Korzystając z portalu Jaslo4u.pl wyrażasz zgodę na użytkowanie mechanizmu plików cookie. Mechanizm ten ma na celu zapewnienie prawidłowego funkcjonowania portalu Jaslo4u.pl. Korzystając ze strony akceptujesz Politykę Prywatności portalu Jasło4u.pl
Jaslo4u.pl - Jasielski portal informacyjny
Jaslo4u.pl - Jasło dla Ciebie

Salon fryzjerski. Reklama i promocja

0

Prowadzenie własnego biznesu to niełatwe zadanie. Wie o tym każdy przedsiębiorca, który każdego dnia musi pełnić dziesiątki funkcji we własnej firmie. Księgowość, dostawy, usługi, reklama – wszystko to spoczywa często na barkach jednej osoby. Na szczęście jest kilka sposobów na to, by ułatwić sobie życie i sprawić, że własny interes będzie przynosić nam więcej satysfakcji niż zgryzot. Kluczem do sukcesu jest rozsądne planowanie obowiązków – między innymi tych dotyczących reklamy. Jak do nich podejść, prowadząc salon fryzjerski? Sprawdzamy.

Działania w sieci

Na początek kilka słów o reklamie online. To dzisiaj podstawa kampanii promocyjnych dla wielu biznesów. W sieci można znaleźć klientów ze wszystkich grup wiekowych, o różnych zarobkach, światopoglądzie, stanie cywilnym, różnej płci. Ogromne platformy społecznościowe pozwalają przedsiębiorcom docierać do osób z różnych grup docelowych, ułatwiając komunikację marketingową.

Profile marki na Facebooku, Instagramie, YouTubie i innych platformach to prosta metoda na dotarcie do potencjalnych klientów. Pamiętajmy jednak, że sama obecność w sieci nie wystarczy. Trzeba też wiedzieć, jak i co mówić, by chciano nas słuchać. Innym językiem dotrzemy do młodzieży, a innego użyjemy, by komunikować się z seniorami. Komunikacja powinna być dopasowana do grupy docelowej pod względem estetyki, formy przekazu, języka.

Piękne wnętrze

Ale reklama w sieci to jeszcze nie wszystko. Dbając o promocję salonu fryzjerskiego, powinniśmy skupić się szczególnie na wyglądzie samego pomieszczenia. Muszą się tu znaleźć nie tylko lustra, fotele i myjka, ale też estetyczne, dopasowane do klimatu ozdoby. Pierwszym, co widzą nas klienci, jest witryna. Zatroszczmy się o jej wygląd – zainwestujmy np. w wielkoformatowe naklejki z logotypem naszej firmy. Umieśćmy je na drzwiach i oknach salonu. Świetnie sprawdzą się też naklejki na ściany, które pozwolą niewielkim kosztem ozdobić salon i dodać mu charakteru.

Katalogi, wizytówki, ulotki

Świetnym sposobem na promowanie swoich usług jest wykorzystanie ulotek, wizytówek i drukowanych katalogów. Każde z tych narzędzi może pełnić inną funkcję. Ulotki doskonale sprawdza się w promocji ulicznej lub jako nośnik rabatów i promocji dla stałych klientów. Wizytówki warto przygotować, by rozdawać je na targach i spotkaniach branżowych, dbając o profesjonalny wizerunek naszego biznesu. Katalogi z drukarni z kolei mogą posłużyć za namacalną reprezentację naszych umiejętności i oferowanych w salonie usług. Warto umieścić w nich fotografie gotowych fryzur, cięć i koloryzacji. Możemy też zainwestować w katalog z cennikiem.

Przemyślana, wieloetapowa, skuteczna promocja to podstawa biznesowego sukcesu. Wie o tym każdy przedsiębiorca. Tylko w ten sposób uda nam się przyciągnąć klientów, zaprezentować im swoje umiejętności i skłonić ich do oddania się w nasze ręce. Budujmy zaufanie – to słowo klucz. Szczególnie w trudnym, fryzjerskim fachu.

Materiał zewnętrzny

Napisany dnia: 07.06.2021, 22:00

Komentarze Czytelników:

Dodaj komentarz Widok:
Dodaj komentarz
Piszesz jako:

Serwis Jaslo4u.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania i redagowania komentarzy niezwiązanych z tematem, zawierających wulgaryzmy, reklamy i obrażających osoby trzecie. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za treść komentarzy zgodnie z Polskim Prawem i normami obyczajowymi. Pełne zasady komentowania dostępne na stronie: Regulamin komentarzy

Wiesz coś ciekawego? Poinformuj nas o tym!
Wiesz coś, o czym my nie wiemy?
Chcesz podzielić się z nami informacjami?
Napisz do Redakcji lub wypełnij poniższy formularz.
Treść (wymagana):
Kontakt (opcjonalnie):
Kontakt z redakcją:

Mailowo: [email protected]
Telefonicznie: 508 772 657