Korzystając z portalu Jaslo4u.pl wyrażasz zgodę na użytkowanie mechanizmu plików cookie. Mechanizm ten ma na celu zapewnienie prawidłowego funkcjonowania portalu Jaslo4u.pl. Korzystając ze strony akceptujesz Politykę Prywatności portalu Jasło4u.pl

Senator Alicja Zając

110

Znamy już oficjalne wyniki głosowania w wyborach uzupełniających do Senatu. Alicja Zając, jedyna kandydatka z okręgu krośnieńsko-przemyskiego uzyskała 269 998 głosów. Wybory odbyły się w niedzielę, 20 czerwca równolegle z wyborami prezydenckimi.


- Ten wynik, który uzyskałam jest wynikiem ogromnie zobowiązującym i bardzo się cieszę, że tyle osób mi zaufało i oddało glos na moją kandydaturę. Jestem bardzo zadowolona i bardzo dziękuję wszystkim, którzy oddali na mnie głos. Będę się starała pracować na miarę ich oczekiwań. Myślę, że to jest ogromne poparcie dla mojej decyzji, a tym wynikiem wyborcy dali mi siłę do większego działania na ich rzecz. Oni mnie wybrali po, żebym ja, jako senator pomagała im w różnych sprawach i będą to robić – zapewnia senator Alicja Zając.

Ta kampania była inna niż dotychczasowe, prowadzone przy wyborach parlamentarnych. Zamiast wyborczych wieców były spotkania i rozmowy o Polsce. – Nasi wyborcy powiedzieli, że chcą tych rozmów i chcą ze mną rozmawiać, co jest moją osobistą satysfakcją. Tak jak do tej pory rozmawiali z moim mężem, teraz chcą rozmawiać ze mną – cieszy się pani senator.

Mimo, że wybory przebiegały bez zakłóceń, to jednak zdarzały się  różne dziwne sytuacje. - Muszę powiedzieć, że przez całą niedzielę miałam wiele telefonów z komisji wyborczych od osób mi znanych i nieznanych, które mówiły, że były różne próby, np. niedawanie kart do wyborów na senatora czy pytania do głosujących: „czy pani albo pan zna kandydata?. Jeżeli nie, to nie musi pani głosować” – dzieli się wrażeniami Alicja Zając.

       
(kp)

Reklama

Komentarze: 110

Dodaj komentarz Widok:
0
@ Tadeusz
dnia 01.07.2010, 00:13 · Zgłoś
Komentarze o braku demokracji mają się nijak. Tak to jest z tą demokracją. Każdy obywatel Polski, po spełnieniu wymogów formalnych, mógł startować w tych wyborach. Nie chciał, nie widział swoich szans, bał się wyzwań? To jego sprawa. Starajmy się rozróżniać, czym jest krytyka a czym jest krytykanctwo. Pozdrawiam serdecznie a pani Alicji Zając szczerze gratuluję.
Odpowiedz
0
@ signosoul
dnia 26.06.2010, 15:27 · Zgłoś
a jako puentę całej tej dyskusji przytaczam to, co przed chwilą usłyszałem w RMF FM:
"szefem PO ponownie zostanie wybrany Donald Tusk...
tym razem nie będzie miał kontrkandydatów..."

mam nadzieję, że po ukazaniu się tej informacji już w wersji oficjalnej, tj. po głosowaniu" wszyscy wyżej oburzeni kpiną z demokracji, jaka wg. nich miała miejsce podczas wyborów uzupełniających do Senatu w naszym okręgu, równie zgodnie wyrażą swoją dezaprobatę...

nie jest to złośliwe... po prostu chcę wierzyć, że nie jesteście wyznawcami filozofii Kalego...
dla niewtajemniczonych: "jak Kali ukraść krowę - dobrze, jak Kalemu ukraść krowę - źle"

pozdrawiam jak zawsze...

do Polak: może to wygląda jak walka z wiatrakami, ale warto przynajmniej spróbować...
Odpowiedz
0
@ Polak
dnia 23.06.2010, 22:22 · Zgłoś
Do signosoul-gratuluję trafnego spojrzenia na całokształt komentarzy i cenne wskazówki dla komentujących.Tak powina wyglądać rozmowa między ludźmi ,którzy mają inne poglądy i oceny całokształtu spraw społecznych czy politycznych,bez wchodzenia na innych z butami,skoro wszyscy tacy postępowi to ,gdzie ich kultura i tolerancja dla innego spojrzenia na świat?Różnijmy się pięknie skoro jesteśmy ludźmi i przyszło nam żyć obok siebie a pewno i dla siebie.po co mamy się obrażać [...] słowem i zatruwać sobie życie,jak i bez tego mamy dosyć problemów?Bądźmy bardziej rozważni i sprawiedliwi a będzie nam lepiej żyć.Powodzenia ,pozdrawiam wszystkich i życżę owocnych przemyśleń,bo tego nigdy zawiele.
Odpowiedz
0
@ DeDe
dnia 23.06.2010, 21:25 · Zgłoś
wszystkim, którzy podnoszą zarzuty o kpinie z demokracji jaką wg. nich jest fakt konieczności wyboru spośród jednego kandydata, pragnę przypomnieć, że niestety ale na tym polega właśnie demokracja... jest wiele przypadków, że na sołtysów, wójtów czy burmistrzów startuje jeden kandydat...
zwolennicy pozostałych (poza) PiS partii lub ugrupowań - zamiast tu psioczyć na brak możliwości wyboru - zapytajcie lokalnych szefów dlaczego do tego dopuścili, że nie dano Wam lepszego kandydata... a potem napiszcie tu jaka padła odpowiedź... jestem bardziej niż ciekawy...
Odpowiedz
0
@ Don
dnia 23.06.2010, 21:00 · Zgłoś
Jestem związany z PO, ale nie wystawienie kontrkandydata uważam za kpiny z demokracji i z wyborców. To nic innego, jak głosowanie na listę Frontu Jedności Narodu za [...], czyli polskie homo sovieticus! Ciekawe kiedy naród weźmie wreszcie za [...] polityków, bez względu na ich niby poglądy. Oni wszyscy to [...] i [...], którzy nic nie potrafią zrobić w życiu i pchają się do łatwego korytka. A te ich wszystkie hasła to można im wsadzić do [...]! Wstydzę się, że żyję w takim [...] kraju, a w szczególności, że żyję na Podkarpaciu, które tak licznie głosowało na takiego faceta jak Kaczyński, [...]!
Odpowiedz
0
@ ktos
dnia 23.06.2010, 17:49 · Zgłoś
Nic dziwnego jak tylko jedyna była na liście!!!!
żal!!!
Odpowiedz
0
@ dobnik
dnia 23.06.2010, 14:47 · Zgłoś
Hmm - głosowałem na Kaczyńskiego z prostego powodu: od Platformy odrzuca mnie ta wasza polityka miłości, której twarzami są Palikot, Niesiołowski czy Bartoszewski. Nie jest mi po drodze z PiS-em ale poczucie przyzwoitości mi mówi: nie! nie oddam głosu na ludzi, którzy tolerują takie [...] jak ten kabotyn z Lublina czy muchołap z Łodzi! Dla mnie Platforma to nie Gowin ale Palikot!!! Wybieram zatem mniejsze zlo i glosuje na Jarka!
Odpowiedz
0
@ Polak
dnia 23.06.2010, 13:49 · Zgłoś
Do Hmm-partią miłości,pojednamia i przebaczenia w minionych wyborach,przynajmniej w głośnych hasłach było PO,i nikt tego nie uważa za coś złego,ale każdy z nas oczekuje przełożenia haseł na praktykę codziennną.Nikt z nas nie zabrania nikomu mieć inne poglądy krytyczne,ale zwykłe krytykanctwo dla krytykanctwa to takie [...] i naiwne,bo ono nic nie wnosi tylko bezmyslnie obraża innych wymyślonymi lub zasłyszanymi stwierdzeniami.A życie to jest fakt istnienia w kąkretnym czasie i miejscu i nie ma czasu na jątrzenie dla jątrzenia.Przecież kandydować może na senatora każdy obywatel,który jest w odpowiednim wieku i nie jest pozbawiony praw,więc drodzy krytycy i krytykanci nie rzucajcie słów po próżnicy ,tylko zakasać rękawy i do roboty dla Waszego i naszego miasta.Szukajcie swego cennego dla waszych poglądów i koncepcji elktoratu i walczcie o fotel senatorski.Moze Wy odmłodzicie to miasto,stworzycie miejsca pracy,podejmiecie jakieś ciekawe działania na rzecz ziemi podkarpackiej i przy tej okazji usłyszycie na jakimś portalu te słowa niewdzięczności i jadu od innych,którzy podejmą się sądu nad Wami ,jak Wy próbujecie osądzać innych.Życzę Wam sukcesów i bardziej sprawiedliwych sędziów niż Wy o większej tolerancji i zrozumieniu całej złożonej rzeczywistości.Następne wybory już niedługo,czsuwajcie i do roboty!bo czas to pieniądz!
Odpowiedz
0
@ EWA
dnia 23.06.2010, 11:47 · Zgłoś
KPINA NIE WYBÓR NA SENATORA "POWRÓĆMY JAK ZA DAWNYCH LAT" dOBREGO SAMOPOCZUCIA ŻYCZĘ.
Odpowiedz
0
@ kundlizm
dnia 23.06.2010, 11:08 · Zgłoś
"kundlizm", czyli wg. definicji Wańkowicza "bezinteresowna zawiść" Była, jest i będzie obecna w naszym życiu publicznym i nie tylko w Jaśle. Do kundli przepełnionych jadem i bezinteresowną [...] skierowac można proste pytanie: Czy lepiej dla Jasła żeby jego mieszkaniec był senatorem, czy miasto skorzysta bardziej jeżeli senatorem będzie osoba np. z Krosna. Odpowiedź dla osoby o przeciętnej inteligencji jest prosta. Skażonych kundlizmem nic nie przekona.
Odpowiedz
0
@ signosoul
dnia 23.06.2010, 00:23 · Zgłoś
poczytałem sobie powyższe...
jeśli chodzi o wybór p. Zając:
- nie było obowiązku oddania na nią głosu o czym świadczy blisko 20 % nieważnych głosów, które wg. logiki pochodziło zdecydowanie od jej przeciwników - dlaczego tylko tyle? w końcu na wszystkich kandydatów (poza Kaczyńskim) oddano dużo więcej głosów?... rozumiem że ciemny PIS głosował w ciemno, ale co z tą bardziej świadomą częścią społeczeństwa, czyli zwolennikami PO?
- zastanowiło Was dlaczego nikt inny nie wystartował? czy tylko dlatego, że jest wdową po mężu (senatorze)?, myślę jednak że doskonale zdawali sobie sprawę, że po prostu nie wygrają...
- nie mam opinii na temat p. Zając, bo jeszcze nie miałem okazji przyjrzeć się jej pracy w parlamencie... jedyne co mnie na dzisiaj do niej przekonuje to fakt, że pochodzi z Jasła... pomyślcie - ile zrobiłby senator z PO np. z Jarosławia dla nas?... dlatego nie ma dla mnie znaczenia z jakiej opcji jest kandydat - ma być nasz!... znajdźcie innego jaślanina lub jaślankę a wtedy będę miał wybór...
- do końca kadencji senatu pozostało niewiele... przekonamy się jak się sprawdzi... może właśnie dzięki całemu kontekstowi, który doprowadził ja na Wiejską, uda jej się "otworzyć" parę drzwi z korzyścią dla Jasła, czego nam wszystkim życzę...
- a propo teorii o dopisywaniu głosów na p. Zając - w komisjach siedzą mężowie zaufania i każdy kandydat ma prawo do swoich reprezentantów... jeśli faktycznie miało to miejsce gdzie oni byli skoro na to pozwolili?

a z innych tematów...

marzę o tym by to wreszcie PO wygrało w Jaśle... wtedy wszyscy przejrzymy na oczy, że to nie o to chodzi z jakiej partii pochodzą, tylko jakimi są fachowcami...
p. Kurowska jest nieporozumieniem, pewnie najgorszym jakie mogło nas spotkać... ale nauka jaka z tego wynika to taka, że nie partyjne namaszczenie powinno być kryterium wyboru...

smuci mnie zacietrzewienie jakie tu panuje... czy naprawdę zamiast inwektyw nie można inaczej prowadzić dialogu niż obrażając się? łatwo się ukryć za kilkoma cyferkami IP...
dziś wojenka pomiędzy PO i PIS, jutro mądrymi a głupimi, pojutrze bogatymi i biednymi itp.
nauczmy się prowadzić dialog nawet pośród tych komentarzy - wyjdzie dopiero wtedy, gdy okaże się adwersarzowi szacunek...

życzę wszystkim wszystkiego jak najlepszego - dzisiaj zwłaszcza tatusiom
Odpowiedz
0
@ [...]
dnia 22.06.2010, 23:18 · Zgłoś
Pierwszy wybór: bierzesz kartę do głosowania lub nie; drugi wybór: stawiasz x lub nie. Więc o co chodzi? Ale cokolwiek zrobisz, p. Alicja i tak wygra. W statki. Na posiedzeniach senatu.
Odpowiedz
0
@ sumienie_urzedasow
dnia 22.06.2010, 16:18 · Zgłoś
Ciekawy jestem czy faktycznie, aż tylu naiwnych się znalazło, czy czasem głosy nie były dopisywane na nieskreślonych kartach. Jak jest jeden kandydat to powinny być dwie kratki TAK i NIE, żeby każdy głosujący miał pewność, że nikt za niego nie odda głosu poparcia. Wstyd i żenada.
Odpowiedz
0
@ Ewa
dnia 22.06.2010, 12:57 · Zgłoś
Alu wiesz, że wierzyliśmy w Twój sukces. Nawet gdyby byli inni kandydaci i tak byś wygrała. Zyczę Ci przede wszystkim dumy z dobrze spełnionego obowiązku, kontynuuj dzieło Staszka. Do zobaczenia.
Odpowiedz
0
@ ja
dnia 22.06.2010, 12:22 · Zgłoś
Pani Zając powinna się wstydzić swojego postępowania, ma kobita tuuuuuupet.
Ja oddałam nieważny głos jeśli chodzi o wybory do senatu.
Odpowiedz
0
@ Ww
dnia 22.06.2010, 11:30 · Zgłoś
Chwila, ale czy to jej wina że nikt inny nie był na tyle odważny żeby wystartować w wyborach?????
Pomyślcie o tym ze naprawdę chce zrobić coś dobrego dla lokalnej społeczności........
Odpowiedz
0
@ anonim
dnia 22.06.2010, 11:15 · Zgłoś
Żałuje, że jestem z tego miasta,,, najgorsza jest ta niemoc, jak przełamać tą głupotę rządzących w Jaśle?
Odpowiedz
0
@ wiekowa
dnia 22.06.2010, 10:54 · Zgłoś
do jaślanki.
w 100% ma pani rację.
Odpowiedz
0
@ co to ma byc
dnia 22.06.2010, 10:11 · Zgłoś
jaka patologia
Odpowiedz
0
@ Hmm...
dnia 22.06.2010, 09:04 · Zgłoś
Z całym szacunkiem dla P.Zając. Jest senatorem - szczęść Boże. Ale -
1. wyborcze zwycięstwo jest wtedy gdy pod osąd społeczeństwa poddaje się najmniej 2 RÓWNORZĘDNYCH kandydatów, choćby z tej samej partii. Sukces byłby wtedy gdy wygrywa się z potencjalnie silniejszym kandydatem. W przypadku P. Zając nie było żadnego wyboru (o ile oddanie nieważnego głosu jest jakimś wyborem). I można powiedzieć że P.Zając na stanowisko senatora została nominowana przez PIS, a ona sama tę nominację przyjęła.
2. zwolennicy PIS-u wypowiadający się na tym portalu mają [...] pełne frazesów, komunałów i banałów. "Polak", "Polka","pokorny sługa", "pogłaszcz mnie". Pomijam że to [...] jest tak obrzydliwe jak śluz z rozdeptanego ślimaka. Zastanawia mnie jednak coś innego - PIS jest partią , jak sama o sobie mówi, MIŁOŚCI, POJEDNANIA I PRZEBACZENIA. (złośliwcy nazywają PIS parafialną, odpustową i zaściankową). Skąd zatem w KATOLIKACH (!) tyle jadu, nienawiści, nietolerancji?
Czy ktoś kto jest zwolennikiem innego sposobu postrzegania demokracji, innej partii, innych zasad i innych ludzi NIE JEST POLAKIEM? NIE JEST PATRIOTĄ? P R A [...] Z I W Y M!!???
Zwolennicy PIS - nie macie chyba pojęcia jak wielu i jak bardzo zniechęcacie do siebie ludzi.
Abstrahując od tematu P. Zając - w II turze wyborów prezydenckich przegra ten kto pierwszy rzuci kamień nienawiści. Zgadnijcie - KTO?
Odpowiedz
0
@ do xxx i polki
dnia 22.06.2010, 02:02 · Zgłoś
nie mówią tego prosto w twarz ponieważ są dobrze wychowani, ponieważ doskonale zdają sobie sprawę że za mówienie głośno prawdy w tym 'prorodzinnym mieście' będą skończeni
najlepszym dowodem na to że ludziom nie podoba się to co się tutaj dzieje jest to że JASŁO SIĘ STARZEJE, młodzi uciekają do innych miast albo za granicę, dlatego że tam mają szansę rozwoju, dlatego że mają tam szansę COŚ ZROBIĆ

żenująca koalicja wszystkich partii w tych wyborach to największa krzywda wobec tej Wdowy, porażka demokracji i zwykłego ludzkiego HONORU, brak szacunku dla wyborców, dla demokracji i dla konstytucji
zupełnie niepotrzebna, ponieważ najprawdopodobniej zwyciężyłaby bez tego z każdym innym kandydatem i mogłaby wysoko nosić głowę (ona i cała wasza rodzinka) a dzisiaj możecie się tylko za tę żenującą sytuację wstydzić, przy odrobinie inteligencji bylibyście w stanie to zrozumieć, ale cóż...
Odpowiedz
0
@ bzyk
dnia 22.06.2010, 01:00 · Zgłoś
śmiech na sali. takie wybory powinni unieważnić, jeden kandydat.. porażka
Odpowiedz
0
@ aaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
dnia 22.06.2010, 00:34 · Zgłoś
ale nie ktorzy wierza w ta polityke jak maz byl senatorem to dlaczego ona nie moze byc jak maz *** w rzadzie to dlaczego ona nie bedzie *** i wiadomo jak maz windowal wszystkich na rozne posady to i ona bedzie tych samych windowac taka jest prawda dlaczego rzonca sie cieszy i siedzi kolo niej bo bedzie go nadal windowac jak to maz jej robil taka jest prawda czy ktos slyszal o burmistrzyni wczesniej nie bo pan zajac ja wywindowal na taka posade gdzie przedtem o niej slyszal ktos nikt taka jest prawda jak widac ona sie nie przejmuje smierca meza widac ze ma banana na *** ino zaciska rece jak to bedzie krasc pieniadze w senacie moje jest zdanie takie ze nie warto na takich *** glosowac taka jest prawda i tyle jak widac to sie nie przejmuje smiercia meza a co biedna by nie wyzyla ze swojej pensji jaka ma w starostwie nie bo musi sie nachlac wiekszymi piniedzmi powiedzcie mi czy to bylo normalne ze tylko ona startowala na senatora??? to bylo z gury ukartowane ze ona NIBY wygra te wybory na senatora dopuki sie rzad nie zmieni to ja napewno nie bede na te [...] glosowac to sa zlodzieje i [...] i tyle
Odpowiedz
0
@ jaślan
dnia 21.06.2010, 22:42 · Zgłoś
W Krośnie nie każdy dostawał kartę do głosowania... Miał się zadeklarować czy chce na nią głosować... Więc jak to jest w końcu???
Odpowiedz
0
@ antykomuch
dnia 21.06.2010, 22:37 · Zgłoś
To nie wymaga komentowania TO KOMUNA W NAJBARDZIEJ SKRAJNYM WYDANIU. Głosowanie na jednego kandydata jak za komuny. Teraz jak umrze proboszcz to kucharka powinna być proboszczem. KPIENIE Z LUDZI !!!!!!!!!
Odpowiedz
0
@ Brawo
dnia 21.06.2010, 22:04 · Zgłoś
Świetna wiadomość dla regionu jasielskiego. Tylko mali i zakompleksieni ludkowie [...] będą jadem zawiści wietrząc intencje pogoni za kasą. Mierzą swoją miarą - za złotówkę daliby [...] -czyli popełniliby delikatnie mówiąc czyn nierządny- na środku rynku np. w Jaśle. Nromalnie i logicznie myślący człowiek cieszy się z sukcesu drugiego - nie dotyczy to [...] [...], zawistnych gamoni, nierozgarniętych malkontentów i niespełnionych pseudodemokratów. Pozdrowienia dla Pani Senator i życzenia wszelkich sukcesów. Pięknie rozpoczęta kariera polityczna!
Odpowiedz
0
@ xxx
dnia 21.06.2010, 22:02 · Zgłoś
do POLka
Oni są dobrzy w komentarzach, zeby cos napisac wyszydzic, ale jakkby mogli to powiedziec prosto w oczy to raczej by nie mieli odwagi. dobrzy sa w buzi ale zeby cos zrobic to czekaja na innych. ciewawa jestem czy te osoby co pisza te komentarze przynajmniej pomogli powodzianom. - chyba kłapiąc jęzorem.
Odpowiedz
0
@ AAAAAAUUUUUUUUUUUU
dnia 21.06.2010, 21:44 · Zgłoś
Pani Senator, gratuluję i życzę sobie, żeby teraz w drodze rewanżu pilotowała Pani inicjatywę ustawodawczą o dziedziczeniu wszystkich stanowisk. Niech ja też coś z tego mam. A nóż widelec w spadku przypadnie mi jakiś dobrze płatny urząd.Nawet chętnie zapłacę podatek spadkowy. W Pani cała dla mnie i mojej rodziny nadzieja, że odkujemy się.
Odpowiedz
0
@ sz.n.
dnia 21.06.2010, 21:37 · Zgłoś
Droga Alicjo,
Najserdeczniejsze gratulacje,dużo sił podczas pracy w Parlamencie R.P.
Z wyrazami szacunku,
Szymon Niemiec
Odpowiedz
0
@ JA Wiem
dnia 21.06.2010, 21:26 · Zgłoś
Oj ludzie nie czepiajcie sie.. Kobieta moze cos zrobi dla tych stron.. wkoncu z Jasła nie.. Wam zawsze zle..!!!!
Odpowiedz
0
@ POLka
dnia 21.06.2010, 21:26 · Zgłoś
Czytam te wszystkie komentarze i myślę co się z nami POLAKAMI dzieje? Skąd w nas tyle zawiści,zazdrości ,jadu? Krytykować to każdy potrafi, ale wziąć się do pracy to już nie.Przecież każdy z Was tu komentujących mógł się starać o fotel senatora Śp.Zająca (no chyba,że jesteście niepełnoletni), ale wtedy to musielibyście się zabrać do pracy, a nie siedzieć przed komputerem i ziać nienawiścią.
Ciekawe,czy te wszystkie słowa krytyki dalibyście rady wypowiedzieć w realu ,wprost w twarz Pani Alicji ZAjąc?
Nieeee?! Tak myślałam !!!
Pozdrawiam i życzę więcej szacunku dla drugiej osoby :)_
Odpowiedz
0
@ MISIEK
dnia 21.06.2010, 21:17 · Zgłoś
wybor jak sama nazwa wskazuje to mozliwosc zdecydowania czy wolimy A czy B ,w tym wypadku zadnego wyboru nie bylo,potraktowano wyborcow po raz kolejny jak bezrozumny motloch i w wielu przypadkach tak jest,pani Zajac powinna byc zawstydzona i zazenowana ta sytuacja a nie szczycic sie wyborami bo to zadna jej zasluga ,to po prostu spadek po mezu,ani zaloby ani zalu liczy sie kasa i wladza .
Odpowiedz
0
@ Polak
dnia 21.06.2010, 20:59 · Zgłoś
Szanowni i mniej Szanowni Komentatorzy,niby wielcy jaślanie i posiadacze mądrości politycznej jak i zdolności do oceny co jest nieetyczne czy małostkowe ,co niedemokratyczne i jeszcze tam jakieś...Pierwsze pytanie,na ile rozumiecie i znacie siebie i godność człowieka,jeżeli Was jeszcze można zaliczyć do homo sapiens,czy wogóle posiadacie godność i honor?A jeżeli nie jesteście tym gatunkiem,to nas i Pani Senator nie obrażacie,bo jak może coś wyrodzonego obrażać ,Kogoś,kto jest Człowiekiem...?Ale pewno wiecie,że pola się odechwaszcza,a wy jesteście z waszymi poglądami niehumanitarnymi pełnymi zawiści i oszczerstw takimi chwastami naszego środowiska jasielskiego.Mimo wszystko pozdrawiam Was i zastanawiam się,co gorsze było dla Jasła powódź ,czy Wy?Ale myślę,że powódź przy Was to małe [...].Gratulacje dla Szanownej Pani Senator,tak proszę trzymać,jesteśmy z Panią,pozdrawiam,Polak!
Odpowiedz
0
@ zszokowany
dnia 21.06.2010, 20:43 · Zgłoś
Łał jaki szok normalnie myślałem że wygra kto inny PRZECIERZ TYLKO PANI ZAJĄC KANDYDOWAŁA
GRATKII
Odpowiedz
0
@ Mata Hari
dnia 21.06.2010, 20:33 · Zgłoś
do "fidzio". Ty jesteś kmiotem takim pewnie jeszcze w siermiędze i krowy pasiesz, ale komuna nauczyła cie pisać, no to i piszesz. Pewnie poza swoim niebem nic więcej nie widziałeś. Żal mi ciebie biedny człowieku
Odpowiedz
0
@ ktoś
dnia 21.06.2010, 20:23 · Zgłoś
nie rozumiem tych wszystkich złośliwych komentarzy pełnych zawiści i zazdrości , ja cieszę się z tego że będziemy mieli swojego reprezentanta w senacie , lepszego , gorszego każdy może ocenić (ale z szacunkiem a nie na zasadzie inwektyw) , ale naszego z naszego środowiska co jest zawsze atutem, czego najlepszym przykładem był ś.p. senator Stanisław Zając. Wniosek; lepiej mieć swojego senatora niż nie mieć. Pozdrawiam!
Odpowiedz
0
@ Jaślak
dnia 21.06.2010, 20:15 · Zgłoś
MAM NADZIEJE ZE CZUJE JUZ PANI NA SOBIE CIĘŻAR JAKI NA PANI SPOCZYWA I OBOWIĄZEK... MAM NADZIEJE TEŻ ŻE NIE NA DARMO ZAGŁOSOWAŁEM NA PANIĄ.... POZDRAWIAM PANIĄ SENATOR! WYTRWAŁOŚCI I POWODZENIA!
Odpowiedz
0
@ maciek
dnia 21.06.2010, 20:10 · Zgłoś
Ja nie wziąłem wogóle karty do głosowania do senatu...
Odpowiedz
0
@ fidzio
dnia 21.06.2010, 19:47 · Zgłoś
żal mi was [...] zawistne
Odpowiedz
0
@ stary
dnia 21.06.2010, 19:40 · Zgłoś
czysty szowinizm i zazdrosc to cechy malomiasteczkowych silaczy internetowych,
ktorym nic nie pasuje
Odpowiedz
0
@ realnie
dnia 21.06.2010, 19:36 · Zgłoś
2.
Okręgowa Komisja Wyborcza ustaliła następujące wyniki głosowania:
1)
liczba osób uprawnionych do głosowania wynosiła 709 190.
2)
w głosowaniu wzięło udział (liczba wyborców, którym wydano karty do głosowania) 333 836 wyborców.
3)
frekwencja wyborcza wyniosła 47,07%.
4)
liczba kart ważnych wyniosła 330 920.
5)
liczba kart ważnych z głosami nieważnymi wyniosła 60 992, co stanowi 18,43% ogólnej liczby kart ważnych.
6)
liczba kart ważnych z głosami ważnymi wyniosła 269 928, co stanowi 81,57% ogólnej liczby kart ważnych.
Odpowiedz
-1
@ SYLVEK
dnia 21.06.2010, 19:27 · Zgłoś
Tych paru ujadajacych malkontentow nie chodzacych do kosciola przeciwko 300 000 chodzacych do kosciola to maly pikus. Dla Was niezadowolonych p Senator tez cos zrobi.Ide o kazdy zaklad
Odpowiedz
0
@ POlak
dnia 21.06.2010, 19:18 · Zgłoś
[...], co za śmierć na horągwi...
Odpowiedz
0
@ ...
dnia 21.06.2010, 19:13 · Zgłoś
sprzedane za 30 srebrników wstyd
Odpowiedz
0
@ jaślanka
dnia 21.06.2010, 19:04 · Zgłoś
UWAŻAM ŻE BARDZO DOBRZE ŻE BĘDZIEMY MIEĆ SENATORA Z JASŁA . TO NIC ZŁEGO ŻE PANI ALICJA CHCIAŁA KANDYDOWAĆ.,A JEŚLI NIEKTÓRZY MAJĄ JEJ ZA ZŁE ŻE BYŁA JEDYNYM KANDYDATEM TO MOGLI ZGŁOSIĆ SWĄ KANDYDATURĘ ,ŻYCZĘ POWODZENIA DLA PANI ALICJI
Odpowiedz
0
@ M
dnia 21.06.2010, 18:34 · Zgłoś
Pani Alicjo ,mówi pani że będzie pomagać ludziom. To może mi pani pomoże w załatwieniu podjazdu na wózek inwalidzki dla męża na schodach w klatce schodowej.Bo jak do tej pory od 8 kwietnia słyszę ze nie ma na to funduszy. Pani burmistrz jak i pan Betlej obiecali pomóc w tej sprawie a później przysłali pismo odmowne.Taki podjazd kosztuje 1200 zł. Ja żyje z zasiłku i renty męża,brakuje nam na życie bo mąż jest bardzo ciężko chory.
Odpowiedz
0
@ Antek
dnia 21.06.2010, 18:25 · Zgłoś
Ładny wynik ! A i te kartki ze skreśleniem to raczej glosy przeciw partyjnym oligarchiom, co wyborców ordynacjami traktują jako zbędny dodatek do głosowania, niż przeciw kandydatce. Ma szanse w wielkiej polityce, jeśli tylko kamienie w postaci paru znanych wszystkim obwiesiów jasielskiej poli-tyczki nie pociągną jej na dół.
Odpowiedz
0
@ Alicja
dnia 21.06.2010, 17:47 · Zgłoś
I Ty Brutusie przeciwko mnie !
Odpowiedz
0
@ żenada
dnia 21.06.2010, 17:39 · Zgłoś
ŁATWO SIĘ ZWYCIĘŻA JAK JEST TYLKO JEDEN KANDYDAT? GDZIE DEMOKRACJA?
Odpowiedz
0
@ ave cezar
dnia 21.06.2010, 17:27 · Zgłoś
ludziska drogie, przytłacza Was nienawiść, za dużo w Was goryczy i zazdrości!!
dużo gadania, dużo pisania, nic do zdziałania - takie Wasze motto życiowe?
to, że Pani Alicja była jedyną kandydatką na senatora, nie kładzie na nikogo głosującego przymusu zrobienia tego krzyżyka przy jej nazwisku... skoro wynik był taki, a nie inny, to już samo mówi przez siebie - Pani Zając jednak miała ogromne poparcie wśród wyborców, nieprawdaż?
gratuluję Pani Alicjo, życzę siły i wytrwałości w tym świecie pełnym zawiści i obłudy, wierzę, że będzie Pani godnie reprezentować nas w "większym" świecie, równie godnie jak robił to Pani mąż, wszystkiego dobrego!!
Odpowiedz
0
@ wojtek
dnia 21.06.2010, 17:18 · Zgłoś
smieszne pani zajac senatorem haha co sie dzieje z naszym miastem i jeszcze pani kurowska masakra plakac sie chce
Odpowiedz
0
@ Laura
dnia 21.06.2010, 16:57 · Zgłoś
Co to za wybory w których startuje jeden kandydat. Demokracja jak się patrzy!
Odpowiedz
0
@ zadowolony
dnia 21.06.2010, 16:48 · Zgłoś
GRATULUJE TAK WIELKIEGO ZWYCIĘSTWA,KONKURENTÓW NIE WIDAĆ NAWET W TYLE,PRAWDZIWA DEMOKRACJA PO KATOLICKU ZWYCIĘŻA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Odpowiedz
0
@ tak tam ...
dnia 21.06.2010, 16:39 · Zgłoś
... no i ten budujący się wianuszek
"życzliwych i oddanych": pani Alicjo, donosimy, że były próby niedawania kart itd ...
Odpowiedz
0
@ PiS-man
dnia 21.06.2010, 16:29 · Zgłoś
269 998 głosów dla pani Alicji Zając! :D I pozostało wam tylko bezsilne ujadanie :D
Odpowiedz
0
@ ...
dnia 21.06.2010, 16:28 · Zgłoś
brak demokracji. jeden kandydat?
Odpowiedz
0
@ jaślanin
dnia 21.06.2010, 16:18 · Zgłoś
Patrząc na wyniku wyborów to wstyd będzie jechać gdzieś na wakacje w polskę i pochwalić się że jest się z podkarpacia, bastionu Pis.
Odpowiedz
0
@ nn
dnia 21.06.2010, 16:18 · Zgłoś
to nie bedzie drugiej tury?
Odpowiedz
0
@ buno1
dnia 21.06.2010, 15:54 · Zgłoś
piszecie ze powino byc dwuch kandydatow...
to dlaczego do [...] nikt z was nie chcial zostac senatorem... :)
Odpowiedz
0
@ soja
dnia 21.06.2010, 15:54 · Zgłoś
nadal jej mało kasy a po dary z ue chodzi
Odpowiedz
0
@ xxx
dnia 21.06.2010, 15:53 · Zgłoś
ale jestescie smieszni. jak czytam wasze komentarze to mam wrazenie ze chyba nie pochodzicie z powiatu jasielskiego.
Ja sie ciesze ze pani Zajac przeszła poniewaz bedzie przynajmniej jedna osoba z naszego powiatu i cos pomoze, zawsze cos wyrzebra dla powiatu. jak zył Sp. p. Zając to było żle a ze dla siebie bierze a ze nic nie pomaga - nagle jak zmarł to wszyscy jakos pisali ze tyle zrobił dla jasła. jesteście poprostu śmieszni.
a czy ona jest z PiSu czy PO nieważne ale nasza z powiatu Jasło
Odpowiedz
0
@ pocieszenie
dnia 21.06.2010, 15:49 · Zgłoś
60 tyś oddanych głosów nieważnych też o czymś świadczy. Jest nadzieja, ze to nasze Podkarpacie może nie zawsze będzie tak zaściankowe.
Odpowiedz
0
@ zibi
dnia 21.06.2010, 15:47 · Zgłoś
to jarek k. tak zdecydował tak wyglądają wybory na podkarpacia
Odpowiedz
0
@ [...]
dnia 21.06.2010, 15:39 · Zgłoś
boze widzisz i nie grzmisz<szok> co z niej za człowiek a zreszta 60 tysiecy niewaznych głosow to mowi samo za siebie na jej miejscu bym sie nawet nie pokazywałą publicznie
Odpowiedz
0
@ nie-pis
dnia 21.06.2010, 15:37 · Zgłoś
zgadzam się, iż jest to czysta parodia ! cóż za demokracja skoro jest tylko jeden kandydat, który został wystawiony tylko dlatego, żeby "skubnąć" jeszcze coś po ŚP. Stanisławie :) Podobne oczekiwania są w wyborach prezydenckich, gdzie sztab Jarka liczy tylko na sprzyjające warunki po śmierci Lecha. Oj [...] naród, [...] :)
Odpowiedz
0
@ Odpowiedź
dnia 21.06.2010, 15:37 · Zgłoś
Głosów nieważnych było 60992.
Odpowiedz
0
@ 61 tysiecy
dnia 21.06.2010, 15:17 · Zgłoś
61 tysięcy głosów nieważnych, brawo, niech Pani Alicja wie, ilu ma przeciwników, mam zaszczyt być jednym z nich.
Odpowiedz
0
@ WIS
dnia 21.06.2010, 14:42 · Zgłoś
NIECH ZYJE DEMOKKRACJA >>>JEDEN KANDYDANT JEDEN ZWYCIEZCA ...
Odpowiedz
0
@ ile
dnia 21.06.2010, 14:16 · Zgłoś
ile było głosów nieważnych?
Odpowiedz
0
@ Gratulacje
dnia 21.06.2010, 13:50 · Zgłoś
Gratulacje dla Pani Senator. Wynik ten jest najlepszym komentarzem dla niektórych wrednych komentarzy, także na tym portalu. Może otworzą sie im oczy i nie będzie ich przesłaniać zawiść. Życzę wielu sukcesów.
Odpowiedz
0
@ śmiechu warte
dnia 21.06.2010, 13:46 · Zgłoś
ale demokratyczne wybory jak był tylko jeden kandydat, szkoda było tracić kasę na kartki do głosowania
Odpowiedz
0
@ Cytryn Kwas
dnia 21.06.2010, 13:45 · Zgłoś
Po co marnować koszty i środki i udawać że się wybiera coś co jest wybrane? To za komuny listy były dłuższe i pozory lepsze.
Odpowiedz
0
@ mam
dnia 21.06.2010, 13:29 · Zgłoś
sposób wyboru tego senatora to upadek demokracji w Polsce.
Odpowiedz
0
@ prawdao[...]
dnia 21.06.2010, 13:25 · Zgłoś
Ludzie nie bądźmy śmieszni... co to za wybory skoro nie ma innego kandydata... to czysta farsa... a poparcie dla tej pani to głownie zwolennicy Pis i stare babcie bo ksiądz kazał...szkoda nawet było organizować takie wybory i tych kart do głosowania... żal ni tych wszystkich, którzy teraz będą szczycili się tym jaki to sukces... a najbardziej to żal mi tej pseudo pani senator...
Odpowiedz
0
@ rjsk
dnia 21.06.2010, 13:12 · Zgłoś
aż taki był wybór, ze naprawde jest sie powód cieszyc zwycięstwem O.O
Odpowiedz
0
@ ANITA
dnia 21.06.2010, 13:10 · Zgłoś
był wybór? scheda po mężu. [...] się chce
Odpowiedz
0
@ HMM
dnia 21.06.2010, 13:09 · Zgłoś
ALE NIESPODZIANKA
Odpowiedz
0
@ ANITA
dnia 21.06.2010, 13:09 · Zgłoś
ILE GŁOSÓW BYŁO PRZECIW A ILU SIE WSTRZYMAŁO?? DLACZEGO TEGO NIE PODACIE?
Odpowiedz
0
@ jaślanin
dnia 21.06.2010, 13:02 · Zgłoś
Obłudna kobieta...
Odpowiedz
0
@ AS
dnia 21.06.2010, 12:44 · Zgłoś
A to niespodzianka
Odpowiedz
0
@ Leonisko
dnia 21.06.2010, 12:42 · Zgłoś
O matko, ale moherów jeszcze na Podkarpaciu siedzi :o
Odpowiedz
0
@ gosiek
dnia 21.06.2010, 12:40 · Zgłoś
specjalnie na nią nie głosowałam a i tak sie dostała ! tyle co ona ma kasy nikt może nie ma i nie dawno widziałam jak za darami stała dla biednych !
Odpowiedz
0
@ daleki
dnia 21.06.2010, 12:30 · Zgłoś
" .. i oddało głos na moją kandydaturę" A na kogo mieli głosować ? Przecież to PZPR jeden kandydat bierze wszystko.
Odpowiedz
0
@ RRRR
dnia 21.06.2010, 12:27 · Zgłoś
oto cala Polska wybory z jednym kandydatem smiechu warte nie mowiac ze wraz z wyborami zaloba minela a pani Zajacowa widac usmiechnieta i wesola..........brak honoru
Odpowiedz
0
@ Anek
dnia 21.06.2010, 12:20 · Zgłoś
Szkoda tylko, że w demokrację (na kogo głosować) nie mogli pobawić się wszyscy głosujący, a jedynie nieliczni wystawiający kandydatów, a właściwie kandydatkę.. Reszcie pozostało tylko głosować lub nie..
Odpowiedz
0
@ maruda
dnia 21.06.2010, 12:19 · Zgłoś
No i niech kto powie, że PiS nie jest jak nieboszczka PZPR? Tam też głosowano na jedynego, słusznego kandydata.
Odpowiedz
0
@ jedza
dnia 21.06.2010, 12:00 · Zgłoś
komedia...wybór bez wyboru...i ma być lepiej?
no już to widzę...
Odpowiedz
0
@ ja123
dnia 21.06.2010, 11:53 · Zgłoś
co to za wybory jak nie ma wcale wyboru?? jedno nazwisko na karcie?? to są jakieś kpiny nie demokracja. szkoda ze autor nie dodał o tych 60.000 nieważnych głosów...
Odpowiedz
0
@ [...]
dnia 21.06.2010, 11:47 · Zgłoś
Owoc zgniłego kompromisu i wynaturzenia "demokracji".
Odpowiedz
0
@ hehe
dnia 21.06.2010, 11:46 · Zgłoś
Wiadomo było kto wygra bo na karcie był tylko jeden kandydat i przymusowo trzeba było głosować na niego bo ci co siedzieli w komisji mówili zeby wypełnić jeszcze tą zółtą karte ;p
Odpowiedz
0
@ poli
dnia 21.06.2010, 11:43 · Zgłoś
a to zaskoczenie... P.Alicja została senatorem. biorąc pod uwagę ilość kontrkandydatów to naprawdę wyczyn
Odpowiedz
0
@ katherrine
dnia 21.06.2010, 11:38 · Zgłoś
ciało męża jeszcze nie wystygło. Gdybym to ja straciła męża w tej katastrofie to po kilku tygodniach nie przeszłoby mi przez myśl, by startować. Jestem zniesmaczona, jak wiele ludzi. Wcale tak dużo nie głosowalo
Odpowiedz
0
@ czlonek
dnia 21.06.2010, 11:37 · Zgłoś
napiszcie ile było głosów nieważnych bo chyba dużo, nie wszyscy jaślenie popierają Panią Zając
Odpowiedz
0
@ DUMNI Z PANI ALICJI
dnia 21.06.2010, 11:19 · Zgłoś
GRATULACJE PANI ALICJO! UFAM, ŻE PANI GODNIE BĘDZIE KONTYNUOWAĆ DZIEŁO Ś.P. MĘŻA. PROSZĘ O POMOC W II TURZE DLA P.JARKA, BO TYLKO W PRZYPADKU WYGRANEJ PANA KACZYŃSKIEGO DOWIEMY SIĘ JAKA NAPRAWDĘ BYŁA ROLA ROSJAN Z WIEŻY KONTROLNEJ W KATASTROFIE SMOLEŃSKIEJ.
Odpowiedz
0
@ ***
dnia 21.06.2010, 11:05 · Zgłoś
masakra
Odpowiedz
0
@ wybory?
dnia 21.06.2010, 10:58 · Zgłoś
słowo wybór oznacza ze mozemy decydowac o kandydatach. W tym wypadku tego zabrakło, dlatego oddałem nieważny głos.
Odpowiedz
0
@ farsa
dnia 21.06.2010, 10:51 · Zgłoś
co to za wybory gdzie jest tylko jeden kandydat!!!jakaś paranoja i tyle!!!
Odpowiedz
0
@ mimiego.
dnia 21.06.2010, 10:40 · Zgłoś
Ja - podobnie jak 61 tys. ludzi w naszym okręgu wyborczym - w wyborach do Senatu oddałem głos nieważny.
Odpowiedz
0
@ obserwator
dnia 21.06.2010, 10:39 · Zgłoś
ludzie mówili że powinno być dwuch kandydatów
Odpowiedz
0
@ obserwator
dnia 21.06.2010, 10:38 · Zgłoś
ludzie mówili że powinno być dwuch kandydatów
Odpowiedz
0
@ obserwator
dnia 21.06.2010, 10:38 · Zgłoś
ludzie mówili że powinno być dwuch kandydatów
Odpowiedz
0
@ kaz
dnia 21.06.2010, 10:36 · Zgłoś
a to niespodzianka...
Odpowiedz
1
@ jaslanin
dnia 21.06.2010, 10:34 · Zgłoś
Ten uśmiech na twarzy przyszłej p.senator,to nie szczery uśmiech...
To wynik wcale nie zadowalający....
Obojętnie czy to 1,2,3 głosy czy jak sie podaje 269.998,to nie ma żadnego znaczenia,ponieważ nie było innego kandydata,to żaden wybór i powód do radości/zobaczymy za rok/.Co taka senator może zrobić dla Jasła i regionu???.Co do zakłóceń w czasie głosowania i tłumaczenie się ,że odbierała pani przez cały dzień telefony,ponieważ wiele osób było nie przychylnych pani osobie,to prawda,że nie ma pani poparcia,ale nie jest prawdą,że próbowano bojkowować pani kandydaturę,przecież większośc Jaślan i wyborców wie,że pani nie "nadaje się na to stanowisko"tak nawiasem mówiąc to nie powinna się pani zgodzić,po takiej tragedii jaka panią dotknęła,każdy zdrowo myślący CZŁOWIEK nie "pchał by sie do polityki ,tylko dlatego,aby nazwisko Zając dalej figurowało w SENACIE.
Ale cóż ,przecież "stołek"najważniejszy,a rodzina ,to sprawa drugorzędna.Dalej bez komentarzy...
Miejmy nadzieję,ze za rok wybrany będzie z okręgu krosnieńsko-przemyskiego CZŁOWIEK-POLITYK z prawdziwego zdarzenia z "krwi i kości",który ma naprawdę coś do powiedzenia,a nie tylko mówi,że będzie stał krok za Jarosławem Kaczyńskim,nie należy stać,ale "zakasać rękawy" i pracować...
Odpowiedz
0
@ dragoness
dnia 21.06.2010, 10:31 · Zgłoś
"O nieszczęsne królestwo i zginienia bliskie!", gdzie pod płaszczykiem demokracji i za pieniądze podatników wprowadza się monarchię dziedziczną (a może regencję w oczekiwaniu, aż do stanowiska dorośnie "następca tronu")
Odpowiedz
0
@ xx
dnia 21.06.2010, 10:26 · Zgłoś
Trudno było nie wygrac !!! w końcu rywalizowała sama ze sobą !- FARSA !! A ile miała głosów nieważnych ?,bo to były głosy sprzeciwu .
Odpowiedz
0
@ JAKIS
dnia 21.06.2010, 10:25 · Zgłoś
Czy wy juz calkiem powariowaliscie?![...] powinna siedziec i sie modlic za meza!Nic ta tragedia nie nauczyla,nic!!!
Odpowiedz
0
@ xx
dnia 21.06.2010, 10:22 · Zgłoś
oj Pani Zając... lepiej przemilczeć. Tylu kandydatów było do wyboru że ho ho naprawdę aż się na liście nie mieścili
Odpowiedz
0
@ Anna
dnia 21.06.2010, 10:17 · Zgłoś
Rekord województwa.To nawet mąż p. Alicji nie łapał 1/4 tego co ona.To są wybory-wiedzieć ,że jeden głos starczy do sukcesu.To jest demokracja.Tu wszystko zdarzyć się może...
No ,ale skoro koń mogł być w dawnych epokach senatorem,to nic nie dziwi w tym ustroju.Mamy zatem senatora w Jaśle,i oby coś zrobił dla tej [...],by ją zmienić w miasto...
Odpowiedz
0
@ ixi
dnia 21.06.2010, 10:17 · Zgłoś
to ZADNA DEMOKRACJA jak jest tylko jeden kandydat/ka! To totalitaryzm i rezim PiS!
Odpowiedz
0
@ ace
dnia 21.06.2010, 10:15 · Zgłoś
prawie 300 000 głosów poparcia od mieszkańców Podkarpacia, gratulacje!
Odpowiedz
Dodaj komentarz
Piszesz jako:

Jaslo4u.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za treść komentarzy zgodnie z Polskim Prawem. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania i redagowania komentarzy niezgodnych z regulaminem.