Korzystając z portalu Jaslo4u.pl wyrażasz zgodę na użytkowanie mechanizmu plików cookie. Mechanizm ten ma na celu zapewnienie prawidłowego funkcjonowania portalu Jaslo4u.pl. Korzystając ze strony akceptujesz Politykę Prywatności portalu Jasło4u.pl
Jaslo4u.pl - Jasielski portal informacyjny
Jaslo4u.pl - Jasło dla Ciebie

Starosta zawiadomił prokuraturę. Doszło do oszustwa i zniesławienia?

151

Starosta jasielski stara się o wyremontowanie alternatywnego dojazdu przez Żydowskie do Grabiu, przez co rozpętał się konflikt z ekologami, którzy uważają, że jest to inwestycja mało potrzebna i szkodliwa przyrodniczo dla parku narodowego. Oliwy do ognia dolało ostatnio zawiadomienie starosty jasielskiego do prokuratury na działania podjęte przez Stowarzyszenie Pracownia na Rzecz Wszystkich Istot.

O tym, że trwa konflikt między starostą jasielskim Adamem Pawlusiem a organizacjami ekologicznymi wiadomo już od kilku miesięcy. Chodzi o drogę powiatową relacji Krempna-Żydowskie-Grab, którą władze powiatu mają w planach wyremontować i ostatecznie udostępnić dla ruchu pojazdów. Jeszcze większej pewności uzyskali po otrzymaniu promesy na usuwanie skutków klęsk żywiołowych w kwocie ponad 6 mln zł. Od początku temu pomysłowi przeciwni byli ekolodzy, którzy uważają, że inwestycja ta będzie mieć negatywny wpływ na obszary przyrodnicze oraz zwierzęta. W osiągnięciu konsensusu nie pomogły tegoroczne marcowe rozmowy między obiema stronami, które odbyły się w Krempnej. Co więcej w obronie Magurskiego Parku Narodowego i mieszkających w nim zwierząt wypowiedzieli się pisarz Andrzej Stasiuk wraz z żoną Moniką Sznajderman. W czerwcu Fundacja Dziedzictwo Przyrodnicze prowadziła akcję "Ratuj Serce Beskidu Niskiego", w ramach której zbierano podpisy pod petycją przeciw remontowi drogi i niszczeniu szlaku będącego z miejscem do wycieczek pieszych oraz rowerowych nie zgadzając się z retoryką oraz podejściem władz powiatowych, które chcą udostępnić ją dla ruchu pojazdów. Ich działania odbiły się wówczas szerokim echem w mediach. To co organizacjom ekologicznym się nie spodobało, to także chęć wycięcia przez Powiatowy Zarząd Dróg w Jaśle 54 drzew rosnących w pasie drogowym przy drodze Krempna-Żydowskie-Grab. Zarządca drogi wystąpił do wójta gminy Krempna o zezwolenie na ich wycięcie tłumacząc to złym stanem sanitarnym, zdrowotnym drzew, a także zagrożeniem zdrowia lub życia dla użytkowników tej drogi.

Prokuratura przyjęła zawiadomienie

Niedawno w mediach społecznościowych Stowarzyszenie Pracownia na Rzecz Wszystkich Istot zorganizowała zbiórkę pieniędzy na wykonanie ich zdaniem rzetelnej analizy stanu zdrowia drzew rosnących przy drodze powiatowej przechodzącej przez Magurski Park Narodowy przy użyciu rezystografu. Organizatorzy w ciągu jednej doby zebrali 4606 zł. Dzięki zebranym środkom zlecili badania drzew arborystce, architektowi krajobrazu dr inż. Marzenie Suchockiej, wykładowczyni w Katedrze Architektury Krajobrazu Szkoły Głównej Gospodarki Wiejskiej w Warszawie, pracownicy Instytutu Gospodarki Przestrzennej i Mieszkalnictwa, w którym jest kierownikiem Zespołu Badań i Analiz Stanu Zdrowotnego Zadrzewień na Terenach Zurbanizowanych. - Zebrana kwota 4606 zł podczas zbiórki została przeznaczona na wykonanie ekspertyzy – rozliczenie finansowe odbyło się z zachowaniem wszelakich zasad i norm prawa księgowego, któremu podlega stowarzyszenie. Jesteśmy dumni, że tak dużo osób darzy nas zaufaniem i jeszcze raz dziękujemy wszystkim naszym darczyńcom za ich wpłaty. Ich pieniądze przyczyniają się w realny sposób do ochrony przyrody Magurskiego Parku Narodowego – wyjaśnia Radosław Ślusarczyk, Prezes Stowarzyszenia Pracownia na rzecz Wszystkich Istot.

W informacjach, dotyczących celowości zbiórki stowarzyszenie zdaniem starosty posługując się stwierdzeniami, że „ chcą wyciąć drzewa, by wylać asfalt w sercu Magurskiego Parku Narodowego”, „urząd wydał już wyrok na drzewa”, czy „nie zostało przeprowadzone żadne rzetelne badanie stanu tych drzew” uważa za nieprawdziwe i krzywdzące mające na celu poniżenie zarządu powiatu i Powiatowego Zarządu Dróg lub narażenie na utratę zaufania potrzebnego dla danego stanowiska. Jednocześnie włodarz powiatu ma wątpliwości, czy osoba powołana przez ekologów do przeprowadzenia badań dendrologicznych posiada odpowiednie uprawnienia. W związku z tym złożył zawiadomienie do prokuratury o możliwości popełnienia przestępstwa oszustwa i zniesławienia przez Stowarzyszenie Pracownia na Rzecz Wszystkich Istot.

- Nie można organizować zbiórki publicznej pod fałszywymi przesłankami, bo zarzucanie nam, że my wycinamy i betonujemy MPN jest nieprawdą. Jeśli ktoś chce działać publicznie to musi posługiwać się prawdziwymi danymi. Nie wycinamy żadnych drzew, aby naprawić drogę – podkreśla starosta Adam Pawluś. Przypomina, że 10 maja br. zostały przeprowadzone oględziny z udziałem biegłego dendrologa, który stwierdził, że ze zgłoszonych 54 drzew do wycinki nadaje się 47. Według specjalisty drzewa posiadały m.in. liczne ubytki wgłębne oraz kominowe otwarte i zamknięte pnia, wypełnienia zgniliznami twardymi i miękkimi. Dodatkowo stwierdził, że wiele drzew charakteryzuje się wysokim procentem zamarcia koron w granicach 60-80%. Jak wyjaśniła dyrektor PZD wycinka drzew nie ma nic wspólnego z inwestycją dotyczącą remontu drogi dodając, że takie czynności wykonywane są co roku ze względu na bieżące utrzymanie. Co więcej starosta ma wątpliwości, czy osoba powołana przez stowarzyszenie posiada potrzebne do tego uprawnienia. - Wynajęli sobie osobę, która prawdopodobnie nie posiada odpowiednich kwalifikacji i bez naszej zgody oraz wiedzy weszli w pas drogowy, a następnie wykonywali działania na naszych drzewach. My podejrzewamy, bo nie jesteśmy organem śledczym. Od tego są odpowiednie instytucje, aby to ustalić i sprawdzić, natomiast nie możemy sobie pozwolić na to, aby robić z nas ludzi nieodpowiedzialnych – dodaje A. Pawluś.

Kto ma rację?

Z kolei Stowarzyszenie na Rzecz Wszystkich Istot zaznacza, że nie ma sobie nic do zarzucenia. - Działania podjęte przez starostę uważamy za irracjonalne. Nie czujemy się związani z zawiadomieniem starosty jasielskiego. Stowarzyszenie Pracownia na rzecz Wszystkich Istot jako organizacja pożytku publicznego, w ramach nieodpłatnej działalności statutowej ma prawo, a nawet obowiązek, prosić członków, sympatyków o wsparcie darowizną celową. Ta darowizna celowa była przeprowadzona na portalu Facebook zgodnie z prawem, transparentnie i legalnie – przekonuje prezes Ślusarczyk. - Działania starosty odbieramy jako próbę nieudolnego sposobu zwrócenia uwagi opinii publicznej na problem, który nie istnieje. Starosta nie mając merytorycznych argumentów, próbuje forsować przebudowę drogi, której koszt wynosi około 6 mln złotych. Przez nią według planowanego natężenia ruchu w 2028 roku mają przejeżdżać 83 pojazdy dziennie. Biorąc to pod uwagę byłaby to najdroższa droga w powiecie, dodatkowo szkodliwa przyrodniczo, krajobrazowo. Warto pokreślić fakt, że istnieje droga alternatywna i jest w dobrym stanie technicznym, a różnica odległości jest pomijalna i wynosi 3 km. Modernizację tej drogi uważamy za inwestycję mało potrzebną społecznie, a także szkodliwą przyrodniczo dla parku narodowego. Jest wiele innych inwestycji, które są potrzebne dla ludzi w regionie. Warto dodać, że przeciwko realizacji tego zadania w magurskim parku jest wielu ludzi (ponad 5400 osób wysłało list do Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Rzeszowie w sprawie trwałego zamknięcia drogi Krempna-Żydowskie-Grab), inne organizacje przyrodnicze, a także znani ludzie. Jesteśmy gotowi do merytorycznej dyskusji ze starostą jasielskim o drodze Krempna-Żydowskie-Grab – dodaje prezes stowarzyszenia. Co do dr inż. Marzeny Suchockiej nie ma on wątpliwości, że jest to niekwestionowany ekspert w badaniu drzew. Z jej badań wynika, że 2 z 47 nadaje się do wycinki. - Ekspertyza jest dowodem w postępowaniu administracyjnym, który pokazuje, że wskazane do wycięcia drzewa (rzekomo chore) są zdrowe. Wycinanie drzew przy drodze negatywnie wpłynie na krajobraz i przyrodę Magurskiego Parku Narodowego. Samorządowe Kolegium Odwoławcze w Krośnie już raz uchyliło decyzję starosty na wycinkę drzew przy tej drodze ze względu na rażące błędy. Ekspertyza dr inż. Marzeny Suchockiej została dołączona jako dowód w sprawie toczącego się postępowania i podważa ona zasadność wycinki drzew – kwituje Ślusarczyk.

Zawiadomienie starosty, które wpłynęło do jasielskiej prokuratury jest rozpatrywane pod kątem czynności sprawdzających.

Ilona Dziedzic

[email protected]

Napisany dnia: 09.09.2019, 10:18

Komentarze Czytelników:

Dodaj komentarz Widok:
-2
@ Jan
dnia 19.09.2019, 16:46 · Zgłoś
Pani Anno a moze dać dywan w kwiaty jak nie asfalt jeździ pani po małopolskie jakie tam drogi inne województwo i już inna droga zamiast się cieszyć to lepiej gdybać widać że pani nie jest z tąd .w innych stronach inaczej ładnie a czego u nasnie może być szkoda pani kłuć żelazo puki gorące jak państwo daje to trza brać .
Odpowiedz
-1
@ Edek
dnia 17.09.2019, 22:00 · Zgłoś
Starosto skończysz jak Gorgosz na samo dno
Odpowiedz
0
@ wazek
dnia 18.09.2019, 20:08 · Zgłoś
groźba???
Odpowiedz
1
@ Kierowca 8I0
dnia 16.09.2019, 20:02 · Zgłoś
Rozrabiacy ekolodzy uważają, że mieszkańcy nie mają tu nic do gadania.
Odpowiedz
1
@ Odyr
dnia 16.09.2019, 19:23 · Zgłoś
Moze niech decyduja mieszkancy ktorch rodziny mieszkaly i mieszkaja tam od dawna...a nie ekolodzy z Bozej łaski...
Odpowiedz
-1
@ mieszkanka
dnia 15.09.2019, 11:14 · Zgłoś
Jest zgoda na remont drogi powiatowej Krempna-Żydowskie-Ożenna
Odpowiedz
-1
@ Kierowca 8I0
dnia 15.09.2019, 09:03 · Zgłoś
Żądam poszanowania cudzej własności.
Droga powiatowa Żydowskie - Ożenna jest własnością powiatu jasielskiego.
Odpowiedz
1
@ Jan
dnia 14.09.2019, 14:30 · Zgłoś
Te drzewa powinni juz dawno być wycięte to stare chore połamane nie widzieli a piszą gupoty. To droga powiatowa mają prawo robić i już.
Odpowiedz
1
@ Kierowca 8I0
dnia 14.09.2019, 13:30 · Zgłoś
Park Magórski nazwany Narodowym obejmuje dawne tereny Lasów Państwowych.
Nie obejmuje własności prywatnych, jak gospodarstw prywatnych, dróg
wojewódzkich, dróg powiatowych, wydzielonych pasem drogowym
własności gminnych, czy granice koryt rzek. Uzurpowanie sobie prawa do tych
innych własności jest bzdurą i pomyłką.
Starosta Powiatowy nie wchodzi na tereny będące własnością Parku Magórskiego.
Niech wreszcie rozpocznie remont tej drogi w wydzielonym pasie drogi powiatowej.
Odpowiedz
-1
@ wazek
dnia 18.09.2019, 20:07 · Zgłoś
to poczytaj sobie Kierowco BIO plan ochrony MPN, dostępnym na stronie Magurskiego Parku. Wtedy poznasz, czy nie obejmuje własności prywatnych i prywatnych gospodarstw.
Zobacz na mapę korytarzy ekologicznych, a także na mapę otuliny MPN. Te plany nie są jakąś tajemnicą tylko wszystko jest jawne.

Wystarczy poczytać , czyli zadać sobie ten trud przeczytania czegokolwiek. A jeśli nie wiesz jak znaleźć potrzebne mapy to napisz, podeślę Ci link.

A remont !!! drogi popieram !!!
Odpowiedz
2
@ Spots
dnia 14.09.2019, 09:50 · Zgłoś
Jeżeli ktoś nie chce być "narażony na utratę zaufania potrzebnego dla danego stanowiska", to powinien sprawować swój urząd tak, żeby zasługiwać na ta zaufanie. A kłamstwa temu nie sprzyjają. Drzewa miały być wycięte tak po polsku - ktoś ma interes, żeby je wyciąć, to się powie, że są chore i do widzenia. A tu taka niespodzianka, ktoś postanowił to sprawdzić. I bardzo dobrze. Park narodowy to park narodowy. 
Odpowiedz
-1
@ Kierowca 8I0
dnia 14.09.2019, 08:51 · Zgłoś
To tak się dzieje jak nie remontuje się drogi na bieżąco.
Teraz jako właściciele drogi przyznają się też inni, którzy nie mają
do tego żadnego prawa.
Tej drodze remont już dawno się należy. I ma być jak najszybciej wykonany.
Chcę przejechać się tą trasą jaką była jedyną drogą do jednostki wojskowej
WOP w Ożennej po wojnie.
Mam z tą trasą dużo wspomnień z młodości i chcę ją jeszcze odwiedzić.
Był też w Żydowskiem jedyny wyciąg narciarski na tym terenie wykonany
przez Gamrat w Jaśle cieszący się dużą frekfencją.
Więc droga nie należy do Parku Magórskiego co nie wiedzą mieszkańcy
Śląska a szczególnie ci z Zabrza.
Odpowiedz
-2
@ Sąsiad
dnia 14.09.2019, 08:12 · Zgłoś
Aczy ty rumcajsie tu mieszkasz a czy widziałeś tu kiedy rysia czy niedźwiedzia a moze malpa lata po Ciechani bo my tu mieszkamy my takich zwierząt jeszcze nie widzieli a przez Chalbów to też droga w środku Parku czego tam nic sie nie dzieje gupoty piszecie a nawet nie macie pojecia gdzie to jest.tam na rowerze można się przewrócić a to nie budowa drogi tylko remont. Wstyd wszyscy jesteśmy Poolakami a sami sie dzielimy.
Odpowiedz
2
@ turystka
dnia 16.09.2019, 16:22 · Zgłoś
Sąsiedzie, wprawdzie nie spotkałam takich zwierząt, bo często wędruję po tym terenie w dzień, a one są aktywne w nocy, ale nie chciałabym wędrować w zapachu spalin i kurzu , bo przyjeżdżam tam po świeże powietrze ciszę !!!
Odpowiedz
4
@ rumcajs
dnia 14.09.2019, 06:30 · Zgłoś
To miejsce, to bardzo ważny szlak dzikich zwierząt, w tym wszystkich dużych drapieżników: wilka, rysia i niedźwiedzia, dlatego takie miejsca trzeba bezwzględnie chronić. Niewiele ich zostało, a bez nich ludzkość nie będzie w stanie przetrwać.
Odpowiedz
-3
@ Kierowca 8I0
dnia 13.09.2019, 18:39 · Zgłoś
Co ty za bzdury opowiadasz.
Droga jest powiatowa i jest własnością powiatu
a nie jest własnością Parku Magórskiego
Odpowiedz
4
@ Zabrze01
dnia 13.09.2019, 17:45 · Zgłoś
Skandaliczne łamania prawa przez starostę - idzie na zderzenie z Komisją Europejską.
To jest Park narodowy i Natura 2000. Droga musi zostać zamknięta dla ruchu samochodowego.
Odpowiedz
-6
@ Kierowca 8I0
dnia 12.09.2019, 18:29 · Zgłoś
Tragedia zanieczyszczenia Wisły i Bałtyku ściekami przerosła możliwości
i oczekiwania ekologów. Boją się ruszyć tą śmierdzącą sprawę.
Wolą demonstrować ale na wolnym czystym leśnym powietrzu
a nie stać po kolanach w ściekach.
Dlatego protestują w Parku Magurskim i w Puszczy Białowieskiej
lub w przesyconym jodem morskim powietrzu.
Odpowiedz
-3
@ Kazex
dnia 12.09.2019, 17:09 · Zgłoś
Czy Jasielskie musi być zawsze zacofane?.może ekolodzy zajma się prawdziwi emologia,choćby wybierania g..wna z Wisły..
Odpowiedz
3
@ Anna
dnia 16.09.2019, 16:04 · Zgłoś
Czy miarą nowoczesności jest dewastacja naturalnego środowiska, asfaltowanie każdej drogi by zatruć to co jeszcze jest zdrowe i co podziwiają zagraniczni turyści? Proszę pomyśleć i sobie odpowiedzieć .
Odpowiedz
4
@ Anna
dnia 12.09.2019, 02:29 · Zgłoś
to, że betonujecie i wycinanie i kłamiecie jest prawdą. A pan to tylko na wszystkich donosi. Co pis innego potrafi. NIC!
Odpowiedz
8
@ jas
dnia 10.09.2019, 18:29 · Zgłoś
Ktoś kto kocha ekologie to wie jakie walory kryją się w pustej drodze do ożennej. Cisza spokój i natura. Janusze rozjeżdża ja swoimi vvwagenami i bmkami ale to jest nasza wolność .Jestem za pozostawieniem stanu jaki jest
Odpowiedz
-1
@ tralala
dnia 11.09.2019, 08:08 · Zgłoś
Zapraszamy po sąsiedzku do gminy Sękowa albo Uście. Jakoś nikt ich nie rozjeździł. A ruch turystyczny wielokrotnie większy, niż w Krepmnej.
Odpowiedz
2
@ yozef
dnia 11.09.2019, 17:28 · Zgłoś
polecam sekowa piekna miejscowoscc i piekny zabytkowy kosciol warto pojechac
Odpowiedz
-1
@ mieszkanka
dnia 13.09.2019, 08:26 · Zgłoś
A pan/pani to rozumiem na stałe w Krempnej że taka/taki obyty jakie to samochody rozjeżdżają? No rozjeżdżają tą drogę parkowskie terenówki i ciągniki.
Odpowiedz
2
@ Stamford
dnia 10.09.2019, 15:22 · Zgłoś
Partia oparta na czarnych teczkach w kturych haki na każdego i na donosach. Zastraszanie wszystkich co myślą inaczej. Brak szacunku dla innych ludzi. Głosujcie na tą partię. Obudzicie się z ręką w nocniku.
Odpowiedz
8
@ HALT
dnia 10.09.2019, 14:00 · Zgłoś
A co na to dyrektor Stój! Pamiętam go jak w Liceum zakładał budki dla ptaszków i wyglądał na takiego co kocha ptaszki. Po której stronie on stoi, po stronie przurody czy pisu.
Paswluś zgłasza do prokuratury wszystkich co się znim nie zgadzają. to nikogo nie dziwi. ale pan Stój powinien zająć twarde stanowisko jako dyrektor Parku Narodowego
Odpowiedz
3
@ Xyz
dnia 10.09.2019, 15:38 · Zgłoś
Proszę zaktualizować informacje
Odpowiedz
7
@ Do HALT
dnia 10.09.2019, 17:45 · Zgłoś
Pan Stój właśnie zajął twarde stanowisko jako dyrektor i został usunięty z parku już parę miesięcy temu.
Odpowiedz
0
@ mieszkanka
dnia 13.09.2019, 08:26 · Zgłoś
No był za remontem drogi
Odpowiedz
4
@ rumcajs
dnia 14.09.2019, 06:42 · Zgłoś
Pan Stój nie jest już dyrektorem MPN, ale stanowisko ws. drogi wyraził niedawno na łamach Tygodnika Powszechnego: https://www.tygodnikpowszechny.pl/albo-przyroda-albo-asfalt-159611

Jest przeciwny asfaltowaniu. Może dlatego już nie jest dyrektorem?
Odpowiedz
-4
@ POLSKOZBAWIACZ
dnia 10.09.2019, 12:30 · Zgłoś
jaarooosllawww jaaarooosllaaaw !
Odpowiedz
0
@ tralala
dnia 10.09.2019, 10:11 · Zgłoś
Niech wielkomiejscy "ekolodzy" zajmą się budową wielkiego pałacu w środku Puszczy Noteckiej. A od tej drogi się odwalcie! I dajcie żyć mieszkańcom, bo i bez tego mają tutaj niełatwe życie.
Odpowiedz
6
@ Herkules
dnia 10.09.2019, 08:25 · Zgłoś
Do tych miejscowości jest droga zrobiona nowa
Po co robić drugą drogę przez park.
Odpowiedz
-3
@ CHORE PAŃSTWO !!!
dnia 10.09.2019, 08:21 · Zgłoś
Znak ze zdjęcia tego artykułu ma symboliczne znaczenie dla "wybranych reprezentantów" - mówi o zakazie "wjazdu i ruchu po nieznanym gruncie" w którym to zamierzają się poruszać przy użyciu współczesnych środków transportu" - chyba pozostanie dla nich tylko "piesza wędrówka" w dalszej karierze politycznej...
Odpowiedz
6
@ jaki_taki
dnia 10.09.2019, 07:32 · Zgłoś
Ten "pan" zrobi wszystko żeby było o nim głośno.. żeby brylować w mediach itd. Niestety nie wszystko złoto co się świeci ! Nie chciał bym z nim ubijać żadnych interesów .. Nawet muchy w kiblu bym z nim nie ubił . Ale co tu dużo mówić.. jak się niema nic mądrego do powiedzenia czy do zrobienia to się robi BYLE CO ważne żeby wszyscy wiedzieli kto to Pawluś
Odpowiedz
7
@ mariusz
dnia 10.09.2019, 07:16 · Zgłoś
Od czasów staszka każdego straszyli sądami kto miał inne zdanie!
Odpowiedz
5
@ Do Mariusza
dnia 10.09.2019, 07:32 · Zgłoś
Pawluś robi sobie kampanie nienawiści.
Odpowiedz
-3
@ Ciunia
dnia 10.09.2019, 04:32 · Zgłoś
Budowac i ch.. z ekologami
Odpowiedz
0
@ Wl
dnia 10.09.2019, 01:03 · Zgłoś
Ekolodzy, pracownicy parku odsunięcie się od drogi i tyle nie obrażając nikogo.
Odpowiedz
-3
@ rolnik
dnia 09.09.2019, 23:06 · Zgłoś
wycinać.. asfaltować.. parkingi a wy drogie jaślaczki zdychać w swoich bloczkach.. kiedy elity decydujące o waszym losie w cieniu drzew na wsi odpoczywają. was na wieś nie stać przyjechać, zostawcie to warszawiakom.
Odpowiedz
4
@ Herkules
dnia 09.09.2019, 23:01 · Zgłoś
Zamiast robić w parku drogę
Lepiej zrubćie obwodnicę w jaśle.
Odpowiedz
6
@ iugh
dnia 09.09.2019, 21:44 · Zgłoś
pawlus ale i tak nie dostaniesz sie do zlobu
Odpowiedz
6
@ Makumba
dnia 09.09.2019, 21:41 · Zgłoś
Znów co ciekawsze komentarze usunięte.
Odpowiedz
6
@ jaślanka
dnia 09.09.2019, 21:34 · Zgłoś
ale wy jesteście naiwni
łykacie jak pelikany to czym was ten portal karmi
kogo sie wam tu podsuwa to hejtowania - tego hejtujecie
wystarczy przeczytać parę artykułów, żeby widziec komu portal sprzyja, a na kogo podkeca hejt
Odpowiedz
6
@ dragoness
dnia 09.09.2019, 21:27 · Zgłoś
Pan starosta wykonał telefon i komentarz o nasyłaniu na niewygodnych policji i prokuratury zniknął jak sen zloty.
Odpowiedz
0
@ zniesmaczony
dnia 10.09.2019, 11:22 · Zgłoś
Nauczycielka przekazuje takie insynuacje,wręcz oskarżenia ? Jak się czuje wobec tego moderator ?
Odpowiedz
6
@ haha
dnia 10.09.2019, 11:49 · Zgłoś
zapytałam prawnika starosty ile donosów do prokuratury sfabrykował - tylko sie uśmiechnął
Odpowiedz
2
@ dragoness
dnia 10.09.2019, 19:28 · Zgłoś
Naślij na mnie policję, przykład idzie z góry :-D
Odpowiedz
-2
@ yozef
dnia 11.09.2019, 15:04 · Zgłoś
pani profesor ,,,prosze po przyjacielsku wytonowac ,nie wypada czynnej nauczyci'elce tak trzymac jednej strony ,,, uczniow nalezy wychowywac patriotycznie ,,, mysle ze nic sie nie zmienilo i pani wpisy sa czytane i analizowane ,szkoda pracy ,,,mowie pani i nikt nie wystapi w pani obronie ,czesto pania mijam prosze zadgadnac starszego pana to pani wytlunmacze jak to dziala ,,zostanie pani sama ,,,nikt za pania sie nie wstawi ,,,cz\y warto///
Odpowiedz
3
@ dragoness
dnia 11.09.2019, 16:00 · Zgłoś
Tak, proszę pana. Zawsze warto. I jeśli ma pan na myśli stronę rozumu i zdrowego rozsądku, zawsze będę ją trzymać.
Odpowiedz
-2
@ yozef
dnia 11.09.2019, 17:26 · Zgłoś
powodzenia zycze ostrzegalem i dawalem rade po przyjacielsku ,,, nie jest pani w sieci anonimowa ,,stad moja troska ,,,ale pani wybor
Odpowiedz
2
@ dragoness
dnia 11.09.2019, 20:43 · Zgłoś
Nigdy nie byłam anonimowa i tchórzem też nie byłam nigdy. Wiadomo, co z prądem płynie, a co pod prąd.
Odpowiedz
1
@ turystka
dnia 16.09.2019, 16:35 · Zgłoś
yozefie, jeżeli wszyscy będą nabierać wody w usta w słusznej sprawie, to staniemy się narodem niewolników i tchórzy ! W takiej Polsce chce Pan i Pana dzieci mieszkać ?
Odpowiedz
8
@ mieszkanka
dnia 09.09.2019, 21:26 · Zgłoś
A może by tak kochanie jaslo4u takie obiektywne zrobiło wywiad też z mieszkańcami gminy Krempna, z władzami np. panem wójtem czy przewodniczącym rady gminy, panią komendant OSP. Bo nie tylko ekolodzy w tej sprawie mają coś do powiedzenia i pan Stasiuk btw człowiek który do swojej pięknej miejscowości ma asfaltową drogę.
Odpowiedz
15
@
dnia 09.09.2019, 21:17 · Zgłoś
Może najpierw wyremontować drogę z Nowego Żmigrodu do Krempnej
Odpowiedz
-2
@ mieszkanka
dnia 10.09.2019, 07:35 · Zgłoś
Jest co roku robiony kawałek drogi. Tylko zobaczymy czy jak dojdzie do Hałbowa to czy ekolodzy nie zaczną protestować bo dorga idzie przez park i jest wcale nie potrzebna bo zagraża przyrodzie. Bo w planie ochrony przyrody MPN był punkt że droga przez Hałbów ma zostać w takim stanie w jakim jest. Dalej sobie bądźcie za ekologami i parkiem. Szkoda że wy mieszkańcy Jasła mieszkacie daleko przyjedziecie na weekemd i tyle was widać a my z parkiem mamy do czynienia na codzień.
Odpowiedz
0
@ zniesmaczony
dnia 10.09.2019, 11:18 · Zgłoś
Najpierw tą drogę "dojeżdżą do końca,remontując tamtą,a potem być może przyjdzie czas na remont drogi Nowy Żmigród - Krempna.
Odpowiedz
14
@ donosiciel
dnia 09.09.2019, 18:42 · Zgłoś
a kto doniesie do prokuratury na starostę który służbowym samochodem każe sie za publiczne pieniądze wieść na lotnisko jak leci do swolel ukochanej do Ameryki?
Odpowiedz
7
@ dragoness
dnia 10.09.2019, 07:07 · Zgłoś
Skoro pan wie, no to może pan?
Odpowiedz
14
@ Coś
dnia 09.09.2019, 18:31 · Zgłoś
W Jaśle wyremontować drogi bo łata na łacie
Przed wyborami to obietnice a po wyborach
Figa z makiem i 4latka łeb w korycie
Odpowiedz
13
@ Ciekawy
dnia 09.09.2019, 17:52 · Zgłoś
A Starosta nie kupił działki w pobliżu tej drogi?
Odpowiedz
7
@ gdzie indziej
dnia 09.09.2019, 21:13 · Zgłoś
on inwestuje gdzie indziej przecież dobrze wie gdzie kupić tak jak wiedział zając i wie rzońca
Odpowiedz
-4
@ mieszkanka
dnia 10.09.2019, 07:36 · Zgłoś
Niby jak mógł to zrobić skoro droga leży w parku? A reszta działek przy tej drodze ma stałych wlascicieli.
Odpowiedz
8
@ do bq
dnia 09.09.2019, 17:45 · Zgłoś
Nic nie trzeba klasyfikować, bo drogi publiczne są wyłączone
z terenów Parku Narodowego. Ci tzw. ekolodzy rżną głupa, że
chronią jakieś drzewa w Parku, a to są drzewa, które wyrosły
w pasie drogi i stanowią zagrożenie dla ruchu. Niestety przepisy
mamy absurdalne. Zarządca drogi jak uzna to za stosowne powinien
wycinać drzewa i nikogo się nie pytać. Miejscem dla drzew jest las
a nie droga publiczna.
Odpowiedz
12
@ PROBOSZCZ
dnia 09.09.2019, 17:39 · Zgłoś
Pawlus ale jesters msciwy bog Co nie wybaczy bliznich po sadach ciagac
Odpowiedz
15
@ Do Proboszcza
dnia 09.09.2019, 17:45 · Zgłoś
Tak, to bardzo mściwy człowiek, dlatego na posła się nie nadaje.
Odpowiedz
5
@ dragoness
dnia 10.09.2019, 07:06 · Zgłoś
Przecież on, Kurowska i Pers to tylko zapychacze na liście.
Odpowiedz
0
@ CHORE PAŃSTWO !!!
dnia 10.09.2019, 08:00 · Zgłoś
[komentarz nie na temat]
Odpowiedz
-1
@ uczeń
dnia 10.09.2019, 11:15 · Zgłoś
Szkoły ponadpodstawowe podlegają Staroście.Czy "dragoness" właściwie wykonuję obowiązki nauczycielki,czy wichrzy i wprowadza podziały i nienawiść między uczniami?To tylko pytanie retoryczne,ale zaraz będzie krzyk,że ingerencja polityczna...
Odpowiedz
1
@ dragoness
dnia 10.09.2019, 21:26 · Zgłoś
Bredzisz, żabciu. Jak twoi mocodawcy.
Odpowiedz
4
@ bq
dnia 09.09.2019, 17:10 · Zgłoś
Trzeba nową drogę zaklasyfikować jako drogę pożarową i ekoterroryści niech się odczepią.
Odpowiedz
2
@ Tryt
dnia 09.09.2019, 16:55 · Zgłoś
Panie Starosto, ani kroku w tył . Popieram Pana. I nie tylko ja. Co prawda tylko w tym temacie ale popieram.
Odpowiedz
4
@ waw
dnia 09.09.2019, 16:24 · Zgłoś
to ci beton.. jak przystało na pisiora ;)
Odpowiedz
-3
@ Sędzia na tel
dnia 09.09.2019, 16:03 · Zgłoś
Jakby co Panie Adamie to jestem
Odpowiedz
13
@ yozef
dnia 09.09.2019, 15:26 · Zgłoś
starosta ma racje ,jedzcie tam zobaczcie ,,,tam mieszkaja polacy pochodzenia lemkowskiuego tak mysle ,bardzo nieprzyjaznie nastawionych na rowerzystow ,opluwajacych wrecz ,,,i smiejacych sie z polakow jacy to oni silni ,,,powrocilo ich kilka rodzin i juz rozrabiaja ,,,to sciema zaDNA ekologia ,, tu chodzi o cs innego ,,,akcja WISLA BYLA koniecznoscia ,i jezcze jeden temat ,,,panie dyr BURBELKA NIE WSTYD PANU ZA PARKING DLA SWOICH OBOK SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO NA SZOPENA ,NIE MOZNA WJECHAC I DZIS O 9 RANIO DWOCH STRAZNIKOW MIEJSKICH ,,,TO JA JAdac moim mercedesem do przyhodni [a mam 80 lat] gdzie zaparkuje ,,, tylko dla SWOICJ JAKAs karte pan wprowadzil ,,,po co ,,,lekarz niech sie przejdzie bedzie zdrowszy i nie musi pracowac w pieciu przychodniach ,,, jaslanie obudzcie sie i wybierzcie swoich nowych madrych wlodarzy ,,,podziekujcie tym 28 nazwiskom od 30 lat tym samym ,,,bo oni tylko mysla o soie ,
Odpowiedz
0
@ Tytus
dnia 09.09.2019, 18:32 · Zgłoś
Dam niech chodzi na piechote dla zdrowia!!!
Odpowiedz
1
@ Tytus
dnia 09.09.2019, 18:33 · Zgłoś
Sory! Miało być"sam"
Odpowiedz
0
@ mieszkanka
dnia 10.09.2019, 07:38 · Zgłoś
Gdzie niby są ci Łemkowie co plują na innych?
Odpowiedz
4
@ yozef
dnia 11.09.2019, 15:20 · Zgłoś
wez rower i przejedz sie tak od krempnej w strone grabiu i tam gdzie trwa spor o droge ,,rowerem mozesz ,zagadaj z tubylcamu a przekonasz sie ,,,jacy sa mili
Odpowiedz
11
@ Mieszkaniec
dnia 09.09.2019, 14:59 · Zgłoś
W 5.10. 2012 roku zgłoszono na Policje do Powiatowego Zarządu Dróg zawiadomienia o popełnieniu wykroczenia z ar.100 pkt 3 polegającego na zasypaniu rowu przy drodze powiatowej nr.1372 w miejscowości Dobrynia. Zgodnie z art. 39ust.1 pkt 7 zabrania się dokonywania w pasie drogowym czynności, które mogłoby powodować niszczenie lub uszkodzenie drogi (i są uszkodzenia - pęknięcia ) oraz zagrażać bezpieczeństwo ruchu drogowego, szczególności zabrania się niszczenia rowów. Fakt ten był zgłaszany wielokrotnie jak wspomniano na wstępie od 2012 r. i do dnia dzisiejszego jest zasypany. Tu nie mówimy " o poniżaniu zarządu powiatu Pow. Zarządu Dróg lub narażenie na utratę zaufania potrzebnego dla danego stanowiska", ale o bezradności władz samorządowych , powiatowych, organów państwa.
Odpowiedz
12
@ ABSOLUT
dnia 09.09.2019, 14:55 · Zgłoś
Jeden expert mówi wycinać 47 drzew, drugi 2, i kasa za expertyzy leci!
Odpowiedz
5
@ cytryna kwasna
dnia 10.09.2019, 00:56 · Zgłoś
Ten expert od 47 pewnie doradza od lat um, no i mamy efekty.
Odpowiedz
11
@ edi
dnia 09.09.2019, 14:33 · Zgłoś
dobra droga przez park niczemu nie zaszkodzi,a na pewno go uatrakcyjni.. pozdrawiam jaselko
Odpowiedz
10
@ edi
dnia 09.09.2019, 14:31 · Zgłoś
brawo panie adamie. tak trzymac robcie ten remont i nie ogladajcie sie na ekologow.
Odpowiedz
9
@ Jaślanin
dnia 09.09.2019, 14:09 · Zgłoś
Pisarz niech się zajmie pisaniem a nie przeszkadza w remoncie dojazdu
Odpowiedz
2
@ strzelnica cieklin
dnia 09.09.2019, 14:06 · Zgłoś
"w drodze darowizny przekaże władzom powiatu kś. emeryt f. motyka, łącznw pow. wynosi 1,1640 ha. o wartości blisko 29 tyś zł." czy ta darowizna będzie również przeprowadzona zgodnie z prawem transparentnie i legalnie ?
Odpowiedz
5
@ Do strzelnica Cieklin
dnia 09.09.2019, 14:26 · Zgłoś
Nie mieści się prostaczkowi w jego łepince, że sa jeszcze ludzie szlachetni i bezinteresowni?
I że taką osobą może być ksiądz.?
Masz uzasadnione podejrzenia- zgłoś do odpowiednich organów, a nie puszczaj bąków.
Odpowiedz
0
@ gościu
dnia 09.09.2019, 16:04 · Zgłoś
Gościu zadaje pytanie grzecznie, a pan obraża ludzi czy tak parafia Cieklin uczy
Odpowiedz
2
@ CWP
dnia 09.09.2019, 13:50 · Zgłoś
Pogonić tych ekoterrorystów .Najlepiej niech się przykuja łańcuchami do trzaskowskiego w obronie konrolowanego wycieku,skąd takie nazwiska sznajderman,hmm...
Odpowiedz
21
@ compis
dnia 09.09.2019, 13:34 · Zgłoś
Abstrahując od sprawy remontu,
"bez naszej zgody oraz wiedzy weszli w pas drogowy", to znaczy, że nie można przebywać w pasie drogowym bez zgody starosty?
Odpowiedz
16
@ prostamol uno
dnia 09.09.2019, 14:15 · Zgłoś
A ja zrobiłem siusiu w pasie drogowym bez zgody starosty. A co miałem to zrobić w majty, kiedy starosta był daleko?
Odpowiedz
17
@ Grzybiarz z
dnia 09.09.2019, 15:02 · Zgłoś
Wszelkie działania w pasie drogowym wymagają zgody Starosty. Przecież była tam normalna droga powiatowa, którą jeździły autobusy do Grabie i Ożennej.
Odpowiedz
5
@ Xyz
dnia 09.09.2019, 19:35 · Zgłoś
Czy „wejście w pas drogowy” to też są „wszelkie działania”?
Odpowiedz
1
@ czysta logika
dnia 10.09.2019, 11:07 · Zgłoś
Jeśli jest w remoncie,to chyba oczywiste. Weź sobie kilof i kop dziurę w drodze publicznej! Wszelkie działania w pasie drogowym wymagają uzgodnień ,zezwoleń i często opłat.Tak jest w cywilizowanych krajach.
Odpowiedz
9
@ ryś
dnia 09.09.2019, 12:03 · Zgłoś
park parkiem a zdrowie i życie ludzi najważniejsze. Czy tak trudno pojąć prawdę oczywistą …...
Odpowiedz
19
@ dragoness
dnia 09.09.2019, 15:48 · Zgłoś
Droga do ukochanego dziecka starosty w Ożennej musi być. To jest prawda oczywista.
Odpowiedz
5
@ mieszkanka
dnia 09.09.2019, 21:21 · Zgłoś
Temat drogi jest od lat w końcu się ktoś chce tego podjąć ale ekologom to nie na miejscu. Im mniwj ludzi w parku tym dla nich lepiej. Najlepiej ludzi wysiedlić i wtedy już będzie można robić co się chce.
Odpowiedz
-2
@ wm
dnia 10.09.2019, 08:08 · Zgłoś
[komentarz nie na temat]
Odpowiedz
-3
@ pracownik MPN
dnia 09.09.2019, 11:44 · Zgłoś
Zgodnie z prawem w parku narodowym można podejmować tylko takie inwestycje, które służą ochronie przyrody. MPN to perełka promująca między innymi Powiat Jasielski, przynosząca nam wszystkim zdrowie i wypoczynek, ale bez samochodów.
Odpowiedz
15
@ Ja
dnia 09.09.2019, 16:47 · Zgłoś
A ty nie używasz samochodu?
Odpowiedz
17
@ wazek
dnia 09.09.2019, 17:45 · Zgłoś
To jutro szanowny pracowniku MPN, jeśli zobaczę pracowników MPN poruszających się samochodami to zawiadamiam prokuraturę. Pracownicy MPN szkodzą parkowi
Odpowiedz
7
@ mieszkanka
dnia 10.09.2019, 07:40 · Zgłoś
Pracownicy MPN codzienni jeżdżą tą drogą po kilka razy dziennie. Ba! Nie tylml drogą ale i łąkami. Ciekawe dlaczego łąka przez chociaż by Rostajne ma kilka dróg wyjeżdżonych do lasów i pól? Przecież mieszkańcy nie mają tam ziemi.
Odpowiedz
11
@ rezer..wuar
dnia 10.09.2019, 10:54 · Zgłoś
A te kłady i samochody terenowe jeżdżące po parku to ekologiczne? Napędzane prądem? A może na rowerach jeździcie,lub na hulajnogach? Śmiech na sali...ha,ha
Odpowiedz
15
@ Kaśka
dnia 09.09.2019, 11:40 · Zgłoś
Ależ te ekologi są uciążliwi
Odpowiedz
9
@ loki
dnia 09.09.2019, 11:39 · Zgłoś
Starosta Pawluś kroczy drogą M. Salachy... do zwycięstwa ;)
Odpowiedz
9
@ mrX
dnia 09.09.2019, 11:24 · Zgłoś
W nawiasie brzydkie wg algorytmu słowo goownoo.
Odpowiedz
26
@ mrX
dnia 09.09.2019, 11:23 · Zgłoś
Idiotów ci u nas dostatek. 5 koła wpłacone na "ekspertyzę", czy można wyciąć 54 krzaki zwisające nad 15 km drogą, wokół której w najbliższym sąsiedztwie rośnie ich pewnie ze 100 000. Zbierajcie teraz na ekspertyzę, czy wolno przycinać żywopłoty.

Wisłą płynie [...], a ci sami "ekolodzy" twierdzą, że to nic, samo na dno opadnie.
Odpowiedz
0
@ Spots
dnia 14.09.2019, 10:07 · Zgłoś
Mówimy o parku narodowym, który powinien być chroniony. Tymczasem starosta planuje wydać miliony na rozbudowę drogi znikąd donikąd. Jeździć nią będzie kilka aut dziennie, a przebudowa, poszerzenie spowoduje ogromną stratę dla Parku. Tak te klikadziesiąt drzew w tym właśnie miejscu ma ogromne znaczenie. Natomiast ratować Wisłę może każdy. Zapraszam.
Odpowiedz
20
@ Woytazzz
dnia 09.09.2019, 10:59 · Zgłoś
"Nie możemy sobie pozwolić na to, aby robić z nas ludzi nieodpowiedzialnych"

Powiedział człowiek, który chce wydać ciężkie pieniądze na dodatkową drogę do 5 domów na krzyż, zamykając jednocześnie rozpadający się odcinek z Czeluśnicy do Tarnowca.

"bez naszej zgody oraz wiedzy weszli w pas drogowy, a następnie wykonywali działania na naszych drzewach"

Kiedyś bez wiedzy i zgody starosty stałem przy drodze powiatu na chodniku powiatu w cieniu powiatu rzucanym przez drzewo powiatu. Czy to też podlega zgłoszeniu do prokuratury?
Odpowiedz
60
@ taka prawda
dnia 09.09.2019, 10:47 · Zgłoś
Ekolodzy niech jadą do warszawy, tam jest większa szkoda ekologiczna niż nowa droga w krępnej...
Odpowiedz
63
@ <..>
dnia 09.09.2019, 10:57 · Zgłoś
To nie nowa droga tylko remont starej.
Odpowiedz
3
@ taka prawda
dnia 09.09.2019, 15:26 · Zgłoś
Jak się starą wyremontuje to będzie nowa, nie ??? Bo jak by była dalej stara to po co remontować...
Odpowiedz
3
@ jeszcze inaczej
dnia 09.09.2019, 20:03 · Zgłoś
to nie remont tylko PRZEBUDOWA . Jeśli zmieniają nawierzchnię na inną to nie jest remont tylko przebudowa. a przebudowa wymaga więcej planów i analiz niż tylko remont. a starostwo tego nie zrobiło
Odpowiedz
7
@ mieszkanka
dnia 09.09.2019, 21:17 · Zgłoś
To jest remont.
Odpowiedz
7
@ mieszkanka
dnia 09.09.2019, 21:18 · Zgłoś
Przebudowa byka by w momencie gdyby z drogi polnej zrobili drogę asfaltową. A to jest załatanie dziur i położenia asfaltu na to.
Odpowiedz
2
@ szaman
dnia 09.09.2019, 21:29 · Zgłoś
Gorgosz się teraz cieszy z przegranej
Odpowiedz
12
@ Procesowanie
dnia 09.09.2019, 22:27 · Zgłoś
Życzę lepszego wyniku w sądzie niż ostatnio w batalii o kasę z projektantami rozbudowy szpitala - na adresie:

https://plus.nowiny24.pl/jasielskie-starostwo-przegralo-proces-o-duze-pieniadze/ar/c1-14025561

Kwota 1 300 000 zł w plecy to "zasługa" poprzedników i ich zarządów oraz przykład wyjątkowej nieporadności w przygotowaniu projektowym inwestycji, w uzgadnianiu i odbiorze projektu.

Wygląda na to, że zamawiający nie widział co zamawia, zmieniał ciągle zamówienie, nie wiedział co odbiera - a na końcu tą niewiedzą chciał obciążyć projektantów.

Niewiedza kosztuje . W tym wypadku podatników a nie "włodarzy".

Czy kogoś z autorów tego "sukcesu" tego rozliczono? Skądże, za "nie manie" wiedzy i za brak chęci jej nabycia jeszcze nikogo nie ukarano. Oczywiście przy finansowaniu z kasy podatnika.

Kasa prywatna to co innego, inaczej się ją wydaje i liczy.
Tu trzeba najpierw zarobić , a potem wydawać.
Odpowiedz
0
@ andrewskoly
dnia 10.09.2019, 07:47 · Zgłoś
Oni jadą tam gdzie im zapłacą...
Odpowiedz
-1
@ też mi pytanie
dnia 10.09.2019, 10:49 · Zgłoś
A gdyby babka miała wąsy,to by była dziadkiem? Nie.Byłaby dalej babką,tyle że z wąsami. Stara droga po remoncie będzie dalej starą drogą,tyle że wyremontowaną.
Odpowiedz
1
@ Spots
dnia 14.09.2019, 10:01 · Zgłoś
Jeśli to o ekologach, to nie może być bardziej krzywdzące. Proszę o jakiś przykład i dowód na to, jak się ekolodzy dorobili. Ktoś kto staje w obronie przyrody nie mając z tego żadnych profitów, dostaje po głowie. A ktoś kto używa władzy, działa na niekorzyść środowiska i w związku z tym i mieszkańców, wydaje grubą, nie swoją kasę jest ok? Populistyczna władza psuje ludzi.
Odpowiedz
71
@ pilarz
dnia 09.09.2019, 10:39 · Zgłoś
A ktoś przy zdrowych zmysłach ufa jeszcze Panu Staroście i jasielskiemu PiSowi?
Odpowiedz
-32
@ Hania
dnia 09.09.2019, 11:33 · Zgłoś
Nasz Starosta wygra w Sądzie.
Odpowiedz
76
@ fan
dnia 09.09.2019, 11:45 · Zgłoś
Ci psełdo ekolodzy moze by pojechali protestowac przed siedzibe urzedy Warszawskiego i zaczeli protestowac przeciw wyciekowi jaki jest i zadawac pytania gdzie sa firmy które budowały oczyszczalnie w Warszawie za kwote prawie 4 MILIARDÓW a podobno ze juz te firmy nie istnieja??.
Pytanie kogo bedzie mozna pociągnąć do odpowiedzialnosci za ten wyciek i za zaniedbania jakie tam napewno wystapiły.
Odpowiedz
30
@ acb
dnia 09.09.2019, 14:31 · Zgłoś
Niezbyt ufam jasielskiemu PISowi, ale w tym wypadku starosta rację ma, chociaż byśmy go totalnie nienawidzili.
Odpowiedz
-19
@ Kornik
dnia 09.09.2019, 14:41 · Zgłoś
[komentarz zawierał obraźliwe treści]
Odpowiedz
4
@ mariusz zawisza
dnia 09.09.2019, 15:16 · Zgłoś
panie bo nie bedom ludzie na pana głosować jak pan będzie chodził po prokuraturach
Odpowiedz
21
@ dragoness
dnia 09.09.2019, 15:46 · Zgłoś
Pan starosta lubi nasyłać policję i prokuraturę na swoich adwersarzy.
Odpowiedz
9
@ tajniak
dnia 09.09.2019, 16:10 · Zgłoś
To świadczy o jego niemocy.
Odpowiedz
15
@ dragoness
dnia 09.09.2019, 16:25 · Zgłoś
Dokładnie tak. I zasadniczo nic mu z tego nie wychodzi. Teraz też tak będzie. To tylko próba zastraszenia. Na komunistyczną modłę.
Odpowiedz
-10
@ Ulan
dnia 09.09.2019, 17:33 · Zgłoś
Tobie napewno nie trolu POwski
Odpowiedz
3
@ Marek
dnia 09.09.2019, 18:10 · Zgłoś
Po tym jak fosy na Nasiu Kołaczyckim zasypano to już raczej nikt.
Odpowiedz
19
@ bci
dnia 09.09.2019, 21:08 · Zgłoś
Droga przez Żydowskie istniała pewnie kilkaset lat. Łemkowie osiedlali się w tych rejonach już w XVI w. Ciekaw jestem czy ktokolwiek z tych obrońców przyrody był w Krempnej. Dlaczego po zniszczeniu w naszym powiecie przemysłu i rolnictwa nie możemy udostępnić mieszkańcom i turystom walorów naszego powiatu. Czyżby "Ekolodzy" chcą po raz kolejny całkowicie wyludnić ten piękny zakątek naszego powiatu. Park nie stanowi własności pracowników parku oraz kilku organizacji tzw. ekologicznych. Droga musi zostać WYREMONTOWANA o walory przyrody udostępnione dla przybywających w ten teren.
Odpowiedz
2
@ Do bci.
dnia 10.09.2019, 07:31 · Zgłoś
Właśnie dlatego że ram jest tak pięknie to powinnismy bronić tych miejsc przed takimi czynami i głupota. Kto jest prawdziwym miło snikiem, ten uprawia prawdziwa piesza turystykę i podziwia takie miejsca a nie robi cyrk z asfaltami, maszynami budowlanymi itd.
Odpowiedz
11
@ mieszkanka
dnia 10.09.2019, 11:57 · Zgłoś
Tylko że tą drogą jest już ciężko nawet rowerem przejechać.
Odpowiedz
3
@ Do bci
dnia 10.09.2019, 19:48 · Zgłoś
Musisz się zapoznać z faktami, aby pisać komentarz.Od kilku tygodni nie można przechodzic i przejeżdżać rowem drogąP przez Żydowskie do Grabiu. Jest zakaz. Wiec o jakiej turystyce mowa??Ekolodzy którzy mieszkają w dużych miastach może przeniosą się aby zamieszkać w naszych stronach. Wtedy możemy rozmawiać?
Odpowiedz
-3
@ bleble
dnia 11.09.2019, 21:46 · Zgłoś
pisior nie fikaj !! kultury trochę,
Odpowiedz
-2
@ ggg
dnia 14.09.2019, 02:21 · Zgłoś
Jak to jest, że nie martwił cię wyciek w Warszawie przed 2012? W tym w czasie rządów Lecha Kaczyńskiego i PIS-u w Warszawie?
Odpowiedz
2
@ Spots
dnia 14.09.2019, 09:54 · Zgłoś
Nieprawda. Jest przejezdna nawet samochodem. Niech zostanie taka jaka jest, prawdziwi turyści docenią spokój i zachowaną przyrodę. Zwykły transport odbywa się na równoległej drodze. To jest park narodowy, ludzie!!
Odpowiedz
Dodaj komentarz
Piszesz jako:

Serwis Jaslo4u.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania i redagowania komentarzy niezwiązanych z tematem, zawierających wulgaryzmy, reklamy i obrażających osoby trzecie. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za treść komentarzy zgodnie z Polskim Prawem i normami obyczajowymi. Pełne zasady komentowania dostępne na stronie: Regulamin komentarzy

Wiesz coś ciekawego? Poinformuj nas o tym!
Wiesz coś, o czym my nie wiemy?
Chcesz podzielić się z nami informacjami?
Napisz do Redakcji lub wypełnij poniższy formularz.
Treść (wymagana):
Kontakt (opcjonalnie):
Kontakt z redakcją:

Mailowo: [email protected]
Telefonicznie: 508 772 657