Korzystając z portalu Jaslo4u.pl wyrażasz zgodę na użytkowanie mechanizmu plików cookie. Mechanizm ten ma na celu zapewnienie prawidłowego funkcjonowania portalu Jaslo4u.pl. Korzystając ze strony akceptujesz Politykę Prywatności portalu Jasło4u.pl

Ściął latarnię i dachował

53
Jedna osoba ucierpiała w wypadku, do którego doszło około godziny 18.30 na ulicy 17-go Stycznia w Jaśle. Jadący w kierunku centrum Jasła kierowca Volvo S40, z nie wyjaśnionych przyczyn zjechał na przeciwny pas ruchu uderzając w jadącego z naprzeciwka Fiata Cinquecento. Następnie uderzył w stojącą na poboczu latarnię i przewrócił się na dach.









W wyniku zdarzenia poszkodowany został kierowca volvo, którego Pogotowie Ratunkowe zabrało do jasielskiego szpitala.


Ponieważ latarnia zagrażała przejeżdżającym samochodom, obecni na miejscu strażacy wezwali specjalistyczny podnośnik, przy pomocy którego usunęli uszkodzoną latarnię.

W wyniku wypadku na drodze krajowej ruch odbywał się wahadłowo. Na miejsce wezwane zostało również pogotowie energetyczne, które odcięło zasilanie od zniszczonej latarni. Policja ustala przyczyny wypadku.


jj

Reklama

Komentarze: 53

Dodaj komentarz Widok:
0
@ do: do Ewa 2
dnia 19.07.2009, 20:26 · Zgłoś
Wydaję mi się że źle interpretujesz te słowa Ewy!! Brawo dla moderatora za usunięcie wulgaryzmu z wypowiedzi Pani Ewy.Poza tym powtarzasz to co napisała Ewa a nie tłumaczysz sensu ich słów!!! Więc pewno Tobie by się nauka przydała i to od podstaw!!! Wg mnie komentarz Pani Ewy jest poprostu [...]!!
Odpowiedz
0
@ sylwia16
dnia 17.07.2009, 21:47 · Zgłoś
niech tak wszystkie te latarnie ścinaa
już trzecia
CZYM CIEMNIEJ TYM PRZYJEMNIEJ !! :d
Odpowiedz
0
@ ktoś
dnia 16.07.2009, 11:23 · Zgłoś
hahahahhahahahahaha---------- to nie do sprawy którą tu opisali ale do tych komentarzy, Najlepiej by chyba było gdyby ich nie było
Odpowiedz
0
@ Anna Karolina
dnia 15.07.2009, 22:57 · Zgłoś
na trzeciego wyprzedzal :P kolegi tata widzial to na wlasne oczy
Odpowiedz
0
@ jaa
dnia 15.07.2009, 21:38 · Zgłoś
i pomyslec ze fiacik wyszedl prawie bez szwanku
Odpowiedz
0
@ m.
dnia 15.07.2009, 16:27 · Zgłoś
Cieszymy sie niezmiernie ze to do Ciebie nalezy decyzja kto kiedy moze zasnac, miejmy nadzieje ze dobrze wykorzystasz te zdolnosc gdy znajdziesz sie w podobnej sytuacji. Skad informacja o wyprzedzaniu przed rondem?? a no tak- ktos tak przeciez powiedzial, brzmi bardziej dramatycznie.
Nigdy nie pojme co w glowie maja ludzie szukajacy sensacji w takich wypadkach, trzeba byc naprawde przegranym czlowiekiem zeby karmic sie czyims nieszczesciem. Pozdrawiam.
Odpowiedz
0
@ Gal Anonim
dnia 15.07.2009, 14:52 · Zgłoś
"vip dnia 14.07.2009, 09:32 - ip: 82.177.199.*

Wydaje mi sie,ze komentarze pod kazdym fotoreportazem sa zbyteczne.Kazdy pod<plaszczem>pseudonimu wypisuje,co MU slina na jezyk przyniesie.Gdyby trzeba bylo sie podpisac imieniem i nazwisliem-przypuszczam,ze komentujacych byloby znacznie mniej,lub nie byloby ich wcale.Choc pozornie wydaje sie,ze sa szczere,to w wiekszosci przypadkow sa pohopne,krzywdzace i czesto bywaja projekcja wlasnych kompleksow,wad i niedoskonalosci.Uwazam,ze-skoro juz mamy je pisac-to robmy to konstruktywnie i z rozwaga,po przemysleniu tego,co tak na prawde chcemy napisac,bo jesli ma to byc tylko anonimowe obrzucanie sie blotem,to moze warto z komentarza zrezygnowac.pozdrawiam"
Popieram, bo to co się tu dzieje to nie jest wolność słowa, to zwykłe [...]!!!
Może warto pomyśleć o zrezygnowaniu z komentowania takich artukułów!
Odpowiedz
0
@ MM
dnia 15.07.2009, 11:59 · Zgłoś
Zasnąć to może kierowca który przejechał Helu do Jasła i była godzina 6 rano a nie kierowca jadący lokalnie o godzinie 18:00. Zachciało się wyprzedzać w ostatniej chwili przed rondem na podwójnej ciągłej i oto efekt piractwa.
Odpowiedz
0
@ do: do ewa 2
dnia 15.07.2009, 10:25 · Zgłoś
Naucz się czytać ze zrozumieniem, to umiejętność wymagana już w szkole podstawowej. Słowo "nieszczęście" w rozumieniu autorki dotyczy nie ostatniego wydarzenia, tylko liczby komentarzy bardziej sensacyjnych informacji. Ale ty tego nie zrozumiesz, bo jad zatruwa ci mózg.
Takie czasy, że niektórzy pracują wiecej niż 8 godzin i nie dla przyjemności. A po 10 godzinach pracy i w rozgrzanym samochodzie warunki są dalekie od luksusu. Ale ty, "szanowny" panie tego nie pojmiesz, bo nie szanujesz człowieka, o czym świadczą twoje złośliwości.
Odpowiedz
0
@ do: do ewa
dnia 14.07.2009, 23:48 · Zgłoś
Proponuje skupic sie raczej na swoim ojcu, jakies problemy w rodzinie?? Trzeba dokladnie byc '[...]'(cokolwiek to znaczy) zeby wjezdzac na rodzine komus kto ma inne zdanie niz Ty. Boli Cie to ze kierowca byl trzezwy, wracal z pracy, a nie z libacji, zasnal a nie przekroczyl predkosci- nie ma gdzie szukac sensacji prawda...?? a i ploteczki w Twojej wiosce nie beda juz takie pikantne? Mimo Twojej ograniczonosci umyslowej nie zycze Tobie takiego 'przeciez niewielkiego nieszczescia', kiedy dostajesz wezwanie do kogos z rodziny i zastajesz widok jak na zdjeciach powyzej. Pozdrawiam, 'wyspij sie w nocy' dziecino.
Odpowiedz
0
@ rejs
dnia 14.07.2009, 23:41 · Zgłoś
tak wyobbrzymiacie proble,który ma sam poszkodowany,********** o szopenie,może miał zawał :}
Odpowiedz
0
@ do Gośki
dnia 14.07.2009, 20:39 · Zgłoś
Masz rację, rodzinie jest napewno nie wesoło. Ale dlaczego? Gdyby jechał przepisową prędkością i pilnował drogi, nie doszło by do tego nieszczęścia.
Odpowiedz
0
@ lola
dnia 14.07.2009, 20:16 · Zgłoś
ale sie uwzieli na te latarnie co jeden wypadek to po latarni niedlugo bedzie ciemnosc heheh
Odpowiedz
0
@ do ewa
dnia 14.07.2009, 20:10 · Zgłoś
jak pracował w dzień to czemu sie nie wyspał w nocy?? Bez sensu jest Twój komentarz!!!To po pierwsze. Po drugie to nie jest jakieś ogromne nieszczęście - więc tez nie adekwatne do tego co napisałaś!!! Po trzecie chyba [...] jest moderatorem w dodatku skorumpowanym że akceptuje Twoje wulgaryzmy - za darmo bym go nie chciał w takiej pracy!!! A Ty - [...] jesteś 100-tu % - owa!!!
Odpowiedz
0
@ żona
dnia 14.07.2009, 19:37 · Zgłoś
było dokładnie tak jak opisano wyżej, a wszystkim spekulantom wypadałoby życzyć dokładnie tego samego no i... szerokiej drogi
Odpowiedz
0
@ ewa
dnia 14.07.2009, 15:15 · Zgłoś
Im wieksze nieszczęście, tym więcej komentarzy. Sprawca wypadku wracał z pracy, był trzeźwy i zasnął za kierownicą. Jeśli sie pracuje od rana i wraca z pracy wieczorem, to niestety wszystko może się zdarzyć. I niech się nad tym zastanowią ci wszyscy komentatorzy, którzy siedza przed komputerem i sie ***********...Na szczęści nikomu nie stało sie nic poważnego i dzięki Bogu.
Odpowiedz
0
@ aaaa
dnia 14.07.2009, 14:18 · Zgłoś
dobrze by wam było jak by was to spotkało i takie komentarze by wam dawali nie wiedzac jaka była tego przyczyna!!!!!tylko by pisala ze pijany i za szybko jechał a było wrecz przeciwnie!!zastanowcie sie co piszecie i jak mozecie urazic druga osobe takimi tekstami!!!znam taki przypadek ze tak samo wyladował wszyscy pijany pijany szybka jazda była ale sie okazało wrecz przeciwnie dostał zawał!!!!!!!!!!!!!nie zycze temu nikomu!!!!
Odpowiedz
0
@ Marcell
dnia 14.07.2009, 12:45 · Zgłoś
Dobrze, że nie wjechał w Dąb Hitlera
Odpowiedz
0
@ bzzzzzyk18
dnia 14.07.2009, 12:26 · Zgłoś
hmm..nikt nie zapanuje nad tym jak ktos jedzie ale sam by do tego nie dopuscil zeby specjalnie spowodowac wypadek...moze faktycznie zasłabl ale dlaczego nie jest opisane ile lat mial kierowca z kad i co sie z nim stało...wszystko przekrecone jak wy piszecie tak samo o zdazeniu z tym puntem co gosc uciekl...boze! to nie bylo wogole tak jak piszecie!
Odpowiedz
0
@ aaabbb
dnia 14.07.2009, 11:59 · Zgłoś
ty grzesi popieram cie [...] nie brakuje
Odpowiedz
0
@ Do Grzesii
dnia 14.07.2009, 11:38 · Zgłoś
Straszne. Ale tata dowiózł Ci szczęśliwie mleko???
Odpowiedz
0
@ Grzesii
dnia 14.07.2009, 10:41 · Zgłoś
dzis to by moj tata mial przez jakiegos [...] wypadek w przysiekach a skrzyzowaniu on skreca a tu wyprzedzaja go ;/
Odpowiedz
0
@ right
dnia 14.07.2009, 10:27 · Zgłoś
co sie wszyscy na te latarnie uwzieli!!!!!!
yuyaj sa tylko 2 normalne komentarze!!!!
reszta to chyba wypisaywanie bzdetow z samych n udow!!
Odpowiedz
0
@ vip
dnia 14.07.2009, 09:32 · Zgłoś
Wydaje mi sie,ze komentarze pod kazdym fotoreportazem sa zbyteczne.Kazdy pod<plaszczem>pseudonimu wypisuje,co MU slina na jezyk przyniesie.Gdyby trzeba bylo sie podpisac imieniem i nazwisliem-przypuszczam,ze komentujacych byloby znacznie mniej,lub nie byloby ich wcale.Choc pozornie wydaje sie,ze sa szczere,to w wiekszosci przypadkow sa pohopne,krzywdzace i czesto bywaja projekcja wlasnych kompleksow,wad i niedoskonalosci.Uwazam,ze-skoro juz mamy je pisac-to robmy to konstruktywnie i z rozwaga,po przemysleniu tego,co tak na prawde chcemy napisac,bo jesli ma to byc tylko anonimowe obrzucanie sie blotem,to moze warto z komentarza zrezygnowac.pozdrawiam
Odpowiedz
0
@ Mietek
dnia 14.07.2009, 09:30 · Zgłoś
Byłem tam 2 minuty po wypadku, kierowca o własnych siłach wyszedł tylnym oknem. Podobno wyprzedzał na trzeciego choć to tylko opinia, a tych jest tyle ilu swiadków. W kazdym razie na pewno jechał za szybko i tylko cud ze w drugim aucie nic sie nie stało bo niewiele brakowało do tragedii. "Cienkiego" lekko zahaczył. A gdyby tak szedł ktoś chodnikiem? Jak ktos zauważył 200m do ronda, podwójna ciągła...
Odpowiedz
0
@ *Monia*
dnia 14.07.2009, 09:18 · Zgłoś
To był mlody chłopak miałam okazje go widzieć i ten wypadek,przejzezdzałam ta ulica jakies 5min po wypadku .Mial chłopak szczeście bo moglo sie to masakrycznie skonczyc. A pozatym nie bylo widac żeby był pijany tylko zmeczony..
Odpowiedz
0
@ Jayne
dnia 14.07.2009, 08:45 · Zgłoś
Do Doris.Jakie ma znaczenie wiek sprawcy i to czy był osobą wpływową, czy też nie. Liczy się sam fakt. Cokolwiek było powodem tego wypadku, jest to dla samego poszkodowanego i jego rodziny sytuacją nieprzyjemną.Jeżeli był pod wpływem [...], to ani wiek, ani jego pochodzenie nie tłumaczy go w żaden sposób i można tylko powiedzieć "dobrze mu tak" może wreszcie nabierze rozumu. Ale jest też druga strona. Mógł zasłabnąć, zasnąć, mogło go coś oślepić, mogło zaistnieć setki innych zdarzeń jak to bywa podczas jazdy i wtedy jest to naprawdę dramat. Dlatego skazywanie kogoś [...], nie znając przyczyny jest co najmniej niewłaściwe.
Odpowiedz
0
@ ktos
dnia 14.07.2009, 07:52 · Zgłoś
!!!!!!a może lepiej ktoś pomyśli żeby wycofać komentarze spod wiadomości tego typu bo aż się niedobrze robi jacy potraficie być bezmyślni i beznadziejni i nie chodzi mi o sprawców wypadku tylko o te tak idiotyczne komentarze!!!!!!!!!!
Odpowiedz
0
@ grigor
dnia 14.07.2009, 01:54 · Zgłoś
mam piękną essse 40 gdzie ta stoi chce czesci europejskich volva to kozakiiiiiiiiii prosze o informacje gdzie moge ogłocic ta esuniiiiiieeeee
Odpowiedz
0
@ pomysł
dnia 13.07.2009, 23:06 · Zgłoś
moze trzeba pomyslec o nowej inwestycji i usadowic latarnie w pasie plotów:)
Odpowiedz
0
@ hirundo
dnia 13.07.2009, 23:04 · Zgłoś
Czasem jak czytam komentsy to ręce załamuje... Jest cos takiego jak omdlenie... [...] nie byl przyczyna w tym przypadku.. Cudem jest tylko to ze nie bylo nikogo na chodniku... ;// a zwlaszcza dzieci...
Odpowiedz
0
@ elmo
dnia 13.07.2009, 23:01 · Zgłoś
no i gdzie teza ze jak jest fotoradar to jest bezpiecznie?????kurde no jak by tam był fotoradar to on by nie dachował na pewno !!!fotoradar co 20 m!!!!! bezpieczne miasto !!!!
ps.najciemniej zawsze pod latarnia ;-) szkoda auta ładne było
Odpowiedz
0
@ goska
dnia 13.07.2009, 22:56 · Zgłoś
Do osob ktory wypowiedzialy sie odnosnie powyzszego zdarzenia

Czy wy chociaz przez sekunde zastanowiliscie sie nad tym co napisaliscie?
Zamiast wypisywac opinie ktore nijak maja sie do zaistnialego zdarzenia popatrzecie na to z innej strony np. postawcie sie w w sytuacji samego uczestnika wypadku: na jego miejscu Pomyslcie gdybyscie to byli WY za kierownica tego samochodu miejscu i patrzac na te zdjecia jest wam dalej do smiechu lub macie dalej chec to wypisywania bzdurnych komentarzy? Nie sadze Popatrzcie tez na to z perspektywy czlonkow rodziny uczestnika zdarzenia Gdyby to byl wasz maz/zona, brat/siostra itp. nadal bylibyscie w dobrym humorze?
A przede wszystkim NIE WIECIE i zapewne sie nie DOWIECIE jaka byla przyczyna tego zdarzenia i tym bardziej nie posiadajac wiedzy na ten temat nie wypowiadajcie sie w niestosowony sposob Poczytajcie czy [...] lub szybki samochod sa jedymi przyczynami wypadkow w Polsce Zapewne okaze sie ze nie i wyjdzie tym samym ze na dane zdarzenie nalezy popatrzec troche szerzej a nie przez pryzmat wlasnego myslenia tudziez jego braku.
Odpowiedz
0
@ ...
dnia 13.07.2009, 22:54 · Zgłoś
żal ściska jak się czyta wasze komentarze, nikt tego nie widział ale wszyscy wiedzą że kierowca szybko jechał... a tu guzik prawda bo zasnął za kierownicą. Gdyby do tego szybko jechał prawdopodobnie by już nie żył.
Odpowiedz
0
@ mieszkaniec
dnia 13.07.2009, 22:41 · Zgłoś
szczesci ze nikomu nic sie nie stało a wygladalo to strasznie jak po 19 tamtedy jechalismy
Odpowiedz
0
@ xxxx
dnia 13.07.2009, 22:41 · Zgłoś
niebezpiecznie to będzie nie dlatego że coraz więcej piratów jest, tylko dlatego że oświetleń za niedługo nie będzie ;p
Odpowiedz
0
@ a tak se
dnia 13.07.2009, 22:41 · Zgłoś
wszyscy maja radoche jak jakis wypadek jest. strzela komenta i jest git a wczesniej ktos zaliczyl dzwona i bylo spoko bez jakis glupich komentarzy ze volvo ( boli ze niemacie)kazdemu moze sie przytrafic ale widze ze wszyscy komentujacy to kierowcy ktorzy wysiedli z bolida wrc i sa asami niemowiac ze na codzien nie lamia przepisow
Odpowiedz
0
@ Magda
dnia 13.07.2009, 22:28 · Zgłoś
Do ppp: zanim napiszesz ******, że ktoś nie ma mózgu zastanów się , albo nie bo to wymagałoby zbyt dużego wysiłku, najlepiej od razu otwórz słownik ortograficzny i sprawdź jak się pisze słowo "rzecz" bo na pewno nie "żecz"
Odpowiedz
0
@ tomus
dnia 13.07.2009, 22:28 · Zgłoś
oby tak dalej, to w jasle zapanuje ciemnosc
Odpowiedz
0
@ jaslanin
dnia 13.07.2009, 22:27 · Zgłoś
Tym prostym sposobem wymienimy w Jaśle wszystkie latarnie. Która będzie następna ?
Odpowiedz
0
@ dd
dnia 13.07.2009, 22:23 · Zgłoś
Na waszym miejscu zastanowiłbym się przed wpisaniem kolejnego [...] komentarza. Byliście świadkami wypadku? Wiecie jaka była przyczyna? Więc jeśli nie to darujcie sobie te bzdurne teksty.
Odpowiedz
0
@ ze^^
dnia 13.07.2009, 22:21 · Zgłoś
może dla was to jest śmieszne ale ten facet nie ma powodów do radości ;/
Odpowiedz
0
@ ktos
dnia 13.07.2009, 22:20 · Zgłoś
gościa nie znam, ale wasze komentarze są po prostu rozbrajające nikt nie pomyślał, że gościowi mogło się coś stać w czasie jazdy np: mógł zasłabnąć tylko od razu pijany, zapatrzony, szukający radarów,za szybko jechał....... same czarne myśli aby tylko gościa ująć od najgorszej strony
Odpowiedz
0
@ jaślanin
dnia 13.07.2009, 22:15 · Zgłoś
ciekaw jestem ile jeszcze będzie na 17 stycznia i krakowskiej wypadków zanim władze miasta wpadną na to że bardziej potrzebna jest obwodnica północna niż kwiatki na latarniach w mieście
Odpowiedz
0
@ Michał D.
dnia 13.07.2009, 22:10 · Zgłoś
I kolejna latarnia ucierpiała w Jaśle robi się coraz ciemniej :)
Odpowiedz
0
@ Mariano
dnia 13.07.2009, 22:08 · Zgłoś
Kolejna scięta latarnia ! A kierowcy życzę szybkiego powrotu do zdrowia :)
Odpowiedz
0
@ ppp
dnia 13.07.2009, 22:07 · Zgłoś
kolejny ***...podwójna ciągla...200 m do ronda...ale nie ,madrzejszy *** od samego siebie...masz szczęście że nikogo nie zabiłes...jak chcesz to na floriańskiej maja dobre sznury ...sam sie załatw ***...i będzie pewniej na drodze...szczęśćie żeś do domu nie wjechał i nie [...] mieszkańców???ale skąd...napiszą że jesteś super kierowcą,znasz sie na żeczy...a w rzeczywistości to mózgu nie masz ***...przestroga dla kolejnych *** co latarnie sie im nie podobaja..zabij sie sam-ale nie ciąg za soba nikogo...
Odpowiedz
0
@ mw
dnia 13.07.2009, 22:06 · Zgłoś
jak mozna wydacowac na prostym odcinku jezdni jest to tylko mozliwe jadac pod wplywem alkocholu.i kup tu sobie nowe auto i uwazaj na takich jak ci bo mozna miec auto szczaskane niewinnie a z oc i tak by nie wrucili tyle co potrzeba na naprawe samochodu zeby je zrobic na igle a zreszta nigdy auta juz nie zrobi dobrze i nie wruci mu stanu bezwypadkowego
Odpowiedz
0
@ jaślanin
dnia 13.07.2009, 21:55 · Zgłoś
Pewnie zagapił się rozglądając się czy w krzakach się jakieś "niespodzianki" nie czają???!!!
Odpowiedz
0
@ jr
dnia 13.07.2009, 21:55 · Zgłoś
może nie miał świateł włączonych? hehehehe
Odpowiedz
0
@ Zabcia...
dnia 13.07.2009, 21:50 · Zgłoś
Weście tych piratów drogowych bo za niedługo bedzie strach wyjsc na ulice... i jedz tu spokojnie samochodem i nawet niewiesz kiedy jakis ****** w Ciebie wjedzie i nie dotrzesz do domu. KOSZMAR !!!
Odpowiedz
0
@ doris
dnia 13.07.2009, 21:49 · Zgłoś
Niesamowite - już trzecia latarnia w ostatnim czasie w Jaśle. Kto był sprawcą ???ile ma lat??? dlaczego sie o tym nie pisze ? może 20 a może 70 ???? może to ktoś wpływowy !!!
Pozdrawiam wszystkie latarnie w Jaśle -które jeszcze pozostały.
Odpowiedz
0
@ bezdomny
dnia 13.07.2009, 21:46 · Zgłoś
brawo dla kierowcy :) szybcij trzeba było bo przeciesz masz volvo to ci wszystko wolno!!!
Odpowiedz
Dodaj komentarz
Piszesz jako:

Jaslo4u.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za treść komentarzy zgodnie z Polskim Prawem. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania i redagowania komentarzy niezgodnych z regulaminem.