tym przypadku raczej chyba nie. Jeśli ktoś założył zbiórkę to mógł to rozpowszechnić miedzy znajomymi a niekoniecznie na portalu publicznym. Chyba trochę nietakt w obliczu wielkich tragedii NIEMATERIALNYCH.
Odpowiedz
-1
@ aaa
dnia 24.01.2023, 21:18 · Zgłoś
kłania to sie Panu troszeczke doinformowania bo jak widac to szczeka Pan pierwszy a [...]no wie . Rodo obowiazuje tylko i wyłacznie przedsiebiorcow a nie osoby prywatne...ale jak zwykle najwiecej do powiedzenia maja ludzie niedoinformwoani. pozdrawiam
Odpowiedz
1
@ do @aaa
dnia 25.01.2023, 11:27 · Zgłoś
I znowu bzdura napisana przez wiejskiego mędrca/czynię. "Przepisy RODO nie mają zastosowania do przetwarzania danych osobowych przez osobę fizyczną w ramach działalności czysto osobistej lub domowej, pod warunkiem że nie ma ona związku z działalnością zawodową lub komercyjną". Sołtys wypełniający swoje obowiązki, działający w społeczności wsi podlega przepisom RODO, tak jak każdy inny organ funkcjonujący w gminie, mieście itp. ... Nie chodzi o szczekanie, tylko o przestrzeganie prawa przez wszystkich.
Odpowiedz
-2
@ aaa
dnia 25.01.2023, 13:57 · Zgłoś
zbiórka po wsi nie ejst zarejestrowana , nie ejst od niej odpprowadozny podatek wiec nie da ro czynnosci w ramach działalnosci prywatnej :D boze ludzie jakie wy głupoty wypisujecie... ja kazdy w naszym kraju taki uczony to nie dziwie sie ze rzadzi kto rzadzi
Odpowiedz
1
@ do @ aaa
dnia 25.01.2023, 22:38 · Zgłoś
Poproś kogoś dorosłego albo takiego, który skończył podstawówkę aby za ciebie napisał to, co chcesz przekazać. Trudno z analfabetą dialog prowadzić.
Odpowiedz
2
@ Wrr
dnia 18.01.2023, 22:47 · Zgłoś
W internetach wszyscy cwani a przyjdźcie co do czego to .. wiadomo
Ogarnijcie się ludzie
Oby was żadna taka tragedia nie spotkała
Zrozumi to tylko ten który przez to samo przeszedł lub ma chcieć trochę rozumu i serca
Miłego wieczoru
Odpowiedz
1
@ Strarzak
dnia 18.01.2023, 19:56 · Zgłoś
W jaka nowomowe wpisuje sie narracja typu zadysponowanie?
Odpowiedz
2
@ taka prawda
dnia 18.01.2023, 19:17 · Zgłoś
Niestety na miejsce nie zleciało się 20 przecinaczy wstęg z wypchanymi portfelami.
Odpowiedz
3
@ qwerty
dnia 18.01.2023, 19:36 · Zgłoś
Pisowscy przecinacze wstęg lecą tylko do pełnego koryta.
Odpowiedz
9
@ Teodor
dnia 18.01.2023, 23:31 · Zgłoś
Ja znam Włodka od dzieciństwa i powiem tak
nikt mu nie żałował roboty i tyrania nikt by
tak nawet nie chciał tylko pieniądze
stoją w gardle każdemu.Chlopak od dziecka
pracował na gospodarce a później dochodził do wszystkiego
dzięki swojej ambicji i zaradności.Nie wygrał nie dostał
w spadku nikogo nie okradł,czego mu zazdrościcie roboty?
Odpowiedz
1
@ Arti
dnia 03.02.2023, 19:13 · Zgłoś
Dokładnie jest tak jak piszesz, ciężka praca od rana do wieczora.
Odpowiedz
4
@ Riczi
dnia 18.01.2023, 19:07 · Zgłoś
Nie każdy warsztat firmy ubezpieczeniowe chcą ubezpieczyć,wiem to z autopsji.
Mam firme w budynku po starym sklepie i gdybym miał ubezpieczyć to
trzeba przebudować,zmienić przeznaczenie,a mojej branży nie przewiduje
Tam plan zagospodarowania przestrzennego i tzw.[...]zaznaczam że
pytałem w 6 firmach ubezp.
Odpowiedz
7
@ Głos ludzkości
dnia 18.01.2023, 18:55 · Zgłoś
Ludzie co z wami ??
Nie widzicie co się stało ? Po co [...] komentarze, oskarżenia i insynuacje?
Co to zmieni ? Stała się tragedia.. człowiek stracił dużo. Chcesz pomóc pomagasz . Nie chcesz nie pomagasz proste. Po co drążyć temat.
Ciekawy jestem czy wy tak wszystko idealnie macie zapięte od A do Z.
Jesteśmy tylko ludźmi
Może zapomniał o składce albo zapłacil po terminie to już z automatu nie zależy się odszkodowanie
Pomijam fakt że jeśli powodem faktycznie był komin to często firmy ubezpieczeniowe nie wypłacają odszkodowania.
Wiec szkoda czasu na gdybanie.
Kto chce pomóc to pomoże nikomu nic do tego.
Pamiętajcie że dobro wraca.
Odpowiedz
-8
@ Pażdzioch
dnia 18.01.2023, 18:43 · Zgłoś
Tym wszystkim co tak dużo mówią o ubezpieczeniach i żle życzą Włodzimierzowi to ja wam ŻYCZE połamania kości i długiej i ciężkiej choroby.
Odpowiedz
13
@ Ferdek
dnia 18.01.2023, 18:52 · Zgłoś
Ja uważam, że nie ma tu takich, którzy źle komukolwiek życzą oprócz ciebie i jeszcze jednego tam wyżej. Większość tych co komentują pisze o uczciwości i o tym, że opłacanie składek ubezpieczeniowych leży w interesie przedsiębiorców i każdego z nas. Ja kiedyś nie miałem na ubezpieczenie to sprzedałem zegarek ale opłaciłem, bo kto wie co będzie jutro.
Odpowiedz
12
@ Do [...]
dnia 18.01.2023, 19:49 · Zgłoś
Nie ma co komu życzyć źle.
Poprostu ci ludzie nie potrafią zrozumieć drugiego człowieka co czuje.
Pan Włodzimierz dużo osiągnął a jednocześnie dużo do stracił i+ nie mówimy tylko tu o kwestii materialnej )
Ostatnio ciągle wisi nad nim pech.
A niektórzy i tak będą mu rzucać kłody pod nogi.
A to że ktoś otworzył dla niego zbiórkę to o czymś świadczy
Ma swój niewyparzony język ale gdy ktoś potrzebował pomocy to pomógł.
Trzeba było :
kogoś wyciągnąć "z fosy "
Komuś odśnieżyć koparka
Komuś coś wykopać
Przetoczyć coś
Pospawać coś
Pożyczyć sprzęt narzędzia
I dużo dużo więcej to do Włodka
Tego to nikt nie widzi
Odpowiedz
1
@ Arti
dnia 03.02.2023, 19:11 · Zgłoś
Dobrze piszesz bo znam Włodka 25 lat. Jest dobrym człowiekiem i zapracował na to bardzo ciężką pracą.
Odpowiedz
1
@ Arti
dnia 03.02.2023, 19:11 · Zgłoś
Szkoda tylko że doszło do takiej tragedii.
Odpowiedz
4
@ Haha
dnia 18.01.2023, 18:43 · Zgłoś
Świat powariowal... Rozumiem jakby się mu dom spalił i nie miał dachu nad głową... Ale robić zbiore na jakąś hale to już jest przesada... Może złożymy się na moje hobby ? Śmiech na sali
Odpowiedz
-1
@ Siostrzenica
dnia 19.01.2023, 15:41 · Zgłoś
Twoim zdaniem to śmiech na sali skoro osoba straciła swoją pracę i możliwość zarabiania pieniędzy?
Odpowiedz
1
@ łodyniec
dnia 19.01.2023, 16:27 · Zgłoś
Możliwość zarabiania?co ty piszesz dziewczynko...
Ofert pracy w Jaśle nie brakuje.
Odpowiedz
4
@ bezrobotny
dnia 19.01.2023, 17:06 · Zgłoś
Mnie zwolniła z pracy firma, która znajduje się niedaleko hali w której był pożar. Też mam zakładać zbiórkę? Będą chętni do wpłaty?
Odpowiedz
4
@ Agencja Pośrednictwa Pracy
dnia 19.01.2023, 17:17 · Zgłoś
Dla wszystkich którzy stracili pracę i możliwość zarabiania pieniędzy posiadamy wiele ofert pracy w kraju i za granicą. Mile widziani pracownicy posiadający doświadczenie. oferujemy możliwość wysokich zarobków i bardzo dobre warunki pracy. Zapraszamy do skorzystania z naszej oferty.
Odpowiedz
2
@ Haha
dnia 21.01.2023, 13:05 · Zgłoś
Zbiórkę to rozumiem jak ktoś straci dach nad głową. Niech idzie do roboty za najniższą krajową i tyle. Ludzie tak pracują i jakoś dają radę. Osobiście na odbudowę hali ani grosza nie wpłacę. Swoje zarobione pieniądze wolę raz w miesiącu wpłacić chociaż by na jakies schronisko
Odpowiedz
0
@ Arti
dnia 03.02.2023, 19:09 · Zgłoś
Mogłeś nie pić i nie kraść w pracy to by cię nie zwolnili.
Odpowiedz
0
@ bezrobotny
dnia 04.02.2023, 13:05 · Zgłoś
Mógł sobie ubezpieczyć to dostałby odszkodowanie. Może też podjąć pracę a nie zbierać kasę na zrzutkach.
Odpowiedz
0
@ On
dnia 18.01.2023, 18:04 · Zgłoś
Super na czyjeś hobby będziemy się składać chyba was ...
Odpowiedz
-4
@ Pol
dnia 18.01.2023, 18:03 · Zgłoś
Po kredyt do banku , trzeba było sobie ubezpieczyć i nie byłoby problemu a nie [...] , jakie zbiórki
Odpowiedz
2
@ Tomasz
dnia 18.01.2023, 17:47 · Zgłoś
[...] nie brakuje właściciel nawet nie wiedział że zbiórka ruszyła
A do powiedzenia macie wiele oby wam się też coś podziało
To zobaczymy gdzie będziecie gonić o pomoc
Odpowiedz
2
@ ???
dnia 18.01.2023, 18:14 · Zgłoś
@Tomasz, te twoje serdeczne życzenia dla dla tych którzy płaca składki ubezpieczeniowe, czy dla tych którzy nie płacą i kombinują, bo nie wiem?
Odpowiedz
-1
@ Tomasz
dnia 18.01.2023, 18:47 · Zgłoś
Dla ciebie
Odpowiedz
8
@ Do Tomasz
dnia 18.01.2023, 19:43 · Zgłoś
Potwierdzam właściciel nic nor wiedział na temat zbiórek.
Tylko jest dużo ludzi którym pomógł i teraz on potrzebuje pomocy.wiec pewnie chcą odwdzieczyc się
Odpowiedz
3
@ hmmm
dnia 19.01.2023, 09:54 · Zgłoś
Ciekawe te zbiórki jeżeli właściciel nie wiedział o ich założeniu. Nie wiadomo kto zbiera bo w opisach są zdjęcia tylko z pożaru hali. Nie wiadomo czyj rachunek bankowy był podany przy weryfikacji zbiórki. Pewnie taka zbiórkę mógłby założyć każdy a według mnie powinie zakładać tylko poszkodowany, zweryfikowany zdjęciem i byłaby pewność że on pieniądze otrzyma. Już były przypadki, że pieniądze ze zbiórek były wykorzystywana inaczej niż w nich deklarowano. Taki świat jest niestety. Wszyscy kombinują i trudno komuś wierzyć.
Odpowiedz
2
@ Xxxx
dnia 19.01.2023, 14:25 · Zgłoś
Zbiórkę założyła siostrzenica właściciela, on sam nie wiedział o jej założeniu, dowiedział się po fakcie. Niektórzy nie lubią prosić o pomoc dlatego czasem dla ich dobra robią to osoby najbliższe. Także skończcie z głupimi domysłami gdzie mogłyby isc pieniądze…
Odpowiedz
1
@ wooow
dnia 19.01.2023, 14:50 · Zgłoś
Siostrzenica i nie wiedział, wooow. Dobre, dobre
Odpowiedz
2
@ Siostrzenica
dnia 19.01.2023, 15:40 · Zgłoś
Ja założyłam ją zbieram i bądź pewny /pewna że te pieniądze zostaną dobrze wydane. I chociaż w malutkiej części pokryją straty. Były przypadki ze były wydane gdzie indziej? Nie słyszałam ale pewnie tak zrobiłeś skoro wiesz... Ludzie roboty się chyccie a nie [...]ie głupoty na kazdym kroku...
Odpowiedz
0
@ Siostrzenica
dnia 19.01.2023, 15:43 · Zgłoś
No nie wiedział wyobraź to sobie, dowiedział się jak powstala i co? Źle?
Odpowiedz
1
@ Do siostrzenica
dnia 19.01.2023, 15:49 · Zgłoś
Brawo brawo brawo !!! Podstawa godna podziwu na dzisiejsze czasy.
Dobre uczynki tylko świadczą o nas.pozdrawam ciepło
Odpowiedz
0
@ Do hmmm
dnia 19.01.2023, 16:06 · Zgłoś
Jeśli by sam założył to dopiero by afera była.. przypuszczam
Ludziom nie dogodzi cokolwiek by człowiek nie zrobił to i tak się doczepia do czegoś.
"A dlaczego to jest czarne a nie zielone"
A dlaczego to tamto [...]to...
Odpowiedz
1
@ do @Siostrzenica
dnia 19.01.2023, 17:03 · Zgłoś
Dobrze że się dowiedział. Swój numer rachunku do zbiórki podałaś?
Odpowiedz
1
@ do roboty
dnia 19.01.2023, 18:38 · Zgłoś
a nie zrzutki zakładać, tak radzi @Siostrzenica
Odpowiedz
0
@ Tomasz
dnia 18.01.2023, 17:42 · Zgłoś
Wy wszyscy co macie jakieś [...] uwagi przedstawcie się z imienia i nazwiska
Jak jesteście tacy cwani żeby tak głupio pisać . Aaa i wszystkim tym co
Tak [...] ściska zbiórka na tą katastrofę życzę żeby was w [...] kropla dużo
Większa tragedia [...]
Odpowiedz
-1
@ Do Haha
dnia 18.01.2023, 16:52 · Zgłoś
Musisz się trochę doinformować. Jak nie wiesz czyj jest samochód to
nie pisz bredni którymi obciażasz kogoś. Najlepiej kup sobie ten samochód
i wtedy będziesz wiedział do kogo należy. A jak Ci się nudzi to zrób to co robi pies
jak mi się nudzi...
Odpowiedz
-2
@ Miś
dnia 18.01.2023, 15:35 · Zgłoś
W Jaśle to trzeba zbiórkę pieniędzy zrobić na budowę hali ale sportowej.
Odpowiedz
4
@ Haha
dnia 18.01.2023, 15:31 · Zgłoś
Jeden też miał pożar zbiórka była teraz za 57 tys auto sprzedaje
Odpowiedz
-5
@ Kazek
dnia 18.01.2023, 16:07 · Zgłoś
[...]j jak ten jeden to nie jedno takie auto będziesz miał/miała na sprzedaż;)
Odpowiedz
2
@ Kazek
dnia 18.01.2023, 16:08 · Zgłoś
Pracuj jak ten jeden to nie jedno takie auto będziesz miał/ miała na sprzedaż;)
Odpowiedz
2
@ Anna Owsiak
dnia 18.01.2023, 16:08 · Zgłoś
Auto jest moje z mężem wiec proszę dobie darować zbędne komentarze . Pozdrawiam .
Odpowiedz
-10
@ do Haha
dnia 18.01.2023, 16:10 · Zgłoś
a ktoś inny protezę.
Odpowiedz
4
@ Bezszczel
dnia 18.01.2023, 19:41 · Zgłoś
Ten komentarz jest poniżej krytyki...
Człowiek nie żyje a nawet mu wytkniesz że zbierał na protezę!
Co z tobą człowieku !!!
Wstyd mi za ciebie
Odpowiedz
4
@ do Anna Owsiak
dnia 18.01.2023, 20:01 · Zgłoś
Potwierdzam.
Ludzie takie historie tu tworzą że głowa mała. Za dużo chyba " trudne sprawy" oglądają
Odpowiedz
8
@ Anna Owsiak
dnia 18.01.2023, 20:16 · Zgłoś
Oj tak… nie życzę nikomu aby się znalazł w takiej sytuacji. A pomówienia i domysły najlepiej się „sprzedają” wiec ludzie wypisują głupoty.
Także mam nadzieje ze zaspokoiłam ciekawość pana @haha co do samochodu … a i jeszcze jedno cena nie podlega niegocjacji jak dla Pana :) pozdrawiam
Odpowiedz
1
@ do @Bezszczel
dnia 18.01.2023, 20:22 · Zgłoś
Kto nie żyje? O czym piszecie? Przecież jak nie żyje to nie może sprzedawać czegoś, na co zbierał pieniądze. Nie sadzę, że byłby ktoś tak [...] aby sprzedawać coś, co zakupił z publicznej zbiórki.
Odpowiedz
0
@ Bezszczel
dnia 18.01.2023, 21:16 · Zgłoś
Nie żyje chłopak który zbierał na protezę nogi
Odpowiedz
2
@ do @Bezszczel
dnia 19.01.2023, 10:29 · Zgłoś
Przykre że nie żyje. Ale to co? Ktoś po jego śmierci sprzedaje protezę na którą ten chłopak zbierał pieniądze? Nie przekazał komuś innemu potrzebującemu lub jakiejś fundacji? Nie wierzę żeby aż tacy ludzie byli i najważniejsza była dla nich kasa. Gdyby tak było, to szok!
Odpowiedz
0
@ Siostrzenica
dnia 19.01.2023, 15:44 · Zgłoś
Swojego życia nie mają to najlepiej interesować się czyims. Brak słów na to wszystko
Odpowiedz
0
@ do @Siostrzenica
dnia 19.01.2023, 16:59 · Zgłoś
Gdyby czyjeś życie nie zostało upublicznione, to nikt by się nim nie interesował. Trzeba sobie z tego wcześniej zdawać sprawę i zastanowić się czy warto.
Odpowiedz
0
@ do @ do@Siostrzenica
dnia 19.01.2023, 18:41 · Zgłoś
Bo najlepiej jak ktoś da kasę i o nic nie pyta. Rumuńska metoda 'pan da".
Odpowiedz
0
@ Łopservatore
dnia 18.01.2023, 15:26 · Zgłoś
Ech pierońskie szydercy beż grosza otwartości na drugiego człowieka.
Oceniacie a prawdy nie znacie. Byle by dopiec. Z tego co wiem to niestety nie .iał ubezpieczenia na xakład ale gdybyście się lepiej zastanowili to byście doszli do odpowiedniego wniosku. Czy nie widzicie że ten PiS I rząd niszczy celowo małe biznesy? Zobaczcie na oficjalne dane GUS. Tam zobaczycie ile przez ostatnie PiS owskie lata upadło małych i średnich firm, gospodarstw . To jest celowa polityka PiS by mieli łatwiej do przejęcia gospodarkę pod własność zPaństwa. A tam już mogą być zaplanowane stołki w radach nadzorczych. To co się dzieje to nic innego jak jak neoPiSkomuna.
Odpowiedz
7
@ agent
dnia 18.01.2023, 16:09 · Zgłoś
Co twój wpis ma wspólnego z ubezpieczeniem firmy? Co ma do tego PiS? Jeśli firma sobie nie radzi to upada i tyle niezależnie od tego czy władzę sprawuje PiS, PO, czy inny SLD. Jednym z kosztów jej funkcjonowania jest ubezpieczenie. Jeśli kogoś nie stać na utrzymanie samochodu to przesiada się na rower, no chyba ze znajdzie sponsora na utrzymanie auta.
Odpowiedz
1
@ Arti
dnia 03.02.2023, 18:59 · Zgłoś
Posiadając samochód niestety jesteś zmuszony zapłacić obowiązkowo ubezpieczenie. Prowadząc firmę NIE. Wystarczy że płacił inne podatki i ZUS.
Odpowiedz
14
@ xxx
dnia 18.01.2023, 15:24 · Zgłoś
Nie chcesz nie pomagaj ...ale nieprzyjemne komentarze to podstawa ...zanim napiszesz zastanów się dwa razy bo może ty kiedyś bedziesz tez potrzebował pomoc ...pozdrawiam
Odpowiedz
7
@ yyy
dnia 18.01.2023, 15:26 · Zgłoś
Ja tu nie zauważyłam ani jednego nieprzyjemnego komentarza. Raczej są merytoryczne i nie ma w nich nic, co można nazwać nieprzyjemnym.
Odpowiedz
12
@ Tomasz
dnia 18.01.2023, 17:39 · Zgłoś
Skoro twierdzisz że komentarze nie są nieprzyjemne ,
to widocznie również życzysz źle
Osobie poszkodowanej osobiście jest mi to obojętna sytuacja
Stało się trudno, nie on pierwszy nie ostatni ale faktycznie jak nie pomagam
To przynajmniej nie przeszkadzam.
Jeśli ktoś ma ochotę pomoc niech pomaga
Na [...] wam te [...] komentarze
Sami znawcy o ubezpieczeniach itp
Popatrzcie się na siebie czy jesteście wszyscy wzorowi
Odpowiedz
5
@ [...] z łańcuchem na szyi
dnia 18.01.2023, 17:55 · Zgłoś
Zgadza się, nie on pierwszy i nie ostatni. Takich jest w Polsce multum. Ale co z tymi, którzy uczciwie płacą składki ubezpieczeniowe? Kiedy ich spotka nieszczęście to tez zakładać zbiórki na pomoc czy nie? Być uczciwym czy nie? Oto jest pytanie.
Odpowiedz
9
@ Babka
dnia 18.01.2023, 15:02 · Zgłoś
Jeżeli człowiek nie ma dachu nad głową i co jeść należy pomuc.
Odpowiedz
23
@ Zbiniu
dnia 18.01.2023, 15:18 · Zgłoś
Biznes się ubezpiecza i prowadzi zarejestrowana działalność. A nie kombinuje na boki okradając Państwo a potem zeruje na naszych pie iadzach
Odpowiedz
-14
@ Zbyniuszku
dnia 18.01.2023, 19:38 · Zgłoś
Żeby Ci [...] języka nie upierd... iła za takie słowa
Odpowiedz
2
@ Pomuc babce
dnia 18.01.2023, 23:00 · Zgłoś
Babce może pomóc słownik ortograficzny.
Odpowiedz
1
@ Benek
dnia 18.01.2023, 23:21 · Zgłoś
Ja wam wójta nie wybierałem słowa Von Tuska.
Odpowiedz
18
@ Kapitan Wąs
dnia 18.01.2023, 14:57 · Zgłoś
Też macie wrażenie, że w tym kraju zbiórka, zbiórką, zbiórkę pogania?
Ktoś tu sobie nieźle jajcuje.
Tydzień nie minął, a gość ogarnął już dwie zbiórki.
Tworzymy chyba jakiś niebezpieczny precedens.
Gostki się nie ubezpieczają, nie dbają o domy, bo zbiórki to świetny interes.
Odpowiedz
0
@ Do kapitana Wąsa
dnia 18.01.2023, 23:20 · Zgłoś
[...] ci masz i zrób sobie zbiórki.
Odpowiedz
25
@ agent
dnia 18.01.2023, 14:53 · Zgłoś
Mam nadzieję, że firma ubezpieczeniowa w której zakład i hala były ubezpieczone wypłaci należne odszkodowanie. Tak chyba powinno być, skoro płacę ubezpieczenie to odszkodowanie się należy. Nie wyobrażam sobie, że ktoś byłby tak lekkomyślny aby ubezpieczenia nie płacić. Niestety nieprzewidziane zdarzenia występują i chyba każdy odpowiedzialny człowiek zdaje sobie z tego sprawę. Liczę, że wysokość odszkodowania pokryje poniesione straty.
Odpowiedz
15
@ ceidg
dnia 18.01.2023, 15:05 · Zgłoś
Ciekawą informacją może być to, że jest wpis o zawieszeniu działalności gospodarczej z dniem 31.12.2022r.
Odpowiedz
1
@ youtube
dnia 18.01.2023, 15:33 · Zgłoś
skad wiesz a sugerujesz ze sam podpalil
Odpowiedz
-6
@ Xxxx
dnia 18.01.2023, 16:02 · Zgłoś
Jak nie wiesz to się nie wypieraj bo działalność nie była zawieszona przed pożarem. Głupota ludzka nie zna granic…
Odpowiedz
11
@ ceidg
dnia 18.01.2023, 16:04 · Zgłoś
Wpis jest ogólnie dostępny dla każdego, kto chce sprawdzić firmę. Sugestia o podpaleniu jest twoja i jest zupełnie nie na miejscu. Takich bzdur nie pisz!!!
Odpowiedz
2
@ do Xxxx
dnia 18.01.2023, 16:14 · Zgłoś
1
@ strażak OSP
dnia 18.01.2023, 16:27 · Zgłoś
Czy była zawieszona działalność, czy nie to w komentarzach się nie rozstrzygnie. Jeśli ktoś tam 11 stycznia pracował to na pewno te wątpliwości PIP i inne instytucje dokładnie wyjaśnią.
Odpowiedz
13
@ Wyjaśnienie
dnia 18.01.2023, 17:55 · Zgłoś
Proszę Pana/Pani ciekawą informacją jest to jak kto łatwo potrafi kogoś osadzić nie sprawdziwszy DOKŁADNIE informacji . Skoro potrudził się Pan/Pani szukając w CEIDG to proszę dokładnie sprawdzić kiedy nastąpiła zmiana działalności .
Proszę wejść w zakładkę HISTORIA WPISU i podgląd zmian na wniosku
CZARNO NA BIAŁYM PISZE ZE ZMIANA O ZAWIESZENIU DZIAŁALNOŚCI ZOSTAŁA WPROWADZONA 16.01.2023 O GODZINIE 08:47:01 Pisze co do minuty.
I tak na przyszłość dopiero wtedy mądrzyc się w internecie . Pozdrawiam
Odpowiedz
6
@ Internet nie kłamie
dnia 18.01.2023, 18:05 · Zgłoś
Ja sprawdziłam i się zgadza, potwierdzam to co powyżej napisane. Tylko że zmiana to jest data wpisu a zawieszenie działalności jest z dniem 31.12.2022r więc tak na dobrą sprawę to w dniu 11.01.2023 w miejscu pożaru chyba nikt nie pracował bo firma nie istniała.
Odpowiedz
5
@ Oby
dnia 18.01.2023, 18:45 · Zgłoś
No też mam taką nadzieję. Chociaż firmy ubezpieczeniowe czasem mają takie kruczki że często gęsto nie wypłacają odszkodowania. Coś o tym wiem... Ubezpieczenie co rok płacone a mimo wszystko nie należy się.
Odpowiedz
10
@ agent
dnia 18.01.2023, 19:33 · Zgłoś
Ja mam nadzieję, że gość jeśli płacił składki to odszkodowanie dostanie. No oczywiście jest wiele spraw które trzeba będzie wyjaśniać u ubezpieczyciela. Skoro podano przyczynę zapalenie się sadzy to zapewne wymagać będą potwierdzenia systematycznego czyszczenia i przeglądu instalacji kominowej ale i nie tylko. Pewnie konieczne będzie przedstawienie dokumentacji od Straży Pożarnej odnośnie zabezpieczenia i przestrzegania przepisów pożarowych. Dużo tego ale jak ktoś dba o firmę i odpowiednio ja zabezpiecza i nie kombinuje, to nie powinien mieć problemów z otrzymaniem odszkodowania. Miejmy nadzieję, że właściciel otrzyma pokrycie poniesionych strat.
Odpowiedz
5
@ Grube tysiace
dnia 19.01.2023, 06:38 · Zgłoś
Chyba ze nie placisz ubezpieczenia ani nie placisz kominiarzowi za przeczyszczenie komina po spaleniu smieci to musisz zakladac zrzutki bo innego wyjscia nie masz
Odpowiedz
44
@ ixi
dnia 18.01.2023, 14:44 · Zgłoś
A co, nie było ubezpieczone?
Odpowiedz
36
@ Woytazzz
dnia 18.01.2023, 15:41 · Zgłoś
A po co się bawić w polisy, umowy i składki, skoro jest tylu ludzi dobrej woli dookoła?
Odpowiedz
5
@ Sarek
dnia 18.01.2023, 16:48 · Zgłoś
Co z ubezpieczeniem ?
Odpowiedz
Dodaj komentarz
Piszesz jako:

Jaslo4u.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za treść komentarzy zgodnie z Polskim Prawem. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania i redagowania komentarzy niezgodnych z regulaminem.