Korzystając z portalu Jaslo4u.pl wyrażasz zgodę na użytkowanie mechanizmu plików cookie. Mechanizm ten ma na celu zapewnienie prawidłowego funkcjonowania portalu Jaslo4u.pl. Korzystając ze strony akceptujesz Politykę Prywatności portalu Jasło4u.pl

Śmiertelny wypadek w Krajowicach [aktualizacja]

83

Znamy już szczegóły wstępnych ustaleń policji nt. tragicznego wypadku, jaki wydarzył się wczoraj późnym wieczorem na drodze krajowej nr 73 w miejscowości Krajowice. Do śmiertelnego potrącenia mężczyzny doszło najprawdopodobniej w chwili, gdy leżał on na jezdni.

fot. Czytelnik

Zgłoszenie o zdarzeniu wpłynęło do dyżurnego Komendy Powiatowej Policji w Jaśle około godziny 22. Pracujący na miejscu wypadku pod nadzorem prokuratora funkcjonariusze grupy dochodzeniowo-śledczej wstępnie ustalili, że 20-letni kierujący samochodem osobowym marki Skoda Felicia najechał na pieszego w chwili, gdy ten najprawdopodobniej leżał na drodze. 58-latek w wyniku odniesionych obrażeń poniósł śmierć na miejscu.

Ciało ofiary wypadku zostało zabezpieczone. Celem ustalenia dokładnej przyczyny zgonu zostanie poddane autopsji.

Red.

Reklama

Komentarze: 82

Dodaj komentarz Widok:
-5
@ xxx
dnia 12.11.2014, 18:45 · Zgłoś
mlody napewno dostal auto od rodziców i szalal po drogach az doszlo do tragedii
Odpowiedz
0
@ ---
dnia 12.11.2014, 13:06 · Zgłoś
niezbyt często bywam w tej okolicy i nie pamiętam ale czy tam nie ma chodnika dla pieszych? po stronie restauracji widocznej na foto?, na wielu odcinkach drogi na Pilzno są wybudowane wygodne chodniki, które poprawiły bezpieczeństwo pieszych, ofiara wypadku musiała poruszać się po poboczu, pod stronie od rzeki a tam na pewno nie ma chodnika, tak czy owak tragiczna sprawa .
Odpowiedz
3
@ gość
dnia 12.11.2014, 01:23 · Zgłoś
Teraz każdy ekspert, taka prawda ze mogło trafić na każdego. Padał deszcz, leżał na ulicy, teren nie oświetlony , teren niezabudowany zaraz za zakrętem. Równie dobry Ty z bordowego civica [...] mogłeś go przejechac remiku
Odpowiedz
-3
@ bordowy civicV
dnia 12.11.2014, 00:58 · Zgłoś
Dlatego trzzeba jezdzic delikatnie i brac ze mnie przyklad:)
Odpowiedz
0
@ ola
dnia 11.11.2014, 19:52 · Zgłoś
ejjj serio czy wy wgl myślicie co piszecie ?
' pił bo lubił ' ? hhhahah skąd wy wiecie jak na prawdę było ...
Nie wiecie co jego rodzina teraz przeżywa ..
Yyy on byl moim wujkiem ...

Nie był alkoholikiem. Pomagał ludziom ..
Odpowiedz
2
@ gość
dnia 12.11.2014, 01:27 · Zgłoś
To czego szukał leżąc na środku jezdni? Być może zawał lub inne sprawy. Możliwe ze go ktoś wcześniej potrącił a potem go skoda przejechała
Odpowiedz
0
@ Ola
dnia 11.11.2014, 19:32 · Zgłoś
Jeżeli nie wiecie jak na prawdę było to nie piszcie . Jestem z Jego rodziny także pozdrooo.
Odpowiedz
2
@ gość
dnia 12.11.2014, 01:25 · Zgłoś
Kolego.. leżał na ulicy, nie miał prawa tego zrobić.
Odpowiedz
7
@ sss
dnia 10.11.2014, 19:11 · Zgłoś
biedny uczciwy trzwżwy chłopak którego spotkało nieszczęście
Odpowiedz
3
@ dama
dnia 10.11.2014, 18:30 · Zgłoś
Biedny uczciwy człowiek!Pokój jego duszy,spoczywaj w spokoju Zbyszku[*][*]...
Odpowiedz
-3
@ Myslacy.
dnia 10.11.2014, 16:22 · Zgłoś
Potraca sie idacego,a najezdza na lezacego .Faktem jest ze gdyby lezal to zakupy by byly przy nim a nie w odleglosci kilku metrow.No I z lezacego bylaby packa.Mysle ,ze mlody byl zajety nie tylko jazda ,ale I telefonem,spuscisz oczy na sekunde z drogi I klops.Sklep to nie bar alkocholowy ,wiec sie tam nie upil.Ktos znow manipuluje opinia publiczna.Kim byl kierujacy???
Odpowiedz
1
@ @4321
dnia 10.11.2014, 17:37 · Zgłoś
Odpowiedz dla "MYSLACEGO" zeby dalej myslal - po jednej stronie jest bar [...] a po drugiej sklep, slkep jest po stronie zamieszkania, wiec nie wracal z sklepu tylko z baru przechodzac albo czolgajac sie przez jezdnie w miejscu niebezpiecznym tymbardziej po zmroku. Dlaczego lezal na prawym pasie ustala biegli sadowi i prokurator.Czlowiek swiadomy nie postepuje w ten sposob, mogl byc zawal , zaslabniecie albo potracenie przez inny samochod wczesniej. Zakupy jak by mial przywiazane to by byly przy nim, kola hamujace samochodu pchaja lub ciagna przeszkode, jak by nie bylo hamowania to przeskakuja po niej , zalezy od predkosci .
Odpowiedz
2
@ SOLARJB
dnia 10.11.2014, 23:43 · Zgłoś
@4321 Witam Cię !
Zbysiu szedł prawdopodobnie chodnikiem od Kołaczyc , chodnik znajduje się
z lewej strony jezdni i próbował przejść na prawą stronę w kierunku
zamieszkania,wracał z jakiejś imprezy rocznicowej w OSTOI ot wsio.
Wieczne Odpoczywanie Racz Mu Dać Panie. JB
Odpowiedz
0
@ lalalalal
dnia 12.11.2014, 20:27 · Zgłoś
bar jest kawałek dalej niż potrącili biednego człowieka!!
Odpowiedz
2
@ Mx
dnia 10.11.2014, 14:34 · Zgłoś
Same kozaki po szkolach bezpiecznej jazdy tu sie wypowiadaja a jak przyjdzie zaparkowac pod biedro to pol godziny z życia nie wasze!
Odpowiedz
2
@ podobny
dnia 10.11.2014, 14:29 · Zgłoś
współczucia dla kierowcy nie tak dawno przeżyłem taki sam wypadek
trzymaj sie
Odpowiedz
0
@ Mx
dnia 10.11.2014, 14:29 · Zgłoś
A jak sie wam nie podoba ze tyle zasilku dostaja [...] i bezrobotni to wyjdzcie na ulice, zrobcie protest! Idzcie zaglosowac! A nie siedzcie z [...] przed ekranem bo to niczego nie zmieni
Odpowiedz
1
@ Mx
dnia 10.11.2014, 14:28 · Zgłoś
A jak sie wam nie podoba ze tyle zasilku dostaja [...] i bezrobotni to wyjdzcie na ulice, zrobcie protest! Idzcie zaglosowac! A nie siedzcie z [...] przed ekranem bo to niczego nie zmieni
Odpowiedz
10
@ Mx
dnia 10.11.2014, 14:26 · Zgłoś
To nie mlodzi ludzie sa niebezpieczni na drogach! To rutyna zabija, brak koncentracji! Ludzie ktorzy maja prawko tak dlugo, ze juz wydaje im sie ze nic sie nie stanie! Chwila nieuwagi i pozamiatane! To nie motocyklisci sa dawcami , dlatego ze kochaja wolnosc i maja swoja pasje! Zagladnijcie w statystyki i zanast skupiac sie na mlodych i motocyklistach, porownajcie procentowo do wszystkich wypadkow jak jest naprawde, mogl jechac czym chcial, nawet superbezpiecznym samochodem, z hamulcami ktore w deszczu zatrzymaly by go w 5 metrow...
Wiecie kozacy ile was dzieli od znalezienie sie w podobnej sytuacji? Wystarczy ze spojrzysz na zegarek, zmienisz stacje w radiu, popatrzysz w lusterko wsteczne, jak bedziesz mial niewystarczajaco szczescia jestes juz ugotowany!

Na razie niewiadomo czy byl pijany czy nie, czy zaslabl, dostal wylewu, teraz to juz wiele nie zmieni...
A wam zycze szczescia na drodze, oby zmieniajac stacje w radiu nie przejechaliscie kogos trzeźwego...
Oceniac to latwo jest zwlaszcza jak sie jest anonimowym, ale denerwuje was wszystkich jak wam ktos [...] obrabia nie? Hipokryci

Zaden z was nigdy nie przekroczyl predkosci, nie wie jak smakuje [...], nie jezdzi w nocy, deszcz nigdy nie pada i wasze samochody sa prosto z salonu a jak tylko wytra sie opony to idziecie po nowe auto...
Odpowiedz
-4
@ niezależny obserwator
dnia 10.11.2014, 12:01 · Zgłoś
nie wiem skąd u ciebie taka logika, że niemożliwe żeby potracić a potem przejechać skoro takie przypadki się zdarzają zwłaszcza jeżli kierowca jedzie z nadmierną prędkością, a w przypadku młodego kierowcy jest to nagminne. Weź lepiej na logikę dlaczego zakupy nie są zaraz przy zwłokach tylko najpierw leżą zakupy a dalej ciało jeżeli by leżał, to zakupy i ciało byłoby w jednym miejscu
Odpowiedz
1
@ głos ulicy
dnia 10.11.2014, 13:42 · Zgłoś
weź spłyń znawco, byłem na miesjcu, widziałem, auto śladów potrącenia nie ma, jedynie przejechania.
Odpowiedz
2
@ gość
dnia 10.11.2014, 13:50 · Zgłoś
On by musiał mieć te zakupy przywiązane do siebie żeby mogły być w jednym miejscu. Jak można potrącić człowieka nie naruszając auta? Wszystko wskazuje na to ze leżał
Odpowiedz
-10
@ głos ulicy
dnia 10.11.2014, 10:49 · Zgłoś
Znawcy, połowa z was to [...] którzy jeżdżą trabantami maluchami, a jak po zmianie ustroju została emerytura milicyjna to się wozicie. To nie było potrącenie, lecz przejechanie.
Odpowiedz
-3
@ obynie
dnia 10.11.2014, 10:44 · Zgłoś
A co do reszty "minusantów" to albo nigdy nie prowadziliście żadnego pojazdu, a jeśli macie takie uprawnienia, to strach się bać, kiedy wyjeżdżacie na drogę!
Odpowiedz
4
@ niezależny obserwator
dnia 10.11.2014, 10:15 · Zgłoś
z tego co widać na zdjęciu to wygląda na potrącenie bo zakupy są rozrzucone naprzeciwko drogi gdzie miał przejść do domu , a ciało leży dużo dalej ,gdyby leżał to ciało byłoby ułożone przy zakupach,a to wygląda jakby najpierw go potrącił a potem po nim przejechał
Odpowiedz
-1
@ gość
dnia 10.11.2014, 10:35 · Zgłoś
Nieprawdopodobne, na logikę to jest niemożliwe żeby potrącić a potem po nim przejechać.. auto nie ma żadnych śladów uderzenia.
Odpowiedz
1
@ aabbb
dnia 10.11.2014, 08:52 · Zgłoś
Ten co zginął to Zbigniew M., lat 58
Odpowiedz
-5
@ ss
dnia 10.11.2014, 09:35 · Zgłoś
po co to piszesz? kogo to obchodzi? a może rodzina nie życzy sobie by podawać jego dane. Napisz jeszcze adres zamieszkania
Odpowiedz
2
@ KIEROWCA I PIESZY
dnia 10.11.2014, 08:42 · Zgłoś
[...] są użytkownikami drogi i powinni równiez odpowiadać za poruszanie sie pod wplywem [...] po drodze! A NIE ŁAŻA JAK SWIETE KROWY!!!
Odpowiedz
-6
@ ssss
dnia 10.11.2014, 08:14 · Zgłoś
Ładnie musiał szybko jechać że nie wychował.
Odpowiedz
-4
@ war
dnia 10.11.2014, 08:58 · Zgłoś
Teren niezabudowany. Mógł jechać nawet 90 takie prawo :)
Odpowiedz
3
@ Relax
dnia 10.11.2014, 23:17 · Zgłoś
Tam jest akurat 50 ograniczenie.
Odpowiedz
-4
@ gość
dnia 10.11.2014, 23:28 · Zgłoś
Jest tam 60, teren zabudowany zaczyna się kilka metrów dalej
Odpowiedz
10
@ filipinka
dnia 09.11.2014, 23:17 · Zgłoś
owszem pil chlopina,ale nie oznacza ze mial tak skonczyc,[...] smierc ale kazda taka jest bo to smierc,byl spokojnym i uczynnym czlowiekiem,blisko domu w tym miejscu troche dziwne,moze jakis zawal,bo tak lezec to dziwne w tym przypadku,ale badania zrobia to sie okaze,moze faktycznie malo widoczny byl,wyjazd zza zakretu,on mala postora,roznie moglo byc,dla kierujacego tez okropne przezycie,bo nie wierze,ze jest mu to obojetne,idealy milczcie bo nikt nie wie kiedy moze upasc nisko,wieczny odpoczynek.
Odpowiedz
9
@ @4321
dnia 09.11.2014, 22:32 · Zgłoś
Nawet na prostoliniowym odcinku drogi w warunkach nocnych przy ograniczonej widocznosci (padajacy deszc) na swiatlach mijania , kierujacy pojazdem ma bardzo ograniczone mozliwosci wczesnego zauwazenia lezacego na jezdni pieszego , jeszcze w ciemnym ubraniu. Dostrzega osoby lub przeszkody w odleglosci kilkunastu lub nawet kilku metrow. Wtakich przypadkach na reakcje jest juz za pozno. Nie ma fizycznej mozliwosci na unikniecie wypadku !
Odpowiedz
-3
@ obynie
dnia 10.11.2014, 10:40 · Zgłoś
przecież tobie natychmiast trzeba odebrać prawo jazdy...jeśli takowe posiadasz ?
Odpowiedz
4
@ aabbb
dnia 09.11.2014, 22:10 · Zgłoś
Pił na okrągło. Widzicie zdjęcia. ..gdzie leżą jego zakupy a gdzie ciało? Jaki wniosek? Myślcie logicznie.
Odpowiedz
-16
@ jajcarz
dnia 09.11.2014, 22:09 · Zgłoś
Ciekawe czy ta stara skodzina miala ważny przegląd,o ile miala to pewnie na lewo.
Odpowiedz
3
@ vaio
dnia 09.11.2014, 23:20 · Zgłoś
[...] ci do tego martw sie swoim przegladem
Odpowiedz
1
@ war
dnia 10.11.2014, 09:00 · Zgłoś
Stara skodzina no śmieszne. A ty czym jeździsz?? Auto w pełni sprawne. Jak nie wiesz to szczym [...]!
Odpowiedz
9
@ Janek
dnia 09.11.2014, 22:09 · Zgłoś
Sami abstynenci piszą widzę swe mądrości,każdy z Was w każdym momencie życia może stać się bezrobotnym,1-a chwila gdy pęknie malutka żyłka pod kopułką i po Waszym marnym żywocie,stoczycie się na dno w sekundzie lub chwila załamania...
Odpowiedz
4
@ dragoness
dnia 11.11.2014, 10:39 · Zgłoś
Nikt wódzi na siłę nikomu do [...] nie leje. Jeśli to "choroba", to na własne życzenie, jak [...].
Odpowiedz
-3
@ kakiolopum89 09
dnia 09.11.2014, 21:53 · Zgłoś
niech wszystkich [...] piekło pochłonie ! i wtedy normalni ludzie będą mogli bezpiecznie jezdzic są wszędzie na ławkach spią na jezdni ,pod sklepem wszędzie gdzie by nie spojrzeć...
Odpowiedz
25
@ znajcy temat
dnia 09.11.2014, 21:07 · Zgłoś
Jeżeli pojazd nie ma uszkodzeń powyżej zderzaka, to nie mamy do czynienia z potrąceniem,lecz z przejechaniem leżącego na jezdni. Jezdnia jest dla ruchu pojazdów,żaś leżenie na jezdni jest zabronione.
Odpowiedz
7
@ pulsik
dnia 09.11.2014, 21:10 · Zgłoś
brawo przynajmniej jeden normalny
Odpowiedz
5
@ ostoja
dnia 09.11.2014, 20:45 · Zgłoś
on jest ochroniarzem ostoji , mieli zakończenie i dlatego pił , tak to on nie pije, więc nie oceniajcie -,-
Odpowiedz
-1
@ pulsik
dnia 09.11.2014, 20:52 · Zgłoś
hahahah [...] sie w leb . Nie raz juz go z rowu wyciagali. I nie byl zadnym ochroniarzem bo byl bezrobotny
Odpowiedz
-2
@ aabbb
dnia 09.11.2014, 22:15 · Zgłoś
Ostoją. ..on nie pił? Chyba zartujesz
Odpowiedz
0
@ pulsik
dnia 09.11.2014, 20:38 · Zgłoś
bo denerwuje mnie ludzka znieczulica np twoja . Mialem kiedys podobna sytuacje i wiem jak jest ciezko
Odpowiedz
0
@ do m9QhgJIA50LC i
dnia 09.11.2014, 20:17 · Zgłoś
Użytkowniku - widać że bardzo przeżywasz ten wypadek ale wyluzuj. Zmieniasz co chwile nicki i robisz tylko zamieszanie.
Odpowiedz
1
@ czytelnik
dnia 09.11.2014, 20:06 · Zgłoś
oj te zdjęcia to chyba strażak robił a nie czytelnik :)
Odpowiedz
11
@ pulsik
dnia 09.11.2014, 20:00 · Zgłoś
ale macie atrakcje z cudzego nieszczescia tylko pogratulowac inteligencji
Odpowiedz
-12
@ xxx
dnia 09.11.2014, 19:43 · Zgłoś
Przecież 20 to latek to nie stary człowiek powinien być sprawny może by wartało sprawdzić komórkę czy w ty czasie nie rozmawiał bo w tym miejscu widoczność jest dobra i tylko czlowiek nierozgarnięty mógł to zrobić a mgły nie było a może jednak szybkość .
Odpowiedz
18
@ olka222
dnia 09.11.2014, 19:53 · Zgłoś
ty jestes za to nie sprawny ale umyslowo. Szukasz sensacji jestes zwierze nie czlowiek. Bawi cie to ? Jezdnia jest do jezdzenia nie do lezenia. I czyja wina mlodego?
Odpowiedz
12
@ 18
dnia 09.11.2014, 20:19 · Zgłoś
jedyną winą kierowcy było to źe jechał i nic innego a [...] jak chciał się kimnąć mógł iść do domu ewentualnie do fosy,a nie na środek drogi.
Odpowiedz
6
@ głos ulicy
dnia 09.11.2014, 20:58 · Zgłoś
weź człowieku ogarnij się albo zmień aptekarza bo podobnej bredni to nie widziałem odkąd tusk uciekł z kraju
Odpowiedz
5
@ kiero
dnia 09.11.2014, 19:39 · Zgłoś
no wlasnie...i doinformuj sie jaka tam byla dopuszczalna predkosc ! bo slyszalem ze jechal przepisowo i sa na to swiadkowie
Odpowiedz
20
@ torro
dnia 09.11.2014, 19:24 · Zgłoś
postawcie sie na miejscu chlopaka NIEWINNEGO kazdemu sie to moze zdarzyc...
Odpowiedz
-27
@ stary ale sprawny kierowca
dnia 09.11.2014, 19:21 · Zgłoś
Gdyby jechał z przepisową prędkością, nie najechałby na człowieka nawet leżącego.
Dlaczego tak piszę ? Kilka lat temu jechałem ul. Konopnickiej. W pewnej chwili człowiek biegnący poboczem rzucił mi się pod koła samochodu. Był bardzo blisko mnie. Nic mu się nie stało. Okazało się, że jest psychicznie chory. Zaopiekowali się nim odpowiedni ludzie.
Gdybym jechał szybko, przejechałbym człowieka.
Odpowiedz
15
@ do "sprawnego" kierowcy
dnia 09.11.2014, 19:34 · Zgłoś
Sprawny kierowco inteligentny wyobraz sobie ze przy predkosci nawet 40km/h najezdzajac komus na glowe czaszka peka jak orzeszek . Czlowiek biegnący a leżacy to cos innego nazwalbym cie odpowiednio ale nie chce ci ublizac. Oby tobie sie to zdarzylo wtedy poczujesz a swoje [...] komentarze wsadz sobie [...]Zwroc uwage ze to bylo za zakretem wiec kierowca tak czy inaczej zmniejszyl predkosc wchodzac w zakret. Nie oswietlona droga, gośc byl ubrany na czarno. I co moze to wina kierowcy? że gosc spal pijany na drodze ? przeszczep sobie mózg moze nauczysz sie myslec racjonalnie. Zycze ci aby ciebie to spotkalo. A psychicznie chory to jestes ty
Odpowiedz
10
@ 18
dnia 09.11.2014, 20:16 · Zgłoś
tak , tylko kierowca winny bo po co w ogóle jechał a [...] biedna ofiara.
Odpowiedz
3
@ M.
dnia 09.11.2014, 20:28 · Zgłoś
Konopnickiej jest na terenie wiejskim, a na [...] nawet latarni nie ma, w jesienną noc widoczność sięga niedaleko. A jak jeszcze samochód z naprzeciwka oślepi to już nic nie widać.
Odpowiedz
12
@ elka
dnia 09.11.2014, 21:55 · Zgłoś
zgadza się.Na prawidłowo leżącego na jezdni [...] najechał trzeżwy kierowca .Będzie miał przerypane.(:
Odpowiedz
4
@ ssss
dnia 10.11.2014, 08:18 · Zgłoś
A może zasłabł na drodze. Odrazu [...]. To jest nasze społeczeństwo. Jak leży na drodze chodniku to już [...].
Odpowiedz
1
@ lalalalal
dnia 12.11.2014, 20:17 · Zgłoś
Gdzie jest [...] droga nie oświetlona byłeś tam człowieku widziałeś nie więc się nie wypowiadaj. a zakręt jest dużo dalej a nie zaraz wypowiada się a nie wie
Odpowiedz
-4
@ Ezik
dnia 09.11.2014, 19:15 · Zgłoś
jak sie nazywał ten co zginął?
Odpowiedz
-10
@ felixziolo
dnia 09.11.2014, 19:13 · Zgłoś
czy to nie masarz z krajowic ??
Odpowiedz
-1
@ ciapek
dnia 09.11.2014, 19:07 · Zgłoś
w[...] pracowal , gdzie [...] moze pracowac???
Odpowiedz
15
@ 18
dnia 09.11.2014, 20:12 · Zgłoś
[...] nie musi pracować,a kase na picie gmina da ,,bo on jest wielce chory,,
Odpowiedz
1
@ gjgghjgh
dnia 11.11.2014, 18:51 · Zgłoś
Ogaarnijcie się
Odpowiedz
-9
@ JA901
dnia 09.11.2014, 19:05 · Zgłoś
czy ktoś wie jak się nzywał ten co zginął? i gdzie pracował??
Odpowiedz
8
@ ElMagiko
dnia 09.11.2014, 18:11 · Zgłoś
Współczuję. [*]
Odpowiedz
6
@ M.
dnia 09.11.2014, 17:37 · Zgłoś
A i tak kierujący będzie miał za to pr[...]...
Odpowiedz
104
@ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
dnia 09.11.2014, 17:35 · Zgłoś
Przecież to mogłeś być i ty! Ty mogłeś jechać sobie spokojnie, a teraz mieć [...] na całe życie że roz[...]*eś jakiegoś [...] na drodze z nie swojej winy. Powinno się tych [...]ików wyłapywać i do obozu pracy a nie do urzędu gminy po zasiłki z naszych podatków na ich chorobę [...].
Odpowiedz
46
@ 18
dnia 09.11.2014, 20:11 · Zgłoś
dokładnie ,wielki chory bo [...] a potem jest jak jest.chory nie dostanie renty bo nic mu nie jest a [...] musi dostać bo on wielce chory i musi mieć na alkohol .to jest polskie prawo
Odpowiedz
5
@ ssss
dnia 10.11.2014, 08:15 · Zgłoś
A może był chory a nie pijany. Zasłabł.
Odpowiedz
2
@ :P
dnia 11.11.2014, 19:33 · Zgłoś
On był bardzo dobrym człowiekiem . Pomagał ludziom , pracował...
Odpowiedz
9
@ Jo
dnia 09.11.2014, 17:34 · Zgłoś
Współczuję.
Odpowiedz
55
@ qwerty
dnia 09.11.2014, 17:17 · Zgłoś
A czy pieszy żył przed potrąceniem? To też pasuje zbadać...
Odpowiedz
7
@ ja
dnia 09.11.2014, 17:40 · Zgłoś
przecież jest napisane, że ciało zostanie poddane autopsji, będzie wiadomo dlaczego zmarł...
Odpowiedz
-10
@ czarny
dnia 09.11.2014, 17:07 · Zgłoś
i po co pil
Odpowiedz
-12
@ vaio
dnia 09.11.2014, 21:18 · Zgłoś
po co bo lubil
Odpowiedz
Dodaj komentarz
Piszesz jako:

Jaslo4u.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za treść komentarzy zgodnie z Polskim Prawem. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania i redagowania komentarzy niezgodnych z regulaminem.