Korzystając z portalu Jaslo4u.pl wyrażasz zgodę na użytkowanie mechanizmu plików cookie. Mechanizm ten ma na celu zapewnienie prawidłowego funkcjonowania portalu Jaslo4u.pl. Korzystając ze strony akceptujesz Politykę Prywatności portalu Jasło4u.pl
Jaslo4u.pl - Jasielski portal informacyjny
Jaslo4u.pl - Jasło dla Ciebie

Śmiertelny wypadek w Bierówce

106

Policjanci z Jasła ustalają okoliczności i przyczyny tragicznego wypadku, do którego doszło na drodze wojewódzkiej nr 988 w Bierówce. W zdarzeniu śmierć poniósł 70-letni kierowca osobowego chevroleta. Zmarł w szpitalu kilka godzin po wypadku.

Do zdarzenia doszło wczoraj około godz. 20. Policjanci, którzy pracowali na miejscu wypadku wstępnie ustalili, że kierujący chevroletem venture jechał drogą wojewódzką nr 988 od Warzyc w kierunku Rzeszowa. W Bierówce na łuku drogi zjechał z jezdni, wpadł do przydrożnego rowu i kilka razy przekoziołkował. W czasie dachowania kierowca wypadł z pojazdu i został przygnieciony przez samochód.

W wypadku ciężko ranny został kierujący chevroletem 70-letni mieszkaniec Rzeszowa. Mężczyzna trafił do szpitala. Pomimo wysiłku lekarzy, kilka godzin po zdarzeniu zmarł.

Policjanci przeprowadzili oględziny miejsca wypadku, ujawnili ślady mające związek ze zdarzeniem, zabezpieczyli samochód. Dokładne przyczyny i okoliczności wypadku będą wyjaśniane w toku prowadzonego postępowania.

KPP w Jaśle

Napisany dnia: 07.03.2012, 09:28 , Tagi: wypadek, śmiertelny, policja, Jasło

Komentarze Czytelników:

Dodaj komentarz Widok:
0
@ michal
dnia 16.04.2012, 13:01 · Zgłoś
Wczoraj mniej wiecej o 15 w tym samym miejscu tez mialem wypadek, ja mialem wiecej szczescia. Auto najprawdopodobniej do kasacji ale mi sie chyba nic nie stalo. wylecialem jakies 50m wczesniej. sa tam znaki ograniczajace predkosc do 70, a ja mialem napewno mniej. maksymalnie 60, w pewnum momencie auto stracilo calkowicie przyczepnosc 2 razy mnie zarzucilo w prawo i lewo i wjechalem do rowu, na szczescie nie dachowalem i dzis to pisze. Moze droga jest zle pobudowana. Czy ktos to sprawdzal?
prosze o mozliwa odpowiedz na maila [email protected]
Odpowiedz
3
@ qwerty
dnia 08.03.2012, 19:22 · Zgłoś
Całe te rowy są na tyle niebezpieczne że samochód spadając na dach jest obciążony samą jego masą i wstrząsem. Czy masz pasy czy nie masz zawsze jest możliwość że dach przygniecie człowieka i to bez jakiegokolwiek szaleństwa na drodze. Wystarczy nawet złapać gumę i wpaść do rowu. Ci co jeżdżą samochodami i wiele już widzieli mogą to potwierdzić że źle utrzymane drogi, nieremontowane drogi, nie zabezpieczone rowy i wysepki z krawężników są przyczynami śmierci, wypadków i innych ludzkich tragedii...
Odpowiedz
2
@ >kosa<
dnia 08.03.2012, 17:38 · Zgłoś
Ludzie wy chyba nie macie pojęcia co to jest wypadek, dodatkowo z dachowaniem... A ten odcinek drogi jest faktycznie tragiczny. Te rowy na półtora metra to jest poprostu jeden wielki błąd budowniczych i ich przełożonych. Szczere kondolencje dla rodziny i najbliższych
Odpowiedz
6
@ SOFIA69
dnia 08.03.2012, 14:18 · Zgłoś
ludzie jak tak mozna. zginal czlowiek to niewazne czy z miasta czy ze wsi.ze byl starszym panem to komus przeszkadza. wszyscy kiedys tacy bedziemy.troche szacunku bo kazdego z nasz to moze spotkac. ne znamy dnia ani godziny.
Odpowiedz
8
@ Wieśniak
dnia 07.03.2012, 22:46 · Zgłoś
Tak się zachwycacie tym "miastem" a mieszkacie w tych blokach jak szczury. Czym się zachwycacie to ja nie wiem? Zero prywatności ciasno jak w d*** i jeszcze się szczycą! Trochę rozumu...
Odpowiedz
4
@ Bull
dnia 07.03.2012, 19:52 · Zgłoś
Od razu widać kto jest wieśniakiem z tego pseudo miasta, wsi z blokami. Zero szacunku dla zmarłych.
Odpowiedz
-2
@ znający temat
dnia 07.03.2012, 19:15 · Zgłoś
Emerytom po 60 powinni zabierać prawo jazdy. Jak to będzie jak trzeba będzie pracować do 67 lat , to co 7 lat rowerem do pracy dojeżdżać będą ?
Odpowiedz
2
@ jan
dnia 07.03.2012, 19:38 · Zgłoś
ciekawy jestem co powiesz jak będziesz miał 60 lat ale Ty chyba nie dożyjesz bo widzę że głupi jesteś
Odpowiedz
2
@ stary
dnia 07.03.2012, 20:27 · Zgłoś
no to ja wzywam ciebie na poczatek na rower 100 km.jak przejedziesz i sie nie porobisz w gacie to potem na samochod na tor nie na droge to wtedy bedziesz ..znajacy temat...
Odpowiedz
1
@ on...
dnia 11.03.2012, 16:34 · Zgłoś
"znajacy temat", nie masz pojecia o czym piszesz. jesli dozyjesz tych lat to jak bedziesz sral to sie trawy bedziesz trzymal, ten emeryt skopal by ci [...] tak, ze nie wiedzial bys co sie dzieje zalosny [...]
Odpowiedz
3
@ obserwatorr
dnia 07.03.2012, 17:11 · Zgłoś
stefek ,a wiesz ,ze zdarza sie tak ,ze to wlasnie zapiete pasy sa przyczyna smierci???Pomysl zanim cos wyskrobiesz ,gdyby ten czlowiek wiedzial ,ze zginie zostal by w domu. Kazdego z Nas moze to spotkac Ciebie ,mnie...wszystkich...
Odpowiedz
-2
@ jolka
dnia 07.03.2012, 17:11 · Zgłoś
Do agaa16 - idź się dziewczyno lecz na mózg !
Odpowiedz
0
@ on...
dnia 11.03.2012, 16:41 · Zgłoś
jolka w przeciwienstwie do agi16 ty juz mozgu nie, masz - jesli wiesz o czym pisze, sama nie wiesz co napisac, a obrazasz innych ktorzy go kochali i znali, zamilcz babo na zawsze albo napisz kto cie zrobil to cie pomszcze...
Odpowiedz
4
@ obserwatorr
dnia 07.03.2012, 17:05 · Zgłoś
szkoda chlopiska ,w tym wieku ludzie maja juz powazne problemy zdrowotne ,a taki wypadek przydarzyc sie moze kazdemu, nawet doswiadczonemu.
Odpowiedz
3
@ eternal flame
dnia 07.03.2012, 16:58 · Zgłoś
Ten pan miał tyle lat co mój dziadek obecnie...gdyby coś takiego stało się mojemu dziadkowi...i to taka tragiczna śmierć spotkała tego pana,bo gdyby to auto go nie przygniotło,może by żył...
Odpowiedz
0
@ aaaaaaaaaaaaaaaa
dnia 07.03.2012, 17:03 · Zgłoś
albo gdyby go tak przygniotło żeby żyl to może by żył gdyby przeżył... eternal flame - lepiej już nic nie pisz!!!
Odpowiedz
-1
@ stabilne pół metra w łapie
dnia 07.03.2012, 16:26 · Zgłoś
a może Krosno tu taki burdel robi? ;)
Odpowiedz
11
@ jaslanin0091
dnia 07.03.2012, 16:23 · Zgłoś
szkoda czlowieka [*] !szczere kondolencje dla rodziny
Odpowiedz
-6
@ kj
dnia 07.03.2012, 16:06 · Zgłoś
[komentarz zawierał obraźliwe treści]
Odpowiedz
6
@ ja
dnia 07.03.2012, 15:56 · Zgłoś
ale z was idioci, człowiek zginął a wy sie licytujecie kto głupszy, brak słów.
Odpowiedz
-5
@ stefan
dnia 07.03.2012, 16:08 · Zgłoś
ludzie giną ginęli i będą ginąć ;p dlaczego to ma być tematem tabu? niech każdy wyrazi swoje myśli w tym temacie i tyle. on już nie wstanie ,nie zmartwychwstanie chociaż wszyscy przestaną pisać . a rodzina powinna się skupić na modlitwie i pochówku a nie siedzieć na j4y i śledzić dyskusje!!!
Odpowiedz
12
@ a
dnia 07.03.2012, 15:50 · Zgłoś
Wyrazy współczucia dla całej rodziny [*]
Odpowiedz
-5
@ do a ,I , jaślanka pełną gębą.
dnia 07.03.2012, 15:46 · Zgłoś
[komentarz usunięto ze względu na wulgaryzmy]
Odpowiedz
-3
@ do a ,I , jaślanka pełną gębą.
dnia 07.03.2012, 15:45 · Zgłoś
Jesteś fałszywe [...].
Odpowiedz
-2
@ jaślanic
dnia 07.03.2012, 15:02 · Zgłoś
jest w końcu film z tego wypadku
Odpowiedz
3
@ michal12345
dnia 07.03.2012, 14:45 · Zgłoś
Ten "wieśniak" to był mój dalszy wujek a za te wszystkie obraźliwe komentarze to powinniście krzesło dostać;/ zero współczucia Boże!!!
Odpowiedz
0
@ mieszkaniec
dnia 07.03.2012, 14:57 · Zgłoś
mnie sie wydaje ze ten pierwszy komentaz redakcja dodała żeby ludzie mogli sie rozpisac normalnie żal!!!nikt normalny tak nie pisze
Odpowiedz
5
@ agaa16
dnia 07.03.2012, 15:09 · Zgłoś
to tez był mój wujek znałam go bardzo dobrze
zawsze z nim i koleżankami jeżdzilismy tym autem boze co to sie dzieje na tym świecie
Odpowiedz
-10
@ tadek
dnia 07.03.2012, 15:47 · Zgłoś
krzesło ? chcesz nas zabić ? przecież wujka nikt ci nie zabił! sam prowadził ,sam nie zapiął pasów :) nierozwaga czyni wypadki plus refleks i szybkość . sam sobie jest winien . nikt mu w tym nie pomógł .
Odpowiedz
1
@ do agaa 16
dnia 07.03.2012, 17:05 · Zgłoś
skoro zawsze to czemu nie teraz _ łłłaaaaa (byłoby kilka kom mniej)
Odpowiedz
1
@ do michoł 12345
dnia 07.03.2012, 17:06 · Zgłoś
nie wzywaj Pana Boga swego nadaremnie!!!
Odpowiedz
6
@ michal12345
dnia 07.03.2012, 18:53 · Zgłoś
Już nie o to chodzi kto go zabił a kto nie ale[...] troche szacunku !!!
Odpowiedz
9
@ bazalt
dnia 07.03.2012, 14:38 · Zgłoś
już w powyzszych komentarzach kilka osób zwróciło uwagę o co już wcześniej ludzie zwracali się do moderatorów -
zablokujcie możliwość komentowania informacji dotyczących czyjejś śmierci !!!
albo jasło4u ma aspiracje poważnego portalu, albo szmatławca.
Odpowiedz
21
@ Monika z Canady
dnia 07.03.2012, 13:43 · Zgłoś
Jestem corka tego co tak niektorzy tu szkaluja...dziekuje wszystkim tym ktorzy wyrazaja wspolczucie dla mojego taty...Moj kochany Tato tak jak tu jedna osoba napisala wracal z pogrzebu od szwagra...znal ta trase bo to byly jego rodzinne strony i czesto tamtendy jezdzil...Piszac te obrazliwe wpisy nie zdajecie sobie sprawy jak to jest stracic ojca w jedenej sekundzie...tate ktory rozmawia z toba dzien wczesniej i cieszy sie na przyjazd corki latem do Polski
Odpowiedz
-12
@ tadek
dnia 07.03.2012, 15:42 · Zgłoś
myślałaś że bedzie żył wiecznie czy co? miał pecha że zginął w wypadku ,bo znalazł się na portalu. a tu każdy artykuł jest komentowany i tak powinno być. nikt go nie zabił ,sam prowadził i sam sobie jest winny. taka jest prawda nawet jeśli boli.
Odpowiedz
9
@ agaa17
dnia 07.03.2012, 16:01 · Zgłoś
Monika ja wiem za to jak jest starcić wujka w pare sekund
inni piszą takie głupoty o wujku
bo sami tego nie przeżyli
każdy pisze co mu ślina na język przyniesie
monika nie martw się co inni wypisują idioci ;[
Odpowiedz
11
@ obserwatorr
dnia 07.03.2012, 17:27 · Zgłoś
glowa do gory Monika , wspolczuje Ci bardzo takie jest zycie ,dzisiaj jestesmy jutro Nas nie ma ,wiem co czujesz ,bo rowniez przezylem to w rodzinie, ludzie ktorzy wypisuja tutaj rozne rzeczy nie maja pojecia co przezywa czlowiek ,ktory kogos traci wybacz im ,bo nierozumieja tego ,przyjdzie im to z czasem. Wspolczuje Ci serdecznie.
Odpowiedz
6
@ Beata z Zabrza
dnia 08.03.2012, 09:58 · Zgłoś
Dowiedziałam sie wczoraj Monisiu. Wyrazy współczucia. Na komentarzy idiotów nie zwracaj uwagi, głupich nie sieją... Trzymaj się, pozdrawiamy z Zabrza
Odpowiedz
1
@ on...
dnia 11.03.2012, 16:27 · Zgłoś
nie ty debilu decydujesz o dlugosci zycia kogokolwiek i nie jetses w stanie oceniac zdarzenia. twoj mozg jesli go wogole masz nie jest w stanie nadazac za wydazeniami jakie nas spotykaja. jedna rada to - wiem, ze tobie zaden lekarz nie pomoze, ale nie wtracaj sie dzieciaku w rozmowe doroslych - nadazasz??? czy mam wydrukowac i przeslac do twojego ojca zeby ci przeczytal - hamie
Odpowiedz
1
@ on...
dnia 11.03.2012, 16:31 · Zgłoś
tadek jesli bedziesz mial dzieci zrozumiesz albo i nie co czuja bliscy, moj komentarz dotyczy @-py tadek, ten i pierwszy tez jaki tu wpisalem
Odpowiedz
1
@ michal
dnia 16.04.2012, 13:03 · Zgłoś
Wczoraj mniej wiecej o 15 w tym samym miejscu tez mialem wypadek, ja mialem wiecej szczescia. Auto najprawdopodobniej do kasacji ale mi sie chyba nic nie stalo. wylecialem jakies 50m wczesniej. sa tam znaki ograniczajace predkosc do 70, a ja mialem napewno mniej. maksymalnie 60, w pewnum momencie auto stracilo calkowicie przyczepnosc 2 razy mnie zarzucilo w prawo i lewo i wjechalem do rowu, na szczescie nie dachowalem i dzis to pisze. Moze droga jest zle pobudowana. Czy ktos to sprawdzal?
prosze o mozliwa odpowiedz na maila [email protected]
Odpowiedz
1
@ Wieśniak :)
dnia 07.03.2012, 12:47 · Zgłoś
Nie jestem znawcą od wypadków nie wypowiadam się ale jak widać ludzie z Jasła którzy uważają się za Panów/Panie tak naprawdę nie mają za grosz współczucia i kultury osobistej.Wypowiedzi typu wieśniak jak tu jedna osoba określiła są mianem głupoty i bezczelnego chamstwa. Mam nadzieje że w wieku 60 lat też będą Cie tak nazywać wtedy może Cię to czegoś nauczy...Dać człowiekowi dostęp do internetu to się mu w d... poprzewraca... Szkoda że takie chamstwo mieszka w Jaśle... Psuje reklamę miasta i społeczności jasielskiej... Pozdrawiam panią/ pana z miasta...
Odpowiedz
3
@ do :)
dnia 07.03.2012, 17:43 · Zgłoś
Masz rację w tym Jaśle to są jak widać wredni ludzie że jeden drugiego by kąsał po prostu takie żmijowisko.
Odpowiedz
12
@ znajoma
dnia 07.03.2012, 12:43 · Zgłoś
jak można być takim ,że nie nazwie inaczej matołem , żeby takie rzeczy wypisywać ,nie znasz człowieka ,nic o nim nie wiesz i nie znasz przyczyny wypadku ,więc zastanów sie bo możliwości jest mnustwo.Ten człowiek , a dla większości stary dziadek jechał z pogrzebu swojego szwagra z Warzyc , dostał poprost zawał i po wszystkim .Czy ty jeden z drugim internauto jesteś tak pewny ,że coś takiego nie zdarzy się tobie lub twoim bliskim? Na przyszłość jak będziesz szkalował to najpierw pomyśl , a potem napisz.Ten komentarz dotyczy wszystkich ,którzy wypowiadali się w sposób ochydny nie znajac przyczyny wypadku i człowieka.
Odpowiedz
-3
@ l
dnia 07.03.2012, 12:48 · Zgłoś
Słownik ortograficzny się kłania :]
Odpowiedz
4
@ gosc
dnia 07.03.2012, 12:00 · Zgłoś
[...]
Odpowiedz
-1
@ xxx
dnia 07.03.2012, 11:49 · Zgłoś
na tym odcinku drogi juz bylo kilka wypadkow -temat parokrotnie poruszany .predkosc napewno byla duza lecz w tym miejscu jest zakret o dziwo troszke w druga strone wyprofilowany
Odpowiedz
10
@ sysunia15
dnia 07.03.2012, 11:36 · Zgłoś
kiedy moderatorzy tego portalu zablokuja wypowiedzi nie debili tylko wogole komentarze do artykulow typu wypadki drogowe, potracenia, smierc itp, Widze rosnaca tendencje wielkich znawcow kierowania gdy takie sytuacje sa opisywane na tym portalu. A wiekszosc jak nie ma prawa jazdy i sie madrza albo maja i sami popelniaja bledy... Jazda z 70 km/h na godzine niee jest chodem gdzie mozna szybko skorygowac blad... ile razy ty marny czlowieku upadles jak szedles na droge a nie co dopiero jechac autem i popelnic nawet nie wielki blad ktory moze byc fatalny w skutkach. Wedlug mnie dobry kierowca to taki ktory potrafi przyjac do to wiadomosci i z pokora by go takia sytuacja nie spodkala a nie wielkie madrzenie sie... Bo nigdy nie wiadomo co sie moze stac w naszym zyciu... Przypuscmy potracisz kogos na nieoswietlonej drodze moze byc pijany i co zamieszcza to na tym portalu i beda pisac ze jechales jak waiat, ze w tym wieku najwiecej powoduja wypadkow... dla mnie takie madrzenie sie nie jest warte swieczki i powiem wam tyle jezeli macie w sobie cos wychowania i oglady to prosze was o chwile zadumy nie tylko teraz ale gdy wsiadamy do aut i co nas moze spodkac za kilka kilometrow
Odpowiedz
-1
@ tadek
dnia 07.03.2012, 15:38 · Zgłoś
chcesz to dumaj ... ja nie mam czemu i po co :) temat jak każdy inny, dla niektórych i dla ciebie jest to prawie jak tabu! słowa nie mozna powiedziec bo tak nie mozna buhahaha. wolnosc słowa mamy :P kazdy jest kowalem swojego losu wiec czemu mam załować kogoś nierozważnego? stary dziadzio powinien jechac 50 na godzine aby wnuki nie plakali po nim !!! a pasy w aucie do czegos służą ,nie sa od parady!!!
Odpowiedz
7
@ xyz
dnia 07.03.2012, 11:23 · Zgłoś
Zablokujcie całkowicie wpisywanie tych komentarzy bo staje się to pośmiewiskiem i dziecinadą - nawet dzieci są bardziej inteligentne niż autorzy powyższych wpisów...
Odpowiedz
5
@ el
dnia 07.03.2012, 11:01 · Zgłoś
Gdzie podziewa sie ludzik pytający o rodziców?
Przysnołeś, straciłeś czujnosc ?
Odpowiedz
0
@ amivisage
dnia 07.03.2012, 11:54 · Zgłoś
[komentarz zawierał obraźliwe treści]
Odpowiedz
0
@ tadek
dnia 07.03.2012, 15:32 · Zgłoś
[...]
Odpowiedz
-30
@ lovely24
dnia 07.03.2012, 10:47 · Zgłoś
nio to co w tym dziwnego 70 letni dziadek za kierownicą , emerytom po 60 powinni zabierać prawo jazdy. Malo to razy człowiek spotkał takiego na drodze to nie wiadomo było czy jechać czy stanać.
Odpowiedz
1
@ Balcerek
dnia 07.03.2012, 11:14 · Zgłoś
emeryt po 60tce ? za niedlugo 60 latek bedzie miał 7 lat by zostac emerytem wiec ?
Odpowiedz
-6
@ xD
dnia 07.03.2012, 12:00 · Zgłoś
po 60 na badania jeszcze raz... i test refleksu... a kolizji bd przez pol
Odpowiedz
3
@ agaa16
dnia 07.03.2012, 15:11 · Zgłoś
on sobie dobrze radzil
wyglądał na 40 lat
Odpowiedz
6
@ gość
dnia 07.03.2012, 20:49 · Zgłoś
Do "lovely24" Doczekasz się i ty bucu złamany 70-ątki to wtedy napiszesz co o tym sądzisz.
Odpowiedz
7
@ Sven
dnia 07.03.2012, 10:46 · Zgłoś
Ja wiem co mogło być przyczyną z własnych praktyk i tamtych okolic-dzikie zwierzęta mogła wybiec nagle sarna i gość odbił kierownicą koła chwyciły pobocza do tego hamulec siła nie ma ujścia i dachujesz.
Odpowiedz
-3
@ stefan
dnia 07.03.2012, 15:30 · Zgłoś
taaa jasne... i co jeszcze ? za szybko ,bez pasow ,ostry zakret ,poślizg, starość refleks słabszy i skutek widoczny.
Odpowiedz
8
@ ona sylwia
dnia 07.03.2012, 10:26 · Zgłoś
wy ludzie to naprawde wyobrazni nie macie jak mozecie tak pisac głupie komentarze zachowajcie dla siebie kazdy potrafi osadzac tylko innych nikt nie patrzy na siebie a wy jak jezdzicie pewnie powoli i ciekawa jestem jakby wam sie to przydarzyło albo komus z waszej rodziny czy takie geby były by nie wyparzone sadze ze nie wtedy wszystko cacy by było naprwde niue macie wstydu i kultury nikt sobie czasu nie wybiera okolicznosci i zdarzenia na smierc tak miało byc a wy zamist pisac głupoty przemilczcie to bo kazdego moze to spotkac i wspułczucie dla rodziny co do drogi nie ma co obwiniac bo to ludzie powinni zachowac ostroznosc a nie wina obarczas droge drzewa i inne okolicznosci choc przyznaje droga w tym odcinku mogłaby wygladac lepiej tylko nie ma kto remontu przeprowadzic...
Odpowiedz
4
@ agaa16
dnia 07.03.2012, 15:12 · Zgłoś
właśnie to ktoś z mojej rodziny a wy takie głupoty pleciecie żal mi was
ciekawe jakby wyślie się czuli w takiej sytuacji
Odpowiedz
-6
@ stefan
dnia 07.03.2012, 15:28 · Zgłoś
bradzo dobrze bym sie czuł :P prawda jest taka że za szybko i bez pasów ! wiec nie ma sie czemu dziwic. sam sobie jest winny ,nikt go tam nie zepchnął i pasów mu nikt nie odpiął :) PROSTE
Odpowiedz
4
@ agaa17
dnia 07.03.2012, 15:56 · Zgłoś
nie jechał szybko tylko z nerwów miał wylew ;[
tynie wiesz jak było to sie nie odzzywaj
Odpowiedz
0
@ stefan
dnia 07.03.2012, 16:03 · Zgłoś
taaaa 40 na godzine jechał :) i dlatego auto nadaję sie na złom :P i pasów w ucie nie było bo złodzieje ukradli :P
Odpowiedz
-5
@ aj jaj jaj
dnia 07.03.2012, 10:20 · Zgłoś
jak opłakują to nie surfują po internecie - tak mi sie wydaje
Odpowiedz
2
@ filmar
dnia 07.03.2012, 19:21 · Zgłoś
aj jaj jaj jak ci się wydaje to nie pisz głupot
Odpowiedz
14
@ ....
dnia 07.03.2012, 10:19 · Zgłoś
Jeśli możecie się powstrzymać od głupich komentarzy to bardzo o to proszę. Nie wiecie jak to boli. Szczególnie rodzinę. Nawet jeśli tak myślicie to nie piszcie. Trochę szacunku dla tych co go opłakują...
Odpowiedz
14
@ zaufny
dnia 07.03.2012, 10:16 · Zgłoś
Niech odpoczywa w spokoju [ A tym co tak piszą to BOŻE przebacz bo nie są świadomi co piszą ]
Odpowiedz
-16
@ aj jaj jaj
dnia 07.03.2012, 10:18 · Zgłoś
piszą tak jak Ty, czy o co Ci chodzi??
Odpowiedz
-2
@ stefan
dnia 07.03.2012, 15:26 · Zgłoś
[komentarz zawierał obraźliwe treści]
Odpowiedz
-6
@ aj jaj jaj
dnia 07.03.2012, 10:15 · Zgłoś
... dobrze że NIE zabił kogoś jeszcze... (sprostowanie do kom wyżej)
Odpowiedz
-8
@ amivisage
dnia 07.03.2012, 11:53 · Zgłoś
Czyta się co się pisze a nie robi z siebie błazna.
Odpowiedz
0
@ aaaaaaaaaaaaaaaa
dnia 07.03.2012, 17:01 · Zgłoś
[komentarz usunięto ze względu na wulgaryzmy]
Odpowiedz
-65
@ kj
dnia 07.03.2012, 10:15 · Zgłoś
[komentarz zawierał obraźliwe treści]
Odpowiedz
2
@ wstrzaśnieta opiniami...
dnia 07.03.2012, 15:13 · Zgłoś
człowieku o małym mózgu, pomyśl zanim coś napiszesz, ciesz sie ze zyjesz i nie muszą cie chować umarlaku!!! skąd sie bierze taka patologia...
Odpowiedz
-8
@ aj jaj jaj
dnia 07.03.2012, 10:14 · Zgłoś
[komentarz zawierał obraźliwe treści]
Odpowiedz
8
@ ;)
dnia 07.03.2012, 10:54 · Zgłoś
widzisz tego starszego człowieka jak naginał 100km/h po tej drodze po ciemku jakoś słabo to widzę.
Pewnie drogi dobrze nie znał, złapał pobocza z piaskiem i wyrzuciło go do rowu a jaki rów jest to każdy wie i do czego doprowadził.
Brak zapiętych pasów też pewnie miał wpływ na to że już go nie ma ;(
Odpowiedz
1
@ agaa16
dnia 07.03.2012, 15:13 · Zgłoś
on wcale szybko nie jechał
ja wiem jak to było
Odpowiedz
20
@ .........
dnia 07.03.2012, 10:14 · Zgłoś
Ile osób jeszcze musi zginąć w tym miejscu, żeby coś z tym odcinkiem zrobili. W tym przypadku prawdopodobnie barierki ochronne człowieka by uratowały, a może nawet zebranie piachu z poboczy zalegającego po zimie. Tam naprawdę nie trzeba szybko jechać, żeby jazda tak się skończyła.
Odpowiedz
2
@ aj jaj jaj
dnia 07.03.2012, 10:17 · Zgłoś
należy więc dostosować prędkość do warunków na drodze :(
Odpowiedz
13
@ ;)
dnia 07.03.2012, 10:53 · Zgłoś
Porobili po 2 metry rowy to się nie ma co dziwić że są ofiary śmiertelne kto mądry tak buduje widział kto za granicą takie wysokie rowy ?
ZERO pomyślunki projektanta ! ! !
Odpowiedz
2
@ Byku
dnia 08.03.2012, 08:14 · Zgłoś
Rowy te są do tego aby człowiek w razie utraty kontroli nie wjechał do lasu...ale nikt nie pomyślał o tym jak chronić człowieka przed wpadnięciem do rowu. Jak wyżej, postawienie barierek, regularne czyszczenie i dbanie o jezdnię tutaj mogłoby zapobiec wielu wypadkom.
Odpowiedz
1
@ jaślanka
dnia 08.03.2012, 12:30 · Zgłoś
tak dokładnie zgadzam się z tym w pełni
Odpowiedz
2
@ qwerty
dnia 08.03.2012, 19:18 · Zgłoś
Te barierki to taki pic na wodę... Polecam sobie na YT wpisać ile to daje. Samochód w zimie jechał z 40km/h i nagle go pociągnęło w przód. Barierka się rozleciała na kawałeczki a samochód przewrócił się do rowu. Barierki jak już to takie z metalowych rurek lecz takich w Polsce nigdzie nie widziałem jeszcze...
Odpowiedz
-36
@ stefan
dnia 07.03.2012, 09:53 · Zgłoś
a pasy gdzie sie pytam?człowiek jest kowalem swojego losu.ni troche mi go nie żal :)
Odpowiedz
1
@ qwerty
dnia 08.03.2012, 19:19 · Zgłoś
A mi ciebie żal i to bardzo...
Odpowiedz
4
@ do jasielskiej wieśniary
dnia 07.03.2012, 09:46 · Zgłoś
Sie odezwała wieśniara!!!
Odpowiedz
1
@ lil
dnia 07.03.2012, 09:44 · Zgłoś
Chyba za wolno nie jechał;/
Bo auto strasznie zmasakrowane...
Odpowiedz
-244
@ jaślanka pełną gębą
dnia 07.03.2012, 09:30 · Zgłoś
[komentarz zawierał obraźliwe treści]
Odpowiedz
138
@ wstrzaśnieta opiniami...
dnia 07.03.2012, 09:37 · Zgłoś
Wieśniara to z Ciebie jest!!!
Odpowiedz
35
@ Oj ty durna
dnia 07.03.2012, 09:57 · Zgłoś
a twoje jasełko to jest nic innego jak "betonowa wiocha"
Odpowiedz
48
@ j...
dnia 07.03.2012, 10:12 · Zgłoś
Szkoda slów na taką głupotę jak Twoja.Jeśli nie masz nic do powiedzenia mądrego to zamilcz i nie wypowiadaj sie.Oby tylko Tobie lub Twoim najbliższym nigdy nic takiego sie nie przydarzylo.
Odpowiedz
18
@ ;)
dnia 07.03.2012, 10:51 · Zgłoś
Naplujesz mu w twarz to powie że PADA ;)
nie ma się co poniżać do tego gamonia, sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona doświadczeniem ;)
Odpowiedz
32
@ sysunia15
dnia 07.03.2012, 11:16 · Zgłoś
jestem z jasla ale nie mozna tak kogos obrazac w obliczu takiej tragedii, wyrazy wspolczucia dla rodziny zmarlego
Odpowiedz
6
@ do sysunia15
dnia 07.03.2012, 11:37 · Zgłoś
to że dziecko jesteś z Jasła to niby co ma oznaczać, że czujesz się przez to lepsza?, zanim coś napiszesz proszę zastanów się nad sensem wypowiedzi, ja wiem o co Ci chodziło, ale wielu może nie załapać. Pzdr
Odpowiedz
10
@ ona
dnia 07.03.2012, 11:48 · Zgłoś
komentarze powinny być zablokowane! bo po co komu te "inteligentne" wypowiedzi
Odpowiedz
10
@ do jaslanka
dnia 07.03.2012, 12:37 · Zgłoś
wiesniak droga panno to cie nie dorobil bo z tego co piszesz to widac ze sloma ci z butow wystaje
Odpowiedz
7
@ a
dnia 07.03.2012, 12:39 · Zgłoś
Naprawdę nie dostrzegacie w jej wypowiedzi ironii??? Zawsze jak mowa tu jest o okolicznych wsiach to zacni jaślanie przez małe j, którym słoma z butów wystaje nie szczędzą chamskich komentarzy pod adresem tych miejscowości. Sam jej nick świadczy o tym że to jak najbardziej ironia i ma za zadanie ośmieszyć mających się za bywalców salonów paryskich jaślan, którzy uważają się za lepszych od mieszkańców wsi...
Odpowiedz
7
@ on
dnia 07.03.2012, 13:14 · Zgłoś
tak powinny być zablokowane - szczególnie te pod artykułami z wypadków - jednak dla portali komentarze czym bardziej agresywne bym więcej kliknięć -
wyrazy współczucia dla rodziny ofiary - kij w plecy "hienom" portalowym jak i całej redakcji jaslo4u.pl
Odpowiedz
1
@ mieszkaniec
dnia 07.03.2012, 14:40 · Zgłoś
coś mi sie wydaje że ten komentarz dodała redakcja żeby ludzie sie oburzyli i komentowali wkoncu zależy wam na większej oglądalności bo nikt napewno nienapisał by takiego komentarza
Odpowiedz
6
@ nie-jaślanka
dnia 07.03.2012, 15:26 · Zgłoś
Ten komentarz to prowokacja, aby obnażyć głupotę i chamstwo wszystkich jaślan, którzy pod niemal każdym artykułem dotyczącym okolicznych miejscowości wyzywają ich mieszkańców od wieśniaków ... Inteligentny człowiek dostrzeże tu od razu ironię.
Odpowiedz
7
@ do jaślanka
dnia 07.03.2012, 16:01 · Zgłoś
Wieśniara to jesteś Ty bo gościu był z Rzeszowa. Nie porównuj Rzeszowa z Jasłem. A w ogóle to tak myślę sobie że pewnie mieszkasz w klatce i zazdrościsz tym co mieszkają na wsi i mają luz i swobodę.
Odpowiedz
1
@ do pełnej gęby
dnia 07.03.2012, 16:05 · Zgłoś
Zgasił bym cię ale [...] się nie pali.
Odpowiedz
3
@ abc
dnia 07.03.2012, 16:53 · Zgłoś
[komentarz usunięto ze względu na wulgaryzmy]
Odpowiedz
1
@ jan
dnia 07.03.2012, 19:27 · Zgłoś
do Jaślanki ty chyba się na głowy zamieniłaś chyba wiesz z kim
Odpowiedz
Dodaj komentarz
Piszesz jako:

Serwis Jaslo4u.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania i redagowania komentarzy niezwiązanych z tematem, zawierających wulgaryzmy, reklamy i obrażających osoby trzecie. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za treść komentarzy zgodnie z Polskim Prawem i normami obyczajowymi. Pełne zasady komentowania dostępne na stronie: Regulamin komentarzy

Wiesz coś ciekawego? Poinformuj nas o tym!
Wiesz coś, o czym my nie wiemy?
Chcesz podzielić się z nami informacjami?
Napisz do Redakcji lub wypełnij poniższy formularz.
Treść (wymagana):
Kontakt (opcjonalnie):
Kontakt z redakcją:

Mailowo: [email protected]
Telefonicznie: 508 772 657