Korzystając z portalu Jaslo4u.pl wyrażasz zgodę na użytkowanie mechanizmu plików cookie. Mechanizm ten ma na celu zapewnienie prawidłowego funkcjonowania portalu Jaslo4u.pl. Korzystając ze strony akceptujesz Politykę Prywatności portalu Jasło4u.pl
Jaslo4u.pl - Jasielski portal informacyjny
Jaslo4u.pl - Jasło dla Ciebie

Śmiertelny wypadek na przejściu dla pieszych

55

Dzisiaj około godziny 17:30 zdarzył się tragiczny w skutkach wypadek, w którym śmierć poniosła mieszkanka powiatu jasielskiego. Do wypadku doszło na nieoświetlonym przejściu dla pieszych w miejscowości Warzyce na drodze Jasło-Krosno w miejscu gdzie kończy się droga dwupasmowa. Na przechodzącą przez przejście dla pieszych kobietę najechała prowadząca fiata Seicento mieszkanka powiatu krośnieńskiego. Przybyła na miejsce zdarzenia ekipa karetki pogotowia stwierdziła śmierć poszkodowanej osoby. W wyniku wypadku droga krajowa nr 28 Jasło - Krosno była zablokowana w obu kierunkach przez około dwie godziny. Na miejscu zdarzenia obecna była również Policja, która ustala przyczyny zdarzenia oraz Straż Pożarna.
Przejście, na którym doszło do wypadku jest wyjątkowo pechowym miejscem gdyż to już drugie potrącenie w tym miejscu w przeciągu ostatniego miesiąca. Okoliczni mieszkańcy nie kryją oburzenia faktem, iż mimo istniejącej tam instalacji oświetleniowej nie jest ona włączana zaraz po zapadnięciu zmroku. Zwracają uwagę na fakt, iż jest to bardzo niebezpieczne miejsce i bardzo często dochodzi tam do nieszczęśliwych wypadków z udziałem pieszych. Winą za zaistniałą sytuację obarczają władze, które jak twierdzą mieszkańcy nie robią nic pomimo ich nieustannych apeli. Pozostaje nam wierzyć, że zostaną wyciągnięte wnioski a opieszałość urzędników nie spowoduje kolejnych tragedii.

Fot. Agnieszka Frączek


Fot. Agnieszka Frączek 

Kolkrak

Napisany dnia: 19.01.2007, 23:02

Komentarze Czytelników:

Dodaj komentarz Widok:
0
@ mieszkanka skołyszyna jola
dnia 31.01.2008, 21:54 · Zgłoś
:no::no: bardzo mi przykro z powodu wypadku
Odpowiedz
0
@ Kłaczek
dnia 15.03.2007, 10:57 · Zgłoś
Takiego kolesia co jechal w samochodzie to powinni wziąć i na szubienice od razu!!!! heheh:lol:
Odpowiedz
0
@ xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
dnia 23.01.2007, 18:02 · Zgłoś
KOBIETA LEZALA A NIKT KOLO NIEJ NIE STAL .TO MUSIAL BYC SZOK DLA RODZINY
Odpowiedz
0
@ ciemon
dnia 23.01.2007, 17:57 · Zgłoś
ZYCIEJEST KRUTKI. ALE MOGLI BY ZAMOTOWAC OSWIETLENIE PO PIERWSZYM WYPADKU W TYM SAMYM MIEJSCU>
Odpowiedz
0
@ warzyce
dnia 22.01.2007, 21:54 · Zgłoś
zpiepszyc władze
Odpowiedz
0
@ warzyce
dnia 22.01.2007, 21:52 · Zgłoś
okropne
Odpowiedz
0
@ tomek
dnia 22.01.2007, 21:50 · Zgłoś
straszne
Odpowiedz
0
@ Gosia
dnia 22.01.2007, 21:48 · Zgłoś
to straszna tragedia a władxze na to nie reaguja !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :confused::rol:
Odpowiedz
0
@ warzyce
dnia 22.01.2007, 21:42 · Zgłoś
pol
Odpowiedz
0
@ tomek17
dnia 22.01.2007, 21:42 · Zgłoś
smieszne
Odpowiedz
0
@ mysz
dnia 22.01.2007, 15:40 · Zgłoś
Droga śmierci. Zapewne i P. Burmistrz a P. Wójt wiedzą ile ludzi tutaj zginęło (niejednokrotnie bliskich znajomych, sąsiadów) ale skoro ekonomia bierze górą i trudno jest wymusic na GDDiA przejscuia z prawdziwego zdrarzenia (dla podpowiedzi w ilosci TRZY na terenie Warzyc) takiego przejścia z włączaną sygnalizacją to nic nie da robienie oznakowanych prześć w dodatku nie oświetlonych i prowokujących do wtargnięcia> Giną ludzie bliscy. Widzisz światła ekipy ratunkowej i to odrazu myślisz kto tym razem...bliski krewny...... ile jeszcze ofiar potrzeba by coś zrobic na drodze nr 28??? Bo jak dotychczas (przed grudniem 06) władze zapewniały ze sie nie da rady nic zrobić O ZGROZO!!!!!!!!!!!!!!
Odpowiedz
0
@ Kwiatek
dnia 22.01.2007, 13:10 · Zgłoś
fff, w sumie to masz racje, tyle że mi nie chodziło o to że chodzenie z latarką po ulicy to obciach. Według mnie nie jest to żadnym obciachem, życie ludzkie jest bezcenne i wiem, że odblaski nie jednemu życie uratowały... Ale poprostu nie wyobrażam sobie pieszego z latarka no sorry to tylko moje mniemania
Odpowiedz
0
@ fff
dnia 22.01.2007, 11:07 · Zgłoś
kwiatek, i tu jest problem. Ty osobiście z latarką bys nie chodził, bo...? No właśnie obciach? Zbedny ciężar? Tyle Twoje życie jest warte że w obawie przed jakimś wymyślonym obciachem, czy z wygodnictwa jesteś w stanie się narażać? Inni podobnie myślą o odblaskach. I oswietlenie ulic problemu nie rozwiąże, bo trzeba by oświetlić każdy kilometr drogi, krajowej, wojewódzkiej, powiatowej, gminnej, nawet polnej.Tego nie ma w żadnym bogatym kraju, a co dopiero w Polsce. Włączą w końcu to oświetlenie w Jaśle, zrobia w Warzycach, ale piesi nie tylko tamtędy chodzą. Musiałby być oświetlony cały odcinek Jasło -Krosno, nawet w miejscach gdzie przez kilka kilometrów nie ma zabudowań tylko pola. Nie tędy droga. A wystarczy odrobina zdrowego rozsądku i przewidywania, zarówno ze strony pieszych jak i kierowców. Niewielki odblask, czy mała latarka za 7 zł na 2 paluszki i mrugnięcie nią kilka razy gdy nadjeżdza samochód. Tylko tyle. Inna sprawa że niektórzy kierowcy jeżdżą jak szaleni i nie zwracaja uwagi na przejscia na ograniczenia , ale przeczytajcie sobie ich opinie w artykule "akcja prędkość".
Odpowiedz
0
@ Arthur
dnia 21.01.2007, 20:13 · Zgłoś
Wspulczucia dla Calej rodziny.:no::(:(
Odpowiedz
0
@ szejan
dnia 21.01.2007, 18:29 · Zgłoś
co na to Wójt Gminy Jasło. Czy mało pogrzebów w arzycach
Odpowiedz
0
@ Jaślanka
dnia 21.01.2007, 18:09 · Zgłoś
tam przede wszystkim muszą się w końcu zaświecić lampy , stoją - ale ludzie giną , zróbcie coś z tym !!!!! ale w jaśle tak to jest , zrobią dopiero wtedy , jak stanie się wielka tragedia. [*]:(
Odpowiedz
0
@ tomek
dnia 21.01.2007, 17:44 · Zgłoś
okropne to co sie stało a władze nic!!!!!!!!!!!!!!!!!
Odpowiedz
0
@ tomek
dnia 21.01.2007, 17:22 · Zgłoś
straszne
Odpowiedz
0
@ goofy7
dnia 21.01.2007, 16:04 · Zgłoś
ja mieszkam przy tej zrąbanej 4 pasmowce i czesto przechodze tamtym przejściem tego dnia tez przechodziłem:rip: tylko jaks 1 godzine wczesniej..................... ciekawe co na to pani burmistrz??????????????????????????????/
Odpowiedz
0
@ Kwiatek
dnia 21.01.2007, 14:08 · Zgłoś
wojkup: latarki?! a ty bys chodził z latarkami?! bo ja osobiście nie! odblaski-owszem!! w inych krajach masowo produkuje sie odzież z odblaskami nawet takimi małymi kwadracikami, ale do wiele daje... a jakby były ulice dobrze oswietlone na pewno liczba wypadkow tego typu o wiele by sie zmniejszyla...
Odpowiedz
0
@ Warzycanka
dnia 21.01.2007, 11:33 · Zgłoś
W tym wypadku zgninęła matka moich koleżanek które są w szoku...i co powiedzą im nasze władze.... przepraszam???... Ponad 4 tygodnie temu zarzył się podobny wypadek i znów matka dwojga dzieci.... To już drugo wypadek w ciągu tego miesiąca z tragicznym skutkiem a światła?? jak nie świciły tak nieświecą...
Odpowiedz
0
@ wojkup
dnia 20.01.2007, 23:22 · Zgłoś
to straszne co sie dzieje... ale ludzie! noscie ze soba latarki albo chociaz odblaski! jesli ktos z tutaj wypowiadajacych sie jechal kiedys autem po zmroku to na pewno wie, jak ciezko zauwazyc pieszego w ciemnym ubraniu, na poboczu i bez zadnego oswietlenia... uwazajmy na siebie i badzmy widoczni na drodze. to ze my widzimy nadjezdzajace auto nie znaczy ze kierowca widzi NAS !!!
Odpowiedz
0
@ Karus
dnia 20.01.2007, 23:15 · Zgłoś
..wszyscy sa poruszeni... ciekawa jestem co na to wszystko Pani burmistrz i reszta naszych przeukochanych wladz..... brawo, tak dalej ;/ [*]
Odpowiedz
0
@ Pani burmistrz zajmuje sie bazarami !!za
dnia 20.01.2007, 22:56 · Zgłoś
to skandal zamiast zająć się oświetleniem, to sie bazarem zajmuja - skandal :rol:
Odpowiedz
0
@ ofieczka
dnia 20.01.2007, 20:27 · Zgłoś
tak ludzie powinni nosić odblaski to fakt ale na Boga! tam jest oznakowane przejście dla pieszych a kierowcy zamiast dac noge na hamulec to jeszcze przyspieszają i jada tam z zawrotną prędkością i wogóle nie zwracają uwagi na znaki! Poprzedni wypadek który zdarzył się 15 grudnia Młoda kobieta przeszła już... niestety kierowca nie zachował ostrozności i zahaczył o nią! Miejmy nadzieję że ta kobieta obudzi się ze śpiączki i wróci do swoich maleńkich dzieci!!!! największą wine ponosi Zakład energetyczny który mimo miliona zgłoszeń nie naprawia usterek. Tak dzis oświetlenie uliczne działa ale gdy wydarzyły sie oba wypadki oswietlenie nie działało!!!
Odpowiedz
0
@ PiOtreCk
dnia 20.01.2007, 19:39 · Zgłoś
[*][*][*]
Szkoda dziewczyny, nie będe oceniał kogo to wina, ale niektórzy mają racje, niektórzy piesi poprostu chodzą jak nietyklani, jeśli nie mają odblasków to niech przynajmniej trzymają na poboczu, nie na asfalcie, tylko poboczu. Nie wchodzą prosto pod auta, bo auto to nie koń żeby staneło w miejscu. Po za tym w nocy wogóle nie widać pieszych, szczegółnie podczas deszczu.
Odpowiedz
0
@ jacezal
dnia 20.01.2007, 19:21 · Zgłoś
Czy konieczne są elementy odblaskowe na oznakowanym przejściu dla pieszych? Czy wejście na przejście dla pieszych musi być rosyjską ruletka? Z tego co mnie uczyli na kursie prawa jazdy w okolicy przejscia dla pieszych kierowca winien zachować maksymalną ostrożność, zwłaszcza w niesprzyjajacych warunkach. Po poprzednim wypadku pisałem do władz lokalnych, ale bez żadnego odzewu. Zgadzam się z Kwiatkiem tam, gdy jest ciemno to nie widać nic i nikogo. W dodatku nie ma tam żadnych poboczy.
Odpowiedz
0
@ Jurek M7
dnia 20.01.2007, 18:52 · Zgłoś
Bardzo często jadę tą trasą i zauważyłem że ludzie wysiadający z autobusu po zmroku wcale nie zwracają uwagi czy coś jedzie czy nie i walą prosto pod koła nie zdając sobie sprawy że w czasie deszczu są bardzo mało widoczni.Myslą że jak jest przejście to mają pierwszeństwo,zgadza się mają ale niestety muszą uważać bo są mało widoczni to raczej piesi prędzej zobaczą samochód niż odwrotnie. A w czasie deszczowej zawieruchy zastawią się parasolami i przechodzą na oślep apotem tragedja, niestety wszyscy musimy uważać
Odpowiedz
0
@ Jaślak
dnia 20.01.2007, 18:48 · Zgłoś
Biadolić kazdy potrafi ! Ale zastanówcie się czy czasami nie wystarczy troszku więcej rozsądku ?! Jestem kierowcą od 15lat i wiem jak zachowują się piesi, nie są dobrze widoczni a przecież pojazd nie może natychmiast się zatrzymać, przecież mogą chamulce zawieść itp. więc nierozumiem wchodzenia pod pędzący samochód myśląc że natychmiast się zatrzyma. Kierowcy nie są również bez winy, nie przewidują że ktoś może być na drodze i przeceniają swoje umiejętnośći, a większośc z nich nie nadaje się do jazdy nawet rowerem !
Kolejną sprawą jest brak umożliwiania bezpiecznego dobrze oświetlonego przejscia, lub zbudowania wiaduktu. Ruch będzie się nasilał bo obecnie w rodzinach prawie na każdego przypada jeden samochód mimo że nie każdy powinien otrzymać prawo jazdy !
Bardzo współczuję rodzinie tych ktore zgineły w wypadkach [*][*][*]
A żyjących proszę o przestrzeganie podstawowych zasad ruchu drogowego, i przedewszystkim o najważniejszej zasadzie OGRANICZONEGO ZAUFANIA !
I WIĘCEJ ROZSĄDKU.
Odpowiedz
0
@ Dorka
dnia 20.01.2007, 18:38 · Zgłoś
Jak szłyszę że wczoraj zginął ktoś na przejściu dla pieszych , a jak jeszcze to się zdażyło w nocy, to powiem szczerze że mnie to nie dziwi, gdyż wczoraj wracałam z Kielc mniej więcej o takiej porze, i uwierzcie mi że pogoda była najgorsza z możliwych , prawie zerowa widoczność, do tego deszcz i wiatr, sama przyznam że ciężko przy takiej pogodzie dojrzeć pieszego.
Pieszych poprostu nie widać , proponuję dla własnego dobra zaopatrzyć się w coś odblaskowego, gdyż mała rzecz a naprawdę ratuje życie.Drogi są jakie są, ale piesi powinni sami dbać o swoje bezpieczeństwo.Jak znam życie to po tej tragedii wreszcie zostanie włączona tam sygnalizacja , bo 2 tragedie już naprawdę wystarczą.Ale to kropla w morzu, gdyż w innym miejscu może się sytuacja powtórzyć.Piesi błagam was miejscie jakieś odblaski przy sobie chodząc w nocami po ruchliwych drogach!!
Odpowiedz
0
@ Kwiatek
dnia 20.01.2007, 16:48 · Zgłoś
somebody: ok, widać samochody, ale pieszych nie widać!!:|
Odpowiedz
0
@ somebody
dnia 20.01.2007, 16:26 · Zgłoś
I fff chyba trafił w sedno. Poza tym w miejscu gdzie zdarzyła się tragedia widac nadjeżdżające samochody z bardzo dużej odległości. One nie wyjeżdżają przecież zza zakrętu. Każdy pieszy wchodzący na to właśnie przejście bardzo dobrze widzi nadjeżdżający samochód.
Odpowiedz
0
@ Karolina mieszkanka Jasła
dnia 20.01.2007, 16:25 · Zgłoś
Straszna tragedia.. to juz drugi wypadek w tym tygodniu a nie ma jeszcze włączonych oswietlen.. oni dopiero zrozumieją jak zginie mlilion osób ze trzeba sygnalizacje naprawic bo na każdą kolejną ofierę będą mówić ze to jest tylko przypadek.. Ludzie teraz te dzieci nie mają matki.. nie zobaczą matki juz jakl sie cieszy tylko bedą plakac a to tylko przez głupie swiatla...:( Jestem jeszcze młoda ale ja wiem ze tak niepowinno byc.. wczesniejsza ofiara była nawet moją sąsiadką tylko daleką a drugą ofiare znam przez opowiesci kolezanki.. ZROZUMCIE ZE TE JEJ CÓRKI TERAZ PŁACZĄ I NIE WIEDZĄ CO ZROBIĆ MUSIMY COŚ Z TYM ZROBIĆ .. NIE MOZE BYC WIĘCEJ WYPADKÓW NA TYM PRZEJSCIU:no::no::no::no::no::no::no::no::no:::no::no::no::(:(:(:(:(:(
Odpowiedz
0
@ Kwiatek
dnia 20.01.2007, 16:17 · Zgłoś
[*] To smutne...
Ona zginęła 20m od swojego domu! Kto ponosi za to winę?
Odpowiedz
0
@ lolaa2
dnia 20.01.2007, 16:04 · Zgłoś
JA to bym wszystkich burmistrzów i wójtów i tych wszystkich z rządu wywaliła i dala jednego ale mądrego który by w koncu zreperowal te swiatla bo na mojej ulicy tez nie ma oswietlenia a juz pare mieszkanek dzwonilo do tej calej naprawy i co ?? przyjechali?? NIE!! i dalej jest ciemno tak ze se idzie nogi polamac!!:upset:
Odpowiedz
0
@ lola.brzyszczki:(
dnia 20.01.2007, 15:54 · Zgłoś
Ja jestem ciekawa ile jeszcze trzeba takich wypadków jak ten lub poprzedni, żeby ci debile cie oskneli i zobaczyli co sie dzieje teraz na drogach??:confused:Kazdy z tych palantów- "wójtów" i "burmistrzów" obiecuje cos zmienic a co mamy w zamian?? GÓWNO na kółkach!!:upset:
Odpowiedz
0
@ fff
dnia 20.01.2007, 15:05 · Zgłoś
pomijając tragiczne skutki, brak działań władzy, nasuwa się takie pytanie: Ile osób chodzących w tym niebezpiecznym miejscu używa elementów odblaskowych? Śmiem stwierdzić, że NIKT. No może dzieci z podstawówki, ale i to pewnie niechętnie, bo to "obciach" i koledzy ich wyśmieją. O młodziezy i dorosłych juz nie wspomnę. Żądamy od innych by dbali o nasze bezpieczeństwo, a sami tak podstawoych kroków nie potrafimy uczynić.
Odpowiedz
0
@ bartekm
dnia 20.01.2007, 14:33 · Zgłoś
[*][*][*]
Podejrzewam, że radni lokalni nic nie mają do powiedzenia. Droga zarządzana jest obecnie przez dyrekcję DKiA w Rzeszowie, i to ona podejmują decyzje o montażu wszelkich urządzeń w pasie drogowym. I jest na 100% tym niezainteresowana. A z tego co wiem policja już dawno dopominała się o zainstalowanie oświetlenia nad tym przejściem i pozostaje to bez echa. Może jak któryś z urzędasów będzie się bał o swoje cztery litery, to coś wreszcie drgnie. Tylko, że ofiary są niepotrzebne
Pamiętam, jak około 10 lat temu w Krośnie chodziło o zainstalowanie oświetlenia przy jednym skrzyżowaniu z obwodnicą. Sprawa wałkowała się dosyć długo, głównie w postaci krążących pism pomiędzy UM i zarządcą drogi, tym bardziej, że miasto chciało instalację wykonać na własny koszt.
Odpowiedz
0
@ Karus
dnia 20.01.2007, 14:32 · Zgłoś
..jechalam tamtedy wczoraj pare min po wypadku... straszna tragedia...[*]
Odpowiedz
0
@ ofieczka
dnia 20.01.2007, 13:09 · Zgłoś
do ja.Warzyce
Moja mama przechodzi codziennie przez to przejście jest Radną od tej kadencji i ma już dość pełnienia tej funkcji to jest jak bicie glową w mór. Nie jest w stanie nic zrobic. Tragedia dotknęła nasza rodzinę 5 tygodni temu i do końca zycia będziemy pamiętać 15 grudnia.....
Odpowiedz
0
@ ...
dnia 20.01.2007, 13:05 · Zgłoś
szkoda imna oswietlenie....ale ludzkie zycie jest bezcenne...ciekawe dokad tak dalej bedzie...!!!:upset:
Odpowiedz
0
@ ccccmmmm
dnia 20.01.2007, 12:28 · Zgłoś
Co roku ktos ginie lub zostaje ranny na tej drodze, wczesniej jest przysatnek a wyiadajacy muszą przejść pzrez 4-pasmówkę, bez śwateł bez osstrzeżeń, niktsie tym nie interesuje dopiero jak ,,wystrzelają nas jak kaczki" to władze zamontują światła???:upset:
Odpowiedz
0
@ ja.Warzyce
dnia 20.01.2007, 11:47 · Zgłoś
Gdzie w takich sytuacjach są władze?! Przez to przejście przechodze każdego dnia... I każdego dnia zastanawiam się czy nie będę kolejna... Boje się. Zapewne gdyby rodziny wójta i radnego korzystały z tego przejścia już dawno stworzyliby bezpieczniejsze warunki.. I może nie doszłoby do tylu tragedii... :(
Gdy przychodzą wybory każdy wie co robić, co obiecywać i jak zachecić do głosowania... Ludzie głosują z nadzieją, że może coś się zmieni... A co otrzymują w zamian? ............
Odpowiedz
0
@ jaślanin
dnia 20.01.2007, 11:17 · Zgłoś
Może by postawić tam fotoradar.Koszt zakupu sprzętu wróciłby się po tygodniu!!!!!!!!!
Odpowiedz
0
@ :(
dnia 20.01.2007, 10:58 · Zgłoś
i po co chodzic na wybory???
zeby ktos sie nachapał i nic dla nas nie zrobił??!!
szkoda niedzielnego popołudnia!!
Odpowiedz
0
@ jambo
dnia 20.01.2007, 10:51 · Zgłoś
oddano do uzytku obwodnice , ale mimo to dlaej nie zadbano aby ciężki ruch usunąć
z centrum miasta; dotyczy ulic szajnochy,jagiełły, kraszewskiego i 3-go maja.
Ilu pieszych na skrzyżowaniach tych ulic musi ponieść kare za opieszałość w podjęciu decyzji o zmianie organizacji ruchu w kierukku tarów - nowy sącz
Odpowiedz
0
@ ofieczka
dnia 20.01.2007, 10:28 · Zgłoś
Zaraz po wypadku 5 tygodni temu przywieźli kostkę brukową zamontowali oświetlenie uliczne.... ale co z tego kostki nie ułożyli nawet nie zaczęli a lampy jak satły tak stoją nie włączone!!!! to jest karygodne po prostu!!!! Policja przez tydzień po wypadku stała wieczorami i łapała miliony kierowców za nadmierną prędkość ale cóż znudziło się im. Radiowóz powinien stać tam codziennie może wtedy l;udzie mogliby się nie bać przechodzić przez przejście dla pieszych teraz nazwane śmierci!!!!!!
Odpowiedz
0
@ ofieczka
dnia 20.01.2007, 10:22 · Zgłoś
Okropna tragednia dokładnie 5 tygodni temu o tej samej porze w tym samym miejscu została potracona przez samochód moja kuzynka lezy w śpiączce w szpitalu i nie widzi jak jej mały synek stawia pierwsze kroki jak mu ząbki urosły... i jak zaczął wołać MAMA... !!!! Każdego roku w tym miescu ginie ktoś z Warzyc... Teraz dzieci straciły swoje Matki Pierwsza mamy nadzieję że się wreszcie obudzi i że jej mózg zacznie normalnie funkcjonować druga juz nie będzie zajmowac się swoimi córkami...
Odpowiedz
0
@ ffvytv
dnia 20.01.2007, 07:22 · Zgłoś
musza to zrobic
Odpowiedz
0
@ powiat
dnia 20.01.2007, 06:51 · Zgłoś
:upset:Mieszkanka powiatu jasielskiego została potrącona przez mieszkankę powiatu krośnieńskiego-może powiat krośnieński gasi światła, wojna powiatów?
Odpowiedz
0
@ jaslanka
dnia 20.01.2007, 01:15 · Zgłoś
straszna tragedia ile jeszcze istnien ludzkich musza pochłonac niebezpieczne miejsca jakie znjaduja sie na terenie Jasła i okolic aby sie ktos z władz zainteresowało no ile. Czego nie da zymy do tego aby nasze miasto było bezpieczne Panie i Panowie RADNI popatrzcie przez inny pryzmat na jasło nie tylko ile bedziecie miec w kieszeniach kasy z debatownie czsami nad bzdurami PROSZE BARDZO
Odpowiedz
0
@ xxx125
dnia 20.01.2007, 00:34 · Zgłoś
Ta kobieta osierocila dwoje dzieci. Ile jeszcze takich wypadkow potrzeba aby obudzc wladze. Ile jeszcze musi zginac, matek, ojcow i dzieci ?
Jesli mieszkancy nie sa w stanie nic osiagnac swimi apelami moze media powinna zadzialac i pomoc. Przeciez chodzi tu o ludzkie zycie. Czy ono ma juz takie male znaczenie?
Odpowiedz
0
@ xxx125
dnia 20.01.2007, 00:01 · Zgłoś
Staraszna tragedia....
Odpowiedz
0
@ Obserwator
dnia 19.01.2007, 23:56 · Zgłoś
Podobnie było na skrzyżowaniu na ul. Piłsudskiego - Kasprowicza. Ktoś musiał oddać zycie żeby ktoś pomyslał. Oj !!! Żadne oszczędności nie zastapią życia.
Odpowiedz
0
@ xXx
dnia 19.01.2007, 23:37 · Zgłoś
Ciekawe ile trzeba tragedii zeby zamontowac światla, bo przeciez sie nie oplaca:no:
Odpowiedz
Dodaj komentarz
Piszesz jako:

Serwis Jaslo4u.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania i redagowania komentarzy niezwiązanych z tematem, zawierających wulgaryzmy, reklamy i obrażających osoby trzecie. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za treść komentarzy zgodnie z Polskim Prawem i normami obyczajowymi. Pełne zasady komentowania dostępne na stronie: Regulamin komentarzy

Wiesz coś ciekawego? Poinformuj nas o tym!
Wiesz coś, o czym my nie wiemy?
Chcesz podzielić się z nami informacjami?
Napisz do Redakcji lub wypełnij poniższy formularz.
Treść (wymagana):
Kontakt (opcjonalnie):
Kontakt z redakcją:

Mailowo: [email protected]
Telefonicznie: 508 772 657