Korzystając z portalu Jaslo4u.pl wyrażasz zgodę na użytkowanie mechanizmu plików cookie. Mechanizm ten ma na celu zapewnienie prawidłowego funkcjonowania portalu Jaslo4u.pl. Korzystając ze strony akceptujesz Politykę Prywatności portalu Jasło4u.pl

Skatowany trafił na OIOM

106

46-letni Jacek P. walczy o życie w jasielskim szpitalu. Do brutalnego pobicia miało dojść 1 lipca przy kościele w Lisowie. Karalnego czynu miał się dopuścić 40-letni Piotr G., który wraz z nim bawił tej nocy na tym samym weselu.

1 lipca ( piątek) około trzeciej nad ranem przy kościele parafialnym pw. Matki Bożej Królowej Polski w Lisowie miało dojść do szarpaniny dwóch mężczyzn. Jacek P. i Piotr G. tej nocy wracali busem ze swoimi rodzinami z wesela. W pewnym momencie między nimi doszło do sprzeczki słownej na temat ich żon. Obaj byli w stanie upojenia alkoholowego. Wszystko działo się na parkingu tuż obok kościoła w centrum Lisowa. Wówczas 40-letni Piotr G. miał pchnąć Jacka P. na ziemię. 46-latek uderzył głową o asfalt. Ślady krwi na miejscu zdarzenia widoczne są do dzisiaj. Napastnik rzucił się na pokrzywdzonego zadając mu dodatkowe ciosy w głowę, a następnie odszedł z miejsca zdarzenia.

- Interweniujący policjanci wstępnie ustalili, że dwaj mężczyźni  wraz z krewnymi wracali busem z przyjęcia weselnego do miejsc zamieszkania. W trakcie podróży doszło pomiędzy nimi do sprzeczki, a następnie bójki. W wyniku awantury jeden z mężczyzn 46 – letni mieszkaniec gminy Jasło doznał poważnych obrażeń ciała i karetką pogotowia został przetransportowany do szpitala. Drugi mężczyzna, jak się później okazało, 40 – letni mieszkaniec gminy Skołyszyn, oddalił się z miejsca zdarzenia. W tej sprawie ustaliliśmy i przesłuchaliśmy świadków – poinformował st. asp. Piotr Wojtunik, p.o. rzecznika prasowego KPP w Jaśle.

Prokurator Kazimierz Łaba podkreśla, że wersje świadków są rozbieżne. W najbliższym czasie zostanie powołany biegły sądowy, który wyda opinię w sprawie obrażeń odniesionych przez pokrzywdzonego Jacka P. , czy powstały na skutek uderzenia o asfalt czy pobicia. - Podejrzanemu mężczyźnie postawiono zarzut z art. 156 par. 1. pkt 2. - Kto powoduje ciężki uszczerbek na zdrowiu w postaci innego ciężkiego kalectwa, ciężkiej choroby nieuleczalnej lub długotrwałej, choroby realnie zagrażającej życiu, trwałej choroby psychicznej, całkowitej albo znacznej trwałej niezdolności do pracy w zawodzie lub trwałego, istotnego zeszpecenia lub zniekształcenia ciała, podlega karze pozbawienia wolności od roku do lat 10. Wobec Piotra G. został zastosowany środek zapobiegawczy w postaci dozoru policyjnego oraz poręczenia majątkowego w wysokości 1500 zł. Poręczenie nie jest wysokie ze względu na status osoby bezrobotnej – wyjaśnia.

Mężczyzna nie przyznał się do zarzucanego mu czynu. Jak sam zeznał nie pamięta przebiegu wydarzeń, ze względu na fakt, iż był nietrzeźwy. Jacek P. trafił do szpitala najpierw na Oddział Chirurgii Ogólnej i Onkologicznej. Ze względu na pogarszający się stan zdrowia został przeniesiony na OIOM. Lekarze toczą walkę o jego życie.

Ilona Dziedzic

ilona.dziedzic@jaslo4u.pl

Reklama

Komentarze: 88

Dodaj komentarz Widok:
1
@ Bo
dnia 16.04.2019, 16:05 · Zgłoś
..no i przyszła [...] na [...] . Dostał dwa lata... i tak za mało ...ale...widmo więzienia to dopiero początek jego ,,wycieczki,,...
Odpowiedz
3
@ Bo
dnia 24.08.2016, 21:11 · Zgłoś
Zna ktoś jaki jest stan obecny poszkodowanego? Jak jest z nim i co dalej z napastnikiem? Chodzi na wolności?
Odpowiedz
3
@ @ do Bo
dnia 08.11.2016, 17:11 · Zgłoś
Ostatnio widuje się tego bandytę jak jeździ samochodem po wsi. Ciekawe co na to ,,wymiar sprawiedliwości,,???
Odpowiedz
5
@ @ do Pisze
dnia 04.08.2016, 07:14 · Zgłoś
Nikt nie dokłada cierpienia rodzinom-to pierwsze. Po drugie-jest takie powiedzenie: DAJ MI WYPIĆ A POWIEM CI KIM JESTEM. Po trzecie-jest w tym przypadku: TEN ZŁY. Jeżeli zaś chodzi o ,,zbója,, to faktycznie albo jesteś ślepa albo coś nie tak z tobą. Pogłaskać po główce napastnika bo przecież on taaaaaaaaki bieeeeedny. Gorzałeczki się bidulka napił i zrobiło się...kuku drugiemu przez przypadek. JEŻELI KTOŚ MA WE KRWI ZBÓJA TO ZBÓJEM BĘDZIE W KAŻDYM PRZYPADKU. Ludzie są zawsze tacy sami. Sytytuacje zmieniają się. Znam ludzi pogodnych i żadna sytuacja,żadna ilośc gorzały nie wymusi na nich symptom zwyrodnialczy.
Odpowiedz
-1
@ Pisze
dnia 17.07.2016, 19:45 · Zgłoś
Wielka tragedia dla obydwu rodzin . Tak sie składa ze znam obydwie i wszyscy cierpią. Alkochol jest zawsze złym doradcą .Nie ma tu dobrego i złego , tym razem niema tu zbója jak pisza ci ktorzy nieznaja Piotrka , ale zwyczajny facet dbajacy o rodzine , dobry i szczery chłopak a wiem co pisze . Poklucili sie pobili , po alkocholu sily sie nie kontroluje jak wiele inych zeczy, i stali sie tragedia.Ale czy kazdy z nas choc raz w zyciu nie wypil za duzo , czy nikt z nas nigdy nie widział jak chłopaki sie tłuką o byle co. No właśnie a o tragedie z głupoty nie trudno .I radze wszystkim piszacym tu katolikom wspułczuć obydwu rodzinom , wesprzec modlitwą bo na dobra sprawe każdego moze spotkac podobna tragedia. Tak wiec zamiast bawic sie w sedzie i wieszać kolo młyńskie na szyji inych , pochylic cie nad ludzka ułomnością. Obie rodziny nie zaznały miodów w rzyciu wiem to dobrze . Sprawiedliwosci stanie sie zadość mam nadzieje że i miłosierdzia takrze.A my nie dokładajmy im cierpienia .
Odpowiedz
-8
@ ktos
dnia 17.07.2016, 09:22 · Zgłoś
A jednak...ciagle tu wracasz...skad kazdy ma wiedziec ze Piotr uchodzi za zawadiake? Ja nie wiem i nie sadze by wszyscy komentujacy wiedzieli...Ja tez obstawiam sprawiedliwosc i tez mi sie nie podoba jego czyn ale moje komentarze sa powsciagliwe podczas gdy Ty kipisz ze zlosci. Wyzywasz od [...].mordercow itp. Od tego jesr sąd a nie samosąd...Oj trafilam trafilam. I zeby nie bylo. Nie znam zadnego z nich a Twoje komentarze sa tak zajadle ze widac z nich to ze cos jest na rzeczy. Zwykly czytelnik przeczyta zostawi komentarz i idzie dalej a Ty wracasz i drazysz. Ja wrocilam po to by sie przekonac ze jest tak jak mysle ze zareagujesz. No i nie pomylilam sie.
Odpowiedz
7
@ miko
dnia 16.07.2016, 09:44 · Zgłoś
ktoś kto wyrzadza krzywdę innemu zawsze nie pamięta, ale jakby jemu wyrzadzic to pamięta doskonale
Odpowiedz
-7
@ ktos
dnia 16.07.2016, 22:09 · Zgłoś
Do @Bo. Patrzac na Twoje komentarze widze ziejaca nienawisc do owego Piotra. Powiem wiecej- Ty sie cieszysz, napawasz tym ze w koncu powinela mu sie noga. I nie chodzi tutaj o samo zdarzenie. Smiem twierdzic ze jestes niedalekim sasiadem ktory go nienawidzi od dawna a teraz nadarzyla sie okazja zeby wyrzucic swoje zale... Trafilam? A jesli nawet tak to i tak sie nie przyznasz. Samego zajscia nie komentuje nie bylam swiadkiem. Nie mnie oceniac od tego sa sady..niezaleznie od dalszego rozwoju wydarzen (prrawdopodobnie Piotr pojdzie siedziec) zycze obu Rodzinom sily...zwlaszcza dzieciom.
Odpowiedz
10
@ Bo
dnia 17.07.2016, 00:52 · Zgłoś
@ ktos BĘDĘ PISAĆ POWOLI ABYŚ NADĄŻYŁA CZYTAĆ. Popatrz na moje spostrzeżenia wyżej. Powtarzam: gdyby Piotr miał być poszkodowanym tak dalece jak Jacek to obstawianie stało by po jego stronie. Nie cieszę się wcale bo mnie to nie rajcuje ale obstawiam sprawiedliwość. Piotr uchodzi za zawadiakę i każdy o tym wie. Nie pałam sympatią do osób takiego pokroju. Nienawiść będę mieć kiedy ktoś zajdzie mi za skórę ale takiej możliwości mieć nie będzie. Żaden [...],który postawi się, nie otrzyma ode mnie satysfakcji. Potrafię głupiemu ustąpić. Żali nie wyrzucam bo nie mam. Powinęła mu się noga bo sam do tego dążył. Szkoda,że takim kosztem innego...Dzieci szkoda mnie również.
Odpowiedz
5
@ ja
dnia 15.07.2016, 22:43 · Zgłoś
w ostatnich dniach jeden z romow pobil chlopaka i to niecalkiem sprawnego ze trafil do szpitala w rzeszowie ma polamane kosci twarzy dlaczego nic o tym niepisza
Odpowiedz
-11
@ mama1k
dnia 15.07.2016, 15:12 · Zgłoś
bonzo szacun nikt niepozwala naspastować własnej rodziny nawet pijany znam goscia i tak długo wytrzymał
Odpowiedz
12
@ Bo
dnia 16.07.2016, 00:29 · Zgłoś
@mama1k ty to pozabijał byś każdego kto pitoli farmazony po [...]? Na zabawach wiele bójek się widziało ale takiej jatki ... ? Zgłoś się do prokuratury. Może twoje bezcenne zeznania przyczynią się do uniewinnienia?
Odpowiedz
-12
@ bonzo
dnia 15.07.2016, 13:38 · Zgłoś
Słuchajdzie ludziska.Fakt jest taki.Gosc s[...]ł w busie do Piotra bił go ciągnął za włosy ublizał s[...]ł jak [...] na powrozie.dostał [...] udezył o asfalt i stało sie jak sie stało.Gdyby któregos z was ktos bił to co byscie stali i dali sie obkładac?Piotr nie jest bandziorem stanął w obronie własnej i rodziny gdyby to było odwrotnie ze lezał by w szpitalu on to tamten by był bandziorem nie?
Odpowiedz
13
@ Bo
dnia 16.07.2016, 00:22 · Zgłoś
@bonzo Ok. Załóżmy,że ,,s[...]ł,bił,ciągnął za włosy,, P.oddał. J.walnął o glebę. Ja też miałem ,,stłuczkę,, Walnięcie o glebę z drugiego piętra. [...] był rozwalony ale żyję,więc nie pitol nam,że stojącego na nogach można bombnąć w [...] a ten tylko przewracając się roztrzaskuje sobie głowę na miazgę. Wybacz stary.Czaszka to nie jajko. Nie pęka tak dotkliwie od upadku na plecy czy jak tam. Do takiego stanu jaki ma J. ktoś porządnie się przyłożył...W okolicy, P. wątpliwą ma opinię zatem wątpliwe są twoje tłumaczenia odnośnie samoobrony.
Odpowiedz
4
@ Xx
dnia 15.07.2016, 07:50 · Zgłoś
Jak ktoś [...] po [...] to albo niech nie pije albo niech nie szuka zadumy to proste
Odpowiedz
-7
@ baska
dnia 13.07.2016, 22:03 · Zgłoś
Znam Jacka i znam Piotrka jeden jak i drugi maja swoje rodziny dzieci i żony to był nieszczęśliwy wypadek jeden jak i drugi był pod wpływem [...] a wiadomo co [...] robi nieraz z człowiekiem.I Śmieszą mnie wypowiedzi ludzi ze jak ktoś nie wie ile pić to niech nie pije bo ani jeden ani drugi nie są jakimiś alkoholikami tylko ludzmi porządnymi a że to było wesele to jeden jak i drugi się napił.Ludzie nie znają zdarzenia a komentują osondzają jeden na przekór drugiego jeżeli by ktoś napisał ze Jacek zaczynał do Piotrka od początku szukał zaczepki i pierwszy go uderzył to większość osób by powiedziała ze Piotr dobrze zrobił a jak by było na odwrót to by było tak jak komentujecie ze wsadzić do paki morderce wiec nie osądzajcie bo możecie się mylić.Kiedyś każdy z nas zostanie osądzony ale gdzie indziej, teraz to my tylko możemy się modlić o zdrowie dla Jacka żeby wyszedł z tego dobrze bo cuda się zdarzają .I O siłę dla rodzin Piotra jak i Jacka bo jak i jedna strona tak i druga mają dzieci i każdy na tym cierpi.
Odpowiedz
4
@ znający temat.
dnia 13.07.2016, 23:03 · Zgłoś
jak zależy wam na tej osobie to zróbcie charytatywną zbiórkę kasy i włóżcie do "białej koperty" i całujcie po nogach personel. a nasze podatki które są pobierane co miesiąc z naszej pensji na "służbę pomocy zdrowia" to fikcja.
Odpowiedz
19
@ Bo
dnia 14.07.2016, 10:47 · Zgłoś
@baśka Piszesz o nieszczęśliwym wypadku? Sama się puknij w swój [...] to będziesz mieć nieszczęśliwy wypadek. Facet bił jak zwykły [...] bez skrupułów i serca. Katowany broczył krwią i wołał o pomoc. [...] nie przestawał. Znasz fakty: Kto interweniował jako pierwszy? Za pewne wiesz dokładnie o szczegółach. Zacznij podpowiadać a będziesz mieć udział w matactwie...(Art. 244 k.p.k)
Odpowiedz
15
@ Dzinka
dnia 14.07.2016, 11:05 · Zgłoś
Dla mnie to jest bestia a nie człowiek tak skatowac drugiego. Ciekawe co byś powiedziała jakby to woj mąż walczył o życie czy dalej byś twierdziła ze dobry chłopak był i mało pił.Jacek walczy o życie a nawet jak wygra to będzie niepełnosprawna kaleka. Skoro go znasz dowiedz sie jaki jest obecnie jego stan to moze zmienisz kryteria z nieszczesliwego wypadku na usilowanie zabojstwa.
Odpowiedz
11
@ Czoteba
dnia 14.07.2016, 11:54 · Zgłoś
A właśnie że nie ! To nie był nieszczęsliwy wypadek i tak nie można to traktować. Traktujmy ich jak ludzi rozumnych. To nie zwierzęta albo małe głupiutkie dzieci. Powszechnie wiadomo, że alkohol to najgorszy z możliwych substancji psychoaktywnych jakie kiedykolwiek wymyślono. Nikt na siłe do mórd im go nie wlewał. Mogli to skalkulować i przewidzieć, a zachowali się jak nierozumne [...] (szczególnie ten co bił) Jeśli ta osoba umrze to trzeba sądzić za morderstwo i skazać jak za ten czyn. Alkohol to nie są okoloczności łagodzące, a obniżenie kaucji za to że jest to osoba bezrobotna do 1500 zł to uważam za ABSURD ! Każdy obywatel powinien być traktowany równo wobec prawa. Bogaty dostaje 100 tys kaucji to on też taką powinien dostać albo iść do [...]. Bez wyjątków ! To że koleś jest nierobem to nie są okoliczności łagodzące !!!
Odpowiedz
12
@ Bronek
dnia 14.07.2016, 15:09 · Zgłoś
Trzymaj się Jacek. Współczuję rodzinie.
Odpowiedz
17
@ Bo
dnia 14.07.2016, 16:54 · Zgłoś
@Czoteba Masz rację w zupełności. Widać tutaj grasuje rodzinka i stara się wybielić niejakiego Piotrusia, który uważa się za pana. W okolicy wiedzą jak agresywny był wcześniej. Nic mu nie pomoże już. Do [...] i tak trafi a tam dostanie polkę rokendrolkę.
Odpowiedz
14
@ Bo
dnia 16.07.2016, 00:08 · Zgłoś
Do @baska To,że się poszarpali można zrozumieć. To,że jeden drugiego strzelił też można zrozumieć...-wóda poprostu zadziałała, ale powiedz Ty nam baska dlaczego bronisz tak zajadle kogoś,kto bez skrupułów,pomimo tego,że widział efekt ,,leżącego,,dalej katował. Skoro znasz scenariusz tak dokładnie to opisz go tutaj.Jeżeli P. twój favoryt pierwszy dostał ,,strzała,, a potem oddał a drugi upadł to dlaczego są tak poważne skutki na zdrowiu? Odpowiem: KAŻDY NAPASTNIK POSIADAJĄCY CECHY [...] BĘDZIE BEZ SKUPUŁÓW [...]. Zatem : Zwyrodnialcy mają miejsce tylko za kratami. Oczywiście żal członków rodzin (tych członków,którzy są porządnymi ludźmi) ale kara musi za to być solidna: DO PAKI. Nie ma obcji ulgowej. Narażono kogoś na utratę zdrowia: TRZA [...].
Odpowiedz
8
@ Dzinka
dnia 16.07.2016, 10:49 · Zgłoś
Popieram !
Odpowiedz
7
@ Dzinka
dnia 16.07.2016, 10:51 · Zgłoś
Baska zna scenariusz ze słuchu
Odpowiedz
19
@ Dzinka
dnia 13.07.2016, 21:57 · Zgłoś
Pobity mężczyzna to mąż i ojciec na medal a tego [...] wypuścili z więzienia i znów tam trafi tylko powinien na 25 lat a nie na ta marna karę jaka mu grozi przecież on chciał [...] !!! Jeszcze mówi że nic nie pamięta czasem człowiek żałuję że nie ma u nas kary śmierci bo nawet ona byłaby łagodna dla człowieka który zniszczył życie kochającej się rodzinie.I prośba do ludzi którzy tu się wypowiadają przemyslcie zanim cos nspiszecie bo bliscy J. tez to moga czytac.
Odpowiedz
-14
@ baska
dnia 13.07.2016, 22:23 · Zgłoś
No właśnie przemyślcie i nie obstawajcie za swoim.
Odpowiedz
21
@ Dzinka
dnia 13.07.2016, 22:41 · Zgłoś
Bronisz faceta bo go znasz?- solidny argument. Co za "normalny" człowiek bije żeby tak skatowac. Po czym oddala się i nic nie pamięta bo przecież był pijany..
Odpowiedz
-12
@ ktos
dnia 13.07.2016, 23:46 · Zgłoś
Dzinka coś pokrecilas z tym wypuszczeniem z więzienia. Upewnij się wcześniej zanim będziesz głupoty wypisywać, i nakręcać innych.
Odpowiedz
13
@ Mario
dnia 14.07.2016, 09:46 · Zgłoś
Też słyszałem że faceT ma za uszami
Odpowiedz
16
@ Bo
dnia 14.07.2016, 10:37 · Zgłoś
nikt nie ma prawa na drugiego ręki podnosić-to jedno a drugie: popieram @dzinka. kara śmierci za odebranie drugiemu życia.
Odpowiedz
-12
@ baska
dnia 14.07.2016, 21:44 · Zgłoś
znam jednego jak i drugiego i znam też fakty zdarzenia
Odpowiedz
10
@ Mario
dnia 14.07.2016, 23:44 · Zgłoś
@ Baśka czyli byłaś w Tym busie?? Bo jak inaczej znałabyś fakTy no chyba że usłyszałaś coś gdzieś... ...od kogoś ...
Odpowiedz
0
@ xd
dnia 13.07.2016, 07:33 · Zgłoś
[komentarz nie na temat]
Odpowiedz
-5
@ xd
dnia 13.07.2016, 07:30 · Zgłoś
W piątek z wesela wracali...??? To cały tydzień balowali...???
Odpowiedz
-3
@ łodyniec
dnia 13.07.2016, 07:51 · Zgłoś
piatek 3 nad ranem ,czyli wesele było we czwartek

łohohohohohohohohohohhohohoho

co wom powiem to wom powiem, jak by moją babe ktoś obrażał to też by w [...] dostał i tyle w temacie ,bo zapewne obaj do siebie cwaniakowali ale że jeden umiał w [...] dać to teraz się go chce [...] ...
Odpowiedz
15
@ Bo
dnia 14.07.2016, 11:17 · Zgłoś
@łodyniec. To,że stanąłbyś za ,, swoją,, to chwała Tobie. Umiejętność ,,dać w [...],, to [...] forma ale takie czasem trzeba przyjąć za stosowne w niektórych bardzo wysublimowanych przypadkach lecz nie zwalnia to zwycięzcy od ciężaru efektu końcowego. W tym przypadku przeholował i musi za to [...].
Odpowiedz
2
@ Polonista-[...]
dnia 13.07.2016, 07:09 · Zgłoś
Zdjęcia ilustrujące artykuł są piękne. Tak bardzo absurdalne jak pompowanie niusa z bójki. Gratulacje, załogo!
Odpowiedz
9
@ Bo
dnia 14.07.2016, 10:34 · Zgłoś
@Plonista? Polonu się nawciągałeś,że [...]? Sam jesteś napompowany absurdem . Bardzo dobrze,że są redaktorzy i nagłaśniają sprawę.
Odpowiedz
-21
@ @człowiekzestali
dnia 12.07.2016, 22:38 · Zgłoś
Nie osądzajcie człowieka pochopnie ...
Odpowiedz
16
@ Bo
dnia 12.07.2016, 22:41 · Zgłoś
@ człowiek ze stali ? O czym ty piszesz? O jakim pochopnym osądzaniu?
Odpowiedz
28
@ Życie.
dnia 12.07.2016, 22:03 · Zgłoś
Jak go nie zamkną, to ludzie go skończą . Zawsze będą widzieć w nim morderce, przyczynienie sie do tego a co najgorsze nie udzielenie pomocy. Na wsi taka sprawa zawsze bedzie głośna.
Odpowiedz
22
@ Bo
dnia 12.07.2016, 22:36 · Zgłoś
Musza go zamknąć bo inaczej ktoś za to [...].
Odpowiedz
25
@ asdacz
dnia 12.07.2016, 19:22 · Zgłoś
bezrobotny??? a podobno ma jakąś firmę budowlaną lub robi na czarno fuszki :d
Odpowiedz
34
@ Bo
dnia 12.07.2016, 21:23 · Zgłoś
Każdy zna temat kto mieszka koło niego. Dobrze ma się z kasą a nieroba udaje.
Odpowiedz
-13
@ baska
dnia 13.07.2016, 22:10 · Zgłoś
I co zazdrościsz mu nikt nikomu nie broni iść do pracy.
Odpowiedz
15
@ Bo
dnia 14.07.2016, 11:04 · Zgłoś
@ baska? Nikt nikomu nie zazdrości . Niech sobie robi kasę na boku. Jestem za tym aby obywatele mieli dostatek ale jak ktoś [...] udaje a wszyscy znają go i wiedzą,że dobrze stoi to jak nazwać go?
Odpowiedz
34
@ Życie.
dnia 12.07.2016, 18:23 · Zgłoś
Zamknąć swira. Niech zgnije w więzieniu!!
Odpowiedz
29
@ Bo
dnia 12.07.2016, 21:22 · Zgłoś
Taki [...] powinien trafić za kraty bez dwóch zdań.
Odpowiedz
32
@ Bo
dnia 12.07.2016, 21:27 · Zgłoś
Bandziora puścili za kaucją 1500zł. To zakrawa na kpinę!
Odpowiedz
-9
@ jawa
dnia 13.07.2016, 18:25 · Zgłoś
Nie osadzaj nikogo jak nie znasz faktow po co pobity wysiadal z busa w lisowie jak jechal do trzcinicy, dlaczego go malzonka nie powstrzymala
Odpowiedz
-9
@ baska
dnia 13.07.2016, 22:11 · Zgłoś
No właśnie też jestem tego samego zdania.
Odpowiedz
16
@ Bo
dnia 14.07.2016, 11:01 · Zgłoś
@jawa ? Pobity mógł sobie wysiąść tam, gdzie rzewnie podobało się nawet w [...]wie na ,,solo,, . Jest jedna zasada: stajesz do boju to licz się z konsekwencjami a konsekwencją tego wydarzenia jest to,że jeden już gada z aniołami a drugi musi za to [...]. Gdyby role miały odwrócić się to bądź pewny ,że wszyscy stanęli by po stronie zawsze poszkodowanego. Prawdziwy mężczyzna to nie kat. Jeżeli staje do ,,solo,, to wie kiedy przestać na przeciwniku a tu widzimy przypadek śmiecia i [...].
Odpowiedz
10
@ racja
dnia 14.07.2016, 18:21 · Zgłoś
zgadzam się, trzeba wiedzieć kiedy przestać i po prostu dać sb spokój
Odpowiedz
59
@ fakty jasielskie
dnia 12.07.2016, 16:26 · Zgłoś
w Jasielskim Szpitalu dni są jego policzone. pomóc to mu na pewno nie pomogą!! wiem bo sam korzystałem z "opieki medycznej Jasielskiej" lekarze mają gdzieś ciebie i twoje choroby jeszcze mu najwyżej mogą zaszkodzić. chyba ze masz znajomości albo gruby portfel i biała kopertę.
Odpowiedz
5
@ Prima
dnia 12.07.2016, 17:15 · Zgłoś
A to miałeś znajomosci ze ci pomogli?
Odpowiedz
-52
@ annakijak;-)
dnia 12.07.2016, 17:24 · Zgłoś
Cóż... ośmielę się z panem nie zgodzić w kwestii opieki, znajomości czy brutalnie mówiąc , łapówek.
Odpowiedz
-12
@ now
dnia 12.07.2016, 17:40 · Zgłoś
zgadzam sie w 100%
Odpowiedz
-29
@ annakijak;-)
dnia 12.07.2016, 17:58 · Zgłoś
Jak komuś się wydaje, że szpitale wyglądają jak ten w Leśnej Górze, to znaczy, że przedawkował seriale. Pozdrawiam lekarzy i przemiłe, choć przepracowane panie pielęgniarki.
Odpowiedz
18
@ pielęgniarka
dnia 12.07.2016, 19:12 · Zgłoś
Co innego zabieg na szyjce [...], a co innego prawie śmiertelne pobicie.
Odpowiedz
-18
@ annakijak;-)
dnia 12.07.2016, 19:16 · Zgłoś
Ciekawa analogia. Autopsja, czy jak? Odniosłam się do postu @fakty jasielskie, a nie do stanu zdrowia pobitego. Są takie obrażenia, których by nie wyleczył nawet dr House, to nie znaczy, że trzeba cały szpital odsądzać od czci i wiary.
Odpowiedz
6
@ łodyniec
dnia 12.07.2016, 20:46 · Zgłoś
dragoness wszyscy wiemy że ty z tej samej ekipy budżetowców ,kruk krukowi ...

łohohohohohohohohohohohohoho

ale nikogo z rodziny byś im w ręce nie oddała i przestań pitolić bo i sama byś tam trafić nie chciała :D

łoohhooohohohohohohohohohohohho
Odpowiedz
19
@ Bo
dnia 12.07.2016, 21:37 · Zgłoś
Chyba nie leżałas w Jaśle w szpitalu skoro tak pitolisz bez wiedzy.
Odpowiedz
15
@ lolo
dnia 12.07.2016, 21:46 · Zgłoś
W przeciwieństwie do innych oddzialow Ordynator oiom-u jest na prawdę czlowiekim z wiedza na odpowiednim stanowisku. Bez dodatkowej gloryfikacji z zaangażowaniem podchodzi do pacjenta (stwierdzam z autopsji).
Odpowiedz
12
@ Bo
dnia 12.07.2016, 22:54 · Zgłoś
Nie piszę obraźliwych postów tylko prawdę a ta w oko kogoś kole? Dlaczego kasujecie moje posty?
Odpowiedz
-4
@ annakijak;-)
dnia 13.07.2016, 05:55 · Zgłoś
Cóż... akurat nie zwykłam pisać nie sprawdziwszy, więc autopsja.
Odpowiedz
1
@ Zośka
dnia 13.07.2016, 09:13 · Zgłoś
potwierdzam to co pisze lolo...takżę z autopsji
Odpowiedz
3
@ sylwia
dnia 13.07.2016, 09:33 · Zgłoś
Oj i tu jest sto procent racji. W jasle go skończą juz na dobre
Odpowiedz
2
@ znany
dnia 13.07.2016, 16:24 · Zgłoś
no to jak lolo stwierdzasz z autopsji to powinieneś zauważyć dlaczego podchodzi z zaangażowaniem ! Na Sorze lekarz przyjmuje ok 100 pacjentów dziennie , na innych odziałach jest ich od 20 do 50 a na OIOM jest ich 6 i ich stan raczej rzadko kiedy ulega nagłej zmianie ! Dziękuje , pozdrawiam :)
Odpowiedz
-4
@ toksyczna ciotka...
dnia 13.07.2016, 16:58 · Zgłoś
[komentarz nie na temat]
Odpowiedz
-5
@ toksyczna ciotka...
dnia 13.07.2016, 17:03 · Zgłoś
kawa na serio...zaproszenie to żart...napisałem...bo nie wiem czy sarkazm obowiązuje czy jest już coś lepszego nieco bardziej podrasowanego...
Odpowiedz
4
@ ciekawy
dnia 13.07.2016, 20:10 · Zgłoś
czyli bycie lekarzem na oiomie ogolnie jest fajne
Odpowiedz
52
@ pkk
dnia 12.07.2016, 16:18 · Zgłoś
Nie pamieta bo byl nietrzezwy...zero honoru do przyznania sie i tyle!! Jak nie umiesz pic to nie pij a nie udawaj teraz swietego. Jakby Tobie ktos zone pobil do nieprzytomnosci a potem powiedzial ze nie pamieta bo troche wypil to co? Milo by ci bylo?
Odpowiedz
-17
@ łodyniec
dnia 12.07.2016, 20:42 · Zgłoś
jaką żonę ? co ty bredzisz ?

łohohohohohohohohhohoohoh
Odpowiedz
30
@ Bo
dnia 12.07.2016, 21:20 · Zgłoś
Nie pamięta bo był nietrzeźwy ale pamięta,że był nietrzeźwy. Ciekawe?
Odpowiedz
32
@ Bo
dnia 12.07.2016, 21:32 · Zgłoś
[...] może tylko pobić do nieprzytomności. Takiego do pudła i koniec.
Odpowiedz
0
@ łodyniec
dnia 13.07.2016, 09:04 · Zgłoś
że niby każdy [...] ,żołnierz ,ochroniarz to [...] ? przecież każdy mundurowy może i ma prawo do skatowania cię do nieprzytomności za nic , więc wszyscy to zwyrodnialcy ??

łohoohhohohohohhohohoh
Odpowiedz
57
@ xx
dnia 12.07.2016, 16:06 · Zgłoś
Oby sprawca dostał surową karę. Dla przykładu...
Taki czyn powinien być kwalifikowany jako usiłowanie zabójstwa, a nie pobicie, a sprawca z miejsca do aresztu a nie dozór policyjny! Sąd tylko daje do zrozumienia innym, że można kogoś pobić a i tak sie nie trafi za kratki, ewentualnie zawiasy. Rodzina pobitego niech wezmie dobrego adwokata.
Odpowiedz
51
@ xx
dnia 12.07.2016, 16:08 · Zgłoś
PS. To, że ktoś jest bezrobotny
Nie oznacza że nie ma pieniędzy. Jeśli nie ma, to do aresztu zanim ucieknie za granicę.
Odpowiedz
25
@ Bo
dnia 12.07.2016, 21:30 · Zgłoś
Sprawa ma trafić na biurko ministra sprawiedliwości. Dostanie się i prokuratorowi i policji.
Odpowiedz
22
@ Bo
dnia 12.07.2016, 22:39 · Zgłoś
Znajdzie się sprawiedliwośc dla zabójcy a może też po drodze ktoś dostanie po łapkach za zaniedbanie lub matactwo...
Odpowiedz
28
@ Bo
dnia 12.07.2016, 22:49 · Zgłoś
Tak generalnie to bił faceta a że mocny w łapach to nawet nie dało się go powstrzymać (takie słuchy chodzą) tzn,że [...] co robił a teraz [...] udaje.
Odpowiedz
-17
@ jawa
dnia 13.07.2016, 18:37 · Zgłoś
Nie osadzaj go na podstawie sluchow,lepiej sie nie wypowiadaj jak nie znasz faktow
Odpowiedz
-16
@ jawa
dnia 13.07.2016, 18:42 · Zgłoś
To byl nieszczesliwy wypadek przy bojce ,a nie swiadome pobicie nie wydawaj wyrokow jak nie znasz faktow,widze ze jestes szybszy od sadu ,wydawanie wyrokow latwo ci idzie,zacznij moze od siebie katoliku a pozniej osadzaj innych
Odpowiedz
23
@ do jawa
dnia 13.07.2016, 18:46 · Zgłoś
nieszczęśliwy wypadek ? co ty chłopie bredzisz... kopanie nieprzytomnego po głowie nazywasz wypadkiem ? jak gość umrze to pójdzie siedzieć za nieumyśle spowodowanie smierci
Odpowiedz
14
@ Dzinka
dnia 13.07.2016, 22:01 · Zgłoś
Nieszczęśliwie to się możesz przewrocic a tu człowiek walczy o życie !!!
Odpowiedz
16
@ Bo
dnia 14.07.2016, 10:27 · Zgłoś
@jawa Co ty pitolisz o nieszczęśliwym wypadku. Pieprznij się w [...] to będziesz mieć nieszczęśliwy wypadek.
Odpowiedz
13
@ Bo
dnia 14.07.2016, 11:25 · Zgłoś
@jawa? Widzę,że znasz fakty? No to podziel się z nami tutaj. Może zaczniemy biadolić nad losem bandziora,który tak skrupulatnie przykładał się do katowania.
Odpowiedz
Dodaj komentarz
Piszesz jako:

Jaslo4u.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za treść komentarzy zgodnie z Polskim Prawem. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania i redagowania komentarzy niezgodnych z regulaminem.